Szavak és csendek – Ilyen ország pedig nincs CCLXXIX.
2011. július 21. írta: TuRuL_2k2

Szavak és csendek – Ilyen ország pedig nincs CCLXXIX.

  „Forrás oda megy ebben a térségben, akit én jóváhagyok. Akit én nem hagyok jóvá, oda nem megy forrás. (...) Figyelj, te ezzel az írással, ezekkel a dolgokkal ezeket a csapokat elzártad magad elől, ezt vedd tudomásul.” – Balázs József, Gyöngyös és környéke fideszes egyéni országgyűlési képviselőjének telefonbeszélgetése Juhász Oszkár jobbikos polgármesterjelölttel.

  „A Fidesznél azt valljuk, hogy nem a szavak, sokkalta inkább a tettek beszélnek. A jövőben Juhász Oszkár is bizonyíthat. A Jobbik frissen megválasztott gyöngyöspatai polgármesterjelöltjének – akinek ezúton is gratulálunk a választáson elért eredményéhez és munkájához sok sikert kívánunk – most megadatott a lehetőség, hogy bebizonyítsa, hogy a cigányozáson és zsidózáson kívül más válaszok is adhatóak az ország, esetében egy helyi közösség problémáira. A Jobbik és az általa Gyöngyöspatára vezényelt »polgárőrség« eddig csak indulatokat korbácsolt a településen. Csak úgy mint a helyi eseményeket fel és kihasználó LMP is. Úgy látszik a Jobbik és az LMP rövid időn belül, immáron sokadszor, egymásra talált.” – Gulyás Gergely, fideszes országgyűlési képviselő közleménye.

  Balázs József önelégült és arrogáns szavaival nyilvánosságra kerülésük óta nem tud, vagy nem akar mit kezdeni a Fidesz (hogy a másik tudta nélkül rögzíteni egy telefonbeszélgetést nem a legnemesebb tett, az itt egészen másodlagos – a beszélgetés tartalmáról hazudozni sem az). Hogy le kell-e mondania Balázsnak, arról nem vagyok 100%-ig meggyőződve, mivel szerintem nem egészséges, ha a kisebb és a nagyobb politikai hibáknak-bűnöknek csak kétféle kimenete lehet: ha a helyzet éppen úgy kívánja, lemond az elkövetőjük (ez elsősorban kampányidőszakban jellemző) vagy nem történik semmi. Az viszont kétségtelen, hogy Balázs szavai mindenképpen további értelmezésre, értékelésre szorulnak, mind előadójuk, mind az általa képviselt párt részéről és legalább egy bocsánatkérés is erősen indokoltnak tűnik.

  Balázs ugyanis olyan mechanizmusról beszél, olyasmivel kérkedik, amit joggal utáltak az emberek, s többek között épp ennek felszámolására kapta a jelenlegi kormány azt a kétharmados felhatalmazást, amire oly' szívesen hivatkozik (új kezdet, ugye, ahogy az illusztrációnkon is szép nagy betűkkel szerepel hősünk mögött). Az egyéni országgyűlési képviselő fontos szereplője a helyi közéletnek, ő a helyi érdekek megjelenítője az országgyűlésben. Azonban bármilyen jó érdekérvényesítő is legyen, az elfogadhatatlan, sőt törvénytelen, hogy döntő beleszólása legyen a választókerületéből érkező pályázatok sorsába. 

  Balázs hallgatásánál is kínosabb pártja megnyilvánulása, Gulyás Gergely nem a szavak, sokkalta inkább a tettek beszélnek közleménye. A jobbikozó-elempéző, a lényegi kérdést egyetlen szóval sem érintő állásfoglalásnál még a hallgatás is jobb lett volna. Hogy a tetteken túl a szavak is mekkora súllyal bírnak a politikában, arról többek között Gyurcsány Ferencet lenne érdemes megkérdezni. Hogy a Fidesz egyik legfiatalabb képviselője is ilyen magától értetődő természetességgel és cinizmussal beszél mellé, az pedig különösen szomorú.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr663085174

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A kínai olaj 2011.07.22. 11:19:28

Kevés szó esik róla, de Kína nem csak a zoknik és olcsó elektronikai eszközök gyártásában a világelső. Az ún. ritkaföldfémek kitermelésében is monopolhelyzetbe került, habár a készleteknek „csak” az egyharmadával rendelkezik....

Trackback: Nálunk a tetvek beszélnek 2011.07.22. 09:54:11

„A Fidesznél azt valljuk, hogy nem a szavak, sokkalta inkább a tettek beszélnek.” „Nem emlékszem, hogy kezdődött, már senki sem tudta. Egyszer csak lett egy apró, sötét sárga pont a Papa halántékán, ami ilyen narancs, majd inkább vérnaranc...

Trackback: Mire jó a korrupció? 2011.07.22. 09:53:54

A nagyságnak is megvan a maga átka. Mert van az úgy, hogy az emberre rábíznak valamit: mondjuk, adnak alá hogy egy buszt, hogy tehetségtelen senki ugyan, de szarni rá, vezesse. Vagy egy vonatot is akár, hogy azt már ne is mondjam, hogy azokat a ...

Trackback: Dermedt társadalom 2011.07.22. 05:58:36

Fölháborodott és elképedt megnyilvánulások kísérik Balázs József helyi potentát telefonba mondott szavait. Pedig az elhangzottak aligha a rendszer kivételei. Mifelénk minden arra sarkallja a döntési helyzetben lévőket, hogy saját, szubjektív értékeik é...

Trackback: "Nem történt fenyegetés" - számolt be a Magyar Nemzet a zsaroló hangfelvételről 2011.07.21. 22:20:52

A gyöngyöspatai polgármestert megfenyegető Balázs József hangfelvételéről egyetlen hír számol be a Magyar Nemzetben. Ennek címé, idézőjel nélkül: Nem történt fenyegetés.A cikkben egy szóval sem említik meg, hogy a fenyegetésről hangfelvétel van. A ci...

Trackback: Magyar népmesék 2011.07.21. 20:58:50

Egyszer volt, hol nem volt, egy polgármester bácsi. A polgármester bácsi jól összeveszett a képviselő bácsival és nagyon haragudtak egymásra.Nosza, fel is hívta az egyik a másikat, és a képviselő bácsi megmondta a polgármester bácsinak, hogy ez így nem...

Trackback: Tessék szarozni végre! 2011.07.21. 20:27:10

Óhatatlanul merül fel az újságírói kérdés: Le lehet-e szarozni egy politikust? Aki ember, ugyebár, még ha olykor nem is tűnik annak. Tehát meg lehet sérteni a méltóságában, még akkor is, ha nem mindig tűnik úgy, mintha rendelkezne ilyennel. Az Ember...

Trackback: Források és csapok 2011.07.21. 19:48:02

- Hello, hazaértem!- Józsikám, na beszéltél telefonon a pártelnök úrral? Ugye, megint képviselő leszel 2014-ben? Nem bírnám elviselni, ha a hátam mögött kinevetnének a faluban. Tudja meg mindenki, hogy ki a legnagyobb ember Nagyrédén, sőt az egész meg...

Trackback: Déjà vu 2011.07.21. 11:28:35

Amikor a tegnapi gyöngyöspatai hírt olvastam a Balázs József vs. Juhász Oszkár beszélgetésről, rögtön beugrott egy emlék. Ugyanis nem először lett hír abból, hogy fideszes képviselő zsarolni próbálta a vetélytársát. Íme egy tudósítás a 2006-os választá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stringer 2011.07.22. 08:48:45

Nos, kérem, erre hatalmazta fel őket a nép.
A nép pontosan ezt és így akarta.
Erről egyeztettek, és pontosan megfogalmazták választási programjukban, mely mindenki számára elérhető volt.
És igen: pontosan ezt jelenti a fülkeforradalom. Lecserélték a rablókat újakra.

CSAK a fidesz, hajrá Magyarország - Orbán Viktor gyere haza, mentsd meg Mária országát!!!

GGG77 2011.07.22. 08:52:46

"Balázs ugyanis olyan mechanizmusról beszél, olyasmivel kérkedik, amit joggal utáltak az emberek, s többek között épp ennek felszámolására kapta a jelenlegi kormány azt a kétharmados felhatalmazást, amire oly' szívesen hivatkozik "

Igen, csak az a baj, hogy az a 2,7 millió szavazó pont a legarrogánsabb, a posztkádári hagyományoknak leginkább megfelelő párttól várta/várja a változást.

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.07.22. 09:05:04

A kis nemzeti törpe, az álszent, sunyi, magyarkodó, a sose dolgozó és nem hazudó diktátorunk a horvát tengeren sütteti a hasát.

Folyton magyarkodik, beavatkozik a szomszédaink ügyeibe, miért nem a magyar Balatonon, a nemzeti Szelidi tónál vagy a csodaszép Orfűn piheni ki a károkozásait?

Dumálni, hazudni, blöffölni könnyű, amit tesz a mindennapjaiban, itt is simlizik!

Készülj az új választásokra, ezek is megbuktak!

tevevanegypupu 2011.07.22. 09:12:08

@GGG77:
Gondolom evtizedeket elt a kadari rendszerben, hogy ilyen jol tudja milyen volt. Mert en eltem es biztosithatom, hogy egyaltalan nem hasonlitott az Orban altal kepviselthez..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.07.22. 09:12:46

Ebben az esetben egyetértek a Mandinerrel.
Amennyiben a Fitysz szeretné megrizni legalább a látszatot, az ilyeneket ki kéne vágni a pártból. Lázárral együtt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.07.22. 09:15:10

@GGG77: Ki mástól leetett volna?
Ha itt egy pártnak nincs 2/3-ada, akkor gyak. semmit nem lehet végigvinni, mert ha jó is az elképzelés, valami idióta úgysem szavazza meg
A 2/3 olyan lene, mint az ókori görökök diktátora, aki kivezette az aktuális szószból a városállamot.
Az már a mi személyes tragédiánk, hogy a nyertes párt ilye agynhalottakból alakított kormányt. Mehetünk a levesbe.

tevevanegypupu 2011.07.22. 09:15:28

@Orbán takarodj!!:

Ugyan miert ne mehetne a horvat tengerpartra nyaralni? Hiszen Magyarorszag egyik legfontosabb celja volt az EU elnokseg alatt, hogy Horvatorszag csatlakozhasson az Europai Uniohoz. Nyilvan meghivtak. Ment volna Berlusconihoz mint Gyurcsany?(:

kvadrillio 2011.07.22. 09:17:08

ÉN, ÉN, ÉN, URASÁGNAK ki ad korbácsot a kezébe ???

a SEGGFEJ !

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.07.22. 09:20:53

@tevevanegypupu:
Nekem, a zegyszerű zember fijjának árujja mánel valaki, hogy a rákba van "horvátba' a minielnök mikó' a bajnok Vidi meccsén pózolt tegnapelőtt este?
Oszkódással szaporodék vala?

manager2008 2011.07.22. 09:23:29

@LadyWest: Igazad van. De azt kell látni hogy ez a bagázs olyan tapló, hogy még arra sem veszi a fáradtságot hogy lefedje magát. Mariska néni is tud mindent róluk a piacon.

A késői Kádár korszakban egy ilyen figyelmeztető, jóindulatú információt egy megbízható fullajtár senki mondta a fülébe a delikvensnek, üvöltő Kossuth Rádió mellett. Ha valami becsúszott, a nagy ember nem is tudta miről van szó, és pont.

Ezek a tahók meg dobozokban szállítják a pénzt.

Ha Tocsik Márti helyettesítette volna magát egy "nemzetközi" jogász irodával - ala offshore -, akkor maximum ártatlan szemekkel dadogott volna valamit a kihallgatáson mint szerény megbízott ügyintéző és félóra múlva otthon van, az ügy meg a kukában.
Évi pár százezer forintért csinálhat bárki külföldi cégeket (tizet ha kell) és minden huncutság eltűnik a süllyesztőben, mert a külföldi hatóság a három havonta megszüntetett cégekkel nem tud csinálni semmit, és a földön körbe körbe utalt zsetonnal pláne, mert tíz állammal kellene huzakodni (távol kelet stb.) ami macerás, mert nem is válaszolnak semmit ha kérdezik őket.

A whiskys rabló szintje alá merült a politikai banditizmus, ez van. Az hogy még milyen hülyeségeket dumálnak össze vissza, kit érdekel. Ez csak a felszín. A nokiás doboz ma már kicsi.:) :)

manager2008 2011.07.22. 09:25:24

@SvenH.: Rosszul tudod?. A hívás időpontját tárolják (állítólag). Kérdezd meg tőlük, úgysem mondják el.

tevevanegypupu 2011.07.22. 09:28:15

@namitirok:

Nem szoktam kovetni hova repked Orban Viktor, a maganugyei pedig foleg egyaltalan nem erdekelnek. Csak mivel ugy tunik kifogasoljak, hogy "horvatba" ment par napra es nem a gyonyoru Magyarorszagon nyaral, ugy kepzeltem ennek talan az az oka, hogy politikuskent tamogatta a horvatokat, hogy bekeruljenek az EU-ba, aztan meg maganemberkent par napra el is ment oda. Kulonben ugy tunik ha Felcsuton, Balatonfureden, Miskolcon vagy Markotabodogen nyaralt volna, nehanynak kozulunk az is problema lett volna.(-:

Viktus 2011.07.22. 09:30:44

@namitirok:

A mai világban mondjuk ez nem olyan megoldhatatlan feladat csak pár órát a kocsiban kell üldögélni ...

manager2008 2011.07.22. 09:34:50

@adamis.ivan: Hülyeséget beszélsz. Szakértők nélkül nem tudja senki hogy manipulált a felvétel vagy nem.
De nem is érdekes. A lényeg hogy lehet manipulálni és kész.
Ergo szart sem ér. Szerezz be egy ilyen szoftvert és játszogass vele. Nem bonyolult, még neked is fog menni, csak azt észre lehet venni amit te csináltál 5 perc alatt. Egy profi munkáját meg picit nehéz megfogni.
Csak egyszerű példa
Jól vigyázz, mert <ha nem kapaszkodsz a létrán elég jól. leeshetsz és> meg fogsz halni.
Jól vigyázz, mert meg fogsz halni.

Viktus 2011.07.22. 09:36:36

@manager2008:

Tuti nagy hacker ez a patai polgármester :D meg a Balázs József is azon okból nem volt elérhető, mert olyan profin manipulált volt a felvétel. :D:D:D:D

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.07.22. 09:36:51

@Viktus: Bezony. Miként a nyilatkozás esetleg a szükséges lépések megtétele is igen nehéz változó korunkban, tudom..se internetes ismeretek, se telefon...dejszen szabadságon van, nem?

Viktus 2011.07.22. 09:38:25

@manager2008:

"Az nem tűnik fel hogy a titkosszolgálatokat szívatják a törvényekkel, a civilek meg lehallgatnak össze vissza."

A szoci időkben néztem a hír tv-t elég sűrűn, és a szocik vesszőfutásának a végére elég sűrűn jutott ilyen-olyan mobilos, rejtett kamerás felvétel :D

blah 2011.07.22. 09:41:04

a magyarázat nem semmi... ez a Gulyás gyerek biztos nem emlékszik, hogy tavaly mi történt Kósa meg Szijjártó szavai nyomán... aztán a tettek... eddig mit tettek?

Viktus 2011.07.22. 09:41:31

@namitirok:

A mi nagy vezetőnk nem hagyta magára a bl célt kitűző csapatot személyes jelenlétével is emelte a mérkőzés rangját. Mondjuk a meccs után elzavarhatta volna azt a béna portugál edzőt a szerencsétlen kapusával egyetemben.

T-101 2011.07.22. 09:42:04

A múltkor a kocsmában a szomszéd asztaltársaságnál a következő mondat hagyta el egy igencsak ittas törzsvendég száját:
"Én mindennel maximálisan egyetértek, amit a fidesz eddig végrehajtott. Isten tartsa soká orbán viktor miniszterelnök urat!"

AZ IDÉZŐJELBEN LÉVŐ MONDATOT SZÖVEGKÖRNYEZETÉBŐL KIRAGADVA AZ ÉN (T-101) VÉLEMÉNYÉNEK BEÁLLÍTANI - NOS, EZ LENNE AZ ALJASSÁG NETOVÁBBJA. ;-)

hollario 2011.07.22. 09:45:29

poszt: "Az viszont kétségtelen, hogy Balázs szavai mindenképpen további értelmezésre, értékelésre szorulnak"

Nem. Az értelmük és az értékük is egyértelmű. Sőt, azé a párté is, amelyik ezek után a helyén hagyta.

Globetrotter2014 2011.07.22. 09:47:14

@Orbán takarodj!!: nem mdonom hogy védhető a dolog, de azért ne túlozzunk. 8 éve épp az volt a téma, hogy némi médiahátszéllel épp ki akarják rúgatni Szászt, aki épp lebuktatta, hogy a kormánypénztartalékait a pénzügyminster volt munkakadójánál (KandH) fiataltatják jogellenesen, ráadásul azok voltak olyan hülyék hogy az egészet el is játszották. Eredmény? Felelős előléptetve, lebuktató kirúgva.

Ami engem illet (amellett hogy nem lehet eléggé elitélni az ügyet) legalább annyira zavar hogy a baloldal népfrontozik a Fidesz ellen az asztal alatt a szélsőjobbal összeölelkezve.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.22. 09:50:19

@dobray: megleptetek
pozitivan

azt nem allitanam, hogy most megkovetlek benneteket az osszes eddigi provokaciomert es szemtelenkedesemert, de most nottetek a szememben:-)

Viktus 2011.07.22. 09:51:56

@T-101:

Megboldogult nagyapám öreg sógora v.melyik nap vörös fejjel ecsetelte, hogy szegény Fidesz meg Orbán Viktor nem tud mit csinálni, mert a szocialisták nem engedik, és mindenért most is a szocik a hibásak azok akarnak munkatáborokat stb.

groggil 2011.07.22. 09:54:02

@manager2008:
Nektek, narancsburnyákoknak, van tükör odahaza? És azt látjátok is a narancsszínű ködtől? És ha véletlenül látjátok is, nem köpitek telibe magatokat?
Az Mszp kormány alatt az összes hangfelvétel jó volt, amikor meg a fideszes pippant vele, akkor "felháborító, hogy a tudta nélkül rögzítették"? Ha a Szíjjártó egyik nap kiadja nektek parancsba, hogy az orbáni fing parfüm, akkor másnap ti azt fújjátok magatokra?
Már rosszabbak vagytok, mint az Ávó-sok!
Nem tűnik fel nektek, hogy a Fidesz ugyanaz, mint az Mszp (Pintér cégei sorozatban nyernek a legdrágább ajánlattal, Balázs J. fenyegetőzése= Lampert M. és Veress János, stb.), liberálisabb, mint az Szdsz (Hitgyülit még az Szdsz sem emelte a katolikus egyház szintjére, pl.)? És még nektek van pofátok nemzeti politikáról szajkózni?
Ennyire ostobák vagytok, vagy tolnak nektek is egy kis koncot fizetségül a vakságért? Ettől még az Mszp is azért volt jobb -pedig esküszöm, vártam már, hogy takarodjanak 2010-ben-, mert ekkora fanatizmust, ilyen elvtelen lojalitást, ennyire álszent dumát nem várt el a "kis támogatóitól", mint a Fidesz. Ez ténykérdés. Sőt, továbbmegyek: ekkora ostoba idiotizmust a Jobbik sem vár el a támogatóitól. Ott több a kritika, az önkorrekció, mint ebben a "Lenyúlás és Cinizmus Rt."-ként viselkedő Fideszben.

r1234 2011.07.22. 10:07:28

nincs egy tisztességes férfi aki találkozik ezzel az önelégült fasszal és csak úgy simán pofánvágja. csak mert kijár neki?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.22. 10:18:29

@ZF2: "legalább annyira zavar hogy a baloldal népfrontozik a Fidesz ellen az asztal alatt a szélsőjobbal összeölelkezve. "

engem nem zavar, mert a politikai partok, megha balosok, jobbosok, szelsosegesek, centralistak, liberalisok, konzervativok, stb politikusok

a fidesz viszont szervezett bunozoi csoport.

allami szinten elkovetett buncselekmenyek ellen egyutt fellepni pedig kifejezetten udvos.

StupidBuster 2011.07.22. 10:38:06

"Hogy le kell-e mondania Balázsnak, arról nem vagyok 100%-ig meggyőződve, mivel szerintem nem egészséges, ha a kisebb és a nagyobb politikai hibáknak-bűnöknek csak kétféle kimenete lehet: ha a helyzet éppen úgy kívánja, lemond az elkövetőjük"

Na látod, pont ez a baj, kedves bértollnok Turul!
Az a baj, hogy Te azt tekinted politikai hibának, hogy emberünk azt mondta a telefonba amit mondott és nem azt, hogy így cselekszik nap mint nap.
Számodra csak az a hiba, hogy kitudódott a turpisság és azért büntetnéd - ha büntetnéd -, mert ezzel Balázs ártott a Fidesznek, de fel sem merül benned, hogy azért kéne bünetni mert árt az embereknek. Pedig ez az igazi hiba és ezt a hibát a tartóid elkövetik mindenhol ahol csak tehetik. Bár igazából nem is hiba ez, van ennek rendes neve is: BŰNCSELEKMÉNY!

"Balázs ugyanis olyan mechanizmusról beszél, olyasmivel kérkedik, amit joggal utáltak az emberek, s többek között épp ennek felszámolására kapta a jelenlegi kormány azt a kétharmados felhatalmazást"

Tévedésben vagy! Nem arra kapott a Fidesz kétharmados felhatalmazást, hogy ne beszéljenek erről a mechanizmusról vagy ne kérkedjenek vele, hanem arra, hogy NE ÍGY CSINÁLJÁK!
Viszont azt, hogy így csinálják, eddig is mindenki pontosan láthatta, akinek nyitva vannak a szemei és a fülei (és persze nem a Fidesz kenyerén él), elég csak Esztergom példáját nézni ahol a tartóid a város teljes tönkretételétől se rettennek vissza, ha a Fidesz érdeke úgy kívánja. Szóval igencsak álságos ez a hirtelen jött megrökönyödés, kb annyira hiteles mint amikor mindenki meglepődött, hogy "jé, Gyurcsány hazudott?"

És ez itt a baj, kedves bértollnok! Amíg ezt nem fogjátok fel, amíg azt hiszitek, hogy nekünk a nyilvánvaló "további értelmezésre, értékelésre" van szükségünk, addig semmi nem fog változni. Hidd el, hogy nem vagyünk hülyék, kurvára pontosan értjük, hogy mi a csízió, semmi szükségünk iránymutatásra az szerett vezetőtől, azok az idők már elmúltak. Nekünk tettekre van szükségünk, egy olyan kormányra ami nem a saját politikai túlélést és hatalmának kiterjesztését tekinti elsődleges céljának. Akárhány harmadot is nyertetek abból, hogy hülyére vettétek az embereket, úgyanúgy el lesztek kergetve mint 2002-ben vagy mint most a szocik.

Megmérettetek és könnyűnek találtattatok. Ennyi.

Mrwolf 2011.07.22. 10:44:33

Hát lehet hogy egyedül leszek a véleményemmel de:

Ne legyenk már kibaszott álszentek! Minden politikai (pénzelosztási) rendszerben vannak emberek akiknek bizonyos döntési jogkörük, és felelősségük van. Ha Balázsnak van ilyen, és megint ne legyünk álszentek: alapvetően tökmindegy, hogy formális, vagy informális, akkor él vele. Ha nem, akkor nem is való politikusnak. Arról nem is beszélve, hogy egyébként, magasabb politikai szinten igaza van-e, hogy nem ad forrást egy jobbikosnak. És helló, minden szavazópolgár tudja, hogy mint jelent az ellenzéki polgármester.

Az egy teljesen más kérdés, hogy idióta-e Balázs, hogyha így kommunikál telefonon? Nyilván az. Meg hogy egyébként szükség van-e arroganciára, ha egyébként úgyis az van amit akar? Nyilván nem.

Ja, és azért egy kalap alá venni egy helyi potentátot a korábban nyíltan, maffiamódszerekkel pénzt hazatalicskázó gengszterekkel, azért nem túl kifinomult látásmódra vall. Persze más a helyzet, ha Balázs már egy gombot is hazavitt, de erről egyelőre nem szól a fáma.

gaga 2011.07.22. 10:49:12

@Mrwolf: A forrás nem a jobbikosnak megy, hanem egy település lakosságának. Tudom, nehéz felfogni.:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.22. 10:50:38

@Mrwolf: ha a korrupciot villamosszekkel buntetnek, neked kellene lenni a kabelnek, ami a szekig viszi az aramot...

mert megerdemled:-)

Alamio 2011.07.22. 10:50:40

@ColT: Ott a pont. Amennyiben azt mondta, és a szövegkörnyezet sem cáfolja (meghallgatni még nem tudtam), akkor az a normális eljárás, ha lemond minden pozíciójáról - vagy ha nem hajlandó erre, akkor eltávolítják.
Ezzel a dumával ugyanis lehet akármekkora szakember, a hitelét elvesztette.

És sokadik pont az, hogy a felvétel hogyan készült- azt majd ő lejátssza a bíróságon a Jobbikossal (és nyer egy pert esetleg). Ha így állnánk a kérdéshez, akkor az ahhoz lenne hasonlítható, hogy az MSZP mind a mai napig a kiszivárogtatóját keresi az Öszödi beszédnek, nem pedig azzal foglalkozik, hogy a tartalmával elszámoljon.

StupidBuster 2011.07.22. 11:00:31

@Mrwolf:

"És helló, minden szavazópolgár tudja, hogy mint jelent az ellenzéki polgármester."

Azért kérdezz már meg erről egy osztrák, német, svájci szavazópolgárt! Nem vagyok biztos benne, hogy ők is tudják.

Pontosan azért kapott bizalmat a Fidesz (már akitől), hogy felszámolják azt ami az elmúlt 20 évben gyakorlattá vált. Pontosan azért, hogy a gyerekeink már ne tudják, hogy mit jelent az, hogy "valaki ellenzéki polgármester". Ezeket az embereket a Fidesz nap mint nap elárulja, hülyének nézi és ilyen ócska "magyarázzuk a bizonyítványt" cikkekel szúrja ki a szemüket mint ez is.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2011.07.22. 11:03:18

And How Can We Win?
When Fools Can Be Kings
Don't Waste Your Time
Or Time Will, Waste, You

Démonmac1 2011.07.22. 11:03:25

Demokráciában (Pl Anglia) ilyenkor lemondanak.
de ez Magyarország.

u.i. A nácikat attól még utálom továbbra is.

Zejkoli 2011.07.22. 11:04:35

Nem értem mi ez a felháborodás?!

Ők erre kaptak felhatalmazást, vagy nem?

Viktus 2011.07.22. 11:06:10

@r1234:

Akadni akadna csak az dolgozik, és nincs ideje a produkció után bíróságra járni, majd csücsülni pár évet azon nemes cselekedet okán ...

Viktus 2011.07.22. 11:07:21

@Zejkoli:

Emlékeim szerint arról volt szó, hogy ezután minden másképpen lészen rendszerváltás meg stb.

Mrwolf 2011.07.22. 11:16:21

@StupidBuster: Nem mondom, Ausztriában/Svájcban valószínűleg nincs ilyen szintű redisztribúciós/támogatós rendszer, tehát nem múlik élet/halál ezeken a visszaosztott lóvékon.

Ha én lennék mondjuk Európa diktátora, akkor holnaptól beszüntetném ezt a támogatásosdit, mert túl azon, hogy nem hatékony (korrupció), feleslegesen allokál hatalmat bizonyos helyekre.

Szóval a hiba rendszerszintű, a politikus meg él a hatalmával, ha van/adatik neki. Ez a dolga.

Mrwolf 2011.07.22. 11:21:14

@gaga: És? Nyilván a jobbikos fog belőle politikai hasznot húzni, ha megkapja a pénzt, paripát, fegyvert.
Teljesen nyilvánvaló, hogyha sikerül valami eredményt elérni, akkor a Jobbik erre döngetni fogja a mellét. Miért kéne sámlit tenni a kisbíró alá?

Ja és a pénzt meg nem hazaviszi zsákban, hanem szétosztja. Mondjuk másra, máshova. Miért gondolod hogy ELEVE érdemtelenek fogják megkapni a feltételezett manit?

Mrwolf 2011.07.22. 11:22:43

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Nem tudom ebben a konkrét történetben hol volt idáig korrupció, te kis Savonarola. Szóval miről beszélsz?

Viktus 2011.07.22. 11:26:07

@Mrwolf:

Te biztos kapni fogsz v.mi finomat elég jól nyalod a ...

Mrwolf 2011.07.22. 11:31:51

@Viktus: Neked mi bajod? Zavar a más vélemény?

Különben a tököm tele van a Fidesz részéről az ilyen dilettáns kis hatalomtechnikusokkal mint ez a Balázs. Különös tekintettel arra hogy a magyar választókorú népesség túlnyomó része inkább választ zavaros fejű idiótákat és/vagy gengsztereket, mint arrogáns faszokat.

Alamio 2011.07.22. 11:34:29

@Viktus: Pedig van igazság abban amit ír- a politikai gyakorlatot valószínűleg elég jól illusztrálja, és aki nem naív, ezt belátja. Ld. Lamperth korábbi, hasonló beszéde (ő sem mondott le)- tartalmilag ugyanezt mondta kb. az összes Fideszes ÖK-ra vetítve.

Amiben viszont nagyot téved az az, hogy a körülmények változatlansága melletti érvrendszert használ. Pedig a Fidesz részben éppen ezen gyakorlatok miatt kapott felhatalmazást, éppen az ilyen arrogáns és gőgös beszédek vezettek az MSZP hatalmas buktájához. Lefordítva: pont ettől a magatartástól és stílustól kéne a Fidesznek távol tartania magát, és lemondatnia ezt a politikust... Hogy ne érezzük Magyarországot következmények nélkülinek.

(mondanivalóm abban az esetben igaz természetesen, ha a felvétel valós, és szövegkörnyezetből nem kiragadott).

Viktus 2011.07.22. 11:37:23

@Alamio:

Nem ő is tévedésben van itt nem a jobbik a lényeg ebben a kérdésben, hanem egy falu lakossága ... ő értük van többet közt a körzet képviselője. Tetszik neki, nem tetszik ez van.

A teljes felvétel ott van a neten mindenfelé, ha vetted volna a fáradságot végighallgathattad volna már régen ... nem csak a kiemelt részeket.

Kabbe (törölt) 2011.07.22. 11:38:24

Magyarországon mindig is a középszerű seggfejeknek állt a világ(ennyit a magyar perspektíváról:))

Viktus 2011.07.22. 11:39:03

@Alamio:

Na meg igen ezt írtam már anno, hogy éppen arról volt szó, hogy más világ jövend el, de csak a nagy szavak jöttek, meg a kakiból kihúzták a szegfűt, és átkötötték nemzeti szalaggal ...

Viktus 2011.07.22. 11:40:00

@Kabbe:

Na igen ez a Balázs Józsi tipikus példája. Nincsen v.mi nagy képzettsége sem, és a felvétel alapján nem is csoda, mert esze sem sok van ...

evil overlord (törölt) 2011.07.22. 12:07:33

@bbjnick: Az rendben van, hogy nem tetszik a Fospumpa kormányzása (ha így folytatják, 14-ben a Jobbik is benne lesz a kormányban), de ne vegye át az alemberek stílusát :)

evil overlord (törölt) 2011.07.22. 12:09:05

@adamis.ivan: Erre csak Málnási nick standard válaszát tudom adni: Mak-mak.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.22. 13:00:56

@Mrwolf: most azt nem tudom eldonteni, hogy egy gerinctelen, szar fidesznyik vagy aki vedi a vedhetetlent minden aron, gazdasagi bunozo, akinek at sem jon mar, hogy hol is a hatar legalis es illegalis kozott, vagy pedig segghulye...

te melyiket valasztod?:-)

az, amit ez a buflasfeju partfunkci a szajaval ugatott konkretan buncselekmeny.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.22. 13:10:17

@adamis.ivan: szerintem nem kutyakolykok ok, hogy ennyiszer beleverd az orrukat...:-)

a hit igen eros. de nem kikezdhetetlen, ha a hit targya rendszeresen a hivek muzlijebe szarik.

en annak orulok, hogy eszreveszik es nem azon panaszkodok, hogy eddig miert nem. egeszen biztosan megvolt a maguk jol felfogott erdeke, hogy higgyenek.
azt, hogy alapvetoen a jo szandek es jobbitasi vagy hajtja oket, ez a cikk szepen megmutatja.

Bell & Sebastian 2011.07.22. 13:37:21

Nabassz mán, megint itt van Frodó, a tenger ész blúzában.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.22. 14:14:54

@Bell & Sebastian: szalai annamariara gondolsz, aki az avatarom lett a mediatorveny eletbelepesenek napjan es amig a torveny el, az is lesz..?:-D

StupidBuster 2011.07.22. 14:26:08

@Mrwolf:

Nekem hiába akarod megmagyarázni, hogy mi van itt, pontosan tudom, hogy mi van itt, nem most jöttem a falvédőről.

A gond ott van, hogy Te nem is várod el, hogy ne így működjön. Ahogy a poszt írójának is csak azzal van baja, hogy emberünk nem elég körültekintően korrupt, nem pedig azzal, hogy korrupt. Nála megértem, hisz ő is abból a tányérből eszik, de ha te nem, akkor nem igazán értelek.

Persze ezeknek a posztoknak pont ez a céljuk, hogy az emberek úgy viselkedjenek ahogy Te.

JumboJet 2011.07.22. 14:29:27

@manager2008: Te meg nem arra válaszolsz, amit írtam, ergo: hülyeségeket beszélsz. Pont olyan vagy mint a szegény Gergő gyerek, aki úgy reagált az esetre, hogy nem arra reagált. Vagy: szövegértelmezésből egyes.
Nem mondtam, hogy nem lehet manipulált az anyag. Elméletileg, persze, hogy lehet, nem szorulok a jelen műszaki technikai lehetőségeiből kioktatásodra, mérnök vagyok.
Azt mondtam, hogy szinte biztos nem az, mert ha az lenne, már rég virnyognák a szokásos módon a szokásosat (amit te is felvetsz.). És azt is mondtam, hogy most már teljesen mindegy, igazi vagy manipulált volt az anyag, mert azzal, h mind a mai napig semmi reakció - ebből már csak szarosan jöhetnek ki. Képzeld már el, milyen lenne jövő hétfőn, Orbán szabija után előállni azzal, rohadék libibolsik, meghekkelték az anyagot, hogy lejárasság talpig becsület pógármesterünket! Hát, röhejes lenne. Normális ember már nem hinne nekik, max Te és vakhitű társaid.

JumboJet 2011.07.22. 14:55:33

@groggil: Jár a pont!
Sőt, a geci MSZP alatt nemhogy nem volt félnivalója az ellnzéki médiának, hanem egyenesen akkor alakult ki a mai Fidesz médiahálózat, mert nem igen pofáztak bele. Az ún. és sokat szidott ballib média, pedig sokkal kritikusabb volt a ballib kormányzathoz, mint a jobboldali a Fideszhez. Ténykérdés. És ahhoz képest, ahogy a jobboldali média bánt a baloldallal, a ballib média rohadt kesztűs kézzel bánt a jobbal. (Ezért ma is balfasznak tartom őket.)
A köztévét akkoriban 10% nézte, ma 3. A Népszabadságot mindig pont kétszer annyian vettek, Nemzetet, pedig senki sem áll Kalasnyikovval az újságosnál, hogy Nemzetet vegyél, wazze! Talán, mert minden kötődésével együtt, még mindig olvashatóbb. És GYF sosem szólította fel népét Népszabadság, meg 168 óra előfizetésére.
GYF egy fasz, és sok rosszat lehet róla mondani, de nem épített személyi kultuszt, illetve a nem-jobboldal sose mutatott olyan tömeges szervilizmusra való hajlandóságot, mint a jobboldal. Az Orbán-hívők táborához mérten csak igen csekély számú, igazi, elvakult GYurcsány fan létezett.

JumboJet 2011.07.22. 14:59:15

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

A Kínával foglalkozó cikkükért nagyon megdícsértem őket, sőt még a FB-ra is kitettem jobboldali barátaimnak okulásul, hogy a téma egyik legjobb írását épp egy jobbos blog közli, lehet magatokba szállni, és követni példájukat.
De, igazad van, nem lehetek ennyire szigorú, örülni kell ennek is.
Máskülönben, pedig érdekből nem lehet hinni.
Üdv!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.22. 15:05:38

@adamis.ivan: velemenyem szerint minden tettet az erdek motival. a hitet is.

a mandineresek erdeke egy jol mukodo orszag es ezt az erdekuket ugy kivantak ervenyesiteni, hogy hittek/hisznek a fideszben, hogy az megvalositja.

Mrwolf 2011.07.22. 15:07:16

@StupidBuster: Valamit nem várom el a kínai tűzijáték rakétától, hogy a Holdra szálljon. Szerintem Magyarországon ma korlátozott demokrácia van, semmiképpen sem alulról építkező, legitimációját onnan nyerő. Igen fontos lenne néhány precedensértékű politikusper, talán lesz belőle valami.

A Fideszt meg kontextusban érdemes vizsgálni, nem végletesen. Többségében nem gengszterekből áll, nem is hasznos idiótákból, bár még mindig tűrhetetlenül sok a hülye, meg a megélhetési politikus. Én fontos előrelépést látok a korábbiakhoz képest, a jelenlegi rakéta simán túlrepüli pl. a körtefát, bár a Holdtól kurva messze van.

Azt azért elmagyarázhatod, hogy hol itt a korrupció pontosan, mert vagy én nem értek valamit, vagy te nem vagy tisztában a szó jelentésével.

A politikai érdekérvényesítésben, ha az szabályok szerint zajlik, én őszintén szólva semmi kivetnivalót nem találok. A botrány inkább a kommunikáció, meg a megfogalmazás körül zajlik, mert sokaknak nem veszi be a gyomruk ezt az arrogáns hangnemet. (Ami mellesleg egy magánbeszélgetésben hangzik el, más kultúrákban sokkal inkább a kiteregetőt ítélnék el, speciel szerintem két igazi erkölcsi titán harcát látjuk.)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.22. 15:30:11

@Mrwolf: "Ami mellesleg egy magánbeszélgetésben hangzik el, más kultúrákban sokkal inkább a kiteregetőt ítélnék el, speciel szerintem két igazi erkölcsi titán harcát látjuk."

igen

kinaban, oroszorszagban, eszak-koreaban...

Mrwolf 2011.07.22. 15:37:08

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Téged biztos meglep, hogy ebből az egész szituációból ez az ami konkrétan törvényellenes. Mármint a beszélgetés rögzítése a másik fél tudomása nélkül. Amit mondott, az sehol semmire nem jogi bizonyíték (mint sajnos az öszödi beszéd sem az).

Engem egyébként nem zavar hogy nyilvánosságra került, inkább ez mint mondjuk egy telefonos fotó egy szál hímtagban és Wermacht kabátban mondjuk a Parlament dísztermében. Tisztuljon a férgese!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.22. 15:44:22

@civilkontrol: vagy Molnár Oszkárnak aki jogosan zsidózott, és emiatt rúgták ki a fideszből.
a szavak nem számítanak a fidesznél csak a tettek?

Molnár függetlenként is megnyerte a polgármester-választást.

zeddez 2011.07.22. 15:46:39

@manager2008: Érdekes, bezzeg a cocikról a RémHírgyártóTV által készített, háttal állok a kamerának amikor nyilatkozok (mert a stáb tagja vagyok, és lebuknék) riport, teljesen hiteles "bizonyíték" vmire. Meg a recsegő sistergő zaj/jel hangfelvételeik is, amit 3perc alatt egyedül összerakok Win95-ben is semmi előképzettség nélkül, meg amikor kamuznak a valós kilétükről a riportalanynak, hiszen ez a hiteles (LOL) tájékoztatás.
Ezekkel gondolom semmi problémád nem volt, hiszen a "jó" oldalt szolgálták vele, "A párt"-t.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.22. 15:53:59

@arizmendi: Kínában nagyobb a demokrácia mint Magyarországon?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.22. 15:54:23

@Mrwolf: nem torvenyellenes.

tessek mar vegre felfogni, hogy egy kozszereplonek kevesebb jogai vannak.

vagy szerinted amikor a coci kepviselot lesitteltek, mert a tudta nelkul lekameraztak amikor egy vallalkozonak hasonlo ajanlatot tett es penzt fogadott el, akkro a vallalkozot kellett volna lecsukni?

ne menjen kurvbanak aki nem birja, ha basszak. ne menjen politikusnak, aki nem birja, ha barmely mondata torvenyesen nyilvanossagra kerulhet.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.22. 15:55:10

@arizmendi: Kínában nagyobb a demokrácia mint Magyarországon?

zeddez 2011.07.22. 16:00:21

@manager2008: Az meg, hogy nem tagadták meg kiabáltak ki manupuláltnak, ahogy máskor szokták, meg volt belőle azonnal ellensajtótájékoztató is a pártmédiában egyértelműen azt jelzi csak, hogy a felvétel valódi.
Ja és az összevágásról jut eszembe, ha már úgyis felhoztad, az öszödi beszédből kiragadott "az" a 30sec-s rész is teljesen mást jelent magában, mintha azt a szövegkörnyezetében nézzük.
Mármint annak (pl Te), aki nem az egyes különálló montadokat értelmezi egymástól külön-lülön magában, hanem a szövegkörnyzetében. A mélymagyar jobboldali pártmédáiban persze fel sem merült a zojjjjektív, nem részrehaljó tájékoztatás, és vágták össze-vissza, tolva a nukuikú szavazódroidoknak a szájába, mit is mondott az a csúnya feribácsi

Még egy mondaton belül a vessző(k)nek is lehet szerepe, hogy hova írjuk vagy hangsúlyozzuk, de egy szónak is. A középiskolai magyartanárom tizensokéve erre a Bánk bán-ból idézte Gertudis utolsó mondatát, amikor meghal a jelenete végén, 4-5 féleképpen elmondva ugyanabban sorrendben a szavakat a mondatában, 4-5 féle mondanivalóval.
Vágás nélkül, csak a hangsúllyal meg hogy hol van a vessző.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.22. 16:05:38

@reálisan: neked mi a bajod? jól érzed magad?

@is: így gondolom én is. gulyás most mutatta meg, hogy fontosabb neki a fidesz minden másnál, ez egy teszt volt neki a feletteseitől. próbáljon már meg valamit alkotni a pártért. ez sikerült. az már kérdés, hogy a minden mástól nevezhettük volna őt embernek.

még akkor se lett volna tisztességes , ha passzol, hiszen ennek a pártnak a tagja.
ezt sikerült alkotni, védhetetlennek mondjuk értelmes ember neki se megy, Görgey is letette a fegyvert

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.22. 16:18:16

@Etniez: a híveket nem érdekli más orbánviktor kék szeme, és a hír tévé hírei, ami ott nincs, az hazugság.

nem lehet eléggé lenézni a narancsprolikat

@manager2008: "illegális felvétel, ami törvénysértő", viszont rámutat egy sokkal nagyobb bűnre: a népárulásra, a demokrácia elárulására, korrupcióra, visszaélésre, amit olyan követett akiben megbíznak a szavazók, duplán büntetendő, mintha az orvos ölne,

Bell & Sebastian 2011.07.22. 16:36:24

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Nagyon sajnálom, hát ez bizony súlyosbító körülmény és megduplázza a büntetési tételt, ami már így sem kevés. :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.07.22. 16:54:11

@evil overlord:

Olvassa csak: „A nemzeti együttműködés rendszerének éppen az az ereje, hogy a településeket és az ott élőket bizonyos fokig még a saját vezetőik alkalmatlanságától, szélsőséges politikájától is képes megvédeni; a gyöngyöspataiaknak nem kell félniük: a kormány nem hagyja magukra őket.”

Értelmezze!

ü
bbjnick:-)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.22. 17:10:44

@bolemann: sose tetszett a pofája gulyásnak, de már két okom is van rá hogy utáljam ezt a nyomorult málét

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.22. 19:42:23

@NDX: és igazságszolgáltatás nem független, gyakorlatilag akomcsik, tehát a rendszerváltó pártok irányítják.
a hatalmat pedig megdönteni kell, bármi áron, nem lelépni

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.22. 20:02:50

@manager2008: értsd már meg te idióta, hogy amíg nem mondja az érintett, hogy manipulált.hogy nem eredeti a felvétel, hanem vágott, addig felesleges ezen rágózni te retardált.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.22. 20:11:14

@Mrwolf: Minden politikai (pénzelosztási) rendszerben vannak emberek akiknek bizonyos döntési jogkörük, és felelősségük van. Ha Balázsnak van ilyen, és megint ne legyünk álszentek: alapvetően tökmindegy, hogy formális, vagy informális, akkor él vele. Ha nem, akkor nem is való politikusnak. Arról nem is beszélve, hogy egyébként, magasabb politikai szinten igaza van-e, hogy nem ad forrást egy jobbikosnak"

nem akarod felk*tni magad? ilyen emberekre nincs szüksége ennek az országnak.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.22. 20:17:28

@Mrwolf: él a hatalmával"

te így hívod a bűncselekményt?! te majom!

Orbánc taakarodj, vidd az összes haverod!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.22. 20:19:15

@Mrwolf: yilván a jobbikos fog belőle politikai hasznot húzni, ha megkapja a pénzt, paripát, fegyvert.
Teljesen nyilvánvaló, hogyha sikerül valami eredményt elérni, akkor a Jobbik erre döngetni fogja a mellét. Miért kéne sámlit tenni a kisbíró alá?"

igazad van, fulladjon bele a mocsokba gyöngyöspata. a magyar lakosaival.
TE TETŰ!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.22. 20:20:59

@Mrwolf: erről te féreg. te demokrata vagy amúgy? mert kötve hiszem:

A korrupciós bűncselekmények összefoglaló elnevezés, mely több bűncselekményt jelenthet: hivatali és gazdasági vesztegetés (Btk. 250-255/A. §), vesztegetés feljelentésének elmulasztása (Btk. 255/B.§), befolyással üzérkedés (Btk. 256. §), közérdekű bejelentő üldözése (Btk. 257. §), vesztegetés nemzetközi kapcsolatban (258/B-D. §) és befolyással üzérkedés nemzetközi kapcsolatban (Btk. 258/E. §). Korrupciós jellegű bűncselekmények körébe pedig a választás, népszavazás, népi kezdeményezés rendje elleni bűncselekmény (Btk. 211.§), a hivatali visszaélés (Btk. 225.§), a bűnpártolás (Btk. 244.§), a jogosulatlan gazdasági előny megszerzése (Btk. 288.§), gazdasági titoksértés (Btk. 300.§) és a hűtlen kezelés bűncselekmények (Btk. 319-320.§) tartoznak. Ezek a bűncselekmények nem feltétlenül valósítanak meg korrupciót, de azokhoz gyakran kapcsolódnak. (Részletesebben lásd: Az ezredfordulót követő bűnözési helyzet, IRM Statisztikai és Elemző Osztály, Budapest 2010.)

merjtenni.hu/jogi-kisokos/buntetoeljaras/

evil overlord (törölt) 2011.07.22. 20:48:28

@bbjnick: Jó kis paternalista szöveg (a pógárt boldoggá tesszük akarata ellénére), nem csoda, hogy tetszik falangista barátunknak. Azonban Lázár annyira hülye, hogy nem érti, hogy mit beszél *. A NER-t meg az elejétől fogva egy nem túl sikeres propagandaszövegnek tartom.

*: Ha lenne egy kis esze, visszavenne az arcából, lassanként törökzsolti magasságokba (izé, mélységbe) jut. Az arrogáns f@sz politikusoknak legyen mementó Kókadt Jani sorsa!

manager2008 2011.07.22. 21:55:52

@tesz-vesz: Hát elég sötét vagy az tuti.
Mindegy ki mit mond a felvételen, a cucc manipulálható és kész.
Ez a lényeg, nem a valóság, mert azt hogy mi az igazság két idióta politikus és a köreik sem fogják tudni komoly vizsgálat nélkül, ezért nagyon helyes hogy nem mondanak semmit.

Remélem nem mondod hogy a magasan képzett politikus tudja fejből hogy mit zagyvált össze több nappal ezelőtt? Pláne ha ingerült is volt, vagy dühöngött stb.

Kiszedsz belőle két szót és máris komoly vádat lehet ellene megfogalmazni. De elég egy vessző is.

Ha ezt nem tudod felfogni, akkor ülj le , vagy cserélj helyet a zongoristával.

Az ilyen dolog felhasználása ezért nem elegáns dolog. Kvázi kocsmai verekedési stílus, ott sem tudja senki ki ütött elsőként., mert mindenki más szögből látta és alkoholosan befolyásolt állapotban volt, a tanuk vallomásának az értéke kb. egyenlő a nullával.

De azért jól szórakozunk nem? Ez a való világ 2011.

manager2008 2011.07.22. 22:08:14

@zeddez: Igazad van, az öszödi móka szintén ilyen dolog lehet (nem ismerem a teljes szöveget, nem tudok érdemben véleményt mondani).

A magyar viszonyokra ez jellemző, akár pár szóval is fel lehet gerjeszteni a népet, aztán majd lesz valami.

Ez már a történelmi ismeret, mikor milyen tömegeket milyen baromságokkal hergeltek fel, és milyen szépséges következményei lettek.

Ha egy szöveg túl egyszerű az a baj hogy magyarázatra szorul és általában félreértelmezhető önmagában, ha túl bonyolult akkor meg kevesen értik meg, és azért baj. A politikusok ezért tök egyszerű de semmit sem jelentő baromságokkal tömik a jó nép agyát, előre kitervelve mi lesz a hatása. Pár okostojás hiába tépi magát hogy a mondandó egy ökörség, ez már a kocsma szintjén nem jön át.

Most a Jobbiknál a pont. :)

manager2008 2011.07.22. 22:22:19

@adamis.ivan: Na álljon meg a menet, nem vagyok sem Fiszedes sem Jobbikos, sem semmilyen.

De vállalkozást lehetne erre alapítani, hogy sorozatban gyártunk politikailag hátrányt okozó szövegeket bárkiről, csak legyen megrendelő.

"Elméletileg, persze, hogy lehet, nem szorulok a jelen műszaki technikai lehetőségeiből kioktatásodra, mérnök vagyok"
Na és ha mérnök vagy akkor mi van? Lehet hogy egy lángossütőnél jobban sejted mi az ábra. Ne az ingyenesen letölthető programokból indulj ki, vagy az olcsó otthoni verziókból.
Értesz ezekhez a dolgokhoz vagy csak képzelődsz? Van fogalmad hol áll a technika ebben a témában. Hidd el fogalmad sincs.
Bárkiről bármikor bármit össze lehet rakni, épp ezért hülyeség ezzel komolyan foglalkozni. ez csak arra jó hogy az aktuális hangulatkeltők próbálkozzanak marketing szempontból eredményt elérni.
Az öszödi cucc mi volt? Élő ember nem tudja már hogy valójában mit mondott feribácsi, de nem is érdekel senkit. Monnyon le és passz. Mérnök...és? Ha hangmérnök vagy 10 év gyakorlattal az FBI nál akkor ok, figyelek a szövegedre.

manager2008 2011.07.22. 22:26:26

@groggil: Igazad is van, csak nem vagyok Fideszes a többi stimmel. :) Csak sajnos az objektív valóságnak tök mindegy ki hová tartozik. A lehallgatás gennyes műfaj és passz.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.07.22. 22:43:18

@evil overlord:

Én még emlékszem, hogy 2002-ben a Fidesz hogyan arcoskodta el a hatalmat és nagyon nem jó jelnek tekintem, hogy ma már egy év után ott tart, ahol annak idején három év után. :-[

ü
bbjnick

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.22. 23:26:39

@manager2008: TE VAGY SÖTÉT B! ITT SÍR A SZÁD HOGY EZT A HANGFELVÉTELT NEM LEHET ELFOGADNI MERT MANIPULÁLHATÓ! itt olvasom már két órája oldalakon folyamatosan a baromságaidat, MIKOR maga az érintett is elfogadja, hogy valódi a felvétel, DE TÉGED EZ NEM ÉRDEKEL, itt nyávogsz b, hogy "TÉNY HOGY NEM LEHET ELFOGODNI, MERT SZAKÉRTŐ NEM FOGADTA EL",
tehát te TÉNYKÉNT kezeled, mert szakértő, meg manipulálható, persze "MAGA AZ ÜGY AZ NEM ÉRDEKEL" téged meg pártsemleges vagy, de azért itt irogatod a hülyeségeidet egész nap.

az első 7 ilyen kommentedre még semmit nem szóltam, de a 10.-re már kezdem kicsit unni, tudod?

mikor közszereplő, mikor ez nem magánbeszélgetés, mikor bűncselekményt rögzített, tán ha videókamerával rögzítek egy bűncselekményt, ne kérdezzem meg a bűnösöket vajon van-e kedve a felvételhez? hajlandó-e nyilvánosságra hozni?
de a közszereplőknek többet kell bírni, nyilván sírt a szád az öszödi beszédnél is.

"hogy mi az igazság két idióta politikus és a köreik sem fogják tudni komoly vizsgálat nélkül, ezért nagyon helyes hogy nem mondanak semmit."

te elképesztően primitív vagy

"Remélem nem mondod hogy a magasan képzett politikus tudja fejből hogy mit zagyvált össze több nappal ezelőtt? Pláne ha ingerült is volt, vagy dühöngött stb."

de mondom, hogy egy ember emlékezhet arra, hogy mit mondott aznap, vagy tegnap. hogy ez az ember magasan képzett lenne, kétlem, hogy iskolái vannak a bolseviknak, azt sejtem.

"Kiszedsz belőle két szót és máris komoly vádat lehet ellene megfogalmazni. "

fenyegetés lehet két szó, és magától mondta, hagyjuk már ezt a beszéltetős dolgot jó? rábeszélte juhász oszkár, hogy fenyegesse meg, és ne adjon neki (persze csak szóban, és mérgében ) közpénzt.
menjetek már a francba b

"Kvázi kocsmai verekedési stílus, ott sem tudja senki ki ütött elsőként., mert mindenki más szögből látta és alkoholosan befolyásolt állapotban volt, a tanuk vallomásának az értéke kb. egyenlő a nullával."

ez nem kocsmai színvonal. itt polgármesterek vannak, országgyűlési képviselők. és vhogy senki sem találja mivel kritizálták a nagy fideszest% ejha, oszkár csak annyit mond, hogy a független 3 helyezett fideszes, mert függetlenként a fideszt támogatja. ez a kritika nem tetszett az elvtársnak.

Mrwolf 2011.07.22. 23:37:34

@tesz-vesz: Te, agnus dei, te! Nem nagyon érted, csak okoskodsz az a baj. Életedben nem voltál felelős még semmiért csak itt trollkodsz, az a baj. Ugyanolyan szűklátókörű világmegváltó hülye vagy mint mondjuk a szadeszos hülyék mondjuk '89-ből, amikor kb. óvodába jártál. Azok se tanultak, te sem fogsz. Na ez az ország nyomora, nem Gyöngyöspata.

Mrwolf 2011.07.22. 23:41:34

@tesz-vesz: Hát ahhoz kár volt ennyit koptatni a billenytyűzetet, hogy beismerd, hogy ez nem korrupció, ugye?

Mrwolf 2011.07.22. 23:48:11

@tesz-vesz: A genny, az az egészséges szervezet védekezése a kórokózok ellen. De attól még genny. A seblázba meg bele lehet halni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.23. 00:09:52

@Mrwolf: ez korrupció, vagy ahhoz közeli bűncselekmény, olvasd , értelmezd

Mrwolf 2011.07.23. 00:36:06

Akkor indíts pert barátom!

Látom a logika nem erősséged. Segítek. A korrupcióhoz kell mondjuk hivatali visszaélés.

Az hogy Pata vagy a szomszéd falu kapjon-e játszóteret, az hol visszaélés? Korrupció az lenne, ha mondjuk a vállalkozó visszacsengetne lóvét a döntésért. Ha erről lenne szó, süssék meg a fickót a saját zsírjában (nem fogják).

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.23. 09:14:48

@Mrwolf: hivatali visszaélésnél hol írja hogy kötelező lopnia is a visszaélőnek te idióta?
fenyegetésnél, hol írja, hogy anyagi haszonnak kell lenni?
vesztegetésnél? a Magyar Köztársaságra tett eskü megszegésénél? az Alkotmány megszegésénél?

befolyással üzérkedés (Btk. 256. §)

Btk.256. §
a) gazdálkodó szervezet vagy társadalmi szervezet dolgozójával, illetve tagjával kapcsolatban követi el, vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztés

hivatali és gazdasági vesztegetés (Btk. 250-255/A. §), vesztegetés feljelentésének elmulasztása (Btk. 255/B.§

Korrupciós jellegű bűncselekmények körébe pedig a választás, népszavazás, népi kezdeményezés rendje elleni bűncselekmény (Btk. 211.§), a hivatali visszaélés (Btk. 225.§), a bűnpártolás (Btk. 244.§), a jogosulatlan gazdasági előny megszerzése (Btk. 288.§), és a hűtlen kezelés bűncselekmények (Btk. 319-320.§)

olvasd, értelmezd, te retardált

Mrwolf 2011.07.23. 10:09:41

@tesz-vesz: Úgy látszik még életedben nem láttál politikai, vagy gazdasági döntéshozatali struktúrát. De bután vagdalkozni, meg hagymázas álmokat kergetni azt tudsz.

A politikai hatalommal való élés meg a visszaélés között elég nagy az átmenet. Jogilag ez a sztori (az, hogy valahol valaki mondott valamit) még messze-messze innen van a jogi kereteken. Bármit is vergődsz, ez így van. Egyébként tényleg jelentsd föl, nem hogy a vádemelésig nem fogsz eljutni, de mindenki ki fog röhögni a felvetéseddel. Egyszerűen komolytalan vagy.
Amikor a történelem szerencsétlen, és az ország gyenge pillanataiban a hozzád hasonló szellemi sasmadarak kerülnek a hatalom közelébe, na akkor vannak az igazi katasztrófák.

Lew Archer 2011.07.23. 14:23:09

Tisztelt TuRuL úr, van itt néhány sor, ami mindenképp vitára ingerel.

"Balázs ugyanis olyan mechanizmusról beszél, olyasmivel kérkedik, amit joggal utáltak az emberek, s többek között épp ennek felszámolására kapta a jelenlegi kormány azt a kétharmados felhatalmazást, amire oly' szívesen hivatkozik (új kezdet, ugye, ahogy az illusztrációnkon is szép nagy betűkkel szerepel hősünk mögött). Az egyéni országgyűlési képviselő fontos szereplője a helyi közéletnek, ő a helyi érdekek megjelenítője az országgyűlésben. Azonban bármilyen jó érdekérvényesítő is legyen, az elfogadhatatlan, sőt törvénytelen, hogy döntő beleszólása legyen a választókerületéből érkező pályázatok sorsába. "

1. Honnan lehet tudni, hogy a Fidesz pontosan mire kapott 2/3-nyi felhatalmazást? És hogyan lehet erre hivatkozni?
2. Az inkriminált telefonbeszélgetés bizonyíték-e arra, hogy a döntéshozatali mechanizmus így vagy úgy működik?
3. Ha jól értem, a pályázatok elbírálásának teljesen pártatlan, politikai, politikusi döntésektől független, normatív útját tartaná egy jobboldali kormányhoz illő útnak. De hát egy pályázatot ki is kell írni, és a pályázat kiírásában döntő szerepe van a politikának, amikor is pontosan meghatározzák, milyen célokat és feladatokat preferálnak. Nézheti innen vagy onnan: alapvetően mindig a kormányzat és politikusai határozzák meg, kinek, mire és mennyi pénz jut.

evil overlord (törölt) 2011.07.28. 13:35:04

@bbjnick: Azt hiszem jól látja. Lesz még ebből sírás, de úgy látszik, hogy nem tanulnak a fiúk. Sajnos a tanulópénzt viszont az ország fizeti meg, mert a dolognak az lesz a vége, hogy újra visszajönnek a posztkomcsik.
süti beállítások módosítása