A hatalomról
2011. január 09. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

A hatalomról

  Jöjjön egy tanmese a hatalomról. Szex nincs benne - hacsak Törpilla állandó picsogását nem értelmezzük nemi tevékenységként -, öncélú erőszak, ármány és harc annál több.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr22551235

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: VIKSZ, avagy a ValóVilág Ifjúsági Kereszténydemokrata Szemmel 2011.01.10. 09:36:59

Inkább nem állok be az „én ugyan sose nézem, de azért f..ázom” kommentelők népes, ám egyre hiteltelenebb táborába. Bevallom, én néha nézem. Hol öt percet, hol tízet, amikor éppen megakad rajta a távirányító (ill. a szemem). Tovább a maga fe...

Trackback: Jogállam lejtmenetben 2011.01.10. 00:34:33

Ténytár Az Országgyűlés egyes döntései komoly aggályokat vetnek fel a jogállam jövőjét illetően. Különösen aggasztó, hog

Trackback: Külföldi kritikák: A Heti Válasz már átállt? 2011.01.09. 22:15:00

"Váratlan támogatást kapott Orbán" felcímmel, "Rólunk írták" cím alatt, első pillantásra a Fidesz látásmódját jól tükröző cikk jelent meg vasárnap délután a Heti válasz című kormányhű hetilap online kiadásában. A rövid öss...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy nik a sok közül 2011.01.09. 10:02:42

most gondolkodtam el igazán, hogy el kell menni ebből az országból,

mert most látszik csak, mennyi agyatlan seggfej van ebben az országban:

http://www.facebook.com/home.php#!/sajtoszabadsagert?v=wall

caralho voador 2011.01.09. 10:15:55

@egy nik a sok közül: így van, sajnos. Trágárék meg közben ideraknak egy ilyen protofasiszta mesét, amiben a negatív figura az egyértelműen zsidó Hókuszpók (annyira lelkes, hogy még a magyar hangja is...).
Igaz, javukra írandó a pozitív hős, Törpapa marx-szakálla.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.09. 10:27:33

@caralho voador: A Hupikék törpikék echte komcsi mese, nem fasiszta. :)

@egy nik a sok közül: Jó márketing, az egyik oldalról, izzadtságszagú emberkedés a másikról -> 64ezer lájk.

Mellesleg többre számítottam, ez kevés. (A vuvuzelát hány millióan akarták betiltani?) Ebből el fog menni tüntetni megint vagy 500, amiből 400 a keménymag.
A Kossuth téren első nap voltak 5000en, de mikor 50.000en voltak akkor is megmagyarázták, hogy azt kell nézni, hogy 9.500.000en otthon maradtak, úgyhogy le kell szarni.

egy nik a sok közül 2011.01.09. 10:37:49

@caralho voador:

a törpikés mesékben NEM RELEVÁNS a zsidó - nem zsidó konfliktus

a törpikés mese Törpfalva Kibbutz kommunista forradalmi harcait mutatja be a külvilággal szemben

Harald Blåtand 2011.01.09. 10:51:09

Az eredeti Peyo-képregény keményebb, ott nem Okoska lesz a diktátor, hanem az egyszeri, név nélküli, szarházi manipulátor, akit egyszerűen Törpnek hívnak. Okoska csak a túlmozgásos naiv hülyeértelmiségi riválisa, aki elbukik, mert nem alkalmaz elég manipulációs technikát (ha jól emlékszem, Okoska választási beszéde alatt Törp ingyen málnaszörp osztásával vonzza el a közönséget).
Itt követik el a hülyeértelmiségiek mindig a hibát: ha sajtószabadságos tüntetésen is osztanának málnaszörpöt, akkor a sok kis egy nik a sok közül ott tolongana, így csak itt veri a nyálát, hogy elköltözik miattuk.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.01.09. 10:56:32

Kálmán,

amíg az index népe ide nem ér.
1, ez a cím már el volt lőve itt úgy 4 hónappal ezelőtt.
2, most mi a megmondás: várjuk a jó, felvilágosult veres zsarnok visszatértét?

devuscka 2011.01.09. 12:00:16

@egy nik a sok közül:
""el kell menni ebből az országból" ? nekem ez akkor fordult volna meg a fejembe, ha maradtak volna z elvtársak. Egyenlőre 'csak' 64000 agyatlan van.

meglátjuk itt mennyien lesznek:
www.facebook.com/notes/egymillioan-a-magyar-sajtoszabadsagert/a-tuntetes-a-sajtoszabadsagert-szervezoinek-sajtokozlemenye/161632480549608

freehckr 2011.01.09. 12:54:54

@devuscka:
„A demonstrációt a Budapesti Rendőrfőkapitányságon bejelentettük, amely azt – a rendezőkkel történt egyeztetés után - tudomásul vette.”

Pedig nem is olyan régen ez még ritkaságszámba ment volna, főleg hogy a Kossuth tér évekig valami „műveleti terület” volt vagy mi. Bezzeg akkoriban a progresszívakat ez nem zavarta, nekik a kordonos demokrácia az européer. :)

egy nik a sok közül 2011.01.09. 13:05:21

@freehckr:

Amikor Orbánék elvitték a kordonokat

nem emlékszem hogy ez a sok nagypofájú támogatta volna.

Bloodscalp 2011.01.09. 13:30:29

@tölgy: :) annyira bírom mikor így szerényen kiemeled magad a pórnép közül, a te szavazatod szerintem duplán számít

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2011.01.09. 14:28:09

@tölgy: 1. Munkacím, ami véletlenül így maradt, 2. Nincs megmondás.

devuscka 2011.01.09. 15:32:50

@egy nik a sok közül:@ freehckr: mikor zavarja őket valami is? ( kettős mérce)

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:
"2. Nincs megmondás. " vagyis
"Anarchia(?): szervezett hatalom és irányítás nélküli állapot. (gr) Van egy másik, pejoraktív (rosszalló, elítélõ) jelentése is, ebben a formában jelenti a zûrzavart. (De ez késöbb alakult ki és az eredeti jelentéshez nincs sok köze.) /Bakos Ferenc: Idegen szavak és kifejezések szótára alapján/"

Google 2011.01.09. 17:13:32

Huh, ez annyira unalmas, ki nem várom a végét.
Így biztosan lemaradok valamiről, bár mint olvasom, nincs tanulság. Akkor meg minek?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.01.09. 17:28:17

ez a fos már a felszámolási eljárás része?

Alfőmérnök 2011.01.09. 18:14:18

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Én csak a negyedik percig néztem, de nem arról van szó, hogy Okoska az örök értelmiségi archetípusát van hivatva ábrázolni?
Csak azt nem értem, hogyha a trombitaszótól a polcon összetörnek az üvegek, akkor a szemüvegének miért nem törik ki az üvege? (Pedig az még közelebb is van a trombitához.)

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.01.09. 18:17:29

Jól értem, hogy alternatíváink akövetkezőek: vagy egy muszájértelmiségi idióta vagy a bölcs vezető, aki lárpurlár keresztbe gátat építtet a folyóra, aztán csodálkozik, hogy a vízszint emelkedik? Nagy gond, ha én ezek közül egyiket sem óhajtom?

egy nik a sok közül 2011.01.09. 18:46:06

@Dr. Zerge:

necsinájjamá

1. plexilencse

2. hókuszpókkal kötött korrupciós háttéralku hiányában az értelmiség(i)nek csak drótból maguk hajlította, üres keretre futja

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.01.09. 19:00:02

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: nem megmondásnak ütősebb lett volna egy fehér oldal, szerintem.

Viszont klasszikusok lettetek, már GYP is rátok hivatkozik (ÉS jan.7. p.8.) Azt mondja, identitásválságotok van. (Most már beléphettek az értelmisik körébe, ott ez felvételi követelmény.)

Alfőmérnök 2011.01.09. 19:08:36

@egy nik a sok közül: Ha jól sejtem ez nekem ment.
1.Nem látom, hogy máshol használnának műanyag eszközöket. (Úgy tűnik, hogy valami vaskor-féleségben élnek.)
2.Néha látszik a fénytörés(lásd pl. 4.34-nél), úgyhogy valamilyen üvegnek kell benne lennie.

tewton 2011.01.09. 19:20:27

@Alfőmérnök:
geek maga vagy mi? :)
anyagszerkezetlakatos?

Alfőmérnök 2011.01.09. 19:26:26

@tewton: Áá, csak próbálom felfejteni a mese különféle jelentésrétegeit. :)

bolá 2011.01.09. 19:29:52

Az állatfarm sokkal jobb!

tewton 2011.01.09. 19:56:40

@Alfőmérnök:
12 perces mese, kis buzikék törpékkel... időmilliomos. inkább valami direkt megmondás lenne.

Alfőmérnök 2011.01.09. 20:08:11

@tewton: Nem néztem végig.
Először azt hittem, hogy a bős-nagymarosi vízerőműről szól, de mikor kinevezték királyi szóvivővé és hírközlővé Nótatát, rájöttem, hogy másról van szó, ami engem nem különösebben érdekel, úgyhogy inkább leállítottam.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.01.09. 20:09:43

maguk mellébeszélnek. térjünk a lényegre! milyen név az, hogy salat? tudja igazolni, hogy magyar? vagy tényleg kínai? van igazolható magyarságteljesítménye? meg ilyenek. :)

tewton 2011.01.09. 20:28:38

ha valaki végignézte, van olyan jó ez a film, hogy kiirjam cédére és a tocqueville-kötet mellé tegyem?

vénkujon 2011.01.09. 22:07:52

@egy nik a sok közül: ilyenkor lépsz le amikor a nemzeti ügyek kormánya épp térdrekényszeríti európát?? afasz érti

2011.01.09. 22:18:47

@egy nik a sok közül:

és melyik országot választod? akár 10et is felsorolhatsz, ahova mennél. Lehet, összedobják neked itt az utazási költséget. Ja, ha már rajzfilm:

www.youtube.com/watch?v=AouTV3TPB28

egy nik a sok közül 2011.01.09. 22:29:54

@Alfőmérnök:

igen, jogos. rossz helyre címeztem.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2011.01.09. 22:35:53

@tölgy: A belépő nem az, amikor GYP hivatkozik ránk, hanem az, amikor mi hivatkozunk GYP-re. Ha ide jutunk, legyen szíves lőjön főbe.

insert random 2011.01.09. 22:41:47

Vicces pont ezen a blogon ez a mese, echte anarchista üzenete van, és még a királyságot is fikázza.
Amúgy meg a törpök kommunisták: www.iamlost.com/features/smurfs/commies.shtml

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2011.01.09. 22:44:43

@egy nik a sok közül: Inkább proli legyen az ember, mint seggfej, bár látom, te más véleményen vagy.

egy nik a sok közül 2011.01.09. 22:45:31

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

a biztonság kedvéért lízingeljen le előre egy kínai kivégzőbuszt

serwer 2011.01.09. 22:51:36

Talán mégsem kell innen elmenni, elég a hatalom orrocskáját megpöckölgetni és máris visszakozik.
Azért a 8 éves táppénz alatt illet volna kigondolni valami használhatót.
Stágel Bence, Matolcsi, Selmeczi nem az...
Inkább nevetséges megoldások.

Aki eddig nem mert mosolyogni, annak üzenem, hogy telipofával röhöghet!

sztd 2011.01.09. 22:57:11

Csak azért nem volt szex, mert ez gyerekmese a 80-as évekből. Ha a 2000-es években forgatták volna, akkor világban, már minden törp aktív buzi lenne (2-t kivéve), a fele zöld, és okoska rasszista lenne, mert a zöldtörpöket diszkriminálja, végül az új médiatörvény értelmében a Mandiner 25 milliós büntetést kapna, mert a kiskorúakat nem védi eléggé.
:P

Cuppanj a végére! (törölt) 2011.01.09. 23:00:31

A lényeg:

[url]http://barikad.hu/szegedi_csan%C3%A1d_t%C3%B6rt%C3%A9nelmi_lehet%C5%91s%C3%A9get_szalaszt_el_fidesz-20110109[/url]

insert random 2011.01.09. 23:02:31

@sztd: "Csak azért nem volt szex, mert ez gyerekmese a 80-as évekből. Ha a 2000-es években forgatták volna, akkor világban, már minden törp aktív buzi lenne (2-t kivéve),"
Miért, az eredeti sorozatban nem gyanús, hogy 100 hímnemű törpére jut egy nő? :)

streszi 2011.01.09. 23:05:04

A tanmese értelme:

Kell a vízlépcső a Dunakanyarba!!!
Nem kellenek a hamis politikai álzöld próféták!!!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.01.09. 23:06:15

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: na mit szól. Akkora a megmondásiparban a Rés, hogy még erre a nem-megmondásra is ideküldték a cimbiket az indexről.
Nem értik ezt a metafo-miafaszomat, de érzik az irányt.

tewton 2011.01.09. 23:06:32

@Zigomer Trubahin:
ja, okos vagyok, itt mindenki tudja.
az irigység kenyere meg savanyú.

tewton 2011.01.09. 23:07:29

@tölgy:
a jövőben képrejtvényekkel is lehetne manipulálni:)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.01.09. 23:14:13

@tewton: akarta mondani, hogy maga tényleg túl okos.

A képregényt én már régóta tervezem bevezetni, csak kéne egy rajzoló. A hagyományos hősök mind fehér hetero, erőszakos férfiak. Batman, Pókember, Superman kiesnek. Ez a Törpapa egy komplett diktátor, de legalább felvilágosult.

tewton 2011.01.09. 23:21:53

@tölgy: de az, hogy mind kék, az valami nacionalista-rasszista dolog.

egy nik a sok közül 2011.01.09. 23:25:03

@tölgy:
@tewton:

a képregény meg a képrejtvény nem ugyanaz, maguk álművelt félbölcsészek (vagy félművelt álbölcsészek?)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.01.09. 23:26:21

@tewton: rasszista, (és Hókuszpók valóban a hagyományos antiszemita közhelyek szerint van megrajzolva), de csak egy nőjük van. Ami azt sejteti, hogy ezek a görögökkel lehettek rokonságban.
Bár, a polyandria sem kizárt.

tewton 2011.01.09. 23:29:39

@tölgy:
a többi nő már meghalt törpszülésben, házimunkában.

@egy nik a sok közül:
nem is azt mondtuk! a rejtvény jó lenne trollszűrőnek :)

tewton 2011.01.09. 23:31:52

@tölgy:
vagy ha hókuszpók egy antiklerikális közhelyek szerint megrajzolt ferences?

egy nik a sok közül 2011.01.09. 23:36:38

@tölgy:

ugyan már, mit akar maga itt itaka fiaival

teljesen nyilvánvaló: gombakibbutzban beltenyészett növészavaros gnómok degel yisraelbe csavarva élükön egy vörösrabbival meg egy yiddishe mama-kurtizán keverék lilithel

hogy jobban értse:

www.victorcenters.org/Faqs/jewish_genetic.cfm

szombat.portalinternet.hu/2005/0506zsidoporno.htm

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.01.09. 23:39:16

@tewton: ez a baj ezekkel a metafó-izékkel, bizonytalan az üzi.
A sötét ferences üldözi az anarcho-szindikalista közösség tagjait, de rendre rápacsál. Ez jó szál. És Aprajafalván nincs se templom, se kocsma. Mint a Tesz-vesz városban.

Arra gondoltam, valami Garfield-alapú mese is lehetne, az narancsszínű.

tewton 2011.01.09. 23:43:46

@tölgy:
garfield egy undorítóan önző és cinikus állat, aki lenézi a gazdáját, aki meg eltartja.

szóval garfield történetileg az szdsz, aktuálisan a libertariánus irányzat kabalája :) hírszerző, twa :)

egy nik a sok közül 2011.01.09. 23:45:52

@tewton:

akkor most

hókuszpók a maga fekete-vörös színeivel nem anarchista vagy totalitáriusta utalás?

tewton 2011.01.09. 23:52:13

@egy nik a sok közül:
még az is lehet. hókuszpók mindenképpen az idilli népi Demokráciát Fenyegető Ellenség. egyszerre lehet az anarchia, a hülyevallás, a totalitáros diktatúra is.

egy nik a sok közül 2011.01.09. 23:58:30

@tewton:

ha legalább rajzolt volna neki egy kefebajúszt Hanna Frank és Klaus Barbera

2011.01.10. 00:25:15

@egy nik a sok közül:

Ebben a tempóban nem csak az 1 millió, hanem a 200.000+1 sem lesz meg :))

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2011.01.10. 00:45:47

Törpojáca egyértelműen buzi, de legalább metroszexuális.

A törpök nem kommunizmusban vagy anarchiában élnek, hanem Törpapa vezetése alatt, aki megtestesíti a Jó Kormányzást.

Hókuszpók zsidó, de valószínűleg Okoska is az.

reality 2011.01.10. 00:57:57

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Ha Törpapa a Jó vezető, akkor a törpök még élhetnek kommunizmusban. Nem feltétlen Fidesz diktatúra lesz az. Főleg, hogy a törpök kékek.

egy nik a sok közül 2011.01.10. 00:58:33

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

phah (nem "fö"), méghogy

a véntörp a vörös sipkájában még hogy Good Government!

inkább egy jakob(jákob)olsevik maocetung

egy nik a sok közül 2011.01.10. 01:01:55

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

phah (nem "fö"),

a véntörp a vörös sipkájában méghogy Good Government!

inkább egy GERONTOKRATA jakob(jákob)olsevik Ho apó

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2011.01.10. 01:12:14

Szerintem is legitim kérdés, hogy miért nem törik be a trombitálásnál okoska szemüvege.
GYP-t meg láttam a múltkor a menzán, asszem ő is menüt evett. Sajtkrém leves volt, meg halrudacskák krumplipürével hétkilencvenér'.

Malachi 2011.01.10. 01:36:31

3:30-nál kipukkant a fejhallgatóm BAL membránja. ez már a cenzúra/diktatúra ármánya?

Lordius 2011.01.10. 02:11:55

@reality:
Viszont az igazi kommunizmusban nincs szükség vezetőre

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.01.10. 08:05:04

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

T.papa, a Jó Kormányzás? Nézzétek már meg azt a filmet - konkrétan 05.30-nál van egy légifelvétel -, miféle gátat építtet ez az alkoholista ábrázatú despota! És egyáltalán, hogy került Aprajafalva egy folyómederbe? Még hogy Jó Kormányzás...

lyken 2011.01.10. 09:12:05

Ajaj. Nem gondoltátok ti át ezt a dolgot. Ha Viktor felismeri magát, már megy is értetek a nagy fekete állami kocsi...

fakopács 2011.01.10. 09:18:27

@lyken: Ugyan kérlek! Viktor bekaphatja! Várjál, kopognak... jaj, ne... ahhhrrr....

Zagson 2011.01.10. 09:27:18

Felesleges hülyeség ez a törp-analógia erőlködés, buta hizzászólásokkal. Amúgy Sajtószabadság fontos, de ez azért még egy igénytelen jófejkedés marad. Persze nem tiltanám be. Törpök nem buzik vagy heterók, ezek mesefigurák akik különböző viselkedési és ember mintákat személyísetenek meg a gyerekek számára. Ezekben (pl Asterix, Tin Tin ect) a férfiak folyton felül vannak reprezentálva. Hókuszpók se nem zsidó se nem valami izmus képviselője, egyszerűen csak egy béna pojáca akin a gyerekek nevethetnek ahogy megszívja. Mély szinteket belemagyarázni ilyen mesékbe totál álintellektuális nyomi affektálás.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.01.10. 09:28:00

TörPapának piros a sapkája... gyanús.

fakopács 2011.01.10. 09:33:23

@Zagson: Khmm.. khmm... humor, irónia, szatíra? Mondanak neked ezek a szavak valamit?

evil overlord (törölt) 2011.01.10. 09:47:11

@Alfőmérnök: Más a szemüveg sajátfrekvenciája?

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: A sánc nem tölgy, hanem Őrnagy területe. Bár az utóbbi időben hanyagolja a munkát, ezért kérésével forduljon Berija elvtárshoz.

hhh. 2011.01.10. 09:51:07

@caralho voador: 64 000 megvezetett hülyegyerek miatt még nem kellene elmenned...

Alfőmérnök 2011.01.10. 10:27:15

@evil overlord: Lehet.

@hhh.: Köszi, ez érdekes összeállítás.

nemecsek ernő áruló 2011.01.10. 10:29:41

@hhh.: 2.5 millió megvezetett hülyegyerek miatt viszont már annál inkább... :S

hhh. 2011.01.10. 10:47:41

@Gerzsonka: 2,5 milliót és 64 000 egymás mellé állítani például azért is felesleges, mert a 64 000 egy konkrét oldalt "lájkolt", ami ráadásul több, mint vitatható.
2,5 meg elment szavazni, amibe kismillió dolog bejátszott, gyurcsánytól a gyesig.
én nem hülyegyerekezném le, és soha nem is hülyegyerekeztem le az ország egyik felét politikai választása miatt. nem bírálok valakit csak azért, mert mszps vagy fideszes. ellenben konkrét ügyekben, konkrétan megnyilatkozókat megillet a megvezetett hülye kifejezés. amikor economist blogbejegyzés alapján temetik a sajtószabadságot, hát nyugodtan menjenek tüntetni, a rúdjukra meg tűzzék rá a luxemburgi külügyért, a nagyobb nyomaték kedvéért.

Dezsőjóska 2011.01.10. 10:50:35

@tewton: "garfield egy undorítóan önző és cinikus állat, aki lenézi a gazdáját, aki meg eltartja.

szóval garfield történetileg az szdsz, aktuálisan a libertariánus irányzat kabalája :) hírszerző, twa :)"

Szerintem inkább a közalkalmazott/köztisztviselő gárdára igaz. A liberalizmus eszméjének nem sok köze van ehhez.

Dezsőjóska 2011.01.10. 10:59:32

@Gerzsonka: Kikre gondolsz? Akik 2006-ban az SZDSZ-re vagy az MSZP-re szavaztak?

Számomra is csalódás a FIDESZ kormányzati teljesítménye, de aki nekem azt mondja, hogy az MSZP 8 éve után volt más racionális választás, az hazudik!

nemecsek ernő áruló 2011.01.10. 11:26:59

@hhh.: Mert töketlen vagy és gyáva. :P
@Dezsőjóska: A legtöbb gondot a média nagyította fel, közel nem volt akkora tragédia, mint súlykolták. Ami volt, arról az emberek önmaguk tehetnek (pl. 3 igenes önsorsrontó népszavazás, a droidság csúcsa.) A Hagyó-félékre hivatkozni meg csúsztatás, mert egyrészt önkormányzati svindli, másrészt Hagyó már a választás előtt börtönben ült.
Értelmes, józan belátású ember nem szavaz a fideszre.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.10. 11:34:25

@Gerzsonka:

Hoppá, hogy felmentettük az előző kormányt ebben az 5 sorocskában az elmúlt 8 év alól.

[felállva tapsol, éljenez, szeretné tudni, hogy tanulható meg ez a kommunikációs technika]

Oltári komcsi-e vagy? (nem volt kérdés.)

hhh. 2011.01.10. 11:39:37

@Gerzsonka: te ellenben toleráns, kifinomult entellektüel.
azt az öt sort nem nekem írtad, de minden világos belőle...

Dezsőjóska 2011.01.10. 11:40:00

@Gerzsonka: Valószínű, hogy én nem fogom tudni felnyitni a szemed. Az MSZP/SZDSZ teljesítményéről annyit, hogy a válság előtt(2008 teljes évi) 0,8% lett a GDP növekedés, mialatt Szlovákiában 8%. Tudom, hogy nehezen fogod fel, de ez azt jelenti, hogy alanyi jogon is válságba nyomták az országot, erre jött a nemzetközi!
Szerencsésen eltudtak bújni mögötte. Ne felejtsük már el, hogy Izland után minket vártak második helyen bebukni!

nemecsek ernő áruló 2011.01.10. 11:59:01

@politicus:
1. nem mentettem fel őket, voltak svindlik, az tény, de közel nem volt annyira szörnyű, mint azt a média súlykolta. De ha kormányzati elégtelen osztályzat után valaki felmenthetetlen, akkor mondd már el, az a komcsi fasz mit keres megint a bársonyszékben!
2. nem tapsoltam nekik soha állva
3. a komunista világnézetről még művelődnöd kéne. Olvasd el Karl Marx és Frierich Engels örökbecsű művét, mely leírja eme eszme lényegét: meg fogsz döbbenni a jelenlegi kormány technikái, és az ott leírtak közti hasonlóságokon.
@hhh.:
Igen. :)
@Dezsőjóska:
Ez így van, mondom, nem vitattam!
De azért Szlovákiát hasonlatként hozni az EPIC FAIL kategória, mert ott ugye sokkal alacsonyabbak az adók, így a befektetési hajlandóság magasabb. Persze arról szeret megfeledkezni a tisztelt nagyérdemű, hogy azonos árszínvonal mellett a nyugdíjak, és az állami juttatások is alacsonyabbak, meg jobb szívvel várják a multikat, de a szelektív nézőpont a kifinomult érvelés egyik alapköve.

Nem szabadna elfeledkezni arról sem, hogy gyurcsányék bármit is próbáltak tenni az ország érdekében, az ellenzék azonnal lefejezett minden kezdeményezést. Teleordította a sajtót az otromba hazugságaival, aztán dörzsölgetve a kezét hátradőlt, és várta, hogy beérjen a fülkeforradalom gyümölcse. Mindeközben szabadonengedte a kutyáit, akik begyújtották a jobbikosokat - ezek meg mindig kész vannak egy jó kis balhéra, így felgyújtani a szabadság teret, Andrássy utat az jó móka volt.

Hadd fordítsam meg a kérdést: vajon az előző 8 év jogalap egy nyíltan kommunista kormányzásra? Vajon '89-ben ti hol voltatok? Gondosan dugdostátok a vörös csillagot, nehogy a szomszéd meglássa? Ordítottatok az utcán, de hazaérve azért megsirattátok Kádárt? Örvendeztek annak, hogy 20 zavaros év után ismét az MSZMP KB van hatalmon? És lekomcsiztok bárkit, aki ezt szóvá teszi?

Ez volna a "toleráns, kifinomult entellektüel"?

Google 2011.01.10. 12:19:53

@Gerzsonka:

És ezt a sajtót véditek ti, mely - szerinted - szegény Gyurcsány bukásához járult hozzá?
Teljes meghasonulás-szagú a dolog.

nemecsek ernő áruló 2011.01.10. 12:22:16

@Google: Szar lehet neked, hogy csak fekete-fehérben tudsz gondolkozni.
De remélem, marad a sajtótörvény úgy ahogy van. Remélem, hogy 9 év múlva egy balos gyurcsány-forma lesz hatalmon. Remélem, hogy mindössze törvény-adta jogaival élve megszünteti a magyar nemzet, vagy magyar hirlap nevű hányásokat. Remélem, akkor már nem leszek Magyarországon. Remélem, akkor is ilyen örömmel fogsz tapsolni annak a törvénynek.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.10. 12:22:58

@Gerzsonka:
1. a média ármánykodására kenni az elmúlt 8 évet, az nettó felmentés.
2. nem rólad szólt a szögletes zárójeles megjegyzés, hanem rólam. tessék jobban elmélyedni az írásjelek netes használatát illetően.
3. nem világnézeti alapon, hanem csoportosító jelleggel használom a komcsi kifejezést. Az előző kormány tevékenységéről egy kritikai megjegyzést el nem ejtő, annak tevékenységét felmentő, a jobboldalt hol fasisztázó, hol antiszemitázó, hol kommunistázó és a netes trollok minden jegyét felmutató kommentelő az komcsi. No question about it.

nemecsek ernő áruló 2011.01.10. 12:26:24

@politicus:
1. nem rá kentem, de tény, hogy ma magyarországon igazi nagybetűs Újságíró nincs.
2. de én feleltem - get used to it!
3. az eléggé nagy hiba, mert nem ezt jelenti! Ezzel a módszerrel aláírod, hogy jogosan fasisztáznak, antiszemitáznak, mert ez a dolog teljesen rendben van, számodra valahol legitim is, pedig ez KURVÁRA NINCS ÁM ÍGY!
Tanulj egy kicsit, és ne a szádba adott szavakkal dobálózz, hanem legyenek önálló gondolataid!

nemecsek ernő áruló 2011.01.10. 12:31:53

@politicus: Másrészt még valami a médiáról: ha magyarországon lenne pártszimpátiától független VALÓDI újságírás, ezt az egész bandát már rég elzavarták volna a faszba, nem szavazgatnának rájuk, meg róluk.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.10. 12:32:50

@Gerzsonka:
1. nem terelünk. az előbb szó sem volt újságíróról. Te en bloc azt mondtad, hogy "A legtöbb gondot a média nagyította fel, közel nem volt akkora tragédia, mint súlykolták. Ami volt, arról az emberek önmaguk tehetnek"
Ezt nem lehet magyarázni. A média felfújta, a bajokat pedig az emberek maguknak okozták. És ezt te komolyan gondolod?
3. Tévedsz. Ha 1990-ig fasiszta diktatúra lett volna és azok átvándoroltak volna a Fideszbe, akkor most őket lehetne csoportképző jelzővel fasisztáknak nevezni, de nem így történt. És ha még engedi a médiatörvény, akkor továbbra is - bár igen szűkmarkúan és a hozzád hasonlóknak fenntartva - fogok komcsizni. Gewöhne Dich dran.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.10. 12:36:25

@Gerzsonka:

Ez egy akkora butaság, hogy lelóg a képernyőről. Van most is komoly sajtó (neem, nem a Magyar Nemzet, a Hírlap vagy a Hírtv, de bizony a Népszava vagy a 168 Óra sem). Kurvára utálom ezeket az általánosító, kocsmai szintű megjegyzéseket, hogy brühühü milyen szar, hogy nekünk ilyen politikai elitünk van és milyen borzasztó országban élünk és holnap már el is költözöm, mert itt nem lehet egyről a kettőre jutni. Ez baromság. Más országokban ugyanez a helyzet. Meglepődnél, ha amerikaiakat vagy épp németeket kérdeznél a saját pol. elitjükről.

nemecsek ernő áruló 2011.01.10. 12:39:08

@politicus: "Ha 1990-ig fasiszta diktatúra lett volna..."
Várjámár, várjá már! Tehát te is egyetértesz benne, hogy a fidesz kommunista.
"és azok átvándoroltak volna a Fideszbe"
mert hogy ez így van. A jelenlegi kormány nagy része az MSZMP központi bizottság tagja volt.

nemecsek ernő áruló 2011.01.10. 12:45:06

@politicus: A jelek szerint nem vagy tisztában vele, hogy Lengyelországban hogyan számoltak le a rendszerváltás előtti 50 évvel.
Hogy Németországban például Katarina Witt olimpikon karrierje ráment arra, hogy kiderült az előélete.

Itthon meg teljesen rendben van, hogy az előző rendszer kiszolgálói titokminiszteri posztot kapnak (Kövér Lászlóról beszélek gy.k.), hogy még véletlenül se legyen esély őket elzavarni, és megismerni az előéletüket.

Felfogod egyáltalán, hogy mi a bajom? Az, hogy az előző rendszer kiszolgálói kormányon vannak. Te közben lelkesen komcsizol, és nem fogod fel, hogy nekem az a bajom, hogy nem állították ki a Kossuth téren az összes MSZMP KB-tagot. Nem vonták be az útlevelüket, nem mondták, hogy mostantól basszátok meg szavazni sincs jogotok, és örüljetek, hogy élhettek.

Az általad hivatkozott Németországban, vagy mondjuk Lengyelországban ezt megtették.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.10. 12:46:58

@Gerzsonka:

Bocsánat, de az olvasási és értelmezési képesség javításával nem foglalkozom.

Annyira bírom, hogy a komcsik negatív konnotációban használják a kommunista jelzőt az ellenfeleikre és mindig megtalálják azt a 12 darab embert, akit aztán éveken keresztül mindenhol citálnak, de közben a sajátjaik között a 120 ezret valahogy sosem citálják. :)

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.10. 12:48:46

@Gerzsonka: ezzel akár még egyet is értenék, de most elmegyek és a kommentjeid között kikeresem azokat, ahol te az MSZP vezetőit azok MSZMP-s múltjára való hivatkozással kritizálod, ok?

nemecsek ernő áruló 2011.01.10. 12:49:30

@politicus: Még mindig nem fogod fel, hogy az egész bandát szeretném en bloc elzavarni a picsába, ugye? Funkcionális analfabéta-e vagy? Mondom az EGÉSZET! MSZP-stül, szadeszestül, viktorostul... apropó: mi lehet azokkal a jelentésekkel, melyeket viktornak kellett írnia a külhoni ösztöndíja fejében? :)

nemecsek ernő áruló 2011.01.10. 12:51:17

@politicus: Ne fáradj, nem lesz ilyen, nem emlékszem, hogy téma lett volna. Viszont olyan sem találsz, ahol felmentem. Mert nincs te komcsid, én komcsim.

Google 2011.01.10. 13:27:50

Ma ballábbal tetszett felkelni. Hosszú alvás után - tenném hozzá.
Kommunistákat talán a szoci kormányokban kellett volna keresni, mert ott talált volna. És nemcsak nagyítóval.
Ott volt mindjárt majd' az egész KISZ vezetőség:
Gyurcsány, Petrétei, Szilvásy,Kiss.
Azelőtt Horn, Keleti, Medgyesy, Csiha-Békesi páros, tovább soroljam? Futottak még.

szubjektiv 2011.01.10. 21:51:48

Ehh amíg be nem jött a képbe gerzsonka, addig olyan jól szórakoztam a kommenteken:(

Zovits 2011.01.10. 22:32:08

MSZP, Fidesz, ugyanazt csinálják. Az MSZP 8 éve katasztrófa volt, a Fidesz azt megelőző 4 éve se volt sokkal jobb, a mostani meg már most rosszabb.
Olyanok itt néhányan (sajnos túl sokan), mint az elsős kisiskolás a menzán, aki azért választja a tökfőzelék és a spenót közül a tökfőzeléket, amit utál, mert a spenótot most éppen jobban utálja.
Ahelyett, hogy földhöz vágná mindkettőt, és valami újat próbálna ki.

Bicspesz Elek 2011.01.11. 03:08:47

Szereposztás:

Törp-papa: Orbán Viktor

Okoska: Gyurcsány Ferenc

Törperős: Gergényi Péter

Tréfi: Budaházy György

Törppilla: Selmeczi Gabriella

(Notata lehetne a Schmidt Pál, de az kissé átírná a többiekét).

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.11. 09:27:20

@Gerzsonka: Ez helyes hozzáállás, kár, hogy a hozzászólásaidból ez a legkevésbé sem jön vissza.

"mi lehet azokkal a jelentésekkel, melyeket viktornak kellett írnia a külhoni ösztöndíja fejében?"

Ehhez egy linket, ha szabad.

Addig elolvasom Medgyessy Péter a KGB-től óvó jelentéseit. Szerintem ezt biztos olvasod, vagy olvastad már, ha neked nincs én komcsim, te komcsid.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.11. 09:29:23

@Gerzsonka:

[kaján mosoly ül ki az arcára, majd hangos nevetésben tör ki, miközben leesik a bőrfotelről, szorongatva tartja a klaviatúrát]
Valahogy éreztem. Tehát van te komcsid, én komcsim.

nemecsek ernő áruló 2011.01.11. 09:32:25

@politicus: Ezt fejtsd ki kérlek. Idézd be kommentemet, ahol azt mondtam *tetszőleges mszp-s politikus* igaz, hogy MSZMP KB tag volt, de nem baj... (???)

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.11. 09:39:16

@Gerzsonka:

Azt kérdeztem, hogy miután (és ez tipikus komcsi hozzáállás, ne haragudj) téged felettébb zavar a kb. 10 fideszes (és a kedvedért Csintalant is ideveszem) MSZMP-s, kommunista múltja (btw szerintetek nem is volt itt kommunizmus 90 előtt, tehát jó volna már némi koherencia a gondolkodásotokban), vajon hogy lehet az, hogy az MSZP tagok döntő részének MSZMP-s múltjára sosem hivatkoztál eddig. Erre reagálj pls.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.11. 09:45:09

@Gerzsonka: Mert nem hoztad szóba. Nagyon nagy különbség. Most is csak Orbán "jelentéseiről" elmélkedtél, még véletlenül sem egy MSZP-sről. Tényleg, egy linket kérek még mindig, én is szívesen elolvasnám.

nemecsek ernő áruló 2011.01.11. 09:50:09

@politicus: Miért lenne link? Ez csak egy elméleti kérdés, semmi több.
Nem hoztam szóba, mert nem is beszéltem azokról az emberekről egyáltalán. Vagy az időjárásról beszélgetve is be kellett volna trollkodnom, hogy "és lendvai ildikó mszmp-s cenzor volt" vagy hogy? Ezt nem értem.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2011.01.11. 09:53:21

@Gerzsonka: Te komolyan azt gondolod, hogy Orbán jelentéseket írt?

A kérdésedre válaszolva: számos hozzád hasonlóan gondolkozónak nem jelent problémát, hogy bármi is a téma, a fidesz kommunistáira terelje a szót. Ha ez nálad nem így van, fine.

nemecsek ernő áruló 2011.01.11. 09:54:26

@politicus: Nem. Én csak feltettem egy kérdést.

peppe80 (törölt) 2011.01.15. 20:30:28

@insert random:

"Amúgy meg a törpök kommunisták"

Valóban, kommunisták is gondolják így:

www.vilagforradalom.hu/?page_id=6
süti beállítások módosítása