Zagyva Gyula hívott, hogy menjünk el a Kozma utcai börtön elé, mert Gaudi-Nagy Tamással váratlanul meglátogatják Budaházy Györgyöt, ugyanis ők parlamenti képviselőként elvileg bármikor bemehetnek ellenőrizni egy rab fogvatartási körülményeit. (Egyébként készül egy nagyon vicces Zagyva Gyula mélyinterjú, de az még egy kis idő, amíg összevágjuk.) A rendőrség kedvesen be is engedte őket, tehát nem nagyon volt mit videózni ezen az eseményen, viszont a kapuban találkoztam Budaházy Bernivel, Budaházy feleségével és alaposan kifaggattam, hogy ki, miként érzi magát mostanában. Berni büszke a férjére és kitart.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr542327353
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Gaudi-Nagy: Mentsék fel Budaházyt! 2010.10.01. 17:35:01
A nemzeti radikális ügyvéd több órás védőbeszéd során cáfolta a Budaházy György elleni vádakat, akit államellenes bűncselekményekkel vádolnak. A beszédben szóba került Gyurcsány Ferenc és a globalizáció is.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
borsikm 2010.09.28. 08:48:58
A mostani kormányzattal szemben tanúsított legnagyobb jóindulatom mellett sem tudom megérteni és elfogadni, hogy a fülkeforradalom után közel fél évvel miként lehetséges, hogy BGY még mindig börtönben, Draskovics és Szilvássy pedig még mindig szabadlábon van. Ez sokkal nagyobb csalódás és sokkal elkeserítőbb, mint az elmúlt hónap pár necces személyi döntése, vagy netán a költségvetéssel és a hiánycélokkal kapcsolatos kommunikációs baszakodás. Ha ebben az ügyben a választások után sem lesz változás, nem tudom, mi tart majd vissza attól, hogy ne az "elmentek ti is a picsába, Viktor" attitűd uralkodjon el rajtam.
Tarajos Goethe 2010.09.28. 08:57:23
Elsőre leírtál mindent amit én is gondolok az ügyről.
Talán annyit tennék még hozzá hogy hatalmas hiba Budaházyból mártírt csinálni.
Talán annyit tennék még hozzá hogy hatalmas hiba Budaházyból mártírt csinálni.
dzsobacsi 2010.09.28. 08:57:55
Remélem, egyszer arra ébredsz, hogy egy Molotov-koktél ég a hálószobádban, és akkor majd rájössz, milyen kis tündibündi, aranyos férjecskéd van.
ucsacsu 2010.09.28. 09:09:49
Budaházyra a zsidók nagyon megharagudtak ennyi, Sukoróért. Hát most vegzálják de ha demokrácia van még jól is jöhet ki ebből az ügyből.Drukkolok neki.
Italo Balbo 2010.09.28. 09:20:16
Azt hittem a Jobbik szerint a magyar börtönök wellness táborok, most meg sírnak a körülmények miatt. Meg aztán, Budaházy mikor termeli meg az eltartásának költségeit?
Sajnálom a családot (feleség, gyerekek), de apunak előbb kellett volna gondolkodni, mert itt levegőben lóg az életfogytiglan
Sajnálom a családot (feleség, gyerekek), de apunak előbb kellett volna gondolkodni, mert itt levegőben lóg az életfogytiglan
jozefk2004 2010.09.28. 09:50:10
azért mert budaházyék az akcióikat "kicsit sárga, kicsit savanyú, de a mienk" módon követték el (bár erről érdemes lenne csintalan sándort is megkérdezni), nem jelenti azt, hogy nem terroristák. mind szavaikban, mind tetteikben az alkotmányos rend megdöntésére törtek. a legnagyobb hiba lenne ezt bagatellizálni.
ekrem kemál györgy itéletét így indokolta a bíró: "Magyarország erős ország, amely megengedheti magának és meg is kell engednie, hogy Ekrem-Kemál Györggyel szemben ne a megtorlás, hanem a figyelmeztetés és a megelőzés eszközeit alkalmazza"
szerintem ma nem ez a helyzet. most a "statuálás a lényeg".
ekrem kemál györgy itéletét így indokolta a bíró: "Magyarország erős ország, amely megengedheti magának és meg is kell engednie, hogy Ekrem-Kemál Györggyel szemben ne a megtorlás, hanem a figyelmeztetés és a megelőzés eszközeit alkalmazza"
szerintem ma nem ez a helyzet. most a "statuálás a lényeg".
borsikm 2010.09.28. 10:17:22
@jozefk2004: ha tájékozott lennél az ügyben, tudnád, hogy pár elég neccces módon kicsikart vallomáson kívűl semmi bizonyíték nincs arra, hogy BGY áll a lábtörlőpörkölő "terrorcselekmények" mögött.
De ha lenne is, akkor ezért normális országban nem börtön, hanem megbecsülés és elismerés járna, ugyanis éppenhogy az alkotmányos rendet védték ezek a cselekedetek az ezt a rendet semmibe vevő, állampolgáraira lövető, koncepciós pereket sorozatban gyártató, minden morális gátlást felrúgó, és nemzetet hosszú évekre visszavető gazdaságpolitikát folytató akkori hatalom ellen. Azon hatalom ellen, melynek jeles képviselői, mint Szilvássy és Draskovics, akiknek csak a nyilvánosságra került bűnlajstromuk alapján minimum a műanyag lakat rájuk rohadása kijárna, még mindig szabadlábon vannak.
De ha mégis elfogadjuk azt, hogy a lábtörlőpörkölés az alkotmányos rend megdöntésére irányuló terrorizmus, akkor szerintem az Orbáni kordonbontás is az. (Nyilván nem.)
De ha lenne is, akkor ezért normális országban nem börtön, hanem megbecsülés és elismerés járna, ugyanis éppenhogy az alkotmányos rendet védték ezek a cselekedetek az ezt a rendet semmibe vevő, állampolgáraira lövető, koncepciós pereket sorozatban gyártató, minden morális gátlást felrúgó, és nemzetet hosszú évekre visszavető gazdaságpolitikát folytató akkori hatalom ellen. Azon hatalom ellen, melynek jeles képviselői, mint Szilvássy és Draskovics, akiknek csak a nyilvánosságra került bűnlajstromuk alapján minimum a műanyag lakat rájuk rohadása kijárna, még mindig szabadlábon vannak.
De ha mégis elfogadjuk azt, hogy a lábtörlőpörkölés az alkotmányos rend megdöntésére irányuló terrorizmus, akkor szerintem az Orbáni kordonbontás is az. (Nyilván nem.)
kill004 2010.09.28. 10:30:45
@jozefk2004: Így van! Sőt, ki kellene végezni! Rohadt reakciós felforgató elem.
jozefk2004 2010.09.28. 10:37:54
@borsikm: ha jól tudom, akkor budaházyék az akcióikkal az országgyűlési képviselők döntéseit szerették volna befolyásolni. ez egyértelműen az alkotmányos rend ellen irányul. nem életfogytiglan kell neki, de szerintem pár év (2-3) kijárna.
Paranoid Android2 2010.09.28. 10:42:20
Engem az az amatőrség riaszt, amilyen módon ezek állítólag működtették a "terrorszervezetet".
Mert ha tényleg így, akkor hogyhogy nem kapták el őket az első benzin, olajosrongy kombó legyártása után?
Vagy ők, vagy a rendőrök nagyon hülyék.
Hacsak úgy nem volt, hogy nem pont a vádiratban szereplő módon történtek a dolgok. De én ilyesmit a drazsé-szilvásy csapatról, meg az ügyészségről nem tudok elképzelni.:)))
Viszont annyi haszna volt a dolognak, hogy mi azóta itthon külön tartjuk a benzint, meg az olajos rongyot, mert gyúanyag az így együtt.
Mert ha tényleg így, akkor hogyhogy nem kapták el őket az első benzin, olajosrongy kombó legyártása után?
Vagy ők, vagy a rendőrök nagyon hülyék.
Hacsak úgy nem volt, hogy nem pont a vádiratban szereplő módon történtek a dolgok. De én ilyesmit a drazsé-szilvásy csapatról, meg az ügyészségről nem tudok elképzelni.:)))
Viszont annyi haszna volt a dolognak, hogy mi azóta itthon külön tartjuk a benzint, meg az olajos rongyot, mert gyúanyag az így együtt.
TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.09.28. 11:55:56
@jozefk2004: Azért elég széles az a spektrum amit jó vagy rosszindulattal terrorcselekménynek lehet nevezni...
Ha túl szigorúak vagyunk megkapjuk a bolsevik Oroszországot.
Nem tudom, hogy vagy vele: én nem hinném, hogy az államra jelenleg Budaházy veszélyes, ugyanakkor az, hogy a rendőrség, az ügyészség, a bíróság semmibe veszi a jogállam legalapvetőbb normáit, az már az.
Ha túl szigorúak vagyunk megkapjuk a bolsevik Oroszországot.
Nem tudom, hogy vagy vele: én nem hinném, hogy az államra jelenleg Budaházy veszélyes, ugyanakkor az, hogy a rendőrség, az ügyészség, a bíróság semmibe veszi a jogállam legalapvetőbb normáit, az már az.
vizipipa 2010.09.28. 12:42:07
A műszaki antitalentumoknak is el kellene gondolkozniuk a Budaházy elleni legütősebb bizonyíték, a beépített ember hangfelvételei minőségén.
A tv-k mostanában elég gyakran játszanak le ilyen-olyan hangfelvételeket. Jellemzően úgy, hogy a hang mellé kiírják a szöveget. A minőség ugyanis jellemzően olyan, hogy első hallásra a felét sem érteni. Nem véletlen, a rejtett felvételkészítés ilyen eredménnyel jár. Senki sem az orra alá dugott mikrofonba beszél és van bőven környezeti zaj.
A Budaházy ügy felvételei csodásan tiszták. Elgondolkodtatóan tiszták és érthetőek.
Nem tudom Budaházy mennyire ártatlan. Azt viszont, hogy az ügy rendőrségi oldala igen szagos, azt érzem.
Draskovics robbantási videójának megfelelő színvonalú.
A tv-k mostanában elég gyakran játszanak le ilyen-olyan hangfelvételeket. Jellemzően úgy, hogy a hang mellé kiírják a szöveget. A minőség ugyanis jellemzően olyan, hogy első hallásra a felét sem érteni. Nem véletlen, a rejtett felvételkészítés ilyen eredménnyel jár. Senki sem az orra alá dugott mikrofonba beszél és van bőven környezeti zaj.
A Budaházy ügy felvételei csodásan tiszták. Elgondolkodtatóan tiszták és érthetőek.
Nem tudom Budaházy mennyire ártatlan. Azt viszont, hogy az ügy rendőrségi oldala igen szagos, azt érzem.
Draskovics robbantási videójának megfelelő színvonalú.
insert random 2010.09.28. 13:02:14
@vizipipa: Ha ennyire értesz a hangtechnikához, akkor bizonyára tudod, hogy létezik zajszűrés, beszédhang-elszigetelés stb, amivel tisztábbá lehet tenni egy hangfelvételt, és hogy ezt a tévék rendszeresen alkalmazzák.
Amúgy ennyi erőlvel szertintem az öszödi beszéd is stúdióban készült, mert az ennél is sokkal jobb minőségű volt.
Amúgy ennyi erőlvel szertintem az öszödi beszéd is stúdióban készült, mert az ennél is sokkal jobb minőségű volt.
jozefk2004 2010.09.28. 13:04:10
@TaTa86.: értem, hogy mire gondolsz. de engem nagyon aggaszt, hogy emberek azt gondolják, hogy népnemzeti-betyár-hagyományörző köntösben bármit meg lehet tenni, bármit lehet mondani.
az igaszságszolgáltatás feladata most az lenne, hogy nyílvánvaló tegye, hogy ez nem így van.
hogy ezt milyen ítélettel teszi, nekem személy szerint teljesen mindegy.
az igaszságszolgáltatás feladata most az lenne, hogy nyílvánvaló tegye, hogy ez nem így van.
hogy ezt milyen ítélettel teszi, nekem személy szerint teljesen mindegy.
borsikm 2010.09.28. 13:04:28
@vizipipa: a hangfelvétel minősége egy dolog. Ami sokkal érdekesebb, hogy senkinek sem tűnik fel az elhangzottakban lévő komoly logikai baki. A legelső ilyen felvételen ugyanis az hangzik el: "Mi vagyunk a magyarok nyilai, mi vertük meg Csintalant, stb..."
Namármost, mivel ez rögzítésre került, innentől kezdve nem állhat meg az a forgatókönyv, hogy ez a Benkő nevű tag azért kezdett felvételeket készíteni, mert megtudta kikkel van dolga. Hiszen ha már megtudta volna, akkor életszerűtlen ez a beszélgetés, hiszen ebben éppen a "megtudást" rögzítik.
Két lehetőség maradt tehát: a beszélgetés teljesen hamis, vagy Benkő máshonnan tudta, hogy ezeket a tagokat le kell hallgassa, logikusan nyilván a rendőrségtől. Ha viszont a rendőrség már tudta, hogy ezek a figurák a lehetséges elkövetők, akkor egyrészt felmerül a kérdés, hogy mi az értelme egy ennyire bonyolult undercover-műveletnek, hiszen rengeteg módon gyűjthettek volna bizonyítékot, másrészt teljesen ésszerűtlen, hogy az akció végén a beépített embert így futtassák a nyilvánosság előtt. Arról nem is beszélve, hogy még így sem sikerült olyan felvételt prezentálniuk, melyen legalább megemlítenék BGY-t.
Magyarul: az egész ügy messziről bűzlik, és már hat hónapja várunk jogosan (de hiába) arra, hogy a bűz oszoljon.
Namármost, mivel ez rögzítésre került, innentől kezdve nem állhat meg az a forgatókönyv, hogy ez a Benkő nevű tag azért kezdett felvételeket készíteni, mert megtudta kikkel van dolga. Hiszen ha már megtudta volna, akkor életszerűtlen ez a beszélgetés, hiszen ebben éppen a "megtudást" rögzítik.
Két lehetőség maradt tehát: a beszélgetés teljesen hamis, vagy Benkő máshonnan tudta, hogy ezeket a tagokat le kell hallgassa, logikusan nyilván a rendőrségtől. Ha viszont a rendőrség már tudta, hogy ezek a figurák a lehetséges elkövetők, akkor egyrészt felmerül a kérdés, hogy mi az értelme egy ennyire bonyolult undercover-műveletnek, hiszen rengeteg módon gyűjthettek volna bizonyítékot, másrészt teljesen ésszerűtlen, hogy az akció végén a beépített embert így futtassák a nyilvánosság előtt. Arról nem is beszélve, hogy még így sem sikerült olyan felvételt prezentálniuk, melyen legalább megemlítenék BGY-t.
Magyarul: az egész ügy messziről bűzlik, és már hat hónapja várunk jogosan (de hiába) arra, hogy a bűz oszoljon.
Alfőmérnök 2010.09.28. 13:06:15
Most akkor már tényleg annyira jóban vagytok ezzel a Zagyva Gyulával, hogy ő hív titeket, hogy vegyétek föl? Ha jól emlékszem az elején még interjút is alig akart adni.
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.09.28. 13:16:38
most már vagy ítéljék el jogos tárgyalásban vegy engedjék szabadon táncsicsunkat
éljen a szabadság
éljen a szabadság
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.09.28. 13:19:53
@Alfőmérnök: lola meggyőzte, rámosolygott és a szeme láttára eltépte biszku bácsi fényképét
az megenyhítette a zagyva gyulla képviselő úr szívét.
lola a kapcsolat a faszisztanácik és a fotelfülkeforradalmárok között
az megenyhítette a zagyva gyulla képviselő úr szívét.
lola a kapcsolat a faszisztanácik és a fotelfülkeforradalmárok között
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.09.28. 13:22:01
budaházy a magyar nép őrmestere
én ezt találtam ki róla, de nem tudom, h igaz e még :)
én ezt találtam ki róla, de nem tudom, h igaz e még :)
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.09.28. 13:36:35
lola neked is ilyen férjet kívántak azt tudod!
:D
úgyhogy így állj a dolgokhoz
@Tarajos Goethe: miért hiba? a komcsik vetették börtönbe, egyelőre úgy látszik indokolatlanul, ha nincs ítélet
@dzsobacsi: eddig a koktélokat lábtörlőre dobálták, meg olyan házakba ahol senki nem volt, nem?
amúgy mi van a tanúgyerekkel?
@Italo Balbo: fú, nem lesz az sok?
@jozefk2004: szerintem ekrem nem olyan, mint buda
@borsikm: kordonbontásnál nem sérülhet meg senki
@TaTa86.: hát ja
"komoly logikai baki. A legelső ilyen felvételen ugyanis az hangzik el: "Mi vagyunk a magyarok nyilai, mi vertük meg Csintalant, stb..."
Namármost, mivel ez rögzítésre került, innentől kezdve nem állhat meg az a forgatókönyv, hogy ez a Benkő nevű tag azért kezdett felvételeket készíteni, mert megtudta kikkel van dolga. Hiszen ha már megtudta volna, akkor életszerűtlen ez a beszélgetés, hiszen ebben éppen a "megtudást" rögzítik."
ebben van vmi.
a célpont is rászállt az ügyre anno, érdekeseket mondanak ott is
:D
úgyhogy így állj a dolgokhoz
@Tarajos Goethe: miért hiba? a komcsik vetették börtönbe, egyelőre úgy látszik indokolatlanul, ha nincs ítélet
@dzsobacsi: eddig a koktélokat lábtörlőre dobálták, meg olyan házakba ahol senki nem volt, nem?
amúgy mi van a tanúgyerekkel?
@Italo Balbo: fú, nem lesz az sok?
@jozefk2004: szerintem ekrem nem olyan, mint buda
@borsikm: kordonbontásnál nem sérülhet meg senki
@TaTa86.: hát ja
"komoly logikai baki. A legelső ilyen felvételen ugyanis az hangzik el: "Mi vagyunk a magyarok nyilai, mi vertük meg Csintalant, stb..."
Namármost, mivel ez rögzítésre került, innentől kezdve nem állhat meg az a forgatókönyv, hogy ez a Benkő nevű tag azért kezdett felvételeket készíteni, mert megtudta kikkel van dolga. Hiszen ha már megtudta volna, akkor életszerűtlen ez a beszélgetés, hiszen ebben éppen a "megtudást" rögzítik."
ebben van vmi.
a célpont is rászállt az ügyre anno, érdekeseket mondanak ott is
vizipipa 2010.09.28. 13:59:56
@insert random:
1. Öszöd.
Az öszödi felvétel valóban jó minőségű. Nem véletlenül. Gyurcsány is "a" mikrofonba beszélt. Némi hozzáértéssel már első hallgatáskor is észrevehetted volna amikor a fejét oldalra fordítja (el a mikrofontól). Teljesen életszerű. A háttérzaj is (közbeszólások) jól hallatszik nem egyszer.
Ez a felvétel az esemény hivatalos rögzítése volt. Ezt nem is titkolták egyébként. Az más kérdés, hogy egyesek ködösítésnek az ablaküvegen keresztül történt lézeres lehallgatás meséjét terjesztették, a média egy részének meg ez remek szörnyülködési ürügyet jelentett.
2. Volt olyan periódusom amikor foglalkoztam minőségjavítással. Éppen ezért áruld el mi az a beszédhang-elszigetelés. A szűrés pedig lehet analóg vagy digitális. Mindkettőhöz volt dolgom. Az érthetőségen sokat lehet javítani csak éppen eltűnik közben a hangszín. Minél jobban szűrsz, annál jobban.
Anélkül viszont a bizonyíték már nem bizonyíték.
1. Öszöd.
Az öszödi felvétel valóban jó minőségű. Nem véletlenül. Gyurcsány is "a" mikrofonba beszélt. Némi hozzáértéssel már első hallgatáskor is észrevehetted volna amikor a fejét oldalra fordítja (el a mikrofontól). Teljesen életszerű. A háttérzaj is (közbeszólások) jól hallatszik nem egyszer.
Ez a felvétel az esemény hivatalos rögzítése volt. Ezt nem is titkolták egyébként. Az más kérdés, hogy egyesek ködösítésnek az ablaküvegen keresztül történt lézeres lehallgatás meséjét terjesztették, a média egy részének meg ez remek szörnyülködési ürügyet jelentett.
2. Volt olyan periódusom amikor foglalkoztam minőségjavítással. Éppen ezért áruld el mi az a beszédhang-elszigetelés. A szűrés pedig lehet analóg vagy digitális. Mindkettőhöz volt dolgom. Az érthetőségen sokat lehet javítani csak éppen eltűnik közben a hangszín. Minél jobban szűrsz, annál jobban.
Anélkül viszont a bizonyíték már nem bizonyíték.
==T== 2010.09.28. 14:16:34
@Alfőmérnök: Szerintem az Hegedűs volt.
Tarajos Goethe 2010.09.28. 14:25:37
@tesz-vesz:
De ha ennek a fura hangfelvételnek az alapján van olyan magyar ,független bíróság aki a fidesz-kormány alatt rámér Budaházyra pár évet akkor nyilván mártír lesz akit azorbán vetett börtönbe. Ha meg nem úgy alakulnak az ország dolgai ahogy reméljük akkor majd adja magát egy népvezér ?
Az én személyes véleményem egyébként az hogy Budaházynak sok köze nincs ezekhez a "rettenetes" terrorcselekményekhez.
De ha ennek a fura hangfelvételnek az alapján van olyan magyar ,független bíróság aki a fidesz-kormány alatt rámér Budaházyra pár évet akkor nyilván mártír lesz akit azorbán vetett börtönbe. Ha meg nem úgy alakulnak az ország dolgai ahogy reméljük akkor majd adja magát egy népvezér ?
Az én személyes véleményem egyébként az hogy Budaházynak sok köze nincs ezekhez a "rettenetes" terrorcselekményekhez.
Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.09.28. 14:27:59
@Alfőmérnök:
tudja nagyon jól, hogy lola pszicoterapeutaistás tanfolyamot végzett, azzal védte, mint szentgyörgy a sárkány ellen, a bélabácsitól, krisztusos szívét, eladdig, hogy meg is ölte bélabácsit.
mit neki egy zagyvagyula kenyerespajtásossá tétele?!
tudja nagyon jól, hogy lola pszicoterapeutaistás tanfolyamot végzett, azzal védte, mint szentgyörgy a sárkány ellen, a bélabácsitól, krisztusos szívét, eladdig, hogy meg is ölte bélabácsit.
mit neki egy zagyvagyula kenyerespajtásossá tétele?!
Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.09.28. 14:29:01
@Alfőmérnök:
tudja nagyon jól, hogy lola pszicoterapeutaistás tanfolyamot végzett, azzal védte, mint szentgyörgy a sárkány ellen, a bélabácsitól, krisztusos szívét, eladdig, hogy meg is ölte bélabácsit.
mit neki egy zagyvagyula kenyerespajtásossá tétele?!
tudja nagyon jól, hogy lola pszicoterapeutaistás tanfolyamot végzett, azzal védte, mint szentgyörgy a sárkány ellen, a bélabácsitól, krisztusos szívét, eladdig, hogy meg is ölte bélabácsit.
mit neki egy zagyvagyula kenyerespajtásossá tétele?!
Alfőmérnök 2010.09.28. 14:40:14
@==T==: Én úgy emlékszem, hogy Z. először jól kiosztotta Loláékat. Nem volt velük valami barátságos, na.
@Tarajos Goethe: "Az én személyes véleményem egyébként az hogy Budaházynak sok köze nincs ezekhez a "rettenetes" terrorcselekményekhez. "
A Hírtv-s (Célpont?) interjúból nekem teljesen világossá vált, hogy B.-nek semmi köze ezekhez. Sőt, abban is majdnem biztos vagyok, hogy nem beépített ember.
Egy túlkoros kamasz.
@Tarajos Goethe: "Az én személyes véleményem egyébként az hogy Budaházynak sok köze nincs ezekhez a "rettenetes" terrorcselekményekhez. "
A Hírtv-s (Célpont?) interjúból nekem teljesen világossá vált, hogy B.-nek semmi köze ezekhez. Sőt, abban is majdnem biztos vagyok, hogy nem beépített ember.
Egy túlkoros kamasz.
Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.09.28. 16:19:49
Mér' kell minden fogyatékost mutogatni? Szeritnem e nélkül is világos, hogy ez a miénk egy roncstársadalom, sok-sok prolival, akik a korszellemnek megfelelő szélsőséges ideológiával viceházmesterkednek. Na und? Ez a Mónikasó beltartalmi értékeivel vetekedő Lolavideó, hát minek, feleim? Talán mégiscsak jogállam vagyunk, talán mégiscsak lesz egyszer az ügyben egy jogerős, akinek az nem tecc, az majd futkozhat nemzetközi jogi porondokra - jegyzem meg: az lesz hírértékű az egészben, amikor ez az EU-ellenes tökkelütött banda majd az EU intézményeibe szaladgál elzokogni a búbánatát. Addig nem találok ebben az egészben semmi írni, meg videózni valót...
Éhesló 2010.09.28. 17:38:53
@jozefk2004: kész szerencse, hogy nálad (és magadfajtáknál) a bizonyítási eljárás már lezárult, a vádlott bűnösnek bizonyult ezért az ítélet is meg van.
Remélem fletó és más nagy ikonjaitok is ilyen gyorsított eljárásban kerülnek a kádárkolbász rosszabbik felére.
Remélem fletó és más nagy ikonjaitok is ilyen gyorsított eljárásban kerülnek a kádárkolbász rosszabbik felére.
tibike3 2010.09.28. 18:49:34
Úgy van, ez az ideális férj! Háromhavonta találkozhat vele, két havonta küldhet csomagot. Reméljük legalább 10 évig így lesz.
.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.09.28. 18:57:15
nocsak-nocsak, mégsem wellness körülmények uralkodnak a börtönökben? :DD
Na de lássuk be, gyurikának azért tényleg biztosíthatnának legalább társaságot. P. az össze köcsög gyújtogató-borogató haverját be lehetne mellé vágni, oszt' hadd rohadjanak ott jó pár évig ;)
Na de lássuk be, gyurikának azért tényleg biztosíthatnának legalább társaságot. P. az össze köcsög gyújtogató-borogató haverját be lehetne mellé vágni, oszt' hadd rohadjanak ott jó pár évig ;)
Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2010.09.28. 20:13:49
"Zagyva Gyula mélyinterjú"
Ezen jót röhögtem... :D
Alig várom a magvas, mélyértelmű gondolatait. :D
Amúgy ostor volt?
Ezen jót röhögtem... :D
Alig várom a magvas, mélyértelmű gondolatait. :D
Amúgy ostor volt?
ErichVon 2010.09.28. 20:58:41
Könyörgök, a sok süketelés helyett tegyetek már fel egy kérdést: milyen terrorcselekmény történt Magyarországon? Történt? Mert én csak egyet ismerek, a 2006-os rendőrterrort.
Megpörkölt ajtó, megvert csintalan? Ez maximum rongálás és testi sértés.
Ki ölt, pusztított? Mondjuk bajnai, a liszkai cigányok, sok ezer más cigány vagy Budaházy?
Jól van-e, hogy gyurcsány szabad, Budaházy meg bent rohad?
Megpörkölt ajtó, megvert csintalan? Ez maximum rongálás és testi sértés.
Ki ölt, pusztított? Mondjuk bajnai, a liszkai cigányok, sok ezer más cigány vagy Budaházy?
Jól van-e, hogy gyurcsány szabad, Budaházy meg bent rohad?
Babilen Tatarszkij 2010.09.28. 21:19:38
Hülyének lenni nem alkotmányellenes. Budaházy ügyében ezt hagyták figyelmen kívül :DDD
Maisie MacKenzie 2010.09.29. 09:39:55
@jozefk2004:
"Magyarország erős ország"
Akkor tényleg az is volt, stabil demokrácia. Ma meg?! :-(
Nyóc év elkúrás után a térség beteg embere.
"Magyarország erős ország"
Akkor tényleg az is volt, stabil demokrácia. Ma meg?! :-(
Nyóc év elkúrás után a térség beteg embere.
hiba 2010.09.29. 13:52:19
Kíváncsi vagyok mikor jelenik meg az index címlapon, hogy:
"Budaházy a börtönben megtanult furulyázni"
"Budaházy a börtönben megtanult furulyázni"