Nyilasházmester-tempó
2010. augusztus 10. írta: Simon.Templar

Nyilasházmester-tempó

  „Zagyva György Gyula nem a Jobbik tagja”. Hát igen. Ez már egy, a politikai pubertáson is túljutott párt visszakézből adott reakciója, nem egy ifjúsági mozgalomé. Klasszikus hárítás-technika, ami nem a klubszerűen működő, a közösség minden, formális és informális tagjáért felelősséget vállaló közösségek sajátja. Zagyva György Gyula – vélhetően – olyat csinált, ami nyilvánosan már a „hivatalos” Jobbiknak is sok volt egy picit. Mert hát ugye, az új, parlamentarizálódottan radikális stílusba belefér a ködmön alatt viselt gárdamellény, a kamu gárdapóló, a gergényizés, a tarkón összekulcsolt kézzel történő hátatfordítás, a „lógjonozás”, majd a kínos magyarázkodás, de ez, ez a meleg-agendával (ld. „lehúzhatnánk a gatyátokat, és meg...nánk titeket”) elegyített nyilasházmester-stílus, ez már azért nekik is necces. (Szó se róla, nem csak a Hetek zsurnalisztái, de a „magunkfajtáknál” eddig népszerű FankaDeli is megkapta a magáét az Ungarische Inselen, míg a legrosszabbul három nemzeti érzelmű fradista járt.)

  Na, nem mintha lett volna mersze a Jobbik elnökségének – tudja valaki, hogy egy nem párttag képviselővel miért ők és nem a frakcióvezetés foglalkozik? – bármi határozottabbat lépni azon túl, hogy „kocsmai színvonalúnak” minősítsék az egész ügyet. Ami azért is érdekes, mert Z.Gy.Gy. közleményében nem tagadta a történteket, csupán azt állította, hogy elferdítették szavait. Ergo kivárás van. Persze azt azért egy ideje sejteni lehetett, hogy a HVIM elnökével gondok adódhatnak. Az Index kiváló taplókeresőjével már az első parlamenti napon ráakadt a martenszbakancsos honatyára, és hát ki ne tudná fejből felidézni az emlékezetes „na-ezt-majd-a-folyosón-megbeszéljük” c. Zagyva-etűdöt. Tehát ilyenek vannak jobbikéknál. És tényleg távol álljon tőlem, hogy amolyan 168Órás-mozgóvilágos stílusban komoly és borongós jóslatokat adjak a barnászöld veszedelemről meg a küszöbön álló hungarista államcsínyről, de azért… Szóval azért valljuk be, nem a politikai sci-fi kategóriájába tartozik, ha azt mondom, hogy Zagyva képes lenne a karikásostoros performanszot előadni a T. Házban is. És nem abba tartozik annak a parlamenti epizódnak a megéneklése sem, hogy mi történt volna „ha Sneider Tomi közelebb ül L. Simonhoz, és nem választja el őket pár sor egymástól…” – mert hogy Pörzse Sándor maga érzékeltette a legutóbbi Barikádban Roy heves vérmérsékletét.

  És igen. Feltételezhető, hogy ebből a sorból lógnak ki olyanok, mint a Budaházy-ügyet és a HVIM-el történt megállapodást meg- és letagadó Balczó Zoltán, vagy a Gárdát marginalizálni óhajtó Pősze Lajos. Igen, gondolom nekik a hideg futkos a hátukon, mikor Novák, Sneider vagy Zagyva szólásra emelkedik, és a pokolba kívánják az egész masírozós, hőbörgős bugristempót. Szóval ne gondolja senki, hogy a Jobbik egységes. Érik már az a frakciózás.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr1002211222

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A "sziget" 2010.08.10. 22:43:51

A sziget egy vízzel körülvett szárazföld. Lenne.Sajnos ma magyarországon ha valaki azt mondja, hogy sziget, mindenkinek egy rossz ízű ún. "zenei fesztivál" jut eszébe amit évek óta megrendeznek a tuggyukkik. Ennél fogva a "sziget" e...

Trackback: Szittyabűnözők támadták meg FankaDelit 2010.08.10. 14:12:55

Egyre több botrány lengi körül a verőcei illetőségű Magyar Szigetet. Először csak a főszervezőről, Zagyva György Gyuláról szivárogtak ki enyhén szólva is kellemetlen hírek, de azóta ennél sokkal brutálisabb események színhelye volt a Csattogó-völgy. A ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.10. 13:26:27

Zagyva és minden Jobbikos listáról jutott. Zagyvától visszaveszik a mandátumot, és a listáról beül a helyére egy másik.

Volt ügy, nincs ügy.

Gondolom akad Zagyvánál értelmesebb Jobbikos, aki képes képviselőként dolgozni.

Johnny336 2010.08.10. 13:31:42

Nem értem alapvetően miért kellett egy ilyen embert beengedni a T. házba...
Biztos vagyok benne, hogy lett volna bőven Jobbikos, akik intelligensebbek, kultúráltabbak, hidegfejűbbek, mint ő. Ez már nem a "Gyurcsány, takarodj!"-korszak, lehetőséget kaptak, hogy beüljenek, mutassanak valamit a faszkodáson kívűl, mert így csak kiábrándulnak belőlük.

Gandalf Garaboncias 2010.08.10. 13:35:01

A HVIM-Jobbik összefogás miatt kellett nem jobbikos jelölteket is listára tenni. Nyilván ha Zagyvát le akarná cserélni a Jobbik, a HVIM besértődne. Márpedig ezt Vona nem akarná: barikad.hu/node/59140

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.08.10. 13:38:38

borzasztó, borzasztó, kétségbeejtő, hihetetlen, hogy mik vannak.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.10. 13:42:10

@Pisti, az aragorn:

Miért, mi lenne a Hatvannégy Vármegye besértődne?
2014-ben lesznek újra választások, addig fejre is állhatnak ...

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.08.10. 13:47:24

@zero:
Visszavenni nem, csak visszaadni lehet mandátumot (pontosabban lemondani róla).

fluentlime 2010.08.10. 13:50:41

@Hannibal King: Tökéletesen egyetértek veled ,ezek az arcok az ész és intelligenciaosztásnál a sor hátsó végén álltak, és ebből még nagy gondjai lesznek a jobbiknak szerintem.

dannyrose 2010.08.10. 13:50:57

Amúgy a srác 4%-ot kapott Szegeden miközben a pártja 17-et, de ez már legyen az ő bajuk.

irrelevant 2010.08.10. 13:55:28

„Zagyva György Gyula nem a Jobbik tagja”.

Jobbik-tag volt a buzikkal fényképezkedő Király, a négerpornós Müller, az okirathamisító meg a feleséggyilkos jobbikos, de a Balaton-környéki Dr. Abortusz is.

Akkor mi is volt a duma? :)

irrelevant 2010.08.10. 13:59:08

@fluentlime: "ezek az arcok az ész és intelligenciaosztásnál a sor hátsó végén álltak, és ebből még nagy gondjai lesznek a jobbiknak szerintem. "

Dehogy lesznek. A Jobbik egésze ilyen arcokból áll, egyáltalán nem kivétel Z.Gy.Gy. Egy-egy ilyen beszólás valószínűleg csak megerősíti a sötét prolikból álló szavazótáborukat, ami teli szájjal röhög a zsidóvicceken meg az ilyen látens homár seggbeakasztós, egyszerű poénokon.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.08.10. 14:03:28

@dannyrose:
Ez nem igaz. Itt láthatóak a Zagyva választókerületébe tartozó szavazókörök eredményei, általában inkább több szavazatot kapott egyéniben, mint a pártja listán:
www.valasztas.hu/dyn/pv10/outroot/vdin1/hu/ejk0601.htm

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2010.08.10. 14:05:48

a gyulus pont úgy néz ki, mint az inkontinens ovis társam.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.08.10. 14:24:14

@zero:

Hát politikailag fejre is állhatnak, csak Vona nem a politikai következményektől tart, hanem hogy a derék bone-ok megbaszcsizzák a kis seggét, ha kekeckedik.:D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.10. 14:34:11

Szarból nem lehet várat építeni ....

irrelevant 2010.08.10. 14:42:51

@zero: Zero, tényleg nem támadó szándékkal kérdezem, hanem őszintén kíváncsi vagyok, hogy miért írsz ilyen kommenteket, hogy "Szarból nem lehet várat építeni", ha te vagy a fő szerzője az egyik legdurvább jobbikos trolltanyának?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.08.10. 14:45:01

@otvospeter:

Jihhhhááááááá!:D:D:D
De kár, hogy mennem kell!:D:D:D

caralho voador 2010.08.10. 14:53:20

@otvospeter: Istenkém, amikor megszólal a kifinomult értelmiségi és színtiszta náci alapvetésekkel ("egésze" "...-kból álló") ledorongolja a proletariátust. Csodajó.
Hagyom is, nem akarlak kizökkenteni bizonyos hiányt mutató, elempés nemi szervek csócsálásának élvezetéből.
Ja, amúgy Zagyva egy fasz és nagy ívben ki kéne hajítani a picsába a parlamentből.

postabelyeg 2010.08.10. 14:53:27

@otvospeter: Jobbik-tag volt a buzikkal fényképezkedő Király, a négerpornós Müller

Müller Nikolett tagja volt a Jobbik Magyarországért Mozgalomnak és a Magyar Gárdának is?

caralho voador 2010.08.10. 14:56:35

@caralho voador: bár megjegyzem, Zagyva nem a most citált kijelentései miatt fasz. A magyar sajtó nagy része a verbális inzultusnál és az ostorral való fenyegetésnél jóval többet érdemelne.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.08.10. 15:00:48

@zero: hogyan lehet mandátumot visszavenni?

Férfiasabb korokban párbajoztak, ma magyarázkodnak. Ez vagy a Nyakó-féle stil?

Johnny336 2010.08.10. 15:45:25

@postabelyeg: alapvetően gárdista pornósként nevezték őt a híradások. Hogy Jobbik-tag lenne, nem tudom...de elég megemlíteni, hogy Gárda-néger-leszbi-pornó, és mindenki szörnyülködik. Mondjuk a vicc, hogy ekézik a leszbiket, de szerintem mindenki csorgatta már a nyálát (stb.) leszbipornóra a sok majom közül :)

@otvospeter: "jobbikos trolltanya" - FUCKYEAH! :D

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.08.10. 15:48:21

A lényeg mégis csak az ,hogy amíg nem tetszenek odabaszni a bűnözőknek és a gazdaságnak,közállapotoknak addig dzsobbik van, volt,lesz Zagyvástú' vagy nélküle. pofon meg a két hét nem vált be őszinte sajnálatomra.

regression 2010.08.10. 16:04:17

@Blás Sailor von Wolfhausery: Nem kell pofon. Kinyírja a széljobboldal magát, csak egy icipicit kell felkavarni a szart hozzá. A Jobbik léte egyedül, ami kérdéses. Most kell még időben lecserélnie a tagságát, vagy mennek ők is vissza oda, ahonnan jöttek.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.08.10. 16:05:01

nyugi, lesznek sokan akiknek smakkol.
mellesleg semmivel sem gázabb, mintha a hetekben egy áskálódó, szemét hazug cikk jelenik meg.
zagyva legalább az , aminek látszik. ez most tényleg kiborít sokakat?
a többi meg trágyalé kölnisüvegben. az rendben.

Krapulax_ 2010.08.10. 16:22:49

@dannyrose: amúgy 11,8 az a 4%, de ez már legyen a te bajod. Kb. ennyire lehet komolyan venni ezt a Hetek bagázst is.

El Argentino 2010.08.10. 16:23:41

Zagyva egy áldott jó teremtés, csak letért a helyes útról. Majd megvilágosul és ő lesz a parlament kuriózuma. Ha nem, akkor kint megbeszélik. :D

Viktus 2010.08.10. 16:43:12

@Pisti, az aragorn:

A HVIM szövetség szavazatot nem nagyon hozott. Azok a vidéki százezrek akik a szavazatukat adták többnyire a cigánykérdés miatt adták azt sem tudják mi a HVIM.
Ez meg egyenesen leégés:

3 Zagyva György Gyula Jobbik 1 199 4,72

Gandalf Garaboncias 2010.08.10. 17:00:04

Vona mindezek ellenére óvatosan fogalmaz, és szövetségre törekszik (legalábbis szavakban).

teknős 2010.08.10. 17:49:20

Ez még csak a kezdet, a frakció még nem kezdett szakadozni. Még melengeti a zsebüket a [nekik] jó kis parlamenti fizetésecske.

Aki csak egy kicsit is ismeri a radikál jobbot, az tudja, a menetrend mindig ugyanez. A tegnap ünnepelt hős, mára a legnagyobb áruló. Ez volt a kommunistáknál is a szélbalon, ez van a széljobbon is. Ugyanis egykutya.
ugyanaz szerkeszti a kuruc.infot és a partizan.infot is.

Johnny336 2010.08.10. 19:11:08

@teknős: ez szerintem nem szélsőjobb, szélsőbal specifikus, hanem az ember alapvetően ilyen.
Állítólag már a kommunista időszakban, egy május 1. alkalmával kérdezte A elvtárs B elvtársat, a Felvonulási téri pódiumon, miszerint: "ez a tömeg a nyilasokat is így ünnepelte?" -"igen, pontosan így".
Tudom, ez is szélsőbalos példa. De vegyük az amcsikat: 90-ig szovjetek az ellenség, aztán a SZU felbomlott, és máris papíron "szövetséges". Az emberek pedig megeszik, csak másik ellenségképpel - tálibok, iraki rezsim, É-Korea, Irán...sorolhatnánk napestig.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.08.10. 19:17:24

Alapvetően jogos a poszt, de én ezt a nyilasházmesterezést nem erőltetném.

Zagyva egy kőbunkó(, talán Tomcat fogta meg legjobban a lényeget, aki egyszerűen egy rottweilerhez hasonlította), de nem egy hazaáruló, kollaboráns, sunyi gyilkos.

ILLED 2010.08.10. 19:30:58

A Jobbik szavazói közt rengeteg a Zagyva-féle tahó, nem értem, miért nem egyértelmű, hogy őket egy tahó képviseli?

Amúgy szerintem Novák Előd a kulturáltabb, talpraesettebb, képviselőnek valóbb Jobbikosok közé tartozik, nem Zagyva-kategória. Szerintem belőle hosszútávon komoly politikus lesz.

regression 2010.08.10. 19:33:06

@teknős: Igen, ez a Széljobb Törvénye:

"Előbb-utóbb mindenkiből zsidó lesz"

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.08.10. 20:17:15

@regression: Inkább az a stílus, amit ezek visznek a cigány stílus. Lász M.Sziget. Mégcsak nem is fehér cigányok, inkább sötét parasztok!

kokavec 2010.08.10. 20:48:11

@TaTa86.: nagyon vicces:
Tomcattől idézni, milyen szép! Még lábjegyzetet is kaphatna, mint tudományos forrás.
Megvédeni ezt a lárvát azzal, hogy de nem hazaáruló. Taps.

kokavec 2010.08.10. 20:49:10

@ILLED: "Novák Előd a kulturáltabb..." Minél? Egy vasalónál?

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.08.10. 20:56:13

@otvospeter: "hogy miért írsz ilyen kommenteket, hogy "Szarból nem lehet várat építeni", ha te vagy a fő szerzője az egyik legdurvább jobbikos trolltanyának?"

Peti, én nagyon bírom az írásaidat meg minden, de ez most egy akkora állatság, hogy külön nyakörve, háza meg vizestálja van neki!

Én sem értek egyet a Vbőr minden posztjával, de azért a jobbikos trolltanya tök nem helytálló.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2010.08.10. 21:01:06

Nem értem a nagy csodálkozást. A jobber radikális pártok mindig a nemzetek söpredékének a gyülekezete, és most nem a pornózó kiscsajra és a melegekkel fényképezkedő csókára gondolok.

2010.08.10. 21:03:19

Hát gondolom ez van mikor tapasztalatlanok. Az lmp is, mit is csinál? Nem tudom... erkölcsileg az jobb, de politikailag nem, semmi pr érték :)
Majd tanulnak pár év alatt... a politika diplomáciából és "okos" szájalásból áll, meg sok önmegtartóztatás meg ilyenek...

EMU 2010.08.10. 21:04:11

Faragatlan, primitív, sötét, tahó csürhe zagyvástól. Mit kell ezekkel foglalkozni...?

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.08.10. 21:09:55

Poszthoz:

Továbbra is - lassan egy év óta - a "két Jobbik van" paradigmáját látom érvényesnek.

A Jobbik nagyjából egyenlő arányban vegyíti a normális nemzeti radikális erőket és a nettó hungarista seggfejeket. Sajna mostanában az utóbbiak nyertek teret.

Ha ez marad, gyorsabban tűnnek el, mint az SZDSZ.

scsaba1 2010.08.10. 21:18:48

Eleve: van itt olyan férfi, aki azzal fenyeget meg egy másik férfit, hogy lehúzza a nadrágját és seggbekúrja?
Hát komolyan, micsoda freudi elszólás ez?

Rwindx 2010.08.10. 21:19:40

@mefisto:
Ezt én is így látom, viszont ha kipenderítik az alja részt, akkor is ideiglenesen visszaszorulnak. Minél később teszik (a választásokhoz közeledve) annál kevesebb esélyük lesz bekerülni a következő választáskor a parlamentbe. Ha korábban, akkor egy tényleg tiszta, és normális nemzeti alapokon nyugvó politikával a fidesztől sok szavazót tudnának elvenni, akik pótolnák a zagyva félék kibaszásából származó veszteséget.

Azt is hozzátenném, ha szakadás lenne, akkor rögtön lehet számítani egy a Jobbiknál is szélebben elhelyezkedő párt létrejöttére.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.08.10. 21:20:08

@kokavec: Érdemi kritika esetleg?

Egyébként nem védem Zagyvát, csak annyit írtam kezeljük helyén a dolgot.

eppittvagyok 2010.08.10. 21:26:24

a fasiszták a spájzban vannak.....

irrelevant 2010.08.10. 21:27:02

@mefisto: Hát, nemtom, de nekem eléggé szembeötlő, hogy milyen egyöntetű és nyílt Jobbik-szimpátia tapasztalható a kommentelők közt. A hangnem meg szimplán ocsmány a maschinegewehrrel, az lmpvs-sel, a permanens cigányozással meg hasonlókkal együtt. Ezért neveztem így.

Szerinted nem így van?

nazer 2010.08.10. 21:27:54

Becsületes Magyar ember,ami a szivén az a száján,rengeteg ilyen kéne.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.08.10. 21:29:28

Lehet fikázni a Jobbikot, van is alapja, de annak fényében hogy a többi párt mind egy kibaszott zsidó maffia, szerintem fölösleges.

we 2010.08.10. 21:30:24

@zero: dehogynem! Szarvárat! :)

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2010.08.10. 21:30:39

@mefisto: "A Jobbik nagyjából egyenlő arányban vegyíti a normális nemzeti radikális erőket és a nettó hungarista seggfejeket"
Milyen egy normális nemzeti radikális? Hiszen ez csak a "náci" szónak az eufemisztikus megfelelője.

Dr Kangörény 2010.08.10. 21:30:42

@TaTa86.: Mert nincs még rá lehetősége, hogy az legyen. Kapjon egy kis hatalmat és nagyobb dúlást végezne az országban, mint a szocik a 8 évük alatt.

inebhedj - szerintem 2010.08.10. 21:31:27

Én viszont nem értem ezt a posztot (meg a hozzászólások túlnyomó többségét sem).

Mondjuk az ominózus esetről sem hallottam 3 másodpercnél többet, nagyjából ennyi a fontossága, és ahogy a posztból olvasom, a Jobbik is így ítélte meg (meg gondolom a tejfölös doboznál kigyúrtabb intelligenciával és emócióval megáldott népek többsége is).

A hazai "mértékadó" és piacvezető hazai sajtó, illetve a politikai grémium viselt dolgaival a 3 másodpercben megismert történések tökéletes összhangban állnak, abszolúte nem látok semmi kirívót, természetes, hogy a Jobbik frakcióban is ülnek olyan emberek, akiknek bármely más eddigi parlamenti frakcióban, vagy országos médiumnál lett volna biztos helye.

A parlamenti ellenzékben jelenleg két komolyan vehető programmal és hozzáállással rendelkező párt van, az LMP és a Jobbik (szimpátiától függetlenül). Ez már önmagában is üdítő ahhoz képest, hogy a legújabb köztársaságunkban ezelőtt még sosem volt komolyan vehető programmal és hozzáállással bíró ellenzéki párt a Parlamentben.

(A mindenkori kormánypártokra most nem térnék ki.)

Szóval a poszt és hozzászólások elolvasása után nagyjából így tudnám összefoglalni a fentebbi meglátásaimat röviden:

Hogy mi???

Esetleg:

Önök melyik Földön élnek?

val 2010.08.10. 21:31:51

"és hát ki ne tudná fejből felidézni az emlékezetes „na-ezt-majd-a-folyosón-megbeszéljük” c. Zagyva-etűdöt."

És azt tudod idézni, hogy kinek és, hogy miért mondta?
Jaaa, hogy az már nem megy fejből? :D :D LOL

Rob67 2010.08.10. 21:34:20

Meghallgattam a csávó beszámolóját...
Sajnos az országot minősíti hogy egy ilyen bárgyú, elmebeteg szkinhed ott van az országgyűlásben.
Ez nem náci, azért ahhoz a koncepcióhoz ennél több ész kell, némi ismeret. Ez csak egy 75-s IQ-val rendelkező szkinhed csoportosulás vezérbunyósa, ennyi. Ő volt a leghangosabb a csürhében, semmi több.

Bergeroth 2010.08.10. 21:35:56

Csak rájöttem végül kire emlékeztet engem ez a zagyva.
B. Templesmith ausztrál képregény rajzoló figuráira.
lparchive.org/LetsPlay/Dead%20Space/Images/11-portrait_Mathius_comic.png
.D

Rob67 2010.08.10. 21:36:35

@nazer: Ha ilyen a magyar ember, akkor ne legyél büszke az állampolgárságodra.
Én nem szeretném ha ennyire buta lennék, de nem haragszol ugye?

irrelevant 2010.08.10. 21:41:54

@mefisto: "A Jobbik nagyjából egyenlő arányban vegyíti a normális nemzeti radikális erőket és a nettó hungarista seggfejeket."

Kik a normális nemzeti radikális erők? Pörzse, Morvai, Balczó, Gaudi? OK. De hová sorolod pl. Novákot?

Szerintem ezek a "normálisak" csak egy nagyon szűk kirakat, amelyik a frakció felét sem tudja létszámban kitölteni. Ráadásul ezek nagyon jó haverságban vannak a nettó hungarisákkal, tehát szerintem ilyen éles határ és ellentét nincs.

A frakció alatti szervezeti szinteken meg nem látok normális nemzeti radikálisokat, vannak a hungarista seggfejek, meg a korábban más pártoknál kapirgáló, esetleg apolitikus, gyakran pitiáner bűnözői hajlamokkal megáldott szerencselovagok, akik meglátták a lehetőséget a feltörő Jobbikban.

A szavazótábor persze már kérdés.

Kalmár 2010.08.10. 21:42:02

Nekem úgy tűnik ez még nem a különböző irányok megnyilvánulása a Jobbikban. Egyszerűen túl gyorsan kellett összeszedni a kádereket és hátország nélkül, ilyen gyenge az emberanyag.
Hullik a férgese. Ha emlékeztek rá, a kampányban derült ki az egyik képviselő jelöltjükről, hogy másfél évtizedet ült mert megölte az asszonyt. Isten, haza, család.
A szóvivő meg......
Ugyanebben a cipőben jár az LMP is. Ők sem hitték, hogy ennyien bejutnak. Most ott ülnek és lövésük sincs mit kellene csinálni.
A szocik le vannak forrázva, úgyhogy a parlamenti ellenzék mint olyan a béka segge alatt alszik.

Ordnassac 2010.08.10. 21:49:51

@zero: ahhoz Zagyvának le kell mondania (az valószínűtlen, hogy börtönre ítélik, a közügyek gyakorlásából kizárják, kényszergyógykezelés vagy gondnokság alá helyezik). Csak úgy nem vonható meg egy parlamenti képviselőtől a mandátum. Jelen helyzetben, ha nincs lemondás, max. kizárhatják a frakcióból és beül Oszi mellé a függetlenekhez.

Ordnassac 2010.08.10. 21:50:41

@Kalmár: a pontosság kedvéért, nem képviselőjelölt volt, hanem valamelyik alapszervezet embere.

Kalmár 2010.08.10. 22:10:36

@Ordnassac: Igaz, elnökségi tag volt valahol.
Ezzel együtt tartom, hogy nagyon gyenge a káder anyag a Jobbikban. Azért a Morvai Krisztát például hiányolom. Adna témát a bloggereknek a kisasszony stílusával.

parttalan 2010.08.10. 22:12:05

Símán vádat lehetne emelni ellene feljelentés esetén. Kérdés: akarnak-e lépni az érintett sajtósok ez ügyben. Pedig itt és most tényleg muszáj lenne.

amize 2010.08.10. 22:14:26

A Hetek emberei biztosan nem az objektív tudósítás elfogulatlan vágyával indult el a rendezvényre.
A szívük mélyén most persze örülnek és tapsikolnak, hogy megkapták a szaftos kis mócsingjukat, amin el lehet rágódni. És még sajnáltatják is magukat.
Egy radikális ballib szektaújság mi a fenét keresett pont ott. A cirkuszt. Azt meg is kapták rendesen, sajnos.

Kalmár 2010.08.10. 22:14:36

@Ordnassac: A listás mandátumot "kivihet" a frakcióból, függetlennek?
Nem hiszem. Visszaszál a Jobbikra és betesznek valakit a lemaradtak közül.

regression 2010.08.10. 22:14:44

@Boli: Te nagyon félreértettél. A Széljobb Törvénye, vagyis "Előbb-utóbb mindenkiből zsidó lesz", az azt jelenti, hogy mivel a széljobbosok különböző klikkekbe szerveződnek, melyek előbb utóbb összetűzésbe keverednek, ezért előbb utóbb maguk a széljobbosok is lezsidózzák egymást. Így természetesen előbb utóbb mindenkiről "kiderül", hogy hazaáruló zsidó. Hasonló ez a kommunisták esetére, ahol a legtöbb kommunistáról "kiderült", hogy nyugati kém.

2010.08.10. 22:15:49

Remélem 2014-ben valami Hypos Feri kaliberű embert is bejuttat a jobbik... K2 bemutató a patkóban! Szenzáció!

==T== 2010.08.10. 22:18:11

@Hannibal King: Érdekes ember ez a Zagyva Gyula. A stílusa ténylegne megy elegánsszalona való, na de a magyar Országgyűlés távol áll egy elegáns szalontól. Zagyva munjássága amúgy dícséretre méltó, és asszem mind hazafiasságból, mind tökösségből magasan veri az elmúlt évek korrupt szavazatgép képviselőinek durván nagy hányadát. Ettől függetlenül ha a továbbiakban is lesznek ilyen húzásai, akkor szerintem meg fogják kérni, hogy elegánsan, emelt fővel távozzon a frakcióból...

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2010.08.10. 22:18:55

@inebhedj: abszolút egyetértek.

Az "ezt majd a folyosón megbeszéljük" beszólás elítélői ne felejtsék el, hogy mire reagált így Zagyva... Ok-okozat. Kis fideszes képviselő felmutatta a középső ujját (ez nem számít, senkit nem érdekel), erre Zagyva visszaszólt. Tényleg nem értem miért baj az, hogy nem siklott el a dolog felett.

Ordnassac 2010.08.10. 22:20:29

@Kalmár: nem, ez ellentétes a mandátumok egyenlőségének elvével. Amennyiben az lenne az eset, amit írsz, úgy az MDF-nek a kilépők miatt sosem kellett volna aggódnia. A mandátum a képviselőhöz és nem az őt bejuttató párthoz kapcsolódik. "Bejutási fajtától" függetlenül.

Így Zagyvát max. kivághatják a frakcióból és átül a függetlenekhez. Esetleg lemond. Ez utóbbi viszont Zagyva döntése.

ljosecska 2010.08.10. 22:20:56

@==T==: Ez attól függ, kinek mit jelent a hazafiasság fogalma, viszont én nem gondolnám, hogy Z. Gy. bármennyire is hasznára lenne hazánknak.
Mit értesz ezalatt?

Baresi Boriska · http://teheneszet.blog.hu/ 2010.08.10. 22:27:43

@val: az egyszerü berendezessel a fejedben, valszeg nehez felfogni, hogy esetünkben a kivel es a miert tök mindegy...
az ember seggbuta, ha lehet, meg nalad is ostobabb...

==T== 2010.08.10. 22:29:29

@ILLED: Választások előtti és utáni felmérések szerint is az OGY-be bejutó pártok közt a Jobbik szavazók közt volt a legkisebb a 8 osztályt el nem végzettek aránya.

@ljosecska: Olvass bele az életrajzába.

www.zagyvagyula.hu/magamrol

val 2010.08.10. 22:33:03

@schwester: Hű, ezzel az értelmi szintednek megfelelően vágtál vissza. Ez megy fejből, azt látom. :D

==T== 2010.08.10. 22:33:18

@schwester: te meg anyád picsájába...

serko_ 2010.08.10. 22:33:56

ez a seggbekúrós szöveg elsősorban nem szexuális kielégülésre irányul, pusztán az adott helyzetben domináns hím hatalmának demonstrálása.

ljosecska 2010.08.10. 22:38:58

@==T==: Egykori MIÉP-tag és csángókkal jár kirándulni, ilyenkor sok barátot szerez magának.

Nem látom benne a dicséretre méltó munkásságot.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.08.10. 22:49:37

@bm613: "Milyen egy normális nemzeti radikális? "

Pl. egy Jobbik Balczó elnökletével, Novák, Vona, Pörzse, Balóné és Zagyva (the Anal Intruder) Gyula nélkül.

Szerintem.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.08.10. 22:56:04

@otvospeter: Persze, elsősorban én is a szavazótáborra mondom ezt a dicotómiát, az "elit" nagyrészt nettó seggfejekből áll.

Egyébként szerintem romlik a színvonaluk, és azzal lehet egy jól látható ívet húzni, ha megnézzük, hogy hogyan kezelték a Király András féle affért, és hogyan most a Zagyvát.

Akkor a Király szimplán egy hülyegyerek volt, az a videó ciki volt, de nem vállalhatatlan. Őt beáldozták.

Most itt van ez a fartúró gorilla, ugyan egyértelművé teszik, hogy tahó volt a "kocsmai" jelzővel, de nem merik kidobni. A sorok között olvasva lényegében beismerik a saját politikai impotenciájukat, hogy nem mernek megszabadulni egy vállalhatatlan seggfejtől.

És ez nyilván majd át fogja írni a szavazótábor összetételét: lekopik a normálisabbja, marad a selejt.

SZDSZ 2.0.

pakesz (törölt) 2010.08.10. 22:56:12

MIEP: bedaralva
KDNP: bedaralva
FKGB: bedaralva
MDF: bedaralva

pedig ott nagyobb kvalitasu emberek ultek, es megis be lettek daralva, a nagy alkotmanyozas utan meg az LMP le kell hogy fekudjon a fidesznek kulonben a fideszes porszivo felszippantja az osszes kopogtatocedulkat

hogy a jobbikkal mi lesz?
ott van tessek figyelni a Garda mar budos nekik, az egyeduli dolog egy sunnyantas volt Vona reszerol hogy magara vette a picsito oroszlanos mellenyket ennyi es semmi tobb...
kimehetne kordont bontani mint Orban tette, csak lehet hogy kap egy mesterlovesz golyot a fejebe :)))

pakesz (törölt) 2010.08.10. 23:01:04

aki meg a troll szot helytelenul hasznalja az guglizzon ra mint a zapostoli kiralysagra!!!
ugyebar ferenc joska is apostoli kiraly volt, na most egy kis monarchista gecivel allunk szemben, aki egy udvartartast akar? nem eleg a koztarsasagi elnokoket kistafirozni kellene nekunk meg egy kulfoldi bohoc akit majd az euronkra rakhatunk?

amugy apostoli kiralysag
en.wikipedia.org/wiki/Apostolic_King_of_Hungary
nem is tudtam hogy Moldavia is ott van!!! hajjaj es a kalandozasokkal mi lesz itten? mi lesz a hispaniai birtokunkkal?

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.08.10. 23:02:09

@otvospeter: V'bőr: Én arra írtam, hogy állatság, hogy Zero a fő szerzője egy jobbikos trolltanyának.

Egy blog szerzőgárdája egy dolog, a kommentelői egy másik dolog. Előfordulhatna, hogy beszokna hozzád néhány vadállat a fricskára, de az téged semmilyen szempontból nem minősítene. Ezért éreztem túlzásnak ezt a megállapítást.

val 2010.08.10. 23:06:53

@mefisto: "Akkor a Király szimplán egy hülyegyerek volt, az a videó ciki volt, de nem vállalhatatlan. Őt beáldozták. Most itt van ez a fartúró gorilla, ugyan egyértelművé teszik, hogy tahó volt a "kocsmai" jelzővel, de nem merik kidobni."

Szerintem nem feltétlenül. A Király ügy a választási hajrában robbant ki és a saját szavazóik is megbotránkoztak rajta.

Zagyvánál nem ez a helyzet, a szavazóik egyetértenek vele (sőt nagy részük szó nélkül verte volna el őket), a seggbekúrásra pedig szerintem max az ott lévő hetekes újságírók szeme csillant fel. :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.08.10. 23:07:43

@mefisto: Gondolom a jobbiknak még csak az kellene, hogy Zagyva a HVIMmel elkezdjen az önkoriválasztások előtt rampage-elni...

Király egyébként tényleg jobboldalni, és mint ilyen fegyelmezett amikor kell, tudja mi az, hogy csapatjáték. Zagyváékra ez szvsz nem igazán mondható el.

dancsavita 2010.08.10. 23:09:50

@PhonackTamás: Igen, amint ezt minden humánetológus tudja - az állatmegfigyelésekből :-)
Ez az állat azonban in concreto parlamenti képviselő, hurrá Magyarország!

ui: kíváncsi vagyok, a kocsmai (másként alpári) viselkedés miért bocsánatos bűn egy képviselőnél?

ljosecska 2010.08.10. 23:18:29

@dancsavita: Ezt nem kellett volna megkérdezned, most majd azt fogják mondani, hogy "Z. Gy. legalább őszinte, ha kicsit egyszerű is", meg hogy "XY szétlopta az országot és hazudott is, pedig simulékony modora volt."

Aztán ezzel fel is állították ezt a két kategóriát, amiket kizárólagosként fogadnak el.

Meg persze ahogy fentebb is hallhattuk, ő egy hazafi.

roxxtar 2010.08.10. 23:29:02

az ilyen alakok miatt (zagyva,novák..stb) nem szavaztam a jobbikra.

neeskens 2010.08.10. 23:39:21

Komolyan örülök, hogy Gyula a parlamentben van. Derűs perceket okoz nekem ez az ember.

Bell & Sebastian 2010.08.10. 23:40:49

Na, ezt a szerencsétlent is ledarálja a zsidó média.
Pedig mindnyájan j o b b a n járnánk, ha Lauder úron köszörülné inkább a nyelvét, az legalább valódi nagyvad.

Vajon mitől különb egyik gombnyomogató a másikától?

Bobzen 2010.08.10. 23:44:02

Tényleg csak előzetes pszichológiai vizsgálat után lenne szabad a parlamentbe engedni a megválasztott képviselőket. Ez a Zagyva önmagában egyesíti az inkompetenciából adódó kóros frusztrációt, üldözési mániát és az agresszióba fojtott homofóbiát, sovinizmust. Az egész magyar radikális jobboldal kicsiben.

neeskens 2010.08.10. 23:54:57

Az egész embert körüllengi a 90-es évek magyar szkinhedmozgalmának bukéja. Nem olyan konszolidált, mint Vona meg a többiek.

Bennem abszolút a szakközepes, szakmunkás sudribunkó tizenéves szkinhed ismerőseit idézi, úgyhogy kellemes nosztalgia tölt el, ha meglátom.

kapitalista 2010.08.10. 23:56:00

Zagyva beszelni sok zagyvasagot

krampam 2010.08.10. 23:56:49

ugyanmár... az nem veri ki a biztosítékot, ha valaki szépen mosolyogva lop-csal-hazudik, ha steinerpalisbeszédhibásan lopja szét, teszi tönkre az országot...
de ha valaki keményen fogalmaz, az már júj, de ciki...

őseink, nagy vezéreink sokszor sokkal keményebben nyilvánultak meg, s senki meg se nyikkant! most meg mindenféle szarjankók sírják tele a világot, hogy rájukripakodott valaki. ocsmány világ.

krampam 2010.08.10. 23:59:30

és zárt körben hallottam én már cifra szövegeket "komoly" honatyáktól is... ne legyünk naívak!

Bobzen 2010.08.11. 00:08:04

@krampam: "ugyanmár... az nem veri ki a biztosítékot, ha valaki szépen mosolyogva lop-csal-hazudik, ha steinerpalisbeszédhibásan lopja szét, teszi tönkre az országot..."

De kiverte. Többek között Zagyva is ezért kerülhetett be a parlamentbe. Amúgy ez ismételten csak hárítás, más politikusok korábbi tettei nem jelentenek mentséget ennek a félembernek a minősíthetetlen viselkedésére.

"őseink, nagy vezéreink sokszor sokkal keményebben nyilvánultak meg, s senki meg se nyikkant! most meg mindenféle szarjankók sírják tele a világot, hogy rájukripakodott valaki. ocsmány világ."

Ez itt a XXI. század, Európa, Magyarország, nem pedig a középkori sztyeppe avagy a kalandozások barbár dúlásai. Ha nem tetszik el lehet takarodni Kazahsztánba.

Bell & Sebastian 2010.08.11. 00:09:09

Miért is baj, ha seggbekúrással fenyegetett meg pár igazolványt lobogtató, botrány szagra gyűlő, hívatlan és antipatikus bőcsészpicsát, (akik láthatóan alig várták, hogy be is teljesítse)?

Aztán mégse'.

gauche caviar 2010.08.11. 00:11:04

@krampam: na ja, csak közbe' eltelt 1100 év. Ez-az azért megváltozott (bár, azt nem tom, hogy honfoglaló eleink is farba akarták-e onanizálni a nekik nem tetsző arcokat... Oké, bizonyára csak az alfahími dominanciára volt utalás, hogy akár még ennyire is megalázhatná őket, csak hát izé... Erre mondják, hogy szerencsétlen szóhasználat? Miért nem a bocskor talpunkról nyalhatnátok le a lószart, vagy valami ilyesmi...?)

zárt kör volt ez is, jól bezáratta oda a Zúságírókat, meg a maga kis korbácsát.
Na, ki csinál elősször Zagyva úrból latexes dominát, karikással?
(emlékszünk még a nem is olyan régi barikád címlapra, ahol novák elődke hadonászott ilyennel? Lehet bejött nekik a bulin... Most miért? Náci tábornokok is tartottak homo partikat...)
Ha egy hazai szíve igaz, akkor doboghat akár egy másik férfiért is, nem?

Bobzen 2010.08.11. 00:11:35

@Bell & Sebastian: Mert Zagyvától még egy agyrázkódásos, vak csimpánz is lélekszakadva menekülne, amennyiben megpróbálná megerőszakolni.

Azért.

ljosecska 2010.08.11. 00:11:53

@Bobzen: Én még olyat is hallottam, miközben valaki próbálta védeni a Zagyva-féle párttagokat, hogy "szerinted Árpád atyánknak volt érettségije?":D

Ez még most is nagyon tetszik.

gauche caviar 2010.08.11. 00:13:47

@Bell & Sebastian: na igen... azt nem találom, hogy most a Hetek újságírói hím vagy nőneműek voltak?
Mert tulajdonképpen azt már tudjuk, hogy Zagyva úr nagy barátja az anális kényeztetésnek, némi dominancia játékkal megspékelve, csak hogy irányultsága vajh mindkét nemre kiterjed?
Milyen izgalma is azon filózni, hogy Zagyva úr, egy ilyen bestiálisan férfi idol vajon.... Hehe, az milyen lenne már ha ezek után Zagyva úr ilyen meleg-ikonná válna? :)))

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.08.11. 00:14:41

@val: "a seggbekúrásra pedig szerintem max az ott lévő hetekes újságírók szeme csillant fel. :) "

Az lehet, de nálam alapértelmezetten fut a Windows, én visszataszítónak találom.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.08.11. 00:17:23

@TaTa86.: Jelen állás szerint vagy a HVIM fogja otthagyni a Jobbikot, vagy a szavazótáborának teljes fennmaradó része.

Netszamuráj 2010.08.11. 00:22:03

yilvánvaló, hogy Zagyva zsidó! Azért juttatták be a Jobbikba, hogy belülről züllesszen, és azt a képet sugallja, mintha a jobbikosok retardált majmok lennének. Ebből következik, hogy a Magyar Sziget sem magyar valójában, hanem az is zsidó. Azért hozták létre, hogy bérmagyarkodó zsidókkal verjenek össze fradistának álcázott zsidó ügynököket. Ez a lejárató kampány része, nem igaz, hogy nem látjátok át! Tel Avivból vezérlik az egészet!

gauche caviar 2010.08.11. 00:27:33

@Netszamuráj: ezt régóta tudjuk. Xenu mondta.

gauche caviar 2010.08.11. 00:28:30

mondjuk, nem túl dicsőséges tett HÁTULRÓL megtámadni az ellenséget.
Jajj, vajon mi járhatott a Gyula fejében...

Bell & Sebastian 2010.08.11. 00:28:44

@mefisto:
Létszámbővülés a beutaltaknál? Alig jön. :)

gauche caviar 2010.08.11. 00:29:28

@gauche caviar: elkérhette volna az ex-hökös haverja faszpumpáját... Vagy az a Király gyerek beszélte tele a fejét...

Bell & Sebastian 2010.08.11. 00:32:17

@Netszamuráj:
Én még a büdös életben nem láttam zsidót az építőipar kétkezi részlegén. Azok lopják elfele a pénzt a melósok elől. Innen az utálat. Az anticiganizmust magyaráznom sem kell. Az építőiparban.

Bell & Sebastian 2010.08.11. 00:33:40

@gauche caviar:
Inkább vákuumot csinál, mint túlnyomást. Biciklihez nem jó.

Netszamuráj 2010.08.11. 00:41:13

@Bell & Sebastian: Hát igen. A zsidók már csak ilyenek. Tanulnak a rohadékok, és mindenféle léhűtő orvosként, pszichológusként, meg tanárként dolgoznak. Zagyva sem kétkezi munkás ám, ez is az álcája része! Valójában - amíg nem lett a MOSZAD ügynöke - atomtudósként dolgozott Los Alamosban.

gauche caviar 2010.08.11. 00:41:29

A Morvai Krisztinka kezébe meg persze nem mernek korbácsot, izé, ostort rakni. Pedig abban lenne fantázia... Legalább egy Dúró Dóra kezébe... (és sokat sejtetően meg melléállhatna a férje, az elődke.)

Most mi van? A jobbikosok szeretnek annyit foglalkozni mások bőrszínével meg előbőrével, ennyi áldozat részükről is bele kell, hogy férjen. (egy ország agyal rajta mitől ilyen frusztráltak ezek. Érdekes lenne egy kutatás a hardcore jobbikos szavazók nemi életéről. A nemi irányultság nem lényeges, csak hogy megvan-e a rendes adag, a misszionáriuson kívül mást is... Esetleg hogy házasság előtt is... Meg nem CSAK gyermeknemzés végett...)

gauche caviar 2010.08.11. 00:42:32

@Netszamuráj: inkább agydonorként segítette a kongói hegyi gorillák túlélését... kapott is, nem csak adott...

Netszamuráj 2010.08.11. 00:48:30

@gauche caviar: Amennyire én tudom a hegyi gorilláknál szervcserén volt. Ott operálták fel rá a jelenlegi orrát meg fülét, hogy el tudja leplezni identitását. Csak azt a szegény gorillát sajnálom, aki most nagy fülekkel és kampós orral él tovább.

Bell & Sebastian 2010.08.11. 00:58:29

Ennyit a világhírű zsidó humorról.

Kandabula 2010.08.11. 01:03:28

Fasza, tökös, primitív magyar gyerek. A jövőnk záloga.

Netszamuráj 2010.08.11. 01:07:13

@Bell & Sebastian: Jaja. Bocs, nem akarnék én ilyeneket írni, de amióta voltam ezen az influenza oltáson, azóta nem vagyok a magam ura. A rohadékok izraeli nanorobotokat jutattak be a véráramomba, és azok irányítanak engem. Csak amikor nem figyelnek rám a nanorobotok - mert elszívnak egy bagót - akkor tudok olyan hozzászólásokat írni, mint például ez.

gauche caviar 2010.08.11. 01:19:36

@Netszamuráj: azt hiszed bedőlünk egy ilyen ózsdi zsidó trükknek? izraeli nanorobotok, mi? köztudott, hogy azok kínai nanorobotok...

Kandabula 2010.08.11. 01:20:24

@Netszamuráj: szerintem nyelvtanár. Meg matematikuss. Meg népművelő covboj. Ő írja most a történelmet.

Bell & Sebastian 2010.08.11. 01:38:37

A gyakorlati- és a verbális autofellatioban az a közös, hogy a gerinc nagy hátrány.

Kandabula 2010.08.11. 01:44:16

@Netszamuráj: Milyen igazad van, és hogy én erre nem jöttem rá: a fradisták énekelték az auschwitzi mókás dalt, a vagonokkal, amihez Dávid Ibolya nem értett. Most meg ezeket a derékokat verték el a parlamenti pártiak, aki nem párti, csak baráti támogató. Vagyis most már nem elég, ha nem értesz a focihoz, fasiszta lelkű kell is, hogy legyél. Ibolyka megágyazott Zagyvának, hát dugjanak.

Kandabula 2010.08.11. 01:53:59

Egyébként sokan ágyaztak itt, az egész egy nagy kórterem, betegekkel, ápolókkal, nővérekkel, beöntéssel és hányással. Időnként sajnálkozó látogatókkal. Orvos meg sehol.

Testleépítő Antifocista Műfutballhuligán 2010.08.11. 02:05:30

A hetekes firkászok mégis mi a fenéért mentek oda?

Bobzen 2010.08.11. 02:18:19

@Bell & Sebastian: De legalább Te büszke lehetsz a gerincedre, ha már nem vagy képes sehogy sem megtapasztalni az orális szex nyújtotta örömöket ;D

gpetersz 2010.08.11. 06:02:23

@val: Szerintem pont tök mindegy, hogy kit és miért fenyeget valaki nem? Az őt ért inzultusokra adott válaszai pont minősítik a problémamegoldó képességét.
Beszóltál? Lecsaplak.

Ennyi? Ennyi.

lüke 2010.08.11. 07:10:44

házmester-e
azért az ötvenes évek házmesterei se voltak kutyák

fehéregér 2010.08.11. 07:11:43

@Műfutballhuligán: de miért is ne mehetne két újságíró bárhova?? Viccelsz? Vagy úgy érted: elfogadható, hogy zsidó ne menjen a nagymagyarok rendezvényére, mert veszélyes?? Felfogod, hogy ezzel a (csodálkozó) kérdéssel mit sugallsz, illetve mit veszel tudomásul egy demokráciában?
Hány éves vagy? Öt?

fehéregér 2010.08.11. 07:12:32

@Bell & Sebastian: a kurucinfó már uncsi?

Jerky_Maistro 2010.08.11. 07:59:43

Ez a figura csak hozta a megszokott jobbikos formát.
DuróDóra (Túrótorta):
- Elnézést, hölgyem, mennyi az idő?
- Erre nem tudok válaszolni, mert nem voltam bent az ülésen.:-P

Bell & Sebastian 2010.08.11. 07:59:51

Micsinájak, micsinájak?
Jövedelem a '89 -es szinten, adósság dupla annyi, vagyon 97% -a eladva.
Valaki csak ellopta és ennek örül az egész családja, az csak természetes, nem?

Ezt mondjuk Zagyváról nem feltételezem, főleg ha állathoz hasonlítják. Na kik?

sanyisanyi 2010.08.11. 08:18:30

Aki még hisz a hitgyülis barmoknak, az meg is érdemli...

Jerky_Maistro 2010.08.11. 08:25:10

@Bell & Sebastian: na, kik?
@sanyisanyi: így van. higgyünk inkább a nyilaskeresztes párt kátéjában.

Szalahadin 2010.08.11. 08:38:05

@fuxosbömis (ex kacagányos): Csak kis részben van igazad, a magyar nemzet söpredékéből a nagyobbik rész nem a szélsőjobboldalra jutott, hanem az szdsz-be és a hitgyülekezetébe, esetleg mindkettőbe. Sőt, a kisebbik rész söpredék aktivizálódása szoros ok-okozati viszonyban van a söpredék nagyobb részének eddigi aktivitásával.

Dr.Zomboss 2010.08.11. 08:42:11

miféle hitgyülis barmok? zagyvagyula? ugyanis a seggbekúrós részen kívül mindent beismert, csak hozzátette, hogy mókázott. bacsanacsi kutyafasza hozzá képest!

Pávor Jál 2010.08.11. 08:46:10

Még jó, hogy csak anális közösülést helyezett kilátásba... mi lett volna, ha még jobban elszólja magát és azt mondja, hogy mindegyiket jól leszopja?

Bell & Sebastian 2010.08.11. 08:52:33

A jerking maestróság és népirtás közt filozófiai értelemben semmi különbség.
Panelproli logika.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.11. 09:05:24

Hát ez nem kicsit vall ortóságra, és teljesen természetes, hogy a Jobbik, ha valamit is ad magára, kiszórja az arcot. Sok emberrel megtehetné a Fidesz is, lehet, hogy akkor odafigyelnének magukra okosaink.

Amúgy a hetek cikkben, hogy félkatonai szervezetek, nos, remélem nem a középkori hagyományőrzőkre gondoltak, vagy az ősmagyar hagyományőrzőkre, mert azért a szélsőjobbozással ezek a tevékenységek nem nagyon függnek össze. Azaz nem feltétlen.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.11. 09:06:44

@Jerky_Maistro: És vannak a normális emberek, akik egyiknek sem hisznek.

ILLED 2010.08.11. 09:15:06

@==T==: Lehet, de a Jobbik frakció sem mind Zagyva, nem azt mondtam, hogy szavazóik közt többség a tahó, hanem, hogy rengeteg a tahó. Ezt személyes élményeimre alapozom. (amúgy kérlek, mutasd meg ezeket a felméréseket, kiváncsi lennék rájuk!)

Naumov 2010.08.11. 09:26:53

Vizuálisabb olvasók esetleg maguk elé képzelhetik, amint Zagyva Gyuszi egyik kezében karikást ostort lengetve éppen hátulról szereti a hitgyülis újságírót. Bár inkább ne tegyék.

Bell & Sebastian 2010.08.11. 09:28:57

A letahózottak szerint az mégis csak szót érdemel, hogy egy tahó nyakában ül 8 ügyes.
600.000 leszázalékolt országa, az! Plusz fingfűrészelő szakos yuppiek százezer szám, ez a színvonal!

Itt másfél millió állít elő új értéket, a többi belőlük él és még meg is ugatja őket érte. Ez ám a hozzáállás, tudós barmok.

Netszamuráj 2010.08.11. 09:41:31

@Bell & Sebastian: Gyanús vagy Te nekem! A fellációt úgy írod, hogy fellatio. Szerintem Te orvos vagy, azok írnak mániákusan mindent latin helyesírással, pedig már simán magyar fonetika szerint írják. Ha pedig orvos vagy, akkor nem vagy kétkezi munkás. Akkor értelmiségi vagy. Akkor pedig... remélem rájöttél már zsidó, hogy lebuktál.

Egyébként is, a monitoromba épített jew-o-meter kijelezte, hogy zsíros kaftánban, pajesszal és sábesz dekliben ülsz a gép előtt, diós metéltet (!) falatozva.

Szóval jobb lenne, ha nem uszítanál itt a rendes magyarok ellen, bibsikém.

tcom 2010.08.11. 09:50:25

Éljen Zagyva!
Torgyán már öreg, szükség van a nyílt szini hülyékre.
Igaz, kissé nyugtalanító ez az ÁVO-s stílus, de legalább kiderül mi várható a szélsőjobbos csürhétől. És nem akkor ocsúdunk fel, amikor Zagyva-szerű neonáci, idegbeteg, aljanépe hadonászik az ostorral a saját lakásunkban és keresi a falra kötelezően kirakandó Szálasi-képet és hiszi azt, hogy nemzeti sziget tábor az egész ország.

egerészölyv 2010.08.11. 09:52:37

A közhiedelemmel ellentétben parlamenti pártoknak aranyat ér a Wittner/Szanyi/Horn Gábor/Zagyva-féle aboriginál sziklabunkó típus. Először megfogják velük az őket kedvelő sziklabunkó panel- és egyéb prolikat, utána felszisszennek, szabatosan intézkednek, elhatárolódnak, jó lesz a sajtójuk, olyankor a bunkó választó már le van ejtve.

Bell & Sebastian 2010.08.11. 10:00:24

Ismerek jó párat felperesi/bírói/szakértői/politikusi/bankári/befektetői/orvosi minőségében, de pusztán csak az empátia, -mint munkaeszköz-, mellékhatása.

Oda fütyül többnyire, ha körte a tét. Ha meg pénz, akkor mindig. Ez megnyugtató, legalábbis a nem tahó bolsevikok számára.

A mensevik válasz hamarabb eljön, mint bárki is álmodná.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.08.11. 10:00:38

@Netszamuráj:

bell& egy öngyűlölő nácizsidó, semmimás.

z666 2010.08.11. 10:02:08

Zagyva úr jól tette, amit tett, pontosan így kell bánni a pofátlan zsidókkal!

TGabi 2010.08.11. 10:06:16

@amize:

Milyen szekta? Na, már megint túlteng a totális történelmi tájékozatlanság.

A másik: a legnagyobb probléma, hogy az ilyen ZGyula -féle politikai ámokfutókat dotálják havonta az adófizetők pénzén. A Jobbik Magyarország szégyene...

egerészölyv 2010.08.11. 10:09:02

@z666: navárjcsak, ezt nem értem. Ugyan honnan tudod te ránézésre megállapítani valakiről, hogy pofátlan?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.08.11. 10:10:02

@z666:

a pofátlan zsidó fradi-szurkolókat kihagytad

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.08.11. 10:10:55

@Bell & Sebastian:

"Jövedelem a '89 -es szinten"

jó lesz az 2004-esnek is.

Jerky_Maistro 2010.08.11. 10:11:13

@z666: öreg, te csak ülj még a sitten, míg a műanyag lakat is rádrohad. a Góbi-sivatag tágasabb..
A pofátlan nácikkal meg így kell bánni:
www.rev.hu/sulinet45/szerviz/foto/00002939.jpg
A "testvéreitekkel" pedig így:
www.theage.com.au/ffximage/2006/07/12/svFRONTMEA_wideweb__470x308,0.jpg

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.11. 10:12:32

háát emberek mandineresek..
én három napja kérleltem a vastagbőr staff-ját h Zagyva nagymestert posztolják máán ki:

"
szorokin 2010.08.08. 01:26:35
...
...

"A Jobbik országgyűlési képviselője, aki egyben a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom
elnöke, a lap szerint gondosan zárt ajtók mögött egy ostorral a kezében osztotta az
újságírókat és közölte velük, hogy ellenséges területre tévedtek, ahol egyfelől vége a
demokráciának, másfelől azt tehetnek velük, amit akarnak."

csak szemezgetek pár gyöngyszemet:
A lap szerint az "Attila király- színpad" mellett egy sátorban ifj. Tompó László tartott
előadást a "Zsidó médiapolitika Magyarországon" címmel, amiben ilyen mondatok is
elhangzottak:
"A zsidó a megrontás klasszikus démona."
"A zsidó médiavilág viszi bele az embereket először a tyúktolvajlásba, majd a magasabb szintű
bűnözésbe."
......

A barakkban - melynek bejárata fölött halálfej díszelgett - a riport szerint Zagyva György
Gyula leheveredett egy ágyra, és "a kezében tartott karikás ostorral beszéd közben úgy
hadonászott, hogy nem lehetett tudni: ütni fog, vagy csak gesztikulál".

majd elmesélte, hogyan alázták meg a TV2 munkatársait, akiknek ürülékkel és vizelettel
összekent sajtómellénnyel és egyéb eszközökkel segítették a munkáját.

"Nem fogjátok föl, hogy itt háború van? És ez a jövőben csak fokozódni fog! Itt ellenséges
határvonalak húzódnak, s ti most beléptetek e mögé. Legszívesebben most széttépnélek
benneteket"

forrás:

index.hu/belfold/2010/08/06/verest_igert_egy_jobbikos_honatya_a_hetek_munkatarsainak/
"

..háát titeket nem kértelek, de legalább posztoltátok
.......

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.11. 10:13:50

mégegy copy/paste-em a vastagbőrről:

"
szorokin 2010.08.08. 01:29:53
egy dologban biztos vagyok:
Zagyva György Gyula nálam kiérdemelte a nagymesteri címet

:DDD
"

vastagbor.blog.hu/2010/08/06/segitseg_gyikok

val 2010.08.11. 10:26:24

@gpetersz: Nem hinném, hogy mindegy lenne. Ha novák lógjonozása nem mindegy, akkor semjén szlotázása sem mindegy. Ha meg valakinek ilyet bekiabál, akkor ne pisilje össze magát, ha a folyosón esetleg kérdőre vonják.

Vagy csak a Jobbiktól nem mindegy? :) Ejnye-bejnye.

Szélsőséges példa, de ha az a baj, hogy a rendőr leteperi a bűnözőt és ez fáj szegénynek és arról nem beszélünk, hogy azért teperi le és térdel a hátába, mert pár percel előtte meggyilkolt egy másik rendőrt, az nincs rendjén.

Ok és okozati összefüggés.

Bell & Sebastian 2010.08.11. 10:31:30

@mavo:
Ne rombold tovább a beás cigány mítoszt. :)

@Jerky_Maistro:
A hagyományos náci pozitív jelző a jobboldalon. Ellenben a néger/buzi/fukszoscigány/fekete merdzsó kevésbé.

@szorokin:
Nem kellene azért felmagasztalni ezt a Zagyvát, mert nem ütött az ostorával Ennek csak az az oka, nem ért hozzá, pedig alap.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.11. 10:33:01

@Bell & Sebastian:

magasztalás vagy szarkazmus...
jó kérdés.

z666 2010.08.11. 10:41:02

@Jerky_Maistro:
Pedig nem is a zsidók megöléséről írtam (szoktam arról is), hanem csak verbális megfegyelmezésükről, de ti máris ki akartok írtani minket...
Ki is a vérszomjas? :)

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.08.11. 10:53:01

@sanyisanyi: a reflexek problémásak. A tagadás reflex Zagyva beismerése után például visszás :)

gpetersz 2010.08.11. 10:56:39

@val: Azt azért tisztázzuk, hogy a Jobbikra szavaztam, így talán nekem van a leginkább jogom felháborodni az egybites skinheadeken. Tehát ejnye-bejnye vagy sem, bizony a "sajátjaimat" ostorozom a legkeményebben, ha kell.

Azért küldtem őket a Parlamentbe, hogy más legyen a viselkedés mint eddig, nade nem így. Azt meg nem tudtam, hogy valamikor Zagyva főtörzs lett. Mivel a rendőrnek van joga rátérdelni a bűnözőre, de egy átlagpolgárnak nincs. Ez az állam lényege. (szélsőséges példa tudom, épp ezért nem is jó ide...)

Vagyis: ha valakinek minden vitában az ököl az érve, abból nem kérek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.08.11. 11:05:35

@Bell & Sebastian:

"A hagyományos náci pozitív jelző a jobboldalon."

talán kérdezz meg egy _valódi_ jobboldalit öngyűlölő nácizsidókám

val 2010.08.11. 11:29:45

@gpetersz: Nem lett főtörs, egy eltúlzott példát hoztam. Jobb helyeken, pedig az állampolgárnak joga van akár kibelezni az illetőt.

Értem én, hogy nem célravezető, de sajnos vannak ilyen helyzetek, mikor elszakad a cérna. Egyébként is mindenhez legalább 2 ember kell.

Én csak a kettős mércére akartam utalni, amit az ilyen-olyan "sajtó" alkalmaz.

Ha pont a Zagyvától vártad, hogy "kölnisüvegbe zárt trágyalé" (c) vero módjára viselkedjen az igazi tetvekkel akkor van még egy csomó párt, ahova szavazhatsz. Az átlagembernek ebből van elege. Meg kb abból, hogy maffiózók/komcsik/felvásárlók etc legyenek miniszterek.

Silent Bob 2010.08.11. 11:41:41

@val: Engem az érdekelne, hogy mi van a szarrávert fradistákkal. Gondolom ők is beépített zsidók voltak.

dupla vé 2010.08.11. 11:46:27

jujj, de gáz, csúnyán beszélt egy képviselő... hát elmentek ti a faxomba...
szánalmas álszent bagázs vagytok. ilyen vélemények hallatán eszembe jut az egyik régi ismerősöm (fideszes) aki társaságban mindíg előadta a "kultúrált, intellligens, művelt, modern, európai, törvénytisztelő..." énjét, majd egy szép napon mikor azt hitte nem látja más, "megb@szod a qrva anyád" felkiálltással hátbarúgta a terhes barátnőjét a kb tizedik lépcsőfokon, csak mert nem rakott az asszony a kávéjába cukrot.
a lány nagyot esett ugyan, de nem lett komoly baja, még aznap elköltözött. azóta megszülte a gyermeket is, aki szintén egészséges. csak a srác járt rosszul, (szerintem nem eléggé) mert nem "európai" módon lett elintézve, eredménye törött orr, jobbláb, balkéz. és rengeteg zúzódás és repülő fogak. hogy Zagyva szavaival éljek, jól "megbasztuk".
úgy tudom azóta nem ért egy lányhoz sem, sőt csúnyán sem nézett egyre sem.
tudjátok a legtöbb esetben az európaiság nem célravezető. főleg nem az ilyen áleurópaiság, amit a jobbikellenesek nagyrésze próbál előadni.
nem tudom minek kéne történnie, hogy felfogjátok az európaiságunk miatt tartunk itt ahol, és ha így folytatjuk csak roszabb lesz. talán majd egy fideszes "igazságbeszéd", vagy egy etnikai ellentétekből adódó polgárháború. én azért remélem szépen lassan kinyílik a szemetek, szemetek...

Iustizmord 2010.08.11. 11:49:00

istenem , megcsinálja a HVIM a maga karanténját (monhatni önkoncentrációs táborát), miért kell őket ott abajgatni? (a kutyám is morog ha be akarok menni a házába). csak azt kéne megoldani hogy gyulánk valahogy ki ne jöhessen a táborból. bár verőce túl szép ahhoz...

egyebekben meg valóban ez az a tempó ami 44-ben a bujtatott zsidók feljelentésére meg egyéb nyilas hőstettekre hajaz. gyulánk 44-ben lazán lőtte volna a dunába grünt és kohnt, meg az őket bújtató ún zsidóbérenceket, kommenistákat, liberálisokat, ebben sajna teljesen biztos vagyok

Iustizmord 2010.08.11. 11:51:41

@dupla vé: főleg nem az ilyen áleurópaiság, amit a jobbikellenesek nagyrésze próbál előadni.
nem tudom minek kéne történnie, hogy felfogjátok az európaiságunk miatt tartunk itt ahol, és ha így folytatjuk csak roszabb lesz

úgy érted amúgy kurucosan vagy esetleg kozákosan / mongolosan kellene intézni a dolgokat? előbb ütök, aztán érvelek (hogy naugye megmondatm előre).

muhaha.

dupla vé 2010.08.11. 12:07:05

@Iustizmord: nem, a fenti példánál maradva, előbb érvelni, hogy nem csinálunk ilyet a lányokkal, aztán agyonverni, aztán biztos ami biztos mégegyszer elmondani neki, hogy nem csinálunk ilyet a lányokkal.

persze jó az európai módszer is, a lány elmegy látleletre, a rendőrségre, a bíróságra, én másodmagammal eljárok tanúskodni. majd két év pereskedés után a srác befizeti a kb húszezer forintos pénzbírságot négy hónapon át havi ötezerrel törlesztve.
vagy egyszerűen közli a bíróság a lánnyal hogy legközelebb válogassa meg kivel áll szóba, majd ráterhelik az eljárás költségeit, plusz némi büntetést, amiért rabolta a hatóságok drága idejét.

na ez lenni muhaha.

val 2010.08.11. 12:58:04

@Silent Bob: Na, az engem is érdekel.

lepojka 2010.08.11. 14:20:35

Ma még elviccelődünk rajtuk, de mi lesz holnap?!

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.08.11. 15:42:07

@dupla vé: no azt szeretem a legjobban, amikor egyszerre jelenik meg az általad leírt problémamegoldó módszer (amire természetesen büszke is vagy, sőt, mintegy kategorikus imperatívuszként tekintesz rá) és a "keresztények vagyunk" cégér.

elfelejtette 2010.08.11. 16:16:53

A képről jut eszembe, Morvai nagyon eltűnt a nyilvánosságból.

dupla vé 2010.08.11. 17:07:35

@flugi_: én meg azt szeretem mikor ilyen agyonművelt emberek minél idegenebb kifejezésekkel akarják megmagyarázni, hogy mire vagyok büszke, és mit gondolok a megélt élményeimről.
a "keresztények vagyunk" nem jelenti azt, hogy nem tartunk szükségesnek egyszer-egyszer egy jól irányzott pofont.
Az emberi természet olyan, hogy a szép szó gyakran - amióta meg ilyen qrva európai haladó gondolkodásmódúak vagyunk, ahol jogaink vannak és kötelezettségeink nincsenek, szinte egyátalán - nem ér lófaszt sem.
ahelyett hogy az idegen szavak szótárát magolod, inkább sétálj egyet sötétedés után pl a főváros "szépszóra éhes" kerületeiben, és győzd meg honfitársaidat, hogy nem helyesen cselekszenek.
ha sikerült, és nem csattant pofon a részedről, és nem azért mert inkább odatartottad a másik orcád vagy nyakadba szedted a lábaidat, akkor kérlek dobj egy mailt a képi, hangos és írásos dokumentációval, hogy tanulhassunk tőled probléma megoldást.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.08.11. 18:37:37

@dupla vé: nem szégyen a gugli, ahelyett, hogy az erőszakosság mellett a műveletlenségre is felvágsz, néha gyümölcsözőbb inkább tanulni valamit. A kategorikus imperatívusz az a tevékenység, amit ha mindenki úgy csinálna, akkor a világ a lehető legjobb lenne.

"a "keresztények vagyunk" nem jelenti azt, hogy nem tartunk szükségesnek egyszer-egyszer egy jól irányzott pofont."

Érdemes lenne a Bibliába is belenézni :) Olyasmik vannak benne, hogy a keresztények betartanak parancsolatokat, amikbe talán még sikerül belemagyarázni egy-egy atyai taslit, de atyai kéz- és lábtörést már nem. Többek között a keresztény tanítás olyasmit mond, hogy nincs jogos megtorlás, vagy hogy nincs igazságos bántalmazás.

Értem én, hogy az ember gyarló, de a keresztény ember szégyelli a gyarlóságát, amikor az a kereszténységgel ellenkező dolgokra ragadtatja - és sosem próbálná megmagyarázni, hogy emberek kezének és lábának eltörése krisztusi cselekedet.

Sidewinder 2010.08.11. 19:45:14

Látom még mindig a mellény a legfontosabb dolog ami ellen fel kell lépni... No comment.

dupla vé 2010.08.12. 09:33:46

@flugi_: köszi, megy gugli nélkül is, csak arra akartam utalni, hogy attól még, hogy ilyen kifejezéseket használsz nincs igazad.

ha nem sikerült volna megérteni a példámat, te vagy az egyik álszent törött kezű és lábú ismerős, aki előadja a műveltet, kultúráltat, aztán otthon meg odaszarik a nappali közepére, és anyázik közben.

igen a biblia... belenéztem néhányszor. nem fogott meg. a mivel trendi mostanában "istent váltani" a Talmudot is forgatni kezdtem. van is egy ide vonatkozó idézetem:
42. old. 64.a.: "Egy zsidó egy nemzsidón ne könyörüljön."
mivel akkor még nem tudtam hogy az ismerős is ezen tanok szerint él, azt hittem jogosan nem könyörülök. pláne mikor a felületességem okán kimaradt tanítást a tudomásomra hozta: 37. old. 152.a.: "Az asszony egy zsák, mely tele van szennyel." megértettem.
hibáztam, ez van. most készülök az elsőáldozást mint korábbi életem egyik hibáját kompenzálni a bármicvoval, ahol ígérem kétszer akkora darabot vágatok le a pöcsömből mint amennyit általában szoktak.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.08.12. 10:23:03

@dupla vé: ebben a szövegkörnyezetben visszavágásként a talmuddal jönni.., hát :) szerény.

dupla vé 2010.08.12. 10:36:34

@flugi_: nem visszavágásként, összehasonlítási alapként, hogy jobb ma egy pofozkozó keresztény, mint holnap egy... asszem nem kell befejeznem. :)
béke!

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.08.12. 12:49:24

@dupla vé: nincs olyan, hogy pofozkodó keresztény. Pofozkodó, magát álszent módon keresztényként beállítani szándékozó ember annál több van.

A témáról a talmudra asszociálni meg továbbra is szánalmas.

EliStone 2010.08.12. 13:15:16

@Bobzen: Ezzel teljesen egyetértek!

EliStone 2010.08.12. 13:24:33

Mikor fog ez az ország kilépni a zsidózás és homofobikus légkörből? Főleg, hogy most már egy pár a parlamentbe is bejutott. Ez a sok NAGY Magyarnak tartó magát emberkét ha elkezdenék kérdezgetni egy kicsit a törtélemről hamar zavarba esnének a már második kérdésnél, na de mit akarhatok mikor én csak egy Ape vagyok...

EliStone 2010.08.12. 13:43:03

@flugi_: érdekes a dupla vé-vel való kommunikációtok, én őszintén bevallom nem olvastam sem a Bibliát sem a Talmudot de még a Koránt sem csak annyit látok a világ tele van gyülőlködő emberekkel akik félre értelmezik az írásokat így én csak meghallgatom John Lennon "Imagine" számát!

dupla vé 2010.08.12. 14:49:01

@flugi_: zsidókról szóló előadások egy olyan rendezvényen, ahol egy magát kereszténynek mondó képviselő csúnyán beszél, fenyegetőzik, verekedni akar, amit egy olyan újság hozott nyilvánosságra, melynek alapító-főszerkesztője egy zsidó szekta vezető lelkésze... szerintem valahogy mégiscsak összefüggésbe hozató a talmuddal. szánalmas? lehet. de sajnos minden összefügg mindennel. nem mondom, hogy én átlátom, vagy jól látom a dolgokat, de hogy a te fejedben összerakott kép még messzebb van a valóságtól abban egészen biztos vagyok.

dupla vé 2010.08.12. 15:12:15

@EliStone: "Mikor fog ez az ország kilépni a zsidózás és homofobikus légkörből? "

győlölködőnek és kirekesztőnek fog hangzani amit válaszolok erre, de így a legegyértelműbb :
akkor, mikor a zsidók nem az utcán izraeli zászlókkal felvonulva zsidóskodnak, hanem a zsinagógában,
és ha a buzik nem az utcán felvonulva buzulnak, hanem otthon a zárt ajtajaik mögött.

példa: utálom a pacalt. ha kéthavonta látom hogy valaki pacalt eszik, az elfogadom, és esetleg elmondom neki, hogy szerintem nem jó a pacal.
de ha a mellettem ebédelő figura minden nap pacalt eszik, az ebédlőt kitölti a pacal szaga/illata és minden nap az orrom alá dugja, hogy kóstoljam meg, és elmondja hogy én egy rossz ember vagyok, és az európai és toleráns emberek mind imádják a pacalt, akkor a pacalhoz fűződő érzelmeim valószínűleg negatív irányba mozdulnak, az engem győzködő személyt is megutálom, valamint esélyes hogy belehányok az arcába is.

Bell & Sebastian 2010.08.12. 16:54:33

@EliStone:
Mikor lesz vége a zsidózásnak?

Majd, ha legalább azokat, akik 50 milliónál többet loptak, jól lecsukják. Ám arra várhatunk, mert a vagyonuk védelmében visszaperelnek és egy brancsbeli fog ítélkezni. Lásd: Gyurcsány-Bajnai, vagy Megyeri híd, bankok, biztosítók, alapkezelők, és a többiek. Azaz, ha majd egyszer véget ér a rabló bárók és seggnyalóik kora.

Röviden: soha! Másképp: addig éljünk!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.08.12. 22:22:51

@Iustizmord: "gyulánk 44-ben lazán lőtte volna a dunába grünt és kohnt, meg az őket bújtató ún zsidóbérenceket, kommenistákat, liberálisokat, ebben sajna teljesen biztos vagyok" - ilyenkor mindig azért megnyugszom. Anno '44-45-ben az öreg (nagyapám) mint a Magyar Királyi Rendőrség tisztje egy csomó Kohnt, Grünt (magyar embereket), szökevényeket és egyéb üldözött embereket mentett meg, ha kellett fegyverrel az ilyen kis taknyoktól. Az ilyen kis tetvek pedig nem mertek visszaugatni - pl. amikor az öreg pisztollyal a kezében érdeklődött náluk. Német származású létére (mindig is magyarnak vallotta magát és kereszténynek), volt még a német hadsereggel is egy kisebb összütközése, ami miatt mind a mai napig a birtokomban van egy német pisztolytáska... :) Persze az ilyen fennhangon ugató "álmagyarokról" szokott aztán pár év után kiderülni, hogy szőröstalpú nagypapijuk anno még javában a hegyikecskét tolta valamelyik havasokban. Nekik meg annyi közük van a magyarokhoz, hogy szép magyarosított nevük lett. Pl. az egyik "komcsi" ügynök, akinek Csurka a neve...
süti beállítások módosítása