A Szent Coronita éjszakája
2010. július 28. írta: TuRuL_2k2

A Szent Coronita éjszakája

  A Nemzeti Együttműködés Rendszere olyan lendülettel ragadja magával az országot és az embereket, hogy magunk is bele-beleszédülünk. Most éppen a Hajógyári-sziget örömteli csatlakozásával szembesültünk a legfrissebb Flyerz jóvoltából:

  A szigeten található klubok hirdetéseit lapozgatva nem is tudtuk eldönteni, melyik az erősebb hitvallás, a Szent István éjszakája Classic House a Studióban, a Szent István éjszakája All Night Long party délelőtt 10-ig a Coronitában, vagy a Szent István éjszakája vizespóló verseny a Dokk Beachen, de alighanem az utóbbi:

  Reméljük, a folyamat nem áll meg itt, és ősztől a White Angel megújult névvel (Double White Angel) és ehhez illően új logóval fogadja látogatóit:

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr552181995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maisie MacKenzie 2010.07.28. 13:08:51

Jó az utolsó címer!

Már Boszniát is tartalmazza!

Mondjuk pont a buzis ángyálkák nem tetszenek rajta. Azok a hajak, meg a pödörődő leplek! Ultra gáz! :-)

Inkább valami vizespólós macákat!

Bell & Sebastian 2010.07.28. 13:56:31

Nekem megvan a Nagy-Magyarország címer flash játék változatban. A korona lassan felemelkedik és előtűnik alóla egy szakállas, vigyorgó bácsi feje.

Naranccsal kell dobálni, de minden egyes tévesztés után leesik valamelyik tartomány kiscímere. Az ötödik telitalálat után kardot rántanak az angyalok és szárnyukat csattogtatva elviszik Demszkyt.

A második szint ugyanez, csak teljes vagyon elkobzással.
A harmadikon feleződik az államadósság.
A bónusz pályán Nyugat-Magyarországi határunkon elfogják Gyurcsányt, alig pár kilométerre Berchtesgadentől.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.28. 14:06:06

Én már akkor tudtam hogy ez lesz, mikor Fásy Ádám a Székely himnusszal köszöntötte az Újévet. Megjegyzem, mesélték, én nem láttam. Viszont az illető maradandó agykárosodást szenvedett, látva a kornyikáló BPTV-ből áttelepült arcokat.

Közöd??? 2010.07.28. 14:09:42

viharos gyorsasággal alkalmazkodik az ország a fidesz hatalmához - olvastam valami agyament baloldalitól...

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.07.28. 14:10:51

@neccharisnyás útonálló:
Hajajj!

Fásy Ádám feat. Laci Betyár és barátai (ajándék Hagyó Miklóssal): Székely Himnusz
www.youtube.com/watch?v=uDhfga494Dk

Lefetyke 2010.07.28. 14:17:49

Nem tudom, ez nekem elég ízléstelennek tűnik. Vagy inkább tiszteletlennek. A szórakozásnak és a lazaságnak megvan a maga helye és ideje, na meg azok a dolgok, amikkel lehet poénkodni.
Szent Istvánnal, és a történelmi Magyarország címerével nem kéne.

Azzal a kommenttel, ami szerint ez a Fideszhez alkalmazkodás jegyében történik, nem értek egyet. Ez inkább a kifigurázása a dolgoknak. Ami egyáltalán nem rossz dolog, kivéve ha olyasmiket járatsz le ezért, amiket nem kellene.

Én személy szerint sértőnek tartom, és biztos akad még pár ember rajtam kívül. A tiszteletre méltó dolgokat komolyan kéne venni, a szórakozást meg nem szabadna elkomolykodni, és mennyivel élhetőbb lenne ez az ország.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.07.28. 14:24:44

A bulik jók, talán a retro discót leszámítva, bár azért nem szabad elfelejteni az öregeket sem.

Részemről a Club Speed '95 kerüli gárdáját csipáznám ;-)

gauche caviar 2010.07.28. 14:25:44

most mit kell itt csodálkozni? ezt akarta a derék nemzeti-konzervatív oldal, nem? hogy a szép néphagyományok, a nemzettudat beépüljön a Zemberek mindennapjaiba.
Na, az pont így néz ki.
Pont ilyen giccses.
És amikor a teljes nemzeti-konzervatív oldal, meg a még nemzetibb jobb ódal őtözködik be Bocskaiba meg pödörtbajuszba, az is pont ugyanilyen giccses cinkelés.
Árpádsávos zoknitól a rovásírásos nyelű fakanálig.

Vagy a nemzeti érzelem kizárja a szilikon csöcsöt és a kokain élvezetét? Hazafiak szívének nem lehet kedves a progresszív house üteme?

Ajvé ajvé.

Nemzeti giccs, nem újdonság.

dr. Sigmund Fraud 2010.07.28. 14:27:55

@Lefetyke: lefetyelj valamit, hátha ellazulsz kicsit.
nem kell minden nemzeti dologra komor arccal vigyázállásban gondolni. azt csak megunni lehet, szeretni nem.
amúgy is az egész aug. 20. jelenlegi formájában egy tőrölmetszett proli vircsaft. ha tűzijáték-perec-redbullerrész ok, akkor hadd legyen már ok a vizespóló is.
plusz akinek nem tetszik, ne menjen a hajógyárira.

tommybravo 2010.07.28. 14:28:35

@Lefetyke: Tudod, erről egy klasszikus zsidóvicc jut az eszembe:
"Egy tanítvány kérdéssel fordul a rabbihoz: - Ugye, rabbi, nem szabad imádkozás közben rágózni? - Fiam, hát persze, hogy nem lehet, eszedbe se jusson, az imádság a legnemesebb dolog a világon! Mire a másik tanítvány: - Ugye, rabbi, szabad rágózás közben imádkozni? - Persze, fiam, imádkozni mindig, minden körülmények között szabad. Mire a harmadik: - Node, rabbi, mindkettőnek mégsem lehet igaza! - Tudod mit, fiam? Neked is igazad van! "

gauche caviar 2010.07.28. 14:28:56

@Lefetyke: mert majd te eldöntöd, hogy ki hogyan érezhet a nemzettudat meg a hagyományok iránt? Jóhogynemmá'!
Halál ellen nincs orvosság.

Szopó az amikor más is elkezdi minden szarra ráaggatni a "nemzeti" jelzőt? Szar amikor átlátszóan lófing köze nicns semmilyen jellegű nemzeti dologhoz az aposztrofált tárgynak?
Hát akkor majd lehet menni fűnyírókaszával a búcsúkba meg naggyűlésekre, és írtani kifelé a nagy-magyarországos fatányérokat, faliórákat, kossuth-címeres edényfogó kesztyűket.
Meg persze a led-esen világító bakelit szűzmáriákat, gombelemmel.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.07.28. 14:29:27

@Lefetyke: "Én személy szerint sértőnek tartom, és biztos akad még pár ember rajtam kívül."

Ilyen alapon semmivel sem szabad viccelni, mert minden témához van valaki, aki megsértődik, ha azzal viccelnek. Ki dönti el, hogy mind szabad viccelni, és min nem?

Szerintem egy igazán tiszteletre méltó dolognak nem árt a vicc.

Maisie MacKenzie 2010.07.28. 14:32:00

@gauche caviar:

"most mit kell itt csodálkozni? ezt akarta a derék nemzeti-konzervatív oldal, nem? hogy a szép néphagyományok, a nemzettudat beépüljön a Zemberek mindennapjaiba.
Na, az pont így néz ki."

Így jártak a vallási ünnepek is.

insert random 2010.07.28. 14:32:20

@Lefetyke: Szerintem az ég világon semmit sem gúnyolnak ki ezek a plakátok/koncertek (a címerrel pedig éppen a cikkíró viccelődik egy kicsit). A nemzetei ünnep jó alkalom és ürügy a bulizásra, ennyi az egész, nem kell mindenben rosszindulatot keresni.

gauche caviar 2010.07.28. 14:33:21

@agyvihar: majd Orbán Viktor és Semjén Zsolt eldönti mivel lehet viccelni és mivel nem.
Vitatod?

Lefetyke 2010.07.28. 14:36:19

@dr. Sigmund Fraud: teljesen rendben van a vizespóló verseny, én is nagy rajongója vagyok. De ne Szent Istvánnal reklámozzák már.

@gauche caviar: nem akarom megmondani, hogy ki hogyan értelmezze a nemzettudatot. Igyekeztem ezt jelezni az írásomban is. Azt írtam, hogy engem, és sok hozzám hasonlóan gondolkodó embert ez zavar, és _tiszteletben lehetne tartani ezt_. Tolerancia, tudod, az olyan liberális vívmány. Jó lenne, ha a magukat felvilágosultnak és haladónak gondoló emberek gyakorolnák néha, nem csak másokon követelnék számon.

Maisie MacKenzie 2010.07.28. 14:42:28

Karácsonyi és húsvéti időszakban is vannak ilyesmi programok. Pedig közük nincs Jézus születéséhez vagy feltámadásához.

tommybravo 2010.07.28. 14:42:41

@Lefetyke: Igazad van, "lehetne". De nem lehet _mindenki_ érzékenységét figyelembe lenni, mert mindig lesz valaki, aki közli, hogy ez az ő érzékenységét sérti. Sajnálom, ma te vesztettél.

Lefetyke 2010.07.28. 14:43:50

@Maisie MacKenzie: Nem is Jézussal és a feltámadással reklámozzák őket.

gauche caviar 2010.07.28. 14:45:47

@Lefetyke: aha. tehát szerinted az a tolerancia, hogy ami téged esetleg zavar, azt más ne csinálja.
És azzal mi van ha esetleg valakit a te érzékenységed zavar? Akkor - a logika szerint - neked kellene 'nemcsinálni' azt, hogy zavar, tehát számára már nem is lenne ok amiért ne csinálná.
A tolerancia két oldalú dolog és egyáltalán nem arról szól, mint ahogy te értelmezni akarod (ami téged zavar azt más ne csinálja)

Lefetyke 2010.07.28. 14:50:23

@gauche caviar: rámutattál a tolerancia zsákutcájára.

De én ennyit mondtam: én nem lépek át egy bizonyos határt, bizonyos dolgokat nem figurázok ki vagy helyezek teljesen méltatlan környezetbe, mert tudom, hogy ez egyeseket sértene. Mint mondjuk egy kereszt a sztriptíz báron, egy Dávid csillag a vibrátorra nyomtatva, vagy a béke jel egy atombombán. És kb. ugyanezt várom el másoktól. Amiről tudjuk, hogy sokak számára többletjelentése van, azt tartsuk tiszteletben és hagyjuk békén. Ennyi.

Maisie MacKenzie 2010.07.28. 14:55:59

@Lefetyke:

Belőled már tök kiölték, hogy mit jelent a Karácsony és a Húsvét. :-(

(Ne gyere a pogány napfordulóval, vagy a tavasz ünneppel.)

Aug. 20 = Szent István nap, akkor minden akkori buli jogosan Szent István napi!

Walter Melone (törölt) 2010.07.28. 15:02:20

Szt. Istvánnak vajon tetszett volna egy vizes póló verseny?
Gyanítom igen.

Akkor pedig semmi baj nincs vele... :-)

Walter Melone (törölt) 2010.07.28. 15:07:47

@Lefetyke:

A tolerancia nem így működik.

A tolerancia úgy megy, h te elfogadod, h a hajógyári szigeten aznap vizes póló verseny van, ha nem akarsz nem mész oda.

Akik meg azt szeretik elfogadják, hogy délelőtt a belvárosban körmenet van. Ha nem akarnak, nem mennek oda.

Ez a tolerancia. Nem azzal kell foglalkozni, hogy mások mit ne csináljanak, hanem azzal, hogy én csinálhassam amit akarok.

insert random 2010.07.28. 15:14:03

@Lefetyke: Te tényleg sértve érzed magad, ha meglátod egy diszkó plakátját amin Szent István neve van? Magaddal tolsz ki, ha ennyire véresen komolyan veszel mindent, vannak ennél jóval felháborítóbb dolgok is a világban.

valójábannemberci 2010.07.28. 15:19:16

Bár pont ők nem lesznek ott, de mit csodálkozunk: index.hu/kultur/showbiz/djnyit090127/

krystian · http://detektorok.blog.hu/ 2010.07.28. 15:21:51

A Zíreknek van jó kis Szent Patrik napja.
Ők nem fogják vissa magukat :)
www.irishabroad.com/stpatrick/

robian 2010.07.28. 15:39:24

pintér belügyminiszter úr szólt volna kutyulijának, vizó laci bácsinak, hogy most már miénk a hatalom és lehet? nem hinném. szimplán egy elvetemült pr-os agyalta ki. és ha ginoéknak lehet május 1 a szeretet ünnepe, www.youtube.com/watch?v=q_vyC_Z80Bc , akkor miért ne verhetnének be a coro-sok félmarék bogyót államalapításra?

mizie 2010.07.28. 15:42:13

úúúú mekkora lenne ha a kurucinfo elkezdené hergelni az embereket és akkor 19-én este megnézhetnénk a fekete polós széljobberek vs fehér polos vállalkozók meccset. nem is tudom kinek szorítanék.

Maisie MacKenzie 2010.07.28. 15:43:56

@robian:

"akkor miért ne verhetnének be a coro-sok félmarék bogyót államalapításra?"

Veszélyes tüzijátékhoz! :-D

(Bár én csak javasolni tudom minden drogos gecinek, hogy mihamarabb adagolja túl magát)

mohaa 2010.07.28. 15:55:48

@Walter Melone:
Tökéletes leírás.
Az a szomorú, hogy ezt magyarázni kell és sokan még így sem fogják fel.

Balage01 2010.07.28. 15:57:26

mi van köcsög libsi , nem tetszik semmi sem????

visszakívánod a jó szadeszes buzikat, remélem kilopják mindenedet. :D

Csirke72 2010.07.28. 16:46:37

Az egész nagy ciki...

Egy valamire való igénye(nem rongyrázó) ember a francia riviérán tölti ilyenkor az idejét(van 1-2 yo szórakozó hely) és nem ilyen Coronita lófaszhelyen:(((

Sehol nem irják ezt a putrit:((((

Gyerekek nöjjetek már fel:(((
Ki megy egyálltalán Magyarországra bulizni???

torró 2010.07.28. 18:38:25

Isten áldja István királyt meg a vizes póló versenyt! Mert ha Ő annak idején nem csinált volna országot ebből a szerencsétlen népből/lehet hogy most már Ő is másképp tenne ha tudta volna hogy mivé leszünk/akkor most max a vizes pólóval kellene foglalkozni.Én meg lehet hogy egy gazdag tiroli gatyás lennék! És nem is tudnánk kik voltak azok a magjarok.Nem elírás!Hú mit lehetne ezen elmélkedni!

robian 2010.07.28. 20:29:24

írják, nőjetek, egyáltalán

kszabo 2010.07.30. 06:13:38

@Lefetyke: Mit tiszteljünk rajta? István király ezekre az elemekre hivatkozva verte agyon pogány őseimet, nagyapáék meg Doberdóban rohadták magukat nyomorékra ugyanezért.

Maisie MacKenzie 2010.07.30. 08:54:26

@kszabo:

Az agyonvert pogányoknak nem lettek utódaik!
Mi, akik ma élünk, a győztesek, túlélők, betelepülők leszármazottjai vagyunk.

Night Tibi 2010.08.03. 15:33:05

Ha körbenézünk a világban, nagyon sok példa van arra, hogy egy nemzeti ünnepet egy nagy bulival tesznek felejthetetlenné!
Szent Patrick napján vagy akár Halloween alkalmával is összegyűlik a nép, és együtt teszik emlékezetessé az ünnepet.

Igenis szükség van arra, hogy megemlékezzünk az értékeinkről, és a fiatalok számára is megélhetőve tegyük ezt a hagyományt! Hajrá, Magyarország!
süti beállítások módosítása