A Mandinernek adott interjújában meglehetősen karcos véleményt fogalmazott meg Horváth Csaba BKV-s elképzeléseiről Szanyi Tibor („Nem tudok Horváth Csaba jó híréről szebbet mondani, mint azt, hogy vállalhatatlan.”). Álláspontja azóta sem változott, így az érdeklődők Horváth Csaba üzenőfalán követhetik, ahogy Horváth tovább hirdeti a jó hírt, Szanyi pedig próbálja elmagyarázni neki, miért hülyeség az egész:
Szanyi Tibor A jegyzetekben lévő 26 kérdés/válasz után feltenném a 27-et.
Csaba! Ha a dugódíjjal egyre nagyobb mértékben sikerül majd távol tartani az autókat a város belső részétől, akkor honnan lesz a dugódíj-bevétel?
péntek, 22:35
Sziládi Valéria Na itt a róka fogta csuka tipikus esete!
péntek, 23:03
László Erdős Neked is szelektálni kéne a "jó" tanácsadók közt, mert a nemes gondolatokat így teszik gallyra
szombat, 6:20
Horváth Csaba Kedves Érdeklődők!
A 27. kérdésetekre a válasz egyszerű, de nem rövid.
Elöször is , hogy elérjük Rousseau " tökéletes világát" ,ahol mindenki a közösségre tekintettel éli mindennapjait nagyon sok ,tennivalónk van!!!
Ezért,ha már Ma meghoznánk a szükséges döntéseket, akkor is idő amíg a jelenlegi elviselhetetlen szintű forgalom és környezetszennyezés az elvárt mértékben csökkenne.
0-100 % között szinte korlátlan a változás mértéke, de ismerjük magunkat , az embert.... Motivációs eszközök tömegére van szükség a radikális , mindannyiunk érdekében történő változáshoz! Nevezzetek populistának , ha akartok , de akkor is felteszem újra és újra azt a kérdést, hogy van e bármi fontossabb gyerekeink , családunk egészségénél, jövőjénél???
szombat, 10:44
Horváth Csaba Tibor új 27. kérdésére, pedig a szakmai válasz az alábbi: A nemzetközi tapasztalatokat összegző és várható budapesti hatásokat modellező, a városháza számára a környezetvédelmi behajtási díjról szóló tanulmány szerint a zónarendszer nem szünteti meg az autósforgalmat, hanem azt mérsékeli. A modellezésben fel sem merül, hogy az összes autót a zónán kívül hagyják. A Hungária körgyűrűn belüli zónánál a tanulmány 50 milliárdos bevétellel számol úgy, hogy kalkulál a forgalom csökkenéssel, hehe jönne még a városhatárnál lévő zónahatár 30 milliárdos bevétele. Ebből futná a díjmentes közösségi közlekedésre, komfortjának javítására, új parkolókra és zöld parkok létesítésére
szombat, 11:05
Szanyi Tibor Értem. Tehát a kocsik egyik része leparkol a zónahatáron kívül, a másik része meg behajt és fizet. A fizetségből pedig a többiek ingyen közlekednek belül. Kiváltképp, ha budapestiek. A vidékieknek ezek szerint kvázi mindegy is lesz. Vagy dugódíj, vagy jegy. Arrafelé kacsingat ez az ötlet, hogy a budapesten kívüliek dugódíjából utazgassanak ingyen a budapestiek. Hmmm... És mi ebben a környezetvédelem?
Tudod, Csaba, pl. Rómában úgy van ez megoldva, hogy a történelmi belvárosból kitiltották a kocsikat, és kész. Lett is motorcsend, meg tök jó levegő.
szombat, 14:02
Iren Lipak https://www.youtube.com/watch?v=VlRlMi0H8Ps
szombat, 14:43
Horváth Csaba A behajtásidíj a forgalom visszaszoritására, szabályozására szolgál. A bevétel felhasználása pedig a közösségi közlekedés vonzerejének növelésére szolgálna. A zónahatárok tehát visszatartanak, a zónahatáron belüli közösségi közlekedés kényelme , minősége és a szolgáltatás olcsó ára akár díjmentessége mind mind azt a célt szolgálják, hogy lehetőleg a környezetszennyező egyéni gépjárműközlekedés helyett minél többen válasszuk a közösségi közlekedést. Abban egyetértünk , hogy a legnagyobb szennyezést okozókat ki kell tiltani a belvárosból,de ez is csak egy fontos része az egésznek. Várom a jó kiegészítő javaslatokat, mert ez egy komplex rendszer ezer és egy fontos kérdéssel... Ez a város , Budapest akkor lesz egészséges, barátságos , biztonságos, zöld és tiszta ,mindannyiunk minőségi életét biztosító otthonunk ha veszünk egy Nagy levegőt nekilátunk és megcsináljuk!!!!!!!!
szombat, 15:00
Horváth Csaba helyesírása mellett szellemi sziporkázása is igazán meggyőző, kedvenc mondatunk tőle: „0-100 % között szinte korlátlan a változás mértéke, de ismerjük magunkat , az embert....” Csoda-e, ha nagyon várjuk már a helyhatósági választások fővárosi kampányát?