Lendvai Ildikó kinyomtatta a kuruc.infót
2010. április 08. írta: TuRuL_2k2

Lendvai Ildikó kinyomtatta a kuruc.infót

  Tegnap még csak annak örülhettünk, hogy Lendvai Ildikó kuruc.infós alapokon nyugvó nemzetközi sajtótájékoztatót tart a jól sikerült Kubatov-beszédről, de a fene gondolta volna, hogy ez ilyen látványos lesz. A Népszabadság fotóján nagyon szépen látható, hogy Lendvai lelkiismeretesen kinyomtatta a kurucot, Kubatov-fejestől, Jobbik-reklámostól:

  Erről a cikkről van szó:

  Már nagyon várjuk azt az MSZP-s (nemzetközi) sajtótájékoztatót, amin el-elcsukló hangon, a sajtószabadságot féltve tiltakoznak majd a kuruc.info elhallgattatása ellen.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr171903671

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fidesz Exkluzív! 2010.04.10. 00:46:11

Az Egyenlítő TV birtokába került a Kubatov-féle adatbázis egy része - "Megszereztük a Fidesz adatbázisát, ilyet csak a Rákosi-rendszerben láthattak" - valamint a rendszer használati utasítása. Az OVB a Kubatov-felvételt hitelesnek fogadta el,...

Trackback: Beszéljen személyesen Ön is Kubatov Gáborral! 2010.04.09. 00:46:04

„…Tehát meg tudom mondani a városban, hogy kik azok a komcsik akik egyébként elmentek szavazni, és nem a Pávát és nem a Fideszt támogatták. Infrastruktúrában nagyon nagyon sokat fejlődtünk…” – Kubatov GáborMivel az Egyen...

Trackback: Nekünk Kubatov nem mondott semmi újat 2010.04.08. 20:17:43

Most min is kell csodálkozni? Kubatov elmondta, hogy a Fidesz listázza ki kicsoda és kit szeret vagy nem szeret?  Ugyan. Tessenek Esztergomba költözni néhány hónapra és nem is lesz ez olyan meglepő!  2009. szeptembere, a "Viktor seg...

Trackback: Amerikában Kubatov menő lenne 2010.04.08. 15:00:02

Egyesült államokbeli összekötőnk (értsd: besúgónk) érdekes összehasonlítással látott el minket a Kubatovgate kapcsán. A "világ csendőre" más ország, mint hazánk. A választási kampányban a lakosság sokkal nagyobb arányban vesz részt, mint itth...

Trackback: Meg tudom most mondani a városban, hogy kik azok a komcsik, akik egyébként elmentek szavazni, és nem a Pávát vagy nem a Fideszt 2010.04.08. 14:41:05

jó kis juhászok vagytok fityeszes fijjúkák! természetesen már megy a mosdás... pl a mandineren is beindult a blogmotor, jönnek a vicces kis csáó mszp filmek és minden más, h tereljünk. de ha ez tényleg igaz, akkor itt szar van a palacsintában! méghozzá...

Trackback: A nagy leleplezés: Honnan az LMP? 2010.04.08. 10:31:08

Szemelvény a kuruc.info leleplező cikkéből:Az LMP átveri és megtéveszti az embereketMég nem is tárgyaltuk az LMP zavaros pénzügyeit bővebben, sem a hirtelen jött sikerét és hátszelét, de máris látható, hogy az LMP bizony nem az, aminek elsőre látszik...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoli29 2010.04.08. 10:44:09

Voltak már ennek előjelei. Az atv.hu korábban is hivatkozott a kuruc.info-ra, és a Népszava Online is linkelte már be a Jobbik honlapját, ha éppen az tűnt kifizetődőnek.
Idő kérdése volt, mikor fog az MSZP elnöke kuruc-cikk alapján sajtótájékoztatót tartani.

Bladecatcher 2010.04.08. 10:45:38

Hát az utóbbi idők ballib sajtós jobbikpátyolgatása után eljött az ideje ennek is.

Sokszor, sokan leírták (leírtuk) már, de nem lehet elégszer: összeér, ami összetartozik.

ati27 2010.04.08. 10:53:22

Húúú Ez kemény! Na ez ám a baki. Az hogy egy ctrl-c és ctrl-v re lusták legyenek.. Mármint csak a szövegre.. Na ez a vérciki!

lorantka_a_gall 2010.04.08. 10:56:13

De fogok röhögni a jobbikosokon, amikor a Vona lepacsizik és együtt szavaz a Lendvaival meg a Gyurcsánnyal. :D

ÁkiBáki (törölt) 2010.04.08. 10:59:35

...és népünk nagy vezére Sztálin elvtárs felolvasta a Mein Kampf-ból a Kommunista Kiáltványt.

Háááát ez vicc, komolyan mondom, mindent überel.
Lendvai ezzel a papírral a kezében.

Johnny336 2010.04.08. 10:59:45

@lorantka_a_gall: azért annál csak több esze van Vonának.
Gyurcsányból még kinézném, hogy összeáll a a Jobbikkal, csak azért, hogy lenyomják a Fideszt a választásokon - aztán ártatlan pofával előadná, hogy ő soha nem is nácizott senkit és semmit :D

Keltafan 2010.04.08. 11:00:45

@lorantka_a_gall: Mondjuk most a Jobbik nem játszik, mert ez az ő bulijuk, amit az MSZP szeretne jó pénzre váltani.
Gáááááááááz!

lorantka_a_gall 2010.04.08. 11:01:52

@Johnny336: hát ha a Fidesz benyújt egy törvényt, akkor két lehetősége lesz a Jobbiknak, vagy megszavazza a "zsideszes" javaslatot, vagy ellene szavaz az mszp-vel. Muhaha. :D

lorantka_a_gall 2010.04.08. 11:02:46

@Keltafan: Ja, ezt szépen az mszp alá tolták, ugyanis _kizárólag_ az mszp profitálhat az ügyből. Köszönjük, Jobbik!

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.04.08. 11:02:49

@lorantka_a_gall:
Márpedig sok esetben kénytelenek lesznek együtt szavazni a szocikkal, ha nem támogatnak valami fideszes előterjesztést. Aztán lehet majd jobbikemeszpézni...

Walter Melone (törölt) 2010.04.08. 11:02:56

Ügyes kis próbálkozások ezek a terelésre, kedves pártkatonák. :-D

Keltafan 2010.04.08. 11:03:07

@lorantka_a_gall: vagy kinyomtatja a Kuruc.info-s módosító javaslatot és azt terjeszti be... :-)

(Na jó, nem!)

Keltafan 2010.04.08. 11:04:03

@lorantka_a_gall: Szerintem meg betolhatja a parlamentbe az LMP-t is, ami nem olyan jó az MSZP-nek, sem a Jobbiknak, mert mindkettőtől mandátumokat vesz el a kompenzációs listán.

freehckr 2010.04.08. 11:04:08

Nem értitek, ennek "sajtótörténelmi" jelentősége van: az MSZP legitimálta a kuruc.info-t. :)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.04.08. 11:13:26

Budai Berni is kapott egy Jobbik „Radikális változás” programot, tessék csak megnézni a vidijót:
barikad.hu/node/50680

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.04.08. 11:15:00

Ebben szvsz annyi a ciki, hogy közben a vonatkozó kérdésre aszonta ez a hülyepicsa, hogy netszerteterjed, meg mittuggyaő honnan van. Mondjuk ez sem meglepő, mármint hogy hazudik ez a némber, mint a vízfolyás. Az mondjuk új elem, hogy _ennyire_ hülye.

Ettől még, bárhol is jöjjön le valami, ha igaz, akkor lehet rá hivatkozni.

És ha igaz, ami lejött, az elég aggasztó, akkor is, ha nem okvetlenül barnaeső-odaademokrácia konnotációjában tárgyalandó.

Bladecatcher 2010.04.08. 11:18:53

@freehckr: ha nagy garral egyenlőségjelet teszek az MSZP és az atv közé, akkor be kell lássuk, hogy ez a legitimáció már megtörtént. ha jól emlékszem épp turul írt erről anno itt.

Ez a mostani már nem legitimáció, hanem annál sokkal több.

ladislaus 2010.04.08. 11:19:12

valtoznak az idok, valtoznak az izlesek. Bar ez a botoxbabu eleg ronda tovabbra is.
ki sunazná? :)

JokerZ 2010.04.08. 11:20:38

@TuRuL_2k2: nem egyetértve Walter Melone-nal (nem vagytok pártkatonák, ez biztos), azért figyelemre méltó, ahogy sikerült egy teljesen jelentéktelen "csáó MSZP"-s videó mögé bújtatni a lényeget.

Persze örülök, hogy ez azért nálatok is kicsapta a biztosítékot. Kicsit azért félek, hogy ez a videó pont azt bizonyítja, hogy a Fidesz meghatározó háttéremberei, szervezői semmiben sem különböznek Puch Lászlóéktól.

Talán egy valamiben: Puchot csak a pénz ellopása érdekli, nagyüzemben, Kubatovot viszont az adatgyűjtés is, hatványozottan. Ne lepődjetek meg, ha rohadt sok ember lakna inkább egy korrupt, mint egy gátlástalanul törtető és primitív csapat által "felügyelt" országban. Meglátjuk, hogy mi lesz az ügy folytatása (nyilván semmi).

Ami ennél nagyobb tragédia, hogy alternatívaként marad az MSZP (nem), az MDF (nem) és az LMP (most az egyszer, esélyt adva).

cutcopy 2010.04.08. 11:21:55

Furcsa egy öszvér született a választások finisében - Kurucékat felháborítja a komcsizás, cserébe Ildikó kinyomtatja és talán még be is kertezteti a pártszékházban a kuruc cikket..!

Várkonyi 2010.04.08. 11:22:37

Mit nyomtatott ki?

Ezt:

Régen csináltunk egy ilyen kampányt, hogy egy sötétben, az erdőben, belőttünk egy sörétes puskával, és reggel világosra összeszedtük a vadakat. Nem tudtuk hol vannak a választóink. Csináltunk egy nagy kampányt és aztán utána elment aki elment. A pécsi választásoknál mind a 36500 embert személyesen ismertük. Tehát aki ott volt, azt mindegyiket személyesen ismertük. Mindegyikről tudtuk hogy hívják, hogy hány esztendős, hogy milyen erős támogatók, mi a telefonszáma, mi a mobilszáma, mi az e-mail címe.
A... és ezt szerintem nem is lehet másképp csinálni. Tehát a pécsi kampányban fele ennyi anyagunk van kint az utcán de csak ezt a munkát elvégezzük, akkor is megnyertük volna a választást. Mi a legnyugodtabban ültünk ott a Bánffy Erikkel, Bánffy Erik azt monda: Gábor, 38000 szavazatom lesz. 36500 lett. Tehát 1500, most nem tom százalékos arányban nagyon kicsi az eltérés, tehát pontosan meg tudtuk mondani, hogy hányan mentek el szavazni. A 38000 emberből 22000 emberhez tudtunk telefonszámot. Tehát ez azt jelenti, hogy mondjuk automata hívásokkal 22,000 embert eltudunk érni 2 órán belül. Bármi történik a kampányban. Ha Páva Zsoltról azt mondják egyébként, hogy ő egy gyerekgyilkos volt. A kampány utolsó napja róla szólt, akkor te a szavazóbázisodnak 2/3át el tudod érni és azt gondolom, hogy Páva Zsolt a legtisztességesebb ember. Hazugságokat állítanak róla.
Nagyon gyors kommunikációt tesz lehetővé. Ráadásul ismertünk minden 15000 olyan embert a városban - ennyi szavazatot kaptak a többiek -, akik Páva Zsoltot elutasították. Tehát - azt állítom, hogy név szerint ismerünk olyan embert, aki elment szavazni és nem Páva Zsoltra szavazott. Tehát név szerint ismertünk 15000 olyan embert. Tehát meg tudom mondani a városban, hogy kik azok a komcsik akik egyébként elmentek szavazni, és nem a Pávát és nem a Fideszt támogatták.
Infrastruktúrába nagyon nagyon sokat fejlődtünk. Ugye áttértünk egy ilyen, végre olyan közegbe most meséltem el a küzdelmeimet aki megérti, áttértünk egy ilyen online adatbázis kezelési módra. Ugye, mikor ezt az elnökség elé kiterjesztettem, akkor Orbán Viktor nem igazán ért a számítástechnikához - most már sokat léptünk előre, mert például SMS-t tud fogadni küldeni, és tudja mi a Fax és az Email közti különbség, kis túlzással, de nem is ez a dolga, de mindegy.

Várkonyi 2010.04.08. 11:23:11

- Igen?
- ???
- Nincs, nincs. Azért mondom, hogy... ehhez kevésbé ért.
Mikor áttértünk erre, akkor elvittem az elnökség elé, hogy nekünk van egy online adatbázis kezelési módunk, és ez sokkal biztonságosabb, mint egyébként az offline.. Jó jó, dehát a Pentagon rendszerét is feltörték már. És a kommunisták is ránk vannak állva. Ezt... ? Hiába mondtam egyébként, hogy komputer- adatbázisok voltak táblázatokba. Emailen küldtük ugyan azt, komputereken hagyjuk, és elhagyjuk a laptopokat. Lemezekre rögzítjük, és elhagyjuk a lemezt. Pendriveokra rakjuk, meg ezerfelé, és.. gyakorlatilag ugyan úgy szétporlad és ugyanolyan veszélyes. Akkor megértették, hogy csináltunk egy nagyon biztonságos adatbázis kezelő rendszert.A rendszer úgy működik, hogy én látom ki mikor lépett be, mennyi adata van, mennyit módosított rajta, hány telefonszáma, hány email címe van. Ha belépett dolgozott e benne, vagy csak egyébként beka... tehát tudom kontrollálni ezt a dolgot, tehát ezt a fajta adatbázis kezelési módszer tudom mérni.

Várkonyi 2010.04.08. 11:25:19

Szerintetek Kubatovon kívül még hányan vannak ilyen lesajnáló véleménnyel Viktor-Viktorról?

Bladecatcher 2010.04.08. 11:25:39

megjegyzem a népszava(online) eddig úgy volt képes publit, andrassew blogbejegyzést, és egészoldalas összeállítást csinálni a sztoriról, hogy szó nincs benne a kuruc-ról. :-D

Azért a nemcsak kubatovi értelemben vett komcsi törzsgárdának egy szívlapáttal való pofánb@szása lenne, ha a népszavában kurucos hírről olvashat. Esetleg elgondolkoznak, abból meg bármi lehet.

Steve the Great 2010.04.08. 11:30:00

@Bladecatcher: A Hírtv-ben meg annyit mondtak be a beszédből, hogy Kubatov listát vezet a _saját_ szavazóikról, ami nyilván a kevésbé gázos rész a mondókájából.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.04.08. 11:30:19

@Zlatan:
A Csáó, MSZP-ről írtam éppen a posztot, amikor jött kubatovos is, ezért került egybe a kettő.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.08. 11:32:40

Antifasizm FAIL!

(Egyébként ha a jobbik rögtön kirúgta az emberét a helótageci miatt, a Fidesz miért nem tudja kirúgni Kubatovot, egy nyilvánvalóan felfújt, de mégiscsak "ügy" miatt?)

hiba 2010.04.08. 11:33:58

Erre a Kubatovra mondták, hogy egy szervező zseni? Bazmeg. A felvételen lehet hallani, hogy messze nem zártkörű a rendezvény, tömeges röhögés van a háttérben. Ez meg azok után, hogy a FIDESZ "2006-os MSZP választási csalás" alapkoncepciója az illegális szavazói adatbázis volt leáll arcoskodni, hogy Ő még a komcsikat is ismeri. Jajj de szomorú.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.04.08. 11:34:50

@Steve the Great: Ehhehe, én is ezt hittem először, aztán mégegyszer meghallgattam a felvételt. :>

Bladecatcher 2010.04.08. 11:35:40

@Steve the Great: Igen, így van. A forrás - a kuruc.info - elhangzott?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.04.08. 11:35:44

Furcsa, hogy a Lendvai kezében tartott papíron a hírdetés és a cikk egy kicsit máshogyan van tördelve, mint a kurucon. Az eltérés nem nagy, egy-két centire jobbra csúszott a hirdetés. A fejléc viszont hiányzik.

Mintha nem a kurucról lenne leszedve, hanem egy pdf.-ből vagy world-ből, (vagy bármilyen formátumból) nyomtatták volna. lehet, hogy csak átküldték "a szerkesztőségből"?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.04.08. 11:35:49

kaptam erre egy kurva jó kommentet a facsén:
kb.:
>talán a szocik is kimennek a hídra szavazatújraszámolásért üvöültve...
Elképzelni is szörnyű ha majd a szocik radikalizálódnak!<
:DDD

ucsacsu 2010.04.08. 11:36:14

tudja kezelni a nyomtatót,kizárt nem hiszem el

Walter Melone (törölt) 2010.04.08. 11:36:28

@TuRuL_2k2:

Elhiszem, de lássuk be, csak te akartál egybemosni két egyébként nem összeillő dolgot.
Nekem ez "nem jött át".

Nem baj a pártszimpátia, a baj az, ha ezt mindenáron leplezni akarod...

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.04.08. 11:41:15

@gloire:
Tényleg, igazad van. Valószínűleg nem is a kuruc.info nyomtatható változatát használták, hanem kimásolták a cikket szövegszerkesztőbe. Nem is lett volna bukta, ha nem másolják át Jobbik-hirdetést is, ez a fajta ráadásul csak a Kurucon van, a Barikádon nincs.

Steve the Great 2010.04.08. 11:45:37

@Bladecatcher: Igen, úgy rémlik, hogy azt mondták a 10 órai híradóban, hogy a "szélsőjobboldali kuruc.info-n közzétett videó alapján..."

cutcopy 2010.04.08. 11:46:46

@Várkonyi: "Ráadásul ismertünk minden 15000 olyan embert a városban - ennyi szavazatot kaptak a többiek -, akik Páva Zsoltot elutasították"

Na itt a lényeg. Tehát ebben a kampányos felmérőben vagy miről van szó - érdekes módon lefelejtették a felvételről a módszert amiről valójában beszél - 15 ezren a nevüket adva nem Pávát támogatták..!
Mi a törvénytelen és hol a gond?

Arivistus 2010.04.08. 11:50:32

Lendvai egy igazi hithű antifa.:)

Ő csak meg akarta ismerni az ELLENSÉGET.:) Sikerült, nem? És közben még klassz cikkeket is talált Kubatovról...

ÁkiBáki (törölt) 2010.04.08. 11:53:50

@Arivistus: Mondtam én mindig, hogy ezek rasszisták és antiszemiták. Kurucinfo-t olvasgatnak munkaidő alatt.
Most kibújt a szög a zsákból:-)

Steve the Great 2010.04.08. 11:57:01

@cutcopy: Ha valóban volt ilyen felmérés, akkor nincs különösebb gond. (Itt is leírom, hogy szerintem normális választópolgár nem adja ki nem a saját pártjának az adatait.) Ezért is jó lett volna, ha nem ilyen egyenlítő tv-s vágott stílusban adják közre a felvételt.

Hungryhorse 2010.04.08. 12:01:39

Mivel a jobbik képtelen a médabojkottot áttörni, a legjobb ami most történhetett az, hogy a maszop rendőri üggyé emeli.

Remélem buktor leendő kormánypártjának ez lesz az első büntetőügye, amibe a fél pártadminisztrációt belerántják.

Hja kérem, ha valaki kinyitja a pofonládát, az ne csodálkozzon.
Most majd bayerzsolt is megírhatja, amit eddig nem engedték, hogy megírjon!

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2010.04.08. 12:02:22

nagyon rossz reggelem volt. ha két dolgot kellene mondanom, amit tényleg nagyon utálok a magyar politikában, valszeg Lendvai és a kurucerek jutnának elsőre eszembe. erre így, egyszerre kell őket látnom...ez tényleg borzalmas!

zoli29 2010.04.08. 12:04:34

@Várkonyi:

Szerintem félreérted a helyzetet. Orbán köztudottan önkritikus számítógépes (stb.) ismereteit illetően, és ezt nem is rejti véka alá. Egészen biztos, hogy nem veszi rossz néven Kubatov poénkodását, mert tudja, hogy nem a háta mögötti alattomos támadásról van szó.

Gandalf Garaboncias 2010.04.08. 12:08:00

Már korábban is írtam a mandineren kommentben, hogy az ATV rendszeresen járta az országot a Jobbikkal és első kézből tudósított Szegedi Csanád bugyuta elszólalásairól. A kuruc.info látogatottsági rekordjai sem csak jobbikos szavazóktól származnak, a teljes politikai palettáról odafigyelnek rá, nem beszélve az újságírókról.
Szóval kiknek is a felelőssége még, hogy ekkora médiafigyelmet kap a Jobbik? (Igen, a negatív reklám is reklám.)

vizipipa 2010.04.08. 12:10:41

A közrend és a közbiztonság alapja: senki sem állhat a törvények fölött. A magyar emberek elveszítették bizalmukat saját államukban, saját kormányukban, mert úgy érzik, vannak, akik következmények nélkül, a törvényeken felül vagy a törvényeken kívül helyezhetik magukat.

A Fidesz programból idéztem, 52. old (a pdf-ben), 2.2 pont.

szpal 2010.04.08. 12:12:19

megint nem a lényegről beszélünk.

zoli29 2010.04.08. 12:20:42

@szpal:

Megmosolyogtató a lelkesedésed, de az Index természetesen nem állt senki mellé az ügyben. Az Index főszerkesztője szerint pl. "A Kubatov-ügy faszság", ennek ellenére nem lehet azt mondani, hogy az Index a Fidesz mellé állt volna.
mandiner.hu/cikk/a_kubatov-ugy_faszsag

f.m.j. 2010.04.08. 12:22:21

Van azért ennek valamiféle bája, nem? Lendvai a kurucra hivatkozik, onnan kinyomtatott cikkel a kezében sopánkodik, és bizonyít.
Szerintem mindenki jól jár, sőt az mszp jön a kurucnak eggyel :)
és tényleg összenő, ami összetartozik :):):)
ill. nincs máj, csak szar (ti. nincs minek szétválnia:))

cutcopy 2010.04.08. 12:23:11

@Steve the Great: Az adatvédelmi biztos mától vizsgálatot indított, de nem a Fidesz hanem az összes párt nyilvántartásainak felmérésére.. Érdekes lenne ha visszasülne a dolog - a la UD Zrt - a feladókhoz és a Jobbiknál és az MSZP-nél találnának törvénytelenségeket..

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.04.08. 12:24:14

Lendvai Ildikó, az MSZMP KB Kulturális Alosztályának egykori vezetője, Aczél és Knopp munkatársa adatvédelmi aggályokat fogalmaz meg a polgári jobboldal pártjával szemben, a kurucinfo adatai alapján. Milyen szép ez így.

kispufi 2010.04.08. 12:36:17

Te vagy a legény, Tyukodi elvtárs...

cutcopy 2010.04.08. 12:51:56

Borzalom megtudni, hogy Lendvai Ildikó ugyanazt a kurucinfót nézi a szemeivel, fogja kezeivel amit Budaházy és Toroczkai is néznek a szemeikkel fogják kezeikkel.. Ezek után már rá sem merek nézni Ildikóra mert én is elkapom ezt a barna fertőt..!

caralho voador 2010.04.08. 12:55:44

@TaTa86.: nyilván szükség van a szakértelmére a kiváló pártigazgató úrnak. Ami nyilvánvalóan kimagasló, hisz a fószer eredeti szakmája autószerelő. Ennyit a Fidesz személyzeti politikájáról.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.08. 13:58:50

@TuRuL_2k2:

"A Csáó, MSZP-ről írtam éppen a posztot, amikor jött kubatovos is, ezért került egybe a kettő."

én abszolút nem értem, miért kellett egy ilyen jelentős videó mellé betenni ezt a tök érdektelen hamisítványt.

utólag sajnálom, miért nem éppen egy sas kabaré videójáról írtatok, amikor kiszivárgott az őszödi cucc, az is fasza lett volna egy postban

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.08. 14:00:30

@caralho voador:

egy autószerelő tehát ab ovo ostoba?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.04.08. 14:45:04

ha drazsé most be akarná tiltani, ildikó sk csavarná le a tökét.

cenzor asszony vajon a jobbikba igazol legközelebb?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.04.08. 14:46:36

apropó! ami a szociknak nem ment, majd elintézi a fidesz; bezáratja (valahogy ellehetetleníti) a kurucot.

beszarás lesz! fidesz rulez!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.08. 14:59:41

Ez is azt bizonyítja, hogy az MSZP és a Jobbik együttműködik a Vezénylőtábornokúr ellen!
:-)

[Brn] · http://46os.blog.hu 2010.04.08. 15:18:20

Lerohad a pofám, basszus.
Tényleg ott van kinyomtatva.

Valaki kérdezze már meg L.I.-t meg a többit, hogy:

Nem ez az az oldal, amely
"Gyurcsány megölése amúgy jogos volna"
kuruc.info/r/1/9264/
címmel publikált cikket?

Nem ez az az oldal, amely "Lendvai visít, a balta hasít"-kaliberű szilveszteri rigmusokat közölt a humor-rovatban?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.04.08. 15:21:33

a legtutibb az egészben, hogy a kuruc lépett elő "A" HÍRFORRÁSSÁ!

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.04.08. 15:29:01

@kerub [BB]: Tegyük hozzá, amit Kieran Hayes idézett be a kommentfolyamon:
kuruc.info/r/52/57898/
Kubatov Gábor mobilszáma a jogszerű adatkezelés jegyében. .)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.08. 16:21:26

@vero:

semmi esélyt nem látok rá, és ennek örülök

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.04.08. 16:39:00

@mavo: meglátjuk. nem drazsés módszerekkel. a helyedben nem tenném fel rá az aranyórámat.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.08. 17:55:16

Áh, politika... ha a kuruc szemetesből lehet hasznos kampányanyagot guberálni, hirtelen mégse büdös. Cö-cö. Nem működik túl következetesen ez a sokat követelt nátzikok karaténba zárása dolog.

WonderCsabo 2010.04.08. 20:36:27

A kuruc se volt felháborodva, hogy Lendvai "beszennyezte" kezével a lapukat. Össze tudnak fogni ezek, ha akarnak. Sőt lehet, hogy nagyon is akarnak.

Bougheau Tschichka 2010.04.08. 21:12:25

Lendvaira káros hatású lehet a botox kezelés, hiszen most már lájkolja a kurucinfot - pedig eddig szaporán sürgette a betiltását, több ország segítségéért kiáltva :DD

Ez a Tomcat(?) is hogy megváltozott a sittelése óta
Már fel sem háborodik, ha a Szent lap az ellenség kezébe kerül

Blogger Géza 2010.04.08. 21:44:14

@Elpet: No igen, lehet sejtette, hogy az ő 2002 óta épített Ron Werber - féle adatbázisuk is téma lehet még :D

vastagbor.blog.hu/2010/04/08/popec_szoci_adatbazis

Éhesló 2010.04.08. 22:12:12

Szájkaratés buktor nem zárat be senkit.
Az ő embereit záratják be.
A mutyiévek elteltével az új ellenzék a börtönéveket hozza el sok sok politikusbűnözőnek...:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.09. 10:43:56

@lorantka_a_gall: azt vona nem éli túl.

a táboruk nem kötögető öreghölgyekből áll

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.04.09. 11:12:58

@tesz-vesz:
És mégis, hogyan fogja megoldani, hogy ne szavazzon együtt Gyurcsányékkal?
Pl.: A Fidesz beterjeszt valamit, amire a frakciója igennel szavaz. Az MSZP nemmel, vagy tartózkodik. Akkor a Jobbik tartózkodni fog, ha az MSZP nemmel szavaz, vagy nemmel szavaz, ha a szocialisták tartózkodnak?

LakatosWinnetou 2010.04.09. 15:01:29

@TuRuL_2k2:
Kérdés: ha - tegyük fel - a Fidesznek meg lesz a 2/3-ad, akkor a többi minek lesz ott? Lesz bármibe bármelyiküknek is beleszólása? Lesz BÁRKINEK aztán beleszólása? 8 évig a Fidesz egyszerű ellenzékben volt, és nem is nagyszámú hátrányban. Mégsem rúgott labdába. Nem volt senki, akivel együtt szavazhatott volna?

marós 2010.04.09. 16:16:25

A szocik álarca lehullott, egy húron pendülnek a kuruc.infóval. Egymásnak adják a magas labdákat. Sokan és régóta mondják, hogy a jobbik az mszp-nek köszönheti létét, és szárnyaló sikerét. Megtalálta a zsák a foltját.

ravaddisz 2010.04.10. 02:34:29

szerintem ezesetben igenis nyugodtan el lehet tekinteni a hírforrástól.. most azért mert a náci elmebetegek kezébe hamarabb jutott a hangfelvétel, attól az még az ami..

rambolina 2010.04.29. 21:28:06

Véletlenül kinyomtattam a kádári agit-prop. előadót, s rájöttem, hogy megegyezik a fröcsögős szájú komcsi ildivel. Ő beszél demokráciáról, s félt?
Ne csodálkozzon, sem az LMP, sem a JOBBIK megjelenésén.
Azért félnek a magyar nemzet szolgálatától, mert hogy hangozna, hogy MAGYAR NEMZETI SZOCIALISTA PÁRT?
Amióta léteznek komcsik, mindig a nemzet ellen tettek!!
süti beállítások módosítása