Ő a király - percről percre
2010. március 19. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Ő a király - percről percre

 

   Ahogy már jeleztük, alaposan felkészültünk a délután 4-kor kezdődő Magyar Demokratikus Charta-összejövetelre, ahol rutinos felszívó emberek után maga Gyurcsány Ferenc fog gondoskodni a jó hangulatról. Hazaloptuk a munkahelyekről a laptopot, feltöltöttük az elemeket, és Naményi kollegát megkértük, hogy azúttal ne hozzon magával műfaszt.

   A helyszínválasztás sokatmondó: azeseményt eredetileg a XIII. kerületi Láng sportcsarnokba hirdették meg, de aztán - a nagy érdeklődésre hivatkozva - áttették a Syma csarnokba. Ez pedig ugyanaz a hely, ahol néhány hete az MSZP tartotta kampánynyitóját, Mesterházy legendás táncával és egy afroszocialistával mint élő háttérrel. Az üzenet kétféleképpen lehet dekódolni: vagy a Syma csarnok üzemeltetői tövig benne vannak a szocik seggében, és ingyen adják nekik a termet, vagy pedig Mesterházyba akar jó alaposan belerúgni Gyurcsány.

   Az alapkérdés ugye az, hogy Gyurcsány önjáróvá válva magasról szarik saját pártjára és annak kampánystratégiájára, vagy pedig minden gondosan egyeztetve van azokkal, akik az MSZP-n belül igazán számítanak. Mindkét verzió mellett szólnak érvek, de egy biztos: Gyurcsány Ferenc imádja a hatalmat, és repetát is kér belőle.

   Mi mindenesetre hamarosan elindulunk, és Lelky Lolával meg Naményivel együtt igyekszünk megmerítkezni egy igazán nagyszerű ember aurájában. Ha a rendezők beengedik technikai apparátusunkat, az Őrezred nem árnyékolja le a mobilnetet és a blog.hu adminja is úgy akarja, percről percre adjuk tovább az áldást. Előre is elnézést az elütésekért, nem lesz időnk ellenőrizni, amit leírtunk. 

***

15:45 Hű, a betyárhétszázát, megérkeztünk a Syma csarnok bejáratához. Úgy érezzük magunkat, mint amikor általános iskolás korunkban karácsony előtt kirendeltek minket a XV. Kerületi 4. Számú Nyugdíjasotthonba, hogy szerezzünk vidám perceket az ott letétbe helyezett, aztán ott felejtett szépkorúaknak. Ezúttal viszont nem kell elénekelnünk a néniknek sem a Hull a pelyhest, se a Kiskarácsony, nagykarácsonyt, ami jelentős előrelépést jelent a 25 évvel ezelőtti állapotokhoz képest.

15:48 Mégsem SYMA: Körcsarnok. A nagy érdeklődésre tekintettel? Mintha a Köztársaság ellenségeit láttuk volna kiállítási pavilonokat építeni a SYMÁban.

15:50 Király, király, a pókkirály, énekelgetjük magunkban, mert ránk is ragadt valami a nyugdíjas rajongók izgalmából.

15:52 Hoppá, a bejáratnál felfedeztünk egy fiatal, munkaképes korban lévő hölgyet is. De aztán kiderült, hogy újságíró. A pár héttel ezelőtti MSZP-kampánynyitóhoz képest újdonság, hogy ezúttal nem rendeznek kutyakiállítást a szomszédos rendezvénycsarnokban, így a sorban állókat nem ugatják meg a ketrecekből az errefelé szállított pitbullok. 

15:53 De hol van Miss Sün?

15:59 A rendezők közölték, hogy a rajongók elfoglalták a sajtó helyét, így a közönség sűrűjéből kell tudósítani.

16:03 A Vastagbőrről elloptuk a virgós sztrímet:

 

16:13 Sikerült bejutnunk a Körcsarnokba, sej-haj, ez bizony sokkal kisebb, mint a Syma.

16:14 Megpróbáltunk elkülönülni a rajongóktól, de ők mindent elfoglaltak, a sajtókakasülőt is. És meleg gőzt lehellnek és izzadnak, elképesztő meleg van, rossz lesz látni, amikor a hívek elkezdenek elájulgatni.  

16:16 Az első szónok, Vitányi Iván beszél. Vitányi nekünk nagy talány: amióta az eszünket tudjuk, ő mindig is az MKP, a KMP, az MDP, az MSZP és az MSZP nagy öregje volt.  Ezek szerint egyrészt Vitányi sosem volt fiatal. Másrészt pedig úgy volt benne mindig  az aktuális komcsi seggben, hogy közben a közvélemény szemében sikerült némileg megőriznie higgadt értelmiségi imázsát. Talán az állandó semmitmondása teszi, most is történelmi távlatba helyezve szidja a jobboldalt.

 16:18 Iván bácsi egy hirtelen fordulattal közvetlen párhuzamot vont a saját 1944. március 19-i emlékei (épp néptáncpróbára igyekezett), illetve a közelgő jobboldali hatalomátvétel között.

16:20 A szónok felmondja a leckét: MSZP = reformok, demokrácia, szabadság stb.

16:23 Lelky Lola tudósítása szerint több száz fan kinnrekedt, ők hamarosan megostromolják az épületet. Amúgy hatalmas a biztonsági készülődés, a környék tele rendőrre, kormányőrrel és titkosrendőrrel.

16:24 Vitányi vicces módon az "Itt az idő" szlogenre fűzi fel beszédét, most éppen azt mondta, hogy itt az idő, hogy ne térjünk vissza a király nélküli királysághoz.

 16:25 A szónoklat előtt bevonuló Gyurcsány Ferencet hatalmas vastaps és ütemes "Húzzunk bele!" skandálás fogadta.

16:26 A porondon újabb nagy szórakoztató, Bauer Tamás. Reméljük, nem kap le minket a tíz körmünkről, muhaha. 

 16:28 Bauer belecsap a körömpörköltbe levesbe: a jobboldal arra készül, hogy visszatérjünk a 80 évvel ezelőtti múltba. A néven nem nevezett Fidesz ("olyan párt, amely nem mondja meg nyíltan, hogy mire készül") nem demokratikus párt.

 16:30 Bauer nem másnak, mint Molnár Lajos volt egészségügyi miniszternek a könyvét reklámozza egy érdekes sztorival, aminek az a lényege, hogy a Fidesz gyáva volt, ezzel szemben "volt egy bátor miniszterelnök", aki nem volt gyáva. A bátor miniszterelnök szókapcsolat elhangzása után kitör a vastaps.

 16:33 Bauer egy picit Bajnait is dicséri (ő is bátor volt), ő is tapsot kap.

16:35 Bauer átadja a szót egy bátor embernek, vastaps.

16:36 Beszéde elején Gy.F. a Chartát dicséri, és közli: "szeretem magyarországot, szeretem tétovaságát, küzdelémeit, büszke vagyok sikereire stb." Cigizni sehol sem lehet, ami parasztság. Horn Gyula biztos odacsapna a rendezőknek, ha itt lenne.

16:37 Gyurcsány önmaga szerint szenvedélyes, és időnként vannak cifra mondatai, de ő büszke e cifraságok mögött lévő kontent őszinteségére és erejére.

16:38 Fletó nincs formában. Most valami összekuszálódott szálakról beszél, de egy csúnya szót se mondott még, és a csúcspont, az Orbán-gyalázás is odébb van. 

16:41 A szépkorúak egyre jobban izzadnak. Bassza meg, ha valaki túl van hetvenen, miért képtelen a dezodor használatára?

16:42 Cipolla elkezdi "őszinte és egyenes" értékelését a 2002 óta eltelt időszakról. VIGYÁZAT, HAZUDIK! - gyullad fel egy piros lámpa az emelvény felett, legalábbis mi innen  fentről így látjuk.

16:45  Apa, kezdődik! Az 1998-2002 közötti időszak a téma, a kulcsszó: háromhetente. Szőlőhegyekről még nem esett szó.

16:48 Naményi elvtárs jelentkezik, Kálmánék elmentek szarni és cigizni. Fletó nem lett izgalmasabb. 

16:51 A "szociális igazságtétel" a téma, melyet "metsző realitások" szakítanak félbe. A nyuggerek a karzaton egymást legyezgetik, a fejek le-lecsuklanak.

16:55 Klára asszony átszellemülten csodálja hites urát. A nyugdíjak többet érnek, a kulcsszó megteszi hatását, taps.

16:57 Jobban élünk, mint 8 éve. Most jön a neheze, meg kéne magyarázni, hogy miért is. Mindjárt kezdődik az autópályázás.

16:58 Bingó.

17:00 Több az autó, több az építkezés. Valamiért ez vastapsot ér.

17:02 Itt megint Kálmánék. Szarni nem sikerült, viszont még az épület előtt is hallottuk, ahogy a szónok "káprázatosan csodálatos" vagy "csodálatosan káprázatos" építménynek nevezte a kőröshegyi völgyhidat. A "Strabag" nevet nem említette.

17:04 Ahogy várható volt, Fero elkezd bemelegedni. Most a "sírós hang" stádiumban van, felnőtt polgárokról, haladásról, modernizációról meg ilyesmiről beszél. Hamarosan jön a szenvedélyes-dühös hangnem, az az ő igazi eleme.

17:05 Hogy ne legyen balhé, a szervezők a bejárat elé székeket tettek, de a rajongók így is elég ingerültek, és igyekeznek beszivárogni a sajtóbejáraton.

 17:07 Fletó a nemzeti reformprogramon belül a remek felsőoktatási reformról beszél, ami Tóniból, mint a Falleológiai Tanszék oktatójából nagyon komoly rohamot vált ki. És most visszaadjuk a szót Naményinak, mert Feri magáról kezd beszélni, ami neki mint pszichológusnak való téma.

17:10 Ferenc az álmairól beszél. Rájött, hogy a többség nem volt velük. Anélkül pedig nem lehet előre menni. Bölcs gondolat.

17:13 Ha mennyiségileg nem is, minőség tekintetében jobbak vagyunk - vigasztal Fletó. A válságkezelés áldozatokkal jár, jé. Ebben viszont jól vizsgáztunk.

17:17 Nagy taps a felemlített Bajnai Gordonnak. Sok ilyen emberre lenne még szükség. Köszönet Lendvai Ildikónak, akit sokra tart. Hálás taps a közönség soraiból.

17:18 Gyenge poén vezeti fel a hardcore fideszgyalázást. Vészterhes percek jönnek, a szó  Loláé. 

 17:20 Ül mellettem egy nő, aki szerelmes Ferencbe. Úgy nézi, úgy bologat. Szerintem van esélye, fiatalabbacska, mint Klára.

17:25 Kérdezi tőlem Ferenc, hogy demokratikus szó-e az ocsmány jelző? Szerintem igen.

17:27 Jön Tóni.

17:27 A Fidesz kormánya "a hazugság mocskában születik"

17:27 "Gyávaság és árulás" -ez a Fideszb politikája, de ez nem a jobboldali szavazók gyávasága és árulása, hanem a jobboldal vezetőjéé

 17:28 És igen, itt a TÉVÉSZÉKHÁZ OSTROMA! Igen, az nagyon nagy zsiványság volt! Hamis mítoszok épülnek, mert nem lehet a rendőrséggel szemben a rendbontól oldalára állni!!! A Fidesz a rendbontók oldalára állt!

 17:29 Kinek az oldalán áll az igazság? A rendbontókén vagy a rendőrségén? A rendőrségén, legalábbis a DEMOKRATÁK számára. 

17:30 "És most hadd szóljak néhány szót a Jobbik szavazóihoz is!" - nosza, szóljál, biztos nagyon kiváncsiak rád.

17:31 Feri megérti, hogy sokan nem szeretik a mindekori kormányt, de azt nem érti, hogy a jobbikra szavazó polgártársak miért fordulnak honfitársaik ellen.

17:31 Mellettünk egy középkorú férfi ül, aki minden szónoki felhorgadásra helyeslően horog.

17:32 "A szélsőség a pokolba juttatja Magyarországot." 

17:34 A Fidesz és a Jobbik két párt ugyan, de egy gondolatrendszer. Vona Gábor Orbán Viktor köpönyegéből bújt elő, a Fidesz a szélsőségnek a kevésbé szélsőséges pártja, Orbán attól még nmem lesz demokrata, hogy tőle jobbra megjelenik még egy eről.

17:35 "A Magyar Gárda céljaiban és értékeiben kifejezi mindazt, amit Orbán Viktor gondol a világról"  

17:36 Tyű a mindenit, de sok itt a köcsög! - Ezt nem Gyurcsány mondja, hanem mi. És még büdösek is.

17:37 Ferenc azt üzeni mindazoknak, akik 06-ban rájuk szavaztak, hogy jól döntöttek. Ferenc hisz a progresszióban, éps hisz abban, hogy nem a többséget kell keresni, hanem az igaza, és az igazság "a mi oldalunkon áll"

17:39 Gyurcsány köszön mindenkinek mindent, többek között annak a több mint egymillió embernek, aki most is rájuk fog szavazni, mert azt mondák neki, hogy "húzzunki bele"

17:40 "Szeretlek benneteket" - fejezi be a fenti gondolatsort, ismét a sírós hangját elővéve.

 17:40: Gyurcsány a jövőt elemzi: valószínűleg hárompárti parlament lesz, és az MSZP lesz a demokraták utolsó "védője". Ezért az kéri, hogy mindenki szavazzon az MSZP Mesterházy Attila vezette listájára. (Most hangzott el először a miniszterelnök-jelölt leve)

17:41 Gyurcsányban még mindig nincs igaz erő. Talán az a rendezvény célja, hogy megmutassa, Mesterházy jobb szónok, mint Gyurcsány.

17:42 Harc, küzdelem, vér, veríték stb, de igen, megcsináljuk, bármit is hozzon a mostani választás.

17:50 Én az MSZP-re szavazok, Magyarországért, a Köztársaságért! Állva taps, himnusz, vér és könnyek.

17:50 A közvetítésünknek vége, rohanunk szarni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr271852237

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A meg nem értett demokrata végül kiállt Mesterházy és az MSZP mellett 2010.03.19. 21:37:34

A Fidesz és a Jobbik között nincs lényegi különbség Gyurcsány Ferenc szerint   Különös érdeklődés vette körül Gyurcsány Ferenc épp egy éve megbukott kormányfő rendhagyó évértékelő beszédét. Azért volt ez rendhagyó beszéd, mert ő sem ...

Trackback: Gyurcsány a kapuk előtt 2010.03.19. 21:12:46

Gyurcsány Ferenc visszatér. A Fidesszel közös érdeke és reménye, hogy a magyar baloldal elválaszthatatlan legyen tőle.  Eddig bírta Gyurcsány Ferenc a hallgatást. Az elmúlt hónapban már számos zártkörű pártrendezvényen vett részt, sőt két nyilvá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elfelejtette 2010.03.19. 15:47:09

Ezek tenyleg meg akarjak ismetelni a tortenelmet, gondolok itt a Chartara. Viszont ugyanaz masodszorra sokszor komediaba szokott torkollni.

zoli29 2010.03.19. 15:52:51

@Aradebil:

HírTV és [origo] is.
A nap eseménye... :)

reKorrekt 2010.03.19. 15:57:18

Vastagbőr is úton van a nagy eseményre. Még a végén nem férnek be a rajongók a sajtótól :)

Billy Cole 2010.03.19. 16:01:47

Tényleg átrakták a Körcsarnokba?

zoli29 2010.03.19. 16:03:07

Ezt kihallotta: A Syma-csarnok túl nagynak bizonyult, GyF a Körcsarnokban fog beszélni.
origo.hu/itthon/percrolpercre/20100319-gyurcsany-ferenc-beszede-a-syma-csarnokban-percrol-percre.html

Billy Cole 2010.03.19. 16:03:38

Bocs, lemaradtam a frissítésről! F5, F5, F5

Bell & Sebastian 2010.03.19. 16:20:39

Indonézia:

"Hongaria Inves 4 Miliar Dolar di Sumsel"

fenet.m3.sk/index.php?categoryid=1&p2_articleid=9189

Na, hol a pénz?

Steve the Great 2010.03.19. 16:26:55

Na, az atv is élőre váltott, jön Bauer

StavrosMenace 2010.03.19. 16:29:26

annyira szar, hogy nem érdemes nézni, három szó taps

Cook kapitány 2010.03.19. 16:29:26

Áááá, néztem 1 percig Bauert és olyan ideges lettem, hogy inkább kikapcsoltam az egészet a francba. Hát kell nekem bukott komcsik hülyeségeit hallgatnom?

Steve the Great 2010.03.19. 16:30:47

viszont megtudtuk, hogy a fidesz távolról sem demokratikus párt.
Molnár eü.miniszter könyvéből azt látja érdemesnek kiemelni, hogy a fidesz is vizitdíjat és ágyszámcsökkentést akar.

zoli29 2010.03.19. 16:49:00

Én 10 perc után meguntam.

Steve the Great 2010.03.19. 16:51:37

eljutottunk a szociális álomtól a metsző realitásokig

Tehetetlen Dodó 2010.03.19. 16:51:43

Elviselhetetlen ez az idióta.
Ahogy Loláék írják, nincs formában a gyerek.
Tényleg elég büdös is lehet, a nyuggerek egyre hevesebben legyezik magukat a népszavákkal.

zoli29 2010.03.19. 16:52:44

Medgyessy "szociális kárpótlásáról" nem azt mondta Őszödön, hogy "nem csináltunk semmit négy évig"?

StavrosMenace 2010.03.19. 16:54:15

annyira lejárt lemez, hogy az ember már csak röhög rajta

Tehetetlen Dodó 2010.03.19. 16:56:17

Most megtudtam, hogy bár nem vagyok tudatában, jobban élek ma,mint 2001-ben.

zoli29 2010.03.19. 16:56:23

@StavrosMenace:

Én még csak röhögni sem tudok rajta. Egyszerűen langyos az egész.

StavrosMenace 2010.03.19. 16:57:16

@Tehetetlen Dodó: legalább jól megizzadnak a Körcsarnokban, mandíneres netkommandónak riszpekt

Tehetetlen Dodó 2010.03.19. 16:57:59

Nincs is szinte olyan falu, amelyben ne épült volna valami.
Ez hülye.

Most meg az autópályát nyomja.

Steve the Great 2010.03.19. 16:59:09

vastaps az autópályáknak

Tehetetlen Dodó 2010.03.19. 16:59:16

Baross Gábor is ő.

Autópálya megy Makaóra. Pardon, Makóra.

bz249 2010.03.19. 16:59:36

@Tehetetlen Dodó: en tenyleg jobban elek, koszonom Feri, hogy kivandorolhattam kulfoldre.

Tehetetlen Dodó 2010.03.19. 17:01:19

Gréczy Zsolti legócskább paneljei köszönnek vissza.

Még jó, hogy a mobiltelefonnal nem jön elő.

Karcolt lendület 2010.03.19. 17:01:45

A nagy melegben ki akarják nyírni a leghűségesebb híveiket?

Tehetetlen Dodó 2010.03.19. 17:06:42

Feleségem már sajnálja ezeket a szegény izzadó nyugereket.

Én nem vagyok ilyen jólelkű hozzájuk: szolgálják csak meg azt az ezerforintos CBA-utalványt.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.19. 17:10:55

Egy hazug lókupec és a hitgyülis prédikátor keveréke.

cutcopy 2010.03.19. 17:14:05

Gyurcsánytól az elején elhangzott két fontos infója / szereti az ország tétovaságát és dugja a feleségét/ óta még egy átírt közmondásra kaptam fel a fejem: Jó akarásnak nyögés a vége!
A marhája..)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.19. 17:18:57

a szcenikusok elrontották az orosz zászló színek sorrendjét a háttérben.

Karcolt lendület 2010.03.19. 17:23:55

Szerintem majd elolvasom Török Gábor elemzését, nincs kedvem saját élmény alapján saját véleményt alkotni erről a beszédről.

cutcopy 2010.03.19. 17:26:31

"A semmihez képest a bármi is hazugság.."

Bravó, a semmihez képest ez is egy mondat volt..!

civilkontrol 2010.03.19. 17:26:41

Nekem Ő az igazi!
Nagyon szeretlek Feri, főleg, mikor az ótópályák kapcsán Baross Gáborhoz hasonlito magad!

Tündér_Lala 2010.03.19. 17:28:28

Minden szava hazugság. Ami véletlenül nem, abból is hazug következtetést von le. Ócska tróger.

civilkontrol 2010.03.19. 17:29:21

asszem feri nyerte az adott idő alatt a legtöbb vastapsot besöprő politikus cimet. Ennyir Rákosi és Kádár sem kapott :o)))

Nina11 2010.03.19. 17:29:50

Eddig bírtam hallgatni, pedig Isten látja lelkemet megpróbáltam....

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.19. 17:31:25

nicsak, ott ül a közönségben Gyekiczky András a második feleségével. Ő még nincs előzetesben a BKV miatt?

Tehetetlen Dodó 2010.03.19. 17:32:41

Nem tudom, hogy vagytok vele, de nagyon gyenge a produkció.
Úgy tűnik, a nyuggerek nem is értik, nem ezt várták.
Nem is tudják, mikor kell tapsolni, csak a szokásos hívószavakra koncentrálnak: Fidesz, Jobbik.

civilkontrol 2010.03.19. 17:32:55

"Ez a politika és ez a kormány a hazugság mocskában születik"

Gyurcsány Ferenc mondja, vastapsot kap.

Csodálatos

cutcopy 2010.03.19. 17:34:20

Tvszékház ostrom téma: " - A Fidesz a rendbontók oldalára állt.." és hatalmas taps.. Vajon a taps e kétes összefüggés felfedezésének szólt vagy csak a rendbontók iránti tetszésnyilvánítás?

sensei 2010.03.19. 17:34:58

Most tért át a Jobbkra. Azzal indított, hogy megérti az elkeseredett embereket. A fideszt eddig végigszapulta amiatt, hogy az sikertelenségről papol/t/. Fei, akkor ez így hogy?

Tehetetlen Dodó 2010.03.19. 17:35:31

Na, most jön a Fidesz és a Jobbik összemosása.
A publikum nem is érti, mit akar.
Eröszakos...erre tapsolnak a marhák.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.19. 17:35:50

Amikor a rettegésről beszélt, azt jobban értették a harci nyuggerek. Ez a bonyolult jobbikos-fideszes dialektika nem megy át.

elfelejtette 2010.03.19. 17:36:19

Szerintem szonoknak nem rossz, csak az egesz erv- illetve eszmerendszer, amire epiti a mondanivalojat, mar gyakorlatilag megsemmisult. A hitelessegere most ne is terjunk ki.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.19. 17:36:38

Köszönjük meg Gyurcsány Ferencnek a Fidesz +5%-át.

Tehetetlen Dodó 2010.03.19. 17:36:55

A Gárda kifejezi mindazt, amit Orbán gondol a világról.

Ez egy alávaló, elmebeteg köcsög.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.19. 17:38:59

Jól emlékszem, hogy a Bajnai és a Lendvai mellett Házmesteryt meg sem említette?

civilkontrol 2010.03.19. 17:39:19

Eddig birtam.
Ha létezik érv a halálos itélet mellett azt Gyurcsány Ferencnek hivják.

Éljen a király, kitartás mazochisták ;o)

cutcopy 2010.03.19. 17:40:00

A végét járja. Most már húzzatok bele meg fogjuk csinálni c. ürességbe ért..!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.19. 17:41:05

Feri szereti őket (sokat hallgatott F Mercury-t), a szakszervezeti bizalmikat és függetlenített titkárokat. Ők a nyugatosodás hívei időtlen idők óta.

reality 2010.03.19. 17:41:40

@mefisto: Na, most megemlítette.

Tehetetlen Dodó 2010.03.19. 17:41:44

Nemzeti progresszió.

Mikor ezt meghallom, automatikusan bevizelek.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.19. 17:41:47

Egy óra elteltével említi először az Atillát. Wow.

reality 2010.03.19. 17:43:16

@Tehetetlen Dodó: Pont ezt akartam írni, csak nem lehet egyímás után ilyen gyorsan :)
Rosszul vagyok ettől a szókapcsolattól.

cutcopy 2010.03.19. 17:44:39

Ismét a megcsináljuk jelszó és ismét nem tudni hogy mit..

Tehetetlen Dodó 2010.03.19. 17:44:52

@reality: Megint bevizeltem...

Nemzeti progresszió, Magyarországért, a Köztársaságért!

reality 2010.03.19. 17:44:57

Na végre befejezte. Hosszú volt. brr

Alfőmérnök 2010.03.19. 17:45:26

Nekem az tetszett, h felhozta, h töredékesen idézik Bibót, aztán ő nemhogy csak töredékesen idézte, de még meg is hamisította, mert a saját paranoiáival egészítette ki.

cutcopy 2010.03.19. 17:45:32

Internacionálé meg már ciki lett a végén?!

sensei 2010.03.19. 17:45:32

@tölgy:

Azért érdekesen megsimogatta bevezető mondataiban a Jobbik szimpatizánsok buksiját.
Persze annyi jött át a rajongóknak, hogy Jobbik, Fidesz egy...

Tehetetlen Dodó 2010.03.19. 17:46:12

@tölgy: Az. Mert a legváratlanabb pillanatokban bírja mondani.

cutcopy 2010.03.19. 17:47:14

Ennyi mozdulatlan Piréz arcot a magyar himnusz alatt és még mutatják is..

Tehetetlen Dodó 2010.03.19. 17:47:19

Nézzétek, hogy áll lehajtott fejjel ez az országos ripacs.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.19. 17:47:37

Sosem gondoltam, hogy a Godot Színház nézőtere ilyen nagy.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.19. 17:48:22

@reality: Figyelted, hogy az értékelés csak a Himnusz alatt ment át pozitívbe? :)

Nina11 2010.03.19. 17:49:28

Mondja már meg végre valaki, hogy erre az egészre most miért is volt szükség?

Szokásos Fidesz gyalázás, összemosás a jobbikkal + nemzeti progresszióról való értekezés.

Emberünk továbbra is a legkiválóbb stand-up comedy alapanyag.

reality 2010.03.19. 17:52:33

@mefisto: Az csak azért lehetett, mert már nem nyomkodtam a negatívat. :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.19. 17:53:34

Végignéztem, kegyetlen volt ..

"Szeretlek titeket" ...

A savó jött fel a nyelőcsövembe, pedig ennyi poszt után már az arcizmom sem rezdül meg, bármit hallok, bármit olvasok ...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.19. 17:58:59

"A szélsőség a pokolba juttatja Magyarországot."

Fletókám, baszod, én itt csak elvtársakat látok!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.19. 17:59:32

Kegyetlen volt, mint mindig. Még Vadai kellett volna utána, és akkor K.O.

sensei 2010.03.19. 18:02:18

@zero:
"Végignéztem, kegyetlen volt .."

És összefüggéstelen. Felkavaróan hazug, de hát nem vártunk mást tőle...

AK76 2010.03.19. 18:03:28

@Tehetetlen Dodó:
ezen most majdnem bevizeltem....:)))))

elfelejtette 2010.03.19. 18:03:39

@Nina11: "Mondja már meg végre valaki, hogy erre az egészre most miért is volt szükség?"

En is atfuttattam a fejemben tucatnyi szcenariot, meg olvasatm is errol kulonfele velemenyeket, hogy ez attetelesen vagy kozvetlenul, de mikent lehet jo az MSZP-nek, vagy ha az MSZP-nek nem, de a baldoldalnak mikent vallhat a hasznara, de mindegyik santit. Ez szvsz sehogy sem jo.

Karcolt lendület 2010.03.19. 18:04:05

Azon kívül történt valami érdemleges, hogy egy posztkommunista oligarcha az őskommunista híveinek azt hazudta, hogy ők a demokraták?

tevevanegypupu 2010.03.19. 18:04:08

Nem lattam, nem hallgattam, jaj de jo nekem.(-:

[Brn] · http://46os.blog.hu 2010.03.19. 18:05:17

A legnagyobb tanulság: A gárda nem létezik. A gárdát Orbánviktor gondolja.

ÉS négyszer hangzott el a kordonbontás kifejezés. Striguláztuk.

stratez 2010.03.19. 18:06:34

Odakapcsoltam egy félpercre a hírtévére, éppen azt taglalta, hogy a Magyar Gárda az maga Fidesz, ilyenkor jön jól, hogy feltalálták a távkapcsolót...

Karcolt lendület 2010.03.19. 18:08:32

@kerub [BB]:
Na végre valami érdekes. Milyen összefüggésben, az igaz demokrata szereti a kordonokat?

kamasuka 2010.03.19. 18:08:33

"A közvetítésünknek vége, rohanunk szarni."

Ezzel le is írtad a fő mondanivalót. :D

makvirag75 2010.03.19. 18:08:49

Elképesztő ez az ember, amit megenged magának. Magyaráz, hogy szép hely Magyarország, miután lekurvázta.
Hazudott és ő beszél őszinteségről. Elzavarta volna, akinek nem tetszik az egész és demokráciáról magyaráz.
Komolyan mondom, ennél az embernél még Rákosi, Hitler és Sztálin is jobb volt.

La Serenissima 2010.03.19. 18:09:43

akkor végül mégse lesz két nyuggerpárt áprilisra?

elfelejtette 2010.03.19. 18:11:11

@Karcolt lendület: Az igazi demokrata a vegletekig hergeli a tomegeket, de egy szalmaszalat nem tesz keresztbe. Ez a demokratasag gyurcsanyi kvintesszenciaja.

AK76 2010.03.19. 18:11:31

@La Serenissima:
ami késik,nem múlik...:)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.19. 18:11:56

A vezérmotívum:

Those were the days of our lives - yeah
The bad things in life were so few
Those days are all gone now but one things still true
When I look and I find
I still love you

I still love you

www.youtube.com/watch?v=mRwG5LoSvwQ

Nina11 2010.03.19. 18:18:02

@elfelejtette:

Ez csak Gyurcsánynak volt jó. Újra pózolhat az álamférfi szerepében, "kicsit" rákosis volt a figura az állandó vastapssal, plusz -többek között Lendvai körbenyalintásával- a frakcióvezetői tisztségre feni a fogát. bár ez csak spekuláció részemről.

Emellett a reformok felemlegetésétől már a legelején álterhességi tünetek jelentkeztek nálam. Szóval respect mindenkinek aki végig hallgatta.

elfelejtette 2010.03.19. 18:18:29

En azert szamitottam volna valami meglepetesre. Igazabol az lepett meg, hogy semmi ujat nem mondott. Na jo, talan a Jobbikrol mondott par szot, amit elotte meg nem sutott el, de az egesz beszed ugyanzokra a panelekre epult, mint az egesz kormanyzasa. Amikrol ugye bebizonyosodott, hogy nem igazan jok.

Tenyleg, magyarazza mar el valaki nekem, egyszerunek, hogy mire volt jo ez az egesz? marmint azon kivul, hogy totalisan keresztbever a Mestrehazy fele "uj program, uj ember" vonalnak? Mire szamit? Fonixkent feltamadasban? De hogy a faxba? Ha igaz az az osszeeskuves-elv, hogy a Jobbik mogott is ok vannak, es oket erositik a Fidesz elleneben, hogy fognak ebbol az egeszbol nepfrontot faragni?

Ennek az egesznek nincs ertelme.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.03.19. 18:19:13

Ez a köcsög az evolúció legroszabb tréfája. Istennek ennél jobb a humorérzéke.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.03.19. 18:19:48

"17:50 A közvetítésünknek vége, rohanunk szarni"
Az ilyen frappáns zárómondatokért szeretem a Mandinert:D

Tündér_Lala 2010.03.19. 18:20:50

Én vagyok a demokrata. Disznók, ti nem vagytok demokraták. Ezért nekem antidemokratikus eszközöket is szabad használnom, hogy a demokrácia helyzetét javítsam. Értitek disznók?

Nina11 2010.03.19. 18:23:45

@elfelejtette:

Szerintem ez az egész róla szólt. A beszervezett nyugdíjasoknak köszönhetően, ez az OPNI szökevény újra "államférfi" szerepben tetszeleghetett, a Rákosi-érát jellemző vastapssal meg felállva ünnepelgetéssel.

Plusz tuti frakcióvezetői babérokra tör, ez a felhajtás plusz Lendvai körbenyalintása is ezt szolgálta.

Egyébként már akkor amikor elkezdte a reformokat emlegetni álterhességi tünetek jelentkeztek nálam, szóval max. respect annak aki végig hallgatta.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.03.19. 18:24:52

@kerub [BB]:
Igen amit a mittomén már milyen mondvacsinált területen állítottak fel:)

Steve the Great 2010.03.19. 18:27:02

Gyurcsány ezt mondta (kb):
"Minden esély megvan arra, hogy a következő parlamentben csak három pártnak lesz helye, és a demokratáknak csak egyetlen képviselője lesz: az mszp!

Mesterházy nyilatkozta ma:
"mostanra egyértelművé vált, hogy három politikai erőnek van esélye bejutni a parlamentbe, az MSZP-nek, a Fidesznek és a Jobbiknak. Utóbbi kettőt azonban nem tartja demokratikus pártnak"

Közös a beszédírójuk?

elfelejtette 2010.03.19. 18:29:15

@Nina11: "Plusz tuti frakcióvezetői babérokra tör, ez a felhajtás plusz Lendvai körbenyalintása is ezt szolgálta."

Igen, olvastam ilyen velemenyt is, meg bennem is felvetult ez a forgatokonyv, na de ugy akar az MSZP elere allni, hogy elotte a kampany idejen keresztbever a partnak, es az osszes kepviselojenek, akik nem biztos befutohelyen vannak?

Pont az lesz a szakitoprobaja a partnak, hogy a sok poziciobol kihullott parttag csinal-e palotaforradalmat a valasztasok utan vagy sem.

Steve the Great 2010.03.19. 18:32:58

@elfelejtette: Azért ezzel a beszéddel nem vert annyira keresztbe, lényegében ugyanazokat a paneleket mondta el, mint Mesterházy (az önkritikus részeket kihagyva). Én abban se hiszek feltétlenül, hogy valóban annyira meglepetésként érte volna az mszp-t ez a kis performansz

bz249 2010.03.19. 18:34:21

@Steve the Great: de keresztbe ver, ha egy szot nem szol, csak megjelenik, mar azzal keresztbe vert az MSzP-nek.

Nina11 2010.03.19. 18:34:41

@elfelejtette:

Bocs, az előbb azt hittem az első komment nem ment át.

Az a Fideszen múlik. Ha nem követi el újból azt a hibát, mint az önk. választásoknál és nem kényszeríti a szocikat összezárásra, akkor ez már rég puskaporos hordó, így is - úgy is robban.

A szocik népszerűségét lejjebb verni már nagyon nem lehet, ami maradt, az a keménymag. ők akkor is a szoci jelöltre szavaznak, ha az történetesen egy villanypózna. És a keménymag körében népszerű.

Szerintem ez a választások utáni, párton belüli pozícióharcról szól.

makvirag75 2010.03.19. 18:35:20

Ferikém, úgy megnézném az arcodat, amikor hivatalos lesz, hogy Magyarország miniszterelnöke Orbán Viktor és a Jobbik is degeszre veri az MSZP-t.

zrx8 2010.03.19. 18:35:26

üdv !

itt a valódi beszéd (Őszöd 2) :

vimeo.com/10126907

tevevanegypupu 2010.03.19. 18:40:01

Igen, viszont mindezek ellenere meg mindig megvan, meg mindig szamit es meg mindig beszelhet ott ahol akar, es akkor amikor akar. Szoval meg ha nem is lesz miniszterelnok, legalabb annyit fogjuk majd latni es hallani mintha az lenne.

Nina11 2010.03.19. 18:43:26

Jah, és azt is érdemes megnézni, hogy az országos lista első felében az ő emberei vannak, tehát nem is baj, ha pl. 60-nál nincs több MSZP-s képviselő, így tuti ő a kiskirály.

Az SZDSZ példáját ha megnézed, akkor a frakció azt csinált amit akart, magasról tettek arra, hogy az új pártvezetés mit akar. Én akár egy ilyen forgatókönyvet is elképzelhetőnek tartok. Tehát akár tudatos is lehet pár bizonytalan szoci szavazó elrettentése (már ha van ilyen).

Persze mindez csak spekuláció.

elfelejtette 2010.03.19. 18:45:38

@Steve the Great: Jelen pillanatban o az az ember, aki leginkabb az ellenfelet kepes mozgositani. Ha visszateresen is gondolkodik, amit kotve hiszek, hogy sikerulne, ez akkor is nagyon korai. Bokros a jo pelda erre. Visszaterni nem olyan konnyu meg 13 ev utan sem, Fleto pedig szuk egy eve passzolta at a hatalmat, azt is elegge botranyos korulmenyek kozt.

elfelejtette 2010.03.19. 18:54:05

@Nina11: Igen, azt lehet latni, hogy az embereivel atveheti a hatalmat az MSZP-n belul, benne van a pakliban. Talan sikerul is neki aprilis utan, es meg frakciovezeto is lehet. De Fletoek mindig is csak egy platform voltak az MSZP-n belul a sok kozul, onmagaban max egy 6-8%-os partra futna ebbol a balos nemzeti progressziobol. Ugy lesz o csaszar, ahogy most David Ibolya az a szethullott , bocsanat "megtisztitott" MDF-ben, pedig David Ibolya messze nem olyan antipatikus, mint Gyurcsany.

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.19. 18:59:22

Mindenesetre, mikor szemtől szemben vitázott a Nemzet Miniszterelnökével lemosta a színpadról a szövegével Viktorviktort. (na jó, nem szemtől szemben, mert Viktor nem mert a szemébe nézni, höhö).
Gondolom ez ma sem lenne másként, még nyolc év folyamatos elkúrás után sem. De legalább Orbánnak van annyi esze, hogy elbujdokolt a választások végéig és nem áll ki senkivel vitázni. Biztos ő is érzi, hogy bárki hülyére szívatná még ebből a silány mezőnyből is.

Úgyhogy kár itt basztatni Gyurcsókot, mert ő legalább már nyert választást a pártjával, ellentétben a balfasz Viktorral, aki még sohasem a húsz év alatt.

Nina11 2010.03.19. 19:04:23

@elfelejtette:

Úgy legyen!:)

Csak arról felejtkezel meg, hogy ahol a hatalom, ott a pénz. És ugyebár sokan megélhetési politikusok. Pénz meg bőven van mögöttük. Plusz sokan zsarolhatók, ld. ügynökmúlt.

De mint már mondtam, a legfontosabb tényező a Fidesz, ha kell akkor a szocik marhára össze tudnak zárni, és minden érdekellentétet félre tudnak rakni, ahogyan a mostani kampány idején, szerintem ez lesz a kulcs.

Tündér_Lala 2010.03.19. 19:04:46

@Thulsa Doom: Így van. A hamiskártyás nyerni szokott. Akinek esze van az a hamiskártyással nem ül le kártyáni.

makvirag75 2010.03.19. 19:04:48

Nina11 :
Azért volt erre szükség, hogy Fletó provokáljon egy jót és tovább hazudozzon annak a kevés megmaradt embernek, akikre már nem tudok mint mondani, csak hogy idióták.

2010.03.19. 19:07:08

A jegyzet végén miért kellett a "vér".
Ha tudom, hogy nem volt, akkor a saját leírásodat is visszamenőleg hitelteleníted.

Nina11 2010.03.19. 19:10:17

@Thulsa Doom:

'98-ban biztos valami érzéki csalódás áldozatai lettünk....

Elbujdokolni nem = azzal, hogy nem akarta Mesterházyt a saját szintjére emelni azzal, hogy leáll vele vitakozni, és miért is kellene egy max. 20%-os támogatottságú párt vezetőjével leállnia?

Egyébként normáliséknál (demokráciát nem csak hírből ismerő államok) a regnáló kományerőt az ellenzék hívja ki és nem fordítva.

A silány jelző az helytálló volt!:)

Jah, és nem verném a nyálam egy olyan vita felemlegetésével, amiután kiderült, hogy Gyurcsány hazudott.

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.19. 19:32:21

@Nina11:
"'98-ban biztos valami érzéki csalódás áldozatai lettünk."
Te bizonyára.
Ugyanis azt a választást is a szocik nyerték. Viktornak csak a kisgazdák segítségével lett meg a többsége. Gyurcsány meg hazudott... húú bazadmeg, mik vannak! Hazudott az a csúnya Gyurcsány! Szerencsére Orbán mindig igazat mond. Ez megnyugtat engem is... de azért majd ősz körül visszatérhetünk a témára, hehe!

egy_vélemény 2010.03.19. 19:35:37

Gondolkozhattak abban is, hogy a választások idejére összeterelik a nyájat. Aki Gyf rajongó, megkapja az arénában, amire vágyik, aki az ifjabb öregekre vágyik, szavaz a Mháziék miatt, úgyis. A számlát majd választások után lerendezik.
Nem hiszem, hogy egy rekedtre sikeredett hattyúdalért csinálták volna ezt a fölhajtást.
Ennek a közönségnek nagyjából mindig mindegy volt, mit mondanak érdemében, a hangulatkeltés volt valszeg csak a cél.
A nemzet pimaszából pedig kinézem, hogy merő provokációnak szánta az 'érdemi' értékelést, a tőle megszokott negatív hangulatkeltő elemeket, a paneleket, ahogy ti mondjátok, csupán azért, hogy kellően elmérgesedhessen a választás előtt a helyzet.
Minden repedésbe odapökött, minden sebet föltépett, amiről csak tudott.
Sosem felejtem, amikor nyegle gigerli módjára lépkedett 2007. március 15-én a kordonok mögött s pökhendien villogtatott üvegtekintetével a tűntetők felé.
Maradt, ki volt, egy bárdolatlan, gátlástalan, esendőségét, sérüléseit harci fegyverként használó, korán megvénülő, de vénségében is éretlen lelkű, örökké magányos bajkeverő.

Nina11 2010.03.19. 19:42:08

@Thulsa Doom:

1998-as parlamenti választások megszerzett mandátumok aránya:

MSZP: 34,72%

FIDESZ: 38,34%

Nem kell ahhoz érettségivel bírni, hogy még te is megállapíthasd: 34,72% kisebb mint 38,34%.

Csak ajánlani tudom, hogy ismerkedj a magyar választási rendszer működési mechanizmusával, önmagában a szavazatok száma kevés. tudok szakirodalmat ajánlani ha szükséges... Kérdés esetén meg örömmel válaszolok!

elfelejtette 2010.03.19. 19:46:04

@Thulsa Doom: "Mindenesetre, mikor szemtől szemben vitázott a Nemzet Miniszterelnökével lemosta a színpadról a szövegével Viktorviktort."

Aztan ra fel evvel meg a sajat szajabol csinalt segget. Felszini mosas volt csak.

heima (törölt) 2010.03.19. 19:47:37

@Thulsa Doom: miazhogynagyonis!

álmomban hód voltam. igazán jó dolog hódnak lenni.

WysiWyg 2010.03.19. 19:54:13

@Nina11: Tudod mit mondott Retkes egyszer, amikor arról kérdezték, hogy miért nem gyűjtik az aktivisták az ajánlószelvényeket? Legnagyobb meglepetésemre azt, hogy elegük volt abból, hogy ők azért güriznek, hogy az első 10 listás nevet (találomra: Pető, Horn, Kuncze stb.) bejuttassák 4 évre a kényelmes székekbe, miközben lehetetlen közéjük bekerülni. Biztos vagyok benne, hogy az MSZP-sekben is támadnak hasonló gondolatok - főleg most, hogy esetleg csökken a frakciójuk létszáma.

elfelejtette 2010.03.19. 20:06:33

@WysiWyg: "... esetleg csökken a frakciójuk létszáma"

Esetleg? :o

fehértehén 2010.03.19. 20:11:45

A sok baromság mellett, ami elhangzott, azért a legcsodálatosabb a Vezér lelkesedése volt a jövőről, progresszió építéséről szóló eszmefuttatáskor. Mert ha belegondolunk, hogy a hallgatóság nagy része, amely percenként tapsolta a Vezért és Megváltót, no az hol lesz mondjuk 5-10 év múlva?

Nina11 2010.03.19. 20:13:14

@WysiWyg:

Ez a párhuzam csak 4 év múlva lesz aktuális. Az MSZP símán összeszedte a kopogtatócédulákat, mindenhol van jelöltje, területi listája.

A választások utáni MSZP bomlása/szét nem bomlása a jövő zenéje.

Azért ez a fene nagy összetartás, mert a színfalak mögött még mindenki próbál helyezkedni és feltételezem bízik abban, hogy valami koncot ő is kap, és nem is feltétlenül a parlamenti választások után. Ott vannak még az önk. választások, abban reménykedhetnek, hogy a Fidesz népszerűsége csökken, a választások megnyerése utáni eufóriát felváltja majd társadalom minden rétégenek kőkemény elvárása.

Én úgy gondolom, aztán persze lehet rosszul, hogy az MSZP sorsa nagymértékben a Fidesz választások utáni intézkedéseinek, retorikájának a függvénye.

A te felvetésedre 4 év múlva kellene visszatérnünk, az biztos, hogy az MSZP agóniája elkezdődött-szavazóbázisa szinte kizárólag a nyugdíjasokból áll- a kérdés inkább az, hogy meg tud-e újulni (amit jelenleg kétlek), újra tudja-e magát pozícionálni a politikai erőtérben. Amennyiben nem, akkor lehet gyors szétbomlás, vagy hosszú agónia, mint az SzDSZ esetében.

Nina11 2010.03.19. 20:14:37

@Nina11: rétégenk=rétegének

ucsacsu 2010.03.19. 20:20:13

Ezen a nyomorulton már gúnyolódni se lehet,de nem is érdemes,ez egy döglött ló.

elfelejtette 2010.03.19. 20:31:06

@fehértehén: Remelhetoleg sehol. A mai balodalon semmi mentheto nincs. Eddig eleg eros volt ahhoz, hogy megakadalyozza uj baloldali erok ternyereset, de nem biztos, hogy ez sikerulni fog a jovoben is.

elfelejtette 2010.03.19. 20:33:12

@tenzin: Kolleganot egybe kell irni, te gyoker.

gitáros 2010.03.19. 21:13:57

@Nina11:
"Jah, és nem verném a nyálam egy olyan vita felemlegetésével, amiután kiderült, hogy Gyurcsány hazudott."

Olvasd már el egyszer azt a kurva beszédet, bazmeg...

elfelejtette 2010.03.19. 21:22:35

@gitáros: Az Orban-Gyurcsany tevevitarol van szo.

fehértehén 2010.03.19. 21:24:59

@elfelejtette:

Ez is igaz. Bár én konkrétan arra gondoltam, hogy rettentő mókás/morbid olyanoknak lelkes összekovácsoló beszédet tartani, akik közül középtávon már alig él valaki. "Erős" tartalékai vannak, az mindenesetre most is megmutatkozott.

is 2010.03.19. 21:26:52

@Nina11: "miért is kellene egy max. 20%-os támogatottságú párt vezetőjével leállnia?"

képzeljük el egy pillanatra, ó irgalom atyja ne hagyj el, hogy ilyet merek feltételezni, hogy egy országban MINDEN párt max. 25%-ot kap. vagy képzeljük el az amerikai előválasztásokat, ahol 8 jelölt van, és MINDEGYIKkel tisztelettel bánnak, szólhat, ugyanazt az elbánást kapja. pedig 5-öt helyből ki lehetne szórni.

ez is valami érthetetlen dolog, itt az a természetes, hogy az egypártrendszert építjük vissza, legyen legalább egy 60%-os párt (mandátum, szavazatban 50% talán), aztán utána foghegyről a többivel. kezdem érteni a kádári ellenzéket 1983 körülről.

elfelejtette 2010.03.19. 21:32:35

@tenzin: Magan mar az sem segitene, ha Lola kolleganorol kiderulne, hogy ferfi.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.19. 21:32:45

@is: ja, Kisék is a tutiból pottyantak ki, mint most a ballerek. Szar is lehet az.

elfelejtette 2010.03.19. 21:35:14

@is: Amerikai elovalasztasi szisztemahoz amerikai valasztasi rendszer dukal. Igaza van, nincs szukseg listakra.

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.19. 21:53:38

@Nina11:
"...miért is kellene egy max. 20%-os támogatottságú párt vezetőjével leállnia?"

Ha jól emlékszem, a Fidesz nevű képződmény az első kér választáskor az öt százalék környékén bukdácsolt. Bár akkor egy szánalmas szarkupacnak szintjén voltak, mégis meghívták őket mindenféle vitára a "nagy" MDF-esek, SZDSZ-esek Kisgazdák, Szocialisták.
Az előző felsorolásból is látszik, mennyit változott a világ. Az idő pedig nem áll meg. Én azt szeretném, ha majd a jövőben újra a parlamenti öt százalék körül bukdácsoló Fideszt meghívnák vitázni az akkori ellenfelei.
Mert így illik.

tök mind1111 2010.03.19. 21:54:38

Egyszerűen nem tudok ezzel a fickóval betelni komolyan mondom. Ez nálam biztos valami rejtett betegség, de amikor kinyitja a száját látom magam előtt az mszp népszerűségi indexét rohamos mértékben csökkenni :D
Isteni beszéd volt tele lendülettel erővel kár hogy a jobbikról akik ugye elvileg a szélsőjobboldal kevesebb szó esett a rendezvényen mint a Fideszről...

Unommáazegészet 2010.03.19. 21:59:15

Ezek a balos nyuggerek tényleg idióták, ha ilyenre tapsolnak, hogy többet érnek a nyugdíjak. Persze ki tudja? Lewhet, hogy a balos nyuggernyugdíjakat külön emelték. Én ezt is el tudom már képzelni. Én már mindent el tudok képzelni.

potyka22 2010.03.19. 22:17:04

Mennyibe került nekünk ez a pocsék színház ? KAVAROG A GYOMROM !

Unommáazegészet 2010.03.19. 22:21:33

@cutcopy: Ne szidd a balos nyuggert. Azért nem énekli a Himnuszt, mert nem hallja, mi szól és azért sem, mert nem tanulta meg a szövegét. Az internarancslét viszont énekli, mert volt ötven éve rá, hogy megtanulja. Pavlov kutyája is megtanulna gyököt vonni ennyi idő alatt.

potyka22 2010.03.19. 22:23:33

@tök mind1111: lehet,hogy ez véletlen vagy csak jó a megérzésed !

CSÉ 2010.03.19. 22:23:50

"Orbán attól még nem lesz demokrata, hogy tőle jobbra megjelenik még egy erő."
A jelek arra mutatnak, hogy Gy. nem követte figyelemmel Bajnai beszédét, amiben demokratának nevezte Orbánt.
Ejnye-ejnye.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.03.19. 22:45:32

Jó lenne most valamit tudni arról mi is zajlik az MSZP-ben pontosan,az világos ,hogy van Gyurcsányos csapat meg nem Gyurcsányos csapat.A Gyurcsányos csapat az szvsz maga a Feri ,a pénze,meg a kapcsolati tőkéje.

vagyok59 2010.03.19. 22:59:55

@is: Ha észreveszed, minden párt azt kapja, amit kiérdemelt magának.

MSZP 15%
SZDSZ 0%

Erről szól a demokrácia, ez a bizalomról és nem arról szól, hogy mindenki egyformán kapjon 25%-ot.

MSZP-SZDSZ-MDF összeáll és már be is betonoztad őket a demokráciáddal ezer évre.

CSÉ 2010.03.19. 23:00:50

@egy_vélemény: Ez valami gyönyörű volt. De tényleg.

robinzone 2010.03.19. 23:02:55

kösz az infót! más stílusban nem szabad az ilyen "történéseket" fogyasztani, mert kurva káros az egészségre!:) pszichopata agyrém!

robinzone 2010.03.19. 23:04:12

mármint az utóbbi a gyf. aki nem tudná összerakni. fegyenc, fegyenc, mér nem húzol már el indonéziába a bányáidba?

Nina11 2010.03.19. 23:09:14

@gitáros:

először is nem vagyok a spanod, szóval válogasd meg kérlek a szavaidat ha hozzám szólsz, bár tudom te a "kurva" országos style-t preferálod, lehet nagy kérés...

Másrészt tanulj meg szöveget értelmezni. A miniszterelnök-jelölti vitára utaltam, igen már ott is hazudott Gyurcsány.

"nem akarhat igaztalan vádakkal választást nyerni", ugyebár nem lett receptfelírási díj, csak vizitdíj, etc.

Egyébként meg az öszödi beszéd egészét is értelmezve gáz, de ez már agyig lerágott csont, vígasztald magad Eszterházyék "igazságbeszédes" hülyeségével. A szervilizmusnak nálatok nincsen határa.

Nina11 2010.03.19. 23:19:32

@is:

Jajjajaj, persze mind a 8 jelölttel főműsoridőben rendeznek TV vitát. és mindenki emlékszik rá, és legalább annyira döntő hatású, mint a republikánus-demokrata vita. Wake up!

Jah, és baloldaliéknál a demokrácia azt jelenti, hogy az történik amit én akarok, ellenkező esetben diktatúra van.

Na meg itt van ez az egypártrendszeres gumicsont.

Nem értem, hogy '94-ben miért nem zokogott és sipítozott at MSZP-SZDSZ koalíció miatt a liberális-bal értelmiség? Mekkora többségük volt? Az nem volt 1pártrendszer?

By the way, tisztelet, hogy is van az, hogy a jobboldal állandóan össze van mosva a szélsőjobbal, OV nem demokrata, és mindenki aki velük szimpatizál min. nyilas?

Kettős mérce, nemdebár?

Nina11 2010.03.19. 23:21:22

@Thulsa Doom:

Hogy stílszerű legyek "merj nagyot álmodni". ;)

potyka22 2010.03.19. 23:32:01

Istenem ennyi BKV-és és MÁV nyugdíjast egy helyen a Körcsarnokba nem semmi!Ezeknek nincs gyerekük se unokájuk akiknek talán lenne jövőjük ha nem ez a ripacs banda lenne hatalmon ?

Môžeš mi pomôct'? 2010.03.20. 00:50:12

Micsoda ember! Micsoda kaliber! Zseni és vátesz, ritkán érezni ilyet, de már-már nyomasztó intellektuális fölénye egyszerre friss szellő és hömpölygő förgeteg. Amit ez az ember lát, az nem a percemberkék, másodpercemberkék, gagák, mikiegerek, bloggerek és pszi pszi (egészségére!) pszichológusok szánalmas kis jelene. Nem! Ez az ember zseni, az ő horizontján nekünk ködgomoly, neki pontos látlelet kristálytiszta fényárban. Nem egyszerűen látnok, nem egyszerűen szellemi vezér, de hihetetlen operatív mobilitás jellemzi ezt az emberfölötti lényt, ezt a csodálatos, varázslatos sámánkirályt, aki közénk, nyomorult halandók közé, egy távoli, egy eszményi jövő ígéretét hozza el MINDEN szavában, minden tettében. Mester! Mutasd az utat és követünk!

2010.03.20. 02:31:18

50 év alatt vérciki a maszop....ennyi.

bor már rég behűtve!már csak 3 hét.. :-)))

gande 2010.03.20. 02:39:53

bocsássátok meg tudatlanságomat, de mi az a "nemzeti progresszió"?

gande 2010.03.20. 02:46:42

különben érdekelne, hogy gy.f. mit ért a demokrácia fogalma alatt?

hazudással és manipulációval választást nyerni?

rendőrséggel elvitetni azt, akinek más a véleménye?

kijelenteni, hogy a rendőrség=igazság?

az etikáról most nem kérdezek, mert nincs annyi tinta a laptopomban, mint amennyi kérdés :)

Yo Sar Ian (törölt) · http://faking.blog.hu/ 2010.03.20. 07:35:15

Yo!

Lájkolom frankón ezt geci Ferit.
Baromi jól nyomja! A kurva istenit!
Úgy hazudik folyvást, a szeme re rebben,
átbaszott mindenkit itt ma egy az egyben.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.20. 07:44:59

Fletó egója rég elhúzott az iq-ja mellett. Minimális ésszel azonban az összes többi pártnak csak ElQró pofáját kéne a saját plakátra biggyeszteni: "őt akarjátok vissza?" Felirattal. A böszme ugyebár tuti befutó helyen van a maszop listán.

Karesy · http://cdbolt.blog.hu/ 2010.03.20. 08:04:40

Ez egy teszt volt.Van még 3 hét.Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy az utolsó pillanatban újra Fletó lesz a jelölt az "új ember" helyett.

kikakl 2010.03.20. 08:08:29

A KOMENT IRÓJA A RENDKIVÜLI SZELLEMI MAG ŐMLÉSEI UTÁN ELROHANT / SZARNI / REMÉLEM SIKERŰLT LEHUZNI MAGÁT. ÉS AKKOR VÉGRE A HELYÉRE KERÜLT.

azember 2010.03.20. 08:17:44

Kár,hogy bezárt az OPNI,de az ilyen embernek az isten is megbocsát.

ridegfarkas 2010.03.20. 08:21:34

Ez egy böszme,önimádó,erőszakos,korlátolt zsidó gólem.Neki áll vizelni a széllal szemben,mindent a pofájába kap,de azért megdönthetetlen,racionálisnak nevezett érveivel igazolja,hogy ez a legjobb módszer.Mindenki más hülye,az igazság ő maga és a messiás is.

fletókám,bolondok között a helyed.Viccesnek nem vagy vicces,embernek nem vagy ember.Nulla vagy.

Dr Gregory House 2010.03.20. 08:37:00

„...szeretem magyarországot”
Ezt így mondta, kis betűvel? És előtte semmi qurva? Szégyen gyalázat!

drkovax 2010.03.20. 08:42:21

@sensei:
Itt a lényeg. Ez volt az egyetlen stratégia gondolat a taktikai zagyvaságai között.
A következő lépés már a parlamentben, ahol szintén megérti majd a Jobbik elégedetlenségét és együtt nevezik meg annak okát: Orbán Viktort.

Íme a felkínált szövetség...

goobers 2010.03.20. 08:51:15

Feri, baj van! Nem láttuk Miss Sünt! Vagy már ő sem hisz neked/benned??

AnnaKarenina 2010.03.20. 08:59:20

Ahogy elnézem, a többséget az érzelmek túlfűtöttsége jellemzi. GyF-nek a megjelenésre több oka is lehetett:
egyrészt, hogy nem akar bukott min.elnökként megmaradni az emlékezetben, másrészt nyilván nem akar háttérbe szorulni a pártjában, ami ha nem tud megújulni és rendes szoc.dem. pártként működni, akkor az MDF sorsára jut. Más kérdés, hogy a megújulásnak nem gátja-e ő a korrupciós botrányokba fulladt szétesett kormányzási időszak miatt és listás 4. helye nem jó ómen.
DE: és ezt most a Fidesz végigélheti majd a Jobbikkal, nem téved abban, hogy a Fidesz nem demokratikus eszközökkel élt
- gondoljunk pl. a kormányzásuk alatt a parlamenti ülésezés ritkítására, a kormányülések jegyzőkönyvezésének megszüntetésére,
- ellenzéki szerepben az utcai politizálás meghonosítására, távolmaradásukra a parlamenti munkától. Ennek ráadásul az ország számára semmi hozadéka nem lett, az MSzP-t belekényszerítette abba, hogy GyF már csak azért se mondjon le, amire egyébként talán józan megfontolásból esetleg sor kerülhetett volna.
Ami most nagy beismerésnek látszik, hogy a többség ellenére nem lehet reformokat bevezetni, az egyáltalán nem biztos, hogy úgy van, mert lehet, hogy a reformok által valamivel felkészültebb lett volna a gazdaság a válság idejére. (Ide lehet citálni az 1848-as áprilisi törvényeknek pl. a jobbágyfelszabadításra vonatkozó rendelkezéseit, amit a magyar nemesség (nem számszerű, de érdekérvényésítő többség) elutasított volna, 1853-tól viszont meg kellett lépni, mert a gazdasági fejlődést akadályozta).
Utólag persze könnyebb okosnak lenni, az MSzP-SzDSz kiállíthatott volna más min.elnököt, de miután ez Bajnai személyében megtörtént, akkor meg a választások előre hozatala jött elő.
Most a Fidesz kezében nagy történelmi esély van, meglátjuk, hogy a Jobbik zavarórepülése mit hoz ki belőlük: a demokrácia megerősítését, vagy a rendpártiságot.
A nyuggerezés meg már nagyon unalmas, a Fidesznél is fellelhetők a sípolós-fütyülős nénik. A kommentelők nagy része is hosszú ideig szeretne élni, ami azzal fog járni, hogy megöregszenek és át fogják élni, milyen az, amikor egy ledolgozott élet után kiszolgáltatott lesz az ember. Európában ez amúgy is tendencia: index.hu/gazdasag/vilag/2010/03/16/mar_tobb_a_nyugdijas_mint_a_palyakezdo_az_eu-ban/

gyárvárosi 2010.03.20. 09:05:13

Nem volt sem jobb, sem rosszabb mint az Orbán féle "hagyományos miniszterelnöki" évértékelők.Egyébiránt ott senki nem hiányolta Anikó asszonyt!És ott is igencsak voltak szépkorú hölgyek és urak, de velük összefüggésben természetesen nem szabad holmi elfekvőkre gondolni!Az én véleményem szerint mindkét volt(bukott) miniszterelnök beszéde a rajongóiknak szóló, lelkesítő semmitmondás, amit ennek a valós helyén kezelek.

narmer 2010.03.20. 09:12:01

@Thulsa Doom: Figyejj! Az hogy trgár vagy , már az sem igazán tisztességes, de az hogy egyszerűen nem veszi be az agyad, hogy Gyurcsányi nemcsak a vitában hazdodott folymatosan, hanem utna is hosszan. Kevés az emberek ideje, hogy egy állandó hazug állandó hazugságait mérlegelje.A tegnapi beszéde is egy csillogóan felépített orbitális hazugságon alapult.Azon, hogy ő a demokrácia védelmezője.Ő, aki Molnár Lajos kinevezése után azt indítványozta, hogy tartóztassanak le néhány szülész nőgyógyászt, mert akkor a többi orvos kussolni fog a megszorításokról.Ez az embera te embered?Akinek JV.Sztálin a példaképe? Az orvosperrel?

Unommáazegészet 2010.03.20. 09:19:08

Láttátok gyf nővérét? Dettó gyf. Kóros a családi gén.

sunblind 2010.03.20. 09:33:33

csudi egy államférfi ez a feri. karakteres, karizmatikus, karakán.
kötél.

másikpista 2010.03.20. 09:44:11

Ha jóérzésű emberek lettek volna ott, teleokádják a vécét csurig, aztán mehettetek volna a Városigetbe szarni

Nina11 2010.03.20. 09:59:01

@AnnaKarenina:

Ugyanazokat a kliséket puffogtatod, mint a bal-liberális un. véleményformálók.

A kormányülésekről nem jegyzőkönyv, hanem videófelvétel készült.

Utcai politizálás??? Nézz már körül más országokban, teljesen normális és bevett gyakorlat, hogy tüntetnek az emberek, tudod néhol elfogadják és nem kritizálják, korlátozzák a szólás- és gyűlésszabadságot. Persze ha az MSZP és az SZDSZ is meg tudott volna ennyi embert mozgatni, tuti nem lenne gond.

A parlamenti munkában igenis részt vettek, csak Gyurcsány felszólalása esetén metnek ki, ami egy öszödi beszéd után minimum. Jóérzésű politikus azonnal lemondott volna.

A demokráciát akkor nem féltitek amikor államháztartási adatokat hamsítanak meg, amikor az egyéni érdekeket a közjó elé helyezik? Nézd meg a korrupciós botrányaikat, ez demokratikus???

Unommáazegészet 2010.03.20. 10:35:57

@Nina11: Hiába magyarázod neki, ha nincs agya.

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.20. 10:36:08

@narmer:

Mivan? Gyurcsóknak a boldog emlékű Sztálin elvtárs a példaképe? Ez számomra új információ.
Még szerencse, hogy Viktoré viszont Szent Pál és Teréz anya. Ráadásul ő rendes, tisztességes, és mindig igazat mond, nem úgy mint a hazug, orvosokat börtönbe zárató, nyugdíjasoktól vizitdíjat kérő hazug, csipolla-tandíjas, kék-áramlatos hazuggyurcsány.
Igazad van.

AnnaKarenina 2010.03.20. 10:46:00

@Nina11: Hát lehet, hogy a kormányülések videóiról nem tudok, nekem csak az Ezüsthajó (?) szerződése jut eszembe OV videózásáról. De mondjuk, ez utóbbi tényleg elég pitiáner ügy.
Az utcai tüntetésekre mindenkinek megvan a joga, te is tudod, hogy nem ezt nevezzük utcai politizálásnak, hanem pl. a Kossuth téri monnyon-le táborozást, tv-székház gyújtogatást, hídfoglalást, stb.
Az emberek megmozgatásáról meg annyit, hogy szerintem egy vezető fetisizálása nem a legjobb út sem az adott párt, sem az ország demokratikus állapotát illetően. Amúgy meg nem láttam sem a baloldalról, sem a liberális oldalról olyat, hogy odamentek volna hőzöngeni más pártok nagygyűlésére.
Ami ezt, ill. a parlamenti munkából való kivonulást illeti, azt akarta érzékeltetni, hogy ez mennyire improduktív volt, ugyanakkor nagyon is megerősítette a jobbikot.
Azt is gondolom, hogy a fidesz jobban járt volna, ha a reformokat az mszp végigviszi, így most sok dolog maradt rá.
A korrupciós botrányok meg szerintem következtek az egész kormányzati szétzilálódásból, aki kapta, marta. Remélhetőleg lesznek ítéletek, és pénzt is vissza tudnak szerezni.
A fidesznek meg itt az esély bebizonyítani, hogy alkalmas a kormányzásra.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 10:57:04

@AnnaKarenina: "Az utcai tüntetésekre mindenkinek megvan a joga, te is tudod, hogy nem ezt nevezzük utcai politizálásnak, hanem pl. a Kossuth téri monnyon-le táborozást, tv-székház gyújtogatást, hídfoglalást"

Az egyiknél bűncselekmények történtek (tv), másiknál meg állampolgári jogaikkal éltek.
Össszemosni ezeket....

Te most ennyire hülye vagy, vagy ennyire szar ember?

Komolyan kérdezem! Mert jó, Fletót bántják, neked meg vérzik a szíved.

De a demokráciát ezért nem kéne lebontani...

(ha igazi szélsőséges, antidemokratikus emberekete keresel, nézz szét az mszp-ben )

tnts 2010.03.20. 10:58:03

Emberek!
Ébresztő!Gyurcsány egy valódi PSZIHOPATA!!!
Ő el is hiszi,amit mond!Óriási probléma van nála mentálisan.
A nyugdíjas rajongók szerencsére lassan,de biztosan kihalnak mögülle.
Senki sem él örökké.

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.20. 11:11:17

@tnts: Most akkor ébredjünk, mert óriási a baj, vagy nyugodjunk meg, mert úgy is kihalnak?

monyon le 2010.03.20. 11:13:08

@tnts: Sajnos, hogy a jövőképpel a fiatalokkal nem foglalkozik. Nyuggerek meg elhisznek neki mindent. Mint mindig most is a bizonyítványát magyarázza, fennhangon, önelégülten - a demokratizmusra hivatkozva. Mint Jézus áll a porondon, mint megváltó - Magyarország megváltója és óva int a gonosztól.
Fletó, csak egyet tud, de azt nagyon bizonygatni saját igazát (broaf). Viszont fiatal 25-45 korosztályból ezen a nagygyűlésen nagyon voltak.
Egyszer azt is elmesélhetné - kedves nyugdíjas barátaim a fiataloknak kell megteremtenünk és jobbá tennünk az országot, mivel ők termelik ki a nyugdíjaitokat, a szociális segélyeiteket - de jelen esetben nekik nincs a tarsolyomban mit mondanom

yossarian70 2010.03.20. 11:15:49

A legjobb tudósítás az utóbbi időben születettek közül.Gratulálok.Tényleg büdösek a nyugdíjasok?

AnnaKarenina 2010.03.20. 11:16:54

@William w.: Hídfoglalásra, táborozásra gondolsz, mint jogos utcai tüntetésre? A hídfoglalás eleve nem jó példa erre, mert nagyon sok embert akadályozott abban, hogy élje a napi normális életét, szerintem ehhez nincs joga senkinek. Másrészt meg megvan a tüntetések kivitelezésének jogi útja, előkészítése, pl. bejelentés. Gondolom, erre nem kaptak volna engedélyt. A táborozás meg egyszerűen értelmetlen volt és az is csak egy hely elfoglalása, jó kis turistalátványosság a mobil wc-kkel.
Hogy hülye vagyok, vagy szar ember? Tanultam, dolgozom, felneveltem a gyerekemet, nagyjából ennyi. Ja, meg szoktam gondolkozni.
"Fletót" nem védem és most idézek magamtól: "Más kérdés, hogy a megújulásnak nem gátja-e ő a korrupciós botrányokba fulladt szétesett kormányzási időszak miatt és listás 4. helye nem jó ómen."

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 11:20:43

@AnnaKarenina: "hídfoglalás eleve nem jó példa erre, mert nagyon sok embert akadályozott abban, hogy élje a napi normális életét, szerintem ehhez nincs joga senkinek."

Erről beszélek. Ez a tipikus kádári gondolkozás.

Nina11 2010.03.20. 11:22:23

@AnnaKarenina:

Összemosol, méghozzá nem is kicsit. Szélsőjobb nem = Fidesszel, bár tudom, hogy ez a fő retorikai irányvonal.

TV székház ostrománál hol voltak a rendőrök? Miért van az, hogy senki nem beszél arról, hogy az ostrom alatt a TV archívumából tüntek el dolgok? Vajon kinek állhatott az érdekében? A rendőrök miért nézték tétlenül2 utcával arrébb az egészet?

Senki nem fetisizál, hanem a baloldal próbálja úgy beállítani. A te példád is mutatja, hogy naaagy sikerrel.

Nem vonultak ki a parlamenti munkából, bár kissé hülyén hangzik ez a mondat, de téged idézlek.

Parlamenti munka: bizottsági munka + pártutasítás szerinti gombnyomogatás ülés alatt. Szerintem az előbbi a lényeges, és arról nem vonultak ki. De ezt úgy látom hiába magyarázom, valahol mélyen berögzült.

Ha az MSZP-s reformok azt jelentik, hogy USA-beli liberális, degeneráltakat képző, gender elvet előtérbe helyező oktatást hoznak be, hogy minden közművagyont privatizálnak, hogy továbbra is megy a mutyizás, hogy amellett, hogy iszonyat mennyiségű TB-t fizetek, még megvádolnak azzal, hogy ingyenesen veszem igénybe az eü-t, hogy a nyugdíjasokat is ezzel vádolják, holott a többség végig dologozott és akkor fizetett TB-t, akkor örülök, hogy nem végeztek mélyebb reformokat.

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2010.03.20. 11:22:29

@tnts:

Logikailag nagyon hülye! Akkor csak az nem pszichopata aki nem hiszi el amit mond? :))

AnnaKarenina 2010.03.20. 11:27:37

@William w.: Tudod (vagy nem), hogy a kádári időkben is megmondták, hogy meddig terjedhetsz, hát most nem szeretném, hogy Bházi mondja meg nekem, hogy átmehetek-e egy hídon, vagy sem.

Cato 2010.03.20. 11:29:35

Gyerekek, én tényleg jobban élek mint 8 éve.

Persze nem "amiatt" amit ők tettek 8 év
alatt hanem "annak ellenére"...
Néha belegondolok, mennyivel jobban élhetnék ha nem qrták volna szét ezt az országot...

Mikor lesz már ápr. 11.? Húzzuk le ezt a szerencsétlen bohócot és szánalmas kompániáját a wc-n!

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 11:34:13

@AnnaKarenina:

Bházi? És Mesterházy? Vagy senki?

Spontán tüntetés. Nyilván jár kellemetlenséggel.

Nina11 2010.03.20. 11:34:26

@AnnaKarenina:

Hol fájt Neked az, hogy ott táboroztak? Londonban a Parlamenttel szemben ott álltak még jó féléve is az Irak ellen tüntetők sátrai. Senkit nem zavar, hagyják őket, hiszen ez lenne a demokrácia egyik velejárója.

Hídfoglalás: Az, hogy van egy impotens rendőrségünk, és nem tud megfelelően intézkedni, az nem a Fidesz hibája, egyébként meg ezek mindig az MSZP-nek hoztak támogatottságot, tehát lehet, hogy nem véletlenül bénázott a rendőrség.

Tehát még egyszer, utoljára: Fidesz NEM = szélsőjobbal, ne rajta kérj számon és ne moss össze!

És igen, én is bízom abban, hogy normális reformok, kormányzás, erkölcsi megújulás fog bekövetkezni.

Nina11 2010.03.20. 11:36:08

@Unommáazegészet:

Tudom, hogy részemről ez valamiféle perverzió, de még egyszer utoljára megpróbáltam, hátha megérti miről beszélek, de rengeteg ilyen agymosott van...

AnnaKarenina 2010.03.20. 11:40:28

@Nina11:
Nem mostam össze a fideszt a jobbikkal, hiába is akarod rám erőltetni. Ezt írtam:
"Ami ezt, ill. a parlamenti munkából való kivonulást illeti, azt akarta érzékeltetni, hogy ez mennyire improduktív volt, ugyanakkor nagyon is megerősítette a jobbikot." Ez azt jelenti, hogy ha semmibe veszünk valakit, akkor ezt velünk is eljátszhatják.
"Most a Fidesz kezében nagy történelmi esély van, meglátjuk, hogy a Jobbik zavarórepülése mit hoz ki belőlük: a demokrácia megerősítését, vagy a rendpártiságot."
Akinek van szeme, látja, hogy a jobbiknak a fidesz is kevés.
A tv-székház ügyéről nem tudok többet, mint amit láttam a tv-közvetítésben. A rendőrségről meg annyit, hogy számomra hiteles volt a bizonytalanság, hogy ezt hogy is kell kezelni. Egyébként erről meg kár vitázni, mert amikor keményebben léptek fel, akkor meg az lett a baj.
Abban egyetérthetünk, hogy a nagy társadalmi ellátást biztosító rendszereknél (eü., oktatás) nagyobb közmegegyezésre van szükség a reformokhoz.

Rockyforever 2010.03.20. 11:40:42

"San-yííí a király!"

Ferenc mester a hazudozás szobra lehetne!

AnnaKarenina 2010.03.20. 11:44:58

@Nina11:
Kedves Nina!
Azt gondolkoztam vitatkozunk valamikről. Az agymosott kifejezés nem alkalmas arra, hogy leírjuk annak az embernek tulajdonságait,aki mást gondol valamiről. Agymosás az, amikor bárki is azt akarja, hogy egy másik ember ugyanazt gondolja.

WysiWyg 2010.03.20. 11:47:39

@monyon le: Nem egyszerű dolgok ezek.
"...mivel ők termelik ki a nyugdíjaitokat, a szociális segélyeiteket..."
Túl azon, hogy amit leírtál, azzal nem vitatkozom, ez a látásmód hibás. Volt ugyanis egy nyugdíjkassza (vagy vmi ilyesmi neve volt) az 50-es évekig, amit aztán akkoriban egyszerűen felélt az ország. Úgy működött, hogy az éppen aktívak a nyugdíj-hozzájárulásukkal gyarapították és az akkori nyugdíjakat abból fizették. Nemrég a felszínre került a dolog, amikor kiderült, hogy a magánnyugdíj-pénztárak vhogy "elmulatták" a befizetett pénzeket. Tehát most is ez lenne a kívánatos, de ahhoz egyensúlyban levő államháztartás kellene meg mondjuk sufficites költségvetés - ami (félek) a mi életünkben már nem fog bekövetkezni, pedig még nem értem el a nyugdíj-korhatárt.

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.20. 11:47:58

@monyon le:
Ja, ez sajnos így működik. Viktor is azóta van stabilan öt százalék felett, mióta a nyuggerekre épít.

AnnaKarenina 2010.03.20. 11:51:19

@AnnaKarenina: Természetesen helyesen igy kezdődött volna ez a mondat, azt gondoltam.

AnnaKarenina 2010.03.20. 11:56:04

@WysiWyg: Egészen a magán-nyugdíjpénztárak megjelenéséig így működött a dolog, vagyis a rendszerváltás után még pár évig, nem csak az 50-es évekig.
Nyilván egy munkanélküliséggel együttélő országban ez már nem volt tartható; nagy kérdés, hogy mi lesz azokkal, akik akár önhibájukon kívül nem tudnak megfelelő nyugdíjra szert tenni.

Unommáazegészet 2010.03.20. 11:58:37

@Nina11: Nem lehet agymosott az, akinek nincs agya.

Nina11 2010.03.20. 12:02:07

"a Fidesz nem demokratikus eszközökkel élt
- gondoljunk pl. a kormányzásuk alatt a parlamenti ülésezés ritkítására, a kormányülések jegyzőkönyvezésének megszüntetésére,
- ellenzéki szerepben az utcai politizálás meghonosítására, "

no comment

Más: A vitának akkor van értelme, ha konstruktív, az érveid nagy része nem más, mint a baloldali-liberális média által felállított nézetek ismétlése, erre vonatkozott az "agymosott" Az agymosott pedig tudtommal egy jelző -köszönöm a szó értelmezését, de ha javasolhatom ne próbálkozz az értelmező kéziszótár átírásával.

Az ember próbáljon meg "sine ira et studio" álláspontot kialakítani. én próbálom figyelemmel követni mind a két oldal által felsorakoztatott nézeteket, abból levonni a saját konklúziómat. Értelmes, ész érvekkel meg lehet győzni, én sem hiszek a fidesz mindenhatóságában, követtek el hibákat, fognak is, de jelen állás szerint messzemenően job teljesítményt nyújtottak 98-02 között, és valószínüleg nem lesz nehéz überelniük az elmúlt 8 évet.

Reformok véghezviteléhez pedig valóban társadalmi konszenzusra van szükség és hitelességre. A problémám az, hogy az MSZP próbálja úgy beállítani, mintha a fidesz is ugyanolyan hiteltelen lenne mint ő, pedig ez nem így van.

AnnaKarenina 2010.03.20. 12:02:40

@Unommáazegészet: Nagyon vicces. GyF nővérén kívül mást még nem hallottunk, csak ezt.

monyon le 2010.03.20. 12:05:53

Belegondoltam abba, ha Ápr. 11-én nagy meglepetés születne. Nem a két (esetleg három) "focicsapatra" szavazna a társadalom többsége, hanem kicseszésből egy teljesen más arculatú mondjuk kis pártra.
Naivan hangzik? Sajnos igen. De a szavazó lapokon nincs az az x-elési lehetőség, hogy elutasítom a mai Magyarországi parlamenti pártokat. Nem értek egyet a "politikai vezetéssel".

Unommáazegészet 2010.03.20. 12:06:21

@AnnaKarenina: Érdekes ez a szitu. Agyhalott mszp-szavazók csápolnak a genetikailag hulladékra. Gratulálok neked. Jó választás.

AnnaKarenina 2010.03.20. 12:08:38

@Nina11:
A no comment-hez: tényekkel nehéz vitázni. Demokratikus-e törvényesen megválasztott kormányt illegitimnek nevezni?
Azt csak hiszed, hogy amit írtam, az csak ismétlése valaminek, és ezt rád is bizonyítottam, majd nézd vissza.
Az agymosott valóban jelző, amivel leírod a tulajdonságot. Nem akarlak én meggyőzni semmiről, ahogyan te engem igen, az esélyt én is megadom a fidesznek, nézd vissza.
Az mszp-ért meg nem felelhetek.

AnnaKarenina 2010.03.20. 12:09:29

@Unommáazegészet: Unom már, nem is olvasod, amit írtam.

Unommáazegészet 2010.03.20. 12:11:50

@AnnaKarenina: Képtelenség még felfogni is azt, hogy a nyuggereknek kevesebbet ér a nyugdíja és még mindig a szocikra szavaznak. Az orruk előtt csapták be őket és a szocikra szavaznak. kiadnak egy ezrest a 2006-os Orbán gyf vitára DVD-n, igaz, hogy megnézni nem tudják min, de ha megnéznék, akkor lejönne, hogy gyf hazudott, mint állat, de még akkor is a szocikra szavaznak. Ilyen emberek (birkák) szavazhatnak. Belehúznak, de mibe azt nem tudom, hisz nem ők adóznak, hanem a munkaképes korosztályok, akik az ő nyugdíjukat is kitermelik. Az ő köreikben érthetően csak 5 százalék a maszop támogatottsága. Tehát az agyatlan nyugger ezerrel belehúz a nem tudom mibe és szavaz azokra, akik átbaszták. Ez igen. RGO NINCS AGYUK!

gulasZuppe 2010.03.20. 12:13:32

aprilistol vége a gazarmeg tavhotamogatasnak mi lesz a most rajongo nyuggerekkel amikor bekapjak majd havi 40 ezres szamlakat? Jól csinaltak a szocik: a magas számlák már a fidesz idejében jönnek majd.

Unommáazegészet 2010.03.20. 12:14:49

@gulasZuppe: Én havi nyolvanezerről küldenék ki nekik! Azt fizessék vissza ők az IMF-hitelt.

2010.03.20. 12:19:04

Én végignéztem az azt az öt percet, ami az Indexen kint van, és azt kell mondjam, mellbevágó. Fletó, a mentalista szuggerálja a tömeget, az agyhalott nyuggerek meg önkívületben tombolnak neki. Ez nem szánalmas, vagy nevetséges, ez egyszerűen félelmetes! Tömegmanipulálásból ötös... :(((

Nina11 2010.03.20. 12:24:10

@AnnaKarenina:

Na akkor még egyszer utoljára, akkor dekódolom:

Az utcai politizálásért és a jobbik, vagy egyes -kizárólag az MSZP érdekeit szolgáló - utcai balhékért a fideszt hibáztatod. A Fidesznek eddig soha semmilyen naggyűlésén nem volt botrány. Innentől kezdve borul a koncepciód.

Nem bizonyítottál rám semmit, max. utána finomítottál, de a gondolatmeneted az előbbieknek volt megfeleltethető.

Az, hogy demokratikusan megválasztottnak és legitimnek tekinthető-e az a kormány, amely meghamisította és eltitkolta az államháztartás és az ország valós helyzetét 2006-ban, az erősen kétséges. Max. formailag, de tartalmi értelemben ez minden, csak nem legitim. Ahogyan Gyurcsány sem volt 2006 előtt legitim miniszterelnök, és Bajnai sem.

Persze, hogy nem akarsz te már meggyőzni semmiről, hiszen tételesen cáfoltam egy csomó általad leírt dolgot. És szerintem ezt itt be is fejezhetjük.

Peace!

monyon le 2010.03.20. 12:25:21

@Unommáazegészet: Ákcijós DVD lejátszót sajnos nem kínáltak 10 ezeré, de jön majd egy ügyes vállokozó, ki buszos utakat szervez majd nyugdíjasoknak kedvezményes áruvásárlási lehetőséggel.
Aztán irány haza, előveszi a DVD-t, a napi Blikket és Borsot, esetleg a Hot magazint, majd a DVD megnézése közben felháborodásában (esetleg transzba esve) kap egy jó kis agyvérzést, vagy szívrohamot. (gonosz cinizmusomért most kérek elnézést ), és kedves nyugdíjas polgártársunk szidja majd az egészségügyi rendszert, meg a hálapénzt. Gyermekei meg időt energiát nem kímélve rohannak látogatni a kórházba, orvos és ismerős után, hogy a kedves szülőnek jó legyen. De ugye a 3. műszak és mellékállás, vagy a munkanélküli segély mellet ez nagyon megterhelő! Fiatal nyugdíjas rendőreink/tűzoltóink... a 200-400e forintos nyugdíjukkal meg röhögnek az egészen!
Akciós Öszödi, akciós DVD-vel, Akciós választásokkal, kiárusított akciós, lepukkant jövőképpel - ezek vagyunk Mi.

Kármentő 2010.03.20. 12:26:56

Egy súlyosan beteg ember beteg beszédét hallottuk. Gyurcsány szakorvosi kezelésre szorul.
Ezt komolyan mondom, nem azért, mert nem kedvelem.

Unommáazegészet 2010.03.20. 12:34:43

Az mszp-szavazó nyugger olyan, mint az a kisgyerek, akit ver az anyja és mivel az anyja, tőle kér segítséget.
Dekódolva Anna Kareninának, anyu veri Béluskát, Béluska anyuhoz bújik védelemért. De ez túlontúl bonyolult szerintem neki.

Pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.03.20. 15:42:17

"Gyurcsány: a Gárda az, amit Orbán Viktor gondol a világról"
- szegény Popper vagy egyik tanonca tuti főtanácsadó a Bohóc mellett.

Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2010.03.22. 02:44:26

Megígértem, elkészült:
A Völgyhídember, a Nagy Árokásó portréja kirajzolódik.

udomongya.blog.hu/2010/03/22/a_volgyhidember

(Nagy felbontásban is nézzétek meg!)

holdlátó 2010.03.22. 09:33:17

@Udo von Raumschiff: nadon bájosz :) (tényleg jól sikerült!)

NRG44 · http://althir.org 2010.04.10. 20:47:08

a nyuggerezésért akkora pofon járna nektek, hogy a fejetek is elszálljon! nyikhaj libsi zsidesznyik köcsögök!
süti beállítások módosítása