Bajnai és az MSZP a Jobbiknak kampányol
2010. március 01. írta: TuRuL_2k2

Bajnai és az MSZP a Jobbiknak kampányol

  „Hasonló a hasonlónak örül. És amilyen meglepőnek tűnhet 2010 Magyarországán a mondat, olyan igaz: több a hasonlóság a Fideszben és az MSZP-ben, mint e kettő és a Jobbik között. Igen, a hasonlóság az, hogy a Fidesz és az MSZP, akármennyire is tűz és víz, egyaránt demokraták gyülekezete. Pont. A szélsőjobb - és most a Jobbik politikai haszonélvezőiről, vezető politikusairól és nem a támogatóiról beszélek - pedig nem elkötelezett demokraták gyülekezete. Pont.”

  Utolsó parlamenti beszédében Bajnai Gordon miniszterelnök hosszan foglalkozott a Jobbikkal. Hosszan, ráadásul a jobbikos körök nem illenek saját ars poeticájába sem, miszerint ő nem politikus, épp csak az országot megmenteni ugrott be (gazdasági) szakértőként. Egyetlen párt van, aminek jól jön Bajnai Jobbik-ellenes, Fidesz-MSZP közösséget emlegető beszéde, és ez maga Bajnai szörnye, a Jobbik. 

  Mint ahogy egyetlen pártnak jön kapóra a Political Capital felvetése is, miszerint a szocialistáknak fideszes jelöltek javára kéne visszalépnie egyes egyéni körzetekben (ami egyébként, ahogy Török Gábor is írja, egyáltalán nem biztos, hogy a jobbikos jelölt esélyeit rontaná). Míg először úgy tűnt, hogy az MSZP csak bénázik, amikor nem utasítja el egyértelműen ezt a felvetést, most már inkább arra hajlok, hogy szándékos a lebegtetés és a kérdés napirenden tartása. Bármiféle Fidesz-MSZP együttműködés felvetése erősíti a Jobbik 20 évet a 20 évért narrációját, az MSZP megmaradt keménymagjára valószínűleg nincs különösebb hatással a dolog, a Fideszt viszont kifejezetten kellemetlen helyzetbe hozza.

  A Fidesz szavazótáborának van ugyanis egy számottevő része (nagyjából húsz százalékára becsülöm), ami nyitott lehet a Jobbik üzeneteire, s választásában meghatározó szempont, hogy melyik párttól várhat többet az elszámoltatás-versenyben és melyik párt lép fel keményebben a kommancsokkal szemben. Őket kitűnően lehet a Jobbik felé terelni, akár ilyen húzásokkal, akár a holokauszt-tagadás utolsó ülésnapon átverekedett büntethetővé tételével, amiről bőven esik még szó a kampányban.

  A Fidesz, MSZP: egykutya üzenet működik, mint az a végeken is látszik. A Jobbik ezt tudja jól, tolják is a kontentot a hivatalos és nemhivatalos csatornákon egyaránt.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr121798958

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fideszfigyelő - Újságczikk a jobb és a még jobb oldalról 2010.03.01. 21:27:07

A jobboldalon belül is elindult a ki a nemzetibb verseny. A Jobbik megerősödéséig a Fidesznek monopóliuma volt a "nemzeti oldalra", amivel rendesen élt is. Loppert Dániel azzal lett a Fidesz ifjúsági tagozatának vezetője, hogy Medgyessy Péter...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helota (törölt) · http://www.bibliotecapleyades.net/biggestsecret/biggestsecretbook/images/biggestsecretbook42.jpg 2010.03.01. 23:01:06

...És a következő nagy csalódást is a nép számára. Újabb zavargásokat és egy 2014-es 2/3-ot Jobbik számára.
Ebből a gondolatmenetből is kitünik, hogy a Jobbik akkor is erősödne, ha totál analfabéták gyülekezete lenne. Ráadásúl a Jobbik szimpatizánsai interneten erősen felülreprezentáltak , ebből fakadóan elég jó hálózati intelligenciával rendelkezik már most is a párt, plusz a szimpatizánsainak egy jó része még csak ezután lesz nagykorú, vagyis egy feltörekvő mozgalomról van szó, komoly tartalékokkal. Lesz itt meglepetés az elkövetkezendő négy évben a Jobbikkal kapcsolatban.

Mégy egy érdekesség ami idevág: a mitigérnek,hu 12 közgazdászból álló csapat, akik a pártok programjait koherencia és számviteli, megvalósíthatósági szempontból vizsgálja 2.5 -ös jegyet adott a Jobbik programjának egy 1-5 fokozatú skálán.
2 pontot kapott az Mszp és 3 pontot az Mdf Bokros féle programja.

Álljunk meg egy percre. A Jobbik jobb osztályzatot kapott mint a magát tecnokratának feltüntető Mszp?

És csak 0.5 pontal maradt el a Bokros programja mögött?

A biztottság a politikai tartalmat nem vizsgálta csak a konzisztenciát és az igéretek mögött meghúzódó potenciális kiadásokat.

II.Briandrew 2010.03.01. 23:01:08

@Jankove:

jólvan...te pedig jól feleltél pártpropagandából, kapsz egy csillagos ötöst, de nem mondom, hogy a fidesz szent, sőt! csak használom az eszem, ha már kaptam. objektív próbálok maradni, reálisan nézni a dolgokat és így jutottam így is előre, a fidesz nélkül is!

reality 2010.03.01. 23:06:14

@II.Briandrew: Annyi lett volna az észrevétel, hogy az egyik oldalról az jön, amit te is mondasz, hogy a Fidesz kompromisszum képtelen, a másik oldalról, hogy az Mszp-vel összekacsint. aztán párt legyen a talpán, amelyik ezekre helyesen tud reagálni.

II.Briandrew 2010.03.01. 23:08:40

@reality:

hát igen, de nem is kell mindenre reagálni, mert a magyar ilyen...egymás ellen ugrik, gyűlöli a másikat, csak azért, mert az épp nem arra a pártra szavaz, amire mondjuk ő, borzalom. aztán meg nyomja a rizsát a hazaszeretetről meg, hogy milyen szörnyű ez az ország. hát igen, pont az ilyen emberek miatt tartunk itt, ahol! a szlovákok csak minket utálnak, egymást nem. mi egymást is utáljuk, ezért nekünk nincs is eurónk(meg más sem), nekik meg van...hát erről ennyit!

Tesco Gazdaságos Gumikalapács (törölt) 2010.03.01. 23:10:11

Amit Orbán Viktorról feltétlenül tudni kell

- Orbán Viktor genetikai adottságai miatt mindig igazat mond!
- Orbán Viktornak nincs szüksége szövetségesekre. Ő maga a szövetség!
- Orbán Viktor rá tudja beszélni Chuck Norrist, hogy legyen öngyilkos!
- Orbán Viktor meg nem veszített el választást, csak hagyta, hogy azt valaki elcsalja!
- Mikor Orbán Viktor ezer forintossal fizet, húszezrest kap vissza. Ezzel 2 új munkahelyet is teremt!
- Orbán Viktort gondolatával képes lenne elpusztítani az egész világot, de Orbán Viktor sose gondol rosszra!
- A világon a 3 leggyakoribb örömforrás: a szerelem, a szülői szeretet és Orbán Viktor!
- Orbán Viktor negatív adót vetett ki országára a középkorban. Akkor kellett eltörölnie, amikor már nem fért több arany a királyi kincstárba!
- Orbán Viktor nem szereti, ha a gépeket a gyárban készítik. Ő a földben termeli meg őket!
- Orbán Viktor azért nem játszik a Magyar Labdarúgó Válogatottban, mert nem akar csalódást okozni a világ összes többi nemzetének!
- Orbán Viktor nem azért szereti önmagát, mert beképzelt, hanem mert maximalista!
- Orbán Viktor egyszer azt gondolta, hogy minden háztartásba ingyen bevezeti a sört.
- Aztán úgy döntött, hogy nem, mert Orbán Viktor csak olyan dolgot vezet be, amit mindenki szeret!
- Orbán Viktor semmit sem tud elrontani. Nem tanították meg rá!
- Az emberi agynak csak 10%-át használjuk. A maradékot Orbán Viktor használja helyettünk!
- Orbán Viktor nem csupán vallásos. Ő maga a vallás!
- Orbán Viktor nem tanulni járt iskolába. Felmérte a terepet, hogy hol fognak róla tanítani!
- Isten magára hagyta a Földet. Tudta, hogy Orbán Viktor mellett nem lenne dolga!
- Orbán Viktor egyetlen dobásból megnyeri a Gazdálkodj okosan-t. Kétszer!
- Orbán Viktor sose szabálytalan a fociban. Orbán Viktor rábeszéli az ellenfél csapatát, hogy álljon át hozzájuk!
- Orbán Viktor nem emeli a benzinárat! Orbán Viktor eltörli a benzinárat!
- Amikor Chuck Norris meg akar küzdeni Orbán Viktorral, Chuck Norris 5 perc alatt morális válságba kerül anélkül, hogy Orbán Viktor barmit is tenne.
- Minden ember szereti Orbán Viktort. Minden EMBER!
- Orbán Viktor nem hős! Orbán Viktor az Orbán Viktor!
- Chuck Norris nem legitim. Orbán Viktor legitim!
- Orbán Viktor nem akar miniszterelnök lenni. Orbán Viktor a miniszterelnök!

moophlander 2010.03.01. 23:10:58

@helota: A tartalékokat tekintve nagyon igazad van! Munkámból adódóan is sokat mozgok fiatalok között, szórakozóhelyeken! 20-22 év alattiak 50%-át nem érdekli a politika, viszont a fennmaradó 50% döntő többsége Jobbik szavazó és nagyon húzza magával a még nem szavazókoru fiatalokat!

2010.03.01. 23:13:54

@II.Briandrew: Mintha a főnökömet hallanám. Egységes fidesz retorika. "Nem mondom hogy a fidesz szent de..." és akkor itt jön a végeláthatatlan felsorolás, amiből kiderül hogy mégiscsak szent. És ő is folyton a láng eszére hivatkozik. Azért szavazott világ életében a fideszre, és 2086-ban is arra fog, ha fúj ha esik. Mert csak.

helota (törölt) · http://www.bibliotecapleyades.net/biggestsecret/biggestsecretbook/images/biggestsecretbook42.jpg 2010.03.01. 23:15:09

@moophlander: "Ha növekszik a gaz a kertemben, nem a tetejét vagdosgatom, hanem kicsapom gyökerestől!"
:DD
Na erre mondtam, hogy a tenyeres-talpas paraszti észjárást a kommunikációs trükkök garmada nem tudja hosszú távon félrevezetni.
És a Fidesz meg az Mszp, meg az Mdf még mindig azt hiszi, hogy a jónépnek lesz türelme arra, hogy végignézze, hogy azok akik ezt a gazt méteresre hagyták nőni, előveszik a fűnyírót és nekitolják a méteres gaznak az 500 Wattos fűnyírót.

Egy francokat.

A paraszt kivárja a száraz őszt, aztán felgyújtja a parlagot, majd tövig nyoja belé az ekét. Mert ez a gondolkodás lett beletáplálva észázadokon keresztül. Nem fogja ő egy szalmaszállal sem megvédeni a demokratikus eszméket. Ha neki jó, akkor megfelel a rendszer, akárhogy is hívják, ha meg nem akkor tesz is ellene és magasról leszarja, hoyg Brüsszelben valakinek melege lesz ettől a szorosra húzott nyakkendőben.

II.Briandrew 2010.03.01. 23:15:31

@moophlander:

hány ember megkérdezésével készült reprezentatív felmérés eredménye ez a remek következtetés? lehet, hogy én is jobblikos vagyok, csak nem tudok róla?

II.Briandrew 2010.03.01. 23:16:40

@Jankove:

és akkor itt jön a jobblik-retorika, hogy mindenki szar, csak a jobblik szent!

II.Briandrew 2010.03.01. 23:21:02

@helota:

te is a vidéki parasztokkal jösz, jártál már vidéken? vagy ha igen, merre? én ott nőttem föl és nekem nem úgy tűnik, mintha olyan hű de tetszene az "egyszeri embernek" a jobblik! de ringasd magad ebben :)

Tesco Gazdaságos Gumikalapács (törölt) 2010.03.01. 23:21:47

@moophlander: Nem mehetek, még magzatok fején kell koppannom!

2010.03.01. 23:24:01

@II.Briandrew: Kedves Brian, használd az eszed, hamár van. Az elmúlt 20 év tulajdonképpen az "oszd meg és uralkodj" jegyében tellt, ha valamiben, hát ebben tökéletesen egy húron pendült minden regnáló párt. Összeugrasztani mindenkit mindenkivel. A biciklist az autóssal, a fideszest az mszp-ssel, a gyalogost az ebtartóval, az utast az ellenőrrel, nehogy véletlenül egység legyen ebben a tetves országban. Nem az euró, és az anyagi javak az elsődleges cél már, mint ahogy az összes regnáló párt sulykolja. Hanem rendrakás a fejekben, kis nemzeti egység, kutúra hagyományörzés, nemzeti öntudat felfrissítése, mert anélkül csak egy koncon marakodó, sarokbaszorított horda vagyunk.

Nézd meg ki képviseli markánsan ezt a vonalat. Igen ők, azok a nácigeci jobbikosok. A többi csak számokról, mutatókról, grafikonokról pofázik, és ígérget.

II.Briandrew 2010.03.01. 23:25:52

@Jankove:

jólvan! hagyjuk a vitát, mert nem közelednek az álláspontjaink. majd az idő eldönti, kinek volt igaza!

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.01. 23:31:28

@Jankove: Kár a gőzért, mert ezek szurkolók. Egy fradistának vagy egy újpesti drukkernek hiába magyarázod, hogy mindkét csapat egy rakás fos, játékuk nézhetetlen szar, ők akkor is imádni fogják és téged néznek majd hülyének. A politikában is ugyanígy működik.
Ezt szokták meg. Ez lett az identitásuk, amiből nem akarnak engedni.

reality 2010.03.01. 23:36:35

@Jankove: Csak azt nem tudom, miért nem mentek a kuruttyra, meg a barikádra tolni a konntentot? Ja, hogy ott nem lehet? Tiszta szólásszabadság! Ennyire érdekli a tisztelt vezetőket a véleményetek meg az alulról szervezettség.
Szép jövő!

moophlander 2010.03.01. 23:37:12

@II.Briandrew: Ez nem egy reprezentatív felmérés, csak egy hozzávetőleges tapasztalat.......Mikor mondjuk megszólal egy Kárpátia dal és 200 ember fele felugrik és kívűröl énekli, na azok valószínű nem balos szavazók! Amikor egy középiskolai gimnáziun majdnem minden osztálya hétvégenként összejön és végignézve rajtuk virítanak a Magyarország térképét mutató emblémák.......és a disco-k panganak....a pub-ok tele....beszélgetéseiket hallod..... szóval ez egy tapasztalati "sacc"!

reality 2010.03.01. 23:37:17

@Thulsa Doom: Hehe. Bagoly mondja verébnek...

helota (törölt) · http://www.bibliotecapleyades.net/biggestsecret/biggestsecretbook/images/biggestsecretbook42.jpg 2010.03.01. 23:42:02

@II.Briandrew: félreértetted.
Nem a vidéki parasztról beszéltem, hanem a nép fiának gondolkodásmódjáról, természetesen beleértve a parasztot is.
Abban igazad lehet, hogy nincs (olyan ) sok Jobbikos közöttük, de ha majd a Fidesz kormányra kerül és úgy próbálja megüllni a lovat, hogy az az IMF-mek is jó legyen és a gazdaságnak is meg a külföldi befektetőknek is, akkor világos, hogy ez kinek a kárára fog történni és akkor hirtelen lesz 2/3-nyi Jobbikos. És ezt a Fidesz nem ússza meg azzal, hogy a GDP arányos hiányt 3,8% helyett 5,8-ra küldi, mert a kiéhezett ország, a tönkrement vállakozók abból a 2%-ból nem fognak talpra állni.
Vagy kegyetlenül elszámoltat és ezáltal nyer kis türelmet a néptől, hogy végigvigye a 4 évet, vagy ősszel(de legkésőbb) tavasszal lövetheti a tüntetőketa Kossúth téren és egyben elkönyvelhet egy 2/3-os Jobbikot, meg plusz egy igazi szélsőséges náci pártot ami majd meg fog jelenni.

Bell & Sebastian 2010.03.01. 23:44:30

Ebben a linkben a kommentek érdekesek!
(a nyúlfarknyi cikkecske értékéből sokat levon a Pester Lloyd jobboldalinak titulálása)

gesamtrechts.wordpress.com/2010/02/19/ungarn-jobbik-auf-allzeithoch-20-gar-denkbar/

Aki lusta, vagy nem ért németül, annak elmondom, túlnyomó többsége (a hsz. -eknek) támogató hangvételű, nem kevervén össze az okot az okozattal.

ben2 2010.03.01. 23:47:26

@pink75:

"A Fidesz-MSZP egykutya" nem a jónép véleménye, hanem a ballib média mantrája az öszödi beszéd mosdatására. A Jobbik pedig már a kezdetek kezdete óta a ballib média hisztikampányaiból él.
Ha Orbán megszólal, azonnal ballib hecckampánytól lesz hangos az ország. Ilyenkor mit csinál a Jobbik? Lapít, és ahelyett, hogy az általuk oly hangosan kampányolt értékrend mellett kiállnának, csak a "mindegyik egyforma" dumájukat mantrázzák. Valóban: mennyivel könnyebb két fél vitájában mindkét felet egyaránt elítélni, mint kiállni az igazság mellett.
Mert a Jobbik ugyebár annyira eltérő színfolt a párt palettán, hogy amint a saját pártérdekei és az elvei között kell választania, azonnal az érdekei mentén politizál, miközben ugyanezért ostorozza vérgőzös indulattal a többi pártot.
A Jobbik sajnos pontosan ugyanannyira elvtelen dumapárt, mint a Gyurcsány féle MSZP, csak ellenkező ideológiai előjellel.
A Jobbik ugyanis - akár csak az MSZP - azt az egyetlen apró tényt képtelen feldolgozni, hogy a Fidesz már volt kormányon, és nem kúrta el az országot.
És innentől mindkét oldalról, minden összemosó próbálkozás szánalmas és hiteltelen vergődés néhány bizonytalan szavazóért.
Az a valódi gondja a Jobbiknak és az MSZP-nek, hogy mind Vonáékról, mind Gyurcsányékról még a saját keménymagjuk is pontosan tudja, hogy ha áprilisban - valamilyen csoda folytán - kormányra kerülnének, eszelős nagyotmondáson túl érdemi eredményt képtelenek lennének felmutatni. Ez az önbizalomhiány, ez az állandó kétség az, ahonnan mind a jobbikos összeesküvés-elméletes agyrémek, mind az mszpés nácizós, orbánfóbiás kirohanások származnak.
Úgyhogy ha már azon polemizálunk, hogy melyik két párt itt az egykutya, érdemes lenne egyszer alaposabban megvizsgálni az MSZP és a Jobbik érdekeit és érvrendszerét, és sok-sok érdekes egyezést fedezhetnénk fel rajtuk.

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.01. 23:48:31

@reality: Látod tulipános virágom, mekkora debil vagy! Én például szeretek olyan emberekkel "beszélni" akivel nem értek egyet. Érdekel a gondolkodásmódjuk.
Például a te hozzászólásodból rögtön látom, hogy te viszont olyan emberekkel szeretsz "vitatkozni" akik ugyanazt gondolják mint te. Ezért is kérdeztél ilyen faszságot.

helota (törölt) · http://www.bibliotecapleyades.net/biggestsecret/biggestsecretbook/images/biggestsecretbook42.jpg 2010.03.01. 23:51:20

@Bell & Sebastian: azért ott is kapna néhány százalékot a JObbik:

"Die Ungarn haben die Schnauze voll. Ca. 10% der Einwohner Ungarns sind Zigeuner. Und die sind schlimmer als jeder Neger und Musel zusammen."

reality 2010.03.01. 23:53:14

@Thulsa Doom: Drága cukorbogaram! Nem szeretem a végeláthatatlan és értelmetlen szócséplést. Kímélj meg.

reality 2010.03.01. 23:56:31

@Thulsa Doom: Terelni azt viszont tudsz. Mert ha akarnál, se tudnál, a saját köreitekben kommentelni. Vége. Pont.

moophlander 2010.03.01. 23:57:01

@reality: Elárulod, hogy kire fogsz szavazni?

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.01. 23:58:29

@ben2:
Látom kiöntötted a kis fideszes lelked. De hidd el nekem, ugyanígy látja ezt egy Mszp-s és egy Jobbikos is. Mind a három azt hiszi, hogy a másik kettő összefogott ellene.
Az mondókád elején kifejtett ömlengésedre sem tudok túl sokat mondani, mert az is csereszabatos minden párttal. Csak a Pártneveket kéne kicserélni és akármelyik rajongótáborból elmondhatták volna ugyanezt.
De azért fel a fejjel! További jó estét, jó szurkolást!

reality 2010.03.01. 23:59:59

@moophlander: Most ez mért érdekes? Természetesen a Fideszre.

moophlander 2010.03.02. 00:02:49

Bocsi csak egy statisztika magamnak! Általában a jobboldali szavazók felvállalják a helyüket! A balosok sunnyognak! Nem mind, de jó részük! :)

moophlander 2010.03.02. 00:06:28

Na jó éjszakát mindenkinek!

Bell & Sebastian 2010.03.02. 00:09:00

@helota:

Páran célozgatnak arra is, hogy nem sikerült még belénk plántálni teljes egészében a bűntudatot.

Merkel meg arról szónokol, hogy a különböző etnikai csoportokat nem szabad kijátszani egymás ellen. Csak nehogy a Jobbik erodálja a farizeus-maszk mögé bújtatott Krautok gemütliche jóléti (helyett: egyre rosszabb-léti) országát!

Az a Schnauze bizony ott is tele van!

Bell & Sebastian 2010.03.02. 00:10:37

@moophlander:

Rád aztán senki sem mondhatja: köszönés nélkül elsunnyogott! :)

ben2 2010.03.02. 00:21:37

@Thulsa Doom:

Vicces látni a vergődésed, ahogy szánalmas személyeskedésen túl egyéb érvelésre nem futja.
Majd ha kifejted, hogy mégis mi a garancia arra, hogy a Jobbik vagy az MSZP képes lenne korrekt módon végigkormányozni 4 évet, akkor elmondhatod, hogy a pártok neve csereszabatos.
A Fidesz egyszer már megmutatta, hogy képes úgy végigcsinálni egy kormányzati ciklust, hogy közben - láss csodát - fejlődik az ország. Úgy tűnik ez a jelen helyzetben elég a kétharmadhoz. Na ez az, ami a dumapártokat kétségbe ejti.

Várkonyi 2010.03.02. 00:36:37

@helota:

"Fogytán a plebs türelme...ez nagyon káros."

Nagyon jó a gondolatmeneted, hosszúsága miatt most nem idézném, meg késő is van, de az én véleményem:

Túlbecsülöd a magyar nép érzékenységét. Tudod, a magyar egy türelmes nép. Igaz, hogy néha robban, de hamis és hazug választási ígéretek miatt ritkán szoktak forradalmak, lázadások, vagy egyéb szervezett formájú elégedetlenségek történni.

Annál is inkább, mivel a fityesz nem hazudik: a fityesz, kis túlzással nem mond semmit. Persze a külvilággal már nem lehet ezt megtenni, nyilatkozott is Varga Mihály a Bloomberg hírügynökségnek, hogy minden jel szerint nagyon nehéz lesz a magyar gazdaságot beindítani.

Ez persze hétpecsétes titok a magyar választók előtt, érthető okokból, de attól még nem fog fölkelni a nép, hogy "nem mondtátok, hogy ilyen nagy szarban vagyunk, ezért most nagyon dühösek vagyunk"...

Az újabb IMF- hitelek kizárják bármiféle jelentősebb államosításnak a jelentőségét.

Valószínű tehát, hogy a fityesz, ősi szokásának megfelelően a hintapolitika elvét alkalmazza majd, vagyis egy gesztus a népnek, egy a nyugatnak, amely politika ezen kivételesen nehéz gazdasági helyzetben a "két szék között az asztal alá" esésnek felel meg.

Ami a népet illeti: tovább folytatódik a csendes rothadás. A cigó atrocitások némileg visszaszorulnak majd, viszont továbbra is nyomják beléjük a segélyt, úgyhogy szaporodnak majd tovább, mint a nyulak.

Egy nyílt konfliktus, bármilyen szörnyű is legyen egy polgárháború, még mindig ezerszer jobb, minthogy szép csendben elveszítjük az országunkat.

És itt nyilván nem csak a füstösekkel van a probléma: inkább az elvándorlás (nyugatra), meg a kulturális széthullás, a kisközösségek (család, nagycsalád) szétverése a baj. Nyugati mintára elkezdtünk kibaszottul individualisták (=önzők) lenni, csakhogy a nyugatiak az életszínvonaluk miatt megtehetik ezt. Mi mi a faszra verjük magunkat? Egy viszonylagosan szegény országnak pont hogy össze kéne fognia, ahelyett hogy egymásnak esünk. Persze ezért sem mi, inkább az átkos 40 év + a komcsi rákos daganat az oka.

Most hogy a komcsik végre eltűnnek, történelmi feladat, hatalmas lehetőség előtt állunk: szellemben, lélekben újra kell egyesülnünk, különben elpusztulunk.

Ennek első feladata a kettős állampolgárság megadása minden magyar testvérünknek, akinek csak lehet.

A fityesz ezen a téren (népszerűség) elég nagyot kaszálhat, legalábbis egy ideig szinten tarthatja magát.
Hogy a fityesz ezt meglépi-e? Nagyon nehéz erre válaszolnom, én kb. 50-50%-ot adok (igen-nem) rá.

Ezután a következő lépés a magyar sorstragédiákkal való leszámolás kell hogy legyen. Trianon, II. Vh, 1956.

Mindegyik tragédiának kellene egy évet szentelni (pl. Trianon-év), ahol a tv, rádió, és egyéb médiumokban fokozottan erről lenne szó. Az emlékév végén egy ünnepi beszédben összegezni, hogy itt vagyunk, túléltük, és egy jobb jövő reményében dolgozzunk együtt, mi magyarok. Ennek lelkileg tisztító hatása lenne.

Még sokmindent kéne csinálni, de az első lépések ezek.

Persze ez csak álom - egyelőre - de tudjuk, hogy ha sokan álmodják ugyanazt, akkor az egy új valóság kezdete.

Várkonyi 2010.03.02. 00:43:13

És minthogy ez valszeg nem lesz, ezért marad a rothadás-robbanás dilemma. Nagy valószínűséggel rothadunk tovább.

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2010.03.02. 01:17:06

A Libajnai elmegy a p...a! Gyurcsótány tanítványa. Szal igazmondó juhász.. Elég megnézni az államháztartást.

Bloodscalp 2010.03.02. 01:26:39

édes faszom...

bedobnak egy baromságot kampányban...erre visszadobnak rá egy másikat...Pont.

beyo 2010.03.02. 01:27:04

Reményeim (amit egyelőre megalapozottnak látok):
A Fidesz nyeri a választást (ez elég egyértelmű), 2/3-al, vagy csak 51%-al, lényegében mindegy. Lesz majd cirkusz a népnek, szép és kellemes hintapolitika, kidobnak néhány csontvázat a szekrényekből. A jobbikos szavazókat kedélyeit is szépen lassan lenyugtatják, és szép komótosan (a lehetőségeinkhez mérve is) elkezdünk kimászni a gödörből, az adózás némileg racionalizáltabb lesz, kicsit csökken tán a munkanélküliség is, stb. Béke lesz, de jelentős és ésszerű irányú radikális változások nem fognak bekövetkezni, továbbra is érdemi lesz az ilyen-olyan adóerkerülés (ami még mindig az ország legnagyobb hibája).
Az MSZP némileg megelőzi a jobbikot, remélhetőleg elindul a megújulás folyamata, (talán sikerül távolabb rugdalni Ildikót és Szekeres bácsit) Ez lényegében lefoglalja az összes energiájukat és nem lesznek túl erélyes ellenzék.
A Jobbik majd pofázik nagyogat, (remélem legalább olyan "kellemes" modorban, ahogy azt az EU parlamentben teszi), tán egyre kevesebben veszik majd őket komolyan.
Bejut az MDF is, majd jól szakmázgatnak szépen csendben, legalább a saját szavazóikat eltartják. Remélem bejut az LMP is, ők szépen csendben erősödnek, de jelentős erővé egy darabig biztos nem válnak, de talán a realitás érzékük növekszik némileg.

2014-körül újra borul a bili, a Fidesz körül is elkezdenek bűzölögni a mutyik, a jobbik támogatotsága újra növekszik, az mszp vissza erősödik, talán megjelenik egy új liberális párt is talán, az mdf kiesik. Aztán a jól megérdemelt változás még jó ideig várat magára.

és a sorskérdés továbbra sem az, hogy ki mennyi segélyt kap, hogy melyik politikus mennyit tesz zsebre (megjegyzem, talán előbb-utóbb legalább ők megtanulják hogyan is kell az ilyet ügyesen csinálni (blooáfff). Hány biztosító van az egészségügyben, hanem az, hogy végre mindenki szolidáris módon pontosan annyi adót fizessen, amenni a jövedelme és fogyasztása alapján illene...

klacus 2010.03.02. 05:19:49

@beyo: Nos ahogy olvasom amit írzs, ez a legvalószínűbb.

Ezért is kár hogy a Vasárnapi aszteroida, nem törölte el mondjuk fél Pest megyét, ezzel a moslék országgal együtt....

Ez azok bűne, akik gyávák voltak igazi váltást csinálni 89-ben. Hogyan is várhatjuk pont tőlük, hogy most bátrak lesznek. A Jobbikkal az a baj, hogy ugyanazon az eszmei vonalon halad, mint az MSZP. Hirdeti a nép igéjét, de nem racionális. Ergo hazudik, éppen úgy ahogy a többi is. Elolvastam a programjukat, szép hosszú, annak az esélye, hogy megvalósítsák mondjuk 0% esélye van. Vagyis mivel jobbak Ők? Semmivel.

Divatos állathasonlattal:

A már nem is olyan nagy, de leginkább is végelgyengülésben döglődő Kárpát-mangalica-koca fetreng a sárban,és ha fázik akkor átfordul a másik oldalára. Néha még röfög egy kicsit, de a vak is látja, nemhogy tigris,puma de macskaféléhez hasonló tiszta állat nem lesz ez soha!

klacus 2010.03.02. 05:29:56

A demokrácia a pór népnek nem való.
Soknak ezen blogon, is jól látszik, nehéz az agyalás. Csak majd elvtársak, ha télileg le kell menni vidékre a ganéjt túrni akkor mit csináltok.

A Jobbik jön itt a a vidék, meg a paraszti élet képével, egyszerű megoldásaival. Röhögnöm, kell, a sok pesti egyetemista, aki összekeveri a tehenet a traktorral, ne éljen már parasztos hasonlatokkal. Pusztán azért, mert a pár száz éve, még a paraszt baltával agyonverhette a cigányt, ha tolvajláson kapta... Csípem Mikszáthot de ez azért szerintem nem annyira romantikus.

Ha a Jobbik valóban akkora felfordulást akar, miért nem csinál forradalmat? Ja mert annyira azért mégsem akar a pénzen kívül semmit mi?

mindegykivagyok 2010.03.02. 06:38:01

Szànalmas a sok ostoba egymàsraugràs!
A baj gyökerét kell kezelni,mindegy,hogy
Jobbik vagy Fidesz eröl még egyikse beszélt!A zsidok tovàbbra is "kormànyozni"fognak!A különbség csak az,hogy most nem a hatalmukkal,hanem a pénzükkel!Ennek megakadàlyozàsàra kellene
felkészülni,de idàig még nemjutott el egyik pàrt se a kettöböl!

nestrot10 2010.03.02. 06:43:28

HÜLYE SZAR MAGYAR MÉDIA! AKI ILYENEKET TERJESZT AZ EGY NAGY BAROM ÉS MENJEN A KÚRVA ANYJÁBA. Hazug banda!
Méghogy Bajnai és a MSZP a Fidesznek kampányol?
Jó lenne mi? Szar Fideszes Médiások?????

Picitures doktor 2010.03.02. 07:07:04

@klacus: Hol olvastad aranyom ezt a sületlenséget???A Jobbik forradalmat akarna?na szaladj neki mégeccer.Rendet akar,de nem lázadást.Tekintettel a rá szavazók táborára,gondolom sok embernek ez a véleménye.RENDET!!!!! Elég a pénzünk ellopásából,a mutyizásból,az ingyenélők támogatásából,és a nyomorba taszított kisemberek további kirablásából.Rendet,és élhető Magyarországot akarunk.Olvastam a tegnap esti agyas kommenteket.Azt hiszem mindenki JOBBAN járt volna,ha a fejére húzza a takarót,és kialussza magát.De te már reggel talán magadnál voltál,amikor ezt a f@szságot leírtad.Gondolkodtál már ma????

Picitures doktor 2010.03.02. 07:23:25

Jött a mese:el kell majd mondani a népnek,hogy baj van,nagy baj van.Tényleg.El kellett volna már eddig mondani.A nagy baj,amit valakik évtizedek alatt szépen előidéztek.Eddig nem voltunk fontosak,hogy tudjuk,mint húzogatták ki a lábunk alól a talajt,áldozatos munkával,a döntések helyett az általunk megválasztott képviselőinknek az ülésteremből történő zajos kivonulásaival,és a szégyenletes egymásramutogatásával.Azt hiszem orbán szövege:miszerint nagy a baj,az a Jobbik előretörésére VONAtkozott.Ismerve nagyjaink hatalmas affinitását a pénzhez,számukra nagy baj,ha valaki a körmükre néz.

hááááát 2010.03.02. 07:29:23

Most jól jön az MSZP-nek egy ilyen jobbikos párt.A FIDESZ a következő négy évben hatalmasat fog bukni.Akár az is elképzelhető, hogy nem húzza ki a négy évet.Jobbik lehet a következő kormány párt.Na az sem fog sokáig tartani hisz sem a diplomáciához, sem a gazdasághoz nem értenek.Az emberek visszafordulnak a szocik felé és 8 év múlva újra mehetnek kormányozni.Hacsak nem jön egy új párt aki elég erős lesz felvenni velük a versenyt.

hááááát 2010.03.02. 07:35:02

@klacus: Szar lennem,hogy ha Pest megye fele eltünne.Csak szólók ők tartják el Magyarország nagy részét, és te se kapnád meg a segélyedet.

midnight coder 2010.03.02. 07:48:26

Szerintem 2014-ben vígan együtt fog majd kormányozni a Jobbik és az MSZP. Úgy hogy amit most csinálnak, a saját szempontjukból nem is annyira rossz. Bár azt kétlem hogy tudatos lenne.

Picitures doktor 2010.03.02. 08:03:30

@midnight coder: Amit leírtál,az tudatos volt?Ébresztőőőőőőőő

Chingford 2010.03.02. 08:05:36

@II.Briandrew: Hát nem tudom... Nálunk vidéken, a településen ahol lakom 40-50% lesz a Jobbiknak, verni fogja a Fideszt is! Persze nem kell beszarni ettől senkinek! :-)

ben2 2010.03.02. 08:05:40

@hááááát:

Nem valószínű, hogy a Fidesz hatalmasat bukna, mert szemben az MSZP-vel, Orbánék tényleg tudnak kormányozni. A Fidesz népszerűségéből természetesen lesz visszaesés, de kb. azt az extra szavazóréteget fogja csak elveszteni, ami az elmúlt 4 évben rakódott rá, a törzsbázis nem fog elfordulni a Fidesztől ha nem fognak bénázni, márpedig nem fognak.

II.Briandrew 2010.03.02. 08:07:41

@helota:

ez már a no komment kategoria!

II.Briandrew 2010.03.02. 08:10:01

@Chingford:

persze, biztos akad olyan körzet is, csak azt nem szeretem, amikor néhány jobblikos itt a vidék "diadaláról" beszél, meg hogy mekkora táboruk van eccetera, eccetera...persze, sokan vannak, de akkorákat túloznak, mint a Grimm testvérek!

Chingford 2010.03.02. 08:15:02

@ben2: az nagyobb gond, hogy a Fidesz is tele van volt KISZ-esekkel, MSZMP-sekkel, ugyanolyan korruptak, bűnöznek, vidéken kiskirályságokat építenek ki, ahol a másként gondolkodókat terrorizálják, Orbán meg kiépíti az országos monarchiáját! A politikusaikat emberileg annyi választja el az MSZP-sektől, hogy nem szegfű hanem narancs a logójuk.

Chingford 2010.03.02. 08:16:13

@II.Briandrew: nálunk EP-n volt Fidesz 42%, Jobbik 35%, MSZP 17%, gondolhatod most mi lesz!

hááááát 2010.03.02. 08:19:08

@ben2: Majd meglátjuk.Igazából nekem mindegy ki kormányoz, csak vigye véghez a reformokat az államháztartásban.A FIDESZ ezt nem akarja megcsinálni.Ha viszont ész nélkül el kezdi kiszorni a pénzt még nagyobb bajba leszünk mint idáig.Sokan Viktorban látják a "megváltót".Sajnos 16 év ellenzéki munkáját tekintve ne úgy nézz ki képes lesz megbirkózni a feladattal.

Én azért szeretném, hogy sikerüljön.Magyarországért szoritok, nem egy pártért.

II.Briandrew 2010.03.02. 08:22:37

@Chingford:

nem zárom ki annak lehetőségét, hogy néhol megszorongatják vagy megelőzik a fideszt(bár ez lesz kevesebb). amúgy merg túlzol a fidesszel kapcsolatban. persze, hogy vannak ott érdekes figurák, de azért látom a fidesz démonizálása nem csak az maszopban divat, hanem újabban a jobblikban is...erről ennyit!

Ganter 2010.03.02. 08:24:54

Nagyon kreatívak a vörösök.
Kormányzáshoz egyáltalán nem értenek, de a trükközésben sztem nincs a világon még egy ilyen profi szervezet.
Elég szomorú, hogy intelligens emberek is bedőlnek ennek a jobbik lufinak.

Ez a cikk egy gyöngyszem, remélem minél többen elolvassák.

Captain Tott (törölt) 2010.03.02. 08:40:21

@Jankove: A Jobbik egyenes és kiszámítható??
És ezt Te honnan tudod? Ezt képzeljük (képzelitek, képzelik) ma a Jobbikról, anélkül, hogy bármilyen tapasztalatunk volna arról, hogyan politizálnának döntési helyzetben.
Azt hiszem, kicsit nagy a csodavárás a Jobbikkal kapcsolatban...

II.Briandrew 2010.03.02. 08:44:21

@Captain Tott:

pedig a jobblik az egyetlen, szent, igaz magyar párt ebben az országban...vona meg egyenesen a földre szállt mihály arkangyal, aki megmenti majd az országot a csúnya fidesszel szemben!

Captain Tott (törölt) 2010.03.02. 08:47:01

@II.Briandrew:
Én elhiszem, hogy a Jobbik most többet fog kapni, mint az EP-választáson. Talán még az MSZP is.
De az a véleményem, hogy minél jobban tüzelik a jobbikosok a saját szavazótáborukat, annál több kedvet csinálnak a mérsékelt szavazóknak arra, hogy elmenjenek a Fideszre szavazni.
Mert szép dolog, jó dolog a radikalizmus, de az emberek többsége nem szeretne felfordulást, csak változást.
A Fidesznek egy nyerő taktikája lehet: hagyja, hagyja a jobbikos nyálverést, aztán pedig megjelenik a nyugodt erő képével.

II.Briandrew 2010.03.02. 08:52:30

@Captain Tott:

igen, én is ezt mondom...mert az elmúlt évek kompromisszumképtelen ellenzékisége, pocsék kommunikációja, szijjártó unalmas fröcsögése után elgondolkodtam, hogy nem szavazok mégsem rájuk, de amikor jönnek az ilyen jobblikos okosok és nyomják a hazaáruló vagy, ha nem a jobblikra, az egy igaz magyar pártra szavazol, máris vérbeli fideszes lesz az ember, ha van egy kis esze és valóban mérsékelt politikát akar látni!

klacus 2010.03.02. 08:56:11

@Picitures: Veled ellentétben szoktam. Plusz van egy olyan téma, hogy olvasás utáni szövegértés. Második környékén kialakul. Neked esélyed sincs...

klacus 2010.03.02. 08:58:25

@hááááát: Valóban, kicsi rigó. Sosem éltem segélyen. Sőt .. én mások munkát adok, és nem úgy mint te, hogy eldobom a szemetet az utcán....

Budapest egy nagy vízfej, istenítsd csak. Kár hogy a termelés régen vidéken van.

helota (törölt) · http://www.bibliotecapleyades.net/biggestsecret/biggestsecretbook/images/biggestsecretbook42.jpg 2010.03.02. 08:59:34

@Várkonyi: nem teljesen így látom.
Egyrészt a komcsik nem fognak eltünni, annál szívósabb fajta és ameddig van amit az országban még el lehet adni occsón valakinek, addig az is lesz aki őket pénzelje.
Másrészt egyetértek, hogy kellene egy Trianon év ahol társadalmilag feldolgozzák szisztematikusan a témát a legkülönbözőbb médiumokban meg szakágak nézeteit összeveteik, de most ennél sokkal fontosabb teendők vannak, nevezetesen gazdasági, szociális, egészségügyi, nyugdíj, oktatási és nem utolsósorban alkotmányozási feladatok, miközben egy elképesztő adósságot is kell törleszteni és vissza kéne szedni az ipart a multik kezéből. Ez mind olyan tényező egyenként ami iszonyatos kiadással, munkával és konfliktussal jár. Valódi felhatalmazás nélkül ezt nem lehet megtenni.

nestrot10 2010.03.02. 09:00:17

Jöjjön csak a jobbik , csináljon forradalmat és lőjje le a Navrasics és Szijgyártó :D és Orsós Orbán fazonokat is..necsak a Maszoposokat számoltassa el!!!!!

Picitures doktor 2010.03.02. 09:00:55

@Captain Tott: Mert a többi már bizonyított elqrásból tudod?Lehet,hogy ez sem fog működni.Ha valamit számít a szavazatom,ne olyanra adjam,ami már fix,hogy sz@r.Nyugodt erő,ne röhögtess.

Nahoten 2010.03.02. 09:01:12

Bajnai egy demokráciában törvényesen működő pártot nevez szörnyetegnek.
Bajnai tehát nem demokrata.

Demokraták ébresztő! Bajnai kirekesztő!

nestrot10 2010.03.02. 09:02:44

@hááááát: szóval suttyó kapitalista kizsákmányoló vagy? Mi?
Téged is számon kérnek..és elveszik a harácsolt vagyonod:))hehehhe

nestrot10 2010.03.02. 09:04:29

@Nahoten: Ilyen Bajnaiból kellene még egy kormányra való ember és az ország rendbe jönne..pártok nélkül!!!
Rohadt harácsoló pártok!

Picitures doktor 2010.03.02. 09:05:23

@klacus: Baba,ez naon gyenge volt.
@nestrot10: Ez is nagyon gyenge volt.Elég ebből az ócska szájtépésből.Már nem kell sokat várni,és megtudjuk.Nem érek rátok,mert megyek ki a kertbe,gyönyörűek a jácint-hajtások.Ott legalább rendet tudok tenni,mert azt látom,hogy itt a begyöpösödött fejekben még a beszélgetési képesség sincs meg.
Jobb jövőt.

II.Briandrew 2010.03.02. 09:05:30

@Nahoten:

Bajnai és a maszop nekem sem kell, de akkor ezek szerint a jobblik befogadó és nem kirekesztő, szereti a magyarokat(mindenkit kivétel nélkül), ugye? kár, hogy ez nem igaz!

Captain Tott (törölt) 2010.03.02. 09:08:49

@nestrot10:
Most, hogy mondod, én is tényleg ezt szeretném! Győzzön a Jobbik, utána masírozzon az utcán a Gárda, és lőjön mindenre, ami piros vagy sárga.
De még azt is szeretném, hogy az árurejtegető, feketéző boltosokat a boltjuk előtt lógassák a lámpavasra.
Nyissuk meg újra Recsket is, legyen belőle átnevelő tábor a kommerek és fidesznyikek családtagjainak.
----
Én megértem a Jobbik szavazók dühét az elmúlt évek miatt. De egy normális párt nem ebből akar megélni, nem erre játszik rá, hanem jövőképet mutat.

helota (törölt) · http://www.bibliotecapleyades.net/biggestsecret/biggestsecretbook/images/biggestsecretbook42.jpg 2010.03.02. 09:09:30

@II.Briandrew: "ez már a no komment kategoria!" ezt melyik hozzászólásomra érted és konkrétan melyik részére?

II.Briandrew 2010.03.02. 09:12:41

helota · www.bibliotecapleyades.net/biggestsecret/biggestsecretbook/images/biggestsecretbook42.jpg 2010.03.01. 23:42:02

erre értettem...még ha kicsit ironikus is volt, ez már kicsit sok!

klacus 2010.03.02. 09:14:59

@Picitures: Nincs is jobb egy kora délelőtti uszításnál, igazad van.

Az a baj veled is, hogy vagy magadtól vagy idióta, vagy fizetnek érte. A jobbikkal nem az a probléma, hogy kirekesztő, mert ez az ő és azok baja, akik rászavaznak. hanem az, hogy semmiféle változást nem tud adni. Ugyanis széllel szemben nem lehet pisálni. Hacsak nem jön valami katarzis, és jön a Mad Max. Addíg pedíg ez van:
- olcsó szlovák tej
- plazmatévé
- új kocsi
- megfizethető lakáshitel

Hívhatod ezt a zsidó nagytőke ocsmányságának, de te sem fogsz visszamenni az ekeszarv mellé, mert az biza kurvára verejtékes.
Ez kell a madzsarnak, nem a csikós-bőrkulacs....

II.Briandrew 2010.03.02. 09:15:13

@Captain Tott:

igen, de valahogy elszaladt velük a paci és a képzeletük és a fantáziájuk már a Grimm-testvéreket is veri! csak az a baj, hogy ezen nem igazán tudok nevetni!

ridegfarkas 2010.03.02. 09:17:30

bajnai egy szarházi kis hazaáruló pöcs!Pont.Golyót vagy kötelet érdemelne a többi társával együtt.lehetne sorolni a listát,sok név lenne rajta,de sajnos ezt a fajta elégtételt a jelen korban nem lehet kivitelezni,pedig az igazság megkövetelné,olyan sok mocskos dolgot tettek ezzel a hazával.

Ezt a nagy trágyakupacot,amit 20 év alatt a vezetőink közösen összehordtak,nem lehet már lapáttal elhordani,ide valóban egy radikális megoldás kell,szét kell robbantani az egészet és újra kell építeni a rendszert az alapoktól,mert teljesen elkorhadt az egész,nem csak a tartógerendák rohadtak,de az alap is szétmállott.A sok mocskot ki kell takarítani,a szarházi limlomot el kell tüzelni és egy új,tiszta házban,rendezett körülmények között kell megkezdeni egy jobb életet.Mert ha megint csak elmismásoljuk a dolgaink rendbetételét,rövidesen mégnagyobb szarban leszünk.Magfojt minket a korrupció,a törvénytelenség,a bűnözés,a külföldi elnyomás,kirablás!Hova hátráljon még ez a Nemzet?!Nincs már hová!Meg kell fordulni,visszatámadni,visszaszerezni a becsületünket,enélkül elveszünk!Elég volt a jellemtelen,szarházi senkikből,akik uralni akarják ezt a Hazát!Húzzanak a büdös picsába!

Veri a jó Isten a Magyart,mert soha nem fog össze.

II.Briandrew 2010.03.02. 09:20:52

@ridegfarkas:

ha neked az erőszak jelenti a megoldást meg ez a vízió, amit itt összehordasz, akkor ülj le pár órára és gondolkodj el te mivel is vagy különb náluk? félek, hogy a végén rájösz, hogy semmiben!

ridegfarkas 2010.03.02. 09:29:21

@II.Briandrew: Félek,hogy a te agyad helyén rothadt káposztalé lötyög.Ha nem ez lenne,megkérnélek,gondolkodj el azon,mit is firkáltál ide válaszként,miben is különbözöl az általam említett gazemberektől.Agyhalott,elpuhult,korlátolt pöcs vagy te is,aki a saját törtélemével és jelen helyzetével sincs tisztában.Álomvilágban élsz,rózsaszín női bugyik között és gondolom vonulni szoktál a melegekkel.

Captain Tott (törölt) 2010.03.02. 09:41:25

@ridegfarkas: Ha ilyen fröcsögésre épül a Jobbik politikája, akkor nem kérünk belőle.
Változásokat akarunk, de a jogállam keretei között. Határozott, de nyugodt hangnemet. Kultúrát, építkezést, pozitív jövőképet.

II.Briandrew 2010.03.02. 09:47:26

@Captain Tott:

ne fáradj, én már válaszra sem méltatom :)

Picitures doktor 2010.03.02. 09:54:50

@klacus: Neveltetésemnél fogva nem szívesen hülyézek le senkit,de most megteszem,Kivel keversz össze,gyerek,tudom sok itt a koment,megesik,hogy az ember rossz válasz-gombra nyom rá.Annyira nívótlan vagy,ezzel a "délelőtti uszítás"fröcsögéseddel,hogy nem is értem,miért reagálok rá.Nem tudsz bosszantani,baba.Én tudom,hogy mit írtam,te nem tudod,hogy mit olvastál.Ennyi.

klacus 2010.03.02. 10:03:46

@Picitures: Ekkora demokrata ne legyél. Az dühít ha más téged minősít a te stílusodban, vagy az hogy más a véleményem.

Általában minden nagy szélsőjobbos "gondolkodót" fel lehet ezzel húzni egy pillanat alatt. Vagy csak jobbik szimpatizánsok hülyézhetnek?

Picitures doktor 2010.03.02. 10:52:30

@klacus: egyik sem dühít.Azok a dolgok,amelyek felbosszanthatnak,nem a monitor előtti üldögélés során érhetnek engem.

budai zöld 2010.03.02. 10:55:39

@TuRuL_2k2:
Ez így van, pontosan, egy héttel hamarabb lett volna aktuális. Fell kell pörögni, skacok!

2010.02.23-án kommenteltem ugyanezt (többek közt) az általatok is promótált Véleményvezér Bajnainyaló propagandacikkéhez (nem linkelem le, annyira szánalmas).
Politológus vagyok-e?

"ha ö dicséri a Fideszt és támadja a Jobbikot, azzal 2-3% bizonytalan szavazót mozgat át a Fidesztöl a Jobbikhoz"

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.02. 10:58:08

Beindult a fideszes kampánygépezet:

"Rogánné nem mer az ura előtt szarni"

velvet.hu/blogok/gumicukor/2010/03/01/roganne_nem_mer_az_ura_elott_szarni/

Hozzák az elvárt színvonalat.

stalien 2010.03.02. 11:15:42

@Grift:
@Thulsa Doom:

Igen jön a visszatartott barna veszedelem !

mandiner.blog.hu/2009/11/13/lopakodo_barna_veszedelem

Bilire madzsarok !

Picitures doktor 2010.03.02. 11:22:15

@Thulsa Doom: Ez nem kampány,ez állítólag műsor volt a tévében.Amiből csak annyit nem értek,miért gondolják,hogy a naccerű páros székletűrítési problémái a köznépre tartoznak?Miért nem arról beszél Tóni,hogy hova lett a píz?

ridegfarkas 2010.03.02. 13:12:59

@Captain Tott: Pont ezt mondom.A jelenlegi keretek erre nem alkalmasak,csak a mostani helyzetet betonozzák be és akadályozzák egy tiszta és egészséges társadalom kilakítását,és egy ilyen átalakítást nem lehet finomkodva,lágyan véghezvinni,de persze nem kaotikusan és őrülten,ha kompromisszumokat kötünk pusztán kényelmi szempontokból,az eredmény elégtelen lesz.Nem elég új emberket tenni a felelős pozíciókba,tiszta és korrekt játékszabályokat kell kialakítani,amik biztosítják,hogy nem esünk mégegyszer ugyanabba a gödörbe.Áldozatot kell hoznunk egyénileg és kollektíve,mint nemzet.Lehet,hogy nyersen,durván fogalmaztam,de azt akartam vele érztetni,tán nem túl jó,hogy drámai helyzetre nem lehet lágy megoldást keresni.Erősnek és határozottnak kell lenni,de nem észnélkül.Ezt a trutyit nem lehet ejnyebejnyével felszámolni és körmösök kiosztásával elvenni a kedvét a bűnösöknek a folytatástól.Most oda kell baszni,keményen.Nem tudok más állsápontot elfogadni.Nem vagyok semmilyen pártnak tagja,ha a Jobbik lesz az a párt,aki ezt véghez viszi,a lehető legkisebb fájdalommal,támogatom.Nem a Jobbik a lényeg,hanem,hogy megtegyük,amit meg kell tennünk,különben megyünk a süllyesztőbe.És nem túloztam.

ridegfarkas 2010.03.02. 13:13:38

@Captain Tott: Pont ezt mondom.A jelenlegi keretek erre nem alkalmasak,csak a mostani helyzetet betonozzák be és akadályozzák egy tiszta és egészséges társadalom kilakítását,és egy ilyen átalakítást nem lehet finomkodva,lágyan véghezvinni,de persze nem kaotikusan és őrülten,ha kompromisszumokat kötünk pusztán kényelmi szempontokból,az eredmény elégtelen lesz.Nem elég új emberket tenni a felelős pozíciókba,tiszta és korrekt játékszabályokat kell kialakítani,amik biztosítják,hogy nem esünk mégegyszer ugyanabba a gödörbe.Áldozatot kell hoznunk egyénileg és kollektíve,mint nemzet.Lehet,hogy nyersen,durván fogalmaztam,de azt akartam vele érztetni,tán nem túl jó,hogy drámai helyzetre nem lehet lágy megoldást keresni.Erősnek és határozottnak kell lenni,de nem észnélkül.Ezt a trutyit nem lehet ejnyebejnyével felszámolni és körmösök kiosztásával elvenni a kedvét a bűnösöknek a folytatástól.Most oda kell baszni,keményen.Nem tudok más állsápontot elfogadni.Nem vagyok semmilyen pártnak tagja,ha a Jobbik lesz az a párt,aki ezt véghez viszi,a lehető legkisebb fájdalommal,támogatom.Nem a Jobbik a lényeg,hanem,hogy megtegyük,amit meg kell tennünk,különben megyünk a süllyesztőbe.És nem túloztam.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.02. 18:52:38

Egyértelműen a Jobbiknak használnak Bajnai kijelentései. Ha még vissza is lépne a Fidesz javára az MSZP egyes helyeken, akkor még jobban a Jobbikot segítenék.

Egyébként fasza, hogy 100 hsz közt lehet találni 10 értelmeset és elmegy az ember kedve is az olvasástól. Akinek nincs mondanivalója, az mi a picsáért kattog állandóan?

Szebb jövőt!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.03.03. 13:16:26

ajvé, már bayer zsótti is a jobbiknak kampányol

meg a stumpf bandi is

egyre szarabb ez

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.03.03. 13:17:49

noch dazu a bayer zsótti alig burkoltan célzott arra is, hogy morvai zsidózik

nyolcvan százaléka lesz így a jobbiknak, héhó, emberek!

is 2010.03.04. 12:21:44

"A Fidesz, MSZP: egykutya üzenet működik"

az viszont teljesen rendben van, hogy a FIDESZ "két szélsőséges párt"-ozik, MSZP-Jobbik egykutya alapon, ugye? csak kérdezem az agit.prop központot, hogy milyen szóelemzéssel tudnám a nálam lakó külföldinek elmagyarázni, hogy ez nem ugyanaz a stilisztika, nem ugyanaz a hangnem, nem ugyanaz a bunkóság?
süti beállítások módosítása