Vigyázó szemetek
2009. augusztus 05. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Vigyázó szemetek

  Bréking nyúz: Ficsor Ádámot érdekelné a 2030-as miniszterelnökség!

  „Szerénytelenségnek tűnhet, de az elmúlt években a kormányzati munka sok területén dolgoztam vezetőként és a visszajelzések alapján talán mondhatom, nem vallottam kudarcot.” 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr951289965

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Amit soha, sehol nem hallottál és láttál Izraelről 2009.08.06. 13:06:16

Izraeli gyerekkísérletek: ez arról szól, hogy askenázi izraeliek, szefárd izraeli gyerekeken végeztek emberkísérleteket. Elképesztő rasszizmus van, volt:  az askenáziak lenézik a szefárdokat Izraelben, akkor mit gondolnak a cigányokra feltűnőe...

Trackback: WTC; Zeitgeist 2009.08.06. 11:40:44

World Trade Center, épületrobbantások: Ebben benne van Madrid is, a 2004-es robbantás (sokkoló felvétel): Érdekesnek találom, hogy a fenti videó készítőjének, csak a nyugati világ halálos áldozatai fájnak, azért remélem elgondolkozik az...

Trackback: Az igazi gyurcsány-klón 2009.08.05. 11:12:30

Nem, az igazi gyurcsány-klón nem Bajnai! Bajnai sem mentalitásában, sem arroganciában, sem kommunikációs készségben nem közelíti meg a mestert. Talán még erkölcsi gátlástalanságban sem, bár itt kétségtelenül rezeg a léc. Ráadásul nemcsak beszél és progra…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kispufi 2009.08.05. 10:58:24

Realista srác, gondolja, addigra talán már szabadul.

Zetek 2009.08.05. 11:05:00

Ismeri pártja és választói igénytelenségét. Tudja ők még vele is beérik.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.05. 11:14:14

hamar le kell vadászni a csávót!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.08.05. 11:18:38

off

Hülye freeblog trackback!

A mandinerre nem hagyja, ide meg (formázatlanul) bezuttyantja addig, amíg a szöveg szeparátor életbe nem lép.

Idegesítő, szedd ki lécci admin. Bocs!

Üdv.

on

irrelevant 2009.08.05. 11:23:14

Bozse moj. És nem is lehetetlen :(

picur3ka 2009.08.05. 11:26:45

Mit lehet erre mondani? Hangosan felrohogtem.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.08.05. 12:05:41

Ahogy én elnéztem ma reggel a Napkeltében, a szerénytelensége, az arroganciája és a beszélőkéje már felér a mesterével, de talán nem lesz olyan "lotyaszájú" és "ideggyenge" (D.T.), ezért akár még veszélyesebb ragadozóvá is válhat.

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 12:12:09

@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége:

a fiatalbaloldalos mszpgárda en bloc sokkal veszélyesebb
bármiféle értékrend - még ha az a "kommunista erkölcs" is - nélkül nevelődtek bele a hazdozásba és lopásba


amúgy egy valamit hiányolok az ótestamentumból: a hazugság mint legfőbb bűn megbélyegzése - hiszen a hazugság minden más bűnt elfedez

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.08.05. 12:27:33

@zsidó részvénytársaság:

Jó meglátás, amit főbűn kategóriában mondasz! Még lehet, h fölhasználom:o))

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 12:30:08

egyvalami stimmel nagyon:

az a tipikus kommunista behízott bödönfej

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.05. 12:34:19

@zsidó részvénytársaság: maga valami kantiánus lehet.

A kegyes hazugságot ismeri-e?

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 12:56:40

@tölgy:

kegyes hazugságra a gyenge embereknek van szüksége

(ez meg olyan nícsés ugye? :) )

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.05. 12:58:38

@zsidó részvénytársaság:
vagy annak, akit becsülsz. a kuplerájban tett látogatásaidat sem mondod el az asszonynak, ha van benned érzés. :)

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 13:01:27

@Grift:

kupira is a gyenge vagy egyedülálló ffiaknak va szüksége
:)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.05. 13:10:27

@zsidó részvénytársaság: nem nícsés, hanem Platón, jezsuiták, stb.

Akkor a klasszikus jezsuita kérdés: letagadná-e a bujtatott üldözöttet az igazságtalan üldözői előtt?
(ez nem gyengeség kérdése, remélem belátja)

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 13:22:00

@tölgy:

nícsésnek gondoltam az emberi gyengeség vonatkozásában ami túllépnivaló - bár ezt nícse alapvetően a moralizálás elvetésével és nem valamiféle morálisan helyes követésével gondolta


amúgy válaszom pragmatista erkölcsű

igazságtalan üldözőkkel szemben irreleváns igazság-hazugság kategóriák értelmezése

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.05. 13:24:34

@zsidó részvénytársaság: sajnos a hazugság dilemma nem irreleváns, ha az lenne, nem merült volna fel, és nem vitatták volna sokan és soxor. Döntenie kell. Hogyan teszi?

Csak nem hazudna ez esetben? Mégis?

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 13:38:27

@tölgy:

maga tán bizony most itt vesz revansot, az előző posztbeli "miattam-felőlem"-ért :)


maga kölcsönös dinamikában él a világgal vagy merev szabályokat követve embertelenné teszi azt?


természetesen nem árulnám el a menekülőt és ezt nem tekinteném hazzugságnak
:)

tevevanegypupu 2009.08.05. 13:51:51

Minden tovabbi nelkul lehet Magyarorszagon miniszterelnok. Meg elobb is mint 2030.

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 14:39:58

@tölgy:


egyébként valójában egyetlen dolgot érhet el az ilyen provokációval:

az igazságosságot kereső-szerető embereket egy olyan helyzetben mely nem a szemantikailag hanem a humánum szempontjából veti fel az igazság-hazugság kérdését,

a szemantikailag igazat emelve (hamisan) fontossá az valójában fontos humánum szempontjából helytelen döntés felé irányít


szép ez a provokáció,
csak az ezzel elért károkozás okán


kedves tölgy, TE EGY DARAB SZAR VAGY.

elfelejtette 2009.08.05. 14:43:35

Adam jol latja a dolgot, kb. ennyi idonek kell eltelnie, mire a baloldal ismet utokepes lesz.

elfelejtette 2009.08.05. 14:48:06

@zsidó részvénytársaság:

"kedves tölgy, TE EGY DARAB SZAR VAGY. "

Ezek utan en magara nem mernem rabizni az Otestamentum atszerkeszteset!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.05. 14:50:14

@zsidó részvénytársaság: ó! :)

Aki kérdez, az provokál. Most hajított ki úgy 2500 évet az ablakon. Maga tényleg baller lehet :(

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.08.05. 15:14:06

@zsidó részvénytársaság:

"amúgy egy valamit hiányolok az ótestamentumból: a hazugság mint legfőbb bűn megbélyegzése" --- írod.

Bizonyosan benne van, több helyütt is:-)

Ha csak a Tízparancsolatot nézzük, hát ott is ott van:

Ne tégy hamis tanúságot.

Ne tégy hamis tanúságot a te felebarátod ellen.

Ne hazudj, mások becsületében kárt ne tégy!

Ki milyen fordításban olvassa:-)

Amit erről el lehet mondani, szerintem, el is mondja.:-)

ü
bbjnick

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 15:25:14

@bbjnick:

de ez mind csak arról szól, hogy másik ember ügyében ne hazudj, sőt azt is csak az igazságszolgáltatás keretein belül ne tedd

és mégcsak nincs is az első három parancs között

amúgymeg:

www.youtube.com/watch?v=pkRYaMiP4K8

civilkontrol 2009.08.05. 15:25:15

Asztakurva! Mostmár értem, mit láttak a srácban, mikor helyzetbe hozták :o))

"Hiszek abban, hogy emelt fővel járhatunk az elmúlt négy év erőfeszítései után. "

Meg ezt is mondta:
"Az emberek rá fognak jönni, hogy a másik oldalon a gyűlölet napszámosai vannak. Nem fogják elhinni, hogy egy olyan párt képes a kormányzásra, amely a gyűlölködésen túl csak a "nem" szót tudja kimondani. "

Gyűlölet napszámosai. Passzol a csapatba.
Gyűlölet napszámosai, sötétség seregei, terroristák és amígók.

Kár, hogy eladták az OKNI-t, mert így nem nagyon lesz intézmény, ami lehozná őket az anyagról.

jan 2009.08.05. 15:41:23

nagyon jó a poszt címe, elegáns de mégis kemény, tartalmas szóvicc, ez igen!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.08.05. 15:46:29

@jan:

LOL, télleg! Nekem ez a 2. jelentés át sem jött elsőre:o))

@civilkontrol:

Az nem OPNI?

"Az emberek rá fognak jönni, hogy a másik oldalon a gyűlölet napszámosai vannak."

És miből fognak rájönni? Csaknem a fél év alatt összegyüjtött NBH-s adatok kiszivárogtatásából?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.08.05. 15:50:22

@civilkontrol:
Hahaha.
A gyűlölet napszámosai, ez jó. Vajon ezen Ádám előre töri a fejét, vagy csak úgy jön, magától?

Javaslataim még:

-A megnemértés zsoldosai
-A békétlenség órabéresei
-A viszály menedzserei
-A széthúzás bankárai - ez jaj, de jó mostanság
- Az értetlenség vasutasai
- A pökhendiség matadorai
- Az elzárkózás enciklopédistái

De hátha tudnak ők jobbat, figyeljünk!

civilkontrol 2009.08.05. 15:52:50

@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége: Dehogynem, de diszlexiával még így is szép eredmény :o)))

Kemény meccs lesz, az biztos :o(

civilkontrol 2009.08.05. 16:00:30

@Elpet: :o))))

Tuti, hogy ezeket ugyanaz az ember találja ki. Szedálni kéne szegényt.

De sosem gondoltam volna, hogy épp Eplet az az ember ;o)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.08.05. 16:01:03

@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége:

Ó. Köszönöm. Ám be kell valljam, csak halvány epigonja vagyok annak, aki a Sötétség Seregeinek Vezénylő Tábornokát kitalálta. Övé az érdem. Én már csak a kombináció robotosa vagyok, ha szabad magamat így kifejeznem.

civilkontrol 2009.08.05. 16:01:41

@civilkontrol: boccs, mefint a diszlexia. Eplet -> Elpet.

civilkontrol 2009.08.05. 16:02:37

@civilkontrol: szétkész!
mefint -> megint

->

Megyek aludni egyet

yda 2009.08.05. 16:04:15

Nagyszerű ,lesz Mo.nak román miniszterelnöke.Ficior(tájszólás)=Ficsor(magyar betűkkel)=Fiú

yda 2009.08.05. 16:11:04

@Grift: Keress egy Ro-Magyar szótárt és megtalálod ,irodalmi nyelven Fecior=
fiú a ficior=ficsor-t a pórnép használja.

Gabe2 2009.08.05. 16:23:02

Mért, a Ghiurcean az micsoda vót?!

tewton 2009.08.05. 16:23:28

@zsidó részvénytársaság:
"de ez mind csak arról szól, hogy másik ember ügyében ne hazudj, sőt azt is csak az igazságszolgáltatás keretein belül ne tedd"

hopp.

talán látta-hallotta azt a sokat sugárzott beszélgetést, ahol Heller Ágnes azt magyarázza (ez már Őszöd után volt), hogy a hazugság nem bűn, sőt, teljesen normális mert mindenki ... (bla bla bla és sallala). Ja, és ő is a Bibliából magyarázta ezt ki. Valamelyik másik hasonló kategóriájú szellemóriás erősített rá (Popper Péter, asszem) ugyanezzel pszichomókus-vallásos tónusban.

Nem vagyok benne biztos, hogy a hitközség hivatalos álláspontját képviseli a vénasszony, de egy "filozófus" szájából furi volt. Pláne, hogy ő valahogy a "zsidó (származású) + filozófus" kombinációt reprezentálta (vagyis Az Általános Emberit És Humanisztikusat)

Szóval minden tisztelet, meg minden, de a morális relativizálást szebben kéne alapozni.

p.s. amúgy meg jujj,
ha furit kérdezek, én is szarcsimbók leszek?

:) ill. :(

muhahaha

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.05. 16:24:54

@yda:
hát én ezt elhiszem, csak nem éppen erre gondoltam. sokszor furcsa nevük van az urbánusoknak! :)

szpal 2009.08.05. 16:30:08

Három refis tanár beszélget:
-Hallottátok, mi lett X.Y. egykori tanítványunkból? Állítólag újabban kábítószerben utazik.
-Á, az semmi. W.X.Z. Pesten bárokban táncol, és még mellékesként egyéb szolgáltatásokat is vállal.
-Ez mind-mind semmi, ugye itt volt az E osztályban ez a Ficsor Ádám...

yda 2009.08.05. 16:32:17

@Gabe2:
Igazad van,bocs erről elfelejtkeztem!!

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 16:41:41

@tewton:

ha jól értem, hellerék is azt mondták amit én?
mert akkor ezzel épp nekem szolgáltatsz érvet

de mindebben mi a morális relativizálás?


a morálhoz a szemantikának vagy a humánumnak van vajon több köze?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.08.05. 16:53:47

@zsidó részvénytársaság:

Hellerék szimplán hülyeségeket beszéltek össze-vissza, hogy mosdassák a magyarországi baloldal egyetlen reménységét. Mondták, ami éppen eszükbe jutott. Ennek nincs köze az etikához. Ennek a pánikhoz van köze.

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 16:55:56

@tölgy:


_bizonyos_ dolgokban minden bizonnyal "baller" vagyok


te viszont szimplán ostoba hogy címkékben gondolkodsz - főleg hogy a még a saját homlokodra is (sőt, arra csak igazán!) örömmel nyomsz oda egyet


borzasztó kevés épeszű ember mardt
ebben az országban, aki még tudja,
hogy efy ideológiai címke sem adja
meg a megoldást az élet kérdéseire,
problémáira

borzasztó látni, hogy az éretlmiség(?) úgy csügg a címkéken, mint a szerényebebn iskolázotak a délutáni sóműsorokon

Karcolt lendület 2009.08.05. 16:56:43

off
Azt hiszem, ez illene az "Ilyen ország nincs" sorozatba:

inforadio.hu/hir/belfold/hir-295636

„…ha kiderülne, hogy valóban új típusú influenzáról van szó, akkor néhány nap múlva telefonon értesítik.”

„…a fertőző betegek lehetőség szerint ne menjenek orvoshoz…”

tewton 2009.08.05. 17:05:56

@zsidó részvénytársaság:

hasonlót mondtak. gyakorlatilag azt mondták, hogy szabad hazudni, és szép intellektuális felmentést is adtak rá.

heller és popper érvként ... én bottal se piszkálnám meg őket. mindenesetre jellemző, hogy a keresztény hagyományban a hazugság bűn. A nem-keresztények meg szíveskedjenek egy koherens álláspontot kiépíteni -- ezt hiányoltam nálad is. az, hogy a vénasszony, aki valaha járt zsidó hittanra, de mégiscsak marcista, meg a vénember, aki ugyanez, csak a vallásokról bubog áhétatosan, miközben se hús, se hal, legfeljebb valami ezoterikus nyomorult ... szóval ezek morális auktoritásoknak gyengécskék (*kacag*)

amit mondasz, az ott sántít, hogy ki az igazságtalan üldöző?

Tölgy példéja amúgy egy régi példa volt :) illetve egy dilemma, amivel 1600 éve provokálják az olvasni tudókat (Szt Ágoston vs Jeromos). Kicsit eltúlzottnak érzem a reakciódat :)

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 17:28:54

@tewton:

"hasonlót mondtak. gyakorlatilag azt mondták, hogy szabad hazudni"

én olyat hol is?


"amit mondasz, az ott sántít, hogy ki az igazságtalan üldöző?"

a kérdés ezt a részt maga definiálja: az üldöző igazságtalan

rendben, ez az attribútum egy adott premissza

miért kötekedjek olyan premisszákon, attribútumokon, melyekre nem irányult a kérdés?


*kacag*


sok hülye bölcsészkedő álértelmiségi
:D

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 17:46:52

@tölgy:

@tewton:


tud-e akkora követ teremteniisten amit nem tud felemelni
stb.

ezek provokáción kívül másra nem is
jók, mert az ész valymi egyebet tud
amúgyis kezdeni hitel és erkölccsel
az ész csak falnsztert tud építeni

de rendben, ragaszkodjunk az észhez:
rámutat például, hogy túl sok ember
él a földön az azáltal biztosított erőforrásokhoz képest


és ha már enynire ragaszkodtok a létkérdések tisztán-pusztán ész szerinti megoldásához, akkor remélem
az első között jelentkeztek önként önmagatok kiirtására az emberi faj és környezete fenntartahatóság érdekében


az persze már nem menne ugye? csak amíg pofázni kell, addig jó elől állni

ÁrPi 2009.08.05. 17:46:53

@jan:

Igen!
Aztán például egy régi öreg nagygenerációsnak azthiszem Zoránnak
van egy ilyen kortalan politizálós dal-refrénje:

" Ó ne, ó ne, soha ne higgyetek a szemeteknek! "

tewton 2009.08.05. 17:51:42

"sok hülye bölcsészkedő álértelmiségi"

vs

"maga kölcsönös dinamikában él a világgal vagy merev szabályokat követve embertelenné teszi azt?"

:) ezmiez, csak nem leakciózott bölcsészretorika? :)

hö hö hö, ugyanez inverzben:

"önnek van-e morális értékredje, vagy csak egy rohadék opportunista?"


a kérdés az, hogy lehet-e hazudni az üldözőknek, ha rákérdeznek

van, aki szerint nem
van, aki szerint igen
van, aki ki akar térni a dilemma elől, és leharapja a nyelvét.
például.

namost melyik is az álláspontod?

tewton 2009.08.05. 18:01:00

@zsidó részvénytársaság:
mielőtt személyeskedésbe bonyolódunk ismeretlenül, megjegyezném, hogy az itt sorolt dilemmák eléggé különböző természetűek.

A köves példád közismert, és itt red herring. talán téged feszélyeznek a dilemmák, másokat meg nem. lehet antiintellektuálisnak is lenni, csak ízlésesen.

"enynire ragaszkodtok a létkérdések tisztán-pusztán ész szerinti megoldásához" -- straw man

"enynire ragaszkodtok a létkérdések tisztán-pusztán ész szerinti megoldásához"
ragaszkodik a halál. egy dilemma lett említve ... és túl kevés adatból túl nagy butaságot interpolálsz. non sequitur.

"az első között jelentkeztek önként önmagatok kiirtására az emberi faj és környezete fenntartahatóság érdekében"
-- nem, először az ok nélkül agresszívekkel kezdjük, mert azok veszélyesebbek a közösségre. Kezdhetsz félni :)

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 18:17:29

@tewton:

"nem, először az ok nélkül agresszívekkel kezdjük"

talán én szólítottalak meg, "szarcsimbók"?

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 18:19:47

@tewton:

"a kérdés az, hogy lehet-e hazudni az üldözőknek"

nem ez volt a kérdés

a kérdés _igazságtalan_ üldözőkre vonatkozott

ÁrPi 2009.08.05. 18:24:43

(Először is : Hüjje Ficsor ficsúr! :-) )

2.:

""Akkor a klasszikus jezsuita kérdés: letagadná-e a bujtatott üldözöttet az igazságtalan üldözői előtt? ""


Ööö..mi a jezsuiták klasszikus kérdése? :-)


mail.webster.hu/pipermail/gondolat/2006-December/001063.html

ÁrPi 2009.08.05. 18:40:33

Jah, ez az előbbi link tetralemmához vezet :-)

Edd a blúzt 2009.08.05. 18:44:30

A nyilvánosság elé állt Hitler gyermeke:

alturl.com/qj8v

tewton 2009.08.05. 18:46:41

@zsidó részvénytársaság:
bocs, azt hittem, hogy te is közénk, a
"sok hülye bölcsészkedő álértelmiségi" közé tartozol. De, c(s)imborám, úgy látom, te valami felsőbbrendű vagy :)

Az, hogy igazságos vagy igazságtalan az üldözés, a példa szempontjából lényegtelen (amúgy nyilván igazságtalan). A dilemma az általános "ne hazudj" morális maxima érvényességét kóstolgatja, és minden megoldás mellett lehet konzekvensen érvelni. Meg is csinálták.

tewton 2009.08.05. 18:50:33

@ÁrPi: nagyon cool példa :)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.05. 18:58:53

Tevvton, Maguk a luftballonhámozáson vitatkoznak?

tewton 2009.08.05. 18:59:22

@zsidó részvénytársaság:
próbáld meg úgy elgondolni, hogy üldözés van, bújtatsz valakit, továbbá rákérdeznek, és mondanod kell valamit. Ennyi. Lényegtelen, hogy _szerinted_ ez most igazságos vagy igazságtalan üldözés.

amúgy meg ezt mondtam fent: ki dönti el, hogy melyik üldöző az igazságtalan? na ugye?

tewton 2009.08.05. 19:02:12

@Loxon:
vigyázzon, röpül a sár :)
van itt egy elég közismert példa, beszállhat az értelmezésébe :)

a tét valahol az is, hogy lehessen-e hazudni, vagy nem. Seyn és Sollen örök csatáya ...

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 19:23:05

@tewton:


mint már mondtam:

a kérdés ezt a részt maga definiálja: az üldöző igazságtalan

rendben, ez az attribútum egy adott premissza

miért kötekedjek olyan premisszákon, attribútumokon, melyekre nem irányult a kérdés?


*kacag*


sok hülye bölcsészkedő álértelmiségi
:D


(@zsidó részvénytársaság: )

Xor (törölt) 2009.08.05. 19:37:51

Ha elbújtatok valakit az üldözők elől, azt azért teszem, mert meg akarom védeni tőlük. Szándékomból következően hazudnom kell az üldözőknek, kivéve ha következetlen idióta vagyok (esetleg az üldözőknek akarok segíteni, viszont akkor az üldözöttnek hazudtam :)). Mert ha azt mondanám, hogy "Persze, itt van a pincében", akkor mi a fenének bújtattam el?! Tehát lehet akár 1000 évig szenvedni ezzel a kérdéssel, de nem érdemes, mert hibás, értelmetlen.

(Egyébként feltételezhetően igazságtalanok az üldözők, a pedofil gyerekgyilkos bújtatása szerintem nem tartozik a kérdéshez.)

Alfőmérnök 2009.08.05. 20:09:01

@tölgy:
Olybá tűnik, Önnek ez a mániája. Netán személyesen érintett a kérdésben? ;)

tewton 2009.08.05. 20:23:49

@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége:

5 hónap alatt mennyi aktát lehet fénymásolni, cd-re írni?
épül-szépül itt nekünk egy Drazsé Junior :(

filozófia szakon?
ehhhehehe
ne becsüld túl

tewton 2009.08.05. 20:25:05

@Tehetetlen Dodó:
a technikatanárral már megjártuk :(

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.08.05. 20:27:14

Van még:

A félrevezetés révkalauzai
A rágalomkórus karmesterei
A tévutak szemaforkezelői
A ködösítés gázmesterei
A gyűlölet-hadjárat törzstisztjei
Az elvakultság látszerészei
A boszorkányüldözés vérpadjainak ács-állványozói

Tehetetlen Dodó 2009.08.05. 20:32:44

@tewton: Hát igen.
Én eleddig a technika-KISZ szakos tanár bandáját tartottam a legsötétebbnek, mivel élemedett koromnál fogva élesben volt alkalmam tapasztalni az utolsó generációs kisztitkárbanda gátlástalan törtetését és jellemtelenségét.
Lassan revízió alá kell vonnom eme álláspontomat: ez az ifjúbolsevik garnitúra lazán veri anegyvenes generáció tagjait ezekben a versenyszámokban.
Attól félek, még sokat fognak tenni rosszlétünkért.

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 20:46:29

téged:

@tölgy:


meg téged:

@tewton:


azt hiszem leginkább a nikem irritál :)


na akkor nézzétek meg a videót is hozzá, lecseréltem :)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.05. 21:30:03

Hála Istennek egy szót sem értek abból, amin Maguk vitatkoznak. Valaki összefoglalná röviden? Érdekel, csak nincs kedvem végigértelmezni ezt a sok enigmát, amit begépeltek.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.05. 21:34:40

@Alfőmérnök: a dilemma abból a korból származik, amikor a "demokrácia őshazájában" - és egyéb baromságok a 400 éve nyírott fűről...- üldözték a jezsuitákat, és az őket bujtató katolikus hívek számára ez nem elmélet kérdés volt, hanem a tétje. Hogy mi volt a tét, azt tewton tudja.

@zsidó részvénytársaság: nyugodtan szarcsimbókozzon le, de ha még egyszer leértelmiségiz engem, akkor tényleg feljelentem! :(

Téglagyári Megálló 2009.08.05. 22:05:01

@tölgy:

Igen-igen, ez volt az a nagyon szép időszak Angliában, amikor lehetett ugyan katolikusnak lenni, csak katolikus papok nem misézhettek. Szabadság, igen.

És egy igazán vallásháborús elméletemet is szeretném itt megosztani: az angol nők nem genetikailag izé, nem annyira vonzók, hanem hiányzik belőlük valami, amit én a ketolikus nőkben szeretek, valami visszafogott kacérság.

picur3ka 2009.08.05. 22:27:51

@Elpet:

A felelemkeltes agyuontoi.

@tewton:

Gratulalok. Megint belelepett...

/En soha nem hazudok, de bujtatok. Hazugsag az, amit en annak tartok. A bujtatasrol meg uldozes jogossagarol mar nem is beszelve. Van valami erdemi kulonbseg erkolcsi, filozofiai szempontbol a hazugsag es a fedezes kozott?/

@Téglagyári Megálló:

Van bennuk, marmint visszafogott kacersag.

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 22:31:49

.

@tölgy:
tipikus megkeseredett értelmiségi szar vagy

@tewton: -nal együtt

szánalmas látni, ahogy az ilyen csonkolt szellemű csak aggyal tudja felfogni az olyan helyzeteket is, ahol pl. az empátiának sokakl nagyobb szerepe kellene, hogy legyen


és undorító azt látni, hogy épp ezzel a csonkaságával előtérbe tolakszik és nagyra nyitja a keserű bűzt árasztó pofáját


JOBB AZ ILYENTŐL TÁVOLTARTANIA MAGÁT AZ EMBERNEK

HA NEM AKAR HOZZÁTOK HASONLÓ MEGSZÁRADT KUTYASZAR LENNI

picur3ka 2009.08.05. 22:33:58

@picur3ka:

Oh, csak most latom, mily szerencsetlenul sikerult fogalmaznom. Bell ugy lecsap, ha erre jar.

RobbanoRepa · http://szardll.blog.hu/ 2009.08.05. 22:35:53

Elmehet a bánatba az összes parlamenti köcsög. Dolgozik b*zd meg. Kemény fizikai munkát végez, hogy ennyire kielégült önmagától? Szar ez a rendszer, úgy ahogy van. Aki keményen dolgozik, az döglik meg fele, ezek a majmok meg élnek, mint Marci Hevesen!

tewton 2009.08.05. 22:50:20

@zsidó részvénytársaság:
oh oh oh
de mi ez az anális fixáció?

aggyal felfogni? empátia?
ó, szegényem.

jelen körülmények közt ez egy tét nélküli dilemma, amit _jelenleg_ csak át_gondolni_ kell, nem átélni. Könnyű lenne itt osztani az észt, meg moralizálni, hogy melyik a helyes. Ezt mindenki eldöntheti és sokféleképp is szabad gondolni. A másik leugatása előtt érdemes lett volna megismerni az olyan bölcsészek véleményét, mint Kant, Szent Ágoston stb.

Ráadásul akármit is válaszolNÁL abban az esetben, aggyal kéne fölfognod. Különben ránézésre látszik, hogy hazudsz. Próbálj empátiából pókerezni, cicafiú.

@picur3ka:
egyszer végighallgattam egy lutheránus falusi néni történetét, aki a szomszédasszonyát bújtatta el, a részeges férj elől, aki késsel kereste. A néni (lévén hithű protestáns) nem mondhatta azt, hogy nincs ott a feleség. A végén mégis sikerült hazugság nélkül megoldania a szitut (közben ott a késsel hadonászó részeg ember). És nem ilyen "ha akarom hazugság, ha nem akarom, nem hazugság, kimagyarázom azt is" módon állt hozzá, hanem úgy, hogy a hazugság hazugság, az igazság igazság.

Na, az a néni nem hőzöngött, meg nem "szarozott", nem nyafogott "empátiáról" meg "agyról", mint a fentebbi morális etalonka itt, csak megoldotta a helyzetet. Heló heló.

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.05. 23:05:37

@tewton:

"jelen körülmények közt ez egy tét nélküli dilemma"

akkor mit ugatsz még "szarcsimbók"?

és @tölgy: miért folytatja már provokálásként, ha egyszer releváns választ kapott?

szar vagy te is meg a másik is,
de ha az jobban tetszik lehettek felőlem ( tölgy!:) ) húgy, hányás, takony, genny - van választék

bár a legpontosabb leírás az ilyen cinikus alakokra a

KISZART GECI

tewton 2009.08.05. 23:23:18

@zsidó részvénytársaság:
cicafiú,
látom, nagyon rá vagy cuppanva az anális témára. Aranyered van talán?

Amúgy nem kell a "szarcsimbók" szót idézőjellel használnod, ez egy létező szó, akkor is, ha még nem hallottad. Használd bátran :)
Örülök, hogy bővíthettem a szókincsedet :)

Amúgy azért ugatok, mert egyre retkesebb és zavarosabb ostobaságokat írsz, kis nyuszómuszó :)

suski 2009.08.06. 06:54:44

tegnap még azt hittem, ezt a 2030-at a reakciós fiúk költötték hozzá, de ma látom, hogy ez a f.sz tényleg ezt mondta??? Ki volt ez, vmi miniszter??
Az ember már nehezen tesz különbséget egy viccgyûjtemény és a maszopnyilatkozatok között. Melyik csatornából másznak elô ezek a férgek? Kúrcsány alfele sosem dugul már el?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.08.06. 08:27:35

képtelenek egy hiteles embert felmutatni. csak a bűvészek. vazz.

ÁrPi 2009.08.06. 10:14:37

@zsidó részvénytársaság:

Te zsészvénytársaság, azt írod Ficsorról hogy

"a fiatalbaloldalos mszpgárda en bloc sokkal veszélyesebb
bármiféle értékrend - még ha az a "kommunista erkölcs" is - nélkül nevelődtek bele a hazdozásba és lopásba"

TE zsészvénytársaság, TE milyen erkölcsöt , értékrendet mutatsz fel azzal, hogy valamiféle Neked-NEM-tetsző konzervativ-bölcsészkedő-filozózó és téged itt keresztkérdésekkel zaklató jobbosokat kiszart gecinek és szarcsimbóknak nevezel ((,miközben egyikük (tewton) pl.csak kérdezte szarcsimbók lesz-é ha fucsákat kérdez Tőled)).

Egy szintre juttatod MAGAD a fentemlitett fiatalbalos mszpgárdával.

Wahari 2009.08.06. 10:33:38

Ma reggel láttam Demeter Ervint nyilatkozni Ficsorról. Mielőtt Demetert minősíteném, le kell szögeznem, Ficsor a létező legalkalmatlanabb titokminiszter volt. 29 éves, szakmai tapasztalat nulla. Tipikus bábfigura, és tényszerűen politikai intrika áll a háttérben az ő korábbi kinevezése és a mostani lemondása kapcsán. Már csak azt nem tudom, honnan a paranoid jóédesanyjából szedi Demeter, hogy azért kellett ebből a hülyéből titokminisztert csinálni pár hónapra, hogy utána pártaktivistaként NBH-s infókat szellőztessen. Van annyi pártaktivista az NBH-ban nélküle is, hogy a kinevezése ebből a szempontból totál fölösleges lett volna. Az más kérdés, hogy a lehallgatások során a Fidesz számára kellemetlen anyagok halmozódhattak fel. Azonban azokat Ficsor nélkül is megkapja az MSZP.
Tipikus balfaszkodás a Fideszben. Hú, Ficsor titkos anyagoat lophatott ki az NBH-tól, hú Demszky személyesen végzett őssejtbeültetéseket, de Steiner Pál is monnyon le, mert ő is zsidó, mint Seffer István. Ha másért nem, hát ezért van esélyünk jövőre jobb eredményt elérni, mint azt remélitek.

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.06. 11:55:30

@ÁrPi:

1. végülis ez a célja egy provokátornak nemdebár -
én ezt undorítónak tartom, de hát akkor legyen, süllyedjünk le oda, ahol már neki is felfordul a gyomra, ha a provokáláshoz volt neki

2. vannak dolgok, amiket megkérdőjelezni tipikus-cinikus éretlmiségi szaremberek jellegzetessége - nem azért mintha bármi is hajbókoló tiszteletet érdemelne pusztán létezése okán, hanem azért mert bizonyos dolgok nélkül nincs strukturált emberi (egyéni és közösségi) létezés és cselekvés; lehet ezekről is vitát szítani, csak az ilyen vita egyben rombolás is, nem építés

és épp ezáltal válik maga a provokáció erkölcsi relativizálássá


@tölgy:

és

@tewton:


pedig épp ezért szar emberként viselkedtek itt

Téglagyári Megálló 2009.08.06. 12:31:14

@zsidó részvénytársaság:

én egy provokátort látok itt, és az te vagy

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.06. 12:46:22

@Téglagyári Megálló:

persze, hisz nyilván azzal kezdődött, hogy vissza"ütöttem"
ehhe :)

tewton 2009.08.06. 12:54:59

@zsidó részvénytársaság:
azért vicces, amiről beszélsz, mert ha "bizonyos dolgok nélkül nincs strukturált emberi (egyéni és közösségi) létezés és cselekvés", akkor miért is mentegeted a hazugságot? miért is érvelsz a relativizálás mellett? miért is veszed támogatásnak a Heller-Popper-féle érvelést, ami pont arról szól, hogy _nincs_ olyan, hogy hazugság, mert _mindenki_ hazudik? kár lennék, és kötelezőként nyoma

provokáció? nagyon egyszerűen gondolkozol, ha ezt a példát annak látod. biztos új vagy ezen az oldalon. ez egy morális dilemma, ami arról szól, hogy milyen erkölcsi elveket vallasz, és hogy adott esetben ezeket hogyan alkalmazod a valóságra, mi az igazság, kell-e igazat mondani, lehet-e hazudni, mi megengedhető, mi nem, satöbbi. Kicsit elgondolkodtató.

Morális kérdéseken meg eleve lehet vitatkozni, mert mindenkinek van véleménye. Ha komolyan gondolod, hogy egy 1600 éve létező dilemmát nem lehet fölvetni egy ilyen helyen (amit párszáz-ezer fiatal diplomás nembal-nemlib olvas), mert akkor szétromboljuk a társadalmat (igen, 2 noname, hatalom nélküli blogger, aki _megemlít_ egy közismert és régi dilemmát) -- akkor nagyon ostoba vagy és semmit nem tudsz a netről.

A fenti vinnyogásodnak akkor lenne értelme, ha SzDSz-es államtitkár volnék és az iskolákban és a nyilvánosságban kötelezőként nyomatnám az _én_ megoldásomat. Valahogy ez elég távol áll tőlem.

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.06. 12:57:40

@tewton:

"miért is mentegeted a hazugságot? miért is érvelsz a relativizálás mellett?"

hol?

tewton 2009.08.06. 13:06:07

@zsidó részvénytársaság:
pl. itt:

"ha jól értem, hellerék is azt mondták amit én?
mert akkor ezzel épp nekem szolgáltatsz érvet

de mindebben mi a morális relativizálás?"

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.06. 13:14:05

@tewton: bizony, maga is velem együtt, meg mindenféle hülyebölcsész hagyománybuzi, rombolja a fényes szelek tettre kész optimizmusát: azt az optimizmust, ami azon alapul, hogy találnak egy szép és megbízható elvet (sola ez-az, ész, haladás, komenizmus, tudomány, nép, akármi), és abból egyértelműen levezethetik mindenféle problémára a helyénvaló választ, és így megszabadulnak döntésből fakadó gondoktól.

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.06. 13:29:25

@tewton:

idézett szövegben hol van énáltalam relativizálás?

először olvass vissza, hogy
TE
MIRE
reagáltál, amire aztán én ezt kérdeztem


+ @tölgy:

nem veszitek észre, hogy a prekoncepcióitok áldozatai vagytok? :)
nektek az agyatokból nem nőtt ki fül meg szem?
:)

tewton 2009.08.06. 13:44:03

@tölgy:
túl messze megy :)
szerintem egy ilyen kérdésre nincs default válasz, csak irányok, hogy kb. mit tenne az ember. A dilemma éppen azért dilemma, mert az egyetemes szabály alkalmazhatóságát vizsgálja a konkrét esetre, ld. okosság, stb. Azért hoztam a néni példáját.

Amúgy meg ha nekiállunk relativizálni (és nem absztrakt példaként nézzük), akkor ott vagyunk, mint a cigányok, ahol a fámiliá rejtegeti a bűnözőt, merugye ők is igazságtalannak érzik azt, hogy a vériket bántsák a "fehérek."

És a relativizálással először a "hazugságra" adnak felmentést, aztán a közbeszédet lehetetlenítik el, mert a szavak mást fognak jelenteni másoknak. (ld. heller és tsa: tkp. a hazugságot megszabadítják attól az egyértelmű és morálisan negatív jelentésétől, ami kialakult a keresztény kultúrkörben.)

Ezért is nem értem Zs Rt.-t, mint noname hülyebölcsész. Talán nem hallgat rádiót, nem néz tévét, ahol nem a "magunkfajta" noname fickók, hanem folyton a heller-popper-félék jönnek elő beszélgetős műsorokban, a megfelelő érvekkel, meghatározó megmondó értelmiségiként az érdeklődő bal, lib, hitetlen és naiv emberek számára.

Ha minket így gyűlöl egy probléma felvetéséért, mit tenne a való világban? gránátot dobna a két vénségre? nyöhehe.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.06. 13:49:55

@tewton: vagy tragikusnak fogjuk fel a világot, amit a Szofi választása és hasonlók sugallnak, vagy optimistán feltételezzük a józan ész/erkölcsi érzés létét. Az utóbbit viszont szinte teljesen kiirtotta a XX. század. :(
Még bízhatunk a kegyelemben/megvilágosodásban, de akkor visszaértünk a fényes szelek valamelyik újabb változatához :(

suski 2009.08.06. 14:19:44

na megvan, honnan szedi a maszop a ficsorféléket..:)

www.hirtv.hu/szines/?article_hid=281991

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.07. 15:09:43

@tewton: Szakállas:

— Honnan tudod, hogy egy texas-i hazudik?

— Figyeld a száját. Ha mozog, akkor hazudik.

palostrend · http://palostrend.hu 2009.08.12. 10:52:30

VILÁGRASZÓLÓ HAZAÁRULÁS: MAGYARORSZÁG kormányának 90%-a zsidó!

Az IMF által összehányt Gordon Libajnai kormánya 90%-ban magyarországi zsidók gyülevésze. Ezért érvágó és kötelezően háborús a helyzet az 1233-as Beregi egyezmény esküjéhez képest - mármint, ha hűek akarunk maradni. Hűek és következetesek ahhoz a SZŰZANYA FÖLDHÖZ, amit dicső HUNMAG őseink vérükkel és verejtékükkel őriztek, őriznek a bosszú népének rákfenéjével szemben!


1222. évi törvénycikk arról, hogy zsidók tisztséget ne viseljenek + a Beregi egyezmény

Szent László Király Dekrétomainak Első Könyve
10. Fejezet a zsidókról, ha keresztyén asszonyt vesznek társul magokhoz

Ha zsidó keresztyén asszonyt veszen társul magához, vagy valamely keresztyén személyt szolgaságban tart az ő házánál, vegyék el tőle és adják vissza annak szabadságát; a ki pedig eladta volt, attól az árát vegyék el és legyen az a püspökök jövedelme.

Szent László Király Dekrétomainak Első Könyve
26. Fejezet arról, ha zsidó ünnepnapon dolgozik

Ha valaki vasárnap vagy más nagyobb ünnepen talál zsidót munkában, tehát hogy a keresztyénség meg ne botránkozzék, valamely szerszámmal a zsidó dolgozott, azt veszitse el.

1222. évi XXIV. törvénycikk
hogy izmaeliták és zsidók tisztséget ne viseljenek

Pénzváltó kamara-ispánok, só-kamarások és vámosok, országunkbeli nemesek legyenek.
1. § Izmaeliták és zsidók ne lehessenek.

1233. augusztus 20.
II. András, Beregi egyezmény

[...] András, Magyarország királya, megesküszünk Isten szent evangéliumára, hogy az alábbiak minden egyes pontját megtartjuk, elhatározva, hogy örökünkbe lépő fiaink is mindörökre tartsák meg (kiemelés tőlünk - a szerk.), és semmiben ne szálljanak ezekkel szembe semmiféle alkalommal, és ne játsszák ki ezeket csalárdul, hogy ne úgy legyenek, ahogy az alábbiakban meg van írva; és elő fogjuk írni minden alattvalónknak királyságunkban, hogy minden egyes pontot tartsanak meg, és ha parancsunknak áthágói akadnak, meg fogjuk őket büntetni, ahogy illik, és megesketjük fiainkat és jobbágyainkat aszerint, ami lentebb írva van az ő esküjüket illetően.

A pontok pedig a következők. Zsidókat, szaracénusokat vagy izmaelitákat ezentúl nem nevezünk ki kamaránk, pénzverdénk élére, sóvámaink, járulékaink beszedésére és semmiféle közhivatalba, és nem rendeljük őket segítségül az elöljárók mellé, és semmi csalárdságot nem teszünk, amelynek révén ezek keresztényeket nyomhatnak el. Valamint egész királyságunkban nem fogjuk megengedni, hogy zsidókat, szaracénusokat vagy izmaelitákat bármilyen közhivatalba kinevezzenek. Valamint teszünk róla, hogy a zsidók, szaracénusok vagy izmaeliták ezentúl jól felismerhető jelekkel legyenek megkülönböztetve és elkülönítve a keresztényektől. Valamint nem fogjuk megengedni, hogy zsidók, szaracénusok vagy izmaeliták keresztény rabszolgákat vásároljanak vagy bármilyen módon birtokoljanak. És megígérjük a magunk és örököseink nevében, hogy évről évre kirendeljük és megbízzuk majd a nádort vagy egy másik jobbágyunkat, akit akarunk, a keresztény hit szenvedélyes harcosát, akit megesketünk, hogy parancsunkat ezeknek megfelelően híven teljesíteni fogja, a püspök kérelmére, ha vannak vagy lesznek az egyházmegyéjében zsidók, pogányok vagy izmaeliták, hogy a keresztényeket vonják ki a szaracénusok uralma és a velük való együttélés alól; és ha mindezek ellenére akadnak keresztények, akik szaracénusokkal élnek együtt, vagy szaracénusok, akiknek keresztény rabszolgáik vannak, valamint keresztények, akik a szaracénusok asszonyaival, vagy szaracénusok, akik a keresztények asszonyaival vannak bármilyen párkapcsolatban, akár házasság címén, akár másként, minden javuk elkobzásával bűnhődjenek mind a keresztények, mind a zsidók vagy pogányok, és ráadásul a király rendelje őket mindörökre a keresztények szolgáiul.

2009.augusztus 10.
Vona Gábor hazaküldi Bettelheim Jánost a MAGYAR TELEVÍZIÓ műsorában!

"Ha Önt annyira izgatja és foglalkoztatja a zsidókérdés, költözzön ki Izraelbe".

Zetek 2009.08.12. 16:44:57

@palostrend: Nocsak, csak 90 százalék? Mi történt engedtek?

Gabe2 2009.08.12. 20:10:52

Zázrivecz Gábriel kéremalássan!
süti beállítások módosítása