Imitatio Hiszti - Reakció TV
2009. július 03. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Imitatio Hiszti - Reakció TV

 Be kell vallanunk: amióta az SZDSZ egy nagyon-nagyon rossz viccé vált, azóta valahogy nem találjuk a helyünket a blogoszférában. Így jár az, aki egy guminőt választ múzsájául: ha Beatricéje, Lillája, Déryné Széppataki Rózája vagy Horger Antalja kipukkad, akkor a világ kiüresedik, az élet értelmetlenné válik, s nem marad más, csak az ostoba bambulás és a sörjéger.

 Ezért is okozott megkönnyebbülést, amikor azt olvastuk, hogy a fasizmus elleni harc nincs veszve, a progresszió tovább él. Ezúttal a Baloldali Feminista Hálózat emelte fel a megtépázott zászlót egy demonstráció erejéig, s kezdeményezéséhez olyan alakulatok is csatlakoztak, mint a Humanista Mozgalom, a Miss Sün fémjelezte Demokratikus Hálózat, a Munkanélküliek és Álláskeresők Budapesti és Regionális Egyesülete és a Karancsvölgyi Roma Fiatalokért Egyesület.

 Mint beharangozónkból kiderült, a hangulat remek volt, a színvonal magas, és végre egy időben, egy helyen tüntethettünk az abortusz szabadságáért, a holokauszttagadás büntetendőségéért, a Magyar Gárda lenyomásáért és a nagycsöcsű Jézusokért. Nem csoda, hogy egy egész csapattal képviseltettük magunkat az eseményen. Aki kérdez: Nénike. Aki kezébe temeti az arcát: Naményi. Aki a kemrát rángatja: Kínai. Aki anyázik a háttérben: Trágár.

 Szanyi Tibor, Vajnai Attila, Miss Sün, Droppa „Csak Véletlenül Került Fel a Nevem a Besúgók Listájára, Igazából Én Voltam a Legnagyobb Ellenálló” György, és még sokan mások, többek között néhány egyáltalán nem baloldali és nem feminista úr. Csak erős idegzetűeknek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr331224603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reality 2009.07.04. 20:19:51

@Viktus: "Nem túl sok Jedi filmet néztél?"
Az viszont látszik, hogy te túl sokat néztél. :)
"Lehet érteni csak kis iq kell"
A királyt megölni nem kell félnetek jó lesz.

Viktus 2009.07.04. 20:20:39

@Zoli28:

Nem te nemtudsz túllépni bizonyos kérdéseken. A Jobbik van egy űrt töltött be, amelyeket hiába is akart a Fidesz nem tudott, mert máshonnan bkott volna szavazókat. Mindkettőre szükség van.

A Fidesz az agy gazdaság stb. a Jobbik pedig felhívja a súlyos PC problémákra a figyelmet, amelyekkel kapcsolatban a Fidesz nyíltan nem regálhatott.

reality 2009.07.04. 20:22:17

@Zoli28: A lényeg, hogy a Fidesz jóidőben mozgósítsa magát, és adekvát válaszokat adjon a problémákra. Mutassa meg, hogy méltó a kormányzásra. és hogy ő nyugodt _erő_. Így Vonáéknak csak a radikálisok maradnak, akik a balhéval hívják fel magukra a figyelmet és nem a politikai válaszokkal.

Tehetetlen Dodó 2009.07.04. 20:24:17

@Zoli28: Nem hiszem. Nekem úgy tűnik, hogy a következő választáson a Jobbik és az MSZP fog küzdeni az ezüstéremért.
Ha a maszop valaha is támogatta a Jobbikot, azzal a hátsó szándékkal, hogy az majd a Fideszt fogja gyengíteni, megbánta már biztosan.
A szellem kiszabadult a palackból és már nem lehet visszagyömöszölni.

Viktus 2009.07.04. 20:25:24

@reality:

Ne naívkodj bizonyos kérdések a Fidesznél max. baráti körben hangozhattak-hangozhatnak el ... bizonyos problémákra a Fidesz nem fog választ adni eddig sem igyekezett, arra ott a Jobbik. A Fidesz vezetése is ebbe látszólag belenyugodott nagyon helyesen már nem rúgóznak a jobbikosdin inkább a centrumban bővítik a tábort.

reality 2009.07.04. 20:25:55

@Viktus: Aha, ezért kell a jobbiknak állandóan (többet mint az mszp-t) gyaláznia, csakhogy el lehetetlenítse a majdani együttműködést, mégha csak egyes kérdésekben is. :(

Viktus 2009.07.04. 20:26:35

20.09
Hermetikusan lezárták a Gödör területét, még a sajtót sem engedik mozogni. Tomcat egy 'Igen! MSZP' feliratú táblával jelent meg. Amikor megpróbálták fölhúzni egy fára, a rendőrsorfal felszólítás nélkül megtámadta őket, Tomcatet leteperték és félrehúzták. Közölték vele, hogy előállítják, ő viszont tiltakozott, amiért nem volt felszólítás. A parancsnok azt mondta, most az egyszer megúszta, és elengedték.

:D

Tehetetlen Dodó 2009.07.04. 20:26:37

@reality: Ezzel egyetértek, más helyen már többször megírtam: a Jobbik jó kérdéseket tett fel, a Fidesznek viszont arra kell koncentrálnia, hogy még jobbik válaszokat adjon ezekre.

reality 2009.07.04. 20:28:26

@Tehetetlen Dodó: Kedves Dodó, látod, akárhogy demokrata szeretnék lenni, a két szélső párti szimpatizánsok (mszp és jobbik - szdsz már nincs) húzzák a szájukat. Ezekkel nem lehet "kommunikálni". :(

zoli29 2009.07.04. 20:28:51

@Viktus:

Barátom, olvasd vissza a kommenteket, utána mondj ítéletet!
Egyébként meg nem lesznek álmatlan éjszakáim, ha a politikai véleményem nem felel meg az elvárásaidnak.

A Jobbik tényleg nevén nevezett létező problémákat, ami hasznos, de a cigányellenes és antiszemita retorikája miatt az én szememben nem valós politikai alternatíva.

Viktus 2009.07.04. 20:29:07

@reality:

Nő vagy aranyos ez a nézőpont, de maradjunk annyiban az adok-kapok ment mindkét fél részéről. A hivatalos álláspontokban viszont mostanság már nem egymással foglalkoznak. Az a pár hülye fideszes meg jobbikos, aki még mindig a feszültségkeltésen rugózik meg lényegtelen ...

Viktus 2009.07.04. 20:32:32

@Zoli28:

A "cigányellenesség" az nem cigányellenesség, hanem realizmus. Az antiszemitizmust nem szeretem, de 2006-ban pl. voltam Fidelitas gyűlésen na az ifjú Fideszesek is igen szépen zsidóztak, szadeszoztak az ifjú titánok :P

Na a rendőrök kultúráltra váltottak lásd. hír tv.

zoli29 2009.07.04. 20:32:54

@Viktus:

Ugyan már. Vona Gábor lépten-nyomon orbánozik...

Viktus 2009.07.04. 20:35:54

@Zoli28:

Üldözési mánia ...

reality 2009.07.04. 20:36:54

@Viktus: Ennyi a replika, hogy nő vagyok ezért aranyos a nézőpontom? Nem aranyos, ez szomorú.

zoli29 2009.07.04. 20:37:52

@Viktus:

A "cigányellenesség" az nem cigányellenesség, hanem realizmus

Két különböző dolgot mosol össze.

Ún. "cigánybűnözés" létezik, feszültség a többségi társadalom és a cigányság között létezik - ez a realitás.
De a cigányságot kollektívan elítélő megjegyzések, dehonesztáló kifejezések (pl. cigánytenyészet) a cigányellenesség kategóriájába tartoznak.

A 2 nem ugyanaz. Ugye te is látod?

zoli29 2009.07.04. 20:44:07

@Viktus:

Olvasd el Vona Indexnek és origonak adott interjúit, hallgasd meg a Csintalannak és Pörzsének betelefonáló jobbikosokat, vagy a neten kommentelőket!
A Fidesz-ellenesség szépen lassan a Jobbik egyik központi üzenetévé vált.

Viktus 2009.07.04. 20:45:26

@reality:

A tovább is olvashattad volna ...

@Zoli28:

A cigánybűnözés rizsa. A tenyészet segélyért pedig sajnos létező problémakör ugyanannak a problémakörnek a része, mint a bűnözés is. Zoltán te ezt ugyem fogod megérteni, mert nem itt élsz a problémakörök közepében... -

zoli29 2009.07.04. 20:51:44

@Viktus:

Lehet arról beszélni, hogy sok cigánycsalád láthatóan azért csinál sok gyereket, hogy minél több állami pénzhez jusson. A politikának pedig az a feladata, hogy felszámolja ezt a gyakorlatot.

De ennek nem az a módja, hogy azt mondjuk, "elég volt a cigánytenyészetből", ahogy Szegedi Csanád tette. Ez ugyanis arra utal, hogy a Jobbik vezetője gyakorlatilag nem veszi emberszámba a cigányokat, ugyanis tenyészteni állatokat szoktak. Ez nem jó üzenet. Egy ilyen mondat csak az indulatok szítására alkalmas, a probléma megoldására nem.

kill004 2009.07.04. 20:53:23

@Zoli28: "dehonesztáló kifejezések (pl. cigánytenyészet) a cigányellenesség kategóriájába tartoznak."

Azt te minek neveznéd, ha 20 évesen az 5., illetve 26 évesen a 12.(!) gyerekét szüli a putriba?

reality 2009.07.04. 20:57:15

@kill004: "Azt te minek neveznéd, ha 20 évesen az 5., illetve 26 évesen a 12.(!) gyerekét szüli a putriba?"
Semmiképp "cigánytenyészetnek", csak kihasználja a lehetőséget. Tudod, mint a vállalkozók az adókerülést.

Viktus 2009.07.04. 20:57:30

20:50: Morvai Krisztina EP képviselő és mint emberi elindult a Gyorskocsi utcába

reality 2009.07.04. 21:00:20

@Viktus: Miért, Hatvanban milyen nagy a cigánybűnözés mértéke? És talán nem az az oka, hogy mindössze két huszonéves rendőr egyszerűen csak kiáll a főútra, oszt autókat vizsgál, vagy Shell-kúton hűsül?
És ha a _rendőrség_ egyszer majd rendet teremt, nem kellene valamivel megelőzni ill. pótolni a bűnözést: Ide azonnal _rend_ kell és hosszútávon koncepció.

Viktus 2009.07.04. 21:01:19

@reality:

Ahm, és ha fokozzák azzal, hogy sérült gyereket szüljenek az emelt segély miatt?

zoli29 2009.07.04. 21:03:23

@kill004:

Úgy nevezném, hogy 20 évesen az 5., illetve 26 évesen a 12.(!) gyerekét szüli a putriba. Pont.

reality 2009.07.04. 21:04:23

@Viktus: És erre mi a megoldás?

kill004 2009.07.04. 21:05:15

@reality: De itt gyerekekről van szó, akiket az anyjuk CSAK a pénzért szül.( akiket, aztán jobb esetben le sem szar) Kicsit más, mint az adókerülés, ha érzed a különbséget.

kill004 2009.07.04. 21:08:43

@Zoli28: Élnél mellettük, mindjárt másképp hívnád. Aki nem éli át, az elképzelni sem tudja.

Viktus 2009.07.04. 21:08:54

@reality:

Elég nagy lásd. lopások, autó feltörések, rablások, erőszak ...
Igen a rendőrség lenne a felszíni jelek ellen a megoldás, de probléma kezelésére hosszútávú koncepciónak édeskevés a rendőrség. Itt a szociális gyökeret kell kikapálni egy oktatási-nevelési-munkateremtési programmal.

Viktus 2009.07.04. 21:10:50

@reality:

Oktatás-nevelés-munkateremtés, erre kell az agy lásd. Fidesz. A Jobbik pedig felszínen tartja a problémakört, hogy a Fidesz kormányzás alatt se lehessen elsunnyogni felette.

reality 2009.07.04. 21:14:00

@kill004: Én érzem a különbséget, de nem elég zsigerből válaszolni. Pont úgy, mint az adóelkerülés ügyében. (a Jobbik és a jobbikosok ezt teszik)
Rendőrséget megerősíteni, hatékonnyá tenni. Szociális munkások (és szociális felügyelet) hálózatát és az ehhez fűződő törvényeket megerősíteni, pontosítani, létrehozni. Bírságot megerősíteni, reformálni, hogy pörögjenek az ügyek. Adó és járulék átrendezés. Ehhez tartozó szociális juttatások harmonizálása. Semmikép nem maradhatnak el a speciális programok, amelyek valamilyen megoldást nyújtanak a cigányság ügyében, mert a gettósítás nem megoldható.

Tehetetlen Dodó 2009.07.04. 21:18:02

Lusta vagyok, de ide is bemásolom egy másik poszton leadott eszmefuttatásomat:
Megpróbálom röviden összefoglalni, mert már unom magamat is: én azon a véleményen vagyok, hogy a Jobbik azzal tudott berobbanni,hogy olyan kérdéseket mert felvetni, amelyek a társadalmat a legjobban feszítik az utóbbi években. Szerintem persze ennek a robbanásig feszült helyzetnek a fő felelőse ez a banda, akik 7 éve folymatosan nyomorítják a népet, közben pedig egyáltalán nem teljesítik köteleségeiket: a közbiztonság, létbiztonság és jogbiztonság biztosítását. (Emlékszem, Megyó egyik szlogenje volt, már akkor égnek állt a hajam, hogy mi lesz itt. Hát lett...).
Viszont a Fidesz is követett el hibát, kényelmi vagy taktikai okokból elsunnyogta ezeket a kérdéseket, és ez világosan megmutatkozott június 7-én.
A szellem kiszabadult a palackból, ezeket a problémákat többé nem lehet szőnyeg alá söpörni.
A Fidesznek most az a dolga, hogy a feltett kérdésekre választ adjon, még jobbikat.
És én bízom benn, hogy sikerülni fog, hiszen a Fidesz mögött azért jóval komolyabb szellemi kapacitás-hattér áll, mint a Jobbik mögött.
(A direkt konfrontálódást a Jobbikkal viszont kerülném, mert az biztosan kontraproduktív,tehát nem konfrontálódni kell, hanem érthető saját álláspontot kell ezen ügyekben képviselni és megfelelően kommunikálni, hogy át is jöjjön. Ezzel biztosan vissza lehet hozni a nyájba azokat az eltévedt báránykákat, amelyek a Fidesz határozatlansága és puhasága miatt sodródtak a jobbszélre.)

reality 2009.07.04. 21:26:11

@Viktus: "A Jobbik pedig felszínen tartja a problémakört, hogy a Fidesz kormányzás alatt se lehessen elsunnyogni felette."

Itt bújik meg a Jobbik paradoxonja: ha bekerül a parlamentbe és bizonyos kérdésekben kompromisszumot köt a Fidesszel (ha a Fidesz fog kormányozni, akkor neki az a cél, hogy kompromisszumok jöjjenek létre, a kormányzás céljából. Mondokm kompromisszum, és nem a Jobbik akaratának végrehajtása, ha már a fidesz kormányoz), akkor a Jobbiknak elvész a radikális arca, elveszti választói nagyrészét, ezek mondván, hogy a jobbikos politikus is csak egy a sok korrupt képviselőből (ugye pont az új arc és kívülállósága miatt szerzett olyan sok szavazót). Ha meg nem köt kompromisszumot, akkor meg nem lehet megoldani egy csomó olyan kérdést, amihez többség (vagy akár 2/3 kell)!
Azt el nem feledvén, hogy lehet, a Fidesz nem is fog tudni kormányozni, mert nem szerzi meg a többséget. Mindez abban az esetben, ha úgy oszlanak el az arányok, hogy nem lesz meg a többsége (ha eléggé feljön újra az mszp és a jobbik továbbra is a Fidesztől visz el szavazatot, viszont a rejtőzködő szociszvazók meg jól előjönnek).

reality 2009.07.04. 21:33:43

@Tehetetlen Dodó: "Viszont a Fidesz is követett el hibát, kényelmi vagy taktikai okokból elsunnyogta ezeket a kérdéseket, és ez világosan megmutatkozott június 7-én."
Tudod nagyon jól, miért nem nyilvánulhatott meg ezekben a kérdésekben. Eddig is a Fidesz meg a zOrbán volt a Vérfarkas Patásördög, a náci, fasisztaveszély, miközben ez a jobbközép párt nem engedhette meg magának ezt a beskatulyázást, nem elfeledve, hogy ezekre a vádakra épp olyan vérszemet kaptak a balliberális szavazók, mint amennyire most ezek a hardcore-osak átpártoltak a jobbikhoz. A jobbik viszont nem hogy el kelljen határolódjon a radikalizmustól, hanem még tetszeleghet is ebben a szerepében.

reality 2009.07.04. 21:34:56

@Tehetetlen Dodó: Hohó, Dodókám. Csak ne nekem legyen igazam. De majd visszatérünk rá úgy másfél-két év múlva!

Tehetetlen Dodó 2009.07.04. 22:00:36

@reality:
"Tudod nagyon jól, miért nem nyilvánulhatott meg ezekben a kérdésekben. Eddig is a Fidesz meg a zOrbán volt a Vérfarkas Patásördög, a náci, fasisztaveszély, miközben ez a jobbközép párt nem engedhette meg magának ezt a beskatulyázást, nem elfeledve, hogy ezekre a vádakra épp olyan vérszemet kaptak a balliberális szavazók"
No, én az ettől való rettegést mindig túlzott félelemnek tartottam, ugyanis OV akkor is Vérfarkas lett volna ezeknek a ballib tetveknek, ha épp a Mennyországból szállott volna alá.
Most kiderült, ha a társadalmat súlyos valós problémák gyötrik, senki sem vevő (csak a beteg hülyék) fasisztázásra meg egyéb baromságokra (megjegyzem, ez már látszott az utóbbi 2 év Fletó-féle antirasszista megmozdulások maroknyi csapatán is), amikor mondjuk megélhetési hordák fosztogatják a vidéket és az alapvető létbiztonság kerül veszélybe.
De a nép végre felébredt a rózsaszín kádári-nosztalgiából és ítéletet mondott.
Röhögök is, hogy most a mindenféle kosz ballib csatornákon nyalják fényesre Viktor ülepét...

zoli29 2009.07.04. 22:08:20

@kill004:

Egy politikusnak akkor sem az a dolga, hogy vidéki emberek nyomorúságára hivatkozva alpári szövegeket hangoztasson. Ezzel legfeljebb azt éri el, hogy akik eddig megvetették a cigányokat, ezek után még jobban megvetik majd őket. Vagyis nem oldja meg a problémát, hanem mélyíti.
Amúgy valószínűleg nem is célja, hogy megoldja, mert akkor már nem lenne létjogosultsága a Jobbik üzeneteinek.

zoli29 2009.07.04. 22:13:05

@Tehetetlen Dodó:

"Röhögök is, hogy most a mindenféle kosz ballib csatornákon nyalják fényesre Viktor ülepét..."

Egyetlen példát kérek! Csak egyet!

Sebastian Knight 2009.07.04. 22:17:19

@reality:
"Jobbik mögött bizonyos erők állnak (...)"
Én is kezdem ezt hinni. Szerintem ezek az erők nem Magyarországnak dolgoznak. A felderítetlen gyilkosságsorozat hátterében is, felteszem, hasonló erők állhatnak.
De ne legyen igazam. :(

Tehetetlen Dodó 2009.07.04. 22:17:21

@Zoli28: A múlt hétvégén a tv2 csinált kisflimet OV-ról, június 16 alkalmából, ahogy a lányával emlékszik vissza a Hősök terén az eseményekre, másnap meg a Story tévén meg Hajdú Péterrel tegeződő riport készült az emberarcú, közvetlen államférfiról.
Vérfarkas, Miniduce, Szőlőbányász törölve, mintha soem lett volna.

Tehetetlen Dodó 2009.07.04. 22:26:34

@Elpet: Nem baj, épp azt írtam fentebb, hogy ezen röhögök, hogy fordul a széljárás...

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.07.04. 22:41:39

@Tehetetlen Dodó:

A széljárás az olyan, hogy fordul. Lesz itt még Orbán az európai értelemben vett jobboldali.

zoli29 2009.07.04. 22:47:16

@Tehetetlen Dodó:

LOL
Te sem gondolod komolyan, hogy a TV2-féle riport egy tendencia része. A Nagy Imre-újratemetés 20. évfordulóján megengedtek maguknak 1 db pozitív kicsengésű Orbán-interjút. Na bumm!

Hajdú Péter pedig egyszerűen Orbán-fan lett, és mivel producere a saját műsorának, nagyjából azt hív meg, akit kedve tart.

Szó sincs szemléletváltásról a mainstream-médiában, ha Orbánról van szó.

Viktus 2009.07.04. 22:49:52

Mikrobuszból árulják az élelmiszert a Nógrád megyei Szátokon, miután a település roma lakosainak fenyegetőzése miatt két hete bezárt a helyi közért. Erre a sorsra jutott két éve a falucska kocsmája is, a cigányok emiatt a környező települések sörözőit látogatják az ottani vendéglátók nagy bánatára. Az érintett kocsmatulajdonosok rettegnek a szátoki cigányoktól, akik inzultálják a vendégkört, és legtöbbször fizetés nélkül távoznak. Azt mondják, ez a védelmi pénz.

mno.hu/portal/647802

Nem ide kellene pl. a "derék rendőrség" ?

Viktus 2009.07.04. 22:57:18

@reality:

Nézd nem bízom a Fideszben, hogy önmagában bármit is tenne ebben a kérdésben anno is csak megvásárolta Farkas Flóriánékat.

Ez meg ne haragudj közönséges ferdítés, ha a Fidesz nem olyan töketlen szar az elmúlt szoci évek se lettek volna. Már most gyanús nekem ez a bűnbak keresés az esetleges vereségért ami csak úgy lehetséges, ha a Fidesz összes hülyéje hónapokon át bevetésre kerül lásd. Mikola, Deutsch, Kövér ... de akkor sem MSZP győzelem lenne :D

A Fidesz győzni fog legalább 50%-al, és ott lesz mellette a Jobbik 10% -a így kénytelenek lesznek intézkedni ennek fogok örülni.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.07.04. 22:57:39

Azon töprengtem, hogy a jobbikosoknak van-e egyéb témájuk, mint az észak-kelet magyarországi cigányok?
Arra a megállapításra jutottam, hogy nincs.

Viktus 2009.07.04. 23:16:50

Hatvani életkép a lakótelepről:

XY üzenete:
a cigányoknál itt nagy ünnepség van
hívogatják meg egymást italokra
ittvannak vagy 100an
itt isznak az utcán
és azt hajtogatják
tesvéreim eljött az igazság pillanata
győztünk
meg ilyen szövegek
még vidékről is jött minden szarnép
a coopból elvitték majdnem az összes sört
meg rengeteg cigit

Viktus 2009.07.04. 23:21:06

"Az Egyesület és az ahhoz kapcsolódó Mozgalom a továbbiakban nem működhet, sem felvonulást, sem egyéb eseményt nem szervezhet. Ez azonban nem jelenti azt, hogy az egykori gárdisták jogszerűen nem gyakorolhatják alkotmányos alapjogaikat, így akár egyenruhájukban vegyenek részt rendezvényeken. A gyülekezési jog ugyanis nem csak szervezeti formában gyakorolható, a jogszabályok pedig az önkényuralmi jelképeken kívül egyéb esetben, meghatározott ruházat viselését nem tilthatják meg."

tasz.hu/politikai-szabadsagjogok/garda_090702

zoli29 2009.07.04. 23:22:10

@Viktus:

Vona nekem egy kicsit színpadiasnak tűnt, ahogy ott állt.
Ezzel együtt, habár nem ismerem a jogszabályokat, de nem tűnt indokoltnak a rendőri brutalitása.
Miért fújták le őket gázspray-vel, amikor csak ott ültek?

Viktus 2009.07.04. 23:27:20

@Zoli28:

Minden haldokló rendszer erőszakba torkollik a szocik ezt már eljátszották egyszer a 80-as évek végén most nosztalgiáznak ...

gyz 2009.07.04. 23:27:44

sokmindenről vitáztok, arról nem láttam szót ejteni, hogy van egy jogerős bírói döntés, mely szerint a Gárdát fel kell oszlatni.
Akkor most Vona és bohóchadserege törvénytisztelő áldozat?

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2009.07.04. 23:30:23

Most értünk haza a tüntiről, hamarosan lesznek anyagok, ha sikerült kimosakodnunk a könnygázból.

Viktus 2009.07.04. 23:31:11

@gyz:

Miért mi köze annak a gárda feloszlatásához, hogy emberek üldögélnek pesten egy magánterületen? elárulnád?

gyz 2009.07.04. 23:35:52

@Viktus: veled inkább nem vitáznék, láttam a mai pályafutásod.

A rendőrökről csak annyit: ekkora ingyenreklámot még senki nem csinált ennek a kőagyú f@szfejnek.

Aztán majd lesz sápítozás, hogy juj, de sokan szavaznak a Jobbikra.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.07.04. 23:36:18

@gyz:

Ne feledd el azt sem, hogy Vona az iráni gárdát akarja behívni a magyar választások felügyeletére. Azt az iráni gárdát, amelyiknek nagy sikerű fellépését az iráni választások után, az újraszámlálást (!) követelő irániakkal szemben nemrégiben követhettük figyelemmel.

Viktus 2009.07.04. 23:37:57

@gyz:

vimeo.com/5451697 pl. itt a rendőrséged "jogos" eljárása ... itt pl. keményen fellépnek egy úr ellen, aki vízespalackot ad szomjas emberekek.

Itt meg nálunk nyugodtan rabolhatnak, terrorizhatják a népet miközben ezek a derék rendőrök maximum traffipaxoznak az út szélén.

Viktus 2009.07.04. 23:42:56

@gyz:

Ki vitázik veled ? ezek tények. Ott vannak a videó felvételek, fényképek. Pár tucat ember üldögél egy pesti zóraozóhely előtt a fűbe cak éppen olyan ruházatba ami az állampártnak nem tetszik. Csak a szocik elfelejtik már nem a 80-avekben vagyunk, amikor hoszú hajért lehetett embereket meghurcolni.

A mai napon pedig ennyi történt nem törtek-zúztak , nem voltak politikai beszédek egyszerűen ült pár tucat magyar állampolgár egy szórakozóhely előtt a fűvön ... mire terrorizálták őket lásd. galeria.index.hu/belfold/2009/07/04/gardaoszlatas_az_erzsebet_tere/563819_e3347b008c8b875de8f84efacae21652_ml.jpg

Nagy öngólt rúgtatok.

@Elpet:

Na jah ez nem túl szimpatikus ... ezért a Fidesz az agy :P

zoli29 2009.07.04. 23:46:33

@Viktus:

Ez a Gödör melletti üldögélés nem lett meghirdetve az interneten, mint a Magyar Gárda melletti szimpátiatüntetés?

Viktus 2009.07.04. 23:50:40

@Zoli28:

Nem lett meghírdetve. A Bazilika előtt volt meghírdetve tüntetés mivel azt megtiltotta a hatóság nem is tartottak ott semmit.

A magyar jogrend pedig nem tudom mióta korlátozza, hogy hasonló ruházatú emberek békésen egy szórakozóhely területén üldögéljenek Budapesten. Bizonyára te tudsz segíteni ... mert jártam arra már kocsival átutazóban, és hétköznap is láttam embereket. Bár ők más ruhában üldögéltek ott bejelentés nélkül ... ezek szerint divatdiktatúra lesz?

reality 2009.07.04. 23:51:33

@Zoli28: Hajdú Péter már készített egy interjút OV-vel még anno, mikor még az ATV-nél dolgozott. Az is olyan barátira sikerült. Egész jó volt. Így ez a mostani nem tekinthető a sorból kiugrónak. :)

gyz 2009.07.04. 23:54:09

@Viktus: "rendőrséged"; "rúgtatok"

az ilyen szövegekért tartalak egy szerencsétlen tökkelütöttnek, akinek felesleges körmondatokban magyarázni bármit is.

reality 2009.07.04. 23:54:54

@Viktus: Én meg nem bízom a Jobbikban, hogy parlamentbe kerülve, konszolidálódna. :)

reality 2009.07.04. 23:56:05

@Viktus: Erre mist hírtelen ez jutott az eszembe: Aki kurvának áll, ne csodálkozzon, hogy megb@sszák.
És máris elhatárolódtam magamtól. :)

Viktus 2009.07.04. 23:56:31

@reality:

A Hajdú Péter féle patkányok most fosnak a vagyona neki is a jó szoci kapcsolatokból származik nem véletlenül igyekeznek a nyalással ... remélem OV emlékezik rá mennyit is ártottak előtte ezek a férgek ;)

zoli29 2009.07.04. 23:57:52

@reality:

Amint említettem, Hajdú Péter OV-fan. A Frizbi az ominózus interjú után nem sokkal el is került az ATV-ről (habár nem tudom, hogy Hajdú politikai vonzalma miatt-e).

Arról beszéltem, hogy általában a mainstream-média hozzáállása OV-hez nem változott.

zoli29 2009.07.05. 00:00:04

TBG szerint az Erzsébet téri oszlatás valószínűleg jogtalan volt. Minél több felvételt látok, annál kevésbé tűnik kósernek a dolog.
Kíváncsi leszek Szabó Máté jelentésére.

index.hu/video/2009/07/04/harc_budahazyert/

Viktus 2009.07.05. 00:01:48

@reality:

Tökre mindegy mit csinál, azért a Fidesz az agy ;) , ha a Fidesz meg a lényegi kérdésekben képes lesz cselekedni jön végre a rendszerváltás- fellendülés, és azokat a lépéseket a Jobbik is kénytelen lesz támogatni bármit is hadoválnak ellenzéki szerepekről.

Meglátjuk majd 2010 tavasza után mi történik. A puding próbája az evés, ha a Fidesz nem töketlenkedik nincs mitől tartania, ha meg mégis még mindig ott a Jobbik figyelmeztetésnek. -

reality 2009.07.05. 00:06:34

@Viktus: Remélem, a melegtünti mellett is ugyanilyen vehemenciával fogsz kiállni. :)
Mert hát Vona nem így gondolja.

Viktus 2009.07.05. 00:11:37

@reality:

Melegtünti abszolute nem érdekel, de azt tudomásom szerint a divatdiktatúra nem szokta lefújni gázzal pedig az indexes képek szerint érdekes viseletben vonulnak fel bizonyos emberek.

Egyék konkrétan ebben egyetértek Vonával, és szerintem Orbán Viktor sem vélekedik sokkalta másképpen a kérdéskörről.

Volt már melegfelvonuláson?

Nem. Képeket meg felvételeket láttam.

A média szereti az extremitást, a rózsaszínben, tangában vonagló embereket mutogatni, pedig a többség teljesen hétköznapi módon van felöltözve.

Ezt megoldani a felvonulás szervezőinek a feladata. Amit látunk, az szervezett provokáció. Engem nem az zavar, hogy homoszexuálisok vannak a világban, mindig is voltak. De ez nem az utcára való. Ami ott zajlik, az közszeméremsértés.

Az, hogy mi közszeméremsértő, nem az önök megítélésén múlik, hanem a törvényen. Ha két heteró tinédzser csókolózik a buszon, azt nyilván nem tartja közszeméremsértőnek.

Nem, ez a mindennapok része. Azt remélem, nem lesz a mindennapok része, hogy egy szőrös férfi lila tangában rószaszín bibliát szorongatva a kamionon tombol. Lehet, hogy önnek kínaiul van, hogy ez miért irritálja a társadalom többségét.

A rendőrök 2006 őszén brutálisan bántalmazták az utcai tüntetőket, ami ellen szerintem jogosan tiltakoztak többek közt önök is, a véleményszabadságra és a gyülekezési jogra hivatkozva. Amikor a melegek vonulnak fel, önök ugyanezeket a jogokat akarják megtagadni tőlük. A demokráciának nem része, hogy ha a törvényi kereten belül marad, eltűrjük azt, ami irritál?

Nem. Ott vannak a melegklubok, menjenek oda, ha ilyen ruhákban akarnak tetszelegni. A Magyar Gárda felvonulását soha nem engedélyezik az Andrássy úton, mert az indoklás szerint sérti a társadalom bizonyos csoportjainak az érzékenységét. Hát ez meg a mi érzékenységünket sérti. Úgy látszik, Magyarországon a homoszexuálisoknak több joga van, mint a gárdatagoknak.

Viktus 2009.07.05. 00:20:25

K Ö Z L E M É N Y

A Jobbik tűrhetetlennek tartja a rendőrség brutális fellépését az állampolgári jogaikat békésén gyakorló emberekkel szemben. A Jobbik tagsága nevében kijelentjük, hogy büszkék vagyunk ártatlanul elhurcolt elnökünkre, Vona Gáborra és a Magyar Gárda Mozgalom összes bátor gárdistájára. A harmadik legerősebb párt elnöki jogkörét Szabó Gábor, a Jobbik Országos Választmányának elnöke gyakorolja Vona Gábor szabadulásáig.

A Jobbikhoz már szombatra virradó éjszaka olyan információk érkeztek, hogy a mai tüntetésen a hatóságok megpróbálják majd célzottan levadászni a Jobbik elnökét és a jelenlévő pártvezetőket. Vona Gábor és a Jobbik elnökségi tagjai közül többen ennek ellenére is részt vettek a politikai foglyok és a Magyar Gárda Egyesület melletti tüntetésen.

Felhívjuk Draskovics és pribékjei figyelmét: meg se próbáljanak a rendőrségi fogdában egy ujjal se hozzányúlni Vona Gáborhoz, a 15 százalékos Jobbik elnökéhez; Kiss Róberthez, a Magyar Gárda főkapitányához; a gárdistákhoz, a magyar vidék utolsó reménységeihez és az ártatlanul elhurcolt békés tüntetőkhöz! Hogy ne ismétlődhessenek meg a 2006-os rendőrségi atrocitások a jogtalanul előállítottakkal szemben, a Jobbik európai parlamenti képviselői és a Nemzeti Jogvédő Szolgálat ügyvédei már a helyszínen tartózkodnak, ahol Vona Gáborékat tartják fogva.

A Jobbik Országos Elnöksége az éjszaka folyamán folyamatosan ülésezik, értékeli a kialakult helyzetet; a meghozott döntéseinkről, válaszlépéseinkről pedig folyamatosan tájékoztatjuk a párt tagságát és félmilliós szavazótáborunkat. A Jobbikot nem lehet megfélemlíteni, egyetlenegy ártatlan magyar embert ért sérelmet sem fogunk megtorlás nélkül hagyni!

Jobbik Országos Elnöksége

zoli29 2009.07.05. 00:22:56

@Viktus:

Kíváncsi lennék a Jobbik Országos Elnökségének ülésére. :)

Viktus 2009.07.05. 00:29:16

@Zoli28:

"Xor 2009.07.05. 00:08:19
Vona a maximumot hozta ki a helyzetből, amikor odament, hogy elfogassa magát. Az ő elfogása mindenhol hír lesz és az emberek a kormányzat politikai ellenfeleivel szemben elkövetett megfélemlítő akciójának tekintik majd a ma történteket. Persze tényleg az volt, de ez nem esne le sokaknak, ha nem hurcolták volna el a 3. legtámogatottabb párt elnökét. Így sikerül rávezetni őket a helyes következtetés levonására.

Vona és a gárdisták erőszakmentes viselkedése is szimpatikus lesz (előbb-utóbb mindenhol kinyögik majd, hogy a szörnyű fasiszták békések voltak). A Fidesz-szavazókat pedig arra emlékezteti a dolog, amikor a fiatal Orbán Viktort állította elő a pártállami rendőrség. Ha azt is hozzávesszük, hogy Vona egyúttal a gárdisták mellett is kiállt (ugyanazt a könnygázt nyelte, mint ők), akkor a mai szereplése tökéletes. Kiütés. "

:)

zoli29 2009.07.05. 00:29:36

Na, Vonát már ki is engedték. A Jobbik elnöksége mehet alukálni, nem kell egész éjjel ülésezniük.

reality 2009.07.05. 00:30:36

@Viktus: "a gárdistákhoz, a magyar vidék utolsó reménységeihez"
Hát ez vicc.
Az utolsó kapcsolja le a villanyt!

zoli29 2009.07.05. 00:30:41

Jó éjt mindenkinek!

irrelevant 2009.07.05. 00:31:59

Bazz! Bazz! Bazz! Bazz!

Le a kalappal! Ilyen durva videót csak néhányat láttam eddig!

reality 2009.07.05. 00:32:43

@Viktus: "A Magyar Gárda felvonulását soha nem engedélyezik az Andrássy úton, mert az indoklás szerint sérti a társadalom bizonyos csoportjainak az érzékenységét. Hát ez meg a mi érzékenységünket sérti."
Ezzel VG elismerte, hogy törvényes és logikus, valamint demokratikus, hogy az MG nem vonulhat az Andrássy úton. Gratula.

Viktus 2009.07.05. 00:35:12

@reality:

Na jah kedves reality jó lenne, ha vicc lenne. A baj az hogy ez nem vicc, hanem legfeljebb tragikomédia.

A magyar vidéken bizony itt keleten a magyar gárda egyfajta reménység.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2009.07.05. 00:40:05

Szombatra a Belvárosba több demonstrációt is bejelentettek különböző szervezetek, ám ezek közül a rendőrség csak egyet engedélyezett: az amúgy tök ismeretlen Összefogással a Belvárosért Polgári Egyesület felállíthatta ugrálóvárát a Szabadság téren. Fel is állította, az más kérdés, hogy túl sok gyerek nem örülhetett ennek, mert a környéket a rendőrség hermetikusan lezárta, egy idő után a babakocsis anyukákat sem engedték be. Mi ugyan szereztünk két kóbor gyereket, s velük együtt sikerült bejutnunk a szovjet hősi emlékmű aljához felállított gumi létesítményhez, de ezzel lényegében egyedül voltunk, a kísérteties csendben a gyerekek sem mertek ugrabugrálni. A rendőrség ugyanígy lezárta a Szent István teret: itt némi problémát okozott, hogy a Bazilikában éppen esküvőt tartottak, s a több száz fős felháborodott násznép majdnem ledöntötte a kordont, de végül azt, aki lila zakóban volt, beengedték, így nem tört ki a forradalom.

Hogy a Budaházy és a Gárda melletti tüntetést a rendőrség miért nem vette tudomásul, az titok: sem a Szabadság téren, sem a Szent István téren a forgalmat és a népképviseleti szervek működését nem akadályozhatták, így az eljárás teljesen nyilvánvalóan jogszerűtlen volt.

A Magyar Gárda és szimpatizánsai, akik miatt az egész hacacáré volt, jobb híján az Erzsébet téren gyülekeztek, kiszorítva innen mind a köcsög gördeszkásokat, mind a Radnóti Gimnázium szombat délutánonként itt füvező diákjait. A 2-300 gárdista a Gödör feletti réten ült le demonstratívan, az ugyanennyi szimpatizáns állva vette körül őket. Meg a rohamrendőrök is. Ez utóbbiak taktikája az volt, hogy egyenként emelték ki a gárdistákat, miközben a körben álló renitenseket könnygázzal puhították. Így aztán sikerült is pár száz békés ember feloszlatását 4–5 órás médiashow-vá alakítani, aminél nagyobb szívességet nem is tehettek volna a radikális jobboldalnak. A késve megjelent – és semmiféle törvénytelenséggel nem vádolható – Vona Gábort lényegében azonnal elvitték, ezzel is tüzelve az indulatokat. Végül a maradék mintegy 50 gárdistát teljesen körbekerítették, és egyenként kiemelték, míg a szimpátiatüntetőket az Astoria, majd a Blaha Lujza tér felé kergették – a „kergetés” a szó szoros értelmében veendő, futottunk, mint a gazellák.

Egyes médiumokban megjelent, hogy a tüntetők törtek rá a rendőrökre; ebből annyi igaz, hogy egy-két órányi vegzálás után pár vizesflakon és kavics valóban repült a talpig páncélba öltözött szervek felé, ez azonban túl sok kárt nem tehetett bennük, persze a médiában jó kis gumicsont lesz.

A napnak kétféle tanulsága lehet: 1) A magyar rendőrség továbbra is tökéletesen alkalmatlan feladatai ellátására: az érthetetlen töketlenséget az értelmetlen brutalitással kombinálva arra törekszik, hogy maradék tekintélye is elenyésszék; 2) Valaki kurvára szeretné, hogy a Gárda és a Jobbik mártírrá válva még tovább növelje támogatottságát, s immár végleg megkerülhetetlen tényezővé válják a magyar politikában.

Vajon melyik a jobb?

reality 2009.07.05. 00:44:52

@Viktus: Júj+ :)
Az életét is kockáztatta.

reality 2009.07.05. 00:48:33

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Jó összefoglalás és 2. ponttal egyetértés.

Viktus 2009.07.05. 00:51:13

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

2. Ezek szerint Orbán Viktort anno Grósz Karcsiék támogatták? :D

Ne legyél butácska. Minden diktatórikus vonásokkal felruházott rendszerre jellemző a kimúláskor jellemző fejetlenség ... a valódi rendszerváltás most készül Magyarországon a Fidesz elsöprő győzelmével, és a Jobbik parlamentbe kerülésével.

Fosnak az elvtársak kapálóznak ide-oda a rendőrség meg csak egy dróton rángatott testület.

@reality:

Ejnye-bejnye kisasszony v.mi olyasmit írt együtt érez az elnyomottakkal.
Egyébként kockáztathatta is akár nemtudom allergiás é a gázra pl. mint pár polgártárs, akit ma a metők szedtek össze.

Viktus 2009.07.05. 00:58:49

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:


"zero · vastagbor.blog.hu 2009.07.05. 00:46:36
@Xor:

Hmmm.... amikor Orbán elbontotta a kordont, nem emlékszem hogy elvitték volna bilincsbe

Kordonbontás -> puszi
Ücsörgés az Erzsébet téren -> bilincs"

-
Végszónak jó éjt.

remetebal 2009.07.05. 04:11:45

@Viktus:

Hogy lehet a kordonbontást összehasonlítani ezzel a mai akcióval?
Orbán Viktornak mindig is volt politikai érzéke, mellesleg jogerős bírósági ítélettel "sem tiltották be".

Bizonyos értelemben sértő maga az összehasonlítás felvetése is. De inkább primitívnek mondanám.

Csak egy különbséget említek a több tucatból:

A kordon a demokrácia megszégyenülésének már-már monumentuma volt. Monumentuma, hiszen már több, mint 100 napja ott állt, mire a Fidesz ténylegesen fellépett ellene.
Ezek meg 3-4 nap után itt pattognak...

Nevetséges és szánalmas bulvár-Gandhi-imitátorok.

ján kádár 2009.07.05. 05:37:15

Bocsánat, de a az ok és okozat összefüggésére hívnám fel becses figyelmeteket.
Lenne M.G.-da, ha a rendőrséget szakember és nem ez az ezermester Dras kula vezetné? Nem.
Egyáltalán mennyi esélye lenne a Jobbik pártnak ha valóban M.ország érdekeit tartotta volna szem előtt ez a nemzetcsonkító vörös csürhe? Nulla.
Na szóval, ezek a kiindulási pontok.
Most lehet elgondolkodni azon, hogy a látszatra idióta komcsik, mennyire tudatosan rabolták szét, és tették tönkre a hazát.
Hánynom kell tőlük.

zoli29 2009.07.05. 07:41:23

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:

A 2-es pontot én sem tudom kiverni a fejemből, mint lehetőséget.
Az esti hírekben Lendvai Ildikó "kitépem a hajatokat" c. szösszenete, illetve az, hogy a Maszop-kongresszus rábólintott a további megszorításokra, így csak sokadlagos hír lett.
Gondolom, ezt egyáltalán nem bánja az MSZP. Meg azt sem, hogy a Fidesz-kétharmad esélye továbbcsökken. Hiszen az egyszerű népnek hősök kellenek; olyanok, mint Vona, aki önként belesétál a könnygázfelhőbe, majd színpadiasan kiáll a placc közepére, és farkasszemet néz a rendőrsorfallal.

Ugyanakkor kétlem, hogy ezzel az MSZP akár csak egy kicsit is javítani tudna a saját helyzetén.

Zetek 2009.07.05. 09:37:21

@Zoli28: Nem hiszem, hogy a széles dolgozói tömegeket a "hősök" érdekelnék. /Lásd a 2006-os események értelmezését. Ott sem rajongott a tüntetőkért a tömeg./Hanem az életük kérdéseire adandó megoldások. Éppen ezért került Vona nehéz helyzetbe és erőlteti ezt a tüntetősdit, mert a nem igazán vannak válaszaik a gazdaság, pénzügyek, stb. kérdéseire.

zoli29 2009.07.05. 10:04:01

@Zetek:

Igen, abból a szempontból Vona rosszul számít, hogy az ogy-választáson a kormányzóképesség (is) sokat nyom a latba, márpedig ez a fajta akciózás nem erősíti a kormányzóképesség látszatát.

A Fidesz és Jobbik között ingadozó radikális szavazóknak viszont több se kell, mint a rendőrökkel farkasszemet néző, majd elhurcolt Vona látványa.

Zetek 2009.07.05. 10:27:43

@Zoli28: A fiúk eredményesen alakítanak,de ennél komolyabb akcióra - pl. egy rendes tüntetés - már nem vállalkoznak. Ennyi embert ki tudnak vinni az utcára, mint tegnap, de többet nem. A tábort esetleg egyben tartja, de nem hiszem, hogy az ingadozókat megnyerné. Azoknak ugyanis azért "kevés" a Fidesz, mert még nem hajtotta el ezt a kormányt. Az viszont mindenkinek, hogy ettől nem lesz vége a Bajnai kormánynak.

postabelyeg 2009.07.05. 10:50:14

Olyan helyre kéne feltölteni a videókat ahova HD is lehet.

Viktus 2009.07.05. 11:53:55

@Zetek:

Nagy a különbség 2006-ban eszsembe nem jutott volna felmenni , és nem tetszett a felesleges öncélú balhé. Most viszont egyértelmű a rendszer diktatórikus kilengése ami nem tetszik.

Bizony jövőhéten, ha a Jobbik összehívja a népet lesz ott elég demokráciát féltő ember.

Zetek 2009.07.05. 13:06:26

@Viktus: Nem hiszem. Az más, hogy a televízió előtt háborgok és más, hogy valamit teszek. Az emberek alig negyven százaléka vette a fáradságot, hogy elsétáljon az urnákig.Ha valóban érzenének ilyen támogatást, akkor önállóan tennének valamit. (Emlékszel, mekkora volt a "tömeg" amikor az MSZP miniszterelnököt keres című játékba néhány tüntetés erejéig bekapcsolódtak?) A Jobbik nagyjából ezt a néhány száz főt képes mozgatni. Többet nem.

Redcap 2009.07.05. 15:39:07

Dramatic Gopher megjelenése valóban drámai hangsúlyt adott a videónak. Jót kacagtam. Szeretem a feministákat, nagyon könnyű velük trollkodni.
süti beállítások módosítása