A Fidesz hübrisze (bevallottan Tóta W. nyomán)
2009. május 26. írta: AgentUngur

A Fidesz hübrisze (bevallottan Tóta W. nyomán)

Már rég akartam írni erről a témáról, mert rémálomként lebeg előttem néhány szófordulat, amit 2002 telén-tavaszán hallottam Orbán közvetlen tanácsadóinak szájából. „Lemossuk a komcsikat”, „nem kell törődni azzal, a sajtó mit ír”, „nézd meg a közvéleménykutatási adatokat”. Ez volt az általános hangulat, túlzott önbizalom, és hát lássuk be, nem kevés gőg. Igen, a jobboldali lélek valahogy hajlamos a hübriszre, hogy utána csalódottan, zavarodottan nézzen ki a fejéből, hogy vátdöfákk, és keserűen mondogassa, „hülye a nép, hogy ezekre szavaz”. Szóval már régóta érlelődik a gondolat, hogy írjak erről az irritáló jelenségről, de Tóta W. beelőzött, és sajnos néhány mondatában fájdalmasan jól írja le a helyzetet:

  „A kétharmad történelmi lehetőség, nagyszerű tetteknek nyithat utat. (…) Az atombombával lehet békét teremteni, de ha azt hirdetjük, hogy azonnal be fogjuk vetni, akkor mindenki más azon lesz, hogy sose jussunk hozzá. Két választás elúszott már a nagypofájúságon, (…) Az alázat hiányán.”

  Az alázat hiánya pedig ma is ott van a Fidesz majd minden rezzenésében, és ma is fájdalmasan irritáló. Különösen annak fényében, hogy 2002-vel ellentétben nincsen mögötte semmiféle valós teljesítmény. Orbán Viktor 1998-2002 között jól kormányzott, akár elődeihez, akár utódaihoz hasonlítjuk, ez ma már aligha vonható kétségbe. Jogos volt a jól végzett munka miatti büszkeség, és érthető a remény, hogy a szavazók többsége támogatja a folytatást. 2002 és 2009 között ellenzéki vezetőként már jóval kevésbé volt briliáns, hogy finoman fogalmazzunk.

  A 2006-os kampány Mikola nélkül is egy tragédia volt, amikor pedig Viktor elmondta a magyar valóságtól teljesen elszakadt Kossuth téri beszédét, nem kevesen írtuk le végleg a választási győzelem leghalványabb esélyét is. A többi kapitális baklövést inkább ne soroljuk, mint ahogy a néhány jó húzást se, mert a mai népszerűség oka másban keresendő. Az, hogy ma a Fidesz itt tart, nem Orbán Viktor, és nem is a párt érdeme, hanem egyszerűen egyenes következménye annak a természeti katasztrófának, amit az MSZP kormányzásnak hív. Elkúrták, de nagyon, és a népek nem szeretik az elkúrást.

  Kurva könnyű úgy népszerűnek lenni, hogy a másik oldal ország-világ előtt bebizonyítja, hogy képtelen a kormányzásra. Persze, hogy havaj-holidéj-napsütés, ha mindenre nemet mond a Fidesz, ami komolyabb társadalmi rétegeket sérthet. Az MSZP (legyünk tényszerűek) ellenzékként, sőt ami nagyobb baj, kormányon is, legalább ennyire populista volt. De a szocik hullámvasútja pontosan azt mutatja: a szájtépéssel szerzett népszerűség igen illékony, abból ne varrasson nagy mellényt magának az ember, mert gyorsan pofára esik.

  Így hát kezdek félni. A hübrisz, a Fidesz sírásója, itt van, és tombol. Gyorsan vissza kéne venni, gyerekek. 2009. június 7-e nem országgyűlési választás, értve? Ha lesz is kétharmados eredmény, utána csak szépen, csendben nyugodtan, félre a győzelmi dobokkal és nyilatkozatokkal. Különben 2010, ha nem is vereség (azt az elképesztő szocialista inkompetencia mellett nehéz elképzelni), de mindenesetre csalódás lesz.

  (Technikai megjegyzés az igazhívőknek: a Fideszt és magát Orbán Viktort nem hogy szabad, de kell is kritizálni jobboldalról. Különösen most, hogy úgy tűnik, megy a szekér. Ez az egészséges, nem pedig a tágra nyílt szemű csodálat. És igen, ez a poszt megint csak nem szerkesztőségi vélemény.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr11144553

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MALAC NEWS 2009.05.28. 22:52:55

Barna esőben, szétesőben Mottó: Szilvásy Györgyöt éppúgy megilleti az ártatlanság védelme, mint mindenki mást. (Budai Bernadett, 2009. május 26-án) Szétesőben az MSZP, és ennek számtalan tanújelét adja. Mint csepp a tengerben, úgy

Trackback: MALAC NEWS 2009.05.26. 16:08:51

Kontra W.: A kapkodás és felületesség átka  Árpád mester megint alkotott. Szokás szerint vannak igazságai pl. abban, hogy a Fidesznek hajlama van magát elbíznia, és abban is, miszerint a választás által kapott 2/3-os parlamenti többség nem jelent egyúttal…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indus 2009.05.27. 15:30:08

@Bummer:
oké kezdjük az egészségüggyel, szerintem ez elég konkrét!!!!
eddig annyit hallottam a fidesztől hogy minden jó igy, csak több pénz kell!!! ami valjuk be faszság mert rohadtul nem oké igy

medve2 2009.05.27. 15:30:15

@Tilikov:

Aranyos vagy, le se írtam az érveimet, de már tudod, hogy harmatgyengék:-)

1. A Déli áramlat célja a Nabucco ellehetlenítése. Vagyis a Déli áramlat még inkább növelné Magyarország függőségét, ezáltal csökken hazám szuverenítása.
2. Orbán Viktort az MKP hívta meg egy kampányrendezvényre, mert Orbánnak van mozgósító ereje a határokon túl. És ha valaki tesz valamit azért, hogy nőjön például a magyar képviselők aránya az EP-ben, azzal én egyetértek.

medve2 2009.05.27. 15:33:00

@indus: Hát, nem szívesen mondok ilyet, de annak a szerencsétlen Falafelnek speciel abban igaza van, hogy a suttogó szoci rasszista propagandát (mert Orbán lecigányozása az) és a féleszűek antiszemititizmusa között nagy különbség nincs.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.27. 15:33:45

@indus:
Azóta rasszizmus, amióta ezzel kampányoltok. Cigányok ölték meg a kézist? Cigányok vertek és raboltak ki egy kislányt lacházán? STB. Ti vinnyogtatok, ha valaki felemlegette ezt. Ráadásul Orbán nem cigány. S hogy én felháborodnék, ha egy libbancs cigányozik? Táncolj, kis kurvám, táncolj!

Bummer 2009.05.27. 15:33:54

@indus:
Kevés. Azon belül mi érdekel? Például a kórházak kívánatos tulajdonszerkezete? Az egészségpénztár kívánatos szervezése?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.27. 15:35:39

@medve2:
Bazmeg, medve, ha még te is megértetted, akkor volt értelme.

indus 2009.05.27. 15:37:09

@Bummer:
Ngyon jó, kezd rögtön ezzel a kettővel!

Tilikov (törölt) 2009.05.27. 15:44:59

@medve2: Komolyan mondom, nem akarlak megsérteni, de síkhülye vagy.

1. A Déli Áramlatról hiába beszélsz feltételes módban, mert az már egy folyamatban lévő ügy. Ennek ellenére nem lehetetleníti el a Nabuccot, semmi köze hozzá. A Nabuccot az iráni források akadályoztatása gátolja, amit nem az oroszoknak, hanem izraeli barátainknak köszönhetünk. Az, hogy csökken a hazád szuverenitása szimpla ostobaság, legfeljebb a gázár növekszik, a kettő ég és föld.
2. Orbán mozgósítóereje a szlovákiai magyarellenességre is erős, ezért jobban tenné, ha itthon magyarkodna, attól nem lesz több magyar EP képviselő, hogy felszítja ellenünk a szomszédok indulatát.

Ostobaságodat annak tudom be, hogy fityisz propagandán járatod magad, és ez árt az egészséges véleményalkotásnak.

indus 2009.05.27. 15:48:21

@Mr Falafel: Mégis ezért járatod a szádat, állitolag ezert zsidoztal?
állithatod hogy nem cigány, tökmindegy, akár az is lehetne, miert fáj ez ennyire?
Most akkor ki szopat kit?

Bummer 2009.05.27. 16:03:48

@indus:
1. Non-profit szervezetek növekvő súlya az önkormányzati tulajdon mellett.
2. 1 pénztár + kiegészítő biztosítások.

tevevanegypupu 2009.05.27. 16:07:44

@indus:
nem eleg a segely amit kapsz meg az allasom is kellene??

@Tilikov:
maga menjen vissza a kaptafahoz es ne szoljon bele az okosok dolgaba!(:

indus 2009.05.27. 16:09:00

@tevevanegypupu:
Irónia volt, vedd már észre

indus 2009.05.27. 16:10:25

@Mr Falafel:
Deutch-Für- Tamást misniszterelnöknek!!!!!!?????????????

VIGYÁZZ BEUGRATÓS KÉRDÉS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.27. 16:14:43

Szakadjatok már le a politikáról! Mi kell egy ffinak? Jó autó + jó nő:
http://m69.freeblog.hu/archives/2009/05/27/Vatera_hahota__egy_jo_hus/

Google 2009.05.27. 16:20:48

@Tilikov:

Le kéne jönni erről a világválság tripről. Ez lett a kályha, ahonnan elindultok. De ide hogyan jutottak az ászok ászai, az a kérdés.
Miért érte Magyarországot ez a válság olyan legyengült állapotban, hisz azelőtt pénzbőség volt a világon?
Azt mondtam, nekik jó körülmények között sikerült tönkreverni, szétprivatizálni, eladósítani az országot. Ezt kellene méltányolni? Inkább üldözni kéne.

Naumov 2009.05.27. 16:23:04

@Tilikov: Tekintve hogy még csak egyszer voltak kormányon, újbóli odakerülésük esetén legfeljebb másodszor bukhatnának, de eddigi hozzászólásaid tükrében valószínűleg senkiben fel sem merült, hogy kettőig el tudnál számolni..

tevevanegypupu 2009.05.27. 16:29:09

@indus:
az enyem is, vedd te eszre.(:

Tilikov (törölt) 2009.05.27. 16:33:36

@tevevanegypupu: Elküldenél? Pedig tetszik a blog, sok itt a röhejes elem, akiknek kiégették az agyát a fityiszes hazugságok. De megfogadom a tanácsod és lelépek innen, csak még egy hozzászólást engedjetek meg.

Tanuljátok meg végre, hogy a saját sorsotok jobbá tételéért elsősorban ti magatok vagytok a felelősek és nem állam apó. Hiú ábránd, hogy beletenyerelhettek a tutiba pusztán azzal, hogy a jó pártra szavaztok, aki segíteni akar, és nem a rosszra, aki viszont kifosztani szándékszik.

Tanuljátok meg, hogy a politika alapeleme a hazugság, ez így volt, van, és lesz. És ha már hazudnak, legalább tegyék azt stílusosan. Na ez az ami nincs meg a fityiszben. Úgy hazudnak, mintha hülyegyerekekkel lenne dolguk, akik vakon bekajálják, hogy ők patyolattiszták. Fletó legalább igazat mondott, amikor beismerte, hogy hazudnak. Az a paprikajancsi Orbán mikor fogja ezt beismerni? Soha. Ő mikor fog okosan hátralépni ha kell? Soha. Fog-e valaha olyan meglepetésekkel kirukkolni mint a Fletó? Soha. Kiszámítható a pali, és ha jól számolok nullával egyenlő.

Engem aztán nem érint, akármelyik párt nyer is. De a fityisz bagázs kormányon vagy ellenzékben, ugyanolyan szánalmas kompánia marad.

Na császtok!

gaboril 2009.05.27. 16:44:25

Hello, olvasgatom a blogot, és sokminden eszembe jutott:
- sokan téves információkból merítenek, ezt a náluk többet tudók sokszor cinizmussal és durva beszólásokkal reagálják le, egyik sem jó.
- sokan beszélnek arról, hogy nem létezik jobb és bal oldal, viszont akkor miért kérik számon a 2 alapértékrendet a másikon (hangsúlyozottan nem magukon a sajátot)
- a ki foravt kit egy örök téma lehetne, szerintem nem bölcs dolog forogni hülyeségeken, vagy a másikat forgatni, ha hozzá akar valaki adni a közbeszédhez, akkor vállalja saját véleményét/értékrendjét, informáljon másokat és ne forogjon hülyeségeken, mert a végén sokan búgócsigák lesznek, illetve bábjátékosok.
- szerintem nem érdemes boncolgatni, hogy egy adott kormány hogy teljesített a számok alapján (értem ez alatt, hogy támadják az Orbán-kormányt, hogy mítosz volt a kormányzása). Szerintem egy a lényeg: hogy ítéli meg a társadalom az adott kormányzást akkor, amikor az aktuális!! (lásd. Orbán ellen nem voltak tömegtüntetések, akár azért, mert jól kormányzott, akár azért, mert jól kezelte az elégedetleneket, Feriék ellen vannak)
- !!Ha valaki reformer (Feri), akkor ne arra hivatkozzon, hogy a csúnya ellenzék mindent megtesz ellene, hogy ellehetetlenítse, hanem:
1. ha a Fidesznek hazugsággyára van, akkor kalkulálja bele a cslekedeteibe, és így reformerkedjen.
2. Ne utólag kezdjen reformerkedni, mikor a választásokon jólétet igért ( szerintem ez az ami sokaknak nem tetszik ebben az országban)
- Végül, de nem utolsó sorban szerintem ne mi elemezzük, hogy milyen egy párt belső személyzete, alkalmassága, stb. (majd a választók eldöntik, hogy bejön-e nekik).
- én spec. Fideszes vagyok, és 2006-ban is az voltam, ezt a döntésemet arra alapozom, hogy a balosok legnagyobb hibájának tartom azt, hogy a másikat diszkreditálni akarják (Orbán-vész, ilyet a Fidesz nem csinált Gyurcsányról, de Gyurcsány, a messziről jött ember vádolta Orbánt elég rendesen, és erre építette magát).
- kösz, hogy megírhattam kis esszémet a blogra, ilyen kedvem volt :)

Alfőmérnök 2009.05.27. 17:05:38

@Tilikov:
"a saját sorsotok jobbá tételéért elsősorban ti magatok vagytok a felelősek és nem állam apó"
"Fletó legalább igazat mondott, amikor beismerte, hogy hazudnak."

Ezek az ilyen kis liberálbolsik kedvenc mottói.
Mielőtt elmész, azért egy kérdésre válaszolj: a beismerést nyilvánosság előtt tette-e vagy sem?

Fletó demagógiaméterének állásához pedig javaslom olvasd el a Detti, Ágica és Feri posztot.

medve2 2009.05.27. 17:23:07

@Tilikov: A gyengeség és a pitiánerség, amikor a másikat érvek helyett lehülyézed és lebunkózod. Ha ezt a stílust választod, saját magadat minősíted.

1. A Déli áramlat nem létezik, nincs mögötte konzorcium, nyomvonal, pénz. A Déloi áramlat bevetésének célja a Nabucco ellehetlenítése, ugyanis a hasonló nyomvonal miatt a két vezeték kizárná egymást. A Nabucco azeri gázzal indulna, és ha figyeled a híreket, irakival. Nekünk egy érdekünk van, diverzifikálni.
2. Én nem tudom, hogy a határokon túl Orbán mozgosít-e vagy sem. Az MKP úgy gondolja, hogy igen. Ezért meghívták. Ők döntik el. Amúgy nemzetpolitikailag jó lenne, ha a magyarországi képviselők kiegészülnének minél több határon túli magyarral, ezért az én fókuszomban benne van a felvidéki és erdélyi választás is.

medve2 2009.05.27. 17:24:08

@Mr Falafel: Akkor sem elfogadható a beírásod.

medve2 2009.05.27. 17:26:51

@gaboril: Részünkről a megtiszteltetés! Üdv:-)

davkedav 2009.05.27. 18:01:57

@jotunder: "Annyira elegem van beloletek, az egesz bagazsbol. Merkelre akarok szavazni, Cameronra, Zapaterora, vagy egy ballerra aki Sarko ellen indul."

Egy Bertrand Delanoë-ban, velem legalábbis, ki lehet egyezni. ;)

(Mondjuk, ha ilyen "simogassuk meg a szegény, banlieue-kben tengődő, harmadik generációs bevándorló 'fiatalok' buksiját"-szöveggel próbálkozna, akkor inkább mégsem.)

Google 2009.05.27. 18:14:03

@davkedav:

Nehéz lesz egy ballerra szavazni Franciaországban. Is. Mintha szánt szándékkal vernék szét a pártjukat az ottani ballerek és ballerinák. Ott is nő az esély, azóta is. Sarko azt csinál velük, amit akar.
Nemhiába kiabálják egyesek, hogy szocikat az állatkertbe!

tevevanegypupu 2009.05.27. 18:27:41

@Tilikov:
kolto hazudj csak rajt ne kapjanak. Szia, itt is voltal.(:

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.27. 18:39:41

Azt a kiközösült életijit!

Mi a rákról vitatkozunk mi itt?
Arról, b+, h mindenki tudja, fidesz kormány lesz. Akkor meg mire ez az ügyvezető Bajnai-kabinet? Mi értelme van vkiknek 1-2-3 éves terveket szőni, mikor az sem biztos, h az év végét megélik???
Minden vita értelmetlen. Jöjjön, aminek jönnie kell, h újra értelme legyen értelmes vitáknak...!!!

Néha olyan elegem van abból a fölösleges szófosásból, amiben magam is részt veszek...

Tilikov (törölt) 2009.05.27. 19:02:42

Eztán tényleg lelépek, csak még a zárótűzre reagálok.

@Alfőmérnök: A válaszom: simán el tudom képzelni, hogy a beismerést a nyilvánosságnak szánta. Éppen ez volt benne a zseniális. A fityisz biztos döngette volna a mellét, ha ők leplezik le. És ha nem ők, ki más? Fletó bá úgy tudja tematizálni a közbeszédet, hogy a manipulált ellenzékiek még évek múlva is az ő szavait böfögik fel, mint a papagájok. Lássátok be, a Viktorka ilyesmire nem képes.

@medve2: 1., A D.Á-ról 2010-ben lesz végleges döntés, de biztosra veheted, hogy nem a semmiért egyeztettek eddig, és hamarabb kész lesz mint a Nabucco. A hasonló nyomvonal nem zárja ki egymást, elfér 2 cső egymás mellett, és a forrásuk más-más. Ez a diverzitás, és ez az érdekünk, ezt te is felfogtad, akkor meg? Az azeri forrás nem elég, az irakival meglásd majd, lesznek még gondok (a kurd problematikába most nem érdemes belemenni), az iráni közeledést ideológiai terhek lassítják. Tehát: a Nabucco még bizonytalan, a D.Á 2015-re elérhető és csökkentheti az egyirányú függésünket. (nehogy beleköss: az is orosz, de más forrás, más vezeték) Józan paraszti ésszel lásd be hát, hogy érdekünk a D.Á., és ne vesd el csak azért, mert a Viktorka azt mondta.

2., A Viktorkáról meg nem akarok többet vitázni, az én szememben ő egy senki.

Tehetetlen Dodó 2009.05.27. 19:58:11

@sün!malac69-nek már csak 12-öt kell aludni:
Nyugi, Malackám, már csak 12-őt kell aludnod, utána meg legfeljebb még úgy 330-at...

tevevanegypupu 2009.05.27. 20:04:11

@Tilikov:
nem tudom itt vagy-e, de Viktorka ugy tunik Magyarorszag legerosebb, legnepszerubb partjanak vezetoje. Ket valasztast elvesztett, de olyan melyre nem sullyedt mint zsenialis imadottad. Viktorka politikus, Fleto szanalmas szelhamos,
eltunt a politikai sullyesztoben es csak annyi marad meg rola: a hazug miniszterelnok aki tehetsegtelen, csodbe vitte az orszagot, tonkretette a partjat, koztorvenyes bunozo akinek ugyan elevultek bizonyithato szelhamossagai..de el nem felejtodtek.
Csodalatod targya nem zsenialis, nem politikus, csak egy szimpla kis kalandor aki megprobalta, de nem sikerult neki. Ezt viszont valoban nem fogja senki elfelejteni, ebben biztos lehetsz. Na csa.(:

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.27. 20:16:53

@tevevanegypupu:
Ne strapáld magad. De főleg ne blamáld! Fletó visszatérése majdnem biztos. Decemberben már ő lehet a messiás. Lehet, hogy egy adócsaló vállalkozó, egy poltikai kalandor, de nem hülye. Évtizedekre elegendő kincset halmozott fel egy szigeten, amit bármikor bevethet a liberálbolsevik politikai törekvések érdekében. Mi ebből csak annyit látunk, hogy segghülye, és csődbe vitte az országot.

Google 2009.05.27. 20:31:49

@Mr Falafel:

Decemberben megint nem Gy. Ferenc lesz a messiás. Esetleg azoknak, akiknek eddig is az volt. De azok közül sem mindenkinek már. És ez így van nagyon jól.

tevevanegypupu 2009.05.27. 20:42:55

@Mr Falafel:
Azt nem mondtam hogy hulye, de ehhez nem eleg tehetseges mar. Es nagy valoszinuseggel kulfoldon is leirtak. Mert ha az Europai Unioban vagy akar az IMF-ben komoly tamogatoi lennenek akkor marad. Talan mar Amerikaban sincs meg az a bazis ami tamogatta. Tom Lantos halalaval megszunt a protekcio. Nem csak penzkerdes.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.27. 20:48:45

@tevevanegypupu: @Google:
Általában nem óvatoskodom, de Ferenctől még várom a nagy durranást. Aztán, ha van Isten, nektek lesz igazatok.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.05.27. 20:49:08

@sün!malac69-nek már csak 11-öt kell aludni:
Gordonról a kutya sem vitatkozik. A hard core ballibek témája nem valami védelme, igazolása - mi a szart lehetne és hogyan igazolniuk? - hanem OVi/fidesz/jobbosok fikázása.
Guerilla taktika kormányzati-hatalmi pozícióból, bár szerintük már most fidesz kormányzat van.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.27. 20:54:30

@Mr Falafel:

Te büdös zsidó, már megint rossz helyen nyitottad ki a talmudodat. Szólj már ott melletted a Kalányos Von Edgárnak, h lapozzon kettőt!

:-)))

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.27. 20:57:33

@tölgy:

ne terelj, ne terelj, te utolsó komcsi!

Jössz itt magázódva fletó módjára álszenteskedni, közben meg a kapcsolat.hu-ról szalasztottak, és naponta átutalják neked az 500 ft-ot kommentenként, ha az legalább 3 sor..

Szégyen, ebben az országban mindenki tégla, csak az én házam van vályogból.

Keziccsókolom

:-))

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.27. 21:04:40

@sün!malac69-nek már csak 11-öt kell aludni:
Lenyomtam néhány kóser szilvát, oszt kicsit gátlásossá tett a látásban.

elfelejtette 2009.05.27. 21:08:40

A Fidesz nyerni fog. A kommunikációjuk szar lesz. Ez van, jobb, ha hozzászoktok. Majd a nyerés után begazdagodnak, felbérelik zseniálisgesztipétert, és az ír nekik tökös szlogeneket, és majd életérzést fognak árulni, nem terméket. :)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.27. 21:22:41

@elfelejtette:
Maga mit kavarja itt a szart? Mi maga, a telejósda kihelyezett tagozata? Csak ne jósolgassa itt maga a tisztaság felkent őreit tolvajgazembereknek, vagy rontást küldök arra a komcsi-jobbikos gondolatokat átvivő, 3 bites zsebszámítógépjibe. Megértette?

:-))

tevevanegypupu 2009.05.27. 21:28:09

@Mr Falafel:
Ha visszajohetne, akkor azt hiszem vegleg menthetetlenek leszunk.

Tehetetlen Dodó 2009.05.27. 21:39:47

@tevevanegypupu:
Ne ijesztgessetek, rosszat fogok álmodni.

osborne 2009.05.27. 23:14:22

@tölgy: pontosan ezt csinálja Tóta W is évek óta. Majd ha valaki felhozza neki, hogy Feri és kormánya nagy fenéknyalója volt, akkor reflexből visszakérdez.

Én? Link? Írás? Idézet?

tevevanegypupu 2009.05.28. 00:16:51

@Tehetetlen Dodó:
Mindenesetre annal nagyobb eselye van a visszajovetelre minthogy nacizmus-fasizmus torjon ki Magyarorszagon.
Es amig szabadon lehet mondani a Parlamentben, hogy 1956 a fasiszta ellenforradalmarok muve volt, nem art az ovatossag.

Tehetetlen Dodó 2009.05.28. 08:54:36

@tevevanegypupu:
Persze, én is az óvatosság híve vagyok, ezek mindenre képesek.
De már kezdek reménykedni.

medve2 2009.05.28. 09:30:35

@Tilikov: A Dli áramlat nem altenatíva, mert orosz gázt hozna megint. Többek között Bulgárián, Magyarországon és Ausztrián át. Vagyis hasonló nyomvonalon, mint a Nabucco. vagyis a két vezeték üzletileg ellehetetlenítené egymást. És jelen pillanatban jóval kevesebb esély van rá (Hála istennek), mint a Nabucco-ra, melyre júniusban megkötik az államközi egyezményt, és amelyre megvan a pénz (ellentétben a Déli áramlattal) és a konzorcium.

medve2 2009.05.28. 09:33:12

@Mr Falafel: Szerintem Fletó már nem fog tudni visszatérni. Azért túl mélyre ment a közvélemény szemében. Lehet, hogy ő ezt nem így gondolja, de azért nálink se megy minden.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 09:41:18

@medve2:
Szoci törzsszavazók mondják, hogy Gyurcsány csak azért ment el, mert Orbán elüldözte. Most megmutathatja Orbán, hogy képes együttműködni, mert nincs Ferkó. Mivel Orbán nem fog együttműködni, Ferkó visszajöhet, hiszen Orbán hazudott.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.28. 10:01:58

Örülök, hogy egy jobboldali orgánumban is olvashatok ilyeneket, mert ha én mondom, akkor rögtön megkapom az antimagyar komcsi hazaáruló jelzőt, aki csak szoci kampánydumát nyom, miközben... Á, hagyjuk.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.28. 10:35:47

@Mr Falafel:

Húúúú b+, ezt még emésztenem kell, de alighanem sz...rá megy bennem;-)

nahszóval kremszépen, hát ez sztem hülyeség. Annak is szántad?

Én inkább azt várom alig, hogy elhányjak a falig.... helyett, h milyen konstruktív ellenzék lesz a maszop csőcselék. Merugye azt mondanom sem kell, h ők mennyire de mennyire vágyták a konstruktivitást. Most majd megmutathatják, h milyen az, vagy különben a saját fejükre hull vissza a régebbi ajvékolásuk.

Azt kell mondjam, h a térfélcsere utáni időszakra jelentős municióval látta el egymást mindkét csapat. Az nyeri meg a kommunikációs versenyt, aki több fegyvert raktározott el, illetve több lopást bír a másikra tényfeltárni.

A fidesz kormányzás alatt sem várom, h békülékenyebb legyen a hangnem. Az ellenzéki maszopnyik mindent meg fog tenni, h mihamarabb visszahozzák magukat a szarból. Ehhez abból merítik majd a legitimációt, h "mer' a cigányhitler is ezt csinálta, basszátok meg!"

Szép új világ, ugyanazzal a gyökér közélettel.... ez vár ránk, ne legyen kétségünk.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.28. 10:49:13

És akkor lássuk, h mér a Szonda:

http://nol.hu/belfold/20090528-fidesz-erosodes__mszp-gyengules

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 12:09:02

@sün!malac69-nek már csak 10-öt kell aludni:
Én csak a jogállamiság alapvető kritériumainak visszaállítását, a kritériumok tekintélyének visszállítását várom, semmi többet. Akár fel is falhatják egymást, csak a jogtiprásoknak, kivételezéseknek, állami sunnyogásoknak legyen vége.

Tilikov (törölt) 2009.05.28. 14:58:09

Hiába, nem tudok innen elszakadni. Annyira új nekem, hogy vannak tisztán látó fidesznyikek is. Különösen Falafelnél látok önálló gondolatokat, a fityiszpropaganda szajkózása helyett. Ez különösen tetszett: "Most megmutathatja Orbán, hogy képes együttműködni, mert nincs Ferkó. Mivel Orbán nem fog együttműködni, Ferkó visszajöhet, hiszen Orbán hazudott."

Bizony hazudnak itt is, ott is, de Fletó legalább a sajátjainak felnyitotta a szemét, Viktorka meg még mindig tündérmesét árul. Ez bizony lépéselőny az mszp-nek, még ha meg is kellett fizetni a népszerűségben mért árat. A fityisznek ez még hátra van.

A makimajmoknak meg:
@medve2: Te még mindig Viktorka szavait böfögöd vissza. Fogd már fel, hogy mind a két vezeték kell! Hiába hasonló a nyomvonal, ha más a forrás. Ez nem ellehetetleníti egymást, hanem versenyezteti őket. Nem bízom benne, hogy megérted.

@tevevanegypupu: Lehet, hogy Viktorka a legnépszerűbb párt vezetője, de nem a legerősebbé. A rendszerváltás óta a fityisznek 1 árva ciklusa volt, az mszp-nek 3. Akkor ki is az erős? A szimpla kalandorról, akinek nem sikerült, meg annyit, hogy 90' óta a legtovább regnáló miniszterelnök volt. A számok beszélnek ez tény. És lehet égő, de annak ellenére, hogy nem vagyok mszp szavazó, csodálom Fletót a képességei miatt, Viktorkát pedig ugyanez miatt vetem meg.

Tilikov (törölt) 2009.05.28. 16:05:00

@Mr Falafel: Légy rá büszke. Biza, elkélne felétek több önjáró elme, mert a csökkent képességű Viktorka körbevette magát olyan alakokkal, akik veszélytelenek rá nézve, mivel még nála is sötétebbek, és megelégszenek azzal, hogy a nagyvezér szólamait ismételgethetik.

Mert senki ne gondolja ám, hogy ez a fene nagy népszerűség a Cserpalkószíjjártósemlyénmikoladajcs kollektíva tevékenységének köszönhető.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.05.28. 16:24:16

@tevevanegypupu: Most tényleg mit nem ért? A szocik az elmúlt 60 évet végigkormányozták. Magyarország lecsúszott, míg ezalatt Ausztria, Spanyolország, Írország, Finnország, Dél-Korea? Malajzia, Szingapúr, stb. felzárkóztak a világ élvonalához.
A Pojáca meg főleg sikeresen nullázta le az ország növekedését és duplázta meg az államadósságát.
Értse már meg, a számok önmagukért beszélnek!

tevevanegypupu 2009.05.28. 16:25:01

@Tilikov:
Fleto kepessegei mindenesetre hosszu idore kitapostak Viktorka elott az utat, nem gondolja az elvtars?

tevevanegypupu 2009.05.28. 16:36:23

@tölgy:

maga nem erti kedves Tolgy, hogy Fleto kalandor..Kockaztat. Van ami sikerul neki - privatizacio, tavfutas biciklinadragban, eltevedt gyermekek istapolasa, oregecskedo felesegek levaltasa - es van ami nem: oszodi beszed, kormanyzas, koltsegvetesek helyes kalkulalasa, pizzakeszites, tulmozgas nelkuli szonoklatok, igazmondas es Orban Viktor felapritasa..De talan Tilikov elvtars csodalata meg szarnyakat adhat neki.. Erte meg a sz..bol is kepes lesz visszajonni..pedig elegge elsullyedt benne.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.05.28. 16:44:00

@tevevanegypupu: Pizzasütésben én is sz@r lennék.

Gondolom, a kámbekje valami ilyesmi lesz
apukunturja.freeblog.hu/files/karib-tenger-kalozai-21.jpg

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.28. 16:45:04

@Tilikov:

"A makimajmoknak meg:"

Nocsak, a csúszómászó nyálkás gennycsiga beszól a sokkal fejlettebb emlősöknek. Hát kérem, milyen világot élünk mi itten?
Már az anyázások és a nosztalgia sem a régi. Akurvaéletbe!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.28. 16:47:22

@tevevanegypupu:

"Viktorka politikus, Fleto szanalmas szelhamos,"

nana, Ön tévedni tetszik, igentisztelt púposteve uram!
Szánja a faszom a nagyorró pinokkijót!
Méghogy szánnivaló.... ezsem-telefaxom megáll!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.28. 16:49:19

@Tilikov:

Neked mennyit fizetnek a kommentezésért, kedves Hiller jugend?

Kommentenként kapod, vagy soronként kapod, vagy karakterenként kapod, vagy.... vagy bekapod, b+!

Tilikov (törölt) 2009.05.28. 16:51:15

@tevevanegypupu: Nem tudom, nem vagyok jós. Lehet hogy hosszú időre, de lehet egyből bukni fog, amikor kiderül, hogy a meseszerű ígéretei megvalósíthatatlanok. Bajnai fájdalmat ígért, és azt meg is adta. Viktorka fűt-fát ígér, és nem fogja megadni. A hazugokat előbb-utóbb megpaskolják, erről Fletó tudna mesélni.

Tölgy úr meg keveri a szezont a fazonnal. A felsoroltak közül egy sem volt Szovjet csatlós. Amíg ők felzárkóztak, mi jól lemaradtuk. 50 év ember! Tudom, hogy a fityisz éra alatt 20 évet fejlődtünk, a Fletó alatt meg 30 évet fejlődtünk vissza, de úgy is jön majd a Viktor királysága, amikor 4 év alatt 100 évet fogunk fejlődni, és 2014-ben már teli torokkal fogunk kacagni a csóró svájci pórnépen.

Mesevilágban éltek fiúk, meg vagytok kergülve.

tevevanegypupu 2009.05.28. 16:52:56

@tölgy:
Ugyan sosem voltam Johnny Depp rajongo, de ugy gondolom tulsagosan megtiszteli Ferit, ha hozza hasonlitja!(:

@sün!malac69-nek már csak 10-öt kell aludni:
vigyazzon, nem lehetetlen, hogy Tiliko is csak szorakozik. Az ilyen Ferirajongoktol minden kitellik..csak ovatosan..(:

tevevanegypupu 2009.05.28. 16:56:22

@Tilikov:
ne fantazialj itt ossze-vissza, ebbol nem lesz 100 napos program 42 lepesben! Munkara fel baratom.(:

Pelso.. 2009.05.28. 16:57:04

Szerintem, a politika arról is szól, hogyha annak palettáján üresedés következik be, azt a többiek új elemek felvonultatásával igyekeznek betölteni.
Az űr keletkezésének kézzelfogható jele látható volt 94'-ben, a Boross kormány leváltásakor.
Orbán kiváló taktikai érzékkel szállt be, s kis idő múlva már jött is a "polgári Magyarország" szlogennel.
Jól csinálta? Tökéletesen.
Más választása nem is lett volna, úgyhogy felejtsük már el hogy jobbos eszemék, polgári értékrend, keresztény szellemiség, meg ilyesmi. Egyszerűen ott volt hely, erre adódott kiváló lehetőség. Életképes pártformációhoz csatolt elveket, sikerrel, ennyi.
Mert Hornék meg baloldaliak voltak, Bokros-csomaggal különösen, ugyebár...

Tilikov (törölt) 2009.05.28. 16:58:16

Ez a sünmalac vagy ki, meg szimplán egy alulképzett földtúró paraszt.

Tilikov (törölt) 2009.05.28. 17:01:57

Ez a Johnny Depp poén nem esett le. Miről karattyolsz te? A Szíjjártó tanított kommunikálni, vagy mi van?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 17:08:51

Orczámon mosoly terüle szerteszéjjel.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.05.28. 17:15:58

@Tilikov: Ja, hogy a szocik a megszálló Vörös Hadsereg kiszolgálói és semmi más? Semmi szakértelem, meg Haladás?
Akkor már értem a Pojácát is. Technika szakos tanárképzős túlképzett is volt a szociknak.
Köszönöm, akkor az említett emberekre ne is fecséreljünk több szót.

@sün!malac69-nek már csak 10-öt kell aludni: Teve _hölgy_!

Naumov 2009.05.28. 17:32:11

@Tilikov:

Hát kedves Tilikov, nem szeretnék a lelkedbe gázolni, de az a nagy harci helyzet, hogy valószínűleg senki nem hitte itt azt komolyan, hogy be is tartanád amit ígértél, és tényleg lelépnél innen. Rövid itteni tevékenységed alatt ugyanis az internetes droidok egyik jellemző archetípusának számos olyan ismérvét sikerült meglehetősen jól azonosíthatóan felvázolnod saját magaddal kapcsolatosan, amely viszonylag kevés kételyt hagyott azt illetően, hogy nem mész sehova, hanem körömszakadtáig küzdesz majd az imperialista reakciós erők ellen. Lássunk néhányat ezek közül.
- Az univerzum egyébként végtelen gazdagságának egybites felosztása agymosott [X]-rajongókra valamint a velük szemben álló gondolkodó emberekre. Te természetesen az utóbbi kategóriába tartozol, mindenkori vitapartnereid pedig jó eséllyel az előbbibe. Hiszen ha ők is gondolkodnának, akkor nem vitáznának veled, ugyebár.
- Átlagemberek feletti mivoltod erőteljes kihangsúlyozása, "engem aztán nem érint, akármelyik párt nyer is" és hasonló, Jack Bauerbe oltott Chuck Norrist sejtető kijelentések. Értse meg mindenki: Te nem tartozol azok közé a földhözragadtak közé, akiket érdekel hogy mennyi adót kell fizetni, mennyi a lakáshitel törlesztőrészlete, hol áll a forint árfolyama, mi van akkor ha az ember megbetegszik és igénybe kell vennie az egészségügyi szolgáltatásokat, és más ehhez hasonló részletkérdések. Te felül állsz ezeken, és a magad útját járod, mint Gizike az MSZP autós kampányfilmjében.
- Erőteljes hangsúlyozása annak, hogy nem szereted [Y] és [Z] politikusokat, de azért minden hozzászólásban szerepel, hogy azért sokkal különbek mint [X], meg egyébként is zseniális húzásaik vannak. Meg egyébként is.
- A stílusérzék és a humor teljes hiánya, "fityisz" színvonalú "poénok", amelyeknek hallatán még Sas József törzsközönsége is sírva rohan el a helyszínről, és sürgősen megbánja bűneit.
- Kétségbeesett igyekezet annak elhitetésére, hogy milyen jól szórakozol éppen aktuális vitapartnereiden, miközben az irányodból áradó tömény izzadságszag elnyom a környezetből érkező minden egyéb illatot.
A lista természetesen még hosszan folytatható lenne, de első közelítésben ennyi is megteszi. Ezeken a pontokon próbálj még egy kicsit csiszolni, és akkor jelentősen nőnek majd az esélyeid, hogy a rajtad végignézőknek nem a jól ismert vicc csattanója ugrik be elsőre: "vadász, te szopni jársz ide.."

Tilikov (törölt) 2009.05.28. 17:39:01

@tölgy: Úgy látom kezd ellaposodni a téma. Ebből az utolsó kommentedből már egyetlen mondatot sem értettem. Összefüggéstelen szóhalmaz. Komolyan mondom, elmehetnél fityisz szóvivőnek.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.28. 17:45:10

@Naumov:

TÖKÉLTES!

Az ilyen Tilikov nick tipusú agyfaszokat nem érdemes kulturált vitapartner számba venni, mert még a droid szintet sem ütik meg, inkább csak trollok, akik warriorsággal leplezik fékezhetetlen ostobaságuk szarkupacait.

Szerencsétlen azt hiszi, mert nem vagyok hajlandó komolyan venni, hát nem is lenne érvem... A hülyéje, nem tudja (honnan tudná, a kapcsolat.hu-n nincsenek érdemi viták), h ő itten ezerszer lefutott témákat óhajt kapitális hiátusaival újramelegíteni.

Gyerekek, 10 nap múlva választás, addig meg éljen az okos kormány okos szóvivőnője, aki Szilvásy kapcsán azt bírta mondani, hogyaszongya:

"....mindenkit megillet az ártatlanság VÉDELME..."

csepp a tengerben

Tilikov (törölt) 2009.05.28. 17:53:54

@Naumov: Örülök, hogy ilyen szép hosszú kommentre ihlettelek. A stílusomon talán van még mit csiszolni, de a tiéd menthetetlenül gyatra. Én tényleg csak azért vagyok itt, hogy felhergeljek néhány embert, és halkan kuncoghassak a felidegelt csőcselék primitív megnyilatkozásain. De te most jól leteremtettél. Elszégyelltem magam úgyhogy lehet, hogy lelépek, de lehet, hogy nem ;)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.28. 18:29:33

@tevevanegypupu:

Úgy látom, teve őnagyságának igaza volt. Emberünknek - bár sóhajnyi érdemleges tudás sincs a birtokában -, mégis valami megfoghatatlan magabiztossággal azt hiszi magáról, h vicces és okos. Nos, innentől kezdve válik szánnivalóan nevetségessé. Félő, hogy túl jól megfizették ahhoz, h ráeszméljen önnön gondolatainak rozsdásságára, stílusának pallérozatlanságára.

Szerencsétlen. Ő röhög, mi meg őszintén sajnáljuk, mert nagyon rossz lehet neki az élet, lelkének enteriőrjében aligha lehet felfedezni a humán emberi lény egyedi sajátságait.

Imádkozzunk érte és családjáért, akiknek igen fontos lehet az itteni munkássága által szerzett bevétel.

Üdv.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.05.28. 18:30:09

Akkor beszéljünk világosan.
Aki Pojáca/Gordon/Kádár/Vörös Hadsereg-fan, az szabad és független, önállóan gondolkodik.
Mindenki más agymosott/agyhalott/fideszes pártdroid.

Tilikov (törölt) 2009.05.28. 18:31:59

Na jó! Elég volt ebből, most már tényleg leléptem. Engem többet itt nem láttok, és még ha hívtok sem fogok jönni. Ne is próbáljatok marasztalni eddig tartott a gyereknap.

Legyetek boldogok a fityma pártotokkal, és higgyetek, továbbra is higgyetek a Viktorkának, a Cserpalkónak vagy épp a Szíjjártónak, mindegyikük értetek dolgozik és egyetlen vágyuk, hogy titeket jóllakassanak, akár a maguk élete árán is. Közeleg az idő amikor a kisemberekből lesznek a nagyok, és mindenki örömmámorban fog élni, kivéve a milliárdosokat, mert ők nagyon fognak szenvedni. Nem viccelek, ezt maga a Viktorka mondta, úgyhogy ezt készpénznek vehetitek, és fizethettek vele a boltban.

További kellemes álmodozást, ti agymosott baromfik!

Tilikov (törölt) 2009.05.28. 18:54:46

Illetve... na jó. Vagyok olyan kiművelt, hogy nem fogok békétlenül távozni. Élmény volt a csevegés, de most már tényleg unlak benneteket.

Tudjátok én mindig az aktuális hatalom pártján állok, hogy nyeregben érezhessem magam. Ha jövőre nyerne a Fityma, itt leszek veletek és együtt fogjuk szidni a tehetetlen ellenzéki barmokat. Titeket sem személyes ellentétből szidtalak, csak mert annak a szerencsétlen Fityula pártnak a hálójában vergődtök. De ha Fletó mester képtelen lesz megtartani a hatalmat, én leszek az első aki lekurvaanyázza azt a kibaszott elqró pojácát. Addig azonban az a rühös Orbánfajzat a gonosz, ti pedig az ő korcs kreatúrái vagytok, úgyhogy minden tiszteletem a tiétek drága barátaim, de lehúzhatjátok magatokat a budin.

Google 2009.05.28. 18:57:10

@Tilikov:

El ne menj sehova, most jönnek a legizgalmasabb részek. Kuncogj tovább.

Volt idő, amikor azt hittem, csak a rajongók mondják azt, mindenki hazudik, mind egyformák, mind lopnak. Egy ideje azt látom, a legfelsőbb szinteken is ugyanez a szöveg.
Vitányi azt mondja a Népszabadságban, eddig minden kormány hazudott. És ezen nem ütközik meg, a világ legtetrmészetesebb dolgának tartja. Valószínű, a választók nem is érdemelnek többet.

reality 2009.05.28. 19:34:48

@Tilikov: Húú, nem kicsi logikai bukfenc. :)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.28. 20:07:32

@Google:

Hagyd el, nem az érveidért jött, hanem csak azért, h lelkének szemétdombjára újabb kupacokat halmozzon.

Szted miért pont május 19-én regisztrálta ezt a nicket?
Kinek a megbízásából okádja ide befele trolláriumait?

Szánalmas kis provokátor, mert igazából bennem még indulatot sem bírt kelteni. Szívének rekettyése burjánzik frusztrált énjének gazhajtásaitól. Hagyd el, hagyd futni szerencsétlent!

Google 2009.05.28. 20:26:13

@sün!malac69-nek már csak 10-öt kell aludni:

Jó, de nekem hiányozni fog. Hogy alszom el este?
Az érveimmel tudok mit kezdeni, de szeretem hallani a Tilikovéit is.

tevevanegypupu 2009.05.28. 20:36:17

@sün!malac69-nek már csak 10-öt kell aludni:
Olvasson inkabb tirpakbokretast vagy Totaw-ot..egy ilyen Tilitovval nem erdemes foglalkozni. Csendespihenon odaengedtek a szamitogep ele..az eredmeny siralmas de tanulsagos. Tobb jeges furdo, egy oraval hosszabb gumiszoba, vacsorara zabkasa es egy fel ora Echo tv Porzse Sandorral. Attol kifekszik.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 21:19:38

Heller Ágnes, az agyérelmeszesedéstől szenvedő liberális értelmiségi éppen most retteg az ATV-n. Mitől? - Hát a Fidesztől és az 2/3-jától.

Alfőmérnök 2009.05.28. 22:58:07

@Mr Falafel:
sztem ez ennek az ismétlése lehet:
atv.hu/videotar/090526_heller_agnes__putyinizmus_fenyeget__ha_a_fidesz_2_3_ot_szerez.html

Ez a nő nem normális, de sztem nem az agyérelmeszesedés következménye. A lukács-ovisoknál a hardverrel alapból baj van. (ez persze általánosítás, Bence György pl. értelmes ember volt.)
A műsorvezető intellektuális szintje simán túlszárnyalta professzorasszonyét.

Akik szerint volt holokauszt és jó, hogy volt, azok kevésbé veszélyesek, mint akik szerint nem volt. :D
A lehető legdemokratikusabb az alkotmányunk de egy 2/3os kormány autokratikus irányba változtathatná...(jó mondjuk ehhez nem értek, de a józan paraszti eszem szerint egy alkotmány akkor demokratikus, ha saját maga garanciát nyújt arra is, hogy nem lehet nondemokratikus irányba változtatni, v csak nagyon nehezen).
Tök mindegy, minden állításának éppen az ellenkezője mellett is lehet ugyanúgy, vagy jobban érvelni, de biztos sokan beszopják, amit mond, mert ő a magyar filozófia nagyasszonya, úgyhogy biztos igaza van.

tevevanegypupu 2009.05.28. 23:30:57


Heller Agnes volt aki a mar nagyon beteg Aczelhoz felment latogatoba - akkor jott meg Ausztraliabol ferjevel hosszu evtized utan - es kozolte vele, hogy nem bocsajtja meg neki amit veluk tett.
Hogy ez mennyiben volt dicso tett azt nem tudom..es nem is ertem, mert meg Aczel uralkodasa alatt siman megkaptak a kivandorlo utlevelet es kotve hiszem, hogy Ausztraliaban rosszabb lett volna mint a hetvenes-nyolcvanas evekben Magyarorszagon egy filozofusnak..
Most is eppen retteg a ketharmadtol, de az esetleges, majdani, egyaltalan nem biztos fideszes ketharmad rettenti el..Hogy az elmult het ev alatt a meglevo kormanyzati tobbseg mit muvelt az orszaggal az nem erdekli.Erdekes, ez egyetlen aggodot nem izgat. Feltetelezhetjuk, hogy agodalmukat inkabb egzisztencialis felelem taplalja mint a honszerelem.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.29. 00:08:29

@tevevanegypupu:

"Feltetelezhetjuk, hogy agodalmukat inkabb egzisztencialis felelem taplalja mint a honszerelem."

Pontosan. És pontosan így van ezzel számtalan médiamunkás is, akik éjt estévé téve (fletó után szabadon) vinnyognak a 2/3-tól, nyűszítenek Orbánéktól

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.29. 07:20:09

@Alfőmérnök:
Volt egy olyan megjegyzése is Ágnesünknek, hogy azért nem jó, ha a Fidesz 2/3 esetén hozzányúl a minősített jogszabályokhoz, mert az valójában csak egy párt érdekeit tartja szemelőtt, nem az egész országét. Egy demokráciában pedig az egész ország érdekét kell képviselni. Gyakorlatilag azt mondta, hogy a Fidesz kormányzása nem lesz demokratikus. Azért ahhoz, hogy idáig sűllyedjen egy értelmes ember, nagyon nagy lehet a baj. Ezek teljesen elvesztették a kontrollt. Tényszerűen rettegnek. No, nem attól, hogy jönnek a nácik, hanem attól, hogy a 60 éve kialakított kiváltságos helyzetüket elvesztik. Ahogy Teve fogalmazott.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.29. 08:20:52

be kell teljesíteni a félelmeiket és minél előbb!

Tehetetlen Dodó 2009.05.29. 09:47:26

@Mr Falafel:
Nekem különösen az öregasszony liberál-bolsevik hozzáállása tetszik, ez mostanában nagyon divatos toleránséknál, akik mindenkinek a nézeteit tolerálják, kivéve, ha azok nem egyeznek meg az övékével.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.05.29. 11:04:36

Igen.
Több alázat, több átgondolás!

Utóbbinak egyik direkt módját például olyan arcok előretolásában látnám, akiket nem volt módja még megutálni a népeknek, bőven elég az OV-gyűlölők népes tábora is!

Bár ha szerényen alulmaradva, azért szép sikerekre tekinthet ez ügyben a papagáj Szíjjártó, a gőgös Mikola, a hadaró Kövér, a kek Áder, de még a semmilyen Schmidt is.

Pelcznét nem hiszem, hogy utálják.
Na őt egyszerűen csak unják.
Amin mondjuk nem csodálkozom.
Mer' én is.
Minden elismerésem az ővé egyébként, értelmes, nyugodt politikus.
De pont higgadtsága / no és a vele született álmos személyisége / gátolja azt a tüzet, amit egy - bármilyen - kampányban éreznie kéne a választónak.
Hol vannak az értelmes, őszinte, de belevaló, lángszívű ifjak?
Vagy felőlem, akár középkorúak?
A Lázár János félék?
Pl. hová tűnt Damon Selmeczi Hill Gabriella?

Jószerint OV és Navra cipeli hátán az egész pártot, ami ezen Atlas alteregókra nézve igen dicséretes, de nem kéne segítséget kérni, mielőtt be**arnak az erőlködésbe?!

Mert az egy dolog, hogy idén és 2010-ben a szocik maguk voltak, lesznek öntudatlan támaszaik, na de mi van utána?
Később is tudni kell eladni a pártot, programot...!

Bummer 2009.05.29. 11:22:03

@hölgyválasz:
Ha lángszívű, akkor agresszív. Ha szelíd, akkor unalmas.
Ez is baj, az is baj.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.05.29. 11:40:02

@Bummer:

Nana, nem úgy van az!

Én pl. lángolás közben sem vagyok agresszív, sőt, szelíd, és mégsem unalmas!!:)
A baj csak az, hogy e képességemet nem a politikában kamatyoztatom!:)

De komolyra fordítva.
Azért léteznek fokozatok!
Kommunikatív érzék kérdése csupán...

Ott van Tarlós.
Szeretem.
Az egyik leghiggadtabb, legőszintébb, legvilágosabban látó és fogalmazó, ám de leglassabban beszélő ember, akit ez a szarházi Demszkáj, nem csak mocskolódó kampánya miatt körözött le, hanem a mára igen csak megkopott "sharmja" miatt is, amiből újabb következtetés a sorban:

az agyi kapacitáson, őszinteségen, lánglelken túl nem árt, ha valaki jó kiállású is, bár ez ízlés dolga, szemben az előbbiekkel, amiről nem gondolom, hogy olyan túlzó elvárás lenne...

Üdv:)

2009.05.30. 20:58:45

Defetista kötschögh!
Ezért meglakolsz, ha nyerünk, ami most több mint 100% !
A magyar nemzet mindig is a defetistái miatt vesztette el a biztosnak látszó diadalait is. Szavazz a FIDESZ-re, vagy bármelyik jobboldali pártra és a Nemzet feltámad. Vagy szavazz a természettől és a néptől elrugaszkodott másikakra, de akkor nem lesz megbocsájtás a győzelem után!
(Nyalni mindig is a biztos többséget maga mögött tudó győzteseknek kell, sőt muszáj, ha jót akarsz. Ha a lúzerséget választod akkor még most zabáld magad teli libamájjal, mert később enni se nagyon fox. Ha menő bizniszmen vagy és jóismerőseid vannak mind a két oldalon akkor meg mi a lófüttyöt aggodalmaskodsz.)
Igazságot Magyarországnak !
süti beállítások módosítása