Kossuth tér visszatér 1. - Reakció TV
2009. március 31. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Kossuth tér visszatér 1. - Reakció TV

 Hétfő este megint a Kossuth tér felé sétáltunk, s mit ad Isten, megint Morvai Krisztinába ütköztünk, aki, úgy tűnik, már nagyon szeretne elhúzni innen Brüsszelbe. Amíg a mindenféle furcsa zászlók között jártunk-keltünk, a Honleány kétszáz rajongójával együtt végig az SZDSZ-t és a parlamentből távozó képviselőket szidta. Lelkünk mélyén tulajdonképpen egyetértettünk velük, ráadásul sünözésre is sor került, ami a Kossuth tériek legkreatívabb húzása volt a „Parazita állat, húzd el a picsádat!” jelszó kiötlése óta. A ciánista kifejezés használatáért viszont a legszívesebben ütöttünk volna. Az ígéretek szerint a hazafiak az egész héten tüntetni fognak az ország minden pontján. Csak azt sajnáljuk, hogy ha önmagukat szopató kormánypártiak lennénk, akkor éppen ilyen utcai ellenzéket kívánnánk magunknak. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr791036383

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kettős Mérce 2009.03.31. 12:14:00

Morvai Krisztina kreatív Íme az elkövetkezendő politikai elit élharcosa, a jelenlegi politikai elit alternatívája. A jelenlegi szellemi-tudományos elit (nem „hazaáruló”) elismert művésze. Baló György, (állítólag „hazaárul…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.03.31. 10:04:17

:)))) árulkodó, hogy mitől járna el az urak keze. nem unalmas morvain rugózni? egyébként...

rognork 2009.03.31. 10:30:08

ti is jól tudjátok, morvai elég kis szelete az ellenzéknek

molaris 2009.03.31. 10:30:45

Már a "Kettős mércén" is megírtam, hogy igen primitív eszközökkel dolgozik. Az ott felvetett kérdésemre ,itt a válasz, hogy a hallgatóságának így is kimerítette a teljes szellemi kapacitását. :)

plastik02 2009.03.31. 11:05:53

agyhalottak. jut eszembe azt lehet tudni Morvai hol lakik?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.03.31. 11:07:11

Na pont a SÜN! miatt akartam volna kimenni én is.
Nem baj, remélem lesz máskor is.

Azért fasza lenne, ha Morvaiék egy pici kis méltóságot magukra tudnának erőltetni...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.31. 11:16:42

@Grift:
A cionista nem számít szitokszónak, ez az emberi jogi bíróság álláspontja. Ennek ellenére a magyar konzerv ifjúság éppen a cionista szó miatt ütlegelne szívesen. Persze, ez csak vicc, mivel genetikailag kevésbé stabil egyedekről van szó. Így a fizikai behatás gyakorlásából már oviban is fel voltak mentve.
Mondjuk azt én sem értem, hogy Morvai miért nem időzíti jobban a performanszait. Ettől függetlenül egyes, magukat konzervatívnak ámító idióták nyilván meglepődnek majd 2010-ben, amikor a Jobbik bekerül a parlamentbe.

plastik02 2009.03.31. 11:18:15

"Persze, ez csak vicc, mivel genetikailag kevésbé stabil egyedekről van szó. Így a fizikai behatás gyakorlásából már oviban is fel voltak mentve."

ez mi a faszt jelent? :D

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2009.03.31. 11:20:49

@Mr Falafel: Légy szíves, olvasd el még egyszer a rövidke posztot, és mondd meg, hol találkozol benne a "cionista" szóval.

Amúgy már mi is unjuk Morvait, úgyhogy egy ideig hanyagoljuk, hacsak nem kiáltja ki magát kormányzó ellentengernagy asszonynak.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2009.03.31. 11:32:23

Bundás nőci libásozása állllat.
Köszi, KKTT :DDDD

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2009.03.31. 11:35:54

Szerintem irracionállis kéccer használni ugyanaszt a szórészletet eggy mondatba, ezenkívül időpazarlás. Legyen mongyuk visszatér a kosút, és akkor a kosok körbemennek eggy bizonyos határon belül. Vagy még azon túl is, mint ahogy a téridő visszatér magába, és abból profitál meg ottan lakozik.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.03.31. 11:37:52

Basszus én tényleg sajnálom szegény Morvait.

Egy oxfordi ösztöndíjas jogász, egyetemi oktató, nemzetközi hírű emberi jogi szakértő (ENSZ) odáig süllyed, hogy zacskós nyuggerek és társaik előtt hazaárulózza Bajnait, és szótagolós szónoklattal arról fenyegeti a pulpitusról, hogy nemsokára közzéteszik a lakcímét, és majd jól odamennek elé tüntetni???

Ilyen rapid lecsúszást én még nem láttam, szinte érzem, ahogy süvít a menetszél... És nem gúnyolódom rajta, hanem sajnálom őt.

szépmező 2009.03.31. 11:45:11

a ciánista igenis vicces.

még akkor is ha fekete humor, sőt sötét.

serwer 2009.03.31. 11:46:45

Miért mondják, hogy SÜN ?
Lemaradtam valamiről?

tevevanegypupu 2009.03.31. 11:47:29

Jaj Morvai Krisztina mit csinalsz???

rockjano 2009.03.31. 11:48:34

No most ez a nô az ELTÉ-n tanár vagy mi a fene???

Errôl kinek mi a véleménye? SÉ mit tesznek azek a népek az indulataikkal (mert az van nekik jócskán) 2010 utánn???

Szerintetek csönben maradnak?? Kétleném....

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.03.31. 11:54:03

@ergé:

Sajnálni? Miért? Maga választotta, ő tudja milyen gondos kalkuláció alapján.

Javaslom a „Le van szarva” állásponttal történő kollektív azonosulást.

DeToXXX 2009.03.31. 11:58:12

mifolyittgyöngyösön? :)

Mentolosmájkrém 2009.03.31. 11:58:41

@plastik02: a cím 2. kerület Vöröstorony lejtő...

zoli29 2009.03.31. 12:00:25

Szinte fizikai fájdalmat okoz végignézni.
Azt tudja valaki, hogy Baló meg Morvai együtt vannak-e még?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.03.31. 12:05:07

@szépmező:

Teljesen igaz lenne, ha a közeg nem torzult volna olyanná ettől függetlenül amilyenné. Mindenki érti, hogy a ciánistázás cionistázásra, azaz zsidózásra utal, olyan axiomatikusnak tekintett értelmezésben, hogy zsidó=rossz.

Mintha nem az volna a baj Kunczével, hogy egy mocsok álllat, azért amit összehozott a politikában, hanem, hogy zsidó.

Ezt helyes nem elfogadni egy poén kedvéért. Ezért van a KKTT-nek teljesen igaza.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.03.31. 12:05:14

elég tragikus, hogy a hazaáruló gyurcsányék teljesen elvették az emberek abbéli hitét, h bármit meg lehet változtatni ebben a szarbazüllött országban :(

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.03.31. 12:08:11

@Zoli28:

Nem tudom, de azt sejtem, nem kizárható, hogy idővel a gyerekei fogják az arcába vágni az anyjuknak, hogy kicsoda. Megérdemelné.

Karcolt lendület 2009.03.31. 12:08:19

@Mr Falafel: @rockjano:
Szerintem senki nem fog meglepődni, ha bekerülnek.

Ennek lesz rossz és jó oldala:
Rossz, mert a jelenlegi parlamaenti viták szinvonalát tovább fogják rontani a hagymázas ökörségeikkel (főleg gazdasági téren).
Rossz, mert az MSZP (és még nem tudom ki lesz bent) folyamatosan azzal fogja vádolni a Fideszt, hogy a Jobbikkal összeszűri a levet. A Jobbik meg is fogja tenni azt a szívességet, hogy rendszeresen támogatásáról biztosítsa a kormányt.
Jó, mert néhány fontos kérdést bevisznek a Parlamentbe, így muszáj lesz velük foglalkozni.
Jó, mert pacifikálja a Jobbikot, kevésbé lesznek radikálisak és nem lesz kedvük folyamatos utcai hőzöngéshez. Igaz, emiatt a jelenlegi híveik elégedetlenek lesznek egy idő után, megalakítják néhányan a Mégjobbikot és megint szétesik a radikáljobb.

Dezső bácsi 2009.03.31. 12:11:05

Szerintem tök igazuk van. De a méltóság hiánya, az valóban baj. Nem kell még több prosztó az országba.

Karcolt lendület 2009.03.31. 12:11:25

@Bukowszky:
A Fritz tamás féle vasárnapi tüntetéssel mi van?
Érdemes lenne kimenni, egyrészt mert teljesen jogos, másrészt ne megint a Jobbikosok vigyék a prímet (zsidózással).

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.03.31. 12:14:41

@Bukowszky:

Igen, de nemcsak ők. Tudod:

www.kibulizottorszag.net

Egyébként meg a hitünket rajtunk múlik nem hagyni elveszni, akkor is, ha nehéz megtartani. Azért hit, hogy nem csak akkor legyen meg, amikor minden ígéretes. Meg KELL tartani. Magunkban és a közösségünkben egyaránt.

Alfőmérnök 2009.03.31. 12:16:20

Attól tartok, Morvai Krisztina nem tudja feldolgozni, hogy ENSZ-beli állásából kitúrta egy feminista zsidó picsa. Attól tartok, hogy ha ez nem történt volna meg, még most is az ENSZben hisztizne a leszbikusok gyermekvállalásáért.
Ettől függetlenül az EP-választásokon rá (a Jobbikra) fogok szavazni.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.03.31. 12:20:00

Míg Morvain fenik élesre nyelvüket és vigyorogják sokan a pillanat elszáll és rongyainkban sírva-röhögve maradunk itt tovább a sáros pocsolya fenekén.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.03.31. 12:20:29

@Alfőmérnök:

az nem ő, hanem az utódja. morvai a palesztin asszonyokkal foglalkozott leginkább.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.03.31. 12:25:22

ezért kellett mennie. az utód maradhat.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.03.31. 12:29:50

@vero:

Az előbbimet erre mondtam:

vero 2009.03.31. 12:20:00

Dr Kangörény 2009.03.31. 12:30:09

@A Nép - Te vagy!: teljesen mellékes ugyan, de Kuncze nem zsidó.

Egyébként szegény Morvai kb. ugyanolyan pszichológiai eset lehet, mint Benkő Dániel.
Valamilyen törés történt az életében, amitől egy értelmes, tehetséges, nemzetközi szinten is elismert ember átesett a ló túlsó oldalára. Benkő ettől szexmániás botrány-celeb lett, Morvai pedig lement a politikai kultúra poklának bugyraiba.

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.03.31. 12:30:36

Anélkül, hogy szimpatizálnék velük, vagy érteném mit is csinálnak ott, de nekik legalább van vér a pucájukban !

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.03.31. 12:33:29

@Kangörény_:

Tényleg mellékes, és bocs a tévedésemért. De attól az igaz, hogy olyan értelemben mondják, gondolom ők is tévedésből, nem?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.03.31. 12:37:10

@Ludas Matyi Online:

Nem legalább. Akarva, akaratlanul elveszik a teret a valódi ellenállástól. Helytelenül ugyan, de nagyon sokaknak elmegy a kedvük mindenféle tüntetéstől az ilyesmi láttán. Tehát amit csinálnak nem hozzájárulás, csak a megosztás növelése.

Alfőmérnök 2009.03.31. 12:38:51

@Grift:
Valószínűleg igazad van. Az azonban tény, hogy a 90es évek elején még a melegek jogaiért agitált, amit ha ma csinálna, a Jobbikosok és a kurucok a Sátán küldöttjének tekintenék.

Dallas 2009.03.31. 12:40:13

Aki nem látja, h Morvai elmeháborodott és kórházi kezelésre szorul, azzal komoly baj van. Valami nagyon megbomlott benne, a környezete, nem tudom miért nem ébreszti már rá, h feküdjön be valahova. Mondjuk oda, ahol Orbánt össze szokták rakni egy egy elveszített választás után.. Mintha nem történt volna semmi, úgy kicserélődik ott az ember..

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.03.31. 12:41:25

A "ciánista" ezekszerint nem csak nyomdahiba volt? :DDDD

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.03.31. 12:41:30

Mármint milyen SÜN? Hogy szarjon sünt? :-O

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.03.31. 12:46:25

@Dallas: tartok tőle, hogy egyáltalán nem beteg, sőt... tisztában van vele, hogy lassan eljön a csőcselék napja (mert ami mostanában látható, abból én egy újabb "kommunista forradalom"-ra tippelek, a'la 1919)
Így aztán előbb csak jogi védelmet nyújt a szarháziaknak, később már próbálja feltüzelgetni őket, aztán ha megvan a balhé, akkor majd ő lesz a nagy demokrata elnök...
Ha elmebeteget akarsz látni, azt inkább az Orbán villában keresd...

hulyemagyar 2009.03.31. 12:49:01

Hű, de egyszerű "emberek".

Dallas 2009.03.31. 12:52:46

Bécsi, jól látod, csak fordítva. Az Orbán villában teszik a hülyét, szegény Morvaival viszont tényleg baj van.. Sokan gondolják, h a csőcselék segít rajtuk, de azok természetükből eredően mindenkit lerántanak a szarba, még egymást is. Szóval attól nem tartok, amit írtál..

Rob67 2009.03.31. 12:52:52

@Grift:
Ki a picsa ez a Morvai?
Valami újabb nemzetmentőtrinonfájlalórevizionistazsidóellenes?
Olyan szánalmas ez a nép, hogy csak ilyeneket tud kitermelni.
Hazudózó kommunistákat, önimádó fideszvezért, utcán lázongó szélsőségeseket és nevenincs megmondókat.
Atomot az összesre :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.03.31. 12:53:38

@ergé:

Nem szívesen írom le, de ti annyira ergyák vagytok, hogy ihajjj!

Nem hiszem el, hogy ne értenéd mi történik Morvai Krisztinával:-(
És tudom, hogy tudod, hogy ez bármelyikőtökkel bármikor megtörténhet. Ha egy kis vér lenne a magyar konzervatívok pucájában (főleg ha fiatalok és, pláne, ha újságírók), akkor Morvai téma és példa volna számukra; ha így lett volna, akkor ő sem került volna ilyen helyzetbe és ti sem... A demokráciának erkölcse is van.

Ezt pedig fix, hogy ismered:

www.youtube.com/watch?v=j5jusmH1IqE

ü
bbjnick

Rob67 2009.03.31. 12:56:31

Az oxfordiak mostanra komolyan szégyellik már a csajt.
Errefelé nem szokás ilyen diplomával megvadulni.
Egy ilyen diploma ad tartást, meg némi észt is.
Persze jó esetben pénzt is, De úgy tűnik ez Morvainak nem jött össze, unatkozik.
Kibaszták az állásából?

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.03.31. 12:56:59

@Dallas: a csőcseléket illetően neked legyen igazad! Ezügyben sem vagyok túl optimista.
Ami az orbán villát illeti, nem a komplett fidesz vezérkarra céloztam igazán, csak őszentségére, I. Orbánra... :D
(bár amilyen politikai szélkakasok...)

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.03.31. 13:01:55

@A Nép - Te vagy!: Ha ők nem lennének ott, akkor nem lenne ott senki. Figyeljük csak meg a szószólókat manapság! Takarodj szó köré építik a beszédjüket, de egy olyan mondat sincs, ami alternatívát jelenthetnek. Régen ilyen jelszavak voltak tüntetéseken. Éljen Lenin! Munkát kenyeret! Ruszkik haza! stb. Tehát valami mellett tüntettek, ami mellé oda lehet állni.

@bécsi pszicho: Te meg csőcselélnek nevezed azokat, akik kimennek helyetted az utcára? Azoknak az embereknek az az egyetlen kifejezési módjuk arra, mikor egy-egy rendszer elnyomóstól-jogászostól-értelmiségestől a fejükre nő !
Nekik csak az öklük van arra, hogy a jogaikat visszaszerezzék. És ez pár évtizedenként megismétlődik, mikor az elit elpofátlanodik. Olvass történelemkönyveket.

Rob67 2009.03.31. 13:03:18

Hát sikerült végignéznem ezt a videót.
Nem volt egyszerű eset.
Ez most komoly vagy fotosop?
Nem hiszem el hogy ekkor a sötétség lenne. Bazmeg ezen már az atomvillanás sem segítene :)
Én értem ha valaki tiltakozik de ez mi volt?
A csürhe szót nem használnám mert az azért túl enyhe.
A szónoki képességeket tekintve pedig bizonyos hogy a 9 éves vizslám is több tüzet tenne egy beszédbe.
legalább tökös vezér lenne az utcán, de hát képzeljétek már ha ezt leadja egy külföldi tévé?
A szégyentől önvéremet veszem.
Mi még balhézni sem tudunk rendesen.

Perselus Piton · http://www.weirdhungary.blogspot.com/ 2009.03.31. 13:06:36

KILEN-CÖVES-TATU!
KILEN-CÖVES-TATU!
KILEN-CÖVES-TATU!
KILEN-CÖVES-TATU!
KILEN-CÖVES-TATU!
KILEN-CÖVES-TATU!
KILEN-CÖVES-TATU!
KILEN-CÖVES-TATU!
KILEN-CÖVES-TATU!
KILEN-CÖVES-TATU!
KILEN-CÖVES-TATU!
KILEN-CÖVES-TATU!
KILEN-CÖVES-TATU!
KILEN-CÖVES-TATU!

Dallas 2009.03.31. 13:07:22

Ludas: Helyettem ezek az emberek (tisztelet a kivételnek) nem mondjanak véleményt, ne gyújtsanak fel semmit, ne szedjenek fel köveket, stb.. Nagy gyerek vagyok már, ha akarok kimegyek én magamtól az utcára. A paradoxon az, h pont az ilyen faszkalapok miatt nem tudok nyugodt szívvel kimenni tüntetni, mert a balé és a kurvaanyázás miatt már kapnám is az első könnygázt az arcomba. Mi van, ha én demonstrálnék a kormány ellen és nem bűnöznék az utcán? A rendőrök engem se fognak kihagyni a verésből..

Rob67 2009.03.31. 13:13:15

@Ludas Matyi Online:
Annyira lelkesítő voltál.
Miért nem mész Te is a térre?
De vedd feleségül a Morvait is, és taníts neki szónoki képeségeket is.
Munkásököl vasököl odacsap ahova köll :)

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.03.31. 13:16:02

@Dallas: nem mész te sehova tüntetni :) Jó meleg van nálad és tele a hűtőd. Majd akkor ha egyik már nem így lesz!
Addig itt jókat kommentelsz és netezel. Ha nem lenne net, akkor még azt sem tudnád, hogy ezek a szerencsétlenek ott bohóckodtak a téren !
Persze én sem :)

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.03.31. 13:17:21

@Ludas Matyi Online: csőcseléknek nevezem azt a mocskos, gané hordát, amelyik az utcán kukákat borogat, autókat gyújtogat és a Kossuth téren a fűre szarik. Magyarán, igen, csőcseléknek tartom a társaságodat.

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.03.31. 13:19:24

@Rob67: kutyát, disznót, patkányt nem belekeverni, mert ezek értelmes élőlények! ... ami nem mondható el a Morvai Hisztike csürhéjéről.

Muad\\\'Dib 2009.03.31. 13:19:50

@bécsi pszicho:
Magyarul csőcseléknek nevezel minden rendszer elleni komoly megmozduláson részt vevő egyént a történelem kezdete óta. És, ha rajtad múlna még mindig császárság, vagy királyság lenne az államforma (ami egyébként tényleg jobb, mint a mostani), mert a büdös csőcselék csak a bajt csinálja. Értelek...

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.03.31. 13:24:02

@bécsi pszicho: Tehát csőcselék volt 1956-ban is, akik szarrá lőtték a ruszki tankokat és fellógatták a lámpákra az ÁVO-sokat?
Azért az kicsit nagyobb rendetlenséget okozott, mint pár kuka csörömpölése, ami megzavarja az esti tv nézésedet, míg szürcsölöd a koktélodat !

Na jó, azért a fűre ne szarjanak :)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.03.31. 13:25:18

Hogy Morvai őrült-e?
Abban az országban, ahol minden a feje tetején áll őrült-e, aki ezért kiabál?
Normális-e, aki csupán konszolidáltan megállapítja?

S. Annyi 2009.03.31. 13:27:14

A ciánista Kunczéra pont illik, nem tudom, mi bajod vele. Bajnai nevében benne van a baj szó, sokat várni tőle nem lehet, mármint hazafias értelemben. A rendőrók szarjanak sünt, továbbá gyurcsányt spirituszba kéne eltenni, mert az úgyis hiányzik belőle.

attila1 (törölt) 2009.03.31. 13:33:45

@Ludas Matyi Online: az 56ban az orosz tankok ellen küzdőket talán nem kéne a zsidózó, köpködő eszelősökhöz hasonlítani. Ha már akkora hazafi vagy, egy kis tisztelet lehetne benned a magyar történelem iránt.

bastian 2009.03.31. 13:35:46

Nem vagytok túl tájékozottak, de azért osztjátok az észt.
A "ciánista" arra a kijelentésre utal, amit Kuncze mondott a Klub Rádióban az általa vezetett műsorban, hogy aki panaszkodik a jelenlegi helyzetben, pedig jobban él, mint 15 éve, annak legszívesebben ciántablettát osztogatna "megváltásként". De azért jó rögtön zsidózásra gondolni mi? Mert ezt sugallja az agymosottaknak a média.....

A SÜN pedig a rendőrségi "alakzat", ami teljesen nevetséges volt márc. 15-én amikor "fennhangon" alkalmazták. Ezen röhög mindenki azóta.

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.03.31. 13:36:55

@attila1: Oszt má miért nem? Egyvalamiben egyeznek. Valami nem tetszik nekik és az utca mindenkié, így kimennek.
A különbség annyi, hogy neked nem tetszenek ez utóbbiak !

S. Annyi 2009.03.31. 13:36:57

Aki leköpte Ótvar Gyurcsányt, az nem eszelős, hanem nemzeti hős. :-DDDDD

attila1 (törölt) 2009.03.31. 13:38:05

@Ludas Matyi Online: "Oszt má miért nem?"

na ez az, erről beszéltem

attila1 (törölt) 2009.03.31. 13:38:46

@S. Annyi: igen és majd osztogathattok egymásnak ezüst és arany fokozatú köpködő érdemrendet

bastian 2009.03.31. 13:40:28

Nem vagytok túl tájékozottak, de azért osztjátok az észt.
A "ciánista" arra a kijelentésre utal, amit Kuncze mondott a Klub Rádióban az általa vezetett műsorban, hogy aki panaszkodik a jelenlegi helyzetben, pedig jobban él, mint 15 éve, annak legszívesebben ciántablettát osztogatna "megváltásként". De azért jó rögtön zsidózásra gondolni mi? Mert ezt sugallja az agymosottaknak a média.....

A SÜN pedig a rendőrségi "alakzat", ami teljesen nevetséges volt márc. 15-én amikor "fennhangon" alkalmazták. Ezen röhög mindenki azóta.

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.03.31. 13:41:49

@attila1: Cimbora! :) Te sajnos az indulataidtól nem is figyeled, hogy a másik miről beszél :)
Persze, ha nem lennél az, akkor is kétséges, hogy értenéd e miről írtam :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.03.31. 13:43:04

@S. Annyi: Jelentkezhetne valahol a hős. Vendégem egy sörre. (A rendőrségnek meg egy sün-re!)

bastian 2009.03.31. 13:44:19

Nem vagytok túl tájékozottak, de azért osztjátok az észt.
A "ciánista" arra a kijelentésre utal, amit Kuncze mondott a Klub Rádióban az általa vezetett műsorban, hogy aki panaszkodik a jelenlegi helyzetben, pedig jobban él, mint 15 éve, annak legszívesebben ciántablettát osztogatna "megváltásként". De azért jó rögtön zsidózásra gondolni mi? Mert ezt sugallja az agymosottaknak a média.....

A SÜN pedig a rendőrségi "alakzat", ami teljesen nevetséges volt márc. 15-én amikor "fennhangon" alkalmazták. Ezen röhög mindenki azóta.

S. Annyi 2009.03.31. 13:44:27

@attila1: A slejm érdemrend gyémánt fokozatára gondoltál, nemde? DDD

pwpw 2009.03.31. 13:45:55

ennek a nőnek csak egy fasz kéne szerintem.

S. Annyi 2009.03.31. 13:46:10

Hazaáruló köcsögök ezek mind, a leköpés a legkevesebb.

S. Annyi 2009.03.31. 13:47:28

@pwpw: Jelenkezz be nála, szerintem.

pwpw 2009.03.31. 13:48:20

blokkolnám, nem kéne kétszer mondani:))

attila1 (törölt) 2009.03.31. 13:49:36

@Ludas Matyi Online: indulat? teljesen nyugodtan írtam ebéd közben. Ha indulatot keresel, kinézhetsz egy Morvai féle gyűlésre.
Persze nincs időm mindent visszaolvasni, lehet hogy irónia volt amit írtál. Olyan buta meg nem lehetek, hiszen be tudok jelentkezni a kommenteléshez.

attila1 (törölt) 2009.03.31. 13:50:44

@S. Annyi: az már csak annak jár, aki háromszor egymás után célba talál és két partizántársa tanúsítja az esetet.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.03.31. 13:51:02

@bastian:

azért már hülyének ne tettessük magunkat... a ciánista azért zseniális, mert ilyen sokjelentésű. és bizony antiszemita. és? akkor?
mit is mond szabó dezső?
"A hal a vízben él, a tüdő oxigénnel táplálkozik, a magyar antiszemita. Dobd ki a halat a vízből: elpusztul. Vedd el az oxigént a tüdőtől: megfullad. Hazudd ki az antiszemitizmust a magyarból: a halál leggyalázatosabb nemével hal meg."
na, ez van, gyerekek! remélem majd tanulnak hasonlókat a vitéz újlipóciai műkonzik, ha megjelennek a prohászka műhely rendezvényén, már ha a műhely nem tagadja meg a keresztényszociális-antiszemita prohászkát... :))

Da Real Knee Grow 2009.03.31. 13:51:53

honnan ered ez a sünözés valaki mondja mán meg!

S. Annyi 2009.03.31. 13:54:57

Hirdetés


Keresek egy 2m magas, 1m széles üveghasábot egy ryurcsányusz nevú, igen ritka rovar tartósításához.

bastian 2009.03.31. 13:56:56

Grift:
Te csak egy szimpla hülye vagy. Senki nem születik rasszistának, azt csak ki lehet váltani az emberből. Ok nélkül senki nem utál senkit. A cigányokkal sem az a baj, hogy sötétebb a bőrük...

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.03.31. 13:57:17

@Ludas Matyi Online:

A baj nem a takarodjjal van, hanem amiket rettenetesen szükségtelenül hozzá párosítanak. Hogy lenne, vagy nem lenne ott senki, ha ők nem lennének ott, nem eldönthető kérdés. Mondom, van jó ok annak a föltételezésére, hogy sokkal többen azért nem tüntetnek, mert ők igen. Lehet azt gondolni amit te, azt is amit én. Mindkettő csak elképzelés. De annyi kiderült 2006 őszén, hogy amíg Toroczkaiék meg nem ostromolták a TV-t, addig csak nőtt a tömeg a Kossuth téren. Attól kezdve nem nőtt, sőt nagyon csökkent. Nekem úgy tűnik, hogy az egyik jelentős oka annak, hogy nem tűntet pl épp most két-háromszázezer az, hogy 100-200 rendszeresen tűntet.

S. Annyi 2009.03.31. 13:57:26

@hadada: Sünözés: Hat, vagy annál több rendőr szükséges hozzá. Sünt kiáltva, vizibomba alakzatba rendeződnek.

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.03.31. 13:57:40

@Ludas Matyi Online: igen drágaságom, azok nagy része is a csőcselékhez tartozott. Nem kéne annyira fényezni azokat a hónapokat, mert a "hős forradalmárok" nagy része szimpla köztörvényes volt.

Az előtted böffentő fajtársadnak pedig mondd meg légyszíves, hogy nézzen a naptárra!

attila1 (törölt) 2009.03.31. 14:02:26

@bastian: "Ok nélkül senki nem utál senkit. "

ez most komoly? Eddig elzárva éltél az emberiségtől és most kezded megismerni a világoti?

S. Annyi 2009.03.31. 14:03:22

Fajgyűlölő olyan nincs, csak akkor ha AZ embert gyűlölik. A faj maga az ember jelen esetben. Fajtagyúlölet a helyes kifejezés.

bastian 2009.03.31. 14:04:26

attila1

Amire Te utalsz, az már egy szocializációs folyamat következménye, nem úgy született....

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.03.31. 14:05:24

Grift: "na, ez van, gyerekek! remélem majd tanulnak hasonlókat a vitéz újlipóciai műkonzik"

kire gondolsz, öregem?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.03.31. 14:06:00

@Grift:

Hm. Azt is meg kellene nézni, mikor mondta. Rettentően szembefordult az antiszemitizmussal, épp úgy, mint a hasonló utat megjárt Bajcsy-Zsilinszky. Amellett attól, hogy valaki valamit mond, még egyáltalán nem biztos, hogy úgy is van.

Iszonyú lenne a magyar népre nézve, ha nem tudná magát másképp meghatározni, mint valaki más utálatában. Nem is igaz ez, ilyen nincs.

S. Annyi 2009.03.31. 14:08:10

Sünözés: Hat, vagy annál több rendőr szükséges hozzá. Sünt kiáltva, vizibomba alakzatba rendeződnek. A vizibomba olyan, mint a sün, kiálló ágai (tüskéi) vannak, mint a sünnek. Ha hozzáér egy demonstráló (hajó), akkor robban. A sün tehát helytelen kifejezés a sün alakzatra, hiszen a demonstráció helye tele lenne rendőrcafatokkal, tekintettel arra, hogy a sünöző rendőrök annyira fel vannak húzva, olyan robbanékonyak, mint a viziakna. A rendőrcafatok hiánya tehát arra utal, hogy inkább partvis alakzatot vesznek fel demonstrálók kiemelésekor, vagy fogkefe alakzatot.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.03.31. 14:09:48

@ergé:
azokra, akik együtt tüntettek gyurcsánnyal a hollán e. utcában, pl. :)

S. Annyi 2009.03.31. 14:10:22

A rendőrök egyébként korra és nemre való tekintet nélkül Margitok.

S. Annyi 2009.03.31. 14:11:08

És most ne kérdezd meg, ki az a Margit, mert belédrúgok nagyon csúnyán.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.03.31. 14:12:41

@A Nép - Te vagy!:

nem az antiszemitizmussal fordult szembe, hanem a nácizmussal, azért az nem ugyanaz... még ha ezt bele is verték a fejekbe a megélhetési antiszemitázók. :)

Fira 2009.03.31. 14:16:07

Morvait miniszterelnöknek! (csakis)

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.03.31. 14:16:24

@bécsi pszicho: Figyelj, te szerencsétlen barom :) Én nem tartozom semmiféle csoportosuláshoz sem, még csak nem is szimpatizálok egyikkel sem.
Te pedig nem tartozol azokhoz, akik megitták a lábvizemet, így fogd vissza magad :)

S. Annyi 2009.03.31. 14:18:15

gyurcsányi
náczi

Nézzük csak. A náczi szóból gyurcsányi nevében megtalálható....... 4, azaz 4 betű. Ennél több bizonyíték azt hiszem nem kell ahhoz, hogy bátran kijelenthessük: gyurcsányi bizony náczi.

S. Annyi 2009.03.31. 14:18:46

gyurcsányi
náczi

Nézzük csak. A náczi szóból gyurcsányi nevében megtalálható....... 4, azaz 4 betű. Ennél több bizonyíték azt hiszem nem kell ahhoz, hogy bátran kijelenthessük: gyurcsányi bizony náczi.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.03.31. 14:21:57

Grift, nézz utána, hogy mit csinált akkor és ott a Reakció.

S. Annyi 2009.03.31. 14:25:18

Gőgös Gúnár Gordon gá, gá, gá,
elmehetne világgá.

Itthagyhatna csapot-papot,
az ország eddig jót nem kapott
tőle,
jobb lenne hát,
ha nemm ebben az országban
miniszterelnökölne.

yafet 2009.03.31. 14:28:35

1200-es piros, kereklámpás Zsiguli eladó.

S. Annyi 2009.03.31. 14:30:45

Eddigi tulejdonosa csak bodzagyűjtésre használta. Kolompár jeligére a kiadóba.

yafet 2009.03.31. 14:33:41

Ugyanott 3 kg aranyozott kutyalánc és fehér susogós melegítő kapható.

S. Annyi 2009.03.31. 14:36:52

Nádémá há mé, me cigány vágyok c. mulatós CD-k nagy tételben viszonteladónak.

S. Annyi 2009.03.31. 14:39:10

Lágzí Láj Csí, kínai mulatóssal együtt 20 % kedvezmény4 csak most!

Pri Tek 2009.03.31. 14:40:50

BALÓNÉ ismét alkított. Biztos gyurcsival ebédeltek szombaton, és ismét egyeztettek, mivel tudná még inkább nevetségessé tenni a "jobboldal"-t.

yafet 2009.03.31. 14:44:07

3 db hat éves,
1 db két éves,
4 db 6 hónapos beltenyésztett "kiskutyák" eladók.
Megrendelésre utángyártást garantálunk!
Jelige:Szocpol

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.03.31. 14:48:44

@Grift:

Vagy fogalmazhatunk úgy, megszűnt antiszemitának lenni, sőt fölismerte, hogy hülyeség.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.03.31. 14:50:22

@Pri Tek:

Tökéletes meglátás. Ilyen vonalakon történnek az események Magyarországon. Link nálam, följebb.

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.03.31. 14:54:58

"Nem szerencsés Orbán kettős állampolgárságról szóló nyilatkozata"
Nem volt szerencsés Orbán Viktor kárpátaljai ígérete a kettős állampolgárságról a szlovákiai magyarok érdekeit tekintve, az elnökválasztás második fordulója előtt - írta az Új Szó című szlovákiai magyar lap.
"Orbán Viktor hét végi kijelentésének, mellyel megígérte a kettős állampolgárságot a kárpátaljai magyaroknak, két magyarázata lehetséges: 1. Orbán Viktor a messzemenőkig lesajnálja a határon túli magyarok érdekeit, vagy 2. Orbán Viktor a messzemenőkig lesajnálja a határon túli magyarok érdekeit" - írja a lap.

Kifejti: egy pártelnök külföldi látogatása előtt, melyen ráadásul nyilvános szereplésre lehet számítani, stábja rendszerint készít számára egy tájékoztatást a régió helyzetéről és az aktuális bel- és külpolitikai összefüggésekről. Jelenleg kétségtelenül az utóbbi témák közé tartozik a szlovákiai államfőválasztás is, amelyről azonban a Fidesz elnöke bizonyára értesült már. Feltételezhetően azt is tudja, hogy a választás kimenetele nagyon fontos a szlovákiai magyarok számára, s gyaníthatóan arról is hallott már, hogy az utóbbi napokban a választási kampány első számú motívuma a durva nacionalizmus lett, melynek kapcsán az ő neve is rendszeresen felmerül, s a szlovák nemzeti érzelmű választók megfélemlítésére és mozgósítására használják – tegyük hozzá, jogtalanul.

Az újság szerint Orbán Viktornak tudnia kell, hogy minden, amit mond, pláne külföldön, nagy figyelemnek örvend Szlovákiában, s garantáltan felhasználják a kampány során. A kárpátaljai magyarok előtt persze hálás feladat lehet megígérni a kettős állampolgárságot, jóllehet egy ilyen kijelentésnek ma semmilyen valós relevanciája nincs, hiszen a Fidesz egyelőre ellenzéki párt, s könnyen megeshet, hogy minimum másfél évig még az is marad. "Ellenben annál nagyobb a politikai relevanciája a szlovákiai államfőválasztás kapcsán, melynek hatalmas a tétje az itteni magyarok számára, s várható, hogy a szlovák nacionalista erők minden lehetőséget megragadnak a magyar kártya kijátszására" - jegyzi meg a lap.

"A fentiek tükrében két dolog lehetséges. Orbán Viktor tudatában van mindennek, de számára a magyarországi nyilvánosság a mérvadó, hiszen neki Magyarországon kell megnyernie a választásokat; ebben az esetben a fentebb vázolt 1. pont érvényes. Vagy – bár ennek valószínűsége meglehetősen alacsony – Orbán Viktor nem tudatosítja szavainak súlyát, mert nem tájékozott a határon túli magyar politika aktuális kérdéseiről, ekkor viszont a 2. pont lép érvénybe.Akárhogy legyen is, a szlovákiai magyarok egyet mondhatnak Orbán hét végi kijelentésére: köszönjük, Viktor!" - zárja kommentárját az Új Szó.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.03.31. 15:02:41

@Orbán helyett egy normális elnököt és győzelem !:
Duma,duma,duma.

Mondhatnám, szűk látókörű vagyok, de nem érdekel, ki mit pofázik. Pro és kontra. Tetteket akarok látni.

Egyébként hogy jön most ez ide? Suttogó propaganda, vagy gerilla marketing?

kri kri 2009.03.31. 15:04:20

Főként azok mennek ki tüntetni, akiknek már nincs veszteni valója. Ne legyenek illúzióink. 1 év múlva már a középréteg jelentős része is ebben a cipőben fog járni. Most kéne felébredni és felemelni a hangunkat, amíg még (éppen) van valamink. A következő egy év éppen elég lesz nekik arra, hogy újabb hiteleket nyaljanak fel és a még megmaradt pénzeket is lenyúlják. Aztán szépen külföldre távozva fognak a markukba röhögni.

Akik most kint vannak nincs eszük? Még ez is lehet, de a szívük a helyén van. Akinek viszont mind a kettő megvan, annak be kellene látnia, hogy nincs több időnk arra, hogy homokba dugjuk a fejünket és várjuk, hogy helyettünk más megoldja! A helyzet annyira súlyos, hogy mindenkit érinteni fog.
Pár száz embert szét tudnak kergetni, egy milliót már nem! Mindenkinek kint van a helye a Kossuth téren!

Aki meg az '56-os forradalmárokat csürheként aposztrofálja, nem ember a szememben, így vitába sem érdemes vele kezdeni.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.03.31. 15:37:39

A legutóbbi ogy válszatási kampányban ki tudtak menni több százezren tét nélkül a "taknyos, törpe, cigány, kishitler" (a teljesség igénye nélkül, csak a legszebbekből) gyűlésére, akkor most ... ?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.03.31. 15:44:03

@vero:

Akkor hívta őket a Vezér! Most maguktól kellene.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.03.31. 15:46:47

@ S. Annyi 2009.03.31. 14:18:46 :

Ne túlozz! Mezei fasiszta.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.03.31. 15:57:37

@ergé: & @Grift: !

Mindegy az, hogy Prohászka vagy Szabó Dezső, ergé vagy Grift, végül mindannyian megyünk ugyanabba a levesbe. Itt van ni:

www.168ora.hu/cikk.php?id=7123

ü
bbjnick:-(

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.31. 17:59:29

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:
Ezt csúnyán benéztem. Tudjuk be annak, hogy tegnap este óta 38 fokos lázban fetrengek. Elnézést!

Karcolt lendület 2009.03.31. 18:14:07

Ez a hazaárulózás elég kontraproduktív és gusztustalan.

serwer 2009.03.31. 18:34:23

off
Az atv betelefonálós műsorából
"olyan messze van, mont Makó a zsidótól"

Ez burkolt ciánizmus?

on

nnpeter 2009.03.31. 23:12:24

Hát ez elég vérszegény de azért szemmel láthatóan volt. Szépen szabályosan kívül maradtak a tavaszi növénykordonon ám Balóné ismét beteljesítette az elmaradhatatlan Fidesz kifütyültetést..
Erre az estére 1 pontot adok..

tevevanegypupu 2009.04.01. 00:44:16

www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1174221

Igaz, hogy nem az utcan kiabal Debreczeni hanem a Nepszavaban. De van olyan "hatasos" sot hatasosabb mint Morvai krisztina.

wladyslawsky (törölt) 2009.04.01. 03:16:16

jaja, nehogy utcára menjen bárki is, max. ha 100% hogy nem tüntetni indul, ugyanis az utcai demonstráció "a kormány malmára hajtja a vizet"!
viszont valamit akkor is tennünk kell... megvan! mindenki azonnal üljön le a kedvenc fotelébe, és tegye ölbe a kezeit! Ősi kínai kormánybuktató módszer bazmeg!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.04.02. 11:27:10

@Zoli28:

Már miért lenne OFF, nagyonis ON!

ü
bbjnick

zoli29 2009.04.02. 11:29:49

@bbjnick:

Szerinted mit fog kapni Szabó az SZDSZ-től? Kezdeményezik az azonnali leváltását?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.04.02. 12:05:42

@Zoli28:

Szerintem az SZDSZ most annyira el van foglalva a kármentéssel (átmentéssel), hogy nincs ideje a szabómátékra. Persze, gondolom, nem lesz ez csak úgy "elfelejtve"... Felírják a noteszba és majd máskor és máshol...

ü
bbjnick

hangosbemondó 2009.04.06. 21:50:14

"Amíg a mindenféle furcsa zászlók között jártunk-keltünk"

Elhiszem ti cionista ócska szarok,hogy a magyar zászló nektek nem ismerős.Ti csak itt laktok a többi CIONISTA féreggel együtt,a ti hazátok nem itt van!

"A „ciánista” kifejezés használatáért viszont a legszívesebben ütöttünk volna."
Ti,ti nyüzüge rakparati szökevények,ti akartok ütni?:))))
Mellétek ütök megdöglötök, anyátokmeg holokausztért fog ajvékolni..,szánalmas kuncze férgek.

süti beállítások módosítása