Goldenblog hajrá
2008. augusztus 19. írta: TuRuL_2k2

Goldenblog hajrá

 Augusztus 20-án zárul a Goldenblog mainstream versenye, az utolsó részeredmény szerint blogunk a második helyen állt. Holnap éjfélig lehet még szavazni, az első helyre szóló szavazat a legjobb, aztán a második, harmadik, stb. Köszönjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr80623280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

states 2008.08.19. 23:39:52

Megtettük, amit megkövetelt a ...

Francois Pignon 2008.08.20. 00:13:48

Igazából ez a második post itt a Reakció idei goldenblogos szerepléséről. Jópár blogon láttam, már a jelölési időszakban kampányoltak. Az első blogbejegyzés itt a jelölés után született, ez a második meg az utolsó nap előtt.
Nekem tetszik ez a hozzáállás. ;) A jelölés időszakában is az elsők közt volt a Reakció, pedig itt senki nem említette még akkor e versenyt, a jelölések jöttek spontán is. Láttam ám más blogokon közben már a jelölésért is kampányoltak. ;))
Szóval, szerintem jó így, hogy itt nem volt goldenblog kampány, és még így is sikerülhet a tavalyi harmadik helyet felülmúlni.
Az olimpiából is tanuljunk. Jó a bronz meg az ezüst is. Meg bármilyen helyezés jó, ha az ember nem értékeli túl egészségtelenül a dolgokat.
(Láttam ám én más versenyben levő blogokon olyan tanácsokat, hogyan lehet a rajongóknak egy nap többször is szavazni.)
"TÖBBSZÖR IS lehet szavazni!...) by varos.blogter.hu/?post_id=287149

Példaképünk lehet így például Baranyai János:
"Én biztosan tiszta vagyok, de egy szintnél feljebb nem juthatok, hiába edzek, mint az állat. Tiszta is maradok, és tudom, a tizedik helyet célozhatom csak meg. A többiek, az elsők nem érdekelnek"
sportgeza.hu/2008/peking/recsegest_ropogast_hallottam_iszonyatosan_fajt/

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.08.20. 19:00:19

Turul,
az új dijájn nagyon szupi, de a "Paprikajancsi klubot" kinyírta. Nem lehetne valahogy leheetővé tenni a régi posztok metalálását?
Mintegy.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.08.21. 09:23:08

tölgy:
De, mindent vissza fogunk szépen dolgozni az átmenetileg elvesztett funkciókból. :)
süti beállítások módosítása