Lesz még bársony, lesz még lágy kenyér II.
2008. július 09. írta: TuRuL_2k2

Lesz még bársony, lesz még lágy kenyér II.

 „Azt a bevételt, amit a népszavazás elvesz az orvosoktól, kórházaktól, egyetemektől, a költségvetésnek nincs módjában, a kormánynak nincs szándékában visszapótolni.” - Gyurcsány Ferenc, 2008. március 9.
 „Miután az Alkotmánybíróság kimondta, hogy a  népszavazáson szereplő tételek nem képezik a költségvetés részét, ezért lehetőség és forrás sincs a kieső bevételek költségvetési  pótlására. A magyar költségvetésből nem lehet új kiadási célokat  megjelölni többletbevételek nélkül, hiszen ezzel vagy a  költségvetési hiányt növelnénk, vagy más, az említett kiadási célokra fordítanánk kevesebbet.” - Veres János, 2008. március 10.

 Ki emlékszik már ezekre, a köztársaság ellenségei által kikényszerített nyilatkozatokra? A miniszterelnöki bársony szépen, finoman beborítja az egészségügyet is: csak sikerült kompenzálni a vizitdíj eltörlése miatti bevételkiesést, és ha a kormány mai ülésén rábólint (vannak valakinek kétségei?), további 5,2 milliárdot oszthat szét az egészségügyben Székely Tamás miniszter.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr70559940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naszta · http://naszta.hu 2008.07.09. 10:02:03

Tényleg vicc. Meg a népszavazás is.

SheronComb 2008.07.09. 10:30:48

Ha jól emlékszem nem a népszavazás vette el azt a bizonyos bevételt az orvosoktól, kórházaktól. A vizitdíj bevezetésével (annak megbecsült értékével) eleve csökkentették az egészségügybe befolyó pénzösszegeket. Sőt, remélem mindenki emlékszik milyen plusz kiadásokat varrtak pl. a kórházak nyakába. Gondolok itt a széfekre. Hány millát szórtak ki az ablakon? A mi adónkból természetesen.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.07.09. 10:36:04

széfek, piha.
az "többszörösen elfogadott és visszavont" eü-biztosítást szabályozó törvény kapcsán közel milliárdnyi forinttömeg szaladt ki a bukszából.

22 pénztár, határozott idejű szerződések, ésatöbbi

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.07.09. 10:39:11

SheronComb!
Az nem számít. A világ legmélyebb autópály-viaduktja sem.* A bajokat az orbánszőlőbányákok okozzák.

* Vasúti volt mélyebb is, amíg a Tócó-patak folyó volt, és a főága nem a kurgánra épített Zeleméri-templomrom alatt eredt, hanem valahol Hajdúböszörmény szélén (elvezetve ezzel a belvizes hajdúváros talajvíz-feleslegét) a Debrecen-Tiszalök vasútvonal Bodaszőlő mellett, a zeleméri állomás után viadukton robogott. A viadukt magassága volt, ahol az egy métert is meghaladta. Olcsóbb volt, mint két kanyart és egy hidat beépíteni a vonalba, és biztonságosabb, mint a töltés, amit nagyobb hóolvadás elmoshat.

SheronComb 2008.07.09. 10:46:18

Kitalátor feljegyzete · nemzetiszavak.net 2008.07.09. 10:39:11
SheronComb!
Az nem számít.

Épp ez a lényeg, Semmi nem számít, bármit megtehetnek. Birkanép!

eldiablomismo 2008.07.09. 10:50:48

Hát ez tényleg remek.
Csodálatosan egybecseng ezzel: index.hu/velemeny/olvir/bold4200/

Most már tényleg elhúzhatna a véres bélbe az egész bagázs! :/

Bummer 2008.07.09. 10:52:37

Már bocsi, de az adóknál éppen azért van több kulcsra lehetőség, hogy érvényesüljön a szolidaritás. Tehát az élelmiszerek adójának csökkentése teljesen elfogadható, normális dolog, KÜLÖNÖSEN, hogy MINDIG MINDENKI adócsökkentésről pofázik.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.09. 10:58:54

Vissza kéne vinni a BMW meg a plazmatv kulcsát még a "megcsinálás előtti" 25%-ra. Abból lehetne csökkenteni a csirkehús kulcsát. Ilyen egyszerű ez.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.07.09. 11:00:39

ja. kedves index vélemény olvír.
azt lehet, hogy letekerem kézzel a benzin áfáját évközben.
aztán mellétekerem az összes áfát. fel is, le is.

helyrerakni, azt nem lehet.

tessék már megmondani, mi a retkes faszért kell magasabb jövedéki adó a benzinre? mert abból egyébként is több fogy? több rajta a hús?

az eu megmondta, hogy a jövedéki adón (a dieselén) nem lehet csökkenteni. ergo coki. mert benzinnel nem nagyon fuvaroznak már kb 20 éve. magyarul minden transzportköltség emelkedik. magyarul minden dolog ára nő. az egységsugarú állampolgár meg szopik.

de akkor tegyük fel másképp a kérdést. ne azt keressük, miért kell a lecsúszott rétegek kedvét keresni a politikusoknak. azt nézzük meg, hogy kik és miért csúsztak le, és miért lettek hirtelen olyan sokan.

Naszta · http://naszta.hu 2008.07.09. 11:04:06

Bummer 2008.07.09. 10:52:37

Ha 20%-os áfát mondjuk 10%-ra csökkentik, akkor azt a kereskedők benyelik. (Mint a legutóbb is.) Ha lehet választani, akkor én a jövedelem alapú adókat csökkenteném. Az ugyanis tényleg nálam marad. Ja: az "csak" 1 millió embernek jó... :p :) Nem "mindenkinek".

eldiablomismo 2008.07.09. 11:10:48

Nem a forgalom alapú adókat kell csökkenteni, hanem a jövedelem alapúakat. Ezt még egy dilettánsnak is be kellene látni. Sőt, nem be, hanem eleve látnia kéne! Hát mekkora hülyeség már ez? O.o

SheronComb 2008.07.09. 11:12:24

Egy májusi parlamenti hozzászólás és a válasz a pénzügyminisztertől.
Lengyel Zoltán
Köszönöm a szót, elnök úr. Tisztelt Miniszter Úr! Azt hiszem, egyre többen érzik úgy manapság, hogy egyre kevésbé tudnak megélni abból a pénzből, amit keresnek, holott annak bruttó összege egy forinttal sem csökkent. Ez természetesen elégedetlenséget, majd lassan felháborodást vált ki az emberekből, hiszen a munkájuk után az állam elég sok pénzt tesz zsebre, míg az életszínvonal és a gazdasági helyzet szemmel láthatólag cseppet sem javul.

Nagyon jól példázza ezt az a levél, amit nemrégiben kaptam. Kérem, engedje meg, hogy ebből idézzek - és ezúton kérjek engedélyt az ismeretlen szerzőtől is, hogy idézhessek. Ez így szól:

"Régi tervem, hogy végigkövetem, mennyire zsákmányol ki az állam ebben a marha nagy demokráciában". Bocsánatot kérek, szó szerint idéztem. "Tételezzük fel, hogy én egy igen jó dolgozó vagyok, ezért a 'Léggömbhámozó Bt.', ahol dolgozom, azt mondja, ad nekem 300 ezer forint fizetést. Jó sok pénz ez, örülök is neki. Aztán jön az állam, és azt mondja a bt.-nek, hogy gratulálok a bevételedhez, és amiért ezt a pénzt a dolgozódnak adod, itt ez a pici lista arról, hogy mit kérek tőled. Munkáltatói tb-járulék 29 százalék, ez 87 ezer forint; egészségügyi hozzájárulás 1950 forint/fő; munkaadói járulék 3 százalék, ez 9 ezer forint/fő; és szakképzési hozzájárulás 1,5 százalék, mindez 4500 forint. Aztán, mire a munkáltató levegőt vesz, máris kifizetett az államnak 102 450 forintot, a fizetésünk tehát rögtön 402 450 forintjába került. Úgy is vehetjük, hogy 400 ezer forint a bruttó fizetésünk, hiszen ennyibe kerülünk a cégnek.

Azért mi sem lélegezhetünk fel, hiszen miután megkapjuk a pénzt, a kedves Nagy Testvér ismét megjelenik, ezúttal nálunk, és azt mondja, itt ez a pici lista arról, hogy mit kérek tőled. Szja 82 500 forint; munkavállalói egészségügyi járulék 6 százalék, 18 ezer forint; állami nyugdíjjárulék 1,5 százalék, 4500 forint; munkavállalói járulék 4500 forint; magánnyugdíj-pénztári befizetés 8 százalék, mindez 24 ezer forint. És mire feleszmélünk, az állam lenyúl tőlünk 133 500 forintot, marad 166 500 forintunk."

A levél itt nem ér véget. Hosszan sorolja még az adónemeket, amelyeket a magyar állampolgártól közvetlenül vagy közvetett módon az állam magáénak tud, de sajnos az interpellációs időkeret kevés ahhoz, hogy polgáraink terheit mind felsorolja. Azt hiszem, jogos az elégedetlenség; és akkor még azt sem említettük, hogy uniós honfitársaink közül mi fizetünk vissza a legtöbbet keresetünkből az állam részére, viszont az ország a sereghajtók közé tartozik. Az pedig egy külön vitanapot igényelne, hogy a jelen gazdasági és politikai helyzet mennyire bizonytalanná teszi a hazai vállalkozások egyébként sem könnyű helyzetét.

Tisztelt Miniszter Úr! Kérem, mondja el ezek után, hogyan lesz az önök kormánya az adócsökkentés kormánya. Mit kíván tenni a terhek csökkentése érdekében? Kíván-e valamit tenni a valószínűleg önhöz is nagy számban érkező, például az internetadóval kapcsolatos állampolgári tiltakozások hatására?

Várom megtisztelő válaszát, miniszter Úr!
Dr. Veres János
Köszönöm a szót. Tisztelt Elnök Úr! Tisztelt Képviselő Úr! Tisztelt Országgyűlés! Először egy olyan megállapításra szeretnék reagálni, amit az interpellációs szövegben pontosan elmondott itt a leírt szöveghez képest is. Úgy idézhető ez, hogy az életszínvonal és a gazdasági helyzet szemmel láthatólag cseppet sem javul.

Azt gondolom, érdemes itt három számot elmondani. Az elmúlt hat évben 25 százalékkal nőttek Magyarországon a reáljövedelmek, ez már figyelembe veszi a 2007. évi reáljövedelem-csökkenés számát is. Azt is érdemes elmondani, hogy miközben az euróövezetben 2008-ra 1,7 százalékos, aközben ugyanez a becslés Magyarországon 2,5 százalékos gazdasági növekedést prognosztizál. Ezért úgy gondolom, azt a kijelentést, amit a képviselő úr megtett a hozzászólásában, miszerint sem a gazdasági helyzet, sem az életszínvonal cseppet sem javul, bizonyosan ebben a középtávban lehet cáfolni ezekkel az adatokkal.

Én is kapok leveleket, képviselő úr, különböző állampolgároktól, és most ebből szeretnék idézni a továbbiakban. Azt írja egy egyetemi hallgató, hogy ő összeszámolta egy családi rendezvény kapcsán, hogy különböző jogcímeken a családjuk milyen juttatásokat kap az államtól. Összeszámolta a gyes, édesapja gyógykezelésének költségeit, a gyógyszerre adott támogatást, a saját egyetemi ösztöndíját, ebből azt az összeállítást tudta az illető egyetemista levezetni papíron, hogy nettó 120 ezer forint/hó volt adott esetben az állam hozzájárulása a család adott havi jövedelmi viszonyainak a javításához.

Azt is írja ugyanez az egyetemista, hogy "a bevételeknél figyelembe vettem volna azt az összeget is, amivel az én közgazdasági egyetemi oktatásom kerül havonta, de sajnos ezt az összeget a hallgatók nem ismerik. Ez pedig fontos lenne azért is, mert az évfolyamon mindenki természetesnek tekinti, hogy ingyen tanul, a tandíj ellen meg az a csoporttársam agitál leghangosabban, aki két évet egy amerikai fizetős egyetemen végzett el, és egy Volkswagennel jár egyetemre."

Nyilvánvalóan meg tudjuk határozni, hogy mennyi a közgazdasági képzésben - ilyen értelemben tandíjmentes képzésben - az állam hozzájárulása. Ez kerek számban kifejezve 100 ezer forintot jelent adott esetben. Ha pedig arról beszélünk, amit a képviselő úr a másik kérdésében érintett, nevezetesen, hogy az adóból milyen bevételeket hova fordítunk, akkor azt kell mondanom, hogy elég pregnánsan tudtam most itt meghivatkozni azt, hogy az adóbevételeket mire fordítja az állam, milyen közcélok finanszírozására - oktatás, családi támogatás, egészségügyi ellátás támogatására fordítja az állam.

Azt pedig úgy tudom megfogalmazni a képviselő úr feltett kérdésére válaszként, hogy határozott szándékunk az, hogy ha van mozgástér számunkra a következő időszakban, akkor a foglalkoztatáshoz kötődő terhek csökkenjenek Magyarországon elsőként. Ez lehet a járulékteher csökkenése, lehet a foglalkoztatáshoz kötődő adóteher csökkenése; egy bizonyos, Magyarországnak az az érdeke, hogy Magyarországon az eddigihez képest az átlagosan 57 százalékos foglalkoztatási rátához képest magasabb foglalkoztatás legyen, éppen ezért az állam különböző elvonásai ezen a területen csökkenjenek leginkább.

Tettünk már ilyen lépéseket a korábbi időszakban is, most úgy gondolom, hogy a 2009. január 1-jétől bevezethető intézkedések is erre fognak koncentrálni. Döntően azért, hogy több ember fizessen Magyarországon, több alkalmazott után fizessenek Magyarországon, és ebben az esetben tudjuk csökkenteni a lakosságnak az ön által pontosan felsorolt, vagy százalékos, vagy fix összegű terheit a lakosságnak, illetve azon alkalmazóknak, akik alkalmazzák a munkavállalóikat.

Tehát a képviselő úr kérdésére az a válaszom, hogy a foglalkoztatáshoz kötődő terhek csökkentése elsődlegesen a szükségszerű és a kormány által is támogatott iránya az adó- és járulékcsökkentésnek 2009. január 1-jétől.

Köszönöm a figyelmüket, kérem válaszom elfogadását. (Taps az MSZP padsoraiból.)
Lengyel Zoltán
Köszönöm a szót, elnök úr. Tisztelt Miniszter Úr! Valóban megérdemelne egy vitanapot ez a kérdéskör. Amíg ön a válaszát sorolta, addig sokat gondolkodtam azon, hogy vajon mi lehet ebből a történetből a kiút, hiszen ma már kapott egy feladatot egy bizottsági ülésre.

Úgy gondolom, nem ezeket a feladatokat kellene szaporítani, hanem az adót ténylegesen csökkenteni. Amit ön itt elmondott, jegyzőkönyvbe mondta el, nagy nyilvánosság előtt. El fog jönni az igazság órája, az őszi ülésszakon találkozni fogunk az adótörvény beterjesztésével.

Miniszter úr! Kérem, tartsa be a szavát! Ebben az esetben a kérdésemet áthelyezem egy későbbi időpontra, és a mostani válaszát elfogadom. (Taps az MSZP padsoraiból.)


A nap kérdése: Vajon betartja a szavát?:)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.09. 11:13:52

Mondjuk valóban, több értelme lenne a fogyasztást nagyobb súllyal adóztatni. Ott nehezebb csalni is, vagyis könnyebb elcsípni az adócsalót.
De akkor is több kulcs kell, luxuscikknek magasabb adó.

SheronComb 2008.07.09. 11:18:14

Őrnagy, részben igazad van. De! Felmerül a kérdés mi számítana luxuscikknek. A csirkefarhát 15%-os, a melle meg 25? Tudom, ez elég kisarkított példa volt, de tényleg, hol lehet meghúzni a határt? Ár-érték szerint gondolod?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.09. 11:28:35

Hát igen. Nehéz kérdés. Mondjuk pl. a lazac nem, így is kevés halat eszünk. Mondjuk a kaviár, szarvasgomba, vargánya. Alapvetően az élelmiszerek, könyvek,színházjegyek körén túl minden az legyen:DDD

Johnny336 2008.07.09. 11:39:12

Roppant egyszerű megoldás. Vásárolni kizárólag adószámmal lehet. Egyből kiderülne, ki az, aki plazma tv-t vesz, és nem adózik, csak minimálisat; míg én örülök, hogy kenyeret tudok venni, pedig elég magas a bruttóm...
(szerencsére ilyen helyzet nem áll elő, megélek rendesen, DE vannak akik kevésbé viselik a köz terheit, hogy saját életszínvonaluk magasabb lehessen!)

Ugyanígy rendbe kell rakni a segílyezési/támogatási szisztémát. Ugye a hiányt sose tudják pótolni, ha ugyanazon 1,5 millió emberből próbálnak mégtöbbet kisajtolni. Ezért kell ezt a 1,5 milliót mondjuk 4-re növelni. Illetve ha a bevétel nem elegendő, akkor csökkenteni kell a kiadásokon.

Reaktor 2008.07.09. 11:39:39

vagy ratenni mindenre a 19%ot, mint a szlovakok.
Jah, hogy mi az atalakitas tulelesere koltott penzt mar elkur, ize elbuliztuk?

politicus · http://mandiner.blog.hu 2008.07.09. 11:43:09

Kéri Lászlót citálnám ide a "Heti" Válaszból:

"Én már régen nem veszem komolyan, pusztán szakmai érdeklődésből olvasom újabb és újabb programjait. Igazi krakélerként bele is lovalja magát, mindig abban hisz, amit éppen mond."
www.hetivalasz.hu/cikk/0807/mikor_lazad_fel_az_mszp

tréfás kedvű felhasználó 2008.07.09. 12:10:02

az baj, ha szerintem a vizitdij nem hulyeseg?

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.09. 12:12:18

Pénzt az orvosoknak?
Golyót a fejükbe!
Az egyik múlt héten ölte meg az egyik barátomat.
Persze nem volt pénzes boríték, csak kórtörtént, de abból ő nem tudott kezelést.
És még a bizonyító papírokat sem adja át.
Milyen ország ez?

tréfás kedvű felhasználó 2008.07.09. 12:17:06

TuRuL_2k2 · reakcio.blog.hu 2008.07.09. 12:11:16

oke :)

amugy ez az egesz hobelevanc eltakarodhatna mar a francba, csak hogy billentsuk vissza picit a meleget.

Machiavelli 2008.07.09. 12:52:21

Johnny336!

Adószámmal vásárolni?
Na, ne röhögtess. Ide öt kilométer a határ.Közelebb van, mint a legközelebbi tesco. Még néhány adócsökkentő ötlet és a gyerekeim szociális segélyén kívül minden cuccom a szomszédban lesz. És nem fogok hazajönni egy kormányváltásra.

SheronComb 2008.07.09. 12:54:05

maxt · fregoli.blog.hu/ 2008.07.09. 12:12:18
Pénzt az orvosoknak?
Golyót a fejükbe!

Azért ne végezzünk ki minden orvost, kérem! Az emberek nem egyformák, így az orvosok sem. Ne vegyünk egy kalap alá mindenkit. Én is ismerek olyan orvost, aki az anyját is megb@szná két forintért, de olyan orvos ismerősöm is van, aki emberségből, tudásból, hivatástudatból jelesre vizsgázott. Sajnálom ami a barátoddal történt, de ahogy az egyszerű pórnép között is van becsületes, rendes ember, úgy él közöttünk rohadék anyagyilkos is. Szóval, ne általánosítsunk!

SheronComb 2008.07.09. 12:57:16

Már látom lelki szemeim előtt, hogy az adószámmal vásárlás bevezetése után az élelmes magyarok a feketepiacon kicsit drágábban, de adószám nélkül vásárolhatnának. Józsefvárosin megjelennek majd a plazmatévé árusok is:D

Johnny336 2008.07.09. 13:14:46

Ez is igaz, hogy virágozna a fekete kereskedelem. De most nem így van, egész véletlenül?! Mindenki ott próbál lecsípni az adókból, ahogy tud. Valaki valahonnan szerzi az üzemanyagot, valaki lopatja a háztartási cikkeket magának...és vannak akik balek módjára a boltban vásárolnak, benzinkúton tankolnak, fizetik az adót, és még le akarják húzni őket sokkal több mindennel az előbbieken felül...

Johnny336 2008.07.09. 13:15:59

Ha valakinek van épeszű ötlete, azt szerintem szívesen vennék a politikusok is, ugyanis ahogy elnézem ők a legkevésbé kreatívak és innovatívak a megoldás kitalálásában...

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.07.09. 13:18:59

"balek módjára"

azt a lovat ütik, ami húz. tiszta sor.

Johnny336 2008.07.09. 13:22:26

denever!

Csak nehogy megvaduljanak a lovak, és nem lesz aki megzabolázza őket. Mondjuk ezek a lovak vannak kisebbségben, tehát a többség "érdekeiért" simán elaltatják őket az istálló sarkában...

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.09. 14:29:34

"Azért ne végezzünk ki minden orvost, kérem!"

Ha fogok ismerni olyan orvost aki végzi a munkáját, és gyógyít, akkor változik majd a véleményem.
Eddig egyetlen ilyennel sem találkoztam, és most végleg szakadt a cérna!

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.09. 14:52:30

Turulkám,

amint Mengelica kirúgása végbement, a keménykedő dumának vége szakadt,
és VOLT a ktg-vetésben 10 milliárd a háziorvosoknak:

ez volt az új Eü. minister első bejelentése!

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.09. 15:11:51

Maxt, te akkor nagyon szerencsés ember vagy, soha nem voltál még beteg.

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.09. 15:24:41

Voltam beteg, és balesetem is volt, viszont köptetőn kívül mást még nem kaptam életemben.
A orvos meg aki a balesetemnél varrta a lábam mellette szolidan tapizott (én meg még voltam vagy 13 éves) szóval elegem van minden nagyképű nyikhajból, aki mások szenvedésén keresi véresre magát! (hogy nem a fizetéséről beszélek az remélem egyértelmű)

kispufi 2008.07.09. 15:27:19

maxt, leszel még 50-60-70 éves is...

Téglagyári Megálló 2008.07.09. 15:35:26

"A orvos meg aki a balesetemnél varrta a lábam mellette szolidan tapizott (én meg még voltam vagy 13 éves) szóval elegem van minden nagyképű nyikhajból"

Kicsit indulatos vagy, maxt, egy esetből általánosítasz...

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.09. 15:45:40

Nem...
Sok eset volt, és ez a gyilkosság (nevezzük nevén a gyereket) végképp kiakasztott.
Meglepő?
Más tök nyugodtan továbbmenne, miközben tudja ki ölte meg egy közeli barátját?

SheronComb 2008.07.09. 16:35:27

Nem, nem mennék tovább nyugodtan, ha velem ilyen történne. Ennek ellenére mégegyszer azt mondom, ne általánosíts. Igenis vannak lelkiismeretes orvosok. Akik esküjükhöz híven gyógyítanak. Személyesen ismerek, nem is egyet. Ezért kérem, az ő nevükben is.

u.i. Nem, nem vagyok orvos, semmi közöm az egészségügyhöz, mielőtt még meggyanúsítanának, hogy a mundért védem.

Zonguldak 2008.07.09. 19:26:53

"azt a lovat ütik, ami húz. tiszta sor."
Ha egy munkahelyen ez történik, akkor ott rosszul végzik a munkájukat a vezetők. És persze frusztráltak lesznek a beosztottak.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.07.09. 21:01:50

Zonguldak: bizony. de jelentős részünk tisztában van a jelenlegi kormány vezetési képességeivel (vagy a hiányukkal). sokan. de nem elegen :-)

Johnny: nem lesz itt vadulás. sikerült jól összemosni a jogosan elégedetlenkedő állampolgárt a randallírozó huligánnal. akitől kollektíven retteghet a teljes klubbrádió, a hallatók inkluzíve.
meg az európai értelemben vett jedi lovagunk:
"a költségvetés köszöni szépen, rendben van.... Önök nem ezeket a droidokat keresik."

adja az isten, hogy ha véletlenül kormányváltás lesz, a jogos felelősségrevonás ne maradhasson el. nem kell feltétlenül börtön, elég lenne egy világot bejáró hír is a jogszerű elmarasztalásról.

bár hallottam, hogy a nasa érdeklődik a főember arcbőre iránt. azt akarják használni az újgenerációs siklóikon védőpajzsnak. a jelek szerint az _mindent_ kibír.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.07.09. 22:42:07

Hú, bazmeg, a Kúrmány mégis kibasz iksz milliárdot, most akkor jó.
süti beállítások módosítása