Ez vicc?
2008. február 27. írta: robin masters

Ez vicc?

Srácok, köztetek többen vannak tanult kollegák, jól képzett közgazdászok. Azt szeretném kérdezni tőletek: hogy lehet egy vállalat tulajdonosi aránya 50-50%-os? Tényleg én vagyok hülye, vagy megint csak annak néznek?

Annyi a lényeg, hogy hétfőn megegyezett róla, csütörtökön pedig már alá is írja a Déli Áramlatról szóló megállapodást Gyurcsány és Medvegyev. A kormányzati kommunikáció a tárgyalások hajrájának magyar eredményeként azt említette, hogy a vezetéket (az eredeti tervekkel ellentétben) nem egy 100%-ban orosz, hanem egy 50-50%-ban orosz/magyar tulajdonú vállalat építi és üzemelteti majd.

Nem értem. Mos' nem az van, hogy legalább 49-51 arányban szokják felosztani ezeket? Már csak az irányíthatóság kedvéért. Ki dönt 50-50-nél egy vitában? Nem mintha túl sok vitát várnék az említett urak között. De ha szarnak néznek, idegesít.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr47356488

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - a polgári underground blogja 2008.02.28. 22:02:21

Déli Áramlatról, 10 pontban A ferihegyi reptér környékén bóklászó polgártársak már vasárnap délután szimatot foghattak. Az egyes terminál előtti betonplaccon ugyanis egy behemót Gazprom-különgép ácsorgott (vesd össze: hétfőn érkezik a Gazprom delegác…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.27. 13:25:04

És milyen pofátlanul hazudnak.

Veres János pénzügyminiszter: "Magyarország érdekelt a többoldalú gázellátásban, a biztonságos ellátást segíti, ha több vezetéken érkezik a gáz, és nő a tárolókapacitásait. Ezt szolgálja a csütörtökön aláírandó kormányközi megállapodás."

Mitől lenne többoldalú, ha még egy vezetékből vehetünk orosz gázt?

Kákosy Csaba gazdasági miniszter: "Az Európai Uniónak nem jelent problémát, ha Magyarország a Déli Áramlat megépítésben is részt vesz, csak az a fontos, hogy támogassa és segítse a Nabucco létrehozását is. A Déli Áramlat növeli Európa ellátásbiztonságát, Magyarország továbbra is aktívan részt vesz a Nabaucco megvalósításában."

Persze, a Déli Áramlat nem hátráltatja a Nabucco-projektet.

Ráadásul parlamenti felhatalmazás nélkül dönteni ilyen horderejű kérdésben - hol van már a demokratikus hév, az Országgyűlés fontossága? :]

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.02.27. 13:33:15

Nem hazudnak, csak azt állítják, hogy segíti
a biztonságos ellátást. Mert ha véletlenűl
valami baja lesz, akkor még mindig
ott van a régi, értitek?

banza 2008.02.27. 13:35:48

bizonyos urak mellényzsebében. Majd előveszik 2010-ben megint, ne félj. Egyébként az 50-50% teljesen rendben van, ráadásul az 51-49 sem azt jelenti, hogy a többségi tulajdonos önkényesen irányíthatja a céget. Konszenzusok és kompromisszumok kérdése az egész. Persze nem ebben az esetben, mert azért itt sejthető, hogy mi csak díszlet leszünk.

banza 2008.02.27. 13:36:48

Gloire te most ironizálsz?

Bummer 2008.02.27. 13:39:45

Nade ha van déli áramlat, akkor az ukrajnai vezetéket könnyebben le lehet kapcsolni, hiszen akkor Oroszország gázértékesítését nem zavarja semmit. Így viszont lehet zsarolni Ukrajnát... Oroszország terjeszkedik keletre, Gyurcsány segít neki. Nyilván nem ingyen. Aggódom.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.02.27. 13:47:39

ÍÍgen, és röhög a vakbelem.
Ezek szerint rácsatlakozhatunk a déli rotyira,
hogy az északi vonalon mehessen a németeknek
ezután zavartalanul. A balkán egy hagyományosan
megbízható szállítási útvonal, ezt mindenki tudja.

medve1 2008.02.27. 13:47:56

Uraim!

1. Úgy írnak alá egy 300 milliárdos szerződést, hogy senki sem látta itthon a parlamentben! Demokrácia?
2. A függés erősödik, mert orosz gáz van benne.
3. Ha a Nabucco előtt megépül, az ellehetetleníti az EU projektet. Matt Bryza amerika államtitkár ezt elmagyarázza.

A kurva életbe!

Charm.e 2008.02.27. 14:01:47

Gyálon légszáraz tölgy tűzifa eladó! :)

smalladam 2008.02.27. 14:10:45

Az unió ugyanakkor nem reklamált a déli áramlatos szerződés miatt.

Carnivora (törölt) 2008.02.27. 14:17:33

Gondolom v.kinél lesz egy aranyrészvény ... vagy ilyesmi ...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.27. 14:23:30

na milyen gyorsan eljutottatok a lényegig... és Tündér még hozzá sem szólt :D

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.27. 14:25:17

smalladam:
Persze, mert az olaszok, franciák, németek megcsinálták a maguk kis (vagy inkább nagy) bizniszeit a Gazprommal. A mi függőségünk a legnagyobb, ők könnyebben játszanak...

smalladam 2008.02.27. 14:28:48

na igen. mondjuk én nem értek a gazdasághoz. viszont az oroszok sem nagyok kifogásolták, hogy magyarország a nabucco-ba is beszáll:) remélem az utolsó szénhidrogénkészletekért vívott III. világháborút nem a kárpát medencében fogják megvívni

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.27. 14:31:35

Bakura üzeni, hogy csak sír a szájatok, mert nincs gázprom részvényetek...

Francois Pignon 2008.02.27. 14:34:20

Illetve kérdezi, hogy mennyi is az 50% 30%-a? ;)

kispufi 2008.02.27. 14:37:22

és akkor kikérik a komcsizást maguknak, miközben már a régi internacionalizmus is feléled, s a régi elvtársak - szovjet elvtárs, magyar elvtárs -egymás nyakába borulnak. világ kapitalistái, egyesüljetek, nyelvest a medvegyevnek, táncolj, feri!

Google 2008.02.27. 15:07:01

Diverzifikálják az orosz gázt az orosz gázzal!
Hát így kedveseim, a szovjet ideológia gázneművé vált és ösment Magyarországnak fűt be, mert a mások picit óvatosabbak!
Egy ilyen remek üzletet (ha már annak állítják be)
miért kell titkosítani?
És miért lett a Kék Áramlatból egyik napról a másikra Déli Áramlat? Csípte a kék gazszag valaki szemét?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.02.27. 15:11:38

Mert jugóból jön majd.)
És ez szerbül is jól cseng.

medve1 2008.02.27. 15:19:31

Smalladam! Ha a Déli Áramlat megépül, akkor az oroszok tényleg leszarhatják, a Nabucco-t ellehetlenítik. Németország, Olaszország és Franciaországnak több más beszerzési lehetősége van, velünk szemben.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.27. 16:03:43

tehat ezért lapítottunk mi koszovó ügyben - hogy zökkenőmentesen tudjon farbahúzni bennünket misa mackó.

egyébiránt a bruxinfo specialistája reggel már szétmaszatolta a fekáliát a szélvédőmön, miszerint:

- az eu támogatja az energiaellátásban a diverzifikációt. a diverzifikációt több szinten is lehet értelmezni, jelenleg infrastruktúra diverzifikáció történik.
egyébként is milyen jó lesz Magyarországnak, mert ha megépül a nabucco is, akkor már három helyről dől a gáz.

ez azért gigacsúsztatás. a riporter megkérdezte, hogy nem gázos-e eltapsolni kva sok pénzt és egyidejűleg nem csökkenteni a függőséget. meg hogy marad-e forrás majd a nabucco építésére.

erre az volt a válasz, hogy majd ha lesznek részletes számok a nabucco költségvetésében és előrejelzések a magyar költségvetésben, akkor kiderül a dolog.

Gabrillo,
az a gondolás téma, amit belinkeltél a minap, amit az a filozófus ipse írt, az elsőre igen cizellált összeesküvéselmélet nyomait is tartalmazta. de kezd összeállni a kép...

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.27. 16:06:10

a gázellátási útvonal redundanciájáról:

eddig azért különösebb balhé nélkül ment a dolog. ha jól emlékszem, kiesés csak akkor volt, amikor emberek (oroszok v. ukránok) elzárták a csapot.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.27. 16:07:46

istenem, ezek emberek?

"Slota: Orbán nagymagyar soviniszta
A szlovák pártvezető Budapesten figyelmeztetné a magyarokat Orbán politikájának veszélyeire."

úgy látom a maszop minden követ megmozgat.

CrL 2008.02.27. 16:11:21

denevér, most ezt képzeldben majd nagyban 2010ben, esélye nincs az ellenzéknek.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.27. 16:11:44

Errol az jut eszembe, amikor a lengyelek elhataroztak, hogy norveg gazt vesznek. A nemetek erre gyorsan dontottek, hogy kell nekik egy vezetek Oroszorszagbol direkt, a tenger alatt.

A terkepre nezve rogton latszik, hogy ez csak ugy lehetseges, ha a ket vezetek keresztezi egymast. Kiveve, hogy azt nem lehet. A lengyelek igy hoppon maradtak.

Az ugye mindenkinek megvan, hogy Oroszorszagnak hamarosan a sajat ellatasara sem lesz gaza? A Kek Aramlaton keresztul az exszovjet koztarsasagok gazat adja el Europanak ugy, hogy 100%-ot megkozelito haszonkulccsal dolgozik.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.27. 16:13:37

denever 2008.02.27. 16:07:46:
"úgy látom a maszop minden követ megmozgat."

Ha en Fidesz lennek, pont ilyet csinalnek.
Kiveve, hogy ilyen okos/ugyes senki nincs. Ez egyszeruen Slota hulyesege semmi mas.

Azert megszervezhetnenk neki a partit a Hosok Terere ... ;-)

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.27. 16:14:54

CrL, ez tényleg rettenetes. már csak Göbbels meg Himler hiányzik, esetleg Mussolinivel körítve, kánonban énekelhetnének arról, hogy OV tulajdonképpen Hitler reinkarnációja.

baszdmeg, ekkora szellemi terhelés mellett, amit naponta az átlagember kap a politikából, simán megugrik az öngyilkossági ráta.

ITT MINDENT LEHET. Lehetőségek hazája? Amerika bekaphatja.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.27. 16:20:44

Doomhammer:
Én is pont erre gondoltam. Slota, mint az európai szocialisták számára szalonképes partner, hatalmas szívességet tehetne ezzel... :]

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.27. 16:29:22

TuRuL_2k2 · reakcio.blog.hu 2008.02.27:
"Én is pont erre gondoltam. Slota, mint az európai szocialisták számára szalonképes partner, hatalmas szívességet tehetne ezzel... :]"

Slota, amint egy hatalmas szlovak cimer alol magyarul torve beszelo szinkrontolmacson keresztul onti a hulyesegeit az ezereves szlovak allamrol es a soviniszta magyarokrol ... a het vezer szobra alatt ... kozben alant tizezer ember kantalja, hogy "Vesszen Orban" ... a tomegben itt-ott felbukkan az MSZP-voros zaszlo ... kereskedelmi tevek mindenutt ... a tomegbol kivalasztanak egy bacsit, aki elmondja, hogy munkasor volt es azota is csak az MSZP-re szavaz ...

Szabo Albert fogaskerekesei es a Magyar Garda kutyafule ehhez kepest. ;-)

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.27. 16:32:16

Doomhammer,
ez gyomorforgató. de tényleg. Slota tényleg hülye. És ráadásul szánalmasan gerinctelen, antiglobalizáció a Viper RT10 üléséből.

egyébként hol van ilyenkor "Normális Magyarország" Ibolyka a tirádáival?!
ennyire koalíciós partnerek akarnak lenni 2010ben?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.27. 16:37:14

denever 2008.02.27. 16:32:16:
"Doomhammer,
ez gyomorforgató."

Nem. Ez propaganda. Mondhatnam velemenyformalas. Az olyan "ertelmisegi" dolog, nem? :-/

Szerencsere csak elkepzelt. Senki nem olyan gatlastalan/ugyes Magyarorszagon, hogy ezt osszehozza.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.27. 16:38:07

Ja, es mi az a Viperbigyo? Remelem nem egy ujabb auto?

regnak 2008.02.27. 17:15:26

Az 50-50% csak a tulajdonjogra vonatkozik. A tényleges irányítási jogosultságról a társasági szerződésben lehet dönteni, amiben el lehet térni a fele felétől. Cserébe mondjuk a másik fél vagy kap kompenzációt vagy sem. Sok családi irányítású NYRT. csinálja azt, hogy kisebb tulajdoni hányad mellett megtartja a döntési jogot cserébe mondjuk nagyobb osztalékot ad a tulajdonostársaknak. Nem új dolog ez, de félek megint nem i járunk jól.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.27. 17:30:52

Viperbigyó: index.hu/cikkepek/totalcar/magazin/kozelet/szlovak160//.gdata/gp_Slota_Viper_totalcar.jpg

a 170kEUR-ba kerülő Bentley Continental GT-jéről meg ezt nyilatkozta.

„Az autó az enyém. Emlékeim szerint 2,6 millió koronát fizettem érte. Kitűnő darab, 560 lóerős. Látom azonban, hogy kérdését tisztán a szlovákokra oly jellemző irigység vezérli. Én kívánom magának, de ahhoz egy kicsit szorgalmasabbnak kell lennie, hogy ne csak egy egyszerű újságíró legyen.”

Érted, ez az üzenet: dolgozz, és neked is lesz.

tewton 2008.02.27. 18:10:43

denever:
ez a viperbigyo igy torotten is ilyen draga? :)
de azert figyelitek: "a szlovákokra oly jellemző irigység," mondja az élszlovák. hahaha. ő csak tudja.

Másrészt meg lenne egy alternativa. Álruhás magyar gárdisták kisbuszokkal csoportos kirándulást tesznek a tótlandi betonkeresztekhez. A csomagtartóban íves vaslemezek, hegesztőtrafó, aggregát. Éjszaka megközelítik a kereszteket. Pontosan szervezett csoportmunka. Felállítják az apparátust, és az előre formázott vaslemezekből csinos koronákat hegesztenek össze a kereszt tövére. Trararará!

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.27. 18:14:07

tewton,
a Vipert totalra torte Jan, utana vette a Bentley-t. De most egy Cayenne S-sel jar. de szep, mekkorat vag vissza a firkasznak. tudja csak, hol a helye...

tewton 2008.02.27. 18:18:49

denever,
hmmm. a mi audis manökenfiúnk meg még azt is mondta, hogy majd suzukival fog járni. a szavak emberei ...

CrL 2008.02.27. 18:40:28

oh, a szokásos szinjáték:

Az SZDSZ ragaszkodik a Nabuccóhoz

inforadio.hu/hir/belfold/hir-183592

jbb 2008.02.27. 18:55:45

Valaki már írhatna adatokat a szupermélyen, szupernehezen, szupererőfeszítések árán (asszem 24-30usd/1000cubicmeter szemben az orosz 100USD/1000cbcm-mel) kitermelhető magyar, ööö illetve falcon gázról is. Emlékeim szerint a lent rejlő mennyiség éppen 70 évre lenne elegendő kishazánknak...

zoli27 2008.02.27. 19:09:46

bummer,
"Aggódom."

Valahogy nekem is rossz érzésem van ezzel a megállapodással kapcsolatban. Különösen, hogy a hétfői bejelentés előtt jele sem volt annak, hogy már ilyen közel vannak a megállapodáshoz. Az egész titokban zajlott. Ez a hír mellesleg újabb megvilágításba helyezi Laborc kinevezsét az NBH élére...

zoli27 2008.02.27. 19:13:58

Gyurcsány egyébként most játszotta el maradék hitelét Brüsszelben...

táltos 2008.02.27. 19:14:11

Mivel megint kampány van gyf-ék elővették az igazán hatékony fegyvert, a gázt. 2006-ban a választás előtt is minden újság és tv attól volt hangos, hogy legalább 100 évre elég gáz van a makói árokban. Azóta semmi.
Aztán ott volt a madárinfluenza elleni szupertitkos, szupererős, szupergyorsan előállított vakcina. Vajon hány országba szállítanak azóta belőle. És hová lett a 2 milliárd? Azóta semmi.
Most megint a gáz körül megy a vetítés. De ügyes gyerek a miniszterelnök. Úgy látszik jól sikerült a bolgár üdülés és rávette az ottaniakat, hogy egyezzenek meg az oroszokkal. (gondolom arra jön a vezeték). És most megint lehet villogni a törzsszavazóknak, hogy na tessék mi még mindig jóban vagyunk az orosz testvérekkel.

zoli27 2008.02.27. 19:29:02

"És most megint lehet villogni a törzsszavazóknak, hogy na tessék mi még mindig jóban vagyunk az orosz testvérekkel."

De az USA meg az EU rosszallását vajon hogy fogja kezelni a mélyen tisztelt ballib mainstream média (Este, Mokka, Napló, Tények)? Úgy, hogy nem beszélnek róla? Vagy pedig az erről szóló híreket beteszik egy Magyar Gárdás beszámoló meg egy kukagyújtogatós élő bejelentkezés közé?
Majd meglátjuk.

táltos 2008.02.27. 19:34:17

Egyszerű a képlet. Majd nyomják azt a szöveget, hogy a zorbánt még mindig jobban utálják nyugaton és passz.
Vagy elfogadják slota ajánlatát és meghívják előadást tartani orbán veszélyeiről.

irrelevant 2008.02.27. 19:34:40

zoli27

Garantálom neked, hogy van Európában 3 olyan német/francia/brit/akármilyen napilap, amiben megjelent valamilyen glossza a Déli Áramlat mellett. Na, ezeket fogja beidézni hétfőn Bolgár Gyuri bácsi az ATV-n.

zoli27 2008.02.27. 19:41:28

otvospeter,
Na ja.
Én azt találom a leggusztustalanabbnak, amilyen alattomos, sunyi módon a TV2 kampányol folyamatosan a kormány mellett, most pl a népszavazási kampányban is.

irrelevant 2008.02.27. 19:47:54

Sosem nézem a tv2-t. Hogyan kampányolnak?

zoli27 2008.02.27. 19:55:33

Nézd meg egyszer a Naplót!
Most vasárnap pl azt a kérdést tették fel szavazásra, hogy "Ön megtartaná a vizitdíjat?" A szándék nyilvánvalóan az volt, hogy a népszavazás előtt az egyszerűbb embereket összezavarják. Ha ugyanis így teszik fel a kérdést, akkor az "igen" szavazat a vizitdíj megtartását jelenti, szemben a népszavazással.

Aztán bemutattak egy riportot, amelyben úgy állították be a helyzetet, hogy az orvosok (Komáromi Zoltán) támogatják a vizitdíjat, a politika (Tarlós István) pedig ellenzi. Majd azt mutogatták, ahogy Horváth Ágnes a kórházi ágyban fekvő öreg néni kezét simogatja.

irrelevant 2008.02.27. 20:03:17

Jesszus, ez kemény. Ezek azért már nagyon alávaló módszerek.

Ezt most nem azért mondom, hogy a másik oldalról is feltétlenül mondjak példát, de eszembe jutott, amin röhögve fogtam a fejem: az Echo TV-n a Mélymagyarban Bayer Zsolt készített interjút egy orvossal, aki nem szed vizitdíjat. Bayer annyira belehergelte magát a dologba, hogy a riport végén megkérdezte a dokit: nem fél, hogy baja lesz neki vagy a családjának, amiatt, hogy nem szedi a díjat? :D

Azért a paranoiának is van egy határa.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.27. 20:21:29

Taltos, Zoli27:

ezt dobta be multkor Gabrillo:

gondola.hu/cikkek/58008

akkor meredeknek tűnt. most...

zoli27 2008.02.27. 20:31:54

"Bayer annyira belehergelte magát a dologba, hogy a riport végén megkérdezte a dokit: nem fél, hogy baja lesz neki vagy a családjának, amiatt, hogy nem szedi a díjat? :D

Azért a paranoiának is van egy határa."

Miért nem hallottál arról az orvosról, akitől most többszázezer Ft-ot akarnak behajtani, mert nem szedett vizitdíjat?

zoli27 2008.02.27. 20:34:07

denever,
Majd elolvasom, de most tuti nem. Nagyon hosszú!!!

irrelevant 2008.02.27. 20:36:37

"Miért nem hallottál arról az orvosról, akitől most többszázezer Ft-ot akarnak behajtani, mert nem szedett vizitdíjat?"

Nem.
Hú.
Ez egy kicsit más megvilágításba helyezi a dolgokat.

Francois Pignon 2008.02.27. 20:47:08

index.hu/politika/belhirek/341510

A dolog szépsége, hogy közben azzal érvelnek, a vizitdíj úgyis az orvosnál marad.

irrelevant 2008.02.27. 20:48:23

Nagy Levente. Ehh... Ő volt az, akivel Bayer interjút csinált. Visszaszívom a vihogást.

dowNLoad 2008.02.27. 20:50:15

Aztakurv@, de nagyon haladunk a FREEJACK világa felé. Nem vártam, csak nyugdíjas koromra, (haha nyugdíj???) de a sok tehetséges milliárdos felgyorsította a folyamatokat, nekik semmi sem drága. A rohadt MATULA, a végén csak bejön minden amit VICCBŐL leírtak:
-Fletó színrelép-megvolt
-Cigánylázadások-elkezdődött
-Crack-na erről nem tudok semmit, de biztos van aki felvilágosít
SZERINTEM a 4. kimaradt:
-Energiaválság, de ez nem csak itt lesz, itt viszont nagyot fog ütni, mert a HIHETETLEN TEHETSÉGES ELITÜNK (Lamperthmónika, aki mindenhez ért, Gönckinga a világ legjobb külügyminisztere, akire a mosogatást sem bíznám, veresjani aki a színesfémeket jól ismeri, de számolni nem tud, Orbán aki hergeli az oroszokat gázügyben, stb..) VEZETÉSÉVEL itt egy SHTF helyzet az maga lesz a MAD-MAX:
matula.hu/index.php?section=article&rel=12&id=149
mitkereselitt.blogspot.com/2007_10_01_archive.html

aranyhaj.blogspot.com 2008.02.27. 21:36:59

"Így viszont lehet zsarolni Ukrajnát... Oroszország terjeszkedik keletre, Gyurcsány segít neki." - ez elsősorban az ukránok baja és nem a miénk, nemde?
Az SZDSZ szerint egyelőre nem lehet eleget tudni a részletekről, ezért furcsa ennyire sietni az aláírással.

aranyhaj.blogspot.com

tewton 2008.02.27. 21:50:07

aranyhaj
jóreggelt! nem csak "Az SZDSZ szerint", hanem ÁLTALÁBAN nem lehet tudni semmit, és még titkosítani is akarják a dolgot. Hidd el, hogy tavaszodni fog, akkor is, ha az SZDSZ nem tart róla sajtótájékoztatót.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.27. 22:04:11

Francois Pignon,

"A dolog szépsége, hogy közben azzal érvelnek, a vizitdíj úgyis az orvosnál marad."

ott marad. nem is kevés. ha olyan területen van a praxisa, ahol az emberek járnak még orvoshoz és vizitdíjkötelesek.
ugyanis a rászoruló vizitdíjmentességet a háziorvos finanszírozza, nem az OEP. meg Kákosy miniszter spanjainak az ingyeninfluenza-oltását is. (a vakcinát az OEP fizeti, gondolom jó sokat vettek)

Google 2008.02.28. 08:53:08

Jó estét! Kezdődik a Gyurcsány-saga! Kényelmesen ülnek a foteljaikban? Kezdünk!

Ez az aláírásos (Délikék Áramlat)is egy rész belőle. Ilyen volt a biopoliszos rész, hogy tülekedtek az emberek, Istenem, az ötéves adőcsökkentési TÖRVÉNY, a részvények, a tisztasági csomagos, és újból az adőcsökkentési program és így tovább a világ végezetéig!

A súlyos az, hogy egyesek tényleg úgy nézik, mintha filmet néznének! Amíg ezek felébrednek, vagy talán remélhetünk valamit?

ÁrPi 2008.02.28. 11:18:52

otvospeter 2008.02.27. 20:36:37
"Miért nem hallottál arról az orvosról, akitől most többszázezer Ft-ot akarnak behajtani, mert nem szedett vizitdíjat?"

Nem.
Hú.
Ez egy kicsit más megvilágításba helyezi a dolgokat.

KICSIT? ( Nemkicsit! Nagyon! )

Pedig kifejezetten észrevehetted volna hiszen
az ismert szankció megpendítése magában a hivatkozott Mélymagyar epizódban is elhangzik!

Kiröhögted elsőre a "bayerzsóti" csúnya-csúnya demagógiáját, aztán mi sül ki belőle...

"röhögve fogtam a fejem: az Echo TV-n a Mélymagyarban Bayer Zsolt készített interjút egy orvossal, aki nem szed vizitdíjat. Bayer annyira belehergelte magát a dologba, hogy a riport végén megkérdezte a dokit: nem fél, hogy baja lesz neki vagy a családjának, amiatt, hogy nem szedi a díjat? :D"

Bayer Zsolt valójában költői kérdésként és bayerzsóti-s keserűséggel kérdezte az elhívott orvost.

" Nem fél, hogy baja lesz neki vagy a családjának, amiatt, hogy nem szedi a díjat?"


Fogjad a fejedet de ne röhögve.

Vagyis jólvanhát, nevess ha fáj a dolog neked is.

Sokféleképpen nevet az E-mber.

dowNLoad 2008.02.28. 12:25:00

HAHAHA: Bokros: 2008-ban még nem lesz magyar euró!
(micsoda szakember)
www.origo.hu/uzletinegyed/magyargazdasag/20030908bokros.html
Ha esetleg nem a világbank kedve szerint tennének mindent, hanem valahogy az ITTLAKÓ BENNSZÜLÖTTEK előnyére, akkor lehet, hogy most is SZLOVÉNIA előtt lehetnénk.

irrelevant 2008.02.28. 13:09:10

ÁrPika, mibajod van?
Mondtam, hogy tévedtem, nem?

ÁrPi 2008.02.28. 14:39:25

oké nincsen semmise, deazért csak az adott általad megnevetett Mélymagyar epizóban is volt explicit-ebb utalás erre a dologra.

medve1 2008.02.28. 15:36:47

A hülye fletó elszólta magát az MTI előtt: Gyurcsány Putyinnak: "Önök gyorsabbak voltak, mint a Nabucco".

Google 2008.02.28. 15:46:34

És mi már csak ilyenek vagyunk, Önökkel szoktunk összefeküdni ugye, Önök jól be szoknak fűteni a vidám barakkba, oszt jóóó napot!

De minek ennyi cső és minek ennyi gáz? Ki fizeti ezt majd ki? Kinek a pénztárcáját nézték már megint ki maguknak?

dowNLoad 2008.02.28. 22:58:42

MENTSÜK AMI MENTHETŐ, adjuk el az osztrákoknak a DUNÁNTÚLT! olcsón, nehogy meggondolják magukat, legalább az a része kerüljön olyan kezekbe, akiknek van gyakorlatuk egy működő ország vezetésében. Budapest lehetne az elit ADÓMENTES miniállama, a többi rész meg a helyi hadurak, klánok területei. (már így is) Esetleg az oroszok vevők lennének a Tiszántúlra?

ÁrPi 2008.02.29. 09:03:35


Valamelyik plakát-kocka mellett olvastam:

Magyarország nem lesz, hanem van.

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2008.02.29. 09:12:38

dowNLoad!

Tiszántúl???
19-ben a románok vitték volna az egészet a Dunáig, szerintem most is lenne rá kereslet.

tewton 2008.02.29. 10:20:26

Download,
látom, megtanultad a liberálbalos szlogent: kisebb állam = hatékonyabb állam :)
a szerbek meg vihetnék megint Pécset.

dowNLoad 2008.02.29. 10:59:13

MERT most nem az van? (lesz?) Esetleg lehetünk szemétlerakó, veszélyeshulladéklerakó, égetéses hőerőmű, színesfém-gyűjtő központ? Legalább a Dunántúl lehetne olyan mint Burgenland, az már haladás lenne. A Tiszántúl CSAK a mezőgazdaságra alkalmas IGAZÁN, de ott minden van , csak mezőgazdaság nincs, ill. a 80-as évek lepusztult maradéka még igen. (tésztagyár, vodkagyár, pályázati szélhámosok gyárai persze vannak, de inkább ne lennének) PÉCS esetleg Szlovénia legészakibb nagyvárosaként csinálhatna karriert. Szeged és Debrecen mint miniállam? DE ÍGY EGYBEN meghaladja az ELIT képességeit, nem bírnak mit kezdeni ezzel a 93ezer km2-rel. (a lopáson kívül)

tewton 2008.02.29. 11:11:07

Download,
ráhibáztál. veszélyeshulladéklerakó.
Bátaszéknél nem ok nélkül építették a vizesedő atomtemetőt a lehetséges magyar igények sokszorosára (kb. százszoros nagyságendben). gondolom, nem gombát fognak benne termeszteni.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.02.29. 13:57:34

Tewton!
De, gombaspórát. Abból lesz a gombafelhő...

Én csak azt nem értem, hogy hogy fog együtt dolgozni az orosz tulajdonú Gasprom a halmozott állampolgárságúak többségi tulajdonában lévő MOL-lal, amikor az ilyeneket vagy börtönbe, Szibériába vágta Putyin, vagy időben megszöktek, és magánhadseregek védik őket volt elvtársaik rántott plutóniumától...

dowNLoad 2008.02.29. 16:50:09

JÓ LESZ, akik itt maradnak, azok egy idő után észre sem veszik, hogy 3 karjuk van, meg 6 ujjuk nő a lábukon, ALKALMAZKODNI MINDENÁRON, ezt csinálják 150éve. Szerintem itt bármit be lehet vezetni, Statáriumot, Új Világrendet (1984 és a XXI.sz. technológiája) vagy akár a rabszolgaságot is. AKINEK NEM TETSZIK AZ elmegy, ITT már nem tud fordítani a törpe kisebbség. (aki még tud gondolkodni) Esetleg egy morális és etikai óriás, aki 200-as IQ-val rendelkezik, ÉS MILLIÁRDOS (tehát nem lehet megzsarolni) tudna valamit tenni. (nagyobb védelem kellene neki mint bokorgyurinak, mert az elit többi része azonnal megpróbálná kicsinálni. Fenyő az intő példa, pedig ő sokkal kisebb vizeket kavart fel, amiről azóta sem tudunk semmit)
süti beállítások módosítása