Mohari divat
2007. november 22. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Mohari divat



Persze ez amolyan reklámféle, de inkább tisztelet. Hiszen öröm ezekben a zivataros időkben, ha egy honfitársunkról kiderül, hogy tehetséges.

Itt vannak Mohari Kinga ruhái, amelyek elegánsak, nőiesek és bátrak. Nézegessétek!

Ma lesz divatbemutatója a Budapest Fashion Weeken.


A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr22238481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exit · http://nubabel.blog.hu 2007.11.22. 18:00:32

divat az oldalon ;]

a mohari kollekció valóban tetszetős.

de ki követte
el a
budapest fashion week oldalát? oo

Elpet 2007.11.22. 18:40:02

Egy férfi hozzászól
A ruhakollekciókat más szemmel nézzük, mint a nők, mivel mi a ruhákat az őket viselő nők nélkül nem tudjuk értelmezni. Nos, a képeket végignézve valami olyasmit mondanék, mint amit Gyurkovics Tibor mondott egy ízben, amikor egy nem hivatásos manökenek, hanem színésznők közreműködésével létrehozott divatbemutatót nézett meg. Valahogy így kommentálta:
"Csodálatos! Nem olyanok, mint a hivatásosok! Azok olyanaok, mint a halak aszpikban!"
No, valami ilyesmit éreztem most én is, valóságos nők (nem trendik, de nagyon helyesek) csinos és ötletes ruhákban. Nemigen szoktam divatbemutatókat nézni persze, de most eszembejutott, hogy az öltözködési kultúránkon is volna fejlesztenivaló, bizony. Jó volna élénkebb társasági életet élnünk, jó volna, ha asszonyaink megvennék a köztünk élő divattervezők szolid, nem hivalkodó, ám ízléses kollekcióit, jó lenne, ha pezsegne egy kicsit az élet körülöttünk. Jó lenne, ha a köztünk élő divattervezők munkáját sokan meg tudnák fizetni, ha nem távolkeleti konfekcióban meg nyugati bálásruhákban járnánk, ha a szép nem számítana megdöbbentő fényűzésnek. Hiszen mi, a férjeitek dolgozunk éppen eleget. Amúgy azért is pötyögtetünk ennyien ezeken a postokon, hogy ránk köszöntsön ez a világ, hogy amikor majd egy szolid társas összejövetelen mindannyian találkozunk, büszkén és jóleső örömmel tekintsünk végig rajtatok és saját magunkon: igen, ezt mind mi hoztuk létre, mindannyian. Szeretnénk már végre magunkért és a mieinkért dolgozni. És örülni annak, hogy boldogok és szépek vagytok, vagyunk.
Örülök, hogy megnéztem. Köszönet azoknak, akik hisznek abban, hogy lehet másként.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.11.22. 20:06:13

Rajta, vegyél pl. Mohari ruhákat a feleségednek. Ő még nem megfizethetetlenül drága.

Elpet 2007.11.22. 20:23:39

Lola

Foglalkozom a gondolattal. Persze érdemes mindenfelé körülnézni. Viszont mi már (és még) abban a korban vagyunk amikor először inkább a nagylánynak vásárolunk. Rajta kifejezetten jól állna.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.23. 00:33:58

Hát, lola, én legszívesebben leveszem a ruhát a feleségemről:-) Az nem érdekel, hogy mit hord, mert a sörből se az üveget szeretem:-)

Amúgy tagadta, hogy te volnál, de most pezsdőztünk nemrég - remélem, neked is szép szülinapod volt, sok-sok puszit kívánok a hasadra:-)

Elpet 2007.11.23. 08:28:50

Molnargoreny
Tudod, a levest is szívesebben eszem porcelántányérból, mint bádogcsajkából. Javítani vagy rontani lehet az összhatást tálalásilag.

Elpet 2007.11.23. 08:30:24

Meg nem is beszélve arról, hogy nem kötelező minden ruhát levenni. De nem folytatom - bár tudnám. Nem ez a téma ugyanis

aranyhaj.blogspot.com 2007.11.23. 10:02:54

Kényes témákhoz értünk :-)
A vörös blúzocska az első képen jól néz ki.

aranyhaj.blogspot.com

Elpet 2007.11.23. 10:07:27

aranyhaj

Nem kényes ez, csak épp nem ez a post témája.
Majd alkalomadtán

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.23. 10:12:37

Elpet koma, te mióta lettél itt önkéntes moderátor, vazze?

Elpet 2007.11.23. 10:32:30

molnargoreny, drága pajtás

Arra gondoltam, hogy egy hölgy indít egy visszafogott, polgári ízlésű, olyan vasárnapdélutáni korzó hangulatú blogot, ne röfögjünk bele, még akkor se, ha nagyon jópofán tudunk röfögni. Csak úgy lovagiasságból bátorkodtam megjegyezni, amúgy nyilván azt írsz, amit akarsz :)
Egyébként üdvözöllek

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.11.23. 10:44:38

Molnárgörény, nagy örömömre szolgál, hogy végre kiderült: nem vagyok a feleséged. Egyébként pedig nem kérek virtuálisan sem puszit a hasamra.

Köszönöm a boldogszülinapot.

Melyik ruha tetszik nektek leginkább?

Elpet 2007.11.23. 11:16:56

Lola

2006-1; 2006-2; 2007-3.

Az origami is szép, mégsem tetszik annyira

Azért baj, hogy csak kifogástalan alakú nőkre terveznek általában ruhákat. Mi még csak megvagyunk, mert veszünk bővebb inget meg zakót, háromszögeket varratunk a farmernadrág üleprészébe, hogy derékban be lehessen gombolni, amúgy a kutyát nem érdekli, hogy öltözködünk, de a nőknek csinosaknak kell lenni. A legtöbb ötlet, hogy a molett hölgyekre bő klepetusokat adnak. (Demis Roussos innen tanulta, én is gondolkoztam már rajta).
De hát ez nem csinos. És bizony a molett hölgyeknek is jelentős rajongótábora van a férfiak körében. Rájuk senki sem gondol?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.23. 11:21:22

Nekem az a ruha tetszik a legjobban, ami már a szék ámlájára van terítve - de én javíthatatlan vagyok...

Elpet 2007.11.23. 11:24:45

molnargoreny

Mért akarod mindenáron levetkőztetni a nőket? Nekem jobban tetszenek a bő és rövid ruhák, én is javíthatatlan vagyok

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.11.23. 11:35:58

Vannak trükkök, de én nem értek hozzá - egy tervező biztos -, amivel a teltebb nőket csinosabbá lehet tenni. Azt hiszem a hosszan csíkos soványít, a mély dekoltázs és a fekete szín is segít. Egyébként attól függ, hogy hordja a ruhát. Pl. Gy. Németh Erzsébet www.mszp.hu/index.php?gcPage=public/portretar/mutatPortre&fnId=12496 sokakanak tetszik.

Elp 2007.11.23. 11:54:57

Úgy is mondják, slankít. Én is szeretem a hosszában csíkos ingeket, a fekete színt, a dekoltázzsal még nem próbálkoztam.
Gy Németh Zsóka valóban csinos, bár én ezen a linken csak arcképet láttam. Gurmai Zitának meg Vadai Áginak meg már semmi sem segít, ahogy észrevettem.
Ám a hazai politikus hölgyek koszorújában azért eredeti megjelenésével mégiscsak Göncz Kinga viszi a pálmát, hol van már Lévai Kati! Pelczné is elbújhat a föld alá! Összetéveszthetetlenül eredeti, ilyet politikusban még nem láttam. Aki egyszer látta, nem felejti el. Ugyan már, Tyimosenko? Vagy Condi? Ez az igazi magyar eredetiség, olyan Keserű Jánosné módra. Tényleg, a főnöke nem szólt még neki?

Elpet 2007.11.23. 11:57:23

Én írtam az előzőben, csak elrontottam a nicket

hcrules 2007.11.23. 12:44:06

Ha van focis post akkor legyen divatos is? :) egyenjogusag van, kerem!

Elpet 2007.11.23. 13:19:48

Igen, legyen divatos is. Csak ide is főleg férfiak írnak.

Marianna · http://egerentyu 2007.11.23. 14:01:38

Jok. A szinek is ami ritkasag. Fiataloknak tervez ugy latom, de ha valaki kozepkorara nem hizik el szazhusz kilosra, batran felveheti barmelyiket, mert elegans.

Elpet 2007.11.24. 10:02:05

Lola, megint itt hagytál minket, jól esne időnként egy gondolati összegzés tőled, mint a post indítójától.

Republikánus Péter 2007.11.24. 12:15:57

lola,
bloghu szövegszerkesztőben nem méretezel át képet, mert látod, milyen szar pixeles lesz. Jó, jó, tudom, jobbegérgomb, kép megjelenítése, de vazze, hogy néznek ki már azok a szálkás lányok?
Üdv, R. P.

Elpet 2007.11.24. 12:34:26

R.P.

Nekem nem működik még a kép megjelenítése parancs se. Amúgy, ha a linket megnyitod, megnézheted a lányokat szakáll nélkül. Nagyon helyesek egyébként

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.11.24. 12:55:15

sajnos ennyire értek a számítógéphez, így sikerült lementenem a képeket. De, ha bemész az oldalára: www.moharikinga.hu/01fooldal.html ott mindent szupin meg tudsz nézni.

Összegzés :)
Ez nem magyar dolgozat. De, a lényeg az, hogy Mohari Kinga nagyon tehetséges, van tőle egy csomó cuccom, az egyiket ma felveszem. Szeretném, ha minél többen készítenének vele ruhát. Hajrá Magyarország, hajrá magyar divat!

Elpet 2007.11.24. 12:59:54

Lola, Göncz Kingának ajánlj valakit, meg egy jó fodrászt, esetleg a hajfestéket is megemlíthetné neki valaki. Hogy van ilyen.
Amúgy régebben reagáltál a kommentjeimre, de most újabban nem. Megharagudtál, vagy én hanyatlok ennyire, hogy érdekteleneket írok?

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.11.24. 13:14:27

Most is éppen reagáltam :) Egyáltalán nem haragudtam meg, örülök, hogy ilyen sokat írsz és okosakat, de én nem tudok olyan sokat írni, mint Te. Most is csak 5 percre kapcsoltam be a gépet, hogy megnézzem mi a helyzet, aztán rohanok. Úgyhogy bocsi, de csak ilyen ütemben tudok válaszolgatni. Ne haragudj érte!

Elpet 2007.11.24. 13:28:51

Lola

Örülök, hogy ezt mondod, köszönöm. És nem haragszom, dehogyis. Csak értsd meg, hogy a veled folytatott párbeszéd komoly szellemi kihívás számomra, és óriási élmény, de egyoldalúan ezt nehéz tenni, ezért bátorkodtam így megpiszkálni ezt a kérdést. Én remélem, hogy számodra sem érdektelen mindez. Természetesen, majd írsz, ha tudsz. Biztosan szép leszel a Mohari-féle ruhában. Érezd jól magad!
süti beállítások módosítása