Bohóckodnak az Erzsébet-hídon
2007. október 26. írta: politicus

Bohóckodnak az Erzsébet-hídon

Nem tudom, hogy 30 ezren, 250 ezren, vagy csak néhány 100-an (ez utóbbi is túlzás, ezt üzenem a szervezőknek!), mindenesetre a jobbikosok és a hozzájuk köthető politikai munkások (ezeknek nem dolgoznak…?) blokádot hirdettek ma reggelre az Erzsébet-hídra.

A sajtósok és a rendőrök kb. 4-szer annyian vannak (bár én nem vagyok Philip...), mint a blokádosok, néhányakat igazoltatnak, a forgalmat pedig lassítják az utazók biztonsága érdekében. Mindez reggel 8 és 9 között történt.

Helyszíni beszámoló:
































P.s.: Teljesen véletlenül éppen akkor zárták le a 3-as metrót is bombariadó miatt...

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr53208595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Őrnagy Őrnagy 2007.10.26. 10:52:10

\"(ezeknek nem dolgoznak…?)\"

Nem kéne átvenni a liberálisok dumáját szerintem, unalmas. Mondjuk Gyurcsánytól vicces volt ez a duma cigánytelepen ,de itt nem az. Az indexre való.

Szerintem tök poén, hogy ilyen kevesen ekkora felfordulást csináltak. Erőszakmentes ellenállás, az ellen nehéz védekezni egy jogállamban. Csak lekapcsolják őket, és hamar elfogynak. Na ha hideg lesz a január, és kijön a gázszámla, lehet többen lesznek...

A Fidesz meg igazán várhatott volna az elhatárolódással míg Lendvai Ildikó felszólítja rá. Már ennyi öröme se lehet az embernek.

anagyfrancokat 2007.10.26. 11:04:52

Igen, nem dolgoznak mert nem olyan robotok mint amilyen te vagy. Inkább elszámoltál voltán 10ig (vagy nem megy?) mielőtt ilyeneket leírsz.
A fidesz meg nagyon elszomorító:(

Őrnagy Őrnagy 2007.10.26. 11:14:06

Na azért volt min szórakozni:

Az MSZP frakcióvezetője szerint semmilyen politikai indulat nem adhat menlevelet arra, hogy "félkótya őrjöngők túszul ejtsék a várost". Ezt Lendvai Ildikó közölte pénteken.
A kormánypárti politikus várja azoknak a megszólalását, akik eddig idén októberben kizárólag a rendőröket tartották szükségesnek figyelmeztetni - szerepel a közleményben.

"Lendvai Ildikó szerint ami történt, már nem politika, de a politikának is van vele kapcsolatban tennivalója. Az MSZP frakcióvezetője úgy vélte, Rogán Antalnak, az V. kerület fideszes polgármesterének is lépnie kell, miután csütörtökön helyesen és jogosan a hatóságok fellépését kérte a kerület lakóinak védelmében.

A hírek szerint a rendőrség a blokád egyik szervezőjeként körözi Novák Elődöt, a Jobbik szóvivőjét - áll Lendvai Ildikó közleményében. A szocialista politikus szerint Rogán Antal jó lelkiismerettel nem kormányozhat tovább közösen a blokádban bűnös Jobbik helyi embereivel. Ilyenkor választani kell - fűzte hozzá Lendvai Ildikó."

politicus · http://mandiner.blog.hu 2007.10.26. 11:19:30

anagyfrancokat

Elnézést, ha megbántottam az érzékenységedet! :) Ez egy olyan zárójeles kérdés volt, ami ennél fontosabb, hogy ezek az emberek nem látják, hogy minden egyes mozdulatukkal a kormányt segítik? Lásd Őrnagy által idézett Lendvai Ildikót!

El kéne mán ezen gondolkodni...

2007.10.26. 11:19:51

"ezeknek nem dolgoznak...?"
Ez inkább Bolgár Györgyös, de lehet hogy csak félreértem a szöveget, mert nem egyértelmű.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2007.10.26. 11:21:34

Ja!! Egyébként ma Előd napja van... Novák Elődé pl.

Őrnagy Őrnagy 2007.10.26. 11:23:33

Nem biztos, hogy a kormányt segítik. Most lehet a Fidesz lerázza magáról a szélsőjobbot, a jobbik bejut a Parlamentbe, nem ér majd annyit az szdsz esetleges 5%-a. És a középről így szavazatokat tud szedni, hogy nem kell majd félni a szélsőjobbtól. Látványosan el kell határolódni, mint most is.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2007.10.26. 11:31:59

Őrnagy

A közvélemény-kutatások akkor jelezték a szocialisták számainak növekedését, amikor a gárda-ügy épp folyamatban volt, és akkor csökkent a népszerűségük újra, amikor az lecsengett és helyét a médiában átvette a kormányzati teljesítmény megítélése...

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.10.26. 11:34:51

Őrnagy Őrnagy:
A hídfoglalók olyan Orbán-gyalázást nyomtak, hogy akármelyik Bolgár-betelefonálónak becsületére vált volna. :) Majd lesz róla videó.
Igazad van, ez talán tényleg jó arra, hogy a Fidesz rájöjjön, ennek a társaságnak még a gyékénye közelében sem érdemes mutatkozni...

Őrnagy Őrnagy 2007.10.26. 11:41:10

Na ugye.
Gondolom a tv2 meg az index nem adja majd az Orbán gyalázást..

Mondjuk az más kérdés, hogy azért ugyanúgy fogja nyomni az mszp a fidesz=szélsőjobb dumát, de hamar meg fogják unni a Zemberek

sHelf · http://reakcio.blog.hu/ 2007.10.26. 11:43:09

azért az, hogy leköpködték őket, szerintem megmutatja hogy mekkora társadalmi jóváhagyás van mögöttük. nulla. :] de azért az tényleg vicces, hogy még a képeken is látszik: több a fotós, mint a tüntető, a rendőrökről nem is beszélve.
a kopaszokra még kíváncsi vagyok.

egyébként politicus, ajánlom az indafoto-t a képek publikálására, szerintem jobban átlátható. ;]

Andreasue 2007.10.26. 12:02:45

Mert a vezénylő tábornokotok, az nem bohóckodik az aláírásokkal! Faszkalap zsideszbirkák.

Gabe 2007.10.26. 12:05:38

ex-fideszes Ufi:
"Pörögnek a vélemények, az eseményeket a jobbos, balos és másféle blogok is elítélik persze, de sokféleképpen és gyakran szórakoztatóan.

Bohóckodnak az Erzsébet-hídon, írja az egykori fideszes UFI-ból lett Reakció. Tudják, akiknek nyomtatott újságjuk is van."

Majd persze még elér titeket is Feri haragja, mert a vagyonosodási viszgálat után jön a Fuidelitas, és kiderül, miből kisvonatozik Olibá...

hiba 2007.10.26. 12:07:45

Kinek ne jutna eszébe a dugóban állva, hogy azért élnek ezek szarabbul mint n éve, mert pénteken 8-kor tüntetni járnak. Aztán mindjárt rám is esik egy lélegeztető gép, kimondottan gyerekeknek való persze. Másrészt meg 16 évesen az ember még könnyen nem áll be sorba, mikor legfeljebb igazolatlan hiányzást kap.

hiba 2007.10.26. 12:07:58

Kinek ne jutna eszébe a dugóban állva, hogy azért élnek ezek szarabbul mint n éve, mert pénteken 8-kor tüntetni járnak. Aztán mindjárt rám is esik egy lélegeztető gép, kimondottan gyerekeknek való persze. Másrészt meg 16 évesen az ember még könnyen nem áll be sorba, mikor legfeljebb igazolatlan hiányzást kap.

g 2007.10.26. 12:08:46

ezek mondják magukat magyarnak, azt rosszabbak, mint a fekák bronxban, mert azok legalább csak ott csinálják a fesztivált, ezektől a férgektől meg nem lehet már kimozdulni, mert csinálják a feszültséget.
Néhány buglis, ingyenélő, meg unatkozó nyugdíjas mérgezi azoknak az életet, aki csinálni akarja a dolgait! ez nem Gyurcsányról szól, neki ezzek nem ártanak, csak az átlag embernek, akit épp úgy szivatnak, mint ahogy a kormány csinálja, szóval ha gyorcsány takarodjon, akkor ezek is kotródjanak!

n_gery 2007.10.26. 12:14:48

Azért egy néma tömeg tüntetésbe, ahol nem kiabál mindenki, meg hőzöng, csak néma jelenlétével tüntet (Gandhi), és nem fütyül meg kerepel a himnusz alatt, szivesen résztvennék. Még a még fentmaradó szabim is beáldoznám.
Na de ez az egész miről is tereli el a figyelmet? Pl. több helyen is már tényként olvastam a Nyugati kiköltöztetését, vagy a legújabb Kóka szösszenetet 38 szárnyvonal bezárásáról, az áram drágulásáról. (Liberalizáció csökkenti az árakat. :D)
Ha lélekben egyet is értek a taxisblokád 17 éves szülinapját köszöntőkkel, találjunk már végre ki valami olyat, amivel igazán tudjuk jelezni a hatalomnak, hogy elegünk van. Pártállástól függetlenül!

politicus · http://mandiner.blog.hu 2007.10.26. 12:16:43

Andreasue

Húúúú, te még leragadtál Kiss Péternél :)

Oli bácsi 2007.10.26. 12:17:05

Gabe!
Hol kisvonatoztam én? He? Már a pályaudvarra se járunk trénszpottingolni, mióta peronzár van.

De láttalak én téged jövedéki adó-mentes bort inni, együtt megyünk majd át egy ferpléjesebb világba, ha itt az idő :-)

Őrnagy Őrnagy 2007.10.26. 12:22:31

n_gery
általános sztrájk + teljes blokád. Egy hétig bírná a kormány.
Mikor ma reggel olvastam a 38 vonalról a hírt, legszívesebben rohantam volna a hídra..ezeknek menniük kell minél hamarabb.

Komplikato 2007.10.26. 12:23:47

Az egy dolog, hogy a "tüntetők" száma mutatja kiket is képviselnek és mennyire, de legalább ne égetnék a lakosság azon részét aki jogosan van felháborodva, de mégse szivat több tíz- vagy százezer munkábemenőt nem kevés anyagi kárt okozva, vagy nem gyújta fel a királyi tévét amire amúgy se kíváncsi senki.

Mindenesetre ÉN mint felháborodott átlagpolgár elég csúnyán néztem amikor több mint egy év után jutott valakinek eszébe a kormány visszahívására aláírástgyűjteni ... hogy utána csak erre ne gyűjtsün alárásokat.

Látom a Kuruc.info "kisdobosának" lecsavarta az orrát egy rendőr, bár plasztikázás helyett egy elmeorvossal jobban járna, már ha pszichiáter vagy ilyesmi bottal hozzámerne nyúlni egy Kurucoshoz. Komoly agykárosodást okoz már az oldaluk is.

Castaneda 2007.10.26. 12:26:39

Szerintem tiltakozásul akasszátok fel magatokat :))))

Castaneda 2007.10.26. 12:27:52

Kövér után szabadon... :))

ghop 2007.10.26. 12:30:44

Feleim,

A baj, hogy a politikában a nagy fiúk (Feri, Viki, meg a többi) sajnos inkább egymással egyezkedik a háttérben, hogy sose kerüljenek 1 lépésnél messzebbre ahúsos fazéktól (Állami beruházási és adójövedelmek, stb, stb).
Ők gerjesztik az egész színházat: N_Gery-nek igaza van. Ez sajna csak figyelem elterelés arról, mit is művelnek a drága vezetők ebben az országban.
Természetesen Gyurcsánynak is mennie kellene -bár már így is tökéletes LÚZERek vagyunk a világ szemében. És természeseten azokat is meg kellene tanítani gondolkodni, akik ilyen módon mennek az utcára: káoszt csinálva, semmit sem elérve, mindenkit szívatva... Asszem az egészen már csak hosszútávon tudunk segíteni: a gyereket valóban nevelni, oktatni és gondolkodó emberré kellene fejleszteni. Amíg birkáink vannak, addig csak az állatok szintjén történnek a mindennapi aktusaink...

Komplikato 2007.10.26. 12:31:17

Őrnagy Őrnagy, ne légy naív. Bár sokan úgy is mást állítanak, itt az eddigi elégedetlenkedő népet nem a csúnya antidemokratikus rendőrállam állította le (bármelyik kormány alatt), hanem az érdektelenség és nihil, ami belengi kishazánkat többszáz éve ... Nem volt még érvényes népszavazás például, mióta kitört a demokrácia.
Kossuth térnél azt hittem változik valami, de több tucat kis szakadár csoportott láttam, különböző tervekkel és kiálltványokkal (melyek egy része tök értelmetlen volt) akik egymást fikázták és tettek egymásnak keresztbe.
Megkérdezném tőled, láttál már ithon eredményt hozó tüntetést vagy sztrájkot (a taxisokét is beleértve!) ahol történt valami, vagy ha igen, akkor nem szabták át vele a jónépet? (Taxisblokádnál simán átverték a 12FT helyetti 8+4Ft emeléssel.)

gerinc 2007.10.26. 12:34:17

Csak, hogy a balosoknak kissé felfrissüljön az emlékezete, úgy látszik amnéziábnan szenvednek: Tizenhat évvel ezelőtt a benzináremelés ellen tiltakozva a taxisok több napra megbénították a közlekedést az egész országban. Az akkori legnagyobb ellenzéki párt, az SZDSZ gyakorlatilag erkölcsi támogatást adott az alkotmányellenes megmozdulásnak, amelyet az akkori köztársasági elnök sem ítélt el. A hatóságok nem avatkoztak közbe, a jogellenes akció szervezői közkegyelemben részesültek. 1990 októberében az Antall-kormány üzemanyag-áremelési szándékának hírére – törvényellenesen – taxisok ezrei akadályozták meg az élet normális menetét szerte Magyarországon. A kabinet tervei szerint 66-70 százalékkal emelte volna a normálbenzin, 90 százalékkal a dízelolaj árát, a szuperbenzin pedig 37,50 helyett 62 forint lett volna. A taxisok nem jelentették be a demonstrációt a rendőrségen, ehelyett október 26-án a budapesti hidakat kamionokkal és személygépkocsikkal lezárták a forgalom elől. A vidéki városok sem maradtak ki a jogellenes útelzárásokból. Horváth Balázs belügyminiszter a péntek délutáni kormányülés előtt beszámolt arról, hogy az országnak normál fogyasztás mellett körülbelül 9 napi olaj- és benzintartaléka van. Ez azonban a blokád miatti üzemanyag-felvásárlás következményeként négy napra csökkent. A miniszter elmondta: alkotmányos úton, érdekegyeztető tanácskozásokon kívánják rendezni a kialakult helyzetet. Göncz Árpád akkori köztársasági elnök nyilatkozatot adott ki, amelyben „politikai természetű válsághelyzetről” beszélt, és felszólította a kormányt, hogy a taxisokkal tervezett hétfői egyeztető tárgyalásokig függessze fel a benzináremeléssel kapcsolatos intézkedését. A személy- és teherfuvarozókat pedig arra kérte, hogy a felfüggesztés bejelentésével egyidejűleg térjenek haza és szüntessék meg az útlezárásokat. A tárgyalások el is kezdődtek, a taxisok azonban nem szüntették be az útelzárásokat. Figyelemre méltók a különböző pártok akkori reagálásai az eseményekre. Az SZDSZ ügyvivői testülete például már az első napon 13 óra 30 perckor (!) kiadott nyilatkozatában egyértelművé tette: jogosnak tartja a hosszú időn át halogatott, majd előkészítés nélkül bevezetett áremelés elleni országos tiltakozást. Ugyanezen nyilatkozatukban a szabad demokraták – a blokád kezdete után néhány órával – a törvényellenes demonstrációt politikai szándékuk kifejezésére is felhasználták, mondván: az országnak haladéktalanul felkészült, a lakosság bizalmát megszerezni képes kormányra van szüksége. Az SZDSZ ügyvivői testülete ugyan nem írta rá a röplapra, hogy milyen pártok alkotnák az általuk emlegetett leendő kormányt, azonban felhívtak minden szabad demokrata szervezetet arra, hogy „támogassa a békés tiltakozó mozgalmat, valamint a közellátás és a közrend fenntartását”. Kőszeg Ferenc akkori ügyvivő pedig ismételten a kormány lemondását követelte a kialakult helyzet miatt. Pető Iván, az SZDSZ másik ügyvivője a Népszabadság tudósítása szerint azt hangoztatta: formálisan ugyan törvénytelen a taxisok tiltakozó akciója, de ez nem lehet mércéje a kialakult helyzetnek. Hozzátette: mindenkinek látnia kell, ez a Magyarország más, mint korábban volt, hiszen mindenki számára egyértelművé vált az ország válságos helyzete. Kis János pártelnök akkori nyilatkozatában megismételte a röplap szövegét, majd kiemelte: „a fő kérdés nem az, hogy az SZDSZ mennyire van felkészülve a kormány bukására, hanem az, hogy a kormány mennyire van tisztában a saját helyzetével.” Az elnök visszautasította, hogy az egész országon végigsöprő akciókat egy „törpe minoritás” hajtaná végre. Az MDF elnöksége által kiadott dokumentum szerint a kormány hibázott ugyan, és megértik a terheket viselő állampolgárok elégedetlenségét, azonban azokat az eszközöket, amelyekkel a jogos elégedetlenséget kihasználva a normális rend felborításával akarnak bizonyos csoportok a kormányra nyomást gyakorolni, elfogadhatatlannak tartják. Az MSZP akkori véleménye a Magyar Távirati Iroda tudósítása szerint többek között az volt, hogy az ország előtt álló nehéz feladatok megoldásának elengedhetetlen feltétele a megnyugvás, a társadalmi béke. Ezért elutasítják, hogy a tiltakozó mozgalom szervezőit és résztvevőit bármilyen jogi, anyagi vagy erkölcsi hátrány érje. Polgár Viktor, az MSZP akkori szóvivője arra szólított fel, hogy „politikai eszközökkel kezelje a kormány a polgári engedetlenségi mozgalmat”. A szocialisták nagyon remélik, hogy a kormány mellőzni fogja az erőszakos lépéseket. Barna Sándor budapesti rendőrfőkapitány kijelentette: inkább lemond, mint hogy erőszakot alkalmazzon. Hozzátette: olyan parancsot adott, amely szerint semmilyen erőszakos vagy karhatalmi jellegű intézkedésre nem kerülhet sor. Természetesen a sajtó sem maradhatott ki a konzervatív kormány bírálatából. A Népszabadságtól a Magyar Hírlapig olvasható publicisztikák szerzői az alkotmányellenes tüntetés mellé álltak. „Nincs megoldás? A kormány mondjon le!” – ezzel a felszólítással indított a taxisblokád második napján a Népszava című napilap. Az újság szokatlan módon ugyancsak az első oldalon saját állásfoglalást tett közzé „Megbukott” címmel. A lap szerint „méltánytalan a társadalomtól egyre-másra áldozatokat követelni anélkül, hogy láthatnánk egy világos programot, egy koncepciót, amely az áldozatoknak értelmet ad. A negyven év utáni első legitim kormánytól mást várt ez a nép. Világos és tiszta beszédet. Õszinte szavakat a gazdaság tragikus állapotáról. A demokráciák íratlan szabálya, hogy ha egy kormány megbénította önmagát, akkor lemond. Átadja a helyét. Mert nem egy kormány, hanem egy ország sorsa a tét” – zárja állásfoglalását a Népszava. Végül az egyeztető tárgyalásokon született megállapodás szerint 1990. október 29-én 24 órától a 26-án felemelt üzemanyagárak fajtánként egységesen 12 forinttal mérséklődtek. Emlékezetes: az Országgyűlés 1991 februárjában fogadta el az amnesztiatörvényt, így részesülhettek kegyelemben a taxisblokád résztvevői. Göncz Árpád korábbi köztársasági elnök 2000 októberében az RTL Klub adásában a tíz évvel korábbi taxisblokádról elmondta: ő maga a vezérkari főnöktől tudta meg, hogy a Magyar Honvédség nehézgépjárművei elindultak a főváros felé, hogy megtisztítsák a hidakat és megteremtsék az összeköttetést Buda és Pest között. „Ösztönösen azt mondtam: ezt, mint a hadsereg parancsnoka megtiltom, ha ez mégis bekövetkezik, a felelősök hadbíróság elé fognak állni.” Hegyi Gyula szocialista képviselő úgy emlékezett vissza a Magyar Hírlap hasábjain 2000-ben a tíz évvel azelőtti esetre, hogy „bármit gondoljunk is a válság kiinduló okáról, mindenképp volt valami édes és bódító érzés abban, hogy egyszerű emberek ezrei egyik napról a másikra felmondták az állampolgári engedelmességet, kezükbe vették az ország gyakorlati irányítását, s a társadalom többsége felszabadultan, szinte kamaszos anarchiával fogadta ezt a történelmi filmbe illő fordulatot.”

eN 2007.10.26. 12:35:48

n_gery bezart az indexen a polforum?
En inkabb azon gondolkozm el, hogy lehet egy dinamikusan fejlodo vilagvaros kozlekedeset megbenitani 20-30 embernek? jaj, bocs, ehhoz eleg ha esik az eso, vagy netan havazik december vegen :/

Höbör Gizi 2007.10.26. 12:37:08

Ahelyett, hogy dolgoznának, a Kádár elvtárs bevágta volna az összeset a börtönbe. Úgy megverték volna őket, hogy a fal adja a másikat. Kellett nekünk ez a fene nagy demokrácia, meg Amerika. Mindig a tiszteséges kisemberekkel szúrnak ki. Szégyen, gyalázat, felháborító! A számlákat meg nem győzöm fizetni, ezek meg itt hidatfoglalnak. Ahelyett, hogy sódert lapátolnának...

Komplikato 2007.10.26. 12:40:33

Kedves Gerinc, sokan szeretnek példálózni a Taxisblokáddal, csakhogy ...
1.) Akkor a lakosság nagyobb része mögöttük állott, nem pedig párszáz hőbörgő emberről volt szó.
2.) A blokád nem ért el semmit, az akkori inkompetens kormány sajnos maradt a helyén (és innentől bukott minden hasonló dolog, azóta se bukott meg egyik tehetségtelen kormány, legalább is nem úgy ahogy kellett volna), ráadásul még is felemelték a benzin árát.
3.) A Taxisblokádot nevével ellentétben nem a taxisok kezdeményezték, hanem a fuvarozók, de a taxisok is becsatlakoztak ... és nem kevés civil is!

Gabe 2007.10.26. 12:40:50

..recsken...

Gabe 2007.10.26. 12:42:11

A foharosok azóta nem rinyáltak a 300 Ft-os benyóért, mert a 280-as dízelért...

Őrnagy Őrnagy 2007.10.26. 12:42:59

Komplikato sajan igazad van, én csak azt írtam le, hogy lehetne elzavarni a kormányt erőszak nélkül elvileg. De nem működne a résztvevők kis száma miatt. " csak az éhes gyomrok forradalma a veszélyes"

Őrnagy Őrnagy 2007.10.26. 12:44:20

Komplikato sajan igazad van, én csak azt írtam le, hogy lehetne elzavarni a kormányt erőszak nélkül elvileg. De nem működne a résztvevők kis száma miatt. " csak az éhes gyomrok forradalma a veszélyes"

milad 2007.10.26. 12:44:52

n_gery
'Azért egy néma tömeg tüntetésbe, ahol nem kiabál mindenki, meg hőzöng, csak néma jelenlétével tüntet (Gandhi), és nem fütyül meg kerepel a himnusz alatt, szivesen résztvennék.'
Valóban. Véleményem szerint sincs más megoldás, mint követni Gandhi példáját. A róla szóló film kitűnően illusztrálja az erőszakmentes felszabadítását egy államnak. Embernek kell maradni minden körülmények között.

szimpatizans 2007.10.26. 12:50:06

Undorító ez a post. A ma reggeli cirkusz tragikomikus, de attól még nem kell elővenni az indexes típusú vállveregetős "bohóckodnak a kis butusok" típusú dumát.

Az állandó provokátorozás és a "vajon kinek használ a felfordulás" meg a "vajon éppen miről tereli el a figyelmet" kérdezgetése is meglehetősen unalmas. Ebben a formában csupán arra jó, hogy azt igazolja, miért is kell kussolni és nyugton maragdni mint a birkák.

Elő végre a konkrétumokkal. Ti vagytok az újság baszod, derítsétek ki és írjátok meg: Ki küldte tegnap az SMS-t a rendőrség nevében; ki az a Toroczkay László, honnan jön és hová megy és közben kinek dolgozik; hol írják a kuruc.info-t; ki szervezi a "nemzeti őrsereg" nevű magyargárda-klónt, ésatöbbi ésatöbbi ésatöbbi. Gyerünk, gyerünk, munkára fel. Tudom én, hogy kényelmesebb a TESCO-ban szaladgálni és azon röhögni, hogy mennyiért adják a leárazott bort, csakhogy az rajtatok kívül kurvára senkit nem érdekel.

Minden jót.

gerinc 2007.10.26. 12:52:28

Valóban a többség mögöttük állt? Mindenkit padlóra küldött a benzin árának emelése, ugye? Ezt te sem gondolhatod komolyan, de szimpatikus nekem, hogy ilyen elvakultan tudsz különbséget tenni a két helyzet között. Igazán hithű droid vagy. :-) Szerintem pedig a kettő eset között semmi különbség nincs. Válságban volt az ország, az embereket gondok kínozták. Emelkedtek az árak, hiteltelen volt a kormány, ráadásul megszigorított, nőtt az elégedetlenség. Kész. A különbség annyi mindössze, hogy a beszari fidesz nem mer lépni semmit, mert fél az oroszjóska és nyakó fél hazug vádaskodás miatt, fél, hogy ellentétben a konzervatív kormánnyal ezek a mocskos kommerek szemrebbenés nélkül szétverik az embereket. Na, ettől félnek az emberek, ezért van ez a nagy csönd. 1990-ben pedig nem kellett rettegni. Ténlyeg, most így belegondolva, valóban van különbség. A kommerek már csak ilyenek.

n_gery 2007.10.26. 13:02:05

eN nem hiszem, hogy sok kommentet találsz tőlem a zindexen. Nem sokat kommentelek, inkább csak olvasok. ;)
gerinc tetszik az összefoglaló. Én akkor még kicsi voltam, ráadásul vidéken. A szadesz elemezhetné a helyzetet. Mintha ma mondták volna. :D Ja bocs most ők diktálnak.

Komplikato 2007.10.26. 13:06:19

Nem tudom, én akkor is meg most is sz*rul éltem, de akkor a lakosság nagyobb részének volt kint a sejhaja a gatyából mint most. Nem az áremelés volt a gáz, még csak nem is az, hogy elötte nem sokkal emeltek, hanem az tette be a kaput, amikor 12-kor a kormányszóvivő közli, hogy nincs áremelés, és 14.00-kor meg már bejelntik a 12Ft-ot. Akkor még a többi "politikai erő" nem kompromitálta magát. Jelenleg Én nem örülnék neki, ha bármelyik párt a téma mögé állna, mert az is hiteltelen lenne. (Másrészt lásd Kossuth tér, az ottani értelmesebb emberek tudták, hogy ha a Fidesz vagy a Jobbik "hozzányúl" megette a fene, és úgy is lett.)
És igen mögöttük álltak, a népek hordták ki a forró teát, volt aki kaját vitt nekik. És állítom az egy próbaköve volt a demokrácia azon részének, hogy ha nem tetszik a "rendszer" akkor leváltom, és sajnos ott elbuktuk.

Ács Feri · http://reakcio.blog.hu 2007.10.26. 13:13:39

Kicsit haragszom a bohóc-forradalmárokra. Miért nem lehet ezt a "dobolással sorszámot húzok a mártiriumba" performanszot valami emberi pihenésre, szórakozásra alkalmas időben - nem a munkaidő kezdetén - mondjuk a híradók után, este nyolckor kezdeni? És miért nem lehet a neten is elérhető térfigyelő kamerákhoz közelebb nyomni a bábelőadást?

gerinc 2007.10.26. 13:14:48

Aha.
HOgy mik vannak komplikato? Az eszem megáll.
12-kor még azt mondják, hogy nincs emelés, 14-kor meg már emelnek is 12 Ft-ot. Csak úgy. Atyavilág, ilyen galádság történt? :-)))))

KÉpzeld el mi történt volna, ha az ígéretekkel ellentétben a puma nem ugrik, hanem döglött, ha tagadják a vizitdíjat, lehazugozzák azt, aki ilyet mer állítani, majd bevezetik, ha adócsökkentést fogadnak el, majd emelik, ha a gáz árának szintentartását ígérik, majd 100%-kal emelik... Folytassam tesó? Van értelem irogatnom?

Egyébként most is odaállna a lakosság, ha beszari vikiboy szólna, hogy támogatja. Hidd el, menne a fél ország. De a szerencsétlen nem mer tenni semmit, mert egyből a tokaji borospince lesz a következő blog...

Agymosottak, vörös zászló fogadása balról, zászlónak tiszteeeeeeeeeeelegj!

Szomorúság-közöny 2007.10.26. 13:39:25

Sajnos ez nagyon el lett szúrva a tüntetők részéről. Egész pontosan tavaly az MTV székháznál.
Egy komoly probléma került felszínre -hozta ki sodrából a Népet tavaly ősszel. Ha akkor az a bizonyos kisebb csoport nem áll neki állat módon viselkedni, a tömeg nőttön-nőtt volna és esetleg elérhetett volna egy olyan létszámot, ami már érdemes a figyelemre és ezáltal esetleg döntésre/változtatásra sarkallt volna némely vezetőket.
De az állatok beindultak és ezzel annyit értek el, hogy a kormányellenes tüntetést huliganizmussá alacsonyították le. Innentől az egész hitelt vesztett és évekre (-évtizedekre) fölöslegessé - eredménytelenné tett minden egyes tüntetést! Ezen lovagol mindenki, lassan teljesen hétköznapivá válik. Maximum a médiának kedvez nomeg pont azoknak akik ellen irányul. Hiszen miközben a mi autóinkat gyújtják-borítják fel, mi nem bírunk A-ból B-be jutni, mi aggódunk szeretteink épségéért és persze az okozott károkat is a mi pénzünkből hozzák rendbe - változás nem történik. Sőt! A balhék leple alatt remekül lehet gerinctelenkedni, lopni-csalni-hazudni, országot megosztani, irgalmatlan vagyonokat összelapátolni, népet zsigerelni.
És persze ez nem is fog változni egy jóideig. A média elintézte, hogy a rendőrök hozzá sem nyúlhatnak a tüntetőkhöz, normális dolog, hogy egy-egy ilyen összecsapásnak NÉZŐI vannak, akiknek persze joguk van sértetlenül véginézni az eseményeket, meg véletlenül pont arra sétálni... (Kíváncsi vagyok a sokatemlegetett 56-os események során hányan mondták a szovjet katonáknak, hogy \"Engem ne bántsatok, én csak véletlenül erre sétálok unalmamban\" - és hány szovjet katonát érdekelt egy ilyen indok. (jó persze a párhuzam alapból nevetséges, dehát hányszor emlegették az elmúlt évben egylapon a két eseményt))
Tavaly ősszel erőteljes késztetést éreztem, hogy kimenjek a Kossuth térre. Azon a bizonyos hétfői napon mármár indultam amikor meghallottam, hogy megőrült a nép. Azóta nem érzek késztetést elindulni. Közönyössé váltam.
Sokmindent megtanultam az elmúlt 1 évben. 10-zel osztani a tüntetők állítólagos létszámát, a rendőri \"brutalitást\". 2-3mal szorozni az inflációt, a gáz- benzináremelést. Megtanultam kétkedni mindenben. Megtanultam, hogy aki azt hiszi, hogy a jó oldalon áll az naív. Megtanultam, hogy akármilyen okosnak tartom magam, nálam sokkal fifikásabb politikusok és médiafogások áldozata vagyok. Mint Ti is. Mint mindenki!
Én inkább csöndben ülök a munkahelyemen, végzem a dolgom (igen! robot vagyok!) rengeteg hozzám hasonló emberrel egyetemben, hogy a kedves tüntetők a fáradságos munkájuk végeztével megehessék, megihassák, megvehessék az általunk termelt javakat. És jót röhöghessenek az egészen. Pl rajtam... Rajtunk.
Kedves tüntetők! Öleljétek meg nyugodtan Gyurcsány bácsit! Az ő malmára hajtjátok a vizet! Okos.

csupor lajos 2007.10.26. 14:27:54

Kedves Reakcio!

nem szivesen olvastam a mai cikkek es kommentek nagy reszet. Azzal mindenki tisztaban van ugyanis, hogy nagyon gaz az a kurucos tarsasag, amely az akciot meghirdette. DE nem hagyhatjuk figyelmen kivul azt sem, hogy az akcio nem volt bejelentve, de teljesen bekesen - mondhatnam gandhianusan - zajlott, ez ennek ellenere 54, mondom 54 embert allitottak elo 14 oraig. Ez a tulbiztositasos, hajtovadaszos, tomegoszlatos trend mar nehany honapja kezdodott es most mar kicsit gyanussa kezd valni. Mit/kit/miert fognak legkozelebb oszlatni, "kergetni", megtisztitani? (mar a fogalomhasznalat is az 1970-es evek rendori fogalmat idezi!!). Hat emberek: ebredjunk mar ra arra, hogy egyfajta poszt-kadari puha kis rendorallam (pontosabba a rendori tulbiztositasra szisztematikusan tamaszkodo rendszer) epult ki. Koltoi kerdes: mit tesz ilyenkor a reacios ember? Megvarja, hogy 2010-ban szavazhasson? Hangsulyzom, nincsnek megoldasaim, csupan toprengek es bosszankodom.

Komplikto 2007.10.26. 14:29:53

"Egyébként most is odaállna a lakosság, ha beszari vikiboy szólna, hogy támogatja."

Viki király a Feri király helyett, az nekem csöbörből vödőrbe. De nekem nem vöröd, úszómedence kell ;)

Nem tudom mit értettél félre, mert politikus akkor nem hazudik ha nem mozog a szája, de anno azért buktak ki mert még hazudni sem tudtak ... (sok fontosabb dolgon kívűl) ... persze \"privatizáni\" már az MDF is tudott, sőt igazán csak ő. De az is rosszul. Annakelötte nem voltak többszázezres munkanélkili tömegek, de miután kilóra eladták a Csepelautót, és sok más céget.
(Ehhez elötte adott cégekhez ejtőenyős vezetők kerültek, akik kifelé elutasították a rendeléseket, befelé meg sajnálkoztak, hogy nincs rendelés.)

urbansector 2007.10.26. 16:45:57

Mindíg csak akkor hőzöngünk mikor drágább lesz valami. Csak nefeledjuk mikor a taxisbalhe volt akkor 18 dollár volt egy hordó olaj ma meg azt mondta reggel a hírek hogy majdnem 90. Sajnos drága lett a világ körülöttünk és ebből akkor tudnánk esetleg kimaradni ha akkora ország lennénk mint délamerika. asszem mindenkinek a mostani "politikai vezetésből el kéne húzni pártállástól függetlenül. Bár ha nincs pénz akkor nincs pénz. Mert az hiszem és látom hogy adót nem fizetünk. Mert nem ad nekem blokkot senki a piacon, /Pedig narancsot és kiwit is árul/a vízvezetékszerő az üveges senki. és mi szépen hallgatunk. Nekem bezzeg vonja a cég és ecc... szóval azt elhiszem hogy hivatalosan3 millióan adóznak ebben az országban. akkor vgül ki fizeti ezeknek a hidi dobosoknak a költségeit? na mindegy jó lenne ha végre valaki rendet tenne ebben az országban. De ezt nem fogja se a Feri se a Viki...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.10.26. 16:48:15

Ács Feri · reakcio.blog.hu 2007.10.26. 13:13:39:
"Miért nem lehet ezt a "dobolással sorszámot húzok a mártiriumba" performanszot valami emberi pihenésre, szórakozásra alkalmas időben - nem a munkaidő kezdetén -"

Amiért a boltok is munkaidőben vannak nyitva és nem este.
A rendőrök munkaidejére is gondolni kell. Ők is szeretnének este hazamenni.

Non-stop kiszolgálás, mint a Tesco-ban, mi?

Elektro 2007.10.26. 17:32:04

Kimennék én is demonstrálni, ha látnám, hogy van értelme én nem csak színjáték az egész...

Playmobil Soldat 2007.10.26. 18:32:06

Jártam-keltem a városban egész nap, semmilyen gondot nem okozott a közlekedés. Nem értem, sokan miről beszélnek. Amúgy meg egy igazi tökös akció volt rombolás és erőszak nélkül. Csak kevés. Bőven belefér a demokráciába egy ilyen.

mborsik · http://abszurdisztan.freeblog.hu 2007.10.26. 22:33:33

Bóhockodás? Oké.

Az imént hallgattam a Lánchíd Rádió tudósítónőjét, aki elmondta, hogy a Határőrség is részt vesz az igazoltatásokban. Informálisan megtudta tőlük, hogy azt az utasítást kapták, miszerint A HÁROM FŐNÉL NAGYOBB CSOPORTOSULÁSOKAT ÉS AZOKAT, AKIKEN NEMZETI JELKÉP VAN, VEGZÁLNI KELL.

Tudjátok mikor volt ilyen? A szocik alatt, március 15-én meg október 23-án. Viktorról, akivel most annyira egyetértetek, mintha lenne egy olyan kép, amin éppen egy rendőrautóhoz passzírozzák ezen apropóból. De folytassuk a párhuzamot. Akkor Viktorék, akiknek most úgy üdvözlitek az elhatárolódását, szerintetek hányan voltak? És szerintetek jelezte-e létszámuk társadalmi támogatottságukat?

Nem. Tudjátok mit jelzett a létszámuk? Hogy FÉLTEK.

Tudjátok miért voltak csak ennyien? Mert MOST IS FÉLNEK.

((Ami a mostani támogatottságot illeti: maradjunk annyiban, hogy a blokád céljáva (gyurcsány takarodj) a társadalom döntő többsége egyetért. Igaza van az előttem szólónak: ha Viktor odaállna, százezrek csatlakoznának.))

Hát, ha van ehhez a rendszerhez gusztusotok, akkor nevezzétek továbbra is csak bóhockodásnak, ami itt folyik. Vagy gyerünk, mutassatok alternatívát. Én addig is maradok a blokádnál.

hiba 2007.10.26. 22:41:35

mborsik: Te hány éves voltál akkor, mikor Orbánt a rendőrök verték? Mert ha már láttál valamit a világból, akkor tudhatnád, hogy igenis nagy volt a társadalmi támogatottsága annak, hogy legyen meg az esélyünk úgy élni mint Európa boldogabbik felén. Most ez az esélyünk meg van, tehetünk is érte, hiszen van másik párt akire szavazhatunk. Ez a rendszer pedig semmivel nem rosszabb számomra, mint az a rendszer mint amit Ti akartok. Legalábbis ami vezéreitek sötét gondolataiból kiolvasható. Húzzatok el francba és hagyjatok minket dolgozni, hogy nektek is egyszer jobb lehessen.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2007.10.26. 23:04:53

egy biztos, amit az akcio (fuggetlenul hogy kuruc vagy labanc) egyertelmuen bizonyitott:

budapest kozlekedese annyira torekeny, mint egy kristalykacsa. ezen a kibszott 4es metro se segit majd.

masreszrol nagyon orulok, hogy nem volt balhe. erre a dologra nehez lenne rasutni a fasizmus oly nepszeru belyeget. ez egy kulturalt polgari engedetlensegi akcio volt. nem ert celt, de boven belefer a demokraciaba az ilyen velemeny-nyilvanitas.

a magam reszerol ilyet szerveztem volna a kalvin terre meg a moriczra, hogy elolanccal lehessen megakadalyozni a 4. metro allomasainak kiasasat. szepen, kulturaltan, transzparensekkel. rajtuk meg baszott nagy betukkel irva, hogy "sose terul meg" meg hogy "csak eltapsoljak az adofizetok penzet a semmire".
ott nem lett volna problema a "kozlekedes aranytalan serelme" sem, mivel ha nincsenek tuntetok, a munkagepektol ugyse tudtak volna jarni az autok.

a gaz az lett volna, hogy a kivitelezo es a fovaros egybol raverte volna a tuntetes szervezoire a csuszasbol eredo napi X millio forintos kotbert. mindegy, hogy igazuk van-e vagy sem. de hat ez kurvaorszag, banankurvaorszag, mi igy szoktuk.

mborsik · http://abszurdisztan.freeblog.hu 2007.10.26. 23:30:20

Nem. Egészen kicsi voltam akkor. De ezek szerint jól látom, hogy Orbánék (persze akkor még nem az ő nevével fémjelezték azt a csoportot) eszméinek társadalmi támogatottsága magas volt. Ezt állítottam szembe azzal, hogy ők is kevesen voltak az utcán, így állítva párhuzamba az akkoriakat a mai eseményekkel. És levontam a szerintem helyes következtetést. Ma nem egy eszmerendszer mellett tüntettek, csupán egyetlen célt tűztek ki: gyurcsány távozását. (Pontosabban: ez egy távlati cél, ma a blokád elérése volt a feladat). Az általad felvázolt esélyt, a 2010-es győzelmet túl kicsinek érzik azok, akik tüntetnek. Talán azért, mert felfogták, miről szól az Őszödi beszéd. Talán azért, mert feltűnt nekik, hogy az esélyt jelentősen ronjta az a tény, hogy a résztvevő felek egyike minden játékszabályt felrúgott. Talán azért, mert pontosan látják, milyen gazdasági és morális károkat okoz az országnak a Gyurcsány rendszer, és ehhez képest elhanyagolhatónak érzik azt a veszteséget, ami abból fakad, ha a "magadfajtádat" (nem a Morvai-értelmezés szerint használom ezt a szót)nem hagyjuk dolgozni. Talán azért, hogy egyszer neked is jobb lehessen. Talán azért, mert ők nem akarnak elhúzni ebből az országból a francba.

Nekem nincsenek vezéreim. Igazságérzetem és hazaszeretetem van. Talán megérted, mit is akarok mondani.

Ha nem, és el akarsz küldeni a francba, akkor hajrá, gyere ki sokadmagaddal a hídra, és zavarj el. De szerintem egyikünk sem akar polgárháborút.

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2007.10.27. 02:15:59

Nem tudom te melyik álomvilágban élsz,de én itt sem morális,sem gazdasági válságot nem láttam. Ha te igen,akkor tényleg jobb lenne, ha elmennél innét. Én csak egyetlen egy válságot látok,mégpedig orbán életében. Ő van válságban. 23-án az Astorián egy teljesen beteg öreg ember kiabált a mikrofonba, már csak a festő ecset hiányzott...nagyon hasonlitott egy másik nagy vezérre...

Stevo 2007.10.27. 03:09:12

Hasonlított, csak a félmilliós szemüveg és karvalyorr hiányzott...

mborsik · http://abszurdisztan.freeblog.hu 2007.10.27. 09:33:46

X-Polgártárs, ez szinten aluli volt. Abort/retry/cancel?

hiba 2007.10.27. 10:08:17

mborsik: A demokratikus ellenzék óriási támogatottságát érezte a rendszer teljesen. Ott volt a levegőben, hogy egyetlen szikrára robbanjon az ország. A meginduló demokratizálódási folyamatok ezt a szikrát igyekeztek visszafojtani, sikerrel. Ti most évente 3-4 napot gyújtogattok, 365-ön pedig tüntettek mégse jelentek meg tömegek mellettetek az utcán még a veszélytelen, legális tüntetéseiteken sem. Miért nem bírjátok akkor azt a következtetést levonni, hogy az állampolgárok nem úgy akarják elérni a változást ahogy Ti. lehet persze azt gondolni, hogy ezek mind birkák és ti majd megmondjátok mi a jó nekik, csak az a demokrácia játékszabályaiba nem fér bele. Ettől függetlenül engem nem zavar, ha akár naponta tüntettek, de ha engem nem hagytok dolgozni menni és olyanokat csináltok ami rombolja az általam óhajtott politikai folymatokat az már fenemód idegesít. Így aztán még az is lehet, hogy kimegyek egyszer a hídra ellenetek tüntetni.

dowNLoad 2007.10.27. 11:25:55

"félkótya őrjöngők túszul ejtsék a várost". Ezt Lendvai Ildikó közölte pénteken.
Tehát végre beismerték??
(kicsit megkésve, mert 2004-ben is megtehették volna)
Sejtettem, hogy a lipótot sem véletlenül zárták be, Feri és Ildikó a barátokról sem feledkezik meg, nem hagyja őket bent rohadni. Innen ismerik meg egymást is, ők ugyanis különös anyagból vannak gyúrva? (paraniodok, téves tévedhetetlenség képzettel, amit a tények folyamatos meghazudtolásával igazolnak)

gerinc 2007.10.27. 15:52:17

hiba, x-akta: áhá, szóval hagyjunk benneteket építeni meg dolgozni. Eddig is figyelemreméltó eredményeket értetek el, valóban bízhatunk ElQró további remek teljesítményében. 5 és fél év után trükkök százainak bevetésével sikerült a világ 2.(! hiba, érted? MÁSODIK csak kb 210 országot engedtünk magunk elé) legnagyobb hiányát összehozni, eladósítani az országot, tönretenni az egészségügyet, az oktatásban visszacsúszni sereghajtóvá. Mindezt egy áfacsaló pénzügyminiszterrel, egy elmeháborodott diktátorral, egy betegesen hazudozó, mindig csak tovább bukó előemberrel, soroljam?
Mi húzzunk el? Szerintem meg ti húzzatok vagy lapuljatok háromnapos száradt kulaként a fűben degeneráltak, amíg csak ilyen vicces engedetlenség van az országban. A dugót nem is az emberek okozták, hanem a pártvezérelt terminátor jelmezbe öltöztetett avósok és a az én pénzemen vett izraeli vízzágyuik. Nem tudtok dolgozni? Miért nem farokarcúak, nem hallottátok már hetek óta, hogy mi lesz a hídon? Nem mi? Karvalyorr seggében volt a fületek, ugye? Érdekes módon és még könnyebben tudtam közlekedni a városban...
Az átgondolatlan útfeltúrások, a neverending story metro nagyságrendekkel több dugót okoz, okozott és fog okozni, mint az a néhány sétálgató. A két évre lezárt Szabadságról elnevezett híd ugyen nem zavart idáig? Csak az a 2 órás fogócska...
Az eszem megáll az ilyen barmoktól. Nem hagyunk dolgozni benneteket? Mondják a szocik, mikor a világtörténelem a legjobb példsa, hogy ez kizárólag lopást jelent nálatok. Tudjátok a tehetetlen vezetőitek meg minket nem hagynak dolgozni. APEH-et, titkosszolgálatot küldenek ránk, bírságolnak, emelik az adóinkat, a járulékokat, hogy fizessük meg az általuk elkövetett hibáikat a jövőben majd szebb élet reményében. Ismerős nekem ez a jövőben jó lesz duma, 60 éve mást sem tudtok mondani, mindent csak tönkretesztek, aztán majd egyszer az unokáimank jobb lesz. UNJUK MÁR!!!! Nagyon unjuk, szóval ne pofátlankodjatok ide, és ne osszátok az eszet. Örüljetek, hogy ellentétben veletek, mi nem vért akarunk. Csak végre jövőképet, tisztességet, hazát. Tudjátok az értékeket.

hiba 2007.10.27. 16:08:17

Jó lehet gerincvelőből gondolkozni, de vitapartnernek lenni kicsit fársztó. inkább mellőzném. További kellemes szabadságharcot neked gerinc.

Ács Feri 2007.10.27. 17:50:08

Gerinc! Mi köze van a valóban botrányos útfelújításoknak a hobbi-randalírozók tegnapi bohócfesztiváljához? Semmi. Lehetnek ilyen habzó indulataid, de ez veszélyes: mert mi lesz, ha Fletó 2010-ben is marad, mint 2006-ban? Megüt a guta?

gerinc 2007.10.27. 17:52:54

Menned kell dolgozni, ugye? :-))

Nem várom hogy válaszolj, úgysem érvelnél mással, csak a zorbán bányája meg a csőcselék hatalmas károkozása. uncsi.

gerinc 2007.10.27. 18:01:09

Feri, én egyszerűen rettentően unom már ezt a kikérem magamnak műsort. Kit zavart valóban az a néhány elkeseredett ember. Hetek úta mindenki tudta, hogy mi lesz, aki nem akart ülni a dugóban, az nem ment arra. Kész, ennyi.
Nem tetszett sokaknak a molotov koktélos örjöngés. Igazuk van, nekem sem. De a pénteki sétálgatással mi a franc a baj? Már ezt sem lehet, mert egyes kommer megmondóemberek elküldik őket az országból. Hogy van ez Feri?

Mérges vagyok, igen az. Nekem a sétálgatók semmi kárt nem okoztak, ellentétben ezekkel a szarházi vezetőinkkel, akik 5 év alatt akkor bajt csináltak, ami néhány országnak évszázadok alatt sem sikerült... És még én fogjam be a pofám, mi?
Hát miattam volt lezárva a fél VI kerület ehgy napon keresztül vagy rózsadombi diktátor miatt?

Egyébként meg fog ütni, ha ez marad... :-)

gerinc 2007.10.27. 18:28:41

Még valami. A tegnapiakat semmiképpen nem nevezném hobbi randalírozóknak. Éppen az tetszett a tegnapi megmozdulásban annyira, hogy semmi erőszakos jellege nem volt, sétáltak, összegyűltek, majd szétoszlottak. Semmit nem tettek tönkre, semmit nem bántottak. Én így képzelek el egy demokráciát működni.
Jellemző módon a 82 előállított emberből senkit nem tartottak bent.

És hogy mi köze van a botrányos útfelújításkhoz? Csak annyi, hogy autósként mérhetetlen adókat fizetek be a költségvetésbe, hogy tudjam használni az utakat. Ahogy hiba mondja, dolgozok, adózom, majd szeretnék közlekedni. Sajnos nem tudok. Az elhibázott városfejlesztési koncepció miatt 20 éve egy technikailag elavult és mellesleg a felszínen már kötött közlekedéssel ellátott útszakasz polikai döntéssel ránkerőszakolt építkezés mérgezi a városomat. Minden forrás és pontos befejezési számítások nélkül. Havonta kiderül, hogy újabb miliárdokkal rövidítenek meg, mert kell a korrumpált pénz az építendő megaállomásokra (ami miatt az Eu nem száll bele rendesen). Mivel az alagút viszonylag jól felértékelhető sé összehaosnlítható eu-s szinten és ott lopni nem tud a műfogsor, 100 méterenként hallos állomásokatr épít. És senki nem szól egy büdös szót sem. Hiba nem pasnaszkodik, hogy álljon meg a menet, 500 mrd-ból Duna hidakat, teljes körgyűrűt, 1000 új buszt, szinte bármit lehetne csinálni, hogy élhető egyen a város és ne fulladjunk meg a szmogtól, az állandó dugóktól. Nem, neki az a néhány elkeseredett ember a baja, akik nem hagyják dolgozni, mert 8.06-tól 8.23-ig a hídra futottak. Nem szól egy szút sem a BKV 100mrd-s adósságán, amit végső soron ő fog kifizetni, de leszarja. Nem szól, hogy egy bp-i kátyú elkészítése az szdsz brancs alatt 80-100.000 Ft-ba kerül (!!!) és éevnte cserélni kell, ráadásul 580millióval többet vettek fel még így is útjavításra, mint amennyit utat megcsináltak. Ezek nem probléámák, az elvtársak igazán nagyvonalúak. Szarik hiba a 54 mrd-os kőröshegyi viaduktra és hogy pl az M6 ha 300 méterrel keletebbre vezetne, akkor nem kellene 9 híd éa 16 alagút potom 276mrd-ért. Ezek sem gondok, van pénzünk dögivel, mi ez nekünk? De nem hagyják dolgozni. Hiszen éppen a Rákóczi útra kellett mennie az S600-as mercijével. És szegény nem tudott a csőcselék miatt. Kádári reflexek, kádári emberek vagytok.
Fro-ban naponta gyújtanak fel 30-40 autót, a legendás zavargások idején esténként 800-1000db-ot! Ha kirúgnak akár egy embert is, a szakszervezet azonnal kimegy tüntetni, lezárja fél Párizst. Itt pedig együtt virsliznek a szakszervezeti vezetők ElQróval a Majálison.

Hát erre mondom, hogy kapjátok be mindannyian. Takarítsatok ki magatok körül, tüntessétek el ezeket a hazug, lopós maffiamódszerekkel dolgozó vezetőket és megoldódik minden.

Egyszer hallottam a tv-ben, hoyg éppen a kádár rendszer puhasága az oka mindennek. Nem megtörte az emberek gerincét mint sok más kommer országban, hanem szép lassan meghajlította. Hát ez az éppen. Haldoklik az ország, belehalunk az adósságba és hibának a legnagyobb baja, hogy bp egy utcáján sétálnak az emberek. Kedves hiba, a homárparádé idején nem zavart az a sok lezárás egész nap? Pedig akkor sem tudtál dolgozni... szánalmas...

hiba 2007.10.27. 19:34:41

De akkor tudtam dolgozni, ott táncoltam a kamionon...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.10.27. 19:56:08

Én szotyit árultam a tömegben.
Mi tagadás, jól ment a bolt.
Az a baj a sok nyavajgóval, hogy nem látják meg a lehetőségeket, utána meg szánalmasoznak, amikor hoppon maradnak.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2007.10.27. 20:27:39

Citizen X,
te gumibelsoben elsz? vagy belekeveredtel egy teridohurokba?

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2007.10.27. 20:44:13

egyebkent sussek ra a homlokomra, hogy radikalis, de nekem akkor is tetszett, hogy vegre nehany "nemfutballhuligan" tett valamit. ez teljesen belefer a demokraciaba, sot, kell is bele.

az a legkevesbe valoszinu, hogy mindenki elegedett azzal, ami van. koszvenyesre posztolhatjuk magunkat, mindenki rohog rajtunk. beszabadul ide egy ket hardcore arc balrol, aztan rogton rasuti mindenkire hogy elfogult fideszberenc.

vegre kett valami, amiben mezei allampolgarok vettek reszt, nem a B kozep. es senki se dobalt utcakoveket, nem gyujtott fel vizagyut, nem vert rendort es nem verette meg magat. meg arpad savjai is szabin voltak. viszont kozvetitettek egy uzenetet, hogy eleg volt mar beloled, Miniszterelnok ur.

nyoma sem volt radikalizmusnak, fasizmusnak vagy valami underground visszataszito eszmerendszernek. ilyenkor mit mond a draga Bolgarur? meg Nyako Istvan? a polgarok engedetlenkednek?

hol volt ilyen 98 es 2002 kozott, hogy a jonep kivonul az utcara, azert hogy Orban Viktor monnyonle? ezekre az emberekre, akik "kibohockodtak" a hidra, vegre nem tudjak en bloc rasutni, hogy mocsok jobbszelsoseg, meg reakciosok. vegre nem az volt, hogy gyurcsanytakaroggy, meg riariahungaria. vegre nem kellett ott senkinek se attol felnie, hogy fejbebasszak egy macskakovel.

akkor mit ereznek a tuntetesellenzok, amikor sztrajkolnak a buszsoforok vagy a repulesiranyitok mocskos onos erdekbol? akkor szolidarisak?

de persze ertem, a zorban mar nem is urdung, hanem maga hitler, beteg, hullik a szajabol a horogkereszt meg a ciangaz. es nem tud megujulni. nem bir ujat mondani. nohat, meg a regi lemez is jobb, mint az hogy "klikkelj ram."

Zülejka 2007.10.27. 20:55:07

Denever, elkerülte talán a figyelmedet, hogy a blokádot a kurucinfó szervezte?
Egyébként voltak tüntetések Orbán ellen is. Zavargások sohasem. Mindig megdöbbent ez az érvelés egyébként. Azt akarjátok vele alátámasztani hogy Orbán jobb miniszterelnök volt, mert a baloldalról senki se akarta a Dunába lőni. Pedig ez inkább azt jelzi hogy a baloldalon nincs ennyi őrült.

szejler 2007.10.27. 21:05:55

A kommunizmus negyvenvalahány évére visszatekintve, mi a meglepő abban, hogy kevésbé vonzó az őrülteknek? Az egyiket a társadalom többsége élőben tapasztalta, a másikat nagyrészt csak törikönyvekből.

Olaszországban, ahol megúszták Rákosi és Kádár rendszer nélkül, a kommunizmus pl jobban vonza a dilinyósokat. Tudom, beszéltem néhánnyal.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2007.10.27. 21:21:07

na ja. most a jobboldal politikai bulvarral tamad. azert van annyi arcpirito botrany.

a kurucinfora kozmikus magassagokbol szarok. mintahogy a magyar emberek nagy resze. meg mernem kockaztatni, hogy legalabb annyi regularis balos olvasoja van, mint ahany radikalis. ez teljesen jol korrelal a Howard Stern szindromaval, ahol az anti-fan tobbet hallgatja a gyulolete targyat. bizvast gondolom, hogy pont azert a kurucinfo vette a szajara a kezdemenyezest, mert nagyobb a varhato latogatottsaga mint pl. tomcat poloboltjanak. ertheto okokbol sem a MN, se pl. az UFI nem tenne ilyet, meg akkor sem, ha veletlenul egyet is ertene nehany tag a gondolattal.
a kurucinfo eseteben nem ertelmezheto a politikai tamadas, maximum a politikai tamadas hianya. azokrol minden lepereg.
az elhatarolodasbiznisz persze most is megvolt, mindenki rohanvast itelte el az illegalis tuntetest.

egyebkent probald meg eszrevenni, hogy a tuntetes soran senki sem akarta Gyurcsany Ferencet a Dunaba loni. Pont errol van szo, hogy vegre nem egy bebukott fradimeccs utani hangulat uralta a tiltakozast.

egyebkent meg vagyok gyozodve rola, hogy Orban jobb miniszterelnok volt. ez szerintem jatszva lemerheto a kormanyzati teljesitmenybol, vagy abbol, hogy olyan hianyadatokat ertek el a fideszesek egy eszrevehetetlen, de annal hatekonyabb fiskalis politikaval, amit 2002 ota keptelen megtenni a baloldali kormany. vszleg Viktorek nelkul a budos eletben nem lettunk volna eu tagok 2004-ben.
azt pedig nem hinnem, hogy az mszp/szdsz puhabb ellenzek volt akkor, mint most a fidesz. az mdf egy ideje egy abszolut opportunista gyulekezet, lehet meg a legyet is megraknak ropteben, ha koalicioban bekerunenek a kormanyba.

az, hogy milyen lett volna Orban 2006-ban mint miniszterelnok, nem tudom megmondani, mivel nem o lett. azt sem tudom, hogy milyen lenne 2010-ben. amit tudok, hogy a jelenlegi ember teljesitmenyevel es viselkedeseven nem vagyok elegedett.
biztos, hogy kibaszott nagy teher van rajta, mert a sajat partja mar legalabb annyira gyilkolja mint az ellenzek. az is latszik, hogy nehol a bebetonozott parterdekekkel is szembefordul, ha o mast akar.
ami nem tetszik nekem, az az ad-hoc jellegu viselkedesmod, a szervezettseg latszatanak teljes hianya, es a nagy megtisztulas erdekeben egyre inkabb megkerdojelezheto elkotelezettseg es a szelektiven ertelmezett bunosseg. ha erkolcskalapacs akar lenni, akkor nagyon nagy hatrannyal indul, es a jelenlegi pajtasok is csak visszafogjak.

sajnos rossz ez a partrendszer, mert a partok/partelnokok elsodleges erdeke, hogy kormanyra keruljenek/kormanyon maradjanak. ezert kepesek bealdozni mindazt, amit igy vagy ugy, sikerrel vagy bukassal, de felepitettek.

es ne gondold, hogy a baloldalon nincs annyi orult. sajnos meg tobb is van, aki osztonlenykent szavazott a gulyasszocializmus fennmaradasaert. a vegtelen sok konzumidiota, aki egy part programjat se olvasta el, csak nezte a joarcu frontembereket a hazak falan, az oriasplakaton, vagy a televizioban.

Gulyás 2007.10.28. 02:19:13

a saját pártja legalább annyira gyilkolja mint az ellenzék

-Ha Orbánra gondolsz ember, a pasas már rég leváltotta a pártját, nem tűnik fel?
süti beállítások módosítása