Becsapni, átverni, megkárosítani
2007. szeptember 25. írta: nénike

Becsapni, átverni, megkárosítani

A Reakció Juszt Lászlójaként kérem, jelentkezzen az, aki szerint ellopják a Magyarországra érkező uniós támogatások nagyobb részét! (Magyarország 2007 és 2013 között összesen 25 milliárd eurós támogatásban részesül a kohéziós alapból.) Egy év 5 milliárd, annak a nagyobb része 2,5 milliárd + 1 euro, azaz 625000000250 forint. Tényleg több, mint 625 milliárdot ellopnak évente? Kik, hogyan? Biztos a Zuschlag. Jobb sztorinak látszik, mint a Tocsik-ügy, bár kevesebb a konkrétum. Esetleg egy Szijjártó elnökölte vizsgálóbizottság? Csak kérdezem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr27176496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zorbánlop! 2007.09.25. 14:43:30

Biztosan a Zorbán lopja el és most csak igazságtalanul támadja szegényjó embereket elterelve a figyelmet a bányákról.

Szárnyas 2007.09.25. 14:47:31

Nem, hanem Kóka és Gyurcsány! Mert ők ilyenek, amennyiben pénzhez jutnak hozzá, azt elteszik. Júnióst is:)

politicus · http://ufi.blog.hu 2007.09.25. 14:49:38

Orbán nincs tisztában a helyzettel, és össze-vissza beszél. Teszi ezt nem először, és csodálom, hogy a kormány ilyen gyengén csapta le a neki feldobott labdát...

Bummer 2007.09.25. 15:15:20

Nénike, it is Hungarian: Orbán nem azt mondta, hogy ellopják a nagyobb részét, hanem hogy a támogatások nagy részét [más szóval jelentős részét] ellopják. Törölheted is a posztot.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.09.25. 15:29:50

Szerintem sem jelent a "nagy része" 50%+1 eurót. Ekkora pénznél már egy 5-10%-os rész sem kicsi...
Orbán kijelentése az uniós pénz-saga egy újabb epizódja. Van ugye a 8000 milliárdos hype, kell valami ellen-demagógia is. A tét nagy, jól fogunk még szórakozni. "Blair elhozta nekünk az európaiuniós lehetőségeket, PÉNZEKET!" :))) Nincs meg valakinek Hiller klasszikus ezanemzetipolitiká-ja? Indexről már nem lehet letölteni. :(

kzgy 2007.09.25. 15:42:40

Én jelentkezem. Nem mint elkövető.

Az "ellopják" a gyakorlatban annyit jelent, hogy egész évben azt hajtogatta az Európai Bizottság (aka magyarul Komisz Európa), hogy azért nem adja könnyen áldását az NFT2-re, mert az intézményrendszert nem látja megfelelőnek. Vagyis a 8000 milliárdból indokolatlanul sok megy majd el a támogatást osztó intézményrendszerre.

Csak nézzétek meg, hogy hány és milyen új szervezet osztja majd a pénzt. Ezek összesen simán 10-15%-ot fognak működési költségre elkölteni. (Értsd: szolgálati telefon, autók, utazás, napidíj, prezentációs költség, stb.)
Itt folyik el legálisan a pénz "nagy része".

Orbán abban hibázik, hogy azt hiszi, hogy ha ezt elkezdenék magyarázni, azt az emberek nem értenék. A lopás, az magyar szó, abból értenek.

Gyurcsány Bajnai Kóka 2007.09.25. 15:46:08

Egy példa, hogyan lopjál EUs pénzt: a Miskolc-Hidasnémeti közötti főutat több mint 4 éven keresztül újították fel. A felújítás alatt az útszéle kivolt díszitve táblákkal amin valami olyasmi volt a felirat, hogy az önök adójából önökért építjük, miután átadták a táblák felirata megváltozott és most már az áll rajta, hogy az út felújítása az EU támogatásával valósult meg.
Tehát a recept: az EUnak azt mondom, hogy adó bevételeket költök a népnek meg azt, hogy EUs pénzzel fizetek.

bugris 2007.09.25. 15:51:27

Az is lopasnak szamit, ha mas celra koltik el a penzt, mind amire adtak? Lásd: schengeni vizagyuk. Persze lehetett volna rosszabb, vehettek volna vizagyakat is.

szejler 2007.09.25. 17:41:13

politicus

Nem szokásom Viktort védeni, de elég merész kijelentés az, hogy "nincs tisztában a helyzettel". Én közepesnél valamivel izmosabb kapcsolatrendszerrel elsőkézből tudok úgy 10-20 milliárd EU pénz lenyúlásról.

A lenyúlás nem feltétlenül Tocsikot, vagy Zuschlagot jelent. Elég ha egy 20 milliárdos kórházrekonstrukció jogi lebonyolítását pályáztatás nélkül (a többi potenciális pályázót nyomatékosan eltanácsolva) a 20 milliárd 4%-ért adják ki, ami közel egy milliárd, két év alatt, és ez csak a jogi képviselet. Hol van még az építkezés, gépbeszerzés stb, stb.

Kötve hiszem, hogy ti ne tudnátok ezt. Orbán abban hibázott, hogy ez nem bizonyítható, Gyurcsány meg abban, hogy hülyének nézi az embereket. Elválik kinek lesz igaza.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2007.09.25. 18:53:34

Pontosan bizony. Vajon miért van az, hogy minden bukott vidéki komcsi politikus valahogyan az EU pénzek "befogadása" körül látja a jövőjét? A kormány úgy döntött, hogy az EU támogatások - melyek hírül sem 8000 milliárd, hanem jó ha a fele - nagy részét központi programokra költi. Ezek 5-10 -50 milliárdosak, ha barátaink csak egy kicsit bábáskodnak e pénzek mellett, már akkora számok jönnek ki, amekkorák csak a számtanpéldában vannak.

dowNLoad 2007.09.25. 18:53:59

hahaha köcsögök, nem ellopjuk, hanem ügyesen pályázunk és nyerünk, ti meg buktok, lúzerek!! (pályázzál, persze te is köcsög, legalább jobban hangzik, hogy 15 pályázó közül nyerünk mindig mi)

kókadtjani, gordon,
veresjani, és az
szdsz barátai

nénike · http://mandiner.hu 2007.09.25. 19:10:38

Hogy világos legyen: pár száz milliót ellopni, szétpályázni is sok. Lehet, hogy az "egy részét" kitétel nem szól akkorát mint az, hogy a nagy részét ellopják, de legalább nem tűnik úgy, hogy az énminiszterelnököm megint túltolta a bringát.

populist 2007.09.25. 20:42:35

Az eus pénzeket azok osztják akiket a nép elkergetett.

Ugyanebben az interjúban mondta, hogy a bukott önkormányzati szocik ülnek a regionális tanácsokban.

Tehát ellopják a pénzt -- a néptől.

Ez a poszt amúgy a baloldali reformkonzervatív olvasótábor megtartását szolgálta.

Szmöre 2007.09.25. 21:19:54

A szóban forgó téma kapcsán az, hogy Orbán túlzott-e, abszolút mellékes kérdés. Az már viszont korántsem az, hogy a regionális tanácsok létrehozásával, azok vezetőinek kinevezésével a kormányzat létrehozott egy árnyék-elosztó rendszert. Azzal a mázzal leöntve, hogy "megyéknek már leáldozott". Régiók persze kellenek, de máshol azért sikerült megoldani, hogy arányos legyen a reprezentáció. Kitűnő példa Wekler Ferenc, aki nagy politika bukásában cipővel veri az asztalt, hogy az ő cége kapjon vissza nem térítendő támogatást.


Ezzel párhuzamosan pedig folyik a baráti-nembaráti önkormányzatotk listázása; a pályázati pénzek nagyjából ennek mentén kerülnek elosztásra. Brüsszel nem fog tenni semmit, mivel amint azt az Európai Bizottság korábban egyértelműsítette: a tagállam belső ügye, hogy a pénzek elosztására milyen intézményi háttért állít fel.

Egyszóval én korántsem bagatellizálnám el a kérdést, s végképp nem csupaszítanám le az ellenzék kommunikációs válságára.

Szárnyas 2007.09.25. 21:28:28

Ettől függetlenül a "lopás" az nem egy szó, hanem súlyos állítás. Azaz: ha valaki ilyet állít, akkor bizonyítsa be, hogy igaza van.
Ha pedig csak mondja ezt, akkor ez nem tekinthető bebizonyítottnak.

szejler 2007.09.25. 23:38:38

Kedves Szárnyas!

Én, személyesen, bizonyítékokkal is tudnék teríteni sokcuslágos ügyeket, és egyáltalán nem vagyok különleges.

De hülye lennék a karrieremet(életemet), családom barátaim karrierjét végérvényesen tönkretenni a semmiért. Ugyanis mindenki tudja, hogy lopnak. Te is. Azt is, hogy döbbenetesen gátlástalanul(sok simicskára való szemétláda dolgozik rajta).

Tehát lenne egy botrány (ha lenne egyáltalán ugye), buknának néhány százalékot, aztán csinálnák tovább(as always).

Szóval ne álszenteskedjünk a bizonyítékokkal, itt Kolumbia-alsón, ha megkérhetném.

Szárnyas 2007.09.25. 23:45:23

Szejler: magyarul elég, ha kiáll az egyik nagy párt vezére és elkiáltja magát, hogy a másik lopott???!!! Éshogyha valaki megkérdezi, hogy ugyan mondjon már erről valaki bővebbet, akkor az meg "álszenteskedés"-nek minősül?
Tudod, azért ennyire ostobának ne nézd már az embertársaidat?!
Kösz.

Szárnyas 2007.09.25. 23:47:47

Jut eszembe, hogyan kerül a csizma az asztalra, azaz Zuschlag az uniós pénzekhez?

ergé 2007.09.26. 09:29:21

Gyurcsányt tanúként kihallgatták tegnap!

"Nem titokban, csak nem nyilvánosan hallgatta meg előző este a megyei főügyészség, fogalmazott a miniszterelnök a TV2-nek."

"Gyurcsány elmondta, hogy nem akarta, hogy a politikát belekeverjék a tanúkihallgatásba, nem akarta, hogy felvételek készüljenek az ügyészségi be- és kivonulásáról.

Felhívta őt a megyei főügyész-helyettes, és megkérdezte tőle, hogy neki mikor lenne alkalmas az időpont, és Gyurcsány erre úgy válaszolt, hogy a nap későbbi fele lenne kedvezőbb. Reggel 7-től este 10-11-ig dolgozik Gyurcsány, neki ezért volt jobb az esti időpont. Nem akart felhajtást a média előtt, ezért nem mondta még a kedd délutáni sajtótájékoztatóján, hogy mikor megy az ügyészségre"

szejler 2007.09.26. 09:51:00

Elég nagy bajok vannak, ha neked arról amit írtam, pártok meg vezérek jutnak eszedbe. Orbán itt abszolút mellékszereplő, halk hangja annak, amit a társadalom többsége anyázva gondol.

(Félreértés ne essék, a Fideszben is voltak ocsmány dolgok, nem véletlenül írtam Simicskát)

Lényegében leszarom ki mondja ki a nyilvánvalót, egyszerűen elegem van belőle. Azokból is, akik kizárólag pártszemüvegen keresztül tudnak rácsodálkozni a világra; nem, nem igaz hogy atombomba robbant az Erzsébet körúton, petárda volt az, egyébként sincs tanu, aki igazolni tudná a gombafelhőt.

Ebben a lenyúlásban nem az a pár száz milliárd a szörnyű, amit zsebre/haverzsebbe tesznek majd. A következményei.

Hogy semmi értelme dolgozni, versenyezni. Hogy ilyet gondolni is idealista naivitás, megmosolyogtató gyerekség. Hogy egyre többen érzik elviselhetetlennek itt, egyre többen számolják ki a hazájukat Ausztráliába vagy Új Zélandra, mert fogynak az érvek a maradás mellett.

k|M · http://reakcio.blog.hu 2007.09.26. 09:57:15

Nyúlásra példa: vidékfejlesztési Leader-programok: ha nem vállalod, hogy visszacsorgatsz az EU-s pénzből, nem csinálhatod a munkát. Ha azt mondod, mint vállalkozó nem érdekel a politika, Fidesz-es vagy, aki nem csinálhatja.

Egyet azért ne feledjünk: főként a közhatalmat birtoklók környezetében sertepertélnek a tolvajok, és a szoci klientúra felettéb éhes, mert rákapott pénzszagra tisztességgel, lásd autópálya-építések.

Ami szomorú ebben az egészben, hogy a mezei MSZP-tag és tanyasi őrvezető is azt számolgatja, mennyit tudna kiszipkázni a rendszerből.

Ezt a mintát és magatartást nyújtja ugyanis számukra a pártjuk elitje. Ez a gáz. Az ifiszocikról meg ne is beszéljünk, attól gázosabb és pénzéhesebb huszonéveseket nem láttam még.

Pallos Levente 2007.09.26. 10:13:14

Szárnyas, ne szórakozz már! Melyik országban élsz? Mondjak történetet arról, hogyan, mennyit kell tejelnie a városnak az iparűzési adóból, ha azt szeretnék, hogy a külföldi befektetőt oda vigye az állami befektetésösztönzési cég?
Amúgy a lop-stop nevű aljaskodásról hallottál?

"Az ifiszocikról meg ne is beszéljünk, attól gázosabb és pénzéhesebb huszonéveseket nem láttam még."

Jó példa erre a 2 évvel ezelőtti Hírtévés Zuschlag felvétel. Számomra a felháborító rész az volt benne, amikor azt kezdték taglalni a másik tetűvel, hogy ki milyen kocsit kapott sofőrrel. A másik még most is államtitkár...

Szárnyas 2007.09.26. 10:25:24

Na idefigyelj, mindegyik nagy párt nyúlt le az autópálya-pénzekből, a fidesz is, az mszp-is. A pártfinanszirozás problémái is érintik a Fideszt. Nem csak szoci-szadesz Tocsik-ügy volt, hanem Kaya Ibrahim-Joszip Toth (etc.) ügyek is.
Zuschlag taplóságának meg semmi köze ahhoz, hogy loptak. Elvégre nem minden antiszemita tolvaj és fordítva:)

bél@ 2007.09.26. 10:31:21

Szárnyas jól beszél! Az az igazság, hogy mi reakciósok mindannyian irigy lúzerek vagyunk, de nagyon. A rendszerváltás, sőt az élet vesztesei, ezért sem akarjuk azt a modernizáció nevű izét. Ezek a baller és libsi népek meg csupa tehetség, nem tehetnek róla, ha mindig ők a nyertesek. Még szerencsénk, hogy itten vannak, és húzzák az ország szekerét kifelé. bél@

Pallos Levente 2007.09.26. 10:45:22

Te azt állítottad, hogy nem igaz, amit Orbán mond. Én (mi, a többi hozzászólóval) azt mondtam, hogy igaz. Most azt mondod, hogy de a Fidesz is. Senki sem mondta, hogy a Fidesznél nem volt lenyúlás. De most nem ez a téma, hanem az EU pénzek körüli mutyi. Ennyi erővel azt is idehozhatnád, hogy Pécsett meg valaki megölte az anyósát.

Pont ezt írta szejler, hogy rögtön pártalapon kezeled a dolgot, és nem a lényeg szintjén.

Mindenkit be kéne zárni, aki lop. De az legyen világos, hogy a jelen rendszerben a hatalomhoz pénz kell (kampány), és 90 körül csak az mszp-s brancsnak volt ehhez hozzáférése. A Fidesznek nem volt más lehetősége, mint a rövid hatalmi időszakában pénzt gyűjteni. Tehát az MSZMP-KISZ vonallal kezdjük szépen az ügyek felgöngyölítését, és haladjunk időrendben. Tudom, hogy ez sosem fog megtörténni.

kiszerté 2007.09.26. 10:53:16

nénike! Ha lenne -akár csak felszines- ismereted néhány dicstelen véget ért-Wallis által közvetlenül, illetve ciprusi Ltd-en keresztül tulajdonolt- magyar cégek történetéről, -leplezhetetlen, de most mégis leplezhető- vagyonkihúzási praktikáiról www.168ora.hu/cikk.php?id=4394 -más cégek esetében /pl. H-Bét Rt./- teljes tönkretételéről, akkor eszedbe sem jutna, hogy megkérdőjelezd Orbán kijelentésének -minimum gyanúra okot adó- alapját. Ha tudod melyik cégekről van szó, /van néhány/ akkor tallózgass kicsit a közelmúlt cikkei között, ha nem tudod, akkor segítek. Ha tájékozódsz kicsikét, talán van rá esély, hogy összeállhat egy más kép benned, nem rontasz neki a jövőben első felindulásodban olyan kijelentésnek, -mely kijelentés megalapozott/alaptalan voltáról neked lila gőzöd sincs- hanem zsigerből lecsapsz rá, "mint éhtyúk a takonyra" csak mert a zOrbán mondta, tehát csak vádaskodik, sározza a "jó" szocikat, mindenekelőtt Gordont. Emlékeim szerint, akkor is valami "pénzosztó" szocialista brigád "szocialista szájíz szerinti demokratikus és átlátható"- módon való megszervezéséről volt szó, amikor Ájemmónika tapsot kért önmagának elvtársaitól.

ergé 2007.09.26. 10:55:01

Több, mint egy fél évtizede MSZP-SZDSZ kormány van, csókolom!

Bummer 2007.09.26. 11:25:30

Zuschlag: egy zárt szobában leültek és szétosztották saját klientúra-célokra a pénzeket.
Mindenhol, ahol létrehoznak a szocik/szadesz pénzosztó helyet, ott zuschlagosítás forog fenn: zárt szobákban egymás között elosztják.

bél@ 2007.09.26. 11:29:57

Bummer, ezek szerint a ballereket és libsiket zárt helységekben kéne tartani?

bél@

k|M · http://reakcio.blog.hu 2007.09.26. 11:35:58

"zárt szobákban egymás között elosztják"

Ezért írtam tegnap, hogy nonszensz az a gyakorlat, miszerint a minisztériumi politikai vezetés leül az asztal egyik oldalára, hogy árgus szemekkel tanácsokat és javaslatokat várjon az egészségbiztosítási rendszer átalakításáról az asztal túloldalán ülő, személyi összefonódások kapcsán nyereségorientált magánbiztosítókban érdekelt szakértőktől.

Megegyezik a bárány meg a farkas, hogy ma a nyúl lesz a préda.

Ennyi erővel behívhatnának egy hentest is, hogy marakodás és cincálás helyett egy bárddal ossza szét a koncot.

És mindez a szemünk előtt zajlik, és mit se lehet ellene tenni - ez a tehetetlenség a legdühítőbb.

Na meg a vigyorgó sikerpropaganda: megegyeztünk, hogy szétosztjuk a TB-kasszát a barátaink között, hurrá!

Hát nem ez az ország sikere?

nénike · http://mandiner.hu 2007.09.26. 11:43:48

Ne izélj már kiszerté!

Pontosan tudom, hogy nyúlják a pénzt. Nem erről szól a poszt, hanem arról, hogy kellő pontosság nélkül, hatásvadász szavakkal fűszerezve, túlozva, az - egyébként nyilvánvaló - tény megállapítás is kontraproduktívvá válhat. Kellett volna egy két szám, hogy ennyi érkezett be, ennyit költöttek erre, a többi azonban nincs meg.
Túl nagy elvárás?

Pallos Levente 2007.09.26. 11:46:36

Bocs, nénike, de nem arról szól. Lehet, hogy arról szerettél volna írni, de nem az jött át.

kiszerté 2007.09.26. 13:13:25

Nem izélek.
Nekem az jött át, hogy amolyan "kalaposhögy-szerűen" az egyik lábadon lévő poros cipődet óvatosan beletörölgeted az mszp-be, míg a másik lábadon lévő sáros gumicsizmáddal rugdalod az ellenzéket.
Adat van, csak választania kellett volna a bőség kosarából. Egyébként meg bármelyikre hivatkozott is volna, arra azt mondanád:ez Szíjjártó panele.

Szárnyas 2007.09.26. 13:21:24

Pallosúr: én nem azt mondtam, hogy OV nem mond igazat, hanem azt, hogy aki ilyet állít (ugye ez: bűncselekmény), az bizonyítsa az állításait.
Különben az egész nem más, mint a szokásos politikai hógolyozás és k...anyázás.
Azt meg unom.

dowNLoad 2007.09.26. 13:38:13

Túl nagy ez az ország, szét kellene darabolni 3felé: keleti, nyugati, és Bp.mint adómentes miniállam, ezek után talán már nem lehetne így lopni, mert csak saját magától lopna, nem mondhatná, mint most, hogy lesz@rom észak-borsodot, vagy dél-baranyát, vagy a másik kerületet.

kiszerté 2007.09.26. 14:18:59

Nem bírom elnézni a bizonyítékok utáni sóvárgásdod. Tessék!
www.hirtv.hu/belfold?article_id=177124
Amely hír 3. bekezdésében szereplő összegének morzsáiról már azóta kiderült, hogy hová is fog kerülni.
No jó, perszepersze, hogy nem lopva, hanem legálisan jólmegérdemelten tolja alá a korábban résztulajdonában álló céget az uniós pénzcsapnak Szetey.

szejler 2007.09.26. 14:26:19

nénike

Két dologról beszélünk, ami persze valójában egy és ugyanaz. Te a politikai erőtérről, taktikáról, előnyökről és hátrányokról. Én arról, hogy okádnom kell.

A politikai erőtérben természetesen számít a bizonyíthatóság, az állítás védhetősége, sőt a korrupciós status quo felrúgásának kockázata. Mert utóbbi, ugye tudjuk, létezik.

Csakhogy nem én vagyok az egyetlen, aki epét hány az ország jelenlegi helyzetétől, amihez a mindent átszövő korrupció aszfaltozta le a kétszer három sávos autópályát.

Namost ehhez (és a valósághoz)képest, Orbán beszéde óvatos tapogatózás. Gyurcsánynak pedig saját érdekében erősen kussolnia kéne, nem felfuvalkodottan tagadnia, ugyanis nem azért választották meg, mert tisztakezű politikusnak tartották, hanem ügyes zsiványnak, aki tele pénztárcával talán kevesebbet lop.

Ehhez képest most is kurva sokat lop, a népnek viszont nem engedheti meg ugyanezt.

Szárnyas 2007.09.26. 16:41:34

Kiszerté: ezt az MN-re alapozott HirTV-s anyagot én nem tekintem perdöntő bizonyítéknak a lopásra vonatkozólag. Meg nem nevezett magáncég az lehet sok minden, aztán meg egy "hozzánk" közeli cég sem jelent feltétlenül lopást.
De az egész anyag vékonyka és sejtető.

exit · http://nubabel.blog.hu 2007.09.26. 17:46:08

kis off:

egy miniszterelnök egy idézésről: "nem akartam vágókép lenni"

ezmostigyezmi?

csak egy naiv költöi:

gyurcsánynak mit kell ahhoz még elkövetnie vagy mi kell még hogy kiderüljön ahhoz hogy megvonja tőle a bizalmat a koalició?

dowNLoad 2007.09.26. 19:02:22

Ki merészelte szeteit a szájára (haha) venni? Ő a díszbuzink, még lehet, hogy kevés(?) zsidó vér is van benne. Megmondta, hogy azért nyernek, mert ők a legjobbak! Punktum! Beszélhetnék 1-2 kistérségi EU-s pénz útjáról, de csak annyit merek elmondani, hogy a kistérségi központ polgármestere mindegyik pályázatból 10%-ot kért. Persze kp. és zsebbe!

kiszerté 2007.09.26. 20:53:56

Szárnyas!
A hivatkozott "ezt az MN-re alapozott HirTV-s anyagot én nem tekintem perdöntő bizonyítéknak a lopásra vonatkozólag."
Én sem. Nem is a lopást volt hivatott bizonyítani a cikk, mert még csak a talonba tett lóvéról értekezett az írója.
Megsúgom neked, csak egy eldobott gumicsont volt kormánypárti harcicsahosoknak.(MN?Hírtv? Hhrrrrrrrrr)
Csakhogy azóta kiderült, hogy Szetey volt cége nyert vagy egy valag pénzt a közigazgatásban dolgozók tréningjeinek levezénylésére. Ezt a hírt maga a nagy Ő is megerősítette/mondta bele a kamerákba; nem csak Hírtv-s kamera volt jelen. Megtoldotta azzal, hogy ebben semmi kivetnivaló nem lát, semmi összeférhetetlenség, meg erkölcstelenség stb. De az mégiscsak szörnyű, hogy erre eddig senki nem fordított kellő hangsúlyt, nem voltak tréningek. Egyáltalán csoda, hogy a működik a közig. Kijelentette azért ez a cég nyert, mert a legjobb, a legprofibb a leg..., a leg...
Biztos így van, ha ő mondja.
Biztos?

Szárnyas 2007.09.26. 22:04:37

Download: nem kóser a duma, amit nyomsz. Lehet Szeteyt szeretni vagy utálni, de sem a nemi orientációjához, sem a hovatartozásához senkinek semmi köze. Neki lehet.
Kiszerté: Ez gázos és tényleg komoly morális problémákat vet fel. Ugyanakkor ez az általad belinkelt anyagból nem derült ki.

dowNLoad 2007.09.26. 23:46:52

öcs, őt a buzik is utálják, kb. olyan mint a legrosszabb cionista, akit a tisztességes zsidó utál és megvet, mert az ilyenek miatt utálják őket is. Aki ezt nem bírja felfogni az faszfej. Micsoda duma, hogy azért nyeri sorban a pályázatokat, mert ő a legjobb??? Ki, ha nem ő?? Az egész országban nincs párja?? Ő az aki aprópénzre tudja váltani a nemi hovatartozását(vagy milyét) és sikeresen csinált magából érinthetetlen embert, mert azonnal ráfogják, hogy azért támadják mert buzi??? Nem, öreg, azért, mert nem korrekt amit csinál! (köcsög mondhatnám, de áthallásos)

Szárnyas 2007.09.26. 23:49:08

downLoad: undorító a dumád, rábízlak a topikmoderátorokra.

dowNLoad 2007.09.26. 23:59:22

hahaha, ebből is látszik, hogy igazam van. belataláltam valamibe? Micsoda figurák tolják itt magukat előtérbe a polikai közéletben, mi? pénzért mindent! Szerintem tele a töke mindenkinek a megélhetési buzikból, cigányokból, zsidókból! Senkiben nem maradt már semmi önbecsülés az említett csoport tagjai közül??? (a nemi, faji, etnikai,stb hovatartozás legyen már a legbelső magánügye mindenkinek, a f****m, se kíváncsi rá, nehogy már ezt kelljen itt is olvasnom!!!)

nénike · http://mandiner.hu 2007.09.27. 09:25:31

dowNLoad

Ne zsidózz, ne cigányozz!

Egyébként, ha mégegy pénzvisszacsorgatási ügy előkerül, akkor zsákruhát öltök, hamut szórok a fejemre és visszavonom ezt az egész, félreérthető posztot.

dowNLoad 2007.09.27. 14:51:00

nem félreérthető, arra utaltam, hogy valaki azzal kezdi a védekezést mikor lebukik, hogy azért, mert : zsidó/cigány/buzi és biztos azért támadják???(nem! azért mert túl becsületes) (és ezt hangoztatják is, mármint, hogy ő zs/c/b! Tartsa meg magának, és NE MERJEN EZZEL VÉDEKEZNI!!)

dowNLoad 2007.09.27. 14:52:46

Elnézést, a 1.számú védekezési duma lemaradt: POLITIKAI TÁMADÁS!!!!

szejler 2007.09.27. 17:29:19

nénike

Elő a kámzsát :)

Perfekt rt: jelenleg a felsőoktatás-fejlesztési pályázatok standard résztvevője, mint tanácsadó. Bár nem bizonyítható, de statisztikailag kimutatható, hogy a Perfekt RT nélkül beadott fejlesztési pályázatok sokkal kisebb arányban sikeresek (és ez nem függ össze a perfekt rt által elvégzett munka minőségével, a cég szinte egyeduralkodó ezen a piacon).

Ezt minden rektor/dékán tudja, de bizonyíthatóság hiányában, saját érdekükben csendben vannak. Én egyiküktől tudom.

Bonv Iván 2007.09.27. 18:14:48


Orbán már nevetséges, basszus. Persze hogy lopnak a szockók, mint a gép, de vajon nem boltol a fő cimbi Simlicska Puch-hal a háttérben?! Milliárdokat tesz el és oszt ide-oda a két nagy háttérember. Ez ám a luxury profit, fiúk! Erről, miért nem ír senki?

Szárnyas 2007.09.27. 18:36:32

mindenki boltol, a multireklám is, simicskáék is, zuschlagék is, etc.
bonv Iván: erről azért nem írnak itt, mert ez egy jobbközép topik, a szocikra céloznak, nem a fideszre. bár velük sem bánnak kesztyűs kézzel:)

szejler 2007.09.28. 14:22:42

Srácok most komolyan!

Persze hogy mindenki lop. A tényszerűség kedvéért, ugye jó ideje a szoclibek vannak hatalmon, tehát ők sokkal többet.
(saját, nem reprezentatív felmérésem szerint, egyébként is több náluk a gátlástalan).

De ha a szocik lopnak, Simicska a válasz?

Mi következik ebből? Ez az egészséges egyensúlyi állapot?
A ti pénzetekből lopják, de így azért elfogadható?

Hol a civil kurázsi, a pártfüggetlen kurvaanyátok?

dowNLoad 2007.09.28. 23:23:39

Részt vettem egy kistérségi EU-s pályázatban 2006-ban (kis összeg, mert MDF-es) és előre megadták, hogy mit és mennyit kell ráírni a számlára, és hova, mennyit kell átutalni. Nekem csak annyi maradt, hogy az adót kifizettem, meg a munkadíjam. Én voltam a lúzer vállalkozó, mert még dolgoznom is kellett érte. A tényleges összegek és a számlán szereplők kb 1:5 arányban voltak. A többi visszafolyt az MDF-be. A polgármester előre megmondta, hogy mit és mennyit kér az egyes pályázatokból. (laptop+10%, stb..) (más vállalkozók meg 25millióból visszaadtak 5-öt, a többit meg elköltötték MAGUKRA!!)
süti beállítások módosítása