Nyárzeneszerelem VI.
2007. augusztus 15. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Nyárzeneszerelem VI.

Az idei nyár elsőszámú slágere nálam Péterfy Bori énekesnő első önálló dalocskája, a Hajolj bele a hajamba. A bájosan gyermeteg dalokat író, önmagát "kacatpop" zenekarnak tituláló, idén feloszlott Amorf Ördögök énekesnője bájosan gyermeteg dalt írt a nyári románcról.

Ha a rádióban még nem találkoztál vele, itt meghallgathatod. Vigyázat, füledbe mászik.

Ne csodálkozzunk, (inkább engedjünk) ha nőnk ezután Péterfy Bori egyszerre naív és szellemes soraival csábít ártatlan nyári lamúrra: "Nézz mélyen a szemembe, tedd a kezed a farzsebembe, hajolj bele a hajamba, dúdold velem, hogy la bamba"!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr84140471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dowNLoad 2007.08.15. 22:18:34

A LaBamba-ról jut eszembe, a Metallica-t megkérdezték, hogy mikor fogja játszani?, hahaha:
(Lars:) And about 5 million Spanish people saying, "When are they gonna play La Bamba?" (from 2/15/95)
members.aol.com/AirNewsted/LaBamba.zip

k|M · http://ufi.blog.hu 2007.08.16. 09:44:58

Kössz ergé. Szeretem ezt a melankolikus pozitvizmust, ami belőlük árad.

marlington · http://elir.blogter.hu 2007.08.16. 12:08:23

Péterfy Bori tényleg nagyon jó. Profi (meg persze a zenészei/dalszerzői is azok).

kappel 2007.08.16. 12:44:57

na jó, mikor azt énekli, hogy "...a mélynyomókból dübörög a dub...", meghogy a két remix királyunk az jó.
de mégis, valami hiányzik belőle.
ettől még jó szórakozást mindenkinek ;)

dejavubazz 2007.08.16. 14:05:15

Nem voltam meg a Bori koncertjen, Tariska Szabi a szinpadon is jelen van?
En tkp csak ot, - es utanozhatatlan tancmozdulatait - hianyolnam az uj formaciobol, mivel a szerzoparos a regi es a zenakari tagok is joreszt maradtak.

Es ha mar Betyar a holdon, akkor egy par evvel ezelotti Sziget koncert felvetele illusztraciokent, ahogy uvolttetik a kozonseggel a "Bartok es Kodaly"-t :)
youtube.com/watch?v=vGkhtsPVU2k

péterfy bori & love band · http://www.dalok.hu/peterfyboriloveband 2007.10.01. 20:24:24

Szóval október 15-én jelenik meg a lemez, amin van ez a szám is. Kettőt meg már meg lehet venni mp3-ban innen: www.dalok.hu/peterfyboriloveband

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 00:56:34

Ma én kértem elnézést a Corvintetős koncerten. Borika azt találta mondani Viktor nevű zenésztársának:

"Te vagy az egyetlen Viktor, akit imádok!"

:-/ Fontos ezt?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.07. 01:35:18

Fontos neki. És a Corvintetős közönségnek
még inkább.

tewton 2008.04.07. 01:40:49

Akinek esetleg csengőhangnak kellene, a vokál nélkül, itt vannak a dalok ("karaoke").

peterfybori.blog.hu/

fürdőszobába és autóvezetéshez is ajánlom. Vicces úgy végighallgatni, hogy nem kell a szövegre figyelni :) és így se rossz, sőt!

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 10:40:25

gloire,

igen, a Corvintetőben van valami édesbús nosztalgia a nyolcvanas évek iránt, ez leginkább a design-ban tettenérhető, pl. a szinpad mögötti "Corvintető" felirat abszolút azt az időt idézi.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.04.07. 10:55:09

Téglagyári Megálló:
Biztos, hogy arra célzott ezzel, amit belegondolsz?

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.07. 11:25:07

Borika VELÜNK van, hiszen kiderült, hogy pl. nem imádja Szigetvári Viktort

:-)))

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 11:58:44

gloire · alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.07. 01:35:18:
"Fontos neki. És a Corvintetős közönségnek
még inkább."

Ez mit jelent, hogy Corvontetos kozonsegnek meg inkabb? Sose voltam ott, azert kerdezem.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.07. 12:08:43

Régi ismerősöm a tulaj (pontosabban üzemeltető), beszélgettünk
is mikor nyitottak, meg is néztem a helyet. Célközönségként
a megszünt Szódakert, Szimplakert, Sark,
Kultiplex látogatókat mondta.

Ez látszik is egyébként. Engem ez nem nagyon hoz lázba,
bár különösebb gondom sincs az egésszel, de az "attitűd"
az tök egyértelmű.

"Az attitűdök olyan értékelő beállítódások, viszonyulási minták, amelyek a múlt tapasztalatait foglalják egybe. Magukba foglalhatnak érzelmi reakciót, véleményt, de választási preferenciát is (Weber, 1992)."

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 12:08:45

ergé 2008.04.07. 12:00:11:
"én spec corvintetős közönség vagyok."

Ja, akkor ertem. ;-)))))
Tul szabados gloire-nak. :-)
Nemrendesfiatalok. :-)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.04.07. 12:08:55

Speciel én is. Sok barátom úgyszintén.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.07. 12:27:38

A Szimplakertbe egyre többet járok: folyamatosan bővítik, és egyre hangulatosabb lesz. Külföldi vendégeim egyenesen imádják. A zsíroskenyerük is rulez, jófajta barna sörrel leöblítve. A Corvintető tavaly nyáron, a város közepén, a csillagok alatt szintén nagyon bejött. És annyi jó nőt, amit ott látsz... és az egyik csapos egy régi siófoki ismerősöm volt, akitől 8-9 éve téli kisvárosi kiskocsmákban kértem ki a vébékát, hogy utána kibeszéljük, milyen szemét volt a biosztanárunk...

Attitűd, hm?

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 12:54:31

vébéká attitűd? majd tartok neked egy borkóstoló tanfolyamot... fiatalkorom a mátraaljai Németh Chardonnay jegyében telt el, ajánlom figyelmedbe, nem véletlen, hogy a Belga száma is ezzel kezdődik.

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 12:56:00

Egyébként nekem is van földim a Corvintető munkatársai között, de attól még látom azt, amit.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.07. 12:59:14

Ja, akkor ertem. ;-)))))
Tul szabados gloire-nak. :-)
Nemrendesfiatalok. :-)
HAHAHA. Hát amilyen szabados, nemrendes fiatal voltam én
attól néha magam is megijedek, olyan ma már nincs is szerintem . )

De nem ez a lényeg. Ez egy sajátos "kultúrharc" amit a szadi nyom,
egész pontosan a Demszkáj vonal. Ugyanis ő pénzeli az összes,
(hangsúlyozom: az összes) ilyen bulit. A38, Gödör, VII. kerületi
romkocsmák stb. Egyik sem élne meg az anyagi támogatásuk nélkül.

A kérdés csak az, hogy mennyire törvényes, vagy mennyire a fekete
gazdaság része az ahogy ezt csinálják. Mondom, egyébként semmi gond, én is ilyen helyekre járok, mert nincs nagyon más, de tisztában vagyok vele, hogy mi van.

Sokszor érzem ergé az írásaidban, hogy te ezt nem ismered belülről,
és az abszolút jó szándék ellenére bizonyos értelemben sötétben
tapogatózol. Segítek: a szálak a Tilos az Á-hoz vezetnek...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 13:00:32

TM, mondd mar ki, mit kell latni!
Kik jarnak oda?
Leanykereskedok?
Lakasmaffiozok?
Regisztralj egy uj nikket, ha felsz maskent. ;-)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 13:02:25

gloire · alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.07. 12:59:14:
"A kérdés csak az, hogy mennyire törvényes, vagy mennyire a fekete
gazdaság része az ahogy ezt csinálják."

Miert, Babarczy Eszter 600 kHUF-os megbizasi szerzodese a MeH-tol nem a feketegazdasag resze? Leadozza utana az osszes elkurt jarulekot es megkapja a harmadat? Alig hiszem.

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 13:02:26

Doom, már leirtam, erős nosztalgiát a nyolcvanas évek iránt, és balos gondolkodásmódot.

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 13:04:14

Az arany háromszögbe a Menza is beletartozik, ugye?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 13:05:00

Téglagyári Megálló · gumigyar.blog.hu 2008.04.07. 13:02:26:
"Doom, már leirtam, erős nosztalgiát a nyolcvanas évek iránt, és balos gondolkodásmódot."

Mi az, hogy balos gondolkodasmod?
Kinezik a kopaszmerciseket, vagy mi?
Stigma, ha ulofoglalkozast vegzel es nem a traktorgyarban nyomulsz?

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 13:07:42

Jaj, Doom, kétévi reakciós kommentelés után magyarázzam neked, hogy kik azok a balosok?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 13:10:12

Téglagyári Megálló · gumigyar.blog.hu 2008.04.07. 13:07:42:
"Jaj, Doom, kétévi reakciós kommentelés után magyarázzam neked, hogy kik azok a balosok?"

Nezd, en ugynevezett balos forumokon edzodtem, nem kell a magyarazat. Ezen felul a barati korom is tele van a kormanypartok hiveivel. Nemelyikuk egeszen fanatikus.
Balos tehat az, aki utal barmely Fideszes politikust?

smalladam 2008.04.07. 13:11:44

továbbra sem értem azt a logikát, hogy ha xy pénzel egy helyet, ahová járunk, akkor mi is azzá válunk. valahogy sosem éreztem ezt, nemtom ergé, neked nem remegett meg néha a kezed a szavzófülkében?:)

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 13:12:31

Nem vagyok a definiciók hive, de valami ilyesmi. Aki el se tudja képzelni, hogy kétszemű, kétfülű emberek szavaznak a Fideszre (ez egy Kövér Laca-parafrázis).

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.07. 13:14:18

"Az arany háromszögbe a Menza is beletartozik, ugye?"
Az a prémium vonal, nem tipikusan "ifjúságpolitikai"
tényező, inkább pénzmosó gyár.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.07. 13:14:33

TM, nem igazán érdekel, hogy a szórakozóhelyek tulajdonosai mögött mennyire erős a Demszky-támogatás, tudom én is, hogy működik egy elég homályos hálózat. De hát ilyen erővel az ember ne menjen nagyvárosban étterembe, mert azok is kapcsolódnak a Sötét Oldalhoz, a védelmi pénzek fizetése nyomán.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 13:14:42

Téglagyári Megálló · gumigyar.blog.hu 2008.04.07. 13:12:31:
"Nem vagyok a definiciók hive, de valami ilyesmi. Aki el se tudja képzelni, hogy kétszemű, kétfülű emberek szavaznak a Fideszre"

Ja, ilyet szemelyesen ismerek egy szekerderekkal.
Aki nem ilyen, azt be se engedik arra a tetore?

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 13:15:18

Adam,

nem válok balossá azáltal, hogy elmegyek a Corvintetőre, csak érzek bizonyos feszültséget, amit mondjuk nem érzek, ha a Pótkulcsba lemegyek Berkó zkr-t hallgatni.

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 13:17:06

ergé, gloire is kifejtette, hogy ettől még elmegyünk ezekre a helyekre. De én speciel örülnék egy olyan helynek, ami afféle reakciós és nem az ötvenes korosztálynak tartják nyitva.

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 13:20:49

ergé, még annyit, hogy azért nem olyan nagy baj az, ha az ember egy kicsit képben van - naivnak sem kell lenni, szerintem gloire is csak erre célzott

smalladam 2008.04.07. 13:21:21

és amikor moldvai csángó táncház van a gödörben? olyankor mit érzel?

TM, szerintem ilyen helyeken csak az érez feszültséget, aki önmagát valamilyen értelemben különállónak definiálja, legyen az politikai, vallási, öltözködési különállás.

ha úgy mész el egy rockkocsmába, hogy büdös szakadt rockerek közé megyek, vagy egy diszkóba, hogy nyamvadt partidorgosok közé, vagy úgy mész fel a korvintetőre, hogy na itt biztos kinéznek majd a balliberálisok. szerintem akkor érezni is fogod a feszültséget.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 13:23:45

smalladam · www.hirszerzo.hu 2008.04.07. 13:21:21:
"vagy úgy mész fel a korvintetőre, hogy na itt biztos kinéznek majd a balliberálisok."

Hat az lehet, hogy kineznek, ha nem tartozol a "korbe", legyen az akarmilyen kor. Kellemetlen tulajdonsaga akarmilyen szorakozohelynek. Meg csak nem is magyar sajatossag.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.07. 13:24:39

Doom, mi az, hogy balos fórum?

smalladam, én értem, viszket a tenyered, hogy kontrázhass
egyet, de nehogymár ezen vitázzunk, mert ez olyan mintha
a csillagokat akarnánk letagadni az égről.

Ezek a helyek üzletileg abszolút bukó vállalkozások.
Tudom. Elég sok lóvét kapnak, csak azért, hogy sok fiatalnak
véletlenül se remegjen meg a keze a szavazófülkében.

smalladam 2008.04.07. 13:25:33

én pl nem azért járok az A38-ra, mert azt akarom, hogy bognár attila és mesterházy ernő még gazdagabbak legyenek, és nem is azért, mert úgy érzem, hogy itt valamiféle ideológiai alapú közös akol, a "mi helyünk" van ebben az értelemben.

hanem azért, mert igényes, jó az akusztikája, jók a fellépők, és általában jó a társaság. de az, hogy jó a társaság nem jelent semmi ilyen balos jobbos izét, a barátaim jó részéről nem is tudom, hogy egyáltalán hova szavaz(na), és egyébként nem is érdekel. és ez így jó szerintem.

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 13:27:54

small,

télleg nem tartom magam bévülállónak a szoci nosztalgia tekintetében

smalladam 2008.04.07. 13:28:35

gloire, értem én. csinálják csak. én sem vagyok teljesen hülye ezekhez a háttér-ügyletekhez, nehogy azt hidd. de ha ze a dolog így van, ahogy, akkor fel kell tennem a klasszikus horngyulai kérdést? na és?

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 13:31:31

small, csángó táncház ügyben egyszer kinosan kellett érezzem magam, mert amikor kiderült egy randin, hogy én csángó tánctáborban voltam Moldvában, akkor az jött át a csajnak, hogy én olyan nagyon jobbos vagyok... ilyen is van

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.07. 13:32:29

Egyenes összefüggés van a között, hogy mennyi pénzt
toltak idáig is ebbe - és még sok másba - és a szadi parlamentbe
kerülése közt pl. Brand építés, majd egy klasszikus image kampány,
prolongálva tizen éve. Idáig működött, lassan veszít az erejéből.

Kihagytuk egyébként a Kultit, pedig az az igazi harci bázis. )

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 13:32:34

gloire · alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.07. 13:24:39:
"Doom, mi az, hogy balos fórum?"

Olyan, ahol a kormanypartok hivei a hangadok es nekik kedvez a moderalas is. Lehet peldaul tudni, hogy a X-et, az MSZP aktivistajat nem lehet bantani, mert megtalaljak az urugyet a beavatkozasra.

Kihivasokkal teli kornyezet. A hulyek hamar kiszelektalodnak. ;-)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 13:36:35

gloire · alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.07. 13:24:39:
"Elég sok lóvét kapnak, csak azért, hogy sok fiatalnak
véletlenül se remegjen meg a keze a szavazófülkében. "

Hogy jutnak el a zenetol a szavazofulkeig?
Erdekel.
Bemegy a ficko a barataival, meghallgatja a zenet, iszik egy kicsit, elmegy. Ebbol hogy lesz szavazat?

smalladam 2008.04.07. 13:37:51

gloire, egyébként ez lett volna a másik felvetésem. szerinted hatásos volt a pénzpumpa ebből a szempontból?:)

TM, én nem tagadom le, hogy ilyen van. elég gáz szerintem. nekem az a szerencsém, hogy olyan társaságban lehetek, ahol ez nem igazán téma. és nem azért mert mindenki ilyen vagy olyan.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.07. 13:46:15

Szerintem semmi különösebb baj az ilyen klubokkal, helyekkel – a Kultiplexben is voltam már jó koncerten, meg máshol is. Bakácson persze vihogni kell, főleg azon, hogy apaga satanas-t mond, a-val, mert műveletlen.

Az éjszakai élet tele van hiperultrakonzervatív teokráciával, akkor is, ha a lány, akivel szemezünk, tojik a fideszre, meg a legújabb cikkekre a kedvenc napilapodban.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.07. 13:50:00

"szerinted hatásos volt a pénzpumpa?" Szerintem kurvára hatásos
volt, mondom, kb. 10 évet nyertek vele. (mármint a szadi)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.07. 13:54:51

"a klasszikus horngyulai kérdést? na és?"
Hát akkor kötekedjünk: small te egy politikai/közéleti
újságíró vagy, nyilván egy összetett képet őrzöl magadban
a hazai politikai valóságról, határozott véleménnyel akár szemben
állva egy kolegáddal, szerkesztőddel, mittom én. Ez 100-ból egy!
Szerintem én is ilyen vagyok, ez már 100-ból kettő,
és kb. 10-nél ez megáll.
A többi (90) fiatal csak nehezen engedi
ezt közel magához, ezért bele se lát, mert utálja a
politikusokat. Elmegy partyzni pl. a hajóra.
És akkor megjön a Demszky. Milyen jóó feej.
És akkor megjön a Gyurcsány. Milyen jóó feej.
És akkor megjön a Fodor. Milyen jóó feej.
És bírják a party feelinget. Milyen jóó feejeek.
Kibaszott sok szavazatuk lett így.

tewton 2008.04.07. 14:05:51

"Az éjszakai élet tele van hiperultrakonzervatív teokráciával"

höhö
:)
a teokrácia csapatai harcban állnak
(a fröccsöspoharak ellenére)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.07. 14:16:02

Tewton,
"a teokrácia csapatai harcban állnak
(a fröccsöspoharak ellenére)"

Főleg, ha Maga meggyógyult. ;->

smalladam 2008.04.07. 14:22:58

"És akkor megjön a Demszky. Milyen jóó feej.
És akkor megjön a Gyurcsány. Milyen jóó feej.
És akkor megjön a Fodor. Milyen jóó feej.
És bírják a party feelinget. Milyen jóó feejeek."

ez így lehet, de én azokra az esetekre gondolok, amikor a nagybetűs politikus nem megy direkt oda (az ilyen alkalmakat általában kerülöm, de ezzel nyilván nem vagyok egyedül)

szóval, hogy xy hely (amit a háttérből pénzelnek valakik - tudom, hogy pl a hetedik kerületben hunvald meg a libsik mellett a fidesz érdekeltségében is volt szórakozóhely) van magában, árak, közönség, dekoráció, fellépők stb. szerintem egy átlagfiatalnak magától nem sok jön át pusztán a "hely szellemén" keresztül.

az inkább úgy működik, hogy utólag magyarázzák meg neki hogy haver te vagy a liberális a jövő reménysége, meg a szabadság gyermeke, és riszpekt, hogy ilyen helyekre jársz,mert ez a liberális fiatalok törzshelye (horn gábor mondott ilyet a kultiról, de a szimpláról is hallottam már, hogy vidéki küldöttséget elvittek oda liberálisék, hogy megmutassák, mi a menő hely)

és akkor az arc már tudni fogja, ha befolyásolható. és befolyásolja a többieket is. de önmagában szerintem ez kevés, hogy ki pénzeli. az utóbbi években futott fel igazán a szimpla-szerű helyeknek, miközben a szadi már a fővárosban is veszti el a támogatottságát.

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 14:29:01

Loxon, nehezen tudom értelmezni eme mondatodat:

"Az éjszakai élet tele van hiperultrakonzervatív teokráciával"

Erkölcscsőszök tűntek fel a pesti éjszakában? .-)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.07. 14:38:32

small, majdnem teljes az összhang. ) Egészpontosan pedig
a 2005, és a 2006-os év, a választások éve volt a csúcspont
szerintem, és az utóbbi pár év már lejmenet. Kérdés, hogy
van-e még a "pénzünkből", vagy más forrásokkal tovább
tudják nyomni.

Visszatérve egy korábbi kérdésedre, hogy mi van a csángó
táncházzal? Az szerintem olyan, mint az m1-en azok az
összekötő izék, tudod, amikor kicsit elektro alapon a
a népdalénekes (Palya Bea?) hangjára digitális magyar
motívumok tegergőznek a képernyőn, meg szírmok nyílnak,
egy kis citera, és utána bemondja: KÖVETKEZIK A KULTÚRHÁZ..

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.07. 14:47:26

unokatestvérem cége csinálta a magyar motívumos M1 dizájnt, úgy fikázzátok :D

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 14:52:51

ergé, van néhány kopaszmercis barátod?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.07. 14:53:41

Ergé,
eleinte (még az okt 23-i események idején :D ) jó volt az a magyar motívumos dizájn, de a napokban futólag újra láttam, s mintha egészen megváltozott volna, legalábbis zeneileg biztos. Most pocsék. Bocs, mondd meg az unokatesódnak is, hátha változtat rajta. :->

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.07. 14:57:04

OK, bár rég láttam, pedig mindketten az ERZSÉBETVÁROSBAN lakunk

:-)))

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 14:59:24

"Harlem, Harlem, egy gettó, egy gettó ahol mindenkit ismerünk"

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.07. 15:00:30

de nem vagyunk bennszülöttek, balatoni család vagyunk, csak felszivárogtunk a székes'be.

smalladam 2008.04.07. 15:00:41

a csángó táncházban meg tutommal originált csángó táncosok ropják.

én nem hiszem egyébként hogy az ilyen liberál multikulti helyek annyira magyar népikulti ellenesek lennének, nár kétségtelen, hogy a magyar multikulti meg a magyar folk között nincs erős szerves kapcsolat. ez szerintem mindkét fél hibája.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.07. 15:02:18

Palya Bea spec egy erősen szerves kapcsolat. Vagy a Balkan Fanatik. Vagy Lajkó Félix

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 15:03:32

small, a Zuboly épitgeti ezeket a kapcsolatokat

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 15:04:19

ergé, tudjuk, fel vagytok jegyezve a kockás füzetünkbe :-)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.07. 15:05:58

Small,
én is láttam már totállib helyen magyar táncházat. Nem tulipános ládák között ropták, az igaz, de így is szép volt, nem is győztem bámészkodni.

smalladam 2008.04.07. 15:06:54

igen, meg szalóki ági, herczku ági, a muzsikás együttes meg fent van myspace-n, ésatöbbi. nem erre gondolok, hanem arra, ami a kultúrafogyastó fejében van.

smalladam 2008.04.07. 15:08:14

meg ugye a PASO - Barna György kollaboráció. a tenkes kapitánya c. szám zseniális.:)

Manyi Béci 2008.04.07. 16:01:08

Szia, Doom:)
Jópofa koncert volt, jó kedvű, aranyos. Tetszett volna magának ;-)
Ez idáig valahogy nem került szóba itt.

Manyi Béci 2008.04.07. 16:03:16

Téglagyári megálló

Nem maga volt az, aki egy szám erejáig a nyakába vette az énekesnőt?
(érdeklődő tekintet)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.07. 16:06:59

Hé, Doom, Maga Lopkowycz!
konzervativok.blogspot.com

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 16:09:25

Loxon 2008.04.07. 16:06:59:
"Hé, Doom, Maga Lopkowycz!"

Nem en voltam, tekintetes birosag!
Egyebkent az a Beci, akit mindennel megvadolnak, mert kinezik belole.
En kerem az egyenes, oszinte megmondasaimrol vagyok hirhedt.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 16:10:59

Manyi Béci 2008.04.07. 16:01:08:
"Jópofa koncert volt, jó kedvű, aranyos. Tetszett volna magának ;-)"

A valtozatossag kedveert surgos dolgom akadt egy repuloteren. :-/

Azt tudja, hogy tegnap este mar nem lehetett taxit hivni? Bonyolult dolog egy ilyen BKV-sztrajk. Fel nappal korabban kioli a taxisokat.

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 16:12:30

Manyi Béci,

hát maga mindenhol ott van? Nem, nem én voltam. A koncert különben télleg jó volt.

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 16:15:34

Manyikám, irigyelte a fickót, mit? Maga vén kujon.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.07. 16:16:43

Na megálljon, Doom, Maga volt, tudom.
Büntetésből nem teázhat többé velünk.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 16:18:00

Téglagyári Megálló · gumigyar.blog.hu 2008.04.07. 16:12:30:
"A koncert különben télleg jó volt."

Fogja fel maskent. A Demszky penzebol mulatott es egy kicsit se lett SZDSZ-esebb tole! Jol megszivta a Demszky!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 16:23:41

Loxon 2008.04.07. 16:16:43:
"Büntetésből nem teázhat többé velünk."

Reakciosok!
Biztos forrasbol tudomasomra jutott, hogy Loxon alneven maga Demszky Gabor kommentel itt azzal az alig leplezett szandekkal, hogy Peterfy Bori andalito dalaival SZDSZ-es agymosast hajtson vegre.

Minden igaz jobboldalitol elvarom, hogy hatarolodjon el ettol az otromba provokaciotol olymodon, hogy csatlakozik az altalam (Doomhammer Bela) alapitott Konzervativ Teakorhoz!

A Konzervativ Teakor tagjai dijmentesen vehetnek reszt a konzervativizmus multjarol, jelenerol es jovojerol folytatott kotetlen beszelgeteseken (moderator: Doomhammer Bela), ahol szereny terites elleneben teat is fozhetnek maguknak.

Csatlakozz ma, ird ala itt!

Manyi Béci 2008.04.07. 16:24:16

Téglagyár,

Képzelje, én már annyira liberális vagyok, hogy a nők egyáltalán nem érdekelnek.:)

Manyi Béci 2008.04.07. 16:25:56

Doomhammer · tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/ 2008.04.07. 16:23:41

Érdekel a kezdeményezés, ha beszélgetéseken vidám dalokat is lehet énekelni

Téglagyári Megálló 2008.04.07. 16:26:48

Manyi, persze, maga Doom animusa (nem ánusza!)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.07. 16:28:20

Doomhammer,
hiába csűri-csavarja, most aztán csávába került. Bizonyítékokkal rendelkezem.

Két évig nem teázhat az igazi Konzervatív Tea-Körben. Próbaidőre felfüggesztem. Az ítélet eltörlésének feltétele: copyright-jel és link beillesztése a Tirpákbokrétás oldalra.

Üdvözlettel,
Demszky Gábor (ja, most elszóltam magam!)

Manyi Béci 2008.04.07. 16:30:43

TM,

maga átlát a szitán, egy igazi Ganés Villa!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 16:34:27

Loxon!
Az azert mar megis egy igazi libsi pofatlansag, hogy kitiltana a sajat teakorombol!

A tirpakblogon a "koszonjuk a linket" szekcioban valo megjelenes feltetele a tirpakblogra mutato link.

Kez kezet mos, Gaborkam (en meg a horn vagyok)

tistedur 2008.04.07. 16:40:25

maguk egyszerűen csak lütyők :D

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.07. 16:41:35

Doomhorner!
Olyan hírek jutottak el hozzám, hogy Maga flashmob-ot tervez a konzervativok.blogspot.com ellen.
Nyugodjon meg, fél tucat mélysütis csapatát forró teával várjuk a Lövölde téren.
Ez nem fenyegetés.

Loxky

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 16:48:09

Lehornerezett.
Lassad, vilag!
Ujra eljott az ido, amikor szabadon hornerezhetnek. Bomberdzsekiben es bakancsban.

Flashmobot szervezek a Lovolde terre.
A resztvevok holnap delutan 17:00 orakor megjelennek es az elkovetkezo 15 percben a leheto legtobb alairast szerzik be a magukkal hozott, tetszoleges temaju nyilt levelre.

Ne hagyjuk, hogy a mindennapi hornerezesbe szurkuljunk bele!

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.07. 16:56:26

Híveym!

Menjetek holnap (kedd) 17.00 h-ra a Lövölde térre, (ahol mindig hideg van) forró Earl Grey teával, Doomhorner Gábor hazug és tolvaj flashmob-ja ellen fel kell képnünk.

Magam részéről sajnos nem lehetek ott, mert máshová szólít a hazaffyas kötelesség. De ez ne zavarjon titeket, habár a tea-kör koalícióját megbontó Doomhorner Gábor bizonyára most lejárató hadjáratba kezd ellenem, és gyáva megfutamodónak nevez.

Ti tudjátok, hogy mit ér a szava!
Loxky

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.07. 17:39:28

Az Igazi Konzervativ Teakor flashmob resztvevoinek!

Provokacio keszul, amelynek nem szabad bedolnunk! A veszely miatt modositottam a flashmob programjat: a provokacio ellen tiltakozasul a flashmob minden resztvevoje hozzon magaval egy baseballutot es 17:00-kor neman tartsuk a magasba nehany percig! Akcionk azt szimbolizalja, ahogy az igazi bekevagy es civilseg felulkerekedik a kutmergezo gyuloletkeltesen.

Akkor holnap 17:00-kor. Szepek legyetek am, en egyik kozeli haztetorol filmezem majd az esemenyeket.

tistedur 2008.04.07. 19:51:17

én meg majd elolvasom a hírszerzőn :P
süti beállítások módosítása