Önverők
2007. július 12. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Önverők

Mint pszichológuscsemete különös érzékenységgel viseltetek a magyar devianciák iránt. Eddig öngyilkosságban voltunk világelsők, most azonban a mazochizmus egy eredeti műfaját kezdtük el csúcsszinten űzni: az önverést. Ugye Szász Károly kezdte. Gyanús volt már akkor is, hogy békés, nyugodt országunkban egy külső személy aljas szándékból megverne egy másikat. Ezért gyorsan megfejtették az esetet: magát verette meg. Később Malina Hedviggel ugyanez történt. Aztán a "minek mentek oda" tüntetők szeptember-októberben is jól szétverették magukat. Később Kármán Irén is követte a példájukat. Most pedig Lengyel Zoltán tette ugyanezt. Mennyi önverő. Lehet, hogy rajtam is egyszer elhatalmasodik a kór és amint meglátok egy rendőrt hülyére pofozom magam?

Tudtok egyáltalán bárkit mondani, aki nem magát verte meg?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr87116723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gloire · http://www.saulwilliams.com 2007.07.12. 15:03:26


Vigyázz, ez nehéz terep. A dezinformációs bábjátékok,
önjelölt magamutogatók és a kegyetlenül megvert, vagy
embertelenül bedarált emberek nem állíthatók egy sorba.

Nagyon fontos kérdés egyébként, jól látod.
Ugyanis nem magánéleti, nem szoció tragédiák, ügyek ezek.
Politikai önverők! Az elmúlt évtizedekben hol voltak hasonló
ügyek Európában?
Mi történik itt?

pb · http://vanidonk.blogspot.com 2007.07.12. 15:16:45

azert lengyel zoltan esete kicsit mas, mert egyelore meg a sajat partja is "varakozo allasponton van".

nénike · http://mandiner.hu 2007.07.12. 15:25:00

Igen, igen. Tudni vélik, hogy a kapitányságon földhöz verte magát, de amikor látta, hogy bekamerázott helységben adja elő a produkciót, felállt.

Ettől függetlenül lehet, hogy kapott a rendőröktől is, ám ez valahogy belefér a róla alkotott, fürdőgatyás képbe.

Tibor · http://pasztortibor.hu 2007.07.12. 15:30:24

Zsanett nem is verte meg magát, max. megerőszakolta hátulról.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.07.12. 15:30:47

Igazatok van, hogy az estek nem ugyanolyanok. De nem akartam kihagyni bárkit is a felsorolásból. A jelenség ugyanis az, hogy mindenkiről kiderül, hogy saját magát verte meg.

Lengyelz-t csak annyiban menteném, hogy a szitu, amibe keveredett, elég megoldhatatlan. Nekem se lenne kedvem fürdőgatyában hajnalban becaplatni a kapitányságra. Bár ez nem kedv kérdés. Miért nem voltak nála papírok? Miért volt fürdőgatyában? De a rendőreinket ismerve, nem hiszem, hogy tapintatosan viselkedtek.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.07.12. 15:33:25

Direkt kihagytam Zsanett esetét. Szeméremből és tisztességből.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.07.12. 15:36:54

Köszi Doomhamer. Ezek szerint van, akit más vert meg. De ilyen is csak a sztárok között.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.07.12. 15:57:33

akkor már belekeverhetnénk a magyar történelem gyilkos vadkanjait is (mint végzetes önkivetítések.. Ismét vö. harcosok klubja :P )
:DD

nénike · http://mandiner.hu 2007.07.12. 16:03:45

Lola

Viszont kihagytad a homoszexuálisok szabadságharcának egyik zászlóvivőjét, az ÚG névtelen tagját.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.07.12. 16:04:23

Úgy emlékeztem, hogy Simon Tibit nem vádolták meg önveréssel. Tévedtem.
A vadkan az más, hiszen egy különálló lény. Nem az áldozat maga.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.07.12. 16:17:34

Llola, nem is concreto értettem... (Te nem is láttad akkor a H.klubját!)

first citizen 2007.07.12. 16:48:46

Ez részben a média megnövekedett szerepe szerint is van. Annak elterjesztésével, hogy megvertek, részvétet kelthetek a publikumban magam, illetve a csoportom iránt. Ez a jelenség a háborúknál is megfigyelhető. A vesztes fél gyakran erkölcsi győztessé válik a média és a közönség szemében.

Persze nem gondolom, hogy a postban említettek emiatt tényleg "önverők" lennének, de a jelenség ettől függetlenül létezik.

first citizen 2007.07.12. 16:50:26

Szerepe szerint = szerepe miatt. Bocs.

bugris 2007.07.12. 16:58:24

És a Révész Máriuszt helybenhagyó rendőrök megvannak már? Vagy ő is megverte magát?
index.hu/gal/?dir=0610/belfold/marius/

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2007.07.12. 17:52:20

Minden igazhitű magyar ember, ha kell, ha nem, a hazáért akár a nyílt médium előtt is képes egy alapos önverésre, ha épp nem egymás húsát rágják a magyarok, akkor azt kell ütni, ami van: mindenki saját magát. Mellékelt ábra: subba.blog.hu/2007/06/18/a_hazaszeretet_roham

ergé 2007.07.12. 18:05:35

Mazochország

aldum 2007.07.12. 21:02:42

Persze,és a romák hevesen is egymást verték meg,hogy bemártsák tisztességes rendőreinket

suski 2007.07.12. 21:42:19

Vértesaljai Lászlót ki ne hagyjuk, ô is nyilván önmagát rugdosta meg. Vagy a zászlója kezdett önálló életet élni és ütni a gazdáját, amire éber rendôreink felfigyelve az agressszív zászlót elvették tôle és jól megtaposták. Szigorúan az állampolgár védelmében. Szász Károlynak is ilyen önjáró, agresszív söprûnyele volt, nem?
Azért erre a fideszes Lengyelre rápillantva, simán kinézem belôle, hogy a földhöz veri magát és azt is, hogy pofozza a rendôrt. A kérdés csak az, hogy lehet ez a fazon a fidesz képviselôje? Úgy néz ki, mint vmi Jehova tanúja - transzban.

Tibor · http://pasztortibor.hu 2007.07.12. 21:51:20

lelkylola, szerintem pedig nagyon is idekívánkozik Zsanett ügye. Ha nem lettem volna egyértelmű, nem Zsanetton gúnyolódtam, hanem a rendőrökön. Ahogy te is, csak talán finomabban, a felsorolásoddal.

miert 2007.07.12. 22:29:18

"Vértesaljai Lászlót ki ne hagyjuk, ô is nyilván önmagát rugdosta meg."
index.hu/politika/belfold/1030jzst/

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.13. 00:57:07

Ja, én jövök, beidéztek az ávóra - majd előtte látleletet vetetek. És ahogy beérek, rögtön lefejelem az arcommal az első ávós öklét. Érdekes, hogy ahogy a sötét vízen elénekeltem az Abszurdisztáni rendőrindulót, valahogy kapásból előkerült két vízirendőr-motoros. Merő véletlenségből. Az is véletlen volt, hogy egyetlen horgásznak nincs mentőmellénye, mégis csak engem csesztettek érte. Vannak ilyen véletlenek. 17-én (ha még tudok) beszámolok róla, mennyire vertem el magam.

dowNLoad 2007.07.13. 13:37:00

hahaha Zsanett meg is k*rta saját magát, de a bajnok Simon Tibor aki annyira megverte saját magát, hogy bele is halt, hahahahaha, minden rendőautóba kamerát, minden intézkedő rendőrnek is kötelező kamerás felvételt, mint a hülye amerikaiaknál, nincs más megoldás. (lenne, csak itt mindenki hülye hozzá)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.07.15. 07:09:26

MG!
Máskor ne vidd magaddal a telefonodat! De lehet, hogy elég, ha kiveszed belőle az akkumulátort... Ellencsapásként lehet, hogy hasznos lenne véletlenül bekapcsolva felejteni a zsebedben egy nagy érzékenységű diktafont.

Jajj Istenem!
Azok a régi szép idők, amikor a csendőröket megsüvegelték a nagygazdák is... Persze, akkor csak bűnözők rettegtek, ha meglátták őket.

Amúgy nem tudjátok, ki volt az a skizofrén, aki egymástól függetlenül kötelezővé tette a közterületen intézkedő rendőröknek a kukásmellényt és az azonosító jelvényt? Ti. hiába van rajta a jelvény, az a számozatlan takonyzöld izé eltakarja.

dowNLoad 2007.07.15. 13:41:15

A szám a sapkára kellene, elöl, hogy lehessen látni! Akin nincs sapka az álrendőr, a szám nem levehető lenne!
Minden rendőrautóba kamera, amit intézkedés előtt kötelező bekapcsolni! A video/hang-felvétel bíróság előtt is bizonyító erejű kellene hogy legyen! (nem látom a szándékot sem, hogy megoldják ezt a gondot)
süti beállítások módosítása