Tegnap Szetey Gábor belemondta a mikrofonba, hogy meleg. Szimpatikusan, normálisan. Az önvallomás hitelességéből csak az von le valamennyit a szememben, hogy már tavalyi leigazolásakor tudni lehetett: ő-lesz-az-ember-aki-előáll-azzal-hogy-meleg. Meg volt tervezve, na. (Szetey eddigi munkájáról amúgy minisztériumi informátoraink nincsenek túl nagy véleménnyel. A teljesítményértékelés és a jutalmazás transzparens összekötése jó dolog lenne, de nem nagyon működik, mint azt a búcsúzó Petrétei tízmilliós ajándéktranszfere is mutatja.)
Az SZDSZ is előállt a maga öt pontjával: a polgári házasság/regisztrált élettársi kapcsolat ellen nincs kifogásom. Illessék meg a melegeket is az örökléshez, a tartáshoz, és az egészségügyhöz kapcsolódó jogok - az örökbefogadást viszont ellenzem. Egyébként érdekesen fogalmaz az SZDSZ: "a Magyarországon élő szexuális kisebbségek jogegyenlősége nem biztosított, hogy a rendszerváltás első évtizedének pozitív változásait követően Magyarországon - az európai és amerikai tendenciáktól eltérően - nem folytatódott a szexuális kisebbségek jogainak kiterjesztése." Kisördög inside azt sugallja: a "szexuális kisebbség" elég általános fogalom, a lábfetisiszták és a homoszexuálisok épp úgy beleférnek, mint a pedo-, geronto- és nekrofilok.
Update: Worluk nagyívű előrejelzése nem jött be. A Fidesz és a KDNP szerint Szetey bejelentése nem politikai-, hanem magánügy.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr26112695
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: polmavo 2007.07.13. 18:03:56
Az UFI bebukta a megtervezett coming outotMert ugye volt egy post: Egy megtervezett coming out. Aminek a lényege az volt, hogy Szeteyt a coming out kedvéért nevezték ki, amit bizonyít az is, hogy amúgy szarul dolgozik.Íme egy kérdés és egy válasz.„M…
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
bugris 2007.07.06. 09:30:35
A tematizálás mindenesetre sikeres. Három nap alatt hat poszt itt is a melegekről meg Horn Gyuláról. Mikötben az ellenzék okosan nem ugrott a témákra, pl. a blog.hu ezekben a napokban másról sem szól. Ügyes.
szejler 2007.07.06. 09:40:22
Hogy a koprofágokat már ne is említsük...
Sztahanov 2007.07.06. 09:41:43
Ez jó, hogy vállalja, rendben van. Az időzítés persze megint gyanús: Lehet, hogy a kormánynak kényelmesebb a melegjogokról vitát generálni, mint teszem azt a dübörgő reformokról vagy az ingatlanadóról?
Aztán: Azt mondja Szetey úr, hogy nem tehet róla, h. meleg, ugyanakkor büszke rá. Ez szerintem önellentmondás. Büszke csak olyan eredményre lehetek, amit a magam erejéből értem el, nem? Lehet, hogy tévedek.
Ja és tartozom egy vallomással: Heteroszexuális vagyok. És nem vagyok rá büszke.
...Egy baj van ezzel a meleg-mizériával, hogy a könnyen befolyásolható tizenéves korosztály számára a homoszexualitást választható alternatívaként kínálgatják, olyasmiként, amire büszkének lehet lenni, és ennek meg is van már a hozadéka, lásd: emo. Ez megint csak elletmond annak a tézisnek, hogy a homoszexualitást nem választja az ember, hanem olyannak születik. Sajna bizony létezik a "divatmelegség" jelensége a fiatalok között.
Aztán: Azt mondja Szetey úr, hogy nem tehet róla, h. meleg, ugyanakkor büszke rá. Ez szerintem önellentmondás. Büszke csak olyan eredményre lehetek, amit a magam erejéből értem el, nem? Lehet, hogy tévedek.
Ja és tartozom egy vallomással: Heteroszexuális vagyok. És nem vagyok rá büszke.
...Egy baj van ezzel a meleg-mizériával, hogy a könnyen befolyásolható tizenéves korosztály számára a homoszexualitást választható alternatívaként kínálgatják, olyasmiként, amire büszkének lehet lenni, és ennek meg is van már a hozadéka, lásd: emo. Ez megint csak elletmond annak a tézisnek, hogy a homoszexualitást nem választja az ember, hanem olyannak születik. Sajna bizony létezik a "divatmelegség" jelensége a fiatalok között.
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.06. 09:41:55
bugris · bugris.blog.hu 2007.07.06. 09:30:35:
"Mikötben az ellenzék okosan nem ugrott a témákra,"
Rutinos jobboldali politikus mélyen hallgat, ha a homoszexuálisokról van szó. Csak rosszul jöhet ki belőle. 40 év amerikai tapasztalata ezt mondja.
"Mikötben az ellenzék okosan nem ugrott a témákra,"
Rutinos jobboldali politikus mélyen hallgat, ha a homoszexuálisokról van szó. Csak rosszul jöhet ki belőle. 40 év amerikai tapasztalata ezt mondja.
bugris 2007.07.06. 09:47:35
Doomhammer · tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/ 2007.07.06. 09:41:55
Csak megemlítem, hogy nagy kedvenced azért megelőlegezte a reakciót. Csak a rend kedvéért kétszer is leírta Orbán nevét a témával foglalkozó postjában. Ez is ügyes.
Csak megemlítem, hogy nagy kedvenced azért megelőlegezte a reakciót. Csak a rend kedvéért kétszer is leírta Orbán nevét a témával foglalkozó postjában. Ez is ügyes.
aristo 2007.07.06. 09:49:17
Rutinos jobboldali politikus mélyen hallgat, ha bármiről van szó. Csak rosszul jöhet ki belőle. 17 év magyarországi tapasztalata ezt mutatja:)
Gabe 2007.07.06. 09:50:28
És persze mindez rímel a reformra, meg a modernek mink vagyunk kérdésre.
Melegnek lenni tehát haladó dolog.
Melegnek lenni tehát haladó dolog.
smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.07.06. 09:58:07
Sztahanov, miért ne lehetne büszke rá. Ebben az esetben a büszkeség nem azt jelenti, hogy milyen frankó gyerek attól, hogy a férfiakat szereti, egész egyszerűen elfogadja és pozitívan áll hozzá a helyzethez. Ez egy pszichológiai gesztus, mikor meg kell élned egy bármiféle alapjáraton hendikepes történetet.
Bugris, erre utaltam az előző posthoz írt kommentemben. Tóta újabb pap és Orbán-Semjén basztatásában megint nem látok sokkal többet a lártpúrlártnál.
Bugris, erre utaltam az előző posthoz írt kommentemben. Tóta újabb pap és Orbán-Semjén basztatásában megint nem látok sokkal többet a lártpúrlártnál.
Dr. Minorka 2007.07.06. 09:58:33
"A teljesítményértékelés és a jutalmazás transzparens összekötése jó dolog lenne,"
Az a baj, hogy miközben a civilizált világban az intézményi hatékonyság a fontos, és az egyéni teljesítmény ennek függvényekét érdekes, ezeknél csak az egyéni teljesítmény mérése az érdekes. Értsd, hogyan lehet objektív alapon kirúgni éppen annyi embert, amennyit az általunk tönkretett költségvetés rendbetétele megkövetel.
Az a baj, hogy miközben a civilizált világban az intézményi hatékonyság a fontos, és az egyéni teljesítmény ennek függvényekét érdekes, ezeknél csak az egyéni teljesítmény mérése az érdekes. Értsd, hogyan lehet objektív alapon kirúgni éppen annyi embert, amennyit az általunk tönkretett költségvetés rendbetétele megkövetel.
Sztahanov 2007.07.06. 10:04:56
Az, hogy elfogadja, az jó. Az, hogy büszke rá, az már túlkompenzálás. Ha elfogadjuk, hogy a homo beállítottság vele született, akkor arra is büszke lehetne, hogy barna a szeme, 42-es a lába, etc.
A büszkeség kifejezés nekem azt sugallja, hogy a példája követendő. És én a kamaszokat féltem, akik közül jónéhányan hajlamosak is így értelmezni a dolgot.
A büszkeség kifejezés nekem azt sugallja, hogy a példája követendő. És én a kamaszokat féltem, akik közül jónéhányan hajlamosak is így értelmezni a dolgot.
Dr. Minorka 2007.07.06. 10:14:58
1. Az a problémám ezzel, hogy mi közöm van hozzá! Legközelebb valaki azt fogja mondani, hogy Gipsz Jakab vagyok, és 28 éve vibrátorral teszem boldoggá az asszonyt. És? Nagyon határozottan nem azt mondom, hogy valaki felőlem lehet meleg, amíg nem beszél róla, hanem azt, hogy valaki szexuális szokásai érdektelenek (szélsőséges eseteket kivéve).
2. Értem a logikát, amit smalladam ír, de ez így akkor se jó. Nem azáltal lesz hétköznapi ügy a melegség, hogy rendkívülivé tesszük egy meglehetősen rossz szinielőadás keretében.
2. Értem a logikát, amit smalladam ír, de ez így akkor se jó. Nem azáltal lesz hétköznapi ügy a melegség, hogy rendkívülivé tesszük egy meglehetősen rossz szinielőadás keretében.
smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.07.06. 10:40:09
Azt azért hozzátenném, hogy a fenti véleményemtől függetlenül nem tartom jónak az ilyen látványos coming outokat, mert ebből eseményt csinálni pont nem azt az érzést erősíti, amit kellene, hogy ez egy természetes dolog.
szejler 2007.07.06. 10:49:17
Nekem már eleve a Másság tisztelete szószerkezettel bajom van. Egyetértek Sztahanoval: ilyesmire akkor sem lehet büszkének lenni, ha normálisnak fogadjuk el(én spec. nem). Értelmetlen. Sőt. Veszélyes.
Azt sugallja, hogy a normától eltérő automatikusan tiszteletreméltó, csak azért, mert eltér a normától (ontológiailag).
Kiemeli, támadhatatlanná teszi a normaszegést, függetlenül attól, hogy az "elkövető" tehet e róla vagy sem, függetlenül a normaszegés jellegétől (a logikát betartva: pl a koprofágnak (végtermékínyencek) igenis joga van a Mekiben tejszínhabos barnát fogyasztania, amit nekem nincs jogom kritizálni, ő egyszerűen más).
Ha képtelen vagyok beilleszkedni a közösségbe, társadalomba, nyugodtan megszeghetem a szabályait, kiléphetek belőle. A hiba nem bennem, mindíg a közösség rossz, merev szabályaiban van.
Az évtizedek, évszázadok alatt, csiszolódott (most is alakuló) bonyolult társadalmi szabályrendszer szerves fejlődése ezzel szétesik, a tájékozódási pontok értelmüket vesztik. Norma helyett sok kis egyenrangú, nem kritizálható, norma él egymás mellett.
A vége megjósolhatatlan, viszonyítási pont hiányában a még elfogadható normák határai elmosódnak, eltolódnak.
Tartok tőle, megérem még, hogy koprofággal üljek egy étteremben, ahogy mosolygós pincér felveszi a rendelést.
Azt sugallja, hogy a normától eltérő automatikusan tiszteletreméltó, csak azért, mert eltér a normától (ontológiailag).
Kiemeli, támadhatatlanná teszi a normaszegést, függetlenül attól, hogy az "elkövető" tehet e róla vagy sem, függetlenül a normaszegés jellegétől (a logikát betartva: pl a koprofágnak (végtermékínyencek) igenis joga van a Mekiben tejszínhabos barnát fogyasztania, amit nekem nincs jogom kritizálni, ő egyszerűen más).
Ha képtelen vagyok beilleszkedni a közösségbe, társadalomba, nyugodtan megszeghetem a szabályait, kiléphetek belőle. A hiba nem bennem, mindíg a közösség rossz, merev szabályaiban van.
Az évtizedek, évszázadok alatt, csiszolódott (most is alakuló) bonyolult társadalmi szabályrendszer szerves fejlődése ezzel szétesik, a tájékozódási pontok értelmüket vesztik. Norma helyett sok kis egyenrangú, nem kritizálható, norma él egymás mellett.
A vége megjósolhatatlan, viszonyítási pont hiányában a még elfogadható normák határai elmosódnak, eltolódnak.
Tartok tőle, megérem még, hogy koprofággal üljek egy étteremben, ahogy mosolygós pincér felveszi a rendelést.
Pallos Levente 2007.07.06. 11:31:12
A "szexuális kisebbségről" nekem is pontosan az a véleményem, mint többeknek fent: ha valaki csak seggbedugni szereti az asszonyt, az is kisebbség?
És miért diszkrimináljuk a 2+1 felállást? Vagy a gruppent?
Hülyék ezek.
És miért diszkrimináljuk a 2+1 felállást? Vagy a gruppent?
Hülyék ezek.
upload 2007.07.06. 11:32:38
Lendvai még itt cenzúrázik? mert 20-adjára is elakadt a hozzászólásom?????
bugris 2007.07.06. 11:36:30
Hogy összehangolt kormányzati kommunikációs akcióról van szó, mi sem bizonyítja jobban, mint Nyakó szintén tagnapra időzített coming out-ja: "Szeretlek, Horn Gyula! De tényleg."
De komolyan, miért nem hallunk olyanokat politikusoktól, hogy: "Szeretem önöket, választók! De tényleg."
De komolyan, miért nem hallunk olyanokat politikusoktól, hogy: "Szeretem önöket, választók! De tényleg."
dowNLoad 2007.07.06. 11:37:23
Hungary 2018, MTI Hír szerint az új kormányszovivő holnap jelenti be, hogy nem igazak a híresztelések miszerint hetérószakszuális, csak le akarják járatni az ellenségei, ő igenis rendes hemószakszuális mint mindenki,és/vagy padofil nehogy a PLDSZ-t,a kisebbik kormányzópártot megsértse (Padofíl Liberális Demokraták Szövetsége sponzored by Viugra). A nakrófíll és a betiltott hetéró pártok tiltakozásukat jelentették be a diszkrimináció miatt.
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2007.07.06. 11:41:36
megunta a titkolozast. persze.
nem tudom, hogy az allamtitkarok rendelkeznek-e betekintesi jogokkal az allamtitkokba. ha igen, akkor bizony megvizsgaljak oket, A, B vagy C tipusban.
az meg pont arrol szol, hogy van-e olyan dolog, amivel a gonosz emberek presszionalhatnak teged, hogy kiadj valami ultra titkos informaciot.
a buzi tema ezek egyik iskolapeldaja, foleg ha titkoljak.
megfenyegetnek, hogy megmondjak mindenkinek, hogy meleg vagy, ha nem adod ki ki lott a rendorpalotara.
szoval, kockazatot kepviselsz, ha nem vallalod nyilvanosan pl. a melegseget. ha pedig nyilvanosan vallalod, akkor nem titkolod, ugye?
Ha meg titkolod (de ok kideritik hogy megis az vagy), akkor nem felelsz meg, vagy mi. elvileg. nem kaphatsz allamtitkokat.
szoval megunta a titkolozast. ertem en.
nem tudom, hogy az allamtitkarok rendelkeznek-e betekintesi jogokkal az allamtitkokba. ha igen, akkor bizony megvizsgaljak oket, A, B vagy C tipusban.
az meg pont arrol szol, hogy van-e olyan dolog, amivel a gonosz emberek presszionalhatnak teged, hogy kiadj valami ultra titkos informaciot.
a buzi tema ezek egyik iskolapeldaja, foleg ha titkoljak.
megfenyegetnek, hogy megmondjak mindenkinek, hogy meleg vagy, ha nem adod ki ki lott a rendorpalotara.
szoval, kockazatot kepviselsz, ha nem vallalod nyilvanosan pl. a melegseget. ha pedig nyilvanosan vallalod, akkor nem titkolod, ugye?
Ha meg titkolod (de ok kideritik hogy megis az vagy), akkor nem felelsz meg, vagy mi. elvileg. nem kaphatsz allamtitkokat.
szoval megunta a titkolozast. ertem en.
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.07.06. 11:44:40
denever: ez érdekes felvetés. Hogyan ment át Szetey a nemzetbiztonsági C-n?
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.06. 11:50:32
bugris · bugris.blog.hu 2007.07.06. 09:47:35:
"Csak megemlítem, hogy nagy kedvenced azért megelőlegezte a reakciót. Csak a rend kedvéért kétszer is leírta Orbán nevét a témával foglalkozó postjában. Ez is ügyes."
Nem ám lelőni a fanklub mai megmondásának a lényegét!
"Csak megemlítem, hogy nagy kedvenced azért megelőlegezte a reakciót. Csak a rend kedvéért kétszer is leírta Orbán nevét a témával foglalkozó postjában. Ez is ügyes."
Nem ám lelőni a fanklub mai megmondásának a lényegét!
plastik 2007.07.06. 11:54:26
pupsam.free.fr/pupsam_selfkisss_diaporama.html
nesztek! :D
(selfkiss - ki hogyan csokolna meg onmagat? )
nesztek! :D
(selfkiss - ki hogyan csokolna meg onmagat? )
Pallos Levente 2007.07.06. 12:06:37
Egyébként honnan is *tudjuk*, hogy meg volt tervezve? A cikkben Turul annyira egyértelműnek írta, hogy biztos voltam benne, a hivatkozások arról szólnak, hogy valaki már 1 éve megírta ezt. De ott erről szó sincs.
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.07.06. 12:13:49
Én egy éve tudtam (ezt a szerkesztőségből többen igazolhatják), pedig nem vagyok túlságosan insider a kormányzat dolgaiban.
Gabe 2007.07.06. 12:31:46
denever, itt a valasz:
index.hu/politika/belfold/0706sztykf/
index.hu/politika/belfold/0706sztykf/
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2007.07.06. 12:44:45
Gabe,
ezt meg nem olvastam. de rendben van, az a necces, ha titkolod es tamadhato vagy. persze ezert volt nekem erdekes az
"elege van a titkolozasbol" duma.
a jelenlegi performansz leginkabb egy 2. osztalyu amerikai csoportterapiara hasonlit, ahol el merjuk mondani hogy a kutyat hagjuk meg, stb. a tobbiek megy megtapsolnak, hogy mekkora bator egy ember is vagy te.
szvsz a melegseg/szexualis szokasok az maganugy. nem akarom tudni, hogy Viktor vagy Ferenc hogyan szokta. (Koka az tutira latexparti.
index.hu/politika/belfold/2006/valasztas/pturul/0328kkjns/ )
ezert nem is tudom sehogy ertekelni, ha x politikus a szelbe kialtja hogy o homokos. ettol en nem szeretem se jobban se kevesbe.
viszont a blikk meg az osszes gennylap hetekig tud cikkezni rola. ingyen kampany. mar a ratyik is mellenkallnak. verliberalisak vagyunk, nem csak mondjuk, csinaljuk.
ezt meg nem olvastam. de rendben van, az a necces, ha titkolod es tamadhato vagy. persze ezert volt nekem erdekes az
"elege van a titkolozasbol" duma.
a jelenlegi performansz leginkabb egy 2. osztalyu amerikai csoportterapiara hasonlit, ahol el merjuk mondani hogy a kutyat hagjuk meg, stb. a tobbiek megy megtapsolnak, hogy mekkora bator egy ember is vagy te.
szvsz a melegseg/szexualis szokasok az maganugy. nem akarom tudni, hogy Viktor vagy Ferenc hogyan szokta. (Koka az tutira latexparti.
index.hu/politika/belfold/2006/valasztas/pturul/0328kkjns/ )
ezert nem is tudom sehogy ertekelni, ha x politikus a szelbe kialtja hogy o homokos. ettol en nem szeretem se jobban se kevesbe.
viszont a blikk meg az osszes gennylap hetekig tud cikkezni rola. ingyen kampany. mar a ratyik is mellenkallnak. verliberalisak vagyunk, nem csak mondjuk, csinaljuk.
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2007.07.06. 12:45:38
ja, az indexes cikkből:
"Gyurcsány Ferenc elfogadta a döntését, mert a kormányfő szerint a politikusnak azt kell tennie, amiben hisz."
no comment.
"Gyurcsány Ferenc elfogadta a döntését, mert a kormányfő szerint a politikusnak azt kell tennie, amiben hisz."
no comment.
Trombocita 2007.07.06. 13:06:07
Érdekes...
Még az éjjel Horn (kisbástya) Elvtárs MAI 75. szülinapjáró 10 címoldali poston írogathattam matyóhímzés stílben, reggeltől már csak a b..pardon, MELLEGH áti-ról OLVASHATOK, mert nem blog-bejegyzések, hanem HÍR-cikkek vannak a főoldalon...
Ezt tematizásásnak híjják.
A "nagyonfüggetlen" Nobiliskristóf-médiaorgánum nagyszerű Részvénytársaság téri vezérléssel...
Gratula.
Még az éjjel Horn (kisbástya) Elvtárs MAI 75. szülinapjáró 10 címoldali poston írogathattam matyóhímzés stílben, reggeltől már csak a b..pardon, MELLEGH áti-ról OLVASHATOK, mert nem blog-bejegyzések, hanem HÍR-cikkek vannak a főoldalon...
Ezt tematizásásnak híjják.
A "nagyonfüggetlen" Nobiliskristóf-médiaorgánum nagyszerű Részvénytársaság téri vezérléssel...
Gratula.
bugris 2007.07.06. 13:07:16
Pallos Levente 2007.07.06. 12:06:37
Egyébként honnan is *tudjuk*, hogy meg volt tervezve?
Nyilván teljesen spontán módon jelent meg a bejelentéskor a fél kormány meg Klára sszony.
Egyébként honnan is *tudjuk*, hogy meg volt tervezve?
Nyilván teljesen spontán módon jelent meg a bejelentéskor a fél kormány meg Klára sszony.
Pallos Levente 2007.07.06. 13:25:46
Bugris!
Erre értettem: "már tavalyi leigazolásakor tudni lehetett: ő-lesz-az-ember-aki-előáll-azzal-hogy-meleg. "
Arról nem tudok, hogy akkoriban már felsorakozott volna a fél kormány erre a rendezvényre.
Erre értettem: "már tavalyi leigazolásakor tudni lehetett: ő-lesz-az-ember-aki-előáll-azzal-hogy-meleg. "
Arról nem tudok, hogy akkoriban már felsorakozott volna a fél kormány erre a rendezvényre.
mildi 2007.07.06. 13:29:33
a szexualitás csak akkor egészséges, ha mindkét (há, négy tetszés szerint :D) fél beleegyezésével történik, azért ez a "fil"-ek esetében nem egészen így van-ugye Turul? értem én, így harapósabb a post...
attól a rögeszmétől meg, hogy a fiatalok "eltanulják", a XXI. sz-ban élő, magát értelmesenek tekintő embernek illene már elszakadnia-nem választható alternatíva, az ember homo és kész
én spec az ostobaságtól, szűklátókörűségtől jobban féltem az ifjúságot
p.s. az emosok nem feltétlen buzik (még ha úgy is néznek ki), ezt a sminkdolgot majd kinövik, a divatból olyan depinek lenni, hogy öngyi leszek viszont komoly veszély, a TH egyik klipjében az énekes szép fejest ugrik kb 10. emeletről-na, ezt nem kéne követni
attól a rögeszmétől meg, hogy a fiatalok "eltanulják", a XXI. sz-ban élő, magát értelmesenek tekintő embernek illene már elszakadnia-nem választható alternatíva, az ember homo és kész
én spec az ostobaságtól, szűklátókörűségtől jobban féltem az ifjúságot
p.s. az emosok nem feltétlen buzik (még ha úgy is néznek ki), ezt a sminkdolgot majd kinövik, a divatból olyan depinek lenni, hogy öngyi leszek viszont komoly veszély, a TH egyik klipjében az énekes szép fejest ugrik kb 10. emeletről-na, ezt nem kéne követni
Sztahanov 2007.07.06. 13:55:28
mildi, ez nem rögeszme, komoly kutatások támasztják alá, hogy a szocializáció komoly szerepet játszhat a homszexuálitás kifejlődésében, tudniillik több-kevesebb hajlam elég sok emberben van rá. Példaként említhetném egy híres magyar karnagy esetét, aki bevallotan homoszexuális volt és azt is hozzátette, hogy őt kamaszkorábanm éretlen fejjel belevitték a dologba és egyáltalán nem örül neki.
Nem mondtam, hogy az emosok mind homoszexuálisok, de ha jobban utánanézel a dolognak, látni fogod, hogy sokan próbálgatják közülük. Persze emelett az is baromi rossz, hogy ezek a kölykök folyton öngyilkosok akarnak lenni, az egész emo-dolog úgy ahogy van borzalmas látlelet korunkról, de hát ez messzire vezetne.
Összegezve: Elfogadom a homoszexualitás létezését és a homoszexuális embereket, csak azt nem tartom kívánatosnak, hogy egyfajta divat hatására többen legyenek annál, mint anányan egyébként lennének.
Egyetértek azokkal, akik azt mondják, semmi közünk egymás szexuális szokásaihoz, tehát ez a "coming out" csupán egy színjáték.
Ja, és ha lehet tartózkodjunk egymás értelmi képességének minősítésétől, szerintem ez az értelmes vita alpfeltétele.
Nem mondtam, hogy az emosok mind homoszexuálisok, de ha jobban utánanézel a dolognak, látni fogod, hogy sokan próbálgatják közülük. Persze emelett az is baromi rossz, hogy ezek a kölykök folyton öngyilkosok akarnak lenni, az egész emo-dolog úgy ahogy van borzalmas látlelet korunkról, de hát ez messzire vezetne.
Összegezve: Elfogadom a homoszexualitás létezését és a homoszexuális embereket, csak azt nem tartom kívánatosnak, hogy egyfajta divat hatására többen legyenek annál, mint anányan egyébként lennének.
Egyetértek azokkal, akik azt mondják, semmi közünk egymás szexuális szokásaihoz, tehát ez a "coming out" csupán egy színjáték.
Ja, és ha lehet tartózkodjunk egymás értelmi képességének minősítésétől, szerintem ez az értelmes vita alpfeltétele.
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.07.06. 13:57:34
mildi: a megjegyzésem a "szexuális kisebbségek" kifejezés sajátosságára vonatkozott. Szó nem volt sehol arról, mi az egészséges és mi nem.
Gabe 2007.07.06. 13:57:47
A másutt már szóba hozott görög-római homoszexualitás éppen tanult szociális viselkedésforma volt (trend).
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.06. 13:58:39
Turul, (bocs, az eredeti írásmódodat négyszer elrontottam, többször nem próbálkozom vele...) látom megirigyelted nénike 250 kommentjét, hogy rácéloztál a témára. De szerintem fordítva van az igazság: a homoszexuális házasság engedélyezése sértő és irritáló nagyon sok (túl sok) heteroszexuálisra, emellett szükségtelen is, mert jogi szempontból a házasság megengedése nélkül is megfelelően rendezhető a helyzetük. Az örökbefogadást illetően - nagyon erős szűréssel - bármilyen meglepő, nem teljesen osztom a nézetedet: biztosan van olyan homoszexuális pár, aki alkalmasabb gyermeknevelésre, mint néhány lumpen hetero. De ezen már túl is lépett a gyakorlat, kár, hogy pont a ritka rossz példát jelentő Terry Black esetében...
A probléma ott van, hogy ez a dolog nem fehér-fekete. Nem úgy van, hogy valaki 100% homo vagy 100% hetero. Vannak ilyenek is, de a homoszexuálisok jelentős része biszex. Különösen lányoknál, akik sokszor a rossz, kielégületlen hetero kapcsolatot cserélik le leszbikusra - de nem azért, mert csakis ilyen irányultságúak, hanem mert rossz férfipartnerük volt, aki nem volt képes kielégíteni őket, vagy nem is figyelt erre. Férfi homoszexualitásnál is elég sok biszex van: ő különösen akkor képesek normál házasságban sikeresen (mármint szexuálisan is) élni, ha a feleségük testalkata (és ezúttal nem a lelke) a kedvükre való.
Többek között ezért van az a nagyon sok kései, 30-40 évesen jelentkező homoszexuális, aki korábban házasságban élt. Elvett egy body-builder-szerűen izmos, kissé férfias nőt, 10-15 évig jól elvoltak, de 2-3 gyerek után a nő teste már nem olyan, így az érdeklődés elvész, és a férfiirányú késztetés visszatér. Egyszóval nem annyira egyszerű kérdés ez, ahogy látjátok: és a homoszexualitás "népszerűsítése" azért káros, mert a biszexuálisokat erre terelgeti, holott őket inkább ahhoz kéne hozzásegíteni, hogy normális és teljes életet élhessenek hetero felük erősítésével. Mert büszkeség ide vagy oda (szerintem ez a büszkeség a legnagyobb szamárság és ostobaság, ráadásul provokatív a többség felé): a homoszexuálisok 90%-a - ha nem több - attól a bizonyos aranyhaltól először azt kérné, hadd lehessen hetero...
A probléma ott van, hogy ez a dolog nem fehér-fekete. Nem úgy van, hogy valaki 100% homo vagy 100% hetero. Vannak ilyenek is, de a homoszexuálisok jelentős része biszex. Különösen lányoknál, akik sokszor a rossz, kielégületlen hetero kapcsolatot cserélik le leszbikusra - de nem azért, mert csakis ilyen irányultságúak, hanem mert rossz férfipartnerük volt, aki nem volt képes kielégíteni őket, vagy nem is figyelt erre. Férfi homoszexualitásnál is elég sok biszex van: ő különösen akkor képesek normál házasságban sikeresen (mármint szexuálisan is) élni, ha a feleségük testalkata (és ezúttal nem a lelke) a kedvükre való.
Többek között ezért van az a nagyon sok kései, 30-40 évesen jelentkező homoszexuális, aki korábban házasságban élt. Elvett egy body-builder-szerűen izmos, kissé férfias nőt, 10-15 évig jól elvoltak, de 2-3 gyerek után a nő teste már nem olyan, így az érdeklődés elvész, és a férfiirányú késztetés visszatér. Egyszóval nem annyira egyszerű kérdés ez, ahogy látjátok: és a homoszexualitás "népszerűsítése" azért káros, mert a biszexuálisokat erre terelgeti, holott őket inkább ahhoz kéne hozzásegíteni, hogy normális és teljes életet élhessenek hetero felük erősítésével. Mert büszkeség ide vagy oda (szerintem ez a büszkeség a legnagyobb szamárság és ostobaság, ráadásul provokatív a többség felé): a homoszexuálisok 90%-a - ha nem több - attól a bizonyos aranyhaltól először azt kérné, hadd lehessen hetero...
bugris 2007.07.06. 14:00:38
A genetika/szocializáció kérdésében a Sándor-Józsefes topicba linkeltem be ezzel kapcsolatos cikkeket. A kutatási eredmények azok szerint nagyon nem egyértelműek. Én semmivel sem lett okosabb a kérdésben, de esetleg olvassátok el.
Sztahanov 2007.07.06. 14:07:14
Gabe, Molnargoreny, teljességgel egyet értek.
Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2007.07.06. 14:11:13
Turul, jóindulatúan úgy fogalmazok, figyelmetlenül olvastál. azt se olvastad el, amit linkeltél.
én ugye nem a szetey vallomásáról, hanem az issue napirendre tűzéséről írtam, hogy nyüszítés lesz az ájtatos szekcióból.
KDNP: "A kereszténydemokraták szerint az SZDSZ az alkotmányos rend ellen lázít azzal, hogy szorgalmazza: az azonos nemű párokat is ugyanazok a jogok illessék meg, mint amelyeket jelenleg a házastársak élveznek."
elnöködet előrejelezni pedig nem kunszt, pontos, mint egy vekker; ezt speciel már szájára vette korábban:
"az egyneműek házasságkötéséről folyó vitákat említette, kijelentve: idegen a magyar többségi társadalom családról alkotott felfogásától a homoszexuális párok házassága. A nagy tapsot kapó kijelentéshez hozzáfűzte: erről dúl most több uniós országban a vita és "jónéhány országban nem mi állunk nyerésre."
index.hu/politika/belfold/demovi0218/
én ugye nem a szetey vallomásáról, hanem az issue napirendre tűzéséről írtam, hogy nyüszítés lesz az ájtatos szekcióból.
KDNP: "A kereszténydemokraták szerint az SZDSZ az alkotmányos rend ellen lázít azzal, hogy szorgalmazza: az azonos nemű párokat is ugyanazok a jogok illessék meg, mint amelyeket jelenleg a házastársak élveznek."
elnöködet előrejelezni pedig nem kunszt, pontos, mint egy vekker; ezt speciel már szájára vette korábban:
"az egyneműek házasságkötéséről folyó vitákat említette, kijelentve: idegen a magyar többségi társadalom családról alkotott felfogásától a homoszexuális párok házassága. A nagy tapsot kapó kijelentéshez hozzáfűzte: erről dúl most több uniós országban a vita és "jónéhány országban nem mi állunk nyerésre."
index.hu/politika/belfold/demovi0218/
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.06. 14:18:10
"Látszólag veszélyes téma. Borítékolható, hogy a földbuta Semjén Zsolt vernyákolni fog, Orbán Viktor meg tercel alá. No de őket le kell szarni nyugodtan."
Idézet Tóta W. Árpád tökéletesen túlértékelt, gyakorta fölöslegesen szemtelen és szinte mindig színvonaltalan blogjából. Nos, erre gondolt Turul, amikor linkelte. Lehet magyarázkodni, letagadni a csillagot az égről, hogy én azt nem akkor, nem úgy és nem azért - de a tótawé attól még se etikusabb, se igazmondóbb, se értékesebb nem lesz.
Kristóf Attilával szólva: hogy miért olvassák annyian a blogját, holott ahhoz Daedalon kell, azt én nem tudom...
Idézet Tóta W. Árpád tökéletesen túlértékelt, gyakorta fölöslegesen szemtelen és szinte mindig színvonaltalan blogjából. Nos, erre gondolt Turul, amikor linkelte. Lehet magyarázkodni, letagadni a csillagot az égről, hogy én azt nem akkor, nem úgy és nem azért - de a tótawé attól még se etikusabb, se igazmondóbb, se értékesebb nem lesz.
Kristóf Attilával szólva: hogy miért olvassák annyian a blogját, holott ahhoz Daedalon kell, azt én nem tudom...
bugris 2007.07.06. 14:23:28
Frissebb nem volt?
bugris 2007.07.06. 14:27:26
Álláspontja szerint "nem helyes, ha politikai pártok önös pártpolitikai célból szórakoznak, eszközként használják bármelyik kisebbségi csoportot, beleértve például ezt az életmód kisebbség csoportot, a homoszexuálisokat".
Ami azt illeti, ezzel nehéz vitatkozni.
Ami azt illeti, ezzel nehéz vitatkozni.
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.06. 14:30:04
Jaj, tótawé, ez 2005-ös dátumú Index-bejegyzés, a tiéd meg 2007. júliusi - hát gratulálok a nagyképűségedhez, de légyszíves ennyire azért ne nézz hülyének, nem vagyok gyakorlott internetező, de a dátumokat még megtalálom. Egyszóval azt akarod mondani, hogy te 2007-ben megjósoltad, hogy Orbán 200-ben mit fog mondani? Bravó, kis Kasszandrám!
Gabe 2007.07.06. 14:30:13
És mi az álláspontja a zsidó hitközségnek? Ott eléggé nyilvánvalóan rendelkezik a törvény.(Ha már Wallásalapító kolega mindég csak a pápistákat tudja elővenni - ja mer azok a suttyók)
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.06. 14:31:07
kimaradt: orbán 2005-ben mit fog mondani. Magyarul retrográd jós vagy. Úgy nem nehéz...
Sztahanov 2007.07.06. 14:40:23
Ha már szóba jött az Egyház, szerintem elég türelmesen gondolkodik a homoszexualitásról. Legalábbis ahhoz képest, amit az ilyen Tóta W-félék gondolni szoktak róla.
www.katolikus.hu/kek/kek02331.html#K2357
www.katolikus.hu/kek/kek02331.html#K2357
bugris 2007.07.06. 14:44:10
"azzal kellene foglalkozni, hogy az államtitkár milyen munkát végez, mint személyügyi államtitkár. A politikus szerint ugyanis e feladatra egy főosztályvezető is "sok lenne"."
A KDNP-s nyilatkozatban kevés dolog van amivel egyet lehet érteni, hát ez sem olyan. Szerintem egyáltalán nem hátrány, hogy államtitkár. A személyügyis azért olyan bizalmi poszt, akit jó eséllyel cserélnek egy kormányváltáskor. Államtitkárként ez nem gáz, de ha a főosztályvezetőt teszik ki, rögtön jöhet, hogy tisztogatnak. Ez esetben megspékelve egy kis negatív diszkriminációval.
Ilyenekért nem volt érdemes nyilatkozni. Navracsicsé viszont korrekt volt.
A KDNP-s nyilatkozatban kevés dolog van amivel egyet lehet érteni, hát ez sem olyan. Szerintem egyáltalán nem hátrány, hogy államtitkár. A személyügyis azért olyan bizalmi poszt, akit jó eséllyel cserélnek egy kormányváltáskor. Államtitkárként ez nem gáz, de ha a főosztályvezetőt teszik ki, rögtön jöhet, hogy tisztogatnak. Ez esetben megspékelve egy kis negatív diszkriminációval.
Ilyenekért nem volt érdemes nyilatkozni. Navracsicsé viszont korrekt volt.
Sztahanov 2007.07.06. 14:48:51
No és ebben sincs igaza Semjénnek: "Azt mondta: a politikának semmi köze a szexualitáshoz" Már hogyne volna, mikor a kormány mást sem csinál, csak sz*patja a népet? :(
dolphin 2007.07.06. 14:50:44
Turul, az updateben belinklet KDNP-s cikk kezdosorat tenyleg nehez ugy ertelmezni, hogy Semjenek szerint az ugynek nincs politikai vonzata.
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.07.06. 14:57:55
Ha úgy értelmezzük, hogy Worluk semjénes-orbános bekezdése a Szetey-bejelentésre vonatkozik, akkor a KDNP nem úgy reagált, ahogy elvárta tőlük(ők az SZDSZ javaslatáról alkottak véleményt). Ha az a bekezdés úgy általában a meleg-témáráról szól, akkor a KDNP-reagálás félig beváltott a hozzá fűzött reményeket.
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.06. 15:03:32
Arra gondolok, hogy ez a téma ideálisan alkalmas lehetett arra, hogy bekerüljön a koalíciós szerződés módosításába mint kárpótlás a magánbiztosítós modellért. Meglehet, a kérdés el van döntve és a kampány tulajdonképpen az MSZP-tagság megdolgozásáról szól.
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.06. 15:04:20
Turul, érdemes megőrizned tótawé kommentjét itt, amikor a 2007-es jóslatát 2005-ös szöveggel "bizonyította", aztán meg olyan gyorsan eltűnt, mint Petőfi a ködben...
A posztod teljesen korrekt volt, és lám, mégis, néhány harcimarcinak ez sem elég, holott alapvetően (számomra túlságosan is) liberális. SZDSZ és holdudvara-irányban a "nyújsd a kisujjad"-mondás anyiban módosítandó, hogy a karodon kívül a szívedet és a vesédet átültetésre, a lakásodat meg eladásra követelik kisujjnyújtásod jogán...
A posztod teljesen korrekt volt, és lám, mégis, néhány harcimarcinak ez sem elég, holott alapvetően (számomra túlságosan is) liberális. SZDSZ és holdudvara-irányban a "nyújsd a kisujjad"-mondás anyiban módosítandó, hogy a karodon kívül a szívedet és a vesédet átültetésre, a lakásodat meg eladásra követelik kisujjnyújtásod jogán...
mildi 2007.07.06. 15:04:42
Turul, te mondád: kisördög inside, pontosan tudod, hogy mire gondoltam, pont azt gondoltam, amit érzékeltetni akartál-v nem akartál érzékelteni semmit, és feleslegesen olvasok a sorok közé :D
sztahanov, nekem nem rémlik, hogy lehülyéztelek volna; ki mondta, hogy rád gondoltam?
ezt a szocializáció dolgot én óvatosabban kezelném, sztem a szocializáció inkább abban játszik szerepet, hogy a homo jól elnyomja magában valódi énjét, hogy meg tudjon felelni a többségi társadalomnak-így megfordítva a dolog kissé másképp fest
sztahanov, nekem nem rémlik, hogy lehülyéztelek volna; ki mondta, hogy rád gondoltam?
ezt a szocializáció dolgot én óvatosabban kezelném, sztem a szocializáció inkább abban játszik szerepet, hogy a homo jól elnyomja magában valódi énjét, hogy meg tudjon felelni a többségi társadalomnak-így megfordítva a dolog kissé másképp fest
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.07.06. 15:16:16
emlékeztek a pingvines dokufilm reakcióra?
persányi már lehet,hogy vizsgálja a hazai meleg pingvin populációt... :D
hogy e területen is versenyképesek legyünk az atlantikumban.
és egy exrapoén:
index.hu/politika/bulvar/penguin9964/
persányi már lehet,hogy vizsgálja a hazai meleg pingvin populációt... :D
hogy e területen is versenyképesek legyünk az atlantikumban.
és egy exrapoén:
index.hu/politika/bulvar/penguin9964/
Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2007.07.06. 15:21:50
turul, nem tudod úgy értelmezni. olvasd el.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.07.06. 15:28:55
még mindig jobb, mint a sok "funkcionárius analfabéta"... :D
jav. a fentihez: 'extrapoén'
jav. a fentihez: 'extrapoén'
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.06. 15:52:00
TuRuL_2k2 · ufi.blog.hu 2007.07.06. 14:57:55:
"Ha úgy értelmezzük, hogy Worluk semjénes-orbános bekezdése a Szetey-bejelentésre vonatkozik, "
Arra vonatkozik, hogy Orbán és Semjén reakciójára figyelni se kell, mert azok csak szélsőségesek lehetnek. Persze a publicista úr megint csúsztatott (vagy egyszerűen trehány volt), amikor a "melegek ügyének rendezéséről" beszélt, amibe persze minden belefér. Soha nem hallottam olyanról, hogy akár a KDNP tiltakozott volna az élettársi kapcsolat homoszexuálisokra való kiterjesztése ellen.
"Ha úgy értelmezzük, hogy Worluk semjénes-orbános bekezdése a Szetey-bejelentésre vonatkozik, "
Arra vonatkozik, hogy Orbán és Semjén reakciójára figyelni se kell, mert azok csak szélsőségesek lehetnek. Persze a publicista úr megint csúsztatott (vagy egyszerűen trehány volt), amikor a "melegek ügyének rendezéséről" beszélt, amibe persze minden belefér. Soha nem hallottam olyanról, hogy akár a KDNP tiltakozott volna az élettársi kapcsolat homoszexuálisokra való kiterjesztése ellen.
plastik 2007.07.06. 15:58:48
többet foglalkoztok a melegekkel mint ők magukkal, rendkívül izgalmas lehet ez a számotokra ismeretlen szubkultúra. :P
Ádáz Civil 2007.07.06. 16:01:42
Először is kikérem magamnak, hogy kisajátítják az anyanyelvemből a meleg szavat - hát mi vagyok én hideg?
Formázzanak egymással kört !
Ez csakugyan egy kis figyelem elterelő akciónak érződik, pont ez a legnagyobb problémánk...
Természetesen teszek arra, hogy ki mit művel a hálószobájában.
Azt ellenben túl jó ötletnek nemtartom, hogy egy állástfoglaló, tehát pártos, elkötelezett személy legyen a közigazgatás legfőbb személyzetise...
Tartsa meg magának a vonzalmait, nem azért fizettem, tartottam eddig... -Döncitek-
Formázzanak egymással kört !
Ez csakugyan egy kis figyelem elterelő akciónak érződik, pont ez a legnagyobb problémánk...
Természetesen teszek arra, hogy ki mit művel a hálószobájában.
Azt ellenben túl jó ötletnek nemtartom, hogy egy állástfoglaló, tehát pártos, elkötelezett személy legyen a közigazgatás legfőbb személyzetise...
Tartsa meg magának a vonzalmait, nem azért fizettem, tartottam eddig... -Döncitek-
mildi 2007.07.06. 16:21:23
Dönci szemantikai szeget ütött a fejembe: miért pont meleg a homo?
(Szetey akkor homo publicus? bocs! :D)
(Szetey akkor homo publicus? bocs! :D)
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.06. 17:23:53
Semjén Zsoci már régen előadta a maga kis homofóbiáját, a linkelt cikkben nem ő nyilatkozik, estébé.
Gabe 2007.07.06. 18:33:35
És fletó persze rögtön okoskodni tudott a szabad identitásválasztásról. Na most, ha genetikus, akkor hogyan szabad a választás?
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.06. 18:59:43
Ádáz Civil: igazad van, már többször sérelmeztem a "meleg" illetve a "roma" szavak kényszerhasználatával járó nyelvi diktatúrát.
Doomhammer: igazad van. Tótawé súlyosan csúsztat, és trükközik a szavak formális fűzésével. Ellenben a hatása mindennek az olvasóra nem más, mint egy újabb orbánozás, mert olyan alapos nyelvi leleménnyel senki se olvas, ahogy W elemzi saját szövegét. Turul nem funkcionális analfabéta, hanem úgy olvasott, ahogy egy normális olvasó. Az idézett mondat pedig nem menthető sehogy. Ocsmány, prekoncepciózus és orbanofób. mert nem csak homofóbia létezik (nem mintha szeretném Orbánt vagy akár a híve lennék...).
Doomhammer: igazad van. Tótawé súlyosan csúsztat, és trükközik a szavak formális fűzésével. Ellenben a hatása mindennek az olvasóra nem más, mint egy újabb orbánozás, mert olyan alapos nyelvi leleménnyel senki se olvas, ahogy W elemzi saját szövegét. Turul nem funkcionális analfabéta, hanem úgy olvasott, ahogy egy normális olvasó. Az idézett mondat pedig nem menthető sehogy. Ocsmány, prekoncepciózus és orbanofób. mert nem csak homofóbia létezik (nem mintha szeretném Orbánt vagy akár a híve lennék...).
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.06. 19:25:01
„Szetey eddigi munkájáról amúgy minisztériumi informátoraink nincsenek túl nagy véleménnyel”
Hm. Ha nem azért szar a munkája, mert buzi, akkor ez miért érdekes? Jó, persze, tudom, ti csak úgy tök véletlenül raktátok oda, hogy há, nem elég, hogy szervezett akció keretjibe kérkedik a buziságával, de még szarul is dolgozik.
Aztán persze lehet csodálkozni, hogy a cúna mások (a buzivédők) szerint homofóbok vagytok.
Hm. Ha nem azért szar a munkája, mert buzi, akkor ez miért érdekes? Jó, persze, tudom, ti csak úgy tök véletlenül raktátok oda, hogy há, nem elég, hogy szervezett akció keretjibe kérkedik a buziságával, de még szarul is dolgozik.
Aztán persze lehet csodálkozni, hogy a cúna mások (a buzivédők) szerint homofóbok vagytok.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.06. 19:26:06
„Ellenben a hatása mindennek az olvasóra nem más, mint egy újabb orbánozás, mert olyan alapos nyelvi leleménnyel senki se olvas, ahogy W elemzi saját szövegét.”
ja, érdemes is megnézni Tóta blogjának a kommentjeit, azt az ordas Orbánozást, ami ott folyik ...
ja, érdemes is megnézni Tóta blogjának a kommentjeit, azt az ordas Orbánozást, ami ott folyik ...
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.06. 19:32:48
Még annyit, hogy az update ügyében nem tudom, kit érsek meg kevélbé: Tótá, aki kvázi letagadja, mit írt, vagy titeket, akik egy másik politikus (értsd: nem Semjén) nyilatkozatát lengetitek be, hogy háhá, Tóta mekkorát bukott Seméjén dolgában.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.06. 19:36:25
az elírásokért elnézést
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.06. 19:40:48
Ja, meg az érdekelne, még, hogy az eddig a Philip Morrisnál dolgozó Szeteynek mi köze van Petréteynek egy tök másik tárcánál elkövetett pénzosztogatósdijához, a munkájához meg pláne, ha már azzal helyeztétek egy kontextusba.
Munkásőr Dalárda 2007.07.06. 21:01:53
Coming out!
Konzervatív beállítottságú heteroszexuális fehér férfi vagyok.
Sem vallási, sem etnikai, sem szexuális kisebbségnek nem vagyok tagja.
Ennélfogva, kihalásra ítélt egyed vagyok.
Konzervatív beállítottságú heteroszexuális fehér férfi vagyok.
Sem vallási, sem etnikai, sem szexuális kisebbségnek nem vagyok tagja.
Ennélfogva, kihalásra ítélt egyed vagyok.
hcrules 2007.07.06. 21:46:22
Nyertem, mert én ráadásul még nagycsaládban felnőtt és gyakorló katolikus is vagyok. :)
Ha még azt is hozzávesszük, hogy focimeccsre is szoktam járni (azaz az ország egyik leggyűlöltebb, leginkább egyoldalúan beállított kisebbségéhez tartozom) akkor pedig tleg...
Ha még azt is hozzávesszük, hogy focimeccsre is szoktam járni (azaz az ország egyik leggyűlöltebb, leginkább egyoldalúan beállított kisebbségéhez tartozom) akkor pedig tleg...
Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2007.07.06. 22:03:19
Turul, azt azért még mindig nem bizonyítottad, hogy "már tavalyi leigazolásakor tudni lehetett: ő-lesz-az-ember-aki-előáll-azzal-hogy-meleg" Ez azért súlyosabb állítás annál, hogy csak úgy a levegőben lógni hagyd.
A C típusú átvilágításkor nyilván beírta Szetey, hogy ki a partnere, de attól még átmegy a C-n, nincs benne (hála az égnek), hogy a melegek automatikusan elhasalnak a C-n.
Az időzítésen meg mit lepődgettek meg, az LMBT Fesztivált nem az aktuálpolitikai eseményekhez igazították.
A C típusú átvilágításkor nyilván beírta Szetey, hogy ki a partnere, de attól még átmegy a C-n, nincs benne (hála az égnek), hogy a melegek automatikusan elhasalnak a C-n.
Az időzítésen meg mit lepődgettek meg, az LMBT Fesztivált nem az aktuálpolitikai eseményekhez igazították.
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.07.06. 22:14:31
Tudni lehetett = én egy éve tudtam (ráadásul többeknek beszéltem is róla, így tanúim is vannak). Ebből valószínűsíthető, hogy elég sokan tudták. Vagy gondolod, hogy insiderebb vagyok a kormányzat háza táján, mint pl. te? :)
dolphin 2007.07.06. 22:33:59
Szamarful,
a pingvines dolgot ne eroltesd. Ezt kivetelesen nem politikai kibickent mondom, hanem biologuskent (ill. ha nagyon akarod, belemehetunk a termesztes-e a homoszecxulitas az allatvilagban kerdeskorbe, asszem meg varnak ott teged meglepetesek...). Szvsz pl. a Heti Valasz szerkesztesenek egyik melypontja volt, amikor mestersegesen igyekeztek importalni a film koruli amerikai politikai hercehurcat a magyarorszagi politikai eroterbe.
A pingvinek un. "monogamiajanak" koze sincs konzervativ csaladmodellhez, mert ugye annak nem resze az, pl. hogy evente uj part valasszunk. Ugyanugy a pingvineknek nincs koze a gay-pridehoz sem, es egyaltalan le lehet kopni az allati viselkedesmintak antropomorfizalasarol mert ertelmetlen.
a pingvines dolgot ne eroltesd. Ezt kivetelesen nem politikai kibickent mondom, hanem biologuskent (ill. ha nagyon akarod, belemehetunk a termesztes-e a homoszecxulitas az allatvilagban kerdeskorbe, asszem meg varnak ott teged meglepetesek...). Szvsz pl. a Heti Valasz szerkesztesenek egyik melypontja volt, amikor mestersegesen igyekeztek importalni a film koruli amerikai politikai hercehurcat a magyarorszagi politikai eroterbe.
A pingvinek un. "monogamiajanak" koze sincs konzervativ csaladmodellhez, mert ugye annak nem resze az, pl. hogy evente uj part valasszunk. Ugyanugy a pingvineknek nincs koze a gay-pridehoz sem, es egyaltalan le lehet kopni az allati viselkedesmintak antropomorfizalasarol mert ertelmetlen.
szfül 2007.07.06. 22:50:24
? - igen, biztos érnének még meglepetések... de én nem importálom, csak röhögök a jelenségen... (erőltetni csak posztban szoktam :D -kommentben nem)
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.06. 23:11:28
hm, elborzaszt, milyen ostoba vagyok, a válaszok tömkelege elárasztott.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.06. 23:14:22
„Vagy gondolod, hogy insiderebb vagyok a kormányzat háza táján, mint pl. te? :)”
Fogadjunk, hogy nem bírod kiadni a forrásaidat, pláne azokat, akik miatt a munkájáról szóhoz tök véletlenül belinkeltétek a környezetvédelmi lófaszok osztogatását, amihez nem bírtátok bizonyítani, hogy köze van.
Fogadjunk, hogy nem bírod kiadni a forrásaidat, pláne azokat, akik miatt a munkájáról szóhoz tök véletlenül belinkeltétek a környezetvédelmi lófaszok osztogatását, amihez nem bírtátok bizonyítani, hogy köze van.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.06. 23:20:23
„nincs benne (hála az égnek), hogy a melegek automatikusan elhasalnak a C-n”
Mi az, hogy hála az égnek? Mi az, hogy egy buzi nem automatikusan nemzetbiztonsági kockázat?
Há beszarok!
Mi az, hogy hála az égnek? Mi az, hogy egy buzi nem automatikusan nemzetbiztonsági kockázat?
Há beszarok!
Hannibal Lektű-attitűd · http://hannibal.blog.hu 2007.07.06. 23:49:34
én - látens libsi létemre - eléggé elfogadó vagyok veletek (mármint az ufival)
de ez egy rosszindulatú és a l j a s poszt volt...
de ez egy rosszindulatú és a l j a s poszt volt...
Dr. Minorka 2007.07.06. 23:52:47
"Tegnap Szetey Gábor belemondta a mikrofonba, hogy meleg. Szimpatikusan, normálisan."
és "Az SZDSZ is előállt a maga öt pontjával: a polgári házasság/regisztrált élettársi kapcsolat ellen nincs kifogásom. Illessék meg a melegeket is az örökléshez, a tartáshoz, és az egészségügyhöz kapcsolódó jogok - az örökbefogadást viszont ellenzem"
Ez lenne az aljasság?
és "Az SZDSZ is előállt a maga öt pontjával: a polgári házasság/regisztrált élettársi kapcsolat ellen nincs kifogásom. Illessék meg a melegeket is az örökléshez, a tartáshoz, és az egészségügyhöz kapcsolódó jogok - az örökbefogadást viszont ellenzem"
Ez lenne az aljasság?
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.07. 00:34:35
Dr. Minorka,
Ne basszál már fel ... ott a mondat, hogy ez a buzi nem dolgozik jól (miért téma??? mi köze ahhoz, hogy buzi???), és a munkájáról szóhoz tartozik link, ami egy tök másik szerv (jaj, leesett, ott is szadeszes a miniszter - ezek együtt seggbekukiznak) osztogatásai felé vezet, de ugye úgyse kattintasz rá, vagy ha igen, úgyse ellenőrzöd le, hogy semmi köze hozzá.
Ha valaki csak elolvassa a posztot, és kattintgat, nem ellenőriz semmit, az annyit lát, hogy itt van egy egy éve aljas szándékkal, előre megtervezett buzi kaminaut, aminek a főszereplője szarul dolgozik, ellenben milliókat nyal fel egy távozó minisztertől.
De nem aljas a poszt, á dehogy.
Ne basszál már fel ... ott a mondat, hogy ez a buzi nem dolgozik jól (miért téma??? mi köze ahhoz, hogy buzi???), és a munkájáról szóhoz tartozik link, ami egy tök másik szerv (jaj, leesett, ott is szadeszes a miniszter - ezek együtt seggbekukiznak) osztogatásai felé vezet, de ugye úgyse kattintasz rá, vagy ha igen, úgyse ellenőrzöd le, hogy semmi köze hozzá.
Ha valaki csak elolvassa a posztot, és kattintgat, nem ellenőriz semmit, az annyit lát, hogy itt van egy egy éve aljas szándékkal, előre megtervezett buzi kaminaut, aminek a főszereplője szarul dolgozik, ellenben milliókat nyal fel egy távozó minisztertől.
De nem aljas a poszt, á dehogy.
Hannibal Lektű-attitűd · http://hannibal.blog.hu 2007.07.07. 01:01:11
soroljam?
'Már tavaly is lehetett tudni'
na ja
a pletykák, összesúgások: te figyelj, hallottad hogy a Gábor buzi....?
Pont erről lenne szó - illetve az ilyen 'bennfentes' információszivárgások elkerüléséről
(bónuszként Szetey munkájának hányavetin odavetett fitymálása)
És a legaljasabb:
A pedo- geronto- stb fil pedig: o r d a s c s ú s z t a t á s a
(megfelelően gyűlöletes hívószavakkal)
Orbán egy hatalommániás cigány, Gyurcsány egy hazug komcsi, az ufi meg átmegy újdemóba...?
:(
Miért nem volt elég annyi: politikai motivációi is vannak/lehetnek a c.o. i d ő z í t é s é n e k?
'Már tavaly is lehetett tudni'
na ja
a pletykák, összesúgások: te figyelj, hallottad hogy a Gábor buzi....?
Pont erről lenne szó - illetve az ilyen 'bennfentes' információszivárgások elkerüléséről
(bónuszként Szetey munkájának hányavetin odavetett fitymálása)
És a legaljasabb:
A pedo- geronto- stb fil pedig: o r d a s c s ú s z t a t á s a
(megfelelően gyűlöletes hívószavakkal)
Orbán egy hatalommániás cigány, Gyurcsány egy hazug komcsi, az ufi meg átmegy újdemóba...?
:(
Miért nem volt elég annyi: politikai motivációi is vannak/lehetnek a c.o. i d ő z í t é s é n e k?
Dr. Minorka 2007.07.07. 01:03:31
1. Bárki leírta volna, hogy szarul dolgozik, mert szarul dolgozik, és úgy állt oda, mint magyar közhivatalnok, és mint kormánytag. (Az egész szánalmas cirkuszra jellemző módon nem is kormánytag!) Aki homofób, annak ez megerősítése annak, hogy persze a buzik. Aki meg tárgyszerűen figyeli Szetey úr tevékenységét, az meg a HR terület reformja helyett folytatott szánalmas tevékenysége folytatását látja. Terjeden már ki a tolerancia egy picit!
2. Ha végigolvastad az itt mostanság elburjánzó "meleg" cikkeket itt, akkor láthatod, hogy pont Turul az, aki nem homofób.
3. Valóban nem értem, hogyan jön ide Petrétei, mivel erről tényleg nem tehet Szetey. De mielőtt elmerülnél a fabulákban jelzem, hogy Petrétei mszpés és nem szadeszes, és seholsem írt arról Turul, hogy Szetey pénzt kapott volna tőle.
A cikk nem arról szólt, amiről te vagy Hannibál gondolod, hanem arról, hogy egy olyan nem túl színvonalas akciót láttunk, ami a melegek problémáját csak apropónak használja, hogy politikai pontokat gyűjtsön - Szetey itt egy eszköz volt.
"# "Szetey Gábor vagyok. Állampolgár, közhivatalnok, kormánytag. És meleg." ebből, ami igaz
2. Ha végigolvastad az itt mostanság elburjánzó "meleg" cikkeket itt, akkor láthatod, hogy pont Turul az, aki nem homofób.
3. Valóban nem értem, hogyan jön ide Petrétei, mivel erről tényleg nem tehet Szetey. De mielőtt elmerülnél a fabulákban jelzem, hogy Petrétei mszpés és nem szadeszes, és seholsem írt arról Turul, hogy Szetey pénzt kapott volna tőle.
A cikk nem arról szólt, amiről te vagy Hannibál gondolod, hanem arról, hogy egy olyan nem túl színvonalas akciót láttunk, ami a melegek problémáját csak apropónak használja, hogy politikai pontokat gyűjtsön - Szetey itt egy eszköz volt.
"# "Szetey Gábor vagyok. Állampolgár, közhivatalnok, kormánytag. És meleg." ebből, ami igaz
Dr. Minorka 2007.07.07. 01:09:35
Hannibál!
Próbálj meg tárgyszerű lenni!
Mi volt az abszurd alapállítás:
"nem folytatódott a szexuális kisebbségek jogainak kiterjesztése."
Turulnak az volt a problémája (helyesen), hogy a szexuális kisebbség fogalmát korlátok nélkül használja az SZDSZ, minden szexuális kisebbséget beleértenek a szöveg szerint.
Hogyan cáfoljuk meg? Reductio ad absurdum. Megmutatjuk, hogy vannak olyan szexuális kisebbségek, amelyek jogait épeszű ember nem kívánhatja, Pl. a pedofilek. Nem a melegekkel van problémája!!!! Hanem az SZDSZ ostobaságával!
Próbálj meg tárgyszerű lenni!
Mi volt az abszurd alapállítás:
"nem folytatódott a szexuális kisebbségek jogainak kiterjesztése."
Turulnak az volt a problémája (helyesen), hogy a szexuális kisebbség fogalmát korlátok nélkül használja az SZDSZ, minden szexuális kisebbséget beleértenek a szöveg szerint.
Hogyan cáfoljuk meg? Reductio ad absurdum. Megmutatjuk, hogy vannak olyan szexuális kisebbségek, amelyek jogait épeszű ember nem kívánhatja, Pl. a pedofilek. Nem a melegekkel van problémája!!!! Hanem az SZDSZ ostobaságával!
Dr. Minorka 2007.07.07. 01:11:27
Bocsánat a mavonak írt válaszban az utolsó mondat véletlenül maradt bnne.
Hannibal Lektű-attitűd · http://hannibal.blog.hu 2007.07.07. 01:21:16
Rossz az, aki rosszra gondol
Avagy bármit ki lehet forgatni, csak megfelelő jóindulat kell hozzá
a poszt felépítése:
Szetey buzi -> (de_én_ezt_már_tudtam_sőt) -> buzi, és szarul dolgozik -> buzi, Szdsz-es és nagy pénzeket nyúl le -> Szdsz öt pontja -> Szdsz a pedofilokat képviseli
(worlukot most kihagynám ebből)
nc
(a betyárbecsület szép és dicséretes dolog amúgy: te vagy az éjszakai ügyeletes?:D)
jó éjt
Avagy bármit ki lehet forgatni, csak megfelelő jóindulat kell hozzá
a poszt felépítése:
Szetey buzi -> (de_én_ezt_már_tudtam_sőt) -> buzi, és szarul dolgozik -> buzi, Szdsz-es és nagy pénzeket nyúl le -> Szdsz öt pontja -> Szdsz a pedofilokat képviseli
(worlukot most kihagynám ebből)
nc
(a betyárbecsület szép és dicséretes dolog amúgy: te vagy az éjszakai ügyeletes?:D)
jó éjt
Dr. Minorka 2007.07.07. 01:32:33
Hannibál!
1. Honnét a bánatból olvasod (te is), hogy Turul azt írta, hogy nagy pénzeket nyúl le?????? Hiszen azt írta, hogy Petrétei milliókat osztott ki (vagyis másnak adott).
2. Nem vagyok az éjszakai ügyeletes (ha dolgozni kellene, akkor az ember eléggé kreatív, hogy munka helyett miket csináljon:)), pont olyan olvasó/író vagyok, mint te. Ráadásul nem is azon az oldalon lakok, ahol az UFI sátora fel van verve. Viszont igyeznék a tárgyszerűségnek és logikának megfelelni. Van elég bajunk úgy is..
1. Honnét a bánatból olvasod (te is), hogy Turul azt írta, hogy nagy pénzeket nyúl le?????? Hiszen azt írta, hogy Petrétei milliókat osztott ki (vagyis másnak adott).
2. Nem vagyok az éjszakai ügyeletes (ha dolgozni kellene, akkor az ember eléggé kreatív, hogy munka helyett miket csináljon:)), pont olyan olvasó/író vagyok, mint te. Ráadásul nem is azon az oldalon lakok, ahol az UFI sátora fel van verve. Viszont igyeznék a tárgyszerűségnek és logikának megfelelni. Van elég bajunk úgy is..
hcrules 2007.07.07. 01:59:20
Akkor most azért, mert buzi, már rosszul sem dolgozhat?! Ne menjünk már el abba az irányba, hogy annyira sajnáljuk/tiszteljük/stb. őket, h már rosszat se lehessen mondani róluk!
Most kikívánkozna belőlem egy olyan Carlos Mencia-féle beszólás, de visszafogom magam.
btw - a coming outra nincs magyar szó?
Most kikívánkozna belőlem egy olyan Carlos Mencia-féle beszólás, de visszafogom magam.
btw - a coming outra nincs magyar szó?
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.07. 06:59:03
Dr. Minorka!
Halihó!
Oké, legyen, egy coming out esetében baromra fontos, hogy a buzi még szarul is dolgozik.
De könyörgöm, az errúl szóló mondatban az inkriminált szó miért egy link, ami egy (egyébként hozzá sehogyan nem köthető) gyanús pénzosztásra utal, úgy, hogy nem jelzi, hogy egyébként a kis fasszopónak ahhoz köze sincs.
Nem baj, én meg majd írok egy postot az ufiisokról, amiben lesz egy mondat, hogy amúgy sikkasztanak a munkahelyükön, abból csinálják a print verziót, és lesz benne egy link, ami zsidóverő nácik sztorijához fog vezetni, és tök véletlenül amúgy semmi köze nem lesz hozzájuk, de majd ez jól nem derül ki.
Halihó!
Oké, legyen, egy coming out esetében baromra fontos, hogy a buzi még szarul is dolgozik.
De könyörgöm, az errúl szóló mondatban az inkriminált szó miért egy link, ami egy (egyébként hozzá sehogyan nem köthető) gyanús pénzosztásra utal, úgy, hogy nem jelzi, hogy egyébként a kis fasszopónak ahhoz köze sincs.
Nem baj, én meg majd írok egy postot az ufiisokról, amiben lesz egy mondat, hogy amúgy sikkasztanak a munkahelyükön, abból csinálják a print verziót, és lesz benne egy link, ami zsidóverő nácik sztorijához fog vezetni, és tök véletlenül amúgy semmi köze nem lesz hozzájuk, de majd ez jól nem derül ki.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.07. 07:02:02
Dr. Minorka,
Hogy az Isten basszon már meg a segednél fogva!
Ha Petrétei úgy általában osztogat, és abban Szetey nem érintett, akkor a kurva anyámért emlegetik pont egy Szeteyről szóló postban?
És miért ahhoz a mondathoz linkelik kétszer is (jobb többször, mint egyszer sem), amiben a kis fartúró munkájára tesznek sanda célzásokat?
Micsoda véletlen, micsoda véletlen ...
Hogy az Isten basszon már meg a segednél fogva!
Ha Petrétei úgy általában osztogat, és abban Szetey nem érintett, akkor a kurva anyámért emlegetik pont egy Szeteyről szóló postban?
És miért ahhoz a mondathoz linkelik kétszer is (jobb többször, mint egyszer sem), amiben a kis fartúró munkájára tesznek sanda célzásokat?
Micsoda véletlen, micsoda véletlen ...
Gabe 2007.07.07. 07:09:32
Mavo, te nem szokol aludni?
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.07. 07:10:13
Tényleg, tegnap ott volt már a zárójeles rész kiegészítése? Mert én nemigen emlékezem rá ...
Gabe 2007.07.07. 07:11:22
Szóljatok már turulnak, hogy két kiemelés is ugyanoda linkel, hátha nem lesz ennyi kalamajka!
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.07. 07:18:31
Gabe, ott kezdődik az egész hogy én tegnapról nem emlékszem arra a mondatra, hogy
A teljesítményértékelés és a jutalmazás transzparens összekötése jó dolog lenne, de nem nagyon működik, mint azt a búcsúzó Petrétei tízmilliós ajándéktranszfere is mutatja.
De emlékezzek én rosszul.
A teljesítményértékelés és a jutalmazás transzparens összekötése jó dolog lenne, de nem nagyon működik, mint azt a búcsúzó Petrétei tízmilliós ajándéktranszfere is mutatja.
De emlékezzek én rosszul.
Gabe 2007.07.07. 07:29:29
Én csak arra emléxem, hogy a szóban forgó két link ugyanoda mutatott. Tehát sztem ott volt a mondat. De szóljon a poszt írója az ügyben.
bugris 2007.07.07. 07:38:01
Nekem határozottan rémlik, hogy ott volt. Szép jó reggelt!
Gabe 2007.07.07. 07:40:33
Mindenkinek kisgyereke van, hogy már hét előtt fenn van???
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.07. 07:49:05
bugris, oké, megbeszéltük
De ettől még ugyanúgy klasszikus kabátlopási cucc.
De ettől még ugyanúgy klasszikus kabátlopási cucc.
bugris 2007.07.07. 08:08:38
Gabe, nekem nincsen, ezernyi oka lehet, hogy korán kel szombaton az ember. Dehát mire ez a kérdezősködés? :) Na jó, akkor az én vallomásom: átlagos magyar hívő heteroszexuális vagyok. Minden külön büszkeség nélkül.
Gabe 2007.07.07. 08:15:27
Azé kérdeztem, mer hétvégente helott szok lenni ez a hely.
Meg kora reggel ált. csak én nézegetek ide. De engem ébreszt a gyerek hatkor.
Meg kora reggel ált. csak én nézegetek ide. De engem ébreszt a gyerek hatkor.
Citrom ;) 2007.07.07. 11:42:26
Ez a bejegyzés is csak egy gumicsont.
Az MSZP, SZDSZ és a kormány -már ismétlődően- vakít.
Ez is csak egy foton a "Napból".
Az MSZP, SZDSZ és a kormány -már ismétlődően- vakít.
Ez is csak egy foton a "Napból".
Dr. Minorka 2007.07.07. 12:19:40
Mavo!
Szerintem el kéne fogadnod, hogy ugyanarról beszélünk, de nem ugyanazt látjuk. Neked egy "kijövetel", nekem (és szerintem Turulnak is) ez balfácán társaság politikai színjátéka volt. Turul ezt próbálta erősíteni. Írtam, hogy a Petrétei ügye nem tartozik ide, de mással is előfordul, hogy nagy igyekezetében olyasmit állít, ami nem tartozik oda, bár ezt nem veszi észre. Lásd például saját magad, amikor Turul cikkébe olyasmit olvasol bele, ami biztosan nincs benne (Szetey pénz kap Petréteitől, SZDSZ és a pedofilia). Ja, amennyiben egy Turul ír ide, akkor ellentmondás van azt általad olvasott értelem és mondjuk Turul nénike cikkéhez írt megjegyzése között.
Szerintem el kéne fogadnod, hogy ugyanarról beszélünk, de nem ugyanazt látjuk. Neked egy "kijövetel", nekem (és szerintem Turulnak is) ez balfácán társaság politikai színjátéka volt. Turul ezt próbálta erősíteni. Írtam, hogy a Petrétei ügye nem tartozik ide, de mással is előfordul, hogy nagy igyekezetében olyasmit állít, ami nem tartozik oda, bár ezt nem veszi észre. Lásd például saját magad, amikor Turul cikkébe olyasmit olvasol bele, ami biztosan nincs benne (Szetey pénz kap Petréteitől, SZDSZ és a pedofilia). Ja, amennyiben egy Turul ír ide, akkor ellentmondás van azt általad olvasott értelem és mondjuk Turul nénike cikkéhez írt megjegyzése között.
Syr Wullam 2007.07.07. 13:33:46
Ha Szetey kiall a kozonseg ele azzal, hogy buzi, de NEM teszi hozza, hogy mi a foglalkozasa, az bator dolog; igaz a kutyat nem erdekli. Ha emberunk masfel eve all ki ugyanezzel, az is bator dolog, mert nincs mogotte a lathatolag meglevo politikai tamogatas (lasd jelenlevok). Emberunk viszont egy szarban levo orszag kerdeses tevekenyseget (tarskereso klub koztisztviseloknek, reggeli a miniszterrel mint jutalom, stb.) vegzo allami hivatalnokakent jelentette be, amit bejelentett, s kulon kiemelte, hogy milyen poziciot tolt be. Nos, ez arra utal, hogy bizony a kettonek az o szamara is koze van egymashoz, azaz elore megtervezett, politikai szinezetu esemenyt lattunk.
Turulnak igaza van. Q.E.D.
Turulnak igaza van. Q.E.D.
Syr Wullam 2007.07.07. 13:39:00
Meg valami: Ugy mekkora cirkusz van abbol, ha valaki maganugyeket intez hivatali fejleces papiron? Vagy ha a maganvelemenyet egy ujsagban ugy irja ala, hogy o ilyen es ilyen intemeny munkatarsa?
Hat pontosan ez a baj Szetey coming outjaval is.
Hat pontosan ez a baj Szetey coming outjaval is.
Gabe 2007.07.07. 18:30:23
Azért csak megvolt a botrány, mindig vannak, akik hajigálják a tojást.
Erre Zuschlag aszondaná "biztos, hogy a nagy melegbe' megsüljön", de én ettől az ötlettől is elhatárolódom.
Erre Zuschlag aszondaná "biztos, hogy a nagy melegbe' megsüljön", de én ettől az ötlettől is elhatárolódom.
dolphin · http://adlibitum.hu 2007.07.07. 19:16:23
Syr Wullam,
emlekeim szerint a coming-outolok Nyugaton is hozza tettek a foglalkozasukat (anno, amikor meg volt tetje a dolognak, ma mar senkit sem erdekel jobb helyeken az egesz, es ez igy van jol). Erre eppen azert van szukseg, hogy azok, akik szamara a melegseg csak "popo orientalt eletmodot", tarkaba oltozott furcsa lenyeket jelent, elgondolkozhassanak a sztereotipiaik helyessegen.
Egyebkent nenike es tsai. szamara az a rossz hirem van, hogy ha vigyazo szemunket Amerikara vetjuk, ahol a kultur-harcnak ez a resze lassan lezaruloban van, nagy valoszinuseggel megjosolhatjuk, hogy gyerekeiteknek kevesbe lesznek zsigeri averzioi a melegekkel szemben, mint nektek, unokaitokat meg mar nem is fogja erdekelni. Foleg, mert kiderul, hogy a melegek kozott is van szamos konzervativ, aki az elet egyeb teruletein a ti velemenyetek osztja.
Lasd meg:
economist.com/world/na/displaystory.cfm?story_id=9409421
emlekeim szerint a coming-outolok Nyugaton is hozza tettek a foglalkozasukat (anno, amikor meg volt tetje a dolognak, ma mar senkit sem erdekel jobb helyeken az egesz, es ez igy van jol). Erre eppen azert van szukseg, hogy azok, akik szamara a melegseg csak "popo orientalt eletmodot", tarkaba oltozott furcsa lenyeket jelent, elgondolkozhassanak a sztereotipiaik helyessegen.
Egyebkent nenike es tsai. szamara az a rossz hirem van, hogy ha vigyazo szemunket Amerikara vetjuk, ahol a kultur-harcnak ez a resze lassan lezaruloban van, nagy valoszinuseggel megjosolhatjuk, hogy gyerekeiteknek kevesbe lesznek zsigeri averzioi a melegekkel szemben, mint nektek, unokaitokat meg mar nem is fogja erdekelni. Foleg, mert kiderul, hogy a melegek kozott is van szamos konzervativ, aki az elet egyeb teruletein a ti velemenyetek osztja.
Lasd meg:
economist.com/world/na/displaystory.cfm?story_id=9409421
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.07.07. 19:27:33
Úgy nézem, a t. közönség egy része nagyon nem úgy érti az általam írottakat, mint én gondoltam. Lehet, hogy én voltam zavaros, de újraolvasva sem érzem problémásnak. Egy linket elrontottam (ezért volt a duplázás), ezt cseréltem.
Nem válaszolok mindenkinek tételesen, csak a főbb pontokra:
Hannibal Lektű-attitűd
"'Már tavaly is lehetett tudni'
na ja
a pletykák, összesúgások: te figyelj, hallottad hogy a Gábor buzi....?"
Nem ezt írtam. Hanem hogy már kormányba kerülésekor be volt tervezve a coming out. Érted, érzed a különséget?
"(bónuszként Szetey munkájának hányavetin odavetett fitymálása)"
Ha róla írok, talán nem egészen offtopik említést tenni munkájáról sem.
"És a legaljasabb:
A pedo- geronto- stb fil pedig: o r d a s c s ú s z t a t á s a
(megfelelően gyűlöletes hívószavakkal)"
Mit csúsztattam? Csak leírtam, mi minden lehet még "szexuális kisebbség". Nem azt mondtam, hogy az SZDSZ ezeket is érti alatta, csak azt, hogy ez egy hülye/félreérthető fogalomhasználat.
"Szetey buzi -> (de_én_ezt_már_tudtam_sőt) -> buzi, és szarul dolgozik -> buzi, Szdsz-es és nagy pénzeket nyúl le -> Szdsz öt pontja -> Szdsz a pedofilokat képviseli"
Kb. hasonlóan brilliáns logikával vezethetné le egy kurucinfós ugyanebből a posztból, hogy meggyaláznám a házasság szentélyét, s SZDSZ-esként a buziházassággal támogatnám a nemzethalált.
mavo
"Ha Petrétei úgy általában osztogat, és abban Szetey nem érintett, akkor a kurva anyámért emlegetik pont egy Szeteyről szóló postban?"
Petrétei ügye szerintem jól példázza, hogy Szetey elvei a kormányzati gyakorlatban, hmmmm, nem feltétlenül működnek. Nem állítom, hogy az ő közvetlen felelőssége az eset, de hogy rohadtul ellentétes a meghirdetett elvekkel, az biztos. Ha azt hallanám, hogy egyébként mindenben nagyon jól működik a kormányzati személyzetügy, akkor nem hoztam volna ezt a példát. De nem ezt hallom, nagyon nem.
Nem válaszolok mindenkinek tételesen, csak a főbb pontokra:
Hannibal Lektű-attitűd
"'Már tavaly is lehetett tudni'
na ja
a pletykák, összesúgások: te figyelj, hallottad hogy a Gábor buzi....?"
Nem ezt írtam. Hanem hogy már kormányba kerülésekor be volt tervezve a coming out. Érted, érzed a különséget?
"(bónuszként Szetey munkájának hányavetin odavetett fitymálása)"
Ha róla írok, talán nem egészen offtopik említést tenni munkájáról sem.
"És a legaljasabb:
A pedo- geronto- stb fil pedig: o r d a s c s ú s z t a t á s a
(megfelelően gyűlöletes hívószavakkal)"
Mit csúsztattam? Csak leírtam, mi minden lehet még "szexuális kisebbség". Nem azt mondtam, hogy az SZDSZ ezeket is érti alatta, csak azt, hogy ez egy hülye/félreérthető fogalomhasználat.
"Szetey buzi -> (de_én_ezt_már_tudtam_sőt) -> buzi, és szarul dolgozik -> buzi, Szdsz-es és nagy pénzeket nyúl le -> Szdsz öt pontja -> Szdsz a pedofilokat képviseli"
Kb. hasonlóan brilliáns logikával vezethetné le egy kurucinfós ugyanebből a posztból, hogy meggyaláznám a házasság szentélyét, s SZDSZ-esként a buziházassággal támogatnám a nemzethalált.
mavo
"Ha Petrétei úgy általában osztogat, és abban Szetey nem érintett, akkor a kurva anyámért emlegetik pont egy Szeteyről szóló postban?"
Petrétei ügye szerintem jól példázza, hogy Szetey elvei a kormányzati gyakorlatban, hmmmm, nem feltétlenül működnek. Nem állítom, hogy az ő közvetlen felelőssége az eset, de hogy rohadtul ellentétes a meghirdetett elvekkel, az biztos. Ha azt hallanám, hogy egyébként mindenben nagyon jól működik a kormányzati személyzetügy, akkor nem hoztam volna ezt a példát. De nem ezt hallom, nagyon nem.
Dr. Minorka 2007.07.07. 20:08:41
Dolphin!
1. Ettől a vitától teljesen függetlenül de teljesen érdektelen, hogy az Egyesült Államokban mi van.
2. Különösen, hogy a mi világunkban egyre kevesebb a gyermek, ezért gyaníthatóan úgy 15-20 év múlva az a lesz a legfontosabb, hogy sok-sok gyerek szülessen - már most is ez lenne a legfontosabb, de a mostani fiatal generációk akkor fognak rádöbbenni, hogy nagyon csúf öregkoruk lesz máskülönben. Ebből elég természetesen fog következni egy olyan világ, amelyik nem rokonszenvezik az azonosneműekkel. Hogy ez mennyire fogja kulturáltan, vagy kulturálatlanul kifejezni az kérdés. Mindez nem értelmezendő a jelen vitában állásfoglalásként, pusztán arra válaszoltam, hogy az unokák...
1. Ettől a vitától teljesen függetlenül de teljesen érdektelen, hogy az Egyesült Államokban mi van.
2. Különösen, hogy a mi világunkban egyre kevesebb a gyermek, ezért gyaníthatóan úgy 15-20 év múlva az a lesz a legfontosabb, hogy sok-sok gyerek szülessen - már most is ez lenne a legfontosabb, de a mostani fiatal generációk akkor fognak rádöbbenni, hogy nagyon csúf öregkoruk lesz máskülönben. Ebből elég természetesen fog következni egy olyan világ, amelyik nem rokonszenvezik az azonosneműekkel. Hogy ez mennyire fogja kulturáltan, vagy kulturálatlanul kifejezni az kérdés. Mindez nem értelmezendő a jelen vitában állásfoglalásként, pusztán arra válaszoltam, hogy az unokák...
mildi 2007.07.07. 21:20:35
én ebben a postban pont olyan csúsztatást éreztem, mint Hannibál, de örülök neki, hogy csak én látok rémeket (mea culpa avagy, rossz az, aki rosszra gondol :D), Turul nem úgy gondolta
nos, nem csak a szadi szóhasználata sikerült... hmmm...enyhén félreérthetőre, hanem a tiéd is Turul
na, megyek folytatom a meggybort
nos, nem csak a szadi szóhasználata sikerült... hmmm...enyhén félreérthetőre, hanem a tiéd is Turul
na, megyek folytatom a meggybort
Hannibal Lektű-attitűd · http://hannibal.blog.hu 2007.07.08. 00:29:42
riszpekt, de
de továbbra is manipulatívnak (csúsztatásnak) érzem a 'kisördög inside' részt
és ha jól látom, ezzel nem vagyok egyedül...
de továbbra is manipulatívnak (csúsztatásnak) érzem a 'kisördög inside' részt
és ha jól látom, ezzel nem vagyok egyedül...
dolphin 2007.07.08. 10:25:29
Minorka, hidd el, hogy abszolut nem erdekel, hogy szerinted a meleg-kerdes amerikai helyzete felvetheto-e egy, a tema magyar aspektusaival foglalkozo vitaban, vagy sem...
dolphin 2007.07.08. 11:03:25
smalladam,
nem baszogataskent (illetve de, egy kicsit), az azert megvan, hogy ez nem hir, hanem hirtartalmu publicisztika...?
www.hirszerzo.hu/cikk.a_buzik_nem_szuletnek_hanem_szarjak_oket.39547.html
Ui. tok mindegy, hogy mit gondolsz az ellentuntetokrol, amikor elkezded a sajat szajized szerint jelzozni oket, kilepsz a tenyeket jelento szerepebol. A "naci, cigany es fogyatekos" (ebben a szovegkornyezetben szvsz mind negativ konnotacioju jelzok) helyett miert nem lehetett odairni azokat az ismertetojeleket, amik alapjan, te igy kategorizalod oket (pl. "arpadsavot lengeto", stb.)? Illetve egy _hirben_ miert fontos hozzatenni, hogy "a méregdrága kamerákkal és fényképezőgépekkel felszerelt rendszerváltás vesztesei"? Ilyenek jol mutatnak szerkesztosegi allasfoglalasokban, vagy velemeny rovatokban, de nem tudositasokban.
nem baszogataskent (illetve de, egy kicsit), az azert megvan, hogy ez nem hir, hanem hirtartalmu publicisztika...?
www.hirszerzo.hu/cikk.a_buzik_nem_szuletnek_hanem_szarjak_oket.39547.html
Ui. tok mindegy, hogy mit gondolsz az ellentuntetokrol, amikor elkezded a sajat szajized szerint jelzozni oket, kilepsz a tenyeket jelento szerepebol. A "naci, cigany es fogyatekos" (ebben a szovegkornyezetben szvsz mind negativ konnotacioju jelzok) helyett miert nem lehetett odairni azokat az ismertetojeleket, amik alapjan, te igy kategorizalod oket (pl. "arpadsavot lengeto", stb.)? Illetve egy _hirben_ miert fontos hozzatenni, hogy "a méregdrága kamerákkal és fényképezőgépekkel felszerelt rendszerváltás vesztesei"? Ilyenek jol mutatnak szerkesztosegi allasfoglalasokban, vagy velemeny rovatokban, de nem tudositasokban.
Dr. Minorka 2007.07.08. 12:10:04
Drága delfin!
Elhiszem! Ha neked egy ostobaságodat így könnyebb elviselned, legyen:)
Elhiszem! Ha neked egy ostobaságodat így könnyebb elviselned, legyen:)
smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.07.08. 22:21:26
dolphin, ne fárassz:)
ez tényleg nem hír, azokat egy külön szekcióban találod. A tudósítás meg szubjektív műfaj.
Azért írtam, hogy náci, cigány, meg fogyatékos, mert azok voltak.
Szerinted egyébként, aki anti-zionsim pólót, a nyilas pártszolgálat sapkáját, meg fehér fűzős acélbetétest visel, és azt követeli, hogy a melegek (akik ugye zsidók) pusztuljanak a Dunába, az mégis mi a tököm?:)
Talán ott voltál, hogy jobban láttad? Nem hinném...
P. S.: Szememre veted, hogy a náci negatív konnotációjú a szövegkörnyezetben. Miért, mikor volt pozitív?:)))))))
ez tényleg nem hír, azokat egy külön szekcióban találod. A tudósítás meg szubjektív műfaj.
Azért írtam, hogy náci, cigány, meg fogyatékos, mert azok voltak.
Szerinted egyébként, aki anti-zionsim pólót, a nyilas pártszolgálat sapkáját, meg fehér fűzős acélbetétest visel, és azt követeli, hogy a melegek (akik ugye zsidók) pusztuljanak a Dunába, az mégis mi a tököm?:)
Talán ott voltál, hogy jobban láttad? Nem hinném...
P. S.: Szememre veted, hogy a náci negatív konnotációjú a szövegkörnyezetben. Miért, mikor volt pozitív?:)))))))
bugris 2007.07.08. 22:29:54
Hát az én megboldogult rokonom, Náci bácsi, elég pozitív figura volt.
smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.07.08. 22:50:37
Egy Náci bácsit én is ismertem, tréleres volt. De sosem fért a fejembe, hogy mikor a kommerek kiírtották a magyar utónevek közül is az adolfot meg a társait, akkor így hogy hívhattak valakit?:D
bugris 2007.07.08. 22:55:11
Hát, a húszas években még nem gondoltak arra a szülők, hogyan fogják egyszer majd a kisfiukat becézni.
Amúgy valamikor egy keresztrejtvényben láttam: Ezékiel, becézve. :DD
Amúgy valamikor egy keresztrejtvényben láttam: Ezékiel, becézve. :DD
dolphin · http://adlibitum.hu 2007.07.08. 23:00:16
smalladam,
en eddig abban a (tev)hitben eltem, hogy a "Fooldal/Belfold" szekcioban a belfoldi hireket talalom a Hirszerzon. Nyilvan tevedesben voltam/vagyok, de akkor hol vannak a belfoldi hirek?
en eddig abban a (tev)hitben eltem, hogy a "Fooldal/Belfold" szekcioban a belfoldi hireket talalom a Hirszerzon. Nyilvan tevedesben voltam/vagyok, de akkor hol vannak a belfoldi hirek?
smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.07.08. 23:16:10
dolphin
Ha a főoldalon vagy, akkor a jobb felső sarokban van az aktuális rovat, onnan elérhető az összes hír. Ha pedig belépsz a külföld vagy a belföld rovat oldalára, ott is jobb oldalt vannak a "rovat rövid hírei" alatt, értelem szerűen a főoldalhoz képest csak a belföldi/külföldi hírek.
Ha a főoldalon vagy, akkor a jobb felső sarokban van az aktuális rovat, onnan elérhető az összes hír. Ha pedig belépsz a külföld vagy a belföld rovat oldalára, ott is jobb oldalt vannak a "rovat rövid hírei" alatt, értelem szerűen a főoldalhoz képest csak a belföldi/külföldi hírek.
nénike · http://mandiner.hu 2007.07.09. 11:19:57
Épp most értesülem Hírszerző információtól, hogy Rogán Antalnak és Tarlós Istvánnak el kellene határolódnia. Én ugyan nem tudom, hogy kinek esett jól megverni a homoszexuálisok közül párat, de azt azért kivenném az opciók közül, hogy bárki bárkit csak úgy bűntetlenül ütlegelhessen Magyarországon. Ahhoz nem kell Tarlós Istvánnak vagy Rogán Antalnak lenni, hogy természetesnek fogjuk fel az utcai erőszak elutasítását. Léderer sem lehet olyan rosszhiszemű, hogy mást tételezne fel említett politikusokról. Akkor meg...?
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.07.09. 11:31:17
nénike · www.ufi.blog.hu 2007.07.09. 11:19:57:
"Épp most értesülem Hírszerző információtól, hogy Rogán Antalnak és Tarlós Istvánnak el kellene határolódnia."
Orbán hogy maradhatott ki?
"Épp most értesülem Hírszerző információtól, hogy Rogán Antalnak és Tarlós Istvánnak el kellene határolódnia."
Orbán hogy maradhatott ki?
smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.07.09. 11:32:46
Nénike, azért értesülhettél a hírszerző információtól, mert ezt ha jól emlékszem a népszabi írta meg, mi csak átvettük. Mellesleg Léderer nyilatkozta ezt, ami szerintem hülyeség volt.
nénike · http://mandiner.hu 2007.07.09. 11:54:06
Olvastam, igen, Léderer. Én csak azt nem értem, hogy miért kell a hülyeséget utánközölni. Tájékoztatási kötelezettség?
smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.07.09. 12:16:25
Annak is vehetjük. Ha nem jelent volna meg, akkor valamelyik idős belvárosi jobbos értelmiségi előbb-utóbb ugyis megírta volna olvasói levélben, hogy nem szégyelljük magunkat, hogy az ilyen kijelentésekről hallgatunk, de ha az orbán mondana ilyet, bezzeg...
Alkalmazkodnunk kell az olvasói igényekhez:) Meg így legalább a kurucinfó is tud néha átvenni tőlünk cikkeket, "még a szélsőségesen magyarellenes cionista hírszerző is megírta hogy" kezdettel:D
Alkalmazkodnunk kell az olvasói igényekhez:) Meg így legalább a kurucinfó is tud néha átvenni tőlünk cikkeket, "még a szélsőségesen magyarellenes cionista hírszerző is megírta hogy" kezdettel:D
Tibor · http://pasztortibor.hu 2007.07.09. 15:30:30
Turul, egy éve azt tudtad, hogy Szetey meleg, vagy azt, hogy kamingautolni fog?! Mert ha ezt az utóbbit, akkor tényleg innerebb vagy, mint én...
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.07.09. 17:09:35
hanni, ez a +látens libsi+ teccett! :D
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.09. 18:35:12
„Petrétei ügye szerintem jól példázza, hogy Szetey elvei a kormányzati gyakorlatban, hmmmm, nem feltétlenül működnek.”
Legyen, Szetey egy szar munkaerő, ezt letisztáztuk, és ezzel a lendülettel felteszem ötvenedjére is a meg nem válaszolt kérdést: mi a rák köze van ennek ahhoz, hogy Szetey buzi?
Legyen, Szetey egy szar munkaerő, ezt letisztáztuk, és ezzel a lendülettel felteszem ötvenedjére is a meg nem válaszolt kérdést: mi a rák köze van ennek ahhoz, hogy Szetey buzi?
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.09. 18:38:57
„Szerintem el kéne fogadnod, hogy ugyanarról beszélünk, de nem ugyanazt látjuk. Neked egy "kijövetel", nekem (és szerintem Turulnak is) ez balfácán társaság politikai színjátéka volt.”
Kurvára nem érdekel, az érdekel, a fasznak kell sandán célozgatni.
Kurvára nem érdekel, az érdekel, a fasznak kell sandán célozgatni.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.09. 18:41:05
Ja, megnéztem a kicserélt linket, abban éppen aról beszél az ürge, hogy szerinte jól mennek a dolgok, sehol semmi utalás, a titokzatos zacskós sztorin kívül semmi, ami arra utalna, hogy szarul dolgozik.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.09. 18:42:13
Ja, és utólag megértem Tótát, ugyanis ő kifejezetten a két úriember reakcióit saccolta, nem a pártjukét.
Dr. Minorka 2007.07.09. 21:09:56
"Kurvára nem érdekel, az érdekel, a fasznak kell sandán célozgatni." Akkor meg engem prostira nem érdekelnek a te privát tébolyaid! Na, és akkor mi van:)
Tóta W. ügyben tessék máshoz fordulni:)
Tóta W. ügyben tessék máshoz fordulni:)
Gabe 2007.07.09. 22:20:38
És itt a globális katasztrófa.
index.hu/velemeny/jegyzet/pride0709/
Érdekes, hogy ugyanaz a retorika jellemzi ezt az írást is, mint a Szodomát emlegető támadókét: a világvége. Meg a jó és gonosz harca, amit persze szépen felfedeznek a pedofil pápistáknál, de ebben a kontextusban is legalább olyan jól működik.
Azt azért megemlíteném, hogy a véleményíró említette időszakban nem volt permanens csoportelégedetlenség a kormánnyal szemben, nem vertek meg simán tüntető embereket a hatalom öklei sem. Na ja, ha csak most kezdjük félteni a demokráciát, az már ösmerős valahonnan.
index.hu/velemeny/jegyzet/pride0709/
Érdekes, hogy ugyanaz a retorika jellemzi ezt az írást is, mint a Szodomát emlegető támadókét: a világvége. Meg a jó és gonosz harca, amit persze szépen felfedeznek a pedofil pápistáknál, de ebben a kontextusban is legalább olyan jól működik.
Azt azért megemlíteném, hogy a véleményíró említette időszakban nem volt permanens csoportelégedetlenség a kormánnyal szemben, nem vertek meg simán tüntető embereket a hatalom öklei sem. Na ja, ha csak most kezdjük félteni a demokráciát, az már ösmerős valahonnan.
LT 2008.01.21. 20:22:24
nocsak coming out után going out. Gál J után Szetey is 'lép' a kormányból. Vége a dalnak, mi folyik ott fennt?
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.01.21. 21:09:46
LT 2008.01.21. 20:22:24:
"nocsak coming out után going out. Gál J után Szetey is 'lép' a kormányból. Vége a dalnak, mi folyik ott fennt?"
Már várható volt. Hiába, az Origó mindig jól értesült, ha a baloldalról van szó.
www.origo.hu/itthon/20080102-a-kozigazgatasban-bevezetett-teljesitmeny-ertekeles-tapasztalatai.html
"A tavaly még terveiről nagy lelkesedéssel beszélő Szetey Gábor egyre elégedetlenebb, több elképzelése is a szemétkosárban végezte. Ráadásul az egyik minisztériumban a szakszervezet segítségével - de a reform szellemével ellentétben - mindenki kapott év végén egyhavi fizetésének megfelelő pluszpénzt."
Egyébként Kóka minisztériuma volt az a bizonyos. :-)
Úgy néz ki, a Modern Képmesék idevágó része is a szemétkosárban kell végezze. Szegény Mester ...
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2008/01/hulljon-frgese.html
"nocsak coming out után going out. Gál J után Szetey is 'lép' a kormányból. Vége a dalnak, mi folyik ott fennt?"
Már várható volt. Hiába, az Origó mindig jól értesült, ha a baloldalról van szó.
www.origo.hu/itthon/20080102-a-kozigazgatasban-bevezetett-teljesitmeny-ertekeles-tapasztalatai.html
"A tavaly még terveiről nagy lelkesedéssel beszélő Szetey Gábor egyre elégedetlenebb, több elképzelése is a szemétkosárban végezte. Ráadásul az egyik minisztériumban a szakszervezet segítségével - de a reform szellemével ellentétben - mindenki kapott év végén egyhavi fizetésének megfelelő pluszpénzt."
Egyébként Kóka minisztériuma volt az a bizonyos. :-)
Úgy néz ki, a Modern Képmesék idevágó része is a szemétkosárban kell végezze. Szegény Mester ...
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2008/01/hulljon-frgese.html
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.01.22. 11:44:51
Vajon honnan tudta Tota W mar novemberben, hogy Szetey szabad preda?
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2007/09/hdolat-mesternek-vii.html
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2007/09/hdolat-mesternek-vii.html
LT 2008.01.22. 11:58:23
A Mester egy látnok azért lol. Akinek van esze amúgy is otthagyja ezt a kormányt. Minimum egy vastag búcsú szelvénnyel.
dowNLoad 2008.01.22. 13:08:08
Fletó, mi van? már sem a buzik, sem a posztkomcsi haverok fiai sem kellenek? Mit akar ez az ember? Honnan szerez ilyen megbízható (zsarolható) embereket? Bulgáriából?
Invictus 2008.01.22. 13:36:00
Menekülnek a süllyedő hajóról? A végén csak a Kapitány marad a hídon...
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.01.22. 14:15:49
Invictus 2008.01.22. 13:36:00:
"Menekülnek a süllyedő hajóról? A végén csak a Kapitány marad a hídon..."
A fenet. Vege a krizisnek, a penzt behajtjak, tehat van mit osztani. Vissza lehet terni a Kadar-recepthez, vagyis hogy mindenkit megvasarolnak. A reformnak vege, jon a jol ismert MSZP-SZDSZ ujra.
Ezzel nyerhetnek is 2010-ben, Hornnak is majdnem sikerult.
"Menekülnek a süllyedő hajóról? A végén csak a Kapitány marad a hídon..."
A fenet. Vege a krizisnek, a penzt behajtjak, tehat van mit osztani. Vissza lehet terni a Kadar-recepthez, vagyis hogy mindenkit megvasarolnak. A reformnak vege, jon a jol ismert MSZP-SZDSZ ujra.
Ezzel nyerhetnek is 2010-ben, Hornnak is majdnem sikerult.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.01.22. 17:49:35
á, csak kilépett a földre a zuhanó házból - emlékeztek erre?
:DDDDDDD
:DDDDDDD