Kövér László és a botrányok botránya
2012. július 16. írta: TuRuL_2k2

Kövér László és a botrányok botránya

LMP_Kozgep_lanc.jpg

  A múlt héten véget ért tavaszi parlamenti szezonról a Ház elnöke, Kövér László a köztévé A lényeg című műsorának nyilatkozott a hétvégén. Érdemes megnézni az erős válaszokban bővelkedő interjút.

  Számomra Kövér a hazai politika egyik legellentmondásosabb figurája: néha nagyon egyetértek vele (gondoljunk csak a Schmitt Pál elnöki megbízatásával szembeni, ugyancsak megalapozottnak bizonyult ellenérzéseire), máskor meg a legkevésbé sem (erre jó példa a Nyirő József újratemetésének ügyében rendezett ámokfutása). A mostani interjú során elhangzottak túlnyomó többsége ismét az utóbbi kalapba került nálam.

  Kövérből az egész beszélgetés alatt sugárzik az egyszerre magabiztos és sértett fideszesség, ami meghatározó szerepet játszott a párt 2002-es bukásában, és 2014-ben is a Kövér által lesajnált ellenzék fontos fegyvere lehet. „Nekünk tulajdonképpen az IMF pénzére nincsen szükségünk″, „aki Gyurcsány Ferenc terrorkormányzását összeveti azzal, amit mi csináltunk″, „az embereknek köszönhető, hogy nem sikerült a pancserpuccs″ és még sorolhatnánk az arroganciába hajlóan magabiztos, önámítástól, önfelmentéstől sem mentes tételmondatokat.

  A mélypont pedig kétségkívül az, amikor az LMP közgépes akciójáról beszél: „Magánterületről birtokháborítást elkövető parlamenti képviselőket a közpénzből finanszírozott rendőrökkel kell eltávolíttatni, ez a botrányok botránya.″ Minden politikusnak és pártnak rosszul áll, ha messzire világító álszentséggel kel a közpénzek védelmére. Akad-e bárki, aki ebben az ügyben úgy gondolja, hogy az LMP hagyományos önláncolása jelenti a valódi veszélyt a közpénzekre? És a házelnök még folytatja: „szeretnék végre megveretni magukat, hogy demonstrálhassák azt, hogy diktatúra tombol Magyarországon. Én erre meg azt mondom, hogy tisztelt LMP-s és részben jobbikos képviselőtársaim, a párt költségvetéséből fizessenek meg egy magán őrző-védő céget, veressék meg jól magukat, ne a közpénzzel szórakozzanak!” Ez a bicskanyitogató és elfogadhatatlan érvelés Kuncze Gábor Révész Mártíriusz bonmot-jával vetekszik ízléstelenségében (Obersovszky kordonbontós ellenvetésével nem is tud érdemben mit kezdeni Kövér, csak mellébeszél).

  „Illendő dolog-e rágalmazni egy céget vagy a cégnek a vezetőjét?″ – teszi fel a kérdést Kövér, a Fidesz kormányzati vagy akár ellenzéki tevékenysége alapján azonban nehezen érthető, miért fájnak neki ennyire egy feltűnően sikeres magáncéget ért politikai sérelmek. Ha az előző ciklusok fideszes strabagozásának emléke esetleg meg is fakult volna már emlékezetében az elmúlt két év alatt (az altusozásról nem is beszélve), a párt szóvivőjének eheti, Strabag Olajfa Koalíciót emlegető frappáns visszavágását csak elhelyezhette volna magában az illendőségi- rágalmazási tengelyen. Félreértés ne essék: nem azzal van a baj, hogy a Fidesz strabagozott (az a dolga), hanem azzal, hogy felháborodik azon, ha az ellenzék közgépezik (az a dolga).

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr604659029

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A botrányok botránya 2012.07.16. 11:41:34

Kövér László megint remek interjút adott a párt állami televíziónak. Az IMF-es, pancserpuccsus, "megtámadtak minket, de győztünk" részekre most ki sem térnénk,  talán csak annyit ehhez, hogy "nem hiszem, hogy a kormány hagyja magát megzsarolni, nekünk ...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.07.16. 10:09:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laci0011 2012.07.16. 09:44:09

@fofilozofus: Kettős látás,és üldözési mánia korrektebb lenne .Morálnélküliség,keresztény értékrend megcsúfolása,tudatzavar mind megtalálható a viselkedésükben...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.07.16. 09:49:45

@user792: jobboldali hang mszmp-s múlttal? nem zavar?

@pancho_sanza: tudták a rokonok lévén - kiket szeretnek, ezért nem szeretik a fidesz támadásokat - hogy kormányközelben lesznek.
bayer és stumpf nem jó példa, mert ők is komcsik. népszabadság, a másik meg 1987-től az MSZMP KB Társadalomtudományi Intézetének (ma: Politikai Tudományok Intézete) tudományos munkatársa. Emellett 1983 és 1988 között alapító igazgatója a Társadalomtudományi Szakkollégiumnak.
A Századvég című folyóirat alapító szerkesztője, 1985 és 1988 között felelős kiadója

itt most stump fiát hozhatnád csak illő példába, aki bizony ugyanolyan független anyagilag, mint az apja.

@Célkereszt: hinni a templomban kell, ezekkel vitázni lehet, mit nem értesz?

Ringlósztár 2012.07.16. 09:50:30

@Doomhammer:
Ez hol kapcsolódik a cikkhez, droid?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.07.16. 09:51:32

@Viktus: ugyanazt csinálják mint az mszp. csak a vak nem látja, a vak naiv vagy ostoba, vagy nem kellően informált

Hattory Hanzo 2012.07.16. 09:54:22

"Mi nem tegnap léptünk be a magyar történelembe. Őseink nevét ugyan nem jegyezték fel, de bizonyos, hogy itt voltak, mint jobbágyok, mint dolgozók, mint igazi államalapítók, mert nélkülünk, munkánk nélkül államot alapítani nem lehetett volna.
Nem a véletlen szült bennünket, hanem a törvényszerűség. Mi az élet törvényét juttatjuk kifejezésre, és az emberi történelem betetőzését jelentjük. Eltűntek a királyok és a császárok, eltűntek a bankárok és a gyárosok, eltűntek a földbirtokosok, és mi örökre maradunk, mert mi vagyunk a munka, az alkotás és a teremtés."

Marosán György: Tüzes kemence

F. A. Hayek 2012.07.16. 09:58:11

Természetesen a botrányok botránya, hogy az eddig a jogállamiság élharcosaiként számon tartott lmp-s képviselők minden jogállami szabályra fittyet hányva letáboroznak egy magáncég ingatlanán. Ha bármilyen törvénytelenséget gyanítanak, országgyűlési képviselőként joguk van utánajárni, joguk van büntetőfeljelentést tenni, egy dologhoz nincs joguk: magánszemély rovására bűncselekményt elkövetni. Még akkor sem, ha maradéktalanul élvezik a média támogatását, ideértve az ilyen habókos cikkek tömkelegét.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.16. 10:06:26

@Ringlósztár:
Csak a hozzad hasonlo libsit akaszt ki, ha egy kormanyzo politikai ero hatarozott, ferfias modon intezkedik jogsertesek eseten.

Markans uzenet ez mindazoknak, akik azt hiszik, hogy eleg egy kis oligarchazas es mindent lehet.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.07.16. 10:09:48

azt nem tudom pl, hogy Skrabski Fruzsina anyja, Kopp Mária, aki többek közt alapította a Pázmányt, hogy ő személyesen keresztény lett volna, lehetségesnek, elképzelhetőnek tartom hogy igen (direkt nem használom a "valószínű" szót a "lehetséges" helyett, ami kegyeletsértés lehet, de ahogy elnézem, hogy mennyi vérkomcsi és ostoba van a pázmányon és a károlin, nemigen használhatom), és a pártelit támogatja is ezt a keresztény cirkuszt felszínesen, nem érdekli őket, csak annyira, hogy irányítani tudják ezt a csoportot az akár 3/3-mas papokkal az újságjaikban.

mindenhova küldenek intendánsokat
kkbk.blog.hu/2012/07/08/kunszabo_beszelgetes_pongratz_gergellyel

ismerek én is ilyen családod, ahol a katolikus mély vallású a fideszben dolgozott, azt hiszik a fidesz pártelit teljesen keresztény, mikor a pártelit mind teljesen kommunista, kommunista szülőkkel. de ők ezt nem hiszik el; ha tudják, nem tartják fontosnak.

de a nagy "keresztény" komcsi fideszes oligarchák öt zsák cementet nem dobnának oda egy rom templom felújítására, ami annyiba fájna nekik, mint nekem egy doboz gyufa megvétele. ekkora valódi keresztények a fideszes komcsik párttámogatók. a párt irányítói.

Kandeláber 2012.07.16. 10:12:36

Véletlenül a fején találta a szöget, amikor arról beszélt, hogy meg szeretnék veretni magukat: permanensen a köztudatban akarnak lenni, ez a fő céljuk, a jelenlegi 5-6 %-os támogatásukat csak ilyen akciókkal tudják 7-8%-re hizlalni. Csak el kell olvasni Vágó írását a fogságról, kitűnően jellemzi a szerzőt.
Kuncze böfögése Révész megverésére nem hasonlítható Kövér megjegyzéséhez: Révészt ugyanis tényleg jól elverték, ezeket pedig ölben cipelték el a rendőrök, az ATV-s felvételeken látszott, ahogy igyekeznek elfojtani a mosolyt.
Ettől függetlenül Kövér egy arrogáns, plebejus gyökerű apparátcsik. Valóban részben miatta buktak 2002-ben, de azért Mikola szinglihordázása is hozzájárult a balsikerhez. Határon túli politizálását pedig a Híd-Most formációnak, valamint az RMDSZ-nek köszönettel kéne fogadnia, hiszen Kövér megjelenése és szónoklatai garanciát jelentenek az általa támogatott párt vereségére.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.07.16. 10:16:17

@Kandeláber: (A szinglihorda nem 2006? Egyébként jól látod, Kövér nem annyira a szimpatizánsok, mint inkább az elutasítók szerzésében és megszilárdításában jeleskedik, ha beszél.)

tarackos 2012.07.16. 10:23:23

Valami nagyon hiányzik a posztból. Itt nem gyszerűen Kövér László adott interjút hanem az OGY elnöke. Ez az ember szégyen, nyilas hamvakkal rohangál, az ellenzéket meg nyiltan megveti. Alkalmatlan a posztra akárcsak sitt pali volt...

Kandeláber 2012.07.16. 10:26:42

@tesz-vesz: Gondolom, nem csak én emlékszem arra, amikor ezek a neofita keresztények II. János Pál pápa magyarországi látogatását "cápalátogatásnak" aposztrofálták, továbbá az akkor még a kezükön lévő Magyar Narancs hasábjain alpári, SZDSZ-es hangnemben cikizték a jobboldali pártokat, Fekete Gyula nekik "Fekete Agyalágyula" volt, Varga Csaba (Magyar Néppárt) "Vacsa", aki "subába-gatyába grasszál faluszerte".@Counter: Lehet, hogy 2006. Kövér olyan lehet a balosoknak, mint Gyurcsány a jobbnak: szerencsemalac.

Kandeláber 2012.07.16. 10:29:28

@Counter: Igazad van, 2006-ban volt.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.16. 10:50:54

@F. A. Hayek:

Nincsen ám igaza! Az LMP a polgári ellenállás eszközével élt (ahogyan a Fidesz is a kordonbontás esetében). Ez pedig (mármint a polgári ellenállás) rééééééém demokratikus dolog. Arról már nem is beszélve, hogy a kérdéses ingatlan egy állami tulajdonból magántulajdonba átadott/átjátszott(?) vagyontárgy volt, s a performansz célja épp ennek a tulajdonosváltási folyamatnak a problematikus voltára volt hivatott felhívni a közfigyelmet.

A polgári ellenállás lényege pedig éppen az, hogy egy jogszabály vagy eljárás be nem tartásával hívjuk fel a figyelmet annak a jogszabálynak vagy eljárásnak a megkérdőjelezhető voltára. vagy valami ilyesmi:-)

ü
bbjnick

Unionista_ (törölt) 2012.07.16. 10:54:34

@F. A. Hayek:
azt majd az európai bíróságok fogják eldönteni, hogy mihez van joguk.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.16. 10:58:06

@bbjnick:

s a performansz célja épp ennek a tulajdonosváltási folyamatnak a problematikus voltára volt hivatott felhívni a közfigyelmet=s a performansz épp ennek a tulajdonosváltási folyamatnak a problematikus voltára volt hivatott felhívni a közfigyelmet

marko11 2012.07.16. 11:13:58

@bbjnick:
Veled egyet szoktam érteni (except Beatles!:) meg Kövérrel is.
De annyit azért most megjegyeznék, hogy kádárvilág előtt is volt világ.
Most pl. csak úgy (OFF?!) kérdezném, hogy pl. az az örök emberi (?!) multi középvezető hol és mikor szocializálódott, aki lefelé tapos, felfelé nyal!?

F. A. Hayek 2012.07.16. 11:15:43

@bbjnick: Ha állampolgári engedetlenségre gondol, az az államhatalom által a polgáraival szemben elkövetett jogtalanság miatti, erőszakmentes, más magánszemélyek ellen nem irányuló cselekedet lehet, amely nem megy túl szabálysértés elkövetésén.

Ezért a párhuzam sem jó: a törvénytelenül felhúzott kordon lebontása belefért (volna) az állampolgári engedetlenség kategóriájába (ha a bíróság nem mentetette volna fel a Fidesz képviselőit a szabálysértési eljárásban), míg az agresszív törpepártként viselkedő LMP részéről az odabilincselés egy újabb törvénytelen szavazatszerző akció volt.

Parlamenti pártként egyébként számtalan törvényes lehetőségük lenne rá, hogy felhívják a közfigyelmet a "tulajdonosváltás problematikus voltára", sőt az általánosságok szintjén maradó vádaskodások helyett konkrét törvénytelenségekre is rámutassanak, ha vannak ilyenek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.07.16. 11:18:08

na itt most a kommunista kölykökről, stupmfról, l. simonról van szó, orbánról, mandinerről:

www.youtube.com/watch?v=tBW3d8tUqRo&feature=autoplay&list=PL8095293469C51FF3&playnext=5

Kandeláber 2012.07.16. 11:20:45

@bbjnick: Simán birtokháborítást követtek el, amennyiben akadályozták a tulajdonost a tulajdona rendeltetésszerű használatában.
Nagy részük éretlen kis pöcs, nem véletlen, hogy Schiffer nem ült közéjük, mivel neki annál több esze van, mint hogy 38 fokos melegben az aszfalton ücsörögjön órákon át.

delejes 2012.07.16. 11:25:40

@Doomhammer:
"A Fidesz megszerezte a hatalmat, hat hasznalja.
Ez az elet rendje."

Hát ja... használja... a pénzemet is a saját céljaira (zsebébe). Ez nem az élet rendje, legalábbis nálunk falun nem ez.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.07.16. 11:37:01

@Turulmadár: Matolcsy és Orbán múlt heti és Kövér tegnapi szövegei után nem mondhatjátok többé, hogy nem tudtok róla, hogy klinikai elmebetegek irányítják az országot. És lassan azon is el kell majd gondolkodnotok, hogy mi a ti részetek a felelősségből. Már mondtam, 2012 után csak két racionális oka lehet valakinek, hogy orbánista legyen: az egyik, hogy kegyetlenül megfizetik érte, a másik, hogy ha ő maga Orbán Viktor. És az ostobaság sem lesz már sokáig mentő körülmény.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.16. 11:38:56

@delejes:
"Hát ja... használja... a pénzemet is a saját céljaira (zsebébe)."

Teged is megvezettek az oligarchazok. Talan a Strabag zsebeben jobb helyen lennenek azok a forintok? (mert a hazaarulo ballibsik idejen oda kerultek)

A Fidesz ketharmados megbizast kapott az emberektol, hogy ezt a szabadrablast szuntesse meg. Ennek eszkoze ez a kozerdeket ellato ceg, amely ellen egy szuk kisebbseg szit demagog propagandat. A Fidesznek elnie kell az emberektol kapott hatalmaval es rendet kell teremtenie ezen a teren is - ha kell, erovel. Mert van, aki masbol, mint az erobol nem ert.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.07.16. 11:43:22

@F. A. Hayek: És az hogy lehet, hogy Kövér soha nem rohant ki mondjuk a VÉSZ akciói ellen? Pedig az _tényleg_ és szándékosan akadályozta a kipécézett cégek működését. Ember, Kövér nem egy közönséges magáncég védelmében őrjöngött, hanem a Fidesz mögött álló oligarchák védelmében. A botrányok botránya az, hogy a parlament elnöke az állampárt magán-kifizetőhelyének biztosítására állami erőszakkal fenyegetőzik.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.07.16. 11:43:46

@Doomhammer: Magát le kellene hogy igazolja a Fidesz a főkommunikátori pozícióra. Sokkal elegánsabbak és szabatosabbak a levezetései, mint a teljes MH-szerzőgárdának együtt.
És kövérlászlói, megadjagábori meg tőkéczkilászólii (ezt így írják? vagy Kövér László-i?) értelemben véve demokratikusak, konzervatívak és européerek is a nézetei.

Azon kellene csak dolgoznia, hogy maga nem gondolja teljesen komolyan a tökéletes, bátor, lendületes levezetéseit, amazok meg komolyan gondolják a reszkető kezű, hímező-hámozó tötymörgésüket.

Ez a baj a jobber káderpolitikával. Amatőröket alkalmaznak, a profikat meg elengedik.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.16. 11:49:47

@Counter:
"Magát le kellene hogy igazolja a Fidesz a főkommunikátori pozícióra. "

Felhaboritonak tartom, hogy maga itt IRL informaciokra celozgat. Azonnal hagyja abba.

En egy egyszeru kommentelo vagyok, akit felhaborit a kormanyellenes hazugsaggyar okadeka es sok millio velem hasonloan gondolkodoval egyutt a szereny eszkozeimmel is kinyilvanitom: legyen eleg! A csendes tobbsegnek is meg kell szolalnia most!

Kandeláber 2012.07.16. 11:50:59

Kövért a baloldalnak a tenyerén kell hordoznia, ugyanúgy, ahogyan fordítva: Gyurcsányt a jobboldalnak kell nagy becsben tartania.
Ez a két ember választópolgárok ezreit taszítja el a saját pártjától arrogáns viselkedésével, és átgondolatlan, indulat vezérelte szónoklataival.
Kövér a "köteles" beszédével egyszer már majdnem egy személyben akadályozta meg a választások megnyerésében, ha így folytatja, ismét buktató ember lehet belőle.
Én a Fidesz helyében állandóan Erdélyben vagy a Felvidéken tartanám, úgy talán kevésbé ártalmas a saját pártja számára.

Kandeláber 2012.07.16. 11:51:52

"akadályozta meg a Fideszt"

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.07.16. 11:55:35

@Kandeláber: Ezt a felfedezést Holger Hartland még sajnálatos összeomlása előtt megfogalmazta és átfogó elméletté fejlesztette: hartland.blog.hu/2011/09/05/egy_rejtelyes_dokumentum

Szindbad 2012.07.16. 11:57:35

Doromboló Cica díjat a szerzőnek!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.16. 11:59:53

@F. A. Hayek: @Kandeláber:

"Ha állampolgári engedetlenségre gondol, az az államhatalom által a polgáraival szemben elkövetett jogtalanság miatti, erőszakmentes, más magánszemélyek ellen nem irányuló cselekedet lehet, amely nem megy túl szabálysértés elkövetésén." --- írja @F. A. Hayek:.

Én határozottan a polgári ellenállásra gondoltam:-) A konkrét esethez pedig még annyit: Hogyan ne irányuljon más magánszemély ellen ez a bizonyos akció, mikor a kiváltója éppen egy olyan esemény, mely során állami vagyont adtak/játszottak át magánkézbe?

"Simán birtokháborítást követtek el, amennyiben akadályozták a tulajdonost a tulajdona rendeltetésszerű használatában." --- írja @Kandeláber:.

Így igaz. A rendőrség el is vitte őket onnét és rendesen meg is büntették őket.

Valószínűleg én is így fogok járni, ha majd Pakshoz láncolom magam. De mi más eszközöm volna arra, hogy az erőműbővítés nemzetvesztő és erkölcstelen voltára felhívjam a figyelmet?

ü
bbjnick

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.16. 12:00:27

Idióták. Ekkora kormánypártikiállás után senki nem hiszi el, hogy a Közgép nem a Fidesz Strabagja.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.07.16. 12:00:46

@Szindbad: Ott van náluk. Nem véletlen, hogy évek óta a szerkesztőségben pihen és dorombol ;-)

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.16. 12:01:36

@bbjnick: "De mi más eszközöm volna arra, hogy az erőműbővítés nemzetvesztő és erkölcstelen voltára felhívjam a figyelmet?"
ROTFLMAO

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.07.16. 12:05:10

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Vigyázzon, bbjnick mindjárt a fejéhez vág egy 200 soros Prohászka- vagy Szentírás-idézetet az erőműépítés nemzetvesztő és erkölcstelen voltát bizonyítandó :-)

Kandeláber 2012.07.16. 12:05:24

@Counter: Isten bizony, nem követtem el plágiumot! Tapasztalatok alapján vontam le a következtetést.@bbjnick: Azért a két performansz között van némi különbség: az egyiket egy párt népszerűségének növelésére kívánták felhasználni, Ön pedig - gondolom - az atomenergia veszélyei ellen kíván tiltakozni.

Apeiron (törölt) 2012.07.16. 12:12:54

@F. A. Hayek: " Ha állampolgári engedetlenségre gondol, az az államhatalom által a polgáraival szemben elkövetett jogtalanság miatti, erőszakmentes, más magánszemélyek ellen nem irányuló cselekedet lehet, amely nem megy túl szabálysértés elkövetésén. "

= SEMMIT NEM CSELEKEDNI

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.16. 12:15:06

@Counter: Nem vagyok sem komcsi, sem libi, így egyiktől sem kapok csalánkiütést.

marko11 2012.07.16. 12:26:50

@bbjnick:
Jót linkeltél. Tetszik. De nem győzött meg, hogy csak nálunk és csak Kádár miatt lennénk ilyen sunyik.
Én is linkeskedek:
www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=118523&i_city_id=-1&i_county_id=-1
Ez a Förtelmes főnökök c. amerikai film. Nem egy katarzis, de nem is rossz.
Ebben mondja Kevin Spacey (egy nagy multi cég elnökének) egyik beosztottja, hogy az apja azért nem vitte semmire, mert NEM hagyta, hogy szarozzanak vele.

imres 2012.07.16. 12:52:17

@tesz-vesz:
Azt mondod?
Egy év elegendő ahhoz, hogy Soros agymosottjaivá váljanak?
Esetleg saját magadból indulsz ki?
Számtalan kérdés, amire nem válaszoltál.
Hozzátenném:
Sorost pontosan ők ebrudalták ki, ellentétben elvtársaiddal.

Kandeláber 2012.07.16. 13:07:19

Bokros '95-ben pénzügyminiszterként rá akarta venni Csányit, hogy az OTP-t legalább 50 %-os arányban adja el Sorosnak.
Hála Istennek nem lett belőle semmi.
Sorost a csehek és a horvátok is kiebrudalták, és köszönik, jól vannak.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.07.16. 13:18:28

@marko11:

Ez is bizonyítja, hogy a kapitalizmus és a kommunizmus, morális értelemben, egylényegű. De ezzel, gondolom, nem mondtunk újat? ;-)

ü
bbjnick

delejes 2012.07.16. 13:19:33

@Doomhammer:

Drága barátom, nálunk itt falun tök mindegy hogy hívják a tolvajt, közgépnek vagy strabagnak. A tolvaj az tolvaj.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.07.16. 13:40:36

@bbjnick: bazi nagy láncra lesz szükséged, bébéjé.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.16. 14:06:11

@delejes:
Talan meg falun is megertik Rozsa Sandor (aki a gazdagoktol lopott es a szegenyeknek adta) es a gyevi biro (aki a szegenyeket sanyargatta) kozotti kulonbseget. Az orszag javara vegzett jovedelemelosztast osszemosni a nelkulozok forintkainak kitalicskazasaval az orszagbol tipikus bolsi trukk, amellyel meg akarjak teveszteni az egyszeru falusi embereket. E mogott tudomany van: eleg, ha azt mondom, hogy a GDP 15%-kal nagyobb, mint a GNI! Ez falusi nyelvre leforditva azt jelenti, hogy minden 6 hajassutemenybol egyet az orszagot kizsigerelo nyugati padlaslesoprok esznek meg.

A mi gyerekeink meg eheznek a hajassutemeny-szivattyuzas miatt!

Ezt gondold meg, mielott beeszed a Kozgep-ellenes propagandat. A Kozgep a falusiakert is dolgozik!

Unionista_ (törölt) 2012.07.16. 14:13:50

@bbjnick:
kár, hogy kommunizmus a világon sehol sem volt. kapitalizmus meg minden országban másmilyen. ezért vicces a kettő közé képest egyenlőség jelet tenni.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.16. 14:13:54

@Ringlósztár:
"Anyád. "

Na tessek, kiboffent a libsi stilus. Kettos mercet latok ebben is. Ha a mi oldalunkrol elragadtatja magat neha egy-egy polgari neveltetesu a ballib szennyaradatot latvan, akkor masnap persze mar a Le Monde-tol a New York Times-ig ott ajvekol az osszes baloldali. Ti viszont buntetlenul gyalazkodhattok minosithetetlen stilusban es azt turnunk kell! Mint itt, amikor ezek a tejfolosszajuak letolvajoznak tisztesseges, az orszagert meg a szabadidejuket is felaldozo kozgepeseket. Mar miert kellene ezt turnunk?

Itt, az interneten mar megszoktuk, hogy a balosok buntetlenul mocskolnak minket. Nem, mintha ez rendben lenne, de Brusszel nem engedi a rendteremtest! Azonban van meg magyar jog es van meg magyar rend Magyarorszagon. Ez a kis lecke majd megtanitja ezeket a nyikhajokat!

Unionista_ (törölt) 2012.07.16. 14:18:27

@Doomhammer:
áruld már el, hogy ez most paródia, vagy komoly?

delejes 2012.07.16. 14:20:18

@Doomhammer:

Csak pontosítok: Rózsa Sándor sose a szegényeknek lopott, szimpla bűnöző volt.
És ezt még itt falun is tudják... :-)

Ha nem sírni kellene azon amiket összehordasz, akkor inkább röhögnék. De nem teszem.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.16. 14:24:06

@Unionista_:
Nem gondolom, hogy most, amikor a nemzetkozi baloldal, brusszeli stromanjaik es magyarorszagi kiszolgaloik osszpontositott tamadast inditottak es Orban Viktor elleni pancserpuccstol sem riadnak vissza, akkor helye volna a viccelodesnek.

A gazdasagi szabadsagharc donto pontjahoz erkezett. Rabok legyunk vagy szabadok! Ez a kerdes, valasszatok!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.16. 14:31:44

@delejes:
Na, jellemzo. Ott falun is inkabb Moriczot olvasnatok a Valo Vilag nezese helyett!
legeza.oszk.hu/sendpage.php?rec=li1520

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.07.16. 14:40:55

@F. A. Hayek: Egy hangyányit azért szánalmas vagy. Remélem érzed.

Unionista_ (törölt) 2012.07.16. 14:41:51

@Doomhammer:
nézd, eddig a világon az összes ország (izraelt beleértve) brutálisan beszopta a nacionalizmust. szerinted magyarország lesz a kivétel?

Unionista_ (törölt) 2012.07.16. 14:45:31

@Kandeláber:
ezekkel a szövegekkel nyilván a jobbik szavazókra hajtanak.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.07.16. 14:49:01

@Kandeláber:
Légyszíves áruld már el nekem hogy a Fidesznek és Kövér Lászlónak miért fáj ennyire hogy az LMP akciót szervezett egy magáncég elé?
Annyira fájt nekik hogy Selmeci nyugdíjvédelmi megbízottnak még egy sajtótéjékozatót is kellett tartania?
Mire ez a nagy buzgalom?

Légyszíves nyugtass meg hogy Kövér László és a Fidesz ugyan ilyen ideges lesz, az LMP legközelebb mondjuk a Motim Műkorund Kft elé láncolja magát :-)

Kandeláber 2012.07.16. 14:51:22

@Unionista_: Biztosan, de onnan keveset tudnak elcsábítani.@Dr. Di622: Ezt talán Kövértől kéne megkérdezni. Egyébként azzal, hogy nagy jelentőséget tulajdonítanak a dolognak, csak magukat szívatják.

delejes 2012.07.16. 14:53:42

Móricz Rózsa Sándora már a saját korában is röhejes volt, így ma rá hivatkozni mint ősforrásra szintén...
A többit gondold hozzá, nem fejtem ki.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.07.16. 14:54:39

Én amúgy meg nem értem ezt az egészet.
Ezek az LMP-s gyerkőcök nem tudnak olyan szépen tüntetni mint ahogy a jobbos kollégáik.
Sehol egy égő autó, sehol egy kifosztott büfé, sehol egy betört kirakat, sehol egy molotov koktél, és ezek a nyomorultak még egy rendőrt se dobtak fejbe utcakővel.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.16. 15:01:52

@delejes:
Nagyon sajnalatos, hogy mar videken is a Valo Vilagnak hisznek inkabb es nem Moricz Zsigmondnak.
Azt kell mondjam, olyanok vagytok, mint a gyerekek. Valakinek vezetni kell titeket, kulonben meg rosszul szavaznatok.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.16. 15:03:52

@Unionista_:
Ne beszelj felre, most nem a nacionalizmusrol van szo. Itt arrol van szo, hogy a vilagon eddig mindenki porul jart, ha a globalis penzugyi birodalommal akart uzletelni. Jojj es lass!
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bpiOgcKAL9c

Mariann19 2012.07.16. 16:24:44

@fofilozofus: Amennyiben egy pártra általánosítással stigmákat ragasztanak, máris világossá válik, hogy az nem más, mint egy lejáratási szándékú megnyilvánulás a konkurrencia terhére. Nem szabad azt hinni, hogy az állampolgár annyira beszűkült tudatú, hogy nem veszi észre a sanda szándékot.Mindezt a LMP-re szórt cimkézés mondatja velem. Mitől lenne az SZDSZ utódpártja? Miért belvárosi fiúk és körszemüvegesek?
Hatásvadász jelzők ezek, mert kihasználják a társadalom ellenérzését, melyeket az SZDSZ ellen táplál, valamint az emberek a látványos, populista megnyilvánulásokat részesítik előnybe.Nem vagyok az LMP elkötelezett híve, azonban a mesterségesen szított antipátiák, valamint az igazságtartalom hiánya módfelett zavaSzerintem az LMP egy új szín a politikai palettán, nincs kétes ügyletektől hemzsegő múltja, fiatalos és bátor, a vezető gárdájából a szakértelem sem hiányzik, sőt!Szembeállítom e párt tagjait azokkal a parlamentben évek óta ott ülő kövületekkel, melyek egzisztenciális okokból a kivárásra játszanak, és már csekély tanujelét sem adják az országérdekeinek javitását célzó szándékuknak. Tevékenységük fő mozgató rugója az egymást lejárató rágalmak kutatása és nyilvánosságra hozatala a választó polgárok szimpátiájának elnyerése érdekében.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.07.16. 17:07:08

@bbjnick: volt tulajdonosváltás? erre a problémára hívták fel az lmp-sek a figyelmet, vagy arra, hogy minden pályázatot ők nyernek?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.07.16. 17:10:01

@Szindbad: :) milyen stílusos, a saját fegyverével kell levadászni

Kanyar Iron 2012.07.16. 17:10:38

Hogyan lehet az a 3.évezredben, egy európai országban, hogy egy láthatóan jó módban élő, kihízott arca zsírpárnákkal barázdált, nem az a kifejezett aszkéta arc, amit a 48 ezer farag az emberből, de azért, hogy lássad, mennyire a nép gyermeke Ő, hogy közülünk való, felgyűrt ingujjal (na, persze nagy a meleg azon a 200 négyzetméteren is), karfára támaszkodó országember, felhúzott mosollyal, tudod, olyannal, amit egy pillanat alatt, metsző villanásként a húsodban érzel, szándékosan hozzánk butított, és ahogy a magyar embernek kell, ízes, apolitikus, furcsa mondataival, a szemébe hazudik az ő népének? Mindenkinek, akár el is hiheted. Hogyan lehetséges? A küldetéstudata? De ennyire? Mit mondotok ti értelmiségiek, akik oly szépen meg tudjátok magyarázni, hová is tartunk most? Csattog-e már a boka? Újra. Mert fog. És Ő üzen az Ő népének. Mint kereskedelmi tv-n a sámánok. Mindent meggyógyítunk, ha jól megfizeted az árát. Ha belehaltál, na, bumm, vannak még középen, alul, akik hisznek a csodákban. Ennyit is érünk mondotta egy vezetőnk. Kötelet, vagy veresd meg magad, mondta egy másik főemberünk. Vakond kukucskálás, nincs nekünk titkunk egymás előtt, ugye? Ugye!? A harmadik. A legfőbb méltóságok. Mond meg nekem, mitől méltóság ez? Van kinevezett méltóság? Hát hol vagytok ti magyar értelmiségiek, hogy ezt a képet kelljen néznünk, három ember egymás mellett! Hosszú fekete kabátban. Lajbi, hosszú haj, szakáll, mikor kezdik már megint növeszteni? Ők Magyarország!? Akár Mirigyéket is nézhetnénk, csak tudnánk, hogy az vicc. Ez meg viccnek is erős. És a sleppjük. Ez lett az életcélunk? Valahogy bekerülni a sleppbe, jól meghúzni magunkat, részt venni a hosszú nyelvek éjszakáján, és szépen megélünk? Alámerültetek? Hát, ha van jó sok levegőtök... de még akkor sem értem. Sokunknak nincs, és már nem fogunk tudni felmerülni. A trükkök országa lettünk, parlamentáris sztaniolba csomagolva? Vezetjük Európát az orránál fogva? Most aztán jól látszik, hogy a páva nem értünk táncol, hanem közöttünk. Küld már vissza azt a nyavalyás papírt. Ne kelljen már megint nekünk megmondani, te mit érzel. Havi 48-ból. Ki enged a 48-ból. Akinek ez napi? Na, az a legkevésbé. Újjáéled a táncház mozgalom? Pávatánc ház izgalom. Röpülj páva. Ganédombon pávatánc. Hova jutsz Magyarország? Pancserbrancs. Pancserbrancsi tündérmese. Van tudós, kinek nem ég a képe? Ennyire futja? Merüljetek alá, maradjatok is ott. Neki a szeme se rebben. Gőgös fölény, agresszív artikuláció, leereszkedő mosoly, nem ezt gyakoroltatták a sztájlisztek, de aki nem tud mást, az élesben nem tud mást, hiába gyakorol tükör előtt. A belsőt kéne kicserélni. Vagy egy hasonmás színészt. Mint régen volt országokban… A három mesterlövész… A manírbanda. Panírmanír. Hőbörgőgök. Szerepek és gyalázatok. Te, aki vakondtrükkel kukucskáltál a titkos szavazófülkébe, Te, aki felállítottad a gondolatrendőrséget, Te, akit kissé hosszabb madzagra engedtek, Te vagy mindannyiunk, az országunk legfőbb képviselője. Te adsz nekem kegyelmet? És Te, aki egy jó poén kedvéért szégyennek nevezed, hogy van más is rajtatok kívül a házban? A poén az, hogy ezt Te nem poénnak szántad. Mekkora moslékos vödör kell úgy bocsánatot kérni, hogy közben nálad nincs bocsánat? És Te, aki 1000 évre biztosítottad családod és nyaládod luxusát? Aki a nép egyszerű gyermekeként hadsereggel védeted magadat? Félsz? Mitől? Hová jutunk így? Hová…

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.07.16. 17:12:14

@Kandeláber: siffer küldte ki őket, szerintem megállapodtak, hogy a büntetést fizetik pártkaszsából, ricsárd fild majd fizetni ezt is

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.07.16. 17:24:11

@imres: nem, ők nem agymosottak, hanem végtelenül primitív emberek, akik tudják, csak úgy lehetnek gazdag és hatalmasnak tűnő emberek, ha azt teszik amit sorosék mondanak. már elvtárs apjuk is ezt tanácsolta nekik, de nem is kell tanács, 3 generáció óta ezt csinálják, együttműködnek a megszálló hatalommal.
kkbk.blog.hu/2012/03/15/soros_kontra_font

én nem vagyok soros-ösztöndíjas, nekem van becsületem, te mafla :) . ha lenne, beismerném én, gerincem is van, nem szégyen, ha fiatalon becsapják az embert, ha megvezetik; a szégyen az, ha öregfejjel is tűri
hát az elvtársakat tényleg nem ebrudalták ki, biszku még él a rózsadombi villágájban, minden reggelt úszással kezd a medencéjében talán, ellenben züroff már megint nagyon hatákony itt, és a fideszed elszámoltatás is dübörögne, ha buda nem került volna Ángyán helyére, így nincs ki foglalkozzon a korrupciós ügyekkel, sajna. hát ez van
ha figyelsz, kiderül, hogy én a kommunistákat is megvetem, nem csak a hazug embereket, így nem is az én elvtársaim a komcsik.
ja sorost úgy embrudalták ki, mint az imf-et, talán megtalálod az oldalon a linket, amire még reagáltam is.
ha orbánék kiűzték innen sorost akkor miért vigyorognak közösen ezen a képen?
m.cdn.blog.hu/kk/kkbk/image/szem%C3%A9ly/orban%20soros.jpg
ekkor még jóban voltak?

korábban keljél fel, ha fogást akarsz találni rajtam. kiskutya kalimpál, nugodtan kérdezz, h vmit nem értesz, segítek

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.07.16. 17:33:32

@Kandeláber: de csányi zsugori volt, kötötte az ebet a karóhoz, nem volt elég progresszív, az volt a baj. :)

pedig ha így meghajol orbán csányinak, hogy hajol meg akkor sorosnak? már túlfordulna a bokáján
m.cdn.blog.hu/kk/kkbk/image/szem%C3%A9ly/orbcsanyi%20keresztapa.jpg

Vén Csataló 2012.07.16. 17:49:55

Turul pajtás, legyél büszke magadra, az összes komcsi-libsi kommentelő hevesen bólogat rád, úgy hozod a libsi paneleket, hogy bármely SZDSZ-árva megnyalja tőle mind a 10 ujját. Konkrétan sikerült kiszolgálnod az igényeiket - ami miatt automatikusan baromian magadba kellene nézned.
Mert innentől kezdve tényleg az a kérdés, hogy miért nem a hvg-ben vagy a mancsban esetleg valami LMP-közeli blogban írsz? De tényleg.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.07.16. 19:02:59

Orbán Viktor szerint a magyar társadalomban nagyon komoly félreértés van az IMF-tárgyalások szerepéről: az országnak erre nem a talpon maradáshoz, hanem az olcsó finanszírozhatóság érdekében van szüksége.

A kormányfő egy más témában tartott sajtótájékoztatója végén beszélt kérdésre válaszolva. Mint mondta, az emberek többsége jelenleg tévesen azt hiszi, hogy az IMF-tárgyalások azért kellenek, hogy ne legyen pénzügyi összeomlás Magyarországon, ám a valóságban az ország stabil lábakon áll, a Nemzetközi Valutaalap pedig azért kell, hogy a „talpon maradás olcsóbb legyen”.

„Az IMF nem az ellenségünk, (...), az IMF az a mi bankunk, tagok vagyunk benne” – hangsúlyozta Orbán Viktor, majd hozzátette: a kormány nem köt olyan megállapodást ami ellentétes lenne a magyar nemzetgazdaság, a magyar emberek érdekeivel.

versus

„Csak nem gondolja bárki azt az IMF-ben vagy máshol, hogy mindezt kétévnyi munka után, (...) mikor végre csak azért is átverekedtük magunkat a túlsó partra, miközben ők mindent megtettek az ellenkezőjéért, akkor most ki fogjuk dobni, és azt fogjuk csinálni, amit ők lediktálnak, értelmetlenül ráadásul” - fogalmazott a házelnök.

__________

A Kövér a csicskamunkát végzi, "izzítja a hangulatot" (->agitáció), míg a bölcs atya (A_Viktor) elmagyarázza a tudatlan ostoba jobbágynak -türelmesen persze, ezeknek így kell - hogy minden rendben, az nem is úgy van, most valójában jól átkúrjuk őket (cinkos kacsintás a nép felé) mint ahogy ti az adóval trükköztök, én is úgy trükközöm az IMf-fel. ("egy vagyok közületek"->integrációs propaganda) - a propaganda két formája. agitáció + integráció.

Szerintem egyébként a népnek nem tűnik fel az ellentmondás. A Fidesz vallássá vált. Szektává, ahol a Viktor aranyba foglalt portréja van a vitrinben.

És akkor ott van, amit tesz-vesz is említett, hogy a komcsi centrum szédíti a párt alsóbb részeiben dolgozó + a népességben lévő vallásos elemeket. A fideszes, idősebb, női szavazók zöme vallásos, templomba jár.

Ezeknek lesz a legnehezebb az ébredés. Ahogy egyre kevesebbet ér a fizetés, kopogtat a valóság az ajtón, úgy fognak ők is lemorzsolódni.

Sebastian Knight 2012.07.16. 20:39:08

mutatis mutandis:

Turulból az egész poszt alatt sugárzik az egyszerre magabiztos és sértett _mandarinság_, ami meghatározó szerepet játszott a blog lezüllésében ...

utópista 2012.07.16. 21:00:24

Kövér családja nem Orbánéval konkurálva nyomdaiparban nyomul. Kövér Szilárd zsíros megrendeléseket kap a jelenlegi újságnagyságoktól, médiaoligarháktól! Ha valakit érdekel, nézzen utána mi lett az egyetemi nyomdának a vége, miután Szilárd átvette, vagy annak, hogy ki nyomtat mostanában a Simicska, Vitézy, Töröcskey birodalomnak és kinél rendeli meg az NEM FIDESZ közeli CBA a reklámanyagát! Ennyi!

utópista 2012.07.16. 21:11:24

Ja, igen, majd elfelejtettem, Balogh Zoltán miniszter úr az államosított tankönyv-kiadást és nyomtatást egy kézbe akarja adni. Ezért államosítottak minden alsó- és középfokú oktatóintézményt. Csak egy helyről lehet rendelni mindenkinek!!!!!! A helyi pedagógusnak nem lehet ezentúl beleszólása abba, milyan oktatási segédanyagot, könyvet rendel meg a nebulóinak, legyen az töri, matek, fizika vagy biosz!
Na, vajon, miért?

Ringlósztár 2012.07.17. 09:25:39

@Doomhammer:
Nem, te azt szoktad meg (már az érthetetlen, hogy az igénytelen, modoros hozzászólásaiddal az úgynevezett jobboldal, ami a fidesz esetében kb. 50%-ban kommunista elvek követését jelenti, hivatalos képviselőjének tekinted magadat), hogy minden cikk esetében a párt központi bizottsága által meghatározott tematizáló hozzászólásokkal trollkodod szét a vitát.
Tulajdonképpen nem is idegesítesz, csak lehangolsz az igénytelenségeddel, ami alkalmanként ragályos.
Ezúton kérek elnézést édesanyádtól, bár valószínűleg elévülhetetlen szerepe van abban, hogy ilyen pöcs vagy.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.17. 09:48:08

@Ringlósztár:
Erzem a frusztraciodat, amikor azt latod, hogy hiaba a toporzekolasod, a magyar kormany a legstabilabb a valsagba sodrodo Europaban. Ez egy versenyelony, amit ki kell hasznalnunk!

Jellemzo, hogy engem vadolsz meg berkommentelessel, amikor en kizarolag a sajat velemenyemet mondom, terolad meg leri, hogy kommentre fizet Vona Gabor. De sebaj, gyalazkodasod lepereg rolam, mert az en magabiztonsagomat az igazam tudata adja.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.07.17. 12:10:48

@Ringlósztár: Vedd már észre, hogy viccel.

a tirpákbokrétás nevű szar is erről szól..

valamint akkora "magyar", hogy még ékezetre se futja neki....ezt azért illene észrevenni...mert még a végén hülyének leszel nézve.:)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.17. 12:17:27

@Schwerer Gustav:
Nagyon sajnalatos, hogy te ezt viccnek gondolod. Fikanikkek, ballib provokatorok arasztjak el a mandinert, hogy megfojtsak az erdemi vitat. Korabban csak a mandiner kommentsavjat volt erdemes olvasni, mert a kommentek szinvonala messze meghaladta a bejegyzeseket! Mi lett ebbol? Ringlosztar-szeru egymondatos, gyalazkodo benyogesek vagy Schwerer Gustav-szeru ertelmetlen szohegyek! Igy csuszik a ti kozremukodesetekkel is egyre melyebbre ez a valaha az elit talalkozohelyeul ismert blog.

Szegyeljetek magatokat, ti "magyarok".

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.07.17. 13:58:55

@Doomhammer: Maga egy fideszdroid, aki KIM-ből bérkommentel, és az ellopott magánnyugdíjunkból fizetik. De már két éve sincs hátra, utána fizetni fog. Vagy ha nem tud fizetni, vietnámi papucsban fog menekülni az Andrássy úton a sok feldühödött citoyen elől.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.17. 14:23:33

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy:
Nagyon jo, hogy ez a magannyugdij elokerult! Mennyi szajkarate volt, hogy igy meg ugy magannyugdij! Erre mit latunk? Europaban egyre tobb helyen kerdojelezik meg a harompilleres nyugdijrendszer mukodokepesseget! Maganvelemenyem az, hogy a nyugdijrendszer a ketpilleres iranyba fog eltolodni es Magyarorszagot mint a nyugdijreform ellovasat fogjak emlegetni mar nehany ev mulva is. Sereghajtok lesznek a Nyugat nagyszaju "mintaorszagaibol" es csak a hatso helyzetjelzo lampainkat bamulhatjak a tavolbol.

En bizok a magyar polgarokban, a magyar emberekben. Hiaba a hazugsagaradat, a tenyek ballib ferditese, ki fog nyilni a szemuk es megertik majd, hogy a kormany ertuk dolgozik meg nem ertettseg es gyalazkodas kozepette is. Megertik majd es megkoszonik!

Az lesz a ti Waterloo-tok.

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.07.17. 14:36:41

@Doomhammer: Tegeződik? Ebből is látszik, hogy maga egy felkapaszkodott, kontraszelektált, harminckettedtudású nyikhaj, akiről a szakértői érvek hatására lehullik az álszent magázódás fölvett manírja, és kibukik belőle, hogy soha nem volt gyerekszobája. Csak nem maga Oroján Sándor személyesen? Éljen csak az eltolcsysta tündérmesében, egy éve és kilenc hónapja van még rá. A nép már vágja a centit.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.17. 14:43:47

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy:
Tegezodok, igen. Erdemi es nivos vitat folytato vitapartner megerdemli a magazodast, de nektek, utodpartiaknak csak ez jar. Orulj, hogy nem koplek le az ukrajnai ehinseg vagy a hortobagyi kitelepito-taborok miatt!

Az is nagyon jellemzo, hogy rogton az IRL adatok utan kutakodsz, te kis patkanynikk! Es ha Orojan Sandor vagyok? Mit szamit az? Matolcsy Gyurinak meg inkabb csokolj kezet! Ha o nem lenne, a Fuggerek mar a konyhakredencedet is elvittek volna!

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.07.17. 14:58:22

@Doomhammer: Ukrajnai éhínség? Hortobágyi kitelepítések? Éppenséggel a narancsbolsik haladnak az oda vezető úton! Lesz még itt éhínség, a közmunkaprogram pedig máris az első lépés a kitelepítések felé!

Fuggerezel is? Tudod, hogy a fuggerezés lényegét tekintve kódolt IMF-ezés, rosenbergezés, cohn-benditezés, lukácsiskolázás? Akkor pedig meg is érdemled, hogy leleplezzék az IRL-edet! A hírszerzősök már írják rólad a cikket.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.17. 15:46:48

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy:
Na latod, ehhez pofa kell. Kitelepitesekkel es ehinseggel vadolod a kormanyt (mit tettek a ballibek az etnikai-szocialis feszultsegek megoldasaert? Inkabb szitottatok! ) amikor pedig ti voltatok azok, akik megvertetek Revesz Mariuszt es terrorizaltatok a nemzeti unnepeken felvonulokat evekig! Ilyet a Fidesz-kormany soha nem tett, mert ti vagytok a diktaturasok es mi vagyunk az igazi demokratak!

A Fuggerekkel kapcsolatban csak egyet kerdezek: mit adtak a Fuggerek Magyarorszagnak? Vagy ha mar itt tartunk, mit adtak a kulfoldi bankok vagy a Tesco? Erre valaszolj!

Elmultak mar azok az idok, amikor a fuggerezessel be lehetett feketiteni a nemzeti oldalt! Tul sokat kialtottatok farkast, mar senkit nem erdekel a fuggerezesetek! Talan meg a Frankfurter Allgemeine Zeitung-ban. De ott is egyre kevesbe!

hoplita 2012.07.17. 16:18:28

@Dr. Di622:

"...Sehol egy égő autó, sehol egy kifosztott büfé..."

Ja, még anyádat se döntik hanyatt.
Ezt mongyuk jól teszik.....elég vagy te testvér nélkül is.:(

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.07.17. 18:36:09

@Doomhammer: problémám van az ékezethiányosokkal....igen nagy.

Szerezz be egy normális billentyűkiosztást, mert addig hiteltelen szar maradsz. no offense.

Látod? Ha lett volna ékezeted, lehet meg se talállak.

Bűvész úr, itt megbicsaklik a show...és kilóg a lóláb. Pata.

Következőt...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.17. 19:38:35

@Schwerer Gustav:
"problémám van az ékezethiányosokkal....igen nagy."

Hidegen hagy. Kepes vagy ervekkel, erdemileg es nivosan vitatkozni vagy sem? Mert ha nem, csak egy nyomorult troll vagy.

A valasztas a tied.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.07.17. 20:56:27

@Doomhammer: a nívós vitatkozásnak előfeltétele, hogy az illető ékezetes betűket használjon. Különben csak egy igénytelen fasz marad.
Ezt ha valaki nem érti, annak hiába magyarázom. Persze fölöttébb jelzésértékű...izgalmas kérdéseket vet föl.
Mint pl.
Melyik országból kommentelsz?

egyébként persze, képes vagyok vitatkozni. de ha azt látom, hogy a másik beíró leszarja az ékezetet, akkor az egyértelmű üzenet, hogy az illető hogy áll a "magyar" dolgokat illetően.

Egyébként te érvekkel vitatkozol, kamugép? Az milyen érvelés, hogy másnak adod ki magad, amint ami vagy, pont ezt hívják trollkodásnak...:)
A rám aggatott jelző csak azt árulja el, hogy megint magadból indultál ki: átlátszó, hiteltelen.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.17. 21:42:45

@Schwerer Gustav:
Nem, a nivos vitatkozasnak elofeltetele mindenekelott az ERVEK jelenlete.

Ebben a kommentedben milyen ERVEKET voltal kepes allaspontod vedelmeben bemutatni? Nekem egy se tunt fel, csak tomeny szemelyeskedes. Tovabba olyan nivos fonev, mint "fasz".

Sebaj, nem en jaratom le magam az egesz magyar internet elott, hanem te. Elvezettel figyelem a kinlodasodat, korbe szoktam kuldeni az erdemi es nivos kommentjeidet a haveroknak is, hadd rohogjenek rajta.

Lassuk, mondanal meg valamit Kover Laszlo megnyilvanulasaiert? Holnap reggelre is jar szorakozas a levelezolistanak, ahol el szoktunk szorakozni a kulonlegesen vicces kommenteken. A tieid mindig ott vannak.

cutcopy 2012.07.18. 10:01:48

"Obersovszky kordonbontós ellenvetésével nem is tud érdemben mit kezdeni Kövér, csak mellébeszél"

Azért ne hasonlítsuk már össze a Kossuth teret a Közgép területével..!

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.07.18. 12:53:49

@Doomhammer:

szólj ha megtaláltad az ékezeteket, kiscsicskám.

eddig is csak azért nyűglődtem az írásképeddel, hogy félreérthetetlenné tegyem a mondanivalót az ékezethiánnyal kapcsolatban. Úgy vélem ez sikerült, úgyhogy a továbbiakban: ignore.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.07.18. 13:09:29

@Schwerer Gustav:
Muhahaha, kiscsicskam! Ezeket hol tanultad, bunkokam? Csak nem a haverjaidtol a nagybani piacon trogerolas kozben?

Azert elkepeszto, hogy a - hogy is nevezzem finoman - genetikailag kihivasokkal kuszkodo polgartarsaink mar ezen a blogon is felutottek a fejuket.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.07.18. 20:48:08

@Schwerer Gustav: Ez mire volt jó? Én elveztem, hogy egy libi szivat egy indextrollt.

@Doomhammer: Vegye már észre, hogy a webeliten kívül erre a stílusra nem vevők it!

Szúrófény 2012.09.03. 07:25:54

@Hattory Hanzo: "Buci Gyúri! Pék volt, és munkás áruló!

Szúrófény 2012.09.03. 07:29:40

@tesz-vesz: 2000 éve, nem 80!
A keresztény gyarmati rendszerről egy ember, akinek a kereszténység a specialitása, W. Howitt, a következőket mondja: „Azoknak a barbárságoknak és elvetemült rémtetteknek, amelyeket az úgynevezett keresztény fajok a világ minden táján és minden nép ellen, amelyet le tudtak igázni, elkövettek, nincs párja a világtörténelem semmilyen korszakában, semmilyen fajnál, bármilyen vad és műveletlen, könyörtelen és szemérmetlen is volt az
süti beállítások módosítása