Kommentár nélkül. Vitázzunk róla. Szabadon.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr254330423
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Pesty és Forgács hazugsága 2012.03.21. 21:28:35
Láthatóan nagy vitát kavart Pesty László romákról szóló filmje, s sok támadást kapott mind Pesty, mind az MTV és a filmben szereplő roma származású Forgács István is.Már több mint egy órája keresem a neten, hogy ki ez a Forgács István, de mindenhol csa...
Trackback: A Kaufman-terv 2012.03.21. 15:36:30
Theodore Nathan Kaufman amerikai üzletember a szerzője annak a könyvecskének, amely a Germany Must Perish! (Németországnak pusztulnia kell!) címmel 1940 végén vagy 1941 elején jelent meg Newarkban. Kauf...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.03.24. 11:41:05
@Alfőmérnök: nem indultam OTKA-n úgyhogy mellé a diagnózis. Ráadásul, ha valaki a hatalom pénzosztója, akkor ne akarjon úgy tetszelegni, mint akinek semmi köze a hatalomhoz. Mert, hogy Salát Gergő maga a NER. Megtestesít mindent, ami undorító benne.
Ráadásul szakmám eredményeit igencsak megkérdőjelezem, és elégedetlen vagyok velük nagyon is, de az valóban felháborít, ha egy tudatlan senki anélkül kezdi el azt állítani, hogy "tudóskodó", 'mindent be lehet bizonyítani és az ellenkezőjét" ezekkel a tanulmányokkal, ha még csak nem is hallott róluk.
Sosem kérdőjelezném meg egy matematikai cikk érvényességét, mert nem értek hozzá. Betyár rabszolga talán ért hozzá?
Ráadásul szakmám eredményeit igencsak megkérdőjelezem, és elégedetlen vagyok velük nagyon is, de az valóban felháborít, ha egy tudatlan senki anélkül kezdi el azt állítani, hogy "tudóskodó", 'mindent be lehet bizonyítani és az ellenkezőjét" ezekkel a tanulmányokkal, ha még csak nem is hallott róluk.
Sosem kérdőjelezném meg egy matematikai cikk érvényességét, mert nem értek hozzá. Betyár rabszolga talán ért hozzá?
tewton 2012.03.24. 11:54:21
@calam:
"ha valaki a hatalom pénzosztója, akkor ne akarjon úgy tetszelegni, mint akinek semmi köze a hatalomhoz."
off.
ezért is volt vicces, amikor a hatalomközeli pénzosztó filozófusok filokausztot meg zsidóüldözést vizionáltak, amikor fordult a hatalmi széljárás :))))
"ha valaki a hatalom pénzosztója, akkor ne akarjon úgy tetszelegni, mint akinek semmi köze a hatalomhoz."
off.
ezért is volt vicces, amikor a hatalomközeli pénzosztó filozófusok filokausztot meg zsidóüldözést vizionáltak, amikor fordult a hatalmi széljárás :))))
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.24. 12:09:38
@tewton: Ez a calam eddig is ritka nagy seggfejnek mutatkozott, de hogy egy OTKA Zsűri-tagságot "a hatalom pénzosztója" szerepnek delirál, az eddig az egyik legszebb öntökönszúrása.
Alfőmérnök 2012.03.24. 12:10:35
@calam: 1. Betyár egy hülye picsa, azt hiszem, ebben egyetértünk. (Ráadásul inkorrekt játékos, és gonosz. De nem veszélyes, mert mérhetetlen ostobasága okán könnyű leszerelni.) De nem rabszolga, saját meggyőződéséből és önszorgalomból írogatja a butaságait.
2. „ne hozzátok nyilvánosságra a veletek egyet nem értők személyes adatait!” stb. stb.
3. KK&TT-vel kapcsolatban szerintem el vagy tájolva. Ha van a fidesznek ballib szárnya, akkor azt ők képviselik. Tőlük balra már az LMP van.
2. „ne hozzátok nyilvánosságra a veletek egyet nem értők személyes adatait!” stb. stb.
3. KK&TT-vel kapcsolatban szerintem el vagy tájolva. Ha van a fidesznek ballib szárnya, akkor azt ők képviselik. Tőlük balra már az LMP van.
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.03.24. 12:13:20
@tewton: mondjuk az azért más, mert ott ugye büntetőügyek indultak. salát meg még fel is nyomta őket egy undorító posztban, amit aztán gyáván leszedtek, ha jól emlékszem.
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.03.24. 12:16:33
@Alfőmérnök: ha önszorgalomból teszi, lehet, hogy még rosszabb.
Salát adata akkor került nyilvánosságra, amikor a saját kollégáit jelentette fel a fent említett módon. Itt nem egy szimpla dologról volt szó.
Én sosem hoznék ilyen adatot nyilvánosságra, sokkal régebben tudtam, ki Tölgy, mint az kiderült volna, de sosem írtam ebből posztot.
Salát adata akkor került nyilvánosságra, amikor a saját kollégáit jelentette fel a fent említett módon. Itt nem egy szimpla dologról volt szó.
Én sosem hoznék ilyen adatot nyilvánosságra, sokkal régebben tudtam, ki Tölgy, mint az kiderült volna, de sosem írtam ebből posztot.
tewton 2012.03.24. 12:20:19
@calam:
"fel is nyomta őket" ..."ha jól emlékszem"
vagy rosszul emlékszel, vagy nem ismered a magyar nyelvet. A "felnyomni" magyar nyelven nem jelenti azt, hogy "ironikus montázst készítek"
"fel is nyomta őket" ..."ha jól emlékszem"
vagy rosszul emlékszel, vagy nem ismered a magyar nyelvet. A "felnyomni" magyar nyelven nem jelenti azt, hogy "ironikus montázst készítek"
tewton 2012.03.24. 12:21:45
@calam:
persze az is lehet, hogy tudatosan rágalmazol, de arra az első körben nem gondolnék
persze az is lehet, hogy tudatosan rágalmazol, de arra az első körben nem gondolnék
tewton 2012.03.24. 12:27:01
@Holger Hartland:
nézze, az OTKA-bizottságok a hatalmat testesítik meg. ha a tagok a megfelelő körbe tartoznak, akkor független, európai értelemben vett tudósok :) egyébként persze rezsimszolgák :)
nézze, az OTKA-bizottságok a hatalmat testesítik meg. ha a tagok a megfelelő körbe tartoznak, akkor független, európai értelemben vett tudósok :) egyébként persze rezsimszolgák :)
Alfőmérnök 2012.03.24. 12:34:14
@calam: Biztos lehetsz benne, hogy önszorgalomból nyomja a csaj (de hogy ez miért lenne rosszabb, azt nem értem).
Igaza van tewtonnak, az inkább egy ironikus montázs, karikatúra, vagy valami ilyesmi volt. Szerintem azért szedték le, mert a kigúnyoltak között volt olyan is, aki nem közszereplő, és becsületsértési pert indíthatott volna, amit nem biztos, hogy a kínaiék nyernek meg. Szerintem mikor a posztot írták erre nem gondoltak a hülyegyerekek.
Azt mondjuk máig nem értem, hogy miért nem törölték a személyes adataikat nyilvánosságra hozó kommentet azonnal. Ennek egyetlen ép ésszel megmagyarázható oka lehet: hogy nem volt senki éppen a gépnél, akinek jogosultsága volt a moderálásra.
Igaza van tewtonnak, az inkább egy ironikus montázs, karikatúra, vagy valami ilyesmi volt. Szerintem azért szedték le, mert a kigúnyoltak között volt olyan is, aki nem közszereplő, és becsületsértési pert indíthatott volna, amit nem biztos, hogy a kínaiék nyernek meg. Szerintem mikor a posztot írták erre nem gondoltak a hülyegyerekek.
Azt mondjuk máig nem értem, hogy miért nem törölték a személyes adataikat nyilvánosságra hozó kommentet azonnal. Ennek egyetlen ép ésszel megmagyarázható oka lehet: hogy nem volt senki éppen a gépnél, akinek jogosultsága volt a moderálásra.
tewton 2012.03.24. 12:38:08
@Alfőmérnök:
"aki nem közszereplő, és becsületsértési pert indíthatott volna, amit nem biztos, hogy a kínaiék nyernek meg"
vagy kibaszták volna őket a munkahelyükről, valami kamu indokkal. lásd mezei balázs interjúját a nemlétezve létező hálózatról.
"aki nem közszereplő, és becsületsértési pert indíthatott volna, amit nem biztos, hogy a kínaiék nyernek meg"
vagy kibaszták volna őket a munkahelyükről, valami kamu indokkal. lásd mezei balázs interjúját a nemlétezve létező hálózatról.
jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.03.24. 12:41:06
basszon már valaki egy izzó acélba mártott, kihegyezett vasbeton gerendát ennek a calamnak az agyába!
tevevanegypupu 2012.03.24. 13:17:22
@Alfőmérnök:
Szoval erzekeny szociologus az illeto. Manapsag mar ok sem olyanok mint a regiek, akkoriban onkent es dalolva mentek es (talan) valoban fontos munkalatokat vegeztek, de akkoriban egeszen mas volt a cigany-magyar viszony is. Manapsag csak iszony van mindket reszrol, amit mindket fel csak meg jobban megerosit. Ehhez pedig nincs szukseg meg kulon tuzcsiholokra.
Szoval erzekeny szociologus az illeto. Manapsag mar ok sem olyanok mint a regiek, akkoriban onkent es dalolva mentek es (talan) valoban fontos munkalatokat vegeztek, de akkoriban egeszen mas volt a cigany-magyar viszony is. Manapsag csak iszony van mindket reszrol, amit mindket fel csak meg jobban megerosit. Ehhez pedig nincs szukseg meg kulon tuzcsiholokra.
Pincode 2012.03.24. 15:35:23
Megnéztem, és nem találom uszítónak, de abban igaza van 3 percnél annak a 10 gyerekes roma férfinek, hogy mikor vállalta, akkor meg tudott élni, de változtak a körülmények. Ha az ideológia mentén haladok, akkor én is roma vagyok? mert nekem is 5 csibém van, igaz az első 25 évesen jött, 9 év munkaviszonnyal rendelkeztem addigra, de változtak a körülmények, és már nem keresek annyit, mint 6 éve, mikor vállaltam...érdekelne, miért hegyezik ki ennyire....
betyár (törölt) 2012.03.24. 15:39:13
@calam:
"az valóban felháborít, ha egy tudatlan senki anélkül kezdi el azt állítani, hogy "tudóskodó", 'mindent be lehet bizonyítani és az ellenkezőjét" ezekkel a tanulmányokkal, ha még csak nem is hallott róluk. "
1. tudja a Fejezzük Le Horthy Lovát oldalon okosabbak voltak. nyilván láttak már jogászt, nemcsak szociológust. ha valamit idézőjelbe tesz, az azt jelenti, hogy szó szerint idézi valakinek a szavait. ha itt hazudik, akkor rágalmazást követ el. ezért javaslom, máskor tekintsen el ettől, ill. tegye oda az "azt beszélik" vagy valami hasonló fordulatot.
2. maga ugye csak arról formál véleményt, amit személyesen is megtapasztalt? gondolom, mert olyan nagyon fel van háborodva azon, hogy nem olvastam a maga által linkelt, egyébként még csak nem is szociológusok által írt cikkeket, (attól most tekintsünk el, hogy éppen ezért nem is minősítettem) mert maguk még ilyet sem voltak képesek összedobni. az már csak hab a tortán, hogy a kutatást közel 5 éve fejezték be. kissé meghűlt már a dolog. azóta semmi? hátezmeg hogy is lehet? hiszen tele van a tátk cigányügyi phdsekkel, kutatókkal.
szóval visszatérve a tapasztaláshoz. mondja, megtapasztalta már mondjuk a csukamák ízét? ugye nem. mégis, ha megkérdezik magától, milyen íze van, tudni fogja, hogy keserű.
"az valóban felháborít, ha egy tudatlan senki anélkül kezdi el azt állítani, hogy "tudóskodó", 'mindent be lehet bizonyítani és az ellenkezőjét" ezekkel a tanulmányokkal, ha még csak nem is hallott róluk. "
1. tudja a Fejezzük Le Horthy Lovát oldalon okosabbak voltak. nyilván láttak már jogászt, nemcsak szociológust. ha valamit idézőjelbe tesz, az azt jelenti, hogy szó szerint idézi valakinek a szavait. ha itt hazudik, akkor rágalmazást követ el. ezért javaslom, máskor tekintsen el ettől, ill. tegye oda az "azt beszélik" vagy valami hasonló fordulatot.
2. maga ugye csak arról formál véleményt, amit személyesen is megtapasztalt? gondolom, mert olyan nagyon fel van háborodva azon, hogy nem olvastam a maga által linkelt, egyébként még csak nem is szociológusok által írt cikkeket, (attól most tekintsünk el, hogy éppen ezért nem is minősítettem) mert maguk még ilyet sem voltak képesek összedobni. az már csak hab a tortán, hogy a kutatást közel 5 éve fejezték be. kissé meghűlt már a dolog. azóta semmi? hátezmeg hogy is lehet? hiszen tele van a tátk cigányügyi phdsekkel, kutatókkal.
szóval visszatérve a tapasztaláshoz. mondja, megtapasztalta már mondjuk a csukamák ízét? ugye nem. mégis, ha megkérdezik magától, milyen íze van, tudni fogja, hogy keserű.
betyár (törölt) 2012.03.24. 15:41:38
@tevevanegypupu:
:)) csodálkoznék azon, ha malacka még nem jelentkezett volna be ezen a néven:)
ráadásul ez az esetlen gyűlölet, a tehetetlenségéből fakadó düh, az ismételt nevesítés, a hazudozás mind erre utal.
:)) csodálkoznék azon, ha malacka még nem jelentkezett volna be ezen a néven:)
ráadásul ez az esetlen gyűlölet, a tehetetlenségéből fakadó düh, az ismételt nevesítés, a hazudozás mind erre utal.
betyár (törölt) 2012.03.24. 16:12:14
@Pincode:
szerintem azt a tíz gyerekes férfit nem bántják a film készítői a sok gyerekért. a probléma vele a tehetetlensége: a bűnt a saját 14 éves lánya ellen követte el, amikor nem kötött madzagot a lábára, pedig megtapasztalta, hogy felnőttként is milyen megoldhatatlan helyzetbe kerülhet valaki. nem tanította meg a lányának azt, hogy a pillanatnál előbbre lásson. ezért gyerekei megismétlik az ő hibáit.
szerintem azt a tíz gyerekes férfit nem bántják a film készítői a sok gyerekért. a probléma vele a tehetetlensége: a bűnt a saját 14 éves lánya ellen követte el, amikor nem kötött madzagot a lábára, pedig megtapasztalta, hogy felnőttként is milyen megoldhatatlan helyzetbe kerülhet valaki. nem tanította meg a lányának azt, hogy a pillanatnál előbbre lásson. ezért gyerekei megismétlik az ő hibáit.
Vaszilij Mihajlovics Blohin (törölt) 2012.03.24. 17:34:02
@jose maria padilla: Egy 7.62 skuló is bőven megteszi.
Pincode 2012.03.24. 17:37:44
@betyár:
Nem az volt a bántó, hanem, a kérdés...meggondolta, el tudja-e tartani? Arról sem tehet, hogy a saját hülye lánya terhes, és gyerekfejjel szül. (megjegyzem ismét, van ilyen a fehérek között is, csak ott elviszik a gyereket abortuszra halkan csendben) Mitől jobb, ha egy frissen érettségizett/egyetemet végzett fehér, aki soha nem dolgozott még szül? Bevallom abban sem látok sok örömöt, de sokat megkérdeznék komolyan gondolják-e. Ez a férfi, 3 éve keres munkát, 3 éve csak azt látja nincs...nem csak neki nincs, többeknek sincs. A lánya mit lát? mit lásson? dolgozó apukát? jól megélő családot? Igazuk van abban, nem segélyt kell adni, munkát, de azt nem ugy kell kezdeni elveszem a segélyt, hanem ugy, adok munkát. Nálam egyébként ennek a romaügyi tótumfaktumnak a rendőröknek tartott előadása során elhangzott pár mondat verte ki a biztosítékot.
Nem az volt a bántó, hanem, a kérdés...meggondolta, el tudja-e tartani? Arról sem tehet, hogy a saját hülye lánya terhes, és gyerekfejjel szül. (megjegyzem ismét, van ilyen a fehérek között is, csak ott elviszik a gyereket abortuszra halkan csendben) Mitől jobb, ha egy frissen érettségizett/egyetemet végzett fehér, aki soha nem dolgozott még szül? Bevallom abban sem látok sok örömöt, de sokat megkérdeznék komolyan gondolják-e. Ez a férfi, 3 éve keres munkát, 3 éve csak azt látja nincs...nem csak neki nincs, többeknek sincs. A lánya mit lát? mit lásson? dolgozó apukát? jól megélő családot? Igazuk van abban, nem segélyt kell adni, munkát, de azt nem ugy kell kezdeni elveszem a segélyt, hanem ugy, adok munkát. Nálam egyébként ennek a romaügyi tótumfaktumnak a rendőröknek tartott előadása során elhangzott pár mondat verte ki a biztosítékot.
tevevanegypupu 2012.03.24. 18:17:11
@betyár:
Igen, a tehetetlensegbol fakado gyulolet. Az veszelyes, szerintem ilyenkor egy nagy teflon palacsintasutovel torteno tarkos segitene rajta, rogton lenne oka a fajdalomra.(-:
Igen, a tehetetlensegbol fakado gyulolet. Az veszelyes, szerintem ilyenkor egy nagy teflon palacsintasutovel torteno tarkos segitene rajta, rogton lenne oka a fajdalomra.(-:
Alfőmérnök 2012.03.24. 18:37:41
@tevevanegypupu: A körülmények, helyzet lehető legpontosabb felmérésére, megismerésére van szükség. Az ehhez szükséges eszközkészlettel, fogalmi apparátussal a szociológia és a kulturális antropológia tudománya rendelkezik.
De tudom, hogy ilyen ostoba libának, mint te vagy, ez már magas.
De tudom, hogy ilyen ostoba libának, mint te vagy, ez már magas.
jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.03.24. 19:04:11
@Alfőmérnök:
" szociológia és a kulturális antropológia tudománya "
ej, maga csibész, jól megnevettetett! :)))
" szociológia és a kulturális antropológia tudománya "
ej, maga csibész, jól megnevettetett! :)))
betyár (törölt) 2012.03.24. 19:11:54
@Pincode:
apuka mit tehet? nem hagyja, hogy felcsinálják a 14 éves lányát. hiszen az még gyerek, és ő felel érte. a filmben is elhangzik, hogy ezzel a lány élete kényszerpályára kerül: semmi lehetősége a felemelkedésre.
a kérdés önmagában hogy lehetne bántó, amikor az az alapja, hogy nem tudja eltartani. tíz éve sem tudta volna eltartani. ezt tudjuk mindketten. azt is tudjuk, hogy létezik a "megélhetési gyerekszülés". ez nem jelenti azt, hogy akinek sok gyereke van, annak azért van, mert támogatást akart szerezni, de van ilyen is köztük. ezek létező problémák.
létező probléma, hogy az ország bizonyos vidékein a cigánygyerekek között sokkal több a fogyatékos, csekély képességű, mint a nem romák között. ez a megoldandó kérdés. és ha valaki fölveti, hogy a vidéki cigány közösségek egyre belterjesebbek, akkor ezen nem megsértődni kell, hanem a feltárt jelenséget megoldani. ha nem beszélünk róla, ez lehetetlen.
létező jelenség, mindannyian tapasztalatól tudjuk, hogy a cigányok nagy része rasszista a magyarokkal kapcsolatban. lehet azon megsértődni, hogy ez beszédtéma lesz. csak a megoldáshoz nem a sértődés vezet.
apuka mit tehet? nem hagyja, hogy felcsinálják a 14 éves lányát. hiszen az még gyerek, és ő felel érte. a filmben is elhangzik, hogy ezzel a lány élete kényszerpályára kerül: semmi lehetősége a felemelkedésre.
a kérdés önmagában hogy lehetne bántó, amikor az az alapja, hogy nem tudja eltartani. tíz éve sem tudta volna eltartani. ezt tudjuk mindketten. azt is tudjuk, hogy létezik a "megélhetési gyerekszülés". ez nem jelenti azt, hogy akinek sok gyereke van, annak azért van, mert támogatást akart szerezni, de van ilyen is köztük. ezek létező problémák.
létező probléma, hogy az ország bizonyos vidékein a cigánygyerekek között sokkal több a fogyatékos, csekély képességű, mint a nem romák között. ez a megoldandó kérdés. és ha valaki fölveti, hogy a vidéki cigány közösségek egyre belterjesebbek, akkor ezen nem megsértődni kell, hanem a feltárt jelenséget megoldani. ha nem beszélünk róla, ez lehetetlen.
létező jelenség, mindannyian tapasztalatól tudjuk, hogy a cigányok nagy része rasszista a magyarokkal kapcsolatban. lehet azon megsértődni, hogy ez beszédtéma lesz. csak a megoldáshoz nem a sértődés vezet.
Alfőmérnök 2012.03.24. 19:41:02
@jose maria padilla: Ne csak Vásárhelyi Máriára gondoljon, ha a szociológiáról hall. :)
Pl. a @betyár: által leírt jelenségek elég jól vizsgálhatóak, leírhatóak a szociológia és a k. antropológia módszereivel.
Pl. a @betyár: által leírt jelenségek elég jól vizsgálhatóak, leírhatóak a szociológia és a k. antropológia módszereivel.
dani.vince 2012.03.24. 21:39:49
@betyár: ezt se voltál képes elolvasni, minek terheljek őjabbakkal?
de ha szeretnéd:
esely.org/kiadvanyok/2010_3/01szalai.indd.pdf
beszelo.c3.hu/cikkek/sziszifusz-szamvetese
a kommented többi része értelmetlen hablaty, tudatlanságból fakadó gyűlölet.
de ha szeretnéd:
esely.org/kiadvanyok/2010_3/01szalai.indd.pdf
beszelo.c3.hu/cikkek/sziszifusz-szamvetese
a kommented többi része értelmetlen hablaty, tudatlanságból fakadó gyűlölet.
betyár (törölt) 2012.03.24. 22:33:41
@dani.vince:
maga calam vagy csak átvette az ügyeletet? calam lesz mégis annak alapján, ahogy a magyar nyelvvel bánik:)
ps. miért pont tudatlanságból fakadó gyűlölet? miért nem gyűlöletből fakadó tudatlanság? gondolja, hogy van remény, és ha fölvilágosulok, akkor megszűnik a gyűlölet? mennyivel frappánsabb az általam javasolt fordulat: zsigeri gyűlöletből következően menekülés minden olyan tudás elől, ami cáfolná, megingatná az eredendő gyűlöletet...
ez utóbi csak segítségképpen, hogy legyenek már lazábbak, fantáziadúsabban, invenciózusabbak, ha valakit alázni próbálnak. mondhatnám, kikérem magamnak ezt a kripli ekézést:)))
maga calam vagy csak átvette az ügyeletet? calam lesz mégis annak alapján, ahogy a magyar nyelvvel bánik:)
ps. miért pont tudatlanságból fakadó gyűlölet? miért nem gyűlöletből fakadó tudatlanság? gondolja, hogy van remény, és ha fölvilágosulok, akkor megszűnik a gyűlölet? mennyivel frappánsabb az általam javasolt fordulat: zsigeri gyűlöletből következően menekülés minden olyan tudás elől, ami cáfolná, megingatná az eredendő gyűlöletet...
ez utóbi csak segítségképpen, hogy legyenek már lazábbak, fantáziadúsabban, invenciózusabbak, ha valakit alázni próbálnak. mondhatnám, kikérem magamnak ezt a kripli ekézést:)))
betyár (törölt) 2012.03.24. 22:43:09
@dani.vince:
ó, most látom. maga is sárdobáló és community-s.
maguk nem tudnak szabadulni? vagy ez valami műhelymunka?
ó, most látom. maga is sárdobáló és community-s.
maguk nem tudnak szabadulni? vagy ez valami műhelymunka?
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.24. 22:52:36
@betyár:
"vagy ez valami műhelymunka?" --- kérdezi.
Terepmunka!!!:-D (...) :-D (...) :-D ...
ü
bbjnick
"vagy ez valami műhelymunka?" --- kérdezi.
Terepmunka!!!:-D (...) :-D (...) :-D ...
ü
bbjnick
Alfőmérnök 2012.03.24. 22:54:26
@betyár: "ps. miért pont tudatlanságból fakadó gyűlölet?"
Talán mert a fiatalember, akire most éppen rákattant, jóhiszemű volt. Magában tudatlanság és gyűlölet van, és ami ezeknek az ellenkezője, az hiányzik.
Beteg a lelke a gyűlölettől, mint Kornisnak és Kertész Imrének.
Talán mert a fiatalember, akire most éppen rákattant, jóhiszemű volt. Magában tudatlanság és gyűlölet van, és ami ezeknek az ellenkezője, az hiányzik.
Beteg a lelke a gyűlölettől, mint Kornisnak és Kertész Imrének.
betyár (törölt) 2012.03.24. 23:09:15
@bbjnick:
vince dani módszertanos volt a tátk-on google szerint:) véletlenül rossz néven jelentkezett be. azért ilyen indignált a témában.
lassan hibát vétenek a kis patkányok:)
vince dani módszertanos volt a tátk-on google szerint:) véletlenül rossz néven jelentkezett be. azért ilyen indignált a témában.
lassan hibát vétenek a kis patkányok:)
Alfőmérnök 2012.03.24. 23:13:07
@betyár: Hogy a faszba jelentkezhetett be véletlenül rossz néven, mikor ez az egy hozzászólása van?
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.03.24. 23:21:50
@betyár: édesem, mielőtt patkányoznál, utánanézhettél volna, hogy egy időben a saját nevemen csináltam a Sárdobálót.
Milyen kínos így bebukni egy patkányozást. Na mindegy. Amikor két nap vita után elfogytak az érvek, és csak a személyem elleni támadás maradt - ciki.
(már nem dolgozom a commmuntynek.)
Milyen kínos így bebukni egy patkányozást. Na mindegy. Amikor két nap vita után elfogytak az érvek, és csak a személyem elleni támadás maradt - ciki.
(már nem dolgozom a commmuntynek.)
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.24. 23:24:29
@Alfőmérnök:
"Hogy a faszba jelentkezhetett be véletlenül rossz néven, mikor ez az egy hozzászólása van?" --- kérdezed.
A kérdésre bizonyára kimerítő válasszal szolgál a kulturális antropológia:-)
ü
bbjnick
"Hogy a faszba jelentkezhetett be véletlenül rossz néven, mikor ez az egy hozzászólása van?" --- kérdezed.
A kérdésre bizonyára kimerítő válasszal szolgál a kulturális antropológia:-)
ü
bbjnick
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.24. 23:27:48
@betyár:
Szerintem a vesztüket érzik. Ú. é. ez az egész posztmodern ballib kultúr- és érdekkör a vesztét érzi és azért ilyen harapós...
ü
bbjnick
Szerintem a vesztüket érzik. Ú. é. ez az egész posztmodern ballib kultúr- és érdekkör a vesztét érzi és azért ilyen harapós...
ü
bbjnick
tewton 2012.03.24. 23:32:09
@bbjnick:
azé' nehogymá' az egész kultúrkör ugyanolyan legyen gondolkodásilag, mint az az elkúlt patkánynick!
azé' nehogymá' az egész kultúrkör ugyanolyan legyen gondolkodásilag, mint az az elkúlt patkánynick!
betyár (törölt) 2012.03.24. 23:34:15
@calam:
van jobb dolgom is, mint hogy malacka után nyomozgassak.
mindenesetre ha oktatni akar, tanuljon nagyobb türelmet és nagyvonalúságot mások a magáétól esetleg eltérő gondolataival, véleményével szemben, továbbá húzza ki a fejét a seggéből, és értse meg, hogy nincs magánál, de még a patrónusainál sem a bölcsek köve. követelőzéssel és akaratossággal soha nem fog magának igazi tanítványokat szerezni. és akkor élete végéig csak irigyelheti azokat az oktatókat, akik tekintélyt szereztek diákjaik előtt.
ez most egy valóban jóindulatú tanács:)
van jobb dolgom is, mint hogy malacka után nyomozgassak.
mindenesetre ha oktatni akar, tanuljon nagyobb türelmet és nagyvonalúságot mások a magáétól esetleg eltérő gondolataival, véleményével szemben, továbbá húzza ki a fejét a seggéből, és értse meg, hogy nincs magánál, de még a patrónusainál sem a bölcsek köve. követelőzéssel és akaratossággal soha nem fog magának igazi tanítványokat szerezni. és akkor élete végéig csak irigyelheti azokat az oktatókat, akik tekintélyt szereztek diákjaik előtt.
ez most egy valóban jóindulatú tanács:)
Alfőmérnök 2012.03.24. 23:43:17
@bbjnick: Nem kell hozzá kultúrantropológia, csak egy csöppnyi intelligencia. A srác egyrészt azért jelentkezett be a nevén, mert korábban nevesítette kínaiékat, és azt hitte, hogyha magát is nevesíti, akkor ez legitimálja kínaiék nevesítését. Ebben tévedett. Másrészt azért, hogy példát mutasson, hogy ő a saját nevén vállalja a véleményét, és nem álnéven fröcskölődik, mint pl. Te meg betyár.
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.03.24. 23:48:22
@betyár: jó tanács: ha lepatkányozol valakit, majd kiderül, hogy már korábban is vállalta a nevét, akkor bocsánatot szokás kérni.
Tudod, mert különben olyan ellenszenves, agyatlan orbán-hívőnek fogsz tűnni, mint amilyen vagy valójában is.
Tudod, mert különben olyan ellenszenves, agyatlan orbán-hívőnek fogsz tűnni, mint amilyen vagy valójában is.
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.03.24. 23:49:01
@Alfőmérnök: csak a jegyzőkönyv kedvéért: nem én hoztam nyilvánosságra KKTT valódi nevét.
Alfőmérnök 2012.03.25. 00:00:12
@calam: Értem én, de nem ildomos utána se nevesíteni őket. Egyszerűen azért, mert a virtuális személyiség, ha csak nem azonosítja valaki saját magát (mint te), nem azonos a valóssal. Olyan, mint mikor valaki álnéven ír könyvet. Voltak erre példák az internet-korszak előtt is. Pl. Kirkegaard, Hesse, Eszterházy is csinált ilyet.
Amúgy KK&TT kilétére a hülypicsa lelkylola egy videójából már korábban lehetett következtetni. De ettől még nem azonosak az eltés docens úrral. Már csak azért sem, mert ő egy személy, KK&TT meg kettő.
Amúgy KK&TT kilétére a hülypicsa lelkylola egy videójából már korábban lehetett következtetni. De ettől még nem azonosak az eltés docens úrral. Már csak azért sem, mert ő egy személy, KK&TT meg kettő.
Marcellusca 2012.03.25. 00:05:19
Ú' látom, itten komoly intellektusbéli csata van kibontakozóban.
Egymás felmenőinek tudományos - kultúrantropológiai - kivesézésére mikor kerül sor?
Mer' qrva jól elvannak itten a népek, a magázódás mögé bújtatott álintelligenciájukkal, de kérdem én:
Most akko' mijaf@sz leszen a romákokkal?
xD
Egymás felmenőinek tudományos - kultúrantropológiai - kivesézésére mikor kerül sor?
Mer' qrva jól elvannak itten a népek, a magázódás mögé bújtatott álintelligenciájukkal, de kérdem én:
Most akko' mijaf@sz leszen a romákokkal?
xD
Alfőmérnök 2012.03.25. 00:16:23
@tewton: Én is álnéven írok, tehát én sem vagyok azonos önmagammal, de pl. betyár tudja, hogy ki Alfi szövegírója. Aljas női módszereivel sikerült kiprovokálnia, hogy leleplezze magát előtte. :) (De ahhoz már gyáva volt, hogy személyesen találkozzon vele. :))
tewton 2012.03.25. 00:36:31
@Alfőmérnök:
akkor alfi is álnéven fröcsög, bbj-hez és betyárhoz hasonlóan :) megnyugodtam
akkor alfi is álnéven fröcsög, bbj-hez és betyárhoz hasonlóan :) megnyugodtam
Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.03.25. 00:43:20
@Alfőmérnök: "De ahhoz már gyáva volt, hogy személyesen találkozzon vele."
Miért érzem én úgy, hogy innen fúj a szél? ;)
Miért érzem én úgy, hogy innen fúj a szél? ;)
tewton 2012.03.25. 00:48:00
@Alfőmérnök:
"Aljas női módszereivel sikerült kiprovokálnia, hogy leleplezze magát előtte. :) (De ahhoz már gyáva volt, hogy személyesen találkozzon vele. :))"
alfi, az ilyen tapasztalatok no meg a coping segítik a felnőtt férfi identitás kiépülését, úgyhogy inkább integrálja magába a dolgot, többet nyer vele :)
"Aljas női módszereivel sikerült kiprovokálnia, hogy leleplezze magát előtte. :) (De ahhoz már gyáva volt, hogy személyesen találkozzon vele. :))"
alfi, az ilyen tapasztalatok no meg a coping segítik a felnőtt férfi identitás kiépülését, úgyhogy inkább integrálja magába a dolgot, többet nyer vele :)
bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.25. 00:55:28
@tewton:
"azé' nehogymá' az egész kultúrkör ugyanolyan legyen gondolkodásilag, mint az az elkúlt patkánynick!" --- írja.
Én ezt nem állítottam! Azt viszont állítottam és állítom, hogy az egész posztmodern ballib kultúr- és érdekkörön nyugtalanság, ingerültség, zaklatottság és harapósság jelei figyelhetők meg mostanában. (Nem kicsit, nagyon:-))
ü
bbjnick
"azé' nehogymá' az egész kultúrkör ugyanolyan legyen gondolkodásilag, mint az az elkúlt patkánynick!" --- írja.
Én ezt nem állítottam! Azt viszont állítottam és állítom, hogy az egész posztmodern ballib kultúr- és érdekkörön nyugtalanság, ingerültség, zaklatottság és harapósság jelei figyelhetők meg mostanában. (Nem kicsit, nagyon:-))
ü
bbjnick
Alfőmérnök 2012.03.25. 01:18:01
@tewton: Alfi inkább provokál, mint fröcsög. Legalábbis ez a szándéka. :)
Azért olyan sok új tapasztalatot nem szereztem betyárral való virtuális csörtéimből, bármennyire szeretné ezt hinni a hölgy.
Azért olyan sok új tapasztalatot nem szereztem betyárral való virtuális csörtéimből, bármennyire szeretné ezt hinni a hölgy.
betyár (törölt) 2012.03.25. 07:55:43
@calam:
félreértett. a patkány nevet nem azzal érdemelte ki, hogy álnéven ír. kevesen írnak a saját nevükön. patkányok a besúgók. továbbá kiérdemelhette még ezt a metaforát azzal, ahogy - valóban a névtelenség biztonságából - másokat folyamatosan nevesít, alpári stílusban emleget. pl. kínait, tölgyet, hoffmann rózsát.
félreértett. a patkány nevet nem azzal érdemelte ki, hogy álnéven ír. kevesen írnak a saját nevükön. patkányok a besúgók. továbbá kiérdemelhette még ezt a metaforát azzal, ahogy - valóban a névtelenség biztonságából - másokat folyamatosan nevesít, alpári stílusban emleget. pl. kínait, tölgyet, hoffmann rózsát.
betyár (törölt) 2012.03.25. 08:07:32
@Alfőmérnök:
baszd meg alfi ne hazudj:)
ha magának azt írtam, hogy parasztbunkó, az nem annak a kiprovokálása, hogy írja meg a nevét. ne higgyen annak az ezeréves hiedelemnek, hogy ha egy nő azt mondja, hogy nem, akkor az azt jelenti, hogy igen. ha azt mondom, hogy nem, akkor az azt is jelenti, ha azt mondom, hogy hülye, akkor az azt is jelenti.
p.s. értse meg, mást szeretek, nem lehet köztünk semmi:)
baszd meg alfi ne hazudj:)
ha magának azt írtam, hogy parasztbunkó, az nem annak a kiprovokálása, hogy írja meg a nevét. ne higgyen annak az ezeréves hiedelemnek, hogy ha egy nő azt mondja, hogy nem, akkor az azt jelenti, hogy igen. ha azt mondom, hogy nem, akkor az azt is jelenti, ha azt mondom, hogy hülye, akkor az azt is jelenti.
p.s. értse meg, mást szeretek, nem lehet köztünk semmi:)
tevevanegypupu 2012.03.25. 08:27:32
@betyár:
Anyukam szokta mondani, hogy a sertett himnel nincs bosszuallobb. Vigyazzon edes betyar, vigyazzon.((:
Anyukam szokta mondani, hogy a sertett himnel nincs bosszuallobb. Vigyazzon edes betyar, vigyazzon.((:
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.03.25. 12:41:20
@betyár: hehe, iszonyatosan árulkodó vagy:D olvasd vissza a kommentjeidet és a minősítéseidet.
hoffmann rózsán nincs mit nevesíteni, ellenben csak szidni lehet azt az ámokfutást, amivel szétkúr mindent, tölgyöt meg nem nevesítettem.
Kínai pedig közpénzekről dönt, vállalja, hogy mit ír. Ezért is nincs igaza Alfinak, aki közpénzekről dönt, annak vállalnia kell magát, nincs különbség blogger és ember között.
hoffmann rózsán nincs mit nevesíteni, ellenben csak szidni lehet azt az ámokfutást, amivel szétkúr mindent, tölgyöt meg nem nevesítettem.
Kínai pedig közpénzekről dönt, vállalja, hogy mit ír. Ezért is nincs igaza Alfinak, aki közpénzekről dönt, annak vállalnia kell magát, nincs különbség blogger és ember között.
betyár (törölt) 2012.03.25. 12:51:11
@calam:
cicám. nem én vagyok árulkodó, hanem amit írtam. legfeljebb. ha sikerül elsajátítani a magyar nyelvet, folytathatjuk. addig nincs mit:)
pá.
cicám. nem én vagyok árulkodó, hanem amit írtam. legfeljebb. ha sikerül elsajátítani a magyar nyelvet, folytathatjuk. addig nincs mit:)
pá.
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.03.25. 13:14:20
@betyár: ismét csak az ad hominem. remélem, ennél azért legközelebb ütősebb érvekkel is tudsz szolgálni, mert így semmi vagy, mint ahogy már korábban is kiderült.
jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.03.25. 13:51:05
@Alfőmérnök:
milyen kár, szinte hallom betyár velőtrázó sikolyát, amint maga előveszi a szerszámát! :)
milyen kár, szinte hallom betyár velőtrázó sikolyát, amint maga előveszi a szerszámát! :)
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.25. 15:46:23
@calam: Nem döntök semmilyen közpénz fölött, de ha úgy lenne akkor is azt írnám: ostoba, korlátolt, sötét faszfej vagy. OTKA zsűritagnak lenni nem politikai megbízatás, hanem szakmai. Lehet mellette névtelenül blogolni. KIM-ben dolgozni és névtelenül blogolni: ez az, amit nem kellene, de ez valaki más volt, nem Kínai Kálmán.
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.03.25. 15:50:34
@Holger Hartland: hát, így is lehet interpretálni a dolgot, csak akkor még élő otka taggal nem találoztál.
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.25. 16:01:36
@calam: IRL-személyeskedsz, kismajom? Nem, nem találkoztam még élő OTKA zsűritaggal, hiszen egy 15 hónapos nick vagyok.
De az álításom ettől függetlenül igaz: OTKA zsűritagnak lenni nem politikai megbízás, nem jelenti azt, hogy a zsűritag "a hatalom pénzosztója" (kérj bocsánatot Fleck Zoltántól, hogy burkoltan lerezsimszolgáztad, seggfej! :)).
De az álításom ettől függetlenül igaz: OTKA zsűritagnak lenni nem politikai megbízás, nem jelenti azt, hogy a zsűritag "a hatalom pénzosztója" (kérj bocsánatot Fleck Zoltántól, hogy burkoltan lerezsimszolgáztad, seggfej! :)).
Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.25. 17:18:31
@calam: Maga tényleg seggülye, az OTKA bírálók nem pátpolitikai alapon döntenek. Az lehet, hogy nem tisztán szakmai alapon, de ekkor is a tudományos körökön belüli kapcsolatokról van szó, nem politikáról.
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.03.25. 20:06:40
@Holger Hartland: @Lavrentyij Pavlovics Berija: értem, tehát Kálmán íregy feljelentő posztot a filózofusokról egy olyan blogba, amibe a fidesz tolja a közpénzt. Kálmán másnap bemegy az OTKA ülésre, majd elfelejtve a tegnapi írását csak a pályázat tartalmi minőségét fogja vizsgálni.
Mi sem természetesebb a Nemzeti Együttműködés Rendszerében.
Mi sem természetesebb a Nemzeti Együttműködés Rendszerében.
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.25. 21:54:58
@calam: El vagy tájolva, kispatkány.
1) Kálmán írt egy humorosnak szánt posztot, amiben elvetette a sulykot. Hogy mennyivel, az lehet vita tárgya, de feljelentésnek csak a legnagyobb rosszindulattal nevezhető.
2) Akit feljelentettek, az éppen Kálmán volt, a posztja miatt.
3) A Kínai Kálmánnal azonosított személy (akinek a nevét nem lett volna jogod ideírni, na látod, ezért vagy te patkány) nem a filozófiai OTKA Zsűri tagja volt, hanem egy másik területé.
4) Ráadásul egy zsűri tagja nem egy személyben dönt.
5) Ha szerinted az OTKA Zsűri tagjának lenni ugyanaz, mint "a hatalom pénzosztójának", akkor ezt beszéld meg a galamusos (egyébként az ELTÉ-n professzor) Fleck Zoltánnal vagy a szociológus Neményi Máriával, akik jelenleg is OTKA Zsűri-tagok. Kíváncsi lennék a reakciójukra, mikor a szemükbe vágod, hogy ők "a hatalom pénzosztói". :D Vagy menj oda bármelyik másik OTKA Zsűri-taghoz, és mondd ezt neki. :)
1) Kálmán írt egy humorosnak szánt posztot, amiben elvetette a sulykot. Hogy mennyivel, az lehet vita tárgya, de feljelentésnek csak a legnagyobb rosszindulattal nevezhető.
2) Akit feljelentettek, az éppen Kálmán volt, a posztja miatt.
3) A Kínai Kálmánnal azonosított személy (akinek a nevét nem lett volna jogod ideírni, na látod, ezért vagy te patkány) nem a filozófiai OTKA Zsűri tagja volt, hanem egy másik területé.
4) Ráadásul egy zsűri tagja nem egy személyben dönt.
5) Ha szerinted az OTKA Zsűri tagjának lenni ugyanaz, mint "a hatalom pénzosztójának", akkor ezt beszéld meg a galamusos (egyébként az ELTÉ-n professzor) Fleck Zoltánnal vagy a szociológus Neményi Máriával, akik jelenleg is OTKA Zsűri-tagok. Kíváncsi lennék a reakciójukra, mikor a szemükbe vágod, hogy ők "a hatalom pénzosztói". :D Vagy menj oda bármelyik másik OTKA Zsűri-taghoz, és mondd ezt neki. :)
tewton 2012.03.25. 21:56:41
@calam:
"tehát Kálmán íregy feljelentő posztot a filózofusokról"
calam, calam, a patkány név rád fog égni, ha így folytatod.
ez itt ugyanis tudatos hazugság: itt jópáran látták azt a posztot (szerintem meg te nem), és nem volt benne semmi feljelentés. legalábbis ahogyan az anyanyelvi beszélők használják a "feljelenteni" szót.
ez a "hazugságot mondunk, aztán megismételjük, hogy lejárassunk valakit" technikát a szociokultúrád már előadta tölggyel. te is be akarsz próbálkozni KK és TT kirúgatásával?
"tehát Kálmán íregy feljelentő posztot a filózofusokról"
calam, calam, a patkány név rád fog égni, ha így folytatod.
ez itt ugyanis tudatos hazugság: itt jópáran látták azt a posztot (szerintem meg te nem), és nem volt benne semmi feljelentés. legalábbis ahogyan az anyanyelvi beszélők használják a "feljelenteni" szót.
ez a "hazugságot mondunk, aztán megismételjük, hogy lejárassunk valakit" technikát a szociokultúrád már előadta tölggyel. te is be akarsz próbálkozni KK és TT kirúgatásával?
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.03.25. 22:02:03
@Holger Hartland: mondtam, hogy a filozófus bizottságban van vagy arról dönt?
mielőtt patkányozol, PISA-szökevény, talán olvass.
ráadásul nem érteni a különbséget egy haveri blogba a vonalat író ember és egy döntéshozó között, az komoly gondolkodásbeli hiányosságra utal.
mielőtt patkányozol, PISA-szökevény, talán olvass.
ráadásul nem érteni a különbséget egy haveri blogba a vonalat író ember és egy döntéshozó között, az komoly gondolkodásbeli hiányosságra utal.
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.03.25. 22:03:37
@calam: ráadásul OTKA tagnak lenni, az bizony hatalmi pozíció, akármit is mondasz, bármilyen kormány idején.
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.03.25. 22:10:25
@calam: "és egy döntéshozó"--> és egy sima, nem blogger döntéshozó között...
tewton 2012.03.25. 22:10:36
@calam:
és ez hogyan függ össze azzal, hogy hazugságokat terjesztesz róla?
és ez hogyan függ össze azzal, hogy hazugságokat terjesztesz róla?
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.25. 22:31:27
@Alfőmérnök: jaj, a kis szerényke.
aki azt se tudja miért került be ángyán a fideszbe, (fogalmad nincs a pártodról), aki nem tudja esterházy milyen ember (az szdszben), és aki trágár hisztériás rohamokat szokott kapni, az ne vegyen nagy mellényt magára, mert összetör mindent a porcelánboltban.
aki azt se tudja miért került be ángyán a fideszbe, (fogalmad nincs a pártodról), aki nem tudja esterházy milyen ember (az szdszben), és aki trágár hisztériás rohamokat szokott kapni, az ne vegyen nagy mellényt magára, mert összetör mindent a porcelánboltban.
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.25. 22:33:57
@Alfőmérnök: és akkor neked mi a maradandó netes tevékenységed?
a málnástúrós? :)
kkbk.blog.hu/2010/05/16/malnasturos_1
a málnástúrós? :)
kkbk.blog.hu/2010/05/16/malnasturos_1
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.25. 23:13:40
@calam: Csúsztatsz, kispatkány. OTKA Zsűri tagjának lenni jár ugyan hatalommal, de nem politikai pozíció, a vele járó "hatalom" pedig csekély, és nem politikai természetű. Még az is lehet, hogy több vele a meló és a szívás, mint a hatalom "élvezete" (már aki élvezi). Nem tudom, kérdezz meg olyat, aki volt már benne. Beszéld meg azokkal az OTKA Zsűri-tagokkal, akiket a figyelmedbe ajánlottam. Menj oda szépen hozzájuk, és mondd nekik, hogy ők a NER szolgái, a fideszrezsim pénzosztói. :) Rólam meg pattanj le, seggarc.
Alfőmérnök 2012.03.25. 23:29:17
@betyár: Ó, te ostoba ribanc, hogy nem szakad rád a mennyezet!
Gondolkoztam, hogy pontokba szedve cáfoljam az állításait, és rámutassak a hazugságaira, de felesleges. Maga szerint a 2*2 az öt, szerintem négy. És tudom, hogy soha nem fogja belátni, hogy téved. (Persze az is lehet, hogy tudja, hogy hamisat állít, és ennek tudatában mondja, amit mond. Egyszóval: hazudik.)
Kis segítség, hogy észhez térjen: olvassa vissza a leveleit. A trágár szavak magánhangzóit esetleg kicsillagozhatja, úgy egy katkónak már elfogadható a trágárság, azt hiszem. Próbáljon a tartalomra koncentrálni. És ne gondolja, hogy egy épelméjű férfi (mint pl. én) egy olyan nőre „hajt”, akit nem hogy személyesen nem ismer, de gyakorlatilag semmilyen információval nem rendelkezik róla, az életkora ismeretlen előtte, képet nem látott róla, stb.
Gondolkoztam, hogy pontokba szedve cáfoljam az állításait, és rámutassak a hazugságaira, de felesleges. Maga szerint a 2*2 az öt, szerintem négy. És tudom, hogy soha nem fogja belátni, hogy téved. (Persze az is lehet, hogy tudja, hogy hamisat állít, és ennek tudatában mondja, amit mond. Egyszóval: hazudik.)
Kis segítség, hogy észhez térjen: olvassa vissza a leveleit. A trágár szavak magánhangzóit esetleg kicsillagozhatja, úgy egy katkónak már elfogadható a trágárság, azt hiszem. Próbáljon a tartalomra koncentrálni. És ne gondolja, hogy egy épelméjű férfi (mint pl. én) egy olyan nőre „hajt”, akit nem hogy személyesen nem ismer, de gyakorlatilag semmilyen információval nem rendelkezik róla, az életkora ismeretlen előtte, képet nem látott róla, stb.
Alfőmérnök 2012.03.25. 23:37:21
@tesz-vesz: Jó kis poszt az. :)
De a tákosi templomról készített jobb, pamocsnyiknak is tetszett. :)
De a tákosi templomról készített jobb, pamocsnyiknak is tetszett. :)
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.03.25. 23:45:07
@tewton: gyerekek, egész szomorú, ha a patkányozásnál nem juttok tovább. egyrészt leszarom, hogy mit gondoltok rólam, ráadásul, ha valaki, akkor te vagy patkány az ismeretlenségből, másrészt baromi szomorú, ha 1) azt állítod, hogy hazudok, és nem láttam a posztot, 2) képtelen vagy az értelmező szótárban található első alaktól elvonatkoztatni és a kontextusában tekinteni a dolgokat.
Ezeknél csak az ijesztőbb, ha felmerül benned az, hogy bárkit ki akarnék vagy pláne ki tudnék rugatni.
Majdnem két éve vagytok hatalmon, már a wc-s néni a fideszrabszolga a gödörben, de ti még mindig az imaginált hálózattól féltek. Egyszerűen nevetségesek vagytok, intellektuálisan pedig senkik.
Ezeknél csak az ijesztőbb, ha felmerül benned az, hogy bárkit ki akarnék vagy pláne ki tudnék rugatni.
Majdnem két éve vagytok hatalmon, már a wc-s néni a fideszrabszolga a gödörben, de ti még mindig az imaginált hálózattól féltek. Egyszerűen nevetségesek vagytok, intellektuálisan pedig senkik.
Bell & Sebastian 2012.03.26. 00:06:18
Hát igen, mindig így járunk, ha egy 5.700 éves kultúra képviselőjének útjába sodor a rossz sorsunk. Csúfosan alulmaradunk az intellektusok gigászi összecsapásában.
Most pedig inkább beszéljünk a cigány felsőbbrendűségről, liberális szemmel. Mivel azt sem értjük mi, mucsai-moslékos PISA -szökevények.
Most pedig inkább beszéljünk a cigány felsőbbrendűségről, liberális szemmel. Mivel azt sem értjük mi, mucsai-moslékos PISA -szökevények.
tewton 2012.03.26. 00:28:28
@calam:
"2) képtelen vagy az értelmező szótárban található első alaktól elvonatkoztatni és a kontextusában tekinteni a dolgokat."
ok. követem a mintát.
akkor elvonatkoztatok az első alaktól és kontextusában tekintem a dolgot.
és pl. azt mondom, hogy calam antiszemita.
jó lesz így?
"2) képtelen vagy az értelmező szótárban található első alaktól elvonatkoztatni és a kontextusában tekinteni a dolgokat."
ok. követem a mintát.
akkor elvonatkoztatok az első alaktól és kontextusában tekintem a dolgot.
és pl. azt mondom, hogy calam antiszemita.
jó lesz így?
tewton 2012.03.26. 00:36:03
@Holger Hartland:
ez a hatalom majdnem olyan, mint a rasszizmus, merthogy mindenütt ott van. OTKA, OTDK ... sőt, az osztálytermekben is!
ez a hatalom majdnem olyan, mint a rasszizmus, merthogy mindenütt ott van. OTKA, OTDK ... sőt, az osztálytermekben is!
tewton 2012.03.26. 00:38:33
@Alfőmérnök:
alfi, kezeltesse már a monomániáját! vagy legalább járjon stílusgyakorlat-órára ...
alfi, kezeltesse már a monomániáját! vagy legalább járjon stílusgyakorlat-órára ...
betyár (törölt) 2012.03.26. 07:03:55
@Holger Hartland:
1.az a poszt nem "humorosnak szánt" volt, hanem humoros. mondhatnám k@rvajó.
2. Tóniék egyáltalán nem vetették el a sulykot. pont olyan messzire dobták, mint kellett:)
@calam:
azért mert onnan alulról az OTKA-tagság hatalmi pozíciónak látszik, ne hagyja megtéveszteni magát, még nem biztos, hogy az.
most olvastam, maga hadilábon áll az összetett mondatokkal. írjam le a fentieket tőmondatokban? csak szóljon.
kínai posztja egyébként tetszett volna magának: alig volt benne szöveg, szinte csak képekől állt:)
1.az a poszt nem "humorosnak szánt" volt, hanem humoros. mondhatnám k@rvajó.
2. Tóniék egyáltalán nem vetették el a sulykot. pont olyan messzire dobták, mint kellett:)
@calam:
azért mert onnan alulról az OTKA-tagság hatalmi pozíciónak látszik, ne hagyja megtéveszteni magát, még nem biztos, hogy az.
most olvastam, maga hadilábon áll az összetett mondatokkal. írjam le a fentieket tőmondatokban? csak szóljon.
kínai posztja egyébként tetszett volna magának: alig volt benne szöveg, szinte csak képekől állt:)
Alfőmérnök 2012.03.26. 09:29:29
@betyár: Szerintem is volt egy-két vicces kép a posztban.
De az azért eléggé takonygericűségre vall, ahogy másnak megírták a "bocs fiúk, hülyék voltunk, csak vicceltünk, lécci-lécci ne bántsatok"-posztot. Minimum totál infantilisek a gyerekek.
Egyébként bármiféle zsűriben, elbíráló testületben tagnak lenni: hatalmi pozíció.
De az azért eléggé takonygericűségre vall, ahogy másnak megírták a "bocs fiúk, hülyék voltunk, csak vicceltünk, lécci-lécci ne bántsatok"-posztot. Minimum totál infantilisek a gyerekek.
Egyébként bármiféle zsűriben, elbíráló testületben tagnak lenni: hatalmi pozíció.
Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.26. 10:37:32
@calam: Nem Kínai írt feljelentő posztot, hanem a maga elvbarátai a patkányblogon. Kínai egy személyeskedő posztot írt, túlzásba vitte a személyeskedést (ebben az egy esetben, a többi cikiző posztja a helyén volt).
És ne tereljen, maga hozta össze a filozófus-fikázó posztot és a másnapi OTKA értékelést. Az állandó rabszolgázása meg egyenesen szánalmas, de mit is várhatunk egy libi megmondótól.
Ha nem pátkánykodik (gyengébbek kedvéért: akkor sem szabad IRL adatot megadni, ha máshol már valaki megadta), akkor nem nézik annak.
@Alfőmérnök: Ez a hatalmi pozíció az OTKA esetében lószar, minimális pénzek felett diszponálnak (IKTA, Jedlik, GVOP pályázatok sokkal nagyobb pénzekről szólnak/szóltak, ott már lehet politikai tényező a döntésben). A tudományos körökön belüli "hatalni harc" természetesen beleszól a döntésbe: akit nem kedvel a tudományos "mainstream", az nem nagyon kap pénzt.
Egyébként ismerek olyan magyar állampolgárt, aki az előző Fico kormány alatt szlovák K+F pályázatot bírált (szívességből, mert a kapott pénz nem volt túl sok). Ezekszerint ő most tót ágens?
És ne tereljen, maga hozta össze a filozófus-fikázó posztot és a másnapi OTKA értékelést. Az állandó rabszolgázása meg egyenesen szánalmas, de mit is várhatunk egy libi megmondótól.
Ha nem pátkánykodik (gyengébbek kedvéért: akkor sem szabad IRL adatot megadni, ha máshol már valaki megadta), akkor nem nézik annak.
@Alfőmérnök: Ez a hatalmi pozíció az OTKA esetében lószar, minimális pénzek felett diszponálnak (IKTA, Jedlik, GVOP pályázatok sokkal nagyobb pénzekről szólnak/szóltak, ott már lehet politikai tényező a döntésben). A tudományos körökön belüli "hatalni harc" természetesen beleszól a döntésbe: akit nem kedvel a tudományos "mainstream", az nem nagyon kap pénzt.
Egyébként ismerek olyan magyar állampolgárt, aki az előző Fico kormány alatt szlovák K+F pályázatot bírált (szívességből, mert a kapott pénz nem volt túl sok). Ezekszerint ő most tót ágens?
tewton 2012.03.26. 12:12:16
@Alfőmérnök:
lol alfi. akkor majdnem minden döntési pozíció hatalmi. és ezzel nincs is semmi gond. ez mindig is így volt, csak ma divat letagadni meg elfedni.
például én is mindjárt kiélem a hatalmamat a gyerekek dolgozatain, hogy hatalmi pozícióból értékeljem a teljesítményüket.
lol alfi. akkor majdnem minden döntési pozíció hatalmi. és ezzel nincs is semmi gond. ez mindig is így volt, csak ma divat letagadni meg elfedni.
például én is mindjárt kiélem a hatalmamat a gyerekek dolgozatain, hogy hatalmi pozícióból értékeljem a teljesítményüket.
Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.26. 12:23:07
@betyár: Azt a posztot én úgy értelmeztem, hogy Kínaiék egy duplacsavarral tulajdonképpen a filozófus-ellenes kampányt parodizálták, és ez nem is lett volna baj. Az volt a baj, hogy számíthattak volna rá, hogy a posztot sokan félreértik, sokan pedig félre is akarják majd érteni.
@Alfőmérnök: @Lavrentyij Pavlovics Berija: Az OTKA Zsűri tagjai azt döntik el, hogy a nagyon kevés pénzből melyik kutatási pályázat kapjon, melyik az, amelyik olyan gyenge, hogy nem jár neki, és melyik az, amelyiknek "járna, de nem jut". Nem egy személyben döntenek, hanem bizottságként, és nem hasraütéses alapon, hanem a pályázatokról mások által írt szakmai bírálatok alapján. Lehet, hogy a munkájukért kapnak valami szerény díjazást, de azt pl. biztosan tudom, hogy pályázatról írt bírálatért egy fitying sem jár. Az emberek szívességből és felelősségtudatból vállalják, na meg azért, mert ha ők pályáznak, azt is bírálja majd valaki (szintén ingyen), és akkor "illik" a másik oldalon bírálóként is kivenni a részüket a "társadalmi munkából". A politikához pedig nincs köze.
@Alfőmérnök: @Lavrentyij Pavlovics Berija: Az OTKA Zsűri tagjai azt döntik el, hogy a nagyon kevés pénzből melyik kutatási pályázat kapjon, melyik az, amelyik olyan gyenge, hogy nem jár neki, és melyik az, amelyiknek "járna, de nem jut". Nem egy személyben döntenek, hanem bizottságként, és nem hasraütéses alapon, hanem a pályázatokról mások által írt szakmai bírálatok alapján. Lehet, hogy a munkájukért kapnak valami szerény díjazást, de azt pl. biztosan tudom, hogy pályázatról írt bírálatért egy fitying sem jár. Az emberek szívességből és felelősségtudatból vállalják, na meg azért, mert ha ők pályáznak, azt is bírálja majd valaki (szintén ingyen), és akkor "illik" a másik oldalon bírálóként is kivenni a részüket a "társadalmi munkából". A politikához pedig nincs köze.
Alfőmérnök 2012.03.26. 13:48:59
@Lavrentyij Pavlovics Berija: @tewton: @Holger Hartland: Mostan szerintem arról van szól a vita, hogy összehasonlítható-e az OTKA pályázat a Jedlik Ányossal, ami miatt kitört a "filozófusbotrány". Ezen lehet vitatkozni, sőt talán kell is, mert a pályázati rendszer hiányosságai, buktatói is felszínre kerülhetnek (ezt mondta egyébként Mezei B. is).
Na, de legyünk már őszinték: azt az ügyet "elszámoltatás" címén előadni nevetséges dolog volt. Mellesleg én már akkor megmondtam, hogy hülyeség az egész, és hogy ebből csak a kormány töketlenségére lehet következtetni elszámoltatás-ügyben. Mindegy, a faszkalap Budai Gyula majd a Vidékfejlesztési Minisztériumban folytatja áldásos tevékenységét.
Na, de legyünk már őszinték: azt az ügyet "elszámoltatás" címén előadni nevetséges dolog volt. Mellesleg én már akkor megmondtam, hogy hülyeség az egész, és hogy ebből csak a kormány töketlenségére lehet következtetni elszámoltatás-ügyben. Mindegy, a faszkalap Budai Gyula majd a Vidékfejlesztési Minisztériumban folytatja áldásos tevékenységét.
tewton 2012.03.26. 13:54:47
@Alfőmérnök:
alfi, "Mostan szerintem arról van szól a vita, hogy" // ey már egy hatalmi gesztus, maga definiálni akarja a témát :)
a fene se tudja, miről van itt szó, legalább 5 téma felvetült itt a privátnyelven fogalmazó aktivista megjelenése óta :)
mindenesetre calam szövegei jó iollusztrációk egy vvittgensteini problémára. privátnyelv lehetséges, csak mindenki hülye és senki se érti meg :)
alfi, "Mostan szerintem arról van szól a vita, hogy" // ey már egy hatalmi gesztus, maga definiálni akarja a témát :)
a fene se tudja, miről van itt szó, legalább 5 téma felvetült itt a privátnyelven fogalmazó aktivista megjelenése óta :)
mindenesetre calam szövegei jó iollusztrációk egy vvittgensteini problémára. privátnyelv lehetséges, csak mindenki hülye és senki se érti meg :)
Alfőmérnök 2012.03.26. 14:04:30
@Alfőmérnök: jav. másnak = másnap
@tewton: "már egy hatalmi gesztus, maga definiálni akarja a témát"
Ez már egy Foucault-i hatalomfelfogás, amit én nem osztok. ;)
Amúgy én érteni vélem, hogy mit makog ez a gyerek, csak nem értek egyet vele.
@tewton: "már egy hatalmi gesztus, maga definiálni akarja a témát"
Ez már egy Foucault-i hatalomfelfogás, amit én nem osztok. ;)
Amúgy én érteni vélem, hogy mit makog ez a gyerek, csak nem értek egyet vele.
Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2012.03.26. 14:37:57
Mielőtt teljesen elszabadulna a hülyeség, jeleznénk, hogy az OTKA szakmai bíráló bizottsági tagság afféle rotációs alapon működik, ahová egy-egy ciklus idejéig gyakorlatilag mindenki bekerül, akár akar, akár nem, különösen, ha kis tudományterületen dolgozik. Az ilyen legalsó szintű bizottságok egyébként nem osztanak pénzt, hanem javaslatot tesznek a tényleges pénzosztó testületeknek. A sokak által Kínainak tartott személy egyébként már rég nem tagja semmiféle bizottságnak. Valamikor még (egyébként egy szoci-libi kormány idején, de ez tök mindegy volt) - egy ciklusra bekerült egybe, itt azonban szemtanúk szerint végig kígyósat játszott a telefonján, érdemi hozzászólása egyszer sem volt, mivel nem volt olyan pályázat, amelynek köze lett volna az általa ismert területhez. Aztán a mandátuma lejárt (egyébként éppen a kormányváltás után, de ez is tök mindegy). Mindezért 20 ezer forintot kapott volna, ha nem felejti el határidőre visszaküldeni a szerződést. Ennyit Kínai Kálmán hatalmáról.
tewton 2012.03.26. 15:03:18
ok, liberális leszek 2 percre. óra indul.
ki nem sz---a le, hogy KK irl személye benne volt-e valami bíráló bizottságban vagy nem? otka-pályázatok értékelését publikálja a mandin, vagy gonzózó publikációkat? jók azok a szövegek vagy nem? ez számít, vagy faji, világnézeti, vallási alapon kell megítélni? kit érdekel KK irl személye? kit érdekel az otka?
idő lejárt.
nini, itt egy kérdés.
ki nem sz---a le, hogy KK irl személye benne volt-e valami bíráló bizottságban vagy nem? otka-pályázatok értékelését publikálja a mandin, vagy gonzózó publikációkat? jók azok a szövegek vagy nem? ez számít, vagy faji, világnézeti, vallási alapon kell megítélni? kit érdekel KK irl személye? kit érdekel az otka?
idő lejárt.
nini, itt egy kérdés.
Alfőmérnök 2012.03.26. 20:07:30
Visszatérve a náczi Pestyre. Egy korábbi filmje:
www.youtube.com/watch?v=mcEV60D5Jk8
www.youtube.com/watch?v=mcEV60D5Jk8
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.27. 01:10:24
@tewton: mind a 22 évével ilyen nagy az arca
@Alfőmérnök: nem mondtam, hogy a templomos rossz, de tudod mit várok amikor lehülyéznek? indoklást.
na az már nem olyan könnyű, főleg ha beleköthetek
@Alfőmérnök: nem mondtam, hogy a templomos rossz, de tudod mit várok amikor lehülyéznek? indoklást.
na az már nem olyan könnyű, főleg ha beleköthetek
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.27. 01:13:24
@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: hát te de hülye vagy :)
én most kb 5000-től buktam el, mert feledékeny vagyok, de az azért mégse 20! :)
én most kb 5000-től buktam el, mert feledékeny vagyok, de az azért mégse 20! :)
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.27. 01:19:59
@Alfőmérnök: itt is egy drogos film orbán viktorról, mielőtt soros felkarolta volna
cdn.gepnarancs.hu/wp-content/uploads/2011/10/Orban_Viktor_kiskoru.jpg?eef21a
www.youtube.com/watch?v=n3UlwVm3Hww
cdn.gepnarancs.hu/wp-content/uploads/2011/10/Orban_Viktor_kiskoru.jpg?eef21a
www.youtube.com/watch?v=n3UlwVm3Hww
Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2012.03.27. 07:24:23
@tesz-vesz: Kurvára el vagy tévedve kisbarátom, igaz, nem először. Oviról itt egy film, még "mielőtt soros felkarolta volna":
www.youtube.com/watch?v=RfTTZd_oi5M
hosszabb részlet:
www.youtube.com/watch?v=72rjX9dMVC4
www.youtube.com/watch?v=RfTTZd_oi5M
hosszabb részlet:
www.youtube.com/watch?v=72rjX9dMVC4
Az utolsó 100 komment: