Nyugatos. Polgári.
2011. november 06. írta: pelikán*

Nyugatos. Polgári.

„...progresszív, nyugatos, polgári balközép erőt építünk”
(Gyurcsány Ferenc, 2011. november 6.)

  A Takács István vezette, eleinte tök ismeretlen Demokrata Párt testében megfogant zsebibaba-állapotból vasárnap végre igazi Új Baloldali Erő formára fejlődött a Demokratikus Koalíció: lett pártigazgató! Elnök és alelnökök! Etikai bizottság! Sőt: ifjúsági tagozat! Ám szerény bejegyzésünk semmi másról nem kíván szólni, minthogy a Mandiner blog Gyurcsány-drukker tagozata nevében köszöntsük a demokraták doyenjét, a baloldal állócsillagát, Vitányi Ivánt, mégpedig abból az alkalomból, hogy tiszteletbeli elnökké választásával immár kereken az ötödik párt tagkönyvét tudhatja biztosan a zsebében. Arisztotelész óta kenjük, prudentia est in senioribus, tehát a gyurcsányi döntés tökéletes, mi pedig sok sikert kívánunk a megújuló baloldalnak!

Vitányi Iván tagkönyvei

Magyar Kommunista Párt (1945-1948)
Magyar Dolgozók Pártja (1948-1956)
Magyar Szocialista Munkáspárt (1972-1989)
Magyar Szocialista Párt (1989-2011)
Demokratikus Koalíció Párt (2011- )

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr743359033

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyurcsányék halva születtek 2011.11.07. 16:02:08

Akkor lesz csak igazán bajban Gyurcsány Ferenc és a Demokratikus Koalíció, ha az MSZP visszakéri a mandátumokat, hiszen akkor se frakció, se mandátum: a DK halva született. Akkor aztán marad az utca és a készülődés 2014-re....

Trackback: Hülye ez a magyar? 2011.11.06. 23:12:45

Hirtelen felindulásból írok most. Ebből kifolyólag nem fogom előre átgondolni mondandóm felépítését, fogalmazásom helyességét. Lehet, hogy megsértek egy pár embert, lehet, hogy csak én látom rosszul és éretlen fejjel a dolgokat, de az is lehet, hogy cs...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.11.06. 23:19:04

@(pelikán*):

Csak lassabban a testtel! Valamennyien Vitányi köpönyegéből bújtunk elő!

(Persze én nem, a "mi" személyes névmást csak udvariasságból és szolidaritásból használtam:-))

Itt a bizonyíték: magyarido.blog.hu/2011/02/14/a_puncsfure_ize_z_emilje

ü
bbjnick

InversioN 2011.11.06. 23:48:11

demokrata, nyugatos kommunista....

megint egy olyan ember, aki igazából arra fordul amerre a szél fúj, és az elvek amiket hangoztat éppen az aktuális "szél" elvárásainak felelnek meg...

nem is tudom, hogy a bizonyos elveket valló politikusok közül mennyi az olyan, aki valójában magáénak tartja az általa hangoztatott dolgokat és nem (csak) haszonszerzésből/hataloméhségből csinálják...

Fenehorizont 667 2011.11.06. 23:53:05

kommunista -> dolgozók -> szocialista munkás -> szocialista-> demokrata

fantasztikus, ahogyan szelidülnek a nevek, alkalmazkodva a megváltozott körülményekhez.

büdösnagy gecik ezek. félelmetesen nagyok.

Bell & Sebastian 2011.11.07. 00:04:42

Na, erre a direktívára még én is emlékszem. Mire lecsurgott a termelés helyszínére (oda, ahol a mennyiségnek hirtelen minőségbe kellett volna átcsapnia), a következőképpen materializálódott Pártunk és akkori Orrmányunk már verbálisan is degenaratív marxi kurflija.

- az össze-vissza vert almákat továbbra is 220 kg -os konténerekben küldtük Csapra, hadd egyék a szovjet elvtársak
- ámde az exportra szánt (szintén össze-vissza vert) almákat egysoros, 10 cm -es ládákba tettük, egyenként selyempapírba tekerve, hadd egyék a finnyás kapitalisták
- a 0,75 literes vinkót úgy dobtuk fel a hanyatló nyugatnak, hogy vörösréz huzalból decens kárómintát fontak szorgos asszonykezek az üvegre

Aztán a pártgyűlésen felszólalt a legokosabb munkáselvtárs, aki egyben a legbátrabb is volt és csak kicsit részeg.
- Na de elvtársak, hiába csomagoljuk át, ugyanaz a szar marad így is! Szerintem jobb bort kellene gyártani és nem szabadna dobálni az almát, akkor nem rohadna meg már a teherautón.
Azonnal helyre is igazította a titkárelvtárs, hogy csak úgy fröcsögött a nyála!
- Nem értesz te ehhez munkáselvtárs! Nem gondolod, hogy lecseréljük a szocializmust, csak a te kedvedért? Ha valódi minőséget termelnénk, mi lenne a mennyiséggel? Vedd tudomásul elvtárs, hogy a KGST miránk osztotta a bort és az almát... blablabla.
Szerencsétlen melós leforrázva, vöröslő fülekkel ült vissza a helyére, mélyre csúszva a székén, hátha sikerül láthatatlanná válnia.

Hogy mi ebből a tanulság?
Akármibe, akárhányszor is csomagoljuk át, a szar az szar marad, Vitányi meg Vitányi.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2011.11.07. 00:53:19

@.Pierre Bezuhov.: Te, ez nem véletlenül Fletó és utódja hatalmas teljesítményét dicséri? El is olvastad, vagy csak ránéztél a grafikonra és linkelted is? :D

Syr Wullam 2011.11.07. 00:54:26

És hogy az ív teljes legyen: Horthy Miklós rokona. :-)

Bell & Sebastian 2011.11.07. 01:02:54

@gloire:
Az indexálásnál figyelembe vett mutatók:
- gazdasági teljesítmény
- munkanélküliség
- belföldi kereslet
- banki hitelállomány
- infláció
- reálárfolyam

www.voxeu.org/index.php?q=node/7164

Kíváncsi lennék, Behugyozov meddig bírná levegő nélkül, ha szorítanák a nyakát? Nyilván csak nőne tőle a vitalitása, mert szívna a seggén át.

Csezmiczei Vitéz János 2011.11.07. 03:46:48

@pelinkán: Nem inkorrekt "lekommunistázni" valakit, aki '56-os szerepvállalása miatt elvesztette az állását? Vagy ez már az ítélet Pelikán elvtárs?

"1953-ban a Nagy Imre-féle reformcsoport tagja lett, a Petőfi Kör üléseinek állandó résztvevője, ill. az 1956-os forradalom ideje alatt az Értelmiségi Forradalmi Bizottság tagja volt, emiatt elvesztette állását, esztergályostanuló lett."

Csezmiczei Vitéz János 2011.11.07. 03:55:00

@InversioN: "megint egy olyan ember, aki igazából arra fordul amerre a szél fúj".

Nyilván ezért lett Vitányi ellenálló 1944-ben. Népszerű dolog volt akkoriban a Gestapo fogságába kerülni. Ahogy a Petőfi Körben és '56-ban is nyilván ezért vállalt szerepet.

ebfül 2011.11.07. 04:39:54

Mécs Imrét hiányolom.

ebfül 2011.11.07. 04:44:30

@Csezmiczei Vitéz János:

'Nem inkorrekt "lekommunistázni" valakit, aki '56-os szerepvállalása miatt elvesztette az állását?'

Ennyi erővel Rajk László náci volt, ugyanis őt meg kivégezték a kommunisták.

Azért az MKP-MDP-MSZMP tagságot, mint ráutaló magatartást elfogadhatjuk, ugye?

ebfül 2011.11.07. 04:51:02

@Syr Wullam:

Ennek ellenére apunak 15 évig tartott kialadárkodni egy közjegyzői állást.

"Csakhogy ez a foglalkozás hitbizományszerű, magas protekció kellett hozzá. Támogatói azonban csak a protektorok második vonalába tartoztak. Horthy Istvánnal (Pista bácsival), Miklós bátyjával meleg atyafiúi kapcsolatban álltak ugyan, de neki csak vadászügyekben számított a szava. Így hát jó tizenöt évig közjegyzőhelyettes maradt. Ez azonban nehéz sors. Kevesebb a fizetés, sokszor kell állást cserélni vagy arra várni."

Már értjük... (mit kompenzál Iván 60 éve)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 06:07:27

kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi, kom-csi,

na, csak kimondtátok!

mondjuk tény, hogy 30 éve még kellett volna hozzá bátorság

tevevanegypupu 2011.11.07. 06:54:40

Hol a problema? Gyurcsany eppen ilyen "sokiranyu" embereket var, a partjat is igy hatarozta meg: mehet kommunista, konzervativ es allatbarat is..

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 07:06:32

vitányi iván, úgy is, mint büdösrohadékgeci komcsi gecire nem alkotmányozott, mert egy büdösrohadékgeci komcsi ne alkotmányozzon ugye.

pozsgai imre tagkönyvei:

1950 fidesz

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 07:08:28

@Csezmiczei Vitéz János:

ő komcsi. pozsgay elvtárs meg hatvan éve fideszes bazmeg.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 07:29:12

index.hu/gazdasag/magyar/2011/11/07/titkos_alkuval_uszhatja_meg_magyarorszag_a_leminositest/

ajjaj, lesz ebből még hornozás.

komcsik! éjjenpozsgay! komcsik! éjjenpozsgay! komcsik! éjjenpozsgay! komcsik! éjjenpozsgay! komcsik! éjjenpozsgay! komcsik! éjjenpozsgay! komcsik! éjjenpozsgay! komcsik! éjjenpozsgay! komcsik! éjjenpozsgay! komcsik! éjjenpozsgay! komcsik! éjjenpozsgay! komcsik! éjjenpozsgay! komcsik! éjjenpozsgay! komcsik! éjjenpozsgay! komcsik! éjjenpozsgay! komcsik! éjjenpozsgay!

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.11.07. 08:27:45

@gloire: alul az a sok apró betű szöveg az már nem poszt része, hanem egy minisztériumi komment. biztos azt nézted be ;)

@Bell & Sebastian:
először nem tudtam mire vélni ezt az análorientációt, de aztán bevillant, hogy Ön a Semjénék szekerén ül, mint hajtó.

jenőke 2011.11.07. 08:31:49

Vitányi - kora ellenére - csak kezdő. Méghogy öt pártban tagsági ?
Ez semmi. Szóra nem érdemes.

Csináld meg ugyanezt a fordulatot egy párttal! Az igen! És még nincs vége.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 08:39:51

@gloire:

2011 és még mindig a klón a miniszterelnök?

rémálom

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 08:44:24

@jenőke:

pozsgay elvtárs, na ő pontosan eggyel kevesebb pártnak volt tagja (juj, lesz még ebből meglepetés, hogy melyik az az egy), na de ő kotmányozik, és ellene nem vagyunk felhorgadva, mer ő jókomcsi, lefety, lefety. az az egyetlen eggyel kevesebb párt pedig (hölgyeim és uraim, meglepetés következik!!!!!) a klóné, attól vagyunk fel-, le-, be, össze- meg ilyesmi háborodva.

és nem ég a pofája, nem

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 08:52:28

@jenőke:

nézzük a jóelvtársat!

Magyar Kommunista Párt (1945-1948) a kora miatt nem lehetett a tagja, pedig micsoda perspektíva lett volna neki, ha vitányival együtt lehetne most rá köpködni!

Magyar Dolgozók Pártja (1948-1956) pipa. várjá, az valami komcsi izé vót, de ő kinőtte, vitányi meg nem.

Magyar Szocialista Munkáspárt (1972-1989) pipa. na, ez megint valami komcsi izé volt, de pozsgay elvtárs huszonhét véne keresztül ö, izé, fedőhogyhívjákolt ott.

Magyar Szocialista Párt (1989-2011) pipa. pozsgay elvtárs mindössze elnökként kezdte, mert fedőizé.

Demokratikus Koalíció Párt (2011- ) ajjaj, az fúj, rossz

te, bazemeg ez a jócsávó minimum 49 évig együtt volt párttag valakivel, csak amíg amaz egyre gecikomcsibb lett, addig ő annyira megjavult, hogy kotmányozhat.

kéne egy cikk a demokratikus kínáról bazmeg.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 09:12:46

@TuRuL_2k2:

hú, régebben komcsiztátok viktor hű kom ... jómagyar kutyuliját? wow. kérdés, hogy akkor ez a post mi.

IGAZ MAGYAR 2011.11.07. 09:18:22

No most már csak az a kérdés ki a nagyobb komcsi? Pelikán elvtárs vagy Vitányi Iván? Én rád szavazok pelikán!

Nézzük népünk nagy vezérének színe változását!
-KISZ titkár , párt titkár papával
-fiatal liberális /szdsz fiókszervezet vezetője Lambsdorrf bébi!
-önállósodó polgári?
-népnemzeti-parasztos-kisgazda virágcsokorral Mariskának!
-konzervatív-királypárti korona usztatással!?
-keresztény-konzervatív?
-népnemzeti-keresztény-konzervativ Semjén-Navracsics csicskása?
-kis seggfej zsebdiktátor. Nemzet vesztő/men tő hozzá állással!
-IMF szabadságharcos -egyedül az erdőben.
Alig 22 év alatt! ..és ezt minek véljük?

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.07. 09:18:27

Mavo, baszd meg, Pozsgay, vagy Szűrös, vagy bármelyik más kriptokomcsi tényleg örökös lófasz, meg tiszteletbeli elnök valamely pártban?

Egyebekben szvsz nem is az a gáz, hogy Vitányinak hány tagkönyve volt - az tulképp egy kontinuus társaság. Nem is az, hogy éppen ebbe az undorító bandába keveredett: amikor választott volt egy másik undorító társaság, szegény hülye azt hitte, ezek jobbak - sokan voltak ezzel így. De hogy negyedszer hiszi el, hogy ez most más lesz, hogy negyedszer gondolja elegendőnek a cégért átfesteni, ez aztán emberi, meg politikusi minőség a javából! Az meg, hogy egy ilyen kiérdemesült gumigerincű túlélőbajnok a megérdemelt (minimál)nyugdíjban elfelejtődés helyett még mindig hír, meg pártembléma, hát az mindenkit minősít ebben a történetben. Ebben az országban...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 09:31:56

@Dr. Zerge:

"Pozsgay, vagy Szűrös, vagy bármelyik más kriptokomcsi tényleg örökös lófasz"

jaj, dehogy. isten őrizz. az egyik ugyan tökvéletlenül a Zalaptörvény nevű izé egyik főkeltetője volt, de nehogy már azt higgyük, hogy ez valami elismerés, hát mi lenne itt, ha egy ex főkomcsi ... hogy is tetszett fogalmazni? ... örökös lófasz lenne, bazmeg, az, egy .. hogy is írta valaki? "kiérdemesült gumigerincű túlélőbajnok " ... benne a kotmányban mindörökké, mert a megfelelő seggben van a nyelve. hát gratulálok. undorító társaság tudod, amit nem volt kötelező választani,

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 09:34:03

@makukula:

én örülök, hogy néha megszólal a lelkiismeret, de ettől még nem kellene teátrálisan lekomcsizni egy vénembert. ennyi.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 09:37:14

most az egy dolog, hogy a klónt vitányin keresztül basztatni milyen elegáns úri dolog. mert aki nem teljesen segghülye, az tudja, hogy ennek az írásnak valójában nem vitányi a célpontja, hanem az ürdüng maga.

bz249 2011.11.07. 09:47:43

Technikai jellegu kerdes, mi tortenik, ha Vitanyi Ivan elveszti a mandatumat (nyolcvansokevesen azert erre tobb lehetoseg is van). Ki delegalhat helyette uj arcot a Parlamentbe, az MSzP orszagos lista, ahonnan bekerult. Vagy a GyP, ahol most ul. Szoval stabil-e a Demokrata Part 10 fos frakcioja, vagy az egesznek Vitanyi jo egeszsege a zaloga?

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.07. 09:48:33

@mavo: Neked olvasás-szövegértési nehézségeid lettek, vagy mi. Egyrészt, errefelé szvsz elenyésző kissebbség örvend Pozsgay, vagy Szűrös, meg effélék bármilyen célú tartásának, vagyis igen rossz helyen reklamálsz - lásd idézett cikkek/posztok, ha még nem zavar a valóság. Másrészt, igen, ha azt írom az egyik megélhetési szarzsákra, hogy gumigerincű fostakony, akkor az bőven vonatkozik a többire is, oldalfüggetlenül, nahát. Egyebekben különösebb sportértéke nincs is ezeket fölemlegetni, és még mellékesebben, ha meg valaki igazán közelről vizsgálja (szigorú biztonsági előírások közepette, vegyvédelmi felszerelésben) ezeket az életutakat, akkor azért csak találhat különbségeket. (Például a módszerváltás körül Pozsgaynak biztosan jobb ütemérzéke volt, mint emennek, amelyik mostanra nyilván totál demens, hogy fletóval bútoroz össze. Hogy Szűrösről egyáltalán mit lehetne mondani, akár pro, akár kontra, bevallom nem tudom.)

Hanem csak volna itt egy kis érdekesség, hogy ne mondjam kognitív disszonancia ezzel a nyugatos polgári izével, meg a szaratov hűtőszekrényből elővett Vitányival, mint zászlóanyával. Ha ezt nem sikerül érteni, akkor kész, a rendszeres kitartó ivással sikerült amortizálnod magad. Szerencsénkre ez esetben hamarosan kikötteted a netet, eliszod a gép árát.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.07. 09:49:11

@bz249: Csakis az eredeti listáról mehet a pótlás.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.07. 09:50:30

@bz249: És mi az hogy több lehetőség? Hány életük van ezeknek, he?

jan 2011.11.07. 09:51:55

Gyurcsány lelkiismeretlenségének bizonyítéka (mintha nem lenne amúgy is elég), hogy öregségére hülyét csinál szegényből.

Jóérzésű ember nem ráncigál 86 éves aggastyánokat a pártja élére.

Amúgy érdekes adalék Vitányihoz, hogy nagy néptánc-fan, sőt -kutató, vagyis nem egy hazátlan internacionalista kommerrel van azért dolgunk.

bz249 2011.11.07. 10:20:48

@Dr. Zerge: "Csakis az eredeti listáról mehet a pótlás. "

Akkor Feri kezdhet rendszeresen bermalkozni, hogy Ivan bacsi maradjon jo egeszsegben.

"És mi az hogy több lehetőség? Hány életük van ezeknek, he? "

Csak ugy siman belefarad az egeszbe. Komaba esik. Tisztessegben meghulyul.

Ha tenyleg az eredeti listarol mehet a potlas, akkor az MSzP-nek erdeke, hogy minel hamarabb kimondjak, hogy keptelen ellatni a feladatat. Ez kifejezetten szep fejezete lenne a mittomenhanyadik koztarsasag politikatortenetenek. ;)

tevevanegypupu 2011.11.07. 10:25:17

@bz249:

Esetleg David Ibolya nem johetne szoba mint potencialis hatasfok? Gyurcsany mindent el tud intezni es tartozik Ibolyanak. Jo sokkal.

jenőke 2011.11.07. 11:35:42

@mavo:
Remek bejegyzéseid vannak!
Végülis a fidesz konkrétan nem fordult - ha jól értem nekem homályos és ennek ellenére kicsit durva bejegyzésed -, csak a szerpentinen néz szembe saját magával a kanyarokban. De hányszor? Mert nehéz összeszámlálni. Azt is el kellene dönteni, hogy a szerpentin le, vagy fel vezet, mert egy síkban ez igazán nagy mutatvány lenne, és azt egyébként cirkulálásnak nevezném - az pedig nem vezet sehova.

Sarkalatos hozzászóló 2011.11.07. 13:23:18

Vitányi egy kommunista kajmán, tizenkettő egy tucat belőle. Ha Rosenfeld a király, akkor kommunista ávós, ha Klein veje, akkor meg demokrata antifasiszta. Ha valaha hasznos munkát végzett, azt sem Magyarország területén tette, hanem mondjuk Lengyelországban.

Sarkalatos hozzászóló 2011.11.07. 13:26:13

Jobb lenne az országnak, ha a kommunistákat és a zsidókat kibasznánk a közszférából / közhatalomból, aki meg kommunista is és zsidó is, azt meg az országból is.

Sarkalatos hozzászóló 2011.11.07. 13:29:26

A kommunistának legalább a gyereke lehet még tisztességes ember, de a zsidónak a gyereke is zsidó.

Kandeláber 2011.11.07. 13:29:47

Igazándiból Vitányi bácsival nem volt baj, sok régi-mostani MSZMP-MASZOP-Demokrata akármis figurához képest egy művelt, valóban európai ember. A "nyugatos" párt definíció viszont roppant vicces, gondolom Gyurcsi szerin t az összes többi párt északis, keletis és délis, középbalos polgári pedig - és egyidejűleg nyugatos - csakis ők lehetnek. Nevetséges ez az új kis törpe képződmény, nem hiszem, hogy növekedési hormont adagolnak nekik. Leszakítanak az MSZP-től egy csomó szavazatot, és a volt szadeszosok is hozzájuk fognak csapódni. Ennyi.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 14:00:08

@Dr. Zerge:

"Egyrészt, errefelé szvsz elenyésző kissebbség örvend Pozsgay, vagy Szűrös, meg effélék bármilyen célú tartásának, vagyis igen rossz helyen reklamálsz"

ó, értem én ezt. néha még morogtak is a fiúkák, hogy pozsgay nem hűdekóser, persze két mondat közt félúton, nehogy a tölgyek meg az aristók itthagyják a blogot.

na de amikor egy vénember belép a klón csudiúj hűdefaszcsi hűdedemcsi hűdecuncimuncsi pártcsijába, akkor valahogy bír lenni valaki, aki rácsulázza a belépő vénemberre, hogy rohadtkomcsi.

na ez a gusztustalan.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.07. 14:11:31

@mavo: tényleg elfogytak nálad a szinapszisok, hallod-e! A posztnak nem az a mondása, hogy Iván komcsi (ez e nélkül is tudható, ha eltekintünk a pongyola megfogalmazástól, ahogyan ez tudható másokról is). Hanem az, hogy már megint ő a reform, a változás, a belülről megjavítás zászlóanyája, ami tekintettel ebbéli gazdag és így visszatekintve engedtessék meg kudarcot kudarcra halmozó életútjára hát izé, nehezen klappol ezzel a polgári nyugatos izével. Hogy ne mondjam Iván éppen hogy az élcsapatelkötelezettségbe vakult bolsevik archetipusa, s mint ilyen nem kicsit necces bármiféle _valódi_ progressziót vele próbálni eladni. Az mondjuk kétségtelen, hogy normális ember nem is gondolta Fletóékat komolyan progresszívnek...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 14:29:28

@Dr. Zerge:

értem én, komcsi. ez a lényeg. húsz évvel a kibaszott rendszerváltás után találunk egy olyan igazi komcsit és belerúgunk. isten őrizz, hogy a thürmer-féle gárdából, még a végén valóban komcsiba rúgunk. elegáns. hogy közben egy valódi komancs hegeszti a kotmányt, arról két mondat közé bebaszunk egy tiltakozást, mert de geci ellenállók vagyunk mi böszörményi eftással. vitányi konkrétan kevesebb embernek ártott, mint a jóelvtárs, de ha magyarország reputációja a béka segge alá emelkedik, akkor komcsizni kell, különben mi lenne a hír.

tényleg amúgy? ki a kurva isten mondja, hogy fletóék progresszívek? ki, bazmeg, ki? csak mert ez a felütésed. ki? van ilyen? mert csak ha az megvolt, akkor kúlság egy szerencsétlen, szenilis vénembert pellengérre állítani (miközben tök véletlenül eldübörög mellettünk a mindenki is, ja, az a klónél idején még háborús bűn volt, mostanra meg nulla értékű hír, amit überelni lehet egy kis komcsizással). de csak akkor. a mérhetetlen népszerűségű klón-rajongótábor, mind a heten na jó, legyenek nyolcan, az nem számít, bocsika.

Kandeláber 2011.11.07. 14:30:35

Hát igen, különös anyagból vannak gyúrva ezek a nyugatos, progresszív, polgári, balközép emberek. Vegyük például legendás vezetőjüket, Fletót. Először KISZ-titkárként funkcionált a különös anyag, azután gyorsan gründolt magának néhány milliárdot. A politikai életben is gyorsan haladt felfelé: miniszterből puccsista miniszterelnök, majd pártvezér, lemondott miniszterelnök, lemondott pártvezér, újra pártvezér.
A milliárdok azonban maradtak. Vitányi hozzá képest hajlott kora ellenére egy unalmas életű kispolgár.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 14:31:35

@jan:

"Gyurcsány lelkiismeretlenségének bizonyítéka (mintha nem lenne amúgy is elég), hogy öregségére hülyét csinál szegényből.

Jóérzésű ember nem ráncigál 86 éves aggastyánokat a pártja élére."

nagyon a szívemből szól, amit írsz.

Kandeláber 2011.11.07. 14:34:58

@mavo: A Thürmer-féle gárdából kibe akarsz rúgni? Thürmer becsületes módon megmaradt az elvei mellett, ezt még akkor is respektálni kell, ha az ember nem ért egyet vele. Vedd már észre, hogy itt a kaméleonok csípik az emberek szemét. Pozsgay és Szűrös nem FIDESZ-tagok, nem vállaltak - és nem is kaptak - pozíciót, ellentétben a MASZOPOs, Demokrata figurákkal. Nem tűnik fel, hogy senki sem thürmerez?

fuhur 2011.11.07. 14:57:28

@InversioN: "nem is tudom, hogy a bizonyos elveket valló politikusok közül mennyi az olyan, aki valójában magáénak tartja az általa hangoztatott dolgokat és nem (csak) haszonszerzésből/hataloméhségből csinálják..."

Liberális, konzervatív, horthysta

Találgass kire gondolok...

Kandeláber 2011.11.07. 15:04:01

Néhány név a baloldalt megújítani kívánó, nyugatos, polgári DK vezetőségéből: Alelnök: Bauer Tamás, Debreczeni József. Elnökségi tag: Avarkeszi Dezső, P. Szűcs Julianna, Szabó Zoltán. Etikai Bizottság vezetője: Kósáné Kovács Magda.
Dühöng az ifjúság.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 15:09:36

@Kandeláber:

"A Thürmer-féle gárdából kibe akarsz rúgni?"

talán ha ezt a kérdést nem nekem tennéd fel. hanem mondjuk kinek is?

Kandeláber 2011.11.07. 15:23:20

@mavo: Szerintem ez a blog - noha Vitányi személye áll a középpontban - elsősorban a DK és Gyurcsány ellen íródott. Fő mondanivalója nem az - ismét csak az én véleményem - hogy lám, a DK-ban volt kommunista a tiszteletbeli elnök, hanem az, hogy mennyire álságos a párt gyurcsányi önmeghatározása. Valamennyi pártban, még a Jobbikban is találni volt MSZMP tagokat, de ha visszagondolunk 1990-re, az Antall-kormány legtöbb tagja is az volt. Az elmúlt 21 év nem volt elég ahhoz, hogy egy ütőképes, új politikus garnitúrát termeljen ki, ezért nevetségesek Gyurcsány fellengzős kijelentései, még inkább annak tükrében, hogy a viszonylag fiatal Mesterházyt minden eszközzel akadályozta az MSZP-ben. A DK a régi gárdából keletkezett osztódással, olyan ez, amikor kettévágsz egy gilisztát, és mindkét darab képes az önálló létezésre.
De a kérdésedre visszatérve: a kommunistázás ugyanolyan idejétmúlt, mint a nácizás.

fuhur 2011.11.07. 15:23:54

@Sarkalatos hozzászóló: Jobb lenne az országnak, ha a hozzád hasonló agyatlan barmokat basznánk ki, de nem csak az országból, hanem a bolygóról.

IGAZ MAGYAR 2011.11.07. 15:43:18

@Sarkalatos hozzászóló!

és már megint melyik zsidó okozott neked lelki válságot? Jézus vagy Jahve? Ne olvass Bibliát, ne olvass magyar történelmet, ne nézz magyar művészetet, ne foglalkozz magyar tudománnyal és szerintem kigyógyulsz! Bízz Istenben!

Kárpáthy Zoltán 2011.11.07. 16:48:45

@IGAZ MAGYAR: ejha, ugye vágod, hogy elegánsan bekanyarodtál Landeszmann rabbi emlékezetes kijelentése mellé jóformán evvel a kis szösszenettel? Itt van pl Julianus barát, hogy tovább ne is menjek, hát ugye ő is, mint tudjuk. Vagy, jobbat mondok, Arany János! Gold, persze!

Sarkalatos hozzászóló 2011.11.07. 18:02:43

Hol máshol is lenne a helye egy vén kommunista kajmánnak, mint Klein vejének, Gyurcsányi "Böszme" Ferencnek a pártjában Weisz Pesták, Niedermüller Mózesek és Bauer Sámuelek között?

Esetleg még a Zsideszben Deutsch "Ki a faszom" Tamás, Fónagy "Túlélő" Dzsoni, Vitézy "Dávidka" Dávid, Fellegi "Stika" Tamás, Pokorni "Spiclifi" Zoltán, Kóser Lajos és Rogán "Kipában járok a zsinagógába" Tóni között.

Sarkalatos hozzászóló 2011.11.07. 18:05:20

Kicsit sok a mordeháj a magyarországi politikában. A klasszikus 6%-os szintet bőven túllépi az arányuk, az egészséges arányt meg pláne.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.07. 18:27:42

@TuRuL_2k2:

hát igen turul. ez egy jó válasz.

arra a kérdésre, hogy miért kell gyalázni ez a szerencsétlen vénembert, kiváló válasz az, hogy az utóbbi három évtized legundorítóbb felszopóemberéről azért nem írtok két félmondatnál többet, mert hát izé, no, mer hö. térdel, tele van a szája gecivel, de nem ő a kurva, hanem mellette az a nemjókomcsi, az, fúj, köp, harák.

silvestrismalus 2011.11.07. 22:15:12

OFF

ezt a mavo nevű trollt 3.14-csázzátok már ki a tökömbe, nem igaz, hogy ennyire kollaboráltok egy ilyen fatökű barommal!

ON

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 03:59:22

@silvestrismalus:

hogy élő klasszikusunkkal éljek: ha neked nem tetszik, akkor gecijó.

silvestrismalus 2011.11.08. 08:26:58

@mavo: Nekem? Nekem tetszik, amit művelsz, legalább látják az emberek, milyen is egy gyurcsányista, egy ballib. Többet segítesz a magyaroknak ezzel, mint Kuncze azzal, hogy kampányolni ment a minap a DKP-nek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 10:35:04

@silvestrismalus:

a gyurcsányistát külön megköszönném, igen, a klónt szopom napestig, te hülye, és nem tartom egy kormányozni képtelen impotens seggfejnek, ja, dehogy.

hogy ne omoljon össze a pici fejedben a világkép: kormányozn képtelen egyenlő dekurvajó, impotens egyenlő dekurvamégjobb, az impotenst és a seggfejet meg hadd ne kelljen megmagyaráznom cuncimókus.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.08. 17:08:30

@silvestrismalus:

azt a szerencsétlen idiótát visszamenőleg basznám szájba, ha nem döglött volna meg, de hát semmi sem tökéletes

is 2011.11.09. 09:08:02

@ebfül: nyilván Nagy Imre is egy büdös moszkovita komcsi volt, az is maradt, az 1956-os szerepvállalása ellenére, hiszen neki is ilyen párttagkönyve volt, sőt még vezető pozíciókat is betöltött. ugye jól értem?

is 2011.11.09. 09:15:42

@Sarkalatos hozzászóló: te nagyon szophatsz tavaly tavasz óta, amióta 53% rakta vissza a kádáristákat a hatalomba.

@silvestrismalus: rájuk is férne a magyarokra egy kis segítség, mert tavaly is vagy 90% húzott baromságot a szavazócédulára.

ebfül 2011.11.09. 16:28:39

@is:

Igen, az volt.

Az 56-os forradalomban résztvettek kommunisták IS. (Ettől még nem lett baloldali :-)

A nyugati kommunista testvérpártokból számosan léptek ki 56 miatt. Vitányi annak ellenére lépett be az MSZMP-be, hogy állását elvesztette, ami az én szememben súlyosbító tényező. A rendszerváltás után az MSZP-t választotta, pedig lehetett volna ő is pártomkívüli mint Németh, Szűrös, Pozsgay stb. Igazi mozgalmár az öreg, kell neki a raj :-)

Az, hogy az MSZP-ből most átmegy a DK-ba, az utóbbi mozgalmár jellegét erősíti, és nem a "nyugatos, polgári" jelleget.

Erről szól a poszt.

Páran komcsizásnak próbálják beállítani, tudatlanságból vagy terelésből.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.09. 17:43:19

@ebfül:

ellentétben mondjuk kerényi elvtárssal, aki azóta nyugatos, polgári. onnan gondolom, hogy ha nem így lenne, már biztosan ő is kikerült volna a szégyenfalra, hogy fújkomcsi. pozsgay elvtárs mellé közvetlenül.

ebfül 2011.11.09. 18:04:24

@mavo:

Kerényit én megélhetési politikusnak (na jó, inkább bohócnak) tartom, amit az asztallal meg a képekkel csinált, az igen szórakoztató volt.

Nem értem a párhuzamot Vitányival.

Nem (elsősorban) az MKP, MDP, MSZP párttagság hiánya miatt. Nem tiszteletbeli elnöke a Fidsznek, nem bokréta sehol. Megélhetési hoppmester.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.09. 21:02:17

@ebfül:

"Nem tiszteletbeli elnöke a Fidsznek, nem bokréta sehol."

sőt, nem is csinál most éppen a kurvaszent kurvasérthetetlen kotmányból viccet, mert hát odaengedték a valakik, nem is tudom, kik lehetnek azok. jaj, dehogy. az nem ő, hanem konkrétan vitányi iván az szerencsétlen, lassan maga alá hugyozó (elnézést) büdöskomcsi vénember. akinek a párttársa, a jaj, nem is merem kimondani, ki volt.

még vacillálok, hogy melyiket nagyobb hazaárulás kimondani, az imrét vagy az imrét.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.09. 21:06:21

@ebfül:

hozzá teszem a másik imre az konkrétan kotmányozott, holott az ő múltjával (te, az emeszempé alapító tagjának lenni sukár-e mostanság?) más elég nagy hátrányból kezdené a magyarságteljesítmény nevű bizniszt
süti beállítások módosítása