Mindenki számít - Népszámlálás Szlovákiában
2011. április 10. írta: Redakció

Mindenki számít - Népszámlálás Szlovákiában

  Három válasz a jövőért - kedves videó buzdítja a felvidéki magyarságot a májusi népszámláláson való válaszadásra, a nemzetiség, az anyanyelv és a leggyakrabban használt nyelv kérdéseire. Agent Ungur kolléga pár hete írt a szlovákiai népszámlálás magyarokat érintő legfontosabb dilemmáiról. Ajánljuk a fenti videót felvidéki olvasóink figyelmébe, s reméljük, jól döntenek majd jövőjükről a kérdések megválaszolása során.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr902812952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

innovation 2011.04.10. 09:50:46

Hehe, remek kis video. Remélem mindenki el fog menni és válaszol a feltett kérdésekre. Harjá! :)

Bell & Sebastian 2011.04.12. 20:19:28

Mečiar

Épp a Škodám vezettem, keresztül az Oraván,
siettem és gondoltam, gyorsabb lesz a Moraván.
Van egy szörny, ki ott lakik és a lápban császkál,
úgy hívják hogy Csákypál és szlovákot rágcsál.

Refrén:
Csáky, a lápi, mocsárból kimászik,
Csáky, a lápi, falunkra pályázik!
Csáky, a lápi, fogát élesíti,
Csáky, a lápi, zsákmányát széttépi!

Hogy megvédd magad Csákytól, nem gondoltad volna,
kell hozzá egy repülő, rajta néhány bomba.
Útba esett egy falu, Wizowicén által,
polgármester köszöntött, szilva pálinkával.
- Ki elém hozza Csákypált, meghóttan vagy élve,
megkapja a lányomat és fele téeszcsénket!

Refrén!

Aszontam az öregnek, adjál nekem gépet,
elhozom a Csákypált, ahogyan csak kéred!
Segített is polgármájszter, reggelre repültem,
a Csákyt egy bombával, szépen seggbe küldtem!

Csáky, a lápi, bekapott pár bombát,
Csáky, a lápi, bárhogy szedte lábát!
Csáky, a lápi, felrobbant a tűzben,
Csáky, a lápi, asszem neki ámen!

A Csákyt a lápból, hehe jól elkaptam,
aztán meg az árát, ehe megbugáztam!
süti beállítások módosítása