Pofonfa dőlt az MSZP-re
2010. május 14. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Pofonfa dőlt az MSZP-re

  Már régóta két kézzel rázzák a pofonfát az MSZP-sek, de most fogtak egy láncfűrészt, és nekiálltak kivágni azt - rájuk is dőlt az egész.

  Pedig a szocialisták a kampány során már rákészültek a biztos vereségre: Vonáékkal ellentétben nem nyilatkozták úton-útfélen, hogy akár a választásokat is megnyerhetik. Szemtanúk szerint a választások éjszakáján is meglepően nyugodtan, mintegy beletörődve élték át a történelmi vereséget.

  Azóta viszont mintha teljesen megzavarodtak volna. Mintha a Hálózat egykori állampártja nem tudna azzal mit kezdeni, hogy végképp kiestek a hatalomból, és beszorultak a kétharmados Fidesz, valamint egy majdnem ugyanakkora radikális jobboldali párt közé.

  Húsz évnyi szélsőjobboldali veszéllyel való fenyegetés után az MSZP először is tárgyalni kezdett, majd megállapodott a radikálisokkal a bizottsági elnökségekről. Mi több, a nemzetbiztonsági bizottság elnökségét adták oda a Jobbiknak, amely aztán egy ex-hökös ügyvédjelölt személyében meg is találta a legalkalmasabb személyt az igencsak bizalmi pozícióra.

  Nem vagyunk szocialista szavazók, így nem tudjuk, milyen mértékben csapta ki a biztosítékot az MSZP törzsbázisánál ez a tett. De tegyük fel, hogy Szanyi Tibor és Moldova György keményvonalas baloldali véleményvezéreknek számítanak. Nos, Szanyi arról beszélt: az MSZP frakcióvezetése „csak” a jövőt és a biztonságot adta oda a szélsőjobboldalnak a tegnapi bizottsági pozíciókról szóló tárgyaláson. Moldova elvtárs pedig kijelentette: ugyan a szocialistákra szavazott, de csak „undorodva, beleköpve a tükörbe”, de többet nem teszi.

  Az igaz baloldali értékek tökéletes felrúgása, vagyis a széljobbal való megegyezés után az MSZP végképp belezavarodott saját helyzetébe. Mesterházy Attila utólag hozzátette, hogy az MSZP nem fogadja el, hogy a Jobbik bármilyen szerepet kapjon a nemzetbiztonsági bizottságban. Ma viszont duplacsavarral arról beszélt, hogy mégis az ellenzéknek kell adnia a nemzetbiztonsági bizottság elnökét.

  Eközben Horváth Csaba, a szocik fotosoppkirály politikusa is teljesen besült Jó Hírével, amivel teleplakátolta a várost, rögtön a választási vereség után. Miután a komplett szakma, a többi párt és az értelmesebb szocialisták is elhatárolódtak az ingyenes BKV-ra vonatkozó nagyszerű bejelentésétől, szerencsétlen Horváth ma elhatárolódott önmagától is: ma már úgy látja, csak egy sokadrangú javaslat a díjmentessé tétel, ami nem is egy új ötlet. Horváth komolyan vehetősége így Mesterházyval egyszerre süllyedt a nyilván szintén exszocialista szavazó bányászbéka feneke alá.

  Posztzártakor kérte ki magának az újabb kör pofont az MSZP: a Jobbik Szent Koronánál történő külön eskütételéhez a szocialisták a következőt fűzték hozzá: felszólították a jobbikos képviselőket, hogy ne tegyenek a Szent Korona előtt esküt, mert az sokakban Magyarország legsötétebb vészkorszakát idézheti fel.

  Várjuk az első hazaárulózó kommentet a szocik fenti, teljesen blőd, a történelmi múltat és az ország jelképeit semmibe vevő kijelentésére. De legyünk velük méltányosak: már rájuk dőlt az országnyi pofonfa.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr812002726

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Alibistop 2010.05.14. 20:44:38

A nagyeskü le lett téve, mostantól itten politizálni kell, kérem szépen! Nincs idő bliccelni se kormányon, sem ellenzékben. Merthogy jórészt éppen azért tartunk ott, ahol, és azért van szar a palacsintában, mert az elmúlt időszakban - legyünk fairek: a...

Trackback: Alibistop 2010.05.14. 17:31:32

A nagyeskü le lett téve, mostantól itten politizálni kell, kérem szépen! Nincs idő bliccelni se kormányon, sem ellenzékben. Merthogy jórészt éppen azért tartunk ott, ahol, és azért van szar a palacsintában, mert az elmúlt időszakban - legyünk fairek: a...

Trackback: Lendvai Ildikó vs. sánta kutya 2010.05.14. 16:17:35

Az MSZP össze van zavarodva: nem tudja, hogy most kinek is legyen az ellenzéke. A sajtó pedig folyamatosan kihátrál mögüle. Így bukhat el még Lendvai Ildikó is. (Fotó: Magyar Hírlap) Csak lassan kezdjük átérezni, hogy micsoda változások történnek Mag...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Phxmike 2010.05.14. 15:54:58

eeeees Vona Gabor levette a zakot eeees alatta ott a melleny! :)
hahaha micsoda jo hetvegenk lesz

ja majd elfelejtettem... kocsoog hazaarulo szemet banda az mszp hogymeri azt mondani hogy nem lehet eskudni a szent kornara?

jo lesz? :)

persze nekik mar ugyis mindegy hiszen ok eleve hazaarulok voltak nem a korabban elottem megszolalo szerinti 2004-es allampolgarsagi szavzason hanem mondjuk dataljuk 56-tol
vagy meg korabbrol? kekcedulas valasztasok...?

es igen
mondhatnam IGGGGGEN!!! vegre rettegnek az eletet eddig nagypofaval habzsolo es a nemzetre magasrol szaro komcsivezerek hogy mikor jon ertuk a rendorauto

el is kepzeltem ahogy kovacs ketto fotorzs beleorditja a radioba abban apillanatban ahogy a parlamentben elcsendult az esku utolso hangja hogy GO GO GO!!! gyerunk gyerunk
es megrohanjak az abban a pillanatban lejart mandatumu kepviselok hazait
david, herenyi, szilvasi stb... es mar bilincsben latjuk oket az esti hiradoban...

meg bejohet

freebiker 2010.05.14. 15:59:36

Az a pofonfa még nem csapta a legnagyobbat. Fog még sok csattanni mire a letaglózót meg nem kapják. Rájuk fér. Az alakuló ülésnek akadt egy két gusztustalan megnyilvánulása, de az nem a gárdamellény és nem a Korona eskü volt.

freebiker 2010.05.14. 16:01:10

@Phxmike: Remélem. Elég szar lehet a biztos előállítás tudatában mindennap zsarukra várni. Tetszettek volna nem csalni lopni hazudni.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2010.05.14. 16:06:35

Tisztára meghülyültek, hisztis banda.

Thulsa Doom (törölt) 2010.05.14. 16:17:18

Hazaáruló?... Az csak az lehet, akinek van hazája. Ezeknek az emberalatti lényeknek legfeljebb csak lakcímük van.
Csak azokat az idősebb magyarokat sajnálom, akik kénytelenek voltak szinte az egész életüket leélni ezeknek a szarcsimbókoknak az uralma alatt. Röhögve fogok a sírjukra hugyozni.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2010.05.14. 16:18:27

Ahogy elnézem, Vonáék meg a kommerek egész jól elszórakoztatják majd egymást, így közben akár még normálisan kormányozni is lehet majd tőlük. :-)

nazer 2010.05.14. 16:19:06

állítólag ez a mocsok horvátcsaba izraeli kitűzővel szaladgál a parlamentbe,ez azért komolyabb mint a mellény,ezt jól jegyezzük meg.

nazer 2010.05.14. 16:20:39

sólyom lászlóba nagyot csalódtam

freebiker 2010.05.14. 16:22:19

Az izraeli kitűző az undor legalja. De az is hogy még mindig nem tekintik demokratikusnak a Jobbikot a pártok. Ez sértés közel 900000 emberre nézve aki rájuk szavazott. Előre elítélik amit meg se ismertek még. Kirekesztés ez is úgy mint a többi.

Harley 2010.05.14. 16:27:26

Előállították Hagyó Miklóst
2010.05.14. 15:41 - Index

Thulsa Doom (törölt) 2010.05.14. 16:28:56

@freebiker: Az izraeli kitűző a modern kor bajelhárító talizmánja. Ha börtönbe akarják baszni az embert mondjuk sikkasztásért, elég kidomborítani, majd hangos "antiszemita, antiszemita, antidemokrata" kiáltásokat elengedni a vádló felé. A baj máris elhárul, az illető szabad, sőt még elnézést is kérnek tőle a jogtalan zaklatásért.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.14. 16:33:24

lesz itt műsor! az utóbbi évek uborkaműsorai helyett fullkontakt. tévések, csámcsoghattok.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.05.14. 16:36:53

Izraeli zászló Horváth Csaba hajtókáján, Martonyival ünnepelte a népirtó terrorállamot
Az egyik szünetben a HVG rövid interjút készített Horváth Csaba MSZP-s képviselővel, akinek a hajtókáján egy izraeli és egy magyar zászló látható. Ennek okára kérdeztek rá. Horváth azt mondta: ma van Izrael megalakulásának 62 .évfordulója, azt ezt ünneplő eseményről érkezett a Parlamentbe. Az ünnepségen - tette hozzá Horváth - jelen volt a jelenlegi és a leendő külügyminiszter, Balázs Péter, illetve Martonyi János is. Arra a kérdésre, hogy leveszi-e az ülésteremben az izraeli-magyar zászlót, Horváth határozott nemmel felelt."

horvath csaba... vajon ott leszel-e barmelyik trianoni megemlekezesen?

vajon hazaarulo-e vagy?
zsidocsillag, meg zsido orszaglopast unnepelsz, de sajat orszagod tragediaja elott nem hajtasz fejet....

200 eve az ilyet lelottek volna. Most meg nyilatkozik...

hazaarulo.

drkovax 2010.05.14. 16:42:18

@Rwindx: Miért, kormányoztak !?

drkovax 2010.05.14. 16:46:49

Ha jól értem az Mszp-t, akkor azt várják el, hogy az eddigi 3 mellé kapják meg a nemzetbiztonsági bizottságot is (meg esetleg továbbiakat) valamint kapjanak minden bizottságban 1/3-nyi helyet.

Amit a svéd vasutas ...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.05.14. 16:49:22

@drkovax: mar meg is kaptak. szegyen... ez a demokracia magyarorszagon??

Phxmike 2010.05.14. 17:02:55

@Tehetetlen Dodó: igen en is az elobb olvastam, hagyoval egyutt azert borulnak meg paran szerintem

nagyban vigyorogtam is :)

na tenyleg meglesz estere ibolyka is meg herenyi is bilincsben? :)

Ezekiel 25,17 2010.05.14. 17:04:33

A liberálkommunista antifa bandának csak sikerült elérni, hogy a fidesz avatkozzon be a bizottságosdiba, és ne szavazzák meg a jobbbik elnöki helyét.

Utóbbi nem feltétlen baj, de az igen, hogy a szocik győztes és rendíthetetlen antifa pozícióba hozták magukat. Most elégedett pofával ülhetnek, és akarva-akaratlanul a fidesz segítette őket ebben.

Sólyom meg 2010. októberében is aggódhatott volna a demokráciáért, nemcsak egy törvényes választás után kellene pfujjolnia, mert neki nem tetszik egy párt. Húzzon el az elnöki székből, ez a kettős mércével mérő vén f..sz!

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.14. 17:20:55

eeej, ez a köztársasági elnök már megint politizál! :D
lejáratja magát, teljesen.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.05.14. 17:31:01

@Sawyer_:
Érdekes, hogy az NBH-t politikai célokra felhasználó MSZP kapja a nemzetbiztonsági bizottság elnöki posztját. Vajon így is kérik, hogy a bizottsági elnököt ne tájékoztassa az NBH az egyes ügyekről?

Bloodscalp 2010.05.14. 17:45:19

bazd meg rajcsi, összehablatyolsz 2 ilyen szart és irnak is rá...polgári színvonal

Kassian 2010.05.14. 18:07:47

@Mr Falafel:
"Érdekes, hogy az NBH-t politikai célokra felhasználó MSZP"

Ez pontosan melyik eset is?

A mai alakuló ülés után nem tudom eldönteni, hogy vona g. képviselőnek ment a parlamentbe vagy udvari bolondnak...a képességei alapján a 2. verzióra szavazok (bár lehet, hogy osztoznia kell pörzsesanyival. Rá amúgy is kíváncsi leszek, hogy miféle munkát fog a parlamentben végezni)

A köztársasági elnök hosszú idő óta először fogalmazott világosan és érthetően. Ez speciel üdvözölendő dolog a részéről.

Kassian 2010.05.14. 18:09:00

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!:
Tényleg hiba volt kiengedni a hozzád hasonlókat a Lipótról...

Tehetetlen Dodó 2010.05.14. 18:19:25

@Phxmike: Alig várom.
Kedvelem a vezetőszíjas jeleneteket.

Phxmike 2010.05.14. 19:04:02

@Tehetetlen Dodó: FANTASZTIKUS GYEREKEK!

ez fantasztikus volt, a szozat vege utan schmidt lefujta az ulest mehet midnenki haza
ekkor a jobbik kepviselocsoportja allva maradt es elenekeltek a szekely himnuszt mikrofon erosites meg minden egyeb nelkul

a tobbi kepviselo mar pakolaszott de a fideszesek azonnal abbahagytak mindenki vigyazzba meredt es enekeltek telitorokbol a gyonyoru szepseges szekely himnuszunkat
nem is tudom volt e ilyen csoda a parlamentben a rendszervaltas ota de ez fantasztikus elmeny volt nekem kicsit konnyezve neztem vegig
koszonom jobbik

a gerinctelen fereg gyurcsany a szekely himnusz alatt elsokent menekult ki a terembol kovette ot az mszp frakcio is

az emelvenyen smidt es egy jegyzo allva maradt nyako azonban gyorsan tavozott

haragudtam egy ideig a jobbikra belso kis hazugsagaikra de most itt mindenki elott megbocsatok nekik
nem erdekel a politika de ugy gondolom azzal hogy a szekely himnusz felcsendulhetett raadasul a hataron tuli magyarok kepviseloi elott a magyar parlamanet alakulo ulesen az egy csodalatos dolog

KOSZONOM NEKTEK FIUK!

Muad\\\'Dib 2010.05.14. 19:07:41

@stars7726: @Kassian:
Igen? Akkor most felteszem a kérdést, hogy amennyiben itt most arról értekeznénk, hogy mondjuk Vona G. orosz zászlóval a ruháján érkezett a parlamentbe, miről szólna a vita? Megmondom: a hozzátok hasonlóak, arról ódáznának, hogy végre kiderült, az oroszok által pénzelt Jobbik valódi arca, akik nem is saját hazájukat képviselik. De persze az izraeli zászló más. Mily undorító mocsokban is képesek egyesek tengődni, ráadásul a tolerancia jegyében...

isti75 2010.05.14. 19:35:26

Az az igazi gusztustalan hogy a hazaáruló korruptciótól bűzlő kommcsik még mondig ott ülhetnek a parlamentben. Szarházy Attila és társai már a múlté semmi keresnivalójuk sem a parlamentben, sem az élők sorában! LÁMPAVASRA AZ EGÉSZ MSZP-VEL! Nagyon jól tették hogy elénekelték a székely himnuszt! Végre hivatalosan is ki merték nyilvánítani hogy a magyar nemzet sokkal nagyobb mint a mai "gúnyhatárokon" belül élő magyarság.

Higany 2010.05.14. 19:53:30

Szokásjogra hivatkozva az MSZP-nek passzolni végül a NBB-t ritka beszari húzás volt. A mocskos ügyek status quo-jának szokásjoga legfeljebb...
Nem lesz itt semmiféle rendes felelősségre vonás, fellélegezhetnek a vörös gazemberek.

Inti 2010.05.14. 19:59:58

Miért érzem ugyanezt?
Viktor felemelő dumát nyom, aztán elsunnyogják a lehetőségeket.
Bár ne lenne igazam.

vizipipa 2010.05.14. 20:05:49

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!:

[img]http://kep.index.hu/1/0/146/1463/14632/1463265_da3f0250f4456965550ffe44ba8c7754_wm.jpg[/img]

Kassian 2010.05.14. 20:07:18

@Muad\\\'Dib: Barátom, te olyan sötét vagy, mint az éjszaka...többször, több helyen olvastam a hozzászólásaid és minden alkalommal megdöbbentettél valami elképesztő ostobasággal. De úgy tűnik, hogy a pártod Parlamentbe kerülésével ez a végtelen hülyeség "polgárjogot" nyert. Az a szomorú, hogy a fajtádnak semmi önkritikája nincs és úgy tűnik nem is lesz és gyanítom, hogy semmiféle érdemi munkát nem fogtok végezni az országgyűlésben (ha a fizetésért való bejárkálást nem tekintjük annak). 4 év múlva sehol nem lesztek szerencsére, mert a választóknak egy idő után elege lesz az általatok felöklendezett szarból.

És mindezek után meg vagytok sértődve, ha ócska fasisztának tartanak benneteket. Úristen, mennyire nyomorúságosak vagytok...Egy rakás piti bűnöző, szocipata, erőszakoskodó, akik munkát közelről még sosem láttak.
Milyen alapon merészelitek önmagatok és az ország lakossága közé egyenlőségjelet vonni? A hazaárulók pedig a ti soraitokban ülnek.

Az a baj, hogy te kis barátom olyan mély kútba estél, ahonnan nem nagyon van kiút.

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2010.05.14. 20:09:52

én már az első mondatnál felröhögtem:D

lehet más a propaganda 2010.05.14. 20:17:41

Pénz és hatalom, melyiket válasszam ha már nem lehet enyém mindkettő? Ez túl nagy dilemma a Maszopnak

Inti 2010.05.14. 20:25:02

@Kassian: Már vége a jutalombögre korszaknak.
Rabszíjas elvezetés korszaka jön, azt mondják.
Csak, hogy ne feledd :D

Phxmike 2010.05.14. 20:46:13

@Kassian: szerintem reszben igaza van
mondok egy peldat
kepzeld el hogy amerikaban vagy es megallit egy rendor
te kiszallsz a kocsidbol es hirtelen benyulsz a zakod belso zsebebe es kirantod az igazolvanyodat
van ra esely hogy ezekre a hirtelen mozdulatokra lelo teged? szerintem elegge
namost ebbol az a tanulsag hogy bar nincs nalad feygver es semmilyen torveny nem tiltja hogy te milyen sebesseggel vedd elo az igazolvanyodat de az adott helyzetben a jozad eszed azt mondja hogy ez provokacio lenne a rendornek
persze te nem teszed meg mert az eleted fontosabb inkabb koveted a rendor utasitasat

namost az izraeli zaszlo nem torvenytelen a parlamentben, az is ertheto hogy egy olyan unnepsegrol jott ahol ez jol mutat
de a jo izlest serti es ugy erzem a megalakulo parlamentet es az embereket is provokalhatta a dolog tehat nem kellett volna
mint ahogy igen a hozzaszolonak igaza volt vona gabor akar orosz zaszlot is tuzhetett volna magara de ugye nem tette
az arpadsavos pajzs a mellenyen meg nem ertem kit zavar hiszen ott volt a zaszlo is amire feleskudtek

szoval...hmm.. lehet kicsit az altalanos butasag dologban igazad van de akkor is a provokacio lenyege az volt hogy leszarta az embereket zavarja most ebben a szep pillanatban egy izraeli zaszlo...

remelem ertheto a kifejtesem

Superlativus 2010.05.14. 21:04:54

67 évet kellett várni, hogy Magyarországon ismét a helyére kerüljenek a dolgok. Végre ismét jobboldali parlamentje van az Országnak. Le a kalappal a fiatalok előtt, nagyon profin csinálták a politikát és helyén van a szivük is. Most megmutathatják, hogy nem szélsőségesek hanem radikálisok. Még mindig nem hiszem el, hogy az a csoda megtörtént. Nagyon megható volt a Jobbik külön esküje, érdekes, a szoci nem beszélnek az eskű tartalmáról tudniillik a Jobbikos képviselők vállalják, hogy ha a választmány 2/3-a alkalmatlannak nyilvánitja a képviselőt akkor önként lemond mandátumáról. Ez egy nagyon jó kezdet! Ezúton üdvözlök mindenkit, aki bölcsen a jobboldalra adta szavazatát! Hajrá Magyarország!!!!

Superlativus 2010.05.14. 21:19:31

Pokolra a materialistákkal!!:))))

brazileiro 2010.05.14. 22:19:58

"felszólították a jobbikos képviselőket, hogy ne tegyenek a Szent Korona előtt esküt, mert az sokakban Magyarország legsötétebb vészkorszakát idézheti fel."

Innen valahogy lemaradt az, hogy miért: nevezetesen, hogy a parlamentben koronára csak Szálasi esküdött.

És ha ez a szoci mondat ennyire semmibe veszi történelmi hagyományainkat és ennyire blőd, nem értem, a fideszesek miért nem a koronára esküdtek.

fenyvese 2010.05.14. 22:25:12

Rajcsányi, gyenge a szöveged és hülye a címe is. Még mindig csak az jut eszedbe, hogy mit csinál az emeszpé? Más nem?

Samuzia 2010.05.14. 22:47:24

@fenyvese: Addig amíg az MSZP el nem tűnik ütni kell, nincs megalkuvás!

Samuzia 2010.05.14. 22:48:39

@Kassian: Állítsd le magad, a rettegés és a fennhéjázás már nem menő!

Donor 2010.05.14. 22:59:27

Tudjátok engem nem zavar ha valaki kifejezésre juttatja melyik magyarországi kissebbség tagja és büszkén ápolja hagyományait.
Ezért engem nem zavar ha zsidócsillagot hord valamelyik magyar politikus a parlamentben, ahogy az sem zavar ha görög népviseletben jelenne meg valamelyik görög származású képviselő.

De azt mérhetettlenül undorítónak tartom hogy a Magyar, vagyis elvileg a saját nemzetének a jelképeitől, viszont irtózik és lejáratja rendszeresen.

Az is érdekes, hogy verik a mellüket hogy ők a demokrácia őre, erre amint működne a demokrácia fel vannak háborodva és annak ellenére hogy jelentéktelen légypiszkok, úgy dirigálnak mintha nekik lenne meg a 2/3-uk. Nem szeretem azt a demokratát aki csak addig demokrata amíg neki kedvez a demokrácia, amint másnak azonnal sápítozik alaptalanul mindenféle ostobasággal vádolva.

De mostmár mem zavar.
Eddig fájt minden alkalom amikor belerúgtak az országba a 8 év alatt, de ennek vége. Az MSZP megszűnt. Pár gyöpös fanatikus még törtető karrierista pöcs még elhiszi hogy lehet valami belőle, de ez a marakodás már a végét jelenti.

Én remélem hogy az igazi, becsületes, és okos szocialisták (NEM MSZP-sek) rájönnek arra hogy az MSZP nem szocialista párt már régóta, és végre megcsinálják az igazi szocialista pártot. Talán az LMP lehet ez, de lehet hogy lesz másik párt. Ez végülis mindegy, egy demokráciában szükség van rájuk IS, de nem Szarházy-ra meg Botox Ildikóra, hanem olyan arcokra akik elhatárolódnak ezektől, és hajlandók elismerni a többi párt létjogosultságát is, a véleménykülönbség ellenére is.

Eleve nem értem hogy kit zavar egy ruhadarab? Ha azt be lehet tiltani akkor a vörösnyakkendőt is tiltsuk be.
Na meg az MSZP szegfűjét is, mivel az a vöröscsillag mint elnyomó jelkép reinkarnációja (amikor megalakult az MSZP, volt egy bejátszás hogy a vöröscsillag átrendezésével hogyan alakítják ki a szegfűt) szóval engem megrémít, sért, meg provokál tehát pont úgy be lehetne tiltani mint a gárdaruhát.

Magor33 2010.05.14. 23:55:19

A Jobbik a Magyar Köztársaság területén bejegyzett törvényesen működő párt, amely pártnak több,mint 855.000 szavazója van. Tisztességes, becsületes magyar emberek. Ezeket sértette meg Sólyom László, akinek Köztársasági Elnökként pártok felett állónak kellene lennie. Tisztségéhez méltatlan és szégyenteljes az amit mondott és ahogy mondta. Bocsánatot kell kérnie a jobbik szavazóktól! Az MSZP megmutatta,amit tudtunk eddig is, hogy a szava semnmit sem ér, hiteltelen és azt sem lehet elhinni nekik, amit kérdeznek. Megmutatták ismét, hogy egyesek érzékenysége nagyon fontos nekik, de több,mint 9 millió magyar érzékenysége nem érdekli őket. Gyűlőlik, megvetik és egyáltalán nem értik a Nemzetüket. A Szent Korona a Magyar Nemzet legtisztább és legszentebb jelképe. Ezt az MSZP ma meggyalázta. Meggyalázott több millió magyar embert, azok érzékenységét semmibe vette, mivel az soha nem is érdekelte csak egyeseké.. Másodrendűnek sőt! alsóbbrendűnek tekinti saját Nemzetét, más vallású és nemzetiségű emberekhez képest. Ez tűrhetetlen és gyalázatos!!! A Magyar Köztársaságban nincs helye ilyen szélsőséges, kirekkesztő,magyargyűlőlő pártnak. Az izraeli zászló feketén.fehéren bizonyította, hogy melyik ország érdeke az első számukra, hát nem Magyarországé az biztos..EZ a nemzetbiztonsági kockázat, nem a Jobbik!! Törvénnyel kell megvédeni Nemzeti jelképeink egészét! A Szent Koronát, az árpádsávos zászlót, a Turult és minden mást a jelenleg védett zászló és címer mellett.

Vkat118 2010.05.15. 02:14:43

Izraeli/bármely más ország kitűzőjét viselve, beülni a parlament alakuló ülésére szerintem kimeríti a hazaárulás fogalmát, mert azt szimbolizálja, hogy a magyar parlamentben egy másik ország érdekeit fogják képviselni.
Szégyen, hogy ilyen megtörténhet.

himpellér 2010.05.15. 03:49:52

Szeretem az mszp-t!!!
(és az én szeretetem öl, butít, és nyomorba dönt)

teddyde 2010.05.15. 05:42:42

Mi történt tulajdonképpen? A jobbiknak esélye volt a nemzetbiztonsági bizottsági elnöki helyre. Az mszp meg rábízta a fideszre a döntést. A bizottság elnöki helye az mszp-é. A többi fityiszes szójárással bolhacirkusz :]

Pipas 2010.05.15. 07:46:27

@Slaydo: Szó szerint ez jutott eszembe amikor megláttam a képeket. Soha nem voltam antiszemita és nevtségesnek tartottam a 'zsidók megszállják hazánkat' elméletet, de most már komolyan nem tudom, hogy mit gondoljak.

És ott tartunk, hogy _kiteszi_ a zászlót, nem csak titokban nyomja a gombot izraelnek, hanem már az első napon egyértelműen és büszkén jelzi, hogy engem baszki a magyarok válaszottak, de én izraelt képviselem. Döbbenet!

Pipas 2010.05.15. 08:08:53

@Muad\\\'Dib: Nyilvánvaló, hogy az érvelésed tökéletesen nélkülöz mindenféle logikát és az igazság keresésének még a leghalványabb árnyékát is. Hadd világítsam meg egy mesével;)

Csabika a homokozólapáttal fejbesomja Gizikét az ovodába, hogy annak felreped a homloka. Amikor az ovónéni kédőre vonja a következőképpen védekezik:

-- Ha nem takartam volna meg mint moszkvát a hó és viszont Gabika pofánverte volna, akkor bezzeg nem szólnál egy szót sem!

-- Hogy mondhatsz ilyet -- mondja az óvónéni -- Gabika nem vert meg senkit, te tetted.

-- Igen ám -- riposztozik Csabika --, de én tegnap délután pankráción voltam, ahol teljesen bevett szokás a pofánverés, ráadásul Gabika szélsőséges, erőszakos és kirekesztő is. Rekesszünk ki mindenkit, aki kirekesztő!

-- Nem a Gabikáról van szó -- ráncolja a homlokát az ovónéni -- hanem róled. Te verekedtél, most nem a Gabikáról van szó...

-- Igen ám, de Gabika pedig oroszlános mellényben van, ami sokkal, de sokkal súlyosabb tett, börtönbe kell vetnünk, mert veszélyes. Az oroszlános mellény nagy veszélyeket hordoz, az apukám is megmondta.

Nos akkor a feladat a szöveg elolvasása után annak megértése, hogy hány érvelési hiba fedezhető fel a Csabika mellett felsorolt gondolatokban. Különös tekintettel légy arra, hogy mik Csabika szándékai, a jövőben milyen viselkedésre számíthatunk a részéről és főképpen arra, hogy képes -e a saját tetteinek súlyát felmérni, képes lesz -e valaha belátni, ha hibát követ el, esetleg megérti -e valaha, hogy felelősséggel tartozik azok felé, akik a homokozóba őt bejuttatták.

vladislaus 2010.05.15. 08:17:41

Tegnap azt hiszem,a napnál is világo-
sabban kiderült az,hogy az a párt,ame-
lyik 8 évig élősködött a nyakunkon,kit
is képvisel a magyar parlamentben.
Felháborító,hogy addig,mig Vona Gábor
mellénye "mások érzékenységét" sérti,
addig az izraeli kitűző a MAGYAR par-
lamentben az helyénvaló,sőt mi több
egy jelzésértékü gesztus is,egy olyan
ország felé,amely mindenféle ENSZ ha-
tározatot,és erkölcsi normákat megsér-
tett már...
Ezek után főleg nagy örömmel tölt el,
hogy végre van egy izig-vérig MAGYAR
párt (Jobbik) az ország házában,kik
majd felnyítják a emberek sze-
meit minden olyan aljasságra,és mocs-
kosságra,amik sértik a magyarság mél-
tóságát,és indentitását...

Kivlov 2010.05.15. 08:35:20

az msz(m)p-sek 90%-át'89-ben a dunába kellett volna lőni. ahogy a többit tetűt is, akinek köze volt a nép 40 éven keresztüli sanyargatásához. dehát antalljóska egy halvérű senki volt. meg is kapta az égtől a magáét...

☉ ☾ 2010.05.15. 08:35:43

A magyarnál ostobább, gondolkodásra képtelenebb nép nem létezik - íme e "cikk" és rettenetesen betanított munkás szerzője, aki példája annak a rém primitív magatartásnak, ami ma már a parlamentben is megszokott.
Gratulálok a magyaroknak, így lesz belőletek az utcaseprők népe. Faszfejek.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.15. 08:38:59

Dehogy dőlt: Tegnap megmagyarázta Kényszermosoly Néni, hogy kuttyaköttelességből úgy voltak vele, lecsapnak a költségvetésire és majd maguktól, mert nemzetbiztonsági kockázatok, alkalmatlanok lesznek a jobbikék a nemzetbiztonságira. Egy kicsi talán kekeckedett a kérdező (így szokták az Estében meg a szólásszabadságában is, aláteszik a következő betanult monndatnak a kérdést, hogy a válasz megálljon...)

☉ ☾ 2010.05.15. 08:42:16

Ti nem szégyellitek, hogy magyarok vagytok? Olyan ciki egy nép ez, butabüdös.

Pipas 2010.05.15. 08:42:53

@Frick László Emlékzenekar: Viszont én úgy látom, hogy a Jobbik többet tud tenni a költségvetés témakörében mint a nemzetbiztonsági bizottságban. Manapság mintha fontosabb lenne a költségvetés mint honvédelem...

Vagy talán arra számítanak, hogy a költségvetés problémáit a Jobbikra kenik?

Muad\\\'Dib 2010.05.15. 09:20:29

@Pipas:
Rendben. Tehát szerinted normális és elfogadott egy ország képviselőjének más ország zászlajával érkezni a hazája parlamentjének alakuló ülésére? Értem. Hát ez is egy álláspont...

Muad\\\'Dib 2010.05.15. 09:22:20

@Kassian:
Ez ám az érvekkel alátámasztott riposzt. Ugyan a mocskolódáson kívül érdemi információt nem tartalmaz, de ez az interneten nem elvárás. GTFO...

Pipas 2010.05.15. 09:53:15

@Muad\\\'Dib: Te, de most komolyan, te ezt honnan a francból olvastad ki? Arra próbáltam rávezetni a nagyérdeműt, hogy a Vona mellénéyt gyalázzák, közben meg izraeli zászlóval flangálnak.

A 'mi lett volna, ha Vona orosz zászlóval jelenik meg?' kérdésedre reflektáltam azzal, hogy (1) nem Vona volt (2) nem orosz zászló volt és (3) a 'de hiszen a másik is' érvelés több ezer éve ismerten klasszikus érvelési hiba.

Muad\\\'Dib 2010.05.15. 10:06:17

@Pipas:
Ok, ezt benéztem. Én pedig csak azért írtam ezt, hogy rávilágítsak a nagyérdemű borzalmas kétszínűségére, ami ilyen helyzetben is előjön. Ami láthatóan betalált, hiszen van, aki rögtön elkezdett személyeskedni.

ridegfarkas 2010.05.15. 10:12:52

@Kassian: zsidó-e vagy,kiskomám?Agytekervényeid által ide kreált sötét szöveged mérgezze meg életed és dögölj bele a szarodba.És pont.

ridegfarkas 2010.05.15. 10:16:57

@.ılı.ılı.: Nem szégyelled,hogy zsidó vagy?Olyan mocskos egy nép az,parazita,gyilkos,gyáva,rasszista,hazátlopó,hazátlan banda.És pont.

Pipas 2010.05.15. 10:20:25

@Muad\\\'Dib: Oké, azt hiszem kölcsönösen félreértettük egymást. Bocsesz!

törppapa 2010.05.15. 10:21:52

@.ılı.ılı.
Te mi vagy, ha mindezt magyarul kérdezed?
Vagy te is kitűzted a zászlót?
@Donor
Okfejtésedhez még egy kis adalék - a Hofi mondta:
Tudod-e, hogy miért a szegfű a szocik jelképe?
Mert a szegfű összetett szó. A szeghez pedig kalapács kell, a fűhöz meg sarló...

láció 2010.05.15. 10:38:17

@Kassian: Te kozmopolita senkiházi,miattad,és a hasonszőrü elvbarátaid miatt tart ott ez ország,ahol tart....
Remélem nagyon keserü 4 év elé nézel,és
nem marad számodra más,mint hogy tudo-
másul veszed a kialakult helyzetet,vagy
pedig szeded a sátorfádat,és elmész
"haza",ahova valójában mindig is tartoztál....

Magor33 2010.05.15. 11:22:14

ih.ih. Javaslom a BTK. közösség elleni izgatásra vonatkozó részének olvasását. Csak, hogy ne érjen meglepetésként, ha egy büntető feljelentéssel találod magad szemben....Ugyanis a bűncselekmény elkövetése felülírja a személyiségi jogokat, így az adott internetes portál ki fogja adni a rendelkezésére álló személyi adataidat... Hamarosan megtanuljátok, hogy Magyarországon nincs helye a magyargyűlőletnek, mint a fasizmus egy formájának! Amennyiben nem tetszik Magyarországon valami,akkor el lehet menni! Amennyiben pedig külföldről írogatsz, jobban teszed, ha ot maradsz!

gpetersz 2010.05.15. 11:24:12

@Kivlov: Óvatosan, nehogy 1-2 Orbán, Martonyi, Mikola, Stumpf is közé keveredjen... Te pöcs.

Tóth Ágas 2010.05.15. 11:34:12

székely himnusz alatt kivonulni, merthogy ez a magyar parlament, miközben a zakónkon izraeli zászló van: nem menő.

kisközönyös 2010.05.15. 11:58:39

egy magyar képviselőnek minimum h a Szent Koronára kellene esküdnie..a jobbikosok jól tették amit tettek, remélem legközelebbi eskütételnél kiveszik a vitrinből és beviszik az ülésterembe is, akkor aztán a sok hazátlan senki menekülhetne onnan :D

redrick 2010.05.15. 12:38:15

A tegnapi nap poenja megiscsak az a pillanat volt, amikor hatat forditottak az Szornyu Arpadsavos Mellenynek, egyenesen arccal az orias tortenelmi Arpadsavos zaszlo fele :)

gorcsev54 2010.05.15. 13:18:20

Az Mszp-hez már nincs is mit hozzászólni,már mindenki elmondta (Izraeli zászló stb.)Sajnos az a baj , hogy ez az ostoba nép 58- balfaszt (ez a legenyhébb kifejezés rájuk) beszavazott a parlamentbe.A magyar soha nem tanul, épp ezért én semmiféle változást,javulást nem látok és nem is lesz.Eddig a szegfű, lopott rombolt most meg majd a .....Nem lesz itt semmiféle felelőségre vonás (törvényes) a következő 4 év az Mszp bohóckodásáról folyamatos tiltakozásáról, Jobbikozásáról fog szólni, meg arról, hogy az Lmp mikor nyal be az Mszp-nek ill. a Fidesznek

micu · http://www.ingyentv.hu 2010.05.15. 13:36:21

Aki azt gondolja, hogy mégiscsak túzás ennyire földbe döngölni az mszp-t,hogy nem illik belerugni a döglött oroszlánba stb. stb. annak ajánlom az Ingyentv-n dr.Kőrösi Imre emlékeit az elhazudott rendszerváltásról.Abban sokkal súlyosabb
dolgokról van szó mint az elmúlt 8 évről vagy az öszödi beszédről.

Senkifia 2010.05.15. 15:33:54

@Phxmike: szilvási kezd meglenni :) és hagyó már börtönben aludt :D csak így tovább,ne veszítsünk a lendületből :)

nem nemsiker_s 2010.05.15. 16:12:10

Sajnos asszem nincs még minden rendben az emberek fejében. A hétvégén két barátomal találkoztam, akik méltatlankodva jegyezték meg, hogy micsoda dolog, hogy a határainkon kívül élők szavazati jogot kapnak, holott nem ide fizetik az adót.
Hiába magyaráztam nekik hogy dehát ők is magyarok, önhibájukon kívül születtek a határainkon kívül, és megérdemelnének ennyi kis gesztust az anyaországiak részéről.
Szóba hoztam trianont is, és megdöbbenve tapasztaltam, hogy az ő fejükben még a régi szocialista trianon verzió szerepel

Senkifia 2010.05.15. 17:00:05

az árpádsáv is legalább ilyen blőd. Lévén az Árpád sávos zászló kiállítva a Parlamentbe, a többi történelmi zászlóval együtt. A turul meg szintén messzebbre mutat a II. vh.nál.De hát ez a rettegő-réteg mindenképp talál magának rettegnivalót. Érdekes, a másik oldal miért nem retteg? Ahogy egy kedves hozzászóló írta valahol : az országban meg van egy jelentős réteg, akiknek lendvaiékat meg gyurcsányokat nézve jut eszébe olyan retteghető alaksor,mintt Kun Béla, Rákosi Mátyás, Apróék, Gerő Ernő, és a többi dicső naaagy baloldali. Érdekes, erről mégsem "retteg" soha senki semmit. Csak MSZP retteg, most éppen mesterházy által.

PS:
Szólni kéne a hinduknak, vakarják le a 300 éves templomfalakról aszvasztikát, ne ijesztgessék a nyugati turistákat :)
qrva nevetséges ez az egész.
Bár igaz, látszott mesterházékon a barna nadrág, ahogy befele vonultak a maguk "Apró" 19%ával a parlamentbe :) de az nem a vona mellényétől való rettegés volt :) Azárt elég gáz,mikor felnött emberek , alkotmányjogászok, meg politikusok, mellényekről írnak esszéket. És komolyan s gondolják.
Ja a mesterházy nyakkendője meg majdnem-árpádsávos volt... az nem baj?? :)

Senkifia 2010.05.15. 17:09:07

@nemsiker_s: ez mitől meglepő? ez ment már az anyáik korában, ezzel mosták az agyakat 89 után is, anyám unokatestvérének férje ,kissé bűnbánóan, vallotta be: ők is azt mondták egymást közt: megyünk a "románokhoz",mikor erdélyi rokonlátogatóba jöttek. 89 után is az volt a baloldali retorika(lásd még: 23millió ROMÁN munkavállaló....Románia lakosságából román max 16 milla. Másfél magyar, fél,vagy egy valamiféle szláv, csomó cigány nemzetiségű....hát ez a 23 millió román:)).És ment a ballib retorika 89 után,hogy az a magyar aki állampolgár(kínai,ugye az is magyar? kérdezhették szdszék a deák téren)... Akkor miért kellene csodálkozni ..? A legviccesebb most a székely Himnusz -jelenet volt... ahogy a Jobbik elkezdte énekelni, a maga csakazértis pukkasztó stílusában, a Fidesz átvette... Az szdsz kivonult, az mszp meg megoszlott. Mesterházy látványosan csomagolt, de kimenni már nem volt elég vér a pucában,hátha mégis rossz politikai döntés :D ... a csomagolást még lehet így is,meg úgy is kommunikálni :)
vicces ez az egész. Vagy csak siralmas.

Senkifia 2010.05.15. 17:11:27

@Senkifia: bocs, nem 300 hanem 3000 éves templomfalak... de lehet,hogy több :)

Senkifia 2010.05.15. 17:14:27

@gorcsev54: hát az az izraeli zászlós kitűző .... legalábbis kínos. és érdekes,hogy horváth-ingyenbkv-csaba ezt nem érzékeli. Sőt :)
De hát a többi mellé ez is elfér. Az viszont ijesztő,hogy az elmúlt évek után még mindig van 19% aki rájuk szavazott...

Senkifia 2010.05.15. 17:17:20

És amiről szól ez a poszt, az is vicces... ahogy a költségvetésért odaadják a nemzetbiztonságot csont nélkül a jobbiknak( neeehoooogymá a fidesz kőtekezzen,és mi ne tudjunk politikai tökét kovácsóni belőle, meg orraládörgölni!!!) aztán hirtelen utána már elhatárolódnak saját maguktól,hogy fúúúaztaqrva... jobbik,meg nemzebiztonság? agyrém :). Ez szinte szánalmasabb,mint amit 8 éven át kormányzás címen csináltak.

Senkifia 2010.05.15. 17:21:51

@Karmadealer: ez az egy nagy előnye a kétharmadnak. hogy nem kell senkivel alkudozni. mszp is azzal qrta el a legjobban,hogy hagyta(met muszáj volt neki),hogy a szadesz(Manapság LMP) a farkánál fogva csóválja őket. Kkókáék, meg horngáborok nélkül valszeg nem buknak ekkorát. bár még ez se elég nagy.
A fidesz meg nem kell senkinek lefeküdjön, csinálhatja, ahogy gondolja, gyakorlatilag mindent(ugye az megvan,hogy csak új alkotmányt írni nem tudnak egyedűl,mert ahhoz 4/5 kell. Viszont az alkotmány ama paragrafusát, ami előírja a 4/5öt, azt átírhatják, hogy dehooogy...elég a kétharmad is :)). Reméljük meglesz az akarat meg az ész is ahhoz,hogy az országra-nemzetre nézve a legjobban csinálják. nagyon ránkférne végre.

Senkifia 2010.05.15. 17:42:23

@Tóth Ágas: vigyázz,még lecsuknak :)

Tehetetlen Dodó 2010.05.15. 18:00:27

@Tóth Ágas: Ugyan, jobb ha kivonulnak az ilyenek.

873ujr3rk 2010.05.15. 18:21:19

@Magor33: "A Jobbik a Magyar Köztársaság területén bejegyzett törvényesen működő párt, amely pártnak több,mint 855.000 szavazója van. Tisztességes, becsületes magyar emberek. Ezeket sértette meg Sólyom László, akinek Köztársasági Elnökként pártok felett állónak kellene lennie."

te pöcs. az a beszari vona köpte szembe a jobbik szavazóit azzal, hogy első dolga volt a mentelmi jog mögé bújva janizni. néztem azt a gnómot ahogy ült ott pöffeszkedve a bohócruhában mit egy durcás ovis és kurvajót röhögtem azon a nyóccázezer prolin, akik odaküldték.

Devil 2010.05.15. 20:49:02

Szanalmas emberek szanalmas politikai kabareja.
Az adocsokkentes meg el lesz felejtve, nesze nektek itt egy gumicsont amit raghattok.

marosy 2010.05.15. 21:52:40

Magyarországon nem lesz addig béke, amig a fasiszta MSZP létezik és Gy. Ferenc él.

átlátó 2010.05.15. 21:53:12

Huzogatják a bajszát a macskának huzogatják ezek a kitűzőikkel, aztán lesz majd híg széklet is...

marosy 2010.05.15. 21:59:33

@873ujr3rk: AZ röhög igazán jót aki utoljára röhög. A jó kurva anyádat.

átlátó 2010.05.15. 22:05:53

Azt meg kikérem, hogy a kunokról nevezze el magát ez a vörösterroros Kohn Béla, ahogy ennek a Rosenfeld Matyinak is annyi köze van a Rákoshoz, mint Kolompárnak a Glück névhez, amikor "magyarosítani" akarja a nevét. A Stern is a szekérről elnevezve álcázza magát, igen sikertelenül.

cogito..sum 2010.05.15. 22:06:38

Ugy tudom április 11-e óta az MSzP ellenzékben van.Tehát az szerint cselekszik.és taktikázik.
Zsidozni,nácizni,anyukázni egyszerü,még csak érv sem kell.Csak nem viszi előre a megoldást.Szidni mást ,mert mi tökkkéletesek vagyunk.

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2010.05.15. 22:06:51

Izreali-Magyar kettős zászló? Mi ezzel a probléma? Semmi. Kivéve ha:
-ezt nem az Izreali nagykövetségen viseled pro forma udvariasságból.
-ha ezt nem a Magyar Ogy. alakuló ülésén teszed meg!
-és olyan hazaáruló, hiteltelen személyként aki egy tolvaj bandának a pártjában ül, akik fele már a börtönben, másik fele majd csak lesz, ill. akik 8 évig azt szajkozzák, hogy meg kell szorítani, fasz családi példákat hozva (fletó beszédek) aztán a JÓ HÍR: legyen díjmentes a BKV.

NA HUZZATOK TI A K. ANYÁTOKBA.!

Sólyomban is nagyot csalódtam. Pedig ő jogász...

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2010.05.15. 22:09:01

@873ujr3rk: anyád a proli. Engem nem köpött szembe. Max téged és a te gyülőletpártod!

marosy 2010.05.15. 22:20:11

A Steiner Pál nevű kisebbségi is izraeli és magyar zászló kitűzővel jelent meg az Országgyűlésben.

Az MSZP az a párt amely bűszkén énekli az Internacionálét, ami a sztálinista szovjetunió himnusza volt, a székely himnuszra pedig kivonul.

asztro 2010.05.15. 22:53:09

Az ember nem méltányos a hóhérával.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.16. 06:09:56

@eml: Volt egyszer (kétszer..) a Szovjetúnió himnusza az Internacionálé.
Gyurcsány letiltatta az internacionálééneklést az MSZP-ben.
Mégis, a legutóbb éppen a tiltás ellenére az anyámaszonykatonák, az asszonymódra jajongók, a Klimaxos tanárnő Tagozat (Havas Szopja :] ) énekelte el, akik most hüvelynedvüktől nehlézkes bugyijaikkal dobálják sikoltozva Ferit, hogy senki nem tudott úgy félreállni a magyar történelemben az ország érdekében úgy, mint Feri és Feri, Feri Te minden (bitliszFUNsikolyok)

@Pipas: A parlamenti bizottságok egy bohóctréfává züllötek Szuegény feri Kamarillája alatt. Jelen állásban a bizottságban semit nem lehet tenni, majd az MSZP kivonul.. vagy ha elnökli a bizottságot, akkor pampog. Az MSZP tudja a leginkább, mennyire lezüllesztették már a bizottságokat is.
A jobbik egy ideiglenes mellékszereplő, képben sincsenek, majd most megtudják.

Én nem tudom, mit hisztek a bizottságról, pl Simicskó tudja az igazságot az Őszödi beszédről de nem mondhatja el.

A nemzetbiztonság az NBH kezében van és most majd eldönti
de nem Orbánék döntik el, de ha a Jobbiké a nemzetbizutonsági bizottság, az se jelent semmit
Az teljesen az NBH állományán múlik, hogy mi lesz a nemzetbiztonsággal. Ha ők úgy gondolják, hogy Orbánnak coki, coki lesz, mindenesetre annyi volt az elmúlt hetekben az adókimaradás-karbantartás, hogy másra nem tudok gondolni, a fiúk leszereltek és ezeket a (minősítő jelzők a fidexxekre és jobbikoktondikra)-t nem segítik a cuccokkal.

Amúgy pedig NBH-ügyekben a Hírszerző-pont-hu a kompetens, a továbbiakról ott érdeklődjetek.
süti beállítások módosítása