Anita, a konzervatív - Ilyen ország pedig nincs CLXXVIII.
2009. május 26. írta: robin masters

Anita, a konzervatív - Ilyen ország pedig nincs CLXXVIII.

 Új politikai elemzőintézet alakult Budapesten. Konzervatív. A cég honlapjának bemutatkozása eképpen indít:

Magyarországon- elsősorban a politikai közbeszédben - évek óta zajlik a konzervativizmus, valamint a konzervatív eszmerendszer démonizálása vagy éppen eljelentéktelenítése. Gyurcsány Ferenc volt kormányfő Útközben című kötetében egyenesen azt állítja, hogy a konzervativizmus nem önálló ideológiai rendszer. A liberalizmus rendre sajátjaként tekint olyan eszmékre, amelyek az ember személyiségének a védelmét, az egyén integritásának megőrzését szolgálják. Ebből is fakadhat, hogy a hazánkat érintő legfontosabb kérdésekben, az alapvetően liberális beállítottságú csoportok, jogvédő, közpolitikai és egyéb szerveződések nyilvánulnak meg.  

   Az első, felületes benyomás alapján akár rokonszenvesnek tűnő sorok között máris megbújik némi sületlenség: a konzervativizmus nem ideológia, nem Gyurcsány Ferenc agyszüleménye, hanem - értői körében csaknem konszenzus övezte - eszmetörténeti valóság. Lánczi András professzor mellett megírtuk mi is, nem egyszer. De még ha másképp lenne; egy új intézmény esetében akkor is olcsó nagyon tré felütésnek tűnik, hogy egy bukott miniszterelnök súlyát, relevanciáját, aktualitását vesztett kijelentésével magyarázza saját megszületését. 

  Ám legyen. Hiszen a bomba csak ez után következik: az Optimusm Intézet vezető elemzője ugyanis nem más, mint Tornóczky Anita. Ha ez nem lenne elég: a vezérigazgató-helyettesi posztot Ifj. Lomnici Zoltán, a kutatási igazgatóit pedig Herényi Gyöngyvér tölti be (igen, a jelek szerint az a Herényi-család). Medgyessy Péter, Lomniczi Zoltán és Herényi Károly gyermekei egy csapatban! Vitán felül, komoly igazolások a konzervatív oldalon.

  Lehet, hogy Gyurcsánynak mégis igaza volt, és tényleg itt a 180 fokos anti-progresszív fordulat?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr871144899

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - polgári underground 2009.05.29. 08:01:03

Főigazgatói levél az Optimum Intézettől  Megkeresett minket az Optimum Intézet, s kérték, hogy reagálhassanak keddi bejegyzésünkre - nem mondtunk nemet. A főigazgatói levelet eredeti formájában, változtatás nélkül közöljük: Tisztelt Szerkesztő Asszo…

Trackback: Konzervatórium 2009.05.26. 20:52:23

Igazikonzervatívok On the Rise: És Ezt Így Hogy?Érzi Ön, hogy konzervatív, de undorodik a Fidesztől? Minidiktátornak tartja az Orbánt, a Létező Magyar Jobboldalt pedig baloldali populisták dilettáns brigádjának? Távozása óta kiábrándult II. Ferencből, aki…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.27. 15:30:46

@Mr Falafel:

majd ha kivételes alkalmak helyett általánosságban is emberi hangnem uralja majd a kommentjeid stílusát, akor majd meg is lehet érteni a mondandódat

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.05.27. 16:28:41

@Az Olei Hagardom terroristái:

"Falafel az ő állítólafos zsidó származásásval és vehemens és agresszív radikáljobb retorikájával sokkal inkább obskurus nik."

És ez kit érdekel? Mert engem kurvára nem.
Ami engem ebből az egész kommentfolyamból cseppet is érdekelt, az az volt, hogy mondtál egy kövér hülyeséget ("persze az is figyelmet érdemel, ami a film főhpse szájából (is) elhangzott: zsidó az, akire azt mondják."), én rámutattam erre a tévedésre/ferdítésre, te pedig nem voltál képes elismerni, hanem össze-vissza kezdtél beszélni.
ENNYI. (Hogy ennek mi a fasz köze van Falafel nickhez, azt már végképp nem értem. Nekem semmi, az biztos...)

ui: a "vitátokról": ti tényleg azt hiszitek, hogy végigolvasom azt a sok hülyeséget, amit idepötyögtök? That would be a no... (Asszem amúgy ezzel nem vagyok egyedül). LOL.

Karcolt lendület 2009.05.27. 16:36:44

@suski:
Friderikuszt még nem vették be a buliba?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 05:06:09

@TuRuL_2k2: Szerintem a konzervatórium zsidózása és cionistázása ugyanabba a vonulatba tehető, amely szerint ti is "liberálisok" meg "indexesek" (széljobber szlengben: zsidók) vagytok. (Pl. a Tomcat-es flashmod kapcsán)

Bizonyos radikáljobberek nem képesek semmit sem kezdeni azzal a ténnyel, hogy van egy viszonylag friss, fiatalos jobbközép, amely talán még vitaképes is, és nem a gyűlölet az összekovácsoló ereje.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.05.28. 07:15:13

@Király Rák: Akkor már inkább cionista, mint jobbközép, ha választani lehet.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.05.28. 07:44:36

@Király Rák: @tölgy: és ugye tudunk olyanról is, hogy valaki szuerint a Konzit az Opus Dei pénzeli. :D:D Szóval a Konzi a Moszad és az Opus Dei világösszeesküvése. grrrrh

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 07:46:04

@Király Rák:
Te szánalomhuszár, te! Ahelyett, hogy kussolnál, még nagy pofát nyitsz, megvédendő a nyíltan judepesttesó konzit. A védőbeszéded semmi másból nem áll, mnt olcsó fröcsögésből. Kretén rák, bazmeg.
Ja, a judapest pont ugyanaz, mint tomcat a másik szélen: marginális, gyűlölködő, frusztrált pöcskommandó.

Zetek 2009.05.28. 07:59:44

@Cypriánus: "Ha szembenézünk azzal, hogy a magyar társadalom jó része 1944-ben egy haszonleső hiéna volt, aki alig várta, hogy megszerezhesse a zsidó vagyont". Nem zavar, hogy ez így ebben a formában nem igaz?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 08:11:15

@Zetek:
Sőt, a zsidók vérét itták! Te nem láttad az erről készült zsidokumentumfilmet? Nézd meg, hiteles!

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.05.28. 08:12:12

@Mr Falafel: pedig én is meg fogom védeni a konzit, legalább addig juss el, hogy az impresszumot elolvasod. Majd egyszer számba vesszük, kik pénzelnek minket. Opus Dei, Vatikán, szabadkőművesek, CIA, FBI, Moszad, Fidesz (bocs, zsidesz), MSZP, nácik.

Cypriánus 2009.05.28. 08:25:22

T. Zetek!
a jó része természetedsen nem jelent többséget, de bizony igaz.
kb. Milliósra becsülhető a vagyonra rácuppant emberek száma, egyrészt a levéltárakkban fentmaradt rengeteg kérvény, másrészt a kollektív emlékezet is azért sokat őriz ebből. Saját távoli rokonságomból is tudok, aki azt sem várta meg, hogy az eredeti zsdó tulaj meghaljon, már rohant az árjásított lakásba. Ez nagyon emberi, meg minden,(vö palesztin vagyon fosztogatása 1948-ban, Kardos G György brutálisan leírja az "Avraham Bogatir" trilógiában) de attól még nem túl szép. Amúgy mi olyan hihetetlen ebben? Ez olyan, mint hogy magyar ember soha nem szavaz az MSZP-re-a frászt nem.Sajnos.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.05.28. 08:26:13

@Mr Falafel:
Kezd sok lenni belőled. :]
A trollok egy ideig szórakoztatóak, de aztán unalmassá és irritálóvá válnak.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 08:29:16

@Vendéen (dszg):
Vedd csak, te dolgod. Sok más nicknéven kommenteltem a konziban és a judapesten. Akkora az átfedés a két blog között, hogy már az is luxus, hogy külön honlapot használtok. Valaki nagyon helysen leírta, hogy kb olyan keresztények vagytok, mint a hitgyüli, ami gyakorlatilag izrael és a zsidóság éljenzésére alapozza hitét. Ami nem gond. A cionizmus nem bűn. Akkor van gáz, ha az ultracionisták letagadják, hogy ultracionisták. Ti ezt teszitek. Számomra bárki, aki a konzit elfogadható jobbkonzervatív blognak tartja, tomcat-kategória.

Cypriánus 2009.05.28. 08:29:51

Falafel, túl sok mondanivaló nem szorult az utsó kommentjeidbe, tényleg lehetne kicsit több konkrétum bennük, mert a személyeskedés hosszabb távon nem vicces, és nem pótolja a tartalmat. Bocs.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.28. 08:34:48

@Király Rák:

köszönöm, megröhögtettél.

@Vendéen (dszg):
senki nem mondja, hogy világhálózati összeesküvés eredménye a konzi. nem szép dolog ez a valaki mond valamit, aztán azt gúnyosan felnagyítjuk, eltorzítjuk, aztán röhögve "cáfoljuk" a torzulatot. ez zsidós technika. :) nincs azon mit szégyellni, hogy a konzi cionista. /persze nem a hertzli.cypriánusi történelmi értelemben, hanem a világuralmista törekvéseket is hazateremtésnek vélve./
a konzi csak annak a jele, hogy felismerték a rettegők, hogy jön a konzervatív reneszánsz. ott kell lenniük, nekik kell megmondaniuk. herediter faji izgágaság is, nem csak hatalmi törekvés.
egyszóval, a "kiállhatatlan modorú" falafelnek igaza van.
a rózsa flores edu sebeiből solymosi eszter vérét nyaló novák meg egy vicc. lehet kiakadni! :)

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.05.28. 08:38:43

@Mr Falafel: olavstad a pápás posztjaimat a Reakción pl? Baromira nem néztél utána a dolgoknak, látom. Akkor most a Vatikán és az Opus Dei ügynöke vagyok, vagy a moszadé? Látom, te csak homogén szerkesztőségekben tudsz gondolkodni. Nálad amúgy látahtóan nincs különbség cionizmus és ultracionizmus közt. Azt el sem tudod képzelni, hogy egy konzervatív oldalra írnak zsidók és nem zsidók is? Kétbites a gondolkodásod. Persze, tudom, a VAtikán is magyarellenes érdekeket szolgál, és a judeokereszténység zászlóvivője az igazi mélymagyarturulos badinyjósferenc ellenében. Részemről sajna még nem olvastam a judapestet, de ezzel az erővel a REakció, a Konzi, a jobbklikk és a kommentár is egyesülehtne, akkora az átfedés. Az pedig egy-két ember, elárulom.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.05.28. 08:41:02

@Grift: Részemről nem rég óta vagyok a Konzi szerzője, de kicsit sokat látsz amögé, hogy pár érdeklődő egyetemista, alakít egy konzerzavtív eszmetörténeti blogot. Ami aztán nő, nő, alakul. Felismerték a rettegők :D:D:D:D:D:D mi afrásztól kéne rettegni? :D:D:D

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.28. 08:48:34

@Vendéen (dszg): jajmán, tudod kiket hívunk rettegőknek! :))))

Cypriánus 2009.05.28. 08:51:57

Vácott született katolikus orvosból elég gyorsran lettem egyesek számára cionista zsidó bölcsész...
hát a biboldók hatalma végtelen, ezt is elérik.

amúgy sajnos kételkedem a konzervatív fordulatban, mert nem tudom amagr népességben van e rá igény. Jobboldali fordulat az lesz, meg mindfen, de csak részben lesz konzervatív.
Legfontosabb a demográfiai fordulat kicsikarása lenne. amíg a fertilitási ráta (egy nőre eső gyerek) nincs 2,1 fölött, addig joggal rettegünk a jövőtől.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.28. 08:58:21

@Cypriánus:

az ilyeneket hívják a mocskosfasiszták sábeszgójnak! :)))

igen, így pontos. mármint a jobbos vs konzi fordulat. és igazad van a demográfiai vonatkozásban is. sajnos esélyt sem látok semmi fordulatra. ez a nép gyűlöli önmagát, a másikat, mindent. istentelen, gonosz materialista. kicsiség, de elég csak a másik posztban szereplő mária u-i történetre gondolni. nem kell fa, parkoló kell. ez már a pokol kapuja.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 08:58:37

@Vendéen (dszg):
Nem hiszem, hogy a te intellektuális szinted elegendő lenne arra, hogy a gondolataimban lapozgass. Olvasom, hogy nem rég vagy csak a konzi szerzője. Én viszont már egy éve meg sem néztem, hogy mi folyik ott. Az utolsók között jöttem el, megunva a jakobinus diktatúrát, ami ott minden eltérő hangot elfojtott. Ezért jöttem ide. Mert itt hiába van a cionista, álkonzervatív Turul és Ács Feri, azért arra kínosan ügyelnek, hogy a miliőt ne mérgezzék meg egyoldalú véleményfolyammal. Ebből egyenesen következik, hogy nem én vágyom a homogén közegre, hanem ti ott a konziban. Tegyük hozzá, szívetek joga. Csak nem tartom gerincesnek, amikor az ott bőszen ignoráló, törölgető poszterek idejónnek lazán fikázni.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.05.28. 09:02:45

Ha választani lehet, inkább pár érdekes cionista, mint az ökölbe szorult agyú szerencsétlenek.

Cypriánus 2009.05.28. 09:05:36

hú, szóval kimondtam, hogy rettegő vagyok...Sömá Jiszroél! hogy lebuktam, nu git, meine Máme...:)

amúgy ha nem fordítunk a magyar népesség demográfiai trendjén, eláshatjuk magunkat bátran.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 09:07:16

@elGabor:
Szíved joga. Bár, azt hozzá kell tenni, hogy 7 éve az "érdekes cionisták" vannak uralmon. Gratulálok a választásodhoz.

Cypriánus 2009.05.28. 09:10:10

amúgy tök jó, hogy sabeszgój vagyok, mert egy baloldali újságíró "tipikus katolikus antiszemitának" nevezett.

Cypriánus 2009.05.28. 09:12:00

Falafel, de mán télleg, MSZP szavazó voltál sokáig, zsidó származású is vagy,lécci ne osszad mán az árpádsávos zászlóval mért ütéseket állandóan, mert kezdek fáradni.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.05.28. 09:13:47

@Mr Falafel: midnen eltérő hangot elfojtani? :D:D:D:D látnád mekkora viták mennek a szerkesztőségi levlistán... benned délben is sötétség van, gyomorgörcsös hipotéziseket állítasz fel.

Nem te vagy véletlenül Balavány vagy vki más a Magyar Nemzet oroszbarát feléből? :D

Cypriánus 2009.05.28. 09:15:21

amúgy nem ritka a kiábrándult MSZP-és, aki meg sem áll a Jobbikig...
és zsidók is vannak közöttük.
Egyik zsidó származású kollégám a csúcs-akkora árpádsávos magyar, hogy lelkesen magyarázza, a Holokamu során semmi sem volt úgy, és az anyai nagyapja azért halt meg Auschwitzban, mert amúgy is öreg volt...ezt már nehéz überolni, asszem.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.05.28. 09:17:05

@TuRuL_2k2:

"Antiszemita heccblog lettetek"...
Lehet, h nem a ti hibátok.

:]
:/

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.28. 09:18:06

@Cypriánus:
azért az reménysugár, hogy köztük is vannak tisztánlátók! :)))

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 09:23:06

@Cypriánus:
Egyszer már leírtam, hogy miért szavaztam a szocikra, nem nagyon figyelt oda senki. Nem kívánok erre újból hosszabban időt fecsérelni. Pedig érdekes jogelméleti problémákat feszegettem, olyanokat, amiket ma a Fidesz naponta feldob, noha egykor éppen ők lökték ebbe az irányba bimbódzó demokráciánkat. Egyébként kétszer szavaztam a szocikra, és kétszer Viktorra.
Nem hoz lázba az árpádsávos zászló, vagy az árpádsávos öntudat. Én csak választottam, ahogy elGabor. Csak én nem a cionistákat. Amikor jobbikról bebizonyosodik, hogy csak a szája nagy, tettek meg sehol, simán elfordulok tőlük. Nem a barátaim, nem állnak semmilyen módon közel hozzám. Képviselnek valamit, amit egy bizonyos szintig támogatni vagyok hajlandó. Ennyi.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 09:25:07

@Vendéen (dszg):
Amint megvilágosodom, azonnal szólok. Addig fényességes társaságotokról lemondanék.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 09:30:58

@Cypriánus:
Látod, tudsz te, ha akarsz! Árpádsávos holokauszttagadó zsidó. Király! Ha ideje korán rájössz, mekkora hülye vagy, harminc éves korodra kinőheted. Nem lesz mindig mellett a csorda, hogy együtt bőgjetek. Olykor majd egyedül kell kiállnod a nézeteid mellett. Lehet, hogy ellenséges sortűzben.

tevevanegypupu 2009.05.28. 09:31:10

Ismerek erdekes cionistakat. Tenyleg erdekesek de csak addig amig szoba nem kerulnek az "aktualis vilagpolitikai kerdesek". Akkor viszont ha csak egy leheletnyi velemenykulonbseg is van kesz, vege, megtagadnak, elfelejtenek, kiirnak az ismeretsegi korukbol, vege a baratsagnak, vege mindennek. Az ember teljesen megsemmisul a szemukben. Ezek az erdekes emberek lakjak Izrael egy reszet szemben a masik oldalon elo szinten rendkivul erdekes muzulmanokkal.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.05.28. 09:31:34

@Mr Falafel: köszönjük. Akkor neked irány kelet. Nekem jó lesz a Vatikán is.

Szilvay Gergely 2009.05.28. 09:47:50

@Mr Falafel: látom tájékozott vagy azt illetően, hol van a Vatikán. Te ezek szerint egy zsinagógát néztél Vatikánnak.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 09:52:27

@-szilvay_g_m-:
Én úgy tudtam, hogy a Vatikán a Dohány utca elején van. Láttam ott a pápát. Menj el, és nézd meg magad!

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.05.28. 10:02:00

@Mr Falafel: Valóban inkább a cionisták, mint a magafajta szűkölő kretének. De ami még kellemesebb: van c) választási lehetőség. És úgy tűnik, ez a lehetőség reális eséllyel rendelkezik egy kellemes választási győzelemre. Ilyen egyszerű ez, Falafel.

Caracalla 2009.05.28. 10:43:19

Hah, több mint vicces ami itt folyik.

Egyrészt hogy milyen népszerű lett a konzervatív címke, másrészt hogy milyen tévképzetek léteznek a Konzival kapcsolatban.

Tagadhatatlan, hogy konjunktúra van.

Cypriánus 2009.05.28. 10:44:47

bocs, Falafel, lehet hogy lemaradtam néhány körrrel, de ezt nem értem.
Egy létező kollégámat írtam le, a valós véleményével.
Ez miért engem minősítene? Csak egy szociológiai látlelet volt.Nem sikerült belátnom, miért kell személyeskedni velem ezért. (Nem az zavar, hogy személyeskedsz, csak a logikáját nem értem.)
Nem állítottam, hogy rólad van szó, hisz nem is vagy kollégám.

amúgy 30 már elmúltam :)

Cypriánus 2009.05.28. 10:51:00

Caracalla, Neked is szólt Uri a Moszád-központból, hogy szólj be a gójoknak? :)
Remélem este ott leszel a Rotschild-Allenby sarkon a "Jad háHázáká" diszkóban, a szűzlány-vérívós partin, adig meg hajrá Konzi!!! :)

Cypriánus ( Móse Távori ben Cíon ügynök, Netanya, IL)

smalladam 2009.05.28. 10:58:44

@TuRuL_2k2: @-szilvay_g_m-: mi katolikus cionisták tartsunk össze, mert miénk lesz a föld, meg a mennyek országa is :)

Caracalla 2009.05.28. 11:02:09

@Cypriánus: bocsánat, nekem phd-m van konzervativizmusból és fedett ügynöki tevékenységből, nem vehetek részt ilyen nyílt rendezvényeken :D

Szilvay Gergely 2009.05.28. 11:09:45

@smalladam: @Caracalla: @smalladam: @Caracalla: basszus, tudtam, hogy elbukunk, és nem tudjuk tartani a szánk, most így kéyntelenek leszünk büntetésként kér erényövet hordani egy napig, ha nem akarjuk, hogy kitegyenek minket a kenyéradó Opus Deiből.

smalladam 2009.05.28. 11:15:04

@-szilvay_g_m-: erényövet viselni, böjtölni és tórát olvasni egy napig

Cypriánus 2009.05.28. 11:41:22

Vendéen!
Hogy lehetsz ilyen átkozott idióta? Legnagyobb titkunkat árultad el, hogy az Opus Dei és a Vatikán mögött is a zsidók állnak!
2000 éves ókori zsidó-bolsevik mozgalmunk ("kereszténység") célja a világuralom ,és most tönkreteszed???
Uri biztos kinyír ezért...készülj az ilyenkor szokásos rituális gyilkosságra!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 12:04:29

@Cypriánus:
Téged az minősít, hogy a különlegesből általánosítasz. Noha a valóságban az általánosítás, tudományosul a modellezés, nevezi meg az általánostól eltérőt, vagyis a különlegeset, az egyedit. Miután ezt az alapvető tételezést kapásból felrúgtad, hogy a baromságaidat valós ténnyel támaszd alá,bátorkodtalak lehülyézni volt. A valós tény mivolt ugyanis, csak annyit jelent, hogy van ilyen is, de nem kizárólagosan. A valós tény eseti, kirívó, különleges, egyedi volta nem alapja általánosításnak, mivel az általánosítás a nemző tényező. Vágod, Opus Picsamaki?

Cypriánus 2009.05.28. 12:21:45

Falafel!
tudtommal diplomás ember vagy, jog, vagy mi a szösz.
Ezek után nem értem, miért érzed kötelezőnek sértegető jelzők írását ismeretlen emberekre?
stíluselemként is fölösleges, nem növeli a mondanivalód értékét, hanem csökkenti.
hol állítottam , hogy kizárólagos? Nem átfogó szociográfiát írtam a Jobbik szavazók szakmai, - kor-és családi hátteréről, hanem leírtam egy valós esetet.
Menj ki a levegőre, és fújd ki magad, lécci. A picsamakit meg kikérem magamnak, de nem kívánok hasonló hangnemet megütni.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.05.28. 12:40:02

@Mr Falafel: Néha szórakoztató a változatos anyázása.
Ha szerepet játszik, jól csinálja.

tevevanegypupu 2009.05.28. 12:50:49

Persze hogy szerepet jatszik.(:

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.05.28. 12:56:15

@tölgy: A pávián kellemetlen, reszelős ordítása is betölti a dzsungelt, vörös seggének magamutogató riszálása pedig megbotránkoztatja az állatkertbe kilátogató dámákat. De nagyon hamar elveszti a varázsát; három-négy óra után a reszelős ordítás fárasztó, a megbotránkoztatás pedig unalmas rutinná válik. Falafel komplexusokkal terhelt pattogása hangerőre és kitartásra építő ripacskodás; a nagy mesterek eleganciáját alapvetően nélkülözi. Kündü érdekesebben és nagyobb nyelvi igénnyel provokált, igazán visszatérhetne. Ez a mostani műsor kínos és lapos.

tevevanegypupu 2009.05.28. 13:22:00

Azt irja, amit nyilvan sokan gondolnak, csak eppen ugy erzik, nem ildomos ilyen nyiltan kimondani. Nem ezen a listan, hanem ugy altalaban. Parodizalas, csak neha tul jol sikerul.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.05.28. 13:44:57

@tölgy: @tevevanegypupu: Erősen kétlem. Egy autentikus troll nem veti rá magát mindenre, amit véres koncként elédobnak, hanem válogat a célpontok között és ő maga nem dől be mások provokációjának. Falafelt megböki valamelyik megfelelő gombostűvel (v.ö. 09:02:45), és már habzik. Nem ura a helyzetnek. Ha megfigyelik, Grift máshogy csinálja. Ő autentikus.

tevevanegypupu 2009.05.28. 14:03:04

@elGabor:
Mr.Falafelnek tobb ideje lehet. Es ha valaki erosen visszavag egy-egy levelere, arra reagal egy meg felhaboritobb szoveggel..Provokalja aki ot provokalja. Persze ez nem biztos, de akarmit is ir, nem erzek gyuloletet a szovege mogott. Szorakozik es nem gyulolkodik. Annyi igazan gyulolkodo es serto levelet lehet olvasni az interneten, hogy idovel az ember erzi a kulonbseget a valodi es a parodia kozott. Talan nem tevedek..Majd ugyis megjelenik egy ido utan..(:

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.05.28. 14:13:33


No, a cionizmus MÉGISCSAK fasizmus?

"The letter written by Albert Einstein compared Revisionist Zionism streams to "Nazi and fascist parties", and was signed by Hannah Arendt, Sidney Hook and other prominent American Jews not known for their support of Zionism in general."

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.28. 14:14:53

@elGabor:
azért, törölgetik amit ír.... :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 14:16:32

@Cypriánus:
Ismeretlen EMBERekkel rendkívüli események alkalmával szoktam változatos jelzőkkel tűzdelt kommunikációt folytatni.
Általánosságban szoktatok arról értekezni, hogy a Jobbik szavazótábora kiábrándult komcsikból áll. Nem szép, hogy letagadod. Ez a véleményed, nem baj. A sértegető jelzőkkel valóban nem kívánom mondanivalóm színvonalát növelni. Ahogy vélelmezed is, inkább élét veszem annak. Nem vagyok evangelista, hogy megtérítsek bárkit. S habár szarok a véleményetekre, annak kifejtésére való jogotokat soha nem vitatnám. A benne húzódó elvek szerinti életviteletek megélését úgyszintén elfogadom.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 14:36:43

@tölgy:
Én emlékszem rá, hogy Önnek privátban már megírtam, s talán e helyt is előadtam, én csak szórakozom. Szerepet játszom, ha úgy tetszik. Hogyan képzelheti bárki is, hogy interneten, álca mögé bújva mindenfélét összeírkálni komoly dolog? Nálam ez egyfajta exhibicionista öt perc. Egyfajta kikapcsolódás. Kihasználom, hogy elmémre nem kell ráerőltetni a társadalmi konvenciók jelentette nehéz nyűgöt. Felszabadítom az elmém, mint Neo a Mátrixban. Nem akarok Falafel lenni, és Falafel sem lesz soha én. Azoknak, kik valamilyen, számomra tökéletesen érthetetlen oknál fogva görcsösen ragaszkodnak valós énjük megmutatására, ezáltal kvázi a mások által való elfogadottsághoz, bizonyára kellemetlen az én virtuális énem. Sajnos ők azzal már nem számolnak, hogy nekem, aki nem akarok elfogadni senkit, vagy azt, hogy mások engem elfogadjanak, ez a moralizálós-rátukmálós stílus nem emészthető kevésbé, mint nekik az én sítlusom. Nem tudok mit kezdeni egy Cypriánussal, aki nicknéven igyekszik meggyőzni arról, hogy ő hasznos tagja a társadalomnak, én nem egy féreg vagyok. (Volt nekem olyan nickem, hogy Fehérféreg) A makimajmok most majd azzal jönnek, hogy ők nem is, meg minden. Amit cáfolni nincs kedvem, mert én tudom, hogy az, ahogyan önmagukat prezentálják, nem tudatos, hanem tudatalatti.
Én nem állítom, hogy az, ahogyan én űzöm az ipart itt, a virtuálisban, az a legfaszább, követendő példa. Ha van elég bátorsága, és lakozik benne kellő mértékű exhibicionista vágy, az próbálja ki. Én állítom, hogy felszabadító, megnyugtató, szórakoztató. Nem vitatva azt, hogy a "normálisan" kommentelők ne élhetnének meg hasonlóan katartikus élményt a saját módszerükkel. Csupán azt kérném ki magamnak, hogy troll vagyok. Egy troll nem dobja fel a személyes adatait.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 14:42:40

@tevevanegypupu:
Kurvára igazad van. Elég soat vagyok itthon. A munkám, ami a hobbim is, a számítógép elé köt. Most jöttem a kertből. Kamillát szedtem, egyenként ellenőriztem a gyümölcs- és díszfákat. Az egyik éppen terem, a másik két év után végre növekedésnek indul, a harmadikat átültetem, mert jobb helye kínálkozik. Mindig történik valami izgalmas. Közben a munkámon gondolkodom. Aztán visszatérek a géphez, és dolgozom kicsit. No, és persze, szívózok egy kicsit veletek.

Cypriánus 2009.05.28. 16:01:12

Falafel!
miért használsz többes számot? Elárulom hogy a reakció-konzis posztírókat eddigi életemben még soha nem is láttam, sőt jó részükről a polgári nevét sem sejtem!!!

amúgy nem állítom, hogy a Jobbikosok mind kiábrándult komcsik, van egy interneten is olvasható felmérés: 37% a Fidesztől állt át, 19% korábbi miépes, és egyhatoda vallotta be, hogy korábbi mSZP-és. (bár így is van rejtélyes 30% körüli tömeg, aki nem mondta meg, korábban mi volt) .

tevevanegypupu 2009.05.28. 16:13:41

@Mr Falafel:
ki a viragot szereti rossz ember nem lehet.(:

Cypriánus 2009.05.28. 16:28:24

Olei! Zsabotyinszkij mán nagyon off-topik, ha érdekel olvasgass történelmi könyveket a Közel-Keletről, vagy Kardos G. György zseniális "Avraham Bogatir" trilógiáját.
(na neki pl. megvolt a véleménye az ún. revizionista cionizmusról, nacionalista fanatikus tahóknak tartotta őket, vélhetően joggal . De haggyjuk mán az al Ard Filasztín-t/Erec Jiszráel-t afenébe, nem arról szól a poszt. Egyébként a revizionista cionizmus attól revizionista, hogy Zsabotyinszkij apó elszakadt az akkori hivatalos cionizmustól, akiket angolbérenc nemzetárulóknak nevezett, akik lepaktáltak a megszálló brit hadsereggel, Titusz fiaival , és eladták a zsidók országát, és akiket az igaz nép-nemzeti mélyzsidók ki fognak kergetni a megszentelt haza földjéről, hogy acélfalként védjék az Erec határait, amiket az Örökkévaló adott stb. stb. stb.
Egyébként a korban született éceles nacionalista zsidó himnuszok egy az egyben áttehetők magyarra, csak Ción helyrett Hargita, "Metullától Negevig " helyett Tátrától az Aldunáig stb.
Már elgondoltam néha , ha a korban keletkezett militáns hangvételű -híres-hírhedt - "Tűz és vér által esett el Júda, tűz és vér által újra élni fog " című dalt zsidó helyett a magyar nemzettel és Júda helyett Hungáriával adnám elő egy Gárdás rendezvényen (akár eredeti dallammal) a Jobbikosok sírnának a meghatottságtól, és azt hinnék Wass Albert verse erdélyi népzenére...:) ..."a Hazánk nélkül semmik vagyunk, a Hazánkért meg is halunk! "
"Szináj homokján tankjaink zúgnak, homokját kavarja... " helyett ". Tátra bércein tankjaink zúgnak, fenyőfáját lengeti a szél, géppuskáink elsöprő tüzet nyitnak, ha a magyar honvéd harcra kél ... " néhány szót cseréltem csak ki, nem is rossz. :)

azért a nacionalista dalok elég egy kaptafára készülnek, valljuk be.

de érdekes lenne,-továbbvive a gondolatot- ha a korabeli zsidó ellenállás mintájára minden felvidéki magyar településen nagy felirat lenne mázolva a rendőrőrsre, és a szlovák pártok irodájára "Szlovák betolakodók, kifelé országunkból" a gyerekek meg kövekkel dobálnák a szlovák nemzetiségű katonákat és rendőröket (az Intifádát is a zsidók találták fel az angolok ellen , a palesztinok a rokonvérű tükörkép).
De nem biztos, hogy ez célravezető út....

Cypriánus 2009.05.28. 16:29:53

Sztálin szerette a virágokat :( ...
bár én is szeretem! :)

tevevanegypupu 2009.05.28. 16:43:44

@Cypriánus:
Hitler meg a kutyakat..eppen a nemet juhaszokat mint en is.(:

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.05.28. 17:09:17

@tevevanegypupu: Az mind semmi! Nekem meg német vizslám van, és már a második!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.28. 17:19:25

@tölgy:
Nekem meg Kanárim van, és ő vigyáz a macskákra.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 17:53:48

@Mr Falafel: Judapest. Az valami blog volt régen, ha jól emlékszem.

tevevanegypupu 2009.05.28. 20:38:51

@tölgy:
egyik baratunknak is nemet vizslaja van ketto is, nagyon helyes kutyak. Sajnos vadaszni jar veluk..

Cypriánus 2009.05.29. 08:05:36

hát igen, de a vizsla vadászkutya, alapvetően.
( a kutya meg domesztikált farkas.Szóval nem csoda, ha vadászik...)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.05.29. 08:23:51

@tevevanegypupu: Akkor az nem én leszek, nekem egymást követték az ebeim.
És természetesen drótosak.
http://konzervativok.blogspot.com/search/label/dr%C3%B3tsz%C5%91r%C5%B1%20n%C3%A9met%20vizsla

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.05.29. 09:26:55

@tevevanegypupu:

"Sajnos vadaszni jar veluk.."

A vizsla vadászkutya, tehát nem sajnos.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.29. 09:35:02

ne izéljetek már. vadászni bűn. ölés. a vizsla pedig nem űző vadászkutya, hanem a lelőtt állatot kutatja fel, és teszi a gazda lábához. tehát ez a dolog apportírozással kiváltható.
szóval, nehogy már a kis eb kedvéért éljen a gazdája bűnben...

tevevanegypupu 2009.05.29. 11:03:08

@Úlfhéðinn:
azert jol megvan vadaszat nelkul is..csak ugy haziallatkent. De termeszetesen eredeti funkciojat valoszinuleg ugy tolti be ha vadaszatnal teljesit. Soha nem ertettem mi abban az orom, ha egy gyonyoru, szabadon szarnyalo madarat lelonek..ugyanez vonatkozik az allatokra is. Nem egyenlo a harc: fa moge bujo vadasz akar tavcsoves puskaval..es a vedtelenul koszalo szarvas..

@Grift:
nagyon nehez egy vadaszkutyat JOL betanitani..Lattam mar gyonyoru, dijnyertes (remseg a kutyaverseny is) tultenyesztett vadaszkutyakat, akik keptelenek voltak odavinni a gazdihoz a facant, hogy elotte meg ne ragjak kicsit..Na mindegy, a vadasz azt hiszi magarol, hogy o hivatott a termeszetben tulburjanzo szaporulatot egyengetni. Meg aztan szeretik a szarvassultet es a vaddisznot afonyaval.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.05.29. 11:34:38

@tevevanegypupu:

"azert jol megvan vadaszat nelkul is..csak ugy haziallatkent. De termeszetesen eredeti funkciojat valoszinuleg ugy tolti be ha vadaszatnal teljesit."

Tudom, ezt én is tanusíthatom. Én sem vadászok, soha nem is vadásztam, de legalább egy "dummy"-val való "szimulált vadászat", apportírozás, stb. kijár az ilyen jellegű kutyáknak.
Amúgy egyetértek veled, csak a kutya szempontjából az a "sajnos", az abszolút nem áll fenn...

tevevanegypupu 2009.05.29. 11:53:42

@tölgy:
ez nekem tobbszori probalkozas utan sem akar kinyilni):
Nekunk mindig nemet juhaszunk volt. Egyszer volt egy keverek "masodkutyank" is a harmadik nemet juhasz mellett, nagyon okos, aranyos kis joszag. Mar nincsenek meg, tizennegy eves korukig voltak nagyon szeretett csaladtagok. Ocsemnek viszont volt egy nemet vizslaja, szegeny nem sokaig elt, elutotte egy szabalytalanul kozlekedo auto.
Jelenleg egy meghatarozhatatlan markaju (valoszinuleg barany es szenaboglya hazassagabol szuletett) hofeher kutyaszerusegem van.

@Úlfhéðinn:

Alhumanus voltam(: a kutyara nem is gondoltam hirtelen. Persze, hogy kell egy vadaszkutyaval vadaszosdit jatszani.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.29. 12:05:18

annak örülök, hogy nem volt itten férfias hördülés, hogy márpediglen a vadászat és nahátaztán az jár, és különben is....
és milyen érdekes a világ. itt a sok német juhászos és drótos német vizslás, nemrég münchenben meg azt láttam, hogy egymásba ér a farka a szebbnél szebb magyar vizsláknak. :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.29. 12:09:03

@tevevanegypupu:

én meg vagy tizenéve a tiszató partján,- talán éppen ott, ahol a régi medernél lukács györgy tűzparancsot adott- hogy egy helyi fiatalember a vizsláit fáramászni tanítja. szépen meg is élt olaszországban a vadászkutya betanításból.

tevevanegypupu 2009.05.29. 12:39:10

@Grift:
faramaszni inkabb valo egy kutyanak, mint mondjuk papucsot vinni a gazdinak.Ha egy jo, a kutya adottsagait es kedvet is figyelembe vevo idomito foglalkozik betanitassal, akkor csodakat erhet el
meg kozepes kepessegu ebbel is. De azert jobb, ha csak annyit tanitunk meg, amennyi szukseges ahhoz, hogy a kutya tudjon vigyazni magara es valamelyest hallgasson rank.Ja igen: es szeresse a macskakat!!!(:

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.29. 12:54:43

@tevevanegypupu:
Az én kutyám szereti a mi macskáinkat, pedig harci kutyaként látta meg a napvilágot. Sosem hordtam kutyasuliba, mégis megért mindent, amit kérek tőle. Persze, papucs odahozást nem kérnék kutyától, mivel nem arra van. Mondjuk szoktam neki mondani, hogy igazán segíthetne felcipelni a szatyrokat a kocsiból, ha bevásárlásból jövök haza.

Cypriánus 2009.05.29. 13:33:45

érdekes paradoxon, hogy a böhömnagy, mérges természetű őrkutyák egy része jól kijön a macsekokkal.
A falunkban is volt egy öreg németjuhász: ha ember ment az utcán, szabályosan tépte a vaskerítést, de a ház macskái mellette aludtak, sőt a macskakölykök gyakran rajta.

nyilván azért szerették a cicák , mert meleg volt, szőrös és nagy-de azért furcsa vollt látni ahogy a gyilkos természetű vén farkast , amely bármely betörőt azonnal kivégzett volna, a kismacskák simán egy nagy önmelegítő paplanként kezelnek, -és ez a szerep még tetszik is neki.

tevevanegypupu 2009.05.29. 14:04:34

@Mr Falafel: @Cypriánus:
A mi nemet juhaszaink is szerettek a macskainkat, de az idegeneket sem bantottak, soha semmi problema nem volt. Imadtak orakig nezni a kiscicakat is, az anyamacskak meg is engedtek. Valoszinuleg gazdaktol is fugg, mert lattam itt bull-terriert is macskak mellett elsetalni es rajuk sem nezett..Az allattartast sem lenne szabad csak ugy mindenkinek megengedni..

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.29. 14:06:46

@Cypriánus:
hát, lehet, hogy nem is tépte volna szét a betörőt. lehet, hogy olyan volt mint falafel barátunk, fenyegető, rémséges, közben kajmánok melegítője... :))))

tevevanegypupu 2009.05.29. 15:26:14

@tölgy:
kinyitottam, lattam, olvastam! Az en kutyaim is tudtak igy nezni..(:

Tehetetlen Dodó 2009.05.31. 11:24:35

Nálunk úgy áll a helyzet, hogy az öt kis vacak macskánk terrorizálja a három kutyát.
A harminckilós, verekedős kutya maflán nézi, amint a legvakarcsabb kétkilós macskánk arcátlanul zabálja a vacsoráját...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.05.31. 11:56:34

@Grift: Volt magyar vizslám is, de nem az én fajtám. Tudja, gazdát kutyájáról :)
Magyarországi magyar vizsla állomány pedig siralmas. Bocs mindenkitől. Talán vidéki vadászoknál vannak még normális magyar vizslák, de amit az elmúlt 30 évben ezzel a fajtával csináltak a "tenyésztők", valami agárszerű neurotikus izét, vágatlan farokkal, brrrrrrr............

AZ első német vizslám együtt lakott a házában a macskával, ha hideg volt, akkor a macska ráfeküdt az ebre. Ezzel együtt 9-ig jutottam az macskaáldozatai számolásában, roppant ügyesen kapta el őket. Meséljek a macskásoknak? :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.31. 12:08:19

@tölgy:
el a kezekkel az agaraktól!!! nekem magyar agaram volt. ritka nemes állat. :)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.05.31. 13:00:37

@Grift: Nincs nekem bajom az agarakkal, sem az agarasokkal. De a vizsla ne legyen mán agár :P

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.05.31. 13:17:44

@tölgy:

jobbat tenne neki, de valóban ne legyen. a krumpli leves legyen krumpli leves. :)))
süti beállítások módosítása