Fideszország készen van – Mandiner2012 III.
2012. december 28. írta: politicus

Fideszország készen van – Mandiner2012 III.

test3.png

Idén 2010-hez és 2011-hez hasonlóan újra megkérdeztük mandineres bloggereinket: hogyan értékelik röviden a 2012-es évet? A napokban posztsorozatunkban válaszolnak kérdésünkre. Politicus válasza.

*

2012 a konszolidáció éve volt. A rendszer-konszolidációé. A 2010 és 2011-ben elfogadott 152 új törvény után 2012-re már csak 71 jutott. 2013 és részben 2014 egyik legfontosabb feladata minden bizonnyal már a pénzosztás lesz). Az új rend szempontjából fontos jogszabályok döntő többségét a kormánytöbbség a ciklus első két évében elfogadta.

A kormányerők az államszervezet fontosabb (és kevésbé fontosabb) pozícióit elfoglalták, míg az összes politikai, gazdasági támadást viszonylag sikeresen védték ki/élték túl. Tették mindezt úgy, hogy 1. a vezető kormánypárt továbbra is a népszerűségi listák élén tanyázik, illetve 2. hogy igazán lényegi kérdésekkel nem is nagyon bíbelődtek.

A magyar köz- és felsőoktatás alapvető mennyiségi és minőségi problémáit nem sikerült orvosolni, továbbra sem látszik, honnan lesznek magasan képzett, releváns tudással rendelkező és idegen nyelveket beszélő munkavállalók a magyar munkaerőpiacon.  Az egészségügyi ellátó rendszerben semmilyen érdemleges változás nem látszik. A kormány gazdaságpolitikájára az unortodox talán a legenyhébb jelző. Sorra adóztatják azokat a cégeket, amelyek korábban a gazdasági növekedés dandárját adták. 

Eközben alig tettek valamit a feketegazdaság kifehérítéséért, az adórendszer átláthatóbbá tételéért, a vállalkozások életének könnyítéséért, vagy a KKV-k helyzetbe hozásáért. A magyar környezetvédelem ügye egy jottányit sem haladt. Nem látni a változást a közbiztonság területén és egyéb szakpolitikákban sem.

Fideszország tehát többé-kevésbé készen van. Jelentkezzen, aki ilyennek képzelte.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr334984208

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fideszország készen van 2012.12.28. 20:45:01

Fideszország többé-kevésbé készen van. Jelentkezzen, aki ilyennek képzelte.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.12.28. 16:28:49

semmi gond, majd izé, befogott orral lesz fidibolsikra ikszelés 2014-ben, független polgári szemszögből, ofkorz

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2012.12.28. 16:30:55

"Nem látni a változást a közbiztonság területén..."

Azért az a párezer rendőr, akiket a Hősök terén szoktak újabban avatgatni, illetve a napokban átadott 1750 új rendőrautó a mai súlyos anyagi helyzetben nagy előrelépésnek számít.

balint60 2012.12.28. 16:50:03

"Anyám, én nem ilyen lovat akartam!"

Mikka-Makka 2012.12.28. 16:53:50

@Herr SturmLikudnik:
ez engem is foglalkoztat h a szerzők közül hányan szavaznának újra a fideszre
én tuti nem fogok

maskep 2012.12.28. 17:30:24

Mostanában sokat vitatkozunk a feleségemmel. Én úgy harminc éve foglalkozom politikával behatóan, ő csak a híradókat nézi, és amolyan nőcis, érzelmes szemüvegen keresztül látja az eseményeket.

Mostanában sokat vitatkozunk. Én azt állítom, hogy "bármit el tudtam képzelni Orbánról, de a bármibe ez, ami van, azért nem fért bele". Bezzeg ő váltig állítja, hogy a stílusa, agresszivitása, nyilvánvaló hazudozása, felelőtlen uszításai és manipulatív játszmái miatt simán kinézte ezt már 2010. előtt is Orbánból...

Apeiron (törölt) 2012.12.28. 18:04:00

"Eközben alig tettek valamit a feketegazdaság kifehérítéséért, az adórendszer átláthatóbbá tételéért, a vállalkozások életének könnyítéséért, vagy a KKV-k helyzetbe hozásáért."

Tényleg! hogy is volt Orbán esete a söralátéttel....?

Pelso.. 2012.12.28. 18:50:24

"új rend szempontjából.."
Muhaha, s mi lesz a sokszor hivatkozott emberek szempontjaival?

zuccarello 2012.12.28. 18:56:25

Nem vagyok Fidesz-szavazó és egyértelműen rosszabbra számítottam. Mondjuk úgy, hogy nem nagyon tetszik az átalakítás formája és minősége, de szerintem az egyáltalán nem igaz, hogy nem foglalkoztak lényegi kérdésekkel. Már minden problémához hozzányúltak, hol elmélyítve, hol tematizálva azokat, de széleskörű megoldást egy esetben sem láttam. Kezdve a belső/külső adósságon, át az oktatási zűrökön, keresztül a társadalmi különbségeken és a külpolitikai súlytalanságunkon, egészen a foglalkoztatási gondokig.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.12.28. 19:00:13

Én pont ilyennek képzeltem Fideszországot. Na jó, a jobb felső sarokban egy kicsivel több Kerényit, középtájon meg több Közgép-megrendelést képzeltem el, de az összkép stimmel.

Ringman 2012.12.28. 19:07:44

"A 2010 és 2011-ben elfogadott 152 új törvény után 2012-re már csak 71 jutott."

idei törvény 2012. évi ccxxii törvény
idei kormányrendelet: 400/2012. (XII. 20.) korm. rendelet

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 19:09:17

szolgálati közlemény, mely szorosan kapcsolódik a polkorrekt poszthoz: nem látom sehol a mandineren azt a cikket Ángyánról, ahol megbüntetik 250 ezerre mert a fidesz választási ígérete szerint szavazott a párt ellenében.
vagy nem raktátok be a címkét?
és a többi hallgató hazugságot se nézem el amit a hírlodalon csináltok, ez nem elfogadható, az újságíró feladata, hogy igenis igazságot írjon és ne befolyásoljon hazugsággal, ez a mandiner nagy hibája, bűne.

legközelebb majd próbáljunk vagy az lmp-re vagy a jobbikra szavazni 2/3-dal, utóbbi esetében is ugyanott tartunk rosszabb esetben is az oktatásban mint ahogy a fidesszel, csak a jobbik legalább elszámolják a komcsikat, elküldik a korrupt bírókat, és tisztességesebb pályázati rendszert dolgoznak ki jobb esetben. lmp esetén is kevesebb lesz korrupció.

ne szavazzunk komcsi pártokra, fidesz, mszp, bajnai, mdf nem megoldás.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.12.28. 19:12:09

@tesz-vesz: Így van, szavazzunk az iszlamisták által pénzelt Jobbikra, kizárt, hogy ne sülne ki belőle valami kurva jó dolog.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 19:15:56

@Mikka-Makka: hát jvizkeleti biztos nem fog a fideszre újra szavazni:

"Akárhogy is lesz: annak, hogy én még egyszer valaha a Fideszre szavazzak, szükséges feltétele, hogy ebben a ciklusban megszülessen a megfelelően szigorú és konzekvens lusztrációs törvény és ügynöktörvény."

mandiner.blog.hu/2012/02/28/az_ugynokok_fonokei

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 19:17:38

@Kettes: én is kedvelem az irániakat, úgy látszik sikeresen szembeszálltak a megszállókkal:

kkbk.blog.hu/2012/11/29/az_argo-akcio_815

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 19:20:53

@Kettes: nem "valami * jó dolog", én egész pontosan leírtam mit várok tőlük, elolvastad?

"legalább elszámolják a komcsikat, elküldik a korrupt bírókat, és tisztességesebb pályázati rendszert dolgoznak ki jobb esetben"

addig olvasd, míg meg nem érted, lehet te is érintett vagy vincent elvtárs?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 19:30:37

@Mikka-Makka: @Herr SturmLikudnik: tegyük már kötelezővé, hogy a szerzők írják bele, hogy újraszavaznak-e a fideszre! legalább valami gyakolrati tartalma is legyen a buta, polkorrekt, semmitmondó posztoknak!

én is elvárnám, hogy írják bele, engem ez érdekel, nem a szemét szöveg
petíciózzunk

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.12.28. 19:37:06

@tesz-vesz: Az LMP-re milyen megfontolásból lehet szavazni?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 19:39:21

@Apeiron: az már elévült, ahogy az (ingyenes) jogászképzés fontossága is.
akinek egy kis csöpp esze van, az már semmit nem hisz el ezeknek.
sőt, én még emlékszem draskovics bizonyítékhamisítására is, tudjátok, a magyarok nyilai robbantásának videófelvétele, amit hónapokkal korábban a tv2 már lehozott diákcsínyként, szijjártó azt mondta, hogy ez bizonyítékhamisítás, igaza is volt, csak utána azt is mondta, hogy ez nem maradhat következmények nélkül. ez se fért bele az elszámoltatásba, mondjuk az elszámoltatáshoz először az akarat is kéne:

"sok kérdés érkezett... az elszámoltatás ügyében... én nem gondoltam volna, hogy ez még mindig ilyen erősen dolgozik ez emberekben ...."

Orbán Viktor miniszterelnök, 2010. december végén, Facebook

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 19:43:49

@Mr Falafel: jobb mint a fidesz, az internacionalista fiatalok úgyse fognak a jobbikra szavazni, akkor már inkább az lmp-re szavazzanak, lehetséges hogy a vidéki nem nepotista "civil" lmp-sek átveszik az irányítást a nepotista-korrupt lmp-pártelit fölött, akkor még jól járhatunk. jobban mint a fidesz

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.12.28. 19:45:53

@tesz-vesz: Olvastam, hogy mit szeretnél, ugyanakkora marhaság, mint amikor a Fidesztől vártad ugyanezeket. A Jobbik vezetése is velejéig korrupt, zsarolható és beszervezhető. Mit gondolsz, miért lépnek ki sorban a frakciótagok? Mert nem osztják le nekik az arab dellát. Ha a jobbik kormányra kerül, a lopás ugyanúgy folytatódik, mint eddig, csak még sutyerákabbul. És te ezt vagy tisztességesebb pályázati rendszernek fogod nevezni, vagy disznóságnak, attól függően, hogy neked leesik-e valami. :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.12.28. 19:51:55

@tesz-vesz: Logikus érvelés, de valahogy nem tudom elképzelni, hogy bolsevik tömeggyilkosok ivadékaira szavazzak.

mk27soundmaster · http://mk27.blog.hu 2012.12.28. 19:59:00

@politicus:

Egyrészt, nem értem, hogy mi ez az értetlenkedés, ez "a jelentkezzen, aki ilyennek képzelté"-zés, hiszen Orb_n 2009 őszén, Kötcsén, világosan elmondta, hogy mire készülnek. S, ennek szellemében, a választásokra már nem is készítettek (érdemi) választási programot.

Másrészt, képzelődni mindenki tud (még én is szoktam), de mi köze ennek a kormányzáshoz?!

Harmadrészt, szerintem (is) egy végletesen elhibázott elképzelés volt a fidexagytröszt részéről a kötcseiánuszmus (a neresdi, az értéksemlegesdi, a centrális erőteresdi stb.), az ilyesmi (szerintem) csak tovább mélyíti a társadalmi szintű erkölcsi válságot és végeredményében --- hogy egy képben foglaljam össze víziómat:-) ---, egy olyan fenomenológiai feketelyukat hív létre, amely mindent elnyel, végül magát a kormányzást is. De!

De, akármit is és akárhogyan csinál a fidex, én annak érdemi kritikájával sehol sem találkozom! Pedig nagyon érdekelne! Több, mint két éve várom, hogy valaki (érdemi) alternatívát fogalmazzon meg a fidex általam kínosnak és ugyanakkor nagyon veszélyesnek tartott bűvészkedéseivel szemben, de fröcsögésen, mocskolódáson, átkozódáson és már évtizedek óta lejárt és fájdalmasan átlátszó handabandázáson kívül semmi mással nem találkozom...

Úgyhogy várok és figyelek! És elkezdem keresni a pozitív fejleményeket és eredményként elkönyvelhető motívumokat a jelenlegi kormányzásban:-]

mk27soundmaster · http://mk27.blog.hu 2012.12.28. 20:02:27

Jav.:

kötcseiánuszmus=kötcseiánizmus

:-)

Pelso.. 2012.12.28. 20:02:52

@tesz-vesz: "tisztességesebb pályázati rendszer" -illúziók, álomvilág.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 20:27:13

@Pelso..: mer? úgy gondolom a mostaninál csak az lehet minden. tisztességesebb

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.12.28. 20:37:49

Jelentkezzen, aki ilyennek képzelte.

jelentkezem. szóltam előre :)

Viktus 2012.12.28. 20:41:41

Nem egészen 98-02 után ... ez a mostani verzió kb. annyi, mint amire a Gyurcsányék törekedtek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 20:42:07

@Kettes:
az hogy drukkolok a 2/3-nak, hogy kiderüljön mit tud a fidesz, mi is a fidesz, még nem egyenlő a fidesz-apologétizmussal
valóban nem gondoltam, hogy ennyire primitív emberek orbánék, hogy annyira erőszakosan kampányolnak az elszámoltatással, és belőle semmit nem hajlandóak megvalósítani, csak látszatzuslágokat raktak 2 nap előzetesbe vagy csak címlaprágalmakig jutottak

"A Jobbik vezetése is velejéig korrupt, zsarolható és beszervezhető. Mit gondolsz, miért lépnek ki sorban a frakciótagok? "

akik kilépnek azok nagyrészt mind ügynökök, akiket már beszerveztek 90 előtt, a kapcsolat tovább él. most beszervezték őket a jobbikba, szépen lassan kiderül mik is ők.

"Pősze Lajos és Rozgonyi Ernő "független képviselő" is nemmel szavazott a Biszku Béla-féle kommunista luxusnyugdíjak megvonását célzó jobbikos javaslat napirendre vételére"

kuruc.info/r/6/105250/

nem meggyőzőbb ez neked abban hogy a jobbik komcsiellenes, ők kiteszik a pártból az ilyet, míg a fidesz nemhogy kiteszi, de meg se szavazza egységesen, csak ángyán, bencsik és a progresszív wittner szavazta ezt meg, a többi fideszes képviselő nemmel szavazott, hát nem érdekes?
remélem a fidesz legalább a luxusnyugdíjat elveszi, ez nem történt meg, bebizonyosodott, hogy ők is komcsik, nekem ez a bizonyíték kellett, a jobbik még nyugodtan mondhatja nem válik hiteltenné, hizs még nem volt 2/3-ban, legyenek, ha már voltak 2/3-ban és nem tették meg, az is egy újabb bizonyíték lesz.

a jobbik korruptsága csupán üres maliciózusság részedről, én azt látom, képesek lemondani hiba esetén ld szóvivő, képesek kirúgni a pártból valakit, aki nem méltó, lásd fenn, vannak hibáik is, de ezek eltörpülnek egy olyan komcsi korrupt párt mellett, akik keresztény-nemzetinek hazudja magát

Viktus 2012.12.28. 20:42:33

@gloire:

Mennyiben? :D Nem jut belőlük a forró pontokra csak 'államvédelemre'.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 20:43:53

mindig elütöm a többesszámokat a kommentjeimben, elegem van :)

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.12.28. 20:45:49

@mk27soundmaster:

a fidesz nagyon jól kikeverte, hogy ne legyen ellenzéke. gondolom gyurcsány, meg bajnai nem az, az ő töküket ezer dologgal lehet fogni, akár a cigánymészárlással is. az elempé hülyegyerekek farkasóvodája. a jobbik meg annyi, amennyi. ezért sincs érdemi kritika. egyébként meg lényeges dolgokban jók lesznek, még matolcsival is az a baj, hogy kancsal, meg nem pont azt csinálja, amit a bukásra ítélt ejrópa szeretne. a kommunisták-liberálisok fejében ez is érv. nincs is más. kancsal és újat csinál, hehehehe, de hülye.
a kultúrbarmolásuk meg nem érdekel senkit. az érintett párezren kívül.
korruptak? hát hogy a bánatos faszomba ne lennének azok. mindenki az. :)

Pelso.. 2012.12.28. 20:47:15

@tesz-vesz: Mert járjunk már a földön; nem a tisztesség szempont a mindenkori jogalkotó részéről, hanem a "célszerűség".

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 20:47:30

@Mr Falafel: hát eddig kire szavaztak? nem azokra?

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.12.28. 20:54:12

@jose maria padilla: maga nyert. beválthatja egy chili szószos goldbroilerre.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 20:55:47

@Pelso..: én tettek alapján próbálok megítélni valamit, nem a szavak alapján, a jobbik-kormány után majd visszatérhetünk erre, ami biztos, az eddigi létrejött kormányok nem működtek, új kormány kell

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.12.28. 20:57:34

@jose maria padilla:

"korruptak? hát hogy a bánatos faszomba ne lennének azok. mindenki az. :) "

felségsértés! amerika császára és abszurdisztán protektora nem az

Pelso.. 2012.12.28. 21:19:32

@tesz-vesz: Mindegy, hogy hívják, a rendszerek működtetéséhez pénz kell. A mérték s a módszerek (bőrvastagság a pofán) talán változhat majd egyszer, de csak rövid időre.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 21:24:53

@Pelso..: az ember finomodik az idővel, lényegében nem, de apróságokban fejlődik, már nem daraboljuk fel az ellenséget, nincs kínzókamra stb. tehát mindig is a jó vezetés volt célja az embereknek, ez a cél, magyarán ha most rendszerkritikus pártokat választunk, ők akár a rendszeren is változtathatnak.
nem biztos hogy kell pénz, miért kéne? miért fontosak a kampányplakátok? az alapján döntsük el? a szép színek és egy félmondat miatt? nincs lényegi jelentősége ennek se, kevesebb pénz több lenne

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2012.12.28. 22:17:59

@Viktus: Én azt hiszem, ezeket pont a forró pontokra szánják. Ez 17 új kocsi, 100 városba, vagy körzetbe. Biztos, hogy ez a célja, az "államvédelem" az rég megoldott ügy.

n_gery 2012.12.28. 22:29:19

@gloire: Ezek nem plusz kocsik, hanem a Fordokat cserélik erre, lejárt a lízing. Amúgy meg ha a benzinpénz korlátozott, mindegy milyen autók vannak. Igaz a trafipaxos pénzbeszedéshez nem kell sok benzin.

pierre bayle 2012.12.28. 22:39:07

Már egyszer kommenteltem erről, de most utoljára: kérjünk már együtt kórusban bocsánatot Debreceni Józseftől, akin mindenki - velem együtt - durván ironizált, amikor megjósolta, h milyen lesz Orbánság a kétharmaddal a háta mögött. Igaza lett, sőt, még visszafogott volt.

Nem mintha nem lenne nevetséges, h most meg Gyurcsány mellé szegődött ... de ettől még kurvára igaza volt.

Bloodscalp 2012.12.28. 23:42:15

@gloire: ha jól tudom már 1,5-1 év után kilökik az újoncokat az utcára.

mekkora röhej, 3x íráson keresztül lehuzák szeretett kormányunkat, de le nem írnák hogy bukásra van ítélve, nincs jogbiztonság, gazdaság, jövő úgy általában, csak káosz.

ki gondolta volna ezt? az a 400.000(egymillió) hülye aki hamarosan felvonul majd viktorért imádkozva.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2012.12.29. 00:05:31

@Bloodscalp: "...ha jól tudom már 1,5-1 év után kilökik az újoncokat az utcára."

Mármint ott fognak szolgálni, vagy kirúgják őket? Nem mindegy . )

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.12.29. 02:28:08

Ez a jobbos agytröszt és produktuma.
(muhaha)
Orbán ellenzékben valószínűleg újra alázatosabb lesz. Kérdés, mikor jön el néki az újabb, nagy megvilágosodás.

Szúrófény 2012.12.29. 04:41:41

@Apeiron: Csak azért működik az ország mert nem sikerült! Minden fillérre rátelepedni! Nagy találmány, a vállalkozó tud adót eltitkolni, vevő nem tudja megúszni! 16% jövedelem,+ 27% fogyasztási adó! =43%! Megelőztük a feudalizmust!

Kandeláber 2012.12.29. 07:17:37

Ez nem fideszország.
Ez összeszerelőüzem-ország, betanított munkásokkal, nemzeti mázzal leöntve.
Ez a kormány semmivel sem jobb vagy rosszabb, mint az elmúlt 22 év kormányai.

naugye! 2012.12.29. 10:03:28

@Kandeláber: Van azért egy lényeges különbség. A szociknál, ha kiderült, hogy ordasat hazudtak, akkor legalább szabódtak, magyarázkodtak, mintha szégyenkeznének. Orbán a nyilvánvaló hazugságot tette a kormányzás alapelemévé. És aki nem hajlandó ezt környezetében elfogadni, az kiesik kegyeiből, mehet, amerre lát.
Ugyanúgy, mint a Kádár-rendszerben, a kommunikáció-közbeszéd és a valóság két különböző koordináta rendszerben létezik. Azt gondolnánk, ez kiborítja és a hatalom ellen hangolja a népet. Nem így van. Ehhez hozzá lehet szokni, ebben lehet élni, sőt lehet ezért lelkesedni is.A társadalmi ranglétrán azok előtt van nyitva az út, akik tudnak alkalmazkodni ehhez a kettősséghez.
És a társadalom lassan újra átfordul, az aljanép megint felülre kerül és átveszi az irányítást mindnyájunk felett.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.12.29. 12:02:46

@naugye!: te összetévesztetted a szégyenkezést a bérmálkozással...
A mai élpolitikusokhoz képest Horn Gyula naiv kezdő volt hazudozásban.

Kandeláber 2012.12.29. 12:04:19

@naugye!: Én nem nagyon emlékszem szégyenkezésre a cucik részéről.
Emlékszem Horn Gyulára, aki azt mondta "na és?"
Megjegyzem, nekem Horn volt az eddigi legszimpatikusabb miniszterelnök.
Neki ugyanis volt bátorsága kiállni a tv-ben 1995. márciusában, és megmondani az istenadta népnek, hogy sz@rban van az ország, most lészen fogaknak csikorgatása.
Nem is voltak nagyon tüntetések, csak Bokrost fikázták (joggal) a visszataszító stílusa miatt az egyetemisták.
Gyurcsány többek között valami ilyesmit mondott: "Mi az hogy!"
Nem tűnt szégyenvallásnak.
Egyik kutya, másik eb.
Az utálatnak is vannak fokozatai. Én a szoci/szadeszes férgeket jobban utálom, mint ezeket.
De azért ezeket sem szeretem.

Pelso.. 2012.12.29. 17:34:57

@tesz-vesz: A jó vezetés itt így nehezen értelmezhető, hisz pl. az egyén, a társadalom, ill társadalmi csoport szempontjából ennek megítélése szubjektív és relatív.
Nemcsak a kampányokhoz kell a pénz (bár, nem nagy túlzás: nálunk folyamatos a kampány), hanem pártok működtetéséhez, itt legutolsó sorban gondolva szimpla fenntartási költségekre.
Ok, akadnak néhányan, akik nem a szép színek s mondatok alapján döntenek, hanem racionálisan mérlegelve, elemezve a kampányban elhangzottakat, +/- személyes unszimpátia, eddigi teljesítmény stb. Szerintem ez ha 10% körül, már túlzott becslés.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.12.29. 19:10:04

@tesz-vesz: A kommunista luxusnyugdíjak kérdése nincs a száz legfontosabb kérdés között. De lehet, hogy a Top 500-ban sincs benne. Különben is, neked mindegy, hogy elszámoltatás, numerus clausus vagy madárinfluenza, a lényeg, hogy új leosztás legyen, lehetőleg irányított, hogy a magadfajta középszerű de ambiciózus senkik is lehetőséget kapjanak az elkúrásra. Ezt kínálja a Jobbik.

A Jobbik korruptsága meg elég világosan kiderült abból, ahogy Szegedi ügynököt zsarolta Szabó ügynök, és amikor az megunta a védelmi pénz fizetését, egyszerűen feldobták a köcsöginfón, hogy zsidó. Szórakoztató előadás volt. :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.30. 15:13:39

@TuRuL_2k2: a levél, de azóta kapott egy büntetést 250 00 forintról
hirtelen azt hittem frissítettéket a posztot, de nem. ezt már láttam,
de ígértetek egy interjút is vele nem? azzal mi lesz?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.30. 15:18:19

@TuRuL_2k2: már látom (most már látom), de nem elfogadható a rozgonyi-levél sem, ilyenkor nyugodtan beírhatnátok vezérkommentbe, hogy rozgonyi nemmel szabadott a komcsi luxusnyugdíj megvonására

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.30. 17:55:16

@Pelso..: kell máshoz is pénz, igaz, de szerintem a legtöbb pénzt a felesleges kampányok viszik el. és nagyon kevesen tudatos szavazók, nagyon kevesen néznek egy hírnek utána, ez lenne az újságírók feladata, hogy megtegyék helyettük, mert őket ezért fizetik

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.30. 18:05:10

@Kettes: nem te döntöd el a mostani kormány tevékenységének fontossági sorrendjét, hanem a szavazóik, azok pedig - mivel állítólag keresztény konzervatívok (tudod, pl szeretik Mindszentyt, meg ilyenek) - bele rakják a legfontosabb dolgok közé.
de az igaz, hogy az első fára kéne felkötni egy jó kis ellenforradalommal, fehérterrorral, bírósággal, mindegy, minthogy a nyugdíját vegyék el, tehát a nyugdíg elvételének megszavazása a minimum.

"a lényeg, hogy új leosztás legyen"
hívhatjuk így is, és mindegy, hogy forradalom teszi ezt meg, vagy sikeres választás.
még az lmp-t is alkalmasabbnak tartom kormányzásra, mint a fideszt, így nem vádolhatsz antidemokratikussággal
miért lennék én középszerű? mert te azt mondod és te valaki vagy?:)

"A Jobbik korruptsága meg elég világosan kiderült abból, ahogy Szegedi ügynököt zsarolta Szabó ügynök, és amikor az megunta a védelmi pénz fizetését, egyszerűen feldobták a köcsöginfón, hogy zsidó. Szórakoztató előadás volt. :) "

nem nagyon vagy te képben, lehet hogy még a középszerűséget se éred el, de először az a beépített priuszos mondta szegedinek hogy zsidó, mikor ez kiderül novák nyilatkozta, hogy van zsidó barátja, meg akarták hallgatni szegedit a korrupciógyanús üggyel a jobbikos vezetők, de mivel az nem ment el a meghallgatásra, kitették a pártból, a korrupciója miatt.

Robinzon Kurzor 2012.12.31. 15:32:37

"Fideszország tehát többé-kevésbé készen van. Jelentkezzen, aki ilyennek képzelte."

Még Debreczeni Józsika is eltalálta, pedig ő aztán ...
süti beállítások módosítása