Cenzúrával a sajtószabadságért?
2011. március 10. írta: nénike

Cenzúrával a sajtószabadságért?

  Reggeli posztunk lényege a Wahorn Andrással készült videó lett volna, de mire a tegnap írt bejegyzést publikáltuk, a felvételt eltávolította feltöltője a YouTuberól. A videót sajtoszabadsagert felhasználó töltötte fel a Sajtószabadság-tüntetések hivatalos csatornájára, a Závada-üzenet kapcsolódó videói között akadtam rá. A „Kirúgtak a rádiótól.” - Wahorn András című videóban a Magyar Köztársaság Lovagrendjével kitüntetett Munkácsy- és Smohay-díjas festőművész, zenész, filozófus és pinabubus saját sajtószabadság-élményéről beszélt, arról, hogyan küldték el a Klubrádiótól, amiért nem megfelelően választotta meg beszélgetőpartnereit, és számos jobboldali közéleti szereplőt is vendégül látott. 

  Hiába kerestük, sajnos a felvételt nem sikerült megtalálnunk sehol (ha esetleg megvan valakinek, hálásak lennénk érte). A Google is csak a halovány nyomát őrzi annak, hogy létezett:

  A videó eltűnéséről telefonon megkérdeztük Wahorn Andrást, aki a következőket mondta:

Egy ember nekem többféle indokot is mondott:
1. Nem segítene a céljuknak
2. Nem igaz, amit mondok
3. Ők véleményt kérdeztek, én pedig egy esetet mondtam el
4. Én a személyes problémáimat belekeverem ebbe a fontos ügybe.

  Mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy a saját rendezvényét milyen videókkal hirdeti és milyenekkel nem. Érdemes megnézni az Egymillióan a Szabad sajtó útján! blogon, hogy Wahorn mondandója milyen üzenetek közé nem fért be. Külön felhívnánk a figyelmet a Polgár Csabával készült anyag címére: Aki fél az ellenvéleménytől, az gyáva.

  A 82 ezres Egymillión a sajtószabadságért Facebook-csoport moderátorai eddig is szorgosan szűrték a céljukat nem segítő hozzászólásokat saját üzenőfalukról. Elismerjük, hogy a kezdeményezés támogatóinak túlnyomó többsége őszinte meggyőződésből áll ki a sajtószabadság mellett, de lassan talán érdemes lenne elgondolkozni a Farizeusok a sajtószabadságért Facebook-alcsoport létrehozásán is a csoporton belül.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr302727041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iustizmord 2011.03.10. 20:35:09

namost én a konzervatóriumon 1-2 napja megszellőztettem h az egyik hardcore szerzőjük (nicknevet írtam le ott) az egyik magyar minisztériumban főállású (?) politikai tanácsadó.

eredmény?

kitiltás.

szép polgári demokratikus tempó.

(igaz hogy is néz má ki h a kormányt hol támadják hol védik, de ellene mondanak a megbízási szerződéseknek, stb, oszt az egyik főhős maga is közpénzen ad pol.tanácsot - huszonix évesen, frissen nyomott diplomával)

hackbard.celine 2011.03.10. 20:35:50

Hülye blogger, semmit nem tud Wahornról. Még hogy cenzúra? :))
"jobbosaknak nem kellek, mert nem vagyok jobbos, hanem balos vagyok, a balosoknak nem kellek, mert nem vagyok balos, hanem jobbos vagyok. Úgyhogy üldögélek itt Szemerén és szarok a fejükre"
Wahorn egy kiváló fotelanarchista, ha kell szarik mindenkire. Elsősorban az ilyen idióta riportok készítőire, csak ezt nem sikerült levenni. Pedig megmondta.

Iustizmord 2011.03.10. 20:37:13

@bbjnick: szerinted a fidesz keresztényellenes? ???? bővebben?

továbbé érdekelne OV kereszténységévek kapcs meglátésod is.

mindkettő komoly.

Grigorij Pantyelejevics 2011.03.10. 20:39:00

Az, hogy a 'mocskosszocik' IS cenzúráznak, még inkább megerősíti, hogy ki kell állni a sajtószabadságért.

nem azon kell csaholni, hogy milyen arányban tartsunk el és mennyi Hír Tv-t és ATV-t! azon kellene agyalni, hogy teremtsünk az összes helyett egy BBC-t magunknak.

MetálFater (törölt) 2011.03.10. 20:39:38

Olyan, hogy sajtószabadság, nem létezik.
Mint ahogyan szólásszabadság sem.

Mert ha létezne akármelyik is (törvényszerűen kell, hogy egyikből következzen a másik),
akkor akár a Meinkampf, akár annak tételes cáfolata;
akkor akár a holokauszt, akár annak tételes cáfolata;
akkor akár a Kennedy-gyilkosság;
akkor akár a Roswell-i UFO akta vagy annak cáfolata

bármely sajtóorgánumban megjelenhetne,

mindenfajta retorzió nélkül!

De ilyen a világon sehol nincs...

egy új nik a sok közül 2011.03.10. 20:40:08

@bbjnick:

az a huligán szócska a tűzzel játszik

de egyszer kihúzza a körösztyén gyufámat!

heima_ 2011.03.10. 20:46:09

@Iustizmord: az IRL adatok kiadását sehol se szeretik. ha ennyit nem sikerült megtanulnod az internetről, akkor inkább nézzél tévét, az egyszerűbb.

a politikai tanácsadó egyébként egy közigazgatási rang, nagyjából az a lényege, hogy határozott idejig, a miniszter hivatali idejéig tart a megbízatása, de egyáltalán nem jelenti azt, hogy a miniszternek politikai tanácsokat kell osztogatnia.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.03.10. 20:52:09

@Iustizmord:

Tessél figyelmesen tanulmányozni a magyarido.blog.hu-t.:-)

ü
bbjnick

Bloodscalp 2011.03.10. 20:53:00

@Iustizmord: itten épp most válaltak elvközösséget a konzervvel...höhö, mint nem Fidesz média

mellesleg Megadja Gáborról volt szó:) alias Gabrillo:)

juj:) ezt most nem kellett volna?

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.03.10. 20:59:17

"Miért nem lepődöm meg?" :) meg kell nézni, melyik blogokat (elő)moderálják a legszorgosabban.

heima_ 2011.03.10. 21:04:32

@Bloodscalp: lehet h már kérdeztem, de bazdmeg, te minek élsz?

de most komolyan, sok elbaszott szerencsétlent láttam már a bloghun, de ennyire igazi, hamisítatlan, teljesen agyatlan atommodoros segget, mint te, még nem látott a platform.

flamer 2011.03.10. 21:09:25

Azért nagyon vicces, hogy a konzervatív, polgári fiatalok olyan fogalmakat, mint a "magántulajdon" meg az "önrendelkezés" a jelek szerint nem nagyon ismernek.

Az, ha egy sajtótermék tulajdonosa / szerkesztője beledumál abba, hogy mi legyen a saját lapjában, az teljesen természetes. Az, hogy ha az állam dumál bele, az meg nem. A sajtószabadság egészen pontosan arról szól, hogy bármelyik újság azt az újságírót vehesse fel és rakhassa ki, amelyiket akarja, olyan cikkeket jelentessen meg, amilyeneket akar.

Tetszik érteni?

Bell & Sebastian 2011.03.10. 21:11:23

Megadta? Meg hát! (és ezt ki nem tudta?)

heima_ 2011.03.10. 21:21:52

@flamer: "olyan cikkeket jelentessen meg, amilyeneket akar."

azt nem sajtószabadságnak hívják, hanem anarchiának. vagy te örülnél egy holnapi blikk címlapnak, ahol kiderül h flamer egy pedofil állat?

Iustizmord 2011.03.10. 21:30:22

@bbjnick: E ÉN KMOLYAN SZERETNÉM, NEM VICC, ÉRDEKEL.

A FASZBA A CAPSLOCKKSL

Iustizmord 2011.03.10. 21:31:38

@Bloodscalp: teccet tudni méltóztatni kisztihand? :o)))))

Iustizmord 2011.03.10. 21:32:58

@Bell & Sebastian: ez most a megadja - megadta volulat kérdése?

megadta, megadja, de a konzi szerkesztői nem akarják megadni

flamer 2011.03.10. 21:38:17

@heima_: A rágalmazás klasszikusan nem sajtójogi kérdés.

heima_ 2011.03.10. 21:39:55

@flamer: ok, akkor lehozzák, hogy flamer egy pedofil állat és még cigány is, ezért minden cigány pedofil. ez így már elég sajtójogi?

Bloodscalp 2011.03.10. 21:45:55

@Iustizmord: ha megjelnikk egy V4tézy Déé
(Budapest Verkehr) nevű
már azon se lepődnék meg:)

flamer 2011.03.10. 21:47:46

@heima_: Nézd, addig, amíg nem ütközik bele valamelyik hagyományos, bármiféle beszédre (nem csak konkrétan a sajtóra) érvényes büntetőjogi kategóriába (rágalmazás, uszítás), addig azt írnak, amit akarnak, erről szólna a sajtószabadság.

arany_ember 2011.03.10. 22:11:31

Normális az, hogy nekem aktív a szűrés gomb?

Iustizmord 2011.03.10. 22:24:08

@heima_: értem.csak udom h gabrlo egy hús (Vér???) faszi aki

1. arcoskodik
2. megél min t pol tanácsad.

Iustizmord 2011.03.10. 22:35:57

érdekes h a gabrilo = ? kommentjeimet ki nem szedték CSAK letiltották a többit. hmmm :o/

egy nik a sok közül 2011.03.10. 22:57:34

A sajtószabadság nagyobb dicsőségére

mennek tüntetni az PÁRTFUNKCI-GYEREKEK:

oi56.tinypic.com/1zegndf.jpg

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.03.10. 23:02:59

@politicus: csak kérdezem, valami diskurzuselemzési témáról ír dolgozatot?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.03.10. 23:07:28

@egy nik a sok közül: ahhoz képest, ahány kádert és káderinát kivágtak a tutiból tavaly fideszék, ekéggé kis tömeget tudtak összeverbuválni a szalámis fazon tüntijére januárban.

tewton 2011.03.10. 23:16:49

@tölgy:
szerintem politicus böjti türelemgyakorlatban utazik :) blsdcp meg nem ismeri a szavak jelentését.

Bloodscalp 2011.03.10. 23:26:02

@heima_: háh:) veled ellentétben nem életcélomként írok a blogra:) fura mi

tewton 2011.03.10. 23:30:24

@tölgy:
csak egyetlen dolog rosszabb annál, hogy az űrkörmös féltékeny lesz: az, ha bldscp és az űrkörmös azonos lenne.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.03.10. 23:41:11

@tewton: próbálta már az ezoterikás alternatív bio gyermeknevelési módszerek problémáját felvetni? De legalább a fengsuit?

egy nik a sok közül 2011.03.10. 23:46:42

@tölgy:

óvatost az idegen szavakkal, nehogy tewton asziggye,

hogy fengani kell a gyerökre hogy nőjjék

champagneM 2011.03.10. 23:54:48

@tölgy: te (elnézést) miért magázódsz? úgy jobban elkerülnek a trollok?

tewton 2011.03.10. 23:55:14

@tölgy:
fengsui gyerekkel?
az olyan, hogy különböző sarkokba kell beállítani őket?

egy nik a sok közül 2011.03.11. 00:00:09

@tewton:

a legjobb erre a célra a kitömött kínai kölök, az élő elmászkál,

aztán fuccs a csínek, megreked a budiban

lapos a Föld 2011.03.11. 01:19:09

Biztos írta már valaki, de azért megemlítem, hogy újra kirakták a Wahorn videót. www.youtube.com/watch?v=AlsqtRSLLjU

Molnár Norbert 2011.03.11. 01:58:18

Mégis, mi köze a cenzúrának (ami az aktuális politikai hatalom durva beavatkozása a sajtó működésébe) és annak, hogy valaki feltett egy videót a Youtube-ra, majd levette onnan? Minden percben történik egy ilyen, ahogy a honlapomra felrakott szöveget is bármikot törölhetem, a blogomra kirakott képet lecserélhetem...
Ez nem cenzúra és nem is hasonlít hozzá.

Az írás szerzője sértett kormánypárti blogoló, aki még azt sem tudja, hogy az említett facebook oldal tele van trollokkal, akikkel a közösség beszélget, annak ellenére, hogy általában csak valami elmeroggyant agymenésüket szeretnék közölni. Ahogy a Mandiner is éppen.

A videót felrakták újra, csak nem az EMS nevében. Hogy erre miért kell hisztérikusan reagálni, számomra rejtély. Fáj valami?

Molnár Norbert 2011.03.11. 02:02:41

Jav.: nem "és annak", hanem "ahhoz".

Bell & Sebastian 2011.03.11. 03:02:35

@Bloodscalp: Segítek. Minálunk -nempesti parasztoknál- a hézagok kiegészítését biomechanikus hézagpótlóval végzik egy furcsa szertartás keretében, amelyen a hézag és a kipótlójának megjelenése -hogy úgy mondjam- kötelező jellegű, a jogi képviselője egyik felet sem helyettesítheti, az már a perverziók kategóriájába esne.

Mi tehát a hézagpótló? Na, mert pont arra gondoltam. ;)

Toussaint L'Overture 2011.03.11. 03:02:39

Ha-ha-ha...!
Wahorn úr, a nagy faszállító művész.
A szentendrei hajóállomás büféjében a Kubatov - lányokat hátulról toló alkoholisták élharcosa.
Ha-ha-ha...!
Andris csak azt a nemi betegséget nem kapta meg, ami még nem volt feltalálva akkortájt.
Ha-ha-ha...!
A Mandiner úgy ahogy van, hiteltelen fostalicska.

whiterose 2011.03.11. 07:13:15

lopnak, cenzúráznak a szabadsatjóértharcosok!

kamasuka 2011.03.11. 07:37:00

@TaTa86.:

Mi az, hogy a Hörrön csak egyfajta véleménynek adnak hangot? Szanyitól, Horn Gáboron át, jópár Szadeszost, MSZPst is simán lenyomtak még 2010 előtt is, sőt, még a filmguru Puszér is megfordult náluk jópárszor, akinek minden fóbiája mellett Orbán fóbiája is van.

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.03.11. 07:49:36

Jó ezt látni, sokaknak mélységesen nem tetszik ami ebben a gyönyörű országban történik.
Csak azt nem értem, miért csak itt szavakban és betűkben nem tetszik. Miért nem mennek ki az utcára?
TGM megmondta: birka a magyar, kushod, sunnyad, várja míg a fejére dől a ház. Mindig "kintről" várja a segítséget, most is.
....biz Isten csatlakoznék, ha sokadalom kellene.
Szervezkedni azoknak kellene, akik ilyen tisztán látják merre tart az ország, csak meg kellene akadályozni a szakadékba menetelést.....
Fülkén kívüli Forradalom kell sürgősen! Ébresztő Emberek!!!!

én sajnálom 2011.03.11. 07:53:20

Nyoma sincs? Ne má'! Ez csúnya csúsztatás volt fiúk!
www.youtube.com/watch?v=AlsqtRSLLjU

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.03.11. 08:31:33

@Iustizmord:

Komolyan mondtam. A magyarido.blog.hu-n minden ott van, el lehet olvasni.

ü
bbjnick

histar007 2011.03.11. 08:56:10

Nincs szebb amikor a heti hetes horda a humor ellenzékiségét (bár MSZP kormány esetén kormánypártiságát) hangoztatva siratja a sajtószabadásgot. Minden vasárnap esete. Ugyanazok, ugyanazt. Ők elnyomottak, hiszen csak 10 éve van állandó műsoruk stabil gázsival, és mivel véleményműsor, azt tipornak sárba akit akarnak.
És mindeközben a sajtó szabadságát követelik???
Wahorn respect!

betyár (törölt) 2011.03.11. 09:01:59

@is:

Hát ezzel megnevettetett:)) maga is tud villantani, ha akar, nemcsak a szőketündér.

bandiko 2011.03.11. 09:07:45

Fent van a youtube-on, írjátok át a cikket. Az interpretáció szánalmas. Én írhatnék a mandiba, ha balos baromságaimat akarnám tolni? Plusz: mielőtt hirót csináltok Wahornból, érdemes felkészülni, hogy ő sehova se fér be (amúgy ezen élvezkedik) és sok szempontból nagyon bénán rádiózott (mert ez is egy szakma), bár van még néhán yelég béna pl. Padödö.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.03.11. 10:51:40

az eredeti postba megérkezett a teljesen korrekt válasz a fácsésoktól.

ami a heller-féle eset gyakorlatából kiindulva, természetesen megmarad egy kommentnek a sok közül

Google 2011.03.11. 12:20:00

@politicus:

Össze vagyok egy kicsit zavarodva.
Napok óta nem tudom a választ arra a kérdésre, miért kellene egy értelmes embernek a kuruc.infoval "szolidarítania".
Magyarázza már meg nekem valaki, mit nyer a közösség ezen. Mert hogy mit veszít...
Mikor hazudtak az urak, akkor-e, amikor azért emeltek szót, hogy szüntessék meg, vagy most, amikor azért aggódnak, nehogy bántódása essen?

Bár függhet ez a helyzettől is. E.P. azt írja a 168 órában, hogy:

'a lakosság egyik fele úgy gondolja: élni sem lehet itt már, s ennek kizárólagos oka a mostani kormány, és ha majd a másik kerül hatalomra, rögtön minden csupa fény lesz. Ez gyerekes. A világban az árnyék és a fény nem négyévente váltja egymást'

Illetve írta. 2008-ban.

Bloodscalp 2011.03.11. 14:04:02

@Bell & Sebastian: szólj ha találtál vki aki érti amit zagyválsz

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.03.11. 18:25:15

@bbjnick:
mellébeszélsz, hogy fidesznyikezhess. nem az a lényeg, hogy ki kell/ene lépni a koalából, hanem az, hogy a kdnp kiáll a csescemőgyilkosságok mellett.
ha ezek után, bárki, bármikor harrach úrral törli fel a padlót, jól teszi. itten nem a fidesz bántja a kdnp, itten a kádéenpé egy rakás szar.
keresztények mindig lesznek. magyarországon ma sem nagyon vannak. :)

"semmi sem fájdalmasabb és ártalmasabb, mintha éppen azok roncsolnak a legtöbbet a jóakaratú emberek hitén, akik pedig magukat keresztény színben tüntetik fel."
ez a kdnp-ről szól, nem a fideszről.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.03.11. 18:59:12

@Grift:

Mellébeszélsz, hogy kereszténytalázhass.

És: ""semmi sem fájdalmasabb és ártalmasabb, mintha éppen azok roncsolnak a legtöbbet a jóakaratú emberek hitén, akik pedig magukat keresztény színben tüntetik fel.'
ez a kdnp-ről szól, nem a fideszről. " --- írod.

Ez a KDNP-ről is szól és a Fideszről is.

ü
bbjnick

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.03.11. 19:43:45

@bbjnick:
na, akkor már addig eljutottunk, hogy kereszténységlovagolásban egyaránt felelős a populista tömegpárt és a vallási-ideológiai törpepárt. az utóbbi nem lehetne ebben tettestárs. és ha az, akkor felmosórongy. nem tudom ezen mit lehet vitatkozni.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.03.11. 20:14:07

@Grift:

Nem azt mondtam, hogy régen ki kellet volna lépnie a koalícióból a KDNP-nek?

Mindezektől függetlenül (illetve nem függetlenül, mert a Fideszben ez megtehető, belefér) Sz*cska megnyilvánulása ritka aljas és ostoba tett volt.

Engem nem a KDNP érdekel, hanem a keresztény(gy)alázás.

ü
bbjnick

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.03.11. 20:16:53

@bbjnick:
kereszténygyalázás? hol volt/van olyan? mert beszólt harrachnak? ne röhögtess! :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.03.11. 20:29:30

@Grift:

Harrach személye, politikus volta mellékes. Egy f*xfej, akinek gőze sincs a kereszténységről, milyen alapon oktat ki egy keresztényt a kereszténységről? (Te megteheted, bár tőled sem szép dolog, mert egy nick vagy, egy vélemény a Világhálón, de egy államtitkár az más káposzta:-))

ü
bbjnick

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.03.11. 20:32:01

@bbjnick:
ha egy keresztény, harrach, politikus, akkor nem lehet neki beszólni, mert keresztény? muhaha!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.03.11. 20:36:11

@bbjnick:
szócska egy cseszterton. olyanról beszél, amihez nem ért, nincs köze. :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.03.11. 20:51:33

@Grift:

Mindenkinek be lehet szólni:-) Te beszólhatsz, Chesterton beszólhat, mindenki beszélhet okosságot vagy ostobaságot (vélemény-kategória), de Szócska nem szólhat be, mert ő államtitkár (egy konkrét törvénytervezet a témában felelős kormánytagja, aki egy a törvénytervezettel kapcsolatos észrevételre személyeskedéssel válaszolt...)

ü
bbjnick

tót, hacsak nem árpád 2011.03.11. 22:00:37

500 bizony dalolva mehetne...
jah, ezek 5000en vannak, kornis is megmondta bayernek

tót, hacsak nem árpád 2011.03.11. 22:25:31

@BodóBalázs:

"Ez egy olyan állítás, melynek igazságtartalmát nincs lehetőségünk, és nem tisztünk ellenőrizni. Szemben az interneten zajló, elfogadottnak tűnő gyakorlattal, mi nem tartjuk etikusnak ellenőrizetlen információkkal alátámasztani vélt vagy valós igazunkat"

szemünkbe hazucc vazzeg?
körbedszemboriztattátok a banyát meg a többi retket azzal, hogy "minketmostazérttámadnakmertzsidókvagyunk"
"a jobboldali lapok direkt olyan filozófusokat mutogatnak, akiken nagyon látszik, hogy zsidó" meg a többi faszság.
mindezt bemondásra. a tolvajzsidó bakács is ott ropta a színpadon a múltkor, azóta sajna megdicsőült.

hellerék nem loptak ez axióma, mert ők mondták.
helleréket azért támadják, mert zsidók. ez így van, mert ők azt mondták. (aztán, hogy egy deák nevű köcsög amerikában ezt már úgy tálalja, hogy a jobboldali lapok hangsúlyozzák ki a zsidó származását, nem pedig heller kapálózik a zsidóságával első nanoszekundum óta, az csak a hab a maceszen)

az egész kampányotok ezeknek a férgeknek az ajvékolására épül, ez a vezérmtívum. hogy majd az igazságszolgáltatás kideríti? dehogyis, hellerék nem hazudhatnak.

wahorn viszon hazudik. vagy ha nem is, de hazudhat, mert mi most kérem úgy csinálnánk, mintha nem tudnánk arról, amit mond, mert nem illik a prekoncepciónkba. neki nem hisszük el bemondásra azt, amit állít.

és miért nem? mert wahorn az igazat mondja, hellerék pedig hazudnak. ha nem hazudnának, nem egyből azzal jönnének, jajj hát mert zsidó vagyok...

olyan ez, mint a viccben, amikor a rendőr megállítja a cigányt az utcán.
-megállj cigány, hova mész?
-hát hogy én csirkét?

szóval bodó neked bizony a zsidókurvaanyádat.
és ez nem zsidózás, hanem értékítélet.

mert itt nem hellerékre meg másokra támadt rá a nemzeti oldal, mert zsidók. neeem. ti támadtatok rá a nemzetre, mert zsidók vagytok. a zsidóságotok használjátok fel erre, amögé bújtok, amikor a fal adja a másikat, és ilyen vonal mentén szerveződtök.

vagy véletlen, hogy az ecceri fölkel robitól kezdve a konh banditáid, az összes hazai és külföldi álértelmiségi, aki részetekről megszólalt, az zsidó volt.

de tudom, már a neveiket felsorolni is antiszemitizmus. mert hát a neveikből még a hülyé is tudja, hogy kik ezek. nem PC egy schiffet, egy hellert, egy kohent, egy konrádot, egy bodót, egy fölkelt, egy hellert, egy harasztit, egy vásárhelyit, egy hackot, egy bauert stb stb egyszerre, egymás mellett említeni, mert az antiszemitizmus. biztos csak azért akarja valaki ezeket így összeírni, mert zsidók.
még akkor is, ha ez a csoportosulás amúgy valóságos, és létező.

judeodemagógia és hazudozás.

szemét magyargyűlölő zsidónácik vagytok, akik most kurvára bedühödtek, hogy a gané gojok ki akarják venni a kezükből a legfőbb propagandaeszköz feletti uralmat.

le kell hívni a sámson opciót, nincs mese, hisz a zindex is megírta tegnap, hogy a jobbik azért akar csendőrséget, mert indul az új holokauszt.

bayernek nagyon igaza volt vazzeg. ti indok-zsidók vagytok mind. nem LMP-sek, nem liberálisok, nem baloldaliak, nem szabadságharcosok, hanem szaros kis indok-zsidók, akik amúgy kurvára nem tudnak mitkezdeni a zsidóságukkal, és csak abban tudják azt megélni, hogy direkt keltik az antiszemitizmust, hogy legyen mi ellen harcolni.

még ha nincs is, igény az volna rá.

tisztára olyanok vagytok, mint az a fajta piromán, aki azért gyújtogat, hogy aztán előadhassa a hős tűzoltót...

" az általunk közölni nem kívánt videót visszajuttatjuk, hogy azt szabadon publikálhassa ott, akkor és úgy, ahogy ő azt jónak látja."

ez de szép :DDD
sztem anno az andrássy út 60-ban is ezt mondták. ott sem kellett hozzátenni, hogy de ha megjelenteted, akkor már nem csak téged csinálunk ki, hanem az egész családodat.

csak akkor miért sírtok, ha a magyar többség u.ezt akarja veletek?

csak Hegedűs Lóránt milyen jól is látta: "rekesszétek ki őket, különben ők rekesztenek ki titeket"

osborne 2011.03.14. 10:57:37

Már megint tévedett a mandi. Ők szerkesztettek és nem és nem cenzúráztak :)

Fölkel Róbert cáfolja, hogy cenzúrázták Wahorn András videóját, miközben a sajtószabadságért küzdenek. Mint mondta: "a Mandiner ott téved, hogy a szerkesztés nem cenzúra".

hvg.hu/kultura/20110311_mediatorveny_wahorn_facebook

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2011.04.09. 14:51:08

@bbjnick: ha esetleg még észreveszed, most tudok érdemben hozzászólni:

Ezt írod: "Egy f*xfej, akinek gőze sincs a kereszténységről, milyen alapon oktat ki egy keresztényt a kereszténységről?"

A Szócska család egy közismert, és köztiszteletben álló katolikus família. Szócska Miklós három gyerekes apa. Íme egy cikk öccse, Ákos családjáról az Új Emberben:

magazin.ujember.katolikus.hu/Archivum/2004.05/04.html

Ezzel szemben Harrach alkoholista, láncdohányos és hetente más fiatal nőcskékkel vacsorázik. Egy tipikus morózus hedonista. Ettől persze lehet hívő ember, de ez az életvitelén egy cseppet sem tükröződik. A komoly szaktudása miatt tartják a KDNP-ben.

Gondoltam árnyalom a képet, hátha átgondold a véleményed a konfliktusról, mert úgy néz ki fordítva ülsz a lovon.

ü
gloire

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.04.09. 16:49:38

@gloire:

Köszönöm a cikket! A cikkbeli Szócskáék szimpatikus emberek, a médiáról vallott nézeteikkel magam is egyetértek.

Bizonyára államtitkár úr is egy szimpatikus ember, bizonyára számos kérdésben vele is egyetértenék, meglehet, még egy oldboys-punkzenekarban is jól tudnánk együtt zúzni. Ha keresztény, annál inkább:-)

A konkrét törvénytervezet kapcsán többször leírtam, hogy sem Szócskát, sem Harrachot személyesen nem ismerem, személyükről információm minimális, a vitáról mondtam véleményt és abban a vitában Harrachnak van igaza.

ü
bbjnick

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2011.04.09. 17:34:37

@bbjnick: "semmi sem fájdalmasabb és ártalmasabb, mintha éppen azok roncsolnak a legtöbbet" mint amilyen te magad is vagy. Az általános informálatlanságod nem először vezet nálad egészen morbid és alantas vádaskodásokhoz.

"Kereszténygyalázás" volna az, amikor egy hívő ember egyszer végre, durvaság nélkül megmondta a frankót a vén, egész életében bort ivó, de vizet prédikáló farizeusnak?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.04.09. 18:18:25

@gloire:

Én téged a trollkodásról se lebeszélni, sem pedig a trollkodásban megakadályozni nem tudlak és nem is akarlak (ha te ebben leled örömed, hát, váljék egészségedre), de mivel utóbbi kommeneted súlyos inszinuáció, ezért, az igazság és a becsület kedvéért, válaszolok:

Mit mondott Szócska?

„úgy vélem, hogy egy kereszténydemokrata politikushoz sokkal jobban illet volna az a megnyilatkozás, hogy Harrach Péter vagyok és szenvedélybeteg és a böjti időszakban gyakorolni fogom az önmegtartoztatást, amit a vallásom üzen nekem"

Mit kifogásoltam én ebben?

(...) Hogy Sz*cska M*klós milyen platformról beszél tulajdonképpen lényegtelen is. Az azonban korántsem az, hogy mit támadott meg. Hogy megérthessük Harrach és Rubovszky motivációját (hogy világossá váljon, milyen platformról szólnak ők), idézzünk egy részletet XVI. Benedek Deus caritas est c. enciklikájából, a keresztény szeretetről szóló pápai megnyilatkozások egyikéből:

„Itt az ideje, hogy az aktivizmus és a fenyegető szekularizmus láttán a karitatív munkában tevékenykedő sok keresztényben újra megerősítsük az imádság jelentőségét. Az imádkozó keresztény természetesen nem képzeli, hogy megváltoztatja vagy megjavítja Isten terveit, melyeket Ő előre elgondolt. Sokkal inkább találkozni akar Jézus Krisztus Atyjával, és kéri, hogy Lelkének vigasztalásával legyen ott őbenne és a cselekedeteiben. A bizakodó kapcsolat a személyes Istennel és az Ő akarata iránti odaadás megakadályozza, hogy az ember károsodjon, és megőriz a fanatikus és terrorista tanításoktól. Az őszinte vallásos magatartás megakadályozza, hogy az ember Isten bírája legyen és vádolja Őt amiatt, hogy megengedi a nyomorúságot, anélkül, hogy részvétet érezne teremtményei iránt. Aki pedig arra vetemedik, hogy az ember érdekeire hivatkozva harcba száll Istennel – kire fog hagyatkozni, ha az emberi cselekvés erőtlennek bizonyul?” (www.vatican.va/holy_father/benedict_xvi/encyclicals/documents/hf_ben-xvi_enc_20051225_deus-caritas-est_hu.html)

(...) Mára már kétség sem férhet hozzá, hogy nem csak a jobboldali lakájmédia értelmezte úgy Orbán kötcsei beszédének az értékviták mellőzésére vonatkozó kitételét, hogy bárkit, bármit lek*ssolhat, megtámadhat, mert véleménye részben vagy egészében elüt a médialakájok és egyéb rendű és rangú fidesznyikek által éppen „hivatalosnak” vélt állásponttól, hanem maguk a hatalom gyakorlói is így értelmezik azt. (...)

ü
bbjnick

Bloodscalp 2011.04.09. 19:17:08

ha már sajtószabadság:) édes faszom....a mandineres NEM fizetett BÉRírok vajon mit fognak majd tolni papp dani kóhn bendites akciójáról:) nagyon meggondolják a dolgot az tuti

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2011.04.10. 02:34:15

@bbjnick: Az inszinuáció (Kerülő úton tett ráfogás, gyanúsítás; sejtetés, megtévesztésül koholt rágalom.) az az amit te művelsz. Ebben az esetben egy konkrét példa ez volt: "Egy f*xfej, akinek gőze sincs a kereszténységről, milyen alapon oktat ki egy keresztényt a kereszténységről?"

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.04.10. 04:55:58

@gloire:

Nagyon imponáló ez a "k*vérlászlói" erély, amivel felveszed a küzdelmet a "párt" vélt és/vagy valós ellenségeivel, de ha annyiszor írod is le míg ki nem lyukad a monitor (hogy Sz*cska keresztényien járt el), sajnos, akkor sem lesz igazad. Sőt, kezd a dolog egyre kínosabbá válni.

Harrach egy törvénytervezetről mondott véleményt, amire Sz*cska személyeskedő modorban és személyeskedő tartalommal válaszolt, Harrachról mondva véleményt és kioktatva őt (Harrachot). Te sem teszel mást, te sem érvelsz másképp, mint személyeskedve: "Harrach alkoholista, láncdohányos és hetente más fiatal nőcskékkel vacsorázik. Egy tipikus morózus hedonista.". Rólam pedig megállapítod, hogy "'semmi sem fájdalmasabb és ártalmasabb, mintha éppen azok roncsolnak a legtöbbet' mint amilyen te magad is vagy. Az általános informálatlanságod nem először vezet nálad egészen morbid és alantas vádaskodásokhoz." Ez akár még így is lehetne (Harrachról nem tudom megállapítani, hogy így van-e --- lehet, hogy így van ---, ami pedig engem illet, annak eldöntése nem az én reszortom:-)), de ez mit sem változtat a tényeken: Sz*cska ott és akkor valamit nagyon benézett vagy elmért (és akár keresztény, akár nem) és egy kiadósat "keresztényezett". Amit valószínűleg ő is bán már, mint a kutya.

"'Kereszténygyalázás' volna az, amikor egy hívő ember egyszer végre, durvaság nélkül megmondta a frankót a vén, egész életében bort ivó, de vizet prédikáló farizeusnak?' --- kérdezed.

Bizony, az a javából, keresztényietlen is és keresztényezés is (2 in 1). Ami nem egy nagy ügy, a keresztényeknek volt és van rá módjuk hozzászokni, hogy "kapják rendesen", de legalább ne próbáljuk másnak beállítani, mint ami.

Mivel valószínűsítettem, hogy nagyjából mindegy, hogy mit válaszolok (elég ha a komment fejlécében ott a bbjnick nick és az már eleve hitelteleníti számodra a tartalmat:-)) beütöttem mindannyiunk eszébe, a Gugliba, hogy "szócska miklós" és "keresztényezés" és a következőt dobta ki a masina:

tewton 2011.03.14. 17:19:00
@Samott:
jótanács? ugyanmár.

"Harrach Péter vagyok és szenvedélybeteg és a böjti időszakban gyakorolni fogom az önmegtartoztatást, amit a vallásom üzen nekem"."

ez nettó keresztényezés, amire minden libsinek fel kéne kapnia a fejét (merugye ha zsidóznak, akkor zsidó vagyok), ráadásul a normatív formában. ha ezt a tempót akarja a fidesz vinni, mint ami itt kibukott, sok jobbost fog elveszíteni.

amúgy kíváncsi vagyok szócska úr vallására. mert ha egy misére járnának a harrachhal, ez akkor is problémás.

mandiner.blog.hu/2011/03/04/a_dohanyzastilalom_karhoztatasa/fullcommentlist/1#c12898170

tewton 2011.03.15. 18:10:56
@Grift:
"hagyja már ezt a bbjnicki apokaliptikus báncsákakeresztényt butaságot. ez a szócska minden bizonnyal egy segg. de igaza volt, velősen mondta, odabaszósan, ahogy kell egy cigarettától elszürkült arcú megélhetési kereszténynek."

bah, lószart, mama!
ez szimpla, szadeszos-komcsi ízű beszólás volt.
szavacskából egyszerre bukott ki az a típusú orvos, akiből csak az ember hiányzik, meg a hataloméhes fidesz-söpredék is.

tesztelje le. gondolja el, ha nem böjtben lenne ennek a törvénynek a tárgyalása, akkor mit mondott volna szavacska faszkalap? szenvedélybeteg úr, vonuljon kolostorba, menjen misére, de takarodjon a törvényhozás környékéről?

mandiner.blog.hu/2011/03/04/a_dohanyzastilalom_karhoztatasa/fullcommentlist/1#c12907319

Hát, most ennyi. No, cső, megyek tovább "ártani"!:-)

ü
bbjnick

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.04.10. 07:44:04

@bbjnick:
ritka vendég ez nálad, de ez összeomlás.
nem volt igazad. és a hozzád nem való hülyeséged összeomlását általános keresztényellenes támadásnak beállítani, már-már kéjes mártíriumnak, mit mondjak nem szimpatikus.

Manyi Béci 2011.04.10. 10:37:36

@bbjnick:

Sima durungság volt ez, nem keresztényezés, hiszen le is írja:
"Harrach egy törvénytervezetről mondott véleményt, amire Sz*cska személyeskedő modorban és személyeskedő tartalommal válaszolt, Harrachról mondva véleményt és kioktatva őt (Harrachot)"
Ennyi történt.
Nem állított rosszat a keresztényekről, csak felhasználta Harrach esetében a vitában. Ez persze taplóság, és igen jellemző.

tewton 2011.04.10. 15:55:42

@gloire: @Grift: @bbjnick:
nohat, uraim!
egy regi hofi-mondas jut eszembe magukrol:
"egyik maarcista öli a másik maarcistát? de elvtársak, nem vagyunk olyan sokan!"

bbjnick talán többet lát bele a dologba (ebbe se vagyok biztos), de ez így attól még katolikusozás. gloárral ellentétben nekem fogalmam sincs arról, hogy faszocska úr hívő-e vagy nem, se arról, hogy harrach alkoholista-e, vagy nőzik-e (momentán az űrkörmös híján csak irigylem:)). de teszteljék faszocska úr beszólását: ha pl. harrach kálvinista lenne vagy zsidó, máris kussba maradt volna, legalábbis nem böjtözött volna.

akkor most képzeljenek el egy parlamenti ülést a mszp-szdsz időkben, péntek estébe húzódó ülésezéssel. és akkor képzeljék el, hogy szanyi kapitány rászól az ellenkező petőre, gönczre, horn2-re (a név tkp tetszőleges), hogy uraim, lement a nap, itt a szabbat, maguk meg dolgoznak a munkahelyükön?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.04.10. 17:19:28

@tewton:
tudja, nekem bbjnick, minden megbecsülésem dacára, kezd olyan lenni, mint azok a komcsi népfiak akiket madaras vagy kozák a. szokott megjeleníteni, olyan népi igazságkeresős filmekben. én már gyermekként is azt kívántam, hogy verje már agyon valaki egy tóratekerccsel ezeket a hülyéket. :)

Bell & Sebastian 2011.04.10. 18:28:21

@Grift: @tewton: @bbjnick: @Manyi Béci: @gloire:

Ááá, dehogy. Nincs itt semmiféle kozmikus jelentőség. Csak az számít, ki kinek a rokona, esetleg ki kinek a tányérjáról zabálta le a lazactekercset, vagy ha nem, akkor minimum nézte, csurgó nyállal.

A véleményalkotásban minimum elbizonytalanít, hogy az ősfideszes cimbik is csak vonogatják a vállukat: fene tudja, ki kivel van itt már?

Ha lennének pontos információim -de nincsenek-, akkor se nagyon érdekelne. Mindenki csalódott eddig, de van, aki kicsit jobban.
Mondjuk Harrach szánalmas magyarázkodása az abortusszal kapcsolatban a felpuhult KDNP -s álláspontról, elég visszatetsző volt.

A fene se tudja már, kitapogatják maguk a határokat, vagy valami eurofütyi sóz oda a gumikalapáccsal, ha nagyon felszegik a fejüket. Az önrendelkezés pont annyi, amennyit engednek, miként az átlagfizetés is.

Mondjuk a Csengey évfordulóról itt szó sem esett, asztat tényleg agyonbaszták a tóratekerccsel.

Bbjnick az égőszemű, agrárszoci igazságkereső volna? Nagyon erőltetett ez a párhuzam, mert egészen mást gondolok róla, a blogja alapján.

Nos, akkor meg is fejtettük -közösen-, házon belül a fidesznyik másodvonal erősen fúrja a KDNP -t, de csak annyira, hogy se meg ne erősödjön (le ne váljon), se el ne gyengüljön végleg, mert akkor kiderül, hogy ott állnak egy szál fasszal - de ideológia és zsíros beosztások nélkül és legközelebb -ha lesz- táncolhatnak egy német típusú koalának.
A tábort így kell egyben tartani! Önállóskodó karaktereknek helye nincs, éljen a középszer és interpárt-fegyelem!

Ну, вот конец фильма, мальчики и девочки!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.04.10. 19:35:18

@Grift:

Akkor azt mondjad, b*'z'kikám, kérlek szeretettel, hogy "idegesítesz" és ne azt, hogy "összeomlottál"! :-D Nekem őszintén elmondhatod, mi nyomaszt. :-)

[........................../.]

ü
bbjnick

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.04.10. 19:37:56

@bbjnick:
ha valami idegesít, az az összeomlásod. nem méltó hozzád. pláne, hogy buzizással dokumentálod, még ha izzadva is, de iróniaméterezted :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.04.10. 20:01:08

@Manyi Béci:

"Nem állított rosszat a keresztényekről, csak felhasználta Harrach esetében a vitában." --- írja.

Ha ez Szócska és Harrach személyes(kedő) meccse lenne, akkor tényleg csak kínos lenne. De Harrach és Rubovszky, mikor a törvénytervezet ellen felszólalt, akkor nagyon világosan beazonosítható egyházi tanítást hoztak fel érvül: a törvénytervezetet a szekuláris aktivizmus egy formájaként azonosították, és annak (a szekuláris aktivizmusnak) veszélyeire hívták fel a figyelmet. Amikor Szócska kioktatta, "rendreutasította" Harrachot, akkor (hogy tudatosan vagy nem, az lényegében mindegy; valószínűleg nem tudatosan) az egyházi tanítást is felülbírálta. (Tudja ez az az eset, amikor valaki komcsi platformról megmondja, hogy ki a jó hazafi vagy libsiplatformról, hogy ki a jó konzervatív stb. :-))

@Gloire szóba hozta, hogy: de hát Szócska maga is katolikus! Ha az (amit én nem vitathatok), akkor ezt jól benézte. Én a helyében a következőket mondanám (de én én vagyok, nincs jogom megmondani, hogy ő mit tegyen:-)): kedveseim, én ezt nagyon benéztem, Harrach és Rubovszky képviselőtársamnak igaza volt, az általuk felvetett szempontok megalapozottak, ennek szellemében újragondoljuk a törvényt.

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.04.10. 20:03:01

@Grift:

Elmécc te a f*xomba, nagyember!!! :-D

ü
bbjnick

tewton 2011.04.10. 20:03:40

@Grift:
lol. olvsson figyelmesebben, bbj szemérmeskedik a hülye csillagozással de a "baszkikám" meg a "buzikám" 2 külön dolog :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.04.10. 20:05:07

@tewton:

"egyik maarcista öli a másik maarcistát? de elvtársak, nem vagyunk olyan sokan!" --- írja.

Nekem is elég régen ez jár a fejemben, de: ha az embert éppen "kártevőzik", akkor, ugye, ilyen hogy mondjon, írjon?!:-D

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.04.10. 20:08:41

@bbjnick:

akkor, ugye, ilyen hogy=akkor, ugye, ilyet hogy

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.04.10. 20:22:28

@tewton:
picsába, eztet benéztem! bbjnick meg ne haragudjon, hogy ilyet feltételeztem. azt az idióta csillagozást fejezze már be, mert igazán gusztustalan módon szemforgató, hazug, álszemérmes -ezáltal szemérmetlen- buzis gyerekség. nem írtam ám le, csak mégis. pfúj! :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.04.10. 20:39:23

Hoppá, totálisan fejreállt a blogmotor!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.04.10. 20:48:20

@Bell & Sebastian:

@Bell & Sebastian:

"Mondjuk Harrach szánalmas magyarázkodása az abortusszal kapcsolatban a felpuhult KDNP -s álláspontról, elég visszatetsző volt." --- írja.

Így igaz. Valószínűleg arra játszanak, hogy ha benn lesz az alkotmányban a magzati élet védelme, akkor majd mindenféle törvényekkel körülbástyázzák, addig szűkítgetik a művi abortusz lehetőségeit, amíg az, mint alternatíva, ki nem szorul (lesz helyette anyavédelem, gyerekvédelem, örökbefogadás stb.), de ez szerintem sem járható út (pontosabban: nagyon rossz és olcsó kompromisszum). Nem szabadna engedniük!

"Mondjuk a Csengey évfordulóról itt szó sem esett, asztat tényleg agyonbaszták a tóratekerccsel." --- írja.

magyarido.blog.hu/2011/01/17/jegyzetek_a_zemberek_es_a_zalapitashoz_2011_januar_17

"Önállóskodó karaktereknek helye nincs, éljen a középszer és interpárt-fegyelem!" --- írja.

No, majd népszerű leszek itt, ha "bibózok", de hát ez van: egy elit erkölcsi romlásának szükségszerű következménye (annak) intellektuális hanyatlása is.

Kötcse!:-D Ahol a mérték helyére a mérdek lép, ahol az értékrendet érdekrenddel próbálják felcserélni, ott... (Jó, fellehet hozni ellenérvként, hogy tiszta értékalapú politika elképzelhetetlen, ami, valószínűleg igaz is, csakhogy erre nem az a válsz, hogy csináljunk tisztán érdekalapú politikát #:-|)

Ну, вот конец фильма, мальчики и девочки! --- írja.

Kto szmotrety, mologyec!:-D

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.04.10. 20:51:52

@bbjnick:

fellehet hozni = fel lehet hozni
nem az a válsz, hogy = nem az a válasz, hogy

Bell & Sebastian 2011.04.10. 23:01:56

@bbjnick: Engedje meg, hogy lepiócázzam nyilvánosan.
Maga egy orvosi! :)))

(Mit gondol jóember, Csengeyt honnan cumikáztam? Ám ha nem pofáddzék bele / az csak helyeslésem jele.)

(nevet)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.04.11. 00:09:18

@Bell & Sebastian:

:-)

ü
bbjnick
süti beállítások módosítása