Jani helybe megy
2009. október 16. írta: Oli bácsi

Jani helybe megy

  Amióta már Horn Gábor és Bauer Tamás is siratja az SZDSZ-t, és Bajnai Gordon tanácstalan téblábolása inkább csak apai érzéseket kelt bennünk („menj te is játszani a többiekkel, nem baj, ha kicsi vagy, vigyáznak majd rád a nagyfiúk. Csak ne pislogj ilyen szerencsétlenül, mert pofánbasznak!”), azóta elapadt az ihletünk forrása. Az, hogy az MSZP kiket válogatna be európai biztosnak: a mindenhez értő kommer közgazdászt, a Karcagi Démont vagy a legjobb szeszipari kutatót a baloldalon, esetleg a Kanos Laboránst, az sokat elmond a magyar szocialisták jelen helyzetéről.

  Ugyanakkor, ha csak egy kicsit is megrendülne hitünk az antikommunizmus erkölcsi felsőbbrendűségében, akkor az ágyunk mellé helyezett Veres János-portrét mindig szeretettel simogatjuk. Olyan ő nekünk, mint Napnak a Hold, Tomnak Jerry vagy Kövér László Vásárhelyi Máriának: akiért létezünk, és akinek létezése igazolja a miénket.

  Az, hogy Veres János európai biztosként szeretné folytatni pályáját, és jól láthatóan a sajtón keresztül akar nyomást gyakorolni az övéire, az kurva sokat elmond a posztkommer oligarchia önképéről. Nem elég, hogy kihazudtuk a Zunió szemét és 9,2%-os hiányt varázsoltunk, hogy zűrös üzleti ügyeink vannak, hogy hihetetlen impertinenciával viszonyulunk a sajtó munkatársaihoz (a Hírtévés kamera-lefejelést hype-nak tartjuk, de ez magánvélemény), és egy-egy kijelentésünkkel a teljes közvéleményt vesszük hülyére, elég ha a mieink szeretnek minket. Hisz kis híján miniszterelnököt is csináltak volna belőlünk legalább nyolcvanan a szocialista frakcióban.

  Tegnapelőtt Bánó Andrásnál ezt még tetézte is Veres: neki van doktori címe (kisdoktori valószínűleg), docensi rangja (max. tiszteletbeli, a Felsőbüki Nagy Pál Falleológiai Főiskolán, épp a kisdoktori miatt. Nyilván együtt ittak a rektorral vagy nyerte makaón, mint Fülig Jimmy Gorcsev Iván), és majd eldönti, hogy ebben a hónapban közép- vagy felsőfokú nyelvvizsgára megy-e el. (De hát már be kellett volna fizetni a vizsgadíjat, János!!) És ő már beszélgetett olyanokkal, akik nyelvterületről érkeztek, és szerették őt, és akarták őt, sőt kívánták őt. Nem elég, hogy a baloldal egy része is hülyének tartja, Veres szerint a főkönyvelési gyakorlat az Új Barázda Mgtsz-ben, a nyírbátori városi párttitkárság, a színesfémkereskedés, meg a gyógyszertár-üzemeltetés, illetve a németországi benzinkutatknál a slozi felől való német nyelvű érdeklődés automatikusan jogosítja az embert a biztosságra, csak azért, mert ott vannak még bukott politikusok.

  Dehát János nem bukott, ő alkalmatlan: az egészen más.

  A bazmeg itt asszem kevés.

  Hogy mégiscsak derűsen zárjuk az írást, vessünk egy pillantást Bárdos András Rektorhelyettes Úr publikációs listájára is!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr411452308

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Génmódosított élelmiszerek, Pusztai Árpád 2009.10.16. 17:35:04

Pusztai Árpád professzor, a skót tudományos akadémia tagja, skóciai laborjában génmódosított burgonyával etette a kísérleti patkányait - mesélte a BBC-ben - erre az állatok teljesen degeneráltak lettek, egészségkárosító hatásokra figyeltek fel,  i...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paranoid Android2 2009.10.16. 07:45:41

Ehhez semmit nem kell hozzátenni, illetve
veres elvtárs jelölése gyakorlatilag kilépés az euból, feltéve hogy azok a retardáltak komolyan veszik magukat, biztos arculcsapásnak tekintenék, hiszen csak nem gondolhattuk komolyan?

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.10.16. 08:00:54

"a legjelentősebbnek tartott 10 közlemény összegzett impakt faktora: 0
ezekre történt független hivatkozások száma: 0
az akkreditációnál figyelembe vehető tudományos közleményeinek száma:
monográfiák és szakkönyvek:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
összes tudományos közleményének összegzett impakt faktora:
összes tudományos közleményének független idézettségi száma: "

Hahahahahahaha! :D Ez a nap is szépen kezdődik.

tempetőfi 2009.10.16. 08:07:07

A makaón Gorcsev Iván nyert és Nobel-díjat. Vigyázzunk a bibliográfiai utalásokra, ha már ilyen össztudományos világban élünk.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.10.16. 08:54:18

láttam a tv-ben. szánalmas. mindkettő.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.10.16. 08:56:26

tegnap hallottam nyilatkozni erről. Azt mondta, hogy nem tolmácsnak megy ki. Csak azt nem értem, hogy ezek után ő hogy nem röhögte el magát.

X Y kronosz óra 2009.10.16. 09:08:48

Jogilag kizárt vagy csak nem elegáns egy kormány által delegált EU biztost egy új kormánynak visszahívnia?

polgári per 2009.10.16. 09:10:02

@elGabor: Ez egy primitív baromság. Művészeti egyetemen nem számítanak a publikációs listák. A doktori iskola vezetője Huszti Péter egyetemi tanár. A másik rektorhelyettes Máté Gábor. Senki sem várja el tőlük, hogy cikkeket írjanak.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.16. 09:16:25

@polgári per:
igen, igen, csak akkor mi az ördög vérveres faszának létezik a dla képzés. minek a "művészeti" doktori.

bz249 2009.10.16. 09:17:18

@polgári per: ja tenyleg, ott a muveszeti alkotas a lenyeg... akkor valaki lokje ide Bardos Andras festmenyeit, vagy mi a turot csinalt. :)

Szt. Ahanov 2009.10.16. 09:20:30

@Paranoid Android2: Hát szerintem már Kovács László is "kilépés" kellett volna legyen, de az EU-ban akkor is csak nagyon keveseket érdekelt, hogy egy büdöslábú exkomcsiról van szó. Veres ebből a szempontból logikus folytatás és méltó utód. És az EU erre is sz*rni fog nagy ívben. Az az undorító, hogy a maszop a társadalmi támogatottság teljes hiányában nyugodt szívvel jelölgetheti még mindig a saját szarzsákjait.

drkovax 2009.10.16. 09:20:40

1. Bárdos. A "tudományos teljesítményét" és pozícióját a magaméval összevetve megállapíthatom, hogy számomra az SZFE-n egyedül a rektori kievezés nem lenne dehonesztáló (ja, amúgy nem világrengető sikereim miatt váltottam a tudományról a gyakorlatra ;-), de ennyivel normálisan csak takarítónő vagy portás lehetne, az se határozatlan idejű kinevezéssel).

2. Veres úr gondolom a "Rigóba" megy nyelvvizsgázni, ott akad még néhány régi bútordarab aki elélvez már a látásától is. Bár a feltörekvő nyelviskoláknál meg elég beküldenie a Gyuszi-taxist a nylon-szatyorral ...

3. Veresnek nagyon fognak örülni. Ha a csehek nem ratifikálnak, akkor csökkenteni kell a biztosok számát. Egy megvan vita nélkül.

Tehetetlen Dodó 2009.10.16. 09:32:42

A fizikai Nobel-díjat Gorcsev Iván nyerte a makaó nevű szerencsejátékon.
A többi stimmel.

Tehetetlen Dodó 2009.10.16. 09:33:23

@tempetőfi: Bocs, most látom,már megelőztél.

Tehetetlen Dodó 2009.10.16. 09:34:42

@bz249: Csak óvatosan. A túrót még idelökhetik.

bz249 2009.10.16. 09:37:55

@Tehetetlen Dodó: igaz, turo torolve...

Szoval Bardos muveszeti teljesitmenyenek a bemutatasat szeretnem latni, mert ott az oldalon mindenfele Hirado felvetelek szerepelnek. Az meg tudtommal meg nem muveszet.

drkovax 2009.10.16. 09:39:36

@bz249: Felénk szokták mondani "művészet ekkorát hazudni" ... Lehet, hogy erre alapozva válogatott a felvételei között ?

Tehetetlen Dodó 2009.10.16. 09:47:38

@drkovax: Én is töprengtem ezen, de a tiéd lehet a helyes megoldás.

bz249 2009.10.16. 09:54:08

@drkovax: ez mar tananyag lenne? Azt hittem a hazugsaghoz vagy van tehetsege az embernek vagy nincs.

bz249 2009.10.16. 10:05:23

@Tehetetlen Dodó: Fletonak sem volt tehetsege hozza, nagyjabol 2005-re szerintem minden kiderult. Pont o mutatja, hogy mire eleg a hazugsag-oktatas. ;)

Tehetetlen Dodó 2009.10.16. 10:06:47

@bz249: Működik az évezredes bölcsesség a sánta kutyáról...

kispista2 2009.10.16. 10:09:51

"kutatási terület Az elektronikus média világszerte kidolgozott szabályrendszerének alkalmazása a magyar viszonyokra. Objektivitás, pártatlanság, kiegyensúlyozottság, stb..."

tanarseged ur 2009.10.16. 10:10:45

@calam (vdani):
"Azt mondta, hogy nem tolmácsnak megy ki."

Szállóige született! :-D

Tehetetlen Dodó 2009.10.16. 10:12:14

@kispista2: Hahaha, ebből akár doktorálhatna is.

statez 2009.10.16. 10:18:04

A szociknál a 2010-es kilátások beindították az (élet)ösztönöket. Nem várnak ők arra, hogy bárki is kinevezze őket bárhova, hanem kinevezik saját magukat. Veres Laci kinevezte magát biztosnak. Biztos, ami biztos. Kovács Laci pedig miniszterelnöknek, gondolván, arra úgysincs kereslet, ki az a hülye, aki egy 2010-től úgysem létező posztra pályázna, neki mint kisnyugdíjasnak pedig pont megtenné. A különböző listákon is tízesével vannak egy-egy helyre, az MSZP országos és területi listájának befutó helyein már százak ácsorognak, utoljára banánért volt ilyen sorban állás a jobblétre szenderült szocializmus idején. Vagy Vietnamban az amerikai követség tetején az utolsó helikopterért...

Stoney Hill Billy 2009.10.16. 10:18:31

1. Fülig Jimmy a Nolbel-díjat nyerte a makaó nevű kártyajátékon
2. Az Uniónak meg kell tanulnia trükkök százait, különben soha nem jut előrébb

orsi00 (törölt) 2009.10.16. 10:19:40

Az elvtárs ahhoz mindig ért, ahová a párt helyezi őtet!

Stoney Hill Billy 2009.10.16. 10:19:45

@Stoney Hill Billy:
3. Nem is F. J., hanem Gorcsev Iván!

hülye én

kk_kk 2009.10.16. 10:25:07

@Grift:
Tudja, a "dr" két centit hozzáad az érzethez..

(Én már csak tudom :-)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.10.16. 10:37:52

@kk_kk: hosszban vagy átmérőben? vagy az már a nagydoktori?

bz249 2009.10.16. 10:40:20

@statez: Veres az Jani, mar ha a szinesfemkereskedorol beszelunk.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.10.16. 10:40:30

Amúgy ez kép Veresjani fiatalkori portréja?:)
Azt kell mondjam, hogy az egyik legsötétebb alak akit valaha láttam a magyar politikai életben (régi szép idők amikor gyimóti géza bácsi vezette a parlament üléseit:)). persze amolyan holtversenyben van szilvásyval.

kk_kk 2009.10.16. 10:42:20

Jó kérdés, de iure kisdoktorim van, csak hosszban érzem :-)

Ó, és az a büszke arcpír és dagadó mell bemutatkozáskor ;-)
(nem használom, megelőzve a kérdést)

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.10.16. 10:46:59

@DexterMorgan78/Séfbácsi: A fájlnév alapján Roy Orbisonhoz van szerencsénk. Igaz, jó elvtársasan néz ki.

polgári per 2009.10.16. 10:48:31

@bz249: Az SZFE-n van integrált televíziós alkotóművészképzés.

kispufi 2009.10.16. 10:49:03

Brüsszelnél hogy működik a mentelmi jog kérdése?
Amúgy "Ilyen ország nincs"-darab, azt hiszem, kár is bővebben kommentálni.
Gorcsev Ivánnal pedig többen is megelőztek.

bz249 2009.10.16. 10:52:49

@polgári per: es ez nyilvan a Hirado musorvezeteset/hirszerkeszteset jelenti... biztos en vagyok maradi, de eddig ezt nem muveszeti tevekenysegnek gondoltam.

kackia 2009.10.16. 11:02:14

@Grift: Ez tudod olyan mosom kezeimet történet, ha papírokhoz kötünk mindent akkor felelőség hárítható az intézmények részéről,mondhatják utólag, de hát volt papírja, mi eleget tettünk az elvárásoknak.Mi,a legjobb papírokkal a legjobb tanárt alkalmaztuk.

Tehetetlen Dodó 2009.10.16. 11:06:26

Először azt hittem, hogy a fényképen a kékfényes Szabó van. Ha még emlékszik rá valaki.

kackia 2009.10.16. 11:14:09

@Grift: "dla képzés. minek a "művészeti" doktori."
A mai kortárs művészetnek nagy társadalom alakító szerepe van és így nagy felelősséggel kell azt oktatni is. Nagy a kortárs alkotók terhe.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.10.16. 11:35:10

A Roy Orbison posztkép telitalálat!
images.google.com/images?hl=en&source=hp&q=roy+orbison&gbv=2&aq=f&oq=&aqi=g10
Szegény megboldogult Roy már a maga idejében anakronisztikusan festett, bár személy szerint a szerzői munkásságát nagyra értékelem.
A vizuális párhuzam mellett ugyanakkor egyértelmű: Veres ugyan emblematikus példánya a virtigli gázórafejű exkommer típusnak, akiben - mint az állatorvosi lóban - minden benne van amiért a kommancsokat gyűlöljük.

vizipipa 2009.10.16. 11:52:29

Nem hiszem, hogy túl kéne spilázni ezt a kérdést. Amennyi tényleges szerepe egy EU biztosnak van...
Elfért ott Kovács is, elfér Veresréz Jani is.
Belpol erőfelmérő ez, nem ki mit tud.

Alfőmérnök 2009.10.16. 12:05:15

Na, Oli bácsi, emiatt Bárdos és SZFE fikázás miatt kapsz egy pirospontot.

Naumov 2009.10.16. 12:10:44

Hát igen, mi tagadás, Kovács Laci bácsi magasra tette a mércét Brüsszelben. Ugyebár ő volt az, akiről az 1998-tól 2002-ig tartó időszakban ódákat zengett a balsajtó, hogy nemzetközileg elismert és megbecsült diplomata, akinek nyugaton előre köszönnek, bezzeg a zorbánt azt nem is fogadják, ha meg mégis, akkor is kidobják öt perc után. Majd pediglen eljőve 2004, amikor Laci bácsit bukott pártelnökként az EU-ba exportálták, aholis a saját frakciója elismert és megbecsült diplomataként a biztosi posztok elosztása során sürgősen beáldozta egy buzizó olaszért cserébe. Szóval a léc magasan van, de a közgazdaságtudományt teljesen új alapokra helyező Veres János szerintem azért fel fog tudni nőni a feladathoz.

kendeffybotond 2009.10.16. 12:18:01

Nagyon kiraly poszt foleg a Bardos-Veres paros akademiai hattererol!

Alfőmérnök 2009.10.16. 12:37:13

@Grift: Ilyen alapon akkor minek van szükség egyáltalán "művésztei" képzésre? Ebben egyébként van igazság, de azért bonyolultabb, mert van mesterségbeli tudás része is a "szakmáknak". Más kérdés, hogy gyakran ezt sem tanítják meg - kivételek persze akadnak, az operatőri képzés spec. elég színvonalas az SZFEn.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.10.16. 12:37:35

Kovi Laci ( jóléti rendszerváltó) legalább faszán (khm) beszél angolul.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.10.16. 12:53:00

@X Y kronosz óra: Nem vagyok annyira penge a közösségi jogban, de tudtommal a biztosokat a tagállami kormány jelöli, az EB elnöke jóváhagyja, majd az EP megszavazza. Az utóbbi két folyamat egyikén taknyolt el Laci bácsi is az első körben.

Visszahívásról nem tudok, de szerintem a bizottsági elnök visszahívhatja.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.16. 12:53:23

@Alfőmérnök:
kurvára nem azt írtam. a dla-ról beszéltem, a művészeti doktorságról.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.16. 12:55:08

@kackia:
maga sem tudja miről beszél. tudja mi az amit írtam? ugye hogy nem. akkor? csak hogy szónokoljon? :))

Alfőmérnök 2009.10.16. 13:03:00

@Grift: Akkor fussunk neki mégegyszer. Ha Ön szerint nincs értelme a művészeti doktorinak, akkor fel lehet tenni azt a kérdést is, hogy mi értelme van egyáltalán a művészeti diplomáknak? Így már dereng valami?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.16. 13:05:08

@Alfőmérnök:
dereng, de értelmetlen amit beszél. bocs. :))
az egy szakma, meg lehet és meg kell tanulni. /a tehetség csak plusz ehhez/ ennek a formája az oktatás. csak felesleges tudományos fokozattal megfejelni.

Alfőmérnök 2009.10.16. 13:10:03

@Grift: De nem értelmetlen. Mert egy szakmát lehet mesterségszinten is művelni, meg magasabb szinten is. Nyilván a magasabb ("művészi")szinten való művelésre való képességről szólna a doktori papír. De szerintem is hülyeség, úgyhogy ne vitatkozzunk tovább. :))

kackia 2009.10.16. 13:12:26

@Grift: Pont ezt akartam magától hallani.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.16. 13:12:53

@Alfőmérnök:
kár, már anyáztam volna éppen! :)))

kackia 2009.10.16. 13:18:00

Szerintem a képzőművészet csak alapszinten tanítható, rajz és egyéb technikák. A további oktatása szerintem is felesleges. Persze, ha tanárképzőt csináltak a művészeti fősuliból az más, akkor kell a pedagógia és a többi is.Hogy is mondják, aki tudja az csinálja, aki nem tudja az tanítja. Persze vannak itt is kivételek.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.16. 13:22:16

@kackia:
igen. ennyitől már lehet festő valaki. és tulajdonképpen ne is akarjon többet. tudjuk, hogy többnyire végtelenül ostoba emberekről beszélünk. náluk csak a színészek sötétebbek.
de a művész nem művész és nem is az akar lenni, hanem társadalmi státusz. az meg nem megy diploma nélkül. :)
egy nyilvánvaló, attól nem lesz valaki mondjuk festő, hogy gerzsonpalibácsi kúrja az agyát öt évig.

Alfőmérnök 2009.10.16. 13:25:04

@kackia: Szerintem sok minden tanulható, de mivel nem "tudni mit", hanem "tudni hogyan"-típusú tudásról van szó, elsősorban egy "mesterrel" való személyes érintkezés folyamán. Persze ideális esetben a tanítványok választják ki a mestereket. Ennek az inverze figyelhető meg a mai, művészeti iskolák felvéteijeinél.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.10.16. 13:34:46

aki könnyen doktor akar lenni, végezze el a jogot (ld. somló tomi). az is LOL de az ilyen művészeti phd-zés mega.

pont azt adják hozzá, amitől végképp nem lesz az. tudományos művész. mivaaan? mikor a pénz meg az arc már nem elég.

Trig 2009.10.16. 13:37:15

"Hogy mégiscsak derűsen zárjuk az írást, vessünk egy pillantást Bárdos András Rektorhelyettes Úr publikációs listájára is!"

LOL

A többi inkább fáj.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.16. 13:37:26

@vero:
bizony, szerintem pl. balikó t. is kétakkora művész lett amióta dla. :))

dolphin · http://adlibitum.hu 2009.10.16. 13:38:51

Oli bácsi azonnal jöjjön vissza a tumblr-re! Egy ilyen kép 50 tumblarityvel ekvivalens reblogot érdemelne!

kackia 2009.10.16. 13:41:03

@Grift: De kismester az lehet, pl szirupos Gerzson epigon.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.10.16. 13:46:37

Ha jól értem, a Gordon nem küldi ezt a faszt sehova. Legyen is úgy.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.10.16. 13:58:00

Pelikán elvtárs óta tudjuk: bukni csak felfelé szokás.

Tehetetlen Dodó 2009.10.16. 15:19:14

@vero: Hát, a jelző stimmel, ami a vén kujont illeti.

polgári per 2009.10.16. 15:28:35

@bz249: Szerkesztő-rendező-operatőr-stb-stb. Nem tudom, miért lett Bárdos a rektorhelyettes.

Hogyan lett a Botos családból egyetemi vezetői klán, Magyarorszagon ? Hogyan lehet egy Horkay Hörcher tanszékvezető a PPKE-n ? Hogy maradhatott Stumpf és Fricz tudományos főmunkatárs ? Másfelől milyen alapon Tamás Pál a MTA Szociológiai Intézet igazgatója, biztos, hogy akadémikusi kvalitású Glatz Ferenc ? Az ország tele van ilyen furcsa történetekkel.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.10.16. 15:32:22

bocsánat. visszaszívok mindent. én még nem a blognai rendszerben szocializálódtam. avitt vagyok.
de ha dla, akkor meg ne legyen doktor.

janinak egy PhD rendel!

kackia 2009.10.16. 16:25:07

@Alfőmérnök: Pontosan, mesterek választanak, legtöbb országban így működik, de hál istennek ez csak a felvételiig igaz, utána van lehetőség szabadon mestert választani. Németországban Joseph Boys mindenki számára nyitva tartotta az osztályát, besétáltál mondtál pár értelmes mondatot és már fel is voltál véve a suliba. Majdnem hasonlóképpen működött az osztrák Hundertwasser osztálya is.
Egy ismert kortárs művészünk szerint egy mai művésznek nem kell több mint egy golyóstoll és egy jegyzetfüzet ez is azt bizonyítja, hogy a képzőművészet régen kilépett a hagyományos értelmezési keretek közül, a falra akasztható műtárgy elég lejárt lemez lett.
Az alkotó művész egy személyben politikus, filozófus, író, festő, esztéta, és szakrális vezető, ő maga, ha nem is a teremtő, de próféta, ki utat mutat a közönséges tudatú embereknek. Természetesen ezen kiválasztottak legjobbjai, Izrael fiai közül kerülnek ki. :):)

kackia 2009.10.16. 16:37:36

@Grift: "tudjuk, hogy többnyire végtelenül ostoba emberekről beszélünk. náluk csak a színészek sötétebbek."

Nem biztos, hogy ostoba, csak más rendszerben gondolkodik, talán nem verbális, nem azokat a kliséket használja a kommunikációban amit maga.
Mert ugye kommunikálni sokféleképpen lehet, pl. Szent Ferenc inkább a madarakkal tudott jól szót érteni.Én ezért nem nevezném ostobának.:):)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.16. 16:44:09

@kackia:
beszélt már maga képzőmúvésszel? :)))

tevevanegypupu 2009.10.16. 17:02:56

@kackia:
Maga nem a Vallo Peter veletlenul?Nyugodtan bevallhatja. O mondta, hogy a szinhazban es filmben kizarolag zsidoknak kellene dolgozni, ok es mas senki nem ert ehhez a muveszeti agazathoz. Egyebirant ahogy elnezi az ember ugy tunik, Vallo ohajtasa megvalosulni latszik a naci veszely ellenere is.(:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.16. 17:09:10

@tevevanegypupu:
asszonyom! maga legközelebb robbanó mellényben ül be pesten a színházba! :)))

kackia 2009.10.16. 17:09:19

Volt egy képzőművész barátom és nem volt annyira ostoba,mint maga azt feltételezi legtöbbjükről.
A képzőművészek alkimisták, a közönséges anyagot átlényegítik és ebben a folyamatban ők maguk is transzcendentálódnak.
Tehát ahol maga butaságot érzékel ott művészekből sugárzó isteni fény vakította el érzékeit.
Gondoljon a szkarabeusz bogárra, a közönséges ember szemében csak szartúró bogár, de az ókori szakrális látás mást,a szentséget az ismétlődő teremtést, az életet látja munkájában.
Próbáljon más szemmel tekinteni a társadalom eme hasznos tagjaira, a művészekre.:):)

tevevanegypupu 2009.10.16. 17:15:15

@Grift:
Ugyan, nem vagyok en olyan harcias. Paradicsom es tojas, ahogy azt Demszky is szereti. ((:

kackia 2009.10.16. 17:15:56

@tevevanegypupu:Ilyen a filogenezis, talán tud valamit. Ezt megszívtuk.

kackia 2009.10.16. 17:19:36

@Grift: Maga is egy alkotó, író ember.

tevevanegypupu 2009.10.16. 17:27:23

@kackia:
A transzcendentalodott isteni feny majd segit.(:

kackia 2009.10.16. 17:54:59

@tevevanegypupu: Vallo Peter egy rohadék, hogy vetélte volna a mamája a klotyóba.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.16. 19:31:30

@kackia:
nahát! a művészetek nagy barátja nem beszélhet így! szégyellje magát! :)

osborne 2009.10.16. 19:52:58

@polgári per: Bárdos rektorhelyettesi posztja kifejezetten durva a többi felsoroltéhoz képest. Írt márt egyáltalán BA 20 oldalnál többet egy szakmai témában az egyetemi évei óta?

kackia 2009.10.16. 19:54:29

@tevevanegypupu: @Grift: "Maga nem a Vallo Peter veletlenul?Nyugodtan bevallhatja. O mondta, hogy a szinhazban es filmben kizarolag zsidoknak kellene dolgozni, ok es mas senki nem ert ehhez a muveszeti agazathoz"

Kérdezzük már meg Vallo Pétert hogyan tudja eldönteni ki a zsidó és ki nem?Mert nekem nem megy, nekem minden ember egyforma, csak a kínai sárga.:):)
Felmenők anyakönyve alapján, vagy van valamilyen titkos jel.Tudtommal a zsidóság nem megkülönböztető, nem kirekesztő.Ejnye bejnye.

tevevanegypupu 2009.10.16. 20:48:05

@kackia:
ez kulonben engem is foglalkoztat regota - illetve a rendszervaltas utan egy kis ido ota, amiota ez koztema lett - hogy HONNAN tudjak ki zsido es ki nem?? En csak onnet tudom, hogy megmondja valaki, hogy o az, es ha latom mondjuk moziban, ujsagban vagy teveben a neveket, abbol lehet kovetkeztetni. Szoval az egesz akkor hulyeseg..Hogy Vallo miert gondolja, hogy a zsidok tehetsegesebb muveszek lennenek azt nem tudom, bar valami alapja van, mert szineszek, zeneszek, filmesek kozott nagyon sokan vannak.
De hogy csak ok ertenenek hozza..ez megint jo nagy baromsag.

Alfőmérnök 2009.10.16. 20:57:02

@tevevanegypupu: Vannak, akik arcról felismerik "azokat", hát ez nekem nagyon nem megy. Pedig engem is szokat "annak" nézni, főleg "azok", úgyhogy biztos nem vagyok fajtiszta goj. :)
Bizonyára csak azért vannak köztük nagyon sokan, mert csak ők értenek hozzá.
Egyébként mondta valaki, hogy Valló Péter zsidó? :)

tevevanegypupu 2009.10.16. 21:12:55

@Alfőmérnök:
Karinthy Marton: A vihar kapujaban cimu konyveben a regi foiskolas rendezo osztalyarol irt, ami egyben doktori disszertacioja is lett. Tobbek kozott Vallo Peterrel es Ascher Tamassal meg Kornis Mihallyal jart, nos hat ok "zsidoznak", kitargyalva az ezzel kapcsolatos erzeseiket, tapasztalataikat. Tulajdonkeppen egy kicsit nem tudnak mit kezdeni a zsidosagukkal, viszont nagyon szamon tartja ki az es ki nem. Aki nagyon sebezheto kozottuk ebben a kerdesben az Kornis Mihaly. Szoval mikor a konyvet elolvastam, amiben tulajdonkeppen legtobbszor szimpatikusan beszel, kicsit megertettem azt az "itt bantjak a zsidokat" kort a furdomedence korul.

Rwindx 2009.10.16. 21:33:30

Hát ez marha jó. Az egy dolog hogy ezzel a tízmillió emberrel jól ki lett cseszve, mi már szokjuk ezeket egy ideje, de kitolni 500 millióval... na ahhoz pofa kell.

segabor 2009.10.16. 22:09:53

Ejj Oli bácsi, kekec leszek! Mi ez a magyartalanság? "Amióta már Horn Gábor és Bauer Tamás is siratják az SZDSZ". Vazze, SIRATJA!!

Sok lesz már abból a kukoricából!

kackia 2009.10.16. 23:01:19

@tevevanegypupu:Van egy barátom aki mindig azt mesélte nekem, hogy ő már gyerekkoránban előbb megtudta különböztetni a zsidót a gojtól, mint a búzától kukoricától.
De hogy ők mit néznek azt nem tudom, én a szívemre hallgatok és ha zsidóval találkozom majd kiugrik a helyéről, én innen tudom.

kackia 2009.10.16. 23:08:43

@kackia: Mint búzát a kukoricától.

Alfőmérnök 2009.10.16. 23:21:01

@kackia: Szándékosan nem ócsút írtál?

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2009.10.16. 23:54:17

@segabor:
Eh, ortográfiai purista [kiköp]
De mélyen igaz. Bocs.

tevevanegypupu 2009.10.17. 00:12:55

@kackia:
Szive egy nagy harangvirag..((:

kackia 2009.10.17. 13:37:42

@Alfőmérnök: Így sem hangzik rosszul, de én úgy írtam, ahogy mindig is hallottam.
Búza és kukorica.

kackia 2009.10.17. 13:43:24

@tevevanegypupu: Ha még hangot is adna az a harangvirág, az elnyomná a mailandi harminckettőt!”

kackia 2009.10.17. 13:54:33

@tevevanegypupu: Ha bronzból lenne kongana reggeltől estig.

tevevanegypupu 2009.10.17. 16:39:57

@kackia:
De mivel aranybol van, inkabb hallgat.(:

Google 2009.10.17. 17:47:48

@tevevanegypupu:

K. szíve időnként nesztelenül ugrik ki a helyéből.
(A korrektség kedvéért tette hozzá, el)

tevevanegypupu 2009.10.17. 21:29:48

@Google:
A lenyeg, hogy ne legyen idegenszivu!(((:

az a tag aki a műlábában csempészte a heroint (törölt) 2009.10.18. 12:50:42

egyszer egy ember azt mondta, hogy nem megy a szigetre, mert a popszakma senkiháziak kezében van. na, de, ha, mert, viszont, a popszakmában alkalmazzák a senkiháziakat, kik jutnak politikusnak/uniós biztosnak?

2015.07.19. 02:48:39

Lesz új Oli bácsi poszt is?

Imádnám :)
süti beállítások módosítása