Az idős emberek halálára - Ilyen ország pedig nincs CLXXV.
2009. május 19. írta: TuRuL_2k2

Az idős emberek halálára - Ilyen ország pedig nincs CLXXV.

  Nem egyszer adóztunk már tisztelettel fideszes politikusok mértéktartásának és arányérzékének, de nem tudok felidézni olyan versenyzőt, aki akkora elánnal vetette volna magát a küzdelembe, mint a hétvégén Iván László. A kormány az idős emberek halálára spekulál - jelentette ki az ingatlanadóról szóló sajtótájékoztatóján a Fidesz nyugdíjasügyi szakpolitikusa. A nagyívű produkció a következő videón tekinthető meg:

  Kedvenc részleteim:

  „Az MSZP már több brutális támadást is indított a nyugdíjasok ellen, de ez a mostani egy nagyon aljas támadás. Az idős emberek halálára spekulálni, mondjuk ki őszintén, egyenesen: aljas dolog.”

  „Ez a mostani PPP-kormány, vagyis pótkormány, pártkormány, préskormány és ítéletvégrehajtója újabb támadást indít a nyugdíjasok ellen az ingatlanadó bevezetésével.”

  „A nyugdíjasok kiegészítő jövedelme is elveszne, hiszen a meglévő ingatlanjaikkal, ha ezt nem terhelné ez az adó, akkor tudnák hasznosítani, akár szobát kiadni, akár más megoldásokat keresni. Leverné az önbizalmukat és önértékelésüket, valamint fokozná a megélhetési válságot.”

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr951131555

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: polmavo 2009.05.20. 00:06:46

Navracsics Tibor hisz a felejtésbenAszongya Navracsics az amúgy is kibebaszottelfogulatlan jobbklikken, hogy "Annak a pártnak a politikusai, amely 2002-ben a 13., 2006-ban a 14. havi nyugdíjjal a programjában nyerte meg a választást, most egy kicsit…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.05.19. 19:02:02

Azért ez nem csak a Fidesz politikusaira igaz ám. Ahogy a győzelem illatát sodorja feléjük a langy esti szél, nem egy jobbos polgárból felszínre tör az eddig elfojtott énje. Egy posztttal arrébb van egy csávó, aki elkúrt valamit, és bocsánatkérés helyett odaállt komcsizni, mint egy kopaszmercis a rokkantparkolóban. A másik meg frankón halállistákat írogat. Ha egyébként konszolidált, normális emberekből is feltör a bestia, mit forralhat Bayer Zsolt? :-))

molaris 2009.05.19. 19:03:39

A hülyeség oldalfüggetlen. Nekünk is vannak, de nagyon nem kéne engedni, hogy közönség előtt beszéljenek. :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.05.19. 19:06:22

@TuRuL_2k2:

miért, és az nem gáz, hogy egy eredetileg korhatáros liberális pártnak a tagja a 76 éves prof?

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.05.19. 19:09:17

@Kettes:

Amiről sztem szó van:
Turul írt egy postot, rámutatott, hogy a videón szereplő ember faszságokat beszél.
Egyébként ez a blog_ebben a kérdésben_(nyugdíjasok) elég konzekvens, mindkét oldallal szemben.

Erre jönnek a kiborgok, akik elkezdik bizonygatni, hogy a videón szereplő faszi valójában nem faszságokat beszél, hanem nagy stratéga, bölcs kampányguru, egy igazi Karl Rove! Enyhébb esetben: áááá, biztos nem is úgy gondolja.
A nagy párthűség még annyit sem enged meg, hogy azt mondja valaki: "hát, ez az ember kreténségeket beszél"? (Jó, ez költői kérdés volt, tudom hogy nem. :D)

lacek22 2009.05.19. 19:09:43

@TuRuL_2k2: nekem úgy tűnik hogy ez egy nyilvános sajtótájékoztató volt

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.05.19. 19:13:25

@Úlfhéðinn:

ja, gondolom egy maszop-hívőnek meg Vadai a védendő bigyó.

Mondjuk szegény sününk télleg vicces. Amikor a reakció csaknem egy hónap szünet után a sok közül kiszúr egy idiótát a fideszből IS, és a korrektség kedvéért beteszi a heti megszokott maszop-eke adag mellé, akkor egyből felhördül, hogy itt báncsák a fideszt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.05.19. 19:16:01

@lacek22:

attól még igaza van turulnak, és fideszes díszletek közt adta elő.

nénike · http://mandiner.hu 2009.05.19. 19:19:13

Jó ez az Iván László bácsi, de azért keménykedésben is a vezénylő tábornok a piacvezető.


Orbán Viktor: A Fidesz előrehozott választást követel, vagy blokádot von a Parlament köré
2008-04-01 11:29

Hetvenkét órát adunk a baloldalnak, hogy az előrehozott választások támogatása mellett döntsön, ellenkező esetben pén tek délutántól blokádot vonunk a Parlament köré - közölte kedden Orbán Viktor, a Fidesz elnöke.

A kialakult válsághelyzetre a fejlettebb, nyugati demokráciák egyetlen megoldást tudnak: előrehozott országgyűlési választást kell tartani. Mivel az országot a szakadék szélére taszító baloldal a hatalmához legitimációjának elvesztése ellenére is ragaszkodik, egy választás marad: el kell kergetnünk ezt a kormányt - olvasható Orbán Viktor keddi közleményében.

A politikus felhívta a figyelmet: Nem érhetjük be egy olyan időközi miniszterelnök-váltással, mint amilyet Medgyessy Péter megpuccsolásakor szenvedett el az ország. Itt az idő a valódi rendszerváltásra!

A Fidesz feltétel nélkül megszavazta a kétharmados Lisszaboni Szerződést, és sok más esetben, amikor a kormányoldalnak szüksége volt támogatásunkra, az ország érdekében megtettük, semmit se követelve cserébe. Most azonban vége a támogatásunknak - szögezte le Orbán Viktor.

Hetvenkét órát adunk a baloldalnak, hogy az előrehozott választások támogatása mellett döntsön, ellenkező esetben péntek délutántól blokádot vonunk a Parlament köré - zárul a Fidesz elnökének közleménye.

Kivlov 2009.05.19. 19:26:44

Iván Tata! Fizessél min. 60% SZJA-t akkor (ha keresel), vagy utald a nyugdíjad valami nyugiklubnak. Nekem már nagyon elegem van abból, hogy azért adózzak, hogy 3 millió nyuggert + pár100ezer cigót ki tudjon fizetni az állam. Lószart. Nincs 13. havi, mivel 12 hónap van egy évben. Ne legyen ingyen utazás, mert "nincs ingyen ebéd!" És ne legyen kivétel, ha lesz ingatlanadó: akkor meg oda jutunk, hogy ugyanaz fizeti ezt is, aki a többi közterhet.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.05.19. 19:27:49

@nénike:

jaj, a régi szép idők, hüpp, hüpp.

Egyébként a Tábornok maradt a régi stratégiánál: minden választásban rejtezik másik is. A nevezetes áprilisi öntökönszúróson ugye igazából a Klónról savaztunk, míg most ... nem hiszitek el:

"Az európai parlamenti választáson nemcsak a képviselők személyéről, hanem egyúttal az ingatlanadó jövőjéről is érdemes szavazni."

Még szerencse, hogy elmagyarázta, különben én csak holmi pártlistára adnám a savazatomat, és nem a 30 milliós lakásban nyomorgó nyugdíjasokat kivéreztető ingatlanadó ellen.

borovi 2009.05.19. 19:34:56

@sün!malac69-nek már csak 19-et kell aludni: Ekkora marhaságot is régen olvastam már. Egyébként jó és igaz a post.

Dinsdale Piranha 2009.05.19. 19:40:16

Nagyon kíváncsi vagyok már a 2010-2014 időszakra. A Fidesz vagy szembeköpi magát és megcsinálja azokat a reformokat melyeket ellenzékiként 8 éve tűzzel-vassal ellenez, vagy beváltja az ígéreteit (14. havi nyugdíj...) akkor viszont jaj nekünk és az országnak....

rockjano 2009.05.19. 19:42:36

Ezeknek lesz 4/5-ük.

Gyerekek szar idôk jönnek... mégszarabbak

VIKUNYA 2009.05.19. 19:44:47

@rockjano: hát kruvára nem. a mostaniak ezeknél bőven szarabbak!

is 2009.05.19. 19:44:53

@szpal: "nem jó átköltözni valami lakótelepre"

az a helyzet, hogy a tejjel-mézzel folyó Kánaánokban, mint Németország, USA is azt csinálják bizony a nuyggerek, hogy kisebb házba mennek (sőt, eladják a házat, vesznek egy lakóautót, és életük végéig utazgatnak, tök faszán). nálunk a 3 éves GYES, a 800 ezer rokkantnyugdíjas mellett ez a harmadik nagy luxus, hogy ott kell meghalni, ahol a párommal 50-60 éve vettünk egy lakást, 2-3 gyerekre. most már a gyerekek kirepültek, a párom meghalt, de én még mindig a 80-90-120 m2-ben éldegélek egyedül. és adjon annyi pénzt az állam (nyugdíjban vagy támogatásban vagy akárhogy), hogy én azt fenn tudjam tartani.

a világ legnagyobb luxusországa vagyunk bár van speciális magyar szavunk is rá: dzsentri. egyik oldalon sírunk, hogy ki van a seggnk, a másik oldalon meg a világ legpazarabb GYES-ét, rokkantnyugdíját és lakáshasználatát tartjuk fenn.

W Joe 2009.05.19. 19:50:40

@sün!malac69-nek már csak 19-et kell aludni: Ha valaki gáz dolgokat nyilatkozik, akkor nem lehet szóvá tenni, mert fideszes?

schnee 2009.05.19. 19:52:18

@Karcolt lendület: hmmm az LMP nem szadesz utódszervezet akar lenni?

VIKUNYA 2009.05.19. 19:55:49

látom már előpörögtek az iszapból azok, akik előre sírnak a korányváltáson. övék a következő nyolc év. lehet sírni, rettegni. tisztára mintha már orbánék kormányoznának. készül az ellenzék!

W Joe 2009.05.19. 20:01:30

@heima: Szóval szerinted a Fidesz az ellenkezőjét fogja tenni annak amit mostanában kommunikál. Megteheti. Csak az az apró bökkenő, hogy annak köszönheti a sok szavazatot, hogy 3 éve folyamatosan azzal húzza a kormányt, hogy nem azt csinálja, ami a programjában volt és ezért illegitim.

ügyfélszolgálatos 2009.05.19. 20:01:35

@Wita.hu Joe: Nem nem lehet, mert akkor kiderülne, hogy azok is tök hülyék és el kellene ismerni, hogy tévedtek... Azt meg ugye sok ember nem szereti.

ügyfélszolgálatos 2009.05.19. 20:03:39

@VIKUNYA: Még jó, mert ugye a mi elvrendszerünkben létezik olyan, hogy ellenvélemény. Csak nektek, akiknek barna az orra olyan mélyen van a Fidesz seggében fura ez a dolog.

sutyerák 2009.05.19. 20:09:34

A fidesznél felvételi.-vagy talán megmaradási követelmény,hogy a vezérnél csak nagyobb baromságokat lehet mondani,nehogy ugy lássa valaki is a hívők közül,hogy néé máá,ez értelmesebb manusz!

sutyerák 2009.05.19. 20:12:33

@mavo: Valami "ÚJ"-szót nem kevert bele a felolvasásába?
Mert manapság az a szó a rögeszméje.

6.Lenin 2009.05.19. 20:15:02

Nyugger vagyok és kurvára sajnálom,hogy valamikor azért dolgoztam kevés fizetésért,hogy az itt kommentezők közül,nagyon sokan és teljesen feleslegesen járhattak iskolába,ingyen.

Követelni fogom,utólag fizessék meg a tandijat és azt osszák el a nyuggerek között,mert azt tőlük lopták el.

1 ilyen kis országnak ennyi hülyére szerintem nincs szükség,importból sokkal olcsóbb lenne.

Ha valaki a másikra gondolna,téved.

hufnagel@citromail.hu 2009.05.19. 20:15:17

Csak óvatosan azzal az LMP párttal, mert bizony olybá tűnik a dolog, hogy habosított egésze teljesen az szdsz szatelitpártja, csakúgy mint a vallásos csomagba burkolt hitgyüli, és nagyon hasonlatos a néhány még éve a választásokon - mintegy szavazat-elszívóként működő - centrum pártéhoz.
Együgyűek még megeszik róluk azt a mesét, hogy lehet máshogy? Hát inkább nem lehet!
A komcsiknak a fákon kell lógniuk a teljes elszámoltatás és vagyonelkobzás után.
Amúgy az összeesküvés elméletek sajnálatos módon mind igaznak bizonyultak, és minden amit a fidesz mondott 2002 óta, ezeddig mindenik beteljesedett!

HAJRÁ FIDESZ és a többinek gázt vagy ólombányában a helyük. Aki onnan kiszorul, annak minimum gályarabság!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.19. 20:18:48

Nem árt egy kis ízelítő abból, hogy mi vár ránk majd kormányváltás után...

sutyerák 2009.05.19. 20:28:37

@hufnagel@citromail.hu: Na,ha lógnának,nem sok maradna a fidesz-nacionálbolsekvik- kft vezetőiből.

heima (törölt) 2009.05.19. 20:31:07

@Kettes: ezek a fideszesek már csak ilyenek.

fideszesek= rossz emberek
antifideszesek=jóemberek

ugye milyen eccerű?

sutyerák 2009.05.19. 20:38:39

@heima: Aki a zorbánnak hisz az maga is olyan rosszember.
Ennyire eccerű.

heima (törölt) 2009.05.19. 20:38:55

@Wita.hu Joe: nem, egyáltalán nem. A magyar állam/gazdaség/társadalom van annyira összetett, hogy nem csak kétféle módon lehessen kormányozni, bár ez lehet hogy túl bonyolult gondolat egy reform/nemreform színvonalon leragadt ballibnek...

@Úlfhéðinn: balfasz balfasz :D :D:D

Walter Melone (törölt) 2009.05.19. 20:39:59

Ez úgy működik, hogy a Fidesz politikusaiba beépítettek egy chipet, ami éjszaka veszi az új irányelveket, amit a pártházból sugároznak.

Na, Iván Lászlónál ez romlott el....

:-)

Netuddki. 2009.05.19. 20:41:02

Most mit pánikolnak? Jövőre úgyis megszüntetik. Vagy nem?

6.Lenin 2009.05.19. 20:46:44

Utólag megnéztem a videot,az utolsó 1-2 percet is figyelembe véve,nem értem mi a gond vele.
A hsz-ek nagy részét meg végképpen.Nem tévedtem az előző hozzászólásomban.Nagy a sötétség.
Nyugodtan le lehetne rombolni az iskolák többségét,pénzkidobás a fenntartásuk.

W Joe 2009.05.19. 20:51:18

@heima: Félreértesz. Én erre reagáltam: "hát ezt így úgy, hogy felszedik a szavazatot jól, majd választás után kukázzák."
Vagyis szerinted a fidesz hazudik a szavazatok reményében.
Igazából nem akarják visszaállítani a 13. havit és nem akarják eltörölni az ingatlanadót? Vagy te mit értesz a nyugdíjas szavazatok választások utáni kukába dobásán?

davkedav 2009.05.19. 20:52:18

@Kettes: "felszínre tör az eddig elfojtott énje (...) egyébként konszolidált, normális emberekből is feltör a bestia"

Ha ennek bármi köze van ahhoz, amit a blogotokban egy hosszabb kommentben írtam, akkor elnézést. Rossz poén volt.

Mindössze azért nem írtam elé, hogy "vigyázat paródia következik", mert azt gondoltam, mindez a szövegből is elég egyértelműen ki fog derülni. Azt hittem, ez ilyen kis pozíció-tisztázó preambulumok írása nélkül is evidens lesz.

A tudatalatti mélysötét bugyraiból előtörő, véresszájú Mr. Hyde-ként materializálódó gyűlölettől esetemben pedig nyilvánvalóan nem kell tartani.

Kivlov 2009.05.19. 20:52:34

@6.Lenin: Ahogy azt te megálmodtad. Előbb húz el a képzett, értelmes, fiatal generáció külhonba, minthogy itthon azért dolgozzon éhbérért, hogy az ország eltartott 3/4-ének kenyere legyen. Na, majd akkor rátok az egész szemétdomb és igaza lesz Bokrosnak: nemhogy 13. havi nem lesz, de 12. meg 11. sem. :)

davkedav 2009.05.19. 20:54:54

@Kettes: MInt ahogy az emberek ("fideszesek") döntő többségénel sem.

6.Lenin 2009.05.19. 21:08:50

Akkor megpróbálom kicsit érthetőbben.

Vegyünk 1 értelmiségi házaspárt.Több éves tanulás után eljutnak oda,hogy 30-35 évesen,kölcsönre meg tudnak venni 1 éppen csak életre alkalmas lakást,25-35 évre eladósitva magukat.
Aztán mire rendeződnének a dolgok, meghalnak a szülők és örökölnek 1 akár több millió ft-al megterhelt ingatlant.

erről beszélt a fószer,mit nem lehetett ebből megárteni?
Ez lenne a liberális kánaán?

Külföld meg lassan alma,mert már ott sem kell a keletről jött olcsó munkaerő.

Kivlov!
A szemétdombot ki hozta össze???
Húsz év,nem kis idő.
Ti,mit csináltok az idióta gyf-ovi-záson kivül?

Miért nem magatokra és a gyermekeitek jövőjére gondoltok???

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.19. 21:10:06

@Wita.hu Joe:

"Ha valaki gáz dolgokat nyilatkozik, akkor nem lehet szóvá tenni, mert fideszes?"

Öcsém, akkor minden Nyakó, Vadai, Szijjártó, Cser-Palkó sajtótájékoztató egy reakciós poszt lehetne...

Egyébként sztem az a gáz ebben a posztban, h az atv-ben kitárgyalják, jó kis égés a fidesznek - mondják, erre 1 nappal később ezt tolja be a pofámba Turul is, ami már nekem se nem új, se nem releváns, se nem különösebben jól témázható. Mondhatni nekem uncsi, és szánom is az öreget...

Ettől függetlenül leszögezem, h nagyon béna volt ez a történet...

De ha már fennakadtatok néhány mondaton, hát engem sokkal jobban idegesít urambátyám verbális csetlés-botlásánál, h a szeretett vezérem is bénát bírt mondani a hétvégén:

"Az európai parlamenti választáson nemcsak a képviselők személyéről, hanem egyúttal az ingatlanadó jövőjéről is érdemes szavazni."

Az, h mit popularizál egy idős bácsika a Fideszben, szart se érdekel, de hogy hibázik a mester, az már sokkal jobban.... ez van...

heima (törölt) 2009.05.19. 21:14:34

@Wita.hu Joe: inflációkövető nyugdíjemelést (helyzettől függően nominálbefagyasztást), rokkantnyugdíjazás szigorú felülvizsgálatát, a Gordon által meghagyott felesleges kedvezmények törlését, szintén helyzettől függően elképzelhetőnek tartom pl eü járulék kivetését a nyugdíjakra... magyarán a politika eltolása az inaktívaktól az aktívak felé.
egy baloldali pártnak ez megugorhatatlan feladat, mert az osztogatás-fosztogatás adja létezésének értelmét, és ez az, ami miatt minden értelmiségi okoskodás ellenére nem baloldali a fidesz, akármennyi Laci bácsit meg Soltészt küldenek ki sajttájt tartani.

8 év után világosan látszik, hogy a balib modell nem működik, már középtávon is romlik azoknak a helyzete is, akiknek osztogatnak. Ideje váltani, de ehhez demokráciában szavaztok kellenek, szavazatokhoz Magyarországon meg nagy szavak, még ha aránytalanok is. Általam felsorolt intézkedések persze nem örömmel teliek a nyugdíjasok számára - főleg ha emlékeznek majd még Laci bá szavaira is. Csak az az apró különbség, hogy egy aktívbarát polgári politikának (természetesen nem csak nyugdíj fronton) eredménye is van - középtávon már mindenképp.

kamasuka 2009.05.19. 21:16:10

@heima:
A legnagyobb baromság, az Orbán féle szavazásosdira adott hozzáértő magyaráztat: "véletlenül".

Nem kerestem az eredetit, mert nincs rá időm, de ha tényleg így volt, barmok voltak megint. Ez pedig egy héten belül a 4. volt.

1. Orbán 4/5
2. Orbán 2/3
3. Nem lesz 2/3
4. véletlen szavazás a parlamentben

Csak így tovább, és megint a szociánisták nyernek! Gratula.

Picsán kéne már qurni őket, és azt mondani, hogy: "KUSS! Június 8-ig pofa be!"

kb.

PS: nem kerestem, viszont találtam Orbán egy mondatát, ami persze közel sem az volt, mint amit olvastam pl. az indexen. Most persze nem lelem. Na mindegy.

egyenlítő 2009.05.19. 21:17:53

Móra Ferenc: Bölcs Palkó

http://mek.niif.hu/00900/00963/00963.htm

...
- No ugye? - villant fel a Palkó szeme. - Csakhogy Cirmos nem tud ám énekelni. Sem egeret nem tud már fogni, mert mind kihullott a foga. Nem lehet neki semmi hasznát venni.
Erre én nem szóltam semmit, csak befordultam a kamrába, és kihoztam egy zabostarisznyát.
- No, gyere ide, szomszéd!
- Mi lesz ebből, bácsi? - meresztette Palkó a szemét nagy ijedten.
- Hát azt kérdezem, tudsz-e olyan szépen énekelni, mint a kanári madár.
- Nem én! - hüledezett Palkó.
- Sebaj! Hát haszna van-e belőled valakinek? Tudsz-e már segíteni apádnak kenyeret keresni?
- Nem én!
- No gyere, akkor hadd húzzam a fejedre ezt a zabostarisznyát, aztán indulj a háztetőre!
...

lacek22 2009.05.19. 21:20:47

@Kivlov: azért én inkább "eltartom" a nyugdíjasokat, mint a párszázezer cigányt, lévén hogy előbbiek azért tettek is valamit ezért az országért.
13. havi nyugdíj: az egy trükkös nyugdíjemelés volt. Mehtehették volna, hogy egyszerűen elosszák 12 részre, és beépítik a normál havi nyugdíjba - csak akkor ugye most nem lehetne úgy magyarázni a dolgokat, nhogy "jajj, hát csak a hab szűnik meg a tortához"

heima (törölt) 2009.05.19. 21:29:50

@kamasuka: ez a kommunikáció fétis a másik értelmiségi baromság. elég jól rétegződött a magyar szavazói bázis, a közös bennük ahogy a kormányzati kiadási pozícióra válaszolnak - érdemes megnézni a fogyasztói/lakossági elégedettségi görbéket, az osztogató-fosztogató kurzusoknak köszönhetően elég erősen befolyásolják a politikai szimpátiát, és döntenek el választásokat (ugyanis erre a törzstáborok kevesek). Történelem:

98-02 szigorú fiskális pol, fidesz bukás
02-04 osztogatás, soha nem látott népszerűség, majd jön a drazsé csomag > bukott EP 2004-ben, Fletó
04-06 100 naposon felül extra osztogatások, elszállt költségvetés, MSZP dupláz
06- megszorítások, ellenzéki népszerűség, kormányzati népszerűségvesztés
...
pedig közben nem változott semmi a kommunikációban, Viktor is Viktor maradt, de nincs az a vérprofi ellenzéki kommunikáció ami szembemegy többezer milliárd huf választások előtti koncentrált szétszórásával. egy osztogató-fosztogató rendszerben ez már arra is elég volt, hogy viszonylag értelmes népekkel is elhitte hogy megy a szekér (2006), ilyenkor persze hogy üt egy erős viktorozás.

De 2006 tavasza messze van, ma nem feltétlenül lehet hatásosan ijesztgetni a kétharmaddal. Sőt...

Meg elég csak megnézni Szigetvári mestert, hogy mikor is sikeres az ő kommunikációs tevékenysége... vajon mire menne az MSZP 2010-ben a 06-os kampányával? na hát ennyit ér a kommunikáció...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.19. 21:30:19

Mai hír:

"Nem látok reális esélyt arra, hogy a Fidesz kétharmados többséget szerezzen a parlamenti választásokon - nyilatkozta a Népszabadságnak Orbán Viktor. (NOL.hu)"

Lehet, h ezért dolgoznak.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.05.19. 21:35:10

@heima:
Nem, nem a nyuggereknek kell, hanem tuturulkának. A távoli kősivatagért dobogó kicsi szíve megdobban, ha látszólag okkal odabaszhat a Fidesznek. Jönnek is a Gödörbeli cimbik megtámogatni. broáf

heima (törölt) 2009.05.19. 21:38:33

@Mr Falafel: le vagy maradva, a zsidesz már rég a sötét oldal nem tudtad?

6.Lenin 2009.05.19. 21:41:03

lacek22!

Nem kell eltartani senkit!!!!!

Meg kell teremteni a lehetőséget,hogy mindenki,aki akar,dolgozhasson.Aki lop, meg kell büntetni.

Nem kell semmiféle idióta "reformozás",megfelelő törvények kellenek.
Amikor engedték a GMK-zást,KFT-zést stb,stb nagyon sokan belevágtak.
Aztán jött az irigység,meg a hülyeség,hogy a vállalkozók mind tolvajok,mindenkit büntettek,kivéve a valódi tolvajokat.

Most is ez megy,azt akarják büntetni,aki dolgozott,értéket termtett.Ez egyszerű idiótizmus,semmi köze a kapitalizmushoz,liberalizmushoz,bal-,jobboldalhoz.Ez hülyeség.
Bízni kéne az emberekben és nem kéne megalázni az embereket(nyuggereket).
Egyetértek veled,kivéve a cigányos részt.Nagyon sok cigány is szeretne normális életet élni,csak beszélni kéne velük.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.19. 21:49:00

No, ezen egy kicsit felcsesztem magam:

http://nol.hu/belfold/orban_nem_hisz_a_ketharmadban

A lényeg:
"Nincs ellentmondás. Nincs reális esély a kétharmadra. Stabil kormányzásról írtam, és arról, hogy ha úgy adódna, élnénk a kétharmados lehetőséggel" - mondta hétfőn a Népszabadságnak Orbán.

Néha az az érzésem, h Orbán nem is igazán akarja a 2/3-ot:-((, mintha megrettenne a lehetőségtől, hiszen a sajátjai elvárásának aligha tudna ellenállni(?), miközben a másik oldal folyamatosan támadná, ha enged a belső nyomásnak, és olyanokat piszkál meg az Alkotmányban, amit a lévendő ellenzék pártpolitikai szempontúnak lát/láttat.

Továbbá:
"A kétharmad kapcsán Navracsics Tibor tegnap a Népszabadság kérdésére azt mondta: A Fidesz olyan alkotmánymódosításokra gondol, amelyekre az előző és a mostani ciklusban tett javaslatot. Mind a kisebb parlament létrehozása, mind a Költségvetési Tanács jogkörének erősítése ebbe az irányba mutat - tette hozzá, arról viszont szerinte "nagyon korai" lenne nyilatkozni, hogy ezen kívül milyen új alkotmánymódosításokra készülnek."

Na puff!
Most akkor számítanak a 2/3-ra, vagy nem?

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.05.19. 21:51:23

http://konzlib.blog.hirszerzo.hu/?todo=entry&vid=13064

Jó, tudom, persze,_az más volt_, ugye? Miért? Hát csak!
;)

Venesz 2009.05.19. 21:53:31

@Kivlov: Vagy 15 éve egy idős rokonomat rendszeresen vittem Iván professzor úr magánrendelésére. Nem volt olcsó. Igaz, mivel semmilyen bizonylatot nem adott soha, feltehetően nem is fizetett utána adót. Ez így egy persze konzekvens, más se fizessen adót. De akkor miből kapja meg a képviselői fizetését? Ehhez még közgazdásznak sem kell lenni.

heima (törölt) 2009.05.19. 21:58:06

@sün!malac69-nek már csak 19-et kell aludni: OVTV Extra Varsó rész vége, csak neked ajánlom :)

nemuccaszoc 2009.05.19. 22:00:26

A normálisabb öreg felismeri, hogy neki is kell vennie a részét a szopásból, nem hőzöng.

blokkos 2009.05.19. 22:10:04

Én az ilyen Iván László-*k halálára spekulálnék, de gyorsan. A főnökére Orbán(Orsós) Viktoréra meg azonnal!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.05.19. 22:13:23

@sutyerák:

azt úgy lehet, hogy ugyan valami értelmeset kell, hogy írj, de cserébe megengedem, hogy tegezz?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.19. 22:17:09

@blokkos:

Te provokátor vagy, vagy csak szimplán hülye?

Mr. Falafel
Nincs kedved egy jókorát zsidózni erre a faszra?;o)))

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.05.19. 22:18:55

@blokkos:

na, ünnep van, végre egy maszop-droid is feltűnt

6.Lenin 2009.05.19. 22:27:30

uccaszoc!

Mit kéne felismerni??
Volt idő,amikor azt mondták,már csak 1 kicsit,aztán majd a kommunizmusban,most meg azt,még 1 kicsit,aztán majd egyszer,talán neked is jut valami.

Vagy nem felismerni kéne,hanem beletörődni,vannak olyan rétegek,akikre nincs szükség.
Volt fenntebb egy nagyon jó idézet,érdemes elolvasni!
egyenlitő 21:17.

6.Lenin 2009.05.19. 22:30:35

uccaszoc!

Bocs,kimaradt.Mindkettőt ugyanazok mondták/mondják.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.05.19. 22:36:55

@heima:

Mármint hogy nem vagyunk 7 évvel fiatalabbak? Na ja, az kár.

6.Lenin 2009.05.19. 22:38:58

sün!malac69!

1 demokráciában joga van hozzá.

heima (törölt) 2009.05.19. 22:51:48

@Úlfhéðinn: mármint hogy akkor milyen jól fogott a fideszfika, és mennyire értelmiséginek néztél ki tőle.

tudod van az, amikor vlaki a hazája érdekeit nézi, és ez alapján politizál, meg van az, hogy leszarja hogy mivan, csak lehessen minél jobban belerúgni egy jóízűt a fideszbe, utóbbira példának itt vagy pl te. persze lehet így is, csak hát mint már említettem 2002 messze van, ezért már nem jár az értelmiségi hátbaveregetés. de azért nyugodtan simogasd meg otthon a buksid, igen Navracsics hazudott, a Fidesz Gonosz, de te Jó vagy! és a hüjje fideszesreakciósok se tudták megvédeni a dolgot, tehát egyenesen Kurva Jó Vagy!

Oblomov 2009.05.19. 23:00:17

@heima:
Ma közölte a KSH: 1.135 ezer fő dolgozik a versenyszférában, 712 ezer a közszolga. Ez a társ. egyötöde sincs. Regisztrált munkanélküliek számával (289 ezer) bruttósítva, talán. (Ha a rokkantakat felülvizsgálják, azzal a reg. munkanélküliek száma fog nőni.)
Az ingatlanadó bevezetése új (inaktív) rétegeket is bevonna az adózásba. Mert muszáj. Persze, ha nem muszáj, az más.

sutyerák 2009.05.19. 23:13:09

@mavo: Ne hozzám szólj hozzá,hanem orbán idiota vén majmához!

heima (törölt) 2009.05.19. 23:15:26

@Oblomov: persze világos, a cigányok által elfoglalt falusi putrik után fizetett ingatlanadó rakja helyre majd a foglalkoztatást... kb annyi értelme volt itt az összefüggésnek, mint a Fidesz reakciójának Ágika vadságaira. (www.fidesz.hu/index.php?Cikk=133658)

sutyerák 2009.05.19. 23:19:17

@heima: Ja. A giccses bodzapaloták sem fognak adózni.?!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.19. 23:24:08

@sutyerák:

Végignéztem az összes hsz-ed.

Te pénzért vagy ennyire idétlenül ostoba?
Ha igen, megértem, elvégre válság van, mennek fel az árak, alacsonyan repülnek a munkások a munkahelyekről.

heima (törölt) 2009.05.19. 23:28:50

@sutyerák: azokra gondolsz, amik a bodzaszedő nyugdíjas nagymama nevén vannak? hát azok nem fognak valóban...

Oblomov 2009.05.19. 23:34:00

@heima:
amihez hozzászóltam az az aktív-inaktív felosztásod volt. Mivel nemcsak az aktívok laknak, ezért gondoltam, hogy az inaktívakat is bevonná a dolog az adófizetésbe. A hazai cigányság messze nem nem sorolható csak az egyik kategóriába, legszegényebbjeit pedig úgyanúgy nem érintené az ingatlanadó, ahogyan a nemcigány szegényeket sem.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.05.19. 23:45:07

@Oblomov: Nem érti, mert te mondod neki. Várd meg, hogy Navracsics mondja. Érteni akkor sem fogja, de akkor legalább elhiszi.

heima (törölt) 2009.05.19. 23:59:44

@Oblomov: a "felosztásomban" nem az a poén, hogy kit lehet adóztatni meg kit nem, nem tudom hogy sikerült ezt kihoznod belőle.

az aktívbarát politikának nem az a lényege, hogy hogyan vessünk ki adót az inaktívakra, hanem az, hogy a munkaképes inaktívakat újra aktivitásra fogjuk, a munkaképteleneknek meg ellátást adjunk.

"A hazai cigányság messze nem nem sorolható csak az egyik kategóriába" Dehogyisnem, a valóságot azért ne tagadjuk már le.

heima (törölt) 2009.05.20. 00:00:37

@Kettes: ez mind kibírtad préselni magadból?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.05.20. 00:03:31

@heima:

de még mennyire!

1. "Annak a pártnak a politikusai, amely 2002-ben a 13., 2006-ban a 14. havi nyugdíjjal a programjában nyerte meg a választást, "

2. http://belfold.ma.hu/tart/rcikk/a/0/140890/1

Mi nem hazudtunk soha. :-DDD

heima (törölt) 2009.05.20. 00:08:29

@mavo: beállhatsz a sorba... balfasznak.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.05.20. 00:24:19

@heima:

ez a kiváló érvelés hatályon kívül helyezi Navracsics hazugságát. Megnyugodtam.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.05.20. 00:27:25

"Harrach Péter, országgyűlési képviselő elmondta: a költségvetést nem terheli olyan mértékben a 14. havi nyugdíj, hogy lehetetlenné tenné bevezetését, annak évi forrásigénye 150 milliárd forint."

:-)

www.fidesz.hu/index.php?Cikk=49368

heima (törölt) 2009.05.20. 00:46:29

@mavo: "A GDP 82,7 százalékára emelkedett az államháztartás bruttó, konszolidált, névértéken számított adóssága március végéig az elmúlt év végi 73 százalékról - közölte a Magyar Nemzeti Bank."

:(

Oblomov 2009.05.20. 01:01:58

@heima:

a munkaképes, de nem feltétlen egészséges és iskolázott inaktívak bevonása a minimálbéres aktívak közé, még nem teszi őket adófizetőkké. Márpedig a foglalkoztatás bővítéséhez kellene valami többetbevétel, ami lehetővé tenné a vállalkozások terheinek csökkentését. Különben nem lesz új munkahely a foglalkoztatás bővítéséhez.

A nyugdíjak eü-járulékkal való terhelése volt a másik ötleted. Ezt gondolom az aktívak adójából felbruttósítva lehetne alkotmányossá tenni. Mi lenne ebben az aktívbarát?

heima (törölt) 2009.05.20. 01:26:26

@Oblomov: az adójóváírás eltörlése már rég időszerű, de még mindig rá vagy szűkülve az adófizetésre, feleslegesen.

ad1: szjat nem fizetnek ugyan a minimálbéresek (jelenleg), de tb-t igen

ad2: az, hogy az inaktívak kikerülnek a járadékos (akármilyen jogcímen is éltek eddig) rétegből, önmagában hatalmas megtakarítás kiadási oldalon (lehetőség adócsökkentésre)

ad3: nem csak nem feltétlen egészséges és kevéssé iskolázott önkéntes inaktívból áll az az 1 millió ember, aki hiányzik a munkapiacról

ad4: a munka nemesít. nem csak az az előnye egy dolgozó embernek, hogy adót fizet és nem kér segélyt, hanem vannak olyan hasznai is pl. hogy munkában megfáradt ember lusta lesz este végigverni az asszonyt, magáénak fog érezni néhány dolgot közösségileg, de legalábbis sokkal drágább lesz a szavazata egy osztogató-fosztogató párt számára, és minimum ideges lesz a nemdolgozó here szomszédra

ad5: a költségvetésnek két oldala van, a munka terhei csökkentésére nem csak más adóztatásával lehet forrást szerezni

ad6: olvasd el még1x az eredeti kommentemet, világos logikai menetre épül, a szűk témából (nyugdíj) eljut az általánosságig. Azaz felsoroltam pár lehetséges nyugdíjintézkedést, mint várható dolgok Fidesz kormányzás alatt, majd behelyeztem egy tágabb politikai keretbe (aktív-inaktív). Kérlek ehhez viszonyíts te is, semmi értelme annak, hogy összemosod a dolgokat.

ad7: eü járulék esetében nem igazán értem mit akarsz mondani. eü biztosítási jogviszonyt az aktívak is addig tartanak csak fenn, amíg fizetik a járulékot (+45 nap), sehol nem alkotmányos jog az, hogy ez a nyugdíjas évekre is szól. simán réraksz mondjuk 5%-ot a nyugdíjakra oszt jó napot, máris elvetted a 12 havi nyugdíjat is

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.05.20. 07:37:57

@heima:

"szintén helyzettől függően elképzelhetőnek tartom pl eü járulék kivetését a nyugdíjakra"

ez fel se tűnt, de ritka ostoba ötlet. Ha nem lennének magán nyugdíjpénztárak, ezerrel támogatnám, sőt, javasolnám a tízezer százalékos járulékot, hátha az egyik zsebből a másikba átdobott píz fellendíti a gazdaságot.

Hogy a magán nyugdíjpénztárakkal szemben kibaszás lenne, az meg külön öröm, nem?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.05.20. 07:38:43

@heima:

Szar az élet? Navracsics máris nem hazudott, halleluja!

Kálmánbátyám 2009.05.20. 08:14:01

Mit is akar egy politikus ?
Önzetlenül szolgálni a választók érdekeit ?
Becsületesen ellenállni minden korrupciós kísértésnek ?
Azt tenni mindíg, amit az ország érdeke megkíván, még akkor is ha az nem fog tetszeni a választóknak ?
Félreállni önként, amikor már nem tud megoldást ?
Nem ígérgetni olyasmit, amiről pontosan tudja, hogy nem megvalósítható ?
Hát hol élek én, a Holdon ?

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.05.20. 09:08:51

@heima:

Írd le még 10x, hogy értelmiségi, akkor biztosan igazad lesz. :/

instant legenda 2009.05.20. 09:16:36

Nem is tudom, végignéztem a videót (vajh' a kommentelők közül hányan tették?) és egyáltalán nem érzem a gáznak amit az Öreg mond, talán a vége egy kicsit húzós, de egyébként rendben van.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.20. 09:26:00

@instant legenda:

Igazából a helyzet az, h totálisan jelentéktelen az ügy. Még Orbán rosszul sikerült kijelentése is jobban kiverte a biztosítékot, mint ez a semmiség.

Az a szomorú, h ezzel a poszttal turul lement arra a szintre, amin bolgáruramék vannak, akik kézzel-lábbal keresnek vmiféle fogást a fideszen, csak hogy ráhuzhassák, h hülyék.

Nyilván gázos az öreg, de ilyen alapon minden nap legalább 10 poszt lehetne.
Mit mondott Herényi vagy Horn a Napkeltében?
Mit Szijjártó?
Mit Nyakó vagy Vadai?
Stb...

Itt kérem a törpéből elefánt lett porcelánozva.
Törékeny is a story

pierre bayle 2009.05.20. 09:27:00

Nem néztem végig? Mondta, hogy zemberek vagy azt csak a Peti mondja a munkamegosztás szerint?

Void Bunkoid 2009.05.20. 09:30:10

Igazából egy kicsit egyetértek a hatodik lenin nevezetű felhasználóval. Meg egy kicsit nem.

A számolatlan nyugdíjemelések csakugyan bedönthetik az államkasszát, lévén mi is, akár a többi ún. nyugati társadalom - egy elöregedő társadalom vagyunk, egyre kevesebb gyerekszületéssel, és évről-évre egyre több a munkaerőpiacot véglegesen elhagyó emberrel.

Ez viszont amúgy alapvetően a munkanélküliség csökkenését is hozhatná magával, mivel ha a munkaerő nyugdíjba megy, a munkaköre ott marad, be lehetne tölteni - tehát megvan a lehetőség, BŐVEN. Csak akarás is kéne, dolgozni akarás, és nemcsak a sültgalamb várása.

A baj fő oka az, hogy az ifjak _nem akarnak_ dolgozni - vagy, mint egyesek itt említették, egyből mennek külföldre "mert ott megtudom valósítani magam meg meg is fizetnek érte".

1. Ha annyira külföldet preferálja az ilyen, akkor mé' nem ott is tanult? Talán mert ott _FIZETNI_ kellett volna érte? :P

2. Miért pofáznak sokszor harminc-ikszévesen is egyetemre járva, soha életében egy percet sem dolgozva még, és fikázzák le az ilyen azokat, akik sokszor már a saját keresetükből épített/vett házukban laktak akkor, amikor olyan idősek voltak, mint a(z otthon anyuval lakó, és az anyu által fizetett internetelőfizetéssel szájtépő) kommentelő?

Oblomov 2009.05.20. 09:45:07

@heima: "Általam felsorolt intézkedések persze nem örömmel teliek a nyugdíjasok számára - főleg ha emlékeznek majd még Laci bá szavaira is. Csak az az apró különbség, hogy egy aktívbarát polgári politikának (természetesen nem csak nyugdíj fronton) eredménye is van - középtávon már mindenképp."

Majd: "a munka terhei csökkentésére nem csak más adóztatásával lehet forrást szerezni... Azaz felsoroltam pár lehetséges nyugdíjintézkedést....simán réraksz mondjuk 5%-ot a nyugdíjakra oszt jó napot, máris elvetted a 12 havi nyugdíjat is".

Ez nem ugyanaz, mint amit Iván László üzen, Te is mondod. De én vok szerinted "rászűkülve az adófizetésre" ! (?)

Karcolt lendület 2009.05.20. 09:54:41

@schnee:
Nem, de nincs kedvem ezt kb. hatvannyolcadszor is kifejteni. (A hozzászólásaim között bőven találsz ezzel kapcsolatosakat.)
Fent van róluk minden a neten, különösen ajánlom pl. az EU-választási programjukat.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.05.20. 10:17:28

@instant legenda:

már azon túl, hogy demagóg ostobaságokat hablatyol, különöseb baj valóban nincs vele.

13öreg 2009.05.20. 10:23:21

Én is "nyugger" vagyok. Nincs 13.ik hónap nem kell a13 havi, de másnak se kelljen.
És Te -Ti is adjátok oda a fizetésetek 12.ed részét mint mi, (tudom majd jön, hogy ennyit meg annyit elvesz az állam, de ezeket tőlünk is elvette) akik kitanítottunk titeket, felépítettük ezt az országot és Ti és vezéreitek kiárusították a maguk hasznára.Mdf, Kisgazda, Fidesz, "Kdnp"Szdsz, Mszp.. Ez 20 év és nem 7. Mi lenne veletek, ha a "nyuggerek" "népszavazáson(vannak annyian) kérnék, hogy a tandíjjaitokat akár utólag is kamatostul, fizessétek be a nyugdíj alapba. Gondolkozzatok! Még, ha nehezetekre esik is. O.V. miből ad + 2havi nyugdíjat?? 14havit ígért ami előtt még ott a 13 ik.

Szerintem a kilábalás lehetősége az, hogy az adózás alól ne legyen kivétel Pl. egyházak, és a tartozásokat behajtani.
Az állami támogatás mint olyan szűnjön meg. Se párt se egyház se semmilyen szervezet ne kapjon. Nem élünk a szocializmusban. Mind tartsa el magát.Állami vállalat vezetőinek csak siker után járjon prémium. Állami szektorban senki ne kereshessen a minimál bér 15 X énét többet. (Nyugdíjjas se)

magist 2009.05.20. 11:09:17

Már megint a 20 év! Na akkor számoljunk! 20-ból 12 megelőlegezem dicső kormányzást a kiváló maszop kormányoknak, 4 év mdf 4 év FIDESZ. Eredmény a jelenlegi helyzet, tehát, szerintem maradjunk a jelenlegi díszes társaságnál és mulassunk saját magunkon saját kárunkon, mert úgy látom a fenti hozzászólók még mindig jelentős részének nagyon megfelel, sőt tovább megyek kívánatos a jelenlegi brillírozás. Feltételezem, vagy jó fizetéssel rendelkező menedzser illetve nyugdíj korhatárt magasan elérő alacsony nyugdíjas katona, rendőr stb személyekről van szó. Mi meg fogjuk be a pofánk, ehhez vannak szokva!

heima (törölt) 2009.05.20. 12:48:22

@Oblomov: még mindig csak azt tudom ajánlani, hogy olvasd végig a threaded, én innen meg nem mondom hogy hol vesztetted el a fonalat.

13öreg 2009.05.20. 15:38:43

@magist: Na számolj.(gondolom nekem címezted a" megint 20 év".-et)
Hányan voltak a "renszerváltó" politikusok?
Hol vannak ők? és 20 év alatt mennyit dolgoztak, és mennyit nőt a vagyonuk?(felsoroljam egyenként?)
Vedd a fáradságot előtted a gép, a net menj vissza az időben mondjuk 1989 ig, kutass-olvass, és rájössz, hogy az igazmondó hazudik.

6.Lenin 2009.05.20. 19:34:56

13öreg!

"Szerintem a kilábalás lehetősége az, hogy az adózás alól ne legyen kivétel "

Az adózás nem cél,hanem eszköz,1 a sok közül.
A lényeg,szerintem az lenne,tisztázzuk a sorrendeket.

1. mi az állam szerepe?
2.mi az állampolgár szerepe?
3.mi a cél?
4.kiket választunk a cél megvalósitására,az érdekeinknek megfelelően(többség)

Mi,állampolgárok vagyunk a fontosak,nem a vezetők.A mi érdekeink az előbbrevalók,nem az övék.
Ezt kéne jól bevésni!

Aztán jöhetnek a részletek,addig csak időtöltés,egymás fikázása az egész.Megy az anyázás,minden értelem nélkül.
süti beállítások módosítása