"A kerítés félig kész, a házam tetőtere befejezetlen" - oszlatott el minden kételyt megvesztegethetősége felől a csillagszemű Ambrus Zoltán egy, a Népszabadságban közzétett interjúban. Zoltán azt is elárulta, azért osztogatott csokoládét az ominózus szavazás előtti napon, mert "néhányan meg szokták kérni, hogy hozzon csokit Németországból a gyerekeiknek, ott ugyanis olcsóbb".
Mint emlékezetes, a névnapját nemrégiben ünneplő politikus a lelkét is kitette azért, hogy a hányattatott sorsú megye lakóira nehogy még egyszer ránehezedjenek a választás csillagászati költségei. Egyébként "sincs kifogása" az új MSZP-s közgyűlési elnök személye ellen...
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr4245749
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: grate channel 2018.02.07. 02:55:02
Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
tudatlan 2007.03.12. 16:57:01
"A kerítés félig kész, a házam tetőtere befejezetlen" - oszlatott el minden kételyt megvesztegethetősége felől a csillagszemű Ambrus Zoltán
hahaha, sot, egy tvstab kameraja elott sem vett at titokzatos borondot.
mintha csak anyagi juttatasokkal lehetne zsarolni. miert nem ezt mondja: a gyerekeim meg sokaig ehetnek csokit, es a kozgyules elnokenek szemelye sem tragedia:)))
na jo komolyra forditva, a hirtv-s celpont feldolgozta a temat a maga modjan, a fideszesek kb. azt ismetelgettek, hogy eddig is tudtak, hogy kozepszeru es labilis alak... akkor mi a banatnak inditottak, csokolom... egyebkent egy uj valasztas eseten allitolag mar nem lett volna jelolt, de ez biztos nem szamit abban, hogy fuggetlenre valtott es beszavazott a szocikra.
hahaha, sot, egy tvstab kameraja elott sem vett at titokzatos borondot.
mintha csak anyagi juttatasokkal lehetne zsarolni. miert nem ezt mondja: a gyerekeim meg sokaig ehetnek csokit, es a kozgyules elnokenek szemelye sem tragedia:)))
na jo komolyra forditva, a hirtv-s celpont feldolgozta a temat a maga modjan, a fideszesek kb. azt ismetelgettek, hogy eddig is tudtak, hogy kozepszeru es labilis alak... akkor mi a banatnak inditottak, csokolom... egyebkent egy uj valasztas eseten allitolag mar nem lett volna jelolt, de ez biztos nem szamit abban, hogy fuggetlenre valtott es beszavazott a szocikra.
habermas 2007.03.12. 17:15:02
most könyörgöm, ha valaki - és ez főleg az önkormányzati szinten igaz - szembe megy a pártfegyelemmel és meggondolja magát (olyannyira h ki is lép) akkor az már rögtön megvesztegetett áruló? nevetségesek egyébként az érvei, de az se különb, hogy aki szembemegy a fidesszel az rögtön áruló és feketebárány lesz. csodálom, h még senki sem javasolta Ambrusnak, h keresse fel Dávid Ibolyát. Abban viszont igaza van tudatlannak,h ha labilis személynek tartották, akkor miért indították el? gondolom nem volt emberhiány.
tudatlan 2007.03.12. 17:19:21
szembemegy a partfegyelemmel, meggondolja magat az meg OK,
az uj valasztasok kiirasarol tortent megallapodas utan masnap kilepni es megszavazni a szoci elnokot azert egy kicsit durvabb nem? lehet csurni csavarni, de meg azt is hozzaveve, hogy fidesz szimpatizansok juttattak a poziciojahoz szerintem ezt nem tulzas arulasnak nevezni.
Vagy, ha ez meg nem arulas, akkor mi lenne az?
az uj valasztasok kiirasarol tortent megallapodas utan masnap kilepni es megszavazni a szoci elnokot azert egy kicsit durvabb nem? lehet csurni csavarni, de meg azt is hozzaveve, hogy fidesz szimpatizansok juttattak a poziciojahoz szerintem ezt nem tulzas arulasnak nevezni.
Vagy, ha ez meg nem arulas, akkor mi lenne az?
2007.03.12. 17:25:42
Listás szavazás (pártlista) alapján kapják a mandátumaikat.
bugris 2007.03.12. 17:26:10
1. jelzem az ellenvéleményemet
2. próbálom meggyőzni frakciótársaimat
3. ha feloldhatatlan az ellentét, bejelentem kilépésemet
4. kilépek
Végül is csak az első három pont maradt ki.
2. próbálom meggyőzni frakciótársaimat
3. ha feloldhatatlan az ellentét, bejelentem kilépésemet
4. kilépek
Végül is csak az első három pont maradt ki.
habermas 2007.03.12. 17:32:44
nézd, én alapvetően durvának érzem az árulás kifejezést egy demokratikus testületben, főként az önkormányzati szinten, mert ez is a túlzott ellenségkép kereső politikai kultúra egyik eleme. Bevallom, hogy cseppet sem szimpaizálok Ambrus Zoltánnal lépése miatt, de erőszakosnak tartom, hogy azonnal össztűz éri, mikor elhagyta a hajót. Nem akarok naív lenni, semmi jót nem várok a politikától, de nem hiszem, h ez lehet az egyetlen magyarázat, amikor valakit nem tud megtartani egy párt a maga soraiban...főleg akkor amikor tulajdonképpen az alapvetően protest szavazó Magyaroszágon (ezáltal nagyon olcsón) hihetetlen magas a népszerűsége.
habermas 2007.03.12. 17:38:09
a kilépését nyilván bejelentette, különben nem derült volna ki. nyilván fennállt feloldhatatlan ellentét is (ha megvesztegették, akkor főleg, de jelzem, h sztem kisebb véleménykülönbség is elég lehet, nem kell antagonisztikus ellentétekben gondolkodnunk)
az meg vicces lett volna ha esetleg még egy-kettő társát meggyőzi h szavazza meg a szoci elnököt.
mondjuk én még sosem dolgoztam a hevesi képviselőtestület háza táján, a média információit meg nem tartom elegendőnek
az meg vicces lett volna ha esetleg még egy-kettő társát meggyőzi h szavazza meg a szoci elnököt.
mondjuk én még sosem dolgoztam a hevesi képviselőtestület háza táján, a média információit meg nem tartom elegendőnek
tudatlan 2007.03.12. 17:41:57
csi, lehet, hogy nem ertek hozza, de lenyegi elem a kerdesben, hogy partlistara tortenik-e a szavazas? (nem ertem miert tetted ezt a megjegyzest)
habermas, nem szimplan elhagyta a hajot, hanem egy nagyon necces szituban hagyta el a hajot. szerintem, ha lenne egy otfos tobbseg ide vagy oda nem sok tuz zudulna ra, ha fuggetlenedne. mas kerdes, hogy akkor nem biztos, hogy fuggetlenedne, hiszen akkor stabil a pozicio 4 evig
habermas, nem szimplan elhagyta a hajot, hanem egy nagyon necces szituban hagyta el a hajot. szerintem, ha lenne egy otfos tobbseg ide vagy oda nem sok tuz zudulna ra, ha fuggetlenedne. mas kerdes, hogy akkor nem biztos, hogy fuggetlenedne, hiszen akkor stabil a pozicio 4 evig
bugris 2007.03.12. 17:42:46
Én sem vagyok ugyan hevesi képviselő, de ha ezt előre jelezte (amit fogadjunk el azért a poliktikai etikett elemi részeként), elég jól titkolja mindenki, Ambrus úrral együtt.
dejavubazz 2007.03.12. 17:55:02
bugris es tudatlan,
listan kerult be a fazon. Nem a szemelyere, hanem partra szavaztak a valasztok.
Szerintem a bugris 4-es pontjaban nem kilepesnek, hanem a mandatum visszaadasanak kellene szerepelnie.
Ellenbe ma ugy tunik marad kepviselo, igaz fuggetlenkent, igy van egy allasa es fizetese, amit annak koszonhet, hogy anno felkerult a neve a partlistara.
(Multheti hvg-ben irtak, hogy a hapsi gyereke Fidelitasos, na kepzelem o is mit kaphat :) )
Vegyuk eszre, hogy ez kielezett szitu volt: egy szavazaton ment el a vonat. Ha lett volna "tartalekos" tobbseg, akkor nincs problema. Az atszavazas-kilepes pedig maximum 2 napig lett volna hir.
listan kerult be a fazon. Nem a szemelyere, hanem partra szavaztak a valasztok.
Szerintem a bugris 4-es pontjaban nem kilepesnek, hanem a mandatum visszaadasanak kellene szerepelnie.
Ellenbe ma ugy tunik marad kepviselo, igaz fuggetlenkent, igy van egy allasa es fizetese, amit annak koszonhet, hogy anno felkerult a neve a partlistara.
(Multheti hvg-ben irtak, hogy a hapsi gyereke Fidelitasos, na kepzelem o is mit kaphat :) )
Vegyuk eszre, hogy ez kielezett szitu volt: egy szavazaton ment el a vonat. Ha lett volna "tartalekos" tobbseg, akkor nincs problema. Az atszavazas-kilepes pedig maximum 2 napig lett volna hir.
tudatlan 2007.03.12. 17:56:13
habermas, bugris, realis lenne, hogy elore jelzi, hogy a patthelyzetnek vege, de azert megallapodik a jobb es baloldal az uj valasztasokban?
tudatlan 2007.03.12. 17:58:28
dejavubazz, a kerdesem ugyanaz lenne hozzad is mint csihez, de te a valaszomat is leirtad a kovetkezo soraidban. emiatt a lista vagy nem lista reszletkerdes, fideszre erkezo szavazatokat konvertalt mszps kozgyuleselnokre.
bugris 2007.03.12. 18:02:00
Tudatlan, értelmezd újra a kommentemet.
bugris 2007.03.12. 18:06:59
Egyébként a sunyi megoldáson kívül mindent meg lehet valahogy magyarázni. Igen, a listás mandátumot is, ne feledjük, a választók sem homogének, lehet köztük 5%, aki helyeselte a dolgot.
tudatlan 2007.03.12. 18:39:30
bugris, ertettem szerintem, csak a "jol titkoltak" melle tettem egy kezenfekvo felvetest. ha ugy erezted veled szemben szolok, bocs.
Ez a valasztok sem homogenek dolog eleg ingovanyos talaj, pont a "lehet" miatt. Ha meg 5% helyeselte is, 95%-kal szemben (es a kollegaival szemben) inkorrekt volt. Ha az 5%-ot nem az inkorrektseg miatt, hanem azert irtad, mert azzal fordulna is a valasztasi eredmeny akkor mas a helyzet. Ugyanaz az ingovanyos erv alkalmazhato, miszerint lehet, hogy 6% a szoci szavazok kozul meg meggondolta magat.
Ez a valasztok sem homogenek dolog eleg ingovanyos talaj, pont a "lehet" miatt. Ha meg 5% helyeselte is, 95%-kal szemben (es a kollegaival szemben) inkorrekt volt. Ha az 5%-ot nem az inkorrektseg miatt, hanem azert irtad, mert azzal fordulna is a valasztasi eredmeny akkor mas a helyzet. Ugyanaz az ingovanyos erv alkalmazhato, miszerint lehet, hogy 6% a szoci szavazok kozul meg meggondolta magat.
bugris 2007.03.12. 18:45:09
Inkább úgy fogalmaznék, mindent ki lehet magyarázni.
Éppen ezért helyeztem a hangsúlyt a be nem jelentésre, mert az menthetetlen.
(Az algebra egyébként úgy szól, 20 fideszes képviselő mindegyike 5%-át képviseli a párt szavazóinak, ergo mindig hivatkozhatnak a "törpe minoritásra")
Éppen ezért helyeztem a hangsúlyt a be nem jelentésre, mert az menthetetlen.
(Az algebra egyébként úgy szól, 20 fideszes képviselő mindegyike 5%-át képviseli a párt szavazóinak, ergo mindig hivatkozhatnak a "törpe minoritásra")
tudatlan 2007.03.12. 19:17:39
bugris, szellemes algebra:)
egyebkent fuggetlenkent ez alapjan pont 0%-ot kepvisel, ugyhogy azt csinalhat amit akar:)
egyebkent fuggetlenkent ez alapjan pont 0%-ot kepvisel, ugyhogy azt csinalhat amit akar:)
bugris 2007.03.12. 19:24:36
Ez tökéletes meglátás, de az ilyen képviselő nevében viseli is ezt. Amúgy meglepne, ha valóban független lenne.
Szmöre 2007.03.12. 20:08:42
Ambrus tette nem pusztán azért a tényért árulás mert átállt, hanem azért, mert a szocialisták fideszeseknek tett ajánlatai alapján biztosra vehető, hogy legalább 15 millióért tette. Ha ez nem árulás, akkor Júdás is csak a Szentföld stabilitását tartotta szem előtt.
"a hapsi gyereke Fidelitasos, na kepzelem o is mit kaphat"
Ambrus gyermeke valóban fidelitasos. Mivel nem tehető felelőssé jóapja tettéért, ezért nem kapott és valószínűleg nem is fog "kapni semmit".
"a hapsi gyereke Fidelitasos, na kepzelem o is mit kaphat"
Ambrus gyermeke valóban fidelitasos. Mivel nem tehető felelőssé jóapja tettéért, ezért nem kapott és valószínűleg nem is fog "kapni semmit".
doomhammer · http://forabettertirpakbokretas.blogspot.com 2007.03.12. 21:30:09
Még a HVG is azon értetlenkedett, hogy mit problémázik 40-50 millión.
bugris 2007.03.12. 21:36:48
Nem akarlak megbántani, a "biztosra vehető" kitétel finoman fogalmazva is túlzás.
El tudok képzelni még pár forgatókönyvet ezen kívül.
El tudok képzelni még pár forgatókönyvet ezen kívül.
Guild 2007.03.12. 21:55:21
Bizonyára az történt, hogy a szocik jó érvekkel bombázták a Fidesz oldalt a közgyűlésben, Sós Tamás elnöksége mellett. Ambrus a szavazás előtti éjszaka (talán nem tudott aludni a sok csoki miatt?) logikusan véggigondolta a helyzetet, felsorakoztatva az érveket pro s kontra, és hajnalra azt a döntést hozta, hogy felül kell bírálnia eddigi álláspontját, el kell hagynia a Fidesz frakciót, és az MSZP jelöltjére szavazni. Hisz mint tudjuk, a politika az üléstermekben zajlik, ahol a pártok nézetei racionális vitákban csapnak össze, és a képviselők ez alapján hozzák meg bölcs döntéseiket.
dejavubazz 2007.03.12. 22:07:07
Szmöre,
rendben, ugy van jol, ha a sracot beken hagyjak, a mondatom visszaszivva.
Ez a megkeresesek/15 milla kivancsiva tett, de kellene ra bizonyitek. Ma mar nem nagy kusznt, hogy rogzitsenek egy beszelgetest.
Bizonyitek hijan sajnos csak az van, ami mindig is: erzi a jonep, hogy valami nem smakkol, de egyszeruen nem akarja elhinni, hogy ilyesmi megtortenhet.
rendben, ugy van jol, ha a sracot beken hagyjak, a mondatom visszaszivva.
Ez a megkeresesek/15 milla kivancsiva tett, de kellene ra bizonyitek. Ma mar nem nagy kusznt, hogy rogzitsenek egy beszelgetest.
Bizonyitek hijan sajnos csak az van, ami mindig is: erzi a jonep, hogy valami nem smakkol, de egyszeruen nem akarja elhinni, hogy ilyesmi megtortenhet.
Szmöre 2007.03.12. 22:08:52
Bugris, nem megbántódás kérdése, de az említett további tényezők (nem került volna fel az új listára) csak erősbítik azon feltételezést, hogy kilóra megvették hősünket. Ha csupán a listára-nem-kerülés miatt állna át valaki, akkor több ezren tették volna meg eddig az összes magyar pártban. Abban azért megegyezhetünk, hogy ha a frakció többi tagját megkeresték a fent említett összeget kilátásba helyezve, akkor ő sem ingyen tette, amit tett.
tudatlan 2007.03.12. 22:18:23
szmore, csak, hogy kotekedjek: nem tudom hany ezer ember eseteben volt eddig, hogy, ha atall nincs valasztas azaz marad a helyen, ha nem van valasztas es tuti bukik.
egyebkent az erdekes atallasra jo pelda az elozo ciklusbeli kecskemeti polgarmester. vele szemben mekkora volt a felhaborodas?
egyebkent az erdekes atallasra jo pelda az elozo ciklusbeli kecskemeti polgarmester. vele szemben mekkora volt a felhaborodas?
bugris 2007.03.12. 22:24:00
Jó, jó Szmöre, több, mint valószínű, hogy megdolgozták, csak a 15 millát ne vegyük tutira. Erős pszichikai nyomás/zsarolás/luxuskurva stb. Szárnyaljon már a fantáziánk:)
ivadék76 2007.03.13. 06:55:02
Ambrus Z.-nek hol van a "szakmai" önéletrajza?Talán a kamion kesztyűtartójába?