Jó úton járunk, hiszen a Móricz Zsigmond körtéren egymást érik a Strabag zászlói, betonpumpái és mindenféle egyéb szerkezetei. Épül a 4-es metró, a Kádár-kori várostervezés és Demszky Gábor életének fő műve (új dimenzió, miegymás). Az Index azonban a VEKE tanulmánya nyomán nem átallja azt írni, hogy sokba lesz ez nekünk. Annyira sokba, hogy sosem fog megtérülni. Épp csak jobb hallgatni erről, már ha valaki szeretne még közlekedésmérnökként kezdeni magával valamit Budapesten a közeljövőben.
A hivatalosan becsült napi 474 ezer utazás erős túlzás a tanulmány szerint (Demszky inkább kevesellheti, hiszen saját oldalán "naponta 600 ezer utasról" beszél). Emellett még meg sem tervezték a felszíni fejlesztéseket, így igazából senki sem tudja, hol áll meg a már most is 340 milliárdra becsült beruházás összköltsége.
Persze mindezek csak részletkérdések. A lényeg, hogy a Siemens épít, a Strabag épít és a Sawyer Miller Group kommunikál. Mi meg szopunk. Csak annyi vigaszunk lehet, hogy valószínűleg tanítják majd politikai marketingből, hogyan égette rá Demszky a "miattatok nincsen 4-es metró" stigmát a Fideszre.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr820173
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
MMG 2006.12.01. 08:32:24
Sok-sok szánalmas dolog közül ez az egyik nyerő nálam....Utána lehetne nézni annak ,hogy a villamos anyagok beszállítását ,hogy nyerte meg a cég , milyen ajánlattal stb....jelszó :csak a mutyi....
RobinMasters 2006.12.02. 18:33:54
Az persze már kevésbé mosolyfakasztó, hogy miért is nem ment neki ilyen feltűnően a Fidesz annak a strabagügynek, amin (Seres László szavaival) "önmagában elmehetett volna az önkormányzati választás".