Zsidók, listák, identitások
2012. november 27. írta: TuRuL_2k2

Zsidók, listák, identitások

Jobbik_zsido_Budapest.png

A Jobbiknál szezonja van most a zsidóknak. Egyik nap Vona Gábor vezetésével demonstrálnak Izrael budapesti követsége előtt a gázai hadműveletek ellen. Másik nap a Jobbikból kizárt Lenhardt Balázs és kis csapata tüntet a pártból szintén kizárt, váratlanul megzsidult Szegedi Csanád háza előtt, hogy adja vissza EP-mandátumát. Harmadnap az izraeli nagykövetség előtti szimpátiamegmozduláson ellendemonstrál Novák Előd, míg elő nem állítják. Negyednap Gyöngyösi Márton az Országgyűlésben követeli a zsidók jelentette nemzetbiztonsági kockázat felmérését:

„Ismerem én is, hogy hány magyar honfitársunk él, hány magyar származású ember él Izraelben, hány izraeli zsidó honfitársunk él Magyarországon. Én úgy gondolom, hogy pont itt lenne az ideje egy ilyen konfliktus kapcsán annak, hogy felmérjük azt: az itt élő és különösen a magyar Országgyűlésben és a magyar kormányban hány olyan zsidó származású ember van, aki bizonyos nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára. Úgy gondolom, hogy adósai egy ilyen felméréssel Magyarországnak.”

Gyöngyösiről mindig eszembe jut egy kedves kis izraeli vonatkozású afférunk 2010-ből. A választások előtt, egy jobbikos sajtótájékoztatót követően interjút készítettünk vele, úgy is, mint a párt külügyminiszter-jelöltjével. A beszélgetésnek már eleve kitűnő hangulatot kölcsönzött, hogy közben Gaudi-Nagy Tamás minket videózott a telefonjával (nehogy manipuláljunk, ugye). Gyöngyösi akkor határozottan hitet tett az Egy Kína doktrína mellett, és többször is megismételte, hogy a Tibet-kérdés Kína belügye. És akkor Palesztina meg Izrael belügye? Az egészen más, hangzott a válasz (Gyöngyösi maga is érezhetett valamiféle zavart az erőben, mivel letiltatta a videófelvétel erről szóló részének publikálását). De ez itt mellékszál.

Bár Gyöngyösi mostani felszólalásának terminológiája nem egészen tiszta, izraeli zsidókról és zsidó származású emberekről egyaránt beszél, vélhetően ugyanarra gondolhatott, mint amit Vona Gábor is megfogalmazott a követség előtti tüntetésen: az izraeli állampolgársággal is rendelkező döntéshozók nemzetbiztonsági átvilágítására. Ez a logika nem más, mint a soviniszta román, szlovák vagy éppen szerb pártok logikája, csak ők az ott élő magyarok vonatkozásában követelnek hasonló listákat, óvintézkedéseket, a kettős identitásnak még a lehetőségét is tagadva. Nem lehet két hazád, ugye. De tényleg nem lehet?

A többes identitás nem csak a szélsőjobbot állítja megoldhatatlan feladat elé. Egy médiaprogram keretében bolgár, cseh, és szlovák huszonévesekkel beszélgettünk a magyar médiaviszonyokról, a szélsőséges politikai erők jelenlétéről a magyar nyilvánosságban. Az egyik cseh lány (ha jól emlékszem, doktorandusz médiakutató lehetett talán) nyomta az SZDSZ legerősebb pillanatait idéző, militáns, az intoleranciát tűzzel-vassal pusztító toleranciát, leleplezte cigányellenességemet, és így tovább. Aztán amikor a szlovákiai jogfosztások kapcsán szóba került a kettős (többes) állampolgárság, azt mondta, igaza van a szlovákoknak, mindenhol be kéne tiltani az ilyet, mindenkinek csak egyetlen állampolgársága lehessen. Kérdeztem, mi a helyzet a Csehországban élő szlovákokkal, a Szlovákiában élő csehekkel, rájuk is vonatkozik az elképzelése? Természetesen! – mondta hevesen. Tovább kérdeztem: Mi a helyzet a cseh-izraeli kettős állampolgárokkal? Melyik állampolgárságukat kéne elvenni? Erre lefagyott. Látszott rajta a teljes tanácstalanság, hogy ez a kérdés a saját kis világában úgy hat, mint a nullával történő osztás.

A többes identitás (és így az állampolgárság) létező, sőt normális jelenség. Egy kassai magyar életére egyaránt jelentős hatással van Budapest és Pozsony – hol egyik, hol másik hatása az erősebb. Évszázadok óta ugyanazon a helyen él a családja, miért ne lenne neki fontos, hogy jól menjen a városának? Hogy az momentán Szlovákia? Istenem, így alakult történelmileg. Semmi nem zárja ki, hogy valaki egyszerre legyen jó szlovák állampolgár és jó magyar.

Kétségtelen, ahogy előfordulnak belső feszültségek az egyes identitások között, ugyanúgy jelentkezhetnek érdekkonfliktusok az állampolgárságot adó országok viszonyában is, ahol a többes állampolgárok kényes helyzetben találják magukat. Ezzel nem árt tisztában lenni, de hogy kifejezetten elrendeljék a kettős állampolgárok, azon belül is a zsidók összeírását? Ez elfogadhatatlan. Míg az USA-ban teljesen természetes egészen érzékeny személyes adatok (bőrszín, vallás, politikai preferenciák) nyilvántartása, sőt nyilvánossága is, addig nálunk sajnos a XX. század történelmi tapasztalataira alapozó közvélekedés az, hogy ha az ember származásáról vagy vallásáról listát vezetnek, annak előbb-utóbb nagyon szomorú következményei lesznek.

Magyarként különösen jó okunk van tehát arra, hogy megértsük és elfogadjuk a többes identitást, hogy átérezzük, lehet valakinek egyaránt fontos Jeruzsálem és Budapest, vagy Toronto és Budapest. Hogy a nagyváradi, magukat mindig is magyarnak valló neológ zsidókról vagy Erdély magyar identitású cigányairól ne is beszéljünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr554927413

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Anti-anti-antiszemitizmus 2012.12.01. 02:40:27

A Bölcs Boldi Bácsi tanácsai 4.Kedves baloldaliak és liberálisok!A mai alkalommal arról írok, mihez kezdjetek, ha nem tetszik nektek, hogy jobboldaliak is kiállnak az antiszemitizmus ellen. Mert látom, néhányotoknak nem tetszik. (Akinek nem inge, az pe...

Trackback: Út a gonosznak 2012.11.29. 08:35:14

Nincsenek sem biztonságot adó anyagi, sem szellemi javaik, nincsenek öntudatot adó törekvéseik, sikerre vivő eszméik, támasztékot nyújtó ideológiáik és most kétségbeesetten ődöngenek, ide-oda, valamerre. Mindenre vevők. Mindennek utat engednek....

Trackback: A Gyöngyösi-gumicsont 2012.11.28. 21:28:13

egy újabb gumicsontot generálnak a komcsik. nem érdemes foglalkozni vele hogy sivítanak, hogy hiszterizálnak. mindenki tiszteleg a zsidóknak, szalutáljunk egyszerre, együnk rétest estére. amúgy se éri el az ingerküszöbömet az ügy. ugye mi nem állun...

Trackback: A nácizmus szellemét idézte meg Orbán ópusztaszeri szoboravató beszéde 2012.11.27. 16:22:47

Ösztönökre és érzelmekre ható, félelmeket ébresztő, vallásos és mitologikus elemekből kutyult szektás halandzsájában a román Vasgárda emlékét idéző harcra hívott a messiásként szónokoló miniszterelnök. A Vasgárda “Mihály Arkangyal Légiója” ...

Trackback: Milyen Viki? Aki az országot tönkreteszi! 2012.11.27. 16:14:14

A Népszava címlapon vágott vissza a békemenetes óriásplakátok és buszmatricák miatt. Nem volt nagy kihívás, hiszen a közpénzekkel tömött kormányzati kommunikációs stáb által feladott labda nem szállt túl magasra. Az első képen a Népszava november 26-i ...

Trackback: Jobbikra szavaztál, de nem vagy náci? 2012.11.27. 15:40:01

Akkor van egy jóhírem: baloldali vagy, nem szélsőjobb. Nem kell kétségbe esni, ennek semmi köze az MSZP-hez, Gyurcsányhoz, a balliberálisnak csúfolt ámokfutáshoz. Nem vagy ettől egy akolban a mélyliberális jogvédőkkel, Bajnai pénzes barátaival, nem ...

Trackback: Hány lista egy élet? 2012.11.27. 12:53:33

A listák korszakát éljük - kormányunk mindent elkövet, hogy polgárait különféle szempontok alapján nyilvántartásba vegye. Ott van ugyebár a nemzeti konzultáció adatbázisa - ők azok, akik látszólag (írásbelileg dokumentálva) egyetértenek a kormány és O...

Trackback: Zsidólista: Újabb botrány 2012.11.27. 12:37:33

Mint az bezengi a magyar sajtót, Gyöngyösi Márton azt találta javasolni Magyarország parlamentjében hétfőn, hogy listát kellene készíteni a zsidó képviselőtársakról. Az Index nagyon helyesen "Jobbik: Listát a zsidókról!" címen hozta le a témát, így aki...

Trackback: Az antiszemita hadművelet 2012.11.27. 11:54:18

Tegnap két dolog történt a Parlamentben: Elfogadták a választási eljárásról szóló törvényt.  Gyöngyösi Márton zsidózott egy nagyot, amire  a kormány udvariasan reagált. Ebből jó nagy botrány lett.  Vajon miért éppen ezen a napon j...

Trackback: Ami mellett nem lehet elmenni szó nélkül 2012.11.27. 09:24:04

Három idézet, amelyek ezúttal nem kioltják, hanem erősítik egymást.  Amennyiben mi lennék a Nemzeti Együttműködés Rendszere, mi most nagyon azt szeretnénk, hogy a tegnapi döntésünk után ne rólunk szóljon minden kül- és belföldön egyaránt. Amen...

Trackback: Zsidók, listák, identitások 2012.11.27. 09:03:01

Magyarként különösen jó okunk van arra, hogy megértsük és elfogadjuk a többes identitást, hogy átérezzük, lehet valakinek egyaránt fontos Jeruzsálem és Budapest.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gattopardo 2012.11.27. 15:26:24

@nookedli: és persze nagyszülőd, dédszülőd kompetensebb mint a jelentős részben ugyancsak kortárs történészhad, ugyi?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.27. 15:26:30

@tommybravo:

No, azért ez nem egészen így van. A céginfóból sok mindent megtudhatsz egy cégről és még többet nem:-)

ü
bbjnick

Állítsuk meg a ......... 2012.11.27. 15:27:07

@nookedli:
Te ne okoskodj már annyit.
Neked bújtatott zsidót a nyilasok elől a csendőr rokonod, vagy nekem?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.27. 15:28:20

@nookedli: és akit illet!

A válasz itt: @bbjnick:

ü
bbjnick

Crescendo 2012.11.27. 15:33:25

@MACISAJT: :) a nol egy hiteltelen forras szerintem, bar a legtobb media az...
Persze a US mas hely. Itthon en sem adnam ki a vallasi hovatartozas adatokat, mert ott a testi epseg nincs biztonsagban. Sok Jobbikos nagyon hasonlit habitusaban a ciganyok bunozoi osztalyahoz, legalabb is ha arrol van szo, hogy egy emberre tucatnyian tamadjanak. :(

nookedli 2012.11.27. 15:34:09

@Salemi boszorkány: Név szerint kikre gondolsz, amikor ezt írod: "szálasi és mostanában sokat méltatott haverjai......"

Benny sk 2012.11.27. 15:38:19

Így, hogy a cseh lány válaszát nem tudhattuk meg, szabad utat engedtél a fantáziámnak. A számodra „lefagyásnak” tűnő állapodban milyen gondolatok futhattak végig valójában a lány agyán?
Pl.:
- Vajon a „minden országnak” mi a szinonimája?
- Most végig megyünk a világ összes országa vs Csehország kombinációkon?
- Ez nem csak cigányellenes, hanem még antiszemita is?!
- Kurvaélet, hogy ez kandikamera…

Kedves Gergely! A kérdésed azért hatott úgy, mint a nullával való osztás, mert centire annyi értelme volt a lány kis (liberális) világában. Azért ugyanis, mert -szöges ellentétben veled- az ő számára Izrael is csak egy ország a „minden ország” közül; nem több és nem is kevesebb.
Amúgy, ez ügyben nem értek egyet a lánnyal. Felőlem még 27-szeres állampolgársága is lehet valakinek, ha neki ettől stabilabb lesz az identitása, azzal a kitétellel, hogy csak ott szavaz, ahol él és adózik.
Személy szerint, ilyen megengedő vagyok. Ha teszem azt, egy újságíró attól érzi a maga konzervatív identitását stabilabbnak, hogy minden liberálist cionistának tart, az is csak arra az 5 percre zavar, amíg egy ilyen kommentet megírok…

Állítsuk meg a ......... 2012.11.27. 15:39:10

@nookedli:

"Ezért kell a Jobbikot megválasztani 2014-ben, hogy az ügynöklistát napvilágra hozzák, a politikusokat elszámoltassák, stb... Ha meg nem teljesítik, mehetnek a búsba. De jelenleg nekik van a legemberibb tervük. Engem már nem hoznak lázba az országmegmentő tervek, amikkel Vityáék hatalomra hazudták magukat."
Az nem zavar, hogy vona is az ő színeikben játszott?

Te idióta, nem gondolod, hogy az ügynöklistát ki kellene terjeszteni a 90-es évekre is, mert engem az is érdekelne, hogy az új időknek farvizein, hogyan eveztek egyesek a semmiből, első felizgulásukban a legaljától egészen a legfelső rétegig.

nookedli 2012.11.27. 15:40:36

@Salemi boszorkány: Szégyelld magad! Ezzel nem büszkélkednék! Igen, a nagyapám és nagyanyám átélték és nem tudnak semmiféle holokausztról. Az, hogy a csendőrök keresték a zsidókat, akiket a felmenőid bújtatttak, azt is jelentheti, hogy bűnözőket, gyilkosokat bújtattak. Ez még semmit nem bizonyít. Mindenesetre semmi nem indokolja szerintem, hogy akkora kárpótlást kapjanak/kaptak, amennyit. Minket magyarokat hány évtizeden át sarcoltak a komcsik, zsidókomcsik? Kapunk kárpótlást. Ja persze, a 90'es évek elején kaptunk az elvett földek után, amit ügyesen a zsidók megvettek fillérekért, aztán eladták milliókért. Ezért is szeretjük őket.

@Gattopardo: Igen. Jobban hiszek annak, aki ott volt és elmeséli, mint aki ott sem volt, hanem komcsi oldalon harcolt és a komcsi szempontból helyesen elképzeltként leírja. Lásd. 1956. forradalom vagy ellenforradalom. Ezt az okos történészeid találták ki.

Tamás András György 2012.11.27. 15:40:41

jo huzas volt, kiugratni a nyulat a bokorbol. most gyorsan meg lehet talalni, hogy kik vonzodnak a nyilas eszmekhez a haz falain belul...

Crescendo 2012.11.27. 15:42:46

@nookedli: olvastam valahol, hogy a jobbik 80%-ban teljesen ok, de a maradek 20% miatt valallhatatlan...
Tovabba en azt is hiszen, hogy barmelyik tarsulat, amelyik a megoldast az allami hatalom szinte korlatok nelkuli megnoveleseben latja az nagyon veszelyes, kollektivista mint Sztalin, vagy Hitler.
Sajnos nincs olyan politikai ero, aki nem kollektivista lenne. Persze melyik politikus szeretne a hatalmat csokkenteni... A gaz az, hogy a nep meg ezt igenyli. Az eros embert, aki egyszemelyileg tud evtizedekre tonkre tenni egy orszagot. Nem ugy, mint a mostani kispalyasok, akik par evre tudnak rombolni. :(

Állítsuk meg a ......... 2012.11.27. 15:44:14

@nookedli:
nyíró wass és társaik, azok a nagy hazafiak.
Tudod, akik ide jöttek lázítónak, osztották a nyilas eszméket, azután meg innen is leléptek, mint curva díványról.

tommybravo 2012.11.27. 15:44:36

@nookedli: "Az, hogy a csendőrök keresték a zsidókat, akiket a felmenőid bújtatttak, azt is jelentheti, hogy bűnözőket, gyilkosokat bújtattak."

Te mekkora egy gyépés fasz vagy, döbbenet.

Gattopardo 2012.11.27. 15:46:29

@nookedli: veheheheh..na most írtad ki magad a számbavehető vitapartnerek közül. Rejtő Jenő, Radnóti, Szerb Antal stb. mind aggkori végelgyengülésben hunytak el ugye, ami abból következik és azért biztos mert a nagyszüleid nem értesültek az ellenkezőjéről. Szánalmas.

Radio Silicon 2012.11.27. 15:47:48

Lehet, hogy írták korábban, de azért én is leírom, hátha újdonság, hogy mivel Izrael gyakorlatilag háborúban áll, ezért a magyar döntéshozók között található izraeli állampolgárok a háború kapcsán sokkal inkább nemzetbiztonságilag kritikus tényezők, mint mondjuk, a román-magyar, szlovák-magyar kettős állampolgárok.

tommybravo 2012.11.27. 15:47:53

@nookedli: "90'es évek elején kaptunk az elvett földek után, amit ügyesen a zsidók megvettek fillérekért, aztán eladták milliókért"
A zsidók túljártak az eszeden, mekkora gyépés... Mégis, hogy kényszerítettek a pajeszosok, ollót tartottak a farkadhoz?

Gerilgfx 2012.11.27. 15:49:49

igaza van a jobbiknak. akinek meg nem tetszenek a csúnya rásszistá antiszemita magyarok, az takarodjon izraelbe. nekem nem fog hiányozni.

nookedli 2012.11.27. 15:51:41

@Salemi boszorkány: De butus vagy! Írtam dátumot? Én úgy gondoltam, hogy az ügynöklistát 1956-ig visszamenőleg kellene nyilvánosságra hozni. De az sem lenne baj, ha az 1944 körüli idők partizánjait is nyilvánosságra hoznák, mivel hazaárulást követtek el. Sokaknak fogalmuk sincs arról, míg több százezer honvédő magyart vezényeltek ki a németek nyomására a -40 fokba Don kanyarba, addig némely okostojások a hátországban fúrták az utánpótlást, felrobbantottak raktárakat, amelyekből nekik küldtek volna ételt. Köszönjük meg ezen okos partizánoknak a tevékenységét, mivel a hazavédő honfitársainkat halára ítélték. Nagy részük volt abban, hogy a hazánk ruszki kézre kerüljön. Mindazoknak, akik istenítik ezeket a komcsi eszméket, kívánom éljék át azt a korszakot 1945 ben, amikor az orosz katona hordák és román hordák átmentek az országon, megerőszakolták asszonyainkat, lányainkat. Főbe lőtték kiskorú gyermekeinket. Vérrel áztatták a Kárpát medencét. Róluk bezzeg senki nem beszél. Nekik, nekünk nem kell a kárpótlás, nem kell a pénz, melyhez vér tapad.
Ja a másik, hogy a zsidók minek igényelnek kárpótlást? A pénzzel ki lehet váltani annak az életét, akit állításuk szerint a nácik kivégeztek? Hagyjuk már, nem erről szól az egész. Ne nevettessetek.

Crescendo 2012.11.27. 15:51:48

@Salemi boszorkány: "új időknek farvizein, hogyan eveztek egyesek a semmiből, első felizgulásukban a legaljától egészen a legfelső rétegig."
Par eve olvastam egyszer, hogy a 90-es evekben volt valami munkaanyag arrol, hogy mikent alakitsak ki az orszag jovojet hosszu tavon. Valami megoldas szuletett akkor, mert utana a maffia visszaszorult (robbantasok megszuntek), azonban megjelentek a Gyurcsany, Orban es satobbi felek mindket oldalon. Az instant milliardosok, akik a semmibol tuntek fel...
Az eredeti anyag, ha jol tudom titkositva lett jo hosszu idore...
Na ez engem is erdekelne. Az oreg Rockefeller meg az elso milliojarol hallgatott volna, most meg egy egesz politikai elit szeretne errol hallgatni?

Állítsuk meg a ......... 2012.11.27. 15:51:51

@nookedli:
Bocsika, de miért is kellene szégyenkeznem azért, mert az egyik rokonom zsidókat mentett meg a haláltól?
Te faszfej!
Mindezért nem kapott kárpótlást, hanem a háború után elvették a házát, majd bebörtönözték, mert csendőr volt.Lehet, hogy éppen ti kaptátok meg a házát?
Nekem nyekereghetsz itt, a másik ágon volt hadifogoly, hősi halott is a nagy németbarát nyilasok miatt.

Szóval neked egyik felmenődet sem sorozták be, ti csak jókat zabáltatok a földjeiteken.

nookedli 2012.11.27. 15:54:55

@tommybravo: te idióta, semmit nem tudsz az egészről. Nézz utána. Tőlem semmit nem vettek el, de voltak olyan 70-80 éves bácsikák, nénikék, akiknek készpénzre lett volna szükségük, ezzel szemben kaptak pár papírt kárpótlási jegy címen. Fogalmuk sem volt, hogy ezek állami cégekben, nagyobb cégekben is részvénynek számítanak. Ezért ezektől igyekeztek megszabadulni, ugye mint írtam, nekik 70-80 évesen némi kp kellett, hogy a temetésüket ki tudják fizetni. Sokan erre utaztak rá, de erről az akkori hírekben is beszámoltak, nézz utána a youtube-n.

nookedli 2012.11.27. 15:57:13

Tipikus buta bipsi felfogás és kommunikáció, amiről tanubizonyságot tesztek. Csak szánalmat érzek. Normálisan nem tudtok érvelni, csak faszfejeztek, stb... Ezen a szinten vagytok, szánalmas.
Akiket a te rokonod bújtatott, az akkoriban bűnözőnek számított. A te rokonod, aki bújtatta őket, hazaáruló. Undorító vagy, hogy még büszke is vagy rá. Fújjjj

tommybravo 2012.11.27. 15:57:46

@nookedli: " Kapunk kárpótlást." Ha szereted a többes számot, viseld a következményeit.

Igen, tudatában vagyok, hogy a privatizáció során kihasználták a tömeg tudatlanságát. De nem csak és kizárólag zsidók tették ezt, hanem mindenki, akinek volt csöppnyi esze és tőkéje. De te csak zsidózzál, mert attól nagyobb lesz a farkad, kis srác.

tommybravo 2012.11.27. 16:00:16

@nookedli: Te seggarc, az egyetlen bűnük az volt, hogy zsidónak születtek. Ez komoly bűncselekmény, mi?

Csak hogy az egybites agyaddal is felfogd: ha betiltják a Gárdát, akkor holnaptól mindenki otthon, a négy fal között kell hogy imádja az Árpádsávot, hiszen "ez a törvény"? Szerintem vonuljanak, leszarom, csak a kettős mércét nehéz elviselnem, te zseni.

Gattopardo 2012.11.27. 16:00:18

@nookedli: tehát a ruszkik azért nyertek sztálingrádnál, mert magyarországon a zsidók szaboltálták az utánpótlást??? 1944-ben? (a doni katasztrófa 42-43 telén történt)nem mellesleg ki üzent hadat kinek?? Bárdossy meg Horthy is zsidó volt vagy mi? ennyire hülye még te se lehetsz....

Gattopardo 2012.11.27. 16:01:33

@nookedli: Radnóti Miklós mit követett el?

Jenyei 2012.11.27. 16:01:38

@nookedli: Ja, milyen jókat gúnyolódott Göbbels a demokratákon, akik hagyták a nyakukra nőni a barnainges bagázst.
Amúgy persze igazad van, csak annyi a kérdésem, hogy van-e határa a liberalizmusnak? Ma Hitlert dicsőítik, holnap elkezdenek szerveződni, AH-pártot alapítani. Szerinted mikor van megállj?

Pierre75 2012.11.27. 16:10:20

@Gattopardo: Csak nem az érzékeny kis lelkedbe gázoltam bruder, mikor a zagyva irományoddal szembesítettelek? Üres nácizást csináltál, az meg cseppet unalmas.
„akik képesek annyira lemenni kutyába hogy másokat dzsinnek megidézésével vádolják”
Tudod, az ilyen „faszpumpás hírekre” annyira fel tudtok izgulni és ájvékolni világba, hogy az közröhej. Hülyék mindenhol bőven vannak, és a tömegdemokrácia annyi ilyet rak vezető beosztásba, amennyi ki tudja nyalni, zsarolni magának.
„De hörögj csak bátran, remélem egyszer kiderül hogy a nagyodat Kleinnek hívták.”
Tegyük fel, zsidó a nagyanyám. Hiszed vagy sem, engem nem zavarna.
„Nemmellesleg a lényegre nem büfögtél semmit”
Ritka hányinger keltő stílusod van, de mit is akarsz?
„a világ egyetlen kommunista szuperhatalma, mely Európa gazdaságának Izraelnél jóval jelentősebb részét a kezében tartja miért ennyire szimpi”
Talán azért, mert a Kínaiak sokezer éves civilizációjának alapjait néhány évtized keletiesen értelmezett „kommunizmus” nem tudta kiforgatni. Ha néhány év múlva Kínának hála végetér a Pax Americana, akkor a jenki rablólobbik befolyása csökken, ezzel párhuzamosan több nagy- és középhatalom nagyobb mozgástérhez jut. Minden téren. Ha végignyálazod Kína történelmét nem fogsz iraki, afgán rablókalandokba botlani. Mielőtt vmelyik kínai elvtárs viselt dolgait kezdenéd előásni a bulvárból, közlöm nem érdekel. Szegény hülye Bush elszórakoztatta a világot, míg a háttérben a lobbicsoportok milliók vérén hülyére keresték magukat. Ellenerő nélkül kilengett az inga a jenkikkel, de ennek lassan vége.
„Továbbá azt csak te hiszed, hogy józanul gondolkozó balos ember Izraelt isteníti a palesztinok kárára”
Mindkét fél hibás. És ha izraeli lennék, természetesen várnám el az államtól, hogy minden rendelkezésre álló eszközzel védjen meg. Ördögi kör, de én önző vagyok. Nem érdekel a világbéke utópiája. Csak annyit szeretnék, hogy ne keverjenek bele ebbe a szarba is, abból ugyanis van itt is elég. És ilyenkor nem érdekelnek Morvai halott palesztin csecsemői, meg a másik oldal Élet Menetei, mert hiába bámulom a tv-t, semmi közöm hozzá.
„ez a nézet különböztet meg tőletek, egysejtűektől akiknél bármilyen vitában csak Izrael lehet a gonosz:)”
Ha végigolvastad, amit eddig írtam rájöhettél: nácizhatsz, ha akarsz, arra lelibsizlek. Egysejtűzhetsz, erre féregnek titulállak, mert ettől „szép” az internet. De neked is, nekem is látnom kell, hogy nem fekete-fehér a világ, és nekünk a saját problémáinkat kellene megoldanunk, ehelyett két idegen virtuálisan szidja a másikat. Keressünk más hangnemet és úgy kezdjük el.

tommybravo 2012.11.27. 16:17:54

@Gerilgfx: Nekem a nemrasszista, nem antiszemita magyarok tetszenek. Mi lenne, ha mégis te takarodnál el a halál faszára?

Anti Anyag (törölt) 2012.11.27. 16:21:06

@nookedli: Ez az ügynöklista egy nagy kamu. Az ügynököket mozgató, a jelentéseket olvasó emberek gyakorlatilag megszakítás nélkül a hatalomban vannak.

Mindenki tudta, hogy Lendvai, Szekeres, Boross és társaik mozgatták a Kádár rendszert és mégis már 1990-ben rájuk szavaztak, sőt az állítólagosan a Kádár rendszerben ellenálló liberálisok még össze is álltak velük.

Hadjárat folyik a kis spiclik ellen, miközben az igazi vétkeseket nap mint nap hallod a TV-ben, ahogy oktatja a népet a demokráciáról és a liberalizmusról.

Maga az ügynöklista, ami egyébként nyilván a balliberális oldal kezében is van, 1989 óta arra jó, hogy zsarolhassák azokat, akik politikai pályán ellenük lépnének fel.

Anti Anyag (törölt) 2012.11.27. 16:26:44

@Jenyei: Semmi nincs a "másik oldal" nélkül. Kár volt 89 óta antiszemitázni és nácizni mindenkit aki ellenzékinek minősült, ezzel takarva el a nagy rablásokat.

Az inga egyszer szerintem át fog lendülni és újabb Radnótik is életüket fogják veszteni a sok bűnös mellett. Ehhez csak annyi kell, hogy az embereknek ne legyen már vesztenivalójuk és ezt egy párt kihasználja.

Azzal együtt szerintem nem Mo-ról fog ez sem érkezni, legfeljebb résztvevője lesz.

MACISAJT 2012.11.27. 16:26:55

@Crescendo: ("a nol egy hiteltelen forras szerintem, bar a legtobb media az...")

Ezt nem gondoltam volna,hogy mára Népszabadság is hiteltelen forrás lesz errefelé:D
Viszont hozzáteszem, a Népszabadság általam idézett cikke nem kitalálta,hanem beszámolt arról ami valóban megtörtént az USA-ban hogy összeszámolták a zsidókat a kormányzati pozíciókban,mert az volt a vád ellenük(amúgy joggal-mint utólag bebizonyosodott ),hogy a Wolfowitz és tsai beleviszik az USA-t az iraki háborúba...

" Itthon en sem adnam ki a vallasi hovatartozas adatokat,"

Ez rendben is van, no de mi köze ennek a valláshoz?:D
Vagy te úgy tudod, hogy minden zsidó(egész-fél-negyed) származású egyben zsidó vallású is?:D

Anti Anyag (törölt) 2012.11.27. 16:27:41

@Nagyon_Komoly: Én egyetértek a jobbikossal, ergo nem leszek ott.

Gattopardo 2012.11.27. 16:28:55

@Pierre75: ok, rendben. tehát: észérvek alapján magyarázd el nekem légyszíves, hogy mitől belátóbb gy egypártrendszer által irányított, saját kisebbségeit elnyomó szuperhatalom világpolitikája mint egy demokratikus berendezkedésű államé. mitől lenne toleránsabb, megértőbb stb? mert szélsőjobbról meg az usa ekézése unalmas, holott némi történelemismerettel rá lehetne jönni, hogy rómával kezdve a világban mindig volt legalább 1 domináns szuperhatalom, legfeljebb abból lehet választani, hogy ki legyen az. szerintem inkább a demokratikus usa, mint a tekintélyuralmi kína, szerinted fordítva holott egy bizonyos hatalmi szinten tl minden országnak csak érdekei, és nem barátai vannak-ez biztos.
2. kérdés: mi olyan szimpatikus iránban vagy bármilyen országban ahol nem válik el az állam az egyháztól? mindegy milyen vallású az adott állam, az is biztos hogy külkapcsolataira legkevésbbé a tolerancia lesz jellemző.
Nem mellesleg, Kína amióta világ a világ tejeszkedett délnyugat fel, a XX. században különösen dominánsan (Vietnam, Kambozsa, indiai határháborúk).

és hogy mire nem írtál semmit: arra hogy az irán-izrael összevetésed államberendezkedésileg sántít. a dzsinnidézést meg le lehet kicsinyelni, de elég érzékletes példa. ecsetelhetnénk a nők emberi jogi helyzetét,az ellenzékiek üldözését és bebörtönzését az iszlám törvénykezés finomságait stb. akármennyire fifty-fifty az izrael-palesztina erkölcsi része, Izrael egy nuygati típusú demokrácia a félteokráciák dzsungelében, ami nagyon nem árt ha megmarad legalább addig, mire arab barátaink alól elfogy az nolaj.

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2012.11.27. 16:30:44

Ez már majdnem nol, hvg kompatibilis-buksisimi- Turulnak!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.27. 16:31:43

@tommybravo:

Ennyit megtudhatsz.

a) cégjegyzékszáma,
b) cégneve,
c) székhelye,
d) telephelye,
e) fióktelepe,
f) főtevékenysége,
g) jegyzett tőkéje,
h) adószáma,
i) továbbá az, ha a cég felszámolási vagy végelszámolási eljárás alatt áll.

Többet nem. Például a cég tulajdonosi szerkezetéről vagy arról, hogy hogyan (milyen hatékonyan, megbízhatóan, korrektül) végzi tevékenységét semmit. Nem véletlen, hogy fogyasztóvédelmi oldalak alakulnak az utóbbi témában és a meglévők is rendszeresen foglalkoznak a kérdéssel.

ü
bbjnick

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2012.11.27. 16:37:41

@Jenyei: "Amúgy persze igazad van, csak annyi a kérdésem, hogy van-e határa a liberalizmusnak? "

Van, csak itthon azt átlépték, eredménye a Jobbik.

tommybravo 2012.11.27. 16:38:26

@bbjnick: Tévedés, fenn van a (főbb) részvényesek neve, címe is, ha nem a "cégadataira", hanem a "tárolt cégkivonatra" keresel. A tevékenység hatékonyságáról pedig az e-beszámoló portálról értesülhetsz, amennyiben nyereségességre gondolsz: e-beszamolo.kim.gov.hu/kereses-Default.aspx

Crescendo 2012.11.27. 16:43:55

@MACISAJT: :) jogos. De ott a Dick Cheney nevu ember volt a fonok, aki pusztan onmagatol volt gonosz.

Egyaltalan mi a problema? Az, hogy izrael erdekeit kepviselik, mint magyar tisztsegviselok? Szerintem magyar emberek kepviseltek mar annyi mas nep erdeket a sajat nemzetukkel szemben, hogy ez sem lenne ujdonsag. Sot, szerintem magyarok sokszor kegyetlenebbul bannak magyarokkal, mint idegenek.

Kezdjuk pl. Vajk-al, akit Szt Istvankent tisztelunk. Egy tomegmeszarlassal lefejezte az addigi kulturat, hogy hatalmat biztositsa es kiszolgalja a nemet-romai csaszart. Manapsag meg tiszteljuk ezert?

En megertem a fasisztakat is, mindig a gyoztesek irjak a tortenelmet es ha egyszer hatalomra kerulnek meg szegyenfolt helyett dicsosegtabla lesz a Duna parton. :(

Tamás András György 2012.11.27. 16:50:17

@Mojzes Pál: "Van, csak itthon azt átlépték, eredménye a Jobbik."
aha. nem sok kozod van a politikahoz, mi?

Anti Anyag (törölt) 2012.11.27. 16:51:52

@Mojzes Pál: Ennek nem sok értelme van, mert ilyen alapon korlátozhatják pld. a zsidókat is, vagy a liberális pártokat. Végül is kiknek mi az érdeke.

A demokrácia önmagában elegendő, Hitler csak úgy tudott hatalomra jutni, hogy korlátozta azt.

Azaz nem a liberalizmust kell korlátozni, hanem a demokráciát biztosítani. (Pld. úgy, hogy nem veretem meg az ellenzéki ünneplőket azzal az ürüggyel, hogy a Kossuth téri tüntetők odamenekültek).

maskep 2012.11.27. 16:53:12

@nookedli: "Az, hogy a csendőrök keresték a zsidókat, akiket a felmenőid bújtatttak, azt is jelentheti, hogy bűnözőket, gyilkosokat bújtattak."

Jelen körülmények között a "bűnözők, gyilkosok" azok voltak, akik keresték a zsidókat. Valamint a zsidók között lehettek "bűnözők" is, azonban ugye nem ezért szerették és keresték őket a csendőrök...

(Bocs, megyek hányni...)

kikukac678 2012.11.27. 17:04:25

@Pierre75:
Tény h az összes buzigyűlölő az sajat komplexusat fojtja el es projektalja, az maga is látens homokos. Zsido gyűlölet dettó, gyönyörű példa erre szcs aki s legnagyobb izraelbarat lett. Most mondhatnám h ennél rohejesebb társaság nincs, de inkább azt javaslom nézz magadba, old meg a gondod es akkor nem kell a gyengebbet bántani. Vagy elég elolvasni a Pál utcai fiukat. UFF végeztem veletek.

komplikato 2012.11.27. 17:04:48

@nookedli: Te beteg vagy. talán még nem késő ...
Mit szólnál egy régi cimborám nagymamájához, aki akkoriban meg dióverővel ment éjszakánkét nácira vadászni, tudod SS arcok, szép nyilas keresztes jómunkás emberek, stb. Konkrét adat nincs róla hányat kapott el, de arról igen, hogy 38 ember életét mentette meg. És nem ám egy erdőben partizánkodott a hölgy, hanem Budapest közepén.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.27. 17:12:14

@tommybravo:

Ezt, mint a transzparencia nagy barátja, örömmel olvasom:-)

ü
bbjnick

tommybravo 2012.11.27. 17:14:28

@bbjnick: Akkor abban is megegyezhetünk, hogy felesleges olyan nyilvános adatbázis követelni, amiben szerepel az egyes cégek tulajdonosi köre? Csak mert innen indult ki ez az információfolyam.

01234567 2012.11.27. 17:18:42

@maskep: Na itt elszakadt...Tudod, az indiánokat, egy kicsit bizony irtották, a rezervátum előtt, ahol bizony ugyan csak sokan meghaltak belőlük, mivel, sokszor élhetetlen terület volt kijelölve. A japánokat bizony komám lista alapján szedték össze, és bizony egy-két helyen voltak kisebb pogromok, sokszor állami heccelésre.
Az angoljaidról meg kérdezd meg az íreket. tudod mi volt a nagy éhezés Írországban? Hogy annak következményeként Írország lakossága, még mindig csak két harmada az azt megelőzőnek? Pedig azóta több mint másfél évszázad eltelt.
Tudod hogy a koncentrációs tábor angol találmány? Tudod hogy erős teória, az AIDS, belga kongóban végrehajtott amerikai kísérletek vadhajtása, ami több mint 50000 őslakost érintett akkor?
.....

salamander 2012.11.27. 17:22:49

Minden a zsidókat szidalmazó, őket ekéző megnyilvánulás az adott személyek, csoportok malmára hajtja a vizet.

Nem beszéljünk róluk, mert nem léteznek!

A gázai bűncselekmények tekintetében nemzetközi rendfenntartókat kellene kivezényelni és nemzetközi bíróság elé állítani a zsidó bűnözőket is - nem csak délszlávokat.

A hazánkban állomásozó - veszélyt jelentő - kettős ügynökként tevékenykedő állampolgárok a a katonai és polgári nemzetbiztonsági szolgálat hatáskörébe tartoznak.

***

01234567 2012.11.27. 17:29:38

Maga a poszt nekem döbbenetes. Milyen dolog az, hogy aki az én szorosan vett életterem gazdasági, politikai döntéseiért felelős, az ugyan úgy, akár csak feltételezve is, de mások érdekeit is szempontként veheti. Közérthetőbben: Ki szerint lehetne valaki egyszerre a Coca és a Pepsi cola, az Apple és a Samsungé ?:) Engem az is megdöbbent, amikor egy fővárosi kerület képviselője Solymáron lakik. Ugyan mennyire lehet szívügye az? Lehet maradi vagyok, buta. De ezt akkor sem tartom elfogadhatónak. Természetesen tanácsadónak, segítőnek jöhet bárki kívülről, de a döntéshozónak tényszerűen létérdeke legyen a döntés helyessége! Nem: " na bammeg nem jött be, nem baj, majd jövőre próbálkozok Hottentottába...."

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2012.11.27. 17:31:02

@Anti Anyag: Hogyne lenne értelme, itthon a liberalizmus szóvivői valami elbaszott anarchia felé viszik a dolgot, tipikus példája a "megélhetési bűnözés", a kettős mércés sajtószabadságuk, megfejelve a különböző társadalom elméleteikkel, na meg a rettegés...

01234567 2012.11.27. 17:33:38

@01234567: "Ki szerint lehetne valaki egyszerre a Coca és a Pepsi cola, az Apple és a Samsungé ?"
A mondat helyesen: Ki lehetne egyszerre a Coca és a Pepsi cola , vagy az Apple és a Samsung alkalmazottja?

Pierre75 2012.11.27. 17:35:58

@Gattopardo: „mitől belátóbb gy egypártrendszer által irányított, saját kisebbségeit elnyomó szuperhatalom világpolitikája mint egy demokratikus berendezkedésű államé. mitől lenne toleránsabb, megértőbb”
A kínai világszemléletbe nem fér bele a területi agresszió. Minek? Egy kontinensnyi ország, amelyik el van a maga belső válságaival. Van egy érdekeltségi területe, amire vigyáz, velük szemben Európának nincs geopolitikai ütközése. (Persze ferde szemmel nézi a japánokat, de erre van is némi oka. Amikor azok a kínai megosztottságot kihasználva 3-4X megpróbálták saját fennhatóság alá vonni őket.) Egyre nagyobb nyersanyagszükségüket is kereskedő szemlélettel biztosítják. Ezzel szemben az idegen kultúrákat nem ismerő, mondvacsinált demokrácia export-importra hivatkozva rablóháborúkba sodródó, eladósodó USA hirdethet nemes elveket, a papír mindent elbír.
„egy bizonyos hatalmi szinten tl minden országnak csak érdekei, és nem barátai vannak-ez biztos.”
Az EU mozgásterének szűkítése egyenesen amerikai érdek. A NATO-ról mondták egykor: azért van, hogy az amerikaiakat fenn, a németeket lenn, az oroszokat kint tartsa – ez nem változott.
(Jó lenne persze, ha az amerikai munkaszervezésből mi, magyarok tanulnánk vmit, de erre én nem látok esélyt.)
„rómával kezdve a világban mindig volt legalább 1 domináns szuperhatalom, legfeljebb abból lehet választani”
Rómával szemben ott voltak a perzsák, akik aztán meg is állították. Az amerikai szupremáciához nem volt hasonló. Mindent a saját képére formálni, persze már szegény Adolf is ezt szerette volna, de a technikai fejlődés ezt lehetővé tette az USA-nak. Ez szerintem komoly gondot jelent.
„mi olyan szimpatikus iránban vagy bármilyen országban ahol nem válik el az állam az egyháztól? mindegy milyen vallású az adott állam, az is biztos hogy külkapcsolataira legkevésbbé a tolerancia lesz jellemző. „
Semmi. Más utat járnak, nekik nem kell Montesquieu.
Ahogy írtad is, érdekek mozgatják az államokat, ha meg félhülyék jutnak hatalomra, akkor oly mindegy. Furcsamód Európának érdeke is lenne Irán térségi pozícióinak megerősítése. A perzsák lefoglalják az arabokat. Mert nyugat-Eu a szapora arabokba fog beroskadni, vagy jön egy új Poitiers, csak ki tudja milyen végkifejlettel.
Azt meg nem kell komolyan venni, amikor az iráni Torgyán ezredjére törli el Izraelt szavakban, mert biztos hogy előtte már a másik oldal hülyéje épp porrá és hamuvá változtatta Iránt bonmot-jaival. Azért kell Kína, hogy fékentartsa megrendelések, támogatások stb által Iránt. Az amcsik meg lefogják a zsidó héjákat. Így lehet ott szerintem egyedül modus vivendi. Csak épp az amerikaik kezdenek kétségbeesni a szupremácia vége miatt, az meg nem jó jel. (Nógrádi beszélt erről pár éve.)
„Nem mellesleg, Kína amióta világ a világ tejeszkedett délnyugat fel, a XX. században különösen dominánsan (Vietnam, Kambozsa, indiai határháborúk).”
Minden akciót reakció követ. Hol japán, hol az angol, hol az amerikaiak hideg- és melegháborús lépéseire adott válaszok. Nem akarok szentet csinálni a kínaiakból, de ők aztán geopolitikai veszélyt ránk tényleg nem jelentenek.
„az irán-izrael összevetésed államberendezkedésileg sántít”
Az fentebb tőlem karikírozás volt. Természetesen ha választanom kellene, hogy melyik államban élhetem meg a szabadságom, akkor Izraelt választanám ismerősök elbeszélései alapján. (lebuktam, ezért már vannak olyan hülyék, akik lezsidóznának)
Iránról szerintem keveset tudunk, én legalábbis igen. Nincsenek korrekt információink.
„dzsinnidézést meg le lehet kicsinyelni, de elég érzékletes példa. ecsetelhetnénk a nők emberi jogi helyzetét,az ellenzékiek üldözését és bebörtönzését az iszlám törvénykezés finomságait”
Ezeket én felszíni kérdéseknek tartok. A perzsa kultúra elég gazdag, a többezerév alatt kialakultak azok a szabályok, amelyekkel együtt élnek, amelyeket a közösség elfogad. Felületes ismeretek alapján persze beleborzonghatok a nők jogainak sárbatiprásán, de minden férjnek ott is van anyósa. (Vadait meglátva pedig még irigylem is őket.)
Az ellenzék üldözése amennyire tudom részben praktikus, ha ő nem teszi meg, megteszi a másik. Tőlük kell a legkevésbé félnünk. 80M perzsa a 700M-s, de megosztott arab tengerben szintén csak élni akar.
„Izrael egy nyugati típusú demokrácia a félteokráciák dzsungelében, ami nagyon nem árt ha megmarad legalább addig, mire arab barátaink alól elfogy az olaj”
Abszolút egyetértünk. Nem a berendezkedése miatt, hanem a célja és érdeke miatt nekünk is érdekünk, hogy az arab áradat útjában ott álljon Izrael. Mert amíg megosztottak az arabok, addig ki lehet őket játszani egymás ellen. Nem kell még egy Mohamed, az már biztos.

Pierre75 2012.11.27. 17:38:46

@kikukac678: "UFF végeztem veletek."
Ezzel kellett volna kezdened. A többi, amit összehordtál szart se ért.

Gaius Plinius Secundus 2012.11.27. 18:00:41

Ha zsidó vagy, akkor kérheted az izraeli állampolgárságot alanyi jogon.

Minden más eset valóban más. A legtöbb országban ugyanis ott kell élned x évet, hogy állampolgárságot kapjál pl.

A zsidók helyzete annyiban speciális, hogy sok-sok esetben helyezték Izrael érdekét a saját hazájuk felé, ehhez még állampolgárság sem kellett.

Tudom hogy a libsik műveltnek hiszik magukat meg mi ilyen rasszista 8 általánossal rendelkező segédmunkások vagyunk, de ez sajnos nem változtat a tényeken.

Henry Kissinger 1975-ben például paktumot kötött az izraeli kormánnyal arról, hogy háború esetén az USA biztosítja Izrael olajellátását, akár még saját kárán is. Henry Kissinger lobbizta ezt ki Izraelnek, aki maga is zsidó volt.

Jonathan Pollard amerikában született zsidó volt. Pollard SOHASEM JÁRT IZRAELBEN, mégis egy Mossad ügynök hatására, akivel New York-ban találkozott, elkezdett nekik kémkedni, és ezt évekig űzte, főleg amerikai katonai-technológiai titkokkal kereskedve.

en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Pollard

Még a legnagyobb amerikai zsidó jogvédő szervezet, az ADL is lebukott 1993-ban, mivel megkentek hivatalos szerveket hogy titkos információkat szolgáltassanak ki a különböző Izraelt veszélyeztető, amerikában élő személyekről, sőt le is hallgattak sokakat. Az ADL-nek semmilyen hatósági jogosítványa nincs, és soha nem is volt.

Davis Steiner az AIPAC elnöket volt, ez az egyik legfontosabb amerikai-izraeli lobbyszervezet az USA-ban. 1992 novemberében kénytelen volt lemondani, miután a Washington Post-nak bevallotta, hogy titokban nyomást helyezett különböző szenátorokra és döntéshozókra, hogy Izrael több és több segélyt kapjon az USA-tól, köztük Clinton egyik legnagyobb kampányolóját, több személyes barátját és a többi. Steiner azt is mondta, hogy akár az USA választásokat is hajlandó lenne személyesen megbuherálni (értsd csalni), hogy zsidóbarát elnök kerüljön hatalomra. Steiner bevallotta még azt is, hogy "tárgyalnak arról" Clintonnal, ki legyen a védelmi miniszter és a külügyminiszter. Ez számomra azt takarja, hogy az izraeli lobbi, és így Izrael dönti el, ki legyen az USA külügyminisztere. Megjegyzem, Steiner sem volt izraeli állampolgár.

en.wikipedia.org/wiki/David_Steiner_%28AIPAC%29

Izraelt egyébként rajtakapták, hogy amerikai hadititkokat adott el Kínának:

www.independent.co.uk/news/world/israel-accused-of-selling-us-secrets-to-china-1510406.html

Persze ez sem jöhetett volna létre, ha Izraelnek nincs annyi "barátja" az USA-ban...

És még sok-sok ilyen, hasonló vagy rosszabb eset történt. A közös csak egy dolog volt bennük: Az USA-ban élő, zsidó származású emberek Izrael érdekeit a saját országuk, ha úgy tetszik hazájuk felé helyezték.

Na akkor tessék ezek után kontextusba helyezni, amit a Jobbikos csávó mondott

Werkolandinheaven 2012.11.27. 18:08:59

@Pierre75:
Te, neked nagyon finomkodó a neved. Meg női. Csak nem te is olyan köcsög vagy?

fél_kiló_kenyér 2012.11.27. 18:13:19

Ostobák vagytok, mint Gyöngyösi. Szerintetek a hírszerzés nem vezet listát arról, hogy ki milyen kettős állampolgár? De lehet, hogy nem is kell a hírszerzésig menni, lehet, hogy simán ki lehet kérni az országgyűlés valamelyik nyilvántartásából. Egy hatóságnak mindenesetre biztos, egy nap alatt meglenne az adatok. Egy elbaszott médiaperformansz volt az egész pontagyú náciknak.

Prof. Dr. Simon Templar 2012.11.27. 18:13:23

@Pierre75: "A senki kollektívuma a totális állam, mint ahogy a totális állam bázisa, hogy az ember senki legyen. Nem középszerű, nem önérzettelen, nem akárki, nem link, nem komolytalan, hanem senki, aki nem számít, nem azért, mert semmibe se veszik, hanem mert önmaga nem veszi magát semmibe. A totalitarianizmushoz a senkinek mégis ragaszkodnia kell, mert ha ez nem lenne, még biológiailag se tudna fennmaradni. A totális állam legalább hazudik, legalább kizsákmányolja, legalább internálja, és legalább azt mondja, hogy fejlődés.

A totális államot nem a senki csinálta, ahogy a totális állam nem csinálta a senkit. Mind a kettő egyszerre keletkezett abból az apparátusból, amelyből a modern bürokrácia, az iparvállalat, a bank, a hadsereg, a technika származott, és amelynek bázisa a racionalista tudomány. Mert a tudomány teremtette meg a személytelen világapparátus fogalmát. A modern állam a tudománynak a senkiesített totális világüzem gondolatából keletkezett. Senkinek lenni annyi, mint az apparátusban élni. Az organizációban elbújni, a létezést picurka életélvekért meglopkodni, miközben az ember önmagát észrevétlenné teszi. Hogy mégis jusson neki valami, ha esetleg mégis valamit meg akarna tartani és eldugni. De a legtöbbször hozzá se jut. A diktátor kivétel. A diktátor nem uralkodó, hanem az apparátus egyik funkciója, és ha szabad akarna lenni, az apparátus abban a percben kivetné. A szocialitás megszűnt. Csak apparátus van. Ahogy az individualitás megszűnt, és csak a senki van. " (Hamvas Béla: A senki - részlet a Patmosz című esszékötetből)

No, ezért tetszik neked Kína az USA-val szemben...

regress 2012.11.27. 18:14:49

@salamander: úgy tudom a kecskebaszó arabok kezdték.vona is kiköltözhetne,ránézésre semmi köze a magyarokhoz

Gaius Plinius Secundus 2012.11.27. 18:20:33

@fél_kiló_kenyér:

Valójában nincs, mivel Izrael nem adja ki az állampolgárai, és különösen a kettős-állampolgárai listáját semmilyen országnak.

Szerinted egy magyar titkosszolgálat hogyan deríteni ki? Természetesen ki lehet, de nagy háttérmunka szükséges, pl. szociális ellátások megnézése, utazási szokások stb.

De a magyar titkosszolgálat ugyanúgy a kormány irányítása alatt áll, amely Izrael barát, ugyanúgy ahogy bármelyik kormány. Azt hogy ez vajon miért van így, ne feszegessük.

Werkolandinheaven 2012.11.27. 18:22:14

@regress:
:-)
Kecske, lányrokon.
Legyünk pontosak

Prof. Dr. Simon Templar 2012.11.27. 18:26:06

@Pierre75: Ugyanis az olyanok, mint te, utálnak mindent, ami individualitás, felelősség, kezdeményezőkészség, önállóság...mindaz, ami az USA-t, meg úgy általában a nyugati világot jellemzi.

daito 2012.11.27. 18:33:11

Zsidó blablabla, libsik blablabla, bolsik blablabla, nácik blablabla; nemzetbiztonsági kockázat blablabla. Na, van valami új, nemzetbiztonsági kockázat.

Valaki elmondaná nekem, hogy milyen nemzetbiztonsági kockázatról is írogatnak itt sokan?
Konkrétan nincs haderőnk, 1-2 alakulatot leszámítva.
Nincs versenyképes gazdasági termékünk, olyan ásványi anyagunk, ami ritkaság lenne. Termőföldünk gyenge, nincsenek hegyeink, tengerünk, van két nagyobb folyónk, de az összes környező ország is belehugyoz.
Pénzünk sincs; igazából csak adósságunk; egy dologból vagyunk jól ellátva: tehetségtelen hülyékből, momentán épp a Parlament fullon van.
Az igazság épp az, hogy a kutya sem akar minket megvenni, még részletekben sem. Sőt, még lerohanni, elfoglalni sem - pedig úgy látom, erre volna némi igény.

Meg tudná nekem mondani valaki, hogy mitől/kitől és minek a védelmében féltjük mi a nemzet biztonságát? :-)

Leginkább magunktól kellene.

Sírköves Slomó 2012.11.27. 18:34:56

@Gaius Plinius Secundus: És akkor a waterloo-i csata és a Rotshild dinasztia sztoriról nem is szóltál semmit.

A csatatéren szaglászó Rotshild ügynökök azzal a hírrel érkeztek Londonba, hogy Napoleon győzött, mire a tőzsdén kitört a pánik. Persze az ellenkezője történt, de mire ez kiderült az elértéktelenedő papírokra rotshildék rátették a kezüket. Nagyjából ettől kezdve a zsidóké az angol ipar (is).

Werkolandinheaven 2012.11.27. 18:35:37

@Prof. Dr. Simon Templar:
Ezeknek Hamvast? Disznók elé gyöngyöt?

Prof. Dr. Simon Templar 2012.11.27. 18:38:26

@Werkolandinheaven: Hát ja, de sajnos nem tudok kibújni a bőrömből...mindig próbálkozom, hátha megértik

Hiába no, nekem Ő a MESTER...

Prof. Dr. Simon Templar 2012.11.27. 18:43:49

@Werkolandinheaven: Lehet, zanzásítva kellene nekik adagolni.:)))
"Az is kiderült, hogy a butább állatok, például a tyúkok, kacsák és juhok, képtelenek megtanulni a Hétparancsolatot. Hógolyó sok fejtörés után kijelentette, hogy a Hétparancsolat lényegét gyakorlatilag egyetlen sarkigazságba lehet sűríteni: "Négy láb jó, két láb rossz!" Azt mondta, ez magában foglalja az Állatizmus elvének lényegét. Aki ezt a maga teljességében felfogja, az mentes marad minden emberi befolyástól. A madarak eleinte tiltakoztak, mivel úgy érezték, hogy nekik is két lábuk van, de Hógolyó bebizonyította nekik, hogy tévednek.

- A madár szárnya, elvtársaim, mozgásszerv, nem pedig manipulációs eszköz - jelentette ki. - Ezért hát lábnak kell tekinteni. Az Ember megkülönböztető jegye a kéz, az az eszköz, amellyel gazságait végrehajtja.

A madarak nem értették Hógolyó magasröptű kifejezéseit, de elfogadták a magyarázatot, és valamennyi egyszerűbb állat nekiveselkedett betéve megtanulni az új sarkigazságot. A pajta hátsó falára a Hétparancsolat fölé, még nagyobb fehér betűkkel felírták, hogy NÉGY LÁB JÓ, KÉT LÁB ROSSZ! Mikor már kívülről tudták, a juhok nagyon megszerették ezt a sarkigazságot, és a réten heverészve gyakran elkezdték kórusban bégetni: "Négy láb jó, két láb rossz! Négy láb jó, két láb rossz!" Órákig bégették, soha nem untak rá." (George Orwell: Állatfarm)

Tán így...:))))))))

salamander 2012.11.27. 18:44:09

@regress: Nem csodálkoznék ha Vonáról is kiderülne, hogy zsidó...

Azonban ennek nem az a a lényege hogy ki milyen származású, hanem hogy a társadalmi és jogi normákat elfogadja-e vagy sem. Kétszínű módon cselekszik az adott társadalomban vagy aláveti magát a közösség érdekeinek. Két eltérő társadalomnak soha nem lehetnek teljesen azonos érdekei, mert akkor az egy társadalommá válik. Ezért léteznek a büntetőtörvényben pl. az államellenes bűncselekmények a kémkedés hazaárulás tényállási elemei is. Ezeket azonban a társadalmi normák (vallási, erkölcsi, etikai, szakmai szabályok) megelőzik s már jó előre "figyelmeztetnek" a veszélyre. (A századforduló irodalma még jócskán tartalmazott ilyet... mára eltűnt a politikailag korrekt közbeszédből mindez.)
Sajnos most ott tartunk, hogy a valós problémákról nem lehet még említést sem tenni, mert azt rögtön szankcionálja a mára hatalmasra duzzadt élősködők hada. Lásd Jeszenszky Géza esetét.

Valaki elgondolkodott-e azon, miért egy "holokáust bizottság" háborodott fel Jeszenszky Géza egyetemi jegyzetében foglaltakon?

***

Werkolandinheaven 2012.11.27. 18:45:45

@Prof. Dr. Simon Templar:
:-) zseni volt. Tudta h letezett aranykor, es h eljön a turba, ami egyeseket vonz. sajnos

01234567 2012.11.27. 19:03:12

...amúgy meg a Jobbik tényleg egy gittegylet, viccpárt. És kb. annyira szélsőjobboldali, nemzetiszocialista, mint az MSZP baloldali, szocialista, a Fidesz jobboldali, konzervatív, a KDNP keresztényi, konzervatív, az LMP liberális..stb...Semmilyen ideológiával, nulla elvekkel politizál, bizonyos ázsiai körök zsebből fizetik, gazdasági qualitásuk nulla, politikai nívójuk a béka segge alatt. Ennek 100%-os bizonyítékát adták, pont a Szegedi bohózat kapcsán...

Prof. Dr. Simon Templar 2012.11.27. 19:06:18

@Werkolandinheaven: "Ha ma Marx, Engels, Lassalle vagy a forradalmárok közül bárki felébredne, s meglátná, hogy mi volt az, amit oly hévvel ébresztgetett, gondolkodóba esnék. S ha lenne benne, mint ahogy a legtöbben volt, a komolyságnak kicsiny szikrája: Nem ezt akartam, dadogná szegény az önvádtól lesújtva. Mindegyik azt hitte, hogy a tömegben angyalt ébreszt. Ma már látná, hogy nem az. És már látná, hogy a szörnyeteg felébredt. Az egyén tudatos tevékenységének helyébe a tömeg tudattalan tevékenysége lépett. Az apostol kézzelfoghatóan tapasztalhatná, hogy a társadalom csak valami másnak a függvénye. A tömeg uralma azt jelenti, hogy az egyéni, világos, értelmes, józan, tudatos tevékenység helyébe a tömeg zavaros, vak, homályos, tudattalan tevékenysége lép, és ezzel az egész emberi lét elhomályosul és elsüllyed. Ez volt az, amire a forradalmárok nem gondoltak." (Hamvas Béla: A láthatatlan történet - A Vízöntő)

Gattopardo 2012.11.27. 19:18:41

@Pierre75: "nincs geopolitikai ütközése"-most még. katpol értelemben nyilván nem nyomulnak/nyomulhatnak, de gazdasági téren annál inkább.pl a fél eus autóipar már az övék és a tőkének megvan az a jó szokása hogy benyomul minden rendelkezésre álló helyre.namármost egypártrendszer lévén a többi államnak minimális az esélye annak, hogy mondjuk az ellenzéket támogatva változtasson a külpolitikai irányon. az usában buktatott már elnököt a sajtó, kínában ilyen biztos jó darabig nem lesz.
vagy másképpen:
a két ország közül melyikben fejtheted ki a véleményedet szabadon?
- az angoloké volt száz évig a világ kétharmada pl. ahhoz képest a mai usa hatalom smafu. a perzsák/germánok szerepét pedig felesleges túlértékelni, modernebb logisztikai körülmények között esélyük sem lett volna a saját erőterének határait pont az ő szomszédságukban elérő rómaiak ellen (nem mellesleg: Traianus járt Ktésziphonban, de egy sah se tette be a lábát sosem Rómába).
- "más utat járnak"- lerágott csont egy kicist. a 21. században már kellene lennie egy demokratikus minimumstandardnak, ami alatt felesleges az eltérő kultúrális hagyományokra hivatkozni, plne hogy kábé másfél ezer éve nem tettek le az asztalra semmit.hogy mit fogad el a közösség, az sem észérv, egyiptomban moostanság szentesítették megint a nők "körülmetélését"
mégsem tartom haladó hagyománynak csak azért mert a népesség jó része egyetért vele.(vvagy hogy szaúdiaknál nem lehet egyedül autót vezetni)
.-kétszer is írod, hogy "ránk" nem jelentenek veszélyt. ha a legnagyobb nyugati bástya bedől, magával fogja rántani a többit is.

Werkolandinheaven 2012.11.27. 20:09:40

@Prof. Dr. Simon Templar:
:-)
Állatfarmot imádom Ralph Steadman rajzaitól meg kiráz a hideg - jó értelemben. Az allatfarmban még az a király, hogy ironikus es milyen görbe tükröt tart elénk. Ez lehet a fegyverünk: a humor es az erkölcsi fölény velük szemben. De ami még nagyon szembeötlő a zagyatlanokkal szemben, h semmi stilusuk, azon kívül hogy önálló gondolkodásra képtelenek. Ezért is nyitottak a leegyszerűsítő reszigazsagokra. Ha vezényelnek nekik: jobbra át, haptakba, tolts, tuzelj, azt megértik. Próbáltam megfejteni, de nem tudom mi kell hozza, hogy ránézzenek, Paulussa váljanak. Műveltséget hagyjuk, valami személyes katarzis: megérzik milyen kiszolgáltatottá lenni pl, hogy rádöbbenjenek mekkora ostobaság mögé állnak be masirozva, formaruhaban, miközben mas parancsára bábkent viselkednek. Kivanom nekik, hogy legyen visszaut a normalitasba. Amen. Namastee. Let it be.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.27. 20:55:38

@Prof. Dr. Simon Templar:

Ez az a Hamvas, aki szerint "mindnyájan tudjuk, hogy az ortodox freudizmus héber fasiszta szektává alakult át, és e szekta működésének eredménye – az analizáltság – a tisztátalansággal egyet jelent" vagy ez egy másik? ;-)

ü
bbjnick

Crescendo 2012.11.27. 21:44:16

@maskep: persze az amerikai japanok internalasa a masodik vilaghaboruban nyilvan nem a etnikai hozzatartozas alapjan tortent... :(
@Gattopardo: a legnagyobb nyugati bastya mar bedolt... csak akkor nagy, hogy evtizedekig tart az omlasi folyamat. Most valasztottak meg ismet egy marxista elnokot, aki leviszi az orszagot a putyini szintre. :(
@Prof. Dr. Simon Templar: Marx vilaga szep volt, csak ki kivan egy olyan vilagot, amelyben az alapito kijelentette, hogy belepni elore lathatolag a lakossag "reakcios" resze kb. 10% nem fog tudni es oket likvidalni kell?

Nyuggervadász 2012.11.27. 22:57:23

@nookedli:
Te kis holokauszttagadó "hazafi", most figyelj:
-apám mesélte, hogy amikor (II.vh.-ban) katonáinak Ukrajnában megengedték a "szabadrablást", a magyar katonák közül többen orosz lányokat, asszonyokat erőszakoltak meg (büntetlenül). Ezek a katonák mocskos tettüket előbb vitték végbe, mint az orosz és román hordák M.o.-on (mielőtt apámat bolsi propagandával vádolod, közlöm, betegesen utálta a ruszkikat és a komcsikat. Az ÁVO hülyére verte 1953-ban). A te szavaiddal élve, én neki hiszek, mert ő "ott volt",
- nem úgy, mint a te nagyszüleid. Mert, ha ők tagadják a holokausztot, akkor ők nem M.o.-on éltek. Aki (akkoriban) Bp.-en élt, kellett, hogy tudjon a "zsidóházakról", a bevaginorozásokról, a Dunába-lövetésekről, a nyilas pribékek gyilkolászásairól...A vidéken élők pedig (miként az én nagyszüleim) sokat meséltek a zsidó vallásúak begyűjtéséről és eltüntetéséről!
Szóval, -a nacionalizmus köntösébe bújtatott zagyvaságaid kapcsán- csak úgy summázhatom a dolgokat, hogy én nem tudnék ilyen lelki teherrel élni, te viszont még büszke is vagy a szálasi-féle gyilkos gondolataidra. Sajnállak!

Prof. Dr. Simon Templar 2012.11.27. 23:58:26

@bbjnick: Oké, visszakérdezek (tudom, zsidó vagyok:)):

Te ugyanaz vagy gondolkodásilag, aki 20 éve voltál? Mert én rohadtul nem, még 5 évvel ezelőtti önmagamhoz képest sem.

Hamvasnál is voltak alkotói korszakok...
@Werkolandinheaven: "valami személyes katarzis: megérzik milyen kiszolgáltatottá lenni pl, hogy rádöbbenjenek mekkora ostobaság mögé állnak be masirozva, formaruhaban, miközben mas parancsára bábkent viselkednek. Kivanom nekik, hogy legyen visszaut a normalitasba. Amen. Namastee. Let it be."
Mivel hiszek a reinkarnációban, hiszek benne, hogy elkövetkezendő életében meg kell tanulnia minden ilyen embernek, hogy milyen a másik oldalon lenni. Nem hiszek a keresztény fogalom szerinti bűnben és büntetésben. Nincs bűn és nincs büntetés se. Tanulás van és fejlődés vagy tompa, fejlődésképtelen gondolkodás és helybenfutás...életeken át.

Werkolandinheaven 2012.11.28. 00:03:54

@bbjnick:
Ez megvan?
Galata 5,14: Mert az egész törvény ez egy Igében teljesedik be: Szeresd felebarátodat, mint tenmagadat.

Prof. Dr. Simon Templar 2012.11.28. 00:06:38

"Knotek, a prédikátor végigvándorolta a vallásokat, mindegyiket kitöltötte saját
győlölködı türelmetlenségével. Mikor 1570-ben rossz szíve kioltotta életét,
fanatizmusa Oroszországba vonzotta. Egy görögkeleti pap fiaként, apja hivatását
követve szintén pap lett – de harcos, kellemetlen okvetetlenkedı, akitıl féltek, és
akit győlöltek. Krisztusnak e legrosszabb tolmácsolója és szolgája nemcsak
életével botránkoztatta meg híveit, mert kicsapongó volt és ivott, hanem
kegyetlenségével is, amellyel a zsidókat üldözte, pogromokra uszított, és maga is
részt vett bennük. Csúnya betegségben halt meg aránylag fiatalon; vérbaj mérgezte
meg lobogó vérét. Utána mohamedán lett. Úgy ragadta fel a próféta zászlaját, mint
a dárdát, és ölt vele. Keresztényeket. Azelıtt a Bibliát, most a Koránt forgatta
veszedelmes buzogányként, s ezek a szent könyvek tehetetlenek és türelmesek
voltak az ı markában is, mint annyi más elvakult ostoba kezében a történelem
folyamán. Most a mohamedán elıírásokat, dogmákat tartotta be olyan hivalkodó
pontossággal, másokat vigyázó akadékoskodással, mint azelıtt a keresztény vallás
parancsait. Szavakon acsarkodóit, betőket elemzett, és egész lelkével, testével,
minden szavával és mozdulatával vetkezett e betők szelleme ellen. Háborúban esett
el, "hódító és szent háborúban a hitetlenek ellen". Azután újra Oroszországban
született meg – de a gettóban, ahol annyi pogromot nézett végig könyörtelen
elégtétellel, amelyre annyi győlölet-, rágalom- és hazugságcsóvát vetett
szenvedélyes prédikációival. És most át- és átömlöttek rajta e különös, nagy és
borzasztó sorssal terhelt nép szenvedései. Most is a templom közelébe törtetett, a
314
betők megszállottja lett: talmudista és tóramásoló. Megismerte az üldözık elleni
halálos győlöletet, az idegen vallás fanatizmusával szemben való
kiszolgáltatottságot, a verejtékes félelmet, a gyilkosságok napjának elmos, véres,
ırjítı borzalmait, az áldozatoknak – hitsorsosainak hasztalan rimánkodását, s a
könyörtelen, süket kegyetlenséget, amellyel gyermekek, asszonyok, öregek
halálsikolyait hallgatták a hóhérok. Megismerte a bujkálás, lappangás ırlı
bizonytalanság, a szüntelenül sarkába osonó veszély tébolyító, Istenhez hajszoló korbácsát, és ez a tapasztalás keserő, vad lázongássá, még tüzesebb bosszúvággyá
lett benne. Pogromban vesztette életét rettenetes kínzások között, s nem tudta, hogy
ezek a kínzások ugyanazok, mint amelyekkel ı maga oltotta ki egy rimánkodó,
gyötrelmében üvöltı, tehetetlen és fegyvertelen zsidó férfi életét több mint száz
évvel azelıtt. Ezt a sötét feszítı erıt, ezt a hatalmas robbantókészséget az
események logikája ott vetette be azután, ahol szükség volt rá: Franciaországban, a
nagy forradalom kitörése elıtt, a forradalom elıkészítıje s a lázadás tüzének
fújtatójaként. Itt is új vallást talált magának, amelyben kiteljesedhetett minden
győlölete. Nevét a kirobbant forradalom késıbb hírhedtté, félelmetessé tette. A
felidézett erık azután ıt is elsöpörték. Nem tudott olyan iramban öletni, hogy utol
ne érte volna a guillotine lezuhanó kése." (Szepes Mária: A vörös oroszlán)

Void Bunkoid 2012.11.28. 00:09:00

@nookedli: nem azért a kétfillérért, de nekem mitől lesz jobb 2014-ben, ha a Jobbik teszem azt börtönbe küld százötven mszps, százharminc fideszes, öt kádéenpés, meg még tíz-tizenöt saját, de árulónak bélyegzett politikust, azért mert ügynökök voltak harmincöt éve, vagy mert loptak öt-tíz éve? Emiatt egy párral több kolbászt fog majd jutni az esti paprikáskrumplimba?

Attól még azt az ellopott pénzt ELLOPTÁK, és senki nem fogja visszafizetni, pláne nem a lecsukott politikus, valamint a harmincöt-negyven-akárhány éve esetleg besúgott és leültetett embereket bezony leültették X évre, és azt az X évet semmiféle példás lámpavasra húzás meg bebörtönzés nem fogja nekik visszaadni.
Nekem meg pláne nem lesz tőle kolbászosabb a paprikáskrumplim, viszont még egy rakás gazembert kell majd eltartanom az adómból.

Előre kellene nézni, idióta, nem visszafele.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.11.28. 00:12:45

@Prof. Dr. Simon Templar:

"Te ugyanaz vagy gondolkodásilag, aki 20 éve voltál? Mert én rohadtul nem, még 5 évvel ezelőtti önmagamhoz képest sem. Hamvasnál is voltak alkotói korszakok..." --- írod.

Így igaz. Az általad idézett A láthatatlan történet c. esszékötetét 1942-1943-ban írta, az általam idézett Patmosz-t 1958 és 1964 között.

ü
bbjnick

Werkolandinheaven 2012.11.28. 00:14:23

@Prof. Dr. Simon Templar:
:-)))
Nagyon rendben van amit írsz. Én mondjuk a hindu reinkarnáció es a buddhista újjászületés tana közt nem tudok dönteni, de talán nem is kell, mert az alapvetésukben, a karma tanban van a lényeg: élj ugy, hogy jobb emberként menj el, mint ahogy jöttél. A többit bizd a .., az univerzum torvenyeire.
Egyébként ha már kereszténység, akkor antropozofia. De meg inkább teozofia. Ott összeállt a kép, az összes -izmus, hagyomány. De legfőképp a te sajat belső ösvényed!

Void Bunkoid 2012.11.28. 00:16:59

@Void Bunkoid: az egyszeri dolgozó átlagpolgár - mondjuk én, aki nem vágyik világhatalomra, meg dicsőségfalra, hogy ide jöjjenek legelőször az ufók gratulálni az emberiségnek - amikor rendetlenség van az országban, nem azt várja már el a mindenkori kormánytól, amikor megválasztja, hogy turkáljon a koszban és mondja meg, hogy ki csinálta, hanem hogy takarítsa el. A felelősökre lesújtástól még nem lesz egyszeriben rend és tisztaság.

Pierre75 2012.11.28. 08:53:48

@Werkolandinheaven: "nagyon finomkodó a neved. Meg női. Csak nem te is olyan köcsög vagy?"
Te egész egyszerűen hülye vagy! Kompenzálj nyugodtan, de tedd ki a rózsaszín háromszöged is.

Pierre75 2012.11.28. 08:56:28

@Prof. Dr. Simon Templar: "Ugyanis az olyanok, mint te, utálnak mindent, ami individualitás, felelősség, kezdeményezőkészség, önállóság...mindaz, ami az USA-t, meg úgy általában a nyugati világot jellemzi."
Nehéz feldolgozni a magadfajtáknak, hogy az amerikai szupremácia leáldozóban. A hörgésed szerencsére nem változtat semmin.

Pierre75 2012.11.28. 09:29:09

@Gattopardo: „az angoloké volt száz évig a világ kétharmada” „a perzsák/germánok szerepét pedig felesleges túlértékelni”
Ez igaz.
„ahhoz képest a mai usa hatalom smafu”
A világcsendőr vonaglása is egyetlen célt szolgált, biztosítani a Pax Americana-t, csak az angolok okosabban alakították ki a rendszert.
„modernebb logisztikai körülmények között esélyük sem lett volna a saját erőterének határait pont az ő szomszédságukban elérő rómaiak ellen”
Az ilyen mi lett volna ha, mindig sántít, anakronizmus, de még ez is lehet.
„A 21. században már kellene lennie egy demokratikus minimumstandardnak, ami alatt felesleges az eltérő kultúrális hagyományokra hivatkozni.”
Ez dőreség. „Az emberiség mindig egyforma, és természetéből nem vész el semmi, bár minden megváltozott.”
„mit fogad el a közösség, az sem észérv”
Az érdekek harcához hozzátartozik, hogy megbélyegzem az ellenfelet. De az iraki és az afgán fiaskó bebizonyította, Ázsiának nem kell az amerikai demokrácia export-import.
„ha a legnagyobb nyugati bástya bedől, magával fogja rántani a többit is”
Ez leegyszerűsítés.

Werkolandinheaven 2012.11.28. 09:47:31

@Pierre75:
Betrafaltam, latom. Amikor megláttad, h a Pride-ön köszöntik a jobbik tagozatot, akkor megállt egy picit az ütő, ugye? Semmi gond, fogadd el. Egyébként meg nem kell ezt a szupremaciat annyira puffogtatnod, unom mar.

Prof. Dr. Simon Templar 2012.11.28. 09:49:43

@Pierre75: "Nehéz feldolgozni a magadfajtáknak, hogy az amerikai szupremácia leáldozóban. A hörgésed szerencsére nem változtat semmin. "

Lesz@rom, hogy mi van az amerikai szupremáciával. Individualitás, felelősség, kezdeményezőkészség, önállóság - ahol ez jellemzi az országlakosok nagyobbik részét (pl. ilyenek a skandináv országok) - az az ország fejlődik, prosperál; ahol ez a lakosság nagyobbik részében nincs meg - pl. ilyen Magyarország - az az ország stagnál vagy lecsúszik.

Piacgazdaság és demokrácia édestestvérek, az egyik nincs meg a másik nélkül, a másik nincs meg az egyik nélkül.

Ajánlom figyelmedbe Max Weber: A protestáns etika és a kapitalizmus szelleme (Die protestantische Ethik und der Geist des Kapitalismus)(Bp., Cserépfalvi 1995.) című művét.

Werkolandinheaven 2012.11.28. 10:11:55

@Prof. Dr. Simon Templar:
Napi szinten meg a vakmajom.hu ír ezekrol az osszefuggesekrol, azaz arról h a világ legbefogadobb, nyitottabb országa miert is gazdaságilag a legerősebb.

Werkolandinheaven 2012.11.28. 10:24:50

Idézet onnan:
"Elég visszás, hogy itthon semmiféle komoly eredetvédelem nincs, rákötik a pirosfehérződet, hogy "magyar" termék, és ennyi. Nem véletlen, hogy nincs: valószínűleg azért, mert nincs meg a minőség, amit védeni kell. A pántlika többnyire az érték hiányának elfedésére szolgál, minél több a trikolór, annál kevesebb a beltartalom. És ez emberfőkre is érvényes."

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.11.28. 21:36:40

@bbjnick: nem feltétlen hiba :) legyenek máshol, más országban legyenek magyar kettősállampolgárok a politikában, de a magyar legyen az erősebb
csak itthon ne legyenek

Alfőmérnök 2012.11.29. 01:10:31

@Gaius Plinius Secundus:
"Ha zsidó vagy, akkor kérheted az izraeli állampolgárságot alanyi jogon.

Minden más eset valóban más. A legtöbb országban ugyanis ott kell élned x évet, hogy állampolgárságot kapjál pl. "

"Németország

A német jogfelfogás szerint egy állampolgár csak egy államhoz tartozhat. A német állampolgárságot alapvetően a származási elv határozza meg: bárhol született valaki, ha csak egyik szülője is német, akkor már maga is német polgár. 2000. január 1. óta a területi elv is érvényesül, korlátozottan. Ha egy külföldi gyereke Németországban születik, megkaphatja a német állampolgárságot is, ha bármelyik szülő nyolc év óta jogszerűen tartózkodik Németországban, vagy a szülést megelőzően három évvel korlátlan időtartamra szóló tartózkodási engedélyre tett szert. A kettős állampolgárság azonban csak átmeneti: az érintettnek 23 éves koráig kell eldöntenie, melyik ország állampolgára akar lenni."
www.fuggetlenek.com/cikkek/cikk185.htm

danesdzsu2 2012.11.30. 23:28:32

Az egy Kína elvnek és Tibetnek semmi köze sincs egymáshoz. Az Tajvan és a népi Kína vitája arról, hogy melyikük az igazi Kína.

Éhes_ló 2012.12.07. 19:51:28

Tisztelt Ilan Mor Nagykövet Úr!
Egy nagy közösség próbája mindig az, hogy egy társadalom mennyire tudja őszintén és higgadtan megbeszélni a vitás kérdéseit. Az elmúlt napokban Gyöngyösi Márton képviselőtársam mondatai nagy vihart kavartak. Azt, hogy az elhangzott szavak nem fedték a felszólalás igazi szándékát, mind a képviselő, mind a párt elismerte. Sőt, Gyöngyösi Márton elnézést is kért. Nagyon sajnálom, hogy ezt már csak kevesen akarták meghallani. Engedje meg, hogy ebben a politikai viharban tisztába tegyem az Ön számára, mi is a Jobbik eredeti javaslata, amelyről alig esett szó.

A Jobbik szerint az országgyűlési képviselők és kormánytagok személyének azon részének, ami a politikával kapcsolatos, a lehető legtisztábbnak és legvilágosabbnak kell lennie. Ez mind a számukra, mind a szavazók számára alapvetően fontos. Mondhatnánk úgy is: a demokrácia egyik alapja, hogy az emberek tudják, kire adják a voksukat. Ezért nyilvános például a képviselők vagyonnyilatkozata, az iskolai végzettsége, a nyelvtudása, a felszólalásai stb. Gondolom, eddig egyetértünk. A mi kérdésünk a következő: miért nem lehet Magyarországon nyilvános adat az, hogy egy vezető politikus (képviselő, kormánytag) rendelkezik-e más állampolgársággal is? Ez önmagában, normál esetben semmilyen problémát nem jelent, de bizonyos helyzetekben, bizonyos kérdésekben igen is jelenthet nemzetbiztonsági kockázatot.
Ön az elmúlt napok vitájában nyilvánosan megszólalt, amit én, aki a nyilvános vita nagy-nagy híve vagyok, csak köszönni tudok. Arra kérem ezért Nagykövet Urat, hogy a fenti kérdésben is tájékoztasson engem és a közvéleményt az álláspontjáról. A lehető legjobb pedig az lenne, ha segítene nekem, nekünk, magyaroknak abban, hogy az Ön országában ebben a kérdésben alkalmazott eljárást megismerhessük. Tanulni egyáltalán nem szégyen, és mi, magyarok szeretnénk most tanulni másoktól. Különösen olyanoktól nem szégyen tanulni, akik saját országukban mindig fontosnak tartják a demokrácia, az egyenlőség és az igazságosság elveinek érvényesülését, és ezen álláspontjukat más országok felé is készek és képesek képviselni. Tisztelettel kérem ezért Önt, mondja el nekünk, akik most a helyes utat keressük: Izraelben hogyan tartják nyilván a képviselők és kormánytagok egyéb állampolgárságát és annak megléte esetén hogyan biztosítják számukra a politikai tevékenység folytatásához szükséges feltételeket?
Mivel az ügy hatalmas vihart kavart, azt hiszem, hogy megtisztelő és nyilvános válaszát nem csupán én, de sok millió magyar ember várja szeretettel!
Tisztelettel:
Vona Gábor, a Jobbik elnöke

További részletek: kuruc.info/r/2/105103/#ixzz2EOOsbXwt

Éhes_ló 2012.12.08. 20:48:23

16A. If a Knesset member holds an additional, non-Israeli citizenship, and the laws of the country whose citizenship he holds permit him to be released from such citizenship, he shall not declare allegiance until after he has done everything required on his part to be released from such citizenship, and he shall not enjoy the rights of a Knesset member until he makes his declaration.

Zabáljátok. Listát, listát!

Éhes_ló 2012.12.21. 18:22:38

Nincs válasz.
Listázni is csak a zsidóknak szabad.
Kivételek bármilyen saját maguk által alkotott hülye szabály alól is.
süti beállítások módosítása