Kossuth tér, visszatér
2009. április 05. írta: TuRuL_2k2

Kossuth tér, visszatér

 A néhány sok tízezer embert megmozgató, előrehozott választásokat követelő tüntetés békésen, piknikhangulatban zajlott a Hősök terén délután kettőtől hatig. A tiltakozók nagy része már hazament, amikor egyszer csak a Magyar Gárda alakzatba fejlődve masírozni kezdett a Kossuth tér felé. A Terror Házánál rendőrök sorfala próbálta útjukat állni az Andrássy úton, de a menet elsodorta őket. Volt még egy hasonló próbálkozás, de ott is a harci dobok hangjára vonulók bizonyultak erősebbnek, akik így eljutottak a Kossuth térre. Ott a szokásos arcok tartanak beszédet, például Gonda László (szokás szerint bejelentette, hogy addig maradnak, amíg nem takarodik el a kormány).

18:49
Megérkezett a ferencvárosi keménymag (vélhetően a Jászberény elleni meccsről) „Buzi MSZP!” skandálással vonultak be a Kossuth térre.

19:05
A HírTV tudósítója szerint megérkeztek a térre az üdítőárusok is, hogy készpénzre váltsák csodás forradalmunkat.

19:08
Tudósítónk szerint újra itt a régi Kossuth téri hangulat, az emberek sétálgatnak, beszélgetnek. A Tulipán Presszóban már a férfimosdó előtt is áll a sor, ami a fokozódó forradalmi aktivitás legbiztosabb indikátora.

19:28
A mikrofonnál Budaházy György. Felkészül: Morvai Krisztina.

19:40
Budaházy György nekivezényelte volna a gárdistákat a rendőröknek, ekkor a gárda egyik vezetője megpróbálta lerángatni őt a színpadról. A közönség egy része Budaházy mellé állt (hadd mondja!), erre a gárdisták levonultak a terepről, a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolánál gyülekeznek. A közönség reakciója: Gyertek vissza!; Egyenruhátok van, de töröljétek ki vele!; Nem is vagytok magyarok!

19:45
A rendőrségi rádióforgalom alapján a rendőrök nem tudják, merre lehetnek a gárdisták, annyit tudnak, hogy nem szálltak fel a buszra.

19:53
Ismét Gonda beszél, azt ígéri, többet nem engednek a színpadra olyan szónokot, aki már ivott.

19:58
Egy gárdista ott maradt a Kossuth téren, hogy a színpadról elmondja: ha azt szeretnék, hogy visszajöjjenek a gárdisták, akkor menjenek az Alkotmány utcába, a gárdisták buszaihoz és kérjék meg őket, hogy jöjjenek vissza. A téren állók a buszok felé tartanak, de az első busznyi gárdista már hazaindult.

20:02
Egyetlen busz maradt már csak az Alkotmány utcában, amit körülbelül kétszázan vesznek körül, és kérlelik, hogy jöjjenek vissza. Néhányan Árpád-sávos zászlókkal állják el a busz útját.

20:10
Egy gárdista hölgy szerint parancsba kapták, hogy nem maradhatnak a Kossuth téren, aki mégis marad, azt kirúgják, le kell adnia az egyenruháját. A hölgy vetközni kezdett, levette a sapkáját és a mellényét is.

20:15
A busz elment, a gárdisták maradtak.

20:20
Lonsdale-pulóveres kopaszok egy csoportja nekiment a gárdistáknak, szidják őket és az öklüket rázzák feléjük.

20:39
Néhány százan sétálgatnak még a Kossuth téren, a hangszórókból Kárpátia szól. Az árusok kitartanak.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr941048063

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sárdobáló 2009.04.05. 20:36:37

Ezek hülyékEzek igazi hülyék. Képesek voltak a kongresszusok végén megint elénekelni az Internacionálét. Pedig Gyurcsány hatalomra jutása óta ez szerencsére nem volt divatban. (Ha másért nem, ezért biztosan megérte, hogy ő volt a szocik főnöke.) Lehet aká…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.05. 19:15:56

Már indexebbek vagytok az indexnél:
"eddig szkeptikus tudósítónk szerint is igaza lehet a szervezőknek, akár 200 002 tüntető is lehet itt"

kill004 2009.04.05. 19:24:23

Hö...de gyorsan reagálunk a Jobbikra, meg a Gárdára....

Pelso.. 2009.04.05. 19:32:17

A "régi Kossuth téri hangulat", az milyen?

osborne 2009.04.05. 19:33:50

fekete ország, de tényleg.

(biztos vagyok benne, hogy a szadesznél is ezt figyelik már...)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.05. 19:35:15

@kill004:
Kálmán és Tóni a néppel vonultak és a néppel együtt vették be magukat a Tulipán Presszóba - én meg lejegyeztem.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.05. 19:35:53

@Pelso..:
Jó idő, beszélgető emberek, hülyeséget beszélő szónokok.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.04.05. 19:38:08

kettőszáznyolcvanért lehet hugggyozni a tulipánban...hallottam egy kilépő forradalmártól... :))))

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.05. 19:46:16

bocs turul...
"...de a menet elsorolta őket..."
az elsorolás az mijaz?
anti-sün?

kill004 2009.04.05. 19:53:19

"A rendőrségi rádióforgalom alapján a rendőrök nem tudják, merre lehetnek a gárdisták"

Ezen én miért nem csodálkozom?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.04.05. 19:57:58

"Ismét Gonda beszél, azt ígéri, többet nem engednek a színpadra olyan szónokot, aki már ivott."

LOL!

luucy 2009.04.05. 20:05:29

Húha, remélem lesz majd indíttatásotok a mszp kongresszust kielemezni, pláne azt, hogy a végén az internacionáléval tisztelegtek Gyurcsány Ferencnek. :-))) És akkor tagadják le, hogy komcsik :D

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.05. 20:06:42

@luucy:
Igen, éppen most nézem a felvételt, ahol Bajnai feszeng az Internacionálé alatt. Zseniális! :)

kill004 2009.04.05. 20:08:04

@luucy: Ahogy láttam, Gordon inkább csak motyogta, mint harsogta. Lehet, már kellemetlen neki...?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.05. 20:16:53

vagy pedig a min.el tisztség automatkusan mozgáskoordinácijós zavarokkal jár...

tevevanegypupu 2009.04.05. 20:19:39

Az Internacionale a munkasmozgalmak induloja, mi a fenenek tisztelegtek vele a milliardosnak? Mar az Internacionale sem nyughat ezektol bekeben??(:

kill004 2009.04.05. 20:19:57

@ufó - vip vendég a mélypont ünnepélyén: Nem-nem. Látszott rajta, hogy zabszem van a seggében. ( szép az új nick)

kill004 2009.04.05. 20:22:43

Azé' nem gyenge, mikor a Feri, meg a Gordon énekli, hogy "föl, föl te éhes proletár".

Google 2009.04.05. 20:29:24

Bajnai Pitkinre hasonlít, ha tudják, kiről beszélek.

Az MSZP-sek azok, akik kapával-kaszával vezetik az országot, miközben az Internacionálét dúdolják.
Mennyi modernséget, progressziót várhatunk még vajon tőlük?

Ezt a tüntetést a civilek rendezték, vagy nem?
Ennek ellenére a Jobbik rengeteg szóróanyagot terített.
Vajon miért kellett nekik ezt a tüntetést is saját népszerűsítésükre felhasználniuk?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.05. 20:29:31

A blogmotor elnyelte a kommenteket. :(

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.05. 20:31:02

@TuRuL_2k2:
Mégse, csak nálam nem jelentek meg az előbb.

mildi 2009.04.05. 20:40:12

@TuRuL_2k2: avagy," jessz, hogy kerültem ide!"..:) én ilyen pofákat vágtam az iskolai ünnepségeken anno az utolsó sorban :D

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.05. 20:41:51

@mildi:
De nem vett tucatnyi kamera, és nem készültél átvenni a kormányzást. :)

mildi 2009.04.05. 20:42:05

...-és akkor most énekeljük el a Juventust!
-Elnök úr, ..az Internacionálét.
-Affene, ezt a két csapatot mindig összekeverem....

mildi 2009.04.05. 20:42:50

@TuRuL_2k2: ez igaz, csak az ofő kent fültövön :)

tevevanegypupu 2009.04.05. 20:43:49

@Google:
Norman Wisdomra? Ne sertse mar meg azt az aranyos, johumoru angol szineszt, aki intelligens, joszivu es bator..Nem tudna eljatszani Bajnait semmikeppen.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.05. 20:45:14

@TuRuL_2k2:

Diploma előtt a KISZ-ben nyomult a Közgázon, azért annyira nem lehet neki idegen.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.05. 20:49:01

@tevevanegypupu:

Emlékszik arra a jelenetre, ahol a német tábornok tükörképét játssza? Na, hasonlóképpen kell most neki Fletót utánoznia. Nem mintha bármi múlna ezen, de a pórnépnek kell az érzelmi támasz.

mildi 2009.04.05. 20:51:09

@Elpet: hát nem sokat...közbejött vmi rendszerváltás, be legalább a kisztábort megjárhatta. jó neki, én kommunista ifjúsági mozgalom legszebbjéből korom okán kimaradtam, csak a kis hülyéknek járó vörös nyakkendőig jutottam
(fiatalabbnak: kisz tábor=haverok, buli, nem, fanta még nem volt :D)

osborne 2009.04.05. 20:53:01

kétség se férjen hozzá, BG is bele fog jönni a szerepbe, a hatalom magabiztossá tesz és vesz pár tréninget is hogy kell viselkedni mindenféle ilyen helyzetekben.

Feri is egy ideig feszengő nagydobosnak tűnt, idővel kitanulta kontrollálni testrészei hiperaktivitását és rángatózó grimaszait, arcmimikáját. (bár sok megmaradt ;)

states 2009.04.05. 21:01:52

Ha a Nagy Imre-temetésen 200 ezren voltak a Hősök terén, akkor ma úgyszintén. Jelen voltam mindkettőn. Ellentétben a Reakció által emlegetett néhány tízezerrel. De már megszokhattuk, hogy a Reakció annyira ügyel, nehogy középről nagyon jobbra csusszanjon, hogy egyszerre csak ott találja magát a Népszabadság Online-on, ahonnan 25 ezret véltek látni valami speciális szűrővel ellátott nézőkén keresztül...

tevevanegypupu 2009.04.05. 21:06:47

@Elpet:
borzalom volt(((:
Bajnainak is az lesz..

zoli29 2009.04.05. 21:08:26

Az MTI 25 ezres becslése színtiszta hazugság.
Ott voltam, a tér tele volt, az Andrássyn nem is láttam a tömeg végét. Minimum 100 ezren voltunk.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.05. 21:13:08

@mildi:

Úgy tűnik, sajnálod, hogy kimaradtál a nyári KISZ-táborokból :) Hát nekem a technikai személyzet tagjaként volt részem egy balatoni nyári táborban... Biztosíthatlak affelől: ami ott jó volt, azt KISZ nélkül is meg lehet tenni :)

Amúgy Bajnai benne volt a mozgalom reformvonalában rendesen:

www.hirszerzo.hu/cikk.gyurcsany_ferenc_szembenez_lemond_es_uj_mozgalmat_alapit.103542.html

Akkoriban voltam egyetemista a túlparton. Érdekes idők voltak. Pusztán abból, hogy valaki a KISZ-ben nyomult, nem lehet a szerepét pontosan értékelni. Érdekes az akkori szereplők mai helyzetét végiggondolni. Sokféle életút látszik, de egy biztos: benne lenni a networkben nagyon jó ugródeszka volt ahhoz, hogy ma valakinek komoly befolyása, hatalma, vagyona legyen. Orbánék valóban outsiderként jutottak a politika csúcsára, nem véletlen, hogy betolakodónak tartják őket.

mildi 2009.04.05. 21:13:34

@Zoli28: nemá..annyi ember ott nem fér el.

mildi 2009.04.05. 21:15:11

@Elpet: igen, tudom, bajnait nem kell bemutatni, bajai vok :)

mildi 2009.04.05. 21:17:31

@Elpet: lehetni lehet, de mégis volt egy keret, mostanság már könyörögnie kell az ifjúságnak, h elmehessen vhová, oda meg küldtek :)

zoli29 2009.04.05. 21:21:37

@mildi:

Ezt a BRFK-tól kellene megkérdezni. Elvileg nekik vannak hivatalos adataik arról, hogy a különböző köztereken mennyi ember fér el.
Ma a tér színültig tele volt, de még az Andrássyn is a Kodály-köröndig álltak.

Ránézésre a 100 ezer nem tűnik túlzásnak. Az Index szerint a 200 ezer sem irreális.

Google 2009.04.05. 21:24:49

@tevevanegypupu:

A pitkinsége a gesztusaiban, grimaszaiban, balfékségében van.
Míg Norman kis galibákat okoz, azért, hogy segítsen, Gordon nagyobbakat, jóval nagyobbakat, és mintha nem lenne tudatában annak, hogy árt.

borsikm 2009.04.05. 21:26:05

Most értem haza a Kossuth térről. A Reakció tudósítói vagy csúsztatnak, vagy nem voltak a téren. Budaházy nem uszította a rendőrökre a gárdistákat. A szabadság tér felől érkező két fiatalt, egy nőt és egy férfit lefújtak a sünök, velük együtt ment fel a színpadra, majd az alábbit kérdezte a rendőröktől, feléjük fordulva (igyekszem kb szószerint idézni):

-Engedjétek meg, hogy most a rendőrökhöz szóljak! (megfordul a parlament felé) -Ti mégis mi a k... anyátokat képzeltek, hogy ártatlan fiatalokat fújtok arcon, és gumibotoztok?! Közben a valódi bűnözőket pedig futni hagyjátok. (...) Vegyétek már észre magatokat! Tényleg ennyire tökösnek érzitek magatokat ebben a szerkóban? Ideje lenne eldönteni, hol álltok! Amikor engem a múltkor bevittetek, többen is mondtátok, hogy parancsmegtagadás esetén hadbíróság elé kerülnétek. Kérdezem én: mégis KI állítana benneteket hadbíróság elé? Ti önmagatok? Nincs itt sem nemzetőrség, sem honvédség, egyedül ti vagytok, akik ennek a bagázsnak a seggét véditek.

Ezután jött fel az egyik gárda-vezér a színpadra, és megpróbálta elvenni tőle a mikrofont, a közönség hangos nemtetszése közepette. Ez persze nem sikerült. Beszéde hátralévő részében arra kérte az embereket, hogy bár alapvetően ő nem ért egyet a jelenlegi rendszerrel, legyen akár a jobbik vagy a fidesz is kormányon, mégis jöjjenek el az április 14-i tüntetésre, de most az egyszer tényleg ne menjenek haza.

A Gárda ezután távozott, hiába próbálta a többi tüntető őket maradásra bírni. Eközben Gonda kifejtette, hogy szerinte Gyurinak igaza van, és feleslegesen sértődőtt meg a Gárda vezetője (nem tudom, hogy ki volt az, aki képviselte őket, nem ismerem fel arcról ezeket a figurákat)

Ja, és Gyuri egészen biztosan nem volt részeg, előtte ott voltam a közelében. A könnygáztól vöröslő fejű nőbe próbált lelket önteni, és Gondával beszélgetett.

mildi 2009.04.05. 21:33:28

@Zoli28: jártam már arrafelé egypárszor, koncerteken. most csak a webcamre lestem rá, és elég szellősnek tűnt a tömeg du 3-5 ó között. ebből ítélem túlzásnak a 6számjegyű tömeget. én 50-60e tippelnék.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.05. 21:35:51

@kill004: kösze a nick dicséretet, de ez Pilinszkynek köszönhető nagyobb részben, én így tisztelgek ápr. 11.-e előtt, bár nyilván másképp is lehetne ünepelni...
csak remélhetjük, hogy nem a zabhegyező mester (kukutyinból) nyomta be gordonkának a zabszemet a segge lukkába...
--------------------------
tippeket kérek szépen drága magyari barátim!!!
lesz-e vizípisztolyos merénylő rendbontó a zideji május 1.-én...?
no és május 35.-én lecsap-é a mágyarok nyílai...?
vagy azt elhárytják (sic!) emil és a detektívek...?
:))

sokökör · http://sokokor.blog.hu 2009.04.05. 21:43:55

@kill004: én azon csodálkozom, hogy honnan lehet ismerni a "rendőrségi rádióforgalmat"?
hiszen mint azt tudjuk, az egy olyan komoly és nemzetbiztonsági szempontból iszonyatosan titkos dolog, amit egy-egy oszlatás után mindjárt 80 évre kell titkosítani.
(Vagy most nem voltak itt az oroszok? :D)

freehckr 2009.04.05. 21:44:09

Gonda Lászlón és hívein élcelődni: nem menő. Ti kinevetnétek egy sánta embert is: "né mán hogy jár"... Ők ilyenek. Egy kis tolerancia, elvtársak... :)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.05. 21:45:17

@mildi:

Keret a másnak... :D Nevezheted keretnek is akár... Na de ne offoljuk szép a bejegyzést, kicsit több komolyságot kérek.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.05. 21:46:02

@states:
4 emberrel beszéltem, akik kint voltak a Hősök terén + megnéztem az utv.hu élő webkameráját a helyszínről. Ezek alapján szerintem 50 és 100 ezer között lehetett a létszám. De a számháborúzásnak nincs sok értelme, a résztvevők mindig felülbecslik a tömeget, az MTI meg rendszerint (erősen) alul.

mildi 2009.04.05. 21:52:36

@Elpet: oké, bár a komolysággal ma cseppet hadilábon. baromi fáradt vok hozzá. mentem is ágy.


pihe álmokat, puha párnát, pehelypaplant :)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.05. 21:54:48

@TuRuL_2k2:
Átlagolni kell az index, meg a résztvevők által megadott számot- Legalábbis eddig ez működött. Akkor most az MTI számát. Különben pontosan meg lehet mondani kb mennyien voltak, tudni kell meddig ért a tömeg, kell egy átlagos tömegsűrűség, no meg egy ortofotó , kiszámolni a területet, és kész.

zoli29 2009.04.05. 21:59:10

@Őrnagy Őrnagy:

Szerintem meg az MTI becslését nyugodtan figyelmen kívül hagyhatjuk, mert azt még csak nagyon óvatos becslésnek sem lehet nevezni, csak hazugságnak.

Peter252 2009.04.05. 22:05:24

Hát valóban nagy volt a tüntetés és sokan voltak,....de ennyi.

Most meg el kell viselni még egy évig a Bajnai-kormányt., sajnos ez így hosszú:(((

kill004 2009.04.05. 22:09:36

@ufó - vip vendég a mélypont ünnepélyén: Akkor a mélyponthoz(és a magyar viszonyokhoz):

Stanislaw Lec:" Azt hittem ennél mélyebbre már nem süllyedhetek, de ekkor felkopogtak alulról"

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.05. 22:17:40

@kill004: polak-venger, dva bratanki...?
:))
kösze az idézetet...

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.05. 22:20:49

@Őrnagy Őrnagy:
Na ez az, ami ritkán áll együtt rendelkezésre. A webkamerák szerencsére elég magasan vannak elhelyezve, így elég jól be lehetett látni 4 irányba is a teret, nem volt igazán sűrű a tömeg, szerintem inkább 50 ezren voltak egy időben, mint 100-an.

freehckr 2009.04.05. 22:21:55

@TuRuL_2k2:
Tényleg nincs értelme számháborúzni, de a "néhány tízezer" helyett simán elment volna a "sok tízezer". :)

www.flickr.com/photos/37105503@N03/sets/72157616303447291

plastik02 2009.04.05. 22:42:01

ennyi idiótát :D komolyan erre már jegyet kellett volna osztogatni...

states 2009.04.05. 22:52:14

@TuRuL_2k2:
Jó csak miután az ember már az MTI-n meg a Népszabón jól felhergelte magát, akkor ti is jöttök ezzel a néhány tízezerrel. Lehet, hogy nem voltak 100 ezernél többen, de akkor a Nagy Imre temetésen sem. Akkor a protokoll számára több üres hely volt fenntartva, és emlékezetem szerint kordonok is voltak a tér körül. Most viszont a környező utcákba is befolyt a tömeg....

tevevanegypupu 2009.04.05. 23:33:15

@plastik02:
az Mszp rendezvenyre is..felallva, agyondicsoitve, Internacionaleval unnepeltek azt, aki tonkretette oket..es megvalasztottak az "uj" kormanyt Bajnaival az elen es az "uj" partelnok-istennot Lendvai Ildikot..(plusz a ket latrot melle Kis es Szekeres szemelyeben) Fel-fel, ti rabjai a foldnek..(:

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.05. 23:41:43

lendvai...
tegyük már ezt ki órijási plakátokra... hadd lássa mindenki...
sőt, lendvais naptárt is osszanak..., persze ingyen... mindenki levelesládájába...

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.04.05. 23:44:55

Az INTERNACIONÁLÉs dolog szerintem durva, mert nem elég, hogy fél évszázadon keresztül ezzel vakították a munkást és parasztot, most a rendszer tényleges haszonélvezőinek van még pofájuk újból elővenni a régi hazugságot. És nemsokára újrakezdik a régi refrénnel: "még csak kicsit kell vári, és sokkal jobb lesz" - ez idő szerint tudottan, csak rövid időre, HITELBŐL.

Lev Menachem 2009.04.05. 23:47:44

beszarás h, egy magát jobboldalinak nevező portálon is már így lehazudják a számokat, meg aztán az is nívós, h valaki úgy írjon beszámolót egy eseményről, h ott sem volt. küldjek videókat amin látszik a tömeg egy része? nem kell szakértőnek lenni , elég ha voltál már egy kisebb 20-25e fős koncerten, h lásd a különbséget.

[egyébként meg, mi az h "polgári ándörgránd"??
lol ikszdé rotflmao ésatöbbi..]

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2009.04.06. 00:04:50

@Lev Menachem:
új fiú vagy látom. Ülj le, helyezkedj el, tedd ki a jaffát meg a sósmogyit, szemlélődj.

@states:
Sajnos a Nagy Imrén sem voltak annyian. Ez is a rencerváltás kesernyés mellékíze.

@mindenki, aki népszabadságozik meg eszdéeszblogozik:
7. pont, szeretettel: reakcio.blog.hu/2009/03/31/bolond_e_on?fullcommentlist=1, .

freehckr 2009.04.06. 00:08:08

Tényleg, az Internacionálé eléggé az "ordas eszmékre" hajaz Magyarországon, még a Magyar Gárda sem vetemedett arra, hogy Szálasi-nótákat dalolva vonuljon... azért szúrjuk már ki ezeket az "Apró" különbségeket.

Lendvai Botos mint pártelnök... LOL. :D Május elsején ki kell majd tennem a vörös lobogót is a ház oldalára? Most már ez lesz?

Kopiás Attila Steve 2009.04.06. 00:35:13

@freehckr: Igen, csak a bizarr különbség, hogy amikor megszorításra készülődő milliárdosok éneklik az éhes proletárt, akkor ott még ha akarnák is nehezen hinnénk el, hogy komolyan gondolják az _eredeti_ ötletet, ami mögötte van. Itt pont nem az a gond, hogy ha-ha, most lebuktak, igaziból munkásmozgalmat szerveznek csak eddig nem vallották be hanem pont fordítva. Inkább arra emlékeztet a dolog, mint amikor konzervatív politikus ugyan nagyon bizonygatja, hogy mennyire utálja a "mocskos buzikat", de aztán csak rajtakapják a wc-ben, hogy molesztálja a fülkeszomszédot. Szóval próbál villogni valamivel, ami egyes szubkultúrákban még érték is lehetne, de a valóság ráadásul pont az ellenkezője...

Lev Menachem 2009.04.06. 00:42:28

@Oli bácsi:
Honnan tudtad, mindenkinek ez az első kérdése?:P

sztem ezt a számháborús vitát elég egyszerűen le lehetne zárni, kell 1-2 jóminőségű légifelvétel, egy normális program(software, nem kormány) és/vagy pár türelmes ember, azt mehet a szemezgetés. aknakeresős skillemből kiindulva egy másfél óra alatt meglennék 20k val :P

amúgy nem mint ha akkora jelentőssége lenne pontosan hányan voltak kint [faszt nem (itt igazából csak annak volt) :D], de ez a lehúzás h "pár tízezren"... bosszantó na. ez azoknak az embereknek a semmibevétele, akik áldoztak pár órát a vasárnapjukból, h adjanak egy kis ellenhangot az internacionálét éneklő hyperdemokratikus kormányunknak.

lehet h ennek nem lesz közvetlen következmény az előrehozott választás(na és?), de azért szvsz egy fokkal több mint otthon, kényelmes fotelból, lehúzós postot írogatni :)

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.04.06. 08:55:27

"Ismét Gonda beszél, azt ígéri, többet nem engednek a színpadra olyan szónokot, aki már ivott."

LOL.

"Lonsdale-pulóveres kopaszok egy csoportja nekiment a gárdistáknak, szidják őket és az öklüket rázzák feléjük."

Haha. Köcsög dózsadrukker gárdisták, mi? Erről videó nincs? Úgy megnézném... :DDD

star77 2009.04.06. 09:12:05

Gárdisták-Budaházyék ellen,végül mennyi lett a meccs eredménye?amúgy az indexen a videót megnézve megtaláltam az új ellenséget:a 2 es villamost!!!A legnagyobb az volt amikor többen betámadják a villamost,a kis kopasz emberke szétfenyegeti a vezetőt.egy gárdista csitítani próbálja,erre többen rászólnak.
Tünető:választási nagy gyűlés van.
Gárdista:Hol??a villamossínen??
Komolyan ez így tragédia.

OftF 2009.04.06. 09:21:14

most akkor volt uszítás, vag nem volt uszítás?

borsikm 2009.04.06. 09:22:51

Itt a videó: www.youtube.com/watch?v=OPn98lgOtuk&feature=player_embedded

A sok fanyalgó nethuszár lenne szíves megmondani KONKRÉTAN, hogy melyik sora, melyik mondata nem helytálló és kifogásolható Gyurinak? Meg tudná mondani KONKRÉTAN, hogy ezek alapján mire alapozza bárki is az az állítását, hogy falnak akara vezetni a népet?

Szerintem ami elhangzott, az a minimum szint, ez az alapjárat, amin egyáltalán érdemes tüntetni. Aki ezt nem érti, az nem tanult semmit az elmúlt 3 év történéseiből, és nem ért semmit a hatalmi rendszer fenntartóinak logikájából.
süti beállítások módosítása