Harcban a populizmus ellen
2006. szeptember 13. írta: TuRuL_2k2

Harcban a populizmus ellen

Demszky Gábor populista erőktől félti Budapestet. Demszky nem engedi elvenni az ingyen utazást a nyugdíjasoktól. Demszky ígérete szerint a szociális otthonokban nem kell vizitdíjat fizetni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr5714590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.01. 15:10:44

@osborne: ezt hívják fundamentalizmusnak, ami olyan csúnya dolog.
Vagy a libsi fundamentalizmus jó?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.01. 15:18:07

"Aczél Endre a már idézett találkozón azt is kijelentette: „Aki azt állítja, hogy hosszas külföldi, főleg nyugati kiküldetésben volt, és nem jelentett, az nem mond igazat”. "
www.mno.hu/portal/692089

Bolgár et. fel van háborodva. Ez az Aczél nem fideszes?

Tündér_Lala 2010.02.01. 15:28:15

@tölgy: Néha mondanak igazat.
Néhány napos nyugati utazás után is kötelező volt jelentést írni a személyzeti osztálynak. Az pedig nem kétséges, hogy hova került.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.01. 15:34:53

@osborne:
"És ez független attól, hogy végtelenül távol áll tőlem bármifajta pártsovinizmus, másrészt meg elég világos, hogy nekünk a Fidesz az első számú ellenfelünk. "

Hogyhogy, hat nem a megengedhetetlen nezeteket vallo Jobbik a legfobb ellenfel? Es mi van a barna eso elleni kuzdelemmel?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.01. 15:36:12

@Tündér_Lala:
"Néhány napos nyugati utazás után is kötelező volt jelentést írni a személyzeti osztálynak. Az pedig nem kétséges, hogy hova került."

Azert enyhen szolva van kulonbseg a rutin utijelentes es a formalisan beszervezett ugynok altal leadott jelentesek kozott. Azok mossak ezt a kettot ossze, akiknek van felnivalojuk.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.01. 15:36:43

@Doomhammer: "Es mi van a barna eso elleni kuzdelemmel?" - de hiszen pont ezért küzdenek a fospumpisták ellen.

osborne 2010.02.01. 15:42:59

micsoda nap! Lengyel László: Bokrost nem szabad a műtőasztalhoz engedni

Bokros Lajos politikai könnyűsúlyú dilettáns, aki a politikai térben és időben képtelen elhelyezni magát. Teljes jó szándékkal működik együtt elfogadhatatlan emberekkel, megy bele képtelen politikai manőverekbe. Ami ennél is kellemetlenebb, a parlamenti demokráciát a közgazdasági racionalitás, a piaci reformok ellenfeleként kezeli, s a jogállamiságról tudja, hogy kell, de maga nem tud vele mit kezdeni.

hvg.hu/velemeny/20100201_bokros_mdf_liberalisok.aspx

bz249 2010.02.01. 15:53:38

@Doomhammer: "Hogyhogy, hat nem a megengedhetetlen nezeteket vallo Jobbik a legfobb ellenfel? Es mi van a barna eso elleni kuzdelemmel? "

A Jobbik ellen csak a Fidox eljelentektelenitesevel lehet kuzdeni. Onmagaban a Jobbik sose kerulhetne a kormanyra, a Fidoxszal szovetsegben viszont barmikor. Az egyetlen esely a Jobbik kormanyzokeptelenne tetelere a Fidox kormanyzokeptelenne tetele. Akar azon az aron is, hogy a Jobbik nepszerusege 25% lesz.

bz249 2010.02.01. 15:55:15

@osborne: Lengyel Laszlonak ugy latszik meg nem kapta meg az uj napiparancsot es a harmadik szamu ellenfelre, es egyben elso szamu szovetsegesre tamadt :)

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.02.01. 15:56:43

@Doomhammer: Konferenciarészvétel esetén nekem is útijelentést kell írnom egy megfelelő formanyomtatványra. Ma.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.02.01. 16:04:06

@osborne:

Lehet, hogy a haladás erői rájöttek: a Bokros-féle MDF a szocialistáktól viszi a szavazatot, nem a Fidoxtól?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.01. 16:08:06

@tölgy:
Nana. Meg lett mondva, hogy a Fidesz demokratikus, amde populista part, a Jobbik pedig megengedhetetlen nezeteket kepvisel. Ezek utan nem tudom megerteni, miert a Fidesz a fo ellenseg.

@bz249:
"Az egyetlen esely a Jobbik kormanyzokeptelenne tetelere a Fidox kormanyzokeptelenne tetele. "

Aha, ertem! A 70%-os Fidesz bejuttatna az 1%-os Jobbikot, mert a fideszesek mar csak ilyen nacik.

Vilagos!

osborne 2010.02.01. 16:13:52

@tölgy: dehogy csak TP-t nem értem, mondott ő már mindent vica-versa.

Tölgyessy Péter, politikai elemző:

Szerintem az 1989-es alkotmány jól betölti a feladatát. Sőt, merészebbet mondok: a magyar alkotmány a térség legsikeresebb alkotmányos berendezkedése. Az alapfeladatnak azt tekintettük, hogy egyszerre biztosítsuk az ellenőrzött hatalomgyakorlást és a kormányozhatóságot – vagyis a stabilitást és a változás lehetőségét. E két elvárásnak az alkotmány szinte tökéletesen megfelel. Véleményem szerint a magyar politika bajaiért nem a szabályokat kell okolni, hanem a magyar társadalmat és a politikai elitet

www.talaljuk-ki.hu/index.php/article/articleview/887/1/3/

elfelejtette 2010.02.01. 16:15:32

@Elpet: Hulyek. Ezzel az erovel az SZDSZ-ek is a gyurcsanyistaktol vittek el a szavazatokat. AZ MSZP-nek a nyugdijasokra kene hajtaniuk, az MDF-nek meg a bokrosistakra. Reg el kellett volna donteniuk, hogy szovetsegeskent vagy rivaliskent kezelik oket, MDF-eknek mar reg komplett jeloltgardaval kene rendelkezniuk. Most csak azt erik el, hogy a bizonytalanok meginkabb elbizonytalanodnak, es akkor tevezni fognak aprilis 11.-en, nem voksolni.

elfelejtette 2010.02.01. 16:17:01

@osborne: Az Alkotmany, mint a bekes atmenet a politikai beke szempontjabol sikeres. Az igaz, hogy erre a bekes atmenetre szerintem rabasztunk, de hat ki mit tekint sikernek ugye.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.01. 16:17:22

@osborne:
"Véleményem szerint a magyar politika bajaiért nem a szabályokat kell okolni, hanem a magyar társadalmat és a politikai elitet "

Tokeletes alkotmany, csak a hulyemagyaroknak nem felel meg. Valtozzanak meg tehat ok.

Bravo.

osborne 2010.02.01. 16:17:37

@Elpet: @bz249: @Doomhammer:

a központban teljes lehet a zűrzavar, holt zavarosak az üzik is.

azért van ott LL-nél ilyen is:

Becsületes és tisztességes liberális szavazók. Kell nekik egy gazdasági liberális párt. S mivel a politikai térképen egyszerre van szükség a jövőben liberálisokra, és negyedik pártra a Fidesz, az MSZP és a Jobbik mellett, miért ne lehetne Bokros pártja? (Csak ne higgyük, hogy ebből a szocialistákat helyettesítő váltópárt lesz. S az MSZP ne gondolja, hogy elvesztett szavazat a Bokrosra eső: vajon szeretnének a Fidesz-Jobbik összjátékban egyedül maradni?)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.02.01. 16:31:31

@osborne:

Aha, és ez lenne az MDF, Bokrossal. Ő meg majd szeret az MSZP segédpártja lenni. Műteni ugyan nem műthet, de a műszereket adogathatja. Esteleg a villáskulcsokat a szerelőnek.

Eléggé vázlatos ez még.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.01. 16:33:35

Mar latszik a feny az alagut vegen!

Megallt a feldolgozoipari termeles csokkenese.

www.rttnews.com/Content/AllEconomicNews.aspx?Id=1196192
""The contraction in manufacturing that started in September 2008 has halted," the MLBKT said in a statement.

A measure for manufacturing production increased by 8.3 points to 56.2 points and that for new orders rose by 6.4 points to 56 points. An increase of 8.9 points to 55.2 was observed in the quantity of of purchases. However, the employment index fell 1.3 points to 50.2."

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.01. 17:05:54

Menjenek már ezzel az állandó gizdasági növekedéssel, mert megnő tőle a fenekük meg a bibircsók-szőr az arcukon.

Cseréljenek inkább, ha pénz már nincs.
www.floretta.hu

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.01. 17:18:05

@Loxon:
De ez kamu egy kicsit, nem?
www.floretta.hu/hirek-24.html
"Kiknek jelenthet megoldást a csere portál?

Mindazoknak, akik nem tudják ingatlanjaikat, autóikat vagy egyéb értékcikkeiket értékesíteni, akik nem tudják megtermelt árujukat eladni, akik nem tudják munkaerejüket vagy szolgáltatásaikat hasznosítani."

Jozsi arkot as, de nem tudja arokasasi szolgaltatasat 1000 Ft/ora erteken eladni, mert a piac csak 500 Ft/orat adna erte. Milyen szerencse, hogy a Floretta portalon van csereertekkent egy Trabant Jancsitol 100 ezer Ft-ert, vagyis 100 oranyi asasert cserebe. Jancsinak is problemaja van: a piac 50 ezer forintot adna csak a Trabantert, de o ragaszkodik a 100 ezerhez.

Ha Jozsi es Jancsi cserelnek es 100 oranyi asasert Jozsi megkapja a Trabantot, akkor neverteken mindketto megkapta azt, amit szerinte a munkaja/tulajdona ert. Valojaban mindketten kenytelenek voltak jelentos arengedmenyt adni, de ez addig nem derul ki, amig Jozsi el nem probalja adni a Trabantot.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.01. 17:23:08

@Doomhammer: Ezt most nem tudtam követni, de a lényeg, hogy Józsi is majd elcseréli a Trabantot, mondjuk egy Makarenko-kötetre.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.01. 17:33:10

@Loxon:
De ha mindannyian eladnak alacsonyabb aron, akkor keszpenzert is letrejonne az uzlet.

Csakhogy nem adjak el, mert a Trabant 100 ezer forintot er, nem kevesebbet. Vagy 100 oranyi arokasast, 1000 Ft/oraert. A cserevel viszont csak magukat csapjak be, mivel dolgokat csereltek el, amire mindenfele szamok voltak irva. Igy aztan Jozsi mondhatja, hogy a munkaja meg mindig 1000 Ft/orat er, hiszen 100 oraert kapott egy 100 ezer forintos Trabantot.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.01. 17:37:45

Bajnai, a Fuggetlen Szakerto altalanos megjegyzeseket tesz meg nem hatarozott szemelyekre.

www.stop.hu/articles/article.php?id=604203
""A köztársaság alapját veszélyezteti, aki az alkotmányt támadja, vagy akár csak lebecsüli annak szellemét" - fogalmazott Bajnai, aki szerint veszélyes azt állítani, vagy sugallni, hogy az alkotmányt nem kell tisztelni. "Az alkotmány nem gyurma, amit kényük-kedvük szerint alakíthatnak" akár azok, akiknek esetleg erre megvan a parlamenti többségük."
...
"A parlamenttel kapcsolatban úgy fogalmazott: "nem arra való, hogy onnan kivonuljunk, hanem, hogy oda bejárjon, akinek ez a dolga, hogy meghallgasson és megfontoljon minden ellenérvet". "

Kar, hogy nem mondott neveket.

bz249 2010.02.01. 17:38:42

@Doomhammer: ugye tudja, hogy most itelte halalra a maganbiztositokon alapulo nyugdijpenztarakat. :)

Az ugyanis pont errol szol (egyebkent hihetetlen, hogy abban az orszagban, ahol bevezettek a szazmillio B-pengo nevu bankjegyet meg lehet vezetni az embereket egy kis szammisztikaval)

osborne 2010.02.01. 17:59:59

@Doomhammer: Ezek már államférfiúi magasságok, ilyenkor már csak célozgatni illik! Továbbra sincsenek politikai ambíciói ugye.

(Egyébként milyen titkos fegyvernek hitték anno Bajnait, most tisztán kiderül mekkora béna kacsa ha politizálni kell.)

Tündér_Lala 2010.02.01. 18:01:53

@bz249: Ez pontosan így van, dehát a bankok és a tőzsde is ebből él az egész világon. Azután széttárják a kezüket, hogy a "korrekció" miatt van a baj.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.01. 18:11:06

@bz249:
"ugye tudja, hogy most itelte halalra a maganbiztositokon alapulo nyugdijpenztarakat. :)"

Nem egeszen.

Ugyanis van itt egy pszichologiai elem. A maganbiztositokon alapulo nyugdijpenztar alapertelmezesben a sved modellen alapul, tehat aki amennyit betesz, abbol az osszegbol szamitodik a nyugdija. Mig az allami nyugdijpenztarnal a politikai rahatas miatt sokkal kevesbe egyertelmu lehet az osszefugges. Igy aztan az adoalanyban az a meggyozodes alakulhat ki, hogy minek fizessen be a nyugdijalapba, amikor igy is, ugy is kap nyugdijat.

Ennek a pszichologiai hatasnak az lehet a kovetkezmenye, hogy az emberek nem probalnak meg kibujni a nyugdijalapba valo befizetes alol es ez onmagaban semlegesitheti a magannyugdijbiztositok magasabb mukodesi koltsegeinek hatasat.

En a florettat se akarom bantani. Egy doglodo gazdasagban, ahol keresleti es kinalati arak elszakadtak egymastol, ha egy floretta kell a gazdasagi tevekenyseg beinditasahoz akkor am cserekereskedjenek, csak magukat csapjak be. Jozsi godrot asott, Jancsi megszabadult az eladhatatlan Trabantjatol, mindenki jol jart, kozben nagy szamokat irtak egy webes feluletre, annak meg nem art.

Csak megjegyeznem, hogy onbecsapas.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.01. 18:11:52

@osborne:
"(Egyébként milyen titkos fegyvernek hitték anno Bajnait, most tisztán kiderül mekkora béna kacsa ha politizálni kell.) "

Nekem a Kozgaz-prezinel esett le, hogy az az ember nem tud beszelni. Hogy boldogul igy az uzleti eletben?

osborne 2010.02.01. 18:13:53

@Doomhammer: ahogy Megyó, politikai hátszéllel és kapcsolatrendszerrel.

bz249 2010.02.01. 18:17:29

@Doomhammer: legyen... de akkor is furcsa, hogy ilyen-olyan hozamigereteknek bedolnek az emberek, mikozben a penz alapvetoen csak egy szam. Ha holnaptol levagnanak egy nullat a forintbol senki eszre nem venne.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.01. 18:23:27

@osborne:
Egyebkent egy jo propagandistanak eleg kellene legyen Bajnai kisfius tekintete a gyozelemhez.

Na bumm, majd nem beszel.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.01. 18:26:34

@bz249:
"Ha holnaptol levagnanak egy nullat a forintbol senki eszre nem venne. "

Ja, ha egy pillanat alatt az osszes arban/berben/bankszamlaertekben, stb. ervenyesiteni tudna. Valojaban eltolodasok lennenek, melyeket kihasznalva gennyesre kereshetne magat (vagy eppenseggel tonkremehetne).

Tündér_Lala 2010.02.01. 18:31:19

@Doomhammer: Úgy gondolod mint amikor Megyó 300 eFt-ot érő szerelésban indult a panelből dolgozni a reklámfilmben (anno 2002)?

Utána pedig hónapokig arról cikkezetta sajtó, hogy a villáját 100 M-ért kell biztonsági felszerelésekkel ellátni, mert nem költözik az állami rezidenciába.

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2010.02.01. 18:39:33

Mikor tanuljuk már meg: Veres és Gyurcsány sohasem hazudott az államháztartás helyzetével kapcsolatban!!

index.hu/belfold/2010/valasztas/kivizsgalnak_a_gyurcsany-kormany_koltsegvetesi_trukkozeset/

"Tudomásom szerint nem merült fel kérdés a pénzügyminiszterségem idején nyilvánosságra hozott adatok valódisága kapcsán" - állította Veres."

"Pedig ugyanő 2006. június 8-án még teljesen más szelemben nyilatkozott. "Eddig azt kérték rajtunk számon,miért nem az igazat mondjuk, ezek most azok a számok, melyek a valóságot tükrözik" - nyilatkozta, amikor bejelentette, hogy a 2006-os költségvetésben szereplő 4,7 százalékos hiánycélnál a valós hiány 3,3 ponttal magasabb lesz."

"Azt, hogy pontosan hogy állunk és mint állunk, megmondom úgy, ahogy van, nem engedtem ilyen jellegű munkát végezni korábban. Ugye az volt a tapasztalatunk az elmúlt években, hogy ha készült valakinek egy feljegyzése, és ez kikerült, akkór abból politikai ügy volt. Mert akkor úgy tekintették, mintha ez a minisztérium szándéka lett volna. Éppen ezért ilyen jellegű komplex felmérés mindaddig nem készülhetett, amíg ennek ilyenfajta kockázata fennállt. Nem tudok erre mást mondani, Magyarország egy ilyen ország."

index.hu/gazdasag/magyar/veres060608/

Nem volt semmiféle hazugság. Még őszödi beszéd sem volt!

Még egy kis múltidézés:

www.magyarnemzet.hu/portal/359765

"Az idénre tervezett tényleges hiánymértéket lényegében csak Gyurcsány Ferenc és Veres János ismerte – mondták a Világgazdaságnak az MSZP vezető politikusai."

"Korábban vezető szocialista politikusok azt mondták a Világgazdaságnak: számolnak azzal, hogy az intézkedésekkel együtt jár a párt népszerűség-vesztése, de úgy vélik, az uniós források felhasználásával az visszaszerezhető lesz."

osborne 2010.02.01. 18:47:35

@dzsucseharcos: lol.

Igen, Almunia sem létezik. A vicc, hogy azóta _utólag_ tényleg feltöltötték a valós adatokat és most arra hivatkoznak, hogy le lehet azokat ellenőrizni. Illetve VJ ma már azt hazudja, hogy csak a prognózisok közlését tiltotta le a PM-nél mást nem.

(Kevés politikus tud akkora undort kiváltani belőlem mint Veres János.)

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2010.02.01. 19:33:48

@osborne: Én nem értem teljesen Verest. Az internet korában kb. két perc előrángatni az ő 2006. júniusi nyilatkozatait. Emellett még létezik a papírsajtó is, amelyet egyelőre nem szokás bezúzni és újraírni à la 1984. Akkor mire számít ?

Azt hiszem, sejtem a megoldást. Bede írja Nyakóról:

"Vittem már el néhány balhét, vélhetően ezen is túl leszek valahogy". Különösen ez az utolsó mondat nagyon menő, aki ebben kételkedni mer, az képzelje el, ahogy szájában fityegő cigarettája mögül Lucky Luke böki ezt ki, miközben hűséges lova, Jolly Jumper hátán ellovagol a naplementébe.

... itt valamiféle fogadásról van szó. Még a legelvetemültebb bűnözőkről sem tudom elhinni, hogy csak úgy, a saját szórakozásukra ilyen arcátlanságokat műveljenek. A dolgot én úgy képzelem, hogy néhány fiatal szocialista politikus ... úgy döntött, versenyeznek egy kicsit. "

index.hu/velemeny/menonemmeno/2008/12/18/nyako_istvan_meno/

Lehet, hogy Veres is MENŐ akar lenni.

Tündér_Lala 2010.02.01. 19:53:44

@dzsucseharcos: "Én nem értem teljesen Verest. Az internet korában kb. két perc előrángatni az ő 2006. júniusi nyilatkozatait. Emellett még létezik a papírsajtó is, amelyet egyelőre nem szokás bezúzni és újraírni à la 1984. Akkor mire számít ?"

Pedig nagyon egyszerű ez a nagy hazudozók tragédiája. Aki folyamatosan hazudozik, az egy idő után elfelejti, hogy mikor mit hazudott. Így a lebukás bizonyos.

Tehetetlen Dodó 2010.02.01. 20:03:02

@Doomhammer: "az az ember nem tud beszelni"
Viszont rendelkezik egy egyedülálló képességgel: mondanivalóját a Morse-abc jeleivel tökéletesen el tudja pislogni.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.02.01. 20:12:33

@Tündér_Lala: Vagy a hazugságon kapás már régen megvolt, és nem gondolják, hogy az ellenzéki támadásokkal többet veszítenének, mint legalább a kognitív disszonancia fenntartásával.

Google 2010.02.01. 21:29:15

Na most, azért kell hazudozniuk, adatokat megmásítaniuk és eltitkolniuk, mert félnek Orbán Viktortól, kitől mástól? Nyakóéknak is ezért kellett felvenniük azt a sza*os 35 milliót.

Az persze egy dolog, hogy a hatalmat kizárólag maguknak akarják, de az már beteges és nem normális, ahogy a félelmeiket az egész országra ki akarják terjeszteni. Egyszerűen elvitatják az ellenfélnek azt a jogát és képességét, hogy Magyarországot vezesse. Azt hiszem, mélyen antidemokratikus amit tesznek. De ez őket cseppet sem érdekli.
Orbán többek között a harmadik Köztársaságot is megszüntetné (két befagyasztás között):

www.hetivalasz.hu/itthon/ki-akarja-debreczeni-jozsefet-asziaba-visszatoloncolni-26904/

Örömtüzeket kellene gyújtanunk, mert megteremtették ezek a nagyszerű férfiak - Gyurcsány és Bajnai - a költségvetés "szolid fegyelmét és egyensúlyát" és mi lehurrogjuk őket.
A szocialista börtön-frakcióról nem szól a fáma, azt továbbra is szerényen elhallgatják.

bz249 2010.02.01. 21:40:12

@Doomhammer: mivel a lakosság 99.99% nem érintett az arbitrázsügyletekben ezért ki merem jelenteni, hogy a változás minimális lenne.

Google 2010.02.01. 21:45:08

Mindenféle Demokraták Félelmei Orbán Viktortól.

www.hetivalasz.hu/itthon/porzse-a-fidesz-sokkal-veszelyesebb-mint-az-mszp-26905/

A Jobbik azt állítja, hogy egy kutya. Sokkal veszélyesebb, mert úgy tűnik, mintha piros-fehér-zöld lenne, de nem az.

Jobbikék visszataláltak a trikolórhoz, ráuntak az Árpád-sávra talán?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.01. 22:37:19

@Google: „Sokkal veszélyesebb, mert úgy tűnik, mintha piros-fehér-zöld lenne, de nem az.”

Ilyen értelemben a Fidesz valóban „veszélyes”, pontosabban siralmas. Hegedűs Zsuzsa (új kedvencem) meg Csintalan Sándor legalábbis biztos nem a nemzeti és konzervatív értékeikkel tűnnek ki, és bevallom, Schmidt Máriáért meg Bajnaival Washingtonban együttvacsorázó Martonyiért sem rajongok. És ha továbbmennénk a neveken, hát ki tudja, volna-e köztük olyan, akivel kicsit is egy platformon volnék. Á, nem, Rogánnal igen! Pff. :>

Kérdés, hogy a Jobbik mennyiben képviselne többet, ha vezető politikai erő volna.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.01. 23:22:38

Facebook-on mindenki nyomul, remélem?
www.metropol.hu/itthon/cikk/520166
"Több száz javaslat érkezett eddig a Facebook közösségi portálon Orbán Viktor pénteki évértékelő beszédéhez."

osborne 2010.02.02. 08:33:10

Egy jász legény a vörös városban - reggeli mese az atv.hu-n (rotfl)

Egyszer volt, hol nem volt, volt egy vörös város, úgy hívták Budapest. Ez a város volt a baloldal kasszája, bázisa, meghatározó ereje. Pontosabban csak részben meghatározó ereje, mert egységes soha nem lett, kerületi várurak és országos vezetők érdekei szabdalták. Aztán a 2006-os önkormányzati választások után besétált a városháza kapuján egy jász legény, úgy hívták, Hagyó Miklós, és elkezdte egybekalapálni a forrásokat és a budapesti szocialistákat. Főpolgármester-helyettesként ő fogta egybe a budapesti közműcégeket, a fővárosi párt szürke eminenciásaként pedig 17 kerületet kovácsolt szövetségbe. Két év alatt elsősége megkérdőjelezhetetlenné vált, aztán tavaly nyáron kiborult a BKV-bili, és most úgy tűnik, Hagyó Miklós áprilistól legfeljebb csak turistaként jár a Parlamentben, mert még országgyűlési képviselő sem lesz.

atv.hu/belfold/20100201_hagyo_leverekedte_magat_a_balos_terkeprol

osborne 2010.02.02. 08:36:31

@dzsucseharcos: Veres bilincsben lenne a legmenőbb. Kár, hogy még védi a mentelmi jog. Nyakó hozzá képest csak egy idióta.

tevevanegypupu 2010.02.02. 08:58:53

"Gyurcsany Ferenc Izraelbe utazik."

Gondolom mozgositana.Nem tudom sikerul-e, ugyanis mikor ott kiderult, hogy Olmert korrupt, az egesz orszag felhaborodott es sajat partja valtotta le. Na persze Magyarorszag nem Izrael.(:

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.02. 09:22:16

Üdv, Vona-felelősük jelentkezik:
kuruc.info/r/34/54538/

V. a Duna TV-n. Helyes riporternő beszélteti arról, hogy mi a helyzet a pénzekkel, meg a radikalizmussal.

A másik, hogy Toroczkai első fokon pert nyert Bodó ellen. Mit szólnak? Betyár-e a bíróság?

osborne 2010.02.02. 09:33:00

@tevevanegypupu:

Van ott minden: Sok mogyi, bérelhető politikai védelem és kampánytrükkök a nácikok ellen. Ferinek mind jól jönnek ezek. Ráadásul ma nem kell elmennie a Költségvetési Bizottság elé hazudozni ;]

tevevanegypupu 2010.02.02. 09:37:43

@osborne:
"Ráadásul ma nem kell elmennie a Költségvetési Bizottság elé hazudozni ;]"

Mi viszont szegenyebbek leszunk ezekszerint egy ujabb igazsagbeszeddel.(:
Vajon miert nem a demokracia hazajaban Amerikaban keres vedelmet? Egy idoben a fene megette oket, hogy akar valami huszadrangu amerikai izevel is kezet foghassanak szocialliberalis vezetoink. Tom Lantostol pedig egyenesen aprofat pisiltek. Meg intezetet is alapitottak neki..Onnet nem varhato valami kis jotanacs?

osborne 2010.02.02. 09:53:32

@tevevanegypupu: sajna Veres elvtárs sem ér rá ma, két A4-es lapott küldött maga helyett. Azt igen nehéz számon kérni.

USA? Ott azért tudják, hogy Feri egy elkúró, nem hívnak meg egy notórius hazudozót felszólalni konferenciákra. Ha jól emlékszem Oszkó járt pénzért kuncsorogni meg az IMF-el egyezkedni.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.02. 10:23:26

@osborne:
Muszaj, Orban mar megint bekavart.

www.mno.hu/portal/691840
"A Fidesz elnöke a nap folyamán megbeszélést folytatott John Lipskyvel, az IMF első vezérigazgató-helyettesével, Angel Gurriával, az OECD főtitkárával, Stanley Fischerrel, az izraeli nemzeti bank elnökével, Charles Dallarával, a Nemzetközi Pénzügyi Intézet igazgatójával, Andrea Orcellel, a Bank of America-Merrill Lynch befektetési igazgatójával, valamint Hans-Ulrich Doeriggel, a Credit Suisse elnökével. "

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.02. 10:35:42

Huh, mi az a sok mas ugy?

nol.hu/lap/allaspont/20100202-kiszoritas
"Hagyó Miklós föltűnése, karrierje és kiszorítása sokba kerül a szocialistáknak. Mindhárom fázisban föllelhetők azok a hibák, amelyek az MSZP-t sok más ügyben is jellemzik: a merőkanállal végzett fiatalítás, a nyomulással, klikkesedéssel szembeni védtelenség, a kivárás még akkor is, ha érzik-sejtik, hogy a fuvallatból hamarosan forgószél lesz."

osborne 2010.02.02. 10:39:59

@Doomhammer: Svájcban a Fospumpa? Röhögnöm kell! Van erről vmi fotó?

Vagy megint odaálmodta magát ez a populista szörny?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.02. 10:42:37

Hahaha, a Fidesz nem mondja meg, hogy Feri a listan van-e vagy sem.

Nyako Istvan, bar a stilus elteveszthetetlen.

mszp.hu/belfold/bovebben/gyurcsany-fobia
"A Fidesz Gyurcsány-fóbiája odáig fokozódott, hogy ma már minden hírbe őt keverik bele. Balsai István holnap valószínűleg a hétvégi extrém havazás miatt is Gyurcsány Ferenc országos listáról való törlését követeli majd az MSZP-től. Előre szólunk: a miatt sem fogjuk ezt megtenni, mert az MSZP országos listája felett nem a Fidesz rendelkezik."

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.02. 10:43:12

@Loxon:
Szlovakiaba miert nem meg? A Frankfurter Allgemeine Zeitung is megirta, hogy Szlovakiaba kell mennie!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.02. 10:44:07

@osborne:
"Van erről vmi fotó? "

Majd kiderul, mennyibe kerult a kozos vacsora a magyar adofizetoknek. Mert ingyen ezek a hatalmassagok nem allnanak szoba Orbannal, aki szalonkeptelen.

bz249 2010.02.02. 10:46:37

@Doomhammer: egeszen biztosan tudom, hogy Orban a konyhan etkezett a szemelyzettel.

tevevanegypupu 2010.02.02. 10:53:08

@bz249:
Jo, hat elobb meg kell tanulnia kessel-villaval ennie. Majd aztan esetleg az asztal vegen teritenek neki a nagyszobaban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.02.02. 11:01:04

@Loxon:
Nem, a FAZ-nal Orban szalonkeptelen. Ok nem allnak szoba populistakkal.

bz249 2010.02.02. 11:15:17

@tevevanegypupu: mondjuk arra tenyleg kivancsi vagyok, hogy vett-e mar rendes oltonyt a fiu, vagy meg mindig az erettsegi zakojaban nyomul :(

tevevanegypupu 2010.02.02. 11:19:13

@bz249:
Es talan jobb lenne ha nem dunyhaciha anyagbol keszulnenek az ingek sem amiket visel.(:

tevevanegypupu 2010.02.02. 11:20:40

@Doomhammer:
Bizony. Pedig ez itt nagyon jo cim volt.(:

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.02.02. 11:29:00

@bz249:
@tevevanegypupu:

Láthattunk itt kifogástalan öltönyöket 8 éven keresztül, mire mentünk vele.

tevevanegypupu 2010.02.02. 11:32:45

@Elpet:
Hat persze, de ez a mutoprongy amivel ugy tunik a videkiekre akar hatni Orban, az hulyeseg. Egy politikusnal szamit a megjelenes, nem igaz, hogy nincs arra penze, hogy tisztesseges oltonyoket-inget es nyakkendoket vegyen maganak. Alatta aztan viselhet hosszu alsogatyat madzaggal, ha ahhoz van kedve.

osborne 2010.02.02. 12:00:16

@tevevanegypupu: Nem ezen múlik egy választás de buta PR ötlet volt az biztos. Közben csóró (szoci) szavazók rendre beszavaztak két milliárdost top öltönyökben, az egyik ráadásul még egy limuzinból is vakított a kampányban.

Kikerestem ezt a konferenciát ahol a Pojáca felszólal ma, neve sehol pedig a programlista komplett és részletes.

www.herzliyaconference.org/_Uploads/3019Agenda10.pdf

bz249 2010.02.02. 12:09:31

@Elpet: ketsegtelenul kell ember is az oltonybe, DE ez ecceru etologia, a nagyobb darab, diszesebb bundaju, nagyobb hangu a dominans, az ezzel ellentetes megjelenesu meg a luzer allat jellemzoje.

Egy miniszterelnoknek igenis adnia kell a megjelenesre.

picur3ka 2010.02.02. 12:28:06

@osborne:

Rajta van bizony a speaker listan:

Hon. Ferenc Gyurcsány Former Prime Minister of Hungary. The former leader of the Hungarian Socialist Party (MSZP), he also served as Chairman of the MSZP in Győr Moson-Sopron County and as Hungary’s Minister of Children, Youth and Sports. He was formerly CEO and Chairman of the Board of ALTUS Investment and Assets Management Inc. He holds a B.Sc. and BA in economics, both from University of Pécs.

osborne 2010.02.02. 12:35:26

@picur3ka/beleallos kampany: hoppá, bocs.

Tessék, a Fospumpáról semmi bizonyíték, hogy Svájcban járt, míg a Pojáca rajta a programlistán. TP mottó!

osborne 2010.02.02. 13:15:18

Gréczy sem maradhatott ki a témából:

Az "amortizált" pedig éppen az izraeli kormány meghívására vesz részt egy konferencián, ahol fontosnak tartják megtudni, mit gondol a biztonságpolitikáról vagy a válságkezelésről. Utóbbiban biztos kudarcot vallott, azért hívták...
Gyurcsány Ferenc, ha már ott jár, fontos tárgyalásokat is folytat - Magyarországért, a köztársaságért.

stop.hu/blog/entries.php?id=1472

tevevanegypupu 2010.02.02. 13:23:10

@osborne:
" Az "amortizált" pedig éppen az izraeli kormány meghívására vesz részt egy konferencián, ahol fontosnak tartják megtudni, mit gondol a biztonságpolitikáról vagy a válságkezelésről. Utóbbiban biztos kudarcot vallott, azért hívták...
Gyurcsány Ferenc, ha már ott jár, fontos tárgyalásokat is folytat - Magyarországért, a köztársaságért."

Ide egy szep dallamot kerunk maestro hegedukkel.(:

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2010.02.02. 13:47:28

Feszültségek a Jobbik és a Kurucinfó között a "Budaházy, a magyar Bobby Sands" projekt kapcsán:

kuruc.info/r/6/54557/

Tehetetlen Dodó 2010.02.02. 14:26:19

@osborne: Haha, kösz!
Látom, másnak is eszébe jutott ez a magyarázat a heves szemhéjmozgásra.

osborne 2010.02.02. 15:28:51

@dzsucseharcos: Már gond van a Jobbik vezérkarral? Mi lesz 2010 után?

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2010.02.02. 16:05:40

@osborne: Budaházy valószínűleg indul egy oevk-ben. Vele szemben pedig indul egy jobbikos jelölt. A kurucinfó Budaházy mellett áll. Érdekes kérdés, hogy akkor most milyen viszonyban is van a K-infó és a Jobbik. Én eddig azt gondoltam, hogy a kettő egy csoport. A szélsőjobbon sok csoport van, némelyik konfliktusban áll, mások együttműködnek. Lehet, hogy mégsem.

A Jobbik nyilatkozataiban kétféle trend érezhető az elmúlt hetekben. Az egyik az, hogy új szerepükre készülnek (tiltakozó mozgalom helyett komoly parlamenti párt, amely professzionális, kevésbé érzelmi hozzáállású. Ennek megfelelően mérsékeltebb is). A másik az, hogy a középen állás erőltetése után most ismét egy kicsit a jobboldalra helyezik magukat.

És most van ez a kis vita a Kurucinfóval. Elképzelhető egy olyan szituáció, hogy a Kurucinfó mégis független a Jobbiktól, csak éppen szimpatizál vele. Egy mérsékeltebb, professzionális parlamenti politikát folytató Jobbik viszont már nem találkozna a Kuruc tetszésével, mert nekik a radikálisabb vonal a nyerő. A fideszes paranoid feltevés pedig az, hogy a kurucinfónak az nem tetszik, hogy a Jobbik közeledik a fideszhez.

osborne 2010.02.02. 16:13:38

@dzsucseharcos: A Jobbik végül kifarolt BGy mögül:

Budaházy György független képviselőként indul a 2010-es országgyűlési választáson – árulta el Morvai Krisztina

www.hirado.hu/Hirek/2010/02/02/15/Budahazy_indul_a_2010_es_orszaggyulesi_valasztason.aspx

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.02.02. 16:40:05

@osborne: Nemrég fölmerült, hogy Krisztinából lesz még a Kurucon pár éven belül címmel-telefonszámmal kilistázott zsidó ribanc (és senki ne gondolja, hogy Balót el fogják neki felejteni). Lesz, lesz lesz!

Alfőmérnök 2010.02.02. 17:04:07

Ha már ilyen téma lett ma itt a kurucinfó, akkor én is csatlakoznék a societasos trollokhoz egy linkkel.

Már többekben (így bennem is) felmerült, hogy Posta Imre nem normális; szakmája áldozata. Íme a végső bizonyíték:

kuruc.info/r/6/54539/

Leveleket hamisít dedós módon, hogy igazolja Vona Gábor zsidó származását. Ez az ember kész.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.02. 17:07:40

@Alfőmérnök:

Nem ő hamisította, csak átvette. Itt megtalálja a közbülső forrást:
konzervativok.blogspot.com/2010/01/posta-imrenek.html

@dzsucseharcos:
Még valami: a Magyarok Szövetségét is össze szokták mosni a Jobbikkal, tévesen. Velük is összezördülnek:

barikad.hu/node/46192

Google 2010.02.02. 17:15:01

@dzsucseharcos:
Nem az van inkább, hogy a Jobbik a konszolidáltabbb képét szeretné megmutatni, és igyekszik távolságot tartani, illetve mutatni a kuructól? Csak látszat ez is.
Szép csendben a sávos zászlót is felejtik, Gárdát is altatják. Halkan vedlik le a bőrüket, kár, hogy az alatta levő sem szebb. Csak jobban be akarnak a környezetbe simulni, mert már van veszítenivalójuk.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.02. 17:29:15

@Google: A Gárdával kapcsolatban lehet, hogy téved:
barikad.hu/node/46115

Azt sem hinném, hogy látszattávolságról van szó, hiszen:
barikad.hu/node/45331

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.02.02. 20:58:19

Mószer, ismét.
mandiner.hu/cikk/mesterhazy_az_amerikai_nagykovetnel
"A szocialista frakcióvezető, miniszterelnök-jelölt kedden találkozott az új amerikai nagykövettel, Eleni Tsakopoulos-Kounalakisszel. A találkozó témája a magyar-amerikai kapcsolatok fejlesztésének lehetősége volt. A megbeszélésen szóba került a Tom Lantos Alapítvány és Intézet ügye is, amelynek alapítása a Fidesz meghátrálása miatt késik - olvasható a kiadott MSZP-s közleményben. Az intézet létrehozását emléktörvénybe is foglalta korábban a Gyurcsány-kormány."

Lesz még rosszabb is, de ilyen a világ. :)

Téglagyári Megálló 2010.02.03. 07:31:24

Ismét háromezer fölött vagyunk, láttok alkalmas leszállópályát?

zoli29 2010.02.03. 13:06:39

Mesterházy Ernő és Mátay László is a gyanúsítottak között a BKV-ügyben.
www.hirado.hu/Hirek/2010/02/03/12/Ujabb_BKV_vezetoket_es_egy_beszallitot_is_kihallgatott.aspx

Beindult a lavina.

Gabe2 2010.02.03. 13:44:01

@zoli29: Hát maga még itt nyomja? Tessen átfáradni az új folyamba!
süti beállítások módosítása