Ki lesz az MSZP és a Népszava Budaházyja?
2010. április 12. írta: dobray

Ki lesz az MSZP és a Népszava Budaházyja?

  Magyarországon eddig az összeesküvés-elméletek a (szélső)jobboldal privilégiumának számítottak. Szabadkőművesek, New York-Tel-Aviv-tengely, Moszkva-Brüsszel Habsburgok, stb. Ezt a baloldal kinevette, elítélte. Emlékszünk, amikor sokan megkérdőjelezték a 2002-es (aztán a 2006-os) választás legitimitását, érvényességét, így lett naggyá Budaházy. Újraszámlálást követelve. A Fidesz környékén is rebesgettek ezt-azt, aztán lenyugodtak a kedélyek. A baloldal persze nekiesett a jobbnak, hogy a sok köcsög megkérdőjelezi a demokratikus választásokat, mindig minden szavazóköri mozgásban szervezett kékcédulás választásokat lát, és hogy milyen jó lenne, ha az ország együtt el tudná fogadni egy választás érvényes voltát, törvényességét.

  Most fordult a kocka. A Népszava Bűnben fogant című főszerkesztői cikkében (ketten kellettek a megírásához: Németh Péter és Dési János) legyártotta a maga külön bejáratú összeesküvés-elméletét. Kicsit kubatovolnak, OVB-znek, aztán rátérnek a lényegre: voksturizmus.

...miféle voksturizmus köszöntött ránk vasárnap, miért bukkant föl egyszerre olyan sok fiatal azonos választókörzetekben, miért érezhettük azt, hogy nem pusztán az adminisztráció elhúzódása az egyetlen magyarázata a kilencven óta működő választási rendszer fölborulásának. Tudnunk kell tehát, hogy történt-e itt csalás, tudnunk kell, hogy történt-e olyasmi, ami ugyan nem ütközik a törvény szövegébe, de mégis megcsúfolja a szabad és demokratikus választásokat.

  Az mindegy, hogy eredetileg a fideszesek paráztak, hogy a szocik furikázzák az embereiket. Az is mindegy, hogy a törvényt, miszerint az egy településre átjelentkezőket egy szavazókörben szavaztatják, minden párt megszavazta, 2007-ben, tehát most tesztelték a rendszert kb. Nem jött be. És az is mindegy, hogy nagyságrendileg ugyanannyian jelentkeztek át, mint az előző választásokon. Meg hogy tulajdonképpen ez a pár körzet nem oszt, nem szoroz a Fidesz többségét illetően. Sőt, az sem oszt és szoroz, hogy így lehet, hogy még kevesebben szavaztak, mintha otthon voksolnak a sorban álló átjelentkezők, mivel sokan megunták a sorban állást, míg otthon csak besétáltak volna, aztán megtették volna, amit megkövetel a haza. Lendvai Ildikó is Kubatov-szavazókról beszél, nem is értem, mi köze egymásnak ahhoz, hogy Kubatovnak saját elmondása szerint listái vannak, meg hogy sokan átjelentkeztek. És a szoci adatbázis mozgósító ereje hol marad? Akkor már fifty-fifty.

  Nem, egy csúnya nagy párt átszavaztatta a fiatal szavazóit. Áh. Vajon mikor hirdet polgári engedetlenségi mozgalmat, utcai megmozdulásokat a Népszava, és mikor gyűlnek az újravoksolást követelő ballerek az Erzsébet hídnál? Ki lesz a ballerek és a Népszava Budaházyja?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr401914141

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jobboldali többség 2010.04.12. 15:53:47

Köszöntjük az új, jobboldali többségű magyar parlamentet az alábbi összeállítással! H. Mónika, a FIDESZ ex-szakértője: További képek és videók itt. Müller Niki, a Magyar Gárda üdvöskéje: Jobbik upskirt fotók: Morvai Krisztina, államfő-j...

Trackback: Ó, hogy basznának Nyakón 2010.04.12. 13:33:33

Na, az ilyen gusztustalanságokért zavartak el titeket a Zemberek. Egy ilyen zakó után normális ember súlyba teszi a pofáját, de ti nem bírjátok ki, hogy ne hőbörögjetek. Egyszerűen nem tudom elhinni, Szjjártó hogy a picsába nem nálatok van. Illene a ké...

Trackback: Másnaposan 2010.04.12. 12:55:01

A fél ország álmosan kóvályog, hisz szinte mindenki éjfél után is még a tévé és/vagy számítógép előtt ült, vagy talán épp egy pártbuli helyszínén örült vagy bánkódott az eredményeken, esetleg kínjában röhögött az OVB orbitális töketlenkedésén (de most ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.04.12. 13:41:07

@szempontpuska:

Most tekintsünk el attól, hogy melyik faszkalap fideszesnek jutna eszébe, hogy a közvélemény-kutatási adatok szerinti bombabiztos győzelmüket még tovább erősítse (ugyan hová???) és ezzel kérdésessé tegye a választások tisztaságát??? Mert erre racionális alapon nem adható az a válasz, hogy szervezett átszavazás történt...

Én ott álltam 3 órát, ahogy azt tegnap este meg is írtam (Bocskai út rulez címmel), sehol buszok, sehol pártaktivisták...

De most térjünk vissza arra a kérdésre, hogy a XI. kerület vörös kerület. Mert egy része valóban az, ott (ez a 16. evk) még nem is dőlt el a szavazás kimenetele, ott 2. forduló is lesz. De aki egy kicsit is ismeri a 15. evk-t, amelynek egyéni jelöltjeire szavaztak a bocskai úti átjelentkezők, az tudja, hogy az az elmúlt 12 évben jobboldali körzetnek volt tekinthető. 1998-ban és 2002-ben Csapody Miklós, 2006-ban pedig a fideszes Deák András nyert.

Ráadásul még csak arról sincsen szó, hogy Rétvárit megszorongatta Szabó Vilmos, hisz előbbi 2,25-ször több szavazatot kapott. Ebből következően Rétvári Bencének az átszavazók szavazatára nincs is szüksége, hisz nélkülük is bőven megvolt a győzelem, mint ahogy ennek tényét már akkor bejelentették tegnap este (nyilván nem hivatalosan), amikor még bőven szavaztak abban az evk-ban...

Nos??

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 13:42:56

@szempontpuska:

ennél azért normálisabbnak gondoltalak.
Bé verzió, hogy csak vicceltél.

Remélem, utóbbi.

szempontpuska 2010.04.12. 13:43:01

@politicus: Szépen kibogarásztad az ide nem illő kivételeket, de őszintén szólva én nem is a fideszesekre gyanaxom....

szempontpuska 2010.04.12. 13:43:44

@mavo: azt hittem lesz valami érdemi mondanivalód.. vegyél példát másokról: Nekik volt!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 13:48:38

@szempontpuska:

most írja le ötvenediknek, hogy nem vasárnap este dőlt el, ki megy más körzetbe?

mi a fasznak?

mit javít a hülyeségeden az, ha nekem úgymond nincs érdemi mondanivalóm?

szempontpuska 2010.04.12. 13:50:03

@mavo: "nem vasárnap este dőlt el, ki megy más körzetbe" no ez meg hogy jön ide? neked ez reveláció..? :-)

Téglagyári Megálló 2010.04.12. 13:50:32

@bz249:

Magda Marinkó nagy potentát Gyöngyösön, ő üzemelteti az ország legnagyobb felsőoktatási intézményét. Mondják, anno a főiskolán megjelenő Audi Horn Gyulát hozta kártyázás céljából, szóval országosan is jelentős politikus.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.04.12. 13:53:25

@szempontpuska: ettől még az első bekezdés kérdés marad!

Bummer 2010.04.12. 13:54:40

@szempontpuska:
Ha már napok óta tudják, hogy át fognak jelentkezni, nem valószínű, hogy pont az utolsó fél órára szeretnének jönni.

szempontpuska 2010.04.12. 13:55:46

@politicus: Igen. Ez a bája a titkos választói jognak. Sohasem lehetsz benne bizonyos... de gumicsontnak jó.
Egy szó mint száz, kötve hiszem, hogy a baloldal most ugyanúgy előállna egy olyan söpredék figurával, mint 8 éve "azok" Budaházyval

szempontpuska 2010.04.12. 13:57:09

@Bummer: kihagytad egy kérdésemet...

jan 2010.04.12. 14:00:44

@szempontpuska: a bizonyítás terhe azon van, aki csalást kiált, azt hittem, ez evidens...

szempontpuska 2010.04.12. 14:01:13

"Az MSZP-nek a választási rendszerre vonatkozó kritikáit nem tudjuk figyelembe venni, hiszen ők voltak a kormányzópárt, az ő dolguk volt a választások lebonyolítása" navazz! Ezt is megértük, hogy kimondja a fidesz.
Nyolc évet késtek vele :-)))

szempontpuska 2010.04.12. 14:02:16

@jan: ez is csak egy, hirtelen tegnap óta érvényes szabály, vagy 2002 óta sosem botlottam beléd a neten?! :-D

MoxNox 2010.04.12. 14:02:56

Amikor a Fidesz szervezte a választást, és a szocik nyertek, akkor zengett a jobboldali hülyeség, hogy az MSZP elcsalta a választásokat, most, hogy a szocik szervezték a választásokat, a baloldal nyafog a Kubatov szavazók miatt. A hülyeség, a egyetemes veszteni képtelenség, a demagógia, az emberek összeesküvés elméletekre fogékonyságára játszás sajnos minden párt esetében jelen van többé-kevésbé. Minden politikus, aki sunyin rájátszik ezekre, az faszkorbácsot érdekel. Lendvai duplán.

MoxNox 2010.04.12. 14:06:21

@Bummer: Linkelsz konkrét forrást? Nehezen hiszem a 65%-os MSZP eredményt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 14:07:04

@szempontpuska:

"nem vasárnap este dőlt el, ki megy más körzetbe" no ez meg hogy jön ide? neked ez reveláció..? :-)

idézzük akkor élő klasszikusunkat: "hogy-hogynem az utolsó félórában tűntek fel az átjelentkezők"

most akkor reveláció-e, hogy nem vasárnap dőlt el, vagy mégsem az utolsó pillanatban özönlöttek a jobberbérencek

tudod, ha nem emelted volna fel ujjadat, s nem mutattál volna rá a hihetetlenül ultragyanús utolsó félórás nyomulásra (ami már önmagában kibaszottul nem igaz, de hát istenem), akkor nem jönne senki se azzal, hogy már két nappal korábban lehetett tudni, ki kérte át magát.

heima (törölt) 2010.04.12. 14:07:19

@szempontpuska: minden lista cserélhető, a kérdés az, hogy miért került a második helyre, ha elfogadja a mandátumot, akkor minimum OGY elnöknek kell lennie, ha meg nem, akkor miért került előre. Akkor a 2 országos helyre a két szimbolikus országos jelölt juthat mandátumhoz.

szempontpuska 2010.04.12. 14:09:19

@mavo: mi az hogy nem igaz?!
Élő példákat hoztam rá.... vagy szerinted az céfolja, hogy másutt már délben sorok álltak? Ez meg miféle logika?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 14:13:38

@szempontpuska:

húbazmeg, ez komoly? mert ha igen, ezek kezdenek egymásra licitálni.

egyik ámulatból kezdek a másikba esni. előbb nyakóék nem bírnak kussolni a kiérdemelt lófasszal a szájukban, aztán meg fidiék igyekeznek nagyon sürgősen közölni a világgal, hogy igen, mi is szeretünk a Zemberek szájába szarni.

:(

szempontpuska 2010.04.12. 14:14:44

@mavo: hát mit mondjak, ez kinéz... :-)

Bummer 2010.04.12. 14:15:47

@MoxNox:
Kösz, tényleg rosszul számoltam.

Átjelentkezős kör:
Fidesz 31
MSZP 47
Jobbik 8

Többi helyi kör:

Fidesz 25
MSZP 57
Jobbik 5

Teljes eredmény:
Fidesz 38
MSZP 37
Jobbik 8

szempontpuska 2010.04.12. 14:16:18

@jan: Amúgy ebből a beírásodból is látszik, hogy nem velem, hanem valójában a saját paneleiddel vitatkozol. Nem tartom csalásnak az eljárást és ezt elég világosan meg is írtam 13.15-kor..

WonderCsabo 2010.04.12. 14:18:35

Már Bauer Tamás is megmondta, hogy csal a fidesz. :D

szempontpuska 2010.04.12. 14:20:03

@WonderCsabo: megteheti. Majd a jogászok megvédik, oszt' jónapot!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 14:23:14

@szempontpuska:

"Élő példákat hoztam rá"

ja, ismerősöd azt hallotta, hogy. az enyém meg azt hallotta, hogy orsós viktor és a klón seggbekukiztak. na zagson

mondjuk ha igaz, át elég vicces lehetett a rózsadombi fidi fanoknak a húgyszagú csepelen savazni a sok büdös panelproli között, de hát istenem

szempontpuska 2010.04.12. 14:25:55

@mavo: Meggannyi többéves vádaskodás után azért ehhez pofa kell már másnap előadni egy ilyen pálfordulást. Sebaj, ezt is megszokom.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 14:26:06

@jan:

"az átjelentkezők a kerületben lakó egyetemisták"

csepelen? :D

én sem tartom valószínűnek szempontpuska mondókáját, de ahogy te alázod magadat, az már példa értékű

Google 2010.04.12. 14:26:35

@MoxNox:

2002-ben még volt valami hamvas bája a dolognak. Az MSZP és a Fidesz eredményei egymáshoz közeliek voltak ugyanis. (És Budaházy melyik oldalon állt - tudja ezt valaki?)
De most még ez sem mondható el.
Rááll a szájuk a kubatovozásra, de lehetett az Más is, mások is, ha már annyira kapargathatnékunk van.
Most mintha azt akarnánk leplezni, hogy a kormányzó párt képtelen volt megszervezni ezt a választást.
Talán Nyakóéknak kellene elnézésünket kérniük...

szempontpuska 2010.04.12. 14:28:36

@Google: na erre a szervezés dologra többször rákérdeztem másutt, de csak üres lózungokra futotta....
Szóval: Kinek és mit kellett volna másként szervezni?
Tudod-e?

Bummer 2010.04.12. 14:31:06

@mavo:
Melyik csepeli körzetről van szó?

Bummer 2010.04.12. 14:31:49

@szempontpuska:
1 választókörben több bizottságot kellett volna létrehozni, és az átjelentkezők A-F-ig ide, G-K-ig oda stb.

szempontpuska 2010.04.12. 14:33:12

@Bummer: ilyet lehet csinálni?
A jegyző felelőssége úgy tudom, de hogy szabadon duplázhatja a bizottságokat... hááát...

Bummer 2010.04.12. 14:36:50

@szempontpuska:
Az OVB-nek volt 2 hónapja, hogy ezt kitalálja, és megvalósítsa.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 14:38:10

@Bummer:

"Melyik csepeli körzetről van szó? "

én tudjam, bazmeg? olvass vissza, keresd meg ki említette, és kérdezd meg tőle.

segítek: 13:04:48 a pontos időpont. de van olyan is, hogy Ctrl-F és csepel. hátha sikerül.

szempontpuska 2010.04.12. 14:39:02

@Bummer: Az OVB-nek?
Biztosan utánanéztél ha ilyen határozottan állítod, ezért téged kérdezlek, hogy van erre hatásköre?
Nem egy szavazókör-1 bizottság ?

Bummer 2010.04.12. 14:40:10

@Bummer:
Ja, megtaláltam. Budapest XXI.ker. 38. sz. szavazókör

Ez tényleg érdekes:

Fidesz: 56,47,48
Mszp: 25,41,35
Jobbik: 18,12,16
(Átjelentkezős kör, szomszéd szavazókör ugyanabban az épületben, végeredmény)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 14:42:56

@Google:

2002-ben hamvas báj, most cúnaság, maszop elkúrta,2002-ben meg a nem is tudom, aki éppen a kormányt adta az nem

huhh, ez nekem kezd pöttyet sok lenni. ha (CSAK PÉLDA) kiderül, hogy a Csillagszemű 3/3-as ügynök volt, akkor hirtelen az is jófejség lesz?

szempontpuska 2010.04.12. 14:43:25

@Bummer: Akkor nem is biztos, hogy az OVB a felelős, ez csak feltételezés, hogy lett volna hatásköre ahhoz, amit írtál?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 14:50:59

@Bummer:

"Az OVB-nek volt 2 hónapja, hogy ezt kitalálja, és megvalósítsa."

már annak az ovb-nek, amelyik egy órák óta elég nyilvánvaló módon fennálló abszurd helyzetről csak bőven határidő után volt képes kinyögni, hogy ja, hát tényleg szar van a palacsintában?

kabaré, bazmeg

azt már csak remélem, hogy az ovb jól seggbe is fogja kúrni a médiákat, akik az ő faszságuk miatt sértettek kampánycsendet.

méltó slusszpoénja lenne ennek a komédiának

Gabe2 2010.04.12. 14:54:55

@mavo: Csepelen sok az egyetemsita, mert olcsó az albérlet.

szempontpuska 2010.04.12. 14:59:42

@mavo: egy kicsit azért többet kellene tudni arról, van-e hozzá hatáskörük..

jan 2010.04.12. 15:04:56

@mavo: Angyalföldről és Újbudáról beszéltem, ott sok az egyetemista.

Hogy Csepelen mi van, azt nem tudom, de itt írja valaki, hogy állítólag ott is.

sorokinV 2010.04.12. 15:07:30

@jan:

Csepelen csak az van bejelentve, aki megy segélyért. A többi albi és pesti meló miatt van ott!

jan 2010.04.12. 15:09:10

@szempontpuska: nem tartod csalásnak azt, ha valaki direkt buszoztat átjelentkezőket mandátummaximalizálási céllal?

ez érdekes, az OVB asszem elmarasztala Seres Máriát, aki pont ilyesmire bíztatta a híveit...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 15:10:42

@sorokinV:

csepel az már csak egy ilyen lumpenproli vidék. aki nem egyetemista, az segílybűl él

szempontpuska 2010.04.12. 15:11:11

@Bummer: Nos közben egy többszörös ex-szavazóbiztos vincenttől megtudtam, hogy se a jegyző, sem az OVB ezt nem tehette meg. nem volt hatásköre. A jegyző is max. addig mehet el, hogy az adott szavazókört vivő bizottság maximális létszámmal (azaz valamennyi párt delegáltjaival) álljon fel.

hajlamosak vagyunk könnyen ítélkezni, persze a tárgyi tudás ismerete nélkül.
Ez a tanulság.

szempontpuska 2010.04.12. 15:12:37

@jan: a buszoztatást azt már igen. Az átjelentkezést nem.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 15:13:45

@jan:

"nem tartod csalásnak azt, ha valaki direkt buszoztat átjelentkezőket mandátummaximalizálási céllal?"

aszta, te hogy lebuktattad ezt a szempontpuskát, komolyan. éber srác lehetsz!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 15:14:32

@szempontpuska:

a francba, pedig már kezdtem elhinni, hogy nem tartod.

egy világ omlott bennem össze.

elfelejtette 2010.04.12. 15:14:55

A vegen meg megerem, hogy a baloldal fog hidat foglalni. :D

szempontpuska 2010.04.12. 15:16:05

@mavo: ezt az érzést áprilisban hagyd meg a ballereknek :-P

szempontpuska 2010.04.12. 15:18:22

@elfelejtette: Tudod mi lenne ha az MSZP szervezne hídfoglalást?
Kimennének a Margit hídra :-)

jan 2010.04.12. 15:18:56

@szempontpuska: oké, de akkor szerinted a múltkorihoz képest tapasztalt többlet-átjelentkezés mekkora része volt szerinted legitim, és mekkora a buszos. mert följebb írsz mindenféle debrecenből érkezett buszokról is.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 15:21:22

@elfelejtette:

na, az egy szempontból lenne tök jó.

8 év elteltével egy fiatal maszopos srác rittyenthetne kiváló blogbejegyzést arról, mennyire ultra ciki választási csalásról hörögni

a térgyepemet csapkodnám a röhögéstől, ha ez bekövetkezne, az száz százalék

Google 2010.04.12. 15:25:39

@szempontpuska:

Talán azt figyelembe vehették volna, hogy hirtelen így rázúdítottak pár ezer plusz szavazót egy-egy választókörzetre.
Megnézhették volna azt is, hogy technikailag lebonyolítható ez? Hány perc jut egy szavazóra, lesz-e annyi perc?
Eddig szanaszét mehettek a szavazók, most hogyan, mi szerint orientálták őket ezekbe a választókörzetekbe?
És még valami: ha a választási iroda, illetve bizottság ülését nézte valaki, láthatta, hogy ezek tényleg nem képesek/nem akarják normálisan megoldani a kérdést.

sorokinV 2010.04.12. 15:25:59

@jan:

A múltkorihoz képest kevesebb volt az átjelentkezés. Fact.
Akkor lehetett ügyeskedni a fordulók között és egy szavazó 2 egyéni mandátumot is eredményezhetett a szavazataival.

elfelejtette 2010.04.12. 15:38:32

@szempontpuska: Hat csak nem, bizonyara vannak ennyire tajekozottak. Egyebkent van nalunk ilyen ertelemben vett "szelsobal"? A szakszervezetek lehetnenek azok, csak hat az utobbi 8 evben nem voltak igazan megtamogatva. Na de majd most.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 16:11:49

@sorokinV:

a francba, tehát megint csak kilyukadunk ott, hogy aki most csalásról reppel, az egy fasz, de ellenben hát ugye.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 16:14:49

@Google:

"Talán azt figyelembe vehették volna, hogy hirtelen így rázúdítottak pár ezer plusz szavazót egy-egy választókörzetre."

most az egy dolog, hogy erős ellentmondásba kerültél sorokin barátunkkal, aki szerint az átjelentkezések csökkenése fakt, vagy hogy a csudába írják ezt a művelt bácsik

na de éppenséggel, ha igazad van, hát kiknek teszed fel a kérdést? mert az odáig oké, hogy az ovb csodálatosan bénán kezelte a problémát, de ki okozta a helyzetet?

szempontpuska 2010.04.12. 16:16:49

@jan: vaktában minek tippelgetni. Őszintén: fogalmam sincs

szempontpuska 2010.04.12. 16:23:37

@Google: Kérdés, hogy megtehették-e? Én úgy tudom NEM. Egyetlen szavazókörbe kellett irányítani őket.
kaptam egy mailt, amelyben hivatkoznak az mkogy T/4409 irámányára, amelyben benne van Salamon javaslata, amely (biztos nem szándékosan), de ezt a katyvaszt előidézte.
366 szavazattal, tartózkodás és ellenszavazat nélkül megszavazták a pártok, egyedül Weiner (MSZP) hívta fel a figyelmet erre a várható problémára, de senki sem foglalkozott vele.
Orbán meg most a kormányt teszi érte felelőssé. Ezek sem változnak semmit.. :-(

szempontpuska 2010.04.12. 16:24:50

@Google: Amúgy Wéber János szerintem elég világosan elmondta, hogy mi a helyzet. Nem lehet leegyszerűsíteni lózungokká a szitut, de talán nem kell jogásznak sem lenni hozzá, hogy érthető legyen

szempontpuska 2010.04.12. 16:26:07

@elfelejtette: Nem. Szerintem egyáltalán nincsen Magyarországon szélsőbal. Elveit és céljait, hívószavait alapulvéve talán csak a mérhetetlenül alacsony Munkáspárt számítható ide.
A szélsőjobbnak ebben az országban nincs paralellje. Hál'Istennek
Ebből egy is sok

heima (törölt) 2010.04.12. 16:34:28

összefoglalhatjuk a tanulságokat: a Fidesz a hibás, nem tudtak egy választást levezényelni!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 16:36:29

@szempontpuska:

a szélsőjobbnak elég konkrétan a szélsőjobb a paralelje

pont ez a kínos a magyar szélsőjobboskodásban, hogy az árpádsáv kivételével a marcista leninpistáktól nyúlt mindent.

mucin 2010.04.12. 16:39:49

Én az V. kerületből saját elhatározásomból sétáltam át Szanyi körzetébe, nem kellett buszoztatni. De ez ritka volt, egyébként is a második forduló számít igazán.

Április 25-re a következő statisztikák vannak Budapest-Budapest átjelentkezési viszonyában:
BP 19 OEVK: 123
BP 16 OEVK: 85

Ez alapján nem jellemző a stratégiai szavazás. Azon meg nem kell csodálkozni, hogy a Műegyetem és az ELTE nem a szocikra szavaz. :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 16:40:37

@heima:

hogy maradjak a humornak ennek a világklasszis szintjén, a fidesz már 2002-ben is képes volt levezényelni egy maszopos választási csalást.

szempontpuska 2010.04.12. 17:08:12

@mavo: jah, csak hogy magyar szélsőbal nem létezik...

szempontpuska 2010.04.12. 17:09:02

@heima: muszáj ezt?
Néha kialakul valami értelmes eszmecsere, erre mindig jön egy ilyen...

heima (törölt) 2010.04.12. 17:20:45

@szempontpuska: egy másodpercig is elhitted magadról vagy a mavo nikkű szerencsétlenről hogy képesek vagytok értelmes gondolkodásra?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 17:56:00

@szempontpuska:

kedvencem a doomhammer-féle öngerjesztő csoport. mondjuk attól félek egy kicsit, hogy egy reggelen valahogy ez a mű-maszoposság átmegy valódiba, és úgy maradnak

kispista 2010.04.12. 18:04:19

A 15. választókerületben a fidesz 55, az mszp 25%-ot szerzett!

Mégis mi értelme lett volna pont ide buszoztatni a szavazókat, amikor anélkül is egyértelmű a fidesz győzelme (de a második fordulóban már biztosan)

És 2000 ember hány buszra fér fel? 40-50? És ezek hol parkoltak, ha állítólag mindenki egyszerre érkezett?

Nekem meg azt mesélte a fodrászom, hogy az LMP szavazó izraelből érkeztek biciklivel! Ez Biztos információ, aki kételkedik benne az hülye!

kispista 2010.04.12. 18:06:28

@szempontpuska:
"
2- hogy-hogynem az utolsó félórában tűntek fel az átjelentkezők.

Micsoda véletlen!"
Ordas módon hazudsz, már délben is többórás sorok voltak.

kispista 2010.04.12. 18:08:52

@szempontpuska:
"Egy ismerősöm gyerekének az egyik sorbanálló azt mondta, hogy Debrecenből jöttek busszal - ez mennyire életszerű "átjelentkezés"?!"

Ez aztán a megalapozott információ!
A zismerősöm gyerekének ezt mondták!

És mégis miért pont abba a kerületbe szállították volna őket, ahol a fidesz győzelem a második fordulóban alapból garantált volt?

Google 2010.04.12. 18:11:52

@szempontpuska:

Valakik hoznak egy törvényt, de megint másoknak kell végrehajtani.
Na ez utóbbiak elgondolkozhattak volna a dolgon, hisz 3 évük volt rá.

Google 2010.04.12. 18:16:40

@mavo:

Hát így kinek hiányzik? Nagyon szépen levezette, hogy a Jobbikkal - bár egyet sem kértünk - kettőt kaptunk.
Mindkét szélsőséget egy helyen.

szempontpuska 2010.04.12. 18:32:46

Nagyon úgy tűnik, hogy a XIII. kerületbe máshonnan bejelentkező szavazók kezében van Szanyi Tibor sorsa. És ez nem jó hír az 1998 óta zsinórban háromszor nyerő szocialista politikusnak.

Döntő többségben nem Szanyira szavazhattak azok, akik nem helyiként, hanem igazolással voksoltak a XIII. kerületben, ezzel kialakítva az egyéni körzetekben a legszorosabb eredményt.

A 19-es választókerületben összesen 38 701 választópolgárt tartanak nyilván, sorsolással ide került a kerületbe szavazásra bejelentkező 2280 polgár is. (Nagy a kerület, több választókerület is van, a másik azé a Tóth Józsefé lett volna, aki egyedüliként tudott győzni nem fideszesként vasárnap).

Késő éjszakáig úgy tűnt, hogy a 19-es választókerületben induló Szanyi Tibor lehet a másik, de aztán módosult az eredmény, éppen az átjelentkezők miatt.

szempontpuska 2010.04.12. 18:34:20

@kispista: olvass egy picit vissza! Meg előre.
Nincs kedvem minden egyes bekiabálónak az elejéről magyarázni.
Szevasz

szempontpuska 2010.04.12. 18:34:50

@kispista: erre is válaszoltam már korábban, hogy beírtad volna :-)

heima (törölt) 2010.04.12. 18:42:23

@kispista: tanulajd meg, hogy egy igazi Szakértő vincent soha nem állít dolgokat, csak sugall, szóval te sem állíthatod annak ellenkezőjét. Ilyen a Szakértelem!

kispista 2010.04.12. 18:48:17

@szempontpuska:
Tehát ordas szarházi módjára hazudtál. Egy igazi gerinctelen maszoposhoz illően!

Na szevasz, takarodj vissza a kapcsolat.hu-ra!

szempontpuska 2010.04.12. 18:52:46

@kispista: Igen, megértem a csalódottságodat. De jobb ha felkészülsz az elmúlt nyolc év gátlástalan vádaskodása és gyalázkodása nem múlik el nyomatalanul.
Ehhez kevés lesz a vérengző mimóza jelmez, amit másnap felvesznek oly' sokan Gyanúm szerint te is.
Mit mondjak.. elég viccesen is áll rajtad :-D

szempontpuska 2010.04.12. 18:53:21

@heima: egyre gyengébb vagy gondolatolvasásban heima :-)))

heima (törölt) 2010.04.12. 19:05:34

@szempontpuska: szó sincs gondolatolvasásról, ténymegállapításnak nevezném, és valljuk be, kurva jó vagyok benne

szempontpuska 2010.04.12. 19:13:08

@heima: heima dear, ennyi ember előtt lesz..pod magad?
:-)))

tanarseged ur 2010.04.12. 20:02:12

Emberek: utánanéztem ennek a feltételezett "voksturizmusnak". Érdekes eredmények jöttek ki.

Statisztikai módszerrel megbecsültem pártpreferenciák megoszlását a Bp-en igazolással szavazók közt (nem olyan egyszerű, mert a szavazataik keverednek az adott szavazókörben voksoló "helybeliekéivel"), majd összehasonlítottam a Bp-i listás és a "vidéki" listás (Bp nélküli országos) eredményekkel. Az jött ki, hogy HA volt "voksturizmus", az az LMP-nél volt.

Félreértés ne essék: ez nem "vád", végül ha tényleg így is volt, csak éltek egy szabályok adta lehetőséggel. Azt sem állítom, hogy szervezett lett volna a dolog. Az LMP-nek nem volt jelöltje minden körzetben, viszont lelkesek és elkötelezettek a szavazóik, bizonyára mennek egyénileg, maguktól is, főleg ha sok egyetemista van köztük.

Hozzáteszem: a www.valasztas.hu alapján számoltam (ha rosszak az adataik, akkor az én számaim is), és csak Budapestre (vidékhez több idő kellene). A számokat és a részleteket most nem írom le, tényleg hosszú. Talán, ha van rá igény, akkor megírom - különben nem koptatom a billentyűzetet. :-)

szempontpuska 2010.04.12. 20:13:01

@tanarseged ur: pont ezt fejtegetik egy belső levlistán. Engem érdekelne

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.04.12. 20:47:56

@Google:

de a jobbikkal azért megkaptuk a tutit.

lehet, hogy a híveiknek nem tűnik kínosnak, hogy pártjuk (szerintük) zsidó eszméket árusít árpád-sávokba csomagolva, de hát eddig sem az eszükért szerettük őket.

elfelejtette 2010.04.12. 21:12:11

@tanarseged ur: "Félreértés ne essék: ez nem "vád", végül ha tényleg így is volt, csak éltek egy szabályok adta lehetőséggel."

Eddig is mindig volt.

tanarseged ur 2010.04.13. 13:29:46

@szempontpuska: & @mavo:

Végül megírtam, de nem komment-, hanem poszt-hosszúságú lett, a mandineresek pedig voltak oly kedvesek és kitették posztként. Ld. "Voksturizmus? Kubatov-szavazók?" címen.

picur3ka 2010.04.14. 15:13:20

@szempontpuska:

A sorok ebed utantol formalodtak.

A fiatal egyemistak nem feltetlen koran kelok, de meglehet, hogy buliztak szombat ejjel.

antirandom 2016.11.30. 18:28:46

NYILVÁNOS ÜZENET A TRIANONI ORSZÁGRABLÁSRÓL MEGEMLÉKEZŐ MAGYAROKNAK

Olyan kormányoktól, amelyek ideengedik a talmudista terrorista izraelieket az izraeli cégek részére 2010. november 8-án liberalizált betelepüléssel, és beengedik a talmudista terrorista ukrán izraelitákat is a részükre most intézett vízummentességgel, értelmetlen a magyarok megmaradásához segítséget kérni. Ezek az izraeliták az ide született gyermekeik nevére felvásárolhatják egész hazánkat, az erre vonatkozóan 1910-ben közzétett 100 éves tervük betetőzéseként. Ehhez a magyarországi kormányok ivartalanítják és életrövidítik is a magyarokat, a magyar gyermekeket is. Lásd az EU-ajbcontrol-161129 mellékletben. Legfeljebb azért érdemes a kormánytól magyar védő cselekedetet kérni, hogy az is belássa, hogy hazaáruló fajirtó a kormány és az országgyűlési többség, aki ezt még nem vette észre, vagy ha látta is, nem hitte el. Az ügybeli egyéb intézkedéseinkről lásd a www.tejfalussy.com honlapi „MEHNAM / Terjesztendő anyagok"-at.
TÚLÉLÉSI STRATÉGIA: MENTSÜK MEG A MAI MAGYARORSZÁGON ÉLŐ MAGYAROKAT: Egyénileg is kell védekezni a következőkkel! Háztartási desztillálóddal tisztítsd az ivóvized, pótold a konyhasót gyógyszerkönyvi tisztaságú konyhasóval vízarányosan, és kerüld a sok káliumot tartalmazó italok és ételek, zöldséglevek, Coca-Cola, szója stb. túlfogyasztását. Az optimális víz-, konyhasó- és kálium dózis étkezésnél is a gyógyító Ringer infúzió szerinti!
A jogos védelemként leírtakért személyes felelősséget vállalva, a www.tejfalussy.com, s azon belül működő www.aquanet.fw.hu honlapon közzétett bizonyítékok alapján a kárelhárításhoz közzéteszi:

Budapest, 2016. október 30. 

(nemes Sydo) Tejfalussy András Béla Ferenc okl. vill. mérnök, hatásmérés tudományi szakértő oknyomozó, kárelhárító megoldást ajánló feltaláló (személyi szám:1-42015-0215, an.: Bartha Edit)

Iratjel: nyilvanosuzenetatrianonmegemlekezoknek161130
süti beállítások módosítása