...egyesüljetek Magyarországon. Az egész világon egyedülálló módon nálunk a biztos szavazók abszolút többsége, 60 százalék szavazna egy anarchista pártra.
A politikai szómágia újabb fordulataként, az Index videója alapján furcsa tagsággal megvert MDF elnöke arra kérte a kormánypártokat, ne vegyék az ő "modern konzervatív" pártját egy kalap alá az "anarchista típusú" Fidesszel.
Dávid parlamenti felszólalása után buksisimogatást kapott Gyurcsánytól: a kormányfő megkövette Dávidot, mert eddig egységesen hivatkozott az ellenzékre, pedig az szerinte is differenciált, létezik a szélsőségek iránt nyitott ellenzék, és egy ellenzéki párt, amelyik a magyar konzervativizmus méltó örököse akar lenni.
Bár a hórihorgas főideológus eldöntötte, hogy ki a jó konzervatív, és ki nem, a koalíciós partnerhez még tovább kell dörgölőznie az MDF-nek.
A Kóka-Fodor vitán kedvenc yuppie-nk elmondta: "az MDF közeledik ahhoz a játéktérhez, melyben a demokrácia szabályszerűségei érvényesülnek".
Tehát az MDF sem az igazi, bár rajta van az ügyön. További jó nyalifalit kívánok minden kedves résztvevőnek.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr9249154
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gallicus 2007.03.21. 14:05:00
Tegnap egész véletlenül a királyi tévére kapcsoltam és néztem a "KEDD 21"c.politkai vitaműsort,melyben az 5 párt észosztója vett részt!A Mandur nevű MASZOP-os "mandarin" tetű hozzászólásain már meg se lepődtem,mert náluk ez az elfogadott stilus,az überokosság és mindenhatóság,meg a mi vagyunk a hatalopmban elvtársak ugye stilus,magyarul a pökhendiség!A SZADESZ-es Sándor Klára nevű luvnya csak tromfolta a szellemi társát a mandarint!DE amin fel voltam háborodva ez a,egykori féregirtó és használtruhakereskedő Herényi Károly,a kalapkirálynő DÁvid Ibolya MDF-es famulusa,büfögései!Olyan habzó szájjal nyalt az MSZP-nek a hozzászólásaival,hogy már azt hittem kérte is a felvételét a MASZOP-ba,vagy már ott párttag!UNdoritó volt végighallgatni és nézni,márcsaknem hánytam tőle!Ezek álomvilágban élnek a Barbalicsné Dávid Ibolya Főnökasszonnyal együtt!Akkor lesz belőlük a jobboldalt vezető párt mikor belőlem a római pápa!ESküszöm már tifuszt lehet tőlük kapni!Nem is csodálom hogy Lezsákék ott hagyták még időben őket!Iélyen emberekkel még egy levegőt szivni is ragályos!
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.03.21. 14:31:02
Már bocs, de ez az anarchia dolog honnan látszik?
ergé 2007.03.21. 14:34:00
Doom, kérdezd Dávid Ibolyától és lovagjaitól
RickyTerror · http://terrorizmusok.blogspot.com/ 2007.03.21. 14:35:46
Na, ez szép meditáció volt, Gallicus!
AÚgy tűnik, a fideszisták szelektív hallása csak egy sávon működik: mindig a bántó hangokat veszi ki a többszólamú MDF-kommunikációból.
Azt meg illene felismerni, hogy Gyurcsány minden dicsérő szava mennyire mérgező. Az igaz (toxin no. 1.), hogy egyfelől szélre akarja tolnia Fideszt (mondjuk ez nem túl nehéz, Orbán kileng magától is, ha olyanja van), de az is tuti (toxin no. 2.), hogy a nagy hátbaveregetéssel el akarja idegeníteni a centrum és a jobbközép szavazóit az MDF-től. Mert GYF-nek púp a hátán egy megerősödő - és 2010-ben a debil kormánypártoktól is jónéhány szavazatot elszipkázó - párt. A Fidesz 2002 és 2006 között a maga tirpák eszközeivel mindent megtett az MDF kipottyantásáért, de hát ugye nagyon elbatta. Most ugyanez a gyalulás megy a szocik részéről, csak kifinomultabb módszerekkel
Na, ezt nagyonidetömörködtem.
AÚgy tűnik, a fideszisták szelektív hallása csak egy sávon működik: mindig a bántó hangokat veszi ki a többszólamú MDF-kommunikációból.
Azt meg illene felismerni, hogy Gyurcsány minden dicsérő szava mennyire mérgező. Az igaz (toxin no. 1.), hogy egyfelől szélre akarja tolnia Fideszt (mondjuk ez nem túl nehéz, Orbán kileng magától is, ha olyanja van), de az is tuti (toxin no. 2.), hogy a nagy hátbaveregetéssel el akarja idegeníteni a centrum és a jobbközép szavazóit az MDF-től. Mert GYF-nek púp a hátán egy megerősödő - és 2010-ben a debil kormánypártoktól is jónéhány szavazatot elszipkázó - párt. A Fidesz 2002 és 2006 között a maga tirpák eszközeivel mindent megtett az MDF kipottyantásáért, de hát ugye nagyon elbatta. Most ugyanez a gyalulás megy a szocik részéről, csak kifinomultabb módszerekkel
Na, ezt nagyonidetömörködtem.
Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.03.21. 14:36:34
1. Még mielőtt rákattintottam volna, már tudtam, hogy a Gallupra fogsz hivatkozni. El kéne már azt a céget végleg felejteni! A magyarországi politikai méréseik, még a többi céghez képest is a röhely tárgyát képezik. :DD Mikor a többi mind egált mér, náluk akkor is 10-15 százalékkal megy a Fidesz! Néhány minimális kivételtől eltekintve ez a helyzet több, mint 10 éve... Még soha semmit el nem találtak.
2. Az MDF kb. ugyanúgy viselkedik, mint 2002-ig az ellenzéki pártok döntően viselkedtek! Ha ez nektek nyalás... Jellemző!
Arról nehogy már a többiek tehessenek, hogy a Fidesz ellenzékben is új politikai kultúrát honosít meg...
2. Az MDF kb. ugyanúgy viselkedik, mint 2002-ig az ellenzéki pártok döntően viselkedtek! Ha ez nektek nyalás... Jellemző!
Arról nehogy már a többiek tehessenek, hogy a Fidesz ellenzékben is új politikai kultúrát honosít meg...
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.03.21. 14:42:26
ergé 2007.03.21. 14:34:00:
"Doom, kérdezd Dávid Ibolyától és lovagjaitól "
De hát hiszen ez csak a napi iszapbirkózás.
Dávid a mindennapi betevő szavazataiért küzd.
Arról volt szó, hogy iszonyú nagy átrendeződés
lesz a jobboldalon, de ez elmaradt.
A szocikkal bratyizó jobboldali valahogy olyan
rossz kombináció, mint a szociellenes szociáldemokrata, Petrasovits Anna volt annak idején.
Nem passzol.
"Doom, kérdezd Dávid Ibolyától és lovagjaitól "
De hát hiszen ez csak a napi iszapbirkózás.
Dávid a mindennapi betevő szavazataiért küzd.
Arról volt szó, hogy iszonyú nagy átrendeződés
lesz a jobboldalon, de ez elmaradt.
A szocikkal bratyizó jobboldali valahogy olyan
rossz kombináció, mint a szociellenes szociáldemokrata, Petrasovits Anna volt annak idején.
Nem passzol.
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.03.21. 14:43:12
Bakura az okostojás · bakura.buzz.hu 2007.03.21. 14:36:34:
"1. Még mielőtt rákattintottam volna, már tudtam, hogy a Gallupra fogsz hivatkozni. El kéne már azt a céget végleg felejteni! A magyarországi politikai méréseik, még a többi céghez képest is a röhely tárgyát képezik. "
Akkor menj át a Mediánhoz és csodálkozz.
"1. Még mielőtt rákattintottam volna, már tudtam, hogy a Gallupra fogsz hivatkozni. El kéne már azt a céget végleg felejteni! A magyarországi politikai méréseik, még a többi céghez képest is a röhely tárgyát képezik. "
Akkor menj át a Mediánhoz és csodálkozz.
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.03.21. 14:49:31
Bakura: figyeld csak a márciusi Mediánt! Hamarosan a boltokban.
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.03.21. 14:58:35
TuRuL_2k2 · ufi.blog.hu 2007.03.21. 14:49:31:
"Bakura: figyeld csak a márciusi Mediánt! Hamarosan a boltokban."
Mondjuk erről vitatkozni most nem nagyon érdemes.
Hornék is hajszál híján nyertek 1998-ban.
"Bakura: figyeld csak a márciusi Mediánt! Hamarosan a boltokban."
Mondjuk erről vitatkozni most nem nagyon érdemes.
Hornék is hajszál híján nyertek 1998-ban.
k|M · http://ufi.blog.hu 2007.03.21. 15:02:48
Bakura, igazán nem akarlak megingatni abban a hitedben, hogy a gallup szart sem ér, de a humánstatisztika minden esetben tartogathat meglepetéseket, plusz módszertani különbözőségek intézetenként, és az aktuálpolitikai villódzásban megfáradt közember hirtelen hangulatváltozásai, amik akár egy mintán belül (egy hét felvétel alatt) is jelentkezhetnek. A gallup a világ egyik legnagyobb piackutató intézete, ha annyira szarok lennének, biztos lehúzták volna már a rolót.
habermas 2007.03.21. 15:27:34
a fidesz minden alkalmat megragad arra, hogy az mdf-et áruló baloldali talpnyaló ördögnek állítsa be. egy párt amelyik önmaga szempontjából teljesen racionálisan viselkedik, hiszen szeretne életben maradni, nyilván mindkét oldalra csap. lehet azt mondani, h az mdf mást sem csinál azon kívül, de azt legalább kiegyenlítetten teszi. gondolom ezzel meg lesz az ürügy arra, hogy ne találkozzon a két ellenzéki párt, így legalább nem marad már olyan párt a parlament amellyel szóba áll a Fidesz. maradhatnak a monológok. Az MDF mérsékelt politikát akar képviselni, persze, hogy minden erejével el akarja távolítani magát a fidesztől.
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.03.21. 15:57:51
habermas 2007.03.21. 15:27:34:
"Az MDF mérsékelt politikát akar képviselni, persze, hogy minden erejével el akarja távolítani magát a fidesztől. "
Nem. Az MDF a Centrum Párt szavazataira vadászik. Ez a Békejobb-ötlet, amit annak idején Orbán fúrt meg. Iboly most megcsinálja egymaga.
"Az MDF mérsékelt politikát akar képviselni, persze, hogy minden erejével el akarja távolítani magát a fidesztől. "
Nem. Az MDF a Centrum Párt szavazataira vadászik. Ez a Békejobb-ötlet, amit annak idején Orbán fúrt meg. Iboly most megcsinálja egymaga.
svepsz 2007.03.21. 16:34:23
srácok, nyomhatnátok valami véleményt Hont András kizárásáról. index.hu/politika/belfold/hontki0321/
ne mondhassa senki, hogy ilyenkor bezzeg lapítás van.
ne mondhassa senki, hogy ilyenkor bezzeg lapítás van.
svepsz 2007.03.21. 16:34:51
amúgy meg bocs az OFF-ért
Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.03.21. 17:23:09
Én a Gallup Mo-i cégéről, és annak politikai méréseiről írtam! Az tény, hogy én sokkal kevésbé hiszem el, mint a többi cégét, pedig azokban sem bízom...
Az sem befolyásol ebben, hogy most mindenki nagy Fidesz előnyt mér.
Lehet holnap én is közreadok egy mérést, 10 százaléknyi Fidesz előnnyel a biztos szavazó pártválasztók közt. Annyira pontos és hiteles az is lesz mint a többi, és legalább annyian el is hinnék... :DD
Az sem befolyásol ebben, hogy most mindenki nagy Fidesz előnyt mér.
Lehet holnap én is közreadok egy mérést, 10 százaléknyi Fidesz előnnyel a biztos szavazó pártválasztók közt. Annyira pontos és hiteles az is lesz mint a többi, és legalább annyian el is hinnék... :DD
k|M · http://ufi.blog.hu 2007.03.21. 19:50:04
Bakura,
nagyon nem kell belehinni semmibe, ami a politika irányából érkezik... egészséges és civil kritikus attitűd, meg szkepticizmus, szvsz, de tényleg csak magánvélemény. Mielőtt lerombolnám az önnön fontosságodról megformázott gigantikus bronzszobrot, elárulom, nem, senki nem hinne neked, ha közreadnál egy mérést... mert (egyelőre) mégiscsak Bakura vagy a buzz.hu-ról, semmi több. Véleménye - akárcsak segglyuka - meg mindenkinek van-lehet. Legfeljebb valakié megalapozottabb és mélyebb, másé meg kevésbé. De ez itt OFF.
nagyon nem kell belehinni semmibe, ami a politika irányából érkezik... egészséges és civil kritikus attitűd, meg szkepticizmus, szvsz, de tényleg csak magánvélemény. Mielőtt lerombolnám az önnön fontosságodról megformázott gigantikus bronzszobrot, elárulom, nem, senki nem hinne neked, ha közreadnál egy mérést... mert (egyelőre) mégiscsak Bakura vagy a buzz.hu-ról, semmi több. Véleménye - akárcsak segglyuka - meg mindenkinek van-lehet. Legfeljebb valakié megalapozottabb és mélyebb, másé meg kevésbé. De ez itt OFF.
doomhammer · http://forabettertirpakbokretas.blogspot.com 2007.03.21. 20:14:34
svepsz 2007.03.21. 16:34:23:
"srácok, nyomhatnátok valami véleményt Hont András kizárásáról."
Íme egy vélemény.
Az MSZP alapszabálya:
www.mszp.hu/download/dokumentumok/mszp_alapszabaly.pdf
46. paragrafus, 3. bekezdés
Fegyelmi vétséget követ el az a párttag, aki:
...
c) a választások alatt a pártszervek országos vagy
helyi választási stratégiai, taktikai döntéseivel ellentétesen cselekszik, különösen, ha a párt jelöltjét nyilvánosan támadja, önkényesen ellenjelöltet indít vagy támogat, a párt választási érdekeit sértő publikációt, nyilatkozatot ad közre;
4. Fegyelmi vétség elkövetése miatt alkalmazható büntetések:
a) figyelmeztetés
b) megrovás
c) párttisztségből való visszahívás
d) pártból való kizárás
Hát ez hallatlan, hogy Hontot a választási kampány kellős közepén a Népszabadságban a Fidesz elnöke elleni támadásért kizárják a Fideszből. Ilyen is csak abban az antidemokratikus, tekintélyelvű pártban történhet.
"srácok, nyomhatnátok valami véleményt Hont András kizárásáról."
Íme egy vélemény.
Az MSZP alapszabálya:
www.mszp.hu/download/dokumentumok/mszp_alapszabaly.pdf
46. paragrafus, 3. bekezdés
Fegyelmi vétséget követ el az a párttag, aki:
...
c) a választások alatt a pártszervek országos vagy
helyi választási stratégiai, taktikai döntéseivel ellentétesen cselekszik, különösen, ha a párt jelöltjét nyilvánosan támadja, önkényesen ellenjelöltet indít vagy támogat, a párt választási érdekeit sértő publikációt, nyilatkozatot ad közre;
4. Fegyelmi vétség elkövetése miatt alkalmazható büntetések:
a) figyelmeztetés
b) megrovás
c) párttisztségből való visszahívás
d) pártból való kizárás
Hát ez hallatlan, hogy Hontot a választási kampány kellős közepén a Népszabadságban a Fidesz elnöke elleni támadásért kizárják a Fideszből. Ilyen is csak abban az antidemokratikus, tekintélyelvű pártban történhet.
:-S 2007.03.22. 00:04:41
"Az MDF kb. ugyanúgy viselkedik, mint 2002-ig az ellenzéki pártok döntően viselkedtek!"
Mithogyhe?
Az SZDSZ Antallék alatt a KRESZ-t reformálgatta? Hát, így is mondhatjuk...
A jobboldal lapított Bokros alatt?
A baloldal elhatárolódott az Orbánékat nácizó írásoktól? Megtette a szívességet, hogy néma maradt pl. a vasutassztrájkok alatt? Sztem több pénzt ígértek az embereknek.
Hagyjuk ezt!
Az MDF egy sima médiablöff, a Fidesznél is kevesebb konkrét, értelmes javaslattal, azoknak, akik a Kádár-rendszer langyosáben szocializálódtak, vagy csak simán zavarja őket, ha a politikusok vitatkoznak. Ők lennének a bizonyos "új párt", akik akkor járnak jól, ha mindenki beleláthatja a maga vágyálmait. A pozícionálásuk még szimpi is lehetne, de tartalom semmi, és nem is érdeke, hogy legyen - így bármikor elmozdulhat bármerre.
Amúgy nincs velük semmi nagyobb baj SZVSZ, tolni kell őket szépen, hitelesen balra, vigyék csak a kiábrándult MSZP-szavazókat. Ha nem lépkednek vissza egymásnak a választásokon, már jól jártunk.
----
Hont egy kicsit bonyolultabb ügy, kapott egy pár így kívülről nézve méltatlan pofont, mire eljutott addig a "fegyelmi vétségig"...
Mithogyhe?
Az SZDSZ Antallék alatt a KRESZ-t reformálgatta? Hát, így is mondhatjuk...
A jobboldal lapított Bokros alatt?
A baloldal elhatárolódott az Orbánékat nácizó írásoktól? Megtette a szívességet, hogy néma maradt pl. a vasutassztrájkok alatt? Sztem több pénzt ígértek az embereknek.
Hagyjuk ezt!
Az MDF egy sima médiablöff, a Fidesznél is kevesebb konkrét, értelmes javaslattal, azoknak, akik a Kádár-rendszer langyosáben szocializálódtak, vagy csak simán zavarja őket, ha a politikusok vitatkoznak. Ők lennének a bizonyos "új párt", akik akkor járnak jól, ha mindenki beleláthatja a maga vágyálmait. A pozícionálásuk még szimpi is lehetne, de tartalom semmi, és nem is érdeke, hogy legyen - így bármikor elmozdulhat bármerre.
Amúgy nincs velük semmi nagyobb baj SZVSZ, tolni kell őket szépen, hitelesen balra, vigyék csak a kiábrándult MSZP-szavazókat. Ha nem lépkednek vissza egymásnak a választásokon, már jól jártunk.
----
Hont egy kicsit bonyolultabb ügy, kapott egy pár így kívülről nézve méltatlan pofont, mire eljutott addig a "fegyelmi vétségig"...
:-S 2007.03.22. 00:25:17
"Az MDF kb. ugyanúgy viselkedik, mint 2002-ig az ellenzéki pártok döntően viselkedtek!"
Mithogyhe?
Az SZDSZ Antallék alatt a KRESZ-t reformálgatta? Hát, így is mondhatjuk...
A jobboldal lapított Bokros alatt?
A baloldal elhatárolódott az Orbánékat nácizó írásoktól? Megtette a szívességet, hogy néma maradt pl. a vasutassztrájkok alatt? Sztem több pénzt ígértek az embereknek.
Hagyjuk ezt!
Az MDF egy sima médiablöff, a Fidesznél is kevesebb konkrét és értelmes javaslattal, azoknak, akik a Kádár-rendszer langyosáben szocializálódtak, vagy csak simán zavarja őket, ha a politikusok vitatkoznak. A pozícionálásuk akár lehetne is szimpi, de tartalom nuku, és nem is érdekük: egyrészt így többen beleláthatják, amit az "új párt"-tól vár, másrészt így könnyebb lavírozni.
Amúgy nincs velük semmi nagyobb baj SZVSZ, tolni kell őket szépen, hitelesen balra, vigyék csak a kiábrándult MSZP-szavazókat. Ha nem lépkednek vissza egymásnak a választásokon, már jól jártunk.
----
Hont egy kicsit bonyolultabb ügy, kapott egy pár így kívülről nézve méltatlan pofont, mire eljutott addig a "fegyelmi vétségig"...
Mithogyhe?
Az SZDSZ Antallék alatt a KRESZ-t reformálgatta? Hát, így is mondhatjuk...
A jobboldal lapított Bokros alatt?
A baloldal elhatárolódott az Orbánékat nácizó írásoktól? Megtette a szívességet, hogy néma maradt pl. a vasutassztrájkok alatt? Sztem több pénzt ígértek az embereknek.
Hagyjuk ezt!
Az MDF egy sima médiablöff, a Fidesznél is kevesebb konkrét és értelmes javaslattal, azoknak, akik a Kádár-rendszer langyosáben szocializálódtak, vagy csak simán zavarja őket, ha a politikusok vitatkoznak. A pozícionálásuk akár lehetne is szimpi, de tartalom nuku, és nem is érdekük: egyrészt így többen beleláthatják, amit az "új párt"-tól vár, másrészt így könnyebb lavírozni.
Amúgy nincs velük semmi nagyobb baj SZVSZ, tolni kell őket szépen, hitelesen balra, vigyék csak a kiábrándult MSZP-szavazókat. Ha nem lépkednek vissza egymásnak a választásokon, már jól jártunk.
----
Hont egy kicsit bonyolultabb ügy, kapott egy pár így kívülről nézve méltatlan pofont, mire eljutott addig a "fegyelmi vétségig"...
:-S 2007.03.22. 00:34:16
Itt van amúgy a Hont-cikk:
nol.hu/cikk/400280/
Tölgyessy SZVSZ tudott ennél csúnyábbat is a 2002-es kampányhajrában (első forduló előtt még!), de a HVG-archívumban nem találom...
nol.hu/cikk/400280/
Tölgyessy SZVSZ tudott ennél csúnyábbat is a 2002-es kampányhajrában (első forduló előtt még!), de a HVG-archívumban nem találom...
Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.03.22. 10:44:40
K|M: Kultúrált hozzászólásodra csak annyit, hogy nem kéne alábecsülni a blogokat. A kommenteket pedig kéretik a helyükön kezelni.
XII. Benedek: Az MDF ugyanúgy támadja a koalíciós pártokat is - sőt azoktól még jobban is elhatárolódik - mint a Fidesztől.
Csak a média és szűk látókörű használói erre nem kiváncsiak...
XII. Benedek: Az MDF ugyanúgy támadja a koalíciós pártokat is - sőt azoktól még jobban is elhatárolódik - mint a Fidesztől.
Csak a média és szűk látókörű használói erre nem kiváncsiak...
szamárfül · http://murci.freeblog.hu/ 2007.03.22. 11:24:55
klassz!
ps.
Ergé, a sz.füles focis orbán posztot felajánlom... :)
ps.
Ergé, a sz.füles focis orbán posztot felajánlom... :)
gallicus 2007.03.22. 11:27:48
ricky terror,gratulálok!TE jobban megirtad és látod a dolgokat mint én!Egyetértek mindennel a hozzászólásodban!Ha itt valamelyik párt nem "engedi ki a szellemből a palackot /idézet az Mszp egyik okosától/",valami nem történik továbbra is békák maradunk akiket nem kérdeznek meg a mocsár lecsapolásakor!Sajnos nem lesz jobb akárki is van kormányon!DE legalább egyszer csak egyetlen egyszer valamelyik őszintén mondaná meg a frankót!
szamárfül · http://hordotmindenkinek.blogter.hu/?post_id=84434 2007.03.22. 11:34:37
az mdf-es "nyalifaliról" egy régi sz.füles cucc:
hordotmindenkinek.blogter.hu/?post_id=84434
(amúgy q...a lassú, fárasztó ide bekommentelni...)
hordotmindenkinek.blogter.hu/?post_id=84434
(amúgy q...a lassú, fárasztó ide bekommentelni...)
tudatlan 2007.03.22. 11:34:59
gallicus, asszem a vagyad mar teljesult, frank oszodon oszinten megmondta a frankot:)
Guild 2007.03.22. 11:36:44
Nem az a baj, hogy az MDF a Fideszt támadja, hanem az a baj, hogy az MSZP propaganda marhaságait szajkózva teszik ezt. A másik baj az országgyűlési választások előtti támogatások forrása (ismerek exkommunista elkötelezett MSZP vállalkozót, aki valamiért őket támogatta anyagilag), de ezt már kitárgyaltuk párszor.
Teljesen el tudnék fogadni, egy a konzervativizmust mélységében felvállaló, a Fidesz baloldali retorikáját és egyéb bohócságait támadó, komoly embereket a soraiban tudó pártot. Az MDF nem ilyen.
Teljesen el tudnék fogadni, egy a konzervativizmust mélységében felvállaló, a Fidesz baloldali retorikáját és egyéb bohócságait támadó, komoly embereket a soraiban tudó pártot. Az MDF nem ilyen.
0k- · http://ekezet.com/ 2007.03.22. 11:37:37
lehet hogy az emberek 60%-a szavazni sem menne el:)
k|M · http://ufi.blog.hu 2007.03.22. 12:23:21
Bakura,
ha a stílust minősíted kizárólag, azzal még nem nyersz vitát, de ez egy újabb mellékszál. Hogy becsülném le a blogokat, mikor magam is rendszeres kommentezője és néhai-ritka írója vagyok ennek itt, és majd minden nap átnyálazom akár random is a blogszférát? (Inkább ne fogalmazzunk meg fogyasztási ítéletet hiányzó infók alapján.)
Igyekszem helyükön kezelni. Ha ezután meglátom, hogy Bakura, az okostojás, akkor nagyrészt be tudom lőni mi következik: csipetnyi kisebbrendűségi érzéssel fűszerezett eszmei fölény vélt érzete, belső bizonytalanságokkal azért cifrán kicsipkézve. A tartalom pedig a jól ismert 3-ad vonalbeli talicskázás, azt olvastam a kedvenc lapomban, hogy... és milyen, de mennyire igaza van! És szerintem is! És még egy felkiáltójel! Meg hoppá! Még egy!
Önálló értékítélet és abból fakadó gondolatok Bakura, és akkor majd más kommentek jönnek. Mi itt nagyrészt kinőttünk már a pártsajtók által fölvázolt valóságkép ész nélküli továbbköpüléséből, hogy hűde, tényleg, azt a mindenit, de tényleg: meguntuk ezt, mondhatni. Ehelyett annak hiszünk, illetve E/1.: amit magam látok, tapasztalok, érzékelek, azokból gyártok analógiát, nem a médiatér látszatából. Így csak másodsorban érdekel Tamás Ervin, Bayer Zsolt, Nagy N. Péter, Csermely Péter vagy a tévépolitológusok értékelése az aktuális öszefüggésekről, vagy hogy ők éppen hogyan is közelítenek, és miként és miért is. Ez a lényeg - a világ dolgait az ember el tudja helyezni a kobakján belül is.
Ezt próbálta neked feszegetni egy másik kommentelő is korábban - utalva a blogodra -, de rá se hederítettél, csak mondtad tovább.
És sorry, hogy ezt a fekáliát épp a te fejedre öntöm rá, de a hivatalos média unalmas, parttalan ítéleteit, sztereotípiáit továbbköpülni értelmetlenül eltöltött és kidobott órákat szül; a felszínig látni - addig, amit betálalnak készen, fogyaszthatóan, becsomagolva - az egy minimum érettségizett ember számára nem lehet kihívás.
A vízfelszín alatt rejtezik a mély.
ha a stílust minősíted kizárólag, azzal még nem nyersz vitát, de ez egy újabb mellékszál. Hogy becsülném le a blogokat, mikor magam is rendszeres kommentezője és néhai-ritka írója vagyok ennek itt, és majd minden nap átnyálazom akár random is a blogszférát? (Inkább ne fogalmazzunk meg fogyasztási ítéletet hiányzó infók alapján.)
Igyekszem helyükön kezelni. Ha ezután meglátom, hogy Bakura, az okostojás, akkor nagyrészt be tudom lőni mi következik: csipetnyi kisebbrendűségi érzéssel fűszerezett eszmei fölény vélt érzete, belső bizonytalanságokkal azért cifrán kicsipkézve. A tartalom pedig a jól ismert 3-ad vonalbeli talicskázás, azt olvastam a kedvenc lapomban, hogy... és milyen, de mennyire igaza van! És szerintem is! És még egy felkiáltójel! Meg hoppá! Még egy!
Önálló értékítélet és abból fakadó gondolatok Bakura, és akkor majd más kommentek jönnek. Mi itt nagyrészt kinőttünk már a pártsajtók által fölvázolt valóságkép ész nélküli továbbköpüléséből, hogy hűde, tényleg, azt a mindenit, de tényleg: meguntuk ezt, mondhatni. Ehelyett annak hiszünk, illetve E/1.: amit magam látok, tapasztalok, érzékelek, azokból gyártok analógiát, nem a médiatér látszatából. Így csak másodsorban érdekel Tamás Ervin, Bayer Zsolt, Nagy N. Péter, Csermely Péter vagy a tévépolitológusok értékelése az aktuális öszefüggésekről, vagy hogy ők éppen hogyan is közelítenek, és miként és miért is. Ez a lényeg - a világ dolgait az ember el tudja helyezni a kobakján belül is.
Ezt próbálta neked feszegetni egy másik kommentelő is korábban - utalva a blogodra -, de rá se hederítettél, csak mondtad tovább.
És sorry, hogy ezt a fekáliát épp a te fejedre öntöm rá, de a hivatalos média unalmas, parttalan ítéleteit, sztereotípiáit továbbköpülni értelmetlenül eltöltött és kidobott órákat szül; a felszínig látni - addig, amit betálalnak készen, fogyaszthatóan, becsomagolva - az egy minimum érettségizett ember számára nem lehet kihívás.
A vízfelszín alatt rejtezik a mély.
tudatlan 2007.03.22. 12:32:28
k|M,
ez gusztustalan volt.
ez gusztustalan volt.
cziffra plachta zasztava · http://www.cziffra.blog.hu 2007.03.22. 12:33:26
bakura, megnézted a mediant? 43:21 (59:30) azannya)
k|M · http://ufi.blog.hu 2007.03.22. 12:36:55
ne haragudj tudatlan, de mi ebben a gusztustalan?
mert személyesnek, személyes, még akár személyeskedő is, elsimerem, de gusztustalannak továbbra sem érzem.
mert személyesnek, személyes, még akár személyeskedő is, elsimerem, de gusztustalannak továbbra sem érzem.
tudatlan 2007.03.22. 12:52:06
k|M,
leirom, hogy szerintem miert gusztustalan, de nem azert, hogy meggyozzelek, hiszen ez elsosorban izlesbeli kerdes, abbol meg mindenkinek olyan van amilyen.
eloszor is: hogy jon ide bakura blogja, illetve annak a kritikaja?
masodszor:
"csipetnyi kisebbrendűségi érzéssel fűszerezett eszmei fölény vélt érzete, belső bizonytalanságokkal azért cifrán kicsipkézve."
ha tenyleg igy gondolod, akkor a hasznalt hangnem embertelen. ha megerted, hogy a felsoroltak valojaban szenvedest okoznak, akkor meg konnyen artalmas is lehettel. ezt tartom guszustalannak.
leirom, hogy szerintem miert gusztustalan, de nem azert, hogy meggyozzelek, hiszen ez elsosorban izlesbeli kerdes, abbol meg mindenkinek olyan van amilyen.
eloszor is: hogy jon ide bakura blogja, illetve annak a kritikaja?
masodszor:
"csipetnyi kisebbrendűségi érzéssel fűszerezett eszmei fölény vélt érzete, belső bizonytalanságokkal azért cifrán kicsipkézve."
ha tenyleg igy gondolod, akkor a hasznalt hangnem embertelen. ha megerted, hogy a felsoroltak valojaban szenvedest okoznak, akkor meg konnyen artalmas is lehettel. ezt tartom guszustalannak.
svepsz 2007.03.22. 13:36:29
doomhammer!
még a kizárásos ügyhöz.
nem helyeztem ilyen kontextusba az ügyet, mint ahogy a hsz-od végén utalsz rá...
egy ilyen cikk után bőven benne van hogy joggal kizárják az embert, inkább a miként furcsa számomra. Gondoltam hátha az UFi többet tud a háttérről, elvégre csak közelebb vannak a tűzhöz.
még a kizárásos ügyhöz.
nem helyeztem ilyen kontextusba az ügyet, mint ahogy a hsz-od végén utalsz rá...
egy ilyen cikk után bőven benne van hogy joggal kizárják az embert, inkább a miként furcsa számomra. Gondoltam hátha az UFi többet tud a háttérről, elvégre csak közelebb vannak a tűzhöz.
Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.03.22. 20:13:32
k|M: Az ember békésen blogolgat, erre mikor visszajön, döbbenten látja minek minősítik. Ne reménykedj, nem veszem fel a kesztyűt és nem kezdek el személyeskedni. Egyrészt még sosem tettem, másrészt úgy vélem aki ehhez a módszerhez nyúl, az alapból elveszti a vitát.
Éljen a jobboldali vitakultúra, arrogancia, intolerancia!
Ami a személyemet illeti, tudomásul veszem az ítéleted. Nem kívánok vele foglalkozni.
A blogom kapcsán viszont a legminimálisabb kétségem sincs affelől, hogy az enyém az ország legjobb politikai/közéleti blogja. :))
Mégpedig azért mert egy szó sem igaz abból, amit leírtál róla.
Nálam igenis a VÉLEMÉNY dominál, nem vagyok egyik párt vagy "civil" szervezet tagja, és nem dolgozom egyetlen politikailag elfogult lapnál sem!
Ennek megfelelően megtehetem, hogy mindenkit kiosszak, önálló gondolatokat fogalmazzak meg, (vagy csak vessek fel) amivel élek is.
Jól jelzi ezt, hogy a nyári felmérés szerint a Napi Politikát (korábbi polblogom) az olvasóim többsége jobboldali elfogultnak szavazta meg, míg néhány heti szavazásom szerint 1/3, 1/3, 1/3 arányban lett nagyjából Bakura jobbos, balos és liberális... (Az olvasóim közt is a liberálisok vannak kisebbségben, ami azért jelent valamit... Itt rajtam kívül másokat sem látok, csak jobbosokat!)
Persze, most hogy átneveztem a blogom, aligha neveznének sokan elfogult jobbosnak vagy balosnak... :))
Én nem érzek kényszert, hogy e helyről - ami ugyebár konkurenciám is valamilyen szinten - negatív reklámot írjak. Tényszerűen megjegyezhetjük, hogy itt azok a postok dominálnak ahol különböző linkeket kötnek össze unalmasan, vagy csúsztatásokkal teli szöveggel. Én elfogadom, hogy nektek ez a módszer tetszik, ám talán nektek is tolerálnotok kéne a másfajta blogolást...
Éljen a jobboldali vitakultúra, arrogancia, intolerancia!
Ami a személyemet illeti, tudomásul veszem az ítéleted. Nem kívánok vele foglalkozni.
A blogom kapcsán viszont a legminimálisabb kétségem sincs affelől, hogy az enyém az ország legjobb politikai/közéleti blogja. :))
Mégpedig azért mert egy szó sem igaz abból, amit leírtál róla.
Nálam igenis a VÉLEMÉNY dominál, nem vagyok egyik párt vagy "civil" szervezet tagja, és nem dolgozom egyetlen politikailag elfogult lapnál sem!
Ennek megfelelően megtehetem, hogy mindenkit kiosszak, önálló gondolatokat fogalmazzak meg, (vagy csak vessek fel) amivel élek is.
Jól jelzi ezt, hogy a nyári felmérés szerint a Napi Politikát (korábbi polblogom) az olvasóim többsége jobboldali elfogultnak szavazta meg, míg néhány heti szavazásom szerint 1/3, 1/3, 1/3 arányban lett nagyjából Bakura jobbos, balos és liberális... (Az olvasóim közt is a liberálisok vannak kisebbségben, ami azért jelent valamit... Itt rajtam kívül másokat sem látok, csak jobbosokat!)
Persze, most hogy átneveztem a blogom, aligha neveznének sokan elfogult jobbosnak vagy balosnak... :))
Én nem érzek kényszert, hogy e helyről - ami ugyebár konkurenciám is valamilyen szinten - negatív reklámot írjak. Tényszerűen megjegyezhetjük, hogy itt azok a postok dominálnak ahol különböző linkeket kötnek össze unalmasan, vagy csúsztatásokkal teli szöveggel. Én elfogadom, hogy nektek ez a módszer tetszik, ám talán nektek is tolerálnotok kéne a másfajta blogolást...
keloid 2007.03.23. 10:44:38
Megértem én, hogy az ufi egy jobbosblog, de hát monggyátok má' meg, mi a jó abban, hogy magatok között fikázzátok a másként gondolkodókat, azokat ide be nem engedve? Bár, igaz elterülni a saját pocsolyában nagyon kényelmes.....
ergé 2007.03.23. 10:51:24
keloid, mindenki a maga véleményéért felel, nem kollektív fikázásról van szó. ez KM és Bakura különmeccse. ide jöhet, sőt jöjjön bárki.
k|M · http://ufi.blog.hu 2007.03.23. 11:53:36
Bakura,
nem értjük egymást, elbeszélünk egymás mellett, ami nem feltétlenül baj; bár remélem ez célba talál: ezúton szeretnélek megkövetni a tegnapi kommentem miatt, ami túlzottan csípősre és lehet, hogy igaztalanra is sikeredett. Egyúttal - ha még lehet -, a "jobbos" címke jelzőt (valahol ezt próbáltam neked írni: fölöslegesen címkézünk, mert az embernek nem politikai identitása van elsősorban) kérlek ne tapaszd a homlokomra.
De ami a lényeg: elnézést kérek Bakura, és maradj itt az ufi-n is, meglásd igen jó lesz. (((:
nem értjük egymást, elbeszélünk egymás mellett, ami nem feltétlenül baj; bár remélem ez célba talál: ezúton szeretnélek megkövetni a tegnapi kommentem miatt, ami túlzottan csípősre és lehet, hogy igaztalanra is sikeredett. Egyúttal - ha még lehet -, a "jobbos" címke jelzőt (valahol ezt próbáltam neked írni: fölöslegesen címkézünk, mert az embernek nem politikai identitása van elsősorban) kérlek ne tapaszd a homlokomra.
De ami a lényeg: elnézést kérek Bakura, és maradj itt az ufi-n is, meglásd igen jó lesz. (((:
Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.03.23. 16:09:19
k|M: Én most sem érzem, hogy ne értenénk egymást, vagy hogy elbeszélnénk egymás mellett. De ezen nem fogunk összeveszni.
Az elnézés kérésedet természetesen elfogadom.
A jobbos címkézésről pedig azt hiszem le tudok mondani. :)
Az elnézés kérésedet természetesen elfogadom.
A jobbos címkézésről pedig azt hiszem le tudok mondani. :)