De miért akarja betiltani a Jobbik Ozorát?
2013. augusztus 09. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

De miért akarja betiltani a Jobbik Ozorát?

goa.jpg

A Jobbik betiltaná az Ozora fesztivált: a párt szerint Ozorát a külföldi deviánsoknak találták ki. A Jobbik nem csak a fesztivált tiltaná be, hanem kitiltaná az országból azokat, akiket most kábítószerrel kapcsolatosan eljárás alá vontak. „Mindennek van határa, és ez a drogtanya és drogfertő nem fér bele az egészséges, normális és biztonságos szórakozásba” – érvelnek. A Jobbik fellépése egyrészt tök érthető, másrészt viszont pont nem. Talán nem tudja a Jobbik jobb keze, mit csinál az izé, szélsőjobbja?

Ugyanis van egy olyan nemzeti radikális szub-szubkultúra, amivel most szembemegy a saját pártja. Egyértelműen létezik a goás-jobbradikális, táltos-sámán-ezoterikus nemzeti hippi szubkultúra, akik egyszerre hisznek a világbékében és szavaznak le a Jobbikra. Még ismertünk is olyan arcokat, akik nemzeti színű karszalagot hordva tolták be a gombát, hogy aztán magányos sétákra induljanak az erdőkbe a barátságosan integető, színváltóssá vált fák közé.

A magyar glóbusz egy olyan különös hely, ahol nem csak az örök széljobb ér össze a túlvégen az örök szélballal, hanem még a nemzeti radikalizmus is össze tud fonódni a zöld hippiséggel. A Jobbik szavazótábora nem csak a Fidesszel avagy az MSZP-vel, hanem még a jobb híján LMP-snek nevezett közeggel is összeér.

Valójában azonban nincs is ebben semmi meglepő. Azok, akik a legkomolyabban kutatják a magyar őstörténetet, egyáltalán, az őstörténetet; és minden olyan dolog érdekli őket, amik a régi, természetközeli, törzsi élethez, a ternészetgyógyászathoz, a sámánok világához kapcsolódik, azok könnyedén rátalálhatnak azokra a tudatmódosító szerekre is, amik az ősi civilizációkban az élet természetes részét képezték. A kíváncsibbak esetleg ki is próbálják őket, és mivel posztmodern világban élünk, akár még a szintetikusabb szerekre is rácsúszhatnak, ha nem tudnak megállni a természetközelibb forrásból származó élményeknél.

A drogos-goás-széljobbos körök élnek és virulnak, és a legérdekesebb hazai szubkultúrát alkotják. Kíváncsi lennék, a most a Jobbik által betiltani kívánt goás feszt magyar résztvevői közül mennyien szimpatizálhatnak a párt nézeteivel. Úgy tűnik, a radikálisok továbbra is szeretik magukat felszeletelni. A többiek pedig addig is szeletelnek tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr495453530

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: De miért akarja betiltani a Jobbik Ozorát? 2013.08.09. 14:26:01

A magyar glóbusz egy olyan különös hely, ahol nem csak az örök széljobb ér össze a túlvégen az örök szélballal, hanem még a nemzeti radikalizmus is össze tud fonódni a zöld hippiséggel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S=klogW 2013.08.09. 14:16:50

Ha itt bárki őszintén, következetsen és kompromisszumlészen akarna a drogkérdéshez nyúlni,
akkor
az első lenne a házi pálinkafőzés betiltása, a nemzeti drogboltok bezárása, és
az utolsó lenne ozora piszkálása.

A dohányboltokat nemzetinek nevezni már eleve szinte reklám, de az igazán ostoba sőt veszélyes blődség a házi pálinkafőzés engedélyezése.

Ellenben ha valaki ezeket mégis megvédeni akarja, akkor ideje lenne a marihuána legalizálásának is jövedéki termékként.

_andris 2013.08.09. 14:21:02

Én a közös pontnak a délibábosságot látom, a valóság imaginatív megközelítését, és a fantasztikum iránti fogékonyságot (Fantasy regények, filmek, ezotéria M.A.G.U.S. szerepjáték, ősmagyar fantáziavilág és társaik).
Egy ifjúsági szubkultúrából nőtt ki a jobbik is.

Robinzon Kurzor 2013.08.09. 14:21:27

Egyrészt már megint valamelyik ellenzéki párttal van baj, másrészt meg egyrészt-másrészt.

Wartiguest 2013.08.09. 14:22:00

A szerző nagymértékben tájékozatlan a "szubkultúráról". Úgy mossa össze itt a dolgokat, hogy olvasótáborának felületes gondolkodásába bele lehessen illeszteni a cikkben szerepeltetett panelokat (remélem nem kapok erre egy szalmabáb visszakérdezést, hogy akkor miért olvasok mégis Mandinert?). A dolgok ilyen mértékű felnagyítása még nem teszi igazzá azt a ki nem mondott tézist, miszerint minden 2-3. "ördögbotos" jobbik szavazó.
Nyilvánvalóan sem a jobbiknak, sem a "neohippiknek" nem tesz jót, ha egybemossák őket. De hát valószínűleg pont ez volt a cél, ismerve a portál hátterét.

freehckr 2013.08.09. 14:31:57

Nem értem, mit nem értesz. A közönségüknek játszanak. Ez hasonló, mint a fideszes „nem hagyunk senkit az út szélén” devizahiteles kampány: a fideszes prolinak, tehát a Fideszt támogatók többségének bejön ha az általuk egyenesen imádott párt szabadságharcosdit játszik, viszont valószínűleg van egy olyan jelentősebb fideszes szimpatizáns réteg is, amely úgy vélekedik, hogy na ne már az ő adójából mentegessenek szinte törvényszerűen pórul járt pénzügyi analfabétákat.

Nekem személy szerint mindegy, hogy tiltják, vagy megtűrik az ilyen rendezvényeket, bár az ominózus ozorai partikon pár éve már kicsit elszaladt a ló a kedves közönséggel, és persze a szervezők is jobban ügyelhettek volna, ebben a dologban szinte kódolva volt, hogy egyszer rájuk szállnak.

DE!

Ha tiltják, akkor tiltsák mindegyik ilyet, ha rászállnak a drogos arcokra, akkor szálljanak rájuk minden esetben, mindenhol, ne csak azoknál, akik esetleg vékonyabb és kevesebb borítékot csúsztattak a döntéshozók zsebébe, vagy nem számítanak urambátyámnak, haveri kutyás csókosnak aktuális kormányzati körökben... Ennek a bulinak a kapcsán ez volt a szembetűnő és a botrányos, hogy napokig f*sza politikai kampányműsort rendeztek azzal, hogy már az első ozorai vendégekkel egy időben kitelepült a megye összes készenlétise a környékre, egyesével intettek le minden autót, amely valamilyen fő- vagy mellékútvonalon a fesztivál felé igyekezett, vagy állítottak meg gyalogosokat. Ha csak a statisztikákat szerették volna javítani, ugyan ezt eljátszhatták volna a Sziget előtt is, ott tized annyi idő alatt jött volna össze tízszer nagyobb „fogás”...

„Jobbik szavazótábora nem csak a Fidesszel avagy az MSZP-vel, hanem még a jobb híján LMP-snek nevezett közeggel is összeér”

Hát, ha minden így megy tovább, és a posztkommunista MSZP-Fidesz pártjaink ilyen trehány minőséget tolnak, hamarosan a Jobbik lesz az a fajta néppárt, amely felszívja a posztkomcsi maffiából kiábrándult szavazókat. :)

Dzsentrisvihák 2013.08.09. 14:51:46

Hogy kellően kommersz, tehát a szerző számára is közérthető legyek: mert a droghasználatot, és árusítást a törvény tiltja, és bünteti, érteeeeeeeem?

És kurva mindegy, hogy LMP-s, MSZP-s, DK-s, fideszes, vagy jobbikos szavazó tolja-e az anyagot, attól még illegál. Tehát egy következetesen törvényi szigort, és törvénytiszteletet hirdető/óhajtó politikai alakulat részéről természetes, hogy a narkókultúrát propagáló, félillegális banzájokat be szeretné tiltani, a drogdílereket pedig rács mögött, vagy az országhatáron kívül óhajtja látni.

Az pedig igen ordas politológiai csőlátásra (vagy tudatos ferdítésre) vall, ha valaki a Jobbik táborának jelentős részét a hobbikertész panelsámánokban véli fölfedezni. Egy százalékot se veszítene a párt, ha ezek most mind egy szálig bedurciznának Ozora miatt. Persze álmodozni lehet...

Bell & Sebastian 2013.08.09. 17:42:33

Az első huba az, hogy üti a Szigetet.
A második, hogy üti a kábszer -maffiát, ami köztudottan ......ségi felügyelettel üzemel.
A harmadik, hogy túlságosan nyiltan megy a kábulás.
A negyedik, hogy viharos előélete van a bulinak.
Az ötödik, hogy a hatóságok teszetoszák.
A hatodik, hogy nem fajvédelmi kérdés, egyformán nem szívügye egyik kisebbségnek sem.

A Jobbik ezek közt találhatott egy rést, amibe megpróbált behatolni a megszólalásával.

Az Ozora attól tipikusan magyar, hogy itt mindenre van törvény, csak szelektíven tartatják be, a politika vagy haszonelvűség (tökmindegy) gyakran írja felül az írott malasztot.

Egész Magyarország (kénytelen) kiskapukon át jönni-menni, az alapfelszereltség része az ügyvéd-bankár-könyvelő kombó, akik jól ismerik a búvólyukakat.

(dupla nullás lúzerekre ez nem vonatkozik)

Szerintem a Jobbik seriffségre játszik (nevezhetjük Csendőrségnek is vagy önkormányzati rendőrségnek), ami nem eleve ördögtől való gondolat, az MDF -nek is a fjében, amíg ki nem verték onnan.

Döntsenek a helyiek, instruálják ennek megfelelően az elnyomó szervezetüket és hagyjanak békén az impotens, állami hülyeséggel!

Ha 12 éveseknek is kötelező lesz, akkor majd beszállok az áldatlan cigánykodásba.

Ergé rossz nyomon jár, de nem is dolga átlátni a szitán, mert annyira azért nincs megfizetve.

Bell & Sebastian 2013.08.09. 17:46:18

megfordult a fejében (itt ittam egy pohár hideg vizet, amivel el is veszett a fonál)

Urfang 2013.08.09. 18:13:55

De miért akarja betiltani a Jobbik Ozorát? Érdekes kérdés lehetne, ha nem lenne sokkal érdekesebb az a kérdés, hogy miért akarja betiltani a fidesz a KabdbeViktour elnevezésű színvonalas koncertsorozatot?

hoplita 2013.08.09. 18:39:22

@S=klogW:
"...az első lenne a házi pálinkafőzés betiltása..."

A zapád faszát.
Vagyunk páran, akik egy kitűnő minőségű teszem azt cseresznyepálinka élvezetét nem keverik szintetikus szarok szedésével.
Két hete olyan cserkópáleszt főztem, hogy a füled is tapsolna, ha megkóstolnád.
De nem fogod, meg egy ilyen gyökérbe kár is lenne.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2013.08.09. 18:44:53

@hoplita: Kurvára igazad van, csak azt áruld el - ha nem hadititok - hogy honnan a picsából szereztél annyi cseresznyét idén, hogy azt megérje főzni, ugyanis az egész K-medansziéban szar volt idén a cserkó.

hoplita 2013.08.09. 18:59:56

@Mihint:
Nem titok..kevés lett, bassza meg.:(
65 litert tudtam cefrézni, igaz megfelelő gondossággal és kis főzőn engedtem le, így lett szűk 6 liter a "termés"...szóval ezzel csínján kell bánni, én is csak nyalogatom.:)
Végül is megérte vele bajlódni, a kis hal is jó hal.
Egyébként kaptam a cseresznyét, csak le kellett szednem, a tulaj más elfoglaltság miatt lemondott róla a javamra.
Isten tartsa meg a jó szokását...:)

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2013.08.09. 19:18:20

@hoplita: Hát, ilyen szerencsém nekem nem volt, hogy ilyen könnyen gyűjtsem a cefrét :) Tartsa meg, igazad van, és kösz, hogy válaszoltál. Nálunk főként a meggy fogja idén a családi pálinkák ízét meghatározni, de az elpusztult nagy körtefa eleve meghatározza az új ízt. Meggy.

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2013.08.09. 19:39:37

@Bell & Sebastian:
hetedik: a drogos olaszok megeszik a környékbeliek macskáit :D
Ergé a legjobb nyomon jár, okos tekintettel követi a jobbikost, aki begombázott és bement az erdőbe :D

Bell & Sebastian 2013.08.09. 19:46:12

Mert minden gondolatuk csak a pálinka körül forog! Mióta mindenki azt iszik, kénytelen vagyok tartani.

Ha nem jön senki, nagyobb a párolgási veszteség, mint a fogyasztási fogyás. De a fehéreperre és maradék goldenre úgy jönnek, mint a muslincák.

Mondjuk a magvasabb gondolatokkal igyekezni kell, van rá gyenge félóra, mert utána megnyílik a rabbiképző.

S=klogW 2013.08.09. 19:47:34

@Mihint: no csak aztán főzze rendesen, az előpárlatot meg engedje le a budin, mert abban az alkohol nevű mérgen kívül még rákkeltő policiklusoso vegyületek is elő szoknak fordulni

Bell & Sebastian 2013.08.09. 19:52:39

@S=klogW: Rézeleje -a szó, amit keresett.

S=klogW 2013.08.09. 19:56:14

@Bell & Sebastian: nem kerestem. (azért kösz.) talán valami gond van az előpárlattal?

Tehetetlen Dodó 2013.08.09. 20:01:34

@S=klogW: A rézeleje évszázados fogalom - már az ükapám is kiöntötte - lehet, hogy nem tudta a pontos kémiai meghatározását, de azt tudta, hogy ártalmas.
(A név pedig a rézüstben párolás során először kiáramló fémes ízre utal).

Bell & Sebastian 2013.08.09. 20:02:48

@S=klogW: Nincs. De annyira gazdag a nyelvünk, hogy csak az angol ver ránk, az is csak az óangollal kibővítve.

Viszont a német kreatívabb, a ruszki meg logikus, mint egy másodfokú ítélet. Hogy csak a fontosabbakat említsem.

hoplita 2013.08.09. 20:26:21

@Mihint:
Meggyem nem volt, illetve csak annyi, amennyi a zasszonynak jutott befőttbe, meg lefagyasztva.
Viszont tegnap cefréztem be egy mázsányi príma vadkörtét, vagyis vackort. Igen ígéretesen erjed....a körtédről beugrott.
Még sosem ittam, igencsak kíváncsi vagyok rá...
Szilvám annyi lesz, mint a szemét, szerencsére, mert mégis csak az adja a pálinka termékpaletta zömét.

@S=klogW:
Elég régimódi vagyok, életemben nem szívtam el két füvescigit és nem is jött be.
Jó, öreg magyar kocsmás vagyok, az a kultúránk része...még ha alkoholistákkal a kelleténél jobban el is vagyunk látva....

A rézeleje és az előpárlat két különböző dolog....az elsőt a leghülyébb is kiönti, az utóbbival viszont sűrűn basznak el jófajta itókákat, akárcsak a késői utópárlat vágással.
Egyébként a rézeleje-előpárlat irány a benzintank, a motort nem mérgezi meg.

hoplita 2013.08.09. 20:32:51

@Bell & Sebastian:
Azért én is benéznék hozzád igen sűrűn..
Attól is tud fényesedni ám az elme.:)

S=klogW 2013.08.09. 20:33:11

@Tehetetlen Dodó: @Bell & Sebastian: nem tudom a cégekében bízzak-e de igazából házi pálinkák semelyik frakciójában nem bízom: nem hiszem hogy házi körülmények között teszkós lepárlóban (láttam ostanában szép vörösréz szettet) lehet korrekt minőséget garantálni

de alapvetően mindeféle égetett szesznek ellenzője vagyok, olyan mint a gyerekeknek a cukorka: semmi beltartalmi érték, csak az aroma meg a cukor/alkohol

S=klogW 2013.08.09. 20:33:55

@Tehetetlen Dodó: @Bell & Sebastian: nem tudom a cégekében bízzak-e de igazából házi pálinkák semelyik frakciójában nem bízom: nem hiszem hogy házi körülmények között teszkós lepárlóban (láttam ostanában szép vörösréz szettet) lehet korrekt minőséget garantálni

de alapvetően mindeféle égetett szesznek ellenzője vagyok, olyan mint a gyerekeknek a cukorka: semmi beltartalmi érték, csak az aroma meg a cukor/alkohol

S=klogW 2013.08.09. 20:35:00

@Tehetetlen Dodó: @Bell & Sebastian: nem tudom a cégekében bízzak-e de igazából házi pálinkák semelyik frakciójában nem bízom: nem hiszem hogy házi körülmények között teszkós lepárlóban (láttam ostanában szép vörösréz szettet) lehet korrekt minőséget garantálni

de alapvetően mindeféle égetett szesznek ellenzője vagyok, olyan mint a gyerekeknek a cukorka: semmi beltartalmi érték, csak az aroma meg a cukor/alkohol

hoplita 2013.08.09. 20:45:45

@S=klogW:
Ne hülyéskeggy mán bazmeg..:(
Különb minőséget produkálok egy primitív saválló kukta-réz páracső kombóval, mint a "nagyok" túlnyomó része. Csak odafigyelés, szakértelem és pontosság kérdése...ja, és kifogástalan cefrézés.
Egy kis hozzáértéssel megépített házi főzővel meg csodákat...minden szerénytelenség nélkül.

Azért amikor lenyeled a beszterceiből főzött otven fokos kisüstit és visszaköszön a végén a szilva íze-aromája a szádban....akkor revideálhatsz égetett szesz ügyileg.:D

S=klogW 2013.08.09. 20:54:34

@hoplita: én málnapálinkát nyaltam meg egy éve (megkóstolni szívesen megkóstolok sokmindent): nem mondom hogy ezek nem finomak, a savanyúcukorka is az, de semmi valódi értéke nincs az ilyesminek

ha nem kellene főzni, bíbelődni vele, szakérteni, akkor tuti nem lenne ilyen népszerű a dolog

Tehetetlen Dodó 2013.08.09. 20:58:46

@S=klogW: Repetitio est mater studiorum.

Olyan szeszt egyébként nem iszom, amelyhez aromákat adnak.
Bartók mondta meg a tutit: Csak tiszta forrásból!

hoplita 2013.08.09. 21:14:44

@S=klogW:
Szakértelem nélkül még a fát is bajos felvágni...ilyen ez a világ.:)

S=klogW 2013.08.09. 21:16:01

@Tehetetlen Dodó: az aroma az nemcsak mesterséges lehet (bár nem hiszem, hogy ezt ne tudná)

Tehetetlen Dodó 2013.08.09. 21:22:45

@S=klogW: Hogyne tudnám: az öcsém egy évtizeden át természetes aromákkal kereskedett.

S=klogW 2013.08.09. 21:26:01

@Tehetetlen Dodó: tehát nem kell külön beletenni se a pálinkába

Tehetetlen Dodó 2013.08.09. 21:54:12

@S=klogW: Mármint azt, hogy aroma + alkohol, meg némi cukor.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.08.09. 22:04:49

A pedofil Fidesztől értelmetlen dolog azt várni, hogy megértsék, mi is a problematikus egy pszichedelikus törzsi összejövetelben!

S=klogW 2013.08.09. 22:36:20

@Tehetetlen Dodó: miért, a pálinka talán nem aroma+alkohol(+víz)? mármint a gyümölcs saját aromája, különben mit érezne a pálinkán az alkoholon kívül. a cukort meg a cukorka miatt írtam, amivel párhuzamba állítottam a pálinkát

(ne játssza már az értetlent)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.08.09. 22:40:03

@S=klogW:

No, de a pálinka (mármint az igazi, a valódi pálinka) az finom!:-D

Bell & Sebastian 2013.08.09. 23:31:33

Tegnap azt mondta Szőr Ényi, hogy az Istvánt (a királyt) azért futtatta a hatalom, mert Káder elvtárs és Nagyimre elvtárs apedózisát látták meg benne.

A Lánchíd konyakban, abban benne is volt.

Bell & Sebastian 2013.08.09. 23:48:55

Mintha (Kovács Kati / Szörényi - Adamis)

www.youtube.com/watch?v=9rHCLSdbY-g

Ugyanitt: A dal, az a bor

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.08.10. 07:44:12

@rajcsányi.gellért (ergé):

"A drogos-goás-széljobbos körök élnek és virulnak, és a legérdekesebb hazai szubkultúrát alkotják." --- írod.

Mármint szerinted (ők alkotják).

"Úgy tűnik, a radikálisok továbbra is szeretik magukat felszeletelni." --- írod.

Ezzel szemben a valóság az, hogy...

...a jelenlegi (posztmodern) magyar nemzeti radikalizmus nem egy (bizonyos) ideológia képviselete, hanem egy (bizonyos) állapot manifesztációja.

Amit ma Magyarországon nemzeti radikalizmus névvel illetnek, az (kb.) úgy jött létre, hogy az elmúlt huszonegynehány évben a posztkommunista elitek hatalomfenntartó és -megőrző stratégiaként alkalmazták a „megbélyegzés, kirekesztés” módszerét: mindent, mindenkit, amiben vagy akiben pozícióikra, hatalmukra veszélyt láttak vagy véltek, amivel, akivel nem boldogultak vagy nem akartak foglalkozni, (azt) „kitoltak” széljobbra. Lett légyen szó történeti vagy kortárs személyiségről, társadalmi vagy akár kulturális jelenségről, társadalmi/politikai konfliktusról, hagyományról, bárkiről, bármiről, ha útban volt, terhes volt, ütötték rá (rutinszerűen) a széljobbos/radikális bélyeget s került ki a jobbszélre, a gajdecba.

Igen ám, csakhogy (az) évtizedek alatt a (jobb)szélen, a peremen iszonyatos mennyiségű és súlyú társadalmi-kulturális „mindenféle” halmozódott fel, torlódott egymásra. Ennek a „mindenfélének” (ma még) nincs egyértelmű formája és szerkezete, mert annyira heterogén: s ennek a heterogén karakterű társadalmi-politikai-szellemi peremlétiségnek a manifesztációja a posztmodern magyar nemzeti radikalizmus.

(A tragikomikus az, hogy az elitek máig ezzel a módszerrel próbálnak megszabadulni a számukra terhes, kezelhetetlen jelenségektől --- pedig nem nehéz belátni, hogy mi történik akkor, ha a perem súlyosabbá válik, mint a centrum.)...

hoplita 2013.08.10. 08:43:19

@bbjnick:
Ergé és társai fajsúlyos csávók...majd ők ellentételezik a behajló peremet, a kis csutitörpe útmutatásai alapján.:)

Ebbe' melegbe' mennyit kellett izzadni ahhoz, hogy egy ilyen posztot szüljön a zemberfija, napi-heti teljesítés relációban?:)

felkavaró képsorok következnek · http://www.youtube.com/watch?v=NBszQFz6buA 2013.08.10. 08:47:08

@bbjnick: majd ha megjelennek a neonszínekre festett bőgatyás ostorpattogtatók, akkor lehet kezdeni aggódni

Kandeláber 2013.08.10. 12:12:34

Totál igazuk van.
A narkós állatok maradjanak otthon.
Persze a demagógok most jönnek a szokásos hülyeségeikkel, hogy alkohol meg cigaretta.
Lejárt lemez.

felkavaró képsorok következnek · http://www.youtube.com/watch?v=NBszQFz6buA 2013.08.10. 12:32:15

@Kandeláber: "A narkós állatok maradjanak otthon."

mennyivel tisztább lenne a város is: nem lenne hányás, hugyozás meg csikkhalmok a járdán

Kandeláber 2013.08.10. 13:00:38

@felkavaró képsorok következnek: Persze, mert a jointból nem lesz csikk, ugye? :D

felkavaró képsorok következnek · http://www.youtube.com/watch?v=NBszQFz6buA 2013.08.10. 13:05:42

@Kandeláber: erőlködhetsz, de a cigi is, a pia is, ugyanolyan drog mint pl. a fű

Bell & Sebastian 2013.08.11. 01:11:14

Most meg azért futtatják az István, a király -t (Roberta rendezés), mert Orbán és Gyurcsány apoteózisát látják benne.

Ja és Akhilleusz buzi is volt. Mikor - mi.
süti beállítások módosítása