A 7 legnagyobb bukás az önkormányzati választáson
2014. október 12. írta: TuRuL_2k2

A 7 legnagyobb bukás az önkormányzati választáson

Botka_Laszlo_Kothencz_Janos_Szeged.png

Gyors körképünkből kiderül, hogy az előzetes eredmények alapján kiknek a nevéhez fűződnek a legnagyobb bukások az önkormányzati választáson

1. Kothencz János és a szegedi Fidesz

Pénzt, paripát, fegyvert nem sajnálva küzdött Szeged bevételéért a Fidesz. De hiába vetették be Gerard Depardieu-t, Fásy Ádámot és Orbán Viktort is, nemhogy a polgármesteri címet nem sikerült elhódítani, még a testületben is sikerült többséget szereznie Botkáéknak – az előző ciklustól eltérően. Nem lennénk meglepve, ha a hagyományosan problémás szegedi Fidesz életében ezzel véget is érne a nyúlfarknyi Kothencz-korszak.

2. A budapesti baloldali összefogás

Az amúgy sem túl acélos Falus Ferenc visszaléptetését követően még főpolgármester-jelöltje sem maradt a baloldali összefogásnak a fővárosban, pedig még a tavaszi eredmények alapján sem tűnt elképzelhetetlennek, hogy ősszel sikerül leváltaniuk Tarlóst.

3. Balázs Árpád

Fideszes polgármester húszéves praxissal? 2014-ben ilyen háttérrel lehetetlen volt veszíteni, a siófoki Balázs Árpádnak mégis sikerült. 1994 óta vezette a várost, a mostani választáson a független Lengyel Róbert verte meg. Nem kicsit, nagyon: 62:35 arányban. Ráadásul még kompenzációs listáról sem fog bekerülni a testületbe, mert a Fidesz egy kivételével az összes egyéni körzetet megnyerte.

4. Az MSZP és az SZDSZ egykor sikeres polgármesterei

Gegesy Ferenc Ferencvárosban, Ipkovich György Szombathelyen, Molnár Gyula Újbudán, míg Walter Dezső Sopronban próbálkozott a Nagy Visszatéréssel. Mindannyian megszorították ugyan fideszes ellenfelüket, de kudarcuk könnyen politikai pályájuk végét jelentheti.

5. Hadházy Ákos

A trafikpályázatok miatt a Fideszből távozó politikus hiába szerzett 40,81 százalékot Szekszárdon polgármesterjelöltként az LMP színeiben (lemaradva a fideszes Ács Rezső mögött), még a testületbe sem fog bekerülni, mivel a helyi megállapodás részeként az LMP nem indított képviselőjelölteket a városban.

6. Tétényi Éva

A négy éve még a Meggyes Tamással szembeni teljes összefogást élvező független esztergomi polgármestert Romanek Etelka, a Fidesz-KDNP jelöltje győzte le. Miután az elmúlt ciklusban szinte mindenkivel összeveszett a városban, még a testületbe sem fog bekerülni, miután a Meggyestől megszabadított Fidesz-KDNP jelöltjei nyerték az összes körzetet.

7. A csepeli baloldal

Vörös Csepel nem vezeti már a harcot, hiába felelne neki a Váci út (a XIII. kerületben még erősített is a baloldal a korábbiakhoz képest). Nemcsak a DK-s Horváth Gyula bukott el nagyon simán polgármesterjelöltként a mindössze 33 éves Borbély Lénárddal szemben, de még a 14 egyéni körzetből is csak 3-at tudott nyerni a teljeskörű (MSZP-DK-Együtt-PM) baloldali összefogás. Igen, Csepelen.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr926785389

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gödöllőn átverik a választókat 2014.10.13. 10:37:15

  A Gödöllői Lokálpatrióta Klub pártoktól független civil alakulatnak kíván látszani, bár bevallom semmilyen alapító okiratot, vagy ehhez hasonló nyilatkozatot nem tudtam fellelni a neten róluk, hogy vélekedésemet megerősíthessem, vagy cáfolhassam. Gé...

Trackback: KDNP-s választási csalók Gödöllőn 2014.10.13. 10:36:36

  Civileknek álcázták magukat, elbújtak a nyájban, nyertek, de a nyerést megóvom a következőképpen.     -- Eredeti üzenet -- Feladó: Iván Gábor <vilagnezet@index.hu> Címzett: pmh@godollo.hu, Varga.Zsuzsanna@godollo.hu, visz@nvi.hu, pa...

Trackback: A hét legnagyobb bukás az önkormányzati választáson 2014.10.12. 23:26:01

Az amúgy sem túl acélos Falus Ferenc visszaléptetését követően még főpolgármester-jelöltje sem maradt a baloldali összefogásnak a fővárosban.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.10.12. 23:50:30

Vegyétek hozzá nyugodtan nyolcadiknak Élő Norbertet, aki a tavaszi eredmények után esélyesként futott neki Kőbányának, ehhez az a Kovács Róbert, aki még botrányba is keveredett a kampány alatt, 16%-kal verte meg, és a FIDESZ vitte az összes egyéni körzetet is.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.12. 23:52:54

Az önkormányzati választások legnagyobb bukása --- szerintem --- a Jobbik rendkívül jó szereplése. Rendre megbukik az a törekvés, hogy a Jobbikot ellehetetlenítsék, kiszorítsák, hiteltelenítsék.

digipenna · http://digipenna.blog.hu/ 2014.10.12. 23:59:08

Azért KALOCSA is előkelő helyen végzett ezen a listán. A Fideszes polgármester a független jelölttel szemben vesztett több mint 20% szavazatot a négy évihez képest úgy, hogy ráadásul 10%-kal kevesebben mentek el szavazni.

S=klogW 2014.10.13. 00:25:19

@bbjnick:
Hol, drága jó bbj? Pest megyében meg ÉK-Mo néhány településén tudtak egy erős második helyet szerezni.

Jobbikba reményfektetés helyett inkább a fidit kellene némi önkritikára rászorítani.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.10.13. 00:35:27

szégyellje magát minden szekszárdi, aki a fideszes korcsra szavazott.

Joe69 2014.10.13. 01:46:26

A Jobbik lényegében stagnál. De nem csoda, hiszen intellektuális-szakmai teljesítménye nulla. Nagyobb baj, hogy erre a mocsok Fideszre szavaz mindenki, ahol az intellektuális teljesítményt a kóros hazudozás és paranoia jelenti. De a rezsicsökkentés népének ez kell, úgy látszik.

baviki 2014.10.13. 03:26:40

@tesz-vesz: Biztosan szégyellnék is magukat előtted, ha lenne miért...

@Joe69: Mi a bajod a rezsicsökkentéssel? Te kinek a népéhez tartozol? A gy...csótányéhoz?

baviki 2014.10.13. 03:33:21

Szinte el sem kell olvasni a ballibás hozzászólásokat (nem csak itt), tartalmuk nem lehet más, mint : agymosottak, alacsony IQ-sok, h.ü.l.y.é.k, stb... Pedig csak tükörbe kellene nézniük...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.13. 06:05:22

@S=klogW:

valasztas.hu/hu/onkval2014/990/990_0_index.html

A Fidesz után (4545222) a Jobbik a második (1199980) a leadott szavazatok alapján.

A megyei közgyűlésekben is mindenütt a Jobbik a második, magasabb mandátumszámmal, mint az összes (többi) ellenzéki mandátumszám együttvéve.

A Jobbiknak 14 polgármestere van.

Lehet, hogy nem comme il faut ezt emlegetni, de a Jobbik brutálisan jön föl. Én nem minősítek, csupán megállapítok egy tényt.

hoplita 2014.10.13. 06:17:14

@S=klogW:
Immáron vita nélküli a váltópárti pozíciójuk.

Szerintem nézzél szét jobban, vagy törölj szemüveget.

Alapjában véve a szerepléssel úgy vagyok, mint tavasszal...az egyik szemem sír, a másik nevet.

Illetőleg...kicsit örülök ennek a remek fideszes szereplésnek.
Tovább kanászodnak, még pofátlanabbakká válnak, mivel ezen a választáson sem kaptak olyan jellegű és mérvű visszajelzést, ami óvatosságra intené őket.
A hübrisz egyenes út a bukásba...de ismerve csak a környezetem fityiszes tahóit, még a szó jelentésével sincsenek tisztában.:)

hoplita 2014.10.13. 06:36:44

@bbjnick:
"...A Jobbiknak 14 polgármestere van...."

Igen, és ezek között már olyan települések vannak, mint Törökszentmiklós, Ózd,...és dunántúli is, mint Tapolca, Devecser.

Én jót röhögök a fideszesek hurráoptimizmusán, amikor már most lefutottnak vélik a 18-as választást.
Lesz benne egy-két kanyar...ahogy felénk mondják.:)

@baviki:
Rezsicsöki...ja...meg gyúcsány.

Belegondoltál már abba, hogy a világbajnok áfával többet vett el, mint amit adott ezzel a hülyéknek szánt hókuszpókusszal?
Ja...és több mit 1 millió minimálbéres rabszolgát adóztatott meg 16%-kal. Nekik is magyarázd el.
Lehet, hogy nem matekzsenik, de a pénzt meg tudják számolni.:)

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2014.10.13. 07:17:39

Paks és Kozmann, Zugló és Karácsony (te jó ég...), Salgótarjánért is kár. Siófokon mi történt? A pesti külső kerületek pedig összeszedhetnék magukat. XIII. még okés, de Kispest, Erzsébet? Mit köszönhetnek az MSZP-s polgármestereknek, semmit. Meg is érdemlik, hogy rezervátumként folytassák.

Persze ezek mind-mind kis alamizsnák csak.

Tarlóstól szép volt, hogy újrázott, még ha rosszabb eredménnyel is, mint hittem volna. Esztergom pedig visszatér oda, ahova való.

Yolcsi 2014.10.13. 07:35:43

Most egy kissé deprimált vagyok a választási eredmények láttán, de "nem ést csalódás". De fakto ezzel a választási előzményekkel,---- ami az MSZP.-ben történt---- ne is várható volt más.Leváltani a választás előtt Mesterházyt a legnagyobb hiba volt, köszönhetően a gréniumnak. Félre a multtal, tandíj megfizetve, előre 2018 sikere érdekében.

Virág et. 2014.10.13. 08:06:17

2. Lényegében ellenjelölt sem volt a baloldalon. Hihetetlen, hogyan lehetett így elrontani egy kampányt - akár Bokros is lehetett volna érdemi kihívó, de nem egy héttel a választások előtt, kell beállni mögé. Egy vicc volt az egész.

4. Azért nagyon megszorongatták a a fideszes jelölteket. Ennyire az "új arcok" a közelébe sem értek 4 évvel korábban. Korai még temetni őket.

5. Ez egy nagyon szomorú történése a választásoknak. Szekszárd tényleg szégyellheti magát. A tisztesség arrafelé nem kifizetődő, konkrétan be is vallották: nem szeretik az "árulókat". Az úgy látszik árulás, ha valaki nem hajlandó jogsértésben részt venni és felemeli a hangját ellene. Az elvárt magatartás a cinkosság.

Arcpirító, szégyenletes. Mindezt úgy, hogy az LMP-t az egyik legkártékonyabb pártnak tartom.

6. Tétényit megölte a fidesz. Ennyi, minden más cukormáz, a helyiek meg belefáradtak, hogy az egész országgal folyamatos a háború.

@bbjnick: Persze, ha a baloldali pártokat külön számolod. Az pedig önbecsapás, ezt azért látni kell. Egyébként polgármesterek számában az MSZP egyedül is megelőzte őket - és abban fővárosi kerületek is vannak, nem pár száz vagy ezer fős falvacskák, kisvárosok meg Ózd.

Virág et. 2014.10.13. 08:16:26

7. Csepel és Kőbánya kapcsán még ennyit: ezek DK-s jelöltek voltak. Ez finom kritikája az egyezkedéseknek: ha úgy mennek a tárgyalások, hogy legyen enyém ez a kerület, mert a tiéd lett az, akkor ilyen eredmények várhatóak. Ehelyett talán a legnépszerűbb embert kellene vagy kellett volna kiválasztani és akkor az esélyes kerületek is hozhattak volna eredményt. Ehelyett az egyezkedések nyilvánvalóan úgy mentek, hogy a felek harcoltak az esélyes kerületekért - és arról meg is feledkeztek, hogy az esélyesség feltétele a megfelelő jelölt lett volna. Nem minden választó csak színre szavaz, van aki nézi a jelölt személyét is.

Erről szólt Csepel és Kőbánya és sok más, kisebb jelentőségű pozíció, helyi képviselői hely is.

jm padilla · http://gozdom.blogspot.com 2014.10.13. 08:16:49

megint kétharmad. most már aztán végkép le kell darálni az ellenséget. talajig. és ebben benne van a mandinerféle tibibácsi inkubátorozta marcipánpöcsű, buzoid, karrierkeresztény, liberkozervativ hülyegyerekcsapat.
éljen putyin, vesszen a nyugat!

jm padilla · http://gozdom.blogspot.com 2014.10.13. 08:20:30

@bbjnick:
minősítsél nyugodtan. nagyon örvendetes a jobbik diadalmenete.

ALFI · http://blog.hu/user/166725/tab/activity 2014.10.13. 08:34:06

@bbjnick: Miután Pintér Sanyáék nem hogy 2 hét alatt, de 4 év alatt sem tettek rendet, várható volt, hogy az önk választásokon fel fognak jönni. De nem hiszem, hogy ennél feljebb jönnének, ha csak nem romlik tovább a közbiztonság.

hoplita 2014.10.13. 08:43:29

@ALFI:
".... De nem hiszem, hogy ennél feljebb jönnének, ha csak nem romlik tovább a közbiztonság. ..."

Ja.
Nem hiszem, hogy szegényebb leszek, hacsak nem apad tovább a pénztárcám:))
Vagy egy még kézenfekvőbb...
Nem hiszem, hogy jövőre öregebb leszek, hacsak nem cserélik le 15-ben a naptárt.
( a hacsak egy szó ám, öcskös)

2009, az EP választásokon történt "áttörés" óta ez a standard duma.
Ennyi fúlokos éceszgéber és csak erre telik?
Basszus...még hülyékből is az utolsó helyen vagyunk a zeuba'....?
Ez mán szégyen.:DDD

Virág et. 2014.10.13. 08:50:28

Egyébként meg a nap legnagyobb bukása az index főplgármester-jelölt számlálója volt, ami félidőig kb. 112-114%-os összeredményt mutatott. :) Budapest jobban teljesít!

joska61 2014.10.13. 08:52:29

A többség nem csoda, és a többségét nem is bánjuk. Az összeredmény azonban szerintem megint csak lenyomja az országot, nem felemeli.

diszkriminans (törölt) 2014.10.13. 08:53:26

1. Ez várható volt.
2. Ez is.
3. Nem ismerek a siófoki helyi politikát, de ehhez valamit nagyon rosszul kellett csinálnia a polgármesternek, hiszen országos szinten egyértelmű volt a szélirány, aztán mégis...
4. Walter Dezső ahhoz képest, hogy mindössze egyetlen ciklusban volt anno polgármester egy amúgy hagyományosan jobboldali többségű városban, elég jól megszorongatta a 2 ciklus óta semmi érdemlegeset nem csináló (ami egyébként ebben a városban inkább erény a szavazók szemében) Fodort. Érdekes még, hogy Walter függetlenként indult, és nem hivatalosan támogatták a baloldali pártok, nyilván így több esélye volt.
5,6 Ez a kettő választás azt mutatja, hogy az embereknek a tisztességtelenség az imponáló, szemben a hitelességgel.

Ami még érdekes volt, az Pécs. Itt ugyanis mind a polgármesteri, mind a körzeti választásokon durván szétszóródtak a szavazatok az ellenzéki pártok és egy helyi civil szervezet között, volt körzet, ahol 22% körüli eredménnyel nyert a Fidesz jelöltje.

diszkriminans (törölt) 2014.10.13. 08:54:37

@Virág et.:
Azt én is néztem, nem értettem, hogy lehet, hogy a valasztas.hu-n 50% körül áll Tarlós, az indexnél meg 60% felett... Aztán egy idő után javították.

diszkriminans (törölt) 2014.10.13. 08:58:41

@hoplita:
Mondjuk az országgyűlési választások óta nem erősödött a Jobbik, de ez nem is csoda, mert ilyenkor még tart a győzteshez csatlakozás (2006 volt a kivétel a megszorítással és az őszödi beszéddel).

Ami biztos, hogy a lakosság egy része mindig el fogja utasítani a szélsőjobboldali politikát, de én úgy gondolom épp az egyfordulós választási rendszer az, ami még így is esélyt ad nekik 2018-ban. Számomra inkább az a kérdés, hogy ha ők nyernének, akkor még egyet rálicitálnának a Fidesz féle gazdasági ezotériára (szerintem ez jobb szó rá, mint az unortodoxia), vagy a kampányukkal ellentétben a realitások felé mérséklődnének.

Franci123 2014.10.13. 09:05:41

Csepeli vagyok. Múlt héten a kabinos néni avval riogatott, ha nem a Fidesz nyer Csepelen, akkor végünk van. Mindenki elveszíti a munkáját, nem kap Csepel forrást. Fél órán át hallgattam, megpróbáltam kérdésekkel rávezetni a tévedésére, de olyan szinten volt átmosva az agya, hogy az életben nem fogja belátni, h nem csak a Fidesz van.És sajnos itt is nagyon sok egysejtű él.

Virág et. 2014.10.13. 09:17:06

@Franci123: Nehéz hibáztatni, amikor általánosságban bár, de szó szerint ezt mondta Orbán a nyilvánosság előtt.
Amikor az elmúltnyolcévben egy szoci utalt erre, akkor - okkal - felháborodott az egész fidesz, hogy mit képzelnek. Ma már a miniszterelnök nyilatkozhatja ezt a sajtónak, aki akkor háborgott, ma hallgat. A kommentelők szépen nicket cserélnek, nincs itt semmi.

Ezért gyomorforgató ez a rendszer.

fepe 2014.10.13. 09:28:02

@S=klogW: Devecserben és Tapolcán is jobbikos lett a polgármester.

Franci123 2014.10.13. 09:30:21

A szüleim átmosott agyú fideszesek. Nincs észérv, amivel legalább egy kis kételyt ébreszthetnénk bennük. Ma reggel közöltem velük, gratulálok, most már biztos, hogy elveszítették az unokáikat és engem. Nincs még 4 évem, hogy várjak, élhető országra. A legkisebbik már sosem akar Magyarországon élni, a legnagyobb most építi az utat, hogy kimenjen dolgozni MINDEGY hogy hova, de innen el. A fiam még tartja magát, haza, blabla... Jövő nyáron Amerikába megy dolgozni, kizártnak tartom, hogy valaha itt akarjon élni. Az én munkámat tönkretették már /bankszektor/ . Közel 50 éves vagyok . Mosogatással többet keresnék a lányom szállodájában, mint itthon. Eddig csak miattuk maradtam. Ha ők olyan önzőek, hogy nem is akarják észrevenni, hogy a mi jövőnket teszik tönkre, akkor várják vasárnapi ebédre az Orbán Viktort meg a Németh Szilárdot. Mi megyünk élni...

Nancsibacsi 2014.10.13. 09:33:07

@Virág et.: "Amikor az elmúltnyolcévben egy szoci utalt erre, akkor - okkal - felháborodott az egész fidesz, hogy mit képzelnek."

Na látod, ki mutatott utat a Fidesznek? A szocik. Mivel rámutattak, hogy kvázi bármi pofátlanságot el lehet követni - picit háborog majd a közvélemény, de érdemben nem fog lóf.sz se történni. Ne gondold hogy Viktor elfelejti 2006-ot - ellenkezőleg, tanult belőle. A Fidesz semmi más, csak egy újralogózott MSZP. Ugyanazt csinálják, csak magasabb színvonalon.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.10.13. 09:41:06

@bbjnick: A régi baloldal szavazatait (MSZP, DK, Együtt-PM) nyugodtan összeadhatja, az egy tömb, csak épp meg van repedve. :) Így nézve a helyzet változatlan (immár négy éve): a Fidesz mögött kb. egyformán erős a régi baloldal és a Jobbik.

@fepe: Nem véletlen, hogy éppen Devecserben és Tapolcán. Egy kis helyismerettel kitalálod, miért. Ha nem megy, segítek: egy c betűvel kezdődő szóra gondolj.

diszkriminans (törölt) 2014.10.13. 09:41:21

@Virág et.:
Mondjuk egy fővárosi kerület esetében ez a munkahelyek vonatkoztatásában gyenge duma, mivel munkahelyek szempontjából senki sem függ kizárólag a saját kerületétől.

jm padilla · http://gozdom.blogspot.com 2014.10.13. 09:41:28

@Franci123:
magukat öröm olvasni. a szaporulatuk meg menjen isten hírével. :)

Franci123 2014.10.13. 09:42:14

Okké. Engedélyt elfogadtam.

diszkriminans (törölt) 2014.10.13. 09:47:07

@Nancsibacsi:
Ezt nem tudom ki kezdte, de az tény, hogy már jóval 2002 előtt is ez ment mindkét nagy párt részéről.

csepelhirek 2014.10.13. 09:54:16

Csepelen nem 3 egyéni mandátumot, hanem 4-et. Javítsátok.

Sexual Harassment Panda 2014.10.13. 10:10:39

Nem, nem a jobbik erősödik.Tévedés.
A jobbik leginkább stagnál.
A fidesz, és a jobbik is abból húz hasznot, hogy a demokratikus ellenzék széthullott.
Tehát gyakorlatilag az mszp került a béka segge alá, nem a jobbik erősödött.

2014.10.13. 10:11:09

@bbjnick: mert a kormányok cigány polikájával valami nagyon nincs rendben, a Jobbik ott nyer, ahol a számottevő a cigány lakosság, és ha azt is hozzáadjuk hogy a cigány nem szavaz a jobbikra, akkor ott ahol nyertek a magyar lakosság (mondhatnék parasztot is ahogy a cigányok mondják) szinte egy emberként szavaz a jobbikra.
A jobbikos polgármestereket ujra választották, tehát meg kellene nézni, mit csináltak jól, és átvenni.

2014.10.13. 10:15:03

@Franci123: hát igen, nagyon nehéz elfogadni a másik álláspontját. egyszerűbb nem godnolkozni, és mindent az agymosásra fogni.
Én óvakodok az olyan emberektól, akiknek nincsenek kétségei, és persze rajtuk kívül mindenki hülye.

Sexual Harassment Panda 2014.10.13. 10:18:36

@Franci123: Ha a lányának van egy szállodája, akkor miért nem tud belőle megélni a család?
Mellesleg szerintem ön túl borúsan látja a helyzetet.
Az is igaz, hogy nálunk pont fordítva van, a szüleim előtt csak kiejteni a fidesz nevét felér egy öngyilkossági kísérlettel!
Apám azóta nem megy szavazni, mióta az szdsz széthllott.

2014.10.13. 10:20:06

@diszkriminans: az egyik része elutasítja: ezek nem a jobbikra szavaztak, más részük viszont elfogadja, ezek a jobbikra szavaztak. Na ezt hivják demokráciának.
Ajánlom Tocqueville-t olvasgatni amit a többség zsarnokságáról ír.

Egyéként minden csalódott baloldali szavazót meg tudok érteni, és értem ezt az érzést, volt alkalmam megtapasztalni a 8 év Megyesis -gyurcsános. bajnais korszakban. Hát nagyon szar volt, mondhatom, úgyhogy részvétem.

Sexual Harassment Panda 2014.10.13. 10:22:18

@irdesmond: Sajnos gyakorlatilag mindenki ilyen.
Ideológiaialapon néz mindent.
Aki fideszes, az, bármi történik is, akár milyen rossz dolog derül ki, védi a saját pártját, megmagyarázza, és sehogy sem lehet meggyőzni.
Idáig egy embert ismertem, aki 2010ben a fideszre szavazott, mondván az elmútnyócév rettenetes volt, nézzük mit tud a fidesz, de 2évvel később kijelentette, hogy semmivel sem jobbak, ezért ő kiszáll a politikából, nem megy-L szavazni.
Ugyanez a másik oldal is.
Én vagyok az egyetlen, aki pártsemleges, mindenkit kritizálok, de mindíg elfogadom a másik véleményét.
(persze csak akkor, ha azoosaz enyémmel, wehehe)

Sexual Harassment Panda 2014.10.13. 10:23:25

Ja, em. szerintem Bokros jól szerepelt, csak nem kellett volna ez a "diktatúrában ez egy szép eredmény" duma.

Blogger Géza 2014.10.13. 10:28:39

Botka legyőzése csoda lett volna, a többi okés.

A budapesti "vörös félhold" jó része erre a választásra kifakult, nyilván sok balos szavazó otthon maradt, ezzel díjazta a "sikeres" baloldali kampányt.

Blogger Géza 2014.10.13. 10:29:51

@Sexual Harassment Panda: Ilyenkor mindenki megpróbálja megmagyarázni, hogy győzött (eredménytől függetlenül), hát ő ezt találta ki. Nem kicsit szánalmas.

Sexual Harassment Panda 2014.10.13. 10:33:47

@Blogger Géza: Kb mint a jobbik.Nyert a független emberünk, és rögtön beálltak mögé, ogy lám, itt a mi emberünk nyert!
Hihetelen.
Mint az, hogy ők a 2.erő.
Persze,de nm azért, mert olyan erősek, hanem azért, mert az összefogás darabjaira hullot.

murray 2014.10.13. 10:34:52

@Franci123: T. Uram, sajnálom hogy elvesztette a munkáját, tessék tanulni (sosem késő) és új munkát keresni, nem a kormányt szidni és magát sajnálni. Ha Ön ért valamihez és AKAR munkát találni akkor fog munkát kapni. A Fidesznek ehhez semmi köze.

Franci123 2014.10.13. 10:35:34

@Sexual Harassment Panda: Nem a lányomnak van szállodája, hanem Krétán dolgozik pincérként egy ötcsillagos szállodában.:) A szállóban lakik, mindent használhat, teljes ellátás, 200 ezres fizu. 20 éves. Mutasson Magyarországon még egy ilyen lehetőséget. Ja, és egyfolytában képzik, oktatják.
Azért látom borúsan a helyzetet, mert nem látom, hogy magukon kívül mások érdekeit is néznék. Csak a baráti körömből: 1. trafikja volt, tudjuk, mi a vége. 2. kaszinóban dolgozott, tudjuk, mi a vége. ( Most viszi a bank a házát.) 3. Bankban dolgozom értékesítési vezetőként. Olyan szinte lehetetlenítették el a munkánkat, hogy egy hónap alatt 4 kollégám ment inkább ki takarítani Németországba, mint ebben a langyos vízben kapálózzon. Van olyan oktató kollégám, aki 3 éve nem kap munkát. 4. Tanítói végzettségem van, 10 évig tanítottam, kb. 30 helyre küldtem el az önéletrajzom, még csak azt sem mondták dögöljek meg. Ha csak egy kicsit látnám, hogy a holdudvarokon kívül másra is gondolnának...

Franci123 2014.10.13. 10:39:40

@irdesmond: Én elfogadom másnak az álláspontját, ha számadatokkal alátámasztják. De míg a barátnőm a fideszes pasija által 3 trafikot kapott, úgy, hogy életében nem dolgozott még... A másik barátnőm meg elvesztette a trafikját...A kedvesem 2 évig nem talált munkát, max. feketén alakalmazták, és azt láttam, hogy a közvetlen kollégáim halnak éhen.szinte. De ezek mind apró dolgok, de összetevődnek, és elkeserítenek.

Sexual Harassment Panda 2014.10.13. 10:41:49

@Franci123: Ja, értem!Félreértettem, elnézést.
(mellesleg nyugodtan tegezhet, én 33éves vgyok, és olvastam hogy ön 50, nem mertem csak úgy letegezni.)
Akkor értem a helyzetet.
Én is vendéglátásban dolgozom, ott nagyon könnyű elhelyezkedni, állás mindíg van, fejlődni, tanlni,előrejutni könnyen lehet.A jobb helyek adnak szllást, vagy segítenek lakást/szobát keresni, általában munkaruhát, ékezést is biztosítanak.A lehetőségk tárháza nagy, a feketemosogatótól a szállodaigazgatóig.
Szerintem a munka nem szégyen!
Nem akarom osztani az észt, de miért nem próbál külföldön a saját szakmájába elhelyezkedni?
Bankban külföldön is van állás.

Blogger Géza 2014.10.13. 10:43:33

@Sexual Harassment Panda: Tény, hogy a Jobbik országosan nagyon sok szavazatot kapott. Olyan helyeken is, ahol korábban nem volt annyira erős.

Példák:

Győr-S-M: 19%
Veszprém: 20%
Fejér: 20%
Zala: 24%

A Jobbik országosan erős párttá vált, csak Budapesten gyengébb immár.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.10.13. 10:47:00

@Sexual Harassment Panda: Ebben az volt az igazán gyönyörű, hogy Bokros a választás éjelén a HírTV élő egyenes adásában mondta el, hogy nincs sajtószabadság meg diktatúra van.
Később a riporter elmondta, hogy többször hívták Bokrost interjúra, de nem vállalta el.

Franci123 2014.10.13. 10:48:23

@murray: 50 éves vagyok. Mire megtanulok egy szakmát 2 év. Ön szerint egy gyakorlatlan, 52 éves nőt ki akar alkalmazni. 2 éve, mióta látom, hogy gáz lesz, egyfolytában pályázok, hetente több 10 önéletrajzot küldtem szét. 1-1-re hívtak be, de a vége mindegyiknek az lett, hogy egy pályakezdő fiatalt vettek fel.Semmi gond, én is inkább őket vettem volna fel, nem kell járulékot fizetni utánuk, 14 órát is dolgoznak túlóra fizetés nélkül, és befogják a szájukat, ha valami nem jó. De abszolút nem panaszkodom, csak a tényeket vettem tudomásul. Kimegyek a kicsikém mellé takarítani, 200 ezret megkapom, nem kell sem kajára, sem szállásra költenem, mind megmarad. Arról nem is beszélve, hogy Kréta nem egy utolsó hely. Csak az fáj, hogy szerintem szakmailag jól képzett, elkötelezett munkatársként kell mosogatnom.:)

Franci123 2014.10.13. 10:50:18

@Sexual Harassment Panda: Annyira sajnos nem tudok angolul. :) A banki meló meg a pontosságot követeli meg :) De semmi gond, nem ciki mosogatni, és, ha ott vagyok csak rajtam múlik, mit hozok ki a helyzetből. Itthon ezt nem mondhatom el.

Brix 2014.10.13. 10:53:27

A választási eredményekből az látszik, hogy nem erősödik egy ellenzéki párt sem. Az ellenzék- a Jobbikot kivéve- úton van a teljes anyagi és erkölcsi megsemmisülés irányába...A látszólag demokratikus választás csak színjáték, amivel legitimálják a Fidesz egyeduralmát. Valójában, az összes ellenzéki párt a rendszeren kívül van és folyamatosan szűkül a mozgástere. Nem számít, hogy 3,4 millió ember él a létminimum alatt, hogy az egyik legszegényebb ország vagyunk Európában. Azoknak az embereknek kellene a rendszer ellen szavazni, akik a legrosszabb anyagi helyzetben vannak, vagy kivándoroltak Magyarországról. De, pontosan azok nem akarnak vagy tudnak szavazni. A többi embert vagy megvásárolták vagy megfélemlítették...A buta kispolgár örül a rezsicsökkentésnek, de közben azon el sem gondolkozik, mit vettek el cserébe Orbánék...

Sexual Harassment Panda 2014.10.13. 10:54:55

@Blogger Géza: Sztem nem a jobbik erősödött.A véleményem az, hogy a jobbik abból profitál mint a fidesz, az ellenzék mélyrepülésében.
@greatwideopen: Igen, tudom, de ez már 4éve qrva unalmas.Azóta szűnik meg minden nap a szólás!sajtószabadság, megyünk csődbe, rúgnak/lépünk ki az euból.Rohadt unalmas..
@Franci123: Ne haragudjon, de én is így voltam, és 3nyelvet tanultam meg.
Érdemesebb megtanulni pl angolul alapfokon, az jó gyakorlatilag mindenhol.
A mosogatás sem szégyen, (mint ahogy semmilyen munka sem)
Sok sikert kívánok.
Ha egyszer Bajorországban jár, és nincs hol aludnia, egy ágyat és egy tál ételt fel tudok kínálni!

Balt 2014.10.13. 11:01:42

@Buday András: Pakson a helyi KDNP-s Süli nyert (függetlenként) a (központi Fideszes) Kozmannal szemben. Ő majd talán 5 év múlva, de az elég valószínű, hogy arrafelé a "bal"oldalnak nem terem babér...

Franci123 2014.10.13. 11:05:10

@Sexual Harassment Panda: Az első szabad választáson :) a Fideszre szavaztam. Fiatalok voltak, bíztam bennük. A másodikon is. A 3-on is. Aztán gyes mellett főiskolára akartam járni. Kértem, támogassák. Semmi más nem kellett volna, csak ne kelljen fizetnem tandíjat, mert egyedül neveltem a gyerekeket. Elhajtottak. A családi pótlékot nem emelték 4 évig.Kértem a gyerektartás megelőlegezését. Persze nem. És jött a kampány, Orbán kiállt, és pont az ellenkezőjét állította. Legalább azt mondta volna, h megpróbáltuk, de nem jött össze. Nem, ő verte a mellét, és pont azokkal kampányolt, amikhez én nem jutottam hozzá. Persze nem csak én, de önző módon, engem csak én érdekeltem. :) Na azóta, bárki, csak a Fidesz nem.

Balt 2014.10.13. 11:06:23

@Virág et.: Általában nem értek egyet, de az igaz: a Jobbik sem verheti a mellét. Elbukták pl. Gyöngyöspatát, Hevesben sem nyertek sehol, Miskolc sem jött össze. (Lehet, hogy Albi ex-főkapitány kiénekelte a sajtot a szájukból...?)

Mérges 1234 2014.10.13. 11:09:05

@Blogger Géza:

Jobbik erősödésének mindenképpen kell örülni.

Csak ők szoríthanák sarokba a mostani tolvaj bandát.

A baloldalnak (ennek legalábbis) el kell tűnnie.

jet set 2014.10.13. 11:15:44

Soroksár:

Ujcz Tibor MSZP 163 1.99 %

Remélem, 2018-ban országosan is ennyit szerez az mszp és végre eltűnik a süllyesztőben.

Balt 2014.10.13. 11:15:53

@Franci123: Congrats! Have a nice trip and clear flatwares!

Balt 2014.10.13. 11:19:36

@irdesmond: "A jobbikos polgármestereket ujra választották, tehát meg kellene nézni, mit csináltak jól, és átvenni."

Gyöngyöspata, mint minta, ezek szerint megbukott.

Mérges 1234 2014.10.13. 11:20:16

@jet set:

Én is örülnék neki, viszont kellene valami normális párt helyette.

Mert azért látjuk, hogy ellenzék nélkül, kicsi furán mennek a dolgok.

Blogger Géza 2014.10.13. 11:22:59

@Mérges 1234: Ez a lista magáért beszél. A Jobbiknak vidéken több közgyűlési helye van, mint az MSZP-nek, KD-nak, Együttnek és LMP-nek (!) együttvéve.

Itt a megyei közgyűlések összesített eredménye

FIDESZ-KDNP - 225 mandátum

JOBBIK - 81 mandátum

MSZP - 50 mandátum

DK - 19 mandátum

LMP - 5 mandátum

SOMOGYÉRT - 2 mandátum

NP - 1 mandátum

ÖSSZEFOGÁS - 1 mandátum

PVME - 1 mandátum

johnnylightning 2014.10.13. 11:23:09

@Virág et.: Tétényi saját magát "ölte meg". Aki a városban lakik, az tudja az összes disznóságát, hazugságát, ismeri a hozzá nem értését, azt hogy nagyon jó színészi képessége van, amikor az ATV-ben magát kell dicsérni, az ellenzéket pedig szapulni, természetesen mindezt "függetlenként", az igazságot ferdítva vagy éppen hazudva, a helyzet éppen hogyan követeli meg. Amennyi kárt okozott a városnak, nem csak anyagilag, hanem minden értelemben, legalább 10 év kell, mire az 5 évvel ezelőtti állapotokhoz hasonló szintre kerül a város újra.

Blogger Géza 2014.10.13. 11:25:42

@Balt: Kevés jó polgármesterjelöltjük van, de listán nagyon taroltak. Már nem csak ÉK-Magyarországon előzik az MSZP-t, de Csongrád kivételével (Botka-hatás) mindenhol.

Balt 2014.10.13. 11:31:42

@Franci123: OK, az előbb kicsit nyers voltam, elnézést!
Korban nagyjából ugyanonnan, csak én Bajnai alatt vesztettem el a munkahelyemet (egy évszázados múltra visszatekintő, magyar tulajdonú ipari vállalkozás ment csődbe), azóta is tartoznak kb. 2m Ft munkabérrel. (Ez már nyilván így is marad, noha persze a bérgarancia alapból kaptam 1 milliót 2010 végén.)

Főleg szakmai ismeretség révén, de most stabil helyem van, persze a bankszektorra nyilván rájár a rúd világszerte...

2014.10.13. 11:35:30

@Franci123: és persze a fiedesz megakadályozta hogy nyelvket tanuljon

Scagnetti 2014.10.13. 11:40:42

A listával egyetértek. Külön kiemelendő Budapest, ahol sikerült a szoclibeknek a minimális esélyt is egy nagy bukássá alakítani. Nevetséges kampány, pár hetenként jelöltváltás. Vicc.

Ami szerintem még nagy bukta:

Zugló, ahol a köpönyegforgató Karácsony tudott befutni. Ez még Papcsákék fényében is gáz a Fidesznek.

Miskolc, ahol a DK segget csinált a szájából, mikor szadeszes jelszavait jobbikosokra cserélve beállt Pásztor mögé, és így is égtek.

Vidéken a szoclibek teljesítménye. A Jobbik is veri őket, az a kevés befutó helyük is inkább az adott személyek érdeme, nem a mögöttük álló pártoké.

A DK valós támogatottsága is jóval alacsonyabb, mint az EP-választás után próbálták mutatni, az Együtt meg gyakorlatilag már nem létezik. Bravó Szigetvárinak, a magyar politikai élet egyik leginkább túlértékelt személyének.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.10.13. 11:43:26

Újpestet írta már valaki? Sokkal tágabbra nyílt az "olló" a Fidesz javára mint 4 éve.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.10.13. 11:51:42

@baviki: Te még mindig beveszed ezt a rezsicsökkentéses dumát? Gndolkozz el egy kicsit azon, hogy a világ fejlettebb részein iért nem ebbe az irányba haladnak a politikusok.
Mert a rezicsökkentés fenntarthatatlan. világpiacon az energiahordozók ára ha felfelé megy akkor pártod és kormányod mijafaszt fog csinálni? Kapkod fűhöz-fához, mert a rezsicsökkentést nem lehet emelkedésre változtatni?
A szar rezsicsökkentés helyett a zembereket rá kellene szoktatni az energiatakarékosságra, az energiatakarékos beruházásokat kellene ösztönözni, nem a rezsicsökkentést.
Ebbe próbálj belegondolni a rezsicsökkentéses rizsa hallatán.

Mérges 1234 2014.10.13. 11:52:31

@Blogger Géza:

Ez a lista jó, de a gondom az, hogy a Jobbik nem lesz elég erős, hogy leváltsa a videszt, de még megszorítani sem fogja tudni.

Pedig a Fideszre kurvára ráférne egy kis fejmosás.

jet set 2014.10.13. 11:54:26

@Mérges 1234: Igen, de amíg az mszp létezik, addig nem lesz normális ellenzék.

Mérges 1234 2014.10.13. 11:57:06

@jet set:

Ezzel egyet kell értsek, egyrészt mindig előhozzák az őskori komcsi bábjaikat.

Másrészt teljesen belehülyülteka saját dolgaikba, válalhatatlan baromsgokat magyaráznak mindig.

Harmadrsészt és ez a legkomolyabb fegyver ellenük, mindig rájuk lehet nyomni a komcsi bélyeget, amire sokan harapnak is.

Az a vége, hogy mivel nincs más a Fidesz lesz sokáig, így csak azt kellene elérni, hogy normálisak lennének.

De nem azok, és nem is lesznek amíg sokan tapsolnak a hülyeségeikhez is.

jet set 2014.10.13. 11:58:22

@The Ghost Wolf: Illetve rá kellene kényszeríteni a cégeket a valódi versenyre.

Blogger Géza 2014.10.13. 11:58:27

@Mérges 1234: Szerintem is ezzel jutottak el a csúcsra, már ami %-os eredményüket illeti. Persze kérdés, hogy a mostani kormányülés után mi derül ki a következő 3,5 év terveiről, az mekkora népszerűségvesztést okoz, átmenetit avagy tartósat-e, és ki tud ebből profitálni. Átmenetileg még erősödhetnek a közvélemény-kutatóknál, de pont akkor, amikor nincs választás, ugye...

Blogger Géza 2014.10.13. 12:00:59

@Nyekenyóka: Ez is a"vörös" félhold kifakuló része. Kőbányával, Csepellel, Ferencvárossal stb. együtt. De itt szerintem ott van a Falus-Bokros hatás. Ha normális budapesti kampányt nyomtak volna, több balos szavazó ment volna el, és a vörös félhold vörösebb maradt volna.

Mérges 1234 2014.10.13. 12:06:41

Én már 12 éve nem megyek szavazni, mert a baloldal számomra (baloldali beállítottságú ember számára) is vállalhatatlan.

A Fidesz Ideológiájával meg nagyon nem értek egyet, korupciós ügyeik meg túltesznek az MSZP-jén, pedig magasra tették a lécet.

Ha már mindenképpen kell szavazni, akkor a Jobbik.

Én egyet nem értek, ki az aki a Fideszre szavaz, ha valódi nemzeti érzelmű és jobboldali értékrendet valló embert, akkor miért nem a Jobbikra húz????

inreallife 2014.10.13. 12:10:04

@Buday András: zuglót azt papcsák intézte el karácsonynak. igazából a szoros eredmény meglepetés, mert tavasszal az 50%-os listás szavazat mellé papcsák 35%-ot kapott. még mielőtt elhagytam az országot, ott éltem, és még mindig figyelemmel követem az eredményeket... :)

ebella 2014.10.13. 12:20:48

Csepelen én egy olyan tíz éve (üzleti ügyben várakoztam ott), véletlenül kihallgattam két bolsi városi tanácstag beszélgetését. Nem kicsit volt undorító. És nem is szégyellték, hiszen az ajtó nyitva volt.

Megérdemlik ami történt velük.

valasz a KE-nek 2014.10.13. 12:21:26

@Franci123:
Ha azt nem vagy képes belátni, hogy nem a Fidesz miatt magasabbak a keresetek nyugaton, ami a fő oka annak, hogy a fiatalok külföldre mennek, akkor szerintem te vagy az agymosott, nem a szüleid.

ebella 2014.10.13. 12:27:08

@valasz a KE-nek: Ahogy mondod. 1938-ban még az olaszoknál, íreknél, görögöknél, spanyoloknál is többet kerestünk és a németek csak kétszer kerestek többet mind mi. Később jöttek a bolsik és mire elzavartuk őket, már két és fél, négyszer többet keresetek mint itt. Ez a bolsik ősbűne. És nem is lehet soha behozni, mert a nyugat is fejlődik.

Íme a korabeli statisztikusok bizonyítéka:

lazarus.elte.hu/hun/dolgozo/jesus/otka0810/peldak.htm

lazarus.elte.hu/hun/dolgozo/jesus/otka0810/images/raiszc09.jpg

valasz a KE-nek 2014.10.13. 12:28:08

@Franci123:
Atyaúristen! Tényleg van ember, aki képes a Fideszt kárhoztatni azért, mert nem támogatja a gyereket nevelő családokat!?
És még ez hívja a szüleit agymosottnak!

ebella 2014.10.13. 12:29:42

@valasz a KE-nek: Szerintem nem kell komolyan venni. Aki ennyire tudatlan, az nincs is.:)))

Blogger Géza 2014.10.13. 12:36:41

@Mérges 1234: Szerintem a Jobbikról még a szavazói sem hiszik, hogy kormányképesek lennének. Egy dolog a hőbörgés, más a kormányzás. Nem beszélve arról, hogy ők aztán tényleg nagyon vállalhatatlanok lennének nemzetközileg.

lackó 2014.10.13. 12:37:44

@Mérges 1234: mert az, hogy valaki nemzeti, meg jobboldali, meg konzervatív, nem jelenti, hogy azonosulni a kirekesztéssel és szélsőségekkel.

lackó 2014.10.13. 12:42:01

@lackó: azonosulni tud/akar kimaradt.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.10.13. 12:54:05

@jet set: Most, amikor egy hatalmas állami közszolgáltató komglomerátumot vízionál a Lázár? MIlyen versenyről beszélünk? Majd esetleg ha el kezd emelkedni a rezsi, mert állami vagy csókosok kezében vannak a szolgáltatók akik innentől kezdve szabadon emelhetik majd az áraikat...
Majd fog nézi a sok rezsicsökkentésnek tapsikoló, mint hal a szatyorban, ha meglátják a számláikat...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.13. 13:00:01

@lackó:

Kíváncsivá tettél! Mitől szélsőséges és kirekesztő a Jobbik? Konkrétan meg tudnád nekem fogalmazni?

saci02 2014.10.13. 13:08:30

@Franci123: Na azóta, bárki, csak a Fidesz nem.
Latja, ezzel nem csak on van igy , hanem a fidesz 1998-2002 szegedi vesszofutasa utan majdnem egesz Szeged.

ALFI · http://blog.hu/user/166725/tab/activity 2014.10.13. 13:21:44

@hoplita: A te szellemi szintedről nem hiszem, hogy engem "öcskösöznöd" kéne, nyomoronc.

a hacsak ebben a jelentésben valóban egy szó, elírás volt

Alick 2014.10.13. 13:25:05

az MSZP-ben azon vígadnak, hogy a DK-t beelőzték... tisztára Júdea Népe Front kontra Júdeai Népfront.
Közben meg a lómaiaké minden hatalom... :)

Mérges 1234 2014.10.13. 13:28:07

@bbjnick:

Én sem értem miért basztatják midnig a Jobbikot, programját tekintve az egyik legnormlisabb párt.

Más kéréds, hogy szándékosan szélsőségesnek probálják beállítani.

"@Mérges 1234: Szerintem a Jobbikról még a szavazói sem hiszik, hogy kormányképesek lennének. Egy dolog a hőbörgés, más a kormányzás. Nem beszélve arról, hogy ők aztán tényleg nagyon vállalhatatlanok lennének nemzetközileg.
"

Na ja de én meg lassan a Fideszről nem hiszem el.

Bár kétségtelen, hogy volt egy-két normélisabb húzásuk is, de sok nagyon sok rossz, és kifejezetten káros.

Bambano 2014.10.13. 13:36:23

mindeközben az ország több, mint 60%-a nem ment el szavazni. És nem csak lustaságból.

ha valaki gründolna egy olyan pártot, amelyik ezt a 60%-ot megszerezné, a fidesz csak pisloghatna, mint kocsonyában a bék 139 300 a, a jobbik meg menne a levesbe azonnal.

@bbjnick: "A Fidesz után (4545222) a Jobbik a második (1199980) a leadott szavazatok alapján.": nem, mert a harmadik helyezett mszp az csak a tisztán mszp-s szavazatok, azok az mszp-s szavazatok külön soron vannak, ahol szövetségben mást támogattak.

ettől még nem vitatom a tényt, hogy a 2003-ban alakult jobbik növekszik.

Bambano 2014.10.13. 13:41:24

@The Ghost Wolf: a rezsicsökkentett, tranzakcióadóztatott, stb. számlák már most is magasabbak, mint korábban.

@valasz a KE-nek: egy csomó olyan ember is elment, akinek anyagilag nem volt indokolt. a létbizonytalanság a fő probléma, nem az anyagiak.

♔bаtyu♔ 2014.10.13. 13:55:31

Narancs az Index új design-ja:))

Én idesorolnám Zuglóból a fideszes polgármesterjelöltet is. Ugyanis párszáz szavazattal simán nyerhetett volna.

♔bаtyu♔ 2014.10.13. 13:57:29

@The Ghost Wolf: Tévedés. Egyetlen párt nem fogja megkockáztatni, hogy durván emeljen. Orbánék is a lehető egyetlen utat választják ahhoz, hogy a rezsicsökkenés végleges lehessen.

Franci123 2014.10.13. 14:00:41

@irdesmond: Nem a Fidesz, hanem a körülmények. Egy éves volt a legkisebb lányom, amikor elváltunk. Gyerektartást sosem kaptam. Minden gyerekem sportolt, gimnáziumba jártak. Most egyetemisták. Este 9-kor úgy estem be az ágyba, azt sem tudtam hol vagyok. Napi 12-14 órát dolgoztam, hogy emberi körülmények között éljünk. Akkor nem volt se pénzem, sem időm nyelvet tanulni. Most lehet, de pénzem nincs. Itthon gépen tanulok, meg a gyerekek szoktak feladatokat adni, filmet nézni velem. De ahhoz, hogy a szakmámban külföldön boldoguljak édes kevés.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.13. 14:01:08

@Bambano:

Szerinted melyik párt bír nagyobb támogatottsággal eszerint?:-)

"Jobbik

Szavazatok:

Önállóan: 1 200 027

Összesen: 1 201 241

MSZP

Szavazatok:

Önállóan: 609 302

Összesen: 1 241 349"

valasztas.hu/hu/onkval2014/990/990_0_index.html

az "Egy kiválasztott szervezet eredményei" alatt

(Reggel, amikor a kommentsorban fentebb olvasható adatot bemásoltam még nem volt 100%-os a feldolgozottság, ezért van néhány fős eltérés a fenti és ezen adatok között.)

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.10.13. 14:05:43

@♔bаtyu♔x: Már egy párszor megpróbáltam elmagyarázni nektek, de úgy látszik nem vagytok képesek felfogni a tényt, hogy Magyarország nem bővelkedik semmilyen energiahordozóban.
Vagyis rá vagyunk utala elsősorban Putyin barátotok földgázára és kőolajára. Ha ezeknek elkezd felmenni a világpiaci ára, akkor az emelkedést kénytelen lesz a kormány is érvényesíteni az áraiban. Tudom, hogy ez nektek magas, mint bolhának a zongorapedál, de ez van!
A rezsicsökkentést többek között azért tudta meglépni a Minielnök, mert a világpiacon lement a földg áz és az elektromos áram ára. Abban a pillanatban, amikor ez a trend megfordul dőlni fog a rezsicsökkentéses megtévesztés.

Franci123 2014.10.13. 14:08:13

@Balt: El tudom képzelni mit éreztél, de az csak egy vállalkozás volt. A bankrendszert meg olyan szinten verték szét, hogy nincs egy bank, aki felvenni értékesítőket. Nem még vezetőt. És mivel a tudásom speciális még azt sem tudom csinálni, hogy mondjuk egy borász céghez megyek dolgozni. Írtam, rengeteg helyre pályáztam, de még csak be sem hívtak. A égi kollégák meg ugyanabban a helyzetben vannak, mint én. Ők is ugyanúgy keresgélnek.

ebella 2014.10.13. 14:15:36

@Bambano: Olyan soha nincs, hogy mindenki elmegy szavazni, hatvan-hetven százaléknál nem sokszor szavaznak többen.

ebella 2014.10.13. 14:19:18

@Franci123: A bankrendszert azért verték szét, mert azt szeretnék, ha magyar bankok lennének döntően itthon. Hogy ez jó, vagy sem, nem tisztem eldönteni, de nem véletlenül vagy tudatlanságból tették amit tettek.

Franci123 2014.10.13. 14:20:38

Hát ebben egy percig sem kételkedtem :)

valasz a KE-nek 2014.10.13. 14:23:25

@Bambano:
Persze, a létbizonytalanság IS része a külföldön szerencsét próbálásnak, de a jelentősen magasabb nyugati bérszint nélkül önmagában nem ösztönözne kivándorlásra. A kivándorlás önmagában lépés egy baromi nagy létbizonytalanságba.
Másrészt a létbizonytalanságot sem igazán lehet a Fidesz nyakába varrni.

Bambano 2014.10.13. 14:41:34

@ebella: oké, 70%. na ennek a fele ment most el.

@bbjnick: Jobbik: 1 201 241 , Mszp: 1 241 349. Az általad bemásolt adatok szerint elég egyértelműen nem a jobbik a nagyobb. nagyjából negyvenezer szavazattal az mszp jobb.

de ha eltekintünk attól, hogy ez egy 2014. októberi pillanatfelvétel, és inkább úgy nézzük, hogy egy olyan párt, ami majdnem 50 évig monopol volt, utána meg 25 évig jelentős képviselője volt a politikának, 12 éven át kormányzott is, 1.24:1.20 arányban veri azt a pártot, ami 11 éve alakult, akkor jogos azt mondani, hogy a jobbiknak távlatokban jobb helyzete van. Mert nem mindegy, hogy kiugrottál a 10. emeletről és zuhanás közben vagy a hatodiknál, vagy mászol fel a lépcsőn, és az ötödiknél jársz :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.13. 15:01:21

@Bambano:

"Az általad bemásolt adatok szerint elég egyértelműen nem a jobbik a nagyobb. nagyjából negyvenezer szavazattal az mszp jobb." --- írod.

Miről hablatyolsz?:-)

A Jobbikra leadtak 1200000 szavazatot + 1200 szavazatot kaptak, mint különböző szövetségek tagjai, közös indulók támogatói.

Az MSZP-re leadtak 609000 szavazatot + 631000 szavazatot kaptak, mint különböző szövetségek tagjai, közös indulók támogatói.

Szerinted ez az MSZP szavazótáborának negyvenezres fölényét bizonyítja?

ebella 2014.10.13. 15:15:03

@Bambano: A hetven a felső határ, több nagyon-nagyon ritkán fordul elő.

Ráadásul az én gyerekeim egyszer se voltak. De ha elmennének a Fideszre szavaznának(velem ellentétben), mert sokat keresnek, csökkent az adójuk és jobban élnek mint 2010-ig.

ebella 2014.10.13. 15:17:03

@Franci123: Akkor már csak az a kérdés, jó ez vagy rossz az országnak. Én nem tudom, de egyértelműen hibájukul róni.......

Van olyan enélkül is elég.

hoplita 2014.10.13. 16:56:29

@Blogger Géza:
Szevasz géza.
A vasporospicsájú kurvaanyád fényesre basztad mán?
Addig meg ne lássalak itt.

hoplita 2014.10.13. 17:03:43

@Balt:
"...Gyöngyöspata, mint minta, ezek szerint megbukott..."

Mondj másikat, fityiszbuzi.

Ja, nem tudsz.

Anyád szeret még szopni?
Mongyad neki, ne hisztizzen, más dógom vót a héten...addig cumizza a kutyátokat.

Shanarey 2014.10.13. 17:16:06

Érdekes hogy Budaörs kimaradt a felsorolásból, pedig az is érdekes buli lehetett. két cikluson át szivatták a fityiszes és haveri köreik, a polgármestert, de ennek is vége, mert a képviselői helyeket, most mind egy szálig elbukták.

Blogger Géza 2014.10.13. 17:40:47

@hoplita: Na, erről a proli mentalitásról beszélek, ezért nem lesz a Jobbikból SOHA kormányzó erő.

Balt 2014.10.13. 19:54:43

@Blogger Géza: Hagyd, pont ez kell, intő példaként. A Jobbik igazi, dzsihadista arca. Nem tudom, a Vona családi cukiszavazás mellett mikor eszmélnek rá, hogy ezek a szociopata állatok mennyit visznek tőlük, de annál jobb, minél később.

hoplita 2014.10.14. 06:09:12

@Blogger Géza:
De bájos, amikor prolizik egy ilyen kádárvakarék cselédfajzat, mint te....aki a faszszopásból él.
A taknyod fogod nyalni a fityiszed nélkül, ahogyan azt nyaltad a komcsik alatt....ezzel az alattad lévő nímand eszmetársaddal.
Úgy fogtok visítani, amikor majd kiesik a csecs a szátokból, mint a szúrt malac.:)
Mert egyébként, figyelve a kvalitásaitokat, nem értek egy irgalmas kiáltást, csicskafajzatok.:)

@Balt:
Akkor most házi feladatként keresd ki a dzsihad szó eredeti jelentését...mert tuti, hogy gugli nélkül lövésed sincs róla, műveletlen faszkalap.:)

fepe 2014.10.14. 08:00:18

@Holger Hartland: Hát szerintem ez azért közel sem ennyire egyszerű, mert ez a helyzet 100 éve így van és eddig mégsem sikerült ott nyerni ilyen politikával. És ha csak ezt néznéd, akkor lehetne még sok-sok ilyen település, ahol mégsem ők nyertek.

De nem is ez a lényeg. Csak olvasd el, hogy mire reagáltam. Valaki nem látja a Jobbik nyilvánvaló előretörését. Sokan még mindig egy a baloldal által elnyomott kis pártnak tartják őket. De szerintem ideje lenne talán felébredni...

fepe 2014.10.14. 08:03:19

@S=klogW: A 19 megyei közgyűlésből 18-nál a 2. helyen végzett a Jobbik. (3 helyen holtversenyben az MSZP-vel.)
Ez azért nem csak észak-kelet Magyarország meg Pest megye...

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.10.14. 23:26:05

@fepe: Én sem látom. Kicsit állnak jobban csak, mint négy éve, a növekedést pedig nagyobbnak mutatja, hogy közben a baloldal szétesett.

fepe 2014.10.15. 07:44:59

@Holger Hartland: Ahogy utána írtam: "A 19 megyei közgyűlésből 18-nál a 2. helyen végzett a Jobbik." Ez pedig szerintem egy óriási előrelépés 2010-hez képest.

Persze az is igaz, hogy ehhez kellenek az ellenfelek is. Ez evidens. Illetve mindenki megpróbálja nyertes pozícióba tenni a saját pártját, még akkor is, ha ez szinte lehetetlen.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.10.15. 09:13:08

@fepe: A helyezés önmagában keveset mond. (Egyébként nézd hozzá a nagyobb városokat is.) A 2. helyhez az is kellett, hogy a baloldal több darabra szakadjon. A szavazatok számát nézve kicsi a változás, nagyjából négy éve ugyanaz a helyzet: erős Fidesz, és mögötte kb. egyformán fele-fele annyira erősek a régi baloldal pártjai és a Jobbik, a kispártok közül pedig ott van még az LMP.
süti beállítások módosítása