Fajvédő konferencia – Obama miért nem határolódott el?!?!
2014. szeptember 30. írta: Zsigmond és Péterfy

Fajvédő konferencia – Obama miért nem határolódott el?!?!

ronald reagan building vagott.jpg

Pintér Sándor – a miniszterelnök utasítását követve – betiltotta az amerikai központú, radikális jobboldalinak címkézhető National Policy Institute Budapestre tervezett konferenciáját, amitől előtte már a rendezvénynek helyet adó Larus Rendezvényközpont is elállt, a szellemiségre hivatkozva. Itthon balos ellenzéki pártok tiltakoztak az NPI rendezvénye ellen, és maga a kormány is elfogadhatatlannak tartotta a konferenciát: a Külügyminisztérium korábban kiadott egy közleményt, miszerint a rendezvényt a szélsőséges körök arra akarják felhasználni, hogy lejárassák Magyarországot a nemzetközi közvélemény előtt. A rendezvényt végül, úgy tűnik, betiltják. Így megy ez nálunk.

És az Egyesült Államokban?

Egy olvasónk hívta fel figyelmünket arra, hogy az amerikai NPI tavalyi konferenciáját (ahol többek közt régi kedvencünk, a francia Alain de Benoist is előadott) Washingtonban, a Ronald Reaganről elnevezett állami épületben (a fenti képen) tartották, amelyet egy amerikai kormányzati szerv üzemeltet. Milyen nemzetközi visszhangja lenne, ha a magyar kormányzat adná bérbe a nemzetközi radikálisoknak az egyik épületét?

Még egy pikáns csavar a történetben, hogy ugyanebben a washingtoni épületben működik a Woodrow Wilson International Center for Scholars, az az intézmény, melynek munkatársa, Charles Gati legutóbb augusztusban kérte az amerikai kormányt, hogy csináljanak valamit Orbánnal a tusványosi illiberálisozó beszéde miatt. Nem jutott el hozzánk a hír, hogy Gati vagy időközbeni wilsonos munkatársa, Demszky Gábor felemelte volna a szavát a nyilvánosságban az ellen, hogy az amerikai nettó fajvédők és barátaik a szomszédságukban ülésezzenek.

Gyönyörű, duplacsavaros kettős mércék, nem?

Tény tehát, hogy az Egyesült Államokban láthatóan széljobbos vizionáriusoknak is helyet biztosítanak egy állami épületben. Igaz, kemény hangú ellentüntetést is tartott, rendőrileg felügyelt sportszerű lökdösődéssel az épület előtt az a pár ember, akinek ez fájt. Nagyon helyesen. Ez a véleményszabadság és a demokrácia amerikai modellje − szemben a nálunk megszokott betiltósdival, elhatárolósdival és nemzetközi aggódóláncokkal.

Döntse el mindenki, kinél egészségesebb a közélet és hol több a szabadság.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr346741001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.09.30. 08:36:26

Az Orbán-rezsim valóban önkényeskedik, sárba tiporja az alapvető emberi jogokat: és ellenzékét ez egyáltalán nem zavarja, ha épp az ők szája íze szerint önkényeskedik és tipor. Jól megtalálták egymást, a posztkomm liberálbolseviki csőcselék és az őket meg-megnyakó balkáni lótolvaj.

A DK és az Együtt-PM tiltakozott a National Policy Institute-konferencia ellen, majd mikor Orbán betiltotta, Szabó Tímea kifejtette, hogy nem jól csinálja a kormány, engedélyezni kellett volna, megfigyelni azt és lecsapni rájuk:-) Egy nagy rakás civilszervezett petíciózott a konferencia betiltásáért, amikor a betiltás hírét vették, akkor ünnepeltek (én az Artemisszió oldalán olvastam), de néhány nappal ezelőtt még televinnyogták a világot azzal, hogy sárba tiporják a jogaikat, mert egy kormányhivatal iratokat kért be néhány civil szervezettől:-)

Egy ilyen kormány és egy ilyen ellenzék egymásnak van kitalálva, megérdemlik egymást:-)

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.30. 08:37:00

Az USA-ban a szólásszabadság elleni felszólalni öngyilkos lépés lenne.

Mo-n a ballibák szerint az igazi demokrácia az, ha a "rossz" véleményeket hatalmi erővel elhallgattatjuk.

Steve the Great 2014.09.30. 08:47:58

Ha meg nem tiltják be, akkor az összes "demokratikus erő" (vagy 300 fő) az utcán tobzódna és sorra születnének a blogposztok Magyarország náculásáról.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.09.30. 10:04:30

mi a baj a KONKRÉTAN a National Policy Institute -tal?

nem ismerem, de ez érdekes:
"Orbán Viktor vasárnap utasította Pintér Sándor belügyminisztert, hogy minden, rendelkezésére álló törvényes eszközzel akadályozza meg a rendezvény"

vö gyurcsány 2006-ban, ugyanaz a mentalitás, pózolnak az üresfejű népnek

mrZ (törölt) 2014.09.30. 10:06:37

Mindezt egy félázsiai dakota zsiványtól hallani, az öntökönszúrás újabb példája.

És az ingyenreklám sem jött rosszul a duginnak.

Bell & Sebastian 2014.09.30. 10:08:59

A probléma az, hogy itt nem mezei nacionalizmusról van szó, hanem fehér szupremáciáról, azaz fehér főhatalomról.

Amerikában ez nem akkora probléma, hiszen akármit is mond a Klu-Klux-Klan, a hatalom egyenletesen szétoszlik a rasszok közt.
(A valóságban hogy van? Azt nem ezen az órán tárgyaljuk. A látszat mindenesetre megnyugtató.)

Magyarországon pengetni a témát jóval veszélyesebb, mert egyszerre sért amcsi és kormányzati érdekeket, amely kettő -nagy vonalakban- ugyanaz.

Itt a fehér embernek _tényleg_ kuss van. Hogy azt én mondom, ez semmit sem nyom a latban.

Csakhogy ezt a kormányzat mondja. Ami ugyebár mindjárt más. Itt valahogy nem jönnek be a hibrid kreatúrák, talán az elmaradt teljesítmény okán, ami a Nagy Vízen túl is így van.

Egyáltalán van köztük különbség? Háát, ezek szerint.

Csak nehogy valaki gondolkodjon erről, mert az veszélyes.

Ezek is (újra-) felrobbantották a Regnumot, hogy tribünt építsenek helyére - maguknak.

Nem állunk jól. Illegitimitás is van ám itt jócskán, hiába szajkózzák az ellenkezőjét, van mit félteniük.

Ki mit lopott, azt.

Szindbad 2014.09.30. 10:13:52

Whao. Ez nem lett egy nagyon okos poszt.

Maretz 2014.09.30. 10:18:09

@tesz-vesz:

Nem az üresfejű népnek... hanem a külföldi bérfirkászok hadának, akik az újabb alkalmat lesik, hogy nácizhassák a magyar kormányt.

Bell & Sebastian 2014.09.30. 10:19:03

@Szindbad: Hány lába van a lónak? És ebből mennyi lóg ki? Minálunk vagy öt, bónusszal együtt.

Bell & Sebastian 2014.09.30. 10:20:58

@Maretz: Mermér? Tán internacionalista? Ezek szerint... :D

mrZ (törölt) 2014.09.30. 11:09:16

@Bell & Sebastian:

A dugin a (mongolpofájú) eurázsiai rassz híve, elveti a szerinte elfajzott (lópofájú) európai fehér embert.

tableno 2014.09.30. 11:13:46

@Szindbad: És a büdös életben nem fogjuk tudni megmagyarázni nekik, miért. Kell egy bizonyos kulturáltsági szint, hogy valaki felfogja a különbséget...

tableno 2014.09.30. 11:16:51

@Szindbad: Mindenesetre két poszttal arréb meg zavartalanul lehet hőbörögni az amerikát megfojtó PC-diktatúráról. De hát ezek túl bonyolult dolgok az itteni társaságnak...

picur3ka 2014.09.30. 11:41:15

Na jó, de nálunk nem végzi ki őket a titkosszolgálat, miután elmondták.

Bell & Sebastian 2014.09.30. 11:57:01

@mrZ:Rosszul tudja, az Eurázsiai Föderáció híve. Ám az is lehet, csak vitatkozni jött és nem torkot nyiszálni.

@tableno: Most mondta a Némethzsolt, hogy csapásra nyalás jön. Odatolhatná azt a csillagos-sávos alfelét nekije.

tableno 2014.09.30. 12:01:42

@Bell & Sebastian: nem biztos, hogy Németh Zsolt nyelve méltó rá, hogy egy csillagos-sávos alfelet érinthessen. Sőt, szinte biztos, hogy nem.

mrZ (törölt) 2014.09.30. 12:13:30

@Bell & Sebastian:

Az eurázsia únióban mi már nem vagyunk benne, nem elég kerek a fejünk, és túl magas a déli eredetű gének aránya. Juszt sem fogok most zsidózni és cigányozni!

Kandeláber 2014.09.30. 12:47:15

Amikor 2000-ben Demszky olyan módon akadályozta meg a "Fehér Karácsony"koncertrendezvényt a PeCsában, hogy felbontatta a szerződést, senki sem szólalt meg.
Orbán visszatért a szélsőliberális gyökereihez, úgy viselkedett, mint tette volna Gyurcsány vagy Bajnai.
Ebben az országban nincs szólásszabadság, mert a háttérből még mindig a "liberálisok" irányítanak.
És ugye igen, tavaly Washingtonban kormányépületben tarthatta a konferenciát a a "fajvédő" ("fajüldöző"?) NPI.
Mint ahogyan a Ku Klux Klan is nyugodtan felvonulhat bárhol. :D
Persze biztos vagyok benne, hogy a Cionista Világkongresszusnak Budapest a rendelkezésére állna.
www.npiamerica.org/2013-conference/

Bell & Sebastian 2014.09.30. 13:10:33

@mrZ: Ez lenne a jó hír? Az euroatlanti szimbiózisról meg egy szó se?

@tableno: Hogy Sámuel bácsinak éppen mire támad gesztusa, azt Orbánviktor is csak sejti. A Lebensraum elméletből nem egyszerű kitalálni.

tableno 2014.09.30. 13:17:00

@Kandeláber: Olyan gyönyörű ez a hozzászólás! :)

A belőle áradó ostoba gőg és kétségbeejtő butaság hibátlan egyvelege tökéletes illusztrációja annak, amit a poszt írói is gondolnak, csak félnék kimondani. Mert ők ugye _mérsékelt_ konzervatívok.

tableno 2014.09.30. 13:22:49

@Bell & Sebastian: Nem értitek. Még mindig nem. A lényeg itt az, hogy az egész magyar kormány véleménye fele annyit nem számít Obama szempontjából, mint egy külső-nebraskai általános iskola szülői munkaközösségéé.

Bell & Sebastian 2014.09.30. 13:30:41

@tableno: Dehogynem, csak pont leszarom. A kibaszott tömeggyilkosát.

vizipipa 2014.09.30. 13:41:05

Erről a konferenciáról jóformán senki sem tudott volna, ha - a tudjukkik :) - nem kezdenek tiltakozni.

A tükörkép most még rátett egy lapáttal, és nyilvánvalóan nem bel-, hanem külpolitikai céllal. Aztán mégis belügy lesz belőle.

Hiába no, minden nem jön össze.

mrZ (törölt) 2014.09.30. 13:45:32

@Bell & Sebastian:

Gondolom az a többi hozzászóló témája. De lehet hogy mi abban sem vagyunk benne. A perifériák dolga hogy fizessék a szolgadíjat, ha mindenki bent van ki állja a hűbérúr számláit?
Engem "a dugin" érdekel, kár lenne legyintéssel elintézni, közép ázsia rajta nevelkedik. Van atomjuk, gázuk, olajuk, létszámuk. Most meg kapnak egy ideológiát. Egy faji ideológiát, ami dzsingisz kánban gyökerezik.

picur3ka 2014.09.30. 13:46:21

Az oldalt lévő képről jutott eszembe, ez a KG-Béla tipikusan az a fickó, akiről a "rossz arc" kifejezést ki lehetne találni.

--

És most mi lesz, lebombáznak, vagy csak rossz hírünket keltik, mert nincs szólásszabadság és nagy a diktatúra?

Vagy: ha megtartjuk, akkor pedig rossz hírünket keltik, mert lám minden szélsőség idejár és helyt adnak itt neki?

Csakúgy kérdem, mi volt/van a terv?

Sapkás viccnek tűnik...

tableno 2014.09.30. 13:46:53

@Bell & Sebastian: na látod, ez már helyesebb megközelítés. Műveljétek kertjeiteket, és akkor egyszer talán lesz valami felmutatható eredmény is, amivel ki lehet vívni némi tiszteletet a világban.

tableno 2014.09.30. 13:54:37

@picur3ka: Elmagyarázom, csak most, csak neked. A megoldás a sapkás dilemmára a pofonegyszerű: ha a magyar kormány kínosan és láthatóan ügyelne arra, hogy az országban a véleményszabadság és pluralizmus alapelvei maradéktalanul érvényesüljenek, akkor nem lenne probléma azt mondani, hogy egy Budapesten rendezett fajvédő konferenciához a magyar kormánynak semmi köze. Ahogy viszont a dolgok mostanában állnak, Orbán pontosan tudja, hogy ha nem akadályozná meg a gyülit, a kutya sem hinné el neki, hogy nem ért egyet az ott elhangzottakkal.

CsekklisztNo.10Reloaded 2014.09.30. 13:55:12

"Orbán visszatért a szélsőliberális gyökereihez,"
Bruhaha

picur3ka 2014.09.30. 13:55:45

@tableno:

Ezt kinek szántad, ezt a ti-t? És te ki vagy, ó tanító, akinek nagyobb tisztelete van a világban, mint a ti-nek?

tableno 2014.09.30. 14:07:28

@picur3ka: a "ti"-t a mandínertől a Külügyminisztériumig nap mint nap sértetten hőbörgőknek szánom, akik szerint Magyarország nem kap elég tiszteletet a rohadtliberálishanyatlónyugattól (és - bár ezt nem szokás hozzátenni - a dinamikusan fejlődő illiberális kelettől sem). Magyarország pontosan annyi tiszteletet kap, amennyit megérdemel.

Az hogy én ki vagyok, az ebből a szempontból teljesen irreleváns.

Kandeláber 2014.09.30. 14:55:01

@tableno: Mert kend maga a megtestesült szerénység és intelligencia, ugye...
És akinek a szemében ez a kenyai mulatt maga az Isten.

tableno 2014.09.30. 14:59:24

@Kandeláber: túlságosan buta vagy, hogy egyáltalán megértsd amit mondok. Nem baj, jó társaságban vagy itten... ;)

picur3ka 2014.09.30. 15:04:22

@tableno:

Ez butaság. A nyugat azt "tiszteli" (bassza meg a tiszteletét különben), ahol az ő bábkormánya van hatalmon.

Semmilyen érdemekről meg ilyesmiről szó nincs természetesen, ezért kérdeztem, hogy maga ki. Mert ilyen érdemeket csak az ország kiárulásával lehet szerezni.

Kandeláber 2014.09.30. 15:25:52

@tableno: No nézd, a kis liberális übermensch...
Feltételezem, hogy a magukat egykor a szürkeállomány kizárólagos birtokosaiként interpretáló pártocska egy kövületéhez van szerencsém...:D

Bell & Sebastian 2014.09.30. 15:38:44

@mrZ: Értem én, amikor azt kérdi, hogy mit keresünk ebben z ősmagyar levesben, mint betét? Ezt konkrétan egy hochjobbikos kollégától mekkérdezni, hogyan illik a pánhungarizmus az euroázsia keretrendszerbe?

Amit ugyan értek, csak nem vagyok felkent papja, ezért nem tisztem elmagyarázni. Röviden: nem akarom.

Ugyanis kétségeim vannak afelől, hogy a kettő, létezhető opción kívül nincsen más. Pedig egyik sem ízlésem szerint való, egyedül ez a biztos.

tableno 2014.09.30. 15:39:26

@picur3ka: Ja, azt hittem neked egy fokkal több eszed van, mint Kandeláber néptársnak. Ezért is próbáltam érdemben reagálni a kérdéseidre. Mea culpa.

Bell & Sebastian 2014.09.30. 15:50:53

@tableno: No, pont ez az! Ha valaki tiszteletre és elismerésre vágyakozik, az ne a hatalomtechnikai tankönyvet forgassa elsődlegesen. Eddig egyetértünk, de nem tovább - valószínűleg. Mert arra a kérdésre, hogy akkor mit, teljesen mást mondanánk, még a zsidó-keresztény kultúrkörön belül is, az identitás fogalmát nyugati-keresztény értelemben használva.

Aminek természetesen több köze van a keleti kereszténységhez, mint a cionizmus kétféle, politikai megjelenítéséhez. Ezekből nem kérnék egy egész tányérral, mert már a kóstolónál jóllaktam vele, de hányingerig.

tableno 2014.09.30. 16:03:42

@Bell & Sebastian: "Ha valaki tiszteletre és elismerésre vágyakozik, az ne a hatalomtechnikai tankönyvet forgassa elsődlegesen." - ezt Orbán Viktor is tudja? :))))

Bell & Sebastian 2014.09.30. 16:19:03

@tableno: Kaméleon lehet, hogy jól tudja, csak nem így cselekszik. Még szimbolikusan se, ami azért komolyabb vád holmi háveretetésnél. Mintha rossz ütemben lépkedne, ezért mi sosem eszünk rétest estére.

tableno 2014.09.30. 16:23:03

@Bell & Sebastian: Na, ezzel csak egyetérteni tudok!

Bell & Sebastian 2014.09.30. 16:26:39

@tableno: Akkor valamit rosszul csinálhattam.

tableno 2014.09.30. 16:28:28

@Bell & Sebastian: Egyébként meg ne gondolja senki, hogy Németh Zsolt nem a Nagyfőnök személyes utasítására öltötte ki felajánlkozva a nyelvét a csillagossávos ülep irányába. Ezt hívják kármentésnek. Azért Németh Zsolt, és nem mondjuk Szíjjártó, hogy viszonylag arcvesztés nélkül megúszható legyen. Na ez viszont ezen a ponton már nem fog menni. Itt már sokkal fontosabb ember nyelvére lesz szükség (és ne legyenek kétségeid, jönni fog az is!)

tableno 2014.09.30. 16:37:11

@Bell & Sebastian: nincs ebben semmi különös. Orbán már régóta próbál pávatáncolni a liberális polgári jobboldal (én) és az szélsőjobb (te) között. Az ilyesminek hosszútávon elkerülhetetlen következménye, hogy mindkét oldal átlát a szemfényvesztésen. Attól még nem kell semmi másban egyetértenünk...

Bell & Sebastian 2014.09.30. 17:03:05

@tableno: Liberális, polgári jobb? Hát az meg miféle, tájidegen szerzet? Attól, hogy lobogóból van még az alsógatya is, nem lesz itt amerikai jólét, dupla fenekűre hízott, színpompás munkanélküliekkel.

Fene bánná, hogy a Verbungot járja, csak lenne már látszatja, ami nincs. A blablát meg úgy lehet kibekkelni, hogy közben nem szabad a szemébe nézni.

tableno 2014.09.30. 17:07:54

@Bell & Sebastian: "Liberális, polgári jobb? Hát az meg miféle, tájidegen szerzet?" - hát a mandineren tájidegen, az biztos! :)

Kandeláber 2014.09.30. 17:21:06

@Bell & Sebastian: Nyilván Bokrosra gondolt a derék propagandistánk, mint "liberális, polgári" jobberre...

tableno 2014.09.30. 17:31:13

Amúgy nem tudom feltűnt-e, de a liberálisok sorra tiltakoznak a rendezvény betiltása ellen. Ezt kértétek számon tőlük, nem?

Kandeláber 2014.09.30. 17:53:58

@tableno: Például?
Bár - ha valóban liberálisok - akkor ez elvárható tőlük.
Egyszer Vajda Mihály egy riportban éppen az amerikai megengedő gyakorlatra hivatkozott egy szélsőjobbos rendezvény kapcsán.

tableno 2014.09.30. 19:23:41

@Kandeláber: Nézd meg jobbra fent a linkelt cikkeknél. Eddig Fodort és a TASZ-t láttam.

Bell & Sebastian 2014.09.30. 19:38:55

@tableno: Érdekes, eddig úgy tudtam, hogy a Turul-Ergé tengely effajta, előkelő idegenek, akik napszemcsiben-tornacsukában nyomassák az öltönyös- bőgatyás hamburgerizmust.

Bell & Sebastian 2014.09.30. 19:44:18

@Kandeláber: Igen, ő lehet tárgyaik vágya, a junivörzális talent. Támogatottsága erősen tendál Szulejmán háremében szolgáló eunuchok számához.

Körösztény menyecske lesz elég, csak hát ugye, az elveszett készség, az megvolna még!

tableno 2014.09.30. 20:13:13

@Bell & Sebastian: Bokros egy tehetségtelen, szar politikus, de amit képvisel(ni próbál), azzal erősen szimpatizálok. Közgazdásznak amúgy jó, csak kellene fölé egy tökös és karizmatikus _nem kommunista_ miniszterelnök. És akkor bilibe lóg a kezem...

tableno 2014.09.30. 20:14:59

@Bell & Sebastian: Haha. És ha.

Bell & Sebastian 2014.09.30. 21:02:16

@tableno: A magyar politika megragadt óvodás szinten. Értem ezalatt, hogy rendszerek jöhetnek, kommancs dinasztiák mehetnek, egyvalami állandó, az éves, kétszeri fejtetű invázió. Nem nagyon káros, csak rettenetesen viszket és a vakarózás elveszi az időt-kedvet minden más, hasznos cselekvéstől, továbbá gyorsan átragad a környezetre. Könnyen lehetséges, csak egyvalaki tenyészti ezeket és napfordulónként szétszór párat, mire milliók kenik hajukra a levét.

Csak ezt az egy, jóakaratú embert kellene megtalálni. Én belefojtanám egy vájdling Nitiforba, miután megitattam vele egy fazéknyit. Így ebben a sor-rendben.

István001 Tóth 2014.09.30. 21:47:12

Clinton Global Initiative?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.09.30. 22:17:21

na meg is találtam, szó szerint, szikk:

"külön és kifejezetten utasítást adtam, hogy a rendelkezésre álló valamennyi eszközzel a leghatározottabban lépjen fel."

gyurcsány 2006-kor a telefonos interjúban.

"Orbán Viktor vasárnap utasította Pintér Sándor belügyminisztert, hogy minden, rendelkezésére álló törvényes eszközzel akadályozza meg a rendezvény"

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.09.30. 22:19:34

@Maretz:
jajajjajajj, ahogy elképzelem hogy a külföldi BÉRfirkászok most kiteszik otthon a kandalló elé orbán képét

nem érzed, milyen szánalmas az érvelésed?

a külföldi bérfirkászok szerint kell élni az életünket, velük kel a nap is, értem.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.09.30. 22:22:38

@Bell & Sebastian: fehér felsőbbrendűséget hirdetnek?

én ezt a kommentet láttam a videójuknál:
"ázsia az ázsiaiaké, afrika az afrikaiaké, de a fehér országok azok mindenkié?"

tehát jogos multikulti ellenesség jött csak le ebből, nem pedig fehér felsőbbrendűség

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.09.30. 22:25:42

@vizipipa: akkor ez olyan mint mikor gyurcsány reklámozta széles elvtárs lapját, a magyar hírlapot? :)
vagy esetleg a kuruc.infót? :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.09.30. 22:29:16

@tableno: "a magyar kormánynak semmi köze. Ahogy viszont a dolgok mostanában állnak, Orbán pontosan tudja, hogy ha nem akadályozná meg a gyülit, a kutya sem hinné el neki, hogy nem ért egyet az ott elhangzottakkal. "

hogy állnak mostanában a dolgok?
mostanában mindenhez közük van? most nem lehet azt modnani, hogy a kormánynak semmi köze hozzá? mert ha máshogy állnak a dolgok, akkor lehetne modnani, és persze a külföldi BÉRfirkászok akkor elhinnék, ugye?

régen mindig jobban álltak a dolgok. kár hogy nem maradt belőlük ma már semmi

Bell & Sebastian 2014.09.30. 23:36:50

@tesz-vesz: Hurrá, igaza van. Ha kicsit belegondol, másképpen nem is lehet. Mondjuk dél-afrikai előadó nincsen, mert az még megkavarhatná kissé a banánimportot.

De ki vezesse Eurázsiát? A viking ősű oroszok és viking ősű németek baráti dualizmusban elkenik a száját a többieknek? Asszem egyszer már majdnem volt ilyen, de Sam bácsi annak sem nagyon örült, hogy pont kihagyták a teadélutánból.

picur3ka 2014.09.30. 23:40:38

@tableno:

Jaj, valamit rosszul csináltam, ha maga ilyeneket gondolt.

Mért használja az érdem szót, pont ezt, a tisztelet után?

Kiérdemelni a tiszteletet...

Istenem. nektek kell a miénket satöbbi

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.09.30. 23:52:06

Azt egyébként honnan lehet tudni, hogy mennyire szélsőségesen fajvédő ez a szervezet? Csak a TASZ-tól és a PM-től?

Hajdú Peter 2014.10.01. 00:22:37

Direkt nekunk talaltak ki ezt a gumicsontot.
Ha Orban Viktor betiltja, akkor maris felhangzik a nemzetkoz libsi korus, hogy a FASISZTA Orban mar megint eroszakosan, kezivezerlessel, diktatorikusan iranyitja az orszagot. Menekulnek a zsidok, epulnek gazkamrak.

Ha meg nem tiltja be, akkor meg a FASISZTA Orban tamogatja a neonaci szervezeteket. Es Magyarorszagon tombol a FASISZTA diktatura. Menekulnek a zsidok epulnek gazkamrak.

Jo kitalaltak.

DR. Smit Pal 2014.10.01. 00:57:01

Én mostmár nagyon kiváncsi vagyok, mit mondanak ezen a konferencián.
Remélem valahol megtartják, és közvetitik az interneten, hogy mindenki tanulhassson belőle.
Végülis ha tudnának valami jó megoldást a zsidokérdésre, az a javára válna az országnak.
Nevetséges, hogy valamit előre beakarnak tiltani, amikor még senki sem tudja miről fog szólni.

picur3ka 2014.10.01. 01:38:20

@Hajdú Peter:

Ne plagizáljék. Ezt én már megírtam.

Sokkal jobban is, természetesen.

picur3ka 2014.10.01. 01:41:16

@DR. Smit Pal:

"Én mostmár nagyon kiváncsi vagyok, mit mondanak ezen a konferencián."

Menjék el oda.

"Végülis ha tudnának valami jó megoldást a zsidokérdésre, az a javára válna az országnak."

Most maga beszívott?

"Nevetséges, hogy valamit előre beakarnak tiltani, amikor még senki sem tudja miről fog szólni."

Azt honnan veszi, hogy ők nem tudják, miről fog szólni?

Kandeláber 2014.10.01. 11:12:41

@Bell & Sebastian: A "jobboldali-konzervatív" Bokros a "baloldal" jelöltje...:D
Abszurdum.
De nálunk minden megtörténhet.

Bell & Sebastian 2014.10.01. 13:31:18

@Kandeláber: Ugye, hogy nincsen sok értelme jobb-balozni? :) Kikapták a Fekete Pétert, hát legyenek vele boldogok.

stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2014.10.01. 14:54:15

"Gyönyörű, duplacsavaros kettős mércék, nem?"

Mi itt a kettős mérce? Amerikában a szólásszabadságnak igen széles a terjedelme, pl. ott szvasztikával is lehet tüntetni, senkit nem fog érdekelni. Ami probléma Magyarországgal kapcsolatban, hogy az alapján tiltanak be szervezeteket, hogy szimpatikus-e vagy sem.

Kandeláber 2014.10.01. 16:00:58

@Bell & Sebastian: Legyenek.
Mert megérdemlik.

huKKK 2014.10.02. 09:11:40

Az USA nem tud élni a betiltás szabadságával, mi viszont szabadon élhetünk jogainkkal, tehát kinél van nagyobb szabadság?

mrZ (törölt) 2014.10.02. 11:07:58

@huKKK:
Mi itthon szabadon élhetünk jogoknak látszó kötelmeinkkel. mert a jogod van a tiszta levegőhöz azt jelenti hogy nem füstölhetsz, jogod van utazni tehát "el lehet menni!!!", jogodban áll eltűrni a kopók vegzálását, ... és így tovább.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.04. 14:36:24

@csi:

Schmidt Mária megmondta: megkezdődött a visszaszámlálás.

wantaan 2014.10.04. 15:18:51

@bbjnick: No akkor kedves Bbjnick elő a munkásőr zubbonnyal meg a dobtáras szaporacsúzlival mert Orbán elvtársat báncsák ezek a piszkos liberátor finánctőkés iperiopista oligarchák a Zusából. ...de hazánk nem rés hanem erős bástya!!!! Főleg ha Bbjnick elvtárs is fellép a zideologiai lazaság ellen mert ahogy Kövér/Virág elvtárs is megaszonta a nemzetközi helyzet fokozódik! ...de a párttal a néppel egy a zutunk a jelszavunk :CÖF! ..és Széles Gábor s mi fülkeforradalmi ifjak indulunk mert bennünk apáink (Kádár apánk, rákosi apánk , Horthy apánk) reménye. (pont)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.05. 12:25:46

"A rendőrség letartóztatta a fajvédők vezetőjét. A rendőrség pénteken elfogta a Budapestre szervezett és betiltott “fajvédő” konferencia egyik szervezőjét, egy amerikai állampolgárt – közölte a Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal (BÁH). A tájékoztatás szerint Richard Bertrand Spencer rendőrségi ellenőrzése során a magyarországi tartózkodásra jogosító okmányait nem tudta felmutatni, így a rendőrség elfogta, majd előállította az idegenrendészeti hatósághoz. Idegenrendészeti őrizetbe vétele mellett a Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal folytat eljárást ellene. A férfi annak tudatában érkezett az országban, hogy a “konferencia szervezésében játszott szerepe miatt korlátozó intézkedés lehet vele szemben érvényben” Magyarországon – írja a hivatal. MTI"

pestisracok.hu/rendorseg-letartoztatta-fajvedok-vezetojet/

Nooormális????!!!

Bell & Sebastian 2014.10.05. 12:48:05

@bbjnick: Ismét sikerült túlnyalni, mert azóta már elmagyarázták Orbánnak Obama köreiből; nem egészen így gondolták a White Power elleni fellépést, csak nem ment át az üzi - ezek szerint.

Csak nehogy leakasszon az indokolatlan erőszak áldozata egy csinos kártérítést, amit vidáman kifizetnek a közös kasszából.

Mert errefelé így szokunk győzni, szelídítetlen erőszakkal. Ugyan _utólag_ reklamálható, lényeg, hogy értsék, ki itt a főnök. Gyurcsányok és a KISZ -ek.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.05. 13:15:11

@Bell & Sebastian:

“Fajvédő” Spencer letartóztatásában én érteni vélem a logikát: Orbán és belső köre szemében ez (és az ehhez hasonló számos abszurd lépés) a politikai játszma része. Úgy próbálják elhitelteleníteni az ellenük irányuló támadásokat, hogy szó szerint veszik a feléjük irányuló elvárásokat és így (túl)teljesítik azokat. Ez logikus magatartás az ő helyzetükben, csak épp nem erkölcsös. Hogy rövid távon működik, azt az elmúlt öt év bizonyította, hogy hosszabb távon rendkívül pusztító, az meg minden épeszű ember számára nyilvánvaló. Ez is köccse.:-[

huKKK 2014.10.05. 17:09:32

@mrZ:
Buszmegállókban büszkén füstölnek.
Most őszintén, akinek mindegy mikor viszi el a rák, apróságokért mért reklamál?

picur3ka 2014.10.05. 18:39:50

@wantaan:

Szar, mikor nem értjük, miről van szó, mi?

picur3ka 2014.10.05. 18:40:23

@huKKK:

Már megint igaza van. Ne csinálja!

picur3ka 2014.10.05. 18:42:56

@csi:

A legjobb rész:

"Perhaps the hope is that by cracking down on a poisonous nest of "racists," "extremist American xenophobes," and "Russian radicals" (the language used in the government statement), Fidesz can hopefully get a free pass on its populist, hard-line conservatism from the liberal left establishment of the EU for a little longer."

Milyen szar lehet, mikor a fagyi visszanyal. S még mondja valaki, hogy a Fidesz nem tud sakkozni. Hajrá, Viki!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.10.05. 20:13:39

@Bell & Sebastian: az zavar engem, hogy mindenki mondja milyen csúnya ez az ember, de konkrétumokat senki se említ.

de ha már itt vagyunk, kitárgyalhatjuk, mi is az a fajvédőség.

ha valaki ellenezi a vegyes etnikai házasságot (nem kapcsolatot, tehát utód) tömeges méretekben, akkor már vajon fajvédőnek számít? csak hogy tudjam, mi vagyok én.

picur3ka 2014.10.05. 20:52:52

"az zavar engem, hogy mindenki mondja milyen csúnya ez az ember, de konkrétumokat senki se említ."

Mert fogalmuk nincs. Csak lehet szidni a kormányt vagy valaki mást.

Egyébként, véletlenül, lényegtelen is. Nem ezért van itt, és a miért van itt, az az, ami számít.

Nézzen Ukrajnára, nézen a lett választásokra. Aztán gondolkodjék el, hogy mit csinálnak ezek a szervezetek, legyenek is bármiről.

mrZ (törölt) 2014.10.05. 21:48:12

@huKKK:

Sok jogszabály és kötelem folyamatosan kerül alkalmazásra. Így nem tűnik drasztikusnak. Mire bekeményítenek, az emberek már hozzászoknak. A füstösök is így járnak majd, ahogy meglesz a jog(kötelesség)szabály alkalmazásának módszere, és lesznek példaesetek, majd elkezdődik a rendszeres zaklatás. Fogsz még hallani 50 ezres csekkről, megállóban bagózásért, ha durvul a rendszer 4 hét kényszer... opsz közmunkáról.
Az állam nem fog lemondani a bevételről és a szopatási lehetőségről, gumijogszabály lesz mint a többi egyébként ártatlannak látszóak.

Bell & Sebastian 2014.10.06. 12:18:11

@bbjnick: Ha a látszatra többet adnak, mint az értelemre, az sok jót nem jelent.

Egyébként az az általános nézet (Micimackó- és bankárkörökben), hogy a szemfényvesztés lényege, uniós pénzből vásárolják fel (maguknak) a magyar adósságot (azaz az országot), amely manőver után már hatalomba se kell kerülni, vidáman irányíthatnak a háttérből. Ha öt év alatt a felét sikerült, akkor becslésem alapján évente a GDP 10% -a vándorol a zsebükbe, a támogatások fele-harmada.

Ez már azért nem semmi, ahogy mondani szokás. 1.250 dollárba kerülnek fejenként és évente, négytagú családra vetítve ez évi egymillió forint elmaradt bevétel, hogy finoman mondjam.

Ezzel lehet szembeállítani a hangzatos jelszavakat.

Találós kérdés: - Mi értelme van ennek?

mrZ (törölt) 2014.10.06. 14:27:25

@Bell & Sebastian:
>>....uniós pénzből vásárolják fel ....

... úniós hitelből.

blogs.r.ftdata.co.uk/beyond-brics/files/2013/01/Hungary-external-debt-ECB.png

Így egyszerre lettünk készfizető kezes és fedezet.

Bell & Sebastian 2014.10.06. 16:12:24

@mrZ: Készséggel elhiszem, annak ellenére, hogy nem vagyok FT előfizető, ezért nem nyílik a cikk.

A hitelállomány tulajdonlását firtattam, amivel áttételesen azt is, hogy miért nem megyünk sehová és miért ilyen siralmasak a jövedelmek. Hogyan kerültünk Kádár Új Gazdasági Mechanizmusa _mögé_?

Erre maga megmagyarázza, hogy szalmaszálon kapjuk a alig levegőt a bűzmocsárban.

Ógörög tragédia altesti humor ehhez képest.

Bell & Sebastian 2014.10.06. 19:58:34

@mrZ: Én egy egyszerű gyökértroll vagyok. Mutatott egy szexy grafikont, abszcisszáján évek, a mantissza akármi. Nosza-nosza, szívós szemű Márta, keressük meg a forrást! A forrás egy Financial Times cikk, ami tiltott gyümölcs gyaloghalandónak.

A körülményekből következtetve, ez valószínűleg a belső hitelállomány akar lenni, milliárd rénus forintban.

Aminek nagy részét nem féktelen jókedvében vette fel a jó nép, és ne csökken, pont olyan randa, mint egy kétpúpú teve, ami inkább hasznos.

Mit útágelazódtam el? Merthogy érteni vélem, csak fogalmam sincs többnyire.

mrZ (törölt) 2014.10.06. 21:43:35

@Bell & Sebastian:
Így jobb?
sdw.ecb.europa.eu/quickview.do?SERIES_KEY=118.DD.Q.HU.BP_EXTD.PGDP.4F_N

A teljes külföld felé tartozás duplája ennek.

A 2003 ban beinduló európai gyarmatosítás van a vonalak mögött.

Bell & Sebastian 2014.10.06. 23:10:59

@mrZ: Sokkal jobb. Az egy főre jutó teljes adósság 19.000 dollár, ami durván négymillió forint.

Öt éve is ennyi volt. Megy minden adósságszolgálatra és nem fogy el soha. Napi ötmilliárdos lopás (= becslés) évente és fejenként 180 ezerbe fáj.

Kettőmilliós külső adósság fele az egy, 5,5 év alatt szedhető össze, azaz jó a becslés.

Napi ötmilliárd, huss!

Bell & Sebastian 2014.10.06. 23:21:33

@mrZ: Ez a grafikon a teljes, magyar adósságot ábrázolja százalékban, GDP -re vetítve. A külsőről tudható, hogy mondjuk 80, ezek szerint a belső is ugyanannyi. Az össztermékből visszaszámolva jön ki a 4 M forint egy főre. Ezek szerint valamelyikünk valamit csak félreért.
süti beállítások módosítása