Minden idők legviccesebb Hócipő-címlapja: mindnyájunknak el kell menni!
2013. október 18. írta: TuRuL_2k2

Minden idők legviccesebb Hócipő-címlapja: mindnyájunknak el kell menni!

Hocipo_2013_oktober_23_osszefogas.pngFarkasházy Tivadarné kitűnő munkát végzett, Hócipő-címlap sosem volt még ilyen szórakoztató. A szatirikus kéthetilap tökéletes kompozícióval állítja szembe a Három Jót a Három Gonosszal.

A Mindnyájunknak el kell menni szlogen ráadásul Schmuck Andor szellemét is megidézi, akit sajnos nélkülöznie kell 2013. október 23-án a baloldali összefogásnak, mivel nem sikerült rendezni végre közös dolgaikat:

Schmuck_Andor_mindnyajunknak_el_kell_menni.png

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr885583283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szentpeter 2013.10.18. 08:26:42

2010-ben már elmentek...

Dzsentrisvihák 2013.10.18. 08:40:38

Milyen igaz, az összes címlapon szereplő marharépa elmehetne már, végleg...

Alvarez 2013.10.18. 09:12:43

Nem baj Turul, te csak menj csápolni a Kedves Vezetődnek, hogy továbbra is küldje a havi apanázst.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2013.10.18. 09:28:11

a mai magyar televíziózás egyik legzavarbaejtőbb műsora, amikor az atv-n hetente elemzi a Hócipő munkatársa a Hócipő aktuális számát. minden poént megmagyaráznak!

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.18. 09:42:57

Az orbanviktor.hu tényleg sokkal igényesebb - látszik, hogy ott profi a szerkesztő. Ami pedig a Hócipőt illeti: akinek nem tetszik, ne olvassa - én is így teszek.

Robinzon Kurzor 2013.10.18. 10:15:46

Apró, de árulkodó jel, hogy a Hócipő mélységébe kell már alámerülni egy kis adag önigazolásért.

Erőleves a léleknek, ugye, kedves szerkesztőség?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.10.18. 10:45:18

Én a mandiner blogra a szerkesztők problémaérzékenysége miatt járok. Tényleg, mi lehetne fontosabb a héten, mint Farkasházy mentális állapota?

Otisz75 2013.10.18. 10:56:07

Mondjuk a felső képsor is elég debilre sikeredett:)...cserébe a Falkasházy család nem hagy kétséget afelől, kit látnának szívesen az acélos baller összefogás csúcsán:)

A címlapra nézve szegény Gordon megen elsütheti majd, hogy ott sem volt:)

O75:)

tevevanegypupu 2013.10.18. 11:02:03

Most mennyivel jobb a felso kepsor mint az also? Azt hiszem ezuttal igazsagtalanok Farkashazyneval..

vantaan 2013.10.18. 11:14:38

@rajcsányi.gellért (ergé): Te nem nézed a királyi tévé híradóit? ...vagy az Obersovszkyt?
Pedig olyan cuki amikor pl. Hazudik először a kormány egyik minisztere ,majd hazudik a párt szóvivő ugyan arról, majd hazudik egy független bérnyilatkozó szintén ugyan arról. Néha változtatnak még a sorrenden is!
Ennél jobb műsor mint az esti Híradó .... szegény műsorvezetők. Az egyik fapofával, a másik szégyenkezve .... nagyszerű tényleg!
A Hócipő meg sem közelíti.

Kandeláber 2013.10.18. 11:49:13

Őszintén, van aki ezt a Hócipőt olvassa?
Kit érdekel a raccsoló panoptikum-üzemeltető véleménye?
Max. az itt megjelenő patkányblogosokat.

maroz 2013.10.18. 12:11:14

Hm. Mintha a szárszói úrfelmutatáskor még nem Gyurcsány lett volna a harmadik lator...

maroz 2013.10.18. 12:14:28

@Holger Hartland: De hát miért, amikor pedig ennél precízebben és egyúttal teljesebben is talán nem is lehet összefoglalni a ballib mondanivalóját, akkor meg? Pictura est laicorum literatura, és azért ez a kép valahol súrolja a tökéletes határát.

Pelso.. 2013.10.18. 12:21:35

@rajcsányi.gellért (ergé): Szerencsés helyzetben vagytok a Hócipőhöz képest, nektek nemhogy poénokat, még a kormányzati ill párt intézkedéseket sem kell magyaráznotok, oly világos és tiszta minden az elsődleges célközönség, a békemenetesek számára.

vizipipa 2013.10.18. 12:27:01

A kurucon nézegettem tegnap ezt a Hócipő címlapot. Nem csak nekik tetszett ezek szerint. A szövegről meg nekem is Schmuck akciója ugrott be.

Hogy ki mit gondol, az az ő dolga, de kihagyni kár lett volna.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.18. 12:28:03

Eközben a való világban: egy ellopott erdő tulajdonosát kötelezték, hogy a saját költségén ültesse vissza a fákat, amiket mások illegálisan vágtak ki. Érdekesség, hogy a fatolvajok által használt traktoron nemrég a miniszterelnök lánya és veje fényképezkedett. A miniszterelnöki vő családja pedig megvenné a területet bagóért, így egyesíthetnék a birtokaikat.

cink.hu/allami-szervek-verik-le-az-arat-az-orban-klannak-1447655476/

Egy ilyenből, ha 2008-ban történik, biztosan poszt lett volna ezen a blogon. Most viszont az említett miniszterelnök-após ad munkát a blog főszerkesztőjének, így marad a nyomorult, érdektelen Hócipő ekézése.

Mandineresek, szégyelljétek magatokat.

Azért írom, mert ti talán még képesek vagytok rá. Örüljetek, amíg ilyeneket kaptok az olvasóktól. Sok jobboldalinak már fölösleges mondani, mert már nemcsak az arcuk helyén van vízilóbőr, hanem a lelkiismeretük helyén is.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.18. 12:31:34

@maroz: Nézd, maroz, te ballib voltál, és lélekben talán ma is az vagy, egy rendes ballib, ki is rúgtak maguk közül. Te a ballibekben csalódtál nagyot - értem, hogy őket utálod. Én 2010-ben a Fideszre szavaztam, engedd meg nekem, hogy akkor én viszont őket és a csatlósaikat utáljam. Mindenki azt, aki csalódást okozott neki. :)

maroz 2013.10.18. 12:46:43

@Holger Hartland: Oké. :)

Végső soron a Hócipő címlapja is azt ábrázolja, ami a csalódásaink tárgya is egyúttal, nem? Hiszen mi Farkasházy és a ballib értelmiségi elit üzenete ma? Az, hogy: a faszba már, megelégeltük, hogy mások esznek a tányérkánkból!

Én csak azt látom egy egészen picit méltánytalannak, hogy te a Mandineresekre haragszol igen erősen holott tudhatóan nekik a csatlósságban csak egy egészen picinyke, a mai viszonyok közepette talán még szóra sem érdemes tányérka jutott. De persze megértelek, nehéz az indulatainkat a patikamérleghez igazítani.

Viszont nehezen értem az elvárásodat, illetve azt, hogy mire is alapozod. Lenne annak bármiféle racionalitása mifelénk, amit te sugallsz, jelesül, hogy a saját, vagy annak vélt oldal bármennyire is jelentéktelen és porbafingó szószólócskája akár olyasmit is mondhatna, amit az a bizonyos "saját oldal" nagyon nem szeretne hallani? Mennyire életszerű ez az elvárás? Én már azt hittem, hogy nálam naivabb ember fogalmilag sem létezhet, erre fel... ;)

Bell & Sebastian 2013.10.18. 13:05:30

Az alsó sor nem tetszik.
A focipópán nem vitatkozom, de ott van az, aki szétszopatta a Jobbikot és a másik, aki kiváló, elégikus hangvételű, honismereti filmekhez ír szöveget és nem mindig elégedett bizonyos honfitársaink hozzáállásával az állagmegóváshoz.

Nem hiszem, hogy pont ez a triumvirátus a legkártékonyabb. Róluk volt előnytelen fénykép.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.10.18. 13:09:51

Legközelebb már a Blikk címlap jön.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.18. 13:10:59

@maroz: Nekem (most már) semmi bajom sem Farkasházyval, sem a ballib értelmiségi elittel. Megbuktak, és jól van ez így. Ha Farkasházy Hócipőjét elég ember olvassa, hogy el tudja tartani magát állami pénz nélkül, ám legyen, semmi közöm hozzá.

Ami a mandinereseket illeti, tulajdonképpen egyfajta megbecsülés, amikor haragszom rájuk, mert ez azt jelenti, hogy szerintem ők jobbak (tudnának lenni vagy kellene, hogy legyenek) ennél. Háromnevű politikai gondolkodóknak nem kommentelnék olyat, hogy szégyelljék magukat - elvégre minek, fölösleges. Kurváknak sem prédikálsz arról, hogy nem kellene szopni már az első randin - ilyet legfeljebb egy megtévedni látszó rendes lánynak mondasz.

Ami az utolsó bekezdésedet illeti: nem tudom.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.18. 13:12:20

és ez melyik dimenzióban vicces szerintük??

Mikka-Makka 2013.10.18. 13:38:01

@rajcsányi.gellért (ergé): szerintem sokkal zavarbaejtőbb ha ti önként olvassátok, nézitek ezeket

tavolirokon 2013.10.18. 14:01:41

Ezek a szocik pont ugyanolyan belterjes degenralt kontraszelektalt agyhalottak, mint a fidesz.

Hany ember kezen megy at egy ilyen az otlettol a nyomdaig? Hany parttitkar meg acelelvtars hagyja jova? Mindegyik latta, mennyire siralmasan eroltetett, de egyik sem mert szolni.

Szinte mindegy is, melyik oldal nyer.

Mitzimackó 2013.10.18. 14:29:20

van még annál is lejjebb, hogy egy marginális újság címlapja legyen a legfőbb kormánypárti humorforrás?

Blogger Géza 2013.10.18. 15:10:57

Nem lehet, hogy ez valami burkolt alija reklám?

Kandeláber 2013.10.18. 15:30:13

A libás képe remek.
Az "én ott sem voltam" tükröződik az arcán...

Google 2013.10.18. 15:30:54

@Holger Hartland:

Vajon jó taktika-e ez, hogy mindenki utáljon mindenkit, úgy is mint embert és pártot, mert nem úgy, nem akkorán váltotta be a hozzáfűzött reményeket; és vajon ebből a harcból, utálatból mi is következik a jövőre nézvést? Például praktikusan: kit válasszanak jövőre így a népek?
És: lehet kellemesen is csalódni valakiben. Nem hittem volna, hogy ez a @maroz: , az a maroz. Bár következtethettem volna erre a nem akármilyen hozzászólásaiból is, de valamiért az ember már nem mindig reménykedik .

Google 2013.10.18. 15:34:23

Akikkel soha be nem telne, és akikkel már azelőtt betelt, hogy ... a nevezetes hócipő.
Tudjuk.

maroz 2013.10.18. 15:38:15

@Google: miben latod az erdemi kulonbseget? Milyennek ismertel te meg engem es mi valtozast tapasztaltal ahhoz kepest?

Amugy meg miert is ne lehetne utalni, gyulolni azt, ami tenyleg felhaborito? Szeressem inkabb? De hat en nem vagyok kereszteny, akor meg?

Bellagio 2013.10.18. 15:42:47

Ezmiez!?

Ha ez minden idok legviccesebbje, milyen lehet a tobbi? :-o

ephart 2013.10.18. 16:34:04

Szárszói panoptikum semmi eredeti görcsös és izzadságszagú.alijáz barom senki nem tart vissza

Google 2013.10.18. 17:06:09

@maroz:

Értelmesnek.
És ahhoz képest sem történt változás. Ez az érdem.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.10.18. 17:13:38

Mondjuk a Mandiner akármelyik félművelt humorheroldja a két kezét összetenné, ha csak évente egyszer futná nekik valami olyasmire, amit Para vagy Marabu a kisujjából kiráz...

És igen: a Heti Válasz sokkal viccesebb!

Főleg a címlapok...

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.10.18. 17:15:01

@Blogger Géza:

Az, hogy akkor vagy a legröhejesebb, amikor humoros próbálsz lenni, az NEM azt jelenti, hogy jó a humorod. :)

maroz 2013.10.18. 17:43:46

@Google: Ó. :)

Nekem az a problémám, hogy én saját magamon nem nagyon látok/érzékelek komolyabb változást, és akik irl ismernek azok sem szóltak, hogy furcsa lennék, vagy bármi szokatlant vettek volna észre rajtam. Ebből csak arra tudok gyanakodni, hogy a változás nem a személyben, hanem a társas interakciókban keresendő.

És akkor itt érünk el oda, ahol egy picit azért vitatnám azt, amit Holger Hartland kolléga írt, vitatnám, ha nem gyanítanám, hogy az ő feldemhedése is ugyanúgy leginkább érzelmi alapú, mint az enyém. Szóval ha vitatni akarnám, akkor azt mondanám, hogy téved, amikor úgy gondolja, hogy a Mandiner vagy egy tetszőleges Mandineres szerző írhatna mást is, beszélhetne másról is mint amiről ír és beszél.

Nem tehetné meg, mert akkor pillanatok alatt elpártolnának tőle az olvasók, és ott állna, hogy ma még tízezreknek tudtam valamit mégiscsak mondani, de holnap már csak ötvennek-hatvannak, jó esetben. Azért, mert nálunk akik közügyekről beszélnek és ezt kettőnél több alkalommal teszik, azokból a harmadik alkalomra megbízhatóan drukkerek lesznek, azoknak pedig kettő darab dolgot mondhatsz: amit hallani szeretnének és amit nem, de utóbbit csak egyszer.

Namost, akkor hogyan lehetne mégis elmondani ezeknek a drukkerségbe belepistult embereknek, hogy a baj pont ebből a drukker-mentalitásból ered? Hogy pont ez az, ami lehetetlenné teszi azt, hogy az ember bátran és őszintén felháborodhasson azon, ami felháborító? Lássuk meg a dolog értelmetlenségét a maga teljes szépségében: ma jellemzően szögesdróttal és aknazárral védett gettók vannak, mélyszoci gettó, ballibsi gettóból vagy féltucat, és persze a jobber gettók, amelyeket én alig, de leginkább semennyire sem ismerek. A "munkamódszer" pedig a következő: az egyik gettóban kutyakeményen bírálják a többi gettó óbereit és talpasait és halálosan komoly fejjel ettől várnak valami változást.

Attól, hogy a Gyurcsány képére maszturbáló, vele szétrobbanthatatlan lelki szimbiózisban élő rettenetes némberek a sikításig izgatják egymást azzal, hogy Orbán rossz! Attól, hogy a Bajnaiba beleszerelmesedettek elmagyarázzák egymásnak, hogy a nácik már megint a spájzban vannak, mint mindig. Attól, hogy a szocik akár a dörmögésig is felhergelik egymást azon, hogy a Fidesz Baján csalt. És így tovább.

Ami viszont teljességgel ki van zárva: az, hogy valaki a sajátjának gondolt táboron belül rámondja fajsúlyos disznóságokra azt, hogy hát, kérem, igaz, hogy ezt a mieink csinálták, de én akkor sem fogadom el, mert ez az értékeim szerint tényleg durván disznóság. Ki akadályozza meg őt ebben a legmasszívabban? Naná, hogy a saját tábora.

És igen, szinte teljesen meg vagyok róla győződve, hogy ez a jobboldalon is így van, de én a balliberális oldalt ismerem, mindig oda szavaztam, az ő értelmiségi elitjükre figyeltem, tőlük vártam a segítséget, a támogatást, tehát szerintem teljesen jogos, ha én róluk és nem a jobboldalról beszélek. Így nekem az a véleményem, hogy 2014-ben erre a mostani balliberális pártpolitikai maszatra nem szabad szavazni. Ennek el kell tűnnie lehetőleg végleg a közéletből, és lehetőleg a magyar kultúrából is. Nem, jobboldalról kéretik nem tapsolni, nem azért kívánom ezeknek a pusztulását, hogy a jobboldal jöjjön helyette, hanem azért, hogy megteremtődjön a lehetőség egy tisztességesebb, értelmesebb, érdekesebb, működőképesebb bal, és persze liberális "oldal" kialakulására.

Bell & Sebastian 2013.10.18. 18:14:27

Nem nyafognék, de most már késő.

Google 2013.10.18. 18:17:34

@maroz:

Azért én még magánál is naivabb vagyok. Azt képzelem, itt mindenki azt ír, amit gondol, célja úgy nincs vele.
Ha pedig célja van vele, hát annak a szaga már messziről érződik - annyira túrós a háta.
Annyira szépen írt arról, aminek meg kell születnie, hogy azt hiszem, világra is fog jönni előbb-utóbb. És ez csak jótékonyan hathat majd erre az egész szekértáboros nyavalyára.Úgy néz ki, hogy a publikum egyre kevésbé vevő a harcra. Ideje lenne a lehiggadásnak. A hideg fejnek.Mert lehet ugyan, hogy egyeseknek magas az intelligenciája, de nem az érzelmi.Csupán felfokozott.

csárli hárper 2013.10.18. 18:29:42

minden idők legviccesebb választási videója:

index.hu/belfold/2013/10/18/penzosztast_bizonyito_video_a_bajai_valasztasrol/

esetleg erről valamit, elvtársak?

Bell & Sebastian 2013.10.18. 18:49:06

@csárli hárper: Teljesen életszerű, hogy felszabadultan korrupcióznak, miközben egyikük filmezi az elmés beszélgetést. Hol adnak ötvenezret egy szavazatért? Plusz még ezt-azt? Száztagú kórus az öt milka.

Mindamellett, hogy belátom, az országos blama elkerülése bőven ér ennyit. Újabb gurigáért rekonstruált felvétel lesz ez. Nem ér ez semmit.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.10.18. 18:52:46

@Holger Hartland: Kivéve, hogy nem azért rúgtuk ki, mert rendes gyerek. Nyilván most is rendes ballib (mit tudom én), de hát annyi rendes ballib van, aki nem bírja a belvár zsidó gyerekeket, és olyan nagy az internet, ahol ezt az élményt meg lehet élni, nélkülünk.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.10.18. 18:57:41

@Bell & Sebastian: Elkerülte a figyelmedet, hogy végül _nem_ adtak ötvenezret egy szavazatért. :))

Csak ígértek. Meg azt mondták, hogy ezúttal nem baszunk át titeket, mint a múltkor. Höhö. Zsigóék másodjára basszák át a cigányokat, és harmadjára is át fogják őket baszni. Ha ez nem vicces, akkor semmi.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.18. 19:27:18

@Google: Nem taktika, nem mindenki mindenkit, főleg nem úgy mint embert, és nem harc. Nem tudom, maradt-e valami, ami stimmel. :)

@Kettes: Mi volt abban a posztjában, amiért ki kellett rúgni? Azt értem, hogy ha nem illik a csapatba, jöhet az udvarias búcsú (ezt ő is megtehette volna, szvsz ebben hibázott), de mi ér kirúgást? Egyébként meg nyilván nem a zsidókkal van baja, hanem a ballib elittel, csak sokan szeretik a kettőt indokolatlanul összemosni. Maroz írt néhány csúnyát - mérgében, miután jótündér törölte a posztját. A poszt ma is megvan maroz blogján, és nem értem, hogy mi benne az, ami kirúgást ér.

Bell & Sebastian 2013.10.18. 19:38:31

@Kettes: Nem tudom, mi a mulatságosabb, a reális bontott csirke Veöres kezéből, vagy hogy hívták a fejzsonglőrt, illetve a virtuális ötvenezer?

A nagy mulattág inkább az lesz, amikor a jövő héten berendelik közmunkára a sok ál-munkanélküli körömépítőt és hun nyuggerpesztonkát. Oszt ha nem jelennek meg lószart szedegetni, ugrik a támogatás és javul a statisztika. Ha meg mégis, legalább jól körberöhögik őket. Még hogy feljelentgető népség lennénk?

Lehetnénk akár, ha nem védené bucimanó ekkora elszántsággal a segélylistákat.

Csak tudnám, hogy mi tartott ezen a felismerésen 3,5 évig?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.10.18. 19:46:44

@Holger Hartland: Ez egy hosszú és szomorú folyamat volt, aminek sem az elejét, sem a közepét nem értettem. Csak a végét. A végén átlépett egy határt, ahonnan már nem volt visszaút.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.18. 21:44:38

én lehet hogy hülye vagyok (kétlem), de én ebben a címlapban semmi szórakoztatott nem látok

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.18. 21:46:58

szórakoztaTÓÓÓT !

vagy ez megint irónia? azt meg idézőjelbe kéne tenni, mert én kinézem turulból, hogy ezen hanyattvágóan kuncog egy fél napot

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.18. 21:50:41

@Holger Hartland: na de hát állami pénzből megy.
éshát erre a klasszikus tesz-vesz által szabadalmaztatott érvelési példamondat jön elő:

ha nem tetszik, hogy ég a házad, ne nézd.

tehát a minőség alatti bulvárműsorra is áll ez, hisz tömegeket épít le morálisan és mentálisan. így akinek fontos az ország, nem mondhatja, hogy maradjon minden így.
korábban te is mondtad, milyen fontos a kiegyensúlyozott média

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.18. 21:58:02

ezek a fideszes aranyifjak sose tudják helyesen használni a 272-es szabályt a Magyar Helyesírási Szabályzat szerint.

272. Idézőjelek közé teszünk a mondaton belül olyan szavakat, amelyeknek hangulati velejáróját, gúnyos vagy egyéb értelmét ki akarjuk emelni: Megkaptam „kedves” soraidat. Ne akarj te engem mindenáron „jobb belátásra bírni”! Stb.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.10.18. 22:13:14

hiányolom a felső, demokrata sorból, kuncze/fodor/demszky gábort

ja és hol van demokrata dopeman a messiás, minden értelmiségi/ateista/liberális példaképe????

superfrog 2013.10.18. 22:34:41

hát nem tudom, lehet az én agyammal van a baj. de ránézek a képre, és mélyen egyetértek. mind a 6-nak el kéne már takarodni a közéletből/politikából..............................

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.18. 23:05:09

@Kettes: Ja, ha csak a végét értetted... az tényleg szomorú. Na mindegy, van neki blogja, majd olvasod, ha akarod.

@tesz-vesz: Mi megy állami pénzből? A Hócipő? Régebben. Ha ma is, az más. Akkor elvárjuk, hogy az adófizetők pénzén jó poénok szülessenek.

@maroz: Na most elolvastam ezt a hosszút. Azt mondod, hogy 1) az olvasók tábori harciblogírást akarnak, másnak nincs piaca, és hogy 2) ezért muszáj ezt csinálni, más választás nincs. A 2) biztos nem igaz, nem muszáj hivatásos megmondónak lenni, van sok más szakma is. De az 1)-ben sem vagyok biztos.

picur3ka 2013.10.18. 23:11:39

@Kettes:

bbjnick, Gloire, Loxon, Bell, etc mentalis allapota. Ez rendszeres tema.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.19. 00:27:42

@Holger Hartland: szerintem biztos hogy ma is megy állami, félállami pénzekből. aztán hoyg hogyan kozmetikázzák? puch laci vagy a kiss péter adományának, az már egy más kérdés.

Szúrófény 2013.10.19. 05:20:53

@Celebkiller: @Szentpeter:

Kossuth Lajos, azt üzente
Elfelejtett rég az eszme,
Nincs más senki, ki kövesse!
Nincs magyarnak, harci kedve!
56-óta nem harcolnak!
Szalma lángba, bele huhogtak!
Vasalt iránymutatók!
Rögtön mindnek elege vót!
Forradalmi játékból!
Azóta tart a "játék bolt!"
Különféle bábokkal,
Madzagon rángatottakkal!

maroz 2013.10.19. 08:46:59

@Holger Hartland: Kettest hagyd a fenébe, ő tényleg nem érti. Még azt se érti, hogy ha én itt komolyabban is el szeretném magyarázni, ha tényleg érthetővé szeretném tenni, akkor azt csak úgy tehetném, ha egészen konkrétan, nevekkel és viselt dolgokkal együtt mondanám el azt, amit felháborítónak tartok, de még mindig úgy gondolom, hogy ez nem lenne tisztességes. Lehet, hogy ebben tévedek, és az is lehet, hogy Kettes pont azért provokálgat itt finoman, mert ő is úgy gondolja, hogy tévedek, és jobb lenne, ha mégis elmagyaráznám akár még konkrét nevekkel is, ha másként nem megy, passz, ezt nem tudom.

Na, de akkor a lényegre: Nézd úgy, hogy milyen jellegű közéleti írásokra van érdemi kereslet. Ne csak blogokra gondolj, hanem napi, heti, online és akármilyenféle tömeglapokra. Az a probléma szerintem, hogy ezek profilját a kemény mag fogja meghatározni, olyan, mint egy előadás, ahol ők ülnek az első tíz sorban, ők üvöltöznek be a színpadra, bárki ránéz a közönségre őket látja, okkal vonja le azt a következtetést, hogy ők a meghatározóak. Ettől még lehetnek a hátsó sorokban olyanok, akik más véleményen vannak, akik másfajta közbeszélést preferálnának, de a zöm úgyis az első sorokban handabandázókat fogja követni.

Mit tehet az, akit bármiféle kényszer hajt a szólásra?

Ha anyagi, akkor egyértelmű, lásd ahogyan a Magyar Narancs beállt Gyurcsány mögé. Kis tábor, de egy réteglapot talán még eltart.

Ha pusztán valamiféle belső késztetés, akkor választhat: vagy követi a mainstream módszert és mondja, amit hallani akar a közönsége és ekkor lesz közönsége, vagy nem, utóbbi esetben viszont nagyjából a madaraknak fog prédikálni mint egy szánalmas Szent Ferenc-epigon.

Vagy kussolhat is közélet témában, és írhat inkább a lékhorgászatról vagy adhat sminkelési tanácsokat, ez is egy járható út, ebben is igazad van.

Tehát abban nem értek veled egyet, amikor azt mondod, hogy a Mandineresek számára valós választási lehetőség lenne az, hogy arról írjanak, amiről szerinted írniuk kéne. Ilyen opció szerintem nincs, így ha következetes szeretnél maradni, akkor nem azt javasolnád nekik, hogy írjanak inkább Orbán meg a fidesz disznóságairól, hanem azt, hogy hagyják abba az írást. Megtette ezt már más is közülük és nem úgy tűnik, mint ha ettől összeomlott volna a világ. :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.10.19. 08:50:45

@Kettes: Nyilván a Saskabarén élesedett elméden kifog a valóság. A cigányos videó egy hoax, amit akár a vincent is csinálhatott volna. A színvonala alapján simán.

tevevanegypupu 2013.10.19. 09:20:00

Ezt az egeszet vegulis most csak az erti meg igazan, aki mar elt egy jo darabot rendszervaltas elott is. Annak eleg nehez hazudni azokrol meg ezekrol az idokrol. Kesobb aztan majd a torteneszek meg-atmagyarazzak. De most bajosan..epeszu ember amig emlekezni tud addig emlekezik is. Olyan csalodas legfeljebb 1956-tal kapcsolatban erhette az embereket mint most a rendszervaltas utani csalodas. Hogy ki mindenkirol kiderult hogy gazember volt es az is maradt. Ha az Orban szoborral kapcsolatos cselekmenyt vegignezi az ember, hallja a demokratikus ellenzek oromujjongasat ezzel kapcsolatban, a kepletes lincselest, nahat az tudhatja, hogy mit varjon toluk..Az avh volt es maradt, es ha van oka felni az embernek, hat toluk aztan van..A szellem, a gonosz ostobasag es korlatoltsag az ugyan az mint volt a kommun meg a Rakosi-Kadar rezsim alatt is: Bajnai-Gyurcsany-Mesterhazi-Konya a moszkovita kvartett reinkarnacioja..Ennek megallapitasahoz nem kell gyulolkodes, eleg a jozan esz.

Pelso.. 2013.10.19. 17:30:59

@Mr Falafel: Sokkal inkább mulattat, ahogy katalizálja a leépülést.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.10.19. 18:10:07

@Pelso..: Mi, magyarok ezt inkább egyfajta identitáserősítésként fogjuk fel. Az idegen kultúrák, mint neked például a magyar, egyes önkifejezései a külső szemlélőben, amilyen te is vagy, értetlenkedést ébresztenek. Ha nem lennék a kultúrakutató, biztosan én is meghökkennék a te kultúrád egyes megnyilvánulásain. Ám én éppen azért lettem antropológus, mert az emberi kultúra kiváltképpen érdekel. Így az egyes népek kultúrája is.
Azt meg most hagyjuk, hogy te magyar vagy, mert ez nem a vicceskedés helye.

picur3ka 2013.10.19. 23:15:25

@Mr Falafel:

Minek pozol ezzel a hulyeskedessel?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.19. 23:24:30

@tesz-vesz: A "szerintem biztos" nekem sajnos kevés, akárki mondja. Bizonyítékot! :)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.20. 00:02:29

@maroz: Nem kell a kemény mag kegyeit keresni, lehet próbálkozni mással. Így tesz pl. a 444 és a cink. Osztanak mindenkit, egyikre se mondanám, hogy tábori kutya, pórázon. Majd meglátjuk, mi lesz belőlük.

Kiderülhet persze, hogy megmondásból csak úgy lehet megélni, hogy a szerző nyakörvet vesz magára, lehetőség szerint hosszú pórázzal, ahogy itt látni vélem. Akkor viszont nem kell ebből élni. Lehet másból, és amellett hobbiból írogatni, legfeljebb kevesen olvassák, na és, ki nem szarja le. Ha szabad ember akarsz lenni, annak is ára van. :)

A mandinernek az elődeivel együtt (Ufi, Reakció) 2010-ig komoly szerepe volt egy legalább néhány ezres vagy tízezres, viszonylag fiatal(os) és iskolázott olvasótábor befolyásolásában. Ezeknek a srácoknak el lehetett hinni, hogy van itt egy egész normális jobboldal, és még ha a Fideszben amúgy van egy rakás korrupt és ostoba figura is (mint mindenhol), azért az értelmesebbek és normálisabbak miatt a jobboldal messze jobb társaság, mint a francba elküldendő ballib, és a váltás után lesz valami kibontakozás-féle. (Nézd meg pl. a Reakció kormányprogramját 2007-ből.)

Az eredmény ismert: átbaszás történt. Egy ilyen örökséget hordozó blognak erre valahogyan reflektálnia kellene. A Mandinerre viszont, ha a témákat, a hangvételt illetve bizonyos ügyekben (orbanviktor.hu, KIM, tölgy) tanúsított magatartásukat nézzük, a leginkább jellemző szó a "sunnyogás". Ezek sunnyognak.

Egyedül Kínai Kálmán volt az, aki meg tudta írni, hogy nem ilyen lovat akartunk, és aki közben beolvasott az őt és egykori szerzőtársát irl-ezve és gusztustalanul mocskoló ballibeknek is - el is tűnt innen. Ehh, követnem kellene ezt a példát. :)

Bell & Sebastian 2013.10.20. 01:26:12

@Holger Hartland: Vissza a Vinszentre, úgy a létszám változatlan maradna.

picur3ka 2013.10.20. 01:33:28

@Holger Hartland:

Nezze, az egyetlen blog, akirol en tudok - nem nagy szo, tudom, de nevezzen meg masikat - aki lehozta a Tolgy vedelmeben es sajat magaert kiallasaban szuletett irast.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.20. 01:44:06

@Bell & Sebastian: Összekeverte a tablettáit, vagy ivott rájuk?

@picur3ka: Hol? A Mandineren csak a híroldalon volt ilyen a Vélemény rovatban (tudja, ahol Amerikai Népszava is szokott lenni), itt a blogon a szerzőktől semmi, hagyták randalírozni a kulturálatlan emlőst.

picur3ka 2013.10.20. 02:43:33

@Holger Hartland:

Igaz. De masikat nem tud megnevezni meg erre se, ugye?

Lehet, en nem tudom.

Nem mintha ez buszkeseg dolga lenne, ebben teljesen egyetertunk.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.20. 10:36:32

@Holger Hartland: ha eddig kapott, most is kap. nem lesz hirtelen életképes vmi. faraksházy még mindig nagyon pártember, nála rendezik a komcsi bulikat.

persze konkrét bizonyítékom nincs, de ebből már érezni lehet, milyen korrupt társaság, aki nem változik meg
vastagbor.blog.hu/2009/02/04/millios_kozpenzek_a_hociponek

Pelso.. 2013.10.20. 11:43:34

@Mr Falafel: No még egyszer: nem értetlenkedem, hanem egyfelől mulattat, ugyanakkor elcsodálkoztat az általad megnevezett funkció; ami több mindent erősít ugyan, de szerencsére nem a nemzeti identitást.
Az pedig továbbra is abszolút érdektelen, hogy te (vagy bárki más) személyemet hova kategorizálod.

maroz 2013.10.20. 11:59:46

@Pelso..: Miért gondolod azt, hogy a békemenet és a hozzá hasonló társas megnyilvánulások ne bírnának masszív identitás-erősítő funkcióval is?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.20. 12:02:54

@picur3ka: A Konzervatóriumon volt MAK mellett kiálló cikk, de nem tölgy-ügyben, hanem később, a Semjén-ügy miatt. Viszont Emlékezetkultúrát már a tölgy-ügy idején is úgy hajították ki a nyüves francba konziék (akiket szintúgy nem kedvelek, de ezt meg kell adni nekik, jól csinálták), ahogy az ilyen férgeket kell. Szemben sunnyogiékkal, akik akkor is csak lapítottak. Itt ennyit találtam, persze hogy Kínaitól (ld. 3. pont):

mandiner.blog.hu/2012/03/23/hogyan_legyunk_jo_baloldaliak_es_vagy_liberalisok

@tesz-vesz: "ha eddig kapott, most is kap" - ??? Tudom, hogy az előző kormány alatt kapott, egészen pofátlan dolgok rémlenek, de azóta volt egy kormányváltás... A Fidesz-kormány is támogatná a Hócipőt? Hogyan, hirdet benne a Közgép?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.20. 12:05:56

@maroz: Rákerestem, pártalapítvány, és hát ki támogasson pártlapot, ha nem egy pártalapítvány. Én akkor kérhetem számon a Hócipőn a humort, ha az én adómból támogatják, vagy ha megveszem (de nem veszem). Ha pártalapítvány támogatja, akkor Farkasházynak Szanyi et. előtt kell megmagyaráznia a poént, illetve hogy két zsemléből és tíz deka párizsiból sajnos csak ennyire tud vicces lenni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.10.20. 12:06:50

@Pelso..: Amerikában, a nagy liberális Kánaánban az identitástudat erősítése az elsődleges direktíva. Ha Amerika egy közepesen gyenge európai állam lenne, állandóan kapna a pofájára, hogy ultranacionalista, kirekesztő, stb.

Gyors példa: Magyarországot az EU azért vonta most eljárás alá, mert nem elég készséges az afrikai niggerek befogadásában. Az USA-ba egy Afrikait sem engednének be ilyen körülmények között.

Azonban az USA a világ legagresszívabb militáns állama, az erő birtokosa, akitől mindenki retteg. És igen, az USA-ban óriási mértékű a nacionalizmus. Csak ott patriotizmusnak hívják, és nem pejoratív értelmű szó. A patrióta a mintakép.

Az USA-ban a lehető legelképesztőbb módokon erősítik az identitástudatot. Olyan módokon, amint egy művelt európai fanyalog vagy röhög. A kisgyerek rózsaszín háromkerekű biciklijén hátul zászló van. A kertvárosokban mindenhol zászló, a belváros ablakaiban úgyszintén. Iskolákban, és azokon is túl mindennaposak a történelmi eseményeik játékos formában való felelevenítése, okulásul a fiataloknak. Hétvégente együtt énekelgetnek a templomban (borzalom!) hazafias és egyházi dalokat egyaránt. Hazafias jelszavaik sok helyen beépültek a köszönésekbe. A négyévenkénti választások után a két politikai tömbnek kötelessége megbékülni, és a vesztesnek külpolitikai ügyekben támogatnia kell a győztest. Van ugyan ellentét, de ez olyan minimális, hogy szinte csak színjátékként jelenik meg.

Amennyiben Amerikát annyi igaztalan támadás, idegen kultúrabeli lakóitól és külföldről egyaránt érné, nem békemenetet rendezne, hanem mondjuk a zsidókat hazazavarná Izraelbe. Ezért nincs is Amerikában zsidó, aki amerikaizna, mélyamerikaizna. A legmélyebb amerikaiak a zsidók. Nálunk itt vagytok ti, bolsevik fajzat zsidók, és minden eszközzel gyűlöltök minket. Fajtársaitok az EU-ban ebben segítenek titeket. Nekünk az összetartás, a kitartás demonstrálására nincs olyan eszközünk, mint Amerikának. Mi nem lőhetünk titeket halomra, nem zavarhatunk haza titeket, ahogy Amerikában tennék, csak felvonulhatunk, és jelezhetjük, hogy mi, magyarok összetartunk az etnikai alapon szerveződő ellenségeinkkel szemben.

maroz 2013.10.20. 12:18:36

@Holger Hartland: Oké, nem is az elvi megítélés volt itt a kérdés, hanem hogy van-e a Hócipőben állami vagy félállami pénz, vagy tényleg az van, amit te szeretnél látni, hogy ez van, szar, de legalább eltartódik piaci alapon.

Ez csak azért érdekes, mert van egy olyan vélemény is, mely szerint ezek a mostani úgymond rezsimkritikus függetlennek látszó értelmiségiek azért hangoskodnának, mert valami úgymond általuk fontosnak gondolt értékek sérülnek, de akad másmilyen vélekedés is, például az, amelyiket én is osztok, jelesül, hogy ezeknek most legjobban az fáj, hogy mások esznek az ő tányérkájukból.

Mondjuk az is egy külön vicc, hogy a Hócipő hány tízmilliót és milyen mókás jogcímeken kapott az államtól akkor, amikor még a demokrácia a lehető legnagyobb rendben volt, persze azt kivéve, hogy Orbán még egyáltalán életben és szabadlábon lehet. Érthető, ha Farkasházy inkább azt a rendszert kérné vissza? Szerintem nagyon is. És pontosan azért, mert ő is nagyon jól tudja, hogy kreatívnak látszó módon kapott állami vagy félállami pénzek nélkül mehetne vissza a balettba ugrálni.

maroz 2013.10.20. 12:22:01

@Holger Hartland: Végső soron jobban belegondolva valahol ez is piaci alap. A pártok normatív módon kapnak közpénzt a pártalapítványaik működtetésére, és ha a pártalapítványnak pártsajtó kell, akkor valahol ez is egy piaci alap. Kicsit furcsa gusztusú, de mégiscsak az.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.20. 13:36:37

@maroz: Nem tudom, miért ne lehetne egyszerre igaz, hogy fontos értékek sérülnek, és ugyanakkor a rezsimkritikus értelmiségiek a tányérkájukat féltik.

A pártalapítványi támogatás nekem belefér. Ha az MSZP erre költi a pénzét, számoljon el a választói felé, az pedig megint nem én vagyok. Én csak egy kávét kérek, ahogy mondani szokás.

maroz 2013.10.20. 14:46:17

@Holger Hartland: Nem ugyanaz a kérdésfeltevésünk. Én arra próbáltam meg egy tippet adni, hogy mi lehet a tányérkaféltők motivációja, és ott szerintem a féltés a hihetőbb igaz.

Ettől persze még az értékek sérülnek, de hát azoknak az elmúlt negyedszázadban a tányérkaféltők is legalább annyit ártottak, mint akik isten és a nép akaratából jelenleg rombolják. A kávékérés jogos. :)

Pelso.. 2013.10.20. 19:13:17

@maroz:Természetesen bírnak, de a pártrendezvények nem a nemzeti identitást hivatottak erősíteni, még ha folyamatosan ezt sugallják is a szervezők.

@Mr Falafel: Pont a patriotizmus s a nacionalizmus közötti különbség (szerintem van) miatt ez esetben az USA példája nem megfelelő.
Írtam már: elférünk egymás mellett, -hogy ez téged irritál, az a te problémád.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.10.20. 19:21:52

@Pelso..: Már miért irritálna. A te alternatívádra egy ellen alternatívát vázoltam fel. Te csodálkozol, hogy vannak ilyenek, mi meg csodálkozunk, hogy vannak olyanok. Pedig mindkétféle előfordulhat simán. én ezt el is fogadom. Nekem úgy tűnik, hogy neked okoz gondot a másikféle attitűd.

Tudományos értelemben a patriotizmus és nacionalizmus között nincs különbség. Tartalmilag teljesen azonos. Himi-humizni lehet körülötte, de elég gyatra próbálkozás.

maroz 2013.10.20. 19:35:41

@Pelso..: Na jó, azt értem, hogy nem, csak azt nem értem, hogy miért nem. Megfogalmaztál egy állítást, de nem igazán látom az érveidet.

Az a bajom, hogy minden általam ismert tény pont az ellenkezőjét támasztja alá annak, amit te állítasz, és én nem mondom száz százalékra, hogy ne mégis neked lenne igazad, de értsd meg, hogy könnyebb valakinek az igazát elfogadni, ha érvekkel is megtámogatja. No meg valahol etikusabb is úgy tenni állításokat, hogy szükség és igény esetén azt érvekkel is készek vagyunk megtámogatni.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.20. 20:01:32

@maroz: A kérdés nem ugyanaz - de a válasz! :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.20. 22:59:25

@Holger Hartland: nemigen volt kormányváltás, pontosan tudod, hogy Ángyán nyilvánosságra hozta, hogy az mszp leisztinger ugyanúgy megkapja csaló pályáztai pénzeket fidesi 2/3-nál mint mszp-snél, pontosan tudod, miért ölelkezik gráf józseffel budai gyula, pontosan tudod, miért leisztinger szállodájában tartják a kihelyezett kormányüléseket, mert a fidesz is egy álrendeszerváltópárt, mint az mszp, orbánnak is és bajnainak is vérkommunista az apja.

lehet hogy mszp-s fizeti a hócipőt most, de ő meg az állami pályázati pénzeket veszi igénybe, tehát hoyg érthető legyen: lehet pont leisztinger fizeti

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.21. 10:40:59

@tesz-vesz: Nem, egyáltalán nem tudom, nemhogy "pontosan". Hihető, hogy lehet valamilyen háttéralku, de más a hihetőség és más a bizonyíték. Leginkább egy lista kellene valamilyen állami támogatásról, a listán a Hócipő illetve a kiadó nevével és az összeggel. Olyasmi, amilyeneket az átlátszósok szoktak megszerezni.

bgp 2013.10.21. 13:10:01

@maroz: LMP 1%, és szerintem neked azok se tetszenek :D

Tetszettek volna pártot alapítani!

maroz 2013.10.21. 13:19:48

@bgp: Ha lenne választási kényszer, akkor rájuk szavaznék. Amióta kifolyt belőlük a balliberális szar azóta ők az egyik pártként kinéző párt kis hazánkban. Már abban az értelemben, ahogyan én a párt ideáltípusát elgondolom. A másik a Jobbik, de az nekem túl radikális. Szóval ha fegyverrel kényszerítenének, akkor bizony én az lmp-re szavaznék a mostani kínálatból.

Pártot meg minek alapítani? Annyi van így is, mint a tenger, civil nincs, aki mederben bírná őket tartani. Ha ma valaki valamit csinálni akar, az inkább alapítson civilt, abból van durván hiány. :)

thetriggerhappy 2013.10.21. 14:05:23

@Mr Falafel:

tehát akkor a békemenet valójában egy antiszemita séta, kedves zsidó barátom? minek ezt titkolni, tagadni? hívd a zsoltit és mond meg neki, hogy most már előállhat a farbával!

az, hogy sikerül teljesen elferdítened azt, hogy mi is az amerikai patriotizmus és az európai sovinizmus közti különbség, már meglepőnek sem nevezhető.

Alfőmérnök 2013.10.23. 11:08:46

@picur3ka: @Holger Hartland: „előbb náci lettem,
majd gyáva náci,
ha bemártanék valakit magam helyett, akkor pedig "egy árulkodós gyáva náci".

Egyébként azért nem írtam maguknak semmit - bár mindenkinek köszönöm az ügyködését és a kiállását mellettem - mivel sok mindent jobb nem bejelenteni, hanem megtenni.
Pl. a múlt szombati nagy komment-írtás vincééknél nem a hirtelen megvilágosodásuk eredménye, hanem a beszarásuké.
A facebookról is sok minden eltűnt, nem csak a anti-Horthy-oldal.”

„a mandineresekkel semmilyen megegyezés sincs, mivel nem vagyunk beszélő viszonyban nagyon régóta.
(2 napja Trágár keresett meg, hogy tehet-e valamit, de nem Ergéék. ÉS már Trágár sem tanít Pcsabán.)

A konzervatóriumosok akartak valami nyílt kiállást, azt én tanácsoltam, hogy ne tegyék. És ezt tanácsolom maguknak is.

Ezzel a csapattal szvsz nem szabad szóba állni, mert ha nem reagálnak rájuk a neten, akkor meghalnak. Erősen extrovertáltak, szereplők, "valakik" szeretnének lenni. Semmi sem dühíti őket jobban, mintha a pusztába kiáltoznak.

Másrészt, korábban engem, most magukat mindenfélével provokálni. Ne olvassák, szarják le. Ha már a Mandiner engedi ezt a nyomulást. A legrosszabb, ha önként listázzák magukat - ez pl. a Kádár-rendőrség kedvenc adatgyűjtési módszere volt.”

Pelso.. 2013.10.23. 12:55:06

@maroz: Azért, mert kormányzati aktuálpolitikát támogat és propagál, ez a fő funkciója. Felőlem tegyék, de ne azonosítsák magukat kizárólagosan az egész nemzettel, ilyesmi ma már erőltetett s átlátszó. A mesékben hinni persze nem rossz menekülő útvonal, akad, aki számára hasznos.

Kis tévedésben vagy: hidegen hagy s nem célom, hogy elfogadd álláspontom, továbbá mint szubjektív véleményt nem is kötelességem alátámasztani, annak ítéled meg, aminek akarod.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.10.23. 15:37:39

@maroz:
na most már menjen innen a picsába a világnézeti vattacukornyál-csorgatásával, és keserves pártkeresésével. álljon csak vissza az ávós gecik közé, ne itten picsogjon, mint egy bérbuzi, akit kettővel többen basztak meg a kialkudottnál!

maroz 2013.10.23. 17:38:09

@Pelso..: Na jó, de ha csak kinyilatkoztatsz, akkor honnan fogsz rájönni arra, hogy amit tudsz azt rosszul tudod? Vagy ez már mellékes?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.10.23. 17:46:56

@Alfőmérnök: Ha ez magánlevelezésből van, akkor kár iderakni. Legfeljebb az írója hozzájárulásával. Egyébként sincs már sok értelme beszélni erről, minden világos, minden ki van tárgyalva.

Alfőmérnök 2013.10.23. 23:11:27

@Holger Hartland: Nem magánlevelezés. Én írtam, én találtam ki. A valósággal való bármilyen egyezés a véletlen műve.

Pelso.. 2013.10.24. 12:20:46

@maroz: Dehogy mellékes, megelőzöm a bonyodalmakat: minden gondolatom csírájában rossz, na. Ugye így már elfogadható számodra?

maroz 2013.10.24. 12:32:30

@Pelso..: De ha ez egyszer így jó neked, akkor miért is ne lenne számomra nem elfogadható?

Érteni is értem amúgy, sajnos még itt azt se mondhatom, hogy nem értem. Amíg azt mondtam, amit hallani szerettél volna, vagy amíg azt olvastad ki a mondandómból, amit ki szerettél volna olvasni országos jó komád voltam, azon kevés kommentelők közé tartoztál, aki időnként magánüzenetekkel is megkeresett, kedves, barátságos, emberi magánüzenetekkel, de amint elkezdtem olyasmiket is mondani, amiket nem szeretnél hallani már végem is nálad, már olyasmiket sem akarsz meghallani tőlem, amik a ténybeli tévedéseidet cáfolnák, vagy amelyeken elgondolkodva picit talán jobban értenéd ezt a kurvaországot.

De ismétlem, megértem, hogy te így, ez van, sajnálom, de tudom, hogy nem lehet rajta változtatni. Majd a jövőben komolyabban fogok arra figyelni, hogy ne reagáljak a kommentjeidre.

Pelso.. 2013.10.24. 17:43:46

@maroz: Az indexes fiókod működik még? -célszerű lenne ott folyt.

maroz 2013.10.24. 18:08:23

@Pelso..: Többnyire igen, már ha pont úgy akarja az Index is hogy működjön.
süti beállítások módosítása