A Médiatanács győzelmei – Ilyen ország pedig nincs CCCXL.
2012. szeptember 27. írta: TuRuL_2k2

A Médiatanács győzelmei – Ilyen ország pedig nincs CCCXL.

A Médiatanács tegnap sokadszorra is pert vesztett a Klubrádió ellen: a Fővárosi Ítélőtábla végzésében hatályon kívül helyezte a testület 1198/2012 (VII.5.) számú határozatát. A Méditatanács mégis zavartalanul ünnepel – mint minden eddigi klubrádiós bírósági döntés után. 

Már az egyik tavaszi ítélet után is azt írtam, hogy a Médiatanács részéről az lenne az egyetlen helyes és tisztességes megoldás, ha abbahagyná az egyre kilátástalanabb és kínosabb hadakozást a Klubrádióval. Ez most még inkább igaz. A Médiatanács csak annyit ért el az egész hacacáréval, hogy a rádió mára a sajtószabadság jelképévé válhatott, holott 2010 előttről kevés olyan esetre emlékezhetünk, amikor a rádió vezetői szót emeltek volna például amiatt, hogy az állam nem tisztességes módon hirdet a médiapiacon. Amíg a Klubrádió erősen felül volt súlyozva az állami médiamixben, addig egy szava sem volt e káros gyakorlat ellen, csak a mostani – szintén káros – erős alulsúlyozottság fáj neki.

Ki tudja, lenne-e még Klubrádió, ha a Médiatanács nem kezd el izmozni az adóval. A rádiós piac megzuhanása és a korábbi állami hirdetések elapadása önmagában is kérdésessé tette volna a rádió működését, így azonban biztosnak tűnik a jövője, mivel szimbólummá vált.

De talán jobb is, hogy így alakult, hiszen a Klubrádió működése – bármennyire nem értünk is egyet velük a legtöbb dologban, és bármennyire távol is áll ízlésünktől egyes műsorvezetőik munkássága – alapvetően közszolgálat. Fontos, hogy legyenek olyan rádiók (tévék, lapok, híroldalak, miegyebek), amik közéleti fókuszúak, elsősorban a politikáról szólnak, ahol ilyen témájú beszélgetések és viták vannak, nem csak bűnügyi hírek és negédes celeb-álhírek. Legyen belőlük bal- és jobboldali egyaránt, minél többen találhassák meg a kedvükre való hangot. A Klubrádióra ezért épp úgy szükség van, mint a Tilosra, az Infóra vagy a Lánchídra.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr994805574

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Törölköző 2012.09.27. 09:02:02

A Fővárosi Törvényszék harmadszor is a Klubrádiónak adott igazat a 95,3-as frekvenciáért folytatott perben. A bíróság kimondta, hogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság nem zárhatja ki a pályázatból a Klubrádiót, és hatályon kívül helyezte az erről ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bgp 2012.09.27. 08:57:31

"Klubrádió erősen felül volt súlyozva az állami médiamixben, addig egy szava sem volt e káros gyakorlat ellen, csak a mostani – szintén káros – erős alulsúlyozottság fáj neki."

Hát, az sír, akinek fáj valami. Az azért biztató, hogy itt a Mandineren is fáj valakinek, amit a Médiatanács művel.

tevevanegypupu 2012.09.27. 09:03:28

Pedig mennyire hianyzozna a Klubradio ha megszuntetnek..egy nemzeti vagyon tunne el a sullyesztobe, vele egyutt demokraciadificit ellen kuzdo munkatarsairol. Meg a vegen kenytelenek lennenek emigralni valahva a szabad vilagba. Ahol persze tart karokkal varjak oket.

áhhh, úgyis mindegy 2012.09.27. 09:10:54

úúúúh, jól látom, hogy ez már a háromszáznegyven-tizedik epizód???
ilyen ország pedig tényleg nincs...

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2012.09.27. 09:13:34

@áhhh, úgyis mindegy:
Jól, de már javítottam. Elnézést a hibáért!

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.09.27. 09:16:51

@bgp: ettől még persze majd a mandineresek 2014-ben ugyanolyan lelkesen leszavaznak majd a médiatanácsot a helyére ültető fideszesekre... :) That's the way it is.

Robinzon Kurzor 2012.09.27. 09:17:51

Felmerült-e esetleg a kérdés, hogy miért cselekszik úgy a Médiatanács, ahogy?

Vagy abba még bele sem szabad gondolni?

Viktus 2012.09.27. 09:24:30

"A Médiatanács részéről az lenne az egyetlen helyes és tisztességes megoldás, ha abbahagyná az egyre kilátástalanabb és kínosabb hadakozást a Klubrádióval."

+ lemondanának a tagjai. Lássuk be ennyi bukta után jobb helyen hullanak a fejek.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.09.27. 09:35:59

Nem értem én, hogy hol itt a probléma?! Be kell tiltani a Klub rádiót, mivel "megosztja a társadalmat, alkalmas lehet az ellentétek szítására, akadályozhatja a kívánatos társadalmi béke kialakulását" és le van tudva az egész huzavona.

Ezt a mondatot egy tegnapi bírósági ítélet indoklásában olvastam és nem egy 1946-os népbírósági ítéletben, úgyhogy, úgy tűnik, az ilyen indoklásoknak ma is helye lehet az ítélkezési gyakorlatban. Itt olvastam: www.sonline.hu/somogy/kozelet/szoborleontos-itelet-horthy-miklos-felelossege-nem-tagadhato-463386

Tilcsákbe, tilcsákbe!

ü
bbjnick

embertelen brambertalan 2012.09.27. 09:42:24

a klubradioban van a legtobb kozszolgalati musor.
barhogy is faj ez a futyiszeseknek ez az igazsag.
a politikai musor toredeke a radio egyeb, kozszolgalati musorainak.

Kandeláber 2012.09.27. 09:45:39

Tényleg nevetséges már ez a küzdelem a Klubrádió ellen.
Mint ahogyan szintén nevetséges a Klubrádió híveinek küzdelme az Új Színház és a Kurucinfo ellen.
Érthetetlen a félelem bárki részéről bármilyen médiától.
Ha szabad a vélemény, senkinek nem lehet oka a félelemre.

Álnév 2012.09.27. 09:50:33

Amíg a Klubrádió erősen felül volt súlyozva az állami médiamixben, addig egy szava sem volt e káros gyakorlat ellen, csak a mostani – szintén káros – erős alulsúlyozottság fáj neki.

Szép vaskos csúsztatás. :) Ha ugyanis a Szalai-hivatal akarata érvényesülne, akkor az "alulsúlyozottság"-nak finomkodott dolog valójában megszűnés lenne, miközben korábban azért túl sok ellenzéki média nem szűnt meg.

Csak ezt egy Fidesz-közeli valami így nem írhatja le, mert már a finomított verzió is büdös.

MézesRozi 2012.09.27. 09:53:28

virágozzék száz virág, hadd szóljon.

de - bár nem vagyok jogász -, arra felhívnám a figyelmet, hogy a szóvivői közlemény szerint az eljárás volt eredményes, de a pályázatok nem érvényesek. vagyis nem ugyanannak a jelzője az eredményes és az érvénytelen. így nem áll feltétlenül ellentmondásban a kettő: a pályáztatási eljárás sikeresen lezajlott, tehát eredményes volt, viszont az eljárásban résztvevő pályázatok között nem volt érvényes.

Megfigyelo 2012.09.27. 09:55:21

@Kandeláber: Hát ez tévedés: Hitler is uszítással kezdte...

nyünyüge 2012.09.27. 09:56:36

@embertelen brambertalan:

Hát ez az. A KR -t a sajtó 99%-ban azonosítja a napi két órás Bolgár György műsorral és annak "szellemiségével".
Miközben van még vagy húsz másik műsor, zömüknek semmi köze a politikához:
www.klubradio.hu/index.php?id=19#c

Megfigyelo 2012.09.27. 09:56:51

@Álnév: Sőt. Pl. Horn kifejezetten megmentette a csődbejutott Magyar Nemzetet...

szempontpuska 2012.09.27. 09:58:16

@MézesRozi: Hogyan lehet egy eljárás eredményes, ha nincs nyertese?

szempontpuska 2012.09.27. 09:59:02

@Álnév: "Amíg a Klubrádió erősen felül volt súlyozva az állami médiamixben" ???

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.09.27. 10:01:51

@Megfigyelo:

Így van! S mert így van, annál inkább és annál gyorsabban be kellene tiltani azt a kib*szott uszító Klub rádiót!

ü
bbjnick

teglagyar4 2012.09.27. 10:01:57

Magyarok!

Nagyon fontos dologban kérem a segítségeteket!
Az országra minden eddiginél nagyobb veszély leselkedik!
A MUNKANÉLKÜLI SZABADSZÁJÚ LIBERÁLIS BLOGGER RÓZSA MIHÁLY ISMÉT MEGPRÓBÁLJA MEGSZEREZNI A HATALMAT MAGYARORSZÁGON!!!
Az ellenség arca:
erlauer3.nolblog.hu/files/rmisi.jpg
Gondolom az szdsz 2002-2010 között tartó rémuralmára még mindenki emlékszik!!!
RÓZSA MIHÁLY MOST EZT PRÓBÁLJA MEG ÚJRA VISSZAHOZNI!!!

Tavasszal egy szdsz zászlóval jelent meg!!!!!!
Hogyhogy még mindig nem vetette ki az ország és a nép immunrendszere ezt a mocskot magából?!?!?!???

AMIÉRT PEDIG ÚGY DÖNTÖTTEM, HOGY EZT MEG KELL ÍRNOM A GYURCSÁNY FÉLE ÉHSÉGSZTRÁJK ALATT TÖRTÉNT!!!!!!!!

RÓZSA MIHÁLY A MUNKANÉLKÜLI SZABADSZÁJÚ LIBERÁLIS BLOGGER MEGJELENT A KOSSUTH TÉREN!!!!
kuruc.info/galeriaN/hir/ehesdk02.JPG
Nyilvánvaló, hogy itt akarja ÚJRA megalapítani a királyságát, és minden magyart elpusztítani!!!!!!!!!

Kicsit interneten utánaolvasva kiderül, hogy rózsa mihály a munkanélküli szabadszájú liberális blogger teljesen aktív és a hatalomba készül!!!!!

A leendő kabinet névsora is nyilvános már!
Demszky, retkes, magyar, kóka, fodor, ungár, horváth, mécs, tarján, kuncze!
Remélem ismerősen csengenek ezek a nevek!!

Ezért hívom most fel minden magyar figyelmét arra, hogy állítsatok meg rózsa mihályt a munkanélküli szabadszájú liberális bloggert!!!!!

Sokan kérditek, hogy hogyan?
Pusztítsátok a liberalizmust a mindennapjaitokban! Ne hagyjátok, hogy az emberek elfelejtsék rózsa mihály a munkanélküli szabadszájú liberális blogger 2002 és 2010 közötti ámokfutását!!!

Minden magyar fel a barikádokra, harcoljunk a liberálisok ellen!!!!!!!!!!!!!
Rózsa mihály a legveszélyesebb ember a Földön!

EMBEREK ÉBRESZTŐ!!!!!!!!

szempontpuska 2012.09.27. 10:03:22

@bbjnick: Az "új és szabadabb" magyar médiarendszer dicsőségére....

Megfigyelo 2012.09.27. 10:04:06

Ne legyünk naívak: a Médiatanács nyilvánvalóan feladatba kapta, hogy "cum fas ac nefas" számolja fel a Klúbrádiót -- és azóta folyamatosan igyekszik teljesíteni a parancsot.

dr Smittpálelnökúr 2012.09.27. 10:13:18

@Kandeláber: Neked ugyanaz egy erőteljesen balos populista rádióadó és egy fasiszta honlap?

Nem Penny hajója 2012.09.27. 10:14:10

@Megfigyelo: nem kell semmit feladatba adni, amíg egy elkötelezett fideszes pártkatona vezeti a médiatanácsot.

2012.09.27. 10:14:32

Talán ha azeri baltát vittek volna a tárgyalásra, akkor talán győzhetett volna a Klubrádió.
De mivel nem vittek igy bármennyire is jogszerű volt a pályázat, balta hiányában--nem lehetett teljesiteni.

kispufi 2012.09.27. 10:15:04

vegyük tudomásul, hogy vannak társadalmilag hasznos dolgok és emberek. a klubrádió és bulgárúr éppúgy ide tartozik, mint a horthy-szobor leöntögetése és annak elkövetője. a társadalmilag haszontalan meg minden(ki) olyan, amiről-akiről akár a médiatanács is az eszekbe juthat. a demokrácia már csak ilyen, mindig is ilyen volt, vagy ha nem is mindig, de 30-40 éve még feltétlenül.

Megfigyelo 2012.09.27. 10:15:07

@bbjnick: Nem a Klúbrádió uszít, hanem Te és a bagázsod.

Axel Westhoven 2012.09.27. 10:16:36

Én már azzal is megelégednék, ha a Klubrádió azt sugározná, ahogy Bolgár György talpa alatt fütyül a szél.

Kandeláber 2012.09.27. 10:20:30

@Megfigyelo: @dr Kangörény: Igenis belefér. Nem vagyok éppen Amerika-imádó, de az USA-ról kéne példát vennünk, ott a legszélesebb a szabadon kinyilvánítható vélemények palettája. Sokan mondták már, hogy mire szolgál a távkapcsoló.
Persze ha elvű antifának tetszik lenni, akkor nincs miről beszélnünk.
Ha a cionizmus szabad, akkor legyen a reciproka is az.

dr Smittpálelnökúr 2012.09.27. 10:22:20

Akinek a klubrádió fáj, az nézze meg ezt!

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aHv2nFYV_xQ

Aki ezt a műsort megcsinálta, aki adásba küldte és aki röhögés nélkül meg tudta nézni, azt be kéne zárni a bolondok házába.

nu pagagyí 2012.09.27. 10:30:36

"Ki tudja, lenne-e még Klubrádió, ha a Médiatanács nem kezd el izmozni az adóval. A rádiós piac megzuhanása és a korábbi állami hirdetések elapadása önmagában is kérdésessé tette volna a rádió működését, így azonban biztosnak tűnik a jövője, mivel szimbólummá vált."

Az állami hirdetések elapadása már eleve izmozás volt, mert e jelenség csak a Klubrádiót sújtja és a Neo Fm-et sújtotta. Remélem, a következő kormány megvizsgálja mennyire ár-érték arányos volt ezeknek a cégeknek a hirdetési politikája és szükség volt-e egyáltalán a "cipőt a cipőboltból" tipusú reklámok közzétételére, a közvagyont megkárosítva.

Kandeláber 2012.09.27. 10:34:27

@dr Kangörény: Az arc őrült lehet, egyszer teljes öt percig néztem a műsort, kb. annyi ideig tartott egy körmondat is. Bármennyire is igyekeztem, nem sikerült megfejtenem, hogy miről is akar beszélni.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.09.27. 10:39:37

@bbjnick: Nem betiltani kell, hanem megkérni az őrmit, hogy emlékezzen vissza ifjúkorára.

Ringlósztár 2012.09.27. 10:48:23

Persze, hogy nem lenne, mert ti és a haverjaitok már tönkretették volna.
Mondjuk, pont leszarom.

Kotkodus 2012.09.27. 10:50:11

hát ez az ügy tényleg még viccnek is erős...

miközben olvasgattam, hogy a nmhh kit és hányszor zárt ki, az jutott eszembe, hogy még a végén magukat is kizárják... végül a bíróság tette meg helyettük...:)

puffatag 2012.09.27. 11:02:23

kedves posztoló, naggyábu rendben vóna amiket írtál, eltekintve attól az ordasnagy hazugságtól, hogy a ballib idején a jobboldal nem kapott állami hirdetést, nagyjából egyformán kapott a két oldal... írod, hogy elapadtak az állami hirdetések, ez igaz, MÁRMINT BALOLDALI MÉDIA 1 FILLÁRT SE KAP 2 ÉVE.... ellenben a jobbos médiába ömlenek az állami MILLIÁRDOK (például a most taccsra tett maszop-közeli rádió 700 millás tartozása fillárra megegyezik a konkurens fideszes rádió által 2011-ben kapott állami hirdetéssel)

SpaceboyDesign · http://www.honlapkeszites-webgrafika.hu/ 2012.09.27. 11:06:44

@dr Kangörény:

Egy bizonyos politikai irányba kacsintó TV –adónál belefér, hogy a tényeket oly módon sorolják, oly módon magyarázzák, mely a saját közönségük meggyőzésére jobban alkalmas.

Még az is belefér, hogy olyan módon fogalmazzanak, mely a saját közönségük értelmi színvonalához van igazítva, (lefelé).

De ennyi valótlanságot, ténynek álcázott kitalációt, bizonyíték nélküli súlyos állítást egy csokorban régen nem hallottam. Olyan tárgyi tévedések hangoznak el benne, melyet egy közepesen értelmes ember is kétkedéssel kell, hogy fogadjon.

Ami a szomorú, hogy ez a kommunikáció zsigerből úgy működik, hogy mondanak egy eszement baromságot, konkrétan hazudnak egy kellemeset, és aztán elvárják, hogy a józan oldal bizonyítsa az ellenkezőjét. Nem úgy kéne működnie, hogy csak akkor állítok valamit, ha bizonyítani tudom?

Aztán tüzetesebben végignézve a műsort, (mert voltam ennyire perverz), rájöttem valamire. Tulajdonképpen a műsor NEM állította azt, hogy a tározót felrobbantották. Csupán azt közölte, hogy egy szakértő levelet írt nekik, hogy egy által VÉLELMEZETT, de nem bizonyított gondolatsor kimaradt a jegyzőkönyvből. Ezt pedig nem kell bizonyítani, hiszen csak egy „olvasói levelet” közöltek. Ügyes.

Netuddki. 2012.09.27. 11:09:42

Izé, valami büntetőjogi felelőssége nincsen a médiatanács vezetőjének ha nem tartja be a bíróság döntését? Egyáltalán megteheti-e itt bárki, hogy ne tartsa be a bíróság határozatát? Na ez itt a kérdés. A klubrádió sorsa meg nem igazán érdekel...

caralho voador 2012.09.27. 11:10:10

Mi ez a foshalom már megint? Az ilyen ország blabla inkább egy tegnapi bírósági ítélet kapcsán jutott eszembe. Persze nem csoda, hogy erről a Horthy=Kádár Novák-féregkedésnek helyet adó rothadó mandarinkupac nem értekezik.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.09.27. 11:15:05

@immortalis: "ettől még persze majd a mandineresek 2014-ben ugyanolyan lelkesen leszavaznak majd a médiatanácsot a helyére ültető fideszesekre... :) That's the way it is. "
neha oda-oda finganak, hogy azert ne latszodjanak teljesen gerinctelen csinovnyiknak, de igazan odaszarni sosem fognak, ahonnan enni kapnak..

az orbanviktor.hu uzemeltetese egeszen biztos remekul jovedelmez;-)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.09.27. 11:17:35

nem tudom, kiricsi karola olyan világosan elmondta a dolgokat,
kkbk.blog.hu/2012/03/21/mong_a_flugos_bemondo

de most mit várjak egy olyan bíróságtól, ami gellért ádámnak nem fogadja el a biszkus emailjét, mert nem munkaidőben adta fel azt, és ami a kipás festékes bolond zsidó tettét társadalmilag hasznosnak ítéli?

thetriggerhappy 2012.09.27. 11:18:21

@immortalis:

megelőztél, ez az én dumám. :-)

SpaceboyDesign · http://www.honlapkeszites-webgrafika.hu/ 2012.09.27. 11:20:18

No, most akkor, hogy is van ez?

Arató azt nyilatkozta, hogy a bírósági döntés szerint a rádió PÁLYÁZATA ÉRVÉNYES.
Médiatanács azt közli, hogy a rádió PÁLYÁZATA alkatilag ÉRVÉNYTELEN és mivel a kiírásra nem érkezett érvényes pályázat, ezért a PÁLYÁZATI ELJÁRÁS EREDMÉNYTELEN.

Most akkor érvényes, vagy érvénytelen a PÁLYÁZAT?
Most akkor érvényes vagy érvénytelen a PÁLYÁZATI ELJÁRÁS?
Eredményes vagy eredménytelen a PÁLYÁZATI DÖNTÉS?
Ki kell írni új pályázati eljárást vagy van nyertese?

georgie58 2012.09.27. 11:21:30

@tevevanegypupu: Igazad van, troll: legyen a Klubrádió helyett csak az Ál-Hír TV, meg Orbán Rádió napi 10 x "Matolcsy 5 perc-cel", akik telehazudják a világot az idétlen sületlenségeikkel az olyan végtelenül buta embereknek, mint te ...

dr kíváncsivagyok 2012.09.27. 11:21:40

@Kandeláber: "Mint ahogyan szintén nevetséges a Klubrádió híveinek küzdelme az Új Színház "..ellen

Nono,...a fasizmus nem vélemény...

csárli hárper 2012.09.27. 11:24:03

hülyék, csak nem képzelitek hogy a fényes tekintetű gumicsizmás elvtársúr benyeli ezt a vereséget? ha kell az egész médiatanácsot feloszlatja és egy tollvonással megszünteti ezt a renitens rádiót, még hogy médiatanács, ők csak parancsvégrehajtók...

SpaceboyDesign · http://www.honlapkeszites-webgrafika.hu/ 2012.09.27. 11:26:34

@kovi1970:

Engem is csak ebből a szempontból érdekel a történet.

Nem érdekel egy konkrét rádió sorsa, az sem érdekel, hogy éppen melyik politikai oldalnak kedves ez a rádióadó.

Az a fontos, hogy egy állami testület, (vállalat, ellenőrző testület, kormányhivatal, bármi) szembe mehet e egy bírósági döntéssel vagy van e bármilyen büntetőjogi felelőssége az adott testület vezetőjének, ha egy adott bírósági döntésben vagy határozatban foglaltakat nem tart be, ezek által folyamatos jogsértést követ el.

Netuddki. 2012.09.27. 11:33:24

@SpaceboyDesign: Ha a hírek igazak akkor a bírósági döntés értelmében a rádió pályázata érvényes. Ezzel szemben a médiatanács az oldalán olyan nyilatkozatot adott ki, hogy szerintük a bíróság azt mondta ki, hogy a rádió pályázata érvénytelen. Most akkor ki a hülye? Szerintem a médiatanács vezetősége, ez egyértelmű...

tevevanegypupu 2012.09.27. 11:33:31

@georgie58:

Magabol 58 darab van? O irgalom annya..

SpaceboyDesign · http://www.honlapkeszites-webgrafika.hu/ 2012.09.27. 11:42:19

@kovi1970:

Ha így van, akkor a Médiatanács a hülye.

Látható a bírósági döntés valahol írásban? Akkor nem éne találgatni.

De oké, tegyük fel, hogy a bírósági döntés alapján a rádió pályázat érvényes. Akkor a pályázati kiírás eredménye ezek szerint semmis?

Új pályázati kiírás szükséges vagy meg kell változtatni a régi eredményét?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.09.27. 11:43:54

@tevevanegypupu:

Egyszer ebben a büdös életben érném meg, hogy felfogja, mi van a posztban, és nem kezd el reflex-szerűen másról hadoválni.

Szánalmas, mint az egész magyar agyhalott jobboldal.

Lehet megsértődni.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.09.27. 11:45:02

@tevevanegypupu:

Mondjuk, most legalább nem állt neki automatikusan zsidózni, ne mondja, hogy nem veszem észre a pozitívumokat.

tevevanegypupu 2012.09.27. 11:45:13

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Az rossz lenne maganak ha megsertodnek. Van funyirom meg macskam is.

tevevanegypupu 2012.09.27. 11:45:13

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Az rossz lenne maganak ha megsertodnek. Van funyirom meg macskam is.

SpaceboyDesign · http://www.honlapkeszites-webgrafika.hu/ 2012.09.27. 11:47:49

@kovi1970:

Azt kéne kideríteni, hogy a bírósági döntés mire vonatkozott. A pályázat érvényességét vizsgálta csak vagy a pályázati kiírás és az eredmény jogszerűségét?

A bírósági döntésben van kötelező érvényű végrehajtandó utasítás a Médiatanács számára, vagy csak simán a pályázatról mondott véleményt?

Érted a dilemmámat, gondolom.

2012.09.27. 11:49:29

az a gáz, hogy szalai fidescsicska les...rja a bíróságot, mert fideszes. ennyi. azt csinálnak, amit akarnak.

felcsutisuttyo 2012.09.27. 11:49:38

Szalai Kannaszája már nem sokáig "tátong":))))

felcsutisuttyo 2012.09.27. 11:50:28

a 8-10-12 éves bebetonozásokat megszünteti az új SZABADSÁG KORMÁNYA!!!!!

tevevanegypupu 2012.09.27. 11:52:35

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Mar eppen akartam, de ha az maganak oromet szerez, szo sem lehet rola.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.09.27. 11:54:29

@felcsutisuttyo: igy van

nagyon kivancsi leszek orban arcara, amikor a grazi szanatoriumban - ha ugyan nem lesz addigra mar nyalcsorgatosra szedalva - megtudja, hogy gyakorlatilag a nevevel femjelzett idoszak siman ex lex lesz..:-)

es megy az alkotmanyuk, rohamtempoju, visszamenoleges torvenyeik a levesbe es visszall a demokratikus jogallam..:-)

remelem, valaki felejt majd a kozeleben valami olyan targyat, amivel kart tud tenni magaban:-DDD

fonó 2012.09.27. 11:55:08

Valahogy a zemútnyócévben megalakult békében a hír-echo-lánchíd-helyi téma. Ez az eljárás beleillik a filozófus-sukoró-molnár gyula, ud-zrt, klubrádió aljas rágalmazó hadjáratba, birósági buktába.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.09.27. 11:56:35

bocs de nem turuléknak van itt egy vitája a bírósággal a linkekkel meg mti-vel, meg a jobbikkal?

más esetekben nem tévedhwt a bíróság?
szerintem ez tök egyértelmű (ahoyg a mandiner-ügynél is) :

"Az elmúlt időszak konzekvens bírósági határozatai egyértelművé teszik, hogy a Klub-szabály alapján a Klubrádió pályázata alakilag érvénytelen.

A bíróság e tárgykörben hozott döntései értelmében a Budapest 95,3 MHz-es frekvencia hasznosítására kiírt pályázati eljárás eredményes, ugyanakkor érvényes pályázat nincs.

A médiatörvény szerint, ha nincs érvényes pályázat, akkor a pályázati eljárást eredménytelenné kell nyilvánítani. "

os.mti.hu/hirek/78046/a_mediatanacs_szovivoi_irodajanak_kozlemenye

fonó 2012.09.27. 11:57:54

Szegény pávatáncos az állandó harcba háborúba nehogy megsérüljön, már így is tikkel a nyelvével.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.09.27. 12:00:18

amúgy ez egy gumicsont, nem ezzel kéne ám foglalkozni
ha nagyon akarnák viktorhoz fordulnának a médiatanácsok, ő meg csányihoz, az meg szól pár régi elvtársnak aki érdekelt a bíróságokon, talán apróéknak, és megbeszélnék az ügyet :)

de nem szólnak felettesnek, szándékosan, mert ez gumicsont, beszéljetek erről, írjatok erről, ne foglalkozzatok fontos dolgokkal, inkább ezzel, ez a célja.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.09.27. 12:01:46

@tevevanegypupu:

Egyébként, ha épp nagyon unatkozik, számolja ki, hogy Szalai Annamari és Zenés-Táncos Csapata a szintén elmeszelt állami mobiltenderrel együtt hány milliárdba fáj az országnak.

De gondolom ez nem számít, fő, hogy a "Mieink".

:DDD

Melchi Zadok 2012.09.27. 12:03:53

@Kandeláber: Hol szabad a cionizmus es miben nyilvanul meg? Tudnal peldat hozni, vagy csak szellentettel egy jot, hogy konnyits magadon?

Kandeláber 2012.09.27. 12:12:13

@melchi zadok: A cionizmust az ENSZ 1975-ben rasszista ideológiává nyilvánította (más kérdés, hogy azóta ezt a határozatot hatályon kívül helyezték).
Ha nem tudod mi az, kérdezd meg Landeszman rabbit, Kertész Ákost, esetleg az Amerikai Magyar Népszava főszerkesztőjét, Bartus urat.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.09.27. 12:13:32

Szerintem a Fidesz igenis támogatja a sajtószabadságot és a médiapluralizmust. Ez a Klubrádió elleni vesztes persorozat pedig nem más, mint igen ötletes és ravasz gerillamarketing-akció az ellenzéki rádióadó támogatására ezekben a forráshiányos időkben.

Melchi Zadok 2012.09.27. 12:13:39

@Kandeláber: Ok, felmondtad a kotelezo irodalmat, de most valaszolnal is?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.27. 12:14:22

@bbjnick: Tudja, az indoklásokban a "mert" szócska nem univerzális pillanatragasztó.

Ha A, mert B, akkor ebből nem következik, hogy C, mert B, hiszen A, mert B. Maga épp ezt csinálja.

tevevanegypupu 2012.09.27. 12:15:57

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Nem hallgatok Klubradiot de a masik oldalet sem, fogalmam sincs milyen szinvonalon sugaroznak, de neha belehallgatok az ATV meg Echo tv betelefonalos musoraiba es rettentoen elkeseredem. Nyilvan ilyenek lehetnek ezek a maszek radiok is. Nem tudom miert kell ilyen ketsegbeesetten kuzdeni ertuk. Valamifele szabadsag neveben? De milyeneben es foleg kinek a kepviseleteben? Kulonben ugy latom a merkozesek tobbnyire kiegyenlitodnek, hiszen maguk nagy gyozelmet konyvelhetnek el, Daniel Peter folenyes erkolcsi elismeresben reszesult a birosag reszerol. Ez csak fontosabb mint egy vacak radio ugye? Vegulis az csak penzkerdes..:)

Kandeláber 2012.09.27. 12:21:51

@melchi zadok: Tudod jól, de azért röviden: egyszerű herrenvolk gondolkodás.

Nero Bianco 2012.09.27. 12:23:19

@tesz-vesz: ""Az elmúlt időszak konzekvens bírósági határozatai egyértelművé teszik, hogy a Klub-szabály alapján a Klubrádió pályázata alakilag érvénytelen."

Miután sem a médiatörvényben, sem a bírósági határozatokban nem leltem fel a "Klub-szabály"-t, ezért kénytelen vagyok azt gondolni, hogy a médiatanács hazudik.

shinichi 2012.09.27. 12:23:53

@Kandeláber: Arról beszél amiben te hiszel. "Ha a cionizmus szabad, akkor legyen a reciproka is".
Erről beszél. Arról beszél, hogy vannak akiknek a szemében nevetséges, sőt árulás ha valaki liberális ('szabadságot szerető') ne adj' Isten antifasiszta.

Melchi Zadok 2012.09.27. 12:25:43

@Kandeláber: A kerdesre tudsz valaszolni, vagy sem. Ha nem, inkabb hagyjuk, nem te leszel az elso a fotelkurucok kozott akik zavarba jonnek, ha konkretumokrol, tenyekrol kell beszelniuk.

shinichi 2012.09.27. 12:27:44

@tesz-vesz: A probléma az, hogy egy korábbi bírósági ítélet, és ez is kimondja, hogy törvénytelen volt az a megállapítása a médiatanácsnak, hogy a Klubrádió pályázata érvénytelen. Innentől kezdve logikai láncolat megszakad, hiszen van érvényes pályázat, és így eredményes az eljárás is.

Nero Bianco 2012.09.27. 12:29:58

@tevevanegypupu:
"Valamifele szabadsag neveben?"

Ja, valami sajtószabadságot emlegettek már korábban is mindenféle költők, írók, kőfaragók és balettáncosok.
De hát mint mondád a sajtószabadság pénzkérdése, úhhogy piha, ne is foglalkozzunk vele.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.27. 12:35:55

az a vicces, hogy most már az a vidéki is tudja, hogy mi az ki az a klubrádió akinek fogalma se volt róla, hogy mi ez a fővárosi, alig hallgatott rádiócska.

Így kell ismertséget növelni.
Médiatanács, én így szeretlek.

tarackos 2012.09.27. 12:37:16

Igazából nem értem a MT véleményét. Mi az hogy eredményes de nincs érvényes pályázat? A bíróság éppen azt mondta ki, hogy utólag már nem lehet figyelembe venni a formai nem megfelelősséget. Az MT viszont megint erre hivatkozva állítja, hogy a pályázat eredményes de tk. érvénytelen.

Ez tényleg egyre kínosabb de úgy tűnik az MT tagok szívesen csinálnak hülyét magukból az elsőtitkár elvtárs kedvéért...

szempontpuska 2012.09.27. 12:40:52

@tesz-vesz: Az első bírósági ítélet (amelyben kizárták az Autórádió Kft-t) már kimondta, hogy a Médiatanácsnak új pályázati eljárás nélkül kell döntenie a győztesről...

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.09.27. 12:41:50

Még húsz ítéletet is hozhat a bíróság, a médiatanács tagjai addig nem fogják végrehajtani azokat, amíg hivatali hatalommal való visszaélés vádjával le nem csukják őket.

szempontpuska 2012.09.27. 12:44:44

@MolnarErik: Pontosan ennyit ér annak a szervezetnek a függetlensége, amelyet egyetlen párt választhat meg és amelynek vezetőjét a miniszterelnök jelöli.

Erről szóltak a kritikák és ezek mondták "huhogásnak"

Kandeláber 2012.09.27. 12:48:16

@shinichi: Elnézést, én a véleménynyilvánítás szabadságáról beszéltem, mire ő azonnal a korlátok alkalmazásának kívánalmával hozakodott elő.
Hogy is van ez, az én rádióm szóljon, az én színházam játsszon, az én honlapom működjön, de a másiké csak akkor, ha én megengedem? És csak akkor engedem meg, ha tetszik nekem?
Itt nem sajtószabadságról és véleménynyilvánítási szabadságról beszélnek az elvtársai, hanem tiltásról és cenzúráról.
Maguk nem szabadelvűek.

Blogger Géza 2012.09.27. 12:54:37

@bbjnick: Hehe, ez jó poén volt! Nem értem, miért nem foglalkoznak a blogok ezzel az ítélettel, szerintem elég elképesztő...

tevevanegypupu 2012.09.27. 13:00:28

@Nero Bianco:

Nalunk nincs sajto es szolasszabadsag. Mar ne is haragudjon amig Dorner peldaul nem mutathatja be az Ujszinhazban Csurka darabjat, amig a voros csillagot megengedik, a horogkeresztet meg nem, amig homoszexualis maszkalhatnak rozsaszint tangaban egy keresztet tartva a fasza elott, a gardat lepten-nyomon igazoltatjak, addig egyszeruen nincs szabadsag es egyenloseg. Es ebbol most ne azt a kovetkeztetest vonja le, hogy nacifasiszta vagyok, hanem szimplan gondolkodjon el..Vagy mindegyiket vagy pedig a jo izles es az emberseg hatarain belul szabjuk meg mit lehet es mit nem. De az mar nem sajto es szolasszabadsag ugyebar. Ha valakit banthatok, mast pedig nem, akkor meg kicsit varnunk kell az egyenlo jogokra, akarmilyen ostoba vagy izlestelen jogok is azok.

Blogger Géza 2012.09.27. 13:00:50

@tarackos: "A bíróság éppen azt mondta ki, hogy utólag már nem lehet figyelembe venni a formai nem megfelelősséget" Ha ez ilyen egyszerű lenne, nem lehetett volna kizárni az Autórádiót sem...

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.09.27. 13:07:19

Megint egy teljesen korrekt cikk.
"Nem értek egyet a véleményükkel, de hagyjuk őket elmondani." - pontosan.

shinichi 2012.09.27. 13:25:36

@Kandeláber: A fasiszta, náci eszméket vallók nem ismerik el a szólás és véleményszabadságot mint egyetemes emberi jogot. Ezen eszmék terjesztésének és főleg akcióra buzdító üzeneteiknek korlátozása éppen védi az alapvető jogokat.
Az nem úgy működik, hogy ha van liberális rádió, akkor náci rádió is lehet. Az egyik nem tereli a társadalmat jogtipró elképzelések irányba, a másik meg igen.

Axel Westhoven 2012.09.27. 13:35:12

@Megfigyelo: Szerintem is az, azért kellene felkötni.

szempontpuska 2012.09.27. 13:35:28

@Blogger Géza: A bíróság azt mondta ki, hogy az Autórádió pályázata érvénytelen és új pályázat kiírása nélkül kell eredményt hirdetni.

Erre a Médiatanács felülvizsgálta a bennmaradó pályázók pályázatait és végzésben mindet kizárta egy új elven (üres lapos kamu).

A bíróság azt mondta, hogy jogilag nonszensz végzésben dönteni erről

Erre kizárta határozatban.
Most ezt marasztalta el a bíróság.

szempontpuska 2012.09.27. 13:37:01

@schmiccki!!: Nem lehet. Végrehajtást akkor lehetne kérni, ha volna egyetlen határozat is, ami a Klubrádiót nyertessé nyilvánítja.

Amíg ez nem születik meg, addig nincs mit végrehajtatni.
Pont ezért húzza az időt immár 1,5-2 éve Szalay és csapata

Kandeláber 2012.09.27. 13:42:12

@shinichi: Igen, és ki határozza meg, hogy melyik rádió minősül liberálisnak, melyik nácinak? Melyik színház "hordozza az értéket", és melyik terjeszt "ordas eszméket"? Ki nyálazza a címkét?
Ez ám itt a nagy kérdés, mert a prolidikiben tudtuk, hogy a mindenható egypártnak a kizárólagos jogosultsága a bélyegző kezelése, most azonban egyesek megint maguknak akarják vindikálni a jogot erre.
Netán megint a régi, kipróbált elvtársak, kiegészülve néhány új "véleményformálóval".
Nagyon kilóg itt a lóláb, édes úr, történt azért egy és más 22 év alatt, a címkéket újra tervezték ám Aczél elvtárs regnálása óta.

szempontpuska 2012.09.27. 13:46:34

@Kandeláber: Az Új Színházzal nem az volt a gond, hogy betiltsák, hanem, hogy állami pénzből sehol nem tartanak fenn/támogatnak nettó rasszistákat

Kandeláber 2012.09.27. 13:50:59

@szempontpuska: Kérem tisztelttel, az Új Színház tulajdonosa Budapest Főváros Önkormányzata.

VI. Béla 2012.09.27. 13:54:29

@szempontpuska:

Dehogynem, csak nem biztos, hogy azok a rasszisták, akiket maga annak gondol.

Kandeláber 2012.09.27. 13:56:32

@szempontpuska: Aha. Akkor egy bizonyos logika mentén haladva, azok a zágrábiak, akik nehezményezték a budapesti Nemzeti Színház ottani vendégszereplése alkalmával kihelyezett, falloszokat ábrázoló plakátokat, homofóbok.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.09.27. 14:03:13

@szempontpuska: @VI. Béla: @Kandeláber:

Feloldom én maguknak ezt a problémát, hogy ne kelljen a fejüket törni rajta. Egy klasszikust hívok segítségül, aki azt mondja: "(...) Ahhoz, hogy zsidó igazán szabadnak érezze magát, uralkodnia kellene minden nem zsidón - ami neki még emancipációnak is kevés, az a többiek számára rémuralom. (...)"

Ennyi.

ü
bbjnick

2012.09.27. 14:11:41

hvg.hu/hvgfriss/2012.39/201239_leiratkozok

80 % elutasítja a regisztrációt.
érdekli az Orbán bandát? nem
érdekli a médiatanácsot a bíróság döntése? nem
érdekli a fideszt az ország sorsa? nem
tojnak ezek mindenkire, 2/3-ra fognak mindent, meg a b..sz gyurcsányra. és ez a szöveg még mindig mehet. amit tegnap összehazudott a rogán a 2008 IMF-ről, az tényleg röhej. bankmentőcsomagot mantrázott, pedig az egész nem arról szólt. bicskanyitógató a stílus, a folyamatos hazudozás

ezeket nem érdekli semmi, csak hogy minél többet lophassanak.

tevevanegypupu 2012.09.27. 14:23:49

@Belpo:

Latom aggodik, ha az utolso pillanatban egy nem regisztralt megis ugy dont, hogy elmenne szavazni a jobbikra, nem sikerulne. Szep es nemes gondolat. A hvg igazan nagyvonalu ezekben az ugyekben, joggal hivatkozik ra mint a nepakarat partatlan kepviselojere.:)

szempontpuska 2012.09.27. 14:32:35

@VI. Béla: mondjuk ez a Jobbikosok és az Ő Dörnerjük esetében elég nyilvánvaló

szempontpuska 2012.09.27. 14:34:02

@Kandeláber: "egy bizonyos logika mentén haladva"
Már megint ez az unortodox logika! :-)

2012.09.27. 14:35:13

@tevevanegypupu:
a mediánra hivatkoztam, ha a mandiner hozta volna elsőnek(vagy ott látom), azt linkelem. egy újságnak nem kell a népakaratot tükröznie, legfeljebb adhat róla hírt. márpedig most ezt tette.

nem, nem aggódom.

maskep 2012.09.27. 15:03:22

Kedves Turulmadár!

"Amíg a Klubrádió erősen felül volt súlyozva az állami médiamixben, addig egy szava sem volt e káros gyakorlat ellen, csak a mostani – szintén káros – erős alulsúlyozottság fáj neki."

A magyar nyel azért ennél árnyaltabb. Az erős túlsúlyozottság 2010. előtt (nem vettem észre, de lehet, hogy tényleg) azért nem azt jelentette, hogy másokat (mondjuk az Infot) bojkottálja.

Nem, ez nem ugyanaz (esetleg egy kicsit túlsúlyozva), mint az átkosban (2010. előtt) volt, ez új minőség.
---
"Ki tudja, lenne-e még Klubrádió, ha a Médiatanács nem kezd el izmozni az adóval."

Klubrádió akkor is volt, sőt: még Gyurcsány is vezetett műsort benne, mikor az ő, vagy a kormánya támogatottsága az össz lakosságban éppen padlózott. És nem az állami hirdetések, hanem a hallgatottság miatt. És az sem azért volt csak ekkora és ennyire stabil, hogy meglegyen a napi betevő balos propaganda az erre áhítozóknak (talán kiderült az írásaimból, hogy én sem tartozom feltétlenül ezek közé), hanem mert színvonalas közszolgálati, zenei - és persze politikai műsorai voltak-vannak.
---
A többivel nagyjából egyet lehet érteni - ezeket a kitételeidet beszámítom a preferenciáid diktálta "vörös faroknak"...

Kandeláber 2012.09.27. 15:12:28

@Belpo: Szóval a nép szava most Isten szava - de amikor a népszavazáson elutasították a vizitdíjat, akkor csak bőgatyás bunkók voltak (persze csak a véleményformálók szerint.).

Álnév 2012.09.27. 15:14:57

@szempontpuska:

A túlreprezentáltság szubjektív dolog, nem álltam le ezen vacakolni. De hogy az Annamária-hatóság nyíltan ki akarta nyírni a Klub Rádiót azt nem hinném, hogy lehetne vitatni.

@Megfigyelo:

továbbá 2002 és 2010 között is nyomták az állami reklámpénzeket az ellenzéki sajtóba, amelyik közben folyamatosan sírt, hogy őket elnyomják,a váltás után meg szinte az összeset ők kapják. Jó példa a Neo esete. A támogatottág számukra azt jelenti, hogy csak őket támogatják, az elnyomatás meg azt, hogy nem csak ők kapnak minden támogatást. Na bumm. Ilyenek ők.

maskep 2012.09.27. 15:17:35

@Kandeláber: De megtartották a népszavazást, és tiszteletben tartották az eredményét...

Álnév 2012.09.27. 15:18:51

@tevevanegypupu:

Hol lehet vásárolni abból a négy kilences tisztaságú sötétségből, ami a fejecskédben található? :)-,

maskep 2012.09.27. 15:23:13

@tarackos: "A bíróság éppen azt mondta ki, hogy utólag már nem lehet figyelembe venni a formai nem megfelelősséget."

Nem, a bíróság azt mondta ki, hogy ezt nem is vizsgálta és a MT sem vizsgálhatja.

Csak a pontosítás kedvéért, mert amit írtál úgy is értelmezhető, hogy volt ugyan formai hiányosság, de a bíróság megtiltotta, hogy figyelembe vegyék. Holott persze nem voltak hiányosságok, de még ez is lényegtelen.

Kandeláber 2012.09.27. 15:24:08

@maskep: Ettől még lehülyézték a népet a szürkeállomány kizárólagos birtokosai a különös anyagból gyúrt szövetségeseikkel egyetemben.

tevevanegypupu 2012.09.27. 15:26:09

@Álnév:

O, nincs maganak tobbre szuksege.:)

2012.09.27. 15:26:53

@Kandeláber:

nem, csak félrevezetett marhák. így akarták büntetni a gyurcsány kormányt. igaz, hogy azóta több ezer orvos -nővér-ápoló lépett le, de ez mellékes, reform azóta sincs, a pénzhiány meg az egekben. lehet, hogy a gyurcsány kurmány gáz volt(ha balgolyó gyurcsány elhúzott volna, lehet, hogy kersztűl is lehetett volna vinni), de ez mégis egy fontos intézkedés lett volna, ahogy a tandíj is.
ha viszont ez a kurmány 2/3 ozik, meg emberezik, akkor ez most miben különbözik? attól, hogy ők mondják meg mikor népakarat a 80%????? vagy a 2/3? most ráadásul sulykolhatják a talpnyaló médiában naphosszat, mégis ez jön ki a regisztrációról
meg lehet ezt a felmérést 10e fővel is csinálni, ugyanez jönne ki. azért ez mindenkinek egyértelmű, hogy felesleg pénzkidobás is. semmi értelme a regnek.

maskep 2012.09.27. 15:31:45

@Kandeláber:

"Mint ahogyan szintén nevetséges a Klubrádió híveinek küzdelme az Új Színház és a Kurucinfo ellen."

Az Új Színház (jelenlegi vezetése) elleni küzdelem politikai, és nem hatalmi. A lényege a náci szellem állami finanszírozása a belváros közepén.

A kurucinfó meg egy olyan média, ahol magánszemélyek adatait hozzák nyilvánosságra, lincselésre buzdítva.

De az összehasonlítás a Klubrádióval persze kiváló: Egy jobbegyenes után kell két balhorog, az egyensúly kedvéért...

maskep 2012.09.27. 15:32:24

@Kandeláber: Így van. De végrehajtották!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.09.27. 15:33:33

@Lavrentyij Pavlovics Berija:

"Nem betiltani kell, hanem megkérni az őrmit, hogy emlékezzen vissza ifjúkorára." --- írja.

Esetleg leönteni vörös festékkel (a Klubrádiót), mert az "erkölcsileg pozitív tartalmú és társadalmilag hasznos figyelemfelhívás". Maga szerint mennyi festék kellene ahhoz, hogy az egész patkányfészek verestrutyiban tocsogjon?

ü
bbjnick

Kandeláber 2012.09.27. 15:39:43

@Belpo: Maga Heller Ágnes jelentette ki Havas Henrik műsorában a minap, hogy az SZDSZ (is) bűnös abban, hogy Gyurcsányt a bizalmi szavazáson megerősítették 2006-ban, így további három évig egy de facto illegitim kormány regnált az országban.
Nem vagyok egy Bajnai-fan, de elképzelhető, hogy egy korábbi váltással megelőzhető lett volna sok minden, ami később bekövetkezett.@maskep: Ön és elvbarátai nem értik, illetve nem akarják érteni azt, hogy mire szeretnék rámutatni. Továbbra is maguknak vindikálják a címkézés jogát, holott egyrészt nincsenek abban a helyzetben, hogy a szájkaratén túlmenően cselekedjenek is, másrészt pedig a jól ismert kettős mércét alkalmazzák.
Felhívnám a figyelmét, hogy az Új Színház tulajdonosa Budapest Főváros Önkormányzata, és nem az állam, így "náci szellem" állami finanszírozásáról tévedés beszélni.

hill billy 2012.09.27. 15:59:31

@Megfigyelo: Mert Kohl rászólt.

@Álnév: "2002 és 2010 között is nyomták az állami reklámpénzeket az ellenzéki sajtóba"

Tételesen (MN, MH, HírTV) sorold vagy odakerülsz Pinoccio Feri mellé.

2012.09.27. 17:14:49

@Kandeláber:

más azt állította(most már meg nem mondom ki), hogy az szdsz(node mit várjunk, ahol Horn Gáborok vitték a végén a prímet) a legnagyobb felelős.(és 90% egyetértek vele) Szöszöd után(függetlenül attól, hogy kurcsánynak mindenben igaza volt a beszédben, és pont az igazságot nem bírta elviselni itt senki(lásd Lánczi, haha, tényleg röhej ez a skizofrénia, ami ebben az országban ma van) azt kellett volna mondani, elég volt.
de ez azért marhaság, mert akkora az szdsz már nagyrészt csak szar alakokból állt.

de ha megnézzük pl a grippen ügyet, érdekes módon nagy a kuss, mert abban benne van a 2 nagy elkúró párt(a fidesz és a mszp), és arról hallgat a média, képtelenség valamit elérni ez ügyben.

és eljutottunk oda, hogy az ország fele elhajtaná ezt az egész büdös orbán bandát meg az mszpt, mert ez a kettő senkit nem enged oda senkit, és elkúr, ellop, elszar mindent. és esély se látszik most, hogy változik. és akkor egy ilyen médiahatóság szemétkedik, amikor mindannyiunk érdeke, hogy khmm, a 4ik hatalmi ág valahogy működjön, és legalább 1-2 ügyben ezeket a rohadékokat meg lehessen fingatni. ma alig van, amelyik ennek a bandának az ügyeit meg meri szellőztetni.

maskep 2012.09.27. 17:38:04

@Kandeláber: Én a következőkre mutattam rá:

1. A címkézés jogát nem csak én és "elvbarátaim" (kik is?) vindikáljuk magunknak, hanem Ön is, és azok, akikkel a jelenlegi dichotómiában közösséget vállal (az elvbarátait, sajnos, nem ismerem, csak azt, milyen párt mellett áll ki jelenleg). Íme: Ön "elvbarátaimnak" nevez, és ezzel a szóhasználattal lágyan megpróbál diszkreditálni is, holott az elveimet csak néhány mondat erejéig ismeri, a barátaimat pedig egyáltalán nem. Vagyis: Magának vindikálja a címkézés jogát. Ráadásul egy mondaton belül a címkézéssel való vádolással.

2. A kettős mérce, mint arra többször rámutattam, legalább is nem politikai preferencia kérdése. Egy másik itteni szóváltásunkra utalva: Egészen más a megítélése például a népszavazás intézményének, illetve az elutasítás mértékének most, és négy éve.

3. Kettős mércének tekinthető különböző súlyú ügyek összemosása is. Ilyen például Turul fanyalgása, hogy a Klubrádió, mikor előnyt élvezett az állami megrendelések "túlsúlyával" (bár ilyen adatot nem láttam, de lehet,) nem fanyalgott emiatt, bezzeg most, mikor nemhogy állami megrendelést nem kap, de még az államkegyeit élvező cégek sem tehetik meg, hogy a Klubrádióban hirdessenek, ha nem akarnak kiesni a kegyeik közül...! És ugyanilyen az is mikor Ön összemos lincselésre uszító bűnözők elleni politikai küzdelmet egy teljesen törvényesen és tisztességesen működő rádió elleni többszörösen törvénytelen, vagyis: önkényes elnyomást.

Nem, Tisztelt Kandeláber, ezek nem ugyanazok a kategóriák! A címkézés, az elfogult beszéd, vagy akár csak az idétlen célú vagy módú politikai akciók fölött lehet fanyalogni, és általában nekem se tetszik. (De halálomig kész vagyok küzdeni azért, hogy bármikor elmondhassák, ugye...) De az önkény, a törvénytelenség, az nem esztétikai kategória! És a kettőnek az összemosása, hát khm... Finoman szólva maga a tőrőlmetszett, álságos és cinikus kettős mérce.

És végül: Az önkormányzat az állam része. Igaz, normális esetben, és formálisan egyelőre még Magyarországon sem, csak informálisan a központi kormányzat része. De bárhogyan is: Az a pénz az államtest részét képező önkormányzaté.

Kandeláber 2012.09.27. 17:51:34

A Voltaire idézettel egyetértek. Ez mindennek az alapja.
A három T-t pedig már illene elfelejteni.

maskep 2012.09.27. 17:59:26

@Kandeláber: Akkor mindenben egyetértünk, ami fontos, és nincs megcáfolva! :-)

Álnév 2012.09.27. 18:05:50

@tevevanegypupu:

Persze, hogy nincs szükségem. Értelmes embernek semmi szüksége, hogy átvegye mások butaságát.

Álnév 2012.09.27. 18:16:27

@hill billy:

Tudom, hogy téged valójában nem érdekel, az volt a lényeg, hogy hazugnak nevezhess, de ha valakit érdekel:

nol.hu/belfold/20120728-kinek_valsag__kinek_aranykor

Álnév 2012.09.27. 18:18:15

@Álnév:

Azért kiemelem a lényeget:

"A kormányváltást megelőző években, 2008–2009-ben még sokkal inkább igazodtak az olvasottsági adatokhoz az állami költések: a legtöbbet akkor is a Metropolban hirdettek, de a sort a Népszabadság, a Magyar Nemzet és a Népszava folytatta (lapunk például százötvenmillióval kapott több hirdetést, mint a Magyar Nemzet, 2010-ben fordult meg a rangsor először, tavaly pedig már majd’ félmilliárdos volt a különbség az alacsonyabb példányszámú konzervatív lap javára)."

tevevanegypupu 2012.09.27. 19:26:11

@Álnév:

Ugy van. Eleg a sajatja is.

2012.09.27. 19:32:22

"anélkül, hogy kitérnék a részletekre, szeretném eloszlatni az Ön által említett beszélgető rádió frekvenciapályázatával kapcsolatos kétségeit. Noha Magyarországon a médiahatóság a kormánytól függetlenül tevékenykedik, levelét kézhez véve tájékoztatást kértem a hatóság döntéséről. Ennek alapján hadd tájékoztassam Önt arról, hogy a pályázatot teljesen átláthatóan bonyolították le, és a hatóság mindent elkövetett e fontos sajtóorgánum megőrzése érdekében."

Orbán Viktor Hillary Clintonnak a Klubrádióról, 2012. január 6-án

forrás:
orulunkvincent.blog.hu/2012/09/27/idezet_a_reggeli_kavehoz_370#comments

thx vincent

2012.09.27. 19:47:03

@Belpo:
kicsit nyalakodjunk :)

"kormánytól függetlenül tevékenykedik"
5 fidesznyik, szalai anyus vitya jó haverja

"teljesen átláthatóan bonyolították le"
milyen az átláthatatlan?

"hatóság mindent elkövetett e fontos sajtóorgánum megőrzése érdekében"
ööö, 3 bírósági ítélet eddig, mi van ha nem követ el mindent?

vagy orbány hazudott vagy saját csinovnyikjai tájékoztatták félre. ejej

balint60 2012.09.27. 19:58:22

A Médiahatóság áldásos tevékenységének köszönhetően immár ötödik alkalommal foglakozhat a közvélemény a Klubrádióval kapcsolatos pályázatok sajátos elbírálásával.

Talán ennek is tudható be, hogy sok hozzászóló belemegy a rég- és közelmúlt média-történelmébe és hosszasan sorolják vélt és valós sérelmeket, amelyeket mindkét politikai oldal okozott és elszenvedett.

Mindez nagyon érdekes, ám a Médiahatóság eljárásnak megítélése szempontjából abszolút irreleváns.
A Médiahatóságnak a jog alapján kellene eljárnia. Amit OV 2007. júliusában az Alkotmánybíróság döntése kapcsán mondott - "az Alkotmánybíróság határozatai mindenkire kötelezőek. Nincs kibúvó, kiskapu, ez a magyar demokrácia vastörvénye"- valamennyi bíróság jogerős határozatára is vonatkozik.
Egy állami szerv nem helyezkedhet szembe a joggal, nem ignorálhatja a bíróságok döntéseit és még akkor sem játszhatja a mit sem értő hülyét, ha Simicska Lajos nézete szerint a hülyeség is alkotmányos jog.

Álnév 2012.09.27. 20:04:50

@tevevanegypupu:

Nálatok ott az óvodában mi a megfelelő válasz erre az intellektuális csúcsteljesítményre? Hogy hülye, aki mondja? Segíthetnél, mert nekem már régen volt.

aszekelyek 2012.09.27. 20:12:08

@kovi1970: ne is haragudj, mi az, hogy nem igazán érdekel? írták neked, hogy az már a szimbóluma a sajtószabadságnak:)))) légy nyugodt, másként nem lehet őket kissé birizgálni a z ízléstelenségeik miatt, hát így elvannak szépen... Paul Lendvai filmje, amit az ORF leadott, csupa féligazság és ronda csúsztatás, na az érdekes.... Folytatják a rólunk külföldön hazudozást. Most mutatják be pld a magyar gárda avatását..., na menjenek... bauer és gyurcsány is ott kukorékolnak a filmen. Jobb, ha tőlem tudod, itt a többség, aki őket kirámolta ahatalomból, az mind nácifasiszta. Kb ilyeneket mondanak a filmen. Te is , hogyne. Már régen, amikor itt utcai harcok voltak először, akkor mutogattak a bécsi ismerősöm látta, jött haza és kérdezte, mit is történt, mert ott csak Árpád sávos zászlók , semmi más a képen.. és hasonló okádék szöveget nyomtak ,.. gondolom az is tőlük származott. Mondtam neki , -56-os-... emigráns volt - hogy ó , hát úgy kezdték , hogy a Műegyetemen rektori szünetet rendeltek el..., mer csak.. Erre azt mondta , ahaaaaa, már értem...

nemecsek ernő áruló 2012.09.27. 20:14:11

@kovi1970: HA jogállam lenne, nem tehetné meg. De ki mondta, hogy jogállam van?

aszekelyek 2012.09.27. 20:18:06

@balint60: terjesztitek itt ezt a kuncze dumát, simicskának tulajdonítva.... egyébként a szoci kormányok alkotmányos mulasztása, be nem tartása a döntésiknek, asszem számszerűleg négy volt... Nagyon trükkösek án a szegény elnyomott klubrádióék, pályázatilag is. egyébként olyyanokat is terjesztenek külhonban, hogy csak gyászszenét sugároznak és olyat is hazudoztak EP-szerte is, hogy őket betiltották már, tavalyelőtt,... és hasonlók. Miközben zavartalanul működnek. Hirdető, hogy nem megy hozzájuk, annak csak van oka... Nem célcsoport marketing szempontból az ő közönségük , ez lehet a nyitja , hogy most nem tolják nekik a külön zsét , ezért ugyanúgy meg kéne élniük a piacról, mint a többinek is. Azért nyögnek.

nemecsek ernő áruló 2012.09.27. 20:18:24

@tesz-vesz: Vajon még hány ilyen kommentet kell beírnod, mire rájössz, miért káros a jogállami berendezkedésre nézve a bírák nyugdíjazása 65 év felett? Oh wait... Majd akkor, ha Orbán lesz ellenzékben, és akár a szocik csinálnak hasonló dolgot. Az a fránya kettős mérce...

balint60 2012.09.27. 20:20:28

@aszekelyek:
mindaz, amit felsorolsz, elegendő ok arra, hogy a Médiahatóság ne hajtsa végre a bíróság jogerős határozatát?

tevevanegypupu 2012.09.27. 20:22:02

@Álnév:

Most mar komolyan meg fogok hallgatni par adast a Klubradional. Feltetlenul erdekes lehet, ha ilyen intellektusok vedik mint kegyed.

nemecsek ernő áruló 2012.09.27. 20:22:36

@aszekelyek: "Hirdető, hogy nem megy hozzájuk, annak csak van oka..."
Sokat lehetne mesélni a bolsevik típusú államigazgatás "olyan szép céged van neked itt, kár lenne, ha történne vele valami" típusú szarháziságairól, de minek? Talán azért nem megy hirdető a klubhoz, mert senki nem akarja a NAV-ot a nyakába kapni? Hm?

(Széljegyzet: leszarom, hogy tényleg így van-e, már az eleve tragikus, és sokat elmond az ország állapotáról, hogy ilyen gondolat egyáltalán felmerülhet.)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.09.27. 20:24:09

hja kérem, a rákosista forradalomban bástya efftárs élmunkás propagandistái csakis győzelmet halmozhatnak győzelemre

ennyire fussa egy szellemileg leépülő mucsai komcsiporonty realitásérzékéből

Peripetia 2012.09.27. 20:40:15

Ez a felcsúti szörnyeteg mindenre képes. És ezért fájdalmas, hogy még mindig sokan nem ismerik még ki magukat rajta. Az ország legnagyobb kártevője és lesz ez még rosszabb is meglátjátok., ha majd forradalmat kell megvívni ellenük, hogy el tudjuk zavarni ezeket. A tavalyi vagy tavalyelőtti október 23-ai beszéde mutatja meg igazi valóját, csak ahol többes számot használ a bitang, ott tegyétek egyes számba a mondatot, például: Nem azért harcoltunk.... Értsd: Nem azért harcoltam... Ebből következik, hogy nem azért harcolt sok éven keresztül, hogy 2014-ben bárkinek is átadja a hatalmat. Az az övé és senki másé. Így lesz, mert nem lehet másként! Én szóltam és megnyugodott a lelkem.

aritus 2012.09.27. 21:57:37

@dr kíváncsivagyok: arról a lényegtelen tényről nem elfeledkezve, hogy Dörner színháza KÖZPÉNZBŐl működik. Ha a drága nyilasaink összedobnák a kis pénzecskéjüket, és abból fenntartanának egy színházat a maguk gyönyörűségére, hát tegyék. De nem ez történt. Kaptak ajándékba a köztöl ingyen és bérmentve egy színházat.

Álnév 2012.09.27. 23:40:13

@tevevanegypupu:

Majd mesélj róla, mert én én még életemben nem hallgattam. Én csak zenei rádiókat hallgatok, azokat is csak nagy néha. Védeni sem védem. Viszont azt látom, hogy neked nagy problémát okozna, ha a véleményem úgy lenne a véleményem, hogy nem akarom védeni. Mivel nem akarom, hogy neked rossz legyen, ezért egyezzünk ki abban, hogy védem. Majd talán egyszer rá fogok jönni, hogyan csinálom.

tevevanegypupu 2012.09.28. 07:04:56

@Álnév:

Attol tartok, a temat tultargyaltuk. Sokkal alaposabban, mint amennyit ez a kerdes egyaltalan megerdemel. Ha a Klubradio demokraciank legnagyobb dicsosegere tovabb fog mukodni, akkor egy dologban biztosak lehetunk, es ez megnyugtathatja allampolgari lelkiismeretunket: Hillary Clintonnak tovabbra is lesz reggeli szorakozasa es a legilletekesebb es legoldalfuggetlenebb radiobol ertesulhet Magyarorszag es a vilag ugyeirol. Csodalom, hogy a mediahatosagot ez nem tolti el buszkeseggel, hanem sot ellenkezoleg. Ide vezet a demokraciadificit!

hill billy 2012.09.28. 08:21:48

@Álnév: Ha valakit érdekel, a linkelt cikked semmit sem mond az eredeti állításodról: "2002 és 2010 között is nyomták az állami reklámpénzeket az ellenzéki sajtóba".
És továbbra sem mondasz semmi konkrétat.

Mond Álnév, tulajdonképpen minek is jársz te ide?

Álnév 2012.09.28. 09:05:14

@hill billy:

"Tudom, hogy téged valójában nem érdekel, az volt a lényeg, hogy hazugnak nevezhess"

Lottóznom kéne. Na dulifulizz tovább magadnak: Meg persze írd fel a noteszbe, hogy milyen fényes győzelmet arattál.

Álnév 2012.09.28. 09:10:39

@tevevanegypupu:

Ez a Hillary Clinton, mennyire ravaszul titkolja, hogy anyanyelvi szinten beszéli a magyart, de te most leleplezted. Hiszen hogy a fenébe mondhat mást egy Hillary Clinton Magyarországról, mint például te vagy Szijjártó, ha nem éjjel nappal a Klubrádiót hallgatja, és a Népszavát olvassa. Meg persze Gyurcsány uszító, árulkodó leveleiből tájékozódik. Ugye, hogy sehogy másként nem lehet! De nem hagyjuk, hogy a nemzetközi karvalytőke beépített ügynökei diadalmaskodjanak!

spindoc 2012.09.28. 09:56:51

A Klubrádió elleni hadjárat minden másnál jobban leleplezi ezt az antidemokratikus, törvénytelen és diktatórikus rendszert. És ennek következtében a Klubrádió lett a Szabad Magyarország Hangja. Tetszik, nem tetszik, ez van.

tevevanegypupu 2012.09.28. 10:37:40

@Álnév:

Lehet, hogy tevedtem volna es Hillary meg az amerikai nagykovet asszony nem szolt Klubradio ugyben? Esetleg Charles Gaty sem aggodott olyannyira demokraciankert, hogy meg nem demokratikusan is hajlando lenne leszamolni a jelenlegi kormannyal? Esetleg Bajnait sem a jelenlegi amerikai kulugyi allamtitkar tamogatja, sot az lmp-nek sem egy amerikai uzletember adogatott penzt es igyekezett kimenteni eletveszelybe kerult ciganyainkat Gyongyospatarol? Tudja ami a demokraciat illeti, lenne egy javaslatom, remelem illetekesek olvassak: szerintem - szigoruan maganvelemeny - ugy kellene banni a Klubradioval es a Horthy szobrot leonto Daniel Peterrel, ahogy azt tettek volna anno azok, akikhez a Klubradio jelenlegi magyar tamogatoi tartoztak..Liberalisan gondolkodo polgartarsaink valamint kedves szuleik. De mivel nalunk nincs szabadsag, attol felek ez nem igy lesz..

Álnév 2012.09.28. 11:00:57

@tevevanegypupu:

Szegénykém, neked annyira rossz. Tiszta szívemből sajnállak, hogy ebben a velejéig romlott, elnyomó liberális világhatalom diktatúrában kell élned.

Álnév 2012.09.28. 11:03:09

@tevevanegypupu:

Megkérdezhetem azért hogy ez a "nálunk" nálad mit jelent? Mert az én esetenben Magyarországot jelentené. De te hogy úgy mondjam elég elég könnyen kiolvashatóan valahonnan a távolból aggódsz a véres liberális diktatúrát nyögő Magyarországért.

tevevanegypupu 2012.09.28. 11:18:04

@Álnév:

Erdekes..mintha ossze-vissza beszelne. Vagy tul sok volt a gyogyszer vagy keves. Front van, vigyazzon..:)

Leskelődő 2012.09.28. 12:08:36

@tevevanegypupu:
[A szomszédban vészesen közelednek a 2500 felé. Nem volna kedve?... :)]

hill billy 2012.09.28. 12:10:42

@Álnév: Kicsi bogár, állítottál valami fikázóst, majd magadat igazolandó belinkelt egy más témájú fikázóst.
Ha nem Pinocchio vagy, akkor gyagya.

De azért osztasz tovább mindenkit. Ha fizetnek ezért neked, akkor legalább addig sem vagy munkanélküli.

Álnév 2012.09.28. 12:14:39

@tevevanegypupu:

Volt ott egy kérdés. Elfelejtettél rá válaszolni. :-)

tevevanegypupu 2012.09.28. 12:24:26

@Leskelődő:

Koszonom, de inkbb nem, a szomszed birtokos meg azt is felreertene, meg egyszer nem kockaztatok, gyenge idegrendszerem van.:)

Álnév 2012.09.28. 12:25:24

@hill billy:

Ragozd csak, ragozd, fölényed egyre durvább. :-)

Te is tudod, én is tudom, az többiek közül is tudja, aki nem hülye, hogy ha forintosított adatokat linkeltem volna, akkor meg abba kötöttél volna bele. Mert nem is igaz hogy öt forinttal több. Mert a Lángos csillag Bt. csinálta, aki MSZP bérenc. Mert a Nap a IX. házban van a Merkúr meg a Szaturnusszal áll együtt. Mert az még nem jelenti, hogy az állam hirdetett volna az ellenzéki sajtóban, hogy a harmadik legtöbb hirdetési pénz a Magyar Nemzetnek ment. Minden kifogásolható, ha nagyon akarod, és te nagyon akarod. :-) Semmit nem jelentesz számomra, nem akarok neked semmit sem bizonygatni. Legfőképpen azért, mert teljesen felesleges. Ettől persze a győzelmi jelentéseidet még nyugodtan kirakhatod ide nem fogok érte megharagudni. Neked láthatóan kielégülést, megkönnyebbülést jelent, nekem mindegy melyik. Ha neked jó, attól nekem nem rosszab! Ugye? Akkor pedig váljék egészségedre! :-)

Álnév 2012.09.28. 12:28:47

@tevevanegypupu:

Nyugodtan írd meg, ha nem akarsz válaszolni, Legalább most már biztosra vehetem hogy valahonnan máshonnan írod Magyarországról hogy "nálunk". Sokat nem számít. Röhejesebb nem tudsz már tőle lenni.

tevevanegypupu 2012.09.28. 12:44:10

@Álnév:

Maradjunk. Ez egyuttal ugye azt is jelenti, hogy tobbet nem szol hozzam? Koszike.

Leskelődő 2012.09.28. 14:23:09

@tevevanegypupu:
Bazi nagy félreértés volt, birtokos elnézést kért, a Maga idegállapotával láthatóan a világon semmi baj sincs, 2493, gyerünk!!

Izé...
Kérem szépen :)

tevevanegypupu 2012.09.28. 15:08:19

@Leskelődő:

Nem szeretem a felreerteseket, foleg nem ha bazi nagyok. De megyek..hacsak el nem izeltek elolem a 2500-at, mert akkor varok 3000-ig.:)

Leskelődő 2012.09.28. 15:15:13

@tevevanegypupu:
Elizélték :(
De ez ne tartsa vissza! :)
Köszönöm.

Álnév 2012.09.28. 15:20:34

@tevevanegypupu:

Megsértődött? Ó, be kár. Hová tűnt az a kezdeti virgonc humor?

tevevanegypupu 2012.09.28. 16:44:55

@Leskelődő:

Semmi baj, vannak ott nalam jobb statisztikusok is.:)

törölgetsz, csíra? 2012.09.28. 17:52:33

@Belpo: Szerintem te csak maradj inkább a vincentblogon és ott smúzolj tovább az ávós unokákkal két atv-s vagy klubrádiós betelefonálós műsor között.
De látom unatkozhatsz ott, mert ott mindenki egyből repül, aki nem béget együtt a bloggazdákkal. Még le sem kell írnia semmi "nem polkorrekt" dolgot. Elég, ha nem teszik a pofája. Elég vicces, ahogy a folyton diktatúrát ordibálók saját köreiben cenzorok tartják fenn az egyszólamúságot, aztán jönnek a "diktatúra támogatóinak" blogjára, ahol persze nyugodtan írhatnak bármit. :)

nyünyüge 2012.09.28. 18:38:26

Médiatanács a jogállami megoldásban érdekelt

Egy médiavállalkozás tulajdonosának tudnia kell mérlegelni állításainak súlyát. Meg kell tudnia ítélni, hogy helyénvaló-e hamis tények közlése a médián keresztül. Éppen ezért nehezen értelmezhető a Klubrádió tulajdonosának legutóbbi nyilatkozata, melyben azt állította, hogy a bíróság „kimondta, hogy alakilag érvényes” a pályázata.
A Klubrádiót működtető üzleti vállalkozás vezetőjének nyilatkozatával szemben egyetlen olyan bírói ítélet sem létezik, amely kimondaná a Klubrádió pályázatának alaki érvényességét. Ha létezne ilyen ítélet, nem volna törvényes, jogállami akadálya annak, hogy érvényes nyertese legyen a pályázati eljárásnak.
Az alaki érvényesség kritériumaira vonatkozó „Klub-szabályt” épp a Klubrádió által a pályázat eredeti nyertese ellen indított per során vezette be a bíróság, melyben maga a Klubrádió vitatta a nyertes pályázat alaki érvényességét.
A probléma az, hogy a Klubrádió kezdeményezésére bevezetett „Klub-szabálynak” a Klubrádió pályázata sem felel meg. Ráadásul a „Klub-szabály” alkalmazása tekintetében az elmúlt időszakban konzekvens bírósági ítéletek sora született, melyekben más rádiók frekvenciapályázatának alaki érvénytelenségét állapította meg a bíróság.
A Médiatanács sajnos nem rendelkezik akkora szabadsággal, mint a Klubrádiót működtető üzleti vállalkozás tulajdonosa, így nem tekinthet el nagyvonalúan sem a tényektől, sem a „Klub-szabály” alapján meghozott konzekvens bírói ítéletektől, sem a törvényi előírásoktól.
Így tartózkodnia kell attól is, hogy olyan módon és hangnemben válaszoljon a rádiót üzemeltető üzleti vállalkozás tulajdonosának, amilyen stílust és hangnemet ő maga üt meg azzal a Médiatanáccsal szemben, mely immáron 600. napja teszi lehetővé számára, hogy az ügy törvényes, jogállami megoldásáig zavartalanul folytathassa műsorszolgáltatását.
A Médiatanács biztos abban, hagy a kialakult vitás helyzet ellenére, a Klubrádiót üzemeltető üzleti vállalkozás tulajdonosa is kizárólag az ügy törvényes és jogállami megoldásában érdekelt.

Médiatanács
Szóvivői iroda

www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=147189

hill billy 2012.09.28. 22:47:42

@Álnév: Azért csak próbáld meg igazolni az állításodat.

Tudod, aki állít, az bizonyít. Esetleg tévedett, és bocsánatot kér. De akkor hová lenne az állításodra alapozott erkölcsi ítéleted?

De ha szereted a Pinocchio szerepet hurcolni, én segítek.
süti beállítások módosítása