Matolcsy magyar tündérmeséje – Ilyen ország pedig nincs CCCXL.
2012. június 08. írta: TuRuL_2k2

Matolcsy magyar tündérmeséje – Ilyen ország pedig nincs CCCXL.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr664573222

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán Viktor sokkos állapotba került 2012.06.08. 15:33:58

Orbán Viktor tegnap délután sokkos állapotba került, miután számos hivatalos forrásból is megerősítették, hogy ő valójában nem a Magyarország című teleregény egyik sztárja, hanem ténylegesen kinevezett miniszterelnök.  ÁLHÍR   Orbán munkatár...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Barnard 2012.06.08. 13:47:22

ideje volt megmutatni, hogy kommunikáció szintjén mi is tudjuk hülyének nézni ezt beképzelt, képmutató uzsorás bandát

hacsaturján 2012.06.08. 13:53:51

gratula a riporternek! én elröhögtem volna magam a helyiben.

hoLDen 2012.06.08. 13:58:14

Szegény Matolcsy már bármit is csinál, bekerül az Ilyen ország pedig nincs sorozatba. :DDD

Tilikov (törölt) 2012.06.08. 14:05:40

Nem túl sok ez egy napra? Előbb jön a Boross Elvtárs Bizottság, aztán Hángérien Féiritéjl? Utána meg csodálkoznak, hogy beérik őket a szocik.

Ilyen a világon sincs. Ez még viccnek is rossz. Lesz mit büntetni 2014-ben.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.06.08. 14:09:08

@Tilikov:

most kéne egy olyat, hogy szépen összegyűjteni a régi kommenteket arról, miként fog eljőni a kánaán, ha a fidesz nyer, és hogy mocskos komcsi, aki ebben nem hisz eléggé. :)

Dr. Barnard 2012.06.08. 14:09:45

@Dr. Barnard: bár abban nem vagyok nagyon biztos, hogy MGy maga ezt tudatosan tette -

de uzsorásék ugyanilyen süket dumát löknek

Bell & Sebastian 2012.06.08. 14:18:41

Kérdezték volna inkább az eltűnt kommunista Védő Ernőről.

A német-magyar értelmezés különbségének mibenlétéről:
- Az építőipart padlóra küldeni nem kell félnetek jó lesz.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.06.08. 14:32:10

zero a vbőrön ezt jobban kifejtette

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.06.08. 14:41:01

Remelem, vilagos, hogy amit itt latunk, az az Informacios Miniszterium heroikus erofeszitese a Magyarorszagrol kialakult "torzitott" kep megvaltoztatasara?

www.washingtontimes.com/news/2012/jun/5/hungarian-leaders-see-hysteria-among-critics-of-re/?page=2
"The United States and the European Union have fallen victim to a “kind of hysteria” in their reactions to the new constitution enacted this year by Hungary’s ruling nationalist, a leading spokesman for the Central European nation says.
...
Such complaints are off the mark, according to Mr. Kovacs, who came to Washington last month to combat “distorted” views of Hungary’s new laws.

He called on world leaders to recognize that, while Hungary is a truly committed EU member, “we’re trying to solve our problems without help.”

“Give us a chance,” he said."

Kandeláber 2012.06.08. 14:52:05

Gyurcsány néhány napja kijelentette Kálmán Olgának: "Európában már nincs válság."
Mi a különbség közte és Matolcsy között?

Kandeláber 2012.06.08. 15:03:19

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]: Hát körülbelül - legalábbis gazdaságilag - ennyi a különbség az elmúttnyócév és az elmúttkétév között is.
Meg az azt megelőző elmúttizenkétév között.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.06.08. 15:21:14

@Kandeláber:

ő, várjunk csak. ki most a gazdaságért felelős miniszter? gyurcsány?

Kandeláber 2012.06.08. 15:24:37

@mavo: Ne kötekedj, olvass.
Ugyanazt mondta, mint Matolcsy.
Egyik kutya, másik eb.

Dr. GGG77 2012.06.08. 15:26:33

@Kandeláber: Mi a különbség?
Gyurcsány egy marginalizálódott törpepárt vezetője, több mint három éve nem ő az ország miniszterelnöke.

Matolcsy viszont két éve gazdasági miniszter. Felelős pozícióban ül.

Hát ennyi.

Dr. GGG77 2012.06.08. 15:29:11

Matolcsy minden héten villan. Eddig a Heti válaszban most már a CNN-en.
Lehet, hogy meghívják az amcsik valami sitcom-ba (csak magát kell adnia, tökéletes), úgyse sokáig lesz meg a jelenlegi állása, remélhetőleg.

Kandeláber 2012.06.08. 15:30:24

@Dr. GGG77: Nagyon vulgárisan: az egyik kormánytag barom, a másik ellenzéki barom.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.06.08. 16:15:10

Milyen jól elférnek ezek a "kritikák" ( a szerző saját gondolatát hiába is keressük a videó kapcsán, hiába, az orbanviktor.hu-t valahogy csak rendbe' kell tartani, bazz!) Az ilyen ország nincs.... nevű sorozat 339. részeként.

Egyébként a helyes címe az lenne a sorozatnak, hogy "Van ilyen ország", dehát nem kívánhatjuk a mandarintól, hogy föladja a "hagyományt"... különben is, a pszichológia szerint a negatív üzenet úgysem jön át, ennélfogva nyugodtan lehet megírni az ilyen apró-csepró dolgokat az "ilyen ország nincs" CCCCXMMDDLLDVVIII. részében. DE írhattam volna 2524735382635937. részt is. Tökmindegy. Eltűnik a szürkeségben.

Súlytalan szar senkik vagytok, narancsos zombikáim. Ezt az ellenzékieskedést még gyakorolni kell.

Mikka-Makka 2012.06.08. 16:40:23

@Kandeláber: koma! Gyurcsány 2/3al le lett váltvaa majd egy pár százalékos pártba lett küldve az ilyen beszólásai miatt.
már miért kéne elfogadni h nincs se a kormányban se az ellenzékben értelmesebb ember?
sztem Varga M. nem adta volna a nevét egy ilyen agymenéshez, annál fontosabb a szakmai tekintélye

evil overlord (törölt) 2012.06.08. 16:56:19

@Schwerer Gustav: Azért maga is erős anyagot tol Kamerad, a mandarinos fiúk lányok 1-2 kivételtől eltekintve nem naridroidok.

2012.06.08. 17:08:14

Szerintem Matolcsy korrekt volt itt. Azt mondta nekik csak, amit igazából megérdemelnek. A valóság amúgy is tabu ezeknek a nyugati spekuláns csoportoknak, szóval...

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.06.08. 17:41:11

@evil overlord:

akármit is mondjanak, írjanak itten, 2014-ben a mandis szerkesztők egytől-egyig szépen akkor is a fideszre fognak szavazni. Lehet hogy "befogott orral, halkan anyázva" hogy egy emeszpés klasszikust idézzek, de akkor is. Erősek a kötelékek a különböző kenyéradó médiákhoz.

Innentől pedig mindegy mit írnak, hogy játsszák a műellenzéket adott alkalommal.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.06.08. 18:16:16

@Schwerer Gustav:

az emeszpés klasszikus (inda real world) egy liberális újságíró, és attól félek, a többi dologban is körülbelül ilyen magas a találati arányod.

evil overlord (törölt) 2012.06.08. 18:27:10

@Schwerer Gustav: Ki másra szavazna egy linkonz, mint a Fideszre? A posztkomcsikra? A nyálaslibikre? A Jobbikra?

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.06.08. 18:45:03

tombolva követelem, hogy aristo írjon egy cikket "a mesékről" címmel, hogy megszilárdulhasson a logikai agyféltekével fel nem fogható spirituális duplanagyotgondol forradalmi igazsága

viktohoooooooooooooor, jáhááááj vezess minket viktohoooooor!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.06.08. 18:47:31

@evil overlord:

a fidesz poszt(neo)komcsi, ergo kizárt a rászavazás

evil overlord (törölt) 2012.06.08. 19:02:50

@Herr SturmLikudnik: Maga nem libkonz, hanem konzlib, így nem autentikus a véleménye :)
Vagy nem megy el, vagy orrát befogva a Fideszre szavaz. A többi kizárt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.06.08. 19:11:25

@evil overlord:

maffiára akkor sem savaz jó érzésű ember, ha pártnak álcázza magát, tehát maszop és fidesz kapásból kiesik.

elempére normális jobboldali nem savaz, jobbik ugye nem kérdés, hát kurva nagy szarban leszek 2014-ben.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.06.08. 19:13:36

@evil overlord:

elfelejti a hiteles zakkant palettára való szavazás szépségét

egy iksz dzsobbik, egy iksz lömpik

régi korrupció helyett új csőlátást

ofkorz a rozzant fidesz naszád is megszabadulhat még gyorsan az eszét vesztett kapitányától, a maszopkin cirkáló is így kerülte el az aknára futást

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.06.08. 19:23:52

@evil overlord: @Herr SturmLikudnik:
Mit szólnak az érvénytelenhez? Régi vágyam, hogy az érvénytelen szavazatok egyszer átlépjék az 5%-os parlamenti küszöböt. :) Akinek van gusztusa hozzá, szavazhat fasszal is, 2010-ben már volt ilyen mozgalom. Ez biztos győztes szavazat, hiszen akármelyik párt nyeri a választást, faszok fognak nyerni.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.06.08. 19:33:04

@Holger Hartland:

én teljes mértékben támogatom a "senkire se szavazok" opció hivatalos bevezetését az ikszelő ívre, de hát az ilyen szép és tartható megoldások előnyeit nem képes felfogni a bolsevik izmozáson felcseperedett ügynökaktakúrmány

így biza az egymás hülyeségét kiegyensúlyozó, ám a végtelenül elaljasodott narimaffiát gyengítő kurutz+hippi mintásra dekorált lepedőt preferálom

ön persze cselekedjen úgy, ahogy jobbnak látja, thats what free and fair elections are all about

evil overlord (törölt) 2012.06.08. 19:34:00

@mavo: @Herr SturmLikudnik: @Holger Hartland: Ha egy libkonz tényleg a lelkiismeretére hallgat, akkor érvénytelenül szavaz. Ha a Fidesz megszabadul a hülyéktől (ez most már nem csak Matolcsyt, hanem OV-t is jelenti), akkor persze rájuk, de ezt nem tartom valószínűnek.
Én viszont azt hiszem bz-vel tartok, itt az idő, hogy a Jobbik is esélyt kapjon az elkúrásra.

evil overlord (törölt) 2012.06.08. 19:35:05

@Herr SturmLikudnik: Do you have free elections? Yes, evely molning.

Bell & Sebastian 2012.06.08. 19:37:35

Úgy emlékszem, az első dinasztia alatt csak ketten kaptak idegösszeomlást, az egyik Simics volt, a másik meg Vargamisi. A maradék maj' mos'.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.06.08. 19:48:54

@mavo: aki az mszp-re szavazásra buzdít, az mszp-s (szavazó), még akkor is, ha liberális.

(Sovány vigasz, hogy megemlíti az mdf-et is, mint alternatívát...ez is jelzi, hogy nincs ki a 4 kereke)

@evil overlord: "Ki másra szavazna egy linkonz, mint a Fideszre? A posztkomcsikra? A nyálaslibikre? A Jobbikra? "

Ezt mondom! Csináljon a pólót, hogy "én már így fogok (hülyén) meghalni", nyakonöntve egy "csakafidesz!"-emblémával.

A pelenkát és a politikust gyakran kell cserélni. Ugyanazon okból. (Because they're both full of shit...)

Hasonlóképp látom a dolgokat, mint a kolléga: az új pártok valamelyikét/mindegyikét kell támogatni. Ha ők is megbuknak, ők is mennek a levesbe, és lesznek új pártok helyettük. Ennyire bonyolult. Így működik a demokrácia.

Én mondjuk nem fogok soha a LáMPásokra szavazni, de még ők is jobbak, mint az maszopfidesz oligarchái.
Lehet hogy idővel ők is belerohadnak a rendszerbe, de ez legyen a jövő problémája. 2014-ben biztos hitelesebb alternatívák, mint a fönti kettő.

Czelder Orbán 2012.06.08. 19:52:52

@Holger Hartland:
Voto en blanco, ha már valaki mindenáron véleménykifejezősdit szeretne játszani:
en.wikipedia.org/wiki/None_of_the_above#Spain

evil overlord (törölt) 2012.06.08. 20:06:45

@Schwerer Gustav: Jóember, ha az ember tényleg libkonznak vallja magát, és ennek megfelelően szavaz, akkor:
- nem szavaz a posztkomcsikra (ez ugye evidencia)
- nem szavaz a nyálaslibikre, mert ballibek
- nem szavaz a Jobbikra, mert az pont azt teljesíti meg, amit utál a Fideszben
Egyéb alternatíva nincs. Ergo vagy orrot befogva Fidesz, vagy semmi.
A csakafidesz emblémát pedig feljebb már kifejtettem.

Az LMP is bele fog rohadni a szerepbe, Schiffer kitúrása, Karácsonyi jelenléte erre garancia.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.06.08. 20:15:58

@Bell & Sebastian:

nyugi, téged elsőként állít falhoz a forradalom

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.06.08. 20:25:49

@evil overlord: a valóságot vajmi kevéssé fedik le az ilyen-olyan skatulyák.

El kéne olvasni az adott pártok programját, majd a választások előtt, és programokban foglaltak alapján dönteni.

Teljesen értelmetlen és fölösleges ezen a libkonzon dilemmázni. Nincs olyan hogy libkonz. Olyan van, hogy kádári paraszt/proli/cselédivadék, aki múltat és "polgáriságot" képzel be magának. A mandarin-szerkesztőkre gondolok itt. Megsárgult fényképek, Márai-idézetek, Budapest patinás utcáin való járkálás. Ez ma a "polgári" jobboldal. És nem több.

"nem szavaz a Jobbikra, mert az pont azt teljesíti meg, amit utál a Fideszben"

Lehet hogy mégis a Jobbikra fog szavazni, mivel ebben a pártban vannak a magyar politikai színtér legbecsületesebb emberei. És ez rögtön erősen lecsökkenti a korrupció esélyét.
Priorizálni kell. Mi a legnagyobb baj a mostani rendszerben? A korrupció (az oligarcha-probléma is ebbe a körbe tartozik). A Jobbik a legerősebben korrupcióellenes párt. Az a minimum, hogy 2014-ben kapjanak egy esélyt bizonyítani. Ha elbasszák, mennek ők is a levesbe.
Ennyi.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.06.08. 20:31:25

@Schwerer Gustav:

"Nincs olyan hogy libkonz."

ezt nem te döntöd el, szokj hozzá

evil overlord (törölt) 2012.06.08. 20:33:48

@Schwerer Gustav: Van olyan, hogy libkonz, ez egy ismert politikai kategória. A CDU pl. az. A Fidesz nem igazán, bár az előző kormányzásuk még annak nézett ki.
Ne legyen olyan biztos abban, hogy a mandarinok cselédivadékok. Inkább egykori budai polgárok gyermekei, akik megpróbálják összerakni azt, amit a komcsik összetörtek.

Ha azt hiszi, hogy a Jobbikban több a becsületes politikus, mint a többi pártban, akkor téved. Az is tele van enyveskezű stricivel (meg egy csomó holdkórossal és 1-2 valódi neonyilassal). Ettől függetlenül ők is megérdemlik az esélyt az ország elkúrására.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.06.08. 20:39:46

@evil overlord: "Ettől függetlenül ők is megérdemlik az esélyt az ország elkúrására. "

megbeszéltük...

@Herr SturmLikudnik: Nem te döntöd el, hogy én eldönthetem-e
:)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.06.08. 20:50:33

@Schwerer Gustav:

nem te döntöd el, hogy eldönthetem-e, hogy eldöntheted-e

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.06.08. 21:05:57

@Herr SturmLikudnik:
ma már ne igyál többet
:D

ez csak egy jótanács, én nem dönthetek helyetted...
:)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.06.08. 21:14:28

@Schwerer Gustav:

öööööö... hukk... hoztam fel pár kartonnal villányból (ahol a matolcsista tündérmese éppen kinyírta az ország legjobb rétesvendéglőjét)

komolytalan samu 2012.06.08. 21:31:12

Az előző matolcsy post alatt írta az egyik mandineres szerző, hogy ezeket a szórakoztatóipari terméknek kell felfogni.

Ami ugyan az ép elme jogos önvédelme, de most azért visszakérdezek; érdemes nekünk hollószínház performance-t a CNN-en villantani?

Én a belső használatra szánt szkeccseitől is sírvavigadógörcsöt kapok (lajtán túlról könnyebbnek tűnne a műfaj), de EZ egy átlagosan unalmas pénzügyes stílusban kutyát nem érdekelt volna itthon, szóval még képzelt belpol veszteséget sem lehet beleképzelni.

Ellentétben a külföldi befektetők stb megrökönyödésével, ami nem csak valós, de esélyesen konkrét dollármínuszokban jelentkezhet.

Azaz a nagy kommunikációs indíttatású matolcsyszkeccs-elmélet logikailag hamvába holt és marad a jeges szar, hogy ez bazmeg mi van ha elhiszi?

Úgy véresen komolyan! És ha csak a felét?

Mert ennek az ürgének semmi, de semmi más megfogható értéke nincs; úgy szakemberként mint politikusként. Mégis mi másért tartaná Viktor, mint az őszinte sugárzó hitéért?

Ezt akarom és látom, hogy ő a közgazdász is hiszi. Tehát igazam van, tehát igaza van.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.06.08. 21:53:41

@komolytalan samu:

majd a girosz megmagyarázza a hitetlen imperialistákoknak, ha az a hülye kovács zozó nem volt rá képes

osborne 2012.06.08. 21:56:55

@Dr. Barnard: hehe, egyébként abból a szempontból bevált, hogy nem pofozták szét a HUF-ot az interjú után

(MGy-ről pedig már unom leírni a magánvéleményem)

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2012.06.08. 23:43:28

Én igazán nagy fideszes vagyok, de ez az ember már tényleg übergáz. Ahogy Szőcs Géza, Kövér László...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.06.09. 04:52:17

@Bell & Sebastian:

először bell, majd sebastian lesz falhoz állítva

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.06.09. 09:49:56

@Herr SturmLikudnik: Egyetértek.

@evil overlord: Fölösleges úgy tenni, mintha a Fideszben lenne néhány "hülye", akitől meg kell szabadulni, és minden nagyon szép lesz. A hülyék nem okok hanem okozatok. Az egész párt velejéig romlott.

szoja122 2012.06.09. 11:20:23

@Mikka-Makka: De még a Fidesz tagja, felelős gazdasági szakembere!
Állást foglalt ebben?

Bírálta Matolcsyt komolyan? Nem mert akkor nem ő lenne az IMF tárgyalóbizottság vezetője, vagy Matolcsy már egész másutt lenne...

szoja122 2012.06.09. 11:24:56

@szoja122: Pontosabban: egyik kutya másik eb. Nem ők az ország valódi gazdasági irányítója.

Az ország valódi irányítója egy politikus és két oligarcha...

Viktus 2012.06.09. 11:46:49

Sok minden nem változott régen volt ugrani készülő pannon puma most meg tündérmesék ...

2012.06.09. 13:16:00

"Amikor az IMF tárgyalások beindulnak, és azt lehet mondani, hogy igen, az IMF az egy büdös, mocskos karvalytőke, azt erőltette ránk, hogy be kell zárni a mellékvonalakat”.

fideszes tündérmese. :):) fideszes, orbán féle gondolkodás

index.hu/gazdasag/magyar/2012/06/09/vasut_imf/

zseniális :) a matolcsy után

Grabbe · http://www.hirstart.hu/ 2012.06.09. 13:51:29

- Maybe I'm slow, that I don't really understand what are you saying about the Hungarian economy.

- Jesz, jú ár szló.

Grabbe · http://www.hirstart.hu/ 2012.06.09. 13:52:33

@aesculus: Ki nem gáz a Fideszben az ismert arcok közül?

marko11 2012.06.09. 13:52:52

Régebben a focihoz értettek ilyen sokan, mint most a gazdasághoz, gazdaságpolitikához.
Megoldásaik is vannak a világválság és benne Magyarország problémáinak megoldásához. Csak az a hülye Matolcsy nem olvas kommenteket.

tudi 2012.06.09. 15:32:25

Hát gyerekek ez nem tudom, mit szív, de néha napján adhatna nekem is belőle, hogy lássam azt a tündérmesét vagy mit. Igaz én csak a reggeli újságban szembesültem ezzel az interjúval, de az is lég ütős volt, így a videónak neki sem vágok, ehhez képest a Félelem és reszketés Las Vegasban egy lájtos gyerekmese lehet.

Mikka-Makka 2012.06.09. 17:46:53

@marko11:
hát pedig nem olyan bonyolult dolog az: hitelesség, megbízhatóság, kiszámíthatóság
ez minden sikeres gazd.pol. alapja
de még ezekre is fittyet hány Matolcsy
amúgy mutass 1! elismert magyar közgazdászt aki megvédte Matolcsyt, ki diplomatikusabban, ki kevésbé mind ugyanazt mondja róla, a fidesz közeliek is.

Viktus 2012.06.09. 20:23:24

A pannon puma egy tündérmesébe ugrott. Yeah. :D

marko11 2012.06.09. 23:53:24

@Mikka-Makka: Csak az a baj, hogy az "elismert" közgazdászoknak (és jogászoknak) köszönhetjük a sikertelen rendszerváltást/privatizációt, az elmúlt/elkúrt 20 évet.
Pedig még akkor nem is volt világválság.

Mikka-Makka 2012.06.10. 00:54:37

@marko11: sztem meg a politikusoknak akik nem törődtek az ország hosszú távú érdekeivel csak a saját rövid távú hasznukkal
politikusok nagy része amúgy is jogász, az elismert részről már nem is beszélve

marko11 2012.06.10. 09:57:14

@Mikka-Makka: Kétségtelen, a döntés, végső soron a politikusoké, képviselőké.
De látjuk, hogy más országokban, egyszerűbb helyzetben sem tudnak a rövidtávú párt(saját)-érdekeken felülemelkedni.

Vidéki 2012.06.10. 10:22:54

Állítólag: „Írta: TuRuL_2k2”.

Mit is írt a hogyishívják?

Legfeljebb a címet:

„Matolcsy magyar tündérmeséje – Ilyen ország pedig nincs CCCXL.”

Ebbe aztán nem gebedt bele TuRuL_2k2.

A többi egy mellékelt Video Matolcsynak egy fölényeskedő riporterrel folytatott társalgásáról.

Mindennek részletekbe menően utána gondolni a riporter Quest számára túlzottan fárasztó lenne.

Kisebb dolga is nagyobb anná!.

Ezért inkább azt a leegyszerűsítést szajkózza, amit Konrád György féle alakok táplálnak bele pihent agyába:

Ezért festi le a valóság égi mását olyan fölényesen merész ecsetvonásokkal.

Ezért az általa festett kép viszont nem azonos a valósággal.

Bloodscalp 2012.06.10. 11:44:24

Leszögezném hogy senki nem állt elő semmilyen konkrét bizonyítékkal hogy kapcsolat van a kormánypárt és a mandiner közt:)

hogy a srácok a KIM-ből írogatnak az csak egy dolog:)
hogy turulka viktoriánus megrendeléseket kap az is.
hogy egy halom fidelitaszos van köztük a véletlenek összjátéka...
a mandiner beállitotsága szintén az.

Bloodscalp 2012.06.10. 11:59:02

@evil overlord: hagyd már ezt a liberál-konzervatív dumát...meg hogy a fidesz az. dehogy az, sose volt. nem is lesz, ilyen alapon képviseli...

- az igaz magyarokat, hazafiakat ,csak az igaz magyar aki fideszes!
- az antikommunistákat, ha gyűlölőd a komcsikat állj közénk, itt egy halom megtért komcsi van már:)
- a simlis vállalkozókat,... ha adógondod van segítünk (by Michnai:)
- harácsoló földesurakat, akik "gazdálkodónak" álcázzák magukat, magyar kézbe a magyar földet akár offshore számlán keresztül is!
mindenféle kisebbségek, cigók, süketek...ezek gesztusok az Uniónak, hiszen nem a Balkánon élünk!
(a cukorbetegek már nem)
- ja és ex-komcsi vezető réteg, de ők KELLENEK az ország irányitásához, városvezetés, adminisztráció, államtitkárok miegymás

gyűjtőpárt. innen is kicsi, onnan is kicsi, de 0 ideológia van mögötte persze lelkesen magyarázzák hogy van csak már maguknak mondanak ellent. kommunikációban és akiket képviselnek.

2012.06.10. 14:54:24

„Lassan már minden ismerősöm (már amelyik nem ment tönkre) hibernálta a cégét, zárta a projektjeit, és külföldön éli az életét, ha üzletel is, akkor ott teszi” – meséli egy korábban Fidesz-közelinek ismert vállalkozó ismerősöm, aki szerint ők kapták a legnagyobb csapást. „Szisztematikusan kiirtják a közepes cégeket, maradnak azok a multik, akik több évtizedes stratégiában gondolkoznak, és mindenképpen maradnak, meg a lángossütő mikrovállalkozók, akik nem tudnak máshova menni” – mondja szomorúan. „Ellehetetlenítik a működésünket, az a céljuk, hogy kiszorítsanak a piacról és egyedüli kakasként uralkodjanak a szemétdombon” – panaszkodik egy külföldi cég magyar vezetője, aki érettségiző fiának éppen brit egyetemet keres. Multitól, magyar cégig, középiskolástól nyugdíjasig mindenki úgy érzi, vele szúrt ki legjobban a kormány, neki a legnehezebb, aki teheti, keresi a kijáratot. Az utolsó majd kapcsolja le a villanyt.

Robinzon Kurzor 2012.06.10. 20:35:50

A MÁV-videó úgy látszik, már el sem éri az ingerküszöböt és még ebbe a rovatba sem fér bele ... akár még így sem, hogy inkább nem írnak hozzá semmit.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.06.10. 21:46:44

@Robinzon Kurzor: A hét végi blogolás nincs megfizetve. :)

SuperBrain 2012.06.11. 08:42:07

TÜNDÉRMESE
Az őskori agysebészeti módszerrel műtött kormányos viharkabátban tekergeti a kelet-európai banánt, amely lassan a fülkeforradalom szakrális bumerángjává változik az unortodox gyorsnaszád térszerkezeti fordítókorongján, a komprádor-szivattyú szűnni nem akaró zakatolása közepette és valahol pávatáncot jár egy dakota ló…

TH 2012.06.12. 11:52:10

@Vidéki: A riporter felteszi azokat a kérdéseket, amik általában kritikaként érik a magyar gazdaságpolitikát. Azt hiszem, ez normális riporteri magatartás. Ami az érdekes az az, hogy egyikre sem kap értelmes választ, csak olyanokat, hogy az érmének két oldala van, meg a tündérmese valósággá válik. Hát ebben lehet hinni, de azért van pár racionális lény is ezen a bolygón, akik szeretik, ha egy állítást valaki tényekkel is megpróbál alátámasztani. Matolcsy erre még csak kísérletet sem tesz.

Apeiron (törölt) 2012.06.16. 10:05:44

But your economy contracted more than one percent q-on-q in the first quarter. It is the worst in the Union.

Erre a Matolcsy nevezetű idióta:

OF COURSE!

:))))))))))))))
süti beállítások módosítása