Tíz év – Tiranai lepel különkiadás (Csermely Péter) – Mi a jobb? V.
2012. május 01. írta: Redakció

Tíz év – Tiranai lepel különkiadás (Csermely Péter) – Mi a jobb? V.

  A magyar jobboldal elmúlt tíz évét és jelenlegi dilemmáit elemző Mi a jobb? sorozatunkban Csermely Péter (Magyar Nemzet) jegyzetét olvashatják.

 

  Hurrá! Igen! Ismét hallom önt, európai értelemben vett Albán Úr, amely nagyon kedvező esemény. Kaptam egy új táskarádiót a gyerektől ugyanis, a törött régi helyett, amin kiéltem a választásoki érzelmeimet. Azóta csak azzal az öreg nővel tudtam politikailag beszélgetni, aki a földszinten lak, képzelheti, drága, aranyos Albán Úr, szenvedtem az ön perzselő hiányától, mint a kötözött jószág.

  Tessék? A magyar jobboldal elmúlt tíz éve? Mindjárt rátérek, előbb azonban. Ma van ugyanis május elseje, amely a munka ünnepélye. Én a munkát nagyon tisztelem, becsülöm, bár engem speciel fáraszt, ezért csak ritkán cselekszem. De ezen az ünnepies napon mégis csináltam egy hordozható táblázatot, amely politikai utalást tesz. Rajta van, hogy Amíg fosztogat az Orbán, ez az első sor, alatta meg az, hogy Imádkozik érte Semján. Érti, klasszikus arcélű Albán Úr? A végét kicsit meg kellett igazítanom, de így viszont költészeti tartalmat kapott, a rím révén. Ezzel fogok felvonulni. Persze csak itthon, mert félek a megtorlástól, de maga tudja, ki vagyok, drága Albán Úr, nevem, címem leadva, csak ne mondja meg nekik. Tíz év? Majd aztán, most még az jön, hogy ellenálló lettem. Bizony ám! Két kézzel szórom a homokot a Nemzeti Együttműködés Rendszerének könyörtelen fogaskerekei közé.

  Példa? Máris mondok. Én nem hagyom cserben a Demszky Urat, minden áldott nap a négyes metróval utazom. Az a módszerem, hogy elengedek három szerelvényt, és csak a következőre szállok fel. Sokat kell várni, de a várás közben boldog vagyok, hogy megint elrontom az Orbán Viktor jókedvét. Ilyesmiket teszek. Van a híres jelszó, miszerint nem törnek át, úgy emlékszem, a Kivágóné Marikától származik, itt, a kerületben, na, hát ez a lényeg. Igaz persze, hogy amikor elcsüggedek, sokszor úgy érzem, hogy azért mégis eléggé áttörtek.

  De félre csüggés, hiszen megint itt van ön, harmatgyöngyház Albán Úr! És van értesülésem is. Eljutott hozzám az önöknél sokszor emlegetett botrány, hogy a Schmitt Pál nem is vívott az olimpiai döntőben, tehát nem aranyérmes bajnok, hanem egy disznó. Ön a szokásos jóindulatának esett áldozatul, drága Albán Úr, a valóság ugyanis sokkal szörnyebb. Vívott, de a szovjet csapatban. Úgy van. Azt hitte, hogy ha felteszi a kerek dobozt a fejére, majd nem ismernek rá. De ez az öreg nő a földszinten most visszamenőleg rájött, hogy az egyik szovjet vívász, az bizony a Schmitt Pál volt. Végig szurkálta a magyarokat a párbajpisztolyával. És a szovjetektől kapta jutalmul azt a bolgár papírt, amit megírt magának. És mégis kikaptak, és akkor a Schmitt Pál visszasündörgött a magyar kapuhoz, amikor jött az éremhirdetés. Ez egy ilyen ember, kérem.

  Tehát a magyar jobboldal elmúlt tíz éve. Nagyon egyszerű, máris sorolom: öt, nyolc, nyolc, nyolc, három, hat, öt, hat, kettő és egy. Íme. Hogyhogy mi ez? Ez a Videoton labdarúgó helyezései tíz év alatt. Ezen is lemérhető az Orbán Viktor szörnyűségének a fejlődése. De nem jó a tíz év, mert sokkal korábban is egy tróger volt, már a Nagy Imre Úr temetésén is. Először is, mi az, hogy beszélt? Egy temetésen. Sem rokon nem volt, sem kommunista, akkor miért beszélt? Kérem, nekem eszembe nem jutna, hogy a temetőben odaálljak, és megosztó beszédet műveljek valaki másnak a szertartásán. Az Orbán Viktor megtette. Akkor kellett volna lerángatni az emelvényről, és lecsukni, azon a jogcímen, hogy hamarosan tolvaj lesz és gazember. Nem itt tartanánk, hogy most azt kell néznünk, hogy a demokrácia még rángó zsigereitől iszamós kezével integet a több százezer pribékjének. Mi meg alig lézengünk páran. Erre is van módszerem egyébként. Az unokám itt hagyott egyszer egy macit. Bolyhos, és egy kis fotelben ül. Na, hát én ráadtam egy régi trikót, és manapság mindig elviszem tüntetni. Ha így oldalt, vállmagasságban fogom, messzebbről úgy látszik, mintha ketten lennénk valakivel, elég nagy feje van ugyanis, és ez nagyon hasznos a távolabbi fotók kedvéért. Elvileg több medvét is lehetne tartani, ami tovább növelné a látszatot, de az unokám csak egyet hagyott itt, meg néhány legószeletkét, amik nem jók erre a célra. Mindenkinek ajánlom ezt a megoldást, hamar tudnánk így nagyon sokan lenni.

  Tessék? Tudom, a tíz év. De nincs is magyar jobboldal. Orbán Viktor van, és az ő diktatórius fokozatai. Tíz éve a koronát úsztatta, és amikor megszáradt, fel is próbálta. Ma már elvitette a Károlyi Mihály Úr szobrát a kertjébe, és reggelente célba köp az orrára. Ez utóbbit én kezdtem el terjeszteni, de nagyon megy, magának is javaslom, hogy mondja, bársonyos bőrű Albán Úr, akkor sokakhoz eljuthatna a rémisztő valóság. Már amíg mondhatja, ugyebár, mert úgyis megjelennek majd önöknél a nácias hóhértestőrök, és kirángatják maguk alól a frekvenciát. De addig is.

  Ki kell tartaniuk, amíg leváltjuk az Orbán Viktort. Az ám, a leváltás. Az a helyzet, gondatlanságból elkövetett Albán Úr, hogy közeledni kell a rendesebb jobboldalhoz is. Hátha akad olyan a sok fasiszta között. Nemzeti választó és kormányoló állapodás kell, amelyben mindenki helyet kap, akár bal-, akár jobboldali. Tehát le kell ülniük a Gyurcsány, Bajnai, Mesterházy és Dániel Péter Uraknak, és meg kell egyezniük az össznemzeties közös képviseletről. Pluszban pedig a baloldalnak egységet kell kovácsolnia hagyományos és természetes szövetségeseinkkel, a hitelminősítőkkel, a bankokkal és a nagy multiországi cégekkel. Máshogy nem fog menni, az orbáni zsarnokság miatt. Hiszen attól félek, hogy a következő választást is el fogják hallgatni, mint a legutóbbit. Hogy? De igen, elhallgatták! Pedig országos volt! Mindenhol voltak, hozzánk is jöttek, a Kubatov Uras lista alapján, hogy megszámolnak minket. A feleségem éppen vegetát sütött vacsorára, rögtön szóltam neki, hogy menjen ide-oda a lakásban, és én is folyamatosan mozogtam, ne legyen már könnyű dolguk a csirkefogóknak a számolással. És végig mindenre bediktáltam, hogy Gyurcsány Ferenc Úr, és hogy MSZP. Valami nagyon nagy fölénnyel győzhettünk, borvirágos Albán Úr, mert azóta sem hozták ki az eredményt. Hiába, ahol Orbán van, ott Orbán van.

  Igen? A tíz év? Hagyjon már azzal a tíz évvel, Albán Úr, mert ráugrok megint a készülékre! Abból a tíz évből nyolcig mi voltunk a hatalmon! Hiába voltak ellenzékben, nem adták fel, nem vesztek össze, megszervezték magukat, lett mindenük, egyre többen voltak, és volt végig egy Orbán Viktoruk, aki éppen megfelelt a gaz lelküknek! És? És nekünk mink van? Itt állunk letolt gatyával, a háládatlan nép utálata közepette. A civilek? A Milla? Milyen Milla? Az egy csoki, ne deliráljon, különös Albán Úr. Ehh... Minket egyedül Gyurcsány Ferenc Úr menthet meg, már ha megbocsát az ő kurva országának, ami viszont korántsem biztos. Na, ez az a csüggedésem, tantrikus Albán Úr, amiről beszéltem, le is teszem, átmegyek a másik szobába felvonulni a táblával, hadd pukkadjon az Orbán.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr504468003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Czelder Orbán 2012.05.01. 10:02:56

Gimis korom óta nem volt a kezemben semmilyen pártlap és ezirányú netes tájékozódásom is kimerül a mandi meg a tirpák olvasásában, most mégis egy súlyos kérdés motoszkál bennem. Lehet, hogy bogárlaci még színvonalas is az átlag fideszes firkász-csepűrágókhoz képest? Tényleg nem álnaivságból kérdem, de úgy rémlik, régen kevesebb kreténség kapott teret a sogennante jobboldai sajtóban.
So-so, egészen megdöbbentő élmény lehet ilyen szellemi közegben létezni.

Czelder Orbán 2012.05.01. 10:04:33

@Steve the Great:
Ja-ja, bár egyre erősebb a verseny.

Jack Torrance 2012.05.01. 10:05:12

ez most valami verseny, ki tudja alulmúlni a másikat?

2012.05.01. 10:06:11

Szerintem Csermely igencsak szarkasztikus pali! ;)

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2012.05.01. 10:23:36

"Igaz persze, hogy amikor elcsüggedek, sokszor úgy érzem, hogy azért mégis eléggé áttörtek."

:D

Samott 2012.05.01. 10:49:38

Ez meg mi a fene volt?

everyday_normalguy 2012.05.01. 10:54:16

Miért nem jelenik meg, hogy az előbb azt kommenteltem, hogy ez az írás egyszerűen SZAR?

everyday_normalguy 2012.05.01. 10:55:51

Jó, most persze megjelent... Csak még egy kérdés: ha már ilyen vicces sorozat van, nem lehetne Obersovszky is?

Kosinva 2012.05.01. 10:59:58

Érteni szoktam a szatirikus szösszeneteket és érzem, hogy a szerző is vicces akart lenni. Néha sikerült is.

Stumpf András lesz?

WysiWyg 2012.05.01. 11:10:46

Néhányak kedvéért: van egy ilyen könyv is (a google a Te barátod)...

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.05.01. 11:25:21

ahogy a kitűnő lovasból, úgy a csermelyből is a lehető leggyengébbet hozta ki a közeg, amely felkérte. érdemes lenne elgondolkodni srácok, kinek, minek tartanak titeket a jobb fároszai :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.05.01. 11:27:47

tehat akkor a jobboldal elmult tiz eve egy rossz vicc?

Pelso.. 2012.05.01. 11:49:35

Gyönyörű ösvényre sikerült lépni ezzel a sorozattal.
Persze abbahagyni sosem késő.

filburt 2012.05.01. 12:27:53

Egészen ijesztő, hogy ezek azok az arcok, akik megmondják nálatok a tutit. Az nem mentség, hogy a másik oldal is szar, vagy még szarabb, mert ezt a sorozatot látva/olvasva csak megerősödik az emberben a politikai kilátástalanság és jövőtlenség érzése.

/manens 2012.05.01. 12:41:32

Most mit mondjak, főként a fenti vélemények tükrében ? Mindig csúszó-mászónak tartottam, mostmár ripacsnak is.

Syr Wullam 2012.05.01. 12:43:08

Hát ez jó volt. Elbaszni öt percet. Na, megnézem, mit írt Mihancsik, ennyit az is ér.

Alfőmérnök 2012.05.01. 12:51:25

@jose maria padilla: Vagy inkább azon, hogy fároszok-e a jobb fároszai?
Milyen közeg már az, amiben egy Lovas "kiváló" lehet?

Alfőmérnök 2012.05.01. 12:53:43

Elég silány kép kezd kirajzolódni a magyar jobboldalról. (A balról inkább ne beszéljünk.)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.05.01. 13:00:18

Ebben a sorozatban eddig messze ez volt a (nyelviségében-szellemességében) legjobb minőségű szöveg. Egyszer-kétszer még meg is nevettetett (ami velem igen ritkán fordul elő).

A jobboldal elmúlt tíz évéről pedig, nyilván, semmit nem fogunk megtudni (senkitől), mert ahol kötcse van, ott kötcse van. Most mit írjanak?! És hogyan?!

ü
bbjnick

Sola Scriptura 2012.05.01. 13:08:48

hajh, ez igen-igen gyengus lett... nyelvileg, stilisztikailag, mondanivalóját tekintve, mindenhogy...

Sola Scriptura 2012.05.01. 13:13:32

@Syr Wullam: Mihancsik legalább stilisztikailag-retorikailag rendben van, még ha tudjuk is jól, hogy mennyire álságos és hazug amit leír.

Syr Wullam 2012.05.01. 13:17:26

@Sola Scriptura: Igaz. Gondolom ezért szerepel most kétszer is jobbra, az ajánlóban. ;-)

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.05.01. 13:27:44

@Alfőmérnök:

nézze, a magyar baloldal okosabb, de okossága /persze az sem valami fényes/ a gonoszt szolgálja. a jobboldal tahó. mint azt nem győzöm hangsúlyozni. a tahósággal meg nehéz a jót szolgálni. szóval, barátaim, szarban vagyunk. :)

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.05.01. 13:31:11

@filburt:
ne ijedjen meg. ezek buta, aljas, rongyember firkászok. a politikai osztálynál sokkal rosszabbak. sokkal aljasabbak, de sokkal butábbak is. ezért nem politikusok. az újságírás, a közírás, a benáreszi hullaégetéssel rokonpresztizsű valami.

Alfőmérnök 2012.05.01. 14:01:27

@jose maria padilla: Nem tartom olyan szörnyetegnek, mint a ballibek, de azok a Magyar Nemzet Képeslapba írt jegyzetei néha elég szánalmasak.

A magyar jobboldal még gyerekcipőben jár.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.05.01. 15:55:36

ez már a békés márton által vízionált konzervatív szellemi fölény? :DDD
muhaha

Hattory Hanzo 2012.05.01. 16:02:44

Hozzánk általánosba majd' minden osztályba jártak intézetisek, hát az ő "Legszebb nyári élményem" fogalmazásaik messze verik ezt a sorozatot, pedig elég sivár a nyár egy intézetben. Kezdem azt gondolni, hogy nem Lola a kirívó eset.

MézesRozi 2012.05.01. 16:05:29

@calam:

tudja kedves vd., maga fölé kerekedni nem vízió kérdése. azért egy ba. nem a beláthatatlan csúcsokat jelenti:). de igaza van, gyurcsány még erre sem volt képes.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.05.01. 17:26:46

az foglalkoztat, hogy vajon miért gondolja viccesnek az Albán úr sorozatot? egyrészt nem az, másrészt bolgárurat akár meg is lehetne fogni, csak mondjuk nem a nevével kellene viccelődni

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2012.05.01. 17:52:09

Nem vagyok teljesen biztos benne, hogy Csermely Péter megértette, hogy miről szól, miről szólna ez a sorozat...

Robinzon Kurzor 2012.05.01. 17:59:57

Ez valami médiahekk?

Farhaskázy, amikor -- szerinte -- humoránál van, írna ilyen paródiát.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.05.01. 18:53:38

@jose maria padilla:

1) Nem látom a baloldali szellemi fölényt. Mutatnál rá példákat?

2) Mennyivel satnyább publicista pl. Csermely vagy Bayer, mint bármelyik ballibbandita kollégája?

ü
bbjnick

ebfül 2012.05.01. 19:05:09

Lehet, hogy (főleg) nem a szerzőkkel, hanem a témával van a baj?

- Két elbukott választás
- a balliberálissal megegyező aljasságú "médiabirodalom" kiépítése (kinek, kiknek a jóvoltából?)
- egy (kissé?) demagóg népszavazás
- a kormányzásra készülés szempontjából ellógott nyolc év
- a 2010-es választások megnyerése - Feri jóvoltából
- a radikális jobboldalon egy, a MIÉP-et alulmúló, bizonytalan hátterű formáció megjelenése és térnyerése
- két év szerencsétlenkedés

Nincs mivel dicsekedni. Nem csoda, hogy mindenki mellébeszél. Szőnyi volt leginkább önkritikus - a KDNP felé.

Pedig ideje lenne számot vetni, és valami életképes programot összerakni - a politikai és a gazdasági korrupció terén különösen. Ha ez nem történik meg, megy a Fidesz is a levesbe, akár csak amazok. Lehet beletelik az is 8, 12 évbe, csak idő kérdése. Remélem, nem az a koncepció, ami az MSZP utolsó éveit jellemezte: vinni, ami mozgatható, aztán utánunk az özönvíz...

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.05.01. 19:21:49

@bbjnick:
mint fentebb írtam, ők üdítő kivétel általában + én lovast is bírom. talán nem véletlen, hogy ők nem a konzjobb képviselői, hanem valami elhajló vagabundok. :)

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.05.01. 19:24:30

@bbjnick:

ez az egész olyan, mikor az ötven éves kétútközi általános iskola irodalmi köre megkéri az iróelvtársakat, hogy adjanak aktuális útmutatást a felnövekvő ifjúságnak, és azok válaszolnak is valami egypercest. mondjuk illés gyula helyett, kozmautca flóra válaszol :)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.05.01. 19:33:56

Sok újat nem mondhatok ezzel, de ez valóban szar és valóban az eddigi legpocsékabb írás a sorozatból. Sőt, ennél még Lola is valóban jobbakat írt.

Hulladék, hócipő-színvonal. Viszont Cs. P. szerint ez a jobb. Tudomásul vettem.

vizipipa 2012.05.01. 20:49:48

@ebfül:
Nincs itt semmi baj. Csak emlékezni kell rá, hogy Csermely néhány évvel ezelőtt, egy jobboldalról a jobboldalnak szóló kritikát úgy tárgyalt ki, a Hír tv-ben, hogy ez megengedhetetlen, ez nihilizmus.
Az öncenzúra elvi alapjai. Szóval, mit is vártatok?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2012.05.01. 20:50:53

@bbjnick: nem tudom, hogy okosabb-e, de legalább nem kezd elvtelenül védeni egy csalót, mint te teszed hónapot óta, barátom.

ebfül 2012.05.01. 20:57:34

@vizipipa:

Önkritikát.

Jaj bocs, az (kommunista, izé) baloldali hagyomány, láttunk, hallotunk belőle épp eleget az elmúlt huszonegynéhány évben.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.05.01. 22:23:46

@calam:

Mármint kik? A baloldaliak vagy Csermely és Bayer?

ü
bbjnick

tewton 2012.05.01. 22:27:25

@jose maria padilla:
azért ez a csermely-poszt már a hörgők kommentjei miatt is jó :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.05.01. 23:05:59

@calam:

Magácska most fogazni vagy harapni próbál?

ü
bbjnick

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.05.02. 06:37:53

Mondom, van ebben a sorozatban valami perverz közszolgálat.

teknős 2012.05.02. 10:25:41

@calam: Mi szeretjük a Tiranai leplet. Minden benne van, amit a baloldal nem szeretne láttatni magából és nagyon vicces.

Ha szembenéznétek magatokkal, akkor ti is tudnátok rajta nevetni. De az még odébb van. Még bepróbálkoztok előbb Bajnaival, mert semmit sem értetek.

fűzfavirág 2012.05.02. 14:36:41

@teknős: de rég olvastam Tiranai lepelt! Általában igen jól szórakoztam rajta, néha becsúszott egy-egy gyengébb darab. Ez most jól sikerült, látni a kommentekből is :D Élvezet olvasni, ahogy vergődik az európai értelemben vett baloldal.

zadir · http://ulloi129.wordpress.com 2012.05.02. 15:29:27

egészen elképesztő, hogy sokan mennyire nem értitek a szöveget...

tewton 2012.05.02. 16:46:59

@teknős:
meg kell érteni a ballib pajtikákat is. aki a rendőrattak idején is csak indexet, népszabit és mancsot olvasott, annak fura lehet csermely, mint látható :)

filburt 2012.05.03. 10:23:52

@fűzfavirág: barátom. Itt nem tudom, mennyi a tényleges baloldali olvasó, főleg akik kommentelnek is. Biztosan vannak, akik röhögni járnak ide, sőt, trollkodni.

De az olyanoknak, mint nekem, aki se nem jobb, se nem bal, hanem inkább az a fajta, akit senki nem képvisel ebben az országban, rettentően szar dolog azt látni, hogy nincs egy épeszű, önálló, autentikus kör (akármelyik oldalon is), amelyik képes egy gyenge órai fogalmazás szitje fölé emelkedve írni.

És az un. jobboldal még mindig gyurcsányhoz és az mszp-hez képest határozza meg magát. Tehát nincs saját identitása. Szerinted ez rendben van?

fűzfavirág 2012.05.03. 13:02:00

@filburt: szeretnétek, ha hozzájuk képest határozná meg magát? Inkább fordítva van.
Az én identitásomról fogalmad sincs :) mármint politikai értelemben. Csermely Péter írásai erősen jobbak, mint egy "gyenge órai fogalmazás szitje" (bár talán inkább szintje). A humorérzék, az hiányzik bal és széljobb oldalon is, sajnos.

filburt 2012.05.03. 13:48:52

@fűzfavirág: Tessék?

"szeretnétek, ha hozzájuk képest határozná meg magát?"

Ki az a többes szám második személy?

Pont azt mondom, hogy _én_ nem szeretem, ha egy politika önmagát egy másik politikai erőhöz képest határozza meg. Ha kiveszed mögüle azt a másikat, pofára esik az első. Szerintem most pont ez történt, csak sokan nem akarják látni.

"(bár talán inkább szintje)"

Hálás vagyok...

fűzfavirág 2012.05.03. 20:11:30

@filburt: szívesen, boldogan vagyok nyelvtannáci (is) :D

Atisz 2012.05.03. 21:08:39

Imádtam Csermely Péter pénteki Albán uras képzelt monológjait, persze közben rájöttem, hogy az eredeti műsor is önmaga paródiája... látszott egyébként, hogy Cs. P. mindig hallgatta az aktuális agytágítást, mivel hétről-hétre aktuális anyagot dolgozott fel és elmondható volt, hogy a sztori kb. 50%-ban tényleg elhangzott a Megbeszéljükben :)

Atisz 2012.05.03. 21:12:15

Még valami: minden elismerésem Csermely Péternek, hogy hétről-hétre mindig elő tudott rukkolni újabb és újabb jelzőkkel az "Albán úr" elé (a kedvencem a cserfes volt :))
A mostani is (európai értelemben vett) nagyon találó :)

Balt 2012.05.04. 10:03:04

@tewton: Bizony! Ha csak ez az egyetlen érdeme, már érdemes volt megírni... :)

Balt 2012.05.04. 10:11:07

@Atisz: :)) Na, ennyire nem vagyok önkínzó, hogy a forrásműből is rendszeres mintát vegyek, de el tudom képzelni. Ha ez a cikk is így született, a "zéjjen május elselye" témakrben, akkor pláne telitalálat! :))

jerom960 2012.05.04. 15:24:47

@/manens: Gondolom a képen te vagy,és a fejedről lejár a bőr,vagy születésed után voltatok a rabbinál?

jerom960 2012.05.04. 15:35:03

@Atisz: Egyetértek,de azt figyeled,hogy a sok köpködő hozzászóló azt sem fogja fel,miről van szó? Miközben fikáznak,gyakorlatilag nincs humorérzékük,vagy így védik meg Drága Albán urat?Az az érzésem van ,hogy ezek itt mind az akadémiáról kommentelnek kávészünetben,olyan nagynak látszik a megkérdőjelezhetetlen szellemi fölény.Elmehetnétek az a.............-ba.

/manens 2012.05.04. 16:43:00

@jerom960: Nem kedvesem, a képen egy vásári cigánykupec van, akinek a kutyái úgy vannak idomítva, hogy egyből bokára mennek, utána megnyalják a gazdájuk seggét.

Atisz 2012.05.04. 19:58:49

@Balt: Nem akkora önkínzás a Megbeszéljüket hallgatni, csak az nem mindegy milyen célból hallgatod: aki tájékozódásképpen, annak nyugodtan fel lehet adni az utolsó kenetet, de aki humorműsor gyanánt, az igen jó szórakozásban részesülhet :)
Csermely erősen stilizálja a legszélsőségesebb hallgatók mintapéldányait, de olykor olyanok is felbukkannak, akik túltesznek a legvadabb vágy-/rémálmokon is (lásd: Schmitt Pál meggyilkolásáról szóló diskurzus, vagy amikor egy hallgató azt kérdezte DJBÚ-tól, hogy nem sértő-e a kisantant országokra (!) nézve az, hogy az időjárásjelentésben Nagy-Magyarországra térképét mutatják).

Én imádom, nálam a stand-up comedy műfajt kenterbe veri.

Atisz 2012.05.04. 20:00:45

@jerom960: Még a csirkefarhátról is lemondanak, ha kedvenc rádiójuk megmentéséről van szó ;)

Balt 2012.05.05. 11:57:14

@Atisz: Lehet benne valami, de rádiót amúgy is keveset hallgatok, akkor is legfeljebb zenét, háttérnek. Nálam kimerült ez a fajta műélvezet a Sajtóklub figyelésben, de abba se néztem bele Dési DK miatti kib...illentése óta. :) Pedig lenne mit nézni, 2006 ősze óta eléggé citromba harapott savanyújóskákat lehet látni. Persze olyan "hiteles" "külső" attakok esetén elemükben érzik magukat: lényeg az, hogy időnként rátámadjanak a nemzetre. (Sic!, bizony, szó szerint így is van.)

Balt 2012.05.05. 12:00:39

@Atisz: Ja, ezt a "nagy Magyarországot" már én is megfigyeltem. Bizony, nincs más megoldás a dolog rendezésére, mint buldózerekkel legyalulni a Kárpátok karéját, mert ezek gerince a történelmi Mo. természetes határait jelzi... :)) Vagyis ha Albán úr fentebb megidézett hallgatóit nézem: :((

Snoopyka 2012.05.07. 11:29:08

@Czelder Orbán: azért az nagyon szomorú, ha valaki nem érti az iróniát, a politikai humort...

flatpityu (törölt) 2012.05.08. 00:00:23

A kommentelők jelentős része a pártatlan Mihancsik emlőin nevelkedett, így anyatejként szívták magukba a magasabb kultúrhát.

(plagizálva m52-től)

lujo22 2012.12.26. 11:07:50

Nem értem, hogy az újságírók néha azzal jönnek, miért nem fognak össze, meg miért nincs szolidaritás. (ez legutóbb akkor erősödött fel, amikor a HírTv újságírója nagyon "etikusan" csapdát <vermet> állított egy akkor hatalmon lévő politikusnak, aztán amikor ők estek bele. világos legyen mire gondolok, a Helmeczy ügy) De nem is a lényeg.
Nem tudok egyetlen baloldali újságírót, aki rendszeresen egy vele nem azonos ideológiát valló kollégát rendszeresen baszogatna és ezt hétről-hétre teszi. És akkor jönnek azzal fogjunk össze, meg persze a baloldal megy árulkodni, jelentgetni. Ezekkel összefogni? Ahogy Csermely harcostársa, egykor Bayer kérdezte. Én is azt mondom, amit akkor a költői kérdésre válaszolt.
süti beállítások módosítása