Tarts ki, Elnök úr! – Ilyen ország pedig nincs CCCXVI.
2012. február 02. írta: TuRuL_2k2

Tarts ki, Elnök úr! – Ilyen ország pedig nincs CCCXVI.

  A friss Demokrata hosszú elemzésben foglalkozik Schmitt Pál kisdoktorijával. A Tarts ki, Elnök úr! címből sejthető, milyen következtetésre jut írásában Hernádi Zsuzsa, aki ekként foglalja össze megállapításait: „A Demokrata az ügy kirobbanása kapcsán azon véleményének ad hangot, hogy nem Schmitt Pál húsz éve írt, szakmailag, jogilag és morálisan is vitathatatlan dolgozatát kellene vizsgálgatni, hanem a hvg.hu és a többi internetes portál eljárását, mivel az előbbivel ellentétben ez utóbbi nem csak szakmailag, hanem erkölcsileg és jogilag is kifogásolható. A jelek szerint ugyanis valaki valóban lopott. És nem az elnök volt az.”

  Hernádi több dolgot is felhoz Schmitt munkája védelmében: az egykori bírálók ma is fenntartott summa cum laude minősítését, a Testnevelési Főiskola akkori – bővebben nem részletezett – formai követelményeit, és azt, hogy Schmitt írása ma is ajánlott irodalom a sportképzésben. Az ismert érvek mellett két újdonsággal áll elő: az egyik, hogy Nikolaj Georgiev könyve csak 1995-ben jelent meg (Schmitt dolgozata 1992-es), a másik, hogy a dolgozatból csak két példány létezett, amik közül az egyik Schmitt brüsszeli, európai parlamenti irodájából tűnt el néhány éve (a másikat a Testnevelési Egyetem raktára őrzi). Az első érv nyomós lenne, ha a Georgiev könyvének alapját képező kézirat nem lett volna 1987 óta megtalálható a lausanne-i Olimpiai Múzeum könyvtárában – hogy más könyvéből vagy kéziratából van a törzsanyag, az igazán részletkérdés. Mint ahogy a plágium-kérdés szempontjából annak sem sok jelentősége van, hogy hova tűnt a dolgozat a brüsszeli irodából.

  A tényfeltáró anyag a Demokrata-kör eheti adásában is kiemelt téma volt. Bencsik András, Hernádi Zsuzsa, Kerényi Imre és Pozsonyi Ádám elemzik Schmitt egyértelmű ártatlanságát. Hogy lopni csak szándékosan lehet, véletlenül nem; hogy a '90-es évek írógépes korszakában nem voltak lábjegyzetek, mert hiba esetén az egész dolgozatot újra kellett volna írni; hogy van hozzáadott érték; hogy mit keres Schmitt Pál szakdolgozata az interneten. Még a klasszikus törzsanyag terminus is elhangzik:

  Kiegészítésként álljon még itt a mértékadó Nutellás Peccsdzsem mikroblog által kiemelt, valóban kifogástalan párbeszéd a beszélgetés végéről:

 

Kerényi Imre: Nekem nagyon tetszik a Demokrata írásának címe, a Tarts ki, Elnök Úr! Én ehhez azt teszem hozzá, hogy tartson ki, Elnök Úr, mert Schmitt Pál egy közjogi méltóság, és azt gondolom, a közjogi méltóságoknak tisztelet jár. Én a magam részéről azt üzenem neki, hogy tartson ki, Elnök Úr!

Bencsik András: Imre, igazad van. Mentségemre szóljon, hogy van egy olyan szituáció, amikor a nép beszélget a választott vezetőkkel.

Kerényi Imre: És akkor tegezi.

Bencsik András: Akkor tegeződnek. A Jóistent is tegezi az ember...

Kerényi Imre: Igen.

Bencsik András: ... mert az egy sajátos, tulajdonképpen szerintem abból fakad, hogy a mindenséget is tegezzük, így a hatalom minden manifeszt... ööö minden szereplőit, akiben manifesztálódik ez a szakrális hatalom, tegezni szokás.

 

 Frissítés: Nagyon zavarbaejtő kérdést feszeget kommentjében edrose: Én azt nem értem, hogy ha „Schmitt írása ma is ajánlott irodalom a sportképzésben”, akkor hogy lehet, hogy csak két példányban létezik?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr144049983

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Schmitt utóda 2012.02.02. 14:04:45

   Schmitt utóda 2012. január 30. A találgatások helyett most a cselekvés ideje van. Az alábbi blogon megjelent írás Solymosi Frigyes szegedi akadémikus köztársasági elnökké választását és egyben a köztársasági elnöki szerep aktuálpoli...

Trackback: Pali bácsi, bukta?? 2012.02.02. 13:53:18

Civilizált helyeken, kultúrkörökben, boldogabb országokban, jogállamban az ekkora buktát azonnali lemondás követi. Abszurdisztánban aligha. Abszurdisztánban a 2002-es választá...

Trackback: Fideszes vezérek, kegyelmezzetek a ti Schmitteteknek! 2012.02.02. 13:03:50

Sokan talán azt gondolják, most egy újabb Schmitt Pál lemondását követelő bejegyzés következik, nos, rosszul gondolják. Mi most - ellentétben korábbi gonoszkodó bejegyzésünkkel - Schmitt Pál magyar állampolgár, nem pedig Schmitt Pál jelenlegi közt...

Trackback: Agymosás a CBA-magazinban 2012.02.02. 12:09:19

A CBA elnöke a káposzta, a tojás meg a disznócsülök helyett a politikai nézeteit tukmálja a vásárlókra a céges reklámújságban. A Fidesz propagandagépezetének keze már a nemzet üzletláncának pénztárpultjaira is betette a lábát. A CBA Magazin januári sz...

Trackback: Bencsik András életrajza 2012.02.02. 12:08:33

Nemzeti kaméleonunk, a 61 éves bajkeverő, a Demokrata főszerkesztője, a Békemenet egyik szervezője szinte minden pártnak felajánlkozott már, az MSZMP-től a Jobbikig. A lentebbi életrajz-sablonba feltöltött adatokból az is kiderül, hogy Bencsik Andrásn...

Trackback: Pali a térképen 2012.02.02. 10:21:47

Magyarország helyzetét a világunkban többféle szempont alapján meghatározhatjuk, a legkézenfekvőbb természetesen, ha a földrajzi elhelyezkedésből indulunk ki. Magyarország Európában van. Kelet vagy Nyugat? Mindez csak viszonyítás kérdése. SOROK KÖZÖT...

Trackback: Pali a térképen 2012.02.02. 10:21:21

Magyarország helyzetét a világunkban többféle szempont alapján meghatározhatjuk, a legkézenfekvőbb természetesen, ha a földrajzi elhelyezkedésből indulunk ki. Magyarország Európában van. Kelet vagy Nyugat? Mindez csak viszonyítás kérdése. SOROK KÖZÖT...

Trackback: Pali a térképen 2012.02.02. 10:20:54

Magyarország helyzetét a világunkban többféle szempont alapján meghatározhatjuk, a legkézenfekvőbb természetesen, ha a földrajzi elhelyezkedésből indulunk ki. Magyarország Európában van. Kelet vagy Nyugat? Mindez csak viszonyítás kérdése. SOROK KÖZÖT...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konfigurativ7 2012.02.02. 15:38:01

@cutcopy: Ezek a véglények, nem tudják mibe kapaszkodjanak, amióta a Viktor pofánvágta őket azEU Parlamentben. A Kohn Bendit azóta higitón él és mosószerrel dúsitja. Soros belefulladt a Forint elleni spekulációba és a Hillary C is bekapta a szopszafont.Az IMF meg várjon a sorára....

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.02. 15:40:24

@Lacdelo: mébeszélsz többes számban?Lyólvagytok?
Ez símán királyi többes,vagy elgurult a gyóccered,gyóccerészed.Nem zavar,hogy ugyanabból a pakettból építkezel? Tudsz mást is,vagy csak ennyi van benne?

2012.02.02. 15:40:37

@Dr.Betépett felhasználó:
azt nem vállaljuk, azt bizonyos Szanyi kapitány végzi egy fekete lyukban, neki még nem is mertük az arcába mondani: AZ ELLENÁLLÁS ÉRTELMETLEN!!!! vannak sötét erők, melyet mi is félünk

konfigurativ7 2012.02.02. 15:41:15

@NiChuck Norris: Minden böfögéseddel ,leleplezed rovarlényed lárvasötétjét. Te sittes maszopos.

Lacdelo 2012.02.02. 15:41:41

@Dr.Betépett felhasználó:

"A munkanélküliség az egekben VAN,nézz csak szét: a hitelezés LEÁLLT, a befektetők,akik qrvára érdekből,és a kihasználható nép miatt vannak itt, MENJENEK is ki,Bóvliba lettünk téve már,.......mit is mondtál még,ami nem teljesült,ja a forint.Egy-két hónap,és nem 400 lesz,hanem milforint.Akkor melyik sorban leszel???az ütőddel balf.....
Mind1.Nincs meggyőzés,indoklás,tények .
Nem is kell.Csak szapulni tudsz.Amit mindenki tud. "

Most 300 Ft alatt van per pillanat, habar ez nem tartos, mert a Fidesz karos gazdasagpolitikat kivan tovabbra is folytatni, habar az IMF most mar felugyelni fogja. Sajnos az IMF nem tette meg feltetelkent az egykulcsos SZJA eltorleset.

A Jobbik alatt tartosan BOVLIBAN fogunk maradni, halvany eselyunk se lesz a felminositesre, hiszen vezered Vona megmondta o toke es penz ellenes gazdasagpolitikat fog bevezetni a szentkoronai alkotmanyossag menten. Ez egy olyan abszurd mondat, amit epeszu ember nem tudja roheges nelkul megallni, a mosoly is csak akkor fagy az arcomra, amikor a kozvelemykutatasi adatok jonnek. E szerint az atlag magyar nagy szazaleka hisz ebben az idiota, gusztustalan, nemzetietlen politikaban.

"a hitelezés LEÁLLT, a befektetők,akik qrvára érdekből,és a kihasználható nép miatt vannak itt, MENJENEK is ki"

Vona a bankokat tovabb sarcolna, a multikat es kulfoldi befektetoket eluldozne, ami sokkal magasabb 25-30%-os munkanelkuliseghez vezetne.

"Nincs meggyőzés,indoklás,tények .
Nem is kell.Csak szapulni tudsz.Amit mindenki tud."

Teged semmilyen ervekkel nem lehet meggyozni vagy megis?

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.02. 15:44:56

@NiChuck Norris: Maraggyá má ezzel a szaros lombikötleteddel,eccer má elsütötted,óvastuk,lyólvan.
Ugorgyá...

Alamio 2012.02.02. 15:49:16

Nem értem az ügyet.
Felállt már a bizottság ami megvizsgálja.

1., Ha bebizonyosodik a plágium, mondjon le.
2., Ha nem, akkor meg kérjenek tőle elnézést.

Ilyen egyszerű. Nem tudom, minek ezen rágni a gittet. Sem jobbról, sem balról. Annyi fontosabb ügy van ennél...

Secnir 2012.02.02. 15:50:47

@Lacdelo:
"Sajnos az IMF nem tette meg feltetelkent az egykulcsos SZJA eltorleset. "

konkrétan:
mivel a tárgyalások időpontja sincs még kijelölve, nem tudjuk még, hogy mit fog az IMF feltételnek szabni.
Gyanítom, hogy amikor a feltételek kiderülnek, és a fidesz-jobbik ellenkezni fog, akkor vagy a forint fog esni, vagy a fidesz népszerűsége...

Lacdelo 2012.02.02. 15:51:30

@Dr.Betépett felhasználó:

"De kell ám,és a fidesses csürhe helyett is az kellett volna,azaz Vona,ha a sok vakbirka nem a törpediktátorékra szavaz. 2/3-al így elszarni mindent,de mindent.! Eszem -f@szom megáll..... "

Mond mar el oszinten, hogy te miben latod Magyorszag felemelkedeset? Mik azok a jobbikos igeretek, "programok es strategiak", amik Magyarorszag gazdasagi es tarsadalmi felemelkedesehez vezethetnek?

En nem latok semmit, sot csak a totalis gazdasagi es moralis kaoszt latom, a Jobbik valasztasi programjat es parlamenti munkajat alapul veve. De lehet, hogy a hiba az en keszulekemben van. Ha gondolod menjunk sorba a Jobbik penz es tokeellenes gazdasagi es antidemokratikus tarsadalmi modeljenek a megvalosithatosagan.

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.02. 15:52:35

@Lacdelo: Eltaláltad.Engem NEM lehet meggyőzni érvek nélkül.A multik meg a befektetők meg húzzanak a f@szba.Miért kapnak adómentességet,azután ha letelt az 5 év,más néven újjáalakulnak,és adómentesség,blablabla.Ez milyen már? A magyartól meg az uccsó bőrét nyúzzák már lefelé.Most elvesznek a nyugdíjakból.Van-e ötleted a problémák megoldására?tudod,hogy mi lenne a helyes gazdaságpoltika?Tudod,hogy mivel lehetne talpraállítani a gazdaságot?Tudod,hogy mi a megoldás a munkanélküliségre?????
Ha tudod,akkor gazember vagy,hogy kussolsz.
Ha nem tudod,akkor meg ne próbálj itt észt osztani,ha neked sincs.

Karipapa01 2012.02.02. 15:52:43

@Dr.Betépett felhasználó: "De kell ám,és a fidesses csürhe helyett is az kellett volna,azaz Vona,ha a sok vakbirka nem a törpediktátorékra szavaz. 2/3-al így elszarni mindent,de mindent.! "
Kedves Betépett! Vígasztalásul elmondom, hogy a bővebb baráti és ismerősi (főként kocsmai) kőrömben anno a vér jobbikos szimpatizánsok igen nagy része nem Vonára, hanem Orbánra szavazott az elmondásuk szerint azért, hogy még véletlenül se az MSZP nyerjen. Persze, most megy ám a magyarázkodás, mert utólag kiderült, hogy túl mélyre hajoltak az orális szex tekintetében :-) Pedig most milyen jó lenne egy ütőképes ellenzék. Nesze neked peresztrojka!

konfigurativ7 2012.02.02. 15:53:31

@dr.dr. Secnir doktor: Mi van te antifaszista? Te is végigfutottad a távot tegnap az Új Szinháztól a Vörös Grófig? A fradi szurkolók jól megkergettek láttam, azok pedig hiresen szinházjárók, kár volt rálépni a tyúkszemükre. Schmitt Pál Elnök úrról meg leszállni, mert a Fleto megy biróságra április hetedikén, mint vádlott!!!!)))))))))))))

Xorg9999 (törölt) 2012.02.02. 15:53:38

@makjanos: Mint arra igyekeztem célozni a kis doktori nem minősült tudományos munkának, emiatt az említett törvény nem alkalmazható szerintem...

Az meg hogy miért nem dobják be a TF 92 szabályozását, szerintem egyszerű a troll etetés, minden oldalról...

Lacdelo 2012.02.02. 15:55:22

@konfigurativ7:

Ennel magasabb szintre is tudod a kommunikaciodat emelni?

Kerdes rad is vonatkozik. Probaljal meg ertelmes valaszt adni, anelkul, hogy gyurcsanyoznal, orbanoznal, komunistaznal, ciganyoznal, buziznal. Proballak teged, mint egy ertelmes emberi lenyt megszolitani, hatha sikerul. Ne keltsel csalodast.

Mond mar el oszinten, hogy te miben latod Magyorszag felemelkedeset? Mik azok a jobbikos igeretek, "programok es strategiak", amik Magyarorszag gazdasagi es tarsadalmi felemelkedesehez vezethetnek?

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.02. 15:58:49

@Lacdelo: A választási programokkal kitörölhetjük a seggünket.Évtizedek óta,kezdve az átkos igéreteivel,jól látható,hogy mire való az igéret,meg program.A mostani banda azért feltette a pontot az i-re.A Jobbikot meg ne mosd össze a fityisszel,ezt a marhaságot nem is értem.Közük hozzá????? Azért mer orbány azt közli,hogy tél van,és hideg,és én ezzel egyetértek,még nem leszek fideszes,capisco?

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.02. 16:03:57

@Karipapa01: Ha nem lenne siralmas,azt mondanám,hogy nevetséges az azonosság.Ismerősök így:jobbik,jobbik,azután töredelmesen:hát mégis a fideszre szavaztam....... na ne félj,amit azóta kaptak,az nem a mikuláscsizmába való.De fix,hogy ezek legközelebb tudják,hogy mi a dolguk:és visznek 1-1 embert.A Jobbiké meg az lesz,hogy éljen a lehetőséggel.
Nem kell igéret,csak tartsanak be a Magyarok ellenségeinek.

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.02. 16:05:29

@konfigurativ7: Miért nem április elsején?az az ő napja..

P.Freddy 2012.02.02. 16:07:06

@cutcopy:

"...érthetetlen, hogy az MSZMP jogutód szocik miért vannak ennyire ellene..?"

Ugye te se gondolod komolyan a sokadik hazugságot, amit a FIDESZ próbál elhinteni, hogy ki is az MSZMP igazi utódja?

Mindenki tudja, (te is, csak jobb lenne nem tudni, azt elhiszem:) hogy az MSZMP igazi hűséges, káderes, elvi és módszertanilag tökéletes jogutódja a FIDESZ. Kicsit ugyan túllőtek már rajtuk, Orbán is egy kicsit avíttabb mint Kádár, de nektek, a birkanépnek így is jók.

FIDESZ == KOMMUNISTA

Ez van, sajnos. Bele kell törődni.

Lencsés lstván 2012.02.02. 16:09:02

Hazug blog , anonimusságban fetrengő ostoba kommentelőkkel.

P.Freddy 2012.02.02. 16:09:11

@P.Freddy: Még a nevükben is benne van, csak kicsit kódolva:

FIDEmeSZempé

Karipapa01 2012.02.02. 16:12:01

@Dr.Betépett felhasználó: Nem értem! Hogyan lehet a Jobbikot összemosni a Fidesszel. Hiszen a Fidesz már az élcsapatban is elég heterogén a Jobbik szemszögéből. Egy közös ellenség miatt meg nem kell mindjárt összeházasodni. Hiába na! nem értek én a politikához!

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.02. 16:12:34

@P.Freddy: Csatlakozom az előttem szólóhoz.
Itt a kérdés,hogy miért a Jobbikot hasonlítják a fityiszhez?
Mert tudják,hogy most legjobban ezzel a kijelentéssel lehet eltaszigálni a zembereket a Jobbik mellől.

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.02. 16:14:04

@Lencsés lstván: Mit vársz?név,cím telefonszám,annya neve?

cutcopy 2012.02.02. 16:20:00

@belekotty: "Jó érzés a poszt hülyéjének lenni?"

Miért kérded, te már voltál..?

Secnir 2012.02.02. 16:37:48

@konfigurativ7:
"Te is végigfutottad a távot tegnap az Új Szinháztól a Vörös Grófig? A fradi szurkolók jól megkergettek láttam, azok pedig hiresen szinházjárók, kár volt rálépni a tyúkszemükre. Schmitt Pál Elnök úrról meg leszállni,"

érdekes performanszot nyomsz, látom. tünteni pedig nem járok, mert messze van, futni pedig autóbalesetből kifolyólag nem tudok. de gondolom ez téged, mint érv (meg a többiek érvei) nem érdekelnek, mert nincs a mantrakönyvben.

ami pedig schmitt pált illeti, megkérdem újra (többször, több helyen megtettem, de sosem válaszoltak):
ez ugye az a schmitt pál, akinek legkevesebb 3 érmünk (2 arany, 1 ezüst) elvesztése köszönhető? (Annus, Fazekas, Pars)
ez ugye az a schmitt pál, aki Ungvári állítólagos doppingügyében még azt sem tudta mondani, hogy "Bö"?
ez az a schmitt, aki az olimpiai bajnok Igaly Dianának azt sem tudta elintézni, hogy bejárhasson(!) egy lőtérre gyakorolni az olimpiára?
az az a schmitt, aki azért kampányol, hogy azért kell tanulni, hogy idehaza el tudjanak helyezkedni - mindezt úgy, hogy mindhárom lánya amerikai állampolgárságot kapva kint él?
ez az a schmitt, aki a los angelesi olimpia ellen szavazott, de minet megnézni?
mert akkor nálam itt vége. addig kisbetű és hiteltelen.

tevevanegypupu 2012.02.02. 16:40:32

Ugy korulbelul ezt hivjak embervadaszatnak ami Schmitt Pal ellen folyik. Milyen erdekes, hogy pont ot valasztottak, mikor olyan sok nagy gazember rontja a levegot, Gyurcsanytol es Veres Janitol kezdve egeszen Demszky Gaborig. Ha valoban a koztarsasagi elnoki tisztseg tisztasagat feltenek akkor talan megertenem, bar egy plagium meg korantsem akkora bun mint amit Goncz Arpad (56-os multjat most hagyjuk) elkovetett baratja es partfogoja Antall Jozsef es elsosorban pedig az orszag ellen a taxis sztrajk idejen.Kozel sem olyan bun mint amit Solyom Laszlo elkovetett mikor alairta a holocauszt tagadast bunteto torvenyt. Ezekhez kepest egy plagium ugyan nem szep dolog, de egeszen kicsike kis csiny. Szoval azt mondanam most, hogy amig a bizottsag meg nem hozza dinteset, valoban:addig tartson ki elnok ur.

Secnir 2012.02.02. 16:42:22

@dr.dr. Secnir doktor:
"de minet megnézni?" = de kiment megnézni?

Lacdelo 2012.02.02. 16:52:36

@Dr.Betépett felhasználó:

Neked az erv az nem erv. A tenyek azok nem tenyek. Egyebkent az ilyen szar, semmirekello, szardobalo emberek miatt mint te vagy, az orszagert tenni akaro emberek nem akarnak aktivan politizalni, tisztelet a keves kivetelnek.

Neked egy vezer kell, akinek minden szavan csunghetsz. Barmit mond, habozas nelkul elhiszed. Vona=Orban csak meg gusztustalanabb kiadasban. Nekem nincs egy vezerem se ellentetben veled.

Rovid leszek. Egy egesz orszagot atfogo gazdasagi program kidolgozasa komoly szakertelmet es rengeteg idot es munkat igenyel. Fidesznek 2 ev kormanyzas utan se sikerult kidolgoznia egy komolyabb strategiat. A Jobbikbol es a Fidesz gazdasagi elkepzeleseikbol hianyzik a szakertelem. Ezen csak egy fuggetlen , civil szakertoket es szakszervezeti vezetoket bevono kormany tudna Magyarorszagot a valsagbol kivezetni.

A munkanelkulisegre egy hatekony, europai, magas hozzaadott erteku, tudasalapu gazdasagra lenne szukseg, amely komoly technologiat igenyel. Ezt csak a multik bevonasaval, kulfoldi toke hazankba csalogatasaval es jominsegu kozep es felsooktatas kialakitasaval, demokracia megszilarditasaval es EU-s jogharmonizacioval lehetne megteremteni.

SZJA-t progresszivve kellene tenni, hogy magasabb legyenek az allami bevetelek es az allami burokraciat csokkentve es adokat harmonizalva atlathatobba es egyszerubbe kellene tenni az adozast es a munkaadoi terheket csokkenteni.

A kormany EU-s es mas forrasokbol a jol mukodo hazai, innovativ KKV-kat tamogatni szigoruan versenykepesseg alapjan es nem a barati koroket kiszolgalva, allami penzeket elfolyatni mukodeskeptelen vagy fiktiv kormanykozeli vallalatokba.

A magyar mezogazdasagot is csak azzal lenditheti fel, ha nagyobb versenykepes, tokeeros, tudasalapu magyar gazdasagok kialakitasat osztonzi, ami nemzetkozileg is versenykepes, jominosegu termekeket tud exportalni. A sok kisgazdasag letrehozasaval az embereket tartosan szegenysegben fogja tartani es alacsonyszinvonalu, gazdasagtalan, versenykeptelen termelest fogja favorizalni.

A hangsuly az oktatason es a demokratikus, kiszamithato tarsadami jogviszonyok megteremtese, eros fuggetlen, hatekony intezmenyek letrehozasa, amik a mindekori hatalmat szabalyozzak es esszeru keretek kozott tartjak. A magyar tarsadalom csak ugy vergodhet ki ebbol az erkolcsi mocsokbol, ha a politikai elit kibekel egymassal es kozosen egy nemzeti minimumot megallapitva epitik egymast valto demokratikus kormanyok tovabb Magyarorszagot.

Ez a nemzetietlen oldalnak az allando ellensegetkereso es megoszto Jobbiknak es a Fidesznek nem erdeke. Ez az oldal csak a permanens konfliktus tartositasaban erdekelt, hiszen minden hatalmuk ebbol ered es nem pedig a kompetens politikiai vagy gazdasagi elkepzelesukbol. A Jobbik es a Fidesz politikaja csak az ellenseg biralatan alapul. Sajat gazdasagi es tarsadalmi elkepzeleseik szegenyesek, avittak es inkompetensek.

Secnir 2012.02.02. 16:54:52

@Lacdelo:
"Fidesznek 2 ev kormanyzas utan se sikerult kidolgoznia egy komolyabb strategiat."

továbbmegyek: volt nyolc évük, amikor hobbiból nem mentek be, otthon tépték a szájukat, tehát tíz évük (lett volna) rá, hogy előálljanak egy épkézláb stratégiával.
De nem tették. Nem is tehették, mert ha előadják azt, amit csináltak, akkor 0 szavazatot kapnak 2010-ben...

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.02.02. 16:58:58

Ez egy gyógyszerészeti kérdéskör. Ha a pirulák kubista felfogásban gyártódnának, nem gurulnának el mindenféle hülye helyekre. És akkor ilyesmi még a Demokratában sem jelenhetne meg.

2012.02.02. 17:05:08

@dr.dr. Secnir doktor:
SP nem szavazott 84-ben, akkor is fontos elfoglaltsága @tevevanegypupu:
AZ ELLENÁLLÁS ÉRTELMETLEN!!! A plágium csak kis bűn, csak kis botlás mások által elkövetett nagy bűnökhöz képest! Amúgy Göncz egy az egyben lopta a Gyűrűk Urát, sőt, megváltoztatta a neveket. (miezmár hogy trufa) Embervadászat egy jólelkű ember ellen. Farkastörvények, pfej. Szted miért él SP mindhárom lánya ámerikában? olyan rossz itt?

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.02. 17:06:22

@Lacdelo: Azt igérted ,rövid leszel.Ez meg hosszú lett.Ezért el sem olvasom.Felesleges.Maradjon mindenki a saját véleményével békében.

2012.02.02. 17:16:49

@Dr.Betépett felhasználó:
há elég égő papuci, de azé nem kéne elmenekülni amerikáig. főleg, hogy minket fijatalokat meg marasztal kedvesen. nem kéne példát mutatni? családilag!! főleg amerika, az ellenség! diktatúrákra jellemző, hogy amíg családfő gyakorolja nép örömére hívatását(mint véreskezű), a család svecjban, amerikában, riviérán éldegél ;):)

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.02. 17:27:59

@Belpo: erről a bábról még azt se hinném el,hogy enyveskezű........méghogy véres...az egy rangám :-)))

Plagibá (a nemzet gojóstrollja) 2012.02.02. 17:54:58

Milyen érdekes! Schmitt Pali bácsi, a mi köztársasági elnökünk, akiről tudjuk, hogy küszködik az általa vezetett ország helyesírási szabályaival, akiről tudjuk, hogy a sportban elért eredménye nem is kizárólag az ő érdeme, akiről tudjuk, hogy egész életében az éppen hatalmon levő vezetés felé hajlott a dereka, akiről tudjuk, hogy mindent jóváhagy és aláír, amit a megbízója (a jelenlegi kormányzat) eléterjeszt függetlenül attól, hogy érti-e vagy sem, akiről tudjuk, hogy a szakdolgozatának mintegy kilencven százaléka szószerint egyezik más kutatók publikációjával, nos ez az ember erre csak annyit reagált, hogy (nem szó szerint idézve): én minden tőlem telhetőt megtettem, vizsgálják ki! Nem hisztizett, nem fenyegetőzött, nem komcsizott, libsizett, zsidózott ellentétben az őt védelmező és senki által fel nem kért hordószónokokkal! Lehet, hogy a mi Palibácsinknak még mindig sokkal keményebb a gerince, mint ezeknek a demokrata-kőr szerinti csodaelemzőknek, mundér-becsület védőknek. Schmitt Úr! Elnök Úr! Ön nagyot nőtt a szememben!

Lacdelo 2012.02.02. 18:09:17

@Dr.Betépett felhasználó:

Valoszinuleg igy tettel a Jobbik programjaval is. ;)
Tudom jol hogy elolvastad, csak a kis beszukult, kuruc.info-on izmosodott agyaddal nem tudtal erdemben, tenyekkel megcafolni. Megzavarodtal.

Neked egyszeru szovegek kellenek a sok teny es informacio zavaro tudom. Ebben jo a Jobbik. Nem komplikaljak tul a mondandojukat, hiszen nincsenek megoldasaik a magyarorszagi problemakra.

"Van-e ötleted a problémák megoldására?tudod,hogy mi lenne a helyes gazdaságpoltika?Tudod,hogy mivel lehetne talpraállítani a gazdaságot?Tudod,hogy mi a megoldás a munkanélküliségre?????
Ha tudod,akkor gazember vagy,hogy kussolsz.
Ha nem tudod,akkor meg ne próbálj itt észt osztani,ha neked sincs. "

En legalabb leirtam, hogy mit gondolok. Te viszont meg csak meg se probaltal valaszolni a kerdeseimre. Azt kell, hogy higyjem, hogy politikai analfabeta vagy. Ne kussolj kivancsi vagyok a velemenyedre.

Mond mar el oszinten, hogy te miben latod Magyorszag felemelkedeset? Mik azok a jobbikos igeretek, "programok es strategiak", amik Magyarorszag gazdasagi es tarsadalmi felemelkedesehez vezethetnek? Tovabba miert van az, hogy barmikor felteszem ezeket egy kerdeseket egy jobbikosnak teljesen megzavarodik es nem hajlando valaszolni?

chronometere 2012.02.02. 18:25:54

Ilyen az mikor összefújja a szemetet a szél:D

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.02. 18:29:19

@Lacdelo: No akkó válaszolok.Nem zavarodtam meg,csak asztalhoz szólítottak.Hidd,hogy politikai analfabéta vagyok,holott csak elfogyasztottam a vocsorát.Most meg veresbort iszom,mert erre támadt kedvem.Valamint beszélgetünk a családdal,mert hazaértek.Számomra ez a legfontosabb tudod.A beszéd a családdal.Egyéb szófosás meg jó időkitöltésnek.
Majd holnap.
Cshőőőőő

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.02.02. 18:34:31

@tevevanegypupu:

Nézze, én mindent meggondoltam, mindent megfontoltam: ez (jogi értelemben) (sem)nem PLÁGIUM! Ez az ügy max. egy gagyi módon összeollózott béna doktori disszertáció körül felhabosított ocsmány műbalhé. Nagyon nagy szívességet tettek a ballibbant idióták az Orbán-rezsimnek azzal, hogy demonstrálták: a fidex-éra mocskos, de hogy olyan mocskos tudjon lenni, mint mi (ballibbantak), ahhoz még nagyon sokat kell tanulnia!

A magyar történelem egyik nagy szemétsége volt, amikor Orbán Schmittből közt. elnököt csináltatott --- nyilván, úgy gondolta, ez a kádárkori démonmaszk, ez a kesztyűbáb mutyimatyi bácsi, ez a sármossimlis alkalmazkodóművész épp alkalmas figura arra, hogy végigasszisztáltassuk vele a "mi kis dolgainkat". Schmitt (szerintem) alkalmatlan köztársasági elnöknek (hogy NER-államfőnek alkalmas-e, az pedig (egy) vita tárgyát képezheti:-]).

De! Csak azért, mert egy közéleti figura nekem nem tetszik (nem az én elveimet, világnézetemet, ízlésvilágomat képviseli, nem az én politikai platformomon áll), azért a legképtelenebb és leggonoszabb módon (egy jól felépített, módszeres lejáratókampányban) bűnöző hírébe hozzam, hogy ellehetetlenítsem, az már tényleg mindennek a teteje! Virtigli ballibbantmódi!

Soha nem gondoltam, hogy én (valaha az életben, bármiben is) Schmitt mellett fogok állni:-) De most, ebben a helyzetben, tökéletesen azonosulni tudok azokkal, akik azt mondják:

Tarts ki, Elnök úr!

ü
bbjnick

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2012.02.02. 18:37:34

@Xorg9999:
"Megkérdőjelezed a vélemény nyilvánítást a diplomával nem rendelkezőktől.. te kis demokrata.. :)"

Tűnődöm milyen egyetemet végezhettél, ahol nem tűnt fel, hogy a tudományos teljesítmény minősítése nem demokratikus, hanem meritokratikus alapon történik.
Nyilván mondhat véleményt az analfabéta a betanított munkás is a kvantummechanika kérdéseit, vagy a tudományos hivatkozások problematikáját illetően, de 1) minek 2) az előzően szoros összefüggésben; ki nem szarja le.

" kis doktorik formai követelményei intézményi hatáskör volt"

A formai követelményeket ma is az egyes doktori iskolák határozzák meg (PhD szinten is). Az viszont, hogy van-e megfelelő pontosságú és részletességű hivatkozás vagy sem, az nem formai, hanem tartalmi kérdés. Az intézmény megszabhatja, hogy a MSZ szabvány, a Harvard rendszer az OFS avagy más stílus szerint szeretné látni a hivatkozát, de azt, hogy milyen esetben kell feltüntetni a forrást és melyek a pontos azonosítás tartalmi követelményei, az nem kérdés és nem választás kérdése. (megint felmerül a kérdés, hogy milyen diplomád lehet, ha ez sem tiszta).

Az az érv, hogy a kisdoktori nem tudományos fokozat, ezért nem kellett hivatkozni, röhejes
1) egyrészt a kisdoktori tudományos fokozat volt. Sőt! Pont az egyetemi doktori cím (ez volt közkeletü nevén a kisdoktori) volt az egyetlen, több évszázados hagyománnyal rendelkező tudományos cím. A többi (kandidátus, nagydoktori) cím jóval későbbi történeti jelenség.

2) a hivatkozás követelményrendszere nem függ a fokozattól. Egy tudományos területen végzett munka esetében (legyen az egy szakfolyóiratban megjelent cikk, monográfia, egyéb publikáció, szakdolgozat, disszertáció vagy akár egy szemináriumi dolgozat) a hivatkozás tartalmi elemeire vonatkozóan ugyanazok a követelmények (max a szemináriumi dolgozat során azért nem olyan durva a nem tökéletes hivatkozás, mert elvileg itt "gyakorol" a hallgató).

"ma ez a szint nem üti meg egy normál szakdolgozat formai követelményét"

E kérdésben részben igazad van, részben viszont nem.
Amit SP munkájáról ma tudni lehet, akkor sem felelt meg semmilyen tudományos követelményrendszer szerint. Más kérdés, hogy egyes intézmények - tanárok - akkor és ma is szarják le a minimális követelményeket is. Ráadásul élsportolóknak akkor és ma is dobálták a diplomákat, fokozatokat bármilyen tudományos teljesítmény nélkül. Ez nagyon nagy gáz, de erről nem SP tehet.

kirsten 2012.02.02. 18:47:31

@konfigurativ7: Szerencsétlen. Nemsokára ti fogtok futni.
Egyébként SP az athéni olimpia óta nem ember a szememben. Milyen MOB elnök az aki nem áll ki saját országa sportolói mellett, akiket elég furcsa körülmények között vádoltak meg doppingolással és fosztották meg címeiktől. Egy igazi ember ilyenkor körmeszakadtáig védi országa sportolóit. Ez a köcsög azonban kussolt, de nagyon.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.02.02. 19:03:06

@Herr SturmLikudnik:

Köszönöm! Igyekszünk viszonozni, s mi is imádkozunk a ti egészséges erkölcsi érésetekért!

ü
bbjnick

tevevanegypupu 2012.02.02. 19:07:31

@bbjnick:

Mindenesetre elgondolkodtat, hogy ennyi onmagabol kivetkozott ember el kozottunk, akik barmire kepesek es barkit leradiroznanak a Foldrol, aki nem tetszik nekik. Felelmetes arra gondolni, hogy olyan alattomos modszerekkel dolgoznak, ami ellen vegulis nincs gyogyszer. Nem akarok gyulolkodni de nagyon nehez megallni a napi hireket olvasva es tudni azt, hogy ezek a hecckampanyok, ezek az emberek esetleg befolyasolhatjak barmelyikunk eletet. Schmitt nem koztarsasagi elnoknek valo, de vilageleteben szolgalta Magyarorszagot sportolokent es diplomatakent is. Nagyon remelem, hogy Orban - ha mar o eroltette koztarsasagi elnokke valasztasat - nem engedi ezert az ugyert elmenni. Ugy tunik a kormany is es mellettuk eleg sokan felnek ezektol az emberektol aminel nagyobb hibat nem kovethetnenek el. Jo lenne ha lenne bennuk annyi tartas, hogy par hangoskodo miatt nem fordulnak allandoan vissza..

tevevanegypupu 2012.02.02. 19:07:31

@bbjnick:

Mindenesetre elgondolkodtat, hogy ennyi onmagabol kivetkozott ember el kozottunk, akik barmire kepesek es barkit leradiroznanak a Foldrol, aki nem tetszik nekik. Felelmetes arra gondolni, hogy olyan alattomos modszerekkel dolgoznak, ami ellen vegulis nincs gyogyszer. Nem akarok gyulolkodni de nagyon nehez megallni a napi hireket olvasva es tudni azt, hogy ezek a hecckampanyok, ezek az emberek esetleg befolyasolhatjak barmelyikunk eletet. Schmitt nem koztarsasagi elnoknek valo, de vilageleteben szolgalta Magyarorszagot sportolokent es diplomatakent is. Nagyon remelem, hogy Orban - ha mar o eroltette koztarsasagi elnokke valasztasat - nem engedi ezert az ugyert elmenni. Ugy tunik a kormany is es mellettuk eleg sokan felnek ezektol az emberektol aminel nagyobb hibat nem kovethetnenek el. Jo lenne ha lenne bennuk annyi tartas, hogy par hangoskodo miatt nem fordulnak allandoan vissza..

tevevanegypupu 2012.02.02. 19:15:24

@Belpo:

Ez hulyeseg, hogy kinek a gyereke hol el, ott el mindenki ahol kedve tartja, tud dolgozni. Fiataloknak - ha tehetik - kifejezetten jot tenne egy-ket kulfoldi ev, korulnezni a vilagban. Nem csak attol jo magyar valaki mert Magyarorszagon el. Egyebkent Schmitt a magyaroknak nyert ketszer olimpian es szamtalan mas bajnoksagot, es magyar dilomatakent dolgozott mindig, a NOB-ban is Magyarorszagot szolgalta.

cutcopy 2012.02.02. 19:19:52

@P.Freddy: "FIDESZ == KOMMUNISTA
Ez van, sajnos. Bele kell törődni"

Na persze, hát hogyne, majd a mandarinon pfreddy hirdeti meg a tutit..

debreceni.blog 2012.02.02. 19:23:27

Schmitt csak regisztráltak előtt?

Debrecen – Eredetileg a centenáriumi ünnepségsorozat szinte minden rendezvénye bárki által látogatható lett volna. A nagy érdeklődés miatt azonban módosítani kellett a korábbi elképzeléseken. Vagy Schmitt Pált óvják?

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1581_schmitt_csak_regisztraltak_elott

2012.02.02. 19:31:49

@tevevanegypupu:
egyetértek. mindenki ott él, ahol akar. Legjobb lenne, ha Schmitt utánuk költözne. Ha SP nem lenne közt elnök, akkor (talán) a plágium ügy sose pattan ki. hiába van a serpenyőben olimpiai arany, az itt nem számít. jó lenne egyszer megtudni, kitől jutott ez az info a hvg-hez. Lehet, hogy más is van a tarsolyban.

tevevanegypupu 2012.02.02. 19:32:40

@debreceni.blog:

Eloadni megy nem veszekedni. Es jol teszik ha vedik.

tevevanegypupu 2012.02.02. 19:35:48

@Belpo:

Igen, azt tenyleg jo lenne megtudni, ki jelentette fel igy nevtelenul. Ki ez a bator es jellemes ember.

kispotzak 2012.02.02. 19:37:25

@Lacdelo: Nem értelek.

"Bajosan magyarazd mar el, hogy mi a fasz (elnezest) az a "nemzeti oldal"?"
Nos, szerintem te is pontosan tudod, hogy a Fidesz és holdudvara (politikusai, megmondóemberei, újságírói, kerényiei stb) igenis így nevezik a jobboldalt - ennyi. Ezért, és nem másért fogalmaztam így, és azt hittem, egyértelmű, mire gondolok.

Az összes többi, amit hirtelen hozzámvágtál, egyszerűen értelmezhetetlen a számomra.
Leírtam, mennyire abszurdnak tartom Bencsikék otromba, buta "bizonyítékait", ill azt, hogy mi a véleményem a lopásról/plágiumról.
Hogy ebből te miképpen vontál le ilyen következtetéseket a gondolkodásmódomról, vásárlási szokásaimról, ill hogy mennyire vagyok "magyar", nos, végképp nem értem.

A reakciód alapján még abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán olvastad ill. végigolvastad-e a hsz-emet.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.02.02. 19:53:26

@tevevanegypupu:

"Schmitt nem koztarsasagi elnoknek valo, de vilageleteben szolgalta Magyarorszagot sportolokent es diplomatakent is. Nagyon remelem, hogy Orban - ha mar o eroltette koztarsasagi elnokke valasztasat - nem engedi ezert az ugyert elmenni. Ugy tunik a kormany is es mellettuk eleg sokan felnek ezektol az emberektol aminel nagyobb hibat nem kovethetnenek el. Jo lenne ha lenne bennuk annyi tartas, hogy par hangoskodo miatt nem fordulnak allandoan vissza." --- írja.

Mélységesen egyetértek!

ü
bbjnick

Robinzon Kurzor 2012.02.02. 19:56:29

@bbjnick:

Hogy 20 éve mi volt, az egy dolog.

Hogy magyarázkodás közben 2 hete mit hazudott Plagi bácsi élő adásban, annak már kicsit jobban zavarnia kellene.

Laarson 2012.02.02. 19:59:53

@tevevanegypupu:
Senki sem jelentette fel. De ez eleve mindegy is.

tevevanegypupu 2012.02.02. 20:02:28

@Laarson:

Dehogy mindegy. Kutakodtak ugyebar, mit lehetne talani ellene es aki kutakodott utana az "vedelmet" elvez, de akit megvadolt abba mindenki belerughat. Csodalatos.

tevevanegypupu 2012.02.02. 20:02:28

@Laarson:

Dehogy mindegy. Kutakodtak ugyebar, mit lehetne talani ellene es aki kutakodott utana az "vedelmet" elvez, de akit megvadolt abba mindenki belerughat. Csodalatos.

Robinzon Kurzor 2012.02.02. 20:02:47

@tevevanegypupu: "Mindenesetre elgondolkodtat, hogy ennyi onmagabol kivetkozott ember el kozottunk, akik barmire kepesek es barkit leradiroznanak a Foldrol, aki nem tetszik nekik. Felelmetes arra gondolni, hogy olyan alattomos modszerekkel dolgoznak, ami ellen vegulis nincs gyogyszer. Nem akarok gyulolkodni de nagyon nehez megallni a napi hireket olvasva es tudni azt, hogy ezek a hecckampanyok, ezek az emberek esetleg befolyasolhatjak barmelyikunk eletet."

Vö: Gyurcsány kicsinálása "ott voltunk mi, Navracsics Tibor és én" (idézet Semjéntől).

Vagy Gyurcsány (szintén alapos okkal történő) lejáratásával kapcsolatban is ekkorákat sóhajtoztál?

Laarson 2012.02.02. 20:07:47

@tevevanegypupu:
Plagibácsival ellentétben az illető nem köztisztviselő. A köztisztviselőkkel szemben mindig is többet vár el a társadalom ez joga és a dolga is egyben. Ettől lesz a emokrácia átlátható és működő képes. Általános suliban a társadalomtudomány órán ilyeneket is tanítanak te hol voltál olyankor?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.02.02. 20:26:54

@Lacdelo:

Magyaroszágon van egy nagyon egyértelműen, világosan beazonosítható kulturális szakadék, amely a dualizmuskori "hirtelen modernizáció" idején jött létre, s máig fennáll. (Előtte is voltak ilyen "szakadékok", de ezek más természetűek voltak.) A szakadék egyik oldalán az ú. n. keresztény-nemzetiek állnak, míg a másikon az ú.n. liberális-balliberálisok. A szakadék kulturális jellegéből adódóan ez a kétpólusúság rávetül a politikai életre is. A két nagy gyűjtőcsoportot a kereszténységhez és nemzeti történeti tradícióhoz való viszony különbözteti meg karakteresen. Ma a keresztény-nemzetiek "politikailag" a klasszikus konzervatívok, nemzeti konzervatívok, kereszténykonzervatívok, kereszténydemokraták, klasszikus liberálisok, nemzeti liberálisok, népi balosok, tradicionális nemzeti balosok, nemzeti radikálisok stb. között keresnek (ha keresnek) és találnak maguknak "platformot", míg a liberálisok-balliberálisok ("politikailag") a posztmodern liberálisok, modern-posztmodern liberálisdemokraták, neokonzervatívok, neoliberálisok, internacionalista balosok, újbalosok stb. között teszik ugyanezt.

Mindezt csak azért mondtam el, hogy bemutassam, a "nemzeti oldal" terminus helytálló és jól használható/alkalmazható meghatározás.

ü
bbjnick

tevevanegypupu 2012.02.02. 20:34:32

@Robinzon Kurzor:

Nincs maga aranytevesztesben? Schmitt esetleges plagizalasa es Gyurcsany valos oszodi beszede azert nem egy sulycsoport.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.02.02. 20:40:52

@Robinzon Kurzor:

"Hogy magyarázkodás közben 2 hete mit hazudott Plagi bácsi élő adásban, annak már kicsit jobban zavarnia kellene." --- írod.

Mit mondott Plagi bácsi 2 hete élő adásban?

ü
bbjnick

2012.02.02. 20:43:52

@tevevanegypupu:
próbálom megérteni miért véded? Mitől megfelelő ember, khmm, az ország képviseletére. Valóban érdekes lenne, ki szellőztette meg. Ahogy szöszödnél :) is érdekes lenne. DE SP akkor is menthetetlen ha beigazolódik a gyanú(az egyik gerinces bemártotta a másik gerincest), és ezzel csak ártanak, amit a lakájmédiákok és szijjártó csinálnak.

tevevanegypupu 2012.02.02. 20:46:40

@Laarson:

Nem erdekel a tarsadalomtudomany. Van besugo es nem besugo. Persze itt is van kulonbseg, hiszen vannak olyanok akik "jo" dolgot sugnak be es vannak akik "arto" szandekkal sugdoloznak. Lehet, hogy a tasadalomtudomany azt irja elo, hogy tokmindegy ki mondja, a lenyeg az, hogy kire mondja, tehat vedeni kell a ketfele besugot is. Ez nem igy van. Ha valaki olyat mond masra - meg ha esetleg igaz is, de nem derult eddig ki - ami arthat, akkor is ki kell allnia es elmondani, hogy o mondta, ezert meg amazert nezett utana a kiszemelt szemelynek. Ebbol kifolyolag meg ha a plagizalas tenye igaz is lesz (a bizottsag megallapitja) akkor is remelem, hogy a kutakodo besugo lebukik es megkapja azt amit megerdemel: a megvetest minden normalis embertol. Mert nem az igazsag keresese vezette, hanem egy ember megalazasa, tonkretetele egy olyan dologgal ami ugyan szinten helytelen, de mar elevult,. Ha Gyurcsany kulonbozo gazdasagi buncselekmenyei elevulhettek es senkit nem zavar azok kozul akik meg mindig tamogatjak, akkor nem zavarhatja oket Schmitt esetleges plagizalasa sem. Egyebkent ugyanaz a velemenyem Gyurcsany oszodi beszedenek kiadojarol is., semmivel sem jellemesebb mint az aki Schmitt doktorijat vizsgalgatta.

2012.02.02. 20:55:37

@tevevanegypupu:
"Ha Gyurcsany kulonbozo gazdasagi buncselekmenyei elevulhettek es senkit nem zavar azok kozul akik meg mindig tamogatjak, akkor nem zavarhatja oket Schmitt esetleges plagizalasa sem"

az a normális, ha mindkét dolog zavar valakit, független az elévüléstől. SP-t egy vállvonogatással el lehetne intézni, ha nem köztársasági elnök lenne. Az egyetlen poszton ül, ahol ezt ebben az országban se lehet :), bár ki tudja. nem mutogathatsz a másik oldalra, hogy de ők eztmegazt csinálták. Pihenésképp nézd meg Az elnök embereit(a Nixonost:)).

tevevanegypupu 2012.02.02. 20:56:01

@Belpo:

Nem vedem. A hatso szandekot itelem el, mert az nyilvanvalo, hogy kizarolag azert keresgeltek utana, hogy tonkretegyek. Sajnalom a feleseget es a lanyait is. Nezze meg a baloldal jeleseit, a liberalisok kepviseloit..nem kell sorolni mit tettek, hova jutott miattuk az orszag. Egyszeruen visszautasitom, hogy ilyen emberek merjenek itelkezni barki felett is. Eljatszottak ezt a jogukat ok is meg az ujsagirok is akik ezeket az embereket tamogattak. Schmitt nepszeru volt vilageleteben, kedveltek az emberek. Koztarsasagi elnoknek nem valo, de nem azert mert esetlegesen plagizalt, - hibat kulonben szinte mindenkinel lehet talalni aki valaha kozszereplo volt vagy van - hanem egyszeruen mert ebbe a pozicioba nala kemenyebb kezu ember kellene. Aki jo sportolonak es diplomatanak meg nem biztos, hogy jo ilyen magas allami pozicio betoltesere, nem is beszelve arro, hogy valoban tulsagosan elfogult a jelenlegi kormannyal szemben. Viszont az is igaz, hogy manapsag sajnos eleg nehez barkit is talalni, aki megfeleloen el tudna latni a koztarsasagi elnok feladatat..

tevevanegypupu 2012.02.02. 20:59:14

@Belpo:

Na ne..azert egy esetleges plagizalas nem hasonlithato a votergethez.

2012.02.02. 21:10:03

@tevevanegypupu:

A politikusnak "sajnos" ronda dolgokkal kell szembenézni, ezért kap AUDIT, meg egyéb finomságokat. Hátsó szándék, hát az van, csak ezt mondjuk nem egy fideszes politikus védelmében kéne hangoztatni. Szerintem nem keresgéltek utána, hanem bepottyant az ablakon. SP a kádár rendszerben is közel volt a tűzhöz, nehogy azt gondold, hogy nem voltak jóakarói már akkor. Ezt már szépen elrakták 93-ban, jó lesz ez a Paliról valamire, majd kérünk tőle valamit, majd ki.unk vele, ha nagy lesz az arca. Talán az dobta be, aki írta neki :):):) Nem sajnálom se őt, se a családját. Talán ha néha-néha kifogyott volna a tolla, akkor esetleg. Egyébként jó volna már az ügynökügyeket is lezárni pontosabban nyilvánosságra, és megtudni ki volt x/x akárki, mert nagyon idegesít, hogy esetleg olyanok osztják az észt és igazságot, akik nyakig benne voltak. Akkor talán többet tudnánk arról is, kicsoda is SP.

2012.02.02. 21:11:40

@tevevanegypupu:
nem hát, csak maga a fejlemény miatt, hogy is derülnek ki ügyek, amik aztán földindulást okoznak, meg jó film is

Mitzimackó 2012.02.02. 21:19:53

@tevevanegypupu: "A hatso szandekot itelem el, mert az nyilvanvalo, hogy kizarolag azert keresgeltek utana, hogy tonkretegyek." mindez nem igaz. kálmán olgánál a hvg szerkesztője elmondta: a cikk írójának (a leleplezőnek) feltűnt, hogy egy interjúban smitt azt mondta, filozófiatörténetből van doktorátusa. valószínűleg annyira hülye, hogy a nagyzolásból használni kezdett PhD-ről azt se tudta, hogy mi az. amihez egyébként se volt joga, mert ez sima kisdoktori volt. akkor keltette fel az érdeklődését a dolgozat formai slendriánsága. elkezdett utánanézni a hivatkozott műveknek. és megtalálta a 87-es eredetit, ami magyarul sose jelent meg.
egyébként azért sem ítélnék el senkit, ha azért nézett volna utána direkt, hogy keressen valami, BÁRMI sarat ennek a szemétnek az életében, mert egy köztársasági elnöknek NEM AZ A DOLGA, HOGY SAMESZKÉNT HELYBE MENJEN OLVASATLANUL ALÁÍRNI a zsebnéró által kitalált törvényeket.

tevevanegypupu 2012.02.02. 21:54:51

@Mitzimackó: @Belpo:

Mindenesetre ha valoban kiderul a plagizalas, akkor kiderul az is, hogy haromszor - kulonbozo sulyu es fontossagu ugyben moralisan elitelheto - embert valasztottak a koztarsasagi elnoki hivatalba. Goncz Arpad, Solyom Laszlo..es sokkal utanuk Schmitt Pal nem azok, akiknek gondoltuk oket.

cutcopy 2012.02.02. 22:35:51

@konfigurativ7: "Ezek a véglények, nem tudják mibe kapaszkodjanak, amióta a Viktor pofánvágta őket azEU Parlamentben"

Valójában 2010 tavasza óta nem tudják mibe kapaszkodjanak, mindenesetre mostanában a forintárfolyam valóban nem jól jövedelmező kormányellenes indok és a demokrácia és a sajtószabadság féltés is dugába látszik dőlni.. Ezt az űrt próbálják mostanság Schmitt Pállal pótolni..

Vid ispán 2012.02.03. 06:44:07

Pozsonyiban nagyot csalódtam.

Xorg9999 (törölt) 2012.02.03. 08:49:44

@ikaljan: Te megjegyzésedről mondtam el a véleményemet szarkasztikusan, amennyiben mégis úgy érzed te magad vagy a "tudományos teljesítmény minősítés", akkor valóban lehettek mind ketten meritokratikusak... (Valamint keresse fel orvosát és...)

Érdemi érveidet részben elfogadva (valóban csak formai követelményeket írtam), továbbra is tartom, hogy:

1992-ben TF-s szabályzat vonatkozott a TF-s kis doktorikra véleményem szerint.

Értsd: jó érvekkel meggyőzhető vagyok, hogy mégse.

Jó érv: előbányászod azt a szabályzatot
, virítód a törvényt amely kimondja hogy a kis doktori 1992 NEM intézményi hatáskör (nagy doktori kandidátusi nem volt az) stb...

Rossz érv: Tűnődöm típusú személyeskedéseid, hivatkozás a mai rendszerre, több évszázados hagyományra stb... kandidátus, nagydoktori szabályozás alkalmazása kis doktorira stb..

Csűrhetjük csavarhatjuk még, de lényeg az, hogy 92 TF szabályzatán múlik a dolog...

Én ennyit állítok, nem többet nem kevesebbet...

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.03. 09:18:37

@Xorg9999: Paraszti ésszel csak annyit,ha valóban áll ez a 92 TF szabályozás,az arculcsapása azoknak,akiknek rendesen kidolgozott munkájáért járt a cím.Amíg nem különböztetik meg,hogy "ez a kisdoktori valójában egy hulladék,de mi itt TF-en tökéletesnek tartjuk",és ezt nem jelzik a doktori megnevezésénél,addig az egész csak egy zsebszerződés az elegáncs baráti kör előtt való villogásra.De nem egy köztársasági elnök neve elé.

Kandeláber 2012.02.03. 14:16:15

Már az eleve szégyen, hogy anno a TF-en kisdoktorit lehetett szerezni.
Meg kell nézni a kivénhedt sportolókat - tisztelet a kivételnek - hogyan szereztek régen diplomát.

tevevanegypupu 2012.02.03. 16:51:30

@Kandeláber:
Mibol van a doktorija?
Ciganykerekbol.(-:

De igenis vannak doktor sportolok akik komoly doktorit szereztek, Gyarmati, Magyar, Balczo, Kemeny, Farago es Schmitt.

lujo22 2012.02.04. 05:56:50

rég röhögtem ilyen jót a kommenteket olvasva. Főleg azokon a jobbosokon akik SP-t védik. :DDD

Veghetáry János 2012.02.04. 20:37:27

Amit itt egyesek leírnak, az egyenesen fenségsértés !

debreceni.blog 2012.02.07. 13:39:09

Schmitt Páltól lopott Kósa Lajos?

Átemelt sportszövegek, avagy az idézések nagy magyar bajnokai

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1626_schmitt_paltol_lopott_kosa_lajos

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.07. 14:12:13

@tevevanegypupu:

számodra a büdös életben nem fog. szóval marad kettő. hogy miért, azt ugyan nem tudjuk, de marad kettő.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.07. 14:20:44

@tevevanegypupu:

noaszongya, nézzük a mit és a hogyant.

göncz árpádról ismeretlenek elkezdték terjeszteni, hogy besúgó volt. bizonyíték egy darab sem.

tevevanegyfaszú értékelése: tisztán, egyértelműen bizonyított, hogy göncz árpád besúgó volt

schmitt pál kisdoktorijáról egyáltalán nem ismeretlen személyek közzétették, hogy 90%-ban meglehetős rokonságot mutat két schmitt pállal nem azonos személy munkásságának bizonyos darabjaival.

tevevanegyfaszú értékelés: ha majd schmitt pálról kiderül, akkor el lehet gondolkodni, hogy min gondolkodjunk el. schmitt pált egy gonosz besúgó báncsa, mer amúgy schmitt pál ártatlan, nemzetközi összeesküvés, ballibák, mocskok, szemetek, schmitt pál még alkalmasabb, most, hogy egy gonosz besúgó bemártotta szegényt.

kibaszottul érdekelne, mi lenne, ha nem mérnél kettős mércével

tevevanegypupu 2012.02.07. 15:14:25

@mavo:

Eddig gondolkodott ezen a valaszon? Gratulalok.((:

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.07. 15:46:42

@tevevanegypupu:

mesteri riposzt, be kell ájulni tőle. ja, hogy esetleg lehetne foglalkozni a tartalmával is annak, amit írtam? nehéz feladat lenne, nagyon, nagyon nehéz.

tevevanegypupu 2012.02.07. 16:07:20

@mavo:

Ne zavarjon, nezem es hallgatom az Orban Viktort. Nezze maga is, o valaszol minden kerdesere es eloszlatja ketelyeit. Ott van Schmitt Pal is.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.02.07. 16:28:07

@tevevanegypupu:

elnézést, hogy zavarlak az istentiszteletben.

tevevanegypupu 2012.02.07. 21:03:14

@mavo:

Nagyon jol beszelt ugye? De sajnos ugy tunik kimondta maguk felett az iteletet: hiaba probalnak felbuzogni, maguknak konyec. Es ha o nem tudja vegigvinni amit elhatarozott, majd a kovetkezo valasztasokon jonnek Vonaek..(:

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.02.14. 06:05:48

@bbjnick:

miféle "ti" ?

már paranoiás is lészel?
ejnye

Pelso.. 2012.02.14. 09:20:23

@tevevanegypupu: "amit elhatározott" -mit? Pontosan mi az, amit véghez kíván vinni? Te tudod? Ő tudja?
Egyébként semmi gond, Vona beveszi majd koalicióba)

tevevanegypupu 2012.02.14. 10:25:54

@Pelso..:

A korulmenyek hatalma sokszor kilenditi a leghatarozottabb embert is a tervezett utrol. De ez nem jelenti am azt, hogy ebbol hosszu ideig hasznot huzhatna valaki.(:

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.27. 08:27:41

"Megmaradhat Schmitt Pál doktori címe
WL

2012. március 27., kedd 05:30
A napokban nyilvánosságra hozza jelentését a Schmitt Pál köztársasági elnök kisdoktori disszertációjának keletkezési körülményeit vizsgáló bizottság, mely lezárta vizsgálatát – értesült a Magyar Nemzet.

A lap információi szerint az öt tagból álló testület megállapította, hogy az akkori, tehát az 1992-ben hatályos jogszabályoknak és az egyetemi szabályzatnak megfelelt Schmitt Pál dolgozata, ezért nem indokolt a doktori cím elvétele. A Magyar Nemzet úgy értesült, a tényfeltáró bizottság a disszertációban felhasznált források megjelölését szakszerűtlennek minősítette, ugyanakkor rámutatott arra, hogy ezekre a hiányosságokra már az előopponensi véleményben fel kellett volna hívni Schmitt Pál figyelmét, ez azonban nem történt meg.

Tóth Miklós, a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karának dékánja január végén jelentette be, hogy megalakult a bizottság, amely március végén zárja majd le Schmitt Pál disszertációjának vizsgálatát.

Schmitt az elmúlt időszakban többször visszautasította a plágiumvádat. Elmondta, hogy legjobb tudása szerint készítette kisdoktori disszertációját, és nem tulajdonította el senki szellemi tulajdonát – írja a Magyar Nemzet."

mno.hu/belfold/megmaradhat-schmitt-pal-doktori-cime-1063600

ü
bbjnick

csak egy néző 2012.03.28. 10:43:20

Érdemes megnézni ezeket a demokratának csúfolt görényeket.!!!Mondjuk ilyen kanálisba is valók.
www.echotv.hu/videotar.html?mm_id=148&v_id=12869
„A plágiumvád nem állt meg annál is inkább, mert szó nem lehet plágiumról egy olyan esetben, hogyha valaki - még ha hiányosan is, még ha formailag nem egészen megfelelő módon is - az akkori követelményeknek megfelelően feltünteti a felhasznált irodalmat” – tette hozzá Hernádi Zsuzsa, aki úgy véli, ez egy nyilvánvaló tény volt.

A Magyar Demokrata főmunkatársa szerint érthetetlen, hogy miért kellett szinte egyedül kiállnia a magyar sajtóban a köztársasági elnök mellett."

tevevanegypupu 2012.03.29. 08:37:12

Remelem kibirja ezt a gyalazatos tamadassorozatot azoktol akiknel nagyobb gazembert keresve sem lehet talalni a civilizalt vilag politikusi tarsadalmaban (balliberalisokra gondolok) es kepes lesz meg egy ideig ellatni a koztarsasagi elnoki tisztseget. Ha pedig a fidesz es szemelyesen Orban Viktor nem vedi meg, nem all ki mellette, akkor menjen Orban Viktor is, sot az egesz fidesz kormany, es jojjon nyugodtan a DK, Bajnai vagy akit a jonep akar.

tevevanegypupu 2012.03.29. 08:37:12

Remelem kibirja ezt a gyalazatos tamadassorozatot azoktol akiknel nagyobb gazembert keresve sem lehet talalni a civilizalt vilag politikusi tarsadalmaban (balliberalisokra gondolok) es kepes lesz meg egy ideig ellatni a koztarsasagi elnoki tisztseget. Ha pedig a fidesz es szemelyesen Orban Viktor nem vedi meg, nem all ki mellette, akkor menjen Orban Viktor is, sot az egesz fidesz kormany, es jojjon nyugodtan a DK, Bajnai vagy akit a jonep akar.

TH 2012.03.30. 13:27:06

Eleve is vicces volt a videó, de így még szórakoztatóbb.

@tevevanegypupu: maradjon nyugodtan elnök, megmutatja, hogy ez nem egy következmények nélküli ország.
süti beállítások módosítása