2008-ban betiltották, most dobálnák – Ilyen ország pedig nincs CCCIX.
2012. január 02. írta: TuRuL_2k2

2008-ban betiltották, most dobálnák – Ilyen ország pedig nincs CCCIX.

  Hogy miért volt szükség a ma esti, operaházi rendezvényre, nem nagyon értjük. A Magyar Állam jellemzően évente kétszer, március 15. és október 23. apropóján ünnepel az Operaházban, ez a két alkalom idén is tökéletesen elegendő lett volna – a történelmi tetteket meg ünnepelje az utókor. Különösen abszurd, hogy az ország új alaptörvényének ünneplése nem sajtónyilvános.

  A minőségi magyar tüntetéskultúrának viszont nagy hívei vagyunk, ezért minden alkalomnak örülünk, amikor kibontakozhat a szcéna. A Napi Fix mikroblogon figyeltünk fel rá, hogy milyen lelkesen készülnek a szocialisták a ma esti operaházi tüntetésre:

  Akik hozzánk hasonló tisztelettel vegyes érdeklődéssel követik Török Zsolt életpályáját, nagyjából sejtik, hogy politikai pályája befejeztével nem az agysebészetnek szenteli majd alkotó energiáit. A tojásos nekibuzdulás (akár friss, akár régebbi) azonban még Töröktől is szokatlanul combos kontent, egyből a pár évvel ezelőtti törvénymódosítás jutott eszünkbe, amikor büntethetővé tették a tojásdobálást.

  Előtúrtuk – az Országgyűlés honlapjának szörnyű keresőjével is bátran megküzdve – a Draskovics Tibor által jegyzett 2008-as, T/6218. számú előterjesztést, azon belül pedig a tojásügyi tényállást:

 (2) A Btk. 271. §-a a következő (5) bekezdéssel egészül ki: 

„(5) E § alkalmazásában erőszakos magatartásnak minősül a más személyre gyakorolt támadó jellegű fizikai ráhatás is, abban az esetben is, ha az nem alkalmas testi sérülés okozására.”

  Némi további keresgélés után meglett az előterjesztés parlamenti zárószavazásának jegyzőkönyve is. Várakozásainknak megfelelően a demokraták (a teljes MSZP- és SZDSZ-frakció, köztük maga Török maestró) igennel, a köztársaság ellenségei meg nemmel szavaztak:

  Kíváncsian várjuk a (volt) szocialista és szabad demokrata képviselők demokráciát óvó kinyilatkoztatásait, ha esetleg a rendőrség ma este – a hatályos jogszabályoknak megfelelően – elviszi a dobálózókat. Tojást dobálni nem éppen felebaráti szeretettől vezérelt magatartás, de ettől még ilyen tényállásnak nincs keresnivalója a Btk.-ban. Szilárd meggyőződésünket illetően talán csak akkor gyengülnénk el egy kicsit, ha tanúi lehetnénk a jelenetnek, amikor a hatalom pribékjei közlik Törökkel, hogy milyen jogszabályhely alapján foganatosítanak éppen intézkedést vele szemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr623512411

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tüntetés 2012.01.02. 18:32:38

Este a Kossuth téren és az oda vezető utcákon millió ember gyülekezik. Senki nem szól semmit. Csak állnak némán. Meg sem kell szólalni. Mindenki tudja, miért vannak ott. Mindenki elszánt. Mindenki ugyanazt gondolja. Majdnem. A tér bal oldalán a balolda...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csi szi 2012.01.02. 15:24:59

Hát nyilván azt szeretnék, hogy elvigyék őket megint, kell a képanyag a külföldi sajtónak, hogy milyen diktatúra tombol itt.

Viktus 2012.01.02. 15:36:52

Korlátozott természeti csapás kellene oda, vagy bomba ... megszabadulna az ország a legnagyobb problémakörétől az elrohadt hatalmi elittől az új hippikkel egyetemben.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.01.02. 15:37:51

A Fidesz igazán eltörölhetné ezt a törvényt...

Viktus 2012.01.02. 15:44:53

@TaTa86.:

Hülye lenne ... nekik is hasznos.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.01.02. 15:53:28

@Viktus: Hozhatnának helyette egy másikat, amiben leírják hogy csak őket nem lehet dobálni, mindenki mást igen. :)

Robinzon Kurzor 2012.01.02. 15:53:47

Ez annyira tökéletesen gyönyörű!

Persze akik szerint ez akkor a demokrácia megcsúfolása volt, azok ezt kétharmados forradalmi többséggel is változatlanul hagyták.

A Mandiner szerint amúgy frankó tojással dobálni politikust?
Csak a jegyzőkönyv kedvéért, hogy legközelebb legyen viszonyítási alap.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2012.01.02. 16:00:47

@Robinzon Kurzor:
A Mandiner szerint nem tudom. Szerintem belefér a véleménynyilvánítás szabadságába, ahogy a torta is. Természetesen polgári jogi úton megtéríttethető a ruhában okozott kár (ami a legtöbb esetben mindössze egy tisztítószámla).

Tilikov (törölt) 2012.01.02. 16:03:59

Strucctojást érdemelnének, mind a két banda.

Robinzon Kurzor 2012.01.02. 16:04:50

@TuRuL_2k2:
Köszönöm az átfogó tájékoztatást.

szubjektiv 2012.01.02. 16:05:45

"Akik hozzánk hasonló tisztelettel vegyes érdeklődéssel követik Török Zsolt életpályáját, nagyjából sejtik, hogy politikai pályája befejeztével nem az agysebészetnek szenteli majd alkotó energiáit."

Hát tényleg nem lehet egy lángelme. Nem tudok másra gondolni mint, hogy annak idején lövése sem volt, hogy mit szavaz meg.

Nagyon jót röhögtem, köszi Turul!:))

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.01.02. 16:06:30

Nemzeti egyetértést! @TuRuL_2k2:, @Robinzon Kurzor: és mindannyian kivételesen értsünk egyet Demszky Gáborral, aki 2007-ben így nyilatkozott:

"A Petőfi szobornál történtekkel kapcsolatban a főpolgármester közölte, a tojás- és gyülmölcsdobálás 'még benne van a fizetésünkben'" (szemben a kővel, ami már nincs):

www.origo.hu/itthon/20070316navracsics.html

Viktus 2012.01.02. 16:08:45

@Robinzon Kurzor:

A politikust szerintem lehetne nyugodtan dobálni bár eleve nem nagyon lehet eltalálni max. a testőröket, és az sem változtatna sok mindene, ha eltrafálnék őket.
Így egyszerűbb a szegényeknek felajánlani az élelmiszert lendvai ildi nénisen szólva vagy gyűjteni lélegeztetőgépre.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2012.01.02. 16:09:22

@TuRuL_2k2:

Az ominózus Btk szigorítás előtt már ítéltek el embert tojásdobálásért, 2007-ben, 50 ezer forint pénzbírságra ha jól emlékszem.

Természetesen fideszest dobott meg.

www.szeretgom.hu/content/18676-itelet-tojasdobalasert

Viktus 2012.01.02. 16:09:31

@szubjektiv:

A mostaniaknak sincs ... szavazógépek amit mond a frakcióvezér azt megnyomják annyi.

tevevanegypupu 2012.01.02. 16:17:27

@TuRuL_2k2:

Nem fer bele, a tojas sem meg a torta sem meg semmi ami ilyen megalazo baromsag. Demszkyt is kar volt megdobalni, ahogy aztan meg kar volt az esokabatjat kiallitani, dehat mindegy. Tuntetni joguk van, dobalni nem. Torok Zsolt pedig uljon bele meztelen fenekkel addig a forro gulyaslevesbe mig felforrnak a tojasai..na aztan azt dobalhatja nyugodtan.

mnandy 2012.01.02. 16:19:25

„Török Zsolttal és a vele hasonlókkal szemben úgy kell eljárni, hogy vagyonelkobzás és onnantól kezdve tárgyalunk, hogy meddig fog börtönben ülni,” ..

táltos 2012.01.02. 16:19:45

Az is csak jól kereső politikus lehet, aki 40Ft-os tojással akar dobálni!
De akkor sem értem, hogy miért sírják vissza azt az Alkotmányt, ami lehetővé tette - gyf segítségével:) -, hogy a fidesz 2/3-os többséget szerezzen a parlamentben.
Ez valami perverz balos vágyakozás?

szubjektiv 2012.01.02. 16:32:54

@Viktus: Ez persze sokszor igaz most is, korábban is, de azért a tojásos bekezdésnek elég nagy visszhangja volt, így, ha nem tudta mit szavaz meg, legalább utólag kiderülhetett volna számára.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.02. 16:37:24

@tevevanegypupu:

„Tuntetni joguk van, dobalni nem.”

megvilágosodtál, bébi? :)

Google 2012.01.02. 16:39:03

Ha a rendőrség nem teszi, szélsőjobbosokat vizionálnak maguknak molesztálókként?
Azt olvasom ugyanis a botránylapon, hogy a Jobbik nem kíván együtt megjelenni a sok igazdemokratával.
Hát senki nem akarja még bottal sem megpiszkálni őket?

tarackos 2012.01.02. 16:42:09

Na igen, a fagyi visszanyal. Sztem hülyeség volt anno betiltani.

tevevanegypupu 2012.01.02. 16:51:21

@mavo:

Tudja dobalas es dobalas kozott mindazonaltal kulonbseg van. Van aki megerdemli,van aki nem. Az, hogy Demszkyt tojassal dobaltak meg nem helyeslem, inkabb macskaszarral kellett volna., bar a dobalas tenyet akkor is elleneznem..de sokkal otletesebbnek tartottam volna.(:Hasonlokeppen velekedem azokrol az mszp-s diszpintyekrol is, akik most dobalni szeretnenek irigysegukben, mivel nekik az soha nem fog sikerulni ami a fidesznek: torvenyeket hozni ketharmaddal.(:

Tilikov (törölt) 2012.01.02. 16:53:14

@tevevanegypupu:

Volt már kétharmaduk az szdsz-el együtt, mégsem mámorosodtak vissza ősbolsivá, mint most a fidesz.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.02. 16:56:18

@tevevanegypupu:

„nekik az soha nem fog sikerulni ami a fidesznek: torvenyeket hozni ketharmaddal”

te nagyon durván átaludtál annak idején 4 évet. :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.02. 17:00:58

@tevevanegypupu:

na de térjünk vissza az alapkérdésre az előbbi szórakoztató mellékszál után.

„Van aki megerdemli,van aki nem.”

és asztat ki döntheti el bébi, hogy ki érdemli meg, és ki nem döntheti el? :) van erre valami felsőbb hatóság, vagy netán szubjektív egy hangyafasznyit? :)

tevevanegypupu 2012.01.02. 17:21:30

@mavo:

De. Szubjektiv vagyok ahogy maga is. Ebben maradhatunk, aztan a bal utan tapasztalatot cserelunk, elemezhetjuk az esemenyeket, azt is, hogy mi tortent az Operahazban, azt is mi tortent elotte.(:

Robinzon Kurzor 2012.01.02. 17:22:44

@Viktus: @Holger Hartland:

Szerintem dobálni bunkóság, nekem nem fér bele.

Viszont a bunkóság nem Btk-kategória, legalábbis nem lenne szabad, hogy az legyen.

Most meg az van, hogy a Török-félék kriminalizálták (de most már ő dobálna), a Fidesz meg úgy hagyta.
Mert most, hogy őket dobálnák, már tök jó, hogy a rendőr elviheti a sok dobálót.

tevevanegypupu 2012.01.02. 17:23:27

@mavo:

Az kerrem szepen mszp-szdsz volt egyutt. Igaz itt is itt van a kdnp, de nelkuluk is meglenne a ketharmad, ahogy megvolt Hornnak is. Gyula ravasz roka, nem vallalta egyedul a kormanyzast, okosan meghivta az szdsz-t is.(:

Sátán meg a Jocó 2012.01.02. 17:24:08

@mnandy: igen, emlékszem erre a fennkölt demokratához illő beszólására.

Persze, a most a "demokrácia alapelveiért ""aggódódó""" külföldi politikusok szerint ez teljesn rendben van/volt/lesz :)

Robinzon Kurzor 2012.01.02. 17:24:56

@politicus:

Csak így, mindenki előtt ilyen keményen dicsérni a főnököt.

Kendből még főosztályvezető is lehet!

tevevanegypupu 2012.01.02. 17:25:48

@Tilikov:

Jaj ne mondja mar, az mszp az mszmp jogutodja volt es a tagok mind ott tornyosultak a rendszervaltas elott benne a partban. Az szdsz hozzajuk tarsult.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2012.01.02. 17:28:24

@Robinzon Kurzor: Főnököm? Muhaha. Ilyen függelmi viszony nincs köztünk.

Amúgy sikerült a helyzetelemzés és következtetés viszonyrendszerben eligazodni?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.02. 17:39:41

ez egy ilyen ország turul, jó lenne ha megszoknád
jó lenne ha azt is felfognátok, hogy itt a kommunisták adják ki magukat nemzetinek

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.02. 17:41:08

@tesz-vesz: de ezt még török zsolt se tudja, azért ilyen lelkes
azon meg mi meglepő van, hogy a bolsevikok primitívek
hasonló helyzet volt lendvaiék utcai politizálásával

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.02. 17:51:48

erőszakos magatartásnak minősül a más személyre gyakorolt támadó jellegű fizikai ráhatás is, abban az esetben is, ha az nem alkalmas testi sérülés okozására."

ennél azért konkrétabban is megtilthatták volna a tojásdobálást

köztársaság ellenségei (helyes hogy ezzel turul is egyetért) pedig - mármint most a fidesz, mert a nagypártok mind azok - most bánhatják, hogy annak idején nem tiltották be a tojásdobálást.

amúgy egy normális társadalomban, ahol minden közszereplő kulturált, gerinces, udvarias, és intelligens a kamerák mögött is, és nem lop el száz forintot se, akár egyet is érthetnék a tojásdobálás tiltásával.
de én inkább megeszem, mint hogy dobáljam, polgári szokás ez, hah

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.02. 17:55:04

@tesz-vesz: annak idején nem tiltották be = annak idején nem szavaztak erre

most el kell viselniük a demokrácia és véleménynyilvánítás szabadságát, szegények

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.02. 17:56:16

itt a kommunisták adják ki magukat nemzetinek

@politicus: meg a zsidók :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.02. 18:02:54

@Viktus: gyűjtsünk egy kisebb bombára? mert nagyon jó dolgot mondtál. az operaházért kár, de az ár megéri, ha csak ennyi, majd felépítjük újra

tudi 2012.01.02. 18:16:49

@tesz-vesz: "amúgy egy normális társadalomban, ahol minden közszereplő kulturált, gerinces, udvarias, és intelligens a kamerák mögött is, és nem lop el száz forintot se, akár egyet is érthetnék a tojásdobálás tiltásával.
de én inkább megeszem, mint hogy dobáljam, polgári szokás ez, hah" Bár ilyen max a mesében van, esetleg Skandináviában, vagy Szingapúrban (az meg nem éppen demokrácia) de igaz. Ez az egész nem más, mint a Bagoly mondja Verébnek tipikus este.

Kurtánfurcsán 2012.01.02. 19:04:01

Ez a Török az a Török aki végigturnézta a honi sajtót, mikor az éjszakai buszon egyszer szájbavágták?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.02. 19:32:38

@TuRuL_2k2:
A Mandiner szerint nem tudom. Szerintem belefér a véleménynyilvánítás szabadságába, ahogy a torta is. "

:D haha, hol lehet téged megtalálni? :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.02. 19:36:59

@TuRuL_2k2: majd ismeretlen tettes ellen feljelentést tehetsz a rendőrségen

szerinted nem fognak körberöhögni a rendőrségen, mikor 10-20 ezres dísztárcsalopásokkal nem foglalkoznak, majd pont a te tisztítószámláddal fognak foglalkozni a nyomozók :)

odabas 2012.01.02. 19:41:30

"Hogy miért volt szükség a ma esti, operaházi rendezvényre, nem nagyon értjük"

Hiába az ellenzék égettte le magát, azért egy indexes cikkbe (mandiner) kell egy kis kormányfikázás. (Epitheton ornans, ha emlékeim nem csalnak.) vagy mint Cato, akik bármiről szól, úgy fejezte be, hogy "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.", azaz Egyébként javaslom, hogy Karthagót el kell pusztítani.

A kormány akkor rendez ünnepséget, amikor akar, a tüntetők meg akkor és az ellen tüntetnek, ami ellen akarnak. Tudjátok, ez a demokrácia és nem az, amit a ti haverjaitok műveltek 2006-ban.

Egyébként úgy kell a balhé nekte, mint egy falat kenyér. Ezért volt okos a Fidesz, hogy az utolsó okt. 23-án nem szervezett gyűlést. Már akkor is ilyenben settenkedtek.

Várúr 2012.01.02. 20:34:38

Az Index szerint "Az Operaház előtt tüntető néhány száz, vagy akár ezer ember is hazaindult".
Néhány száz, vagy akár ezer.
Ennyit erről.

táltos 2012.01.02. 20:50:22

Ez is az indexen van és szerintem már felér egy provokációval:

Ostrom, az biztos nem lesz
jan. 2. 20:31 Szily László Itt az Opera előtt mindenki pesti tápos, gimnazista. A nyulak tábora. Felhangzott ugyan a "Menjünk be", de erre annyi az esély, mint hogy az MTK-s öregek nekitámadjanak a Fradi B-középnek.

A BKV Előre ultrái állítólag balosok, legalább őket le kéne igazolni. Ők tuti nem bóvliznának, mint egy csapat jókedvű, de seggrészeg bróker.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.02. 21:05:44

@tevevanegypupu:

ha pofán rúglak, az most jogos, vagy nem? :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.02. 21:07:47

@mavo:

az áááááááááááááááááááááááááh, de nőt nem bántunk, sikoly, sikoly, borzadály emlegetőitől nagyon szépen kérem, hogy ne leplezzék le tevevanegyfasz
ílyerel hogyishívjákját. :)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.01.02. 21:14:17

"Andrássy út: Két LMP-s felmászott a Balettintézet melletti állványra egy transzparenssel, amin a "Viktor, mehetsz vissza a balettbe ugrálni!" felirat olvasható, ami egy idézet a Macskafogóból. Az akciót üdvrivalgás fogadta."
... és ez még csak a kezdet! :DD

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.01.02. 21:20:28

@Várúr:
Valamelyikünk hazudik akkor: :D
index.hu/belfold/2012/01/02/kormanyellenes_tuntetessel_indul_2012/#1437840
"Ezerötszázan maradtak
jan. 2. 21:14 Király András
Andrássy út: A tüntetők egy része elszivárgott, de ezerötszáz fő körül stabilizálódott a létszám, és úgy tűnik, hogy aki itt maradt, az már kivárja a műsor végét."
"Lökdösődés is volt tüntetők és ellentüntetők között az Andrássy úton a kormányellenes tüntetésen. Az Opera előtt – ahol Schmitt Pál köztársasági elnök meghívására a vezető politikusok az új alkotmány életbe lépését ünneplik – több ezren gyűltek össze. Egy kisebb tömeg az épület előtt kormányellenes jelszavakat skandál, a hivatalos demonstráció zárása után sokan oda mentek át, a környéken rohamrendőrök is gyülekeznek.
20:26 Élő rendőri sorfal az Operaház körül
Annak ellenére, hogy hivatalosan véget ért a demonstráció egyre többen gyülekeznek az Operánál. A rendőri jelenlétet is megerősítették, sőt élő sorfallal védik az Operaházat, rohamrendőrök is érkeztek."

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.01.02. 21:28:50

"A szervezők hét óra után azt közölték, hogy mintegy százezren jöttek el. A bejelentés szerint a tömeg akkora, hogy a villamos nem jár a Nagykörúton. A BKV kérdésünkre azt közölte, hogy a villamos ugyan járt, de haladását nehezítette a tüntetés."
"A tüntetésen ugyan a Jobbik kivételével az ellenzéki pártok is részt vesznek, a szónokok civil szervezeteket képviseltek. Egyikük Szűcs Miklós festőművész volt, aki azt mondta: "Ünnepelnek a parlamenti gombnyomogatók, gumipertlis csokornyakkendőikben az új méltóságok", akik eltemették a harmadik köztársaságot, kiéheztetik a kultúrát, közpénzből finanszírozott színházat ajándékoznak náciknak." Hozzátette: "Nyomorult hepciáskodó kis koszfészket csinálnak országunkból Európa közepén."
A rendezvény végén Majtényi László, korábbi adatvédelmi ombudsman, a médiahatóság elődjeként működő ORTT egykori vezetője mondott beszédet. Majtényi szerint "a miniszterelnök felesküdött az alkotmányra azzal, hogy védeni fogja, de megdöntötte". Az alaptörvény visszavonását követelte, és azt mondta, "sokkal jobb sors" egy demokratikus jogállamban bukott miniszterelnöknek lenni, mint elzavart diktátornak."

irreverzibilista (törölt) 2012.01.02. 21:36:55

@Boli:
Nem.
Ez kb. a vége az egész bolhacirkusznak.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2012.01.02. 21:39:56

Török Zsolt No comment kategória :D
Egyébként kíváncsi vagyok hogy mikor fogom visszaolvasni valamelyik külhoni híroldalon hogy Magyarország már nem köztársaság.....Sok faszságot csinál ez a kormány, de konkrétan ez, hogy mostantól nem Magyar köztársaságnak hanem Magyarországnak fogjuk hívni Európa ezen részét hivatalosan. Ez kit zavar? Pl. angolul idáig is Hungary volt nem Hungarian Republic.

irreverzibilista (törölt) 2012.01.02. 21:41:52

A mai GIGANTIKUS tüntetésen résztvevő szervezetek:
Magyar Szolidaritás Mozgalom
gepnarancs.hu
Civil Kontroll - EMD
Kék Szalaggal a Demokránciánkért Civil Mozgalom
HAT - Hálózat a Tanszabadságért
Börtön Helyett Lakhatást
Hallgatói Hálózat
Új Szemlélet csoport
Liberális Fiatalok Egyesület (LiFE)
Nyugdíjasok Országos Képviselete
Valódi Demokráciát Most! - Occupy Hungary
ATTAC Magyarország Mozgalom
Magyar Fokhagymafront
Magyar Demokratikus Charta
Méltóságot Mindenkinek Mozgalom
Nyugdíjasok Országos Szövetsége
Civil Akcióegység
Magyar Leszbikus, Meleg, Biszexuális, Transznemű Szövetség
Háttér Társaság a Melegekért
Labrisz Leszbikus Egyesület
Patriarchátust Ellenzők Társasága
Atlasz Sportegyesület
Baloldali Demokrata Közösség
CIVILEK A SZÉLSŐJOBB ELLEN
"Az nem lehet, hogy..." csoport
Demokratikus Polgári Ellenzék csoport
Kisgazdák Történelmi Szövetsége
PFLAG Egyesület
Újbudai Fiatalok
Neo Drom
C Polisz
SZEMA
4K! Negyedik Köztársaság
Demokratikus Koalíció
Lehet Más a Politika
Magyar Szocialista Párt
MSZDP
SZEM - Szövetség Az Egységes Magyarországért
SZDSZ
Civil Mozgalom
Societas
Magyarországi Munkáspárt 2006
Európai Baloldali Párt (European Left)
Zöld Baloldal
Magyar Racionalista Párt

tevevanegypupu 2012.01.02. 21:44:41

@Boli:

Kerdezze meg Gyurcsanytol vagy Medgyessytol, jo-e bukott miniszterelnoknek lenni. Oket ugyanis mar elzavartak. Orbant viszont kb. ketezer tunteto szeretne elkuldeni es diktatornak nyilvanitani..Egy olyan miniszterelnokot akit most is kb. ketharmaddal valasztananak meg, vegignezve ezt a valasztekot ami most tuntet ellene. Kik is ezek? Mszp, DK, LMP..hogy is allnak ok jelenleg a kozvelemenykutatasban? Kikbol is allnak ezek a szervezetek? A demokratikus ellenzek..hogyne. Meg a leszbikusok es a fokhagymafuzer egyesulet. Ne nevettessen mar..

tevevanegypupu 2012.01.02. 21:46:52

@mavo:

Kicsi fasz te meg kapd be magad es valtozz vissza varangyosbekava. Addig ne is legyel ujra kertitorpe mig Gyurcsany meg nem csokol.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.01.02. 21:50:32

@tevevanegypupu:
Hol nem szarom le a Megyót és a Fecót?! Ki beszél itt róluk? 2012 van, ha egyeseknek nem tűnt volna fel...
www.origo.hu/itthon/20120101-mark-palmer-nagykovet-interjuja-megrontotta-a-hatalom-orban-viktort.html
Ő is meg aztán csak egy komcsi... Szerintetek?
"Egy XIX. századi brit történész szavaival jellemezte Orbán Viktor miniszterelnököt és a Fideszt Mark Palmer, az USA korábbi budapesti nagykövete egy, a Népszabadságnak adott interjújában, amely a lap internetes honlapján jelent meg január elsején. "A hatalom romlottá tesz, és az abszolút hatalom abszolút mértékben tesz romlottá, a nagy emberek majdnem mindig rossz emberek" - idézte az interjúban az amerikai diplomata Lord Acton angol történészt.
A nagyköveti tisztséget 1986 és 1990 között betöltő Palmer szerint minden politikusra igaz, hogy ha megtehetik, visszaélnek a hatalmukkal, és jelenleg a Fidesz is ezt teszi. Előzőleg azonban megjegyezte, annak idején nagyon tisztelte Orbánt, amiért vezető szerepet játszott a demokrácia győzelmében Magyarországon, és ki is állt érte az USA-ban. Azt mondta, a tisztelet a mai napig megvan, de már nem érti őt."

irreverzibilista (törölt) 2012.01.02. 21:51:17

@tevevanegypupu:
Én biztosra veszem, hogy ott pózol ő is a TÖBB EZER tüntető között, és mobilról kommentel az Orbán-rezsim utolsó óráiban... :)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.01.02. 21:53:43

Sőt, az egész világ összeesküdött ellenünk, élen Mark Palmer-ral...
"A másokkal közösen a Szabad Európa Rádió újraindítását kezdeményező egykori nagykövet beszélt arról is, hogy szerinte realitás Magyarország elszigetelődése, és megjegyezte, Magyarországot emiatt a legjobb barátai féltik. Azt mondta, az sem elképzelhetetlen, hogy az országot kidobják az Európai Unióból, és közölte, ha Magyarország Oroszországtól akar függeni, akkor jó úton halad abba az irányba.
A jelenlegi kormány intézkedéseit ért amerikai bírálatok motivációiról azt mondta, az USA-nak az a kedvező, ha minél több ország tekinthető liberális demokráciának a világban, és mivel ez elemi érdekük, nem veszik félvállról Közép-Európa visszaesését.
Palmer szerint manapság az intézményrendszerek, a sajtó, az igazságszolgáltatás, a szakszervezetek hordozzák a nemzeti szuverenitást, amely Magyarországon sérül, példaként említette a Klubrádió bezárását. Azt mondta, az ország ugyanoda tért vissza, amely ellen annak idején mint budapesti nagykövet dolgozott.
Párhuzamot vont a jelenlegi magyarországi helyzet és a Hitler németországi hatalomátvételét megelőző weimari köztársaság között. Azt mondta, nem tudja, Orbán képes lesz-e rá, hogy elismerje és kijavítsa stratégiai hibáit, de megjegyezte, ha tovább halad a rossz irányba, újabb, még erőteljesebb lépések történnek majd a megállítására."

irreverzibilista (törölt) 2012.01.02. 21:53:52

@Boli:
Előbb-utóbb elmebeteg náci ördögfiókának kell nyilvánítani, aki szembemegy a pénzvilággal.
Hát álljon már meg a menet! :)))

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.02. 21:53:59

@tevevanegypupu:

„Oket ugyanis mar elzavartak.”

kétezer-kettőben kit is zavartak el a tetves választási csalók? ja, a komcsikat.mindig elfelejtem. még a végén megkérdezhetném, a Nemzet Miniszterelnökétől, milyen lehet - minek is lenni? ja, bukott miniszterelnöknek. de hát az elképzelhetetlenül nagy bunkóság lenne, mint azt tudjuk. legalább olyan nagy bunkóság, mint tojással dobálni azt, aki nem érdemli meg.

irreverzibilista (törölt) 2012.01.02. 21:55:16

Közben a Való Világon épp nagyon összekaptak Eszter és Kinga.
Az ember csak kapkodja a fejit.

irreverzibilista (törölt) 2012.01.02. 21:56:17

@mavo:
"legalább olyan nagy bunkóság, mint tojással dobálni azt, aki nem érdemli meg. "

De a szoclib férgek, a kis kedvenceid megérdemlik.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.02. 21:56:26

@Boli:

szemkilövetők, és huzzá hazza a palmerizével együtt, köszke. :)

irreverzibilista (törölt) 2012.01.02. 21:57:18

@mavo:
Húzzá' ki a térre a nyájba, és bégess velük, csittlíder! :)))

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.02. 21:57:59

@irreverzibilista:

jaj, persze, azok meg. a nem szoclib férgek azok meg nem, hát mivé lenne egyébként a világ? :)

tevevanegypupu 2012.01.02. 22:00:40

@irreverzibilista:

Sot fenykepez: O es Mesterhazy, EO es Arok Kornel, O es Mark Palmer...jo lesz az onokaknak vagy a munkasmozgalmi muzeumnak.

tevevanegypupu 2012.01.02. 22:05:20

@mavo:

Sajnos nem ertem ra nezni a tuntetest, a Heksont neztem, kepzelje, ugy nez ki, hogy Andrast megveri Alfa, mert Andras meg elszerette tole Betat. Izgi.(:

Dr.Zomboss 2012.01.02. 22:06:38

@irreverzibilista: Az is természetes, hogy a kormánypárt prominensének a neje a főbíró. Nehogy azt írd vissza, hogy lemondott a pártfunkciókról, mert a redvás picsába kell küldjelek ebben az esetben.

irreverzibilista (törölt) 2012.01.02. 22:09:47

@Dr.Zomboss:
Lemondott a pártfunkciókról.
A te büdös kurva komenista anyádat. :)))

Te köcsög.
Te... Klubrádió hallgató, te.

Dr.Zomboss 2012.01.02. 22:14:06

@irreverzibilista: Anyukámat nem hiszem, hogy ismered, nem tudom milyen alapon gyalázod? A büdös kommunista meg nem én vagyok, hanem az az ember, aki tapsikol az egypártrendszernek, meg a magánvagyon elkobzásának. A röhögőjel kurvaanyádozásnál elég sekélyes szocializációra utal.

Robinzon Kurzor 2012.01.02. 22:14:53

@politicus:

Persze, tudom, anarcho-szindikalista közösség vagytok.
Mindegy, azért így is szép volt, Safranek.

irreverzibilista (törölt) 2012.01.02. 22:16:28

@Dr.Zomboss:
Ismétlem, nyomatékkal: a mocskos büdös szopós ribanc kurva szoclib anyádat! :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.02. 22:21:16

@tevevanegypupu:

ó,te szegény, úgy sajnállak, én mindvégig a tüntire recskáztam, és de jó volt, spricc, fröccs.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.02. 22:25:36

„Hungary's new constitution violates EU values” hazudja a komcsi times.

irreverzibilista (törölt) 2012.01.02. 22:32:16

@mavo:
Ami patronod még maradt, csavard ki rá. :)))
Spermavo. :)))

irreverzibilista (törölt) 2012.01.02. 22:34:26

@mavo:
Az ő constitutionjuk hol is van?
Apád faszán szárad, épp. :))

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.02. 22:49:23

@irreverzibilista:

mutass példát kultúrából, kérlek, kérlek! :)

irreverzibilista (törölt) 2012.01.02. 22:51:57

@mavo:
Az is téged minősít, te majom, hogy reagálsz rám. :)))

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.02. 22:59:37

„A több tízezres kormányellenes tömeg új minőséget jelent a politikai versenyben.”

na, ez is hazudozik már össze-vissza. :(

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.02. 23:11:32

@tevevanegypupu:

na, mesélj amúgy, mi történt a zoperaház előtt, ugye igaza van várúr elvtársnak, és százan voltak a rencer ellenségei. a genyók, fúj.

tevevanegypupu 2012.01.02. 23:46:49

@mavo:

Ha jol tudom az Operahaz elott a tomeg eljatszotta a Nabuccot, bent az Operahazban az eloadas zavartalanul folyt, Liszt Magyar rapszodiait zongoraztak.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.02. 23:50:03

@tevevanegypupu:

az operaház előtt gyurcsány egymaga tüntizett, egyezzünk meg ennyiben, oké? :)

Viktus 2012.01.03. 00:01:27

A kormányt igazán fenyegető veszély nem az operaházi tüntetés, hanem a kétszámjegyű állampapírhozam felbukkanása. A szavazókat nem a jogállami kérdések foglalkoztatják, hanem a pénztárcájuk.

velemenyvezer.blog.hu/2012/01/02/tuntet_a_budapesti_elit_fontos_de_nem_eleg

ennyi

Átmeneti idők 2012.01.03. 00:17:47

Nekem ebből a szép társaságból még hiányzott az OCŐ, Budaházy-Toroczkai, a maszkos betyárok, Rákay Filip, Horváth Aladár, Terry Black....

tüntet az "elit"? IGEN!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.03. 00:41:58

@mavo: 56-ban is csak párszáz fasiszta randalírozott - mondta az atv elődje

---

amúgy 416 a benzin: orbán takarodj.
lassan visszajön az "szdsz" egy újabb taxissztrájkkal.
nem mintha elment volna, a kultúra így is ugyanaz

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.03. 01:02:59

@tesz-vesz:

na az milyen lenne, ha legalább halovány fogalmad lenne, mit irkálsz. :)

suski 2012.01.03. 01:07:45

Azért van egy aprócska különbség: tojással dobálni a nép gyermekei szoktak, nem pedig a parlamentben hájasra terpeszkedő ellenzék. Ugye Demszkyt sem a fideszes képviselők dobálták meg.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.03. 01:11:48

@mavo: hát most mit csináljak, nem működik a szűrésgomb, hetente kattintok rá és mindig látom az imbecilis, undorító pofádat

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.03. 01:12:57

@mavo: hát akkor mondd, mit nem értesz kedves gyermekem :)

szubjektiv 2012.01.03. 01:13:37

@tevevanegypupu:
Többen voltak ezek azért a kétezernél. Sokkal. De mind olyanok, akik gyűlölik Orbánt. És nem azért amit csinál, hanem amit a szemükben képvisel. Nincs ezzel semmi baj.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.03. 01:17:54

@tevevanegypupu:

„Oldalt távozott a vendégek nagy része az Operából. A többség lesütött szemmel vagy telefonálva lépett ki az ajtókon, nem is néztek az Andrássy út felé, ahol a tömeg folyanatosan skandálja: "megbuktatok, megbuktatok". Tudósítónk hallotta, amint a mindenkit a hátsó utcák felé terelő rendőrök azt mondták a vendégeknek, hogy ne menjenek az épület eleje irányába, mert "szétszedi" őket a tömeg.”

tetves komcsi csőcselék. mind a heten, akik lázadtak a Jó ellen.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.03. 01:18:46

@szubjektiv:

"Többen voltak ezek azért a kétezernél."

te nem hiszel várúr elvtársnak? hazaáruló!!!! :(((

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.03. 01:21:42

@cserepj: de mit szól ehhez orbanviktor és turul?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.03. 01:24:24

gondolkodom amúgy, a komcsik tojásdobálás-tiltós cenzúrája illegitimmé változtatta-e a tegnapi gyök hat fős tüntit, és mély sóhajtás után azt kell mondanom, istennek hála igen. orbán a nép harsány vik-tor-viktor! buzdítására integetve a főkapun távozott isten segedelmivel.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2012.01.03. 01:28:15

@mavo:

Ezt a hátul távozás dolgot sem most kezdte Orbán:

2009 szeptembere, megintcsak Esztergom (hiába, az egész város az országos események előtt jár, már a "jövőben van"):

www.szeretgom.hu/content/57217-kepriport-a-demonstraciorol

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.03. 01:35:31

@tevevanegypupu: akit most is kb. ketharmaddal valasztananak meg"

azért csak okosan, hátrány is van ám abból, hogy cselédnéppé züllesztették az országot a neoliberálisaid:
nem szeretik a dolgozó emberek ha a hülyék szórakoznak az átlátható órabérükkel, a megszorításokat meg méginkább nem szeretik.

de éljeneztek mikor jön az autógyár.
(remélem, nem bánom meg újfent, hogy hozzád szóltam)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.03. 01:40:45

@Boli: Azt mondta, az sem elképzelhetetlen, hogy az országot kidobják az Európai Unióból"

remélem a próféta beszél ebből a palmer gyerekből.
azt tudjátok, hogy unióba lépésünkkör elestünk a vámbevételektől?
úgy tudom a legnagyobb bevételünk volt, de ezt senki nem reklámozta, mindenki örült, hogy beléphettünk és ellenvéleményt sehol nem lehetett hallani, pedig volt ellenvélemény, de nem engedték szóhoz jutni, nem is halhatta a nép, nem is tudott így gondolkodni, ez a cél mindig is.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.03. 01:42:21

@Boli: Azt mondta, az sem elképzelhetetlen, hogy az országot kidobják az Európai Unióból"

amúgy eddig se vettem komolyan palmert, ezután a mondat után, meg keresztülnevetem, aztán csörgösipkát rakok a fejére, a hülyére - ezt méghozzá kellett volna tennem

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.03. 01:44:43

@cserepj:

"A Reuters harmincezres tüntetésről" hazudott. a globalokomprádor birodalom ismét nem tagadta meg magát, az orbán viktor mellé álló, nagy sikerű, zajos szimpátiatüntetést ellenzéki tüntetésnek hazudták ezek a mocskos imprilisták. undorító.

várúr elvtárs, segíts, hogyan kell értelmeznem a mit is!

@tesz-vesz: a szívem elszorult, ahogy az autógyár mellett tüntettek a szadi szimpatizánsok. megvezetett ostobák, fúj. a nemlétező párt fel ... izé. hol vannak azok a szép idők, amikor háromszáz hufok elleni savazással lehetett a komcsik halál faszára küldésére savazni! o tempura, o móres! zokog.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.03. 02:02:45

@cserepj: milyen okos kommentet írtál, egyelőre nagyon úgy néz ki, hogy igazad lesz, sötét jövő

ez ugyanez a tüntetés?

kkbk.blog.hu/2010/08/23/esztergom_es_uj_polgarmestere_tetenyi_eva

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.03. 02:08:40

@cserepj: helló, hol ez a levél? engem is érdekel.

"Szeretném kérni azt a kisgyermekes Anyukát, akinek sikerült párbeszédet folytatnia a demonstráción O. Viktorral, hogy érzéseiről, véleményéről egy nyílt levélben adjon hangot, ami esetleg a nagyobb médiákban is megjelenhetne!!!!

Kérdezze meg Tőle, hogy ezek után még mindig élvezi-e bizalmát m1s tamás!!!???

Az előadás utáni misén meggyónta-e, hogy becsapta Őt!?

Sokan hálásak lennénk ezért a levélért!"

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2012.01.03. 02:14:17

@tesz-vesz:

Nem emlékszem ennek az utóéletére. A hölgyről a videó meg itt van:

www.youtube.com/watch?v=QmN7PXU2Yqk

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.03. 02:24:04

@cserepj: hiába no, ilyen a becsületes ember, azt mondja amit tesz, és azt teszi, amit mond.

köszi

gerinctelen, becstelen emberekből áll a fidesz, akik még primitívek is. megmondtam, hogy elfog jönni az idő, amikor csak a csőcselék szavaz a fideszre.

tevevanegypupu 2012.01.03. 07:49:07

@tesz-vesz:

Valoszinuleg megbanja. Mert azt szeretnem kerdezni, ki az aki devizaban eladositotta az orszagot es ki az, aki megegyezett a bankokkal abban, hogy azokat akik devizahiteleket vettek fel - es normalis meretu lakasokat epitettek - meghatarozott arfolyamon fizethessek vissza a kolcsont. Elnezve a tegnapi tuntetoket es a "pesti ertelmiseg"szine-javat, biztosithatom, hogy tovabbra is valtozatlanul a fideszt valasztanam. De a tobbiek nyugodtan tuntizzenek es szavazzanak akire akarnak. Mind a tobbszazezren(-: akik szivesen latnak ujra Gyurcsany Ferencet vagy esetleg Schiffer Andrast vagy Mesterhazy Attilat Magyarorszag miniszterelnokekent, vagy ragaszkodnak ahhoz, hogy az szdsz visszajojjon. Nosza.
De johet Karsay Dorottyaval Daniel Peter vagy akar Vona Gabor is. A magyar nep demokratikus rohamaban mar 12 evre megvalasztotta a volt mszmp szocialdemokratava atalakitott, liberalisokkal megkoszoruzott tarsulatat. Nem lehetetlen, hogy ujra oket akarja, hiszen lattuk, hogy 1956. november 4-e utan mit muveltek 1957. majus elsejen.

tevevanegypupu 2012.01.03. 07:54:20

@mavo:

Hat nezze, nekem ezek komcsi tomeg voltak, aztan hogy maga hogy nevezi oket azt magara bizom. A fontosnak azt tartom hogy nyugodtan tuntethessenek es a kormanynak eszebe ne jusson lovasrohammal megtamadni oket, mondjuk Mesterhazit ugy megveretni rendorokkel, hogy utana korhazba keruljon, es hagyjon mindenkit ehsegsztrajkolni a demokraciaert. Nagyon orulok annak is, hogy a kulfold hirtelen ilyen erdeklodessel veszi korul Magyarorszagot. Csak azt tartom erdekesnek, hogy mikor a Gyurcsany kormany ketszer hamis koltsegvetest adott az EU-nak, akkor nem volt ekkora a felhaborodas, sot..nagyban segitettek neki, hogy devizahitelekkel oda vigye az orszagot ahonnet vissza kellene hozni. Allamcsodbe. Hogy most ezek tiltakoznak a fidesz kormany intezkedesei ellen azt lehetne baromi pofatlansagnak is mondani, de ez inkabb komcsi tempo. Aki elt mar a "szocializmusban" az tudja.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.03. 08:26:32

@tevevanegypupu:

"ki az, aki megegyezett a bankokkal abban, hogy azokat akik devizahiteleket vettek fel - es normalis meretu lakasokat epitettek - meghatarozott arfolyamon fizethessek vissza a kolcsont"

bazmeg te valami párhuzamos valóságban élsz.

"Hat nezze, nekem ezek komcsi tomeg voltak"

köszönöm szépen, akkor erről ennyit.

tényleg, mit szólsz hozzá, hogy az adósságcsökkentő Jók Egyik Nagyon Fontos Embere azon háborgott, hogy valakik Nagyon Nem Szakmai Módon elosztották a forintban számolt bruttó államadóságot a forintban számolt gdp-vel? fogadjunk, százalékszámítani is komcsiság, nyugtass meg, hogy nem tévedek. :)

Viktus 2012.01.03. 08:52:42

@tevevanegypupu:

Jah ez a része maximálisan igaz. Csak azt kérdezem miért itt folytatta emez csapat is?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.03. 10:03:03

@tevevanegypupu:

"Csak azt tartom erdekesnek, hogy mikor a Gyurcsany kormany ketszer hamis koltsegvetest adott az EU-nak, akkor nem volt ekkora a felhaborodas, sot..nagyban segitettek neki, hogy devizahitelekkel oda vigye az orszagot ahonnet vissza kellene hozni."

az a legszebb, hogy ezt te el is hiszed, te ostoba liba.

kormányzó 2012.01.03. 10:58:41

Szerintem is felesleges volt ez a "bál".
Olcsóbban kijöttünk volna,ha szabvány ruhakötélre akasztja fel magát a fasiszta qrmány.Mennyivel szebben hangzott volna a bokazörgés az Opera erkélyéről!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.03. 14:43:26

@tevevanegypupu: hogy az fenébe jön ide a devizahitel eladósítás? gyurcsány volt, és? most nem ő a minielnök.

NE AZ EMBEREKKEL

nem ez volt a szlogen? így jogosan hördül fel minden tisztességes ember, ha a megszorítások őt érintik.
amúgy orbán se ellenezte: "ezért az emberek a hibásak és nem a kormány. "
tehát mint apologéta fideszes, nem mutogathatsz ezzel gyurcsányra.

"tovabbra is valtozatlanul a fideszt valasztanam. "

mint exszdsz-es nem tehetnéd máshogy

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.01.03. 21:41:20

a történelem ismétli önmagát, kéne egy új lemez... valami működőképes politikáról szóló
süti beállítások módosítása