A D-Day aránytalan akadályozása – Ilyen ország pedig nincs CCLXXXVIII.
2011. szeptember 16. írta: TuRuL_2k2

A D-Day aránytalan akadályozása – Ilyen ország pedig nincs CCLXXXVIII.

  Már megint a régi lemez: a rendőrség a közlekedés aránytalan akadályozása miatt nem vette tudomásul a szakszervezetek rendkívül harcias D-Day akcióját. Hogy mi az a D-Day? Ez:

 D-Day Akciósorozat

A szakszervezetek, civil- és társadalmi szervezetek a munkavállalói jogok és a demokrácia védelmében ,,partra szállnak”.

1.     2011. szeptember 29-én, 15.00 órától határozatlan idejű ülősztrájk
Helyszín: Budapest, Széchenyi tér (volt Roosevelt tér)- Lánchíd- Clark Ádám tér
(felelős szervező: Árok Kornél HTFSZ, Kónya Péter FRDÉSZ)

2.     2011. szeptember 30-án 16.00 órától Társadalmi Kerekasztal
Helyszín: Budapest, Nagy Imre szobor
(Felelős szervező: Székely Sándor, Egymillióan a Demokráciáért Egyesület)

3.     2011. október 1-én 14.00 órától tiltakozó nagygyűlés, majd csatlakozás az ülősztrájkhoz.
Helyszín: Budapest, Parlament előtti tér, Alkotmány utca
(Felelős szervező: Árok Kornél HTFSZ, Kónya Péter FRDÉSZ, Székely Tamás VDSZ)

4.     2011. október 3-tól folyamatosan határozatlan ideig.
08.00- Forgalomlassító félpályás útlezárások az ország különböző területein (külön terv alapján)                                                                      
(Felelős szervező: Székely Tamás VDSZ)

Az Akcióegységhez csatlakozott szervezetek vezetői mai egyeztetésükön úgy határoztak, hogy közös nyilatkozatban tiltakoznak a szakszervezeti vezetőket elmúlt időszakban ért különféle támadások miatt.

Budapest, 2011. szeptember 8.                                    

Akcióegységbe tömörült szervezetek

 

  Sokszor leírtuk már, mennyire nem értünk egyet azzal, hogy a közlekedés aránytalan sérelmére hivatkozva ne lehessen tüntetni – a véleménynyilvánításhoz való jog messze fontosabb a dugómentes közlekedéshez fűződő közösségi érdekeknél. Ha negyvenes nyugdíjasok ülősztrájkkal akarnak naphosszat tiltakozni az akcióegység követeléseiért (különös tekintettel az 5. és a 6. pontokra, ugye), hadd tegyék:

 

1.    Követeljük az igazságos és méltányos közteherviselést!

2.    Követeljük, hogy szüntessék be a visszamenőleges hatályú törvénykezést!

3.    Követeljük, hogy a munka világában állítsák helyre a háromoldalú társadalmi párbeszéd intézményrendszerét!

4.    Követeljük, hogy a Munka törvénykönyvét kizárólag a szociális partnerekkel történt megegyezést követően módosítsák!

5.    Követeljük, hogy állítsák helyre a korkedvezményes, a korengedményes és a szolgálati nyugdíjak alkotmányos védelmét!

6.    Követeljük, hogy a nyugdíjrendszer változásai méltányos átmenetet biztosítsanak a munkavállalóknak, az új szabályok esetenként csak az újonnan munkába állókra, illetve szolgálati viszonyt létesítőkre vonatkozzanak!

7.    Követeljük, hogy az új életpályamodelleket csak a szakszervezetekkel történt megállapodásokat követően vezessék be!

8.    Követeljük a sztrájkjog visszaállítását!

9.    Követeljük, hogy ne csorbítsák a szakszervezetek jogait!

 

  A követeléseikkel ugyan messzemenően nem értünk egyet (a szolgálati nyugdíj és a sztrájkjog jelentős szigorítását egyaránt jó döntésnek tartjuk), de ettől még fontosnak tartjuk, hogy a rendőrség ne akadályozza kicsinyes módon a demonstráció megtartását. Ha lezárják a Lánchidat, azt is ki lehet bírni, a Margit híd nélkül sem omlott össze a főváros közlekedése egy éven át, a Lánchíd nélkül sem fog. A Kossuth téri hétvégi megmozdulás meg aztán pláne semmilyen fennakadást nem okozna a közlekedésben és az Országgyűlés munkáját sem akadályozná, ahogy azt a forró ősz első össz-szakszervezeti óriásdemonstrációján, a hétfői (tehát munkanapi), bruttó ezerötszáz résztvevőt megmozgató tüntetése is szépen megmutatta.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr353231183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valandil 2011.09.16. 10:49:48

Ezeket a gumijogszabályokat eltörölhetnék már (ez meg pl. a garázdaság). Persze nem fogják, mert qrva jól jön ez a mindenkori hatalomnak.

Viktus 2011.09.16. 10:56:58

Megnyugtató, hogy a rendőrök mennyire összetartanak :P

GGG77 2011.09.16. 11:01:04

"a szolgálati nyugdíj és a sztrájkjog jelentős szigorítását egyaránt jó döntésnek tartjuk"

Visszamenőleges hatállyal is? Mert az nonszensz.

Viktus 2011.09.16. 11:01:47

@GGG77:

Inkább gazdasági érdek ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.09.16. 11:03:47

Képzeljük el, hogy Párizsban vagy Rómában betiltanak tüntetést, mert az akadályozza a forgalmat....

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 11:04:53

Orbán levette az álarcát és látható a pőre Gyurcsány!

62. § (1) A Magyar Köztársaság elismeri a békés gyülekezés jogát és biztosítja annak szabad gyakorlását.

Újra "Műveleti terület" a Kossuth tér!
Orbánnak nagyon tele a gatyája, hogy képes magát, a demokráciát és a választóit ennyire szembeköpni!

"Egyébként most derült ki, hogy a Kossuth tér egy részét egy nem régen született rendőrségi határozatban ismét műveleti területté nyilvánították. A fideszes kordonbontó akció után 1686 nappal tehát eljutottunk oda, hogy a polgárok ismét nem gyakorolhatják azon állampolgári jogaikat, amelyekért az akkori ellenzék harcos képviselői keményen felléptek – hangsúlyozta Kónya."

A népnek joga van elkergetni a kormányt!
www.youtube.com/watch?v=V0M_N8nfg10&feature=player_

Viktus 2011.09.16. 11:05:26

@zero:

Az egy más világ ott nem csak az állami élősködőknek van szakszervezete ... hanem szépen a multiknál is kötelező biztosítani nem pedig kirúgni azt aki olyasmit akar létrehozni ...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.09.16. 11:07:33

Hát, így megy ez a FIDESZ-nél. Ha a szocik vannak uralmon, akkor szerintük annak is joga tüntetni, aki nem jelenti be előre, és szétveri a várost, ha meg ők, akkor annak se, aki szabályosan bejelenti, és békés demonstrációt tartana.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 11:09:25

@Viktus:

A gazdasági érdekek, helyesebben a tőke érdekei és a profitmaximalizálás törvénye szerint ki kellene írtani az ország lakosságának majd 2/3át.

A szociális állam neoliberális ideológia előírásai szerinti szétverésével Orbán Viktor gyakorlatilag erre az útra lépett.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 11:19:02

Sőt, aki bekap egy szem Cavintont, az még arra is emlékszik, hogy ennyire antidemokratikus és ennyire beszari gyáva még Gyurcsány sem volt mint Orbán Viktor és Pintér Sándor elvtársak!

" Lehet tüntetni a Parlament előtt, előbb-utóbb megunják, hazamennek - mondta Gyurcsány Ferenc miniszterelnök az országgyűlési választások után, május 25-én az MSZP-frakció alakuló ülésén. A www.inforadio.hu több részletben közli a kormányfő balatonöszödi beszédét. "

Viktus 2011.09.16. 11:21:21

@Csolt nemzettségbeli:

Az az igazság a szociális állam régen egy kamu ... azok az emberek, akik keményen ledolgozták életüket manapság a nyugdíjkorhatárt sem érik el. Ne sajnáljam már a szegény rendőr nyugdíjasokat, akik a 200 ezres nyugdíjak mellett még vidáman dolgoznak ergo más elől veszik el a munkát, és élnek mint hal a vízben ... világon nincs ilyen.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 11:26:49

És hogy mennyire egy gyáva, sunyi narancsbolsevik patkánydiktatúra alakult itt ki, azt mi sem jelzi jobban,hogy még a BRFK honlapjára sem merték feltenni a gyülekezési jog és a meghirdetett demonstráció törvénytelen betiltásáról szóló határozatot!
www.police.hu/brfk/aktualis/BRF-20110915_p1.html

NYJetsTD 2011.09.16. 11:28:57

Ha futóverseny, ha körmenet, ha astoria, ha vekker tüntetés, ha hat éve lezárva a keleti pu. környéke, ha motoros felvonulás, ha critical mass, ha idióta buszsáv, stb.stb. az mind nem számít.
Na de majd most!
"a közlekedés aránytalan akadályozása"
Kordonbontó nagy demokraták, what the fuck?

kispufi 2011.09.16. 11:29:09

régi és új pitiánerek gigantikus csatája.
vagy gigantikusoké, amely pitiáner.
lehet választani, egykutya.

balint60 2011.09.16. 11:36:14

Népszavazás, tüntetés - csak az ellenzéki Fidesz jogosítványa, másnak nem jár a "nemzeti együttműködés" gyakorlatában.

Szégyenletes!

cutcopy 2011.09.16. 11:37:10

Ez a maradék szoclib szakszervezeti bohócbázis lassan másfél éve sem tudja felfogni hogy megbuktak..

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 11:38:58

@Viktus:

Vak vagy ha nem látod, hogy Orbánék Gyurcsányt másolva MÓDSZERESEN ugrasztják egymásnak a társadalom különféle csoportjait az irigységre alapozva.

A HMnél most fognak korkedvezményes nyugdíjba elküldeni több száz embert, tehát a jóelvtársaknak TOVÁBBRA is van korkedvezményes szolgálati nyugdíj!

"EZER EMBER TÁVOZHAT A HONVÉDSÉGTŐL

Az irányításban dolgozó katonai titkosszolgálatok és az őszhaderőnemi parancsnokságok dolgozóival együtt mintegy 3500 ember 30 százalékát érinti az az "ésszerűsítés", melynek következtében részben nyugdíjba mennek, részben átirányítással új helyre kerülnek, részben kiválnak a rendszerből és a szabad munkaerőpiacon helyezkednek el az érintettek - mondta Hende Csaba honvédelmi miniszter az InfoRádió Aréna című műsorában.

Információik szerint elsősorban azoktól válnának meg, akiket szolgálati nyugdíjba lehet küldeni, vagyis van 25 év szolgálati jogviszonyuk. "
www.magyarhirlap.hu/online/ezer_ember_tavozhat_a_honvedsegtol_.html

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 11:42:00

@cutcopy:

Akkor miért van ennyire beszarva tőlük a narancskommunista hatalom, a KISZes kommunista Orbán, hogy törvénytelenül BETILTJA a demonstrációjukat?

A népnek joga van elkergetni a kormányt!
www.youtube.com/watch?v=V0M_N8nfg10&feature=player_

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 11:46:47

@balint60:

Tüntetni nem lehet, lehet viszont imádni a Kárpátok felcsúti Géniuszát és lehet bohóckodni az Alkotmány asztalával.
Lehet sztálinista, tekintélyelvű diktatúrát építeni.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 11:49:43

Mondjuk a Jobbik parlamenti képviselőcsoportja megmutathatná, hogy a fidesz alfelében van-e vagy sem:
"A Jobbik Magyarországért Mozgalom e-mailben üdvözölte a Fidesz képviselőinek kordonbontását. "Egy lopakodó diktatúra ellen eréllyel és bátran kell fellépni" - áll levelükben, melyben a Kossuth térre hívják a Gyurcsány-rezsim távozását követelőket. 2007 február 2."

A népnek joga van elkergetni a kormányt!
www.youtube.com/watch?v=V0M_N8nfg10&feature=player_

Roltii 2011.09.16. 11:55:19

Nem kéne akadályozni a közlekedést. Futóversenyt és a társait se kéne megtartani ilyen aránytalan lezárásokkal. Ez az én véleményem.
Viszont, ha azok lehetnek, akkor engedjék ezt is.

Egyébként a kérések egy része is jogos, hiszen nehogy már egy 20-25-30 vagy régebb óta megkötött szerződésbe kössenek bele, nevetséges amit velük csinálnak...csak jól kilehet használni a közvéleményt, mert az is rávágja, hogy persze, ne menjenek nyugdíjba, pedig rohadtul nem ennyire egyszerű...

ftk 2011.09.16. 11:58:34

Ez nem a rendőrök, meg nem is a rendőrök meg a tűzoltók tüntetése lenne, hanem 70 szervezet együttes tüntetése (köztük nemcsak szak- hanem társadalmi és civil szervezetekkel is). Első pillantásra nem találom a résztvevők listáját, de az biztosnak tűnik, hogy nem egy szakma képviselői lesznek.

Várúr 2011.09.16. 12:26:41

A Clark Ádám tér Bpest egyik legfrekventáltabb, egyben legszűkebb tere. Nyilvánvalóan azért tervezték oda a tüntit, hogy a nagyon kevés többnek látsszon. Hogy a forgalom tényleges akadályozásával dühöt keltsenek. A Clark Ádám téren nincs összefüggő gyalogos felület (körforgalom van), innen kezdve a szakszervezeti görcsölés átlátszó. Blogszerző írja: "a legutóbbi Kossuth-téri tünti bruttó 1.500 résztvevője..." Oda lehet menni most is. (Mellesleg a szaktársak bizonyára nem Clark Ádám, hanem a kormány ellen tüntetnek).

Várúr 2011.09.16. 12:31:46

@Csolt nemzettségbeli:
Grafomániás propagandista vagy Csolt... Annak is a fecsegő buta fajtájából. Úgy ismételgeted magad, mint Gréczy. Családodban, környezetedben nem kíváncsiak rád? Beléd fojtják a szót? Nem hallgatnak meg? Itt kell kiélned a közléskényszert?

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 12:40:51

@Várúr:

Igen elvtárs, ez pontosan így van.
A Fidesz arról volt híres, hogy az elmúttnyóccévben birkalegelőkre és pusztára szervezte a demonstrációit, nehogy útjába legyen valakinek.

Gondolom te is ott voltál, jó pár ilyen birkalegelőre szervezett demonstráción.

"Oda lehet menni most is. "
A Kossuth tér azóta "Műveleti területté" lett nyilvánítva a narancskommunista hatóságok által.

Orbánnak nagyon tele a gatyája, hogy képes magát, a demokráciát és a választóit ennyire szembeköpni!

"Egyébként most derült ki, hogy a Kossuth tér egy részét egy nem régen született rendőrségi határozatban ismét műveleti területté nyilvánították. A fideszes kordonbontó akció után 1686 nappal tehát eljutottunk oda, hogy a polgárok ismét nem gyakorolhatják azon állampolgári jogaikat, amelyekért az akkori ellenzék harcos képviselői keményen felléptek – hangsúlyozta Kónya."

A népnek joga van elkergetni a kormányt!
www.youtube.com/watch?v=V0M_N8nfg10&feature=player_

Mr. Moody (törölt) 2011.09.16. 12:40:59

Kónyáéknak az lenne a meredek, ha mondjuk Orbán azt mondaná, hogy nem ért egyet ezzel a határozattal és utasítja Pintért, vizsgálják felül a döntést.

Kommunikációs szempontból remek húzás lenne a kormánynak, szegény diktatúrázó Kónya lemeze megakadna egy pillanatra.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 12:43:20

@Várúr:

Szerintem az a propagandista, aki pártérdekek mentén telehazudozza a netet!
"Várúr 0 bejegyzést írt és 3565 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban."

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 12:45:22

@Mr. Moody:

Gondolod,hogy Sanyi bácsi önállóan lépett ilyet?

Nem ennyire önjáró ő!

Orbán be van szarva, és egyre jobban kapkod.

Mr. Moody (törölt) 2011.09.16. 12:47:21

@Csolt nemzettségbeli: Hol látod, hogy Pintérre utaltam a lépés kapcsán? Mer sehol ...

Egyszerű BRFK döntésnek lehet feltüntetni, amivel a kormány és maga az ME nem ért egyet, ezért felkérik az újbóli vizsgálatra a rendőri szerveket.

Az meg, hogy szerinted be van szarva az a kutyát nem érdekli.

ketroot 2011.09.16. 12:52:04

@Mr. Moody:

Igen, ha pedig öreganyámnak fasza lenne, akkor ő lenne az öregapám.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 12:54:37

@Mr. Moody:

Különben ebből már nem tud jól kijönni Orbán akkor sem, ha átnyúl Sanyi bácsi feje felett.

Akkor a szakszervezetek a győzelmükként fogják kommunikálni és azt mondják, hogy ez a patkánykurzus csak az erőből ért.
Igazuk is van!

Orbánt ha eddig emberesen orrba vágták, akkor behúzta fülét farkát és legfeljebb kerítésen belülről ugatott tovább a híveinek, de amúgy kushadt.
Talán a legemlékezetesebb példája a tavalyi Barossóhoz tett útja, ahova 7%os hiánnyal ment ki és ahonnan pár atyai pofon után a 3,8%os hiány prófétájaként jött vissza.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 12:58:53

@Mr. Moody:

Broafff, a végén még azt hozod ki, hogy az összes érintett kerületi kapitányságon a gépírókisasszony döntött, ÖNÁLLÓAN! :O)))

A BRFK honlapján egy sort nem találsz a betiltásról.
A döntés magasabb helyen történt és a BRFKnál biztos tudják, hogy ez így TÖRVÉNYTELEN.

Megpróbálnak belőle kimaradni.
Ki tudja mikor jön az új ELSZÁMOLTATÁS!

tevevanegypupu 2011.09.16. 13:00:29

Utcara vinni a politikat? Juj. Csak ne lenne az embernek olyan erzese, hogy itt nem a dolgozok jogaert akarnak tuntetni, hanem inkabb a kormanyt szeretnek elmozditani. Es ahogy mondtak tavasszal, a fegyverek naluk vannak.

Mr. Moody (törölt) 2011.09.16. 13:00:44

@Csolt nemzettségbeli: A magyarországi szakszervezetek győzelemként tudnak kommunikálni ma valamit? 2011-ben? :))

Ne viccelj már. Évek óta lófaszt se tudnak "győzelemként kommunikálni". Gyengék minden fronton és minden szinten.

Majdnem két hetük van még. Ilyen dolgokban félóra alatt is változhat ma Magyarországon minden :)

tevevanegypupu 2011.09.16. 13:02:32

@Csolt nemzettségbeli:

Es mik a terveik ha Orban bekergettek a kerites moge? Szeretnem tudni.

Mr. Moody (törölt) 2011.09.16. 13:03:22

@Csolt nemzettségbeli: Nem hoztam ki semmit ebből.

BRFK határozat létezik egyedül. Az, hogy ki hol, fentebb, lentebb, mikor és hogyan döntött az maximum sejthető esetleg és jó hinni benne egyeseknek.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 13:08:44

@Mr. Moody:
"Gyengék minden fronton és minden szinten. "

Ha ez így van, akkor miért fél a Hatalom és miért TILTJA BE tövényellenesen a demonstrációjukat?

Miért köpi Orbán saját magát, a demokráciát és a híveit ennyire nyíltan szembe?

Itt bizony tele a gatya és folyik le a matéria Orbán remegő lába szárán!

Mégpedig ezért:

Szakszervezetekkel egyeztetett a Jobbik az új munka törvénykönyvéről
2011.09.08. 13:24
Szerző: MTI

Összesen 18 szakszervezet képviselőivel egyeztetett csütörtökön a Jobbik képviselője az új munka törvénykönyve tervezetéről - mondta el a találkozót követően Bertha Szilvia.
Az ellenzéki politikus szerint a kormány által elkészített tervezet a munkavállalók "kiszolgáltatottságát törvényesíti" ezt viszont a Jobbik elfogadhatatlannak tartja. Bertha Szilvia hangsúlyozta: a munka világát csak minimális szinten kellene szabályozni a törvényben és helyette a helyi kollektív szerződéseket kellene erősíteni.
Kérdésre válaszolva az ellenzéki képviselő elmondta: a Jobbik minden támogatást megad a munkavállalói oldal tiltakozásához, így támogatják és részt vesznek a szeptember 29-re tervezett szakszervezeti demonstráción is.

Mr. Moody (törölt) 2011.09.16. 13:12:01

@Csolt nemzettségbeli: Ez jó. A szakszervezetek a Jobbikban bíznak.

Szegény Népszava lemegy hídba ...

Dehogy ettől a hírtől ki fossa össze magát ma Magyarországon.

tevevanegypupu 2011.09.16. 13:14:26

@Csolt nemzettségbeli:

Es miert akarjak elkergetni a kormanyt? Es hogyhogy nem jutott eszukbe a Gyurcsany kormanyt elkergetni? Hiszen azert azzal nyilvan tisztaban vannak, hogy a megszoritasokat, elvonasokat az elozo kormany intezkedesei miatt kell meghozni.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 13:16:53

@Mr. Moody:

Hol az a BRFK határozat?

A BRFK honlapján nincs fent.

Garamvölgyi, a betiltást kommunikáló szóvivő pedig az ORFKnál cipeli a szót.

www.origo.hu/itthon/20110915-nem-engedi-tuntetni-a-rendorseg-a-szakszervezeteket.html

Mondjuk az ORFK honlapján sincs egy sor sem a törvénytelen betiltásról:
www.police.hu/friss?pagenum=1

Mr. Moody (törölt) 2011.09.16. 13:21:27

@Csolt nemzettségbeli: Kónya elvtárs kezében a határozat.

Ha akarod tanulmányozni, kérd el tőle

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 13:21:28

@tevevanegypupu:

Cavintont elvtársam, Cavintont!

A Fidesz az elmúttnyóccévben támogatta az összes szakszervezeti megmozdulást!

És talán aktualizáld a naptáradat, másfél éve Fidesz kormány van és ROSSZABBUL ÉLÜNK MINT EGY ÉVE!

"A Fidesz támogatja a szakszervezetek demonstrációit

A Fidesz szolidaritásáról biztosítja és támogatja a szakszervezeteknek a társadalmi szolidaritás napján szervezett rendezvényeit - fogalmaz közleményében Szijjártó Péter. A társadalmi szolidaritás napja november 21-én lesz.

Létrehozva: 2007. november 9., 16:23 | Utoljára frissítve: 2007. november 9., 16:26
nyomtat küld

Orbán Viktor, a Fidesz elnöke a mai napon találkozott Gaskó Istvánnal, a Liga Szakszervezetek elnökével. A két elnök a találkozón a több biztosítós egészségügyi rendszer bevezetéséről tárgyalt. Egyetértettek abban, hogy az egészségügy üzleti alapokra helyezése tovább mélyíti a szociális válságot, ezért elfogadhatatlan - derül ki a dokumentumból."
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=102679

HToma 2011.09.16. 13:24:55

@tevevanegypupu: És? Mi is drukkoltunk, hogy az MSZP kormány idő előtt megbukjon. Tüntetni akarnak, hadd tüntessenek. Tudom a nagyvonalúság nem polgári erény, de pitinek se kéne lenni.

HToma 2011.09.16. 13:25:56

@tevevanegypupu: Tudod hogy van. Mindenki más f...ával akarja verni a csalánt.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 13:27:44

@Mr. Moody:

Nem vagyok vele kapcsolatban, de egy ilyen fajsúlyos dolgot minden demokratikus államban jogszabályok által előírtan kötelezően nyilvánosságra kell hoznia a hatalomnak.
Persze csak ott, ahol nem patkánydiktatúra van és nem fél felvállalni a Hatalom az intézkedéseit.

Ahol viszont még ezt is eltitkolják, ott tisztában van vele a hatalom, hogy törvénytelenül működik.

A törvénytelen hatalmat pedig el kell kergetni!
Úgy, ahogy Orbán mondta 2007ben:

A népnek joga van elkergetni a kormányt!
www.youtube.com/watch?v=V0M_N8nfg10&feature=player_

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 13:30:26

@Mr. Moody:
"Dehogy ettől a hírtől ki fossa össze magát ma Magyarországon. "

ORBÁN VIKTOR, AKI BETILTATTA A SZAKSZERVEZETI DEMONSTRÁCIÓSOROZATOT!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.09.16. 13:38:34

ez a "Sokszor leírtuk már" nem érzitek mennyire unalmas?

"a véleménynyilvánításhoz való jog messze fontosabb a dugómentes közlekedéshez fűződő közösségi érdekeknél"

hát hogyne, miért is? miért ártanak nekem, ha én senkinek nem ártok? az én JOGAIM nem sérülnek? véleményt csak így lehet nyilvánítani? ez véleménynyilvánítás amúgy? nem

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.09.16. 13:40:03

@tesz-vesz:
08.00- Forgalomlassító félpályás útlezárások az ország különböző területein "

én erre gondoltam

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 13:43:39

@tesz-vesz:
Höhöhö:
index.hu/belfold/budapest/2011/09/16/megkozelithetetlen_lesz_a_belvaros_a_hetvegen/

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 13:52:08

@tesz-vesz:

Na és?
Nem arra mész, kikerülöd, esetleg anyázól.

Az elmúttnyóccévben is hetente volt ilyen.

Akkor is sérült a Szent Individum, mert mások tüntetni akartak.

Ha természeti katasztrófa jön, esetleg keresztbe tesz a család, barát, tönkremegy az autód, akkor is sérül a Szent Indivídum és az egyéni akaratod.

Az ember közösségi lény, jobb helyeken a szocializáció keretében megtanítják elviselni az ilyet.
Aki meg nem tudja, az költözzön lakatlan szigetre.

tevevanegypupu 2011.09.16. 13:58:02

@Csolt nemzettségbeli:

En nem elek rosszabbul, sot akiket ismerek ok sem. Pedig mi is erezzuk azt, hogy nagyon nehez helyzetben van az orszag. De hogy hobologjunk es tuzcsapokat nyitogassunk meg bohocruhaban oltozve jarjuk a varost, oda meg nem sullyedtunk. Nem eri meg..

tevevanegypupu 2011.09.16. 14:01:35

@HToma:

Ezek nem szakszervezet, tudom milyen az, amikor igazi szakszervezet tuntet. Ez egyfajta bunszovetkezet, Pinterek nyilvan tudjak miert nem engedelyezik a tuntetest.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 14:19:35

@tevevanegypupu:
Te azért nem élsz rosszabbul, mert az Orbán rezsim kedvezményezettje vagy, neked adja azt, amit másoktól elvesz.
Gyakorlatilag hitelt vesz fel a kormány és ebből megvásárol téged és te ezért vagy a támogatója.

Amúgy ha te jobban élsz és látod hogy nehéz helyzetben van az ország, akkor talán azt kívánná az erkölcsiség, hogy önmagadtól mondj le a kedvezményeidről.
Ja, hogy a Kaparj kurta gazdaságfilozófia épp az ellenkezőjét mondja, nekem legyen jó és mindenki más le van szarva?
Nos ezt hívják neoliberális ideológiának :O)))

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 14:20:33

@tevevanegypupu:

Nagyon helyes Pintért egy mondatban emlegetni a bűnszövetkezettel :O)))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.09.16. 14:31:37

@Várúr: juj báncsák a kicsi fideszed

"A Clark Ádám téren nincs összefüggő gyalogos felület"

mármint tér? de van és ott el is férnek majd.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.09.16. 14:37:42

@Csolt nemzettségbeli: én nem a városról beszélek, hanem vidékről, amit nem lehet kikerülni

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.09.16. 14:39:57

@Csolt nemzettségbeli: az ember intelligens közösségi lény, jól látod, közösségi tehát nem árt semmivel a közösségének, intelligens, tehát kitalál jobb tiltakozást, ami nem az ártatlanokat hergeli teszem azt, hanem a döntéshozóra van hatással

tevevanegypupu 2011.09.16. 14:47:13

@Csolt nemzettségbeli:

Amit meg maga akar azt szocializmusnak.(:

devuscka 2011.09.16. 14:52:18

"2011. szeptember 29-én, 15.00 órától határozatlan idejű ülősztrájk" - határozatlan ideig ücsörögni a Clark Ádám téren? Miért is jó az nekünk?
Ez nem felújítás, aminek a végén valami jobb lesz.
Ha 2-10 ember elücsörög az úton, órás váltásban, akkor az miért is jó? Meddig is?
A 40 éves nyugdíjasoknak van idejük.

Nem egy napról van szó. (vagy pár óráról)

Én megengedném, hogy ücsörögjenek , de szigorú büntetés mellett csak a járdán!
Ha nem tartják be, vízágyú és rohamdroidok, hogy ízlelgethessék milyen is az.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 14:54:45

@tesz-vesz:

Szerintem is a lakásaikat kellene blokád alá vonni.
Elvágni náluk a villanyt, gázt, telefonvonalat, aztán a kajától is őket.
Közben síppal, dobbal, nádi hegedűvel zaklatni őket folyamatosan.
Végül is ők is mások életét lehetetlenítik el, teszik tönkre és a tetteik következménye végrehajtó, behajtólegények zaklatása, , villany-gáz-telefon lekapcsolás majd éhezés.
Csak azt kapnák vissza, amit okoznak.

Biztos belátóbbak, együttérzőbbek lennének ez után.
Főleg amikor a feleségeik, gyerekeik is fejbeqrogatnák őket. :O)))

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 14:57:28

@tevevanegypupu:

Most neked és a politikai-gazdasági elitnek van szocializmus, sőt a korlátlan javak bősége, kommunizmus.

Ezért jut másoknak XIX. századi rablókapitalizmus!

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2011.09.16. 15:04:32

@devuscka:
Persze, ha harmincan ücsörögnek, akkor a járdán tegyék, ha százan, akkor már jár nekik a körforgalom egyik sávja, ha ezren, akkor meg az egész tér.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 15:05:37

@Csolt nemzettségbeli:

Különben nem is rossz ötlet, ezt meg lehet csinálni egyéni partizánakciók keretében is.
Főleg ha valaki ért egy-két dologhoz.

Rettegjetek politikusok, indul a szemet-szemért! :O)))

devuscka 2011.09.16. 15:11:35

@TuRuL_2k2:
Miért is?
Határozatlan ideig?

devuscka 2011.09.16. 15:13:23

@TuRuL_2k2:
Határozatlan ideig való sok ezres ücsörgéshez keressenek másik helyszínt. Az nincs megtiltva.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 15:18:58

@devuscka:

Mondjuk a parlament szép nagy, ott is el lehetne ücsörögni és időnként nagyokat beanyázni a patkányképviselőknek!

tevevanegypupu 2011.09.16. 15:20:45

@devuscka:

Jaj, hat had uljenek, remenykedjunk jegesoben.(:

devuscka 2011.09.16. 15:21:02

@Csolt nemzettségbeli:
Felőlem, akár sátorozhatnak is. :-)

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 15:22:09

@Csolt nemzettségbeli:

És a közlekedés se lenne zavarva.
No meg mintha azt a bazi nagy közpénzekből fenntartott kuplerájt épp erre találták volna ki!

tevevanegypupu 2011.09.16. 15:23:01

@Csolt nemzettségbeli:

Nekem kapitalizmus van baratom, ongondoskodo vagyok mar jo regota. Szoval tuntetni nemigen erek ra, minden kiesett nap szamit, de remelem a magueit kamatostol megfizetik majd.(:

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 15:24:13

@devuscka:

Azt nem lehet, mert Orbán és Pintér elvtársak újra "Műveleti területté" nyílvánították az egészet.

Pedig elsátoroznák ott én is napi 5000ért.
2006ban is ennyit fizettek Lázárék :O)))

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 15:26:11

@tevevanegypupu:

Látom, most épp itt öngondoskodsz a privát, személyre szabott, a kiváltságosoknak járó szocializmusodban :O)))

devuscka 2011.09.16. 15:39:24

@Csolt nemzettségbeli:
És a VII. kerületet még nem zárták le?
Detektoros beléptetőrendszert nem állítanak a droidsorfal mellé?
Én így jutottam be a Zeneakadémia 100 éves évfordulójának megünneplésére, 2007-ben.
Le vannak maradva. :-)

devuscka 2011.09.16. 15:43:42

@tevevanegypupu:
Nap, mint nap arra járok, ha kieseik a Clark az nagy kerülőt és dugót hoz. Nem olyan könnyű kikerülni.
Ha azt mondják egy napig ülnének, vagy akár egy hétig, azt mondom egye fene a Clarkot. Üljenek ott, de határozatlan ideig, határozatlan számban lefoglalják?

tevevanegypupu 2011.09.16. 15:56:12

@devuscka:

Nyilvan nincs egyedul, sokan jarnak arra. nem hinnem, hogy sokaig tart majd ez az egesz dzsembori, valoszinuleg targyalnak majd aztan megegyeznek. Foleg persze ha tudjak, hogy mit is akarnak egyaltalan. Sok penzt nem kapnak az nyilvanvalo.

tarackos 2011.09.16. 16:17:30

Ez a téma tényleg ebbe a sorozatba tartozik. Nehéz arra gondolni, hogy nem akadályozni próbálják a tüntetéseket, már eddig mindenféle módon akadályozták a rendvédelmiek részvételét.

De az a téma is ide illene, mert én nem ismerek másik ilyen országot, ahol a zemberek szerint rendben van, ha a ME azt mondja, a szavaira nem kell odafigyelni...

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 16:24:24

@devuscka:

Egyelőre 12 bejelentett helyszínt tiltott le a patkánykormány, hogy ne is akarj oda menni!

A droidoktól majd kapsz egy kis Kádár kolbászt, ha mégis meg próbálod.

Orbán=Gyurcsány

Amúgy a Rózsadombon most is van olyan ortodox zsidó kolónia, ahova csak útvonal engedéllyel sétálhatsz be.
Pedig közterület.

global001 2011.09.16. 16:25:45

Nem kell itt szépíteni semmit:
Viktor egy puhapöcs kapitány !!!
Addig van nagypofája ameddig nem lát ellenkezést.
Amikor lát behuzza fülét, farkát és menekül mint egy kutya !!!
A seggnyalói meg követik.
Még a feri se volt ilyen beszari kis buzzancs!!

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 16:31:11

@global001:

Ez pontosan így van. Orbán egy tipikus kocsmai hőzöngő, akinek csak a szája nagy, de ha kap két pofont, akkor behúzza fülét-farkát és kussol, mert egy gyáva patkány.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 16:41:01

Broaffff :O))))

Már a Gyurcsány is kiröhögi a felcsúti patkánykirály gyávaságát :
"Gyurcsány: berezeltek a Nemzeti Együttműködés Atyjai
nol.hu/belfold/gyurcsany__berezeltek_a_nemzeti_egyuttmukodes_atyjai

TELE A GATYA! :O))))

Dendrobatidae 2011.09.16. 17:01:25

" Lehet tüntetni a Parlament előtt, előbb-utóbb megunják, hazamennek "... Mondta Gyurcsány.

Nem lehet tüntetni, mondatta ki a csicskáival Orbán.

Ebből is látszik mekkora hatalmas a fejlődés. A szar után következett a hígfos. Csak azt nem értem, mitől retteg ennyire ez a kis korcs. Egy két év múlva... na akkor már igen. De most még nincs mitől tartania. És máris tele a gatya. Tényleg érthetetlen.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 17:30:59

@Dendrobatidae:

Minden diktátor beteg és minden diktátor fél a néptől, Orbán is.

OmegaMale 2011.09.16. 17:39:35

Sztem se jó ötlet, hogy nem engedik őket tüntetni. Egy-két rendvédelmis balfék is elkezdett a TV szeme láttára gyújtogatni, illetve a számukra kijelölt területet átlépték... Velük égett ott a mundér becsülete is...

Valszeg most is a saját ügyüknek ártottak volna.
Ha másért nem, hát ezért tanulságos lett volna. Már úgyis mindenkit eltanácsoltak a hétvégére közlekedésileg, már nincs kit feltartani :D.

Akár ki is jöhetne a Házból valaki adogatni, megkérdezni tőlük, hogy hol a forrás arra kívánságlistára, amit akarnak ill. hogy ki mlyen alapon követel magának előjogokat.

Mellesleg szeretem az ilyen listákat, ahol összeírják, hogy ki mit követel.

Írhatna ilyeneket a kormány is, a tüntetés beszüntetése helyett. Pl. követeljük, hogy a zemberek fizessenek adót, dolgozzanak, ne tartassák el magukat, ne legyen nekik büdös a meló, ha nem a kedvencüket kapták, éljenek egészségesen, hogy kevésbe kerüljenek a társadalomnak stb.

Robinzon Kurzor 2011.09.16. 17:50:35

Ők már tudták, hogy a ma bejelentett adó- és járulékemelések miatt már nagyobb lesz az érdeklődés.

Különösen az adójóváírás megszüntetése fog tetszeni a népnek...

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 18:21:20

Jogellenesen, törvénytelenül működő kormánnyal szemben MINDEN eszköz megengedett, sőt kötelesség!

A népnek joga van elkergetni a kormányt!
http://www.youtube.com/watch?v=V0M_N8nfg10&feature=player_

2011.09.16. 17:35
TASZ: Jogellenesen tiltották be a szakszervezetis D-Day-t
A Társaság a Szabadságjogokért és a Magyar Helsinki Bizottság szerint jogellenesen tiltotta meg a rendőrség a szeptember 29-től tervezett szakszervezeti demonstrációkat.

A civil jogvédő szervezetek pénteken az MTI-hez eljutatott közleményükben azt írták, közösen tiltakoznak az ellen, hogy "a rendőrség mondvacsinált okokra hivatkozva tiltotta meg 70 szakszervezetnek a Parlament elé és a Várba bejelentett tüntetését, semmibe véve a békés gyülekezés mindenkit megillető alkotmányos szabadságát". A TASZ ezért jogi segítséget nyújt a szakszervezeteknek a tiltás bíróság előtti felülvizsgálata során.

A jogvédő szervezetek kiemelték: a gyülekezési jogról szóló törvény szerint a bejelentéshez kötött rendezvény csak abban az esetben tiltható be, ha megtartása a népképviseleti szervek vagy a bíróságok zavartalan működését súlyosan veszélyeztetné, vagy ha a közlekedés más útvonalon nem biztosítható.
atv.hu/cikk/20110916_tasz_jogellenesen_tiltottak_be_a_szakszervezetis_d_day_t?source=hirkereso

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 18:23:19

@Robinzon Kurzor:

Ez a mocsadék magyarellenes rezsim elindult a villanyvas útra!

Google 2011.09.16. 18:25:00

Soha sem tudtam, kik a gárdisták. Bár egyet-kettőt beazonosítottak az adminisztrációból is.
Most hallom, a Jobbik a szakszervezetekkel egyeztet.
A rendőrök amúgy is nagyok az átöltözésben, ha kell védik, ha kell, feldúlják a rendet!
De engedni kell őket tüntetni, főként a sok nyugdíjast, akinek mindnek a munka törvénykönyvével van baja.
Ahelyett, hogy kerek perec kimondanák, a szocikat akarják vissza.
Nyolc évig aludtak, most fene virgoncak.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 18:28:11

@Google:

Viszek magammal 8-10 feldühödött embert, ne félj!

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 18:30:51

@Google:

Kár, hogy a narancs szemüvegedtől nem látod, hogy ez a kormány "szoci", Gyurcsányista, legfeljebb pár bohócot cseréltek ki benne újakra.
És persze a tolvajok is újak, de a rendszer ugyanaz.

Bell & Sebastian 2011.09.16. 20:53:17

Ne, milyen modern rendőrcsizmák, tán Dr. Martens? Rögtön belehugyozok, konnektort pípl.

Bell & Sebastian 2011.09.16. 20:58:07

Ismerek pár szakszervezetist, az egyik be akart fűzni. Mondom neki, én fasiszta vagyok, te meg büdös komcsi, mégis, hogyan gondolod? Mondja, az a közös bennünk, hogy mindketten szociálisan érzékenyek vagyunk.

Ja, én például a szocialistákra kiváltképp.

2011.09.16. 21:06:13

@Bell & Sebastian:
'méhogy' nincs fideszes humor...most akkor szociálisan érzékeny vagy?

ja, amúgy ez nem tudom hogy lesz fogyasztásösztönző:
index.hu/gazdasag/magyar/2011/09/16/1_5_szazalekos_novekedest_var_a_kormany/

27% Áfa, az köllött, ráadásul azzal magyarázták a 16% adókulcsot, hogy gazdaságélénkítés meg növekvő fogyasztás(az, fogy a magyar, kilóban és mennyiségben is)

betyár (törölt) 2011.09.16. 21:14:41

@devuscka:

"1. 2011. szeptember 29-én, 15.00 órától határozatlan idejű ülősztrájk
Helyszín: Budapest, Széchenyi tér (volt Roosevelt tér)- Lánchíd- Clark Ádám tér"

ez azt jelenti, hogy határozatlan időre használhatatlanná teszik a lánchidat, ill. a két hídfő környékét. mondjuk ez azért elég aránytalannak tűnik.

2011.09.16. 21:31:39

@betyár:

eh, neked csak az nem tetszik, hogy rozoga az alkotmány asztalláb, és esetleg egyesek Orbán és Matolcsy fejét akarják vele csépelni, ha ez így folytatódik. (27% áfa, az kurvára nem megszorítás, mi?). A demokrácia má csak ilyen, tüntetnek miniszterelnökök, kormányok ellen.

A megyós eset pedig így volt, amit tegnap felvetettél:
index.hu/belfold/tuntik4636/

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 21:51:29

@Belpo:

Tudod hogy van ez,"Keleti szél fúj" és ha megdöglik pár millió muzsik, akkor Pártunk és Kormányunk, no meg a Tőke még gazdagabb lehet.

És az se mellékes, hogy a kiirtott 4-5 millió muzsik helyére be lehet telepíteni pénzes kínai, zsidó, arab elvtársakat, oszt akkor mindjárt nem lesz gond a költségvetési egyensúllyal.
Sztálin elvtárs is így csinált helyet Ukrajnában.

Az a 4-5 millió magyar meg úgy se hiányzik senkinek, hisz amennyiük van, annyit is érnek, ahogy Lázár elvtárs nagy bölcsen megmondta!

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 21:54:44

@betyár:

Ha itt elszabadul a népharag, akkor kő kövön nem marad és hídfők se lesznek, csak felgyújtott, füstölgő romok.

Valszeg ez is a cél, így akarják Orbánék Budapestet szanálni.

Bell & Sebastian 2011.09.16. 21:59:38

Az egész 27% értelme csak annyi, hogy a Veres -féle, színes számlagyáraknak bealkonyuljon. Mire ezt kiszámolják!

Elosztja százhuszonhéttel és törtet kap, felkerekít, szoroz, újraoszt, kezdi megint, elölről. Sok gyerek logarlőccsel, mi az?

Fociegyetem, tekenővájó és abakusztologató szekció.

2011.09.16. 22:06:51

@Csolt nemzettségbeli:
ne láss ebbe nagy összeesküvés elméleteket :)
egyszerűen idióta brigantikat választott meg az ország 2/3(52%). egy lapra tettek föl az emberek mindent, hátha. All In. Nem jött be, itt az idő távozni az asztaltól, aztán nulláról kezdeni mindent, mert Orbánt el kell hajtani, nincs mese. Nézd meg a mandiner hirdetőit :):)
Mol, OTP, van itt minden :):) kihez áll közel a mandi? talált :) azt ilyen röhejakadémia cikkeket nyomnak kínjukban, hogy ejnye-bejnye, hát ilyen ország nincs, mi történik itt elvtárs bácsik. Közben a vastagbőr, amelyik úgy osztotta a böszmét, nem győzi munkával a fidesz géniuszait.:):):)
Semmi extra nincs a dologban, maszopot ki kellett lőni, és 19-re lapot húzni: nem jött be. Talán. Volt rá egy mini esély, hogy mégse brigantik gyülekezete a fidesz.
Volt itt nagyobb bukta is, 1945, 1956, 1918-20 hadd ne soroljam. ez semmi ahhoz

2011.09.16. 22:24:12

@Bell & Sebastian:
A "Veres féléknek nem gond kiszámolni", szemben egy kis helyi csemege bolttal, amely mellesleg forgalomcsökkenést is elszenved majd ettől. (sok kicsi sokra megy - sok kicsi pénzű vásárló meg megy inkább a pennybe venni ócsó túrót)
ezzel a "végtörlesztés" agyrémmel amúgy is kanyonfalnak viszik az országot, ez az áfa már halál mindenmindegy.
Lehet rágyújtani

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 22:28:12

@Belpo:
"Volt itt nagyobb bukta is, 1945, 1956, 1918-20 hadd ne soroljam. ez semmi ahhoz "

Valszeg erre alapoznak a büdös kommunista Fideszék is, csak azt felejtik el, hogy 18ban, 45ben hol tartott az életszínvonal.
Itt már negyedik éve folyamatosak a megszorítások, Gyurcsány-Bajnai vagy 2000 milliárdot vont el, Orbán eddig vagy 1000et, több helyen már szabályszerűen éheznek, a múlt télen vagy 500 ember fagyott meg és és halt éhen(javarészt nyomornyugdíjasok). Van 120 ezer kilakoltatásra váró devizehiteles, 3-400 ezer rendszeres fizetési nehézségekkel küzdő, több mint 1millió BAR listás.
A lakosság 40%a már szegénységben él, most csapódik hozzájuk 2-3 millió.

1956 ÉPP AMIATT TÖRT KI, HOGY AZ EMBEREK ELUNTÁK A FOLYAMATOS NORMAEMELÉSEKET, A BÉKEKÖLCSÖNÖKET, AZ ÁRUHIÁNYT, AZ ÁREMELÉSEKET, ÉS LEGFŐKÉPP A HAZUG ÉS KÉPMUTATÓ RENDSZERT!

Most is ez lesz, én nem hagyom magam megdögleszteni, akkor inkább úgy döglök meg, hogy kinyírok pár Fideszfunkcit.

2011.09.16. 22:39:57

@Csolt nemzettségbeli:
ha visszaállítanák a progresszív adózást, + egy annyi járulékcsökkentést, ami belefér épphogy, még helyre lehetne ütni a dolgokat, de szemmel láthatóan teljesen elgurult a bogyó náluk. Teljesen a gazdagoknak adnak mindent, és az alsó 2/3-tól elvonnak amit lehet. Szted meddig tartható?

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 22:40:16

Ausztiában, ahol nem "Keleti szél fúj", nem akarják kiirtani a jónépet!

"Vita Ausztriában a gazdagok adóterheiről
|Utolsó módosítás: 2011. 9. 16. 05:00|Gazdaság » Gazdasági Hírek

Fekter néppárti osztrák pénzügyminiszter a legfelső, 50 százalékos jövedelemadókulcs határának emelését tervezi – derült ki a miniszter részvételével tartott szakmai megbeszélésen. A szocialisták vagyonadót vetnének ki a gazdagokra 1 millió euró felett."
www.vg.hu/gazdasag/gazdasagi-hirek/vita-ausztriaban-a-gazdagok-adoterheirol-357942

Ja, és az osztrák Néppárt már akkor jobboldali volt, amikor Orbánt és a Fideszes kommunista nómenklatúrát még a Ménesi úti kommunista elitképzőben képezték ki a Kádár pribékek népnyúzásra!

Csolt nemzettségbeli 2011.09.16. 22:48:06

@Belpo:
Tavaly télen már több mint 500 emer fagyott meg és halt éhen. Javarészben még csak nem is hajléktalanok, hanem magára hagyott kistelepüléseken élő nyomornyugdíjasok.

Idén télen valszeg több ezren, tán tízezren is fognak megfagyni pl. csak az ötödére csökkentett gázártámogatás miatt.
És most már nagyobb városokban is.

Ekkora embertömeg halálát már nem fogja tudni eltussolni a burzsoázia kezében levő agymosó média.

"Teljesen a gazdagoknak adnak mindent, és az alsó 2/3-tól elvonnak amit lehet."

Itt már nem csak tőlük vesznek el, tőlük már nincs mit, hanem most már a középosztály leszalámizása, nyomorbadöntése megy!
2011 bruttó/nettó bér
80000 / 61844
120000 / 86716
160000 / 111588
200000 / 133480

240000 / 152256
270000 / 167866
300000 / 186540
360000 / 223848
450000 / 279810

2012 bruttó/nettó bér
80000 / 52400
120000 / 78600
160000 / 104800
200000 / 131000
240000 / 154176

270000 / 176830
300000 / 196500
360000 / 235800
450000 / 294750

Orbán újra akarja termelni a proletariátust.

Sarkalatos hozzászóló 2011.09.16. 23:31:31

Egyetlen jó megnyilvánulása volt a Zsidesznek a zelmúltban, a kordonok elbontása. Most ezt is lehugyozták.

cutcopy 2011.09.16. 23:56:47

"miért van ennyire beszarva tőlük a narancskommunista hatalom"

Ja hogy szerinted be az van beszarva akik a mai napig is kétharmaddal nyerné a választásokat.. hát szerintem meg többet ér ha csak egy szekér is átmegy a tüntetés helyett azon a lezáratlan úton mint egy újabb szakszervezeti bohóckodás..

cutcopy 2011.09.17. 00:06:33

@Csolt nemzettségbeli: "A népnek joga van elkergetni a kormányt!"

Így van a népnek igen, de nem néhány szoclib támogatású szakszervezeti bohócnak és azok nehezen összekapargatott embereinek..

(az előzőm is a kommentedre ment)

Sarkalatos hozzászóló 2011.09.17. 00:07:36

@cutcopy: eriggy a tákolmány asztalához, és csókold szájon Kerényi elvtárst, Szűrös elvtárst, Pozsgay elvtárst, Gubcsi elvtárst, Martonyi elvtárst, Szili elvtársnőt, Krakus elvtárst, a rendőrnyugger Pintér elvtárst, a köztörvényes Farkas cigányt, a blibsi Hegedűst, ja és persze az álamelnök elvtárst!

Ha akarsz ma valami okosat is tanulni, akkor elmondom neked, hogy csak a szánalmas bohócokat engedi tüntetni a kúrmány, mint a szalámitolvajt, mert tudják, hogy ha az üzlet beindul, annak nem lesz jó vége. Ha ma demonstrálna 10 normális ember (nem a rendőrnyuggerek), akkor holnap 100-an lennének, utána meg még egyre többen. 10-et meg meg lehet fenyegetni, ld. Bagót meg a Balázst, persze nem mindenkit, és nem örökké, de az idő pénz. Minél később indulnak be a demonstrációk, annál tovább lehet nyugodt a Fidesz-Lungo Drom.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.17. 00:11:53

@cutcopy:
"a mai napig is kétharmaddal nyerné a választásokat."

Mindenkinél meg van az az összeg, hogy mennyiért lesz korpás a haja, a Szerencsejáték RT.ből kitalicskázott pár tucat Nokiásdoboznyi zsebpénzért a Fidesz házi közvélemény kutatója is jól kutat:
" 136 milliót kapott a Fidesz házi közvéleménykutatójának látszó Nézőpont Intézet leányvállalata, a Kutatópont Kft."
Holdudvartartás kétharmaddal: Simicskáékat üldözi a szerencse
atlatszo.hu/2011/09/12/holdudvartartas-ketharmaddal-simicskaekat-uldozi-a-szerencse/

A muzsikok is most kapták meg a manyupok reálhozamait, visszaadott a Viktor egy kis zsebpízt a zembereknek abból amit ellopott tőlük.

Aztán ha nincs bexarva Orbán elvtárs és nem remeg a fostos lába szára, akkor miakurvaanyjának tiltott be 12 helyszínt ez a Gyurcsány klón?
Miért újra "Műveleti terület" a Kossuth tér?

Ne félj, én meg még páran engedély nélkül is ott leszünk 29.én!
Oszt majd meglátjuk, hogy mire megy a milliókkal premizált 500 TEKes hazaáruló zsoldos!

Sarkalatos hozzászóló 2011.09.17. 00:21:35

@Csolt nemzettségbeli: ne szájhősködj, rendőrnyugger, ha lenne vér a pöcsötökben, akkor már holnap demonstrálnátok a tüntetés betiltása miatt a Kossuth vagy a Clark Ádám téren, netán az Octogonnál.

Bell & Sebastian 2011.09.17. 00:41:14

Ez a Fidesz nem a szívemcsücske, de akik ráhagyták a szalámivéget (plusz madzag) elosztogatni, előttük inkább azok dögölnének meg, vagy ha nem, legalább kussoljanak, de tengermélyen.

Ausztriával példálódzani nem ér, amikor pont most nyerte meg a háborút Adolf, csak nektek még nem árulták el ezt a fineszes összekötő tisztjeitek.

Mentetek volna leventének időben, nem most partizánnak, akkor előrébb lennénk.

Hogy lobbantanák lángra a lábtörlőtöket, ti besnye, biogázzal légfűtők.

Csolt nemzettségbeli 2011.09.17. 01:56:21

@Sarkalatos hozzászóló:

Nem rendőr vagyok, te marha! :O)))

De egyben biztos lehetsz, én és pár haverom akkor is kimegyünk 29.én, ha Orbán büdös kommunista rezsimje betiltja.

Aztán ha lecsuknak vagy agyonvernek akkor ez van.
Az is jobb mint végignézni birka módra, hogy az embertől elvesznek mindent, kisemmizik, tönkreteszik és a saját lakásából kib@sszák az utcára hajléktalannak.

cutcopy 2011.09.17. 01:58:05

@Csolt nemzettségbeli: "a Fidesz házi közvélemény kutatója is jól kutat"

Persze.. feltehetőleg a választások előtt is csak véletlenül trafáltak bele a kétharmados leendő győzelembe.. Amúgy meg pont ma öt éves az Őszödi beszéd, lehet menni ünnepelni a Kossuth térre már mától, minek várnál még két hetet a bohócokra..?

Csolt nemzettségbeli 2011.09.17. 02:00:03

@Bell & Sebastian:
A lábtörlők lángralobbantásával xart se érsz!

Inkább azt nézegesd, hogy hol laknak a képviselők és hol van a lakásaik közelében trafók vagy gázelosztók!

Ezzel többre mész!
Szemet szemért!

Csolt nemzettségbeli 2011.09.17. 02:01:27

@cutcopy:

Szerencsétlen, ezt még a vak ló is látta!

Kivéve, ha azért fizették meg, hogy ne.

Bell & Sebastian 2011.09.17. 03:22:27

@Csolt nemzettségbeli: Ez mind püspök? De hol az a nagyobb sapkájuk?

hacsaturján 2011.09.17. 05:44:45

@Bell & Sebastian:

kertész ákoshoz van szerencsém? :)))

betyár (törölt) 2011.09.17. 08:12:13

@Belpo:

1. "Nem sokkal később a Lelkiismeret 88 Csoport nevű képződmény vonul Medgyessy Péter miniszterelnök háza elé, annak ellenére a tüntetést a rendőrség nem engedélyezte."

erre adott linket, én is éppen ezt írtam:)

2. tegye meg azt az apró szívességet, hogy nem tudja nálam jobban, hogy mit gondolok. ha azt írtam, hogy aránytalannak tűnik, akkor az éppen azt jelenti, hogy aránytalannak tűnik, nem azt, hogy matolcsyt védem. ha ez a szándékom, azt fogom írni.

betyár (törölt) 2011.09.17. 08:14:38

@Csolt nemzettségbeli:

ismeri heraklész és augiász történetét? no, most éppen ez történik.

betyár (törölt) 2011.09.17. 08:21:53

@Belpo:

"Volt itt nagyobb bukta is, 1945, 1956, 1918-20 hadd ne soroljam. ez semmi ahhoz"

sikerült három olyan korszakot/évszámot említeni, amiben a komcsik voltak benne, de nyakig. tuggya, azért mert 32 nevük volt, még ugyanaz a párt.

betyár (törölt) 2011.09.17. 08:27:23

@Belpo:

aki gazdag, az nem bérből él. baromira leszarja a személyi jövedelemadókulcsot. akiket ez érint, a bérből élő középosztály, akiket a maszop 8 éve alatt a szocik bevellottan szivattak. a bruttó 300 ezer fölötti jövedelem hol gazdagság? néha olyan bornírtak ottan maguk meg csolték felé.

betyár (törölt) 2011.09.17. 08:39:10

@Csolt nemzettségbeli:

szólnék, hogy a parlament elnöke nem kovács lászló. erre azért figyelhetnének a zsindexnél. nehéz eldönteni, hogy a szerkesztők szerint ez most a zsidóknak ciki vagy a felsoroltaknak.

Bell & Sebastian 2011.09.17. 11:11:53

@hacsaturján: Ó nem, a moslék másik végén vagyok.

cutcopy 2011.09.17. 11:23:06

@Csolt nemzettségbeli:
Ezek szerint azóta már a nem lát a vak ló se..

cutcopy 2011.09.17. 11:25:12

@Sarkalatos hozzászóló:

Nincs szebb annál mikor egy szoci komcsizik..

2011.09.17. 12:36:23

1. A Károlyi Mihály nevével jelzett 1918. október 31-i forradalom előkészítésében igen jelentős szerepet játszott a csaknem 100%-ig zsidó Galilei-kör. Károlyi kormányának 20 tagjából 13 zsidó. A csúfos kudarcú november 16-i belgrádi tárgyalásokon Károlyi kivételével valamennyi zsidó. A Károlyi-kormány az, amely lefegyverzi a még valamennyire ép katonaságot akkor, amikor arra égetően szükség volna. A legendás Mackensen tábornokot (Erdélyben sohasem vesztett csatát) internálják. Eredmény: az ország testét tépő dögkeselyűk mohósága megnő, a határokat ott húzzák meg, ahol ma ismerjük őket. Hol lennének ma a határok, ha egy erélyes nemzeti kormány van hatalmon ezekben a zavaros időkben? És ha már (mindig) a kárpótlásoknál tartunk, vajon hány ezer milliárd dollárt ér Erdély, Felvidék, Délvidék? Ki sem lehet az ő mértékegységükben fejezni.

2. A zsidó Kun Béla és hasonszőrű bandája (Szamuely, Korvin-Klein stb. stb.) a 133 napos rémuralom alatt hány milliárd dollár kárt okoztak Magyarországnak? Kaptak-e Szamuely magyar áldozatainak hozzátartozói jóvátételt a zsidóságtól? Visszafizette-e a zsidóság a 200 millió aranykorona értéket, amit Kun Béláék Bécs felé menekülve magukkal vittek?

3. A második világháború utáni években a zsidóság bábszínházaként működő „népbíróságok” futószalagon küldték a magyarok százait akasztófákra, százezreit börtönökbe vagy Szibériába, arról nem is beszélve, hogy nekik köszönhetően további százezreknek csak az emigráció keserű kenyere jutott. A szó szoros értelmében lefejezték az egész magyar szellemi elitet, amit az ország a mai napig nem tudott kiheverni. Ezért az égbekiáltó bűnért vajon mikor kapunk kártérítést a zsidóságtól és mennyit? „Ami jár, az ugye jár”?

4. Rákosi, Gerő, Vas Zoltán, Révai, Farkas Mihály és fia, Vlagyimir, Péter Gábor és társaik 11 évig tartó rémuralmáért mikor kap a magyarság kártérítést a zsidóságtól? És mennyit? Mennyit ér az élet, ha magyar?

5. 1956 októberének végén a New York-i rabbik tiltakoztak Eisenhower elnöknél, hogy ne támogassa a magyar fölkelést, mert Budapesten antiszemita pogrom van, akasztják a zsidókat. Azt persze elfelejtették mondani, hogy az illető urakat ÁVO-s minőségükben akasztották fel, mert hogy melyik felekezethez tartoznak, az a forró napokban senkit sem érdekelt. Erre föl Eisenhower megüzente Titón keresztül az oroszoknak, hogy nem fognak közbeavatkozni. Minekután az oroszok, meggondolva magukat, mégis úgy döntöttek, hogy eltapossák a magyar forradalmat. Hol lennénk ma, ha 1956-ban másképp alakul a sorsunk? Megint 100 milliárd dolláros nagyságrendek! Lenne mondjuk egy Belgiumnak megfelelő életszínvonalunk? Mikor kapunk ezek elmaradása miatt kártérítést a zsidóságtól?

6. Az már csak hab a tortán, hogy a zsidó Fekete János kommunista Nemzeti Bank-vezérigazgató (később banktulajdonos Izraelben) húzta be az adósságcsapdába Magyarországot, ő jelentette ki ellentmondást nem tűrve, hogy Magyarországnak jó a kölcsönök fölvétele, ami a valóságban kb. így működött: Fölvettünk 20 milliárd dollár kölcsönt, visszafizettünk 50 milliárdot, külföldi kézbe adtunk 20 milliárd dollár értékű nemzeti vagyont, és maradt 20 milliárd dollár adósságunk. Ezért jár nekünk kártérítés?

7. Ezek után szinte említésre sem méltó, amit a zsidó Suchmann Tamás egykori miniszter és zsidó hitközségi elöljáró csinált az energiaszolgáltatás elkótyavetyélésével. Vagy amit a mai magyarországi zsidó közgazdászok szinte mániákusan hajtogatnak, hogy Magyarországnak nem szabad az adósság átütemezését kérni (miután ezt Horvátországtól Lengyelországig, Oroszországtól Nicaraguáig mindenki megkapta, és ennek jól kimutatható élénkítő hatása volt a gazdaságra).

Ennyit most hirtelen. A listát a végtelenségig lehetne folytatni.

Végül szögezzük le: a zsidóság ezekért a történelmi bűnökért soha nem érzett egy szikrányi lelkiismeret-furdalást, mindent másra hárít („azok tulajdonképpen nem is voltak zsidók, hisz hitehagyott ateistaként követték el tetteiket, blabla…”) és mindig másokra mutogat (mint legutóbb Kertész Ákos). Ezeket a zsidók által a magyarság kárára elkövetett bűnöket a zsidóság soha be nem vallotta, meg nem gyónta, se töredelmes bűnbánatot nem tanúsított, se meg nem fogadta, hogy soha többé és bűnbocsánatért pedig főleg nem esdekelt.
Így aztán nem is kap soha föloldozást a magyarságtól.

kuruc.info/r/7/84725/

Akkor most ezek után sajnáljuk a judeolibsiket, mert nem tudnak tüntetni?

pamocsnyik 2011.09.24. 14:35:19

@Csolt nemzettségbeli: szerintem a fekete autókkal volt leginkább bajuk...

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2011.09.25. 00:40:17

@betyár: 1) ez rendben van (én is ide tartozom), DE erre nem az a megoldás, hogy attól vesszük el, akinek negyedannyi sincs. Ha nem tudják finanszírozni a jobban keresők többletét, ne változtatgassanak, ennyi.

2) Ez a sávozás egyébként csak szerintem faszság? Lásd anno, 4.990.000 éves bruttóval még 16%, 5.000.001 meg már 32%? Miért nem lehet egy képletet írni, hogy 5 millió felett kezdjen el exponenciálisan növekedni egészen 50%-ig? Ingatlanadó ugyanez.

3) Csak nekem tűnt fel, hogy az elmúlt pár hétben döbbenetesen leredukálódott a Fidesztrollok száma? Most ~150 kommentre jutott kb 2 vagy 3, fél éve azért ez nagyságrendekkel magasabb volt.

4) Végezetül felhívnám a figyelmét a hithű Fideszes kommentelőknek Orbán "ignore what I say" felkiáltására, tehát ne azt nézzék mit mond, hanem hogy mit tesz. Egyből látszik majd számukra is, hogy ehhez a kommunista módszerhez az "elmúttnyócév" kismiska volt.

Üdvözlettel és mély megbánással, egy volt Fidesz szavazó (nem, nem szavaznék az MSZP-re).
süti beállítások módosítása