A jó, a rossz, és a csúf hatalom – Fideszország ellenzéke IV.
2010. október 28. írta: Doktor Kottász

A jó, a rossz, és a csúf hatalom – Fideszország ellenzéke IV.

  Három tételben már bizonyítottuk, hogy Fideszországban tulajdonképpen úgy van ellenzék, hogy nincs. Sőt: a nemzeti együttműködés helyzete csak fokozódott: az MSZP-ben középről támadnak a bal oldalon található elnökség felé a '89-es demokraták (muhaha), az LMP-t elhagyta az egyetlen józan politikusuk, aki maga billogozza SZDSZ-esedeéssel az ökopártot, a Jobbikban pedig feltehetően ez a Budaházy-ügy fogja szaporítani, és/vagy mélyíteni a törésvonalakat.

  Ez a hatalom jó felhasználásának következménye. Lehet finnyáskodni, machiavellizni, a hatalom – amellett, hogy használják – azért mégiscsak arra való, hogy megszerezzék, és ne engedjék át a másiknak. Tudom, aki nem kamuból regisztrált a Kapcsolatra, és nem fényképezni jár antifasiszta tüntetésekre, már pötyögi is: a demokrata veszíteni is tud. Persze, de melyik akar? Azt a maszlagot is lőjük ki, hogy össze kell fogni az ország érdekében és félre kell tenni a vitákat. Ez a népfront, azt pedig láttuk, hogy mennyire működik.

  Jó darabig ez a fogalom a történelemkönyvekben is marad, ugyanis a jelenlegi politikai konstellációban minden összefogás, népfront-kezdeményezés egyenlő lenne az öngyilkossággal. Nem volt olyan messze április: minden parlamentbe jutott párt (plusz az MDF) azzal vádolta a többi erőt, hogy azok nagykoalícióra léptek ellene. Volt, aki ezt el is hitte.

  Ezt használta ki zseniálisan anno Lázár János és a Fidesz, amikor a bizottsági pozíciók elosztásánál hátradőlt és vigyorogva végignézte például azt, hogy paktumoznak a szocialisták a fasisztákkal, az ördögbotosok az ultrahazafiakkal. Hasonlót csinál most Tarlós István a fővárosban. Aztán betett az LMP a szociknak azzal, hogy időnként balról előzték a szegények pártját, Schiffer András sokszor kisemberebb volt négy Török Zsoltnál. Mostanában a temerini fiúk kapcsán a Jobbik vitorlájából kezdték kifogni a szelet, meglátjuk, mi lesz a vége. Ráadásul a Fidesz kis túlzással úgy valósítja meg a Jobbik programját, hogy a kizsákmányolók oldalára állítja a munkásosztály képviselőit. Oszd meg és uralkodj – régi trükk ez, és amíg a pártok ennek következményeképpen úgy fognak össze, hogy látszik rajtuk, hogy előbb csókolnák meg Lucifer valagát, semmint együtt tüntessenek, addig ez működni is fog.

  Igen, ám de ott a rossz hatalom. Amikor azon az alapon indul be a zuschlagosodás, hogy ez nekem jár. Magyarul: felszínre kerül a korrupció. Az ilyen politikusokat négy évente ritka csúnyán el szokták fenekelni (Verók úrnak, felteszem, most is sajognak a farpofái), ráadásul ha nagyon feltűnően és/vagy pitiáner módon élünk vissza a hatalommal, akkor futószalagon kezdjük el gyártani a sértett embereket, akik egy idő után névvel, arccal mondják kamerába a borítékok és a Nokia-dobozok kalandos történetét. (Hagyó úr is diétán van ugyebár, nem az Országgyűlésben.) Hogy is mondta Kósa Lajos? „Eddig Hír TV-t volt könnyű csinálni, most majd az ATV-t lesz az”. Most még csak egy (khm...) szerény képességű Egyenlítő TV áll szemben a Célponttal, ahogy az általuk feltárt ügyek sem tartoznak egy súlycsoportba. Még.

  De ahogy Kínaiék mondták: még egy-két Kóny, Szombathely vagy Esztergom, és máris lesz ellenzék. Ugyanis ha kétharmaddal, válság-, bank- és multiadóval, a Selmeczi Gabriellára bízott nyugdíjak ellenére, sem lesz gazdasági növekedés, olcsó benzin, kolbászból a kerítés, Nickelsdorf-feeling Taknyospusztán, akkor lehet előkotorni a 2002-es, már 2003-ban is baromi karcos lemezt a sifonérból. Azt, amin az egyes track a „választási csalás - ibiza mix” a kettes a „nincs médiánk - radio edition”, a hármas a „szavazatok újraszámolása - slight return”. Aztán táncolhatunk rá együtt, ha majd táncolni kell.

  Ezzel a Fidesz máris végrehajtja azt a bravúrt, hogy magától csinál ellenzéket magának. Klassz recept, licensed by MSZP, 2006. Ahhoz, hogy ez a Ferencből, Attilából, Andrásból, Gáborból, György Gyulából, akárkiből gyúrt ellenzék nyerni is tudjon, nem kell más, csak meg kell mutatni, milyen csúf arca van még a hatalomnak. Úgy például, hogy mindent, amit teszünk, a néptől eredeztetjük. Mi csináltuk, minket a nép választott meg, tehát a nép csinálta. Ha pedig marad olyan hatalmi tényező, amely épp nincs a nép kezében, és annak ellenére nem tetszik neki a nép döntése, hogy a nép néphez hű embereket delegált oda, akkor a nép megnyirbálja egy kicsit a jogkörét. És ez már bizony keményen abba a bizonyos jó erkölcsbe ütközik. Akinek a jó erkölcs az ellenzéke, majd a választási riválisa, az ritkán szokott nyerni. 

  Márpedig 2010-ben is a jó erkölcs nyert, nem a Fidesz-KDNP Pártszövetség. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr532403690

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kivégzésekre készült a Magyarok Nyilai? 2010.10.29. 15:19:15

Ha volt pozitív hozadéka a kormányváltásnak, akkor az az, hogy a fideszes média végre szakított a szélsőjobbal, a szélsőjobbos bűnök elkenésével, és végre a helyi-értékükön kezelik azokat. Hisz - ellentétben a boldog ellenzéki időkkel - a mögöttük álló...

Trackback: Búcsú a narancstól 2010.10.29. 11:49:41

Ahogy a dolgok most állnak, valószínűleg idén szavaztam utoljára a Fideszre. Pedig szép hosszú sor volt: 1990, 1994, 1998, 2002, 2006 és 2010. Az igazsághoz persze az is hozzátartozik, hogy egyedül 2002-ben kapta meg mindkét voksomat a Fidesz, a többi ...

Trackback: (F)elhatalmazás 2010.10.29. 11:46:49

Hallgatom már egy fél éve, hogy mi mindenre „adtak felhatalmazást a Zemberek” a regnáló kormánynak a „szavazófülkés forradalom” során, és a teli hócipőm tartalma már a könyökömön jön ki… Hát lehet, hogy kaptak felhatalmaz...

Trackback: Orbán Viktor szurikáta 2010.10.28. 22:45:28

 Most, hogy Magyarország ismét kommunista (kádári típusú) párt és kórmán uralma alá hajtotta önként és régi munkásmozgalmi dalokat dalolva (a büdös kétharmadokok karöltve a reakciós elhajló  devizahitelesekkel, akik ostobaságuk árát az apróbe...

Trackback: Szellem a palackból 2010.10.28. 21:01:17

 Előzőleg már szó esett arról, hogy a Fidesz legújabb - Alkotmánybírósági jogköröket érintő - javaslata kommunikációs és PR szempontból baklövés, közjogi értelemben nem elegáns, ráadásul erősíti azt az időnként túlzó képet, ami már kétszer vezetet...

Trackback: Nem lankad a Fidesz-fallosz 2010.10.28. 20:02:09

Bármiből lehet pinát hajtogatni, jegyezte meg a minap egy barátom, és azonmód hajtogatott is egyet, egy itallapból. Közismert az a vicc is, melyben a páciensnek ábrákat rajzolnak, aki még a négyzetet is annak nézi, ám amikor közlik vele a diagnózi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etniez 2010.10.29. 07:04:17

Nem veszitek észre, hogy az AB kiherélése nem a 98%-ról szól. Ennek a farvizén beúszik a lényeg:
az myp tagdíjak. Ezt sem engedte volna az AB (jogosan).

Sok hülyedroidnak beadják, hogy a 98-os adó az milyen jó, a csúnya AB meg milyen rossz. Aztán havonta 30 milliárdot fognak ellopni a leendő nyugdíjasoktól.

Ellopni, mert a nyp tagokat nem kérdezték meg arról, hogy vissza akarnak-e lépni.
Én pl nem és nem is fogok. Nem dobom bele a pénzem a feneketlen tb kasszába azért, hogy két év múlva az emléke se legyen meg. Aztán mire én mennék nyugdíjba, senkit nem fog izgatni, mennyit vittem be a közösbe.

A másik az, hogy a kormány akkor lett volna korrekt, ha mindenki számára megnyitja a TB kaput. Aki akar, mehet. Ment is volna, a sok 0 Forintos számlával rendelkező.... Csak ugye a pénz kell...
Szarnak ők az emberekre, meg a nyugdíjasokra. KELL A PÉNZ, MOST. A sok hülyét meg etetik, de sajnos ügyesen.

A pénztárak nincsenek válságban, és a MAGYAR ÁLLAMMAL ELLENTÉTBEN 2008-ban NEM SZORULTAK HITELRE, hogy FOLYÓSÍTANI TUDJÁK A JÁRANDÓSÁGOKAT. Hát erről ennyit...
A válság óta legalább 2 év eltelt...

bierkamp 2010.10.29. 07:06:57

aki meg még most is kommunistázik az menjen vissza az anyjába, mert olyan hülye... hoyg nem erre a világra való...
.aki nem Fityisz és Orbán seggnyaló az kommunista? Barmok!
A Fityiszben lévő kommunista és ballib..emberek azok a jó kommunisták vagy mi?
...Marha Fidesz droidok,_DD---de hülyék is vagytok Istenem!
Ez a lemez lejárt! A szociális érzelmű emberek meg mindíg is lesznek és vannak! -azok nem kommunisták-- érthető?- tanulatlan seggnyalók!???

bierkamp 2010.10.29. 07:07:55

A LÉNYEG HOGY ROHAD A NARANCS!---HEHEHEH akárhogy csűrik csavarják a gonosz törpe és bandája " tevékenységét":)))

bierkamp 2010.10.29. 07:15:23

BESZART A FITYISZ BANDA!--hehehe ( orvosok, katonák, tűzoltók pedagógusok,...) gyorsan visszakapják a végkielégítést,. Ez helyes,..
.... de az hogy olyanokat csinálnak, majd hogy nem lehet bizonyos dolgokban NÉPSZAVAZNI, nem lehet az Alk. B. fordulni?????
NA EZÉRT MÁS ORSZÁGBAN MÁR LŐNÉNEK ( de itt is eljön az idő):)

bierkamp 2010.10.29. 07:16:26

EMBEREK ÉBRESZTŐ!!!! ( ezt írom hónapok óta, mert előre látható volt, milyen hatalom és Diktatúra építés folyik)...
Ki az utcára, és had szóljon...:D az ORBÁN TAKARODJ!!!!!!

MÁR BIZTOS NINCS 2/3 ADJUK A ROHADTAKNAK!

...ezért kussoltak a Nemzeti Szarok az önkorm. választások előtt! ..........................HÜLYE NÉP!!!!!!

Caprica99 2010.10.29. 07:18:30

@Alfőmérnök:
"...miért akartak alkotmányozó nemzetgyűlést... "

Most meg majd a Duna jegén koronázni is lehet...

egyenlítő 2010.10.29. 07:19:27

@Tündér_Lala: " én átmenetileg - az új alkotmány elfogadásáig - támogatom a jogkör szűkítését. Legelsősorban azért, mert minden más megoldás nehézkes, lassú és drága ennélfoga érdektelenné válik"

Lenin is csak átmenetileg vezette be (újra) 1918-ban a halálbüntetést, gondolom, szintén a fenti okokból.

Caprica99 2010.10.29. 07:22:34

@bierkamp:
"A szociális érzelmű emberek meg mindíg is lesznek és vannak! -azok nem kommunisták..."

Figyu, ezek a narancsos forradalmárok képtelenek felérni ésszel, hogy éppen nagyvezérük és társulata a kommunista (visszaállamosítás, magánpénzek lenyúlása, egypártrendszer kialakítása, rohadt burzsoá kapitalisták, bankok megszivatása, stb).

Az mszp minden volt az elmúlt 6 évben, csak nem kommunista, ponthogy bankár és "imperialista" lelkületű és tettű kormány volt!

Caprica99 2010.10.29. 07:23:08

@Caprica99: elmúlt 8 évben (ehhh...elütöttem a számot)

kapiksz 2010.10.29. 07:25:15

@bierkamp: Léci írd meg már azt is hogy szerinted ki lenne alkalmas, vagy kik lennének alkalmasak a te erkölcsi és politikai világképedbe? Mert össze-vissza írsz minden baromságot, neveket kérnék ha olyan okos vagy és indokold meg .

bierkamp 2010.10.29. 07:25:33

HITELTELEN az ORBÁN...HITELTELEN , BETEG Hataloméhes , HAZUG.....az ORSZÁG TUMORA!!!!!!!

Id. Lencsés István 2010.10.29. 07:29:22

Sokan abba a hibába esnek, hogy a FIDESZT itélik el. Önkritikus vagyok, ezt tettem én is korábban.

Tekintettel arra, hogy környezetemben minden oldal értékeit megtalálom, a saját hibáimat, mások hibáit felismerni voltam képes, arra a következtetésre jutottam, hogy nem mi, szavazó polgárok vagyunk a hibásak.

Sajnos a hatalmat elnyerő emberek elveszítik önkontrolljukat, de nem mindegyik.

Elgondolkodik a FIDESZ túlnyomórészt józan része, a vezetőkre értem, vajon járható-e az út, melyet szerintem talán 20-25 támogat.

A FIDESZ szavazók nagy része nem ért egyet Orbán Viktorral, sajnos ez nagyon nagy baj Orbán Viktornak, de lehet változni és változtatni is. Soha nem szabadna óriási mellénnyel a pályára lépni, mert ugye teljesíteni is kellene.

Hiába szeretjük apánkat, anyánkat, ha minden nap fakanállal, vagy szíjjal ver és nem ad enni, sőt elűldöz otthonunkból, egyre inkább fogyni fog a hit és a szeretet.

Nem szép dolog, ha csak a család fiú, vagy a leány tagjait szeretjük.

Egy családot szeretni kell nem megosztani. A családfő részére pedig a feleség is legyen szent.

bóbitás lótetűfing 2010.10.29. 07:38:29

@bierkamp: Korrekt IQ-mentes hozzászólás.

Id. Lencsés István 2010.10.29. 07:39:32

@egyenlítő: Az Alkotmányt viszont ne rettegő, mástól függő emberek alkossák. Jelen pillanatban nem a magyar polgárok hoznák, hanem egyetlen párt legfelsőbb vezetésének a feje.

Id. Lencsés István 2010.10.29. 07:51:50

@bóbitás lótetűfing:

Kedves Fing!

Kérlek fogdd fel, hogy van egy olyan ember hatalmon, aki megígérte teremt (Isten szokott ilyeneket) 1 000 000 munkahelyet 10 év alatt. A teremtő viszont nem teremtett ezidáig semmit. Hogyan lehet teremteni 1 000 000 új munkahelyet, miközben 5-600 000 ember él sajnos munkanélkül. Mindenkinek lesz 4-5 munkahelye, mint az eszményképednek van?

1 000 000 munkahely : 120 hónap = 8333 új munkahely / hó x a választások utáni eltelt 6 hónap = 50 000 új munkahely. Hazudott-e az eszményképed?

P.S.: Nem kérek durva választ!

hááááát 2010.10.29. 07:53:56

Csak egy kérdés a nyp kapcsolatban.14 hónap múlva miből fizetik vissza a pénzem, ha az most a költségvetést fogja befoltozzni?Milyen garanciát ad a Fidesz?
Ezért nem vagyok hajlandó felmondani a nyugdíjpénztáramat.Komolyan ott fojtatják ahol fletóék befejezték.Nem vagyok MSZP-s, de inkább látom a libatolvajt aki ért is az egészhez, mint ezt a szedett vedett bandát.

kapiksz 2010.10.29. 07:58:57

@hunocska: Végre egy értelmes, gondolatébresztő hozzászólás, gratulálok ! De a családvonalat folytatva.. az a szülő aki "majomszeretettel" dédelgeti a gyermekét mire az felnő azt veszi észre semmire se fogja vinni, de aki tudatosan / és mer keményen is bánni / - beleneveli a tudás iránti igényt a szorgalmat a lemondást az észreveszi majd, hogy a gyermeke felnőtt korára milyen sokra fogja vinni. Vagyis langyosvízben soha nem lesz gyarapodás csak ha keményen változtatunk. És a legbénább 8 év után ezt a lehetőséget a FIDESZ kapta, most náluk a lehetőség ! Kíváncsi lettem volna a nagy hőbörgőkre mit írtak ide, amikor szétlopták az országot

lüke 2010.10.29. 07:59:37

jaj ,ezt a naivitást!
látszik hogy a marxismust- leninizmust elfelejtettétek
mi az a több frontos harc gyerekek?
pl Lenin Sztálin ellentéte..istenem...............
csak harcoljatok

Id. Lencsés István 2010.10.29. 08:02:18

@kapiksz: Én azért írtam, hogy érzékeltessem a családfőnek van egy feladata, nem utálni a család másik felét!

lüke 2010.10.29. 08:03:06

@kapiksz:
ugyan ugyan:
a gyerekbe azt kell sujkolni:
mindent tudsz, okos vagy és szép
minden ellenkezője a picológusnál landol

wip 2010.10.29. 08:07:46

1. Orbán Viktor NEM demokrata.
2. Orbán Viktor fasciszta/ Á la Mussolini+ gonosztörpe/.

Id. Lencsés István 2010.10.29. 08:11:39

@hááááát: Ne is mondd fel, mert az a pénz még jól fog jönni. Sokan átlépnek majd, de nem hiszem. Elmondják majd: "Háborús veszteség!" Forradalmi veszteség!"

Most egy rendhagyó forradalom van, a forradalommal csak a forradalmár vezetők nyernek. Ezt úgy nevezik, hogy (F)idesz(O)rbán (RRADALOM)

kapiksz 2010.10.29. 08:13:48

@wip: 1. Gyurcsány Ferenc igaz demokrata
2. Gyurcsány Ferenc tiszta lelkű hazafi
3. Gyurcsány Ferenc miatt tartunk itt, hogy ilyen szintű kommentezés folyik itt

Id. Lencsés István 2010.10.29. 08:23:21

@kapiksz:
Kedves Kapiksz!

Orbán Viktor egy forradalmat csinált, megdöntötte a Magyar Köztársaságot.

Most akkor mi is van, mi lesz ennek az új rendnek az elnevezése? Utaznék, de nem tudom használhatom-e a régi útlevelemet?

Hol lehet kiváltani a Magyar Királyság útlevelet?

bgp 2010.10.29. 08:25:42

>Márpedig 2010-ben is a jó erkölcs nyert,

Hát az nem nyert sokat. Egyik tolvaj banda helyett kaptunk egy másikat. Aki rájuk szavazott, az vagy nem emlékezett, mit műveltek 2002-ben, vagy szimplán hülye. Mert, hogy lopás tekintetében nincs különbség az tuti.

bierkamp 2010.10.29. 08:26:03

Eddig lehetett arról diskurálni, hogy Orbán diktátor-e avagy sem, ....meg még nem,..... vagy nem is annyira. Most már nincs mit beszélni erről.
Most már csak meg kell dönteni a DIKTATÚRÁT! -ez a feladat!

Id. Lencsés István 2010.10.29. 08:32:16

@bierkamp: Azt azért tudni kell, hogy a Forradalom elindításakor nem jelezte Orbán, hogy MSZMP szakértőket neveztet ki a legjelentősebb posztokra.

Nagy valószínűséggel nem lenne 2/3 most.

bóbitás lótetűfing 2010.10.29. 08:34:46

@hunocska: Nem lesz durva.

Honnan veszed, hogy bármely kormány fél év alatt létre tud hozni egymillió munkahelyet? Mondott időkorlátot Orbán? Nem.

A te eszményképed hány munkanélküliért felelős?

Utoljára pedig a helyesírásodon van mit csiszolni.

bóbitás lótetűfing 2010.10.29. 08:36:08

A posztírónak veszek egy friss narancsot, vagy megjavítom a hűtőszekrényét.

bierkamp 2010.10.29. 08:40:20

... egy biztos:
akár kis dolog , akár nagy dolog..mindig a Fidesz jön ki az emberekből a WC-ben..:)

Jesus4871 2010.10.29. 08:42:20

Állami tulajdoni cégnél dolgozom, de nem vagyok közalkalmazott. A választás előtt jó sok ingyenélő dolgozott nálunk. A választás után vezetőcsere. Új vezér, új remény. Aztán kiderült az új főnök azt se tudja mivel foglalkozunk. De hozott magával segítséget. Az sincs képben. A régi banda és pereputtya maradt(gyakorlott "szakemberek"), plusz jött hozzá egy pár narancsos titán. Ragyogóan képzett elméleti ember mind.Közösen feltalálták a spanyolviaszt.Már folynak a reformok. A gyakorlat és a valóság meg kit érdekel!?

bierkamp 2010.10.29. 08:43:14

kapiksz 2010.10.29. 08:13:48
@wip: 1. Gyurcsány Ferenc igaz demokrata
2. Gyurcsány Ferenc tiszta lelkű hazafi
3. Gyurcsány Ferenc miatt tartunk itt, hogy ilyen szintű kommentezés folyik itt, mert csak abban lehet bízni...
4. Gyurcsány Ferenc miatt hord gumibugyit Orbán és bandája , mert attól ( voltak) , és vannak beszarva a legjobban.

Szűrés

walker57 2010.10.29. 08:49:48

" a hatalom – amellett, hogy használják – azért mégiscsak arra való, hogy megszerezzék, és ne engedjék át a másiknak"

Pontosan ezt akarják csinálni,azaz nem átengedni másnak.
Pedig a politika célja a hatalom megszerzése, illetve részvétel a hatalom intézményeinek elosztásában...
mégpedig a demokráciában: meghatározott ciklusonként ismétlődő általános és titkos választások rendszerével.
Azaz rotációval.

A blogban szereplő hatalom át nem engedése teljesen más kormányzati rendszerre értendő és alkalmazható.
Nevezetesen A.Hitler nevű úriember mondta 1933-ban: célunk a hatalom megszerzése és megtartása....minden áron!!!

A hatalom célja a demokráciában nem más,mint a közjó megteremtése vagy erre való törekedés.

Van itt még feladat bőven. :(

Id. Lencsés István 2010.10.29. 08:54:54

@bóbitás lótetűfing:

Kedves Fing! Az alábbit írtad (idézőjelben)

"Honnan veszed, hogy bármely kormány fél év alatt létre tud hozni egymillió munkahelyet? Mondott időkorlátot Orbán? Nem.
A te eszményképed hány munkanélküliért felelős?
Utoljára pedig a helyesírásodon van mit csiszolni."

Látod kedves polgártársam nem olvasod el rendesen, amit írtam.

Ezt írtam én! Idézem:

Kedves Fing!

Kérlek fogdd fel, hogy van egy olyan ember hatalmon, aki megígérte teremt (Isten szokott ilyeneket) 1 000 000 munkahelyet 10 év alatt. A teremtő viszont nem teremtett ezidáig semmit. Hogyan lehet teremteni 1 000 000 új munkahelyet, miközben 5-600 000 ember él sajnos munkanélkül. Mindenkinek lesz 4-5 munkahelye, mint az eszményképednek van?

1 000 000 munkahely : 120 hónap = 8333 új munkahely / hó x a választások utáni eltelt 6 hónap = 50 000 új munkahely. Hazudott-e az eszményképed?

P.S.: Nem kérek durva választ!

Egy normális ember nem is igérhet ilyet, teljesen jól látod tehát.

OV elöször a választások elött igért 1 000 000 munkahelyet (új)
OV választások után 10 évre tolta, pedig 100 év lett volna esetleg jó igéret.

Én pedig azt írtam neked, hogy a jelenlegi állás szerint 50 000-el van elmaradva időarányosan.

Id. Lencsés István 2010.10.29. 09:08:21

Elgondolkodtató, miként bánnak az adófizetők pénzével?

-fényképalbum készítése a bányákról, szőlő birtokokról, focipályákról = 5 milliárd
-Schmitt és Orbán örzése, gyermekek szállítása iskolába 10 milliárd.
- Most meg ez?

index.hu/belfold/budapest/2010/10/28/hetmilliardert_vesz_gps-t_a_bkv/

dr kíváncsivagyok 2010.10.29. 09:12:44

Igen , 7 milliárdért vesz GPS - t a BKV - majd látni lehet , hogy hol áll a sok lerobbant busz !

dr kíváncsivagyok 2010.10.29. 09:13:48

@kíváncsivagyok: ( Először talán járműveket tetszenének venni , amiket lehet majd követni a GPS - szel ! )

Id. Lencsés István 2010.10.29. 09:19:15

@kíváncsivagyok: A Horthy időszakban, na meg a II: VH. után a komcsi szférában, miként vitték az embereket dolgozni?

Itt egy nagy pénzt fizetünk megint valakiknek! Értem már, hogy BKV vezér maradt a helyén!

bierkamp 2010.10.29. 09:23:31

okvetlenül figyelemre méltó, ha folyamatosan utcai akciók lesznek, az egyiket követi a másik, aztán hamarjában itt a harmadik,...negyedik és állandó "nyakba lihegés"....( Fidesz hibára hibát halmoz), azt már észreveszik majd az emberek....és ha kell egy IGAZI FORRADALOM számára hatalmas tömeg fejezheti ki elégedettlenségét, és egy tollvonással megszüntetheti,... a Fidesz összes bűntettét!

red shield rapresentative 2010.10.29. 09:29:07

@kíváncsivagyok:

Nem érthető ez a nagy arányú milliárdos költekezés. Eddig azt sugalták nincs pénz, de úgy tünik szórni kell.

Nagyon nem nyugtatna meg engem, hogy 20 perc után, vagy 100 perc után jön a busz, főleg, ha a megállóban állok. Na, de ott állok? Úgy tünik összeveszet valaki a nyomdával, mert eddig kiírták a menetrendet.

Úgy tünik, ez egy úri huncutság lesz, buszon utazni. Látom is már, hogy képviselők tömkelege utazik.

Állandóan GPS, hát ez nagy baromság!

Remélem nem az új gyerek találta ki a BKV-nál.

Javaslat a BKV vegye figyelembe a munkavállalók utazási szokásait. Reggel mennek, este mennek. Ennyire egyszerű!

AutosVilli 2010.10.29. 09:30:06

@kíváncsivagyok:
@hunocska:
Én jónak tartom az ötletet,mert ha az utasok látják,hogy jön az a busz,akkor kevesebb az ingerült utas,és tök mindegy hogy ugyan annyit kell várnia,mint annak előtte,de kiszámitható valamire várnak,és nam csak úgy ácsorognak a megállóba.Ez szerintem elég sokat megér a BKV-nak,na persze meg a a busszal járóknak is.
Ami nem tetszik,az az hogy megint kb a feléből meglehet csinálni,tehát az időzités(válság van basszameg rá ér az a GPS.) és pénz amit ellopnak a befizettett adóinkból.

Id. Lencsés István 2010.10.29. 09:41:29

@AutosVilli:
Aranyos vagy! Látnod kell, hogy az adófizető, és a jegyvásárlónak kell megfizetnie ezt. A haszon hol csapódik le? Mi a Te érdeked? NEM EZ!

Ezt a szolgáltató saját költséggel adhatja, de nekem nem kell!

Gondoljunk bele, GPS kellett a magyaroknak? (nem jobbikos tag vagyok) Jézus! mégis ide jöttünk.

Ez kimondottan lehúzás a te pénzedből.

Felvetődik a kérdés, ki mis kezdeményezte? Gondolod az AUDI-t használó, igen nyertél!

walker57 2010.10.29. 09:42:01

@hunocska:
Gr.Bethlen István miniszterelnök a világválság idején gyalog járt át a várba, a tisztelt ház képviselői pedig nem kaptak juttatást.
Ma mutass egy felajánlást, lemondás képviselői részről.

Hurri Kán 2010.10.29. 09:43:55

@MAGYAR KATONA: ezzel a GPS dologgal egy bajom van : mondjuk egy Népszínház utcai megállóban vajon meddig fog működni?

Ilyen van már pl. a Kiscelli utcai 86-os busz megállójában is, kb. 3 hónapja betörve-kiverve az üveg meg a papírok is kitépkedve...

KG2000 2010.10.29. 09:48:54

A blogosok 99%-a és a kommentelők 99%-a a kormányt, Lázárt és egyebeket szidja vagy kioktatja. Ki alpári mocskos szájjal, ki pedig legalább normális hangnemben. A kiindulópontjuk tudatosan vagy kevésbé tudatosan, hogy "én okos vagyok, jó vagyok, tisztességes vagyok, Orbán, a kormány ill. Lázár meg a kormánypártok hülyék és gonoszak, de minimum rövidlátóak".

Csakhogy a helyzet a LÉNYEGET TEKINTVE NEM ÍGY VAN: Mi mindannyian esendőek, önzőek vagyok, ha nem is egyenlőképpen, és Magyarország jövője azon múlik, hogy az emberek többsége, beleértve a nagypofájúak többsége képes-e a 1) lényeget meglátni és 2) saját igenis önző egyéni érdekeiket félretéve a köz javáért cselekedni azért, mert ha ez így történik, akkor már 1 év múlva is sokkal jobb lesz a helyzet. Ellenkező esetben MAgyarország rendkívül súlyos eladósodottsági és költségvetési helyzete miatt gazdasági vészhelyzet és annak következtében káosz és/vagy diktatúra fog kialakulni, maximum azt érik el, hogy nem Orbánnal. Ez nekik győzelem vagy eredményes kioktatás?

Egy másik példa erre a nagyképű gondolkodásmódra:
Egy mai indexes cikk:
index.hu/belfold/2010/10/29/orban_viktor_kimutatta_a_foga_feherit/
lényegében jól leírja a problémát:
"De ha a bank- és a multiadókról vagy a magánnyugdíjpénztári pénzek elvonásáról szóló jogszabályokat meszelhetné el a testület, az az orbáni gazdaságpolitika egészének a kudarcát jelentené. Talán túlzás azt mondani, hogy a költségvetés kártyavárként omlana össze, de hogy nem lehetne tartani a hiánycélokat, az egyértelmű."
de mind a kiindulópontja, mind a végkövetkeztetése súlyosan hamis.
ITT UGYANIS NEM ORBÁNRÓL VAN SZÓ, NEM ORBÁNT KELL KIOKTATNI, MERT ORBÁN A FELHATALMAZÁSÁNAK MEGFELELŐEN (53%-os szavazatarány) A LEGOPTIMÁLISABB INTÉZKEDÉSEKET VEZETTE BE.
A cikk végszava ez:
"Ha Orbán Viktor nem gyurcsányi sorsra vágyik, alaposan el kell gondolkodnia az élet dolgain. Máris, mert később késő lesz."
Ez komplett hülyeség, a helyzet éppen fordított: itt arról van szó, hogy Orbán a körülményekhez képest a saját választói számára a legoptimálisabb megoldásokat foglalta törvénybe ahhoz, hogy ne történjék gazdasági összeomlás és annak következtében káaosz. Orbán helyzete irreleváns, lehet, hogy ezen koncentrált támadások kapcsán megpuccsolják, megölik, lehet, hogy elűzik az országból, lehet, hogy megmarad minsizterelnöknek, de Antallként béna kacsa lesz a következő 4 évben. Itt arról van szó, hogy mi lesz az egyszerű emberek millióival.

Az helyes végszó tehát ez lenne:
"Ha a választók bekeértve az "értelmiség" és a blogolók nem gyurcsányi irányításra vágynak (rendőrattack, adók, MAL cégek diktatúrája), akkor alaposan el kell gondolkodniuk az élet dolgain. Máris, mert később késő lesz."

AutosVilli 2010.10.29. 09:51:38

@hunocska: Most mondjam azt,hogy ez ugyan az mint a Légifotós 5milliárd?

Id. Lencsés István 2010.10.29. 09:52:48

@walker57:

Kedves Gyalogos!

Régi időkben (1930), amikor egy tiszt konflist fogadott reggel és azt mondta Buda, akkor felvitték a budai várba GPS nélkül. (volt közlekedés). Ugyanez az ember este azt mondta Buda, akkor a Tiszti kaszinóba vitték GPS nélkül. Miért is van ez?

Védve a jelenlegi kormányt nem járnak sem villamossal, se busszal, sem metróval, sem földalattival, sem gyalog. Kockázatuk van, de ezt csak ők mondják, ezért kell sok-sok fegyveres és Audi, Mercédesz, és testőr. Nagyon kíváncsi lennék mennyibe kerül a Miniszterelnök, vagy a Köztársasági elnök egy napja, munkanapja, szabadnapja.

Id. Lencsés István 2010.10.29. 09:54:11

@gyvy: Ameddig az Orsós gyerek el nem viszi!

Id. Lencsés István 2010.10.29. 09:55:59

@gyvy: A Hagyóék ezt eljátszották a HÉV vonalán, a Deutsch sportoló pedig a beléptetőkkel.

Hurri Kán 2010.10.29. 09:56:05

@hunocska: Hát ez az! Ha meg tettenérik és a rendőr pofáncsapkodja akkor jön az AI meg a Helsinki Buziság hogy itt fajüldözés van...

levee 2010.10.29. 10:02:24

@SiKom: a 4/5-ös kérdés nagyon egyszerű, sokkal egyszerűbb, mint ahogyan azt sejtelmesen próbálják a televízióban, rádióban, blogokban túlbonyolítani.

1. Az alkotmány sosem kívánt meg 4/5-ös többséget az alkotmány módosításához, már az eredeti 1989-es alkotmánymódosítás is csak sima "nagykétharmadot" (azaz az öszes képviselőre vetítve) követelt meg. Aki alkotmányt módosít, az egyszerűen hozhat egy törvényt a jelenlegi helyébe, amit kinevez az alkotmánynak. Semmi akadálya nincsen.

2. 1994-98 között felállt egy bizottság, ami az új alkotmányt készítette (volna) elő. Elég jól haladtak eleinte a munkával, de végül 1998-ra az ötlet kudarcba fulladt. Ez az előkészítő bizottság elfogadott egy országgyűlési határozati javaslatot, amelyben lefektettek alapszabályokat arra vonatkozóan, mit kell majd tartalmaznia az alkotmánynak. Ezt a tervezetet az OGy. elfogadta, és hogy lássa az ellenzék is, hogy nem akarnak mást csinálni, mint ami ott le van fektetve, hoztak egy rendelkezést, amely szerint ezt az OGy. határozatot csak a képviselők négyötöde változtathatja meg. Ez önmagában eléggé példátlan (egy sima OGy. határozat ilyen súlyú lehessen), négyötödös szabályt ugyanis csak a Házszabály tartalmaz, az attól való eltérés szabályainál.

3. Ezen OGy. határozat "szuicid klauzulája" szerint az OGy. határozatnak 1998-ban, ha lesz új alkotmány, ha nem, hatályon kívül kell helyeznie magát. Ez elméletileg megtörtént, ugyanakkor a jogalkotó elmulasztotta (?) a hatályos alkotmány szövegéből is kiiktatni az erre vonatkozó rendelkezéseket (amit az előbb is idéztetek).

4. Most fogta magát a Fidesz, még júliusban, és kiiktatta az alkotmányból is ezt a sort. Úgyhogy amit idéztek, az holt betű, az alkotmányozáshoz (sajnos) kétharmad szükségeltetik.

walker57 2010.10.29. 10:02:37

@KG2000: Gratulálok!
Senki nem mondta,hogy O.V.-nek nincs legitimációja, a számokkal ne játsunk, mert nincs 2/3-a csak a statisztika bűvöletében.
Ami ért blogok írüódnak, kommentek születnek és ha megnézed akkor ez már tekintélyes nagyságú ellenérzés abből adódik,hogy a könnyebbik utat választván inkább megsérti a demokrácia alapelveit és alapértékeit, mintsem új utaka keresne.

ma már tudjuk, hogy a 98% adó bakatel. Tudjuk,hogy az igazi veszély a nyp és a bankok kerekedelem adóinak esetleges jogi nnorma szerinti elvesztése lenne.
na ezt nem demokratikus úton, a dmeokrácia rögös nem egyenes fárasztó útját járva kívánja megolédani, hanem durván egyenesen
Márpedig a cél nem szentesíti az eszközt.

Nem kell alapból elutasítani az IMF-et még mielőt ttudnánk mit kínálnak és mit akarunk.
Nem kell megválasztásunk első napjaiban beinteni Barossonak mikor elmondja az EU elvárásait
Nem kell csontvázakat kiabálni mikor csontváz csak belőlünk lesz, miközben kiedrül, hogy Bajnay nemzetközi közmegelégedéssel zárta kormányzását.
Nem kell népszavaztatni vizitdíjat mikor tudja,hogy még neki is jól jött volna

Szóla gondolkodni kéne és úgy harangot önteni, mint ahogy az Ancsel Éva megírta

"Harangot csak egyféleképpen lehet önteni. Csak úgy, ahogy Borisz, dehogy Borisz – Boriszka teszi az Andrej Rubljovban.
A harangöntéshez nem akármilyen anyag kell. Az ilyen anyagért a világ végére is el kell menni, az ilyen anyagot rettentő türelemmel kell fölkutatni, s közben tilos arra gondolni, hogy az embert le is fejezhetik, ha nem készül el időben.

Mivelhogy a harangöntést nem szabad elsietni.

A harangöntésnek vannak kritikus pillanatai. Akik ilyenkor kételkednek és leállnak, azokkal nem szabad vitatkozni, azokat kényszeríteni kell, hogy folytassák a munkát. De a jó harangöntő szenved ettől a kényszerű erőszaktól.

Ha harangöntés közben az ember lángra lobban, akkor teljes nyugalommal, mellékesen és majdnem félvállról szóljon a mellette állónak, hogy oltsa el.

A harangöntést csak az vezetheti, aki ért hozzá, az sem baj, ha fiatalkorú.

Harangot komolyan kell önteni, hiszen nem közönséges használatra szolgál, hanem az lesz a dolga, hogy közös gyakorlatra szólítsa az embereket.

Harangot nem lehet önteni apáink tapasztalata nélkül, de az öröklött tudás nem elég hozzá.

Ha a harang megkondul, és mindenki ujjong, akkor az, aki öntötte, lehetőleg az emberek szemétől távol zokogjon, amiért nem tökéletes a hangja, mivelhogy nincs tökéletes harang.

Aki nincs megelégedve a haranggal, amit öntött, csak pillanatnyi elkeseredésében vádolhatja őseit, amiért nem adták át titkukat. Az átok úgysem segít.

Ehelyett jobb, ha útra kél, hogy még kiválóbb anyagot találjon hozzá, és tökéletes harangot öntsön.

Harangot akkor is ugyanúgy kell önteni, ha a megbízatás akkora – s olyannyira újfajta öntvény elkészítésére szól –, amelynek megalkotásához nem elég egy emberélet. Harangot tehát akkor is Borisz-módra: türelmes szenvedéllyel kell önteni, ha tudja az ember, hogy sohasem fogja meghallani a kondulását. Hiszen úgysem saját használatára önti.”

Id. Lencsés István 2010.10.29. 10:03:07

@gyvy: Sajnos nem a fajt, hanem a magyart üldözik el innen. (nem jobbikos vagyok, nem meszp, nem fidesz)

Id. Lencsés István 2010.10.29. 10:04:03

@hunocska: Azt sem tudom ki vagyok, de tényleg!

AutosVilli 2010.10.29. 10:05:33

@KG2000: AZ ellenzék teszi a dolgát,miért várod hogy ne támadják Orbán apádat?
Orbánék(és kutyái) milyen hangnemben gyalázkodtak és sértegettek egyeseket?Itta bloggon a szimpatizánsai,csak vissza kéne keresni,miket irtak.
Te beszélsz itt lényegről,aki nem tud beleérezni másik ember helyzetébe? Attól függetlenül,hogy meg van 2/3,
még lehet lámpa vason lógni,akik nem mentek el szavazni,azok is pártolnak valamit,könnyen belelehet csúszni a sáros oldalú patakba. Az emlékezeteddel is bajvan,mert persze hogy kiveri az embereknél a biztositékot az,hogy a pofáját befogni nem tudó fideszes párt kutya böffentésére 5%-ot romlik a forint,és ezt egymás után kétszer is megcsinálták.
A költségvetés,meg nem az AB alábaszásával fog helyre jönni,mert nem 1milliárd hiányzik a kasszából.
Ez szimpla bosszú a 8 évnyi éhezésért,amit a maradékon marakodva töltött el a fidesz,ezért annak is alátesznek,akiket nem tudnak vélt vagy valós büntettek alapján meghurcolni.

walker57 2010.10.29. 10:17:46

@hunocska:

"Tudom, mi a tejben a légy,
Tudom, ruha teszi az embert,
Tudom, az uj tavasz mi szép,
Tudom, mely gyümölcs merre termett,
Tudom, mely fán mily gyanta serked,
Tudom, hogy minden egy dolog,
Tudom, a munkát, lusta kedvet;
Csak azt nem tudom, ki vagyok.

Tudom az urak nyakdiszét,
Tudom, melyik ruha mi szerzet,
Tudom, ki gazdag, ki cseléd,
Tudom, mily fátyolt kik viselnek,
Tudom, a tolvaj- s kártyanyelvet,
Tudom, tortán él sok piszok,
Tudom, mely csap mily bort ereszthet,
Csak azt nem tudom, ki vagyok.

Tudom ló s öszvér erejét,
Tudom, mit érnek, mit cipelnek,
Tudom, pénz szava szép beszéd,
Tudom, hol mérik a szerelmet,
Tudom, mit higgyek a szerelemnek,
Tudom, Róma mit alkotott,
Tudom, hogy a cseh mért eretnek,
Csak azt nem tudom, ki vagyok.

Ajánlás

Mindent tudok hát, drága herceg,
Tudom, mi sápadt s mi ragyog,
Tudom, hogy a férgek megesznek,
Csak azt nem tudom, ki vagyok."

(F.Willon)

red shield rapresentative 2010.10.29. 10:19:44

@AutosVilli:

Kedves Villi!

Nem szabadna így reagálni! A FIDESZ szavazótábora nem egyenlő Orbán Viktorral. Hidd el, a FIDESZ-re szavazók többsége ugyanolyan ember mint te, vagy én vagyok. A FIDESZ-re szavazott polgár majd dönt Orbán sorsáról, neked nem kell, mert te valószínűleg nem értesz egyet Orbánnal, de annak lehetőségét ne utasítsd el, hogy a FIDESZ-re szavazók egykor a társaid lesznek.
Nincs FIDESZ! Emberek vannak, ki elégedett, ki nem?

Id. Lencsés István 2010.10.29. 10:22:43

@walker57:

Köszönöm, remélem olvasssák mások is!

high up 2010.10.29. 10:27:14

Stratégiailag nagyon fontos lépéseket tesz meg a Fidesz operatív hibákkal. Az embereket ez utóbbi nem izgatja, mert a stratégiát értik. Az mszp nevezetü ellenzék pedig egyértelmüen szenved ettöl. Ök is tudják, hogy az emberek tudják, hogy itt 1-2 évig a maszop által hátrahagyott szeméthegyet, a meghamisított oszkói költségvetést kell elsösorban kezelni. Jellemzö, hogy a kimúlásrsa ítélt mszp már annak is örülne, ha az országos tüntetésre pár ezren összejönnének. A hivatásos antifasiszta tüntetök biztos ott lesznek, ezzel meglesz az 50 fö. De akor még mindig hiányzik majd pár ezer mínusz 50 fö.

Id. Lencsés István 2010.10.29. 10:37:30

@high up:

Szia!

Amit írsz, egy gondolat, nem értek egyet veled, ha nem bánt, ha bánt akkor majd reagálsz!

"high up 2010.10.29. 10:27:14
Stratégiailag nagyon fontos lépéseket tesz meg a Fidesz operatív hibákkal. Az embereket ez utóbbi nem izgatja, mert a stratégiát értik. Az mszp nevezetü ellenzék pedig egyértelmüen szenved ettöl. Ök is tudják, hogy az emberek tudják, hogy itt 1-2 évig a maszop által hátrahagyott szeméthegyet, a meghamisított oszkói költségvetést kell elsösorban kezelni. Jellemzö, hogy a kimúlásrsa ítélt mszp már annak is örülne, ha az országos tüntetésre pár ezren összejönnének. A hivatásos antifasiszta tüntetök biztos ott lesznek, ezzel meglesz az 50 fö. De akor még mindig hiányzik majd pár ezer mínusz 50 fö."

Stratégia:
Opereratívitás:
Hamisítás:
Kimúlás:
Antifasiszta:

Amennyiben kifejtenéd, lehet érteném.
Megjegyzem: teljesen meggyőzhető vagyok, ha vannak kézzel fogható érvek, nem a múltba nyúlnak vissza, hanem a célt és a megvalósítás módját mutatják. Tehát Vatáig nem kell visszamenni. István királynak volt egy elképzelése, mi a jövő?

Id. Lencsés István 2010.10.29. 10:50:24

Nagyon ajánlom figyelmébe ezt a másolásomat!

Time sensitive!

Kalandozó hadjáratoknak vagy kalandozásoknak nevezik azokat a katonai vállalkozásokat, amelyeket a honfoglalást követően a magyarság vezetett Európa különböző vidékeire. 862 és 970 között bizonyosan, legalább negyvenhét hadjáratot indítottak a magyar seregek, ebből harmincnyolcat nyugati, kilencet déli irányba. Mutatnak nyomok északi (fehér horvátok) és déli (horvátok, szerbek) irányú hadjáratokra is de ezek részleteiről nincs információnk. A IX. század végén, X. század elején a Kárpát-medencében letelepedő magyar törzsi társadalom vezetői, fegyveres kíséretük fenntartásának céljából indítottak a korban állandósuló, zsákmányszerző portyákat, melyeket a magyar történetírás Kalandozó Hadjáratoknak nevez. Annak ellenére, hogy a hadjáratok kezdeti célja a zsákmányszerzés, fosztogatás volt, később a bizonytalan, sokszor anarchikus bel-, és külpolitikán felülemelkedni kívánó Nyugat-európai uralkodók szívesen alkalmazták zsoldosként az Európaszerte rettegett magyar harcosokat ügyeik rendezésére. Végül ez vezethetett a Kárpát-medencébe vissza-visszatérő magyarok harcmodorának kiismeréséhez, melyet az első vereségek közvetlen okaként tartunk számon

bierkamp 2010.10.29. 11:26:02

Rohadt Orbán és a Gumigerinc Palkó csekket küldözget, hogy adományozzak Kolontárnak!????
Majd ha olyan gáláns lesz mindkét harácsoló hataloméhes bandita, mint a Bajnai és Gyurcsány volt, hogy jótékony célra ajánlotta fel hatalmas fizetését...és Gumigerinc Palkó és a Nemzeti Gonosz törpe is a havi keresetét felajánlja akkor majd én is adományozok a kis pénzemből.....

AutosVilli 2010.10.29. 11:30:55

@MAGYAR KATONA: Már meg ne haragudj,de aki a fidesre szavazott,az fideszes.Lehet nem ért egyet egy két dologgal,de attól még oda tette az X-et ,akkor vállaljuk,aki meg nem meggyözödésből szavaz,egyik évbe balos vagyok másikban jobbos az inkább el se ment volna,vagy szavazott volna kétfejű kutyapártra.
Mert még ez is nagyobb üzenettel birt volna,mint a fideszre tenni az X-et.

"FIDESZ-re szavazók többsége ugyanolyan ember mint te, vagy én vagyok"
Nem én azt látom,hogy aki a fideszre szavazott az magyar állampolgár,aki nem az meg szemét aljas senkiházi. Ez a mostani felállás,ha nem hiszed járjál utánna.

Id. Lencsés István 2010.10.29. 11:49:56

@AutosVilli: Kedves Villi, nem Vili vagy inkább?

Ezt írtad válaszul engem is idézve:"FIDESZ-re szavazók többsége ugyanolyan ember mint te, vagy én vagyok"
Ez a te szám szerint két mondatod:
"Nem én azt látom,hogy aki a fideszre szavazott az magyar állampolgár,aki nem az meg szemét aljas senkiházi. Ez a mostani felállás,ha nem hiszed járjál utánna."

Megfogadva tanácsod utánajártam, de persze csak gondolatban. Felmerült bennem a kérdés!

Szemét aljasnak tartod Orbán Viktor apját és anyját, szemét aljas a te jó édes anyád és a jó édes apád?

Csak azért szemét aljasok, mert a Hazafias Népfrontra szavaztak, és felnevelték Viktort, vagy téged.

Nem kedves Villi, nincs igazad, nem szemét aljasok, persze lehetséges, valószínűleg ismered őket. Én nem!

Lehet, hogy te egy jól ítélő, alapos, megfontolt ember vagy. Én nem tudtam ezeket sem szüleidről, sem orbán úrról. Csodálkozom, ilyen tudattal, miként lehet élned.

bierkamp 2010.10.29. 11:50:23

A Magyar Demokratikus Charta és a Demokratikus Koalíció tüntetésének rendezvényének időpontja 2010. nevember 2 (Jövő hét kedd) Kezdési időpont: 17 óra Helyszín: Budapest, Vértanúk tere A Kossuth tér mellett a Nagy Imre szobornál A rendezvényen beszédet mond Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök .

Id. Lencsés István 2010.10.29. 11:57:35

@bierkamp: Én megyek, de Villit is viszem! Villi belátta már, hogy rossz családba született.

SiKom 2010.10.29. 12:00:32

@Etniez:
"Aztán havonta 30 milliárdot fognak ellopni a leendő nyugdíjasoktól. Ellopni, mert a nyp tagokat nem kérdezték meg arról, hogy vissza akarnak-e lépni."

Ja. Bezzeg amikor kötelező volt belépni, akkor megkérdezték az embereket, ugye?

Itt az a baj, hogy az mnyp tagok a pénzüket a magánnyugdíjba teszik, viszont így évente kiesik 360 milliárd a nyugdíjkasszából.

És azt a 360 milliárdot miből fizetik? Hitelből. Tehát hitelt vettek fel a kormányok, hogy a nyugdíjakat ki tudják fizetni.

Na de mi lesz ezzel a hitellel, ki fogja azt visszafizetni, és mikor???

Mi, most magánnyugdíjpénztárasok fogjuk ezt a 360 milliárdos hitelt is visszafizetni?
Ha igen, akkor ez adóemelés!

SiKom 2010.10.29. 12:01:10

@bierkamp:
"A rendezvényen beszédet mond Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök . "

Gyurcsány takarodj!

bierkamp 2010.10.29. 12:07:49

@SiKom:

kep.index.hu/1/0/175/1758/17589/1758941_3fd5a72701f23e5107f923b0a5f54c74_wm.jpg

Orbán (Orsós) apuka - párttitkár volt...
Orbán (Orsós)anyuka - tanári állást cserélt, párt bizottságira...
Orbán (Orsós) Viktor - KISZ titkár volt...
Deutsch Tamás - KISZ titkár (szintén két „szeretett” fajból van összebaszva)
Járai Zsigmond - MSZMP és kormánytag...
Soroljam még, tovább is van...
Erre varjatok gombot, komcsizók, prolizók, parasztozók és még sorolhatnám...

bierkamp 2010.10.29. 12:08:22

@SiKom: Lejár már ez a lemez. Mondjál valami mást. Béna vagy, nem vitted semmire és irigyled azt aki sikeres?
Neked adhatnának pénzt, el tudnád költeni, de szaporítani nem. Az egy másik szakma..

nexialista · http://nexialista.blog.hu 2010.10.29. 12:19:15

ne feledjétek, akkor lehet hataloméhes, inkorrekt, gyűlölködő és antidemokratikus a politika és a politikusi réteg, ha a választókban is ilyenek a törekvések...

nexialista · http://nexialista.blog.hu 2010.10.29. 12:22:09

szerintem csak akkor "jó hatalom" a hatalom, ha lemond a hatalomgyakorlásról

Id. Lencsés István 2010.10.29. 12:24:11

@bierkamp:
Nagyon nehéz eligazodni, most ugye, mert a Magyar Köztársaság megdölt. FASZ lett. Most, ha Orbán azért utazik ki Putyinhoz, hogy behívja az oroszokat, akkor mi lesz. Három a magyar igazság. Felrémlik jöttek az oroszok 1948-ban, jöttek 1945-ben, 1956-ban. Persze igaz, egy a ráadás!

Azért nehéz eligazodni, mert a legerősebb posztokon ténylegesen jól felkészült volt MSZMP tagok léteznek.

A forradalom áldozatainak leszármazottai sincsenek a kormány közelében. Gondolom a forradalmár, ma már másfajta célokért küzd.

Legalább a régi forradalmárok egy Schmitt oklevelet kaptak volna.

Szegény Gyarmati Dezső bá mennyi kitüntetést kapott már, de volt feleségei közül egy sem (Székely Éve, Bara Margit, és leánya Gyarmati Andrea sem.

Hozzáteszem Székely Éva és Bara Margit szenvedett!

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2010.10.29. 12:45:10

csókolom, a képeken mandarin van, nem nari.

Lacdelo 2010.10.29. 12:47:32

Eddigi politikajuk alapjan ugy tunik csak a gazdagoknak akarnak segiteni az egykulcsos adorendszerre valo atteressel, amit raadasul a kis emberek atteteles megadoztatasabol akarnak megvalositani (bank ado, multik adoztatasa, stb...). Es ha valaki ellenszegul, megha az maga az AB is, akkor meg azokat is gondolkodas nelkul megregulazna az alkotmany modositasaval. A Fidesznek semmi sem szent. Minden ezkoszt megragad a celja elereseben, csakhogy befoltozza a koltsegvetesen sajat maga altal okozott lyukat, amit az egykulcsos adobevezetes tervezetevel okozott.

Mikor fog ennek az orszagnak a bal oldalja fellazadni? Mar eppen itt lenne az ideje hogy megmutassuk Viktor urnak, hogy nem lehet kenye-kedve szerint packazni az emberekkel. November 2, 3-a, 27-e az idopontok. A franciak megtettek Sarkozy ellen, habar Sarkozy nagysagrendekkel jobb politikus mint a mi Viktorunk. A franciak nem egy birka nep, mutassuk meg hogy mi sem.

Publius Decius Mus 2010.10.29. 12:49:57

Szerintem az volt a Fidesz álma, hogy majd amikor rendrakás közben lesz némi ellenállás, akkor annak élére áll Gyurcsány "elkúrtuk" Ferenc. Ezzelhiteltelenné válik az egész. És Fletó megcsinálta megint. Nyííííhaha!

Id. Lencsés István 2010.10.29. 12:50:18

@P.: Már régen nem a narancs számít, sem a mandarin. Ami számít az a gyümölcs!

Publius Decius Mus 2010.10.29. 12:52:49

@bierkamp: Szerintem te még nem vetted észre, hogy csak az MSZP-sek és a liberálisok rasszísták és előítéletesek zsigerből ebben az országban.

Keress egy tükröt gyorsan.

bierkamp 2010.10.29. 12:55:40

No az EU éppen most "segített" a Fidesznek. Úgy tűnik, hogy mégis elszámolható a költségvetésben a nyugdíjak kiegészítésére felhasznált költségvetési átirányítás, az nem növeli a költségvetés hiányát.
Mai brüsszeli hír.
Még nem ismerem pontosan, de valami ilyenről van szó.

...akkor a nyugdíjpénztárosoktól ellopott milliárdokat, és a Multi adókat lenyelik, vagy a klientúrának adják, esetleg a milliárdos Fidesz " befektetőknek" adják vissza a Fidesz tartozásokat?

bierkamp 2010.10.29. 12:57:45

Nemzeti gonosz törpe VIKTOR!
Hogy világos legyen:
Az egy állás, Orbán Viktor, amit Te betöltesz. Mintha elmennél a hivatalba dolgozni, érted? Van egy munkaköröd, azt ellátod, megkapod a fizetésedet, és hazamész. Amíg ebben az állásban vagy, ellátod a feladataidat. Ha nem vagy nem jól, akkor kirúgunk, Mi akik eltartanak a családoddal együtt, még azok is eltartanak akik nem téged akartak megbízni az a 5.3 millió......
Ezzel bíztak meg. Nem azzal, hogy Tiéd az ország, és csinálj vele, amit akarsz. Vagy megmondd, hogy ez az ország milyen legyen. Egy ország olyan, amilyennek a polgárai alakítják. Nem pedig olyan, amilyenné népboldogító diktátorok teszik, akik azt hiszik, hogy tulajdonba kaptak valamit. Tévedsz, Orbán Viktor. Te csak egy tisztviselő vagy. Állami alkalmazott, hivatalnok. Nem tulajdonos. Ez az ország nem a Tied, ez a nemzet sem, és nem Te mondod meg, ki magyar és ki nem, ki tartozik a nemzethez, ki nem. Nem állíthatod az ország fővárosáról, hogy az nem volt a nemzet fővárosa, amíg nem a Te pártodra szavaztak többen..."
..egyetlen gondolatot engedjenek meg Orbán Viktor egyik legutóbbi nyilatkozata kapcsán. Azt mondta a forradalom miniszterelnöke, miután a Fidesz jelöltje lett Budapest főpolgármestere és a rendszerváltás óta először pártja került többségbe a fővárosi közgyűlésben, hogy „mától Budapest ismét a nemzet fővárosa”. Sokan feltették már a kérdést, hogy mért, eddig mi volt? Mitől ne lett volna Budapest a nemzet fővárosa? Attól, hogy a választói akaratból nem a Fidesz adta a főpolgármestert, pártja csak ellenzékben volt? Hát ki a nemzet, Orbán Viktor? Te, a hülye barátaid, meg az, aki veled egyetért? Micsoda szövegek ezek? A legprimitívebb diktatúrákban mondanak ilyeneket. Utoljára a nyilasok beszéltek így, ha nem tudnád. Szerinted demokrata mond ilyet? Mit szóltál volna 1989 és 1993 között, amikor még ugyanazokat vallottad, amiket én itt minden héten írok, ha valaki ilyet a szájára mer venni? Azt, hogy kiírta magát a közéletből, a demokráciából. Megvallom, ha én most Magyarországon élnék, most távoznék. Nem töltenék egy napot sem olyan ember uralma alatt, aki azt gondolja, hogy ő a nemzet, és az, aki vele egyetért. De még olyan helyen sem szeretnék levegőt szívni, ahol egy ilyen paprikajancsit elviselnek, hagyják dobzódni, pöfffeszkedni, szónokolni. Milyen ország az ilyen? Ahol, ha jól értem, mostantól, akinek a magánvagyona megtetszik, a képe pedig nem tetszik, és nem a Te embered vagy nem Neked tejel, attól elveszitek a tulajdonát.

Az O.V. és Gumigerinc Palkópénz koldulására (adakozáshoz),
ne adjatok egy büdös vasat sem, a 350 milió adakozott dollár sohasem érkezett meg a haiti károsultakhoz azok ma is éheznek és szenvednek sátorban, ez a 100 forint sem érkezik meg sehová máshová, mint valakinek a saját zsebébe, egyébként is kártérítésre kötelezik a vállalatot, meg a vezetőit, és a Soros meg a Pataky már adott 400 millió forintot,...azt is elsumákolták ...mire kell még, mennyi kell még,mi hiányzik? az, hogy tegyenek is valamit és ne dumáljanak, rablók, hazugok."

Publius Decius Mus 2010.10.29. 13:00:05

@bierkamp: Úgy tűnik keresztülverte az akaratát a Fidesz a lengyelekkel az EU-n. Fletó és Gordon lefeküdt volna nekik az ziher. Göncz Kinga akkora nulla volt, hogy évekig nem is utazott sehova, csak a Máriahilfére bevásárolni. Magyarországnak külüyminisztere sem volt, nemhogy külpolitikája.

bierkamp 2010.10.29. 13:03:44

@Publius Decius Mus: Hiteltelen, hazug. Lopós csak egy ember van már:: A NEMZETI GONOSZ TÖRPE!!!!!!

bierkamp 2010.10.29. 13:07:51

@Publius Decius Mus: Nem az Orbán verte keresztűl akaratát...Őt leszarják, nem olvasod angolul erről a híreket...barom Fidesz droid:)
Most meg Európa leszarja az Orbánt! Senki nem fogadja...Merkel sem, sárközi sem..az osztrákok sem..csak iylen Bellusconik ( bár az is el van foglalva a maga bajával)...mi marad.. a jó Putyin Elvtárs:))) he he he...a Fidesz kommunista jó kommunista.. ( Orbán papa, Pozsgai Szűrős, és a fél Fidesz bagázs...heheheheh)

bierkamp 2010.10.29. 13:08:31

Orbán (Orsós) apuka - párttitkár volt...
Orbán (Orsós)anyuka - tanári állást cserélt, párt bizottságira...
Orbán (Orsós) Viktor - KISZ titkár volt...
Deutsch Tamás - KISZ titkár (szintén két „szeretett” fajból van összebaszva)
Járai Zsigmond - MSZMP és kormánytag...
Soroljam még, tovább is van...
Erre varjatok gombot, komcsizók, prolizók, parasztozók és még sorolhatnám...

bierkamp 2010.10.29. 13:09:53

@Publius Decius Mus:

no, úgy látom megint sikerült összehoznod imádott személyedről néhány soros homályos szösszenetet, persze kizárólag sajátos csőlátásod határain belül.:D

Publius Decius Mus 2010.10.29. 13:21:27

@bierkamp: Keresd fel orvosodat, gyógyszerészedet!

Id. Lencsés István 2010.10.29. 13:32:25

@bierkamp: Nehéz a helyzet, de tudomásul kell venni forradalom volt. A Magyar Köztársaság nem létezik!

A fenálló törvényes rend megszünt, hiszen a forradalom győzött, legyőzte Orbán Viktor önmagát is.
A megdöntött rendet Ő szavazta meg, 8 évre adott bizalmat az MSZP-nek, mert a nép része Ő is.

Miért szavazott 8 évre bizalmat az MSZP-nek Orbán Viktor? Akkor még beállt a sorba?

Most nem tudni vajon mi a nevünk, lehetséges már nem is vagyunk magyarok.

cassander 2010.10.29. 14:20:00

Nyílt levél Dr. Navracsics Tiborhoz és Dr. Salamon Lászlóhoz

Tisztelt tanár urak!

Önök mindketten neves egyetem jogi karán oktatnak jogásznak készülő fiatalokat.

Ízlelgessék egy kicsit egyes szám első személyben, hogy kormányukkal mit tesznek, illetve fognak tenni!

"Az Alkotmánybíróság alkotmányellenesnek minősítette egy javaslatunkat, és megsemmisítette azt.
Erre mi még aznap benyújtottuk a javaslatot ugyanúgy, és bejelentettük, hogy szűkítjük az Alkotmánybíróság hatáskörét, hogy újra már ne vizsgálhassa meg - és még sok mást se vizsgálhasson."

Kegyetlen, hihetetlen valóság - és sajnos itt nincs "de" és semmilyen aktuálpolitikai magyarázkodás, másra mutogatás. Ezt Önök teszik, Önök erre készülnek, és erre nem mentség, hogy mit tettek az elődeik.

És egy politikust, így Önöket is, a saját tettei minősítenek az utókor, vagy ha valakinek úgy jobban tetszik, Isten ítélőszéke előtt, nem pedig a saját szavai vagy az elődei viselkedése.

Több nap eltelt, és Önök nem álltak ki azt mondani, hogy demokratikus jogállamban ilyet egész egyszerűen nem lehet csinálni? Hogy NINCS OLYAN OK, ami miatt ez megengedhető?

Ha én a jogi egyetemen az Önök hallgatója lennék, ezek után minden előadásukon, vizsgáztatásukkor "az arcukba nevetnék": hogy higgyem el egy szavukat is a jogról, az eszmékről, a jogállamról, a törvények szelleméről?

Salamon úr!
Ezt még az ellenfelei által "pufajkásgyilkosozott" Horn Gyula sem tette meg! Pedig megvolt a kétharmadja hozzá... A klasszikus "régi kommunista" is tisztességesebben viszonyult a jogállamhoz, mint Önök?
Ezek után hogy higgyük el egy nemes gondolatának őszinteségét is a készülő új alkotmány kapcsán? Mennyire lesz hiteles az Önök által megírni készült új alkotmány, ha a jelenlegivel így bánnak? És hogy várjuk el bárkitől a következő évtizedekben, hogy ha kormányra kerül, tartsa tiszteletben az új alkotmányt?

Navracsis úr!
Húsz év múlva, ha visszatekint, nevetséges, pitiáner dolognak fog tűnni a konkrét indok, ami miatt most arcul csapják, véglegesen aláássák a magyar jogállamiságot - és a jövendő új alkotmányuk legitimációját.
Ha a mai Alkotmánybíróság jogköreinek elvonását megszavazza, azt kívánom, hogy élete végéig minden alkalommal jusson eszébe, amikor belép a patinás egyetem kapuján: "a jogállamiság elveiről én már nem beszélhetek tisztességgel".

Tisztelt tanár urak!

Önök pontosan tudják, hogy a 98%-os különadó itt csak egy ürügy: ha akarják, lesz, alkotmányosan - de ha nem, az sem lényegi kérdés.
Hiszen itt ennél sokkal többről, a magyar jogállamiság alapjairól van szó.

És ha hallgatnak, netán nem voksolnak, és párttársaik "Önök nélkül" átviszik az alkotmnymódosítást - az sem több képmutatásnál...

Még nem késő...

Önöknek van lelkiismeretük. Ha most nem tesznek semmit, sőt, megszavazzák az Alkotmánybíróság porig alázását és gyakorlatilag lerombolását aktuálpolitikai érdekekből - akkor ugyan lehet, hogy lesz majd új alkotmány, és lehet, hogy egyszer majd jobbra fordul az ország sorsa is,

de ezt a két-három hetet életük végéig szégyellni fogják.

Egy választópolgár,
aki családos lévén nem meri kiírni a nevét, mert félti az egzisztenciáját.

Téglagyári Megálló 2010.10.29. 14:38:55

@Herr SturmLedöbbent:

Az idézett cikkben ezt mondja alkotmányjogász úr:

"Nem lehet csak azt mondani, mint amit a német alkotmány preambuluma, hogy „Isten és az emberek előtti felelősségünk tudatában”, mert ez azt fejezi ki, hogy mi mindannyian hiszünk ebben."

Németországban klerikálfasizmus uralkodik! Imre bácsi, össze van már csomagolva?

Tehetetlen Dodó 2010.10.29. 15:33:02

@Letícia: Fuss neki még egyszer.
Amit reklamálsz, pont benne van.

Tehetetlen Dodó 2010.10.29. 15:36:17

@belekotty: Tételesen??
Nem én vagyok a Sólyom, se a Tölgyessy.

Elég egy tétel: amely alkotmány nem alkalmas arra, hogy például egy eszelős dühöngőtől alkotmányos úton megszabadujon az ország - gondolok 2006 őszére, az új magyar demokrácia mélypontjára - na, az a tákolmány szart sem ér.

AutosVilli 2010.10.29. 17:49:22

@hunocska: Na most erre nem tudok mit irni,nyertél.

Etniez 2010.10.29. 20:04:08

@SiKom: Nagyon bemagoltad a leckét.

360 milliárd hiányzik? Miből? Honnan? Azt az én fizetésemből vonják le, abból lesz a nyugdíjam. Miért is hiányzik ez az államnak?

Ezen logikával fizessél te 80%-os SZJA-t, mert a te pénzed HIÁNYZIK A KÖLTSÉGVETÉSNEK, és hitelt kell felvennie.
Nem a kiadáshoz kell tervezni a bevételeket, hanem fordítva.

Így van, kötelező volt belépni. Miért is? Azért, mert az állam nyugdíjrendszer fenntarthatatlan. Volt 98-ban. És azóta csak romlott és romlik folyamatosan. Jelenleg az állami nyugdíj a legnagyobb pilota játék, hiába hazudik mást Orbán.

Na, töröljék el a kötelező tagságot és nyissák meg a visszalépés lehetőségét.
De most nem ez történik, egyszerűen elveszik az összes tagdíjat és kész. Hidd el, a mnypk-ből csak azok fognak visszalépni, akik nem fizettek be sokat/semmit. Aztán majd beviszik a közösbe a SEMMIT és KIVESZIK a te adódat! Örülj neki, én nem teszem. Ja, és soha nem fogok önként visszalépni az állami pilótajátékba.
Rokonom most ment nyugdíjba, 44 év munka után. 66000 Forint nyugdíjat állapítottak meg neki, mert idős korában kirúgták a mhelyéről és az utóbbi években csak minimálra jelentették be (és még ennek is örülnie kellett). Ez HÁT A JÓ ÉS SZÉP ÁLLAMI NYUGDÍJ. Vágy rá? Te jogod, majd később nem sírj...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.10.29. 20:26:33

@Etniez: a maga nyugdíja nem a mostani befizetéséből lesz. A mostani befizetésével csak jogosultságot kap majd valamilyen nyugdíjra.

Mivel a mai nyugdíj szolidaritáson alapul, az a kérdés miből kapjanak a mai nyugdíjasok járadékot, ha - ad absurdum - mindenki magán pénztári tag lesz? A költségvetésből? Akkor emeljék az adókat?

bz249 2010.10.29. 21:14:38

@tölgy: oh a penz az nem problema

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/33/HUP_100MB_1946_obverse.jpg

ilyet nem tart semmibol nyomtatni, a papir mindent elbir. Hogy mennyit er (mennyi aktualisan megtermelt arura lehet atvaltani) az persze egy masik kerdes.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.10.29. 21:30:05

@bz249: hm, akkor ezért mondják, hogy a papírnak a legnagyobb a teherbíró képesége?

bz249 2010.10.29. 21:41:15

@tölgy: siman, a papir minden hulyeseget elbir.
süti beállítások módosítása